[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:06:
Weet iemand of de Sylvanas windrunner patch note "Sylvanas Windrunner will no longer steal a minion that is about to die..." betekend dat zij niet meer FoN minions kan stelen? of is/was het een bug waarbij Sylvanas minions pakte die tergelijk met sylvanas dood gingen (bijv door EoA)
Lijkt er op dat sylvannas hierdoor een buff krijgt, heb zelden eigenlijk gemerkt dat de deathrattle van sylvannas bugged was.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf ook nooit iets raars gemerkt aan Sylvanas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:42
xelfer schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:12:
Ik heb zelf ook nooit iets raars gemerkt aan Sylvanas.
Als silvanas wordt gedood en een minion van force of nature pakt, gaat de minion gelijk dood.. Volgens mij is dat niet de bedoeling.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 11:50
aicaramba schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:16:
[...]

Als silvanas wordt gedood en een minion van force of nature pakt, gaat de minion gelijk dood.. Volgens mij is dat niet de bedoeling.
En als je dan corruption op een minion cast, wordt die dan ook overgeslagen?

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
aicaramba schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:16:
[...]

Dit is wel de bedoeling.

Sylvanas enters play.
Turn ends
Turn starts
Force of Nature is cast
Sylvanas dies
Force of Nature minion is stolen by Sylvanas.
End of Turn
Force of Nature minion dies
Start opponent turn.

De bug die hier bedoelt wordt is dat door de afhandeling van triggers het voor kan komen (bijv. met Shadowflame) dat Sylvanas een minion steelt met 0 HP ipv 1 van de minions die nog leeft. Deze lijkt dus gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:33
Het gaat volgens mij meer om Lightbomb plays etc.

Stel je tegenstander heeft een damaged Zombie Chow en jij hebt Sylvanas, tegenstander gooit Lightbomb, beide gaan dood/staan op 0 health, Sylvanas deathrattle neemt de dode Zombie Chow over, Zombie Chow triggered op jouw veld en geeft HEM 5 health. Met de nieuwe patch gebeurd dit niet meer. :P

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
PCBaas schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:23:
Het gaat volgens mij meer om Lightbomb plays etc.

Stel je tegenstander heeft een damaged Zombie Chow en jij hebt Sylvanas, tegenstander gooit Lightbomb, beide gaan dood/staan op 0 health, Sylvanas deathrattle neemt de dode Zombie Chow over, Zombie Chow triggered op jouw veld en geeft HEM 5 health. Met de nieuwe patch gebeurd dit niet meer. :P
Inderdaad, dit soort plays. Lightbomb, Shadowflame, Hellfire etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:06
Hmm, heeft Blizzard geen 1 april grap voor Hearthstone gemaakt? Als het de cupcake cardback is, dan vind ik het niet geslaagd. Andere Blizzard games hebben wel iets leuks bedacht hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nostordici schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:28:
Hmm, heeft Blizzard geen 1 april grap voor Hearthstone gemaakt? Als het de cupcake cardback is, dan vind ik het niet geslaagd. Andere Blizzard games hebben wel iets leuks bedacht hehe.
Cupcake cardback werd al op 31 maart aangekondigd ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:28:
Blizzard heeft een pers bericht de deur uit gedaan, waarin gemeld werd dat we extra deck slot kregen, dr boom een nerf en een link naar een audio bestand waarop Ben Brode zijn lach te horen was. helaas konden de spelers er minder om lachen.

Edit: zat er niet een zover naast http://us.battle.net/hear...ch-notes-4012015-4-1-2015

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Eerste 5 potjes gehad van het nieuwe seizoen.. en ik hoop dat het een voorbode is voor de rest van het seizoen! Ik kwam een controlHUNTER tegen :S, een mid/late game mechmage, een aggro paladin, een healadin en een tempomage tegen.

Het waren in ieder geval gewoon leuke potjes i.t.t. al die achterlijke facehuntars van de laatste tijd.

Mijn mage is nu golden en mage blijf ik de leukste class vinden met al die secrets en spells.
Warrior vind ik ook leuk, maar omdat ik grommash en yzera niet heb mis ik net wat lategame punch om echt control te spelen.
Voor control paladin heb ik vorige week thirion gecraft en dat vind ik ook een leuke class.
Moet nog een keer 2xancient of lore craften om echt rampdruid te spelen.

Wat gaan volgens jullie sterke classes worden dit seizoen in ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit seizoen wordt moeilijk te voospellen omdat BRM in wekelijkse etappes uitkomt en er dus steeds nieuwe kaarten bijkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Predje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:03:
Eerste 5 potjes gehad van het nieuwe seizoen.. en ik hoop dat het een voorbode is voor de rest van het seizoen! Ik kwam een controlHUNTER tegen :S, een mid/late game mechmage, een aggro paladin, een healadin en een tempomage tegen.

Het waren in ieder geval gewoon leuke potjes i.t.t. al die achterlijke facehuntars van de laatste tijd.

Mijn mage is nu golden en mage blijf ik de leukste class vinden met al die secrets en spells.
Warrior vind ik ook leuk, maar omdat ik grommash en yzera niet heb mis ik net wat lategame punch om echt control te spelen.
Voor control paladin heb ik vorige week thirion gecraft en dat vind ik ook een leuke class.

Dragon Paladin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26

Ik had gisteren ook superveel lol op casual, blijkbaar inderdaad de voorbode op een ander seizoen dan afgelopen maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59

Face Hunter met Quick Shot.
Het is niet voor niets de al in de eerste wing vrij te spelen en geeft speler nog meer de mogelijkheid om snel de andere wings erbij te Face Farmen :(
Quick shot , Quick shot , Skill Command kan niet wachten.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
beuker19 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:37:
[...]

Het is niet voor niets de al in de eerste wing vrij te spelen en geeft speler nog meer de mogelijkheid om snel de andere wings erbij te Face Farmen :(
Facehunter blijft erg sterk, maar dat komt omdat iedereen met de nieuwe BRM kaarten gaat experimenteren met midrange en control decks. Decks waar facehunter het goed tegen doet, midrange iets minder dan control maar nog steeds goed. En inderdaad facehunter heeft een goede kaart van BRM gekregen, word een leuke week na de 1ste wing :( Hoewel Emperor Thaurissan ook vrij gespeeld kan worden na de 1ste wing, 1 van de sterkste neutral kaart van BRM. Good times.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
beuker19 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:37:
[...]

Ik ben het nog steeds eens met Brian Kibler op dit gebied. Ik denk niet dat we veel Quick Shot gaan zien. Bedenk het even vanuit het oogpunt van de Face Hunter. Wat haal je uit je deck voor Quick Shot?

• Wolfrider is de meest logische optie, beide 3 damage en Quick Shot is goedkoper en heeft mogelijke upside. Je mist vervolgens alleen een body waar je tegenstander gedwongen voor moet traden en synergy met Glaivezooka en Abusive.
• Mad scientist is een andere optie maar dan moet je ook Explosive Trap lozen en daarmee mis je veel damage en early control.
• Sommige decks runnen Worgen Infiltrator. Dit is een mogelijke cut. Echter zie ik ook al zat decks die deze er al uit hebben om te vervangen met 1 tracking en 1 Leeroy. En die laatste 2 kaarten zie ik niet zo snel vervangen worden door Quick Shot.

Dus ja de kaart is goed in een vacuum, maar als je op deckbuilding aankomt dan denk ik dat de impact van Quick Shot nog wel mee zal vallen. Het is een andere optie voor damage voor een hunter maar het zal de kracht van het deck niet heel erg verhogen. Maar ook ik en Kibler kunnen het mis hebben (die kans is bij mij wel een stuk groter dan bij hem...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Och, er komen allerlei variantjes waar het wel in werkt.
En dan denk je dat je lekker zit met 2 taunts en een bordje vol, maar dan blijkt je waarde opponent de versie met quick shots te spelen.

De meeste kaarten in face hunter zijn best vervangbaar, als het alternatief maar face damage doet ;)
En er zijn zat spelers die nog in collegctie-opbouw zitten, en niet alle elementen hebben (zoals een Leeroy). Je ziet best eens een arcane shot langs komen, dan kun je die alvast vervangen door een quick shot.

Uiteindelijk is 3 dmg plus een draw gewoon dikke value voor 2 mana. En alles in face hunter is goedkoop genoeg om rond turn 5 a 6 gewoon een extra kaartje te pakken, ideaal om die sludge belcher te fokken.

Ik zie nog wel varianten met een Thalnos / Kobold en dan 6 face damage spells, incl arcane shot en skill command.

Ik heb eens zitten klooien met mini mage en snipe/explosive trap.
Das grappig, daar rekent niemand op: 3 damage van explosive en 5 van snipe.
Totaal geen viable deck, en de mini mage gaat er heel vaak aan tegen knife juggler, swipe, consec, blast mage etc. 4/2 had wel gemogen van mij. had zelfs nog gimmicky een mad scientist in het deck zitten om hem 1/4 te maken.

[ Voor 41% gewijzigd door ir_richman op 01-04-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quick shot is gewoon een must play voor face hunter en het zal een standaard include worden voor ieder face hunter deck. Je hand leegspelen is appeltje eitje en dan is het gewoon deal 3 dmg + draw a card + ignore taunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 13:28
Leeroy gaat er waarschijnlijk uit, simpelweg omdat deze kaart negatief werkt met Quickshot.
To make things more convenient, Tirion Fordring will now silence himself when summoned.
Als een Paladin speler vond ik deze wel heel grappig. :D

Wat ik me nu afvraag waar die Ninja cardback voor is, de cupcake zou voor april zijn, maar die ninja, ook gezien deze grap:
We’ve implemented a new card type, Ninjas, which ALWAYS beat Pirate cards!

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Facehunter is easy te counteren met control warrior bijvoorbeeld. Ik voorzie een hoop wins in de eerste week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 18:29

Turfschipper

Hup NAC

Shit... Wilde meteen rock mountain injumpen nadat we 2 april hebben bereikt.

Nu denk ik... Beetje naief om te denken dat het NL tijd meteen open is.

Jammer, maar straks is het zover. Toch best veel zin in. Alhoewel ik veel en veel liever weer een hele sloot met nieuwe kaarten had gezien. Of helemaal vet: enkele nieuwe hero's.

Volgende uitbreiding wellicht weer.

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 02-04-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Opzicht vind ik dit wel een goede manier. Je krijgt een set, en die balanceer je met een kleinere uitbreiding (adventure), je hebt weer een set, en die balanceer je weer met een kleinere uitbreiding.

Mijn tag is trouwens CrazyGunner#2385

[ Voor 9% gewijzigd door Benjamin- op 02-04-2015 00:40 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 18:29

Turfschipper

Hup NAC

Valt wat voor te zeggen. Maar ik ben meer van het type, hoe meer nieuwe kaarten, hoe beter, ;-).

[ Voor 34% gewijzigd door Turfschipper op 02-04-2015 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ben ik ook wel voor, maar ze moeten het echt goed balanceren, en dat is niet altijd even zo eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Alsof het Karma is. Net de nieuwe quest gekregen. Dus wie bezorgt mij dat pakje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bahbah. Ik kan nu al 3 dagen mijn arena run niet afmaken omdat ik steeds die 40 gold quest krijg met win 2 games with mage. Iedere keer reroll ik er 1 maar heb ik nog steeds die andere in mijn questlog.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Bekse schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:16:
Facehunter is easy te counteren met control warrior bijvoorbeeld. Ik voorzie een hoop wins in de eerste week :)
Dachten er maar meer zo ;) Want dat vind mijn Paladin namelijk weer leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:53:
[...]
Dachten er maar meer zo ;) Want dat vind mijn Paladin namelijk weer leuk ;)
Ik heb de afgelopen seizoenen control warrior gespeeld :). Nu ff lekker aanklooien op de lagere ranks.

Als ik op lagere ranks speel (met duidelijk slechtere/rng decks) kan ik me zeer goed voorstellen waarom al mijn vrienden binnen 2 weken gestopt zijn met HS. Rank 18-20 zitten gewoon permanent vol met gouden face hunters en control paladins die noobs lopen te farmen voor gold.

[ Voor 38% gewijzigd door xelfer op 02-04-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:16:
[...]

Ik heb de afgelopen seizoenen control warrior gespeeld :). Nu ff lekker aanklooien op de lagere ranks.
Control Warrior , Druid, Mech/Tempo Mage , Shaman en Hand/Demonlock zijn allemaal goed te doen als Paladin maar Oil Rogue , Freeze Mage , Face Hunter en Priest zijn slechte match ups.
Waarvan Face Hunter gewoon het minst leuk is om tegen te spelen omdat de rest nog wel eens slechte hand heeft te snel hun removal gebruiken of greedy worden maar die problemen heeft de Hunter allemaal niet :|
Ook gaat het smoesje van ''ja maar ze spelen alleen Face Hunter voor de quest of omdat ze alle kaarten niet hebben'' gaat IMHO niet meer op omdat het waarschijnlijk maar voor 10% van de gevallen ook echt zo is.
Ik denk echt dat a.Geen Skill voor Control Matches b.Om gewoon te Farmen en snel te ranken c.Om te trollen/irriteren en d.Omdat mensen gewoon niet beter weten en gewoon met het ''beste'' en ''makkelijkste'' deck willen spelen en dat laatste zie je in alle games van RPG's tot Shooters want men pakt gewoon het beste wapen , build of iets anders wat OP is en daarmee is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb ook lang niet alle kaarten, maar na verloop van tijd krijg je toch wel een flinke collectie dat je ook andere decks kan maken.

Helemaal als je toch geen legend rank haalt, maakt het ook niet zoveel uit of je nou rank 7 of rank 11 haalt.
Ik geloof ook niet dat het gaat om het 'niet hebben van alle kaarten'.. Questen geloof ik nog wel. Zelf doe ik dat ook nog wel eens. Maar dat is niet in verhouding met het aantal mech mages en face hunters dat je tegen komt op de ladder.

Dat gezegd hebbende, ben ik gisteren nog geen enkele face hunter of mech-mage tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:12
Turfschipper schreef op donderdag 02 april 2015 @ 00:22:
Shit... Wilde meteen rock mountain injumpen nadat we 2 april hebben bereikt.

Nu denk ik... Beetje naief om te denken dat het NL tijd meteen open is.
Komt ook pas 3 april in Europa uit volgens het nieuwsbericht. Dus dat wordt nog effe volhouden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
beuker19 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:54:
[...]

Control Warrior , Druid, Mech/Tempo Mage , Shaman en Hand/Demonlock zijn allemaal goed te doen als Paladin maar Oil Rogue , Freeze Mage , Face Hunter en Priest zijn slechte match ups.
Waarvan Face Hunter gewoon het minst leuk is om tegen te spelen omdat de rest nog wel eens slechte hand heeft te snel hun removal gebruiken of greedy worden maar die problemen heeft de Hunter allemaal niet :|
Ook gaat het smoesje van ''ja maar ze spelen alleen Face Hunter voor de quest of omdat ze alle kaarten niet hebben'' gaat IMHO niet meer op omdat het waarschijnlijk maar voor 10% van de gevallen ook echt zo is.
Ik denk echt dat a.Geen Skill voor Control Matches b.Om gewoon te Farmen en snel te ranken c.Om te trollen/irriteren en d.Omdat mensen gewoon niet beter weten en gewoon met het ''beste'' en ''makkelijkste'' deck willen spelen en dat laatste zie je in alle games van RPG's tot Shooters want men pakt gewoon het beste wapen , build of iets anders wat OP is en daarmee is het klaar.
yep net potje tegen een golden hunter.

hij heeft wapen 2/1, lepergnome 2/1 en haunted creeper 1/2 op het bord, vrij standard voor face hunter turn 3.
ik pleur unstable ghoul op het bord om wat te vertragen.
hij deed gewoon wolfrider 3/1 tegen me ghoul ?!?? en dat voor een hunter die 500+ games had gespeeld??

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zegt het niet genoeg dat mensen een golden hunter hebben? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Mofkees schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:35:
[...]

yep net potje tegen een golden hunter.

hij heeft wapen 2/1, lepergnome 2/1 en haunted creeper 1/2 op het bord, vrij standard voor face hunter turn 3.
ik pleur unstable ghoul op het bord om wat te vertragen.
hij deed gewoon wolfrider 3/1 tegen me ghoul ?!?? en dat voor een hunter die 500+ games had gespeeld??
:+ Hahahaha dan is het wel jammer dat je hem niet even lekker Pannekoek kunt noemen.
Heeft hij wel verloren dan ? want soms tegen geen CW maken zo ook wel enorme misplays maar blijft de schade beperkt tot misschien -2 damage to the face en ga je niet op turn 5 maar op turn 8 dood :'(

http://www.hearthpwn.com/...f-hearthstone-face-hunter :+

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 02-04-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
ja had wel gewonnen. Hij had daarna vrij snel opgegeven want met die turn verloor die wel erg veel tempo.

ik kon 't echt niet geloven toen ik wolfrider op het bord zag voordat hij ging attacken met leper en wapen/creepr.

zegt idd over het nivo van hunters, ook al na 500+ gewonnen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Mofkees schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:44:
ja had wel gewonnen. Hij had daarna vrij snel opgegeven want met die turn verloor die wel erg veel tempo.

ik kon 't echt niet geloven toen ik wolfrider op het bord zag voordat hij ging attacken met leper en wapen/creepr.

zegt idd over het nivo van hunters, ook al na 500+ gewonnen games.
En minimaal 500 x gewonnen + Naxx moet toch genoeg zijn voor een behoorlijk goed midrange/control deck incl. alle goede legendary's lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:16:
[...]

Als ik op lagere ranks speel (met duidelijk slechtere/rng decks) kan ik me zeer goed voorstellen waarom al mijn vrienden binnen 2 weken gestopt zijn met HS. Rank 18-20 zitten gewoon permanent vol met gouden face hunters en control paladins die noobs lopen te farmen voor gold.
Maar als je op dat rank blijft zitten, dan zit je winrate toch echt rond 50% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scumters zouden ze moeten heten.

Mooie kill weer tegen een scum hunter:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/v4o08y.png
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fyltzd.png
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:54:
[...]

Maar als je op dat rank blijft zitten, dan zit je winrate toch echt rond 50% :P
Je kan natuurlijk ook bij iedere win een keer conceden om je rank gelijk te houden....

[ Voor 44% gewijzigd door xelfer op 02-04-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
beuker19 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:54:
[...]

En minimaal 500 x gewonnen + Naxx moet toch genoeg zijn voor een behoorlijk goed midrange/control deck incl. alle goede legendary's lijkt mij.
Ik heb over al mn classes ruim 500x gewonnen, ik denk zelfs over de 1000x, én ik heb naxx, maar ik heb echt lang niet alle goede legendaries. Ik mis dr boom, sylvanas, tbk, ysera, tirion, jaraxxus, molten giants, mountain giants, brawl, archemage antonidas, centaurius, sneeds, malygos, quartermaster, piloted sky golem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Dat kan ook op een heel andere toon

[ Voor 81% gewijzigd door BM op 02-04-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:48
Merlocks wie heeft mn secret tech gejat :( rank 4 mee geworden laatste seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:59:
Je kan natuurlijk ook bij iedere win een keer conceden om je rank gelijk te houden....
Absoluut, maar dan word je winrate toch 50% tegen zulke gasten.

Hoe dan ook blijf je altijd wel betere spelers houden op lage ranks. Ik speel ook weleens op NA server, daar zit ik geloof ik op een 95% winrate met mijn Shaman, ik speel er dan ook alleen een beetje voor cardbacks, questjes enz. Heb er ook maar 1 goed deck, maarja iemand die steeds weer op rank 23 begint, terwijl die normaal op veel hoger niveau zit.. tja dat is wat oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:54
Ik hoop dat de eerste wing gratis is of is dat allemaal al bekend?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Kol Nedra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:11:
Is allemaal al bekend, de eerste wing is niet gratis.
Kost je 700 ingame goud (volgens mij), €21,99 voor de hele uitbreiding of €5,99 per wing

[ Voor 6% gewijzigd door dijstr op 02-04-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Predje schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:01:
speel gewoon voor de fun joh, ik speel ranked wel eens met een priest Pirate deck, of wisp deck.

een echte fundeck zoals bv die veel lijkt op Randuin Wrynn 2.1 van Noxious is ook geweldig om te spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 02-04-2015 21:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 29-09 11:50
Predje schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:01:
Maak een goed midrange druid of shaman deck en profiteer. Eet aggrodecks op bij het leven.

Als je de kaarten hebt kun je met deze priest ook zowel aggro als control opeten en makkelijk legend halen:
http://www.hearthpwn.com/decks/206315-anti-aggro

Of speel gewoon Arenas,d aar gaat het meer om skill i.p.v. wie heeft het beste deck.

[ Voor 39% gewijzigd door BM op 02-04-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Kol Nedra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:11:
Dat was om mensen kennis te laten maken met de mode. Nu iedereen het kent (of via die eerste wing van naxx het kan leren kennen) heeft het geen meerwaarde. Dan is het gratis kaartjes weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
IdieEasy schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:14:
[...]

Dat was om mensen kennis te laten maken met de mode. Nu iedereen het kent (of via die eerste wing van naxx het kan leren kennen) heeft het geen meerwaarde. Dan is het gratis kaartjes weg geven.
spijtig om te horen.

ik heb atm 1380 gold, dus kan 2 weken vooruit

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:14:
[...]

Maak een goed midrange druid of shaman deck en profiteer. Eet aggrodecks op bij het leven.
Tuurlijk. Ik win ook.

Maar dat is het probleem niet met aggrodecks.. het is gewoon niet leuk om tegen iemand te spelen zonder dat hij na hoeft te denken. Zit je zelf mooi je moves te plannen en die ander gooit gewoon maar al zijn kaarten in je gezicht. Beetje als schaken waarbij de tegenstander een paintballgun heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Kol Nedra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:15:
[...]

spijtig om te horen.

ik heb atm 1380 gold, dus kan 2 weken vooruit
Mwaah, het is lastiger voor de f2p spelers, maar dat valt te verwachten toch?

Ze maken het natuurlijk zo dat je eigenlijk wel geld eraan wilt besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Predje schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:17:
[...]

Tuurlijk. Ik win ook.

Maar dat is het probleem niet met aggrodecks.. het is gewoon niet leuk om tegen iemand te spelen zonder dat hij na hoeft te denken. Zit je zelf mooi je moves te plannen en die ander gooit gewoon maar al zijn kaarten in je gezicht. Beetje als schaken waarbij de tegenstander een paintballgun heeft.
Daarom dus een goed midrange deck met een aantal taunts en shieldmasters, de priest die ik linkte is een goed voorbeeld en die heeft als voordeel dat je tegen controldecks ook goede matchups hebt.
Trust me, helft van de tijd dat ik tegen mechmage of facehunter speel met dat deck conceden ze in turn 6/7 ;)

Kunt eventueel die vol'jin nog vervangen met een antique healbot, geeft m.i. nog net iets meer controle tegen facehuntard.

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 02-04-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Predje schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:17:
[...]

Tuurlijk. Ik win ook.

marruh, als jij over je moves moet nadenken, dan krijg je toch meer skills/laat je meer skills zien? Je wil blijkbaar niet brainless je hand legen.

dat de tegenstander dat wel doet, zou eigenlijk jou niet boeien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Waar hij op doelt is dat je geforceerd wordt om de simpele plays te doen. Bij Hunter zit je op de klok, en je hebt niet de tijd om een hele strategie te bedenken. Daar is het heel simpel, zo snel mogelijk alles verwijderen, wat het ook kost. Lategame ga je toch winnen, dus je hoeft niet te denken wat je strategie is, wacht ik of doe ik het nu, laat ik hem verder het veld developen, of val ik nu aan. Nee het is simpel, NU.

Vergelijk het is met een shooter, control match up is een spel als Hitman, je kijkt rond, je beoordeelt de situatie en je gaat kiezen wat de beste manier is om je spel te spelen. En dan heb je Left 4 Dead, je hebt geen keuze, hersenloze zombies komen achter je aan om je gezicht in te buiken. De enige keuze die je hebt is ze zo snel mogelijk af te schieten.

Hunter haalt ook bij mij het denken weg, het is een kwestie van zo snel mogelijk taunts en healing regelen, meer dan dat telt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
aicaramba schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:00:
[...]

Ik heb over al mn classes ruim 500x gewonnen, ik denk zelfs over de 1000x, én ik heb naxx, maar ik heb echt lang niet alle goede legendaries. Ik mis dr boom, sylvanas, tbk, ysera, tirion, jaraxxus, molten giants, mountain giants, brawl, archemage antonidas, centaurius, sneeds, malygos.
Ik heb er ook wel wat geld aan uit gegeven maar ik DE ook alle gouden kaarten en slechte Epic's en Legendary's ook (looking at you Millhouse Manastorm :+ ) en had een keer een golden Leeroy.
Nu heb ik Dr. Boom , Sylvana's , Ragnaros , Ysera , Harrison , Tirion , Mal'Ganis , Jaraxxus en de rest voor een top tier Handlock en Paladin deck.
Nu dust aan het verzamelen voor TBK , FoN , 2x AoL en Cenarius omdat mijn volgende top tier deck een Druid gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:38:
Waar hij op doelt is dat je geforceerd wordt om de simpele plays te doen. Bij Hunter zit je op de klok, en je hebt niet de tijd om een hele strategie te bedenken. Daar is het heel simpel, zo snel mogelijk alles verwijderen, wat het ook kost. Lategame ga je toch winnen, dus je hoeft niet te denken wat je strategie is, wacht ik of doe ik het nu, laat ik hem verder het veld developen, of val ik nu aan. Nee het is simpel, NU.

Vergelijk het is met een shooter, control match up is een spel als Hitman, je kijkt rond, je beoordeelt de situatie en je gaat kiezen wat de beste manier is om je spel te spelen. En dan heb je Left 4 Dead, je hebt geen keuze, hersenloze zombies komen achter je aan om je gezicht in te buiken. De enige keuze die je hebt is ze zo snel mogelijk af te schieten.

Hunter haalt ook bij mij het denken weg, het is een kwestie van zo snel mogelijk taunts en healing regelen, meer dan dat telt niet.
Makkelijke ranks to legend waar mensen meer innovatieve decks spelen, ik zie het punt niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:41:
[...]

Makkelijke ranks to legend waar mensen meer innovatieve decks spelen, ik zie het punt niet zo.
Waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Precies wat ik zeg?

Of heb jij het over een ander spel als Hearthstone o.i.d.
Voor het geval je mijn post echt niet snapte (lijkt mij stug): met een goed midrange deck win je vrijwel alles tegen facehunter/mechmage/andere bullshitdecks, bereik je zo legend en dan kun je andere decks gaan spelen want op legend zitten niet zo heel veel clueless mensen met facehunters e.d.

[ Voor 54% gewijzigd door Krukar op 02-04-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja nogmaals, waar heb je het over. Het gaat over hoe het is om TEGEN Hunter te spelen. Dus waar heb jij het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:49:
Ja nogmaals, waar heb je het over. Het gaat over hoe het is om TEGEN Hunter te spelen. Dus waar heb jij het over?
Je kan 20 keer "waar heb je het over" gaan typen, of gewoon de voorgaande posts even doorlezen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Hahahahaha :+
Ook in Legend is 50% Face Hunter , Mech Mage of een ander Aggro deck.
Kijk maar is naar Streams van .............(elke bekende steamer) of naar elk groot toernooi en je ziet dat daar Face Hunter gewoon wint van allerlei decks als ze ook maar 1 x niet het antwoord hebben en soms zelf het hele toernooi zoals de ESL series en Viagames.
Ja ook van CW , Handlock , Freeze Mage enz. enz.
Ook is Priest verder een slechte match up tegen bijna alle andere decks , zeker als je slechte draw hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 02-04-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
beuker19 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:51:
[...]

Hahahahaha :+
Ook in Legend is 50% Face Hunter , Mech Mage of een ander Aggro deck.
Kijk maar is naar Streams van .............(elke bekende steamer) of naar elk groot toernooi en je ziet dat daar Face Hunter gewoon wint van allerlei decks als ze ook maar 1 x niet het antwoord hebben en soms zelf het hele toernooi zoals de ESL series en Viagames.
Ja ook van CW , Handlock , Freeze Mage enz. enz.
Heb de laatste 2 seasons legend gespeelt en je komt echt nauwelijks facehunter tegen hoor. Mechmage wel af en toe maar 50% van de decks daar is druid of control warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:50:
[...]

Je kan 20 keer "waar heb je het over" gaan typen, of gewoon de voorgaande posts even doorlezen.....
Serieus, lees jij wat hij schrijft? Hij irriteert zich aan het feit dat hij Huntards tegenkomt. Jij schrijft dat Huntard makkelijk is om legend mee te krijgen. Wat heeft hij daar aan? Serieus, wat is je punt? Wat wil je nu zeggen? Wil je dat hij eerst legend met Huntard moet halen zodat hij daarna nog een weekje zijn spelletje kan spelen zoals hij dat wilt? Of een deck die Huntards opvreet tot Legend? Hij vindt het niet leuk om TEGEN ze te spelen, niets dat daar aan gaat veranderen.

[ Voor 21% gewijzigd door Benjamin- op 02-04-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:14:
[...]

Als je de kaarten hebt kun je met deze priest ook zowel aggro als control opeten en makkelijk legend halen:
http://www.hearthpwn.com/decks/206315-anti-aggro

Of speel gewoon Arenas,d aar gaat het meer om skill i.p.v. wie heeft het beste deck.
Bijzonder om met 1 Circle of healing te spelen tegen aggro gezien de overige kaarten in het deck :o. Werkt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:52:
[...]

Serieus, lees jij wat hij schrijft? Hij irriteert zich aan het feit dat hij Huntards tegenkomt. Jij schrijft dat Huntard makkelijk is om legend mee te krijgen. Wat heeft hij daar aan? Serieus, wat is je punt? Wat wil je nu zeggen?
Lees jij wat ik schrijf? Ik zeg dat je door die hutners makkelijk op legend komt waar minder facehunters worden gespeeld, het is een tijdelijke irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:53:
[...]

Lees jij wat ik schrijf? Ik zeg dat je door die hutners makkelijk op legend komt waar minder facehunters worden gespeeld, het is een tijdelijke irritatie.
Tijdelijk irritatie? Ah dus je wilt dat hij eerst honderden potjes doet, Legend wordt, zodat hij dan een week geen Huntards tegenkomt voor de reset. Sterk argument man, jammer dat hij dan eerst weken zich doet irriteren aan Huntards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:52:
[...]

Bijzonder om met 1 Circle of healing te spelen tegen aggro gezien de overige kaarten in het deck :o. Werkt dat wel?
Vraag ik mij ook af. Ik zie niets tegen een mech mage, dus je moet wel tot Auchi Priest speelt (turn 4) de helft van je leven zien verdwijnen als je tegenstander een goede hand heeft. Een Senjin is niets die maar 5 damage kan absorpen?

90% winrate? Heb je statistieken beschikbaar?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:52:
[...]

Circle of healing is voor de combinatie met Auchenai Soulpriest. Als je die niet nodig hebt kun je 'm nog gebruiken om injured blademaster in dezelfde turn te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:51:
[...]

Heb de laatste 2 seasons legend gespeelt en je komt echt nauwelijks facehunter tegen hoor. Mechmage wel af en toe maar 50% van de decks daar is druid of control warrior.
Met het deck wat je hier net poste want dat kan ik bijna niet geloven omdat het gewoon een standaard Priest deck is.
Want Priest is niet echt een goede class tegen alles wat geen Hunter of Mech Mage is.
Hier de tier lijst tot 27 Maart

Tier 1

Midrange Druid, Oil Rogue, Warrior, Face Hunter, Demon Handlock, Midrange Paladin

Tier 2

Zoolock, Midrange Hunter, Priest, Bloodlust Shaman, Fast Rogue, Tempo Mage, Mech Mage, Flood Mage, Aggro Paladin

Tier 3

Demonlock, Freeze Mage, Midrange Shaman, Aggro Mech Shaman, Control Paladin, Ramp Druid

Tier 4

Handlock, Fatigue Mage, Mech Druid, Token Druid, Combo Warlock, OTK Warrior, Control Mage, Mech Rogue, Aggro Mage, Aggro Warrior, Echo Giants Mage, Hobgoblin Druid, Fatigue Druid

Deze cijfers zeggen mij gewoon dat aggro op het moment heel erg ''aanwezig'' is

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 02-04-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:56:
[...]

Circle of healing is voor de combinatie met Auchenai Soulpriest. Als je die niet nodig hebt kun je 'm nog gebruiken om injured blademaster in dezelfde turn te healen.
Ik weet het. Circle of healing heeft synergie met Wild Pyro, Auchenai Priest en Injured Blademaster. Daarom vroeg ik me af waarom je/dat deck er maar 1 speelt en wel 2 Holy Novas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:55:
[...]

Tijdelijk irritatie? Ah dus je wilt dat hij eerst honderden potjes doet, Legend wordt, zodat hij dan een week geen Huntards tegenkomt voor de reset. Sterk argument man, jammer dat hij dan eerst weken zich doet irriteren aan Huntards.
Als je nu eens begint met lezen voordat je post, met een goed midrange deck ga je dus zo door deze meta van facehunters, mechmages enzo heen. Dat kost dus geen "honderden potjes".
Nitai schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:55:
[...]

Vraag ik mij ook af. Ik zie niets tegen een mech mage, dus je moet wel tot Auchi Priest speelt (turn 4) de helft van je leven zien verdwijnen als je tegenstander een goede hand heeft. Een Senjin is niets die maar 5 damage kan absorpen?

90% winrate? Heb je statistieken beschikbaar?
Wie heeft het over 90% winrate?
Tegen mechmage mull je natuurlijk altijd voor zombie chows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:00:
[...]

Ik weet het. Circle of healing heeft synergie met Wild Pyro, Auchenai Priest en Injured Blademaster. Daarom vroeg ik me af waarom je/dat deck er maar 1 speelt en wel 2 Holy Novas?
Over het algemeen heb je die CoH+AP combo maar 1 keer nodig, 2 holy novas omdat heel veel aggrodecks spelen met 2 hp minions, plust dat he tjezelf ook healed wat nog wel eens vershcil wil maken tegen facehunter. Holy nova heeft in principe dezelfde synergy met wild pyro en IB.

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 02-04-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:00:
[...]
Wie heeft het over 90% winrate?
Staat in de description van de decklist -> Win rate against all aggro decks is 90.

Ik speel zelf een decklist die er overigens redelijk op lijkt, alleen voor mijn gevoel haal ik daar wat meer succes uit met de toevoeging van o.a. kaarten als Ysera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:00:
[...]

Als je nu eens begint met lezen voordat je post, met een goed midrange deck ga je dus zo door deze meta van facehunters, mechmages enzo heen. Dat kost dus geen "honderden potjes".
Onzin, ga is dit bekijken: http://www.reddit.com/r/h...it_should_take_to_get_to/
Voor de duidelijkheid, je moet de 2 optellen, de eerst is naar rank 5, de tweede van rank 5 naar legend. Zelfs met 60% winrate heb je het nog over 267 games. Zakken we af naar 55% dan zitten we al op 450.
Om het dus niet over honderden te hebben, moeten we al naar 65% winrate gaan. Knappe jongen als je dat haalt op rank 5 en hoger.

[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 02-04-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:04:
[...]

Staat in de description van de decklist -> Win rate against all aggro decks is 90.

Ik speel zelf een decklist die er overigens redelijk op lijkt, alleen voor mijn gevoel haal ik daar wat meer succes uit met de toevoeging van o.a. kaarten als Ysera.
Oh, njah is niet mijn pagina die decklist. Ik speel alleen vrijwel hetzelfde deck, alleen antique healbot i.p.v. Vol'Jin.
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:04:
[...]

Onzin, ga is dit bekijken: http://www.reddit.com/r/h...it_should_take_to_get_to/
Voor de duidelijkheid, je moet de 2 optellen, de eerst is naar rank 5, de tweede van rank 5 naar legend. Zelfs met 60% winrate heb je het nog over 267 games. Zakken we af naar 55% dan zitten we al op 450.
Om het dus niet over honderden te hebben, moeten we al naar 65% winrate gaan. Knappe jongen als je dat haalt op rank 5 en hoger.
Leuke statistiek, alleen een beetje jammer dat ie winstreak is vergeten mee te tellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:07:
Leuke statistiek, alleen een beetje jammer dat ie winstreak is vergeten mee te tellen....
Winstreak op rank 5 en hoger. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:08:
[...]

Winstreak op rank 5 en hoger. _/-\o_
Rank whatever - 5 is de helft van je games, daar haal je makkelijk winstreaks. Maar ik heb het idee dat je toch al een standpunt hebt van "jadajada slecht spel want aggrodecks en alles wat er aan advies wordt gegeven om daar mee om te gaan is lekker niet waar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rank 5 kan in minder dan 50 games. Het bos van slechte spelers ben je zo doorheen. Vorig seizoen was ik in 43 games rank 5.

[ Voor 23% gewijzigd door xelfer op 02-04-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:10:
[...]

Rank whatever - 5 is de helft van je games, daar haal je makkelijk winstreaks. Maar ik heb het idee dat je toch al een standpunt hebt van "jadajada slecht spell want aggrodecks en alles wat er aan advies wordt gegeven om daar mee om te gaan is lekker niet waar".
Rank 5 is de helft van je games? :F

Rank 5 heb je zo gehaald wanneer je goed bent, daarna komt de grind pas.

Oh en zodat je het weet, hij heeft winstreaks meegenomen tot rank 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:10:
Rank 5 kan in minder dan 50 games. Het bos van slechte spelers ben je zo doorheen. Vorig seizoen was ik in 43 games rank 5.
Precies, plus nog een game of 100-150 voor rank 5 - legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:07:
[...]
Goed lezen, onder de tabellen op die pagina staat:
A couple other notes/observations:

I included a few percentages below 50% to show just how difficult it is to rank up if you're not winning at least half your games. Even with the win streaks, getting to rank 5 with a win percentage much below 50% is going to take an extremely long time, and getting much past that point requires getting very, very lucky in terms of the sequence of wins and losses.
Daar lijkt dus wel degelijk rekening mee gehouden te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:11:
[...]

Precies, plus nog een game of 100-150 voor rank 5 - legend.
Als je minimaal 58% winrate hebt ja. Je realiseert je dat het gross van de spelers nooit op 58% komt op zulke ranks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
en dan ben je Rank 5 en dan?? whoehoe!! je krijgt er niks voor, precies net zo iemand die rank 20 is.

Maar rond rank 20 is velen malen leukerder spelen, je ziet veel variatie van je tegenstanders

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Kol Nedra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:13:
Maar rond rank 20 is velen malen leukerder spelen, je ziet veel variatie van je tegenstanders
Daar gebruik ik toch echt casual voor, want op rank 20 vind ik de potjes echt saai, ja je kan met grappige decks winnen, maar alleen omdat zij de juiste kaarten missen en/of dikke missplays maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:13:
[...]

Als je minimaal 58% winrate hebt ja. Je realiseert je dat het gross van de spelers nooit op 58% komt op zulke ranks?
Tja dan blijf je lekker decks spelen die geen goede matchup heb tegen facehunters e.d. en blijf je hier klagen over die decks. Zal mij een worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
met casual kun je geen golden hero unlocken, dus daarom kies ik toch maar voor ranked play.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:14:
[...]

Daar gebruik ik toch echt casual voor, want op rank 20 vind ik de potjes echt saai, ja je kan met grappige decks winnen, maar alleen omdat zij de juiste kaarten missen en/of dikke missplays maken.
Casual is meer competitief en daar zitten meer face hunters dan in ranked, in ieder geval uit mijn persoonlijke ervaring :D.

Priest is overigens wel 1 van de bottom tier decks verder. Het is gewoon een beetje meh. De kaarten zijn allemaal wombo combo en de class is zo instabiel als maar zijn kan. Om te winnen zou ik het afraden, maar het is wel leuk om te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:33
Wat volgens mij het grootste probleem is aan Face Hunter/Mech Mage, is dat als je ertegen gaat techen je de volgende 10 potjes tegen Control Priest/Midrange Shaman/Control Warrior/DemonLock/etc. komt en deze allemaal verliest als je dan precies je anti-aggro kaarten pakt. Gevolgd door eindelijk weer een game tegen Face Hunter/Mech Mage waar je natuurlijk Kezan Mystic e.d. niet drawed en er ook door wordt gestompt. :P

EDIT:
Heeft iemand anders nog opgelet op de stats? Ik zat bij de top 4% toen ik eindigde op rank 7 vorig seizoen. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door PCBaas op 02-04-2015 14:31 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:26:
Wat volgens mij het grootste probleem is aan Face Hunter/Mech Mage, is dat als je ertegen gaat techen je de volgende 10 potjes tegen Control Priest/Midrange Shaman/Control Warrior/DemonLock/etc. komt en deze allemaal verliest als je dan precies je anti-aggro kaarten pakt. Gevolgd door eindelijk weer een game tegen Face Hunter/Mech Mage waar je natuurlijk Kezan Mystic e.d. niet drawed en er ook door wordt gestompt. :P
Dit is denk ik een algemeen probleem van HS op dit moment. Je kan je niet echt ergens tegen beschermen. Tech tegen aggro = verliezen tegen iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PCBaas schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:26:
Die priestdeck die ik linkte heeft juist goede matchups tegen zowel aggro als control.
Er zijn wel meer van dat soort decks overigens, druid en shaman kun je iets soortgelijks bouwen, die wellicht nog beter zijn. Vind priest zelf gewoon leuk om te spelen en veel potjes zul je verrast zijn wat je kunt aanrichten met thoughtsteal en een beetje geluk :)

In elke CCG houdt je echter dat decks sterkers tegen één type zijn dan tegen een andere. Dat is juist wat het leuk houd want als één deck enorm sterk zou zijn tegen alles zou iedereen alleen maar dat deck spelen :+
De sleutel is om je aan te passen aan de meta, en die verschilt vaak zelfs per rankblock, op rank 5 heb je een heel andere meta dan op rank 20-10 bijv.

[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 02-04-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Priest ook een mooie class, alleen het is helaas niet zo competitief op dit moment omdat het gewoon onstabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

xelfer schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:31:
[...]

Dit is denk ik een algemeen probleem van HS op dit moment. Je kan je niet echt ergens tegen beschermen. Tech tegen aggro = verliezen tegen iets anders.
Maar dat is toch ook logisch? Je wilt niet 1 deck hebben wat overal perfect tegen is? Goed tegen het een is slecht tegen het ander.

Zou je dat niet doen dan zou iedereen dat deck spelen... Wordt het helemaal saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:31:
[...]

Die priestdeck die ik linkte heeft juist goede matchups tegen zowel aggro als control.
Er zijn wel meer van dat soort decks overigens, druid en shaman kun je iets soortgelijks bouwen, die wellicht nog beter zijn. Vind priest zelf gewoon leuk om te spelen en veel potjes zul je verrast zijn wat je kunt aanrichten met thoughtsteal en een beetje geluk :)
geen enkele deck is goed (60% win rate gewoon maar de zeggen) tegen "de rest". Dat kan ook niet. Je kunt maximaal zeggen dat een deck tegen alles een antwoord KAN bieden. Dat betekent tegelijk ook dat je tegen niks een bijzonder winkans hebt.

Bejamin heeft degelijk wel een punt dat het enorme grinden is boven rank 5. Juist omdat je daar ook veel "optimale" decks tegenkomt, moet je wel van een kaliber kolento zijn om in weinig games legend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Mofkees schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:41:
[...]

geen enkele deck is goed (60% win rate gewoon maar de zeggen) tegen "de rest". Dat kan ook niet. Je kunt maximaal zeggen dat een deck tegen alles een antwoord KAN bieden. Dat betekent tegelijk ook dat je tegen niks een bijzonder winkans hebt.
Dat is precies wat ik hierboven in m'n vorige post zeg.
Bejamin heeft degelijk wel een punt dat het enorme grinden is boven rank 5. Juist omdat je daar ook veel "optimale" decks tegenkomt, moet je wel van een kaliber kolento zijn om in weinig games legend te worden.
Valt best mee, niks stopt je om zelf een "optimaal deck" te maken, wat voor mij inhoud een deck dat de meta op rank5-legend countert zodat je winrate vanzelf boven de 60% komt. FYI er zijn al een heleboel mensen legend nu. Nog geen 40 uur na season reset.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 02-04-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:31:
[...]

In elke CCG houdt je echter dat decks sterkers tegen één type zijn dan tegen een andere. Dat is juist wat het leuk houd want als één deck enorm sterk zou zijn tegen alles zou iedereen alleen maar dat deck spelen :+
De sleutel is om je aan te passen aan de meta, en die verschilt vaak zelfs per rankblock, op rank 5 heb je een heel andere meta dan op rank 20-10 bijv.
Mjah, zonder taunts verlies ik het van een Mechmage. Zelf gebruik ik mijn eigen getweakte deck, hoogste rank dat ik hiermee heb gehaald is rank 7, maar toen kreeg ik het wel lastig tegen Pally's en Druids. Zombies is gewoon te traag icm met een aanval en hero power van een mage, valt daar niet tegen op te healen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 02-04-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Nitai schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:46:
[...]

Mjah, zonder taunts verlies ik het van een Mechmage. Zelf gebruik ik mijn eigen getweakte deck, hoogste rank dat ik hiermee heb gehaald is rank 7, maar toen kreeg ik het wel lastig tegen Pally's en Druids. Zombies is gewoon te traag icm met een aanval en hero power van een mage, valt daar niet tegen op te healen.
Mechmage blijft altijd tricky, maar zombie chow is echt golden tegen dat deck. Als ze geen frostbolt hebben in turn 2 lock je ze eigenlijk al een turn uit. Imho werken taunts juist weer minder tegen mech, zeker omdat ze vaak poly en 2 entities runnen.
In jouw decklist zou ik zelf misschien die Vol'Jin nog vervangen door een Cabal shadow priest, 1 Deathlord voor een Shrinkmeister en die Ragnaros door een Ysera.

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 02-04-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:49:
[...]

Mechmage blijft altijd tricky, maar zombie chow is echt golden tegen dat deck. Als ze geen frostbolt hebben in turn 2 lock je ze eigenlijk al een turn uit. Imho werken taunts juist weer minder tegen mech, zeker omdat ze vaak poly en 2 entities runnen.
In jouw decklist zou ik zelf misschien die Vol'Jin nog vervangen door een Cabal shadow priest en die Ragnaros door een Ysera.
Deathlord is verleidelijk omdat het een reward geeft aan je tegenstander. Die poly ze vrijwel nooit (nooit meegemaakt in de +340 games, ik begon hem te spelen rond 340 wins namelijk, werkte heel goed tot aan m'n golden hero)
Ysera zit er in (tweede screenshot), Cabal heb ik in het begin gespeeld, maar werkte te traag samen om die combo te hebben. Heb nu een Mindcontrol Tech daar voor in de plaats. Wel meer RNG, maar kost minder 1 kaart ipv 2 in m'n deck :)
Voljin werkt echt geweldig tegen grote critters.

Maar wellicht is mijn speelstijl anders... ik ga het nogmaals proberen met die zombies.

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 02-04-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ysera vind ik wel een must voor Priest in control matchups. Zonder Ysera heb je zeer weinig manieren om echt te winnen van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:16:
[...]

Tja dan blijf je lekker decks spelen die geen goede matchup heb tegen facehunters e.d. en blijf je hier klagen over die decks. Zal mij een worst wezen.
Wie heeft het over geen goede match up hebben. Ik heb 80% winrate tegen Hunter met Control Paladin, 100% met Taunt Druid en 37,5% met Demonlock. Overall zat ik op iets over de 70% tegen Hunter.
Dat betekent echter niet dat ik die potjes leuk vind. Ik vind het leuk om Huntards te BM'en, niet om tegen ze te spelen.

Het ging er om dat je hersenloos tegen ze speelt, nu is het ene deck sterker dan de ander, maar het hersenloze blijft.

Verder slaat je argument nog steeds nergens op. Je moet honderden potjes spelen om op een niveau te komen waarbij je minder Huntards tegen komt. Vanuitgaande dat iemand al goed genoeg is om daar te komen, betekent dit nog steeds dat je gruwelijk veel potjes tegen Huntard moet spelen.

Verder is 58% winrate gewoon erg hoog, dan zit je echt wel op pro niveau.

Oh en dat sommige al Legend zijn, zegt echt helemaal niets, want je hebt het dan over mensen zoals Xixo en Kolento, die bijna 24/7 spelen en gewoon op topniveau spelen, daar kunnen wij ons echt niet mee vergelijken.

Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]