[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Benjamin- schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:43:
Net 6-0 gegaan met dit deck: http://www.hearthpwn.com/...rank-21-kookie-wall-druid

Heel erg control, leuke ook is, is dat mensen spelen rondom FoN/SR combo, dit terwijl die er niet eens inzit, dus maken ze daardoor soms zeer slechte plays. :P
Tevens maken de vele taunts en hoge minions, dat je ook vaker heal gebruikt van Lore, bedoel eenmaal je taunts omhoog en aggro kan alleen nog maar massa's spell damage doen. Dit zowel tegen Huntard als Rogue gedaan.
Ik speel al een tijdje een vergelijkbaar deck, stuk of 5 kaarten anders omdat ik dat prettiger vind werken of kaarten mis. Maar 1 zombie chow, geen kel thuzad, geen MCT geen cairne voor zover ik zo uit m'n hoofd kan noemen. Ik heb er dan wel 1 FoN/SR combo in zitten als finisher.

/edit: 3 minions met 4 health hebben liggen. 1 moet het overleven en dan heb je volgende beurt lethal.
Shaman heeft 5 mana. Summon totem -> Spell power, Lightning storm (3/4 dmg) -> 3 x 4 dmg.

0,25*0,5*0,5*0,5 = 3% kans ofzo >.<

/edit2: WTF ik nou voor combo tegen me krijg. Raging worgen, cruel taskmaster, rampage, 2x inner rage. en charge. En hij had een Death's Bite equiped. 34 HP (ik had nog 34...) weg :/

Ik had een Ancient of Lore liggen, ruimschoots lethal in m'n handen en hij had nog 9HP...

RNG haat mij vandaag zo hard.

[ Voor 23% gewijzigd door Thompson op 26-03-2015 01:11 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 13:28
beuker19 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:56:
[...]

Het probleem met vervangbaar is eigenlijk dat het altijd minder is dat wat vervangen moet worden.
Lord Jaraxxus ---> Alex in Handlock
Tirion Fordring ---> Sunwalker in Paladin
Harrison -----> Acidic Swamp Ooze tegen wapen classes
om maar een paar voorbeelden te noemen waar je gewoon weg een een heleboel value inruilt voor een stuk minder.
Zoals Cenarius zeker tegen een Warrior of Rush deck echt iets unieks heeft wat onvervangbaar is.
Op de Ooze na zijn dit natuurlijk geen vervangende kaarten. Ooze is zelfs best een goede vervangde kaart, omdat hij veel goedkoper is om te gebruiken en dus ook al early game.
Alexstrasza is absoluut geen vervanger voor Jaraxxus.
Sunwalker ipv Tirion? Obvious troll is obvious.

Wat hij schreef mbt vervangbaar, is dat je decks zonder Cenarius kan bouwen, natuurlijk kan je ook Hand/Demonlock spelen zonder Jaraxxus, en Mid/Control Paladin zonder Tirion, maar realistisch gezien zijn dat essentiele kaarten, dat is Cenarius niet. Zie bijvoorbeeld dit deck: http://www.hearthpwn.com/decks/194885-colma-mech-druid
Ancient of Lore is gewoon essentieel, net zoals Jaraxxus en Tirion, maar Cenarius niet.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Benjamin- schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:36:
[...]

Op de Ooze na zijn dit natuurlijk geen vervangende kaarten. Ooze is zelfs best een goede vervangde kaart, omdat hij veel goedkoper is om te gebruiken en dus ook al early game.
Alexstrasza is absoluut geen vervanger voor Jaraxxus.
Sunwalker ipv Tirion? Obvious troll is obvious.

Wat hij schreef mbt vervangbaar, is dat je decks zonder Cenarius kan bouwen, natuurlijk kan je ook Hand/Demonlock spelen zonder Jaraxxus, en Mid/Control Paladin zonder Tirion, maar realistisch gezien zijn dat essentiele kaarten, dat is Cenarius niet. Zie bijvoorbeeld dit deck: http://www.hearthpwn.com/decks/194885-colma-mech-druid
Ancient of Lore is gewoon essentieel, net zoals Jaraxxus en Tirion, maar Cenarius niet.
Dat is toch precies wat ik bedoel 8)7
En ''Obvious troll is obvious.' snap ik niet helemaal want dit was gewoon een voorbeeld van 2 kaarten met een soort van vergelijkbaar effect alleen veel minder value.
Kijk Jaraxxus en Tirion zijn wat jij zegt essentiële kaarten voor Handlock en Paladin maar dat was mijn punt niet.
Het ging mij er om dat wanneer je een goede kaart (vaak een legendary of epic) vervangt met wat anders je vaak ook value inlevert om nog maar een een voorbeeld te geven Bloodmage Thalnos is belangrijk in Rogue maar wanneer je de kaart niet hebt kun je bijv. een Loot Hoarder of Kobold Geomancer nemen maar welke je ook kiest je levert altijd aan value in en ik ben van mening dat het bij Cenarius ook het geval is want er is niet vergelijkbaars.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:36:
[...]
Dit bedoelde ik idd. Cenarius is typisch zo'n kaart die wel goed is, maar waar je ook zonder mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41
Of eigenlijk is Cenarius helemaal niet zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
iemand die meedoet aan het nvidia toernooi vanavond?
Ben even mn decks aan het tweaken ,maar ben er eigenlijk helemaal klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

beve schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:12:
Voor de geïnteresseerden:

LIVE Broadcast Schedule: There will be a 4 hour LIVE broadcast on the twitch.tv/NVIDIA channel each Thursday (11 AM EST – 3:00 PM EST) throughout the Group Stage of the tournament covering the best matches of the week.

Dat is in onze tijd tussen 17u en 21u

@Beve,

hoe is er eigenlijk controle op valsspelen in de voorrondes?
Of er gaat uit van fair play tussen de spelers?

[ Voor 10% gewijzigd door nagasy op 26-03-2015 14:32 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
nagasy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:31:
[...]

Voor de geïnteresseerden:

LIVE Broadcast Schedule: There will be a 4 hour LIVE broadcast on the twitch.tv/NVIDIA channel each Thursday (11 AM EST – 3:00 PM EST) throughout the Group Stage of the tournament covering the best matches of the week.

Dat is in onze tijd tussen 17u en 21u

@Beve,

hoe is er eigenlijk controle op valsspelen in de voorrondes?
Of er gaat uit van fair play tussen de spelers?
Ik speel om 21u btw, te volgen op www.twitch.tv/sjnorre (nu hopen dat mn tegenstander niet op tweakers zit en ik gestreamsniped wordt :-) )

Hangt er van af wat je bedoeld met valsspelen?

op de site vind ik dit:

Cheating:
Cheating in any form is considered a violation of the rules and will result in an immediate disqualification
from the tournament and one year suspension from CEVO events.
Cheating is considered any manipulation of server configurations, client configurations, graphics
settings, or sounds to gain an unfair advantage in game. This can also include, but is not limited to, the
use of any third party program not deemed legal by CEVO.

Dispute Process:
Every player has the right to dispute an opponent that they feel is in violation of the rules. All disputes
must be filed within 1 hour of the completion of the reported match. Playoff disputes will be limited to
15 minutes after a match has finished. All parties will be kept up to date on the details of a dispute via
emails from CEVO staff.

Evidence Requests:
If a dispute has been filed, CEVO will contact all the parties involved via email and request any applicable
evidence. Players have up to 24 hours to submit any requested material.
Players who fail to submit the requested evidence within 24 hours will have their matches overturned
and may face suspension.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Het is bvb niet dat je je deck moet opgeven en altijd met dezelfde kaarten moet spelen.
Lijkt me wel eens leuk om te spelen. Mss dat ik je stream volg als ik tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
nagasy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:49:
Het is bvb niet dat je je deck moet opgeven en altijd met dezelfde kaarten moet spelen.
Lijkt me wel eens leuk om te spelen. Mss dat ik je stream volg als ik tijd heb
Wel, ja en neen :-)
Het is conquest, dus best of 5. Je moet dus 3 heroes kiezen, ik speel ws, paladin, druid en hunter maar ik heb wel bijvoorbeeld 2 hunter decks (Face en midrange), eens ik een hunter deck gebruikt heb moet ik wel hetzelfde deck blijven gebruiken...

2015 World Championship Match Format – “Conquest”
All matches will be best-of-5. The first player to win 3 games within the match is considered the winner of the match and advances.

Each player must submit decklists from three unique classes prior to each stage of the event. Players may submit new decks prior to each stage of the event.

A player must win one game with each of his three decks to win the match.
When a player wins a game, the deck used by the winning player cannot be used for the remainder of the match.

The losing player can keep the same deck used or switch to a different one of their choice.

Players will be told what classes their opponent has available, but they won’t know which class is picked until both players have picked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
beve schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:12:
Ik doe mee aan dit toernooi vanavond:

http://play.eslgaming.com...osive-experiments-cup-17/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
@beve is de toernooi niet US only of heb je een US account met alle benodigde kaarten?
Jammer dat het niet met conquest word gespeeld.

[ Voor 65% gewijzigd door An1mA op 26-03-2015 17:21 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nieuwe kaarten. :)

http://www.hearthpwn.com/...nefarian-drakonid-crusher

Nefarian is zeker tof, een soort thoughsteal.
Drakonid zou weleens heel sterk kunnen worden in aggro decks, mits*
Volcanic Drake lijkt me dik overpowered in bijvoorbeeld Hunter, bedoel unleash en deze is hoogwaarschijnlijk gratis.

*Met deze grote kaarten, en al de bestaande drakes, vraag ik me af wat ze met BGH gaan doen, bedoel hij is nu al sterk, maar straks wil je er toch gewoon 2 in je deck hebben?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
An1mA schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:20:
@beve is de toernooi niet US only of heb je een US account met alle benodigde kaarten?

[...]

Jammer dat het niet met conquest word gespeeld.
Is global, ik zit dus in de EU tak..
Heb trouwens net vernomen dat mn match op 20u is ipv 21u :)

edit: GG WP :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FyPGrPb.png

[ Voor 8% gewijzigd door beve op 26-03-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
Benjamin- schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:33:

Volcanic Drake lijkt me dik overpowered in bijvoorbeeld Hunter, bedoel unleash en deze is hoogwaarschijnlijk gratis.

*Met deze grote kaarten, en al de bestaande drakes, vraag ik me af wat ze met BGH gaan doen, bedoel hij is nu al sterk, maar straks wil je er toch gewoon 2 in je deck hebben?
Ben het grotendeels met je eens, dat aggro best sterk word met Drakonid en Volcanic Drake. Hoop niet dat 2 bgh de standaard word na BRM.

Daarnaast is Nefarian maar "meh". Hij is een bgh target en heeft geen direct effect op de board als hij gespeeld word. Ik bedoel de spells kun je de turn erna meestal spelen en voor 9 mana is hij best duur. Ook zijn de spells niet van je opponents deck, maar random van de class dat hij speelt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Inderdaad, had niet goed gelezen, dacht dat het 2 spells uit de ander zijn deck. Maar in dat geval kan je echt waardeloze kaarten krijgen, tevens ook veel meer RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:35
Ik vind het wel interessante kaarten qua design.

Drakonid Crusher/Volcanic Drake hebben beide geen "effect" en hebben alleen maar "goede" stats, mits hun "conditie" is vervuld. Volgens mij is Piloted Shredder dan ook in vrijwel alle gevallen beter dan Volcanic Drake en Drakonid Crusher is in principe een iets verbeterde versie van Boulderfist Ogre. Dit druist keihard tegen het aggro principe in, waarbij je gewoon alles op het veld wilt kwakken en voor face wilt gaan en ik zie deze twee kaarten dan ook helemaal niet gebruikt worden in aggro (eigenlijk juist helemaal niet in constructed). :P

Nefarian zit volgens mij qua speelbaarheid op hetzelfde niveau als Neptulon; doet niets op de beurt dat hij wordt ingezet en kan slecht uitpakken qua draw, maar is volgens mij wel goed in de control vs control matchup.

EDIT:
@beve:
Ik zie niks op je stream! :'(

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
PCBaas schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:20:Drakonid Crusher/Volcanic Drake hebben beide geen "effect" en hebben alleen maar "goede" stats, mits hun "conditie" is vervuld. Volgens mij is Piloted Shredder dan ook in vrijwel alle gevallen beter dan Volcanic Drake en Drakonid Crusher is in principe een iets verbeterde versie van Boulderfist Ogre. Dit druist keihard tegen het aggro principe in, waarbij je gewoon alles op het veld wilt kwakken en voor face wilt gaan en ik zie deze twee kaarten dan ook helemaal niet gebruikt worden in aggro (eigenlijk juist helemaal niet in constructed). :P
Waarom vind jij dat Volcanic Drake vrijwel altijd minder is dan Piloted Shredder? Deze kaart wordt gratis bij een beetje Unleash, zo zijn er nog wel meer decks te bedenken, bijvoorbeeld een Echo minion deck, die doet ook veel traden, je trade, gooit er 2 neer, echo, gooi er nog 2 neer?

De Drakonid kan makkelijk een 9/9 worden, tevens is het een kaart waar de vijand iets mee moet, je kan deze niet laten liggen op het veld, traden wordt heel moeilijk, dus dan moet je toch een belangrijke kaart investeren, misschien wel meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:35
Ik snap niet waarom aggro decks uberhaupt zouden gaan traden, alleen maar om een body op het veld te krijgen. Echo Mage zou ik ook niet echt een aggro deck noemen, dat is juist het tegenovergestelde, namelijk een Control deck omdat ze meestal de Fireballs hebben ingewisseld voor de Echo of Medivh. Piloted Shredder is niet met 1 actie weg te krijgen en 4 schade is eigenlijk ook al best veel onconditionele damage op beurt 4-5. Volcanic Drake is echt een mid/lategame kaart waarbij je perse de conditie moet hebben dat je veel minions kunt/gaat traden. Bij aggro wil je juist helemaal geen condities hebben aan je kaarten en alles gewoon neergooien om zo snel mogelijk damage te gaan doen. Natuurlijk lijkt het leuk om hem gratis op het veld te krijgen na een complete field whipe, maar is dat ook daadwerkelijk nuttig als hij geen echt "effect" heeft?

Ook is het zo dat als de tegenstander onder 15 Health zit je ook wat "moet" doen tegen bijv. een Boulderfist Ogre, anders ga je ook dood. De Drakonid Crusher oogt natuurlijk net wat groter en daarom zie ik het ook als een net wat betere versie van Boulderfist Ogre.

Mijn punt: deze twee kaarten hebben letterlijk niks met het aggro archetype te maken?

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mja ik zie aggro niet alleen als Huntard die constant face gaat. Zoolock doet ook heel veel traden, maar is toch echt wel een aggro deck.

Maar in control kunnen ze ook zeker werken, Paladin zie ik er wel wat value uithalen, Equality/Conc en dan Volcanic, of na een Muster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

3 April is de release van Blackrock Mountain, dat is al snel :).

http://eu.battle.net/hear...tion-on-april-2-3-26-2015

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vind jij dat Volcanic Drake vrijwel altijd minder is dan Piloted Shredder? Deze kaart wordt gratis bij een beetje Unleash, zo zijn er nog wel meer decks te bedenken, bijvoorbeeld een Echo minion deck, die doet ook veel traden, je trade, gooit er 2 neer, echo, gooi er nog 2 neer?

De Drakonid kan makkelijk een 9/9 worden, tevens is het een kaart waar de vijand iets mee moet, je kan deze niet laten liggen op het veld, traden wordt heel moeilijk, dus dan moet je toch een belangrijke kaart investeren, misschien wel meerdere.
Volcanic Drake 6-4 + 1 mana minder per minion vs Piloted Shredder 4-2 + 70% kans dat je een goed minion uitkrijgt.(http://www.reddit.com/r/C...ysis_of_piloted_shredder/)

Na Hellfire of ieder ander AoE in je eigen beurt die alles destroyed kan je op z'n minst nog een 6-4 body droppen, in turn 6 tm 10, denk meer aan de latere beurten.
Het is bijna onrealistisch om Volcanic Drake op 1 mana te droppen of 2 mana wil je een goeie positie op het bord houden want 6-4 is redelijk makkelijk weg te krijgen
meestal van de tijd, ook bij aggro decks zal je Volcanic Drake redelijk vaak op 4-3 mana droppen maar dat ligt er natuulijk maar aan of je op het veld hebt of niet. Als je niets op je veld hebt is Volcanic Drake Slechter dan Piloted Shredder omdat het altijd 2 acties vereist om Piloted Shredder van het veld te verwijderen(ook poly en hex vereisen 2 acties). Piloted Shredder kan je niet op turn 3 neerdroppen maar je hoeft daarvoor ook geen 3 monsters weg te traden of iets op je veld hebben. Piloted Shredder zet turn 4 neer en je krijgt gemiddeld wel 2-1 monster uit, tel dat op bij 4-2 en dat is 6-4. Hoera! we zijn bij value uit gekomen. Wat heb je liever een in je deck, 6-4 met de mogenlijkheid om hem gemiddeld voor 3-4 mana neerdroppen in een deck met aggro start en control mid-late. Misschien synergy met Dragon Egg en andere dragon synergy waarschijnlijk bij de uitbreiding, of niet. Zoiets is nog niet zeker. We weten wel dat Piloted Shredder een Staple kaart is omdat het altijd een goede turn 4 drop is van Volcanic Drake kunnen we nog niets verwachten, het is geen kaart dat je in ieder deck kan gooien wat Piloted Shredder wel is. Het heeft synergy nodig. Op zichzelf is Volcanic Drake geen minion die je graag op turn 6 zou willen neerzetten of turn 5 omdat er betere opties zijn. Of beide maar als ik de keuze had uit 1 zou ik zeker voor een Piloted Shredder gaan op dit moment.

Drakonid Crusher kan je ongeveer wel vergelijken met een giant maar dan altijd 6 mana en nooit meer of minder. verder niet zo'n bijzondere kaart, wel Dragon.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Een heel verhaal, maar je vergeet dat je hem voor weinig of gratis kan droppen met board clears enz.

Er zijn zat kaarten in het spel die je niet direct kan spelen, dat is Shredder juist wel, die kaarten kan je dan ook niet vergelijken met zoiets als dit. Dat is hetzelfde als zeggen dat de Giants slecht zijn, omdat Piloted Sky Golem moeilijker doodgaat.

Weer een nieuwe versie van mijn Demonlock gemaakt, zeker ook met de nieuwe kaarten, vooral die 3 mana Demon, zie ik veel toekomst in een echt Demonlock deck.

De grootste verschillen met veel andere decks, is dat ik maar 1 Abusive heb, geen Mortal Coils en maar 1 Imp-losion. Ipv die kaarten heb ik 2 Voidwalkers, 2 Demonfires en een Demonheart. Oh en natuurlijk Illidan ipv Doomguard.

Waarom deze keuzes? Ten eerste is het veel meer gericht op demons, in totaal namelijk 9, dit past ook met de Demonfires en Demonheart. De Demonfires zijn enerzijds als vervanging voor Mortal Coil, anderzijds voor Abusive, sinds je een keuze hebt wat je ermee wilt doen. Je mist hierdoor wel carddraw, maar om eerlijk te zijn is dit niet iets waar ik me druk om maak, niet als Warlock zijnde. Voordeel is dat je vooral Mistress en Voidwalker sterk kan maken, maar anderszijds trade het gewoon erg goed met heel wat minions, wat dan ook mijn kritiek is met Mortal Coil.
1 Abusive minder, mja enerzijds kan ik die damage boost al krijgen met Demonfire, maar het is ook omdat het vaak een dode kaart is, waar veel 2x Abusive spelen en 1x Voidwalker, is in dit deck andersom juist waar. Maar er 1 inhouden is wel prettig, zeker ook samen met een BGH.
Demonheart is een kaart die je weinig ziet, logisch ook want het is in veel decks een duurdere fireball die minder damage doet, maar toch zie ik er de waarde in, enerzijds natuurlijk weer door de synergy, maar ook omdat het 5 damage is, en dat kan zeker van toepassing zijn.

Het enige wat ik er nog in zou willen doen, is een Owl.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LGAaeltqzdKKJabzruXyuO8R/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Benjamin- schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:33:

Volcanic drake kan nog leuk zijn bij paladin: muster for battle + coghammer/defender of argus/unstable ghoul. en dan volgende turn volcanic + bolvar al dan niet met divine shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volcanic Drake lijkt mij gewoon een erg goede kaart. Zeker i.c.m. boardclears of trades. Als je bv. 3 minions trade dan is hij al 6/4 voor 3 mana.

Interessante kaarten in ieder geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
PCBaas schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:20:
EDIT:
@beve:
Ik zie niks op je stream! :'(
jep puur amateurisme van nvidia :)
Hele toernooi in de soep gelopen om dat de site down was en niemand kon inchecken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Drakonid Crusher is een mooie late game kaart voor controldecks, die ideaal volgt op alexstrasza met 4 mana over voor een spell of deaths bite etc. Je kunt hem turn 10 zelfs concealen met die 4/4 minion van rogue.
En in een agressief deck is hij heel goed mogelijk als 6-drop al 9/9. Draw out BGH en opvolgen met nog zo'n draak of Boom of wat dan ook.

Volcanic drake kan na een flamestrike of lightning storm / consecration / Pyro+Eq (vrij) gemakkelijk worden gedropt. Dus ook in control decks kunnen die dingen een extra boardswing bewerkstelligen, niet alleen Unleash is gevaarlijk. Zou voor Paladin wel eens een heel mooie kaart kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat de compleet hersenloze no skill aggro decks toch wel een keer gaan verdwijnen uit HS (denk aan Zoo, Mech Mage, Face Hunter).

Hopelijk zitten er nog een paar hardcore anti aggro kaarten in BRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

xelfer schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:54:
Ik hoop dat de compleet hersenloze no skill aggro decks toch wel een keer gaan verdwijnen uit HS (denk aan Zoo, Mech Mage, Face Hunter).

Hopelijk zitten er nog een paar hardcore anti aggro kaarten in BRM.
Een mini/minion variant van Loatheb?

3 mana 3/3 body. All minions cost 3 more next turn.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Goed plan. Ik merk serieus dat mijn gemiddelde potje die ik verlies turn 6.37 afgelopen is. Vnl. godhand pakkende aggro decks.

Aggro verpest voor mij wel volledig het plezier van HS.

[ Voor 8% gewijzigd door xelfer op 27-03-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Thompson schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:08:
[...]

2 turns dan, anders heeft je vijand er alleen last van, en dan is het echt een auto-include in ieder deck. Anders moet je het 1 meer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
xelfer schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:31:
[...]

Goed plan. Ik merk serieus dat mijn gemiddelde potje die ik verlies turn 6.37 afgelopen is. Vnl. godhand pakkende aggro decks.

Aggro verpest voor mij wel volledig het plezier van HS.
Ik ben de afgelopen dagen met het Great Wall of China Druid deckje gaan ladderen.
http://www.hearthpwn.com/...great-wall-of-china-druid
Zeer de moeite waard, werkt als een trein tegen mage en hunter, veel taunts en een beetje removal.
Ging van rank 15 naar 7 met 12/3 win ratio (mogelijk nog een paar andere potjes tussendoor).

Ik ga meestal laatste week een beetje aan de stats werken, kijken of ik weer rond de 5 kan uitkomen dit weekend. Verder speel ik inderdaad steeds minder ranked.

Vorige maand trouwens voor het eerst fanatiek Hunter ranked gespeeld, een keer terugbashen en het werkt wel als een trein. Kreeg inspiratie van Trumps 'Feel the Power'-vid. Maar uiteindelijk krijg ik er ook geen heel voldaan gevoel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 02:14:
Een heel verhaal, maar je vergeet dat je hem voor weinig of gratis kan droppen met board clears enz.

Er zijn zat kaarten in het spel die je niet direct kan spelen, dat is Shredder juist wel, die kaarten kan je dan ook niet vergelijken met zoiets als dit. Dat is hetzelfde als zeggen dat de Giants slecht zijn, omdat Piloted Sky Golem moeilijker doodgaat.

Weer een nieuwe versie van mijn Demonlock gemaakt, zeker ook met de nieuwe kaarten, vooral die 3 mana Demon, zie ik veel toekomst in een echt Demonlock deck.

[afbeelding]
Reageren doe je maar zonder beledigingen

je ziet dat ik uitleg dat je hem mogenlijk kan neerdroppen maar heb er ook neergezet dat het mogenlijk is hem eerder te droppen maar waarschijnlijk niet vaak gebeurd. tfoe met jouw je leest over woorden en zinnen heen. wat ga je op mij reageren als je toch niet leest

[ Voor 2% gewijzigd door Gropah op 28-03-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:24:
[...]
Reageren doe je maar zonder beledigingen

je ziet dat ik uitleg dat je hem mogenlijk kan neerdroppen maar heb er ook neergezet dat het mogenlijk is hem eerder te droppen maar waarschijnlijk niet vaak gebeurd. tfoe met jouw je leest over woorden en zinnen heen. wat ga je op mij reageren als je toch niet leest
Nee je hebt een heel verhaal en ook nu zeg je weet dat het niet vaak zal gebeuren. Maar dat is gewoon kolder. Je doet nu of we niet aan board clears doen, terwijl die heel standaard zijn en dan is dit toch echt een uitstekende minion om neer te gooien, simpelweg omdat die zo goedkoop is. Dat maakt het dat deze kaarten zeer speelbaar is en zelden voor minder zal worden gespeeld, simpelweg omdat je deze kaart juist zal bewaren voor zulke momenten.

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 28-03-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:08:
[...]

Nee je hebt een heel verhaal en ook nu zeg je weet dat het niet vaak zal gebeuren. Maar dat is gewoon kolder. Je doet nu of we niet aan board clears doen, terwijl die heel standaard zijn en dan is dit toch echt een uitstekende minion om neer te gooien, simpelweg omdat die zo goedkoop is. Dat maakt het dat deze kaarten zeer speelbaar is en zelden voor minder zal worden gespeeld, simpelweg omdat je deze kaart juist zal bewaren voor zulke momenten.
hij is zeker speelbaar, maar als je het vergelijkt met piloted shredder wat jij en pcbaas deden dan is piloted shredder beter als je tussen 1 moest kiezen. ja je kan hem voor bijna 1 mana droppen als het lekker gaat< dti is een conditie wat je waarschijnlijk ook vergeet. als ik kijk naar value dan kies ik piloted shredder omdat Volcanic Drake op zichzelf, ja op zichzelf niet zo goed is want je moet er iets voor doen om hem voor minder te droppen.

hey we willen allebei onze argument geven waarom, laat ik het zo zeggen, ik begrijp je maar als je op dit moment MOET kiezen tussen de 2 dan ga ik voor piloted shredder, een kaart zonder conditie. jij leest mijn argumenten en mogenlijke situaties en ik die van jouw en we vinden allebei elkaar mening en mogenlijkheden maar niets dus laten we het maar afkappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:36:
[...]

hij is zeker speelbaar, maar als je het vergelijkt met piloted shredder wat jij en pcbaas deden dan is piloted shredder beter als je tussen 1 moest kiezen. ja je kan hem voor bijna 1 mana droppen als het lekker gaat< dti is een conditie wat je waarschijnlijk ook vergeet. als ik kijk naar value dan kies ik piloted shredder omdat Volcanic Drake op zichzelf, ja op zichzelf niet zo goed is want je moet er iets voor doen om hem voor minder te droppen.

hey we willen allebei onze argument geven waarom, laat ik het zo zeggen, ik begrijp je maar als je op dit moment MOET kiezen tussen de 2 dan ga ik voor piloted shredder, een kaart zonder conditie. jij leest mijn argumenten en mogenlijke situaties en ik die van jouw en we vinden allebei elkaar mening en mogenlijkheden maar niets dus laten we het maar afkappen.
Maar je moet er wel rekening mee houden dat Benjamin op een veel hoger niveau als ons "normale" spelers speelt.
Dus weet hij ook alles beter ;) gelukkig zijn er hier nog een paar anderen die gelukkig wel serieus spelen en echt goed zijn.
Verder is de discussie over kaarten echt heel moeilijk omdat nog maar de helft van kaarten bekend is gemaakt en je weet nooit wat voor synergie kaarten er misschien nog wel komen voor draken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:36:
[...]

Ik heb hem helemaal niet vergeleken met Shredder. Ik vroeg waarom hij hem vrijwel altijd minder vindt.
Benjamin- schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:12:
[...]

[ Voor 2% gewijzigd door Gropah op 28-03-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Altijd leuk onverwachts gold. Win 1000 games in any mode :) 300 gold.
Jammer genoeg leverde het in de pakjes 3 rares en 12 commons op.

[ Voor 32% gewijzigd door Thompson op 28-03-2015 01:48 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Dit was offtopic

Nu weer ff ontopic.

Net tot Rank 6 gekomen met een paar verschillende decks maar de hoeveelheid Face Hunters lijkt behoorlijk toegenomen de laatste 2 weken nog ergen dan daarvoor.
Ervaren jullie dat ook of ben ik de enige ?
Of zou het komen door Athena met zijn 100% winrate deck waar hij overigens maar 1 x mee verloor van Rang 6 tot legend.
Ook is het grappig om te zien dat wanneer een deck op Hearthpwn hot is je ze ook overall ziet en het lijkt haast wel of er steeds een soort van hype is rond een bepaald deck.
Want deze week zag ik hier iets over een taunt Druid deck van de site en als was ik er de laatste maanden geen een tegengekomen nu deze week al wel een stuk of 10 en vorige week was het nog Tempo Mage wat toe hot was.

[ Voor 35% gewijzigd door Gropah op 28-03-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Face hunter is behoorlijk populair ja. Zelf ben ik ook rank 6. Laatste 3 games kwam ik Face Hunter, Control Warrior en Bloodlust Shaman tegen.

Mijn eigen stats zijn op zich ook wel interessant. Ik heb op geen enkele class meer dan 100 ranked wins (in totaal 692 ranked wins op alle classes bij elkaar), maar ik ben wel ieder seizoen sinds het eerste seizoen makkelijk onder rank 10 gekomen (op de 4 maanden break na dan).

- Laagste rank was vorig seizoen: rank 9 (27 wins 2 losses).
- Beste rank was rank 1. Win/loss weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar volgens mij won ik rond de 57% op dat moment. Helaas zijn die seasons zo kort.
- Dit seizoen heb ik voor het laatst in ranked verloren op rank 14 op 6 maart (ik speel amper ranked, maar heb dus wel alles van rank 14 tot rank 6 gewonnen :)).
- Van de 12 seizoenen heb ik er 8 HS gespeeld. Per seizoen speel ik gemiddeld 86,5 ranked potjes. De meeste potjes ranked heb ik overigens wel in het begin van de game game gespeeld omdat toen alles nog nieuw was en ik amper kaarten had. De laatste seizoenen speel ik amper nog ranked. Dit seizoen zo'n 45 potjes en vorig seizoen 29.

Verdeling van ranked wins:
Shaman: 99
Priest: 87
Paladin: 21
Warrior: 95
Mage: 95
Rogue: 35
Druid: 61
Hunter: 20
Warlock: 94
Totaal: 692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
@Beuker, ik heb gister weer even gespeeld. Ongelogen, letterlijk 7* op rij facehunter. Elke keer turn 1 webspinner of leper.. Kotsmisselijk wordt je er van. Gewoon te zielig om zo'n kutclass te moeten spelen.

Het idee van facehunter is gewoon je tegenstander dood hebben voordat hij kans krijgt zelf iets te doen. Leuk hoor. Maar het is de schuld van blizzard dat ze dit mogelijk maken.

Enige optie is een antifacehunter deck. Wat ik dan ook heb en meteen rank 4 ben. Maar dat is minder leuk dan het deck wat ik wil spelen. HS heeft gewoon geen variatie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:01

Freelance

(..)

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-VcrNn8AiWMc/Tq2CavD4Y1I/AAAAAAAABCs/iv07lVmamsE/s1600/Someone+is+wrong+on+internet.png

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Predje schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:02:
@Beuker, ik heb gister weer even gespeeld. Ongelogen, letterlijk 7* op rij facehunter. Elke keer turn 1 webspinner of leper.. Kotsmisselijk wordt je er van. Gewoon te zielig om zo'n kutclass te moeten spelen.

Het idee van facehunter is gewoon je tegenstander dood hebben voordat hij kans krijgt zelf iets te doen. Leuk hoor. Maar het is de schuld van blizzard dat ze dit mogelijk maken.

Enige optie is een antifacehunter deck. Wat ik dan ook heb en meteen rank 4 ben. Maar dat is minder leuk dan het deck wat ik wil spelen. HS heeft gewoon geen variatie voor mij.
En zelfs dan met een beetje slechte draw word het nog moeilijk.
Wil er wel bij zeggen dat er wel degelijk verschil zit in de Face hunter(Leper Gnome) of Midrange (Webspinner) want de midrange variant gaat wel degelijk voor ''early'' board control en moet ook mede door geen card draw vanaf turn 6 ook wel met meer agressie spelen om te winnen.
Vooral de decks met Wolfrider , Leeroy en Arcane Golem vind ik echt zeer vervelend al kwam ik gisteren een Murloc Warlock tegen die mij na zijn turn 4 op 1 HP had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:De persoonlijke aanvallen en de discussie over de discussie moeten stoppen. Ze dragen niets bij aan de discussie en verpesten de sfeer van het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hunter = scum, maar in een extreme aggro meta is de hero power gewoon overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Erge vind ik ook dat hij niet anders te spelen is. Heb bijvoorbeeld die deathrattle Hunter geprobeerd, het werkt wel in de zin dat je er mee kan winnen, maar omdat je zoveel hoge drops hebt, en daardoor ook veel hero powers mist, verlies je uiteindelijk gewoon.

Ik weet toen ik Steamwheedle Sniper zag dat dit echt een goede kaart zou worden, en de potentie zit er ergens ook wel, maar Hunter lijkt gewoon niet gemaakt te zijn om meer dan 10 turns te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/34hcq9x.png

Iets minder face! face! face!, maar toch wel redelijk steamroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja het is wat meer op de midgame gericht, maar op wat traden na (de minions die je bijvoorbeeld niet bevroren wilt hebben), is het toch zoveel mogelijk face gaan. :P

Zou echt die deathrattle Hunter goed willen zien, deck is echt tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang face! face! face! dominant is zullen trage decks met combo kaarten nooit goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
xelfer schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:11:
Zolang face! face! face! dominant is zullen trage decks met combo kaarten nooit goed werken.
Dit!

Daarom HAAT ik ze ook. Ze verpesten het spel voor mensen die een leuk potje willen maken.
Ja het kan, ja het werk, ja je mag het doen. Winnen telt, klaar.
Maar speel het voor de mooie potjes, zelf verliezen is dan niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Predje schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:26:
[...]

Dit!

Daarom HAAT ik ze ook. Ze verpesten het spel voor mensen die een leuk potje willen maken.
Ja het kan, ja het werk, ja je mag het doen. Winnen telt, klaar.
Maar speel het voor de mooie potjes, zelf verliezen is dan niet erg.
De haat jegens Face Hunter is ook dat men helemaal geen interactie met het bord heeft zoals andere aggro decks meestal nog wel hebben en daarom is de haat tegen bijv. Mech Mage toch wat minder.
Het is natuurlijk wel goed voor de diversiteit in de meta want dadelijk speelt iedereen weer anti Face Hunter en dan heb je weer succes met een anti anti Face Hunter deck 8)

Heb overigens net ook Blackrock Mountain gepreorderd :) en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
An1mA schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:44:
Ga je 12-2 in arena met paladin, krijg ik het onderstaande reward, echt karig zeg. Van de week ging ik 11-3 en had ik 300-400 gold gekregen ofzo, ach ja rng :(

[afbeelding]
dikke nerf in reward!!!

nou liever een golden rare dan 65 gold in dit geval :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZIVhm7J.png

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:11:
[...]De haat jegens Face Hunter is ook dat men helemaal geen interactie met het bord heeft zoals andere aggro decks meestal nog wel hebben en daarom is de haat tegen bijv. Mech Mage toch wat minder.
Dat en je speelt zelf ook hersenloos. Bedoel hoe win je? Sticky minions, taunts en heals. Heb je die on curve dan kan je winnen, mis je die, dan verlies je.

EDIT: Oh wat heerlijk, weet je hoe je face Hunter doet ownen? Mistress of Pain en Nerubian (uit egg) op het veld, Argus en je trade het veld, beide leven nog. Hij ramt beide taunts naar 2 health met Explosive actief, ik gebruik Demonheart op Mistress of Pain en ga voor face, van 10 naar 17 health, vervolgens stond ze op 7/5, hij speelt een Arcane Golem en ramt er in, +7 naar 24, vervolgens ook nog een Wolfrider er op en naar 30. :D
Well Rekt!

[ Voor 32% gewijzigd door Benjamin- op 28-03-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik veel face hunters tegen kom ga ik gewoon Control Warrior met Unstable Ghoul. Easy win.

Volgens meta report #11 is Druid nu de top dog:
https://tempostorm.com/ar...krock-mountain-approaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Vergeet niet dat dit op basis is van Legendary rank en US server. Kan hier toch wel heel anders liggen op lagere ranks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:54:
[...]

Dat en je speelt zelf ook hersenloos. Bedoel hoe win je? Sticky minions, taunts en heals. Heb je die on curve dan kan je winnen, mis je die, dan verlies je.
Bedoel je dit tegen mij of ga je er vanuit of meer in het algemeen ?
Want dat is toch vrij logisch lijkt me :F
Dat Face Hunter nu tier 1 is verbaasd me niets gezien de hoeveelheid die ik ben tegengekomen.
Zal me ook niet verbazen dat Mech Mage weer een comeback maakt want die zijn op Rank 4-5-6 weer ineens in grote getale aanwezig (na dat Trump er gisteren weer top 100 Legend werd)

Edit:
Ben je een beetje Hyped dat je eindelijk weer een een Legendary in een pakje hebt is het .....Nozdormu -O- nou ik heb de dust eerst nog niet nodig en met BRM om de hoek wacht ik eventjes af want wie weet wat er met de Dragons gaat gebeuren.

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 29-03-2015 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Heb gisteren en vandaag op rank 14 gespeeld met Reynad's Flood Mage. Wat een leuk deck zeg! Lekker puzzelen met secrets op de juiste moment spelen e.d. Heel veel lol gehad. Alleen lastige potjes tegen Priest en Pally's, maar verder niet echt. Je tegenstander is zoveel bezig met removal dat je het gewoon wint met kleine minions. Ik had gisteren bijv. lethal met 4 sorcerers apprentice en een piloted shredder.

Iedereen verwacht nu ff snel nog te klimmen qua rank en zijn helemaal verbaasd dat het geen mech mage of iets dergelijks is.

https://tempostorm.com/decks/flood-mage
Nice, Priest is weer terug in tier 2! B)

[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 29-03-2015 10:40 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Face Hunters kom ik zelden tegen.
Meeste dat ik tegenkom zijn paladins, priests en mages.

Rank 19 zijn zoveel leuker en beter dan rank 5 :-)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Kol Nedra schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:13:
Face Hunters kom ik zelden tegen.
Meeste dat ik tegenkom zijn paladins, priests en mages.

Rank 19 zijn zoveel leuker en beter dan rank 5 :-)
Lol :) tot over 2 dagen weer een reset is en dan zijn ze weer overal.
Het schijnt het zo te zijn dat er rond rank 20 ook genoeg legend en golden heroes spelen die zich gewoon elke keer weer laten zakken om daily's te farmen en het dus helemaal niet makkelijk is op rank 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:12
Ik vind het ook niet echt leuker op die ranks... ik vind de hoge ranks juist veel leuker omdat je dan op eigen niveau speelt ipv iedereen maar te verslaan... Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk :P

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op lagere ranks zal je meer winnen en heb je weinig tot geen uitdaging omdat je speelt tegen mensen met weinig kaarten die vaak ook nog weinig spelen. Deze mensen maken dus nogal beginnersfouten en hebben minder vaak netdecks.

Op hogere ranks kom je tegen meer gelijkwaardige tegenstanders qua netdecken etc.

Uiteindelijk moet je gewoon lekker doen wat je leuk vindt in HS :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:32
beuker19 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:23:
[...]

Lol :) tot over 2 dagen weer een reset is en dan zijn ze weer overal.
Het schijnt het zo te zijn dat er rond rank 20 ook genoeg legend en golden heroes spelen die zich gewoon elke keer weer laten zakken om daily's te farmen en het dus helemaal niet makkelijk is op rank 20
Volgens mij valt dat wel mee, ik heb sinds de GvG zeer casual gespeeld (arenatje hier en daar, en iedere maand rank 23-19 voor de card back), zo ook net nog even een 23-19 sprint zonder losses tijdens de F1 voor de cardback van deze maand en met een handlock deck gemaakt vlak na de GvG release zit ik op een schat ik 90% winrate op die ranks. De meeste maanden doe ik 23-19 zonder verlies potje, zeer zelden verlies ik eens 1 potje tijdens het halen van de card back

De meeste spelers die ik tegenkom hebben veel basic cards in hun decks, naxx cards zijn vrij zeldzaam lijkt het bij de spelers die ik tegenkom, GvG / Vanilla cards zie je natuurlijk wel, maar over het algemeen zie ik geen echte decks waar een bepaalde gedachte achter zit.

Classes die ik vandaag tegenkwam: Mage, Druid, warlock en Priest (sommige 2x), waarbij alleen 1 van de druids een voor mij duidelijk battle plan had (Combo druid, deze had ook als enige redelijk wat epics en ik geloof minimaal 2x leg), bij de mages bijv. geen secrets gezien, geen freeze of rush decks of iets in die richting.

Vreemd gedrag dat me wel opviel, tijdens al deze potjes werd ik 3x aan dezelfde mage gekoppeld. Alle keren deed deze totaal niets, had hij de eerste beurt direct concede, had ik de eerste beurt direct concede na mijn end turn. Wel jammer dat je schijnbaar geen sterren / wins krijgt van dat soort lamballen, kost toch aardig wat tijd en je schiet er niets mee op.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 29-03-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezellig. Net op 11-2 in arena verloren terwijl ik 4 minions in play had en lethal had volgende beurt. Mage tegenstander had 0 kaarten in play, 0 kaarten in hand en pakt een flamestrike = boardwipe (zijn enige out). Hierna sta ik op 13 en ik pak geen minion. Hij pakt Fireball + pinged mijn face. Ik sta op 6. Volgende beurt speel ik een minion. Hij pakt weer een Fireball en ik ben dood. Skill game 100%.

Dus verloren van een back to back to back Flamestrike + Fireball + Fireball topdeck terwijl mijn tegenstander 0 kaarten had vooraf.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
xelfer schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:42:
Gezellig. Net op 11-2 in arena verloren terwijl ik 4 minions in play had en lethal had volgende beurt. Mage tegenstander had 0 kaarten in play, 0 kaarten in hand en pakt een flamestrike = boardwipe (zijn enige out). Hierna sta ik op 13 en ik pak geen minion. Hij pakt Fireball + pinged mijn face. Ik sta op 6. Volgende beurt speel ik een minion. Hij pakt weer een Fireball en ik ben dood. Skill game 100%.

Dus verloren van een back to back to back Flamestrike + Fireball + Fireball topdeck terwijl mijn tegenstander 0 kaarten had vooraf.....
Dit is echt kut, kan je niets aan doen het gebeurd gewoon soms dat jij de juiste keuzes maakt en je tegenstander gewoon wint op geluk.

Pro tip voor de mensen die nu aan het ladderen zijn: Tech in kezan mystic :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De juiste keuze maken en winnen zijn 2 dingen die helaas maar in beperkte mate gecorreleerd zijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Zo, vandaag besloten dat Blizzard toch wel wat geld van me verdient dus BRM gepreordered. Aangezien ik al bezig was met gold grinden kon ik gelijk 10 packs kopen dus dat was mooi meegenomen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Morphs op 29-03-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Royy90 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:25:
Ik vind het ook niet echt leuker op die ranks... ik vind de hoge ranks juist veel leuker omdat je dan op eigen niveau speelt ipv iedereen maar te verslaan... Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk :P
Inderdaad, ik speel wel om te winnen, maar wel met een uitdaging, anders ga ik wel practice mode in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Zucht... Hoezo overpowered als je een perfecte draw hebt?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WilTXfv.png

Mechwarper moet echt nodig iets aan gedaan worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Thompson op 29-03-2015 14:06 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mechwarper mag wel generfed worden idd. Het is gewoon een teken van slecht game design als 1 speler de ander keihard kan facerollen zonder enige vorm van interactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
dit valt nog mee.

had shamen tegen op turn 2 (met coin) van leeg bord naar:

warper + warper + whirling zapomatic + whirling zapomatic+annoy-o-bot+annoy-o-bot... nou doe daar eens wat tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van insane pakkende mechtards verlies je gewoon 100%. Dat is gewoon slecht game design in HS. Tegelijkertijd is dat ook wel een gevolg van een faceroll aggro meta. Als faceroll decks ook perfect episch pakken dan is daar gewoon niets tegen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Klopt het kan idd nóg erger met dubbele mechwarper. De situatie die ik tegenkwam kom je in 95% van de gevallen al niet meer bovenop en dan kan het dus nog erger...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:07:
Mechwarper mag wel generfed worden idd. Het is gewoon een teken van slecht game design als 1 speler de ander keihard kan facerollen zonder enige vorm van interactie.
Wat ik al vaker zei, of naar 2 health, of alleen de eerste minion die turn voor 1 minder laten spelen.

Het is niet zozeer dat dit zo'n gruwelijk sterke kaart, maar het snowball effect kan er zo extreem sterk van zijn, je kan hierdoor gewoon op turn 1 of 2 direct de hele game beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:22:
[...]

Wat ik al vaker zei, of naar 2 health, of alleen de eerste minion die turn voor 1 minder laten spelen.

Het is niet zozeer dat dit zo'n gruwelijk sterke kaart, maar het snowball effect kan er zo extreem sterk van zijn, je kan hierdoor gewoon op turn 1 of 2 direct de hele game beslissen.
Het is gewoon een teken van extreem slecht game design, zo simpel is het. Als het verschil tussen iemand turn 2 facerollen en gewoon een normaal potje spelen af hangt van 1 kaart dan is er serieus iets mis met de design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
xelfer schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:32:
[...]

Het is gewoon een teken van extreem slecht game design, zo simpel is het. Als het verschil tussen iemand turn 2 facerollen en gewoon een normaal potje spelen af hangt van 1 kaart dan is er serieus iets mis met de design.
Ze kunnen er geen reet van bij Blizzard?
Laten we nou maar kijken of en hoe ze het aggro probleem oplossen. Daarentegen win ik vanmiddag 11 potjes op rij met control warrior, heel veel face hunters, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Ik denk dat de mech warper een kleine aanpassing moet hebben, 1 mana duurder en 1 dmg erbij. Dus 3/3 voor 3. Of als dat te overpowered zou zijn een 3/2 voor 3. Hij moet *iets* later in het spel komen. Maar 4 mana zou hem te traag maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Morphs schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:17:
Ik denk dat de mech warper een kleine aanpassing moet hebben, 1 mana duurder en 1 dmg erbij. Dus 3/3 voor 3. Of als dat te overpowered zou zijn een 3/2 voor 3. Hij moet *iets* later in het spel komen. Maar 4 mana zou hem te traag maken.
Een 3/2 of 3/3 voor 3 lijkt mij een mooie optie. Tegen die tijd heb je als tegenstander ook wat meer kans op kaarten in je hand die een vol bord counteren (swipe/consecration etc)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Met 3 vind ik hem ook te laat, want op dat moment heb je al je 1 drops gebruikt, waardoor je die turn niets kan plaatsen, vervolgens zijn er teveel antwoorden, waardoor bijna nooit value heeft.

Het is gewoon die 2/3 body die hem lastig maakt, is het een 2/2 dan gaat die door zoveel minions dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Is er een manier om als control warrior een priest te verslaan?
Ze jatten AL je kaarten en bij control warrior is ook ALLES goed om te jatten.
Ze jatten AL je minions en die ze niet hoeven kunnen ze.
Daarnaast outhealen ze ALLES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Moeilijk, vooral ook omdat er best veel verschillende essentiele kaarten worden gespeeld, dingen zoals Shrinkmeisters, Recomb, Shadow Madness, 1 of 2 Cabal en Mind Control, en dan nog de vraag wat ze met Thoughsteal pakken.
Je weet dus vaak totaal niet wat er gaat gebeuren, voelt altijd als een soort gamble.

Ik weet wel 1 ding, Ysera is een stuk slechter dan Alex in zulke match ups, tenminste wanneer ze niet greedy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Predje schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:13:
Ze jatten AL je kaarten en bij control warrior is ook ALLES goed om te jatten.
Ze jatten AL je minions en die ze niet hoeven kunnen ze.
Daarnaast outhealen ze ALLES.
waarom? je hebt toch execute? de beste kaart tegen priest :)

en ze kunnen maximal 2x SW:death hebben, 1xBGH, maar je hebt toch meer dikke dudes in je deck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:21:
[...]

waarom? je hebt toch execute? de beste kaart tegen priest :)

en ze kunnen maximal 2x SW:death hebben, 1xBGH, maar je hebt toch meer dikke dudes in je deck?
En zij hebben toch diverse kaarten om jou minions te jatten? Dus wat ze niet killen, jatten ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:11:
[...]
Ze kunnen er geen reet van bij Blizzard?
In het geval van de card design van Mechwarper kunnen ze er idd geen reet van, helemaal als je weet dat hetzelfde probleem in de beta al heeft gespeeld met Pint-Sized Summoner, waarbij ook teveel sterke minions veel te snel in play kwamen. Pint-sized Summoner was echter nog meer overpowered dan Mechwarper nu, in ieder geval als het gaat om de ability.

Met dubbele Mechwarper kan je gewoon turn 4 lethal hebben en dat lijkt me niet de bedoeling.

Voorbeeld van 1 van de potjes skillmage die ik gespeeld heb:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/fmpdae.png

Turn 4 lethal, makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Dat Priest nu een soort van comeback maakt komt grotendeels door Lightbomb want dat is de enigste kaart waar ik nu al meerde keren door verloren heb met zowel Mage , Paladin en Warlock.
Net nog wel gewonnen van een Priest omdat ik zo slim was om Tirion en LoH niet te spelen omdat zijn enige kaart nog Mindcontrol was en hij niet zo hard kon healen omdat ik elke turn meer damage deed door mijn hero power en ik begon op 27hp en hij op 17hp
xelfer schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:53:
[...]

In het geval van de card design van Mechwarper kunnen ze er idd geen reet van, helemaal als je weet dat hetzelfde probleem in de beta al heeft gespeeld met Pint-Sized Summoner, waarbij ook teveel sterke minions veel te snel in play kwamen. Pint-sized Summoner was echter nog meer overpowered dan Mechwarper nu, in ieder geval als het gaat om de ability.

Met dubbele Mechwarper kan je gewoon turn 4 lethal hebben en dat lijkt me niet de bedoeling.

Voorbeeld van 1 van de potjes skillmage die ik gespeeld heb:
[afbeelding]

Turn 4 lethal, makkie.
Heb dit weekend nog even Viagames gekeken maar ook daar was de Face Hunter zo dominant dat het toernooi er zelfs mee gewonnen is 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door beuker19 op 30-03-2015 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Lightbomb is 1 variant van de Priest, sommige hebben er ook 2. Maar dat is het probleem, de ene heeft Lightbombs, de ander weer Shrinkmeisters. Waar speel je dan omheen?

Op dat gebied is Priest erg moeilijk in te schatten, omdat de core kaarten vrijwel hetzelfde zijn, je kan soms al 10 turns bezig zijn en nog niet weten wat voor type deck het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:04:
Lightbomb is 1 variant van de Priest, sommige hebben er ook 2. Maar dat is het probleem, de ene heeft Lightbombs, de ander weer Shrinkmeisters. Waar speel je dan omheen?

Op dat gebied is Priest erg moeilijk in te schatten, omdat de core kaarten vrijwel hetzelfde zijn, je kan soms al 10 turns bezig zijn en nog niet weten wat voor type deck het is.
Shrinkmeister zie ik niet zo veel en heeft veel minder impact dan een goed getimede Lightbomb en de rest van de nasty stuff wat een Priest nog heeft zoals vanavond nog mijn Jaraxxus al won ik toen wel maar toen mijn 2 Moltens werden gelightbomb was is wel een beetje zuur omdat 2 turns daarvoor al mijn Dr . Boom al van hetzelfde slachtoffer was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ligt eraan, de Shrinkmeister combo kan toch erg sterk zijn, vandaag nog bij Viagame zo'n deck, als je dan eerst een Sylvana's gejat ziet worden met Shrink + Shadow Madness + Recomb en vervolgens Shrink + Cabal op een Ysera, dan zie je wel hoe sterk die kan zijn. ;)

Maar het is vooral een kaart die sterk is tegen control decks, en daar is die dan ook gelijk heel sterk met Shadow Madness en Cabal, zoveel kaarten komen dan opeens in range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:18:
Ligt eraan, de Shrinkmeister combo kan toch erg sterk zijn, vandaag nog bij Viagame zo'n deck, als je dan eerst een Sylvana's gejat ziet worden met Shrink + Shadow Madness + Recomb en vervolgens Shrink + Cabal op een Ysera, dan zie je wel hoe sterk die kan zijn. ;)

Maar het is vooral een kaart die sterk is tegen control decks, en daar is die dan ook gelijk heel sterk met Shadow Madness en Cabal, zoveel kaarten komen dan opeens in range.
Maar dat is natuurlijk met heel veel combo's zo en hoe meer kaarten hoe sterker de combo vaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:49:
[...]Maar dat is natuurlijk met heel veel combo's zo en hoe meer kaarten hoe sterker de combo vaak is.
Is ook zo, maar voordeel wel is dat deze combo makkelijk te spelen is, bedoel er zijn zat situaties waarbij je value eruit kan halen, daarom zie je recomb niet zoveel, omdat je er vaak 3 kaarten voor nodig hebt, om er ook echt value uit te halen (Shrink, Shadow, Recomb), maar Shrink werkt goed met Cabal en Shadow Madness, in andere gevallen kan je het gebruiken om te traden, of gewoon als 2 drop. Niet ideaal, maar het is geen dode kaart.

Maargoed, los van dat, bij Priest weet je gewoon niet wat je kan verwachten, speel je tegen Lightbombs, speel je tegen jat kaarten, en tegen welke kaarten uit je eigen deck speel je? Dat maakt het dat je bijna niets kan uitsluiten, terwijl je normaal wel weet wat ze kunnen doen.

Zo nog even rank 6 gehaald, heb erg weinig voor mijn doen gespeeld deze maand, zoveel verschillende games deze maand die mijn aandacht hebben gehad, maar om rank 5/6 te gaan kost me echt weinig tot geen inspanning door alleen de quests te doen, zit deze maand op 110 potjes (zo'n 3,5 potje per dag), dus best goed te doen.
Ik moet gewoon echt een keer door pushen, alleen waarschijnlijk moet ik dan iets van 3x zoveel spelen ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Predje schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:13:
Wat mij betreft is de priest de ultieme control class. Met alle heals en control ("steel je kaarten") houden ze het bijna altijd langer uit dan andere controldecks. Rushdecks die de priest overrompelen met damage van kleinere minion werken het beste (facehunter, mechmage).

Met een control warrior ga je het inderdaad moeilijk krijgen tegen priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Morphs schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:24:
[...]

Wat mij betreft is de priest de ultieme control class. Met alle heals en control ("steel je kaarten") houden ze het bijna altijd langer uit dan andere controldecks. Rushdecks die de priest overrompelen met damage van kleinere minion werken het beste (facehunter, mechmage).

Met een control warrior ga je het inderdaad moeilijk krijgen tegen priest.
Priest zijn enorm afhankelijk van wat ze in hun hand hebben en dat maakt het ook zo moeilijk om met ze te spelen maar als ze ook maar wat value halen uit de Clerics is het moeilijk om van ze te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:01:
Heb dit weekend nog even Viagames gekeken maar ook daar was de Face Hunter zo dominant dat het toernooi er zelfs mee gewonnen is 8)7
Dat zegt wel iets over de staat waarin HS nu verkeert. Face Hunter is voor mij typisch zo'n deck die tegen de basis principes van game design in gaat: geen interactie met je tegenstander, niet nadenken, ieder potje hetzelfde etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
Ik ben ook nog nooit zo gemakkelijk naar level 4 geraakt als nu. De meta is zo eenzijdig dat je gemakkelijk 1 tegendeck kunt maken. Ik speelde dit weekend met 2 varianten van taunt druid, 1 was de Great wall of China van hearthpwn, de andere heb ik daarop gebaseerd, maar dan mèt meerdere BGH targets. Dan zie je dat BGH eigenlijk heel weinig gespeeld wordt in die rush decks.

Mijn variantje speel ikmet 2 Mechanical bearcats, dr Boom en Ragnaros en 2x doA. Dat gaat dan ten kosten van een sunwalker, FON, Cenarius, en de senjins. Dus de bearcats zouden een BGH mogen trekken, om later te profiteren van rag.
Verder 1 lil exorsist, de gebruikelijke removal spells, 2 earthen ring farseers, vaak nuttig om een taunter uit de problemen te healen of op jezelf.
Tegen hunters is het ongeveer 90% en tegen mages haal ik ook ongeveer 80% wins denk ik.
Tegen oil rogues is het ook meestal een eitje, de taunts maken het wapen gemakkelijk onschadelijk, en ze moeten zichzelf veel pijndoen of wapen-upgrades weggooien met blade flurry op 2 charges. Gewoon steeds zijn bordje leeg houden (tegen oil combo) en een taunt op het bord houden.

De variant met bearcats doet het met name beter tegen warriors, ik kom op level 5 gelukkig nog wel wat meer tegen: vrij veel zoo warlocks, wat control warrior en her en der een priest. Shaman zie je bijna niet.

Je kunt zeggen dat het saai is in de meta, maar ik heb Druid golden, omdat ik het met de keuzekaarten toch een mooie veelzijdige class vind. En een paar maanden geleden was druid redelijk dood, nu is het ineens weer een geniale class.

De spare parts uit de bearcat kunnen vaak leiden tot gunstige trades.
Eén potje won ik door met een 8/7 taunted bearcat face te gaan, nadat de tegenstander sylvanas dropte en wrath op de DoA, vervolgens 1 beurt concealen was precies genoeg om hem te killen met de bearcat+hero power. Soms kan het gunstig zijn om de bearcat te swappen naar 6/7 tegen BGH en gunstiger traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu zelf aan het bijhouden hoeveel mensen legendary cardback hebben in casual mode. Tot nu toe 14 van de 17 tegenstanders. Wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
xelfer schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:53:
Ik ben nu zelf aan het bijhouden hoeveel mensen legendary cardback hebben in casual mode. Tot nu toe 14 van de 17 tegenstanders. Wel interessant.
Tsja, casual mode.... Noxious had er een goed filmpje over: er zitten zoveel mensen met een competitive deck te spelen, dat het steeds minder leuk is om een fundeckje of themadeckje te spelen, omdat je hele deck-concept er vaak niet bepaald uit komt als je op turn 5 dood bent.
Ik speel het vooral als ik decks wil spelen waarmee ik niet wil ladderen, maar daar kom je ook gewoon veel face hunters tegen. Dat is pas saai. Wat ben je dan met je leven aan het doen, die 100 gold farmen, waarschijnlijk.

Pffff, ik heb die Zwartsteen berg gewoon met €-tjes gekocht, wel een lekker gevoel dat ik mijn gold gewoon aan packs kan besteden. En die cardback is ook wel nice.
En als je al legendary bent, waarom zou je dan überhaupt nog causal spelen. Ik zou eerder een beetje klooien met semi-viable decks op ranked om nog wat te leren.

Noxious komt met het idee om ingame toernooitjes te maken, 100% zonder rewards. En dat je dan regels en restricties kunt opstellen, bijvoorbeeld alleen basic set, of maximaal 1 legend of no legends, no epics etc. In elk geval een modus waarin het fun-gedeelte van HS meer kans krijgt dan 'so-called-casual' mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ir_richman schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:14:
[...]
Tsja, casual mode.... Noxious had er een goed filmpje over: er zitten zoveel mensen met een competitive deck te spelen, dat het steeds minder leuk is om een fundeckje of themadeckje te spelen, omdat je hele deck-concept er vaak niet bepaald uit komt als je op turn 5 dood bent.
Ik speel het vooral als ik decks wil spelen waarmee ik niet wil ladderen, maar daar kom je ook gewoon veel face hunters tegen. Dat is pas saai. Wat ben je dan met je leven aan het doen, die 100 gold farmen, waarschijnlijk.
Dit is een probleem die de community gecreëerd heeft door HS als competitive game te zien, terwijl de makers van het spel de game nooit als iets anders dan een casual/fun cardgame hebben beschouwd.

Mensen zijn HS gaan spelen puur om te winnen en om resultaat te behalen. Plezier hebben boeit 99% van de spelers totaal niet (uiteraard zijn er ook genoeg spelers die 'plezier' beleven aan het winnen van games en die voldoening halen uit de grind naar legend). De overige spelers die wel voor de lol spelen raken alleen maar gefrustreerd door de grote hoeveelheid Zoo, Face hunter en Mech Mage decks die ze overal en nergens tegen komen.
Veel van deze mensen zullen stoppen met het spel (al mijn vrienden die voor de lol speelden zijn gestopt) of gaan ook mee doen met de face! face! face! hype. 100% van je games verliezen door een aggro deck, zonder iets te kunnen doen zal voor veel mensen demotiverend werken. Als deze mensen door willen spelen zullen ze vaak maar gewoon zelf een aggro of anti-aggro deck in elkaar zetten.

Wat in deze video vanaf 0:40 sec wordt gezegd is compleet weg in HS:

Zelf speel ik meestal met fun/gimmick decks op de lagere ranks de eerste 3-3.5 week van een seizoen en daarna speel ik nog ff een competitief deck naar rank 3-9 ofzo. Mijn doel is in die laatste "grind" om altijd zoveel mogelijk games op een rij te winnen zonder te verliezen. Op deze manier kan ik een aantal weken lekker aanklooien met fun decks en kan ik aan het eind van een seizoen nog ff snel wat 'competitief' spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 30-03-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41
Ranked is competitief. Voor meer casual modes heb je Casual, Story mode en natuurlijk Arena.

Snap het gezeur dan ook niet zo. Eerst was het Zoo lock, nu is het Mech Mage. En iedereen blijft klagen over Hunter, terwijl dat nu eenmaal een "face-class" is (zie de hero power).

Het hoort bij het spelletje en ik heb er zelf als casual speler ook totaal geen last van. Soms is het wel eens frustrerend om te verliezen, maar ik werk nog steeds met veel plezier mn questjes af en speel af en toe een potje Arena.

Juist als casual speler is HS nog steeds prima vermaak en juist als je competitief Ranked wilt spelen kan ik me voorstellen dat het op den duur vervelend wordt (zo hoorde ik Trump gister klagen over Rogues).

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Bosmonster schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:41:
Ranked is competitief. Voor meer casual modes heb je Casual, Story mode en natuurlijk Arena.

Snap het gezeur dan ook niet zo. Eerst was het Zoo lock, nu is het Mech Mage. En iedereen blijft klagen over Hunter, terwijl dat nu eenmaal een "face-class" is (zie de hero power).

Het hoort bij het spelletje en ik heb er zelf als casual speler ook totaal geen last van. Soms is het wel eens frustrerend om te verliezen, maar ik werk nog steeds met veel plezier mn questjes af en speel af en toe een potje Arena.

Juist als casual speler is HS nog steeds prima vermaak en juist als je competitief Ranked wilt spelen kan ik me voorstellen dat het op den duur vervelend wordt (zo hoorde ik Trump gister klagen over Rogues).
Maar Casuals zit nu juist vol met decks die eigenlijk in Ranked horen zoals Face Hunter/Mech Mage wat daarom speel je toch met zo'n deck lijkt me.
Kan met niet voorstellen dat je echt fun hebt als je in casual Face Hunter speelt puur om wat te bereiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
beuker19 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:53:
[...]

Maar Casuals zit nu juist vol met decks die eigenlijk in Ranked horen zoals Face Hunter/Mech Mage wat daarom speel je toch met zo'n deck lijkt me.
Kan met niet voorstellen dat je echt fun hebt als je in casual Face Hunter speelt puur om wat te bereiken :?
Als ik een 60 goldf quest heb voor Hunter speel ik ook face hunter op casual. Ik heb een enorme hekel aan Hunter maar niet aan 60 gold. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:12
Smoesjes, je kunt altijd kiezen uit 2 classes, en dus druid of mage gaan spelen. :P

Van mij mag je best face hunter spelen, hoor. Maar als je een competitief deck hebt, waarom ga je dan questen in casual? Als iedereen gaat questen in casual, kom je daar dezelfde decks tegen als in ranked (of dat is al zo?), en dan kun je nergens meer je nieuwe decks uitproberen.
Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]