Ik speel al een tijdje een vergelijkbaar deck, stuk of 5 kaarten anders omdat ik dat prettiger vind werken of kaarten mis. Maar 1 zombie chow, geen kel thuzad, geen MCT geen cairne voor zover ik zo uit m'n hoofd kan noemen. Ik heb er dan wel 1 FoN/SR combo in zitten als finisher.Benjamin- schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:43:
Net 6-0 gegaan met dit deck: http://www.hearthpwn.com/...rank-21-kookie-wall-druid
Heel erg control, leuke ook is, is dat mensen spelen rondom FoN/SR combo, dit terwijl die er niet eens inzit, dus maken ze daardoor soms zeer slechte plays.
Tevens maken de vele taunts en hoge minions, dat je ook vaker heal gebruikt van Lore, bedoel eenmaal je taunts omhoog en aggro kan alleen nog maar massa's spell damage doen. Dit zowel tegen Huntard als Rogue gedaan.
/edit: 3 minions met 4 health hebben liggen. 1 moet het overleven en dan heb je volgende beurt lethal.
Shaman heeft 5 mana. Summon totem -> Spell power, Lightning storm (3/4 dmg) -> 3 x 4 dmg.
0,25*0,5*0,5*0,5 = 3% kans ofzo >.<
/edit2: WTF ik nou voor combo tegen me krijg. Raging worgen, cruel taskmaster, rampage, 2x inner rage. en charge. En hij had een Death's Bite equiped. 34 HP (ik had nog 34...) weg

Ik had een Ancient of Lore liggen, ruimschoots lethal in m'n handen en hij had nog 9HP...
RNG haat mij vandaag zo hard.
[ Voor 23% gewijzigd door Thompson op 26-03-2015 01:11 ]
Beeromaniac