[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
die EU/CN matches waren toch best leuk, super spannend zeg. Vooral die Knife Jugglers in de halffinale waren echt lachen.

Verder heb ik zelf zo'n hekel aan hunters, dus nog beter dat die gast met 3 hunter potjes van 2-0 naar 2-3 was gegaan in de finale :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
Mofkees schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:25:
die EU/CN matches waren toch best leuk, super spannend zeg. Vooral die Knife Jugglers in de halffinale waren echt lachen.

Verder heb ik zelf zo'n hekel aan hunters, dus nog beter dat die gast met 3 hunter potjes van 2-0 naar 2-3 was gegaan in de finale :)
Spoiler alert volgende keer? :P Maar idd, ik had wel een beetje medelijden dat hij 1 juggle verwijderd was van de finale. Ook wel leuker dat 1 van EU in de finale zit en 1 CN. En idd, hunter GET REKT ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Is het ergens terug te zien? Gevonden op Youtube.

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 22-03-2015 13:46 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 13:28
An1mA schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:28:
[...]

Zou gewoon sylvanas craften, kun je bijna wel overal in spelen. Anders had ik wellicht ragnaros gekozen, maar die word nu minder gespeeld en dat komt allemaal door dr.boom/big game meta.

@Benjamin-, golden kaarten zijn leuk, maar ik heb persoonlijk niks aan golden kaarten als ik ze al non golden heb. Liever dan gold om packs te kopen, niet nu maar voor de toekomstige uitbreiding natuurlijk ;)
Daarom ligt het ook aan de persoon. Zelf vind ik golden kaarten wel echt tof en bewaar ze ook tenzij ze niet speelbaar zijn. Legendaries craft ik sowieso altijd golden, dat zijn kaarten die ik wel overwogen craft, en dan wil ik ook zeker zijn dat ik ze later niet alsnog golden moet craften als ik een compleet golden deck wil, en ja die komen er ook wel.

Blizzard zou ik zeker niet erg hebben gevonden om te krijgen, zou hem niet snel craften, maar zou ik liever hebben dan wat extra gold/dust.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik disenchant golden kaarten die echt niet speelbaar zijn en ik craft idd alle legendaries die ik wil hebben als golden versie.

De laatste tijd heb ik ook extreem veel geluk gehad met golden legendaries. 4 golden legendaries uit pakjes de laatste 2-3 maanden (Hemet Nesingwary, Sneed's Old Shredder, Mekengineer Thermaplugg & Foe Reaper).

[ Voor 45% gewijzigd door xelfer op 22-03-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 18:29

Turfschipper

Hup NAC

Heb na een maand of uhmmmmm...... 6? mijn 1ste rerolletjes gedraaid.

Van 40 naar 40. En nog een van 40 naar 40.

Haha, ;-).

Maar man..... Hoe kan ik dat nou nooit gezien hebben????

En had nu na een rerol 2 keer dezelfde quest. Zo kan je ook veel tijd pakken als je slim rerolt.

Maar ja... Dat wisten jullie natuurlijk al lang.

[ Voor 28% gewijzigd door Turfschipper op 22-03-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :).

Zelf heb ik ook al de hele week 40 gold quests. C'est la vie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 18:29

Turfschipper

Hup NAC

Dat klopt, ;-).

--

Flink aan het goldenieren hier, voor de wings. Maar ik kan het niet laten om toch af en toe een pakje te scoren.

Deze game maakt het oeroude Panini beest in je los, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
stalscu schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:25:
Dat klopt, ;-).

--

Flink aan het goldenieren hier, voor de wings. Maar ik kan het niet laten om toch af en toe een pakje te scoren.

Deze game maakt het oeroude Panini beest in je los, ;-).
niet beter afentoe voor 150 gold arena te spelen? dat is behalve een pack altijd minimaal 3 games. :)

op lange termijn betaalt dat zich ook uit, als je steeds beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Fijn hoor die Warrior met met Ysera ipv Alex, zo kut als Paladin, laatste 3 hadden ze allemaal, 2 van verloren, krijg gewoon niet Ysera weg, heb ook maar 1 Equality, dus toch maar een tweede er terug in doen...

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel tegenwoordig ook met Ysera en Gorehowl vanwege de slechte matchups met Paladin, Shaman en Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Benjamin- schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:57:
Fijn hoor die Warrior met met Ysera ipv Alex, zo kut als Paladin, laatste 3 hadden ze allemaal, 2 van verloren, krijg gewoon niet Ysera weg, heb ook maar 1 Equality, dus toch maar een tweede er terug in doen...
Ik speel ook met 2, hoewel je meestal als mid range paladin genoeg board control hebt. Speelt het in mijn hoofd fijner met een 2e equality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
even ranten....de meta is walgelijk. HS even een dagje gespeeld. mechmage of facehunter....van de 10 matches, rollen er 8 mech mage of facehunter uit. Wat een kutspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
tupu1302 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:13:
even ranten....de meta is walgelijk. HS even een dagje gespeeld. mechmage of facehunter....van de 10 matches, rollen er 8 mech mage of facehunter uit. Wat een kutspel!
Rot voor je, maar ik kom ze gelukkig niet bijster veel meer tegen.
Warrior, Druid, Paladin en Warlock vooral hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Doe gewoon wat arena..... oh wacht, 8/10 is ook mage daar :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Jerry schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:36:
[...]

Doe gewoon wat arena..... oh wacht, 8/10 is ook mage daar :P.
De hoeveelheid removal van mage is gewoon OP in arena. Frostbolt/Flamecannon/Blizzard/Flamestrike/Fireball etc.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Benjamin- schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:57:
Paladin is weer aan het terugvallen. Tweede equality zie je nu idd in de concurrerende Paladin-decks weer terug. Zelfs de Pyro is geen slecht idee om er met 2x Eq weer terug in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Meer mensen inlogproblemen bij Battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-10 13:48
Bekse schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:46:
yup yup, maar officieel werk ik nu dus maakt niet echt uit

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:02:
[...]
Paladin is weer aan het terugvallen. Tweede equality zie je nu idd in de concurrerende Paladin-decks weer terug. Zelfs de Pyro is geen slecht idee om er met 2x Eq weer terug in te stoppen.
Ik heb zelf altijd een meer control georienteerde Paladin gespeeld, vergelijkbaar met mijn Control Warrior deck. Met Dr. Boom, Wild Pyro (slechts 1 keer), 2 x Equalities, Alex etc.

Het deck wat ik speel is uiteraard wel een stuk anders dan gebruikelijke midrange Paladin decks en er kan zeker geen tempo mee gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Bekse schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:46:
Yup, geeft aan dat er 7 min inlog que is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
IdieEasy schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:52:
[...]

Yup, geeft aan dat er 7 min inlog que is.
this...
om een of andere reden disconnected (vriend ook), en nu al 3x proberen inloggen, maar altijd terug disconnected :(

edit:
http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/13987439951

[ Voor 10% gewijzigd door goudviske.be op 23-03-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Matigheid weer ja, wou graag nog wat potjes spelen voor ik moet werken, maar dat gaat dus mooi niet door.

Dan maar streams kijken :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
it's back (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Yup, hier ook. Heb het maar even links neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon Control Warrior pakken als je veel tard hunters en mages tegen komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
speel gewoon rond rank 17-20, echt heerlijk hoor je komt echt vanalles tegen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dus zoals elke TCG worden alleen de meta decks gespeeld.. how surprising :X

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
xelfer schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:49:
Gewoon Control Warrior pakken als je veel tard hunters en mages tegen komt :).
Kan zelf nu de stats niet opnoemen, maar ik zelf heb een erg goede winratio tegen ctrl warrior als mage en hunter zijnde. Als je aggro decks wilt farmen, raad ik priest aan. Er is inmiddels nu ook al een aggro paladin met hobgoblin op ladder geland. Vanavond even priest spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm. Ik zie bv in dat meta report van Hyped dat Control Warrior een 9 scoort tegen Hunter (dus 9 vd 10 wint Warr). Mech Mage is een 50/50 deck. Als je als Mage ziekelijk pakt dan ben je gewoon niet te stoppen, maar Warrior kan tegen een normaal pakkende Mage wel regelmatig aan het langste eind trekken.

Ik heb mijn Warrior deck wel aangepast om meer kans te maken tegen Aggro decks en tegen Paladin/Druid/Shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kol Nedra schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:15:
[...]

speel gewoon rond rank 17-20, echt heerlijk hoor je komt echt vanalles tegen :)
Ik zou ook wel rond die rank willen blijven spelen, maar tegen het einde van het seizoen zit ik met questen altijd weer richting de 5.. Maakt het questen er niet sneller op..

edit: en ja ik weiger mezelf weer terug te conceden :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
hangt ervan af. Sommigen spelen met explosive sheep en/of bomb lobber in ctr warrior. Die zijn redelijk tegen rush decks. Zelf speel ik ook veel ctr warrior maar met Toshley en Gazlowe. Curve bij mij ligt wat in het midden en heb soms niet de low-mana kaarten in mulligan tegen die rush decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik speel Control warrior ook met 1x Explosive sheep. Vind ik echt onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:05:
Ik speel Control warrior ook met 1x Explosive sheep. Vind ik echt onmisbaar.
Ik speel 1 Unstable Ghoul. Sheep is vervelend omdat die nogal makkelijk te killen is door je tegenstander. Unstable Ghoul is vrij lastig te killen en trade goed tegen 2 hp minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
ben nu ook met een priest deck aan 't spelen. zie mensen vaak rare acties maken, waarschijnlijk omdat ze geen priests verwachten in deze meta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
xelfer schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:06:
[...]

Ik speel 1 Unstable Ghoul. Sheep is vervelend omdat die nogal makkelijk te killen is door je tegenstander. Unstable Ghoul is vrij lastig te killen en trade goed tegen 2 hp minions.
De sheep speel je ook alleen in combinatie met een WW of DR van je DB natuurlijk voor een mini-flamestrike.. nooit los. Heerlijk om een uit de hand gelopen board van een Mech mage of Shaman te clearen.

Unstable Ghoul vind ik echt zonde van de kaart. Een WW is veel flexibeler en doet hetzelfde. Sterker nog, als je tegen een andere warrior speelt gaat die Ghoul hem alleen maar een extra voordeel opleveren :P

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sheep + Whirlwind is wel heel veel tech. Loop je dan niet een nogal extreem risico om met dode handen uit te komen in bepaalde matchups?

Ik ben nu wel benieuwd naar jouw decklist :). Zou je die willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
Zoek gewoon op control warrior deck met sheep en voila je hebt het deck :P
iedereen kopieert maar, welkom to meta onder de rank 10 :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:15:
Zoek gewoon op control warrior deck met sheep en voila je hebt het deck :P
iedereen kopieert maar, welkom to meta onder de rank 10 :P
Mja, ik heb nog nooit een Explosive Sheep gezien in Ctrl Warrior. Vandaar dat ik benieuwd ben :).

De laatste tijd speel ik meer deze lijst:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kmI8ZK1.png

Alexstrasza wissel ik om met Ysera afhankelijk van de meta.

[ Voor 18% gewijzigd door xelfer op 23-03-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:07:
ben nu ook met een priest deck aan 't spelen. zie mensen vaak rare acties maken, waarschijnlijk omdat ze geen priests verwachten in deze meta :D
Het is vooral omdat het heel onvoorspelbaar is wat de Priest gaat doen, ze jatten alles van je, dus ja, waar doe je slim aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:12
Bosmonster schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:04:
[...]

Ik zou ook wel rond die rank willen blijven spelen, maar tegen het einde van het seizoen zit ik met questen altijd weer richting de 5.. Maakt het questen er niet sneller op..

edit: en ja ik weiger mezelf weer terug te conceden :P
Ach, gewoon al je epics en legends uit je deck halen, dan zak je vanzelf terug. ;) Mijn paladin deck speelt nu redelijk, maar voor quests met andere classes denk ik niet dat ik de 50:50 win rate haal, met alle common zooi die daar in zit. Ben ook pas sinds eind december bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
xelfer schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:12:
Sheep + Whirlwind is wel heel veel tech. Loop je dan niet een nogal extreem risico om met dode handen uit te komen in bepaalde matchups?

Ik ben nu wel benieuwd naar jouw decklist :). Zou je die willen delen?
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OEJzkCj1RjZbmlj9fgkS7klA/full.png

Geen idee of het een standaard warrior deck is, ik verander er af en toe wat aan. Alle Control warriors zijn voor 80% gelijk wat dat betreft :P

De legendaries veranderen nog wel eens. Soms stop ik er een Harrison of een Geddon in ipv Rag en/of Sneeds.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneed's Old Shredder en Explosive Sheep zie je eigenlijk nooit. Baron Geddon zit verder volgens mij in 99,99% van alle Ctrl Warrior decks. Harrison Jones is ook een vrij gebruikelijke kaart die je in de meeste decks wel ziet.

Verder is het idd 90% hetzelfde als de meeste Ctrl Warrior decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Of je iets veel ziet maakt mij niet zoveel uit overigens. Ik haal elke game tegen een rushy deck wel value uit die sheep, dus dat is genoeg voor mij om hem erin te laten. Denk dat ie ook wel gedeeltelijk Geddon vervangt in dat opzicht als board clear.

Harrison had ik er even uitgehaald, kwam bijna geen rogues meer tegen ten tijde van deze screenshot.

[ Voor 79% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 22:34
Oil rogues is al praktisch een bye zonder Harrison :)

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Laatst online: 06-03 12:51
marcovandam schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:08:
Oil rogues is al praktisch een bye zonder Harrison :)
control warrior wint ook zonder harrison 70% van de games tegen oil rogues....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik speel momenteel wel veel met dit Mage deck:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cw0RDjF.jpg

Ragnaros past er eigenlijk totaal niet in, maar ik vind het gewoon 1 v/d vetste kaarten ingame :D

Het deck zelf speelt trouwens ook wel lekker! Card draw via de Acolytes & Echo en ook flink wat tech kaarten om wapens en spells te counteren.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu Paladin eens getest, maar ik heb toch wel het idee dat Paladin relatief matig is. Zelf snap ik niet echt waarom Paladin op 1 staat in die meta lijst :o...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Hoeveel ervaring heb je met Paladin? Je moet wel begrijpen van hoe en wat.

Door hoe Paladin werkt, zeker met control match ups, speel je altijd met je hele deck, niet alleen wat je in hand hebt. Paladin gaat namelijk zovaak richting fatigue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Benjamin- schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:50:
[...]

Het is vooral omdat het heel onvoorspelbaar is wat de Priest gaat doen, ze jatten alles van je, dus ja, waar doe je slim aan?
Speel nu met de Pally deck van Roy (waarvoor dank, hele leuke deck!) en de priests die ik tegen kom zijn echt niet snugger. Het lijkt alsof men het lastig vindt om met Wild Pyro te spelen. (zelf heb ik het daarom ook weggedaan :+ dus misschien ben ik hier aan projecteren..). Ze maken vaak domme fouten daarmee.

Heb sinds een weekje een golden Priest....erg blij mee. Soms lijkt het ook een soort van psychologisch effect te hebben op m'n tegenstander (veel early quits)...haha :) Is m'n eerste golden hero, dus ik weet niet of anderen dat ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja Priest is lastig. Was toevallig vandaag Priest aan het spelen, eerst potje, direct een mirror, belt een minuut later een vriend met allerlei dingen, weg concentratie... Ja als je dan weinig Priest speelt (heb 5 gewonnen potjes in ranked), dan ga je keihard verliezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:45:
Hoeveel ervaring heb je met Paladin? Je moet wel begrijpen van hoe en wat.

Door hoe Paladin werkt, zeker met control match ups, speel je altijd met je hele deck, niet alleen wat je in hand hebt. Paladin gaat namelijk zovaak richting fatigue.
Ik heb denk ik genoeg ervaring met Paladin om het behoorlijk optimaal te spelen. Alleen bij de potjes die ik gisteren gespeeld had (tegen Oil Rogue, Druid en Priest) had ik bij Oil Rogue gewoon het gevoel dat ik weinig tot geen kans had (is volgens mij een erg slechte matchup voor Paladin) en tegen Priest en taunt Druid was ik gewoon vaak gedwongen om erg inefficient te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
xelfer schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 06:50:
[...]

Ik heb denk ik genoeg ervaring met Paladin om het behoorlijk optimaal te spelen. Alleen bij de potjes die ik gisteren gespeeld had (tegen Oil Rogue, Druid en Priest) had ik bij Oil Rogue gewoon het gevoel dat ik weinig tot geen kans had (is volgens mij een erg slechte matchup voor Paladin) en tegen Priest en taunt Druid was ik gewoon vaak gedwongen om erg inefficient te ruilen.
oil rogue is inderdaad de slechtste matchup voor paladin.
Tegen druid, mulligan voor aldor.
The black knight is MVP tegen druid.
2e equality zou ook niet mis zijn in deze matchup...
Priest is gewoon een moeilijke mathup voor elke class, ze hebben zoveel comobos en het is moeilijk er rond te spelen.
Ik ga bijv nooit belcher niet droppen uit angst voor shadowmadness....
De kans is te groot dat ie de kaart niet zitten heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik heb volgens mij ook wel tegen de slechtste matchups gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Mijn ervaringen met Paladin is dat Rogue het moeilijkst is maar dat je tegen Druid en Priest gewoon moet zorgen dat je de agressor bent en hopen dat de Priest geen 2x Lightbomb heeft.
Het is tegen Priest en Druid ook erg afhankelijk hoe je draw is en die van de tegenstander en dat is waarschijnlijk het aller belangrijkste.
Ik speel tegen Priest ook vaak gewoon mijn Knife Juggler en geen Minibot omdat zeker wanneer hij een Cleric op het bord heeft waarschijnlijk niet kan healen en dus geen draw heeft.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die expansion alleen tegen euro's te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:04:
Nee kan ook met goud betaald worden,
700g per wing, dus 3500 in totaal...
je kan wel geen pre-order doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:04:
Voor mij was het interessanter om het met euros te kopen, voor 3500 gold kan ik ook 35 packs kopen of minstens 23 arena runs doen. Als je van je zelf weet dat je gemiddeld 4 wins per arena run kan halen levert je dat nog meer packs op... Kijk maar eens wat een bundel van 40 packs kost, ben je wel iets meer dan 25 euro kwijt...

Natuurlijk kan je ook zowel de expansion als arena met gold doen, maar ik heb geen zin om zolang te moeten grinden...

[ Voor 4% gewijzigd door The_Big_Easy op 24-03-2015 10:17 . Reden: goudviske.be was me voor :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
https://tempostorm.com/decks/flood-mage

Lekkere nieuwe deck van Reynad!
Kan niet wachten tot ik thuis ben vnvnd om dit te proberen!
Ziet er echt cool uit, tot je tegen een priest loopt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beve schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:21:
https://tempostorm.com/decks/flood-mage

Lekkere nieuwe deck van Reynad!
Kan niet wachten tot ik thuis ben vnvnd om dit te proberen!
Ziet er echt cool uit, tot je tegen een priest loopt natuurlijk :)
Ziet er interessant uit. Ben wel benieuwd of het viable is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kan me niet voorstellen dat het erg goed werkt als mensen weten wat je speelt. Zo weinig minions en geen burst ziet er meer uit als een grappig regenachtige-zondagmiddag-fun-deckje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Heb ze net gekeken, gelukkig had ik je bericht geskipt toen ik zag dat er spoilers in zaten... volgende keer een les!

Maar holy crap, die juggles waren echt bizar, maar ook de finale, die werd echt beslist door topdecks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:49:
Kan me niet voorstellen dat het erg goed werkt als mensen weten wat je speelt. Zo weinig minions en geen burst ziet er meer uit als een grappig regenachtige-zondagmiddag-fun-deckje.
Dat denk ik ook idd. Ik vrees dat je post-midgame in de problemen komt en dat je niet genoeg early game hebt om de game te beslissen voor die tijd.

Edit: Heb het deck een paar games getest. Is niets bijzonders, wel leuk om te spelen.
Benjamin- schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:04:
[...]

Heb ze net gekeken, gelukkig had ik je bericht geskipt toen ik zag dat er spoilers in zaten... volgende keer een les!

Maar holy crap, die juggles waren echt bizar, maar ook de finale, die werd echt beslist door topdecks. :P
Het lijkt me wel echt heel kut om veel geld te verliezen/mis te lopen door RNG :o. Maarja, die RNG hoort wel bij Hearthstone en dat maakt het voor het publiek wel vermakelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 24-03-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 23:17
Nitai schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:13:
[...]

Speel nu met de Pally deck van Roy (waarvoor dank, hele leuke deck!)

Heb sinds een weekje een golden Priest....erg blij mee. Soms lijkt het ook een soort van psychologisch effect te hebben op m'n tegenstander (veel early quits)...haha :) Is m'n eerste golden hero, dus ik weet niet of anderen dat ook hebben?
Haha nice! Werkt het deck nog steeds een beetje? Ik heb helaas (nog) geen golden hero. Ik ben bezig om eerst al mijn characters te levelen. Inmiddels lvl 474 met zes max levels :) moet nog shaman, rogue en priest... daar heb ik zo geen zin in -_-'!!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:10

g0tanks

Moderator CSA
Weer een drietal nieuwe kaarten.

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/W7GZAHAI38EK1426814991111.jpg

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/6QGLN2YUUM2Y1426814991035.jpg

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/NWVVOO9R9PHX1426814991250.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Die tech was al bekend hoor, andere 2 niet :-)
Vind persoonlijk niet echt wonder, corruptor vraagt om deck met veel dragons, maar die zijn er (voorlopig) amper.
En die mage spell zie ik enkel gespeeld worden in een freeze achtige mage na doomsayer om de deathrattle op te kuisen ofzo, maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Royy90 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:15:
[...]

Haha nice! Werkt het deck nog steeds een beetje? Ik heb helaas (nog) geen golden hero. Ik ben bezig om eerst al mijn characters te levelen. Inmiddels lvl 474 met zes max levels :) moet nog shaman, rogue en priest... daar heb ik zo geen zin in -_-'!!
Echt Royy90, het werkt echt super goed. In het begin moest ik wel even van m'n 'control priest' mindset af maar toen ik het eenmaal door had, geweldig. Ik heb wel eens Pally decks van het net gehaald, maar deze is zo gebalanceerd! Kudos man!

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 24-03-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Die mage spell doet het perfect met een flamestrike. 3 dood door de strike, dan nog 2 killen met 2 van deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 23:17
Nitai schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:28:
[...]

Echt Royy90, het werkt echt super goed. In het begin moest ik wel even van m'n 'control priest' mindset af maar toen ik het eenmaal door had, geweldig. Ik heb wel eens Pally decks van het net gehaald, maar deze is zo gebalanceerd! Kudos man!
Mooi om te horen :) had nog even naar sililar decks gekeken maar er is geen 1 die 100% overeenkomt met mijn deck :p dus thnx voor de kudos :)! Misschien moet jij me dan maar een goed priest deckje doen want daar kan ik echt helemaal niks mee haha :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Heb net toch Rag maar even gecraft :)
Stond lang in twijfel om Rag of TBK te craften maar omdat mijn vorige Harrison (tech) was heb ik nu besloten om toch maar gewoon voor een sterke te gaan die ook in meerdere decks kan.
Toch word HS wel steeds leuker als je meer goede decks kunt maken zonder te veel in te leveren.
Nu makkelijk op rang 8 gekomen met alleen maar daily's en af en toe een extra potje maar niets bijzonders maar de hoeveelheid aggro is wel echt bizar bijna.
Zeker 1 op de 3 potjes is tegen een face Hunter en de rest is tegen verschillende decks maar nog behoorlijk aggro zoals Mech .....(insert class) Zoo of een of ander vreemd Paladin deck en nu weer de nieuwe Tempo Mage al is die niet aggro en he ikb daar best goede winrate tegen :)
Speel overigens met bijna het zelfde deck als Royy90 maar dan met een extra Quartermaster en geen Boom of TBK maar met 1 Piloted Sky Golem maar dat is omdat ik TBK niet heb en dit ook gewoon een zeer goede 6 drop is(Al heb ik hem van Trump afgekeken)

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 24-03-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
goudviske.be schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:27:
Die tech was al bekend hoor, andere 2 niet :-)
Vind persoonlijk niet echt wonder, corruptor vraagt om deck met veel dragons, maar die zijn er (voorlopig) amper.
Helemaal niet. Het vraagt dat je er 1 in je hand hebt. Speel je de nodige dragons, dan heb je er vrij snel 1 in je hand, dat deze nog compleet onspeelbaar is door de mana, dat maakt niet uit.

Maargoed het thema van deze expansion is dragons, er zijn ook al diverse plaatjes die nieuwe laat zien, waarschijnlijk zijn minstens 4 van de legendaries dragons, en dan nog een paar kleintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BRM lijkt mij door het thema (en wat we tot nu toe gezien hebben) vooral gericht op midgame/endgame kaarten.

Hopelijk worden aggro decks wat minder viable door BRM :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:23
Kripparrian verwoorde het wel goed: Er is op dit moment een erg agressieve meta. Willen kaarten populair worden moeten ze 1 van de 2 dingen doen: 1. Goed werken IN agressieve decks. 2. Goed werken TEGEN agressieve decks.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Nou zo frustrerend als priest kan zijn om tegen te spelen zo frustrerend kan die ook zijn om mee te spelen.
Als je meerdere combo's in je deck hebt zitten die game changing kunnen zijn en je zit 5 potjes achter elkaar vanaf het begin met 1 van de 2 kaarten in je handen en 10 kaarten voor het eind heb je de andere (terwijl je er 2 in hebt zitten) nog steeds niet...

Want zonder die combo's is een priest dan ook wel weer vrij waardeloos.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep, Priest is zo onbetrouwbaar als het maar zijn kan en dat is in de huidige aggro meta niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
aicaramba schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 07:59:
Kripparrian verwoorde het wel goed: Er is op dit moment een erg agressieve meta. Willen kaarten populair worden moeten ze 1 van de 2 dingen doen: 1. Goed werken IN agressieve decks. 2. Goed werken TEGEN agressieve decks.
Maarja dan moeten ze wel mid/control betaalbaarder maken. Geef je geen geld uit, dan kom je met control vrijwel niet voorbij rank15 ofzo, je mist dan zoveel essentiele legendaries.
Wat is dan het gevolg, aggro decks, goedkope aggro decks. En dat is dan ook het probleem met de keuze van kaarten, legendaries zijn te essentiel voor control, terwijl je moeilijk krijgt, waar de meeste kaarten vervangen kunnen worden, zijn de meeste legendaries onvervangbaar, terwijl andere alleen kunnen vervangen worden met andere legendaries.

De vraag is, hoe los je dat op? Blizzard wilt natuurlijk flink geld verdienen, en dat doen ze door deze rarity, die f2p spelers boeit ze lang niet zoveel, als de mensen die flink geld uitgeven, en dat doen die mensen niet omdat ze zo graag leuke kaarten willen hebben, maar omdat ze die nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, aan de andere kant is het ook zo dat een saaie meta game er voor zorgt dat spelers stoppen met HS. Spelers verliezen is killing voor een game.

In mijn ogen mogen ze wel wat doen om in ieder geval mid-game meer viable te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Van mij mogen ze de rarity en dust kosten van legendaries verlagen, natuurlijk wel de oude spelers compenseren, maar krijg je ze 2x zo vaak en kosten ze 800 dust, dan is het veel makkelijker om ze te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Benjamin- schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:29:
Van mij mogen ze de rarity en dust kosten van legendaries verlagen, natuurlijk wel de oude spelers compenseren, maar krijg je ze 2x zo vaak en kosten ze 800 dust, dan is het veel makkelijker om ze te krijgen.
En dan worden er 2-3x minder decks gekocht door mensen die graag alles willen hebben. En die mensen zorgen juist voor het geld.

Ik zou juist ervoor zijn om legendaries meer side-grades te maken. Terwijl het nu vaak upgrades zijn. Geef ze een leuke gimmick, maar maak ze niet zo sterk als dat ze nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:23
Maak juist betere niet legendary control kaarten.. Zoals antique healbot en sludge belcher heel goed zijn.
Of iig anti-agro kaarten.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 25-03-2015 12:52 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:29:
Mja, ik denk niet dat ze het crafting systeem aan zullen passen.

Zelf zou ik graag het volgende willen zien:
- Maak de game's vanity items minder een grindfestijn. 500 wins voor een golden hero? Duizenden games winnen om lvl 60 te worden met de classes?
- Voeg wat meer speelmodi toe. Ranked, casual en arena is nogal karig en de game kan daardoor wat saai worden. Bv. een toernooi modus met constructed decks of meer challenges om te voltooien.
- Maak ranked minder een grindfestijn. Legend worden zou minder een grind moeten zijn en meer op winrate gebaseerd. Wellicht gewoon vanaf het begin een ELO systeem invoeren net zoals bij WoW?
- Maak het spelen van games meer winstgevend. 3 wins voor 10g = 30 wins voor 1 pack, wat ik best wel karig vind. Bijvoorbeeld 15g voor 3 wins lijkt mij redelijker.

Ik verwacht echter niet dat er veel zal veranderen though, wellicht dat ze met nog wat meer game modi komen. Grinden is altijd wel core business van Blizzard games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Van mij mag disenchanten wel wat meer dust opleveren. Ze zeggen dat het ruilen moet vervangen, maar 1 rare voor 8 andere rares of 1 epic/legend voor 4 andere is wel een hele slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:00:
Van mij mag disenchanten wel wat meer dust opleveren. Ze zeggen dat het ruilen moet vervangen, maar 1 rare voor 8 andere rares of 1 epic/legend voor 4 andere is wel een hele slechte deal.
De values liggen nogal scheef inderdaad. Daar heb je zeker een punt.

Ik ben wel echt blij dat je kan craften i.p.v. ruilen. Als mensen moeten ruilen dan zou een Dr. Boom gelijk honderden euro's waard zijn en kaarten als Hogger misschien 1 euro.

De kaartwaardes liepen bij Magic The Gathering vroeger in ieder geval echt volledig uit de hand. Rares waren vaak 0,25 euro of 50 euro en maar enkele kaarten zaten daar tussenin.

CCG > TCG in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
1 dag gespeeld.. Weer rank 5...
Maar ben alle facehunters en zoolocks alweer kotsbeu.. We kijken volgende maand wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
xelfer schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:06:
[...]
Ik ben wel echt blij dat je kan craften i.p.v. ruilen. Als mensen moeten ruilen dan zou een Dr. Boom gelijk honderden euro's waard zijn en kaarten als Hogger misschien 1 euro.
Ja, da's ook niet ideaal. Maar waarde halen uit ondergewaarde kaarten vind ik wel weer een leuke uitdaging. Craften + ruilen dan, dan leg je een maximum op de waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
IdieEasy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:45:
[...]

En dan worden er 2-3x minder decks gekocht door mensen die graag alles willen hebben. En die mensen zorgen juist voor het geld.

Ik zou juist ervoor zijn om legendaries meer side-grades te maken. Terwijl het nu vaak upgrades zijn. Geef ze een leuke gimmick, maar maak ze niet zo sterk als dat ze nu zijn.
Klopt zonder meer, maar ik bekijk het dan ook even niet vanuit een financieel perspectief, maar vanuit wat goed voor de game zou zijn.
aicaramba schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:51:
Maak juist betere niet legendary control kaarten.. Zoals antique healbot en sludge belcher heel goed zijn.
Of iig anti-agro kaarten.
Die kaarten zijn belangrijk, maar de functie van die kaarten is om ver genoeg te komen om met je legendaries te winnen.
xelfer schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:55:
[...]

Mja, ik denk niet dat ze het crafting systeem aan zullen passen.

Zelf zou ik graag het volgende willen zien:
- Maak de game's vanity items minder een grindfestijn. 500 wins voor een golden hero? Duizenden games winnen om lvl 60 te worden met de classes?
- Voeg wat meer speelmodi toe. Ranked, casual en arena is nogal karig en de game kan daardoor wat saai worden. Bv. een toernooi modus met constructed decks of meer challenges om te voltooien.
- Maak ranked minder een grindfestijn. Legend worden zou minder een grind moeten zijn en meer op winrate gebaseerd. Wellicht gewoon vanaf het begin een ELO systeem invoeren net zoals bij WoW?
- Maak het spelen van games meer winstgevend. 3 wins voor 10g = 30 wins voor 1 pack, wat ik best wel karig vind. Bijvoorbeeld 15g voor 3 wins lijkt mij redelijker.

Ik verwacht echter niet dat er veel zal veranderen though, wellicht dat ze met nog wat meer game modi komen. Grinden is altijd wel core business van Blizzard games.
-500 wins voor golden hero vind ik best, paar honderd games per class om lvl60 te zijn vind ik ook best, zeker gezien het alleen om golden kaarten gaat.
-Ik zou inderdaad graag een toernooi modus zien, maar ook graag een creative mode, ook in combinate met toernooi modus. Denk aan decks die specifieke kaarten moeten spelen, random decks maar ook bijvoorbeeld limiet van 2 er af, zeg dat je bijvoorbeeld 5 van iedere kaart mag, of zelfs 30, of alleen commons, rares enz of alleen 3 drops. Ik denk dat dat echt het grootste gemis is, creatieve decks. Heb toevallig gisteren een all legendary deck tegen een vriend gespeeld, hij heeft nog niet zo heel veel gespeeld, dus heb kunnen winnen door skill, maar is wel heel grappig om te doen.
-Wat ik al eerder heb gezegd, ik zou graag zien dat je maar een paar ranks omlaag gaat, op die manier blijf je in de buurt.
-Geen probleem mee, maarja ik heb er ook geld aan uitgegeven.

EDIT: Omg de ultieme Golden Huntard. Turn 2 coint Animal Companion (Leokk), ik innervate Druid of the Claw (taunt), hij speelt Wolfrider om te traden, gebruikt hij eerst Leokk en dan Wolfrider, ziet zijn fout en concede direct. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 25-03-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gouden Face Hunter = ultieme skill baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Net 6-0 gegaan met dit deck: http://www.hearthpwn.com/...rank-21-kookie-wall-druid

Heel erg control, leuke ook is, is dat mensen spelen rondom FoN/SR combo, dit terwijl die er niet eens inzit, dus maken ze daardoor soms zeer slechte plays. :P
Tevens maken de vele taunts en hoge minions, dat je ook vaker heal gebruikt van Lore, bedoel eenmaal je taunts omhoog en aggro kan alleen nog maar massa's spell damage doen. Dit zowel tegen Huntard als Rogue gedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Benjamin- op 25-03-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Benjamin- schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:43:
Net 6-0 gegaan met dit deck: http://www.hearthpwn.com/...rank-21-kookie-wall-druid

Heel erg control, leuke ook is, is dat mensen spelen rondom FoN/SR combo, dit terwijl die er niet eens inzit, dus maken ze daardoor soms zeer slechte plays. :P
Tevens maken de vele taunts en hoge minions, dat je ook vaker heal gebruikt van Lore, bedoel eenmaal je taunts omhoog en aggro kan alleen nog maar massa's spell damage doen. Dit zowel tegen Huntard als Rogue gedaan.
Ik speel een soortgelijk deck alleen heb ik er 2 sunwalkers inzitten ipv de Ancient of War. Dit omdat Kell' een 5/5 terug geeft zonder taunt bij een Ancient of War. En nog wat kleine wijzigingen maar het speelt heel lekker omdat iedereen probeert om de combo heen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou dat deck -1 Zombie Chow + 1 Shade of Naxx doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja die met Sunwalkers heb ik ook gespeeld, vindt deze iets lekkerder spelen.

Shade is niet zo heel goed in dit deck, zelfs die ene zou ik er nog rustig uithalen. Waarom? Dit is control, keihard control, je wilt zoveel mogelijk het veld stoppen en taunts neergooien, staan die taunts er, dan veel plezier. Maar het is dus puur control, en dat is iets wat Zombie Chow zeker biedt.

Shade is gewoon heel goed met combo, hij blijft stealth waardoor je op ieder moment een flinke hoeveelheid burst erbij kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

ipv shade of naxx kiezen voor ogre brute of deathlord?

wel amusant deck.
Spijtig dat ik zelf de ancients nog niet heb.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
nagasy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:08:
ipv shade of naxx kiezen voor ogre brute of deathlord?

wel amusant deck.
Spijtig dat ik zelf de ancients nog niet heb.
ik mis cenarius en 1x war en 1x lore :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Lore is wel een must have voor Druid, volgens mij is er geen enkel goed deck zonder die 2.
War is lastiger, je kan ze craften voor 400 de stuk, maar veel decks gebruiken ze niet, dus wanneer je geen echte Druid speler bent, zou ik ze niet craften. Je kan ze wel vervangen natuurlijk met Sunwalker zoals Astie hem speelt.
Heb ik trouwens ook niet gedaan, heb ze allemaal uit pakjes, Cenarius ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cenarius ben ik zelf niet zo van overtuigd. Hij is wel oke, maar hij is ook vervangbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:06
Possible release van de nieuwe adventure is mogelijk 3 april. Dit zei Blizzard in een support message, die inmiddels is verwijderd. Staat wel op Hearthpwn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 April klinkt mij goed in de oren. Ik heb er wel zin in en ben er ook klaar voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
xelfer schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:01:
Cenarius ben ik zelf niet zo van overtuigd. Hij is wel oke, maar hij is ook vervangbaar.
Het probleem met vervangbaar is eigenlijk dat het altijd minder is dat wat vervangen moet worden.
Lord Jaraxxus ---> Alex in Handlock
Tirion Fordring ---> Sunwalker in Paladin
Harrison -----> Acidic Swamp Ooze tegen wapen classes
om maar een paar voorbeelden te noemen waar je gewoon weg een een heleboel value inruilt voor een stuk minder.
Zoals Cenarius zeker tegen een Warrior of Rush deck echt iets unieks heeft wat onvervangbaar is.

Pagina: 1 ... 30 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]