[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 13:28
Ligt aan de vijand en wat je in hand hebt. Stel het is een Hunter en je hebt Shield Block in hand, dan speel je BGH, ze hebben niet veel BGH targets en met Shield Block heb je zo weer armor.
Tegen Paladin zou ik ook BGH spellen, Paladins hebben niet veel targets, dus ben je al blij als je BGH kan gebruiken.
Heb je echter classes die vaak meerdere grote targets hebben, dan zou ik weer Shield Slam gebruiken, simpelweg omdat BGH toch wel value gaat krijgen.

Maargoed er zijn veel factoren waarom je bepaalde kaarten speel, heeft de tegenstander burst of minions of het veld, waardoor je armor snel kan droppen. Hebben ze veel 5/6 attack minions en heb je een Cruel Taskmaster in hand die je zonder problemen kan gebruiken, dan kan BGH weer goed zijn. Kan je toevallig makkelijk 1 damage doen met allerlei voordelen (zeg dat je Acolyte op het veld hebt), dan kan Execute weer goed zijn.
Oh en je moet ook even goed kijken wat je nog hebt, bijvoorbeeld heb je Sylvanas al gespeeld? Zo niet, is die Shield Slam je laatste en verwacht je iets groot te kunnen stelen?
Maar dat zijn natuurlijk vooral de keuzes die je bij control match ups moet bedenken. Tegen aggro is dat wat minder gevoelig, dat is gewoon so effecient mogelijk verwijderen, en dan kan kijken hoe je het beste het veld achter kan laten.
Nitai schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:49:
Ik had ergens begrepen dat je vanaf 19 maart Blackrock Mountain zou kunnen preorderen? Is dat zo? Ik kan er niets van vinden eigenlijk.
Zal wel later dan worden, ze werken natuurlijk volgens Amerikaanse tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Benjamin- op 19-03-2015 15:53 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 23:17
Yes! Legendary! Eindelijk!

Ben er blij mee, na veel(lees: heel veel) potjes dan nu eindelijk legendary geworden met mijn paladin!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royy90 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:22:

Ben er blij mee, na veel(lees: heel veel) potjes dan nu eindelijk legendary geworden met mijn paladin!
Gratz :). Dan is het grinden in ieder geval niet voor niets geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51

congratz!
Midrange pala?
Decklist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Echt die Hunters, zegt die I'm sorry tegen mij omdat hij mijn Belcher kapot kreeg met KC en 2 hounds from UtH (had ook maar 2 minions op het veld), dit terwijl ik meer health heb. Vervolgens Tirion waar hij niets tegen kon, en vervolgens Healbot + Truesilver. :P
Echt hoe iemand zo hard kan verliezen en toch nog je probeert te BM'en. :P

Lage ranks zijn echt te makkelijk. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1U334xGyVdwfGlDEUFdWB2tq/full.png

PS: Ja heb er net Dr. Boom ingedaan, kom zoveel aggro tegen dat ik hem toch maar even probeer. Wil eigenlijk een hele nieuwe Paladin proberen, met veel taunts.

[ Voor 18% gewijzigd door Benjamin- op 19-03-2015 16:52 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Moet zeggen dat deze versie een stuk beter doet tegen aggro, heb nu 2 Healbots er in zitten, had sowieso al een hoop early game, dus dat gaat lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Benjamin- schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:00:
Moet zeggen dat deze versie een stuk beter doet tegen aggro, heb nu 2 Healbots er in zitten, had sowieso al een hoop early game, dus dat gaat lekker. :)
is cairne dan niet te traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beve schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:01:
[...]

is cairne dan niet te traag?
Cairne is traag, maar ik ben wel tevreden met de balans.
Veel mensen spelen wel Piloted Sky Golem, daar ben ik dus niet zo'n grote fan van, hou niet van de RNG. Ja hij trade minder goed met bepaalde, maar je kan er ook moeilijk tegen traden, ben uiteindelijk wel tevreden ermee.

Dit is mijn huidige decklist, sta nu 5-1 met de laatste update. Sta nu 1 game van rank 9 vandaan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ENxi8Jwq4JPxfJEb7TJyDnAn/full.png

Denk dat ik de Mind Control wil omruilen met Kezan, denk wat meer value gezien ik zoveel early game heb (deck was eerst trager waardoor er vaak 4 minions op het veld lagen), en past ook beter in mijn curve, kan ook een redelijke turn 4 zijn als ik wapen of Conc niet nodig heb.

[ Voor 18% gewijzigd door Benjamin- op 19-03-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk je niet dat je soms nog wel een extra equality zou willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Op dit moment nog niet, maar is lastig te zeggen.

Ik had er 1 uitgehaald op een gegeven moment, omdat ik ook Black Knight heb, en Kodo had, Kodo werkt natuurlijk ook goed om een minion te verwijderen met Peacekeeper.
Maar in de huidige meta heb je veel minder vaak Equality nodig, als je er dan 2 in je handen hebt dan voelt dat vaak gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07

Grats, maar hunter heeft je ook wel geholpen he ^^

Btw, nog mensen die mee doen met de dragoncup? Denk dat ik deze keer het wel vanaf ronde 1 stream.

[ Voor 14% gewijzigd door An1mA op 19-03-2015 17:53 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Benjamin- schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:12:
[...]

Veel mensen spelen wel Piloted Sky Golem, daar ben ik dus niet zo'n grote fan van, hou niet van de RNG. Ja hij trade minder goed met bepaalde, maar je kan er ook moeilijk tegen traden, ben uiteindelijk wel tevreden ermee.

Dit is mijn huidige decklist, sta nu 5-1 met de laatste update. Sta nu 1 game van rank 9 vandaan.

[afbeelding]

Denk dat ik de Mind Control wil omruilen met Kezan, denk wat meer value gezien ik zoveel early game heb (deck was eerst trager waardoor er vaak 4 minions op het veld lagen), en past ook beter in mijn curve, kan ook een redelijke turn 4 zijn als ik wapen of Conc niet nodig heb.
Vind het wel een leuk deck maar 2 Healbots , geen 4 drops , 1 Quartermaster , 2 Chows dat vind ik wat te veel van het goede.
Verder ben ik van mening dat je uit MCT meer value haalt dan uit Kezan want ik heb het een poosje geprobeerd maar merkt dat het vaak een dooie kaart of de value te verwaarlozen is.
Ik speel op het moment met dit maar wil graag de Golum nog ruilen voor TBK maar geen BGH targets is wel heel fijn moet ik zeggen sta er nu 7-2 mee en 1 x verloren van een Shaman met een super draw en van een Oil Rogue die ik zelfs tot op 1 HP had :'(
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Midrange%20Paladin%20.png

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
An1mA schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:43:
[...]

Btw, nog mensen die mee doen met de dragoncup? Denk dat ik deze keer het wel vanaf ronde 1 stream.
Hoe laat, waar, link? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:07:
[...]

Vind het wel een leuk deck maar 2 Healbots , geen 4 drops , 1 Quartermaster , 2 Chows dat vind ik wat te veel van het goede.
Verder ben ik van mening dat je uit MCT meer value haalt dan uit Kezan want ik heb het een poosje geprobeerd maar merkt dat het vaak een dooie kaart of de value te verwaarlozen is.
Ik speel op het moment met dit maar wil graag de Golum nog ruilen voor TBK maar geen BGH targets is wel heel fijn moet ik zeggen sta er nu 7-2 mee en 1 x verloren van een Shaman met een super draw en van een Oil Rogue die ik zelfs tot op 1 HP had :'(
[afbeelding]
4 drops is niet zozeer een probleem, buiten dat je altijd een Truesilver kan equippen, is Conc op turn 4 ook vaak een goede optie. Zo niet, dan een 2 drop en hero power. Als je echt zoveel board control al hebt, dan heb je echt niet de tempo nodig.

Healbots doen het geweldig, heel simpel heb je tegen aggro vaak healing nodig om te overleven, heb je 1 healbot en alleen nog een Lay on Hands, moet je tot turn 8 wachten voor je heal en dan ben je een hele beurt kwijt om niets te doen om het veld te beinvloeden. Dus tegen Hunter heb je effectief maar 1 heal, trek je die niet, dan ben je dood. 2 healbots kunnen absoluut geen kwaad.
2 Quartermasters echter wel, het is vaak een dode kaart, ik zei al aan het begin, 2 Quartermasters zijn slecht, simpelweg omdat je 1 Muster aan het begin vaak speel en dat ze dan vaak ze al clearen voordat je Quartermaster kan gebruiken. Kan je later in de gamen toch nog een Quarter gebruiken op meerdere hero powers, dan heb je blijkbaar zoveel control dat het toch niet uitmaakt.
Dus 1 Muster early, en dan kan je de combo late game doen.
Je ziet ook steeds meer en meer pro decks die geen 2de hebben

Maargoed je moet onthouden dat ieder deck anders is, jij gaat meer voor de midrange versie, terwijl ik echt voor control ga, ik heb dan ook geen ruimte voor Piloted Shredders bijvoorbeeld. Heel simpel gezegd, in de meeste gevallen hebben decks zoals Hunter, Zoolock en Rogue niet genoeg damage. Mech Mage alleen wanneer ik geen antwoord heb voor Antonidas. Simpelweg omdat mijn control + vele heals gewoon teveel is om van te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
An1mA schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:43:
[...]

Niet bepaald, viel met hunter ook gauw weer terug van 1 naar 3,,, toen paladin weer gepakt gisteravond :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Benjamin- schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:12:
[...]

[afbeelding]

Nice deck. Ik run een soortgelijk deck, maar dan met 1 healbot, geen Cairne en 2 Shredders ervoor in de plaats.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:21
:)F

Decklists/stats plz! B)

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Enige stats die ik je kan vertellen is dat ik 25 keer meer heb gewonnen dan verloren :p

Deck: http://www.hearthpwn.com/decks/210976-legendary-s12#c5

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Las Vegas schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:50:
[...]

Nice deck. Ik run een soortgelijk deck, maar dan met 1 healbot, geen Cairne en 2 Shredders ervoor in de plaats.
Werkt vrijwel hetzelfde, het ene is wat meer gericht op control, ander wat meer op midrange.

Pre-orders zijn er trouwens!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vwzsZuIEtDv41zKUlZKX38ka/full.png
Royy90 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:13:
Enige stats die ik je kan vertellen is dat ik 25 keer meer heb gewonnen dan verloren :p

Deck: http://www.hearthpwn.com/decks/210976-legendary-s12#c5
Vergeleken met mijn deck heb jij

-Zombie Chow x2
-Healbot x1
-Cairne

+Shredder x2
+Cult Master
+Loatheb

Kan je daar iets over zeggen qua ervaring, waar dit sterker en zwakker is?

[ Voor 42% gewijzigd door Benjamin- op 19-03-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nice, thanks Benjamin voor de heads-up. Direct de pre-order gekocht! Schitterende cardback.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 19-03-2015 19:29 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Benjamin- schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:14:
[...]
Pre-orders zijn er trouwens!
Yes, thnx Benjamin-! Gelijk maar even doen :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain Greenskin lijkt mij ook wel een goede kaart voor Paladin.

Heb nu overigens een winstreak van 16 games tot en met rank 7 met Control Warrior. Heb weer genoeg games gewonnen van tegenstanders die er niets van bakken :o.

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 19-03-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
xelfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:15:

Heb nu overigens een winstreak van 16 games tot en met rank 7 met Control Warrior. Heb weer genoeg games gewonnen van tegenstanders die er niets van bakken :o.
Kripp heeft zo is een pirate paladin fundeck gemaakt met oa greenskin, en die werkte blijkbaar nog goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 18:29

Turfschipper

Hup NAC

xelfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:24:
Quest = random. Je kan er ook 1 keer per dag een rerollen door op het kruisje rechts bovenin te klikken.
Ik hoor dit voor het eerst....

Afgrijselijk al die 40 qeustjes die ik heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

stalscu schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:42:
[...]

Ik hoor dit voor het eerst....

Afgrijselijk al die 40 qeustjes die ik heb gedaan.
awhhh O+ Je moet het begrip 'rerollen' toch wel tegengekomen zijn?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:14:

Vergeleken met mijn deck heb jij

-Zombie Chow x2
-Healbot x1
-Cairne

+Shredder x2
+Cult Master
+Loatheb

Kan je daar iets over zeggen qua ervaring, waar dit sterker en zwakker is?
Zombie chow heb ik geprobeerd, ben er geen fan van, die kaart wil je niet drawen op beurt 8, tevens vind ik twee wel erg veel :) healbot heeft me al te vaak gered. Shredder is volgens mij de beste kaart op turn 4. Cult master heb ik voor draw, heb het een tijdje gespeeld met acolyte of pain, werkt ook prima maar cult master werkt toch erg lekker met muster for battle/hero power. Loatheb is vooral met al die oil rogues erg belangrijk vind ik, heeft me al een paar keer de match opgeleverd(zelfde voor combodruid/mage). Op beurt zes speel ik sylvanas, Cairne is niet slecht als 6 drop, kwestie van smaak denk ik, piloted sky golem is ook een optie.

Hoop dat je er iets mee kan en anders mag je me altijd toevoegen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nitai schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:44:
[...]

awhhh O+ Je moet het begrip 'rerollen' toch wel tegengekomen zijn?
Helaas......

Uh.... Beter dan laat dan ooit. Of zo iets....

Haha ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:15:
Ja je ziet hem weleens, vooral ook door de grote hoeveelheid wapens nu in Paladin, een 1/4 wordt dan 2/5, niet slecht dus. Maar denk toch dat ik liever een Coghammer pak.
Royy90 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:27:
[...]Zombie chow heb ik geprobeerd, ben er geen fan van, die kaart wil je niet drawen op beurt 8, tevens vind ik twee wel erg veel :) healbot heeft me al te vaak gered. Shredder is volgens mij de beste kaart op turn 4. Cult master heb ik voor draw, heb het een tijdje gespeeld met acolyte of pain, werkt ook prima maar cult master werkt toch erg lekker met muster for battle/hero power. Loatheb is vooral met al die oil rogues erg belangrijk vind ik, heeft me al een paar keer de match opgeleverd(zelfde voor combodruid/mage). Op beurt zes speel ik sylvanas, Cairne is niet slecht als 6 drop, kwestie van smaak denk ik, piloted sky golem is ook een optie.

Hoop dat je er iets mee kan en anders mag je me altijd toevoegen.
Ik begrijp je gevoel van Zombie Chow, nu moet ik wel zeggen dat gezien ik meer op control speel, dat 5 meer of minder niet enorm veel uitmaakt, terwijl hij wel heel sterk is in de early game. Ik zou er trouwens graag vanaf komen, vind het namelijk absolute geen leuke kaart, hij voelt als een kaart die ik moet spelen, niet die ik wil spelen. Ga het zeker zonder proberen, want ik zeg graag dag tegen die kaart.
Toch heb ik dan wel het gevoel dat ik dan juist die 2de healbot wil houden, je hebt minder early game, 1 healbot geeft je dan wel een zwake match up tegen aggro. Hoe zie jij dat?
Begrijp je argument achter cult master, maar dan komt de control speler bij mij omhoog, en die wilt dan liever Argus. Ja ben op dat gebied best wel eigenwijs, ik weet dat Shredders goed zijn, ik geloof zonder meer dat Cult Master goed is, maar ik wil er dan meer een control deck van maken.

Maargoed ik heb er nu wel wat aanpassingen gemaakt.

Zombie's eruit, Cairne eruit en Healbot eruit. Loatheb, Shredders en een Coghammer er in. Ik ben toch meer een control speler. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 06-10 00:43
Las Vegas schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:57:
Ik heb een topic gemaakt op Reddit m.b.t. de hoeveelheid geld die de gemiddelde HS speler heeft uitgegeven aan het spel.

Inmiddels tegen de 7000 votes: http://strawpoll.me/3892233

Wel interessant om de resultaten te zien. Blijkbaar toch wel veel f2p-spelers.
Kripp heeft je topic gebruikt als aanleiding voor z'n video van vandaag en hij bespreekt de resultaten van je poll. Kinda cool! :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook maar even 22 roepies neergelegd voor BRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tektoon schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 01:29:
[...]

Kripp heeft je topic gebruikt als aanleiding voor z'n video van vandaag en hij bespreekt de resultaten van je poll. Kinda cool! :)
Vet! Sowieso had ik niet verwacht dat m'n topic en poll zo zouden opblazen.

Maar goed, de HS Reddit is wel degelijk een hele populaire, dus ik had het kunnen weten.

Wat een geld harkt Blizz binnen trouwens, niet normaal.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F2P is nooit F2P. Zeker bij HS is gewoon de grootste groep betalende speler. Is natuurlijk ook logisch, als iedereen F2P ging, dan zou Blizzard snel genoeg de stekker uit HS trekken.

EA verdient bijvoorbeeld ook meer aan DLC en in-game purchases dan aan het verkopen van games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
xelfer schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:29:
F2P is nooit F2P. Zeker bij HS is gewoon de grootste groep betalende speler. Is natuurlijk ook logisch, als iedereen F2P ging, dan zou Blizzard snel genoeg de stekker uit HS trekken.

EA verdient bijvoorbeeld ook meer aan DLC en in-game purchases dan aan het verkopen van games :).
We leven ook niet in een wereld waar ze zoveel tijd en geld in een game gaan investeren om die dan gratis weg te geven :9

Voor de uren die ik er in steek vind ik het zn geld meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beve schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:12:
[...]
We leven ook niet in een wereld waar ze zoveel tijd en geld in een game gaan investeren om die dan gratis weg te geven :9

Voor de uren die ik er in steek vind ik het zn geld meer dan waard!
Vind ik ook hoor. Sowieso heb ik meer geld dan tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:05
Zonder bewijs te kunnen leveren weet ik zeker dat het F2P percentage veel hoger is dan uit de poll komt trouwens.

Ik ben nog steeds succesvol F2P, al twijfel ik om de expansion te kopen nu. Niet omdat het nodig is (zit alweer op 6000 gold) , maar gewoon als bedankje naar Blizzard. Maar ja, dan ben ik daarna wel een smerige P2W speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mensen die op de poll stemmen zijn waarschijnlijk wel actievere HS spelers en actievere spelers zullen waarschijnlijk meer geld aan de game uitgeven dan niet actieve spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:36

g0tanks

Moderator CSA
Een aantal nieuwe kaarten:
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/PQS0FZ8QF3931426299155804.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/DMJ77IOZH3LW1426299155454.jpg
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/3E3MMQMNXQUS1426299155987.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
met die flamewalker krijg je nu dus fireballs van 8 damage op je kop als je geen board control hebt...
Mage was nog niet sterk genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hearthstone pro's analyseren GvG :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 01:11:

Ik begrijp je gevoel van Zombie Chow, nu moet ik wel zeggen dat gezien ik meer op control speel, dat 5 meer of minder niet enorm veel uitmaakt, terwijl hij wel heel sterk is in de early game. Ik zou er trouwens graag vanaf komen, vind het namelijk absolute geen leuke kaart, hij voelt als een kaart die ik moet spelen, niet die ik wil spelen. Ga het zeker zonder proberen, want ik zeg graag dag tegen die kaart.
Toch heb ik dan wel het gevoel dat ik dan juist die 2de healbot wil houden, je hebt minder early game, 1 healbot geeft je dan wel een zwake match up tegen aggro. Hoe zie jij dat?
Begrijp je argument achter cult master, maar dan komt de control speler bij mij omhoog, en die wilt dan liever Argus. Ja ben op dat gebied best wel eigenwijs, ik weet dat Shredders goed zijn, ik geloof zonder meer dat Cult Master goed is, maar ik wil er dan meer een control deck van maken.

Maargoed ik heb er nu wel wat aanpassingen gemaakt.

Zombie's eruit, Cairne eruit en Healbot eruit. Loatheb, Shredders en een Coghammer er in. Ik ben toch meer een control speler. :P
Ik ben ook meer een control speler. Is gewoon leuker :) Coghammer is een goede kaart, maar heb besloten hem niet te spelen want heb al 2x truesilver, tirion wapen en 2x muster wapen :p dat kost me alleen al 17 beurten :p Cult master heb ik voor de draw engine, jou enige draw is nu lay on hands?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

xelfer schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:29:

Deze poll is natuurlijk voor active spelers, minder active spelers zitten niet op dergelijke sites polletjes in te vullen. Dus deze poll geeft wel bovengemiddelde uitgaven uit denk ik als je het vergelijkt met echt 100% van de spelers/accounts!

Ik denk, als je echt alle spelers zou kunnen tellen, dat de helft nooit wat uit geeft, of zelfs meer dan de helft. Maar dan tel ik echt elke speler mee, zelfs die 3x ingelogd heeft.

Het punt bij dit soort games is, dat er een groep is die gewoon astronomische bedragen uitgeeft! Zoals 500€ of meer ... Dat balanceert de grote hoeveelheid gratis spelers!

Voor elke speler die 500€ of meer uitgeeft kunnen er 9 (of 19) gratis spelen zeg maar. Zo werkt het Free2Play systeem nu eenmaal.

Ik heb de resultaten even in een excel-sheet gezet, en zie dat er gemiddeld, minimaal 73€ per speler uitgegeven wordt! En maximaal 140€!

Dus dat is vele malen hoger dan het spel waard zou zijn als je het éénmalig zou moeten aanschaffen. Dit spel zou ik ingeschat 25€ geven als het een eenmalige aanschaf zou zijn qua content. Of laat het op zijn blizzards hoger zijn, dus 50€ dan nog is het gemiddelde per speler volgens deze poll veel hoger!

Daar zit het in qua verdien model! Ja, er zijn superveel gratis spelers maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door spelers die echt veel uitgeven aan zo'n game. ;)

Mij 50ct. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

double post sorry -.-

[ Voor 97% gewijzigd door Dreanor op 20-03-2015 11:04 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij trouwens op valt is dat ik met een bepaalde class meer dan 85% van de tijd tegen een bepaalde andere class speel.

- Als ik hunter speel dan speel ik meer dan 80% vd tijd tegen warlock.
- Als ik warrior speel dan speel ik 75% vd tijd tegen rogue.
- Als ik druid speel dan speel ik 90% vd tijd tegen shaman.

Heel bizar :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Heb zo het idee dat aggro spelen moeilijker zal worden met de nieuwe kaarten.

Preorder ook aangeschaft trouwens.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggro zal waarschijnlijk voor altijd HS blijven domineren. Tenminste, dat denk ik. Zo is de game nou eenmaal ontworpen dat early game cards meer bang for buck hebben dan late game cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Grrr update, Kan ik weer gaan vogelen met opnieuw installeren op android....

Schiet eens op blizzard xD Ik wil mijn officiële versie voor telefoons!

Voor de mensen die een android telefoon hebben. Dit is de patched versie voor deze update:
http://www.reddit.com/r/h...er_march_2015_unofficial/

Maar die ga ik dus niet over mijn 3g downloaden xD

[ Voor 44% gewijzigd door IdieEasy op 20-03-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
3 Meh kaarten.
- Flamewalker: 3 mana voor een 2/4 body zonder onmiddellijk impact op het bord. Soot Spewer is op alle vlakken beter en ziet zelfs geen constructed play en is zelfs een Mech. Dus waarom zou Flamewalker dat wel hebben. Wel een goede kaart in Arena, als je wat spells hebt. Kaart helpt je voor board control.
- Core Rager: Big Game Hunter, GG. KKTHXBYEYE!
- Imp Gang Boss: Imp Master is beter.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Flamewalker is een redelijke Arena kaart. 2/4 voor 3, zeker in combo met spells is prima.

Core Rage is een beetje apart. 4/4 voor 4 is niet zo heel dramatisch, maar als je de BC kan triggeren is het gewoon een monster. Je kunt niet altijd maar bang zijn voor BGH. Wel denk ik dat ie wederom meer waarde heeft in Arena dan in constructed.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 20-03-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
DarthDavy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:20:
[...]- Imp Gang Boss: Imp Master is beter.
Niet eens. Ten eerste kan deze beter traden door de 2 damage, bedoel 2/4 stats op turn 3 werkt goed en zal vaak 2 imps spawnen (op turn 3 doet vrijwel niets 4 damage in 1 keer), en daarbij is het heel belangrijk dat dit een Demon is. Imp Master zelf is geen Demon, dus werkt niet met Voidcaller, en de body zelf kan je niet beinvloeden met dingen zoals Demonfire, Demonheart en Mal'Ganis. Nu kan je zeggen wie speelt die eerste 2 nu? Nu nog niet zoveel, maar straks zeker wel. Persoonlijk speel ik al Demonfires ipv Mortal Coil. Want 2 damage is een stuk leuker dan 1, ook al kost die meer, en draw is niet heel belangrijk bij Warlock gezien de hero power, dan vind ik het kunnen buffen van Mistress of Pain bijvoorbeeld een stuk leuker.

Ik zie me deze kaart dan ook zeker gebruiken voor Demonlock.
Die andere 2 zijn niet de moeite waard imo.
xelfer schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:41:
[video]

Hearthstone pro's analyseren GvG :D.
Darkbomb: Was deze niet aangekondigt voor de verandering aan Soulfire? Want die kaart is natuurlijk doodgenerfed.
Mimirion's Head: Leek mij altijd een dode kaart, bedoel ook al als je de board niet kan clearen, dan clear je deze iig wel, kan je dat niet, dan heb je ongeacht deze kaart toch wel verloren.
Enhance-o Mechano: Zie je nog steeds wel in decks zoals Zoo, zou er geen 2 gebruiken, maar 1 werkt zeker wel goed.
Troggzor: Dit is voor mij nog steeds een kaart die wel goed zou moeten kunnen worden gemaakt, maar de 6/6 is te zwak voor 7, maak er 6/7 van ofzo en hij wordt opeens heel speelbaar.
Dr. Boom: Hahaha ja dit blijft geweldig, echt fouter dan dat kan het niet worden. Ik kreeg met mijn eerste 60 packs ook een golden Dr. Boom, opzicht was ik blij, maar iedereen zat hem af te zeiken, niemand wilde hem spelen, maar dacht ik ga hem toch proberen. En overpowered dat die was, dus ik lekker doorspelen, totdat opeens iedereen hem had. :P
Royy90 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:44:
[...]

Ik ben ook meer een control speler. Is gewoon leuker :) Coghammer is een goede kaart, maar heb besloten hem niet te spelen want heb al 2x truesilver, tirion wapen en 2x muster wapen :p dat kost me alleen al 17 beurten :p Cult master heb ik voor de draw engine, jou enige draw is nu lay on hands?
Ja en Harrison in sommige gevallen. Misschien moet ik er wel meer draw in proberen. Wat waren je ervaringen met Acolyte tegenover Cult Master. Ben namelijk bang dat Cult Master te lang een dode kaart blijft, en Acolyte gewoon keihard doodgaat door 3 damage.

[ Voor 4% gewijzigd door Benjamin- op 20-03-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Benjamin- schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:52:
[...]

[...]

Niet eens. Ten eerste kan deze beter traden door de 2 damage, bedoel 2/4 stats op turn 3 werkt goed en zal vaak 2 imps spawnen (op turn 3 doet vrijwel niets 4 damage in 1 keer), en daarbij is het heel belangrijk dat dit een Demon is. Imp Master zelf is geen Demon, dus werkt niet met Voidcaller, en de body zelf kan je niet beinvloeden met dingen zoals Demonfire, Demonheart en Mal'Ganis. Nu kan je zeggen wie speelt die eerste 2 nu? Nu nog niet zoveel, maar straks zeker wel. Persoonlijk speel ik al Demonfires ipv Mortal Coil. Want 2 damage is een stuk leuker dan 1, ook al kost die meer, en draw is niet heel belangrijk bij Warlock gezien de hero power, dan vind ik het kunnen buffen van Mistress of Pain bijvoorbeeld een stuk leuker.
Ik geloof niet echt in Demonlock. Ik vind Handlock als deck concept beter en consistenter. Ik moet wel toegeven dat deze kaart inderdaad perfect in Demonlock past en het is misschien de missende extra 3-drop om demonlock echt top tier te maken.

De kaart zal wel een beetje afhankelijk zijn van hoeveel 2/3's in de meta rondhangen, waar hij echt heel slecht tegen is. Tegen 3/2's is hij dan weer koning. :)

Ik ben inderdaad misschien iets te snel geweest met mijn kritiek tegen Imp Gang Boss. Maar in Arena zou ik altijd Imp Master boven Imp Gang Boss verkiezen: de value van Imp Master ligt gewoon veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:52:
Ja en Harrison in sommige gevallen. Misschien moet ik er wel meer draw in proberen. Wat waren je ervaringen met Acolyte tegenover Cult Master. Ben namelijk bang dat Cult Master te lang een dode kaart blijft, en Acolyte gewoon keihard doodgaat door 3 damage.
Acolyte is meestal 1 draw. Cult master kan je eigenlijk altijd meerdere mee drawen vanwege je hero power/mustard. Heb ze beide geprobeerd maar Cult Master werkte beter bij mij :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
DarthDavy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:55:
[...]

Ik geloof niet echt in Demonlock. Ik vind Handlock als deck concept beter en consistenter. Ik moet wel toegeven dat deze kaart inderdaad perfect in Demonlock past en het is misschien de missende extra 3-drop om demonlock echt top tier te maken.

De kaart zal wel een beetje afhankelijk zijn van hoeveel 2/3's in de meta rondhangen, waar hij echt heel slecht tegen is. Tegen 3/2's is hij dan weer koning. :)

Ik ben inderdaad misschien iets te snel geweest met mijn kritiek tegen Imp Gang Boss. Maar in Arena zou ik altijd Imp Master boven Imp Gang Boss verkiezen: de value van Imp Master ligt gewoon veel hoger.
Waarom geloof je niet in Demonlock? Bepaalde versies zijn gewoon top tier en zitten constant in top100.

Ik was inderdaad nog vergeten dat het inderdaad de 3 mana slot vult, en Demonlock heeft daar gewoon geen enkele goede kaart. Ik ben in ieder geval blij met deze kaart, het is altijd even kijken hoe het precies gaat lopen, maar het is nu iig een kaart die ik absoluut in mijn deck zou stoppen.

In Arena wil ik best geloven dat Imp Master beter is, maarja in Arena kan je niet van synergy uitgaan.
Royy90 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:51:
[...]

Acolyte is meestal 1 draw. Cult master kan je eigenlijk altijd meerdere mee drawen vanwege je hero power/mustard. Heb ze beide geprobeerd maar Cult Master werkte beter bij mij :)
Ik zal hem is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Vraag:
Benjamin- schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Waarom geloof je niet in Demonlock?
Antwoord:
Benjamin- schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:55:
[...]
Ik was inderdaad nog vergeten dat het inderdaad de 3 mana slot vult, en Demonlock heeft daar gewoon geen enkele goede kaart.
:+

Edit:

Ik ben overtuigd. Na BRM expansion ga ik Demonlock proberen: http://www.hearthpwn.com/...1;12299:2;12302:2;14443:2;

[ Voor 22% gewijzigd door DarthDavy op 20-03-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze al kaarten laten zien. In totaal komen er maar 31 bij.

Verrassing is al weg en mensen kunnen al voordat de uitbreiding er is, gaan werken aan dekjes.

Lijkt me leuker als niemand nog een idee had en de eerste wing ineens uit komt. En zoek het dan maar uit.

Maar ok.... Zo gaat het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Zolang je er nog maar een paar heb gezien, kan je echt nog niet veel maken. Je kan wat ideeen op doen, maar dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headbuddy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 11:26

Headbuddy

Surrealist

stalscu schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:42:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze al kaarten laten zien. In totaal komen er maar 31 bij.

Verrassing is al weg en mensen kunnen al voordat de uitbreiding er is, gaan werken aan dekjes.

Lijkt me leuker als niemand nog een idee had en de eerste wing ineens uit komt. En zoek het dan maar uit.

Maar ok.... Zo gaat het dus niet.
Ja dan was het inderdaad wat spannender geweest.
Maar ik vermoed dat dit gewoon een teaser is om mensen aan te zetten om de uitbreiding te kopen.
Net zo als de gegarandeerde cardback bij een pre-order....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zojuist een potje met mijn meeste damage ooit in 1 beurt.

Hij had net alle karakters op full health terug gezet. Enkele spells later had ik 61 damage in 1 turn.

Afbeeldingslocatie: http://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/image.jpg1_zpsnvl7au8v.jpg[/URL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu alweer 14 games op een rij tegen warlock gespeeld :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
xelfer schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:34:
Ik heb dit soort maffe streaks gelukkig nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Op de man spelen gebeurd hier niet

[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 22-03-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:51:
[...]
Ik heb dit soort maffe streaks gelukkig nooit!
Ik heb in ranked vanaf rank 14 tot en met rank 7 alleen maar tegen rogue en hunter gespeeld zo ongeveer. Heb tussendoor 1 x Druid gezien. In casual mode kwam ik letterlijk 14 keer op een rij warlock tegen. Meeste zoo, een paar handlocks en 1 demonlock.

Zoo is kennelijk het casual mode deck van het moment voor mijn tegenstanders.

Heb net ff mijn stats bekeken. 14 matches, 11 verschillende tegenstanders. Heb 5 keer geconcede (omdat ik niet weer tegen warlock wilde spelen).

Edit: Nu heb ik al 8 games het 3 hoekje Mage, Rogue, Druid te pakken als tegenstander :o.
Edit 2: 12 games nu Mage, Rogue of Druid. Slechts 1 Hunter tussendoor die het feestje kwam verpesten.

[ Voor 24% gewijzigd door xelfer op 20-03-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:00

Thompson

Beeromaniac

Hmm krijg ik net even een combo op m'n bek die ik niet had verwacht...

Arcane golem met 2x power overwhelming en een faceless manipulator. 24 damage in m'n gezicht terwijl ik board control had en qua health 23 tegenover 8 stond.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Thompson schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:53:
Hmm krijg ik net even een combo op m'n bek die ik niet had verwacht...

Arcane golem met 2x power overwhelming en een faceless manipulator. 24 damage in m'n gezicht terwijl ik board control had en qua health 23 tegenover 8 stond.
Een warlock van darkwonyx, kom je zo nu en dan tegen. Je hoeft er weinig voor zorgen te maken op ladder, is echt zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Warlock van Darkwonyx? Die combo is echt zo gigantisch oud. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Overigens dank voor de reroll tip, ik wist dat ook nog niet. Eerste keer dus dat ik het probeerde;
40 gold gererold naar 100 gold :D (Voor het eerst in maanden dat ik die heb)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:15
Het is weer legendary craft tijd denk ik.
Momenteel 1710 dus in bezit, ik speel momenteel veel druid, oil rogue, paladin en hunter, sorry voor die laatste. Hier en daar wat mech mage sinds ik Antonidas uit een pakje trok.
Legendaries (ex Naxx): Antonidas, Bolvar, Blingtron, Mimiron, Dr Balance (1st craft)

Keuze: ga ik een legendary craften, en zo ja welke dan? Rag, Sylvanas, Tirion of Cenarius/Edwin (beide niet noodzakelijk volgens mij) ... een andere.
of ga ik andere aanvullingen doen die nodig zijn voor deze decks: 2x prep, 2x aldor + 2x equality, etc

Ik ga BRM preorderen en twijfel of ik mijn dust nog even moet bewaren omdat de meta dan onherroepelijk weer gaat schuiven en andere zaken misschien wel weer veel beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
xelfer schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:34:
Ik heb gisteren 10 keer op een rij tegen mech mage gespeeld (en er 9 van gewonnen :p ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Royy90 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:51:
[...]

Mijn winratio is gewoon onder de 50% gegaan met dit deck, tegenover 70%+ met mijn eigen versies. De bescherming die je mis maakt het dat je control match ups verliest, zelfs verloren van een Warrior, terwijl ik tegen control Warrior al zeker 20 games niet heb verloren. Merk gewoon dat ik veel meer face damage krijg, zonder dat ik voldoende heals heb om het goed te maken.

Tegen wat speelde jij? Want ik geloof dat het best goed werkt tegen bepaalde decks, maar op dit rank (9) werkt die echt niet goed. Het grootste probleem is echt die early game, ik heb gewoon geen board control, wapen komt te laat, geen turn 1. Hoe kom je hiermee terug?

Oh en Dr. Boom krijg echt zo vaak BGH op zijn bakkes, weet weer waarom die niet in mijn deck zat. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Benjamin- op 20-03-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Benjamin- schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:03:
Warlock van Darkwonyx? Die combo is echt zo gigantisch oud. :o
Eerst dacht ik misschien verwar je arcane golem met een leeroy, omdat voor de leeroy nerf de meeste handlock met de leeroy combo speelde (leeroy, poweroverwhelming, faceless = 20 dmg). Als jij 2-3 maanden super oud vind, ok. Maar ja de warlock van Darkwonyx, hij heeft de deck populair gemaakt door het bij een ESL Legendary toernooi te spelen en te winnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hRK1HQe.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:28:
[...]

Mijn winratio is gewoon onder de 50% gegaan met dit deck, tegenover 70%+ met mijn eigen versies. De bescherming die je mis maakt het dat je control match ups verliest, zelfs verloren van een Warrior, terwijl ik tegen control Warrior al zeker 20 games niet heb verloren. Merk gewoon dat ik veel meer face damage krijg, zonder dat ik voldoende heals heb om het goed te maken.

Tegen wat speelde jij? Want ik geloof dat het best goed werkt tegen bepaalde decks, maar op dit rank (9) werkt die echt niet goed. Het grootste probleem is echt die early game, ik heb gewoon geen board control, wapen komt te laat, geen turn 1. Hoe kom je hiermee terug?

Oh en Dr. Boom krijg echt zo vaak BGH op zijn bakkes, weet weer waarom die niet in mijn deck zat. :P
Wauw, vervelend om te horen man. Ik ben van zondag tm donderdag van rank 14 naar legendary gegaan en ben echt van alles tegengekomen. Control Warrior was ik altijd blij mee als tegenstander, het is zo simpele win eigenlijk. Ik ben wel van mening dat dit deck wel soms best pittig is om te spelen, je moet juiste moment mustard spelen(of juist niet), zuinig zijn met je equality, zuinig met je uil en ook loatheb kan een grote rol spelen :) Je drBoom verhaal klopt helemaal, denk dat mij dat ook 9/10 keer gebeurde. Denk dat mijn winrate best hoog lag, ik heb alleen niks bijgehouden.

Board control had ik altijd wel met hero power/minibot/mustard/juggler en daarna de piloted golems :) 1 drop nog steeds niet nodig gehad en zeker nooit gemist.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
An1mA schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:54:
[...]

Eerst dacht ik misschien verwar je arcane golem met een leeroy, omdat voor de leeroy nerf de meeste handlock met de leeroy combo speelde (leeroy, poweroverwhelming, faceless = 20 dmg). Als jij 2-3 maanden super oud vind, ok. Maar ja de warlock van Darkwonyx, hij heeft de deck populair gemaakt door het bij een ESL Legendary toernooi te spelen en te winnen.
http://www.hearthpwn.com/...lock-tactics-deck-updated
Royy90 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:56:
[...]Wauw, vervelend om te horen man. Ik ben van zondag tm donderdag van rank 14 naar legendary gegaan en ben echt van alles tegengekomen. Control Warrior was ik altijd blij mee als tegenstander, het is zo simpele win eigenlijk. Ik ben wel van mening dat dit deck wel soms best pittig is om te spelen, je moet juiste moment mustard spelen(of juist niet), zuinig zijn met je equality, zuinig met je uil en ook loatheb kan een grote rol spelen :) Je drBoom verhaal klopt helemaal, denk dat mij dat ook 9/10 keer gebeurde. Denk dat mijn winrate best hoog lag, ik heb alleen niks bijgehouden.

Board control had ik altijd wel met hero power/minibot/mustard/juggler en daarna de piloted golems :) 1 drop nog steeds niet nodig gehad en zeker nooit gemist.
Control Warrior ben ik normaal ook blij mee, maar beide potjes waren lastig, Lay on Hands is een hele belangrijke kaart, maar wel situational, want op zoveel momenten is het een rot kaart om te spelen, je moet board control hebben. En wat ik nu dus had is dat ik constant geen board control had.
Voor mij is dit ook altijd het probleem met Paladin, hij is traag, dat is ook waarom die op het moment niet heel populair is in tournaments enz, dat trage kan je natuurlijk oplossen met taunts en heals, maar deze versie speelt juist minder op control en heal, en de meta sloopt me. :o

Wanneer je board control hebt, dan heb je hem ook zeker echt, en heb niet het gevoel dat ik slechte draws had, ik ben ook niet gaan tilten ofzo, wat vrij bijzonder is, dat heb ik vaak wel na veel potjes achter elkaar te spelen en een negatieve winrate. :P

Heb nu het volgende aangepast:
MCTech eruit
Coghammer er in
Dr. Boom eruit
Guardian of Kings er in

Dit speelt meer op control, MCTech voelt de laatste tijd zwak, heel weinig value uit kunnen halen, ik weet niet of dat toeval is, maar haal er gewoon weinig uit.
Verder wil ik toch nog een hoge drop er in, ik zou eigenlijk Troggzor wel willen proberen, bedoel geen BGH en je moet hem met minions clearen, of je blijft maar nieuwe spawnen. Maarja wat dan te verwijderen? Dat kan die Guardian of Kings weer zijn, maar als ik een heal ga verwijderen dan ga ik de Shredders omwisselen voor iets van Defender of Argus.

PS: Nu 250 ranked potjes met Paladin gewonnen. Duurt lang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royy90 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:56:
[...]
Wauw, vervelend om te horen man. Ik ben van zondag tm donderdag van rank 14 naar legendary gegaan en ben echt van alles tegengekomen. Control Warrior was ik altijd blij mee als tegenstander, het is zo simpele win eigenlijk. Ik ben wel van mening dat dit deck wel soms best pittig is om te spelen, je moet juiste moment mustard spelen(of juist niet), zuinig zijn met je equality, zuinig met je uil en ook loatheb kan een grote rol spelen :) Je drBoom verhaal klopt helemaal, denk dat mij dat ook 9/10 keer gebeurde. Denk dat mijn winrate best hoog lag, ik heb alleen niks bijgehouden.

Ik speel zelf vnl. control Warrior en Paladin is dan wel 1 van de moeilijkere matchups.

Als control Warrior heb ik het meeste moeite met:
1. Shaman
2. Paladin
3. Druid

en het minste moeite met:
1. Rogue
2. Face Hunter
3. Priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Je hebt gelijk dat er bijna een jaar geleden met de combo werd gespeeld. Alleen wat Thompson tegen kwam, is denk niet dat deck wat jij linkte, oh well.

Volgen er nog meer mensen EU vs China? Morgen rond een uurtje of 9 weer een stream, vind het wel leuk de onderlinge verschillen per continent/regio.

http://www.twitch.tv/esl_hearthstone

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 21-03-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:25:
[...]

http://www.hearthpwn.com/...lock-tactics-deck-updated

[...]

Verder wil ik toch nog een hoge drop er in, ik zou eigenlijk Troggzor wel willen proberen, bedoel geen BGH en je moet hem met minions clearen, of je blijft maar nieuwe spawnen.

PS: Nu 250 ranked potjes met Paladin gewonnen. Duurt lang. :P
Kel thuzad voor guardian is best oké :), geen bgh, toch erg vervelende kaart voor de tegenstander.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Een meta report van hyp3d, wel interessant dat hij ctrl warrior zo hoog list.
https://tempostorm.com/ar...-10-the-twighlight-of-gvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Control Warrior is gewoon een top tier deck tegen sommige van de meest populaire decks als face hunter en oil rogue.

Hoewel ik niet echt veel speel en daardoor vaak tot rank 5-7 kom per seizoen, heb ik de afgelopen 3 seizoen wel 80+ procent van al mijn games gewonnen met control warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ga je 12-2 in arena met paladin, krijg ik het onderstaande reward, echt karig zeg. Van de week ging ik 11-3 en had ik 300-400 gold gekregen ofzo, ach ja rng :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6aPKFnpl.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Twee goldens zouden de meesten een moord voor doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Bosmonster schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:23:
Denk dat de meeste liever meer gold willen hebben als reward dan een golden card. Wat grappig was, de arena erna rage quit ik en kreeg uit een pakje een legendary, profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zelf liever een gouden Blizzard binnenhalen persoonlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Zit je dan met je druid te wachten op je FoN/SR combo tegen een priest. Nog 6 kaarten in deck en nog steeds geen van beide (anders had ik al lang lethal gehad, zelfs met 1 van beide).
Wordt je afgemaakt door diezelfde combo die de priest van je thoughtstealt... ARGH, priest is denk ik nog wel de meeste frustrerende class om tegen te spelen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:29

Freelance

(..)

Bosmonster schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:23:
Jup, meer dust! Heb zelf niets met golden cards of cardbacks.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Freelance schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:53:
[...]

Jup, meer dust! Heb zelf niets met golden cards of cardbacks.
Same here. Heb tot nu toe alles wat ik golden heb gedisenchant (zolang ik ze normal 2x had)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haha, ieder z'n ding blijkt maar weer.

Zou ook 10x liever de gouden kaarten willen. Volle gouden collectie ftw :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil een volledige niet-gouden collectie + de goede kaarten zoveel mogelijk goud. Een volledige gouden collectie zou mij te duur zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Thompson schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:51:
ARGH, priest is denk ik nog wel de meeste frustrerende class om tegen te spelen.
Ik heb ook een ongezonde haat jegens priests ontwikkelt. Een zeer irritante hero.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 21-03-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig voor jullie staat Priest wel zo ongeveer onderaan de ladder van bruikbare classes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fred_sterk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10-2023
Na een paar dagen niet te hebben gespeeld zie ik 4 quests bij het opstarten. Heeft iemand van jullie dat ook al eens gehad / gezien?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LKbQx8w.png

Dit heb ik ook al een keer als bug gemeld op het daarvoor bedoelde forum van Hearthstone.
Toen had ik zelfs 5 quests bij mijn opstartscherm. De quests schuiven wel door in de Quest Log, daar worden er maar 3 getoond. Waardeloos systeem natuurlijk om zo bugs te mogen melden (totaal geen feedback). Er gebeurt ogenschijnlijk niets met zo'n melding.

edit: plaatje verkleind

[ Voor 3% gewijzigd door fred_sterk op 21-03-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deckje wat ik in elkaar heb gezet om mensen te trollen:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2eur3pk.png

Werkt nog best goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Nou het was net wel weer Mech Mage feest.
Van mijn 6 potjes met Paladin 4x Mech Mage , Oil Rogue en Zoo en helaas maar 1x gewonnen van de Mech Mage omdat ze echt een insane opening hadden en ik echt bagger had maar merk wel zodra we richting 10 mana gaan en ze hebben niet gewonnen ik waarschijnlijk wel win.
Kijk tegen Zoo (easy) en Rogue (Moeilijkste) weet je dat het een ''eerlijk'' deck is maar 2 mech warper in een Yeti en Annoy_O_tron in Goblin blast mage is bijna een insta lose.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:44:
Ga je 12-2 in arena met paladin, krijg ik het onderstaande reward, echt karig zeg. Van de week ging ik 11-3 en had ik 300-400 gold gekregen ofzo, ach ja rng :(
Had gisteren pack, kaart en 315 gold van 12 wins. De dag ervoor 365 gold uit een 11 win. Het is al vrij lang bekend dat 11 wins een hoger gold geeft. Zijn zelf mensen die bewust de 12 game verliezen.

Gemiddelt geeft 12 een hoger waarde qwa dust, pack en gold. Maar als je puur speelt voor je bank roll ga dan voor 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
zo dat was echt een reeks legendaries in Arena zeg... helaas alleen bij de tegenstanders.

3x gespeeld met in totaal ~20 potjes (redelijk slecht dus):

- 15x decks met legedaries tegen me gehad, waarvan
- 5x met 2 legendaries, misschien meer in hun deck ook nog mogelijk

nou lijkt me een goed moment om te stoppen voor vandaag...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
An1mA schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 00:15:
[...]

Je hebt gelijk dat er bijna een jaar geleden met de combo werd gespeeld. Alleen wat Thompson tegen kwam, is denk niet dat deck wat jij linkte, oh well.
Oh het zal zonder meer een ander deck zijn, maar de combo zelf is echt super oud.
Royy90 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:31:
[...]

Kel thuzad voor guardian is best oké :), geen bgh, toch erg vervelende kaart voor de tegenstander.
Ik had er ook Kel'Thuzad in zitten, maar wilde iets anders proberen, ik vind hem ook vaak moeilijk te combineren, daarbij voelt hij vaak als een win harder deck, want je hebt namelijk al board control, trade je minions on ze weer terug te krijgen en nog harder te winnen.
Vind het wel een goede kaart, maar ik wil iets nieuws proberen, Troggzor is wel zo'n kaart.
An1mA schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:44:

[afbeelding]
Laten we het allemaal tot dust berekenen:
Gemiddelde is 339 gold, 1,3 pack, 0,8 gold card en 0,1 regular.
100 gold is 1 pack, 1 pack is gemiddeld 100 dust. Dus gemiddeld is dat 469 dust, plus de kaarten, een golden common is 50 dust, nu kan je ook een rare of hoger krijgen, maar gezien je ook niet 1 per pack krijgt, laten we die 50 als gemiddelde nemen, die regular is verwaarloosbaar, zeg dan even 520 dust ongeveer.
Jij hebt 260 dust van pack en gold, een common van 50 dus 310 en een rare van 100, dus 410.
Wil jij deze kaarten niet, dan zit je gemiddeld zo'n 110 dust lager dan gemiddeld. Wil je echter bijvoorbeeld wel die Blizzard, dan zit je op 1110 aan waarde, en dus ruim 2x zoveel.

Het is dus de vraag, wil je golden kaarten. Zelf zou ik er erg blij mee zijn, maarja wie ben ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:15
magicstar schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:14:
Het is weer legendary craft tijd denk ik.
Momenteel 1710 dus in bezit, ik speel momenteel veel druid, oil rogue, paladin en hunter, sorry voor die laatste. Hier en daar wat mech mage sinds ik Antonidas uit een pakje trok.
Legendaries (ex Naxx): Antonidas, Bolvar, Blingtron, Mimiron, Dr Balance (1st craft)

Keuze: ga ik een legendary craften, en zo ja welke dan? Rag, Sylvanas, Tirion of Cenarius/Edwin (beide niet noodzakelijk volgens mij) ... een andere.
of ga ik andere aanvullingen doen die nodig zijn voor deze decks: 2x prep, 2x aldor + 2x equality, etc

Ik ga BRM preorderen en twijfel of ik mijn dust nog even moet bewaren omdat de meta dan onherroepelijk weer gaat schuiven en andere zaken misschien wel weer veel beter worden.
Iemand hier nog gedachten over?
Sorry voor de bump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
magicstar schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:20:
[...]

Iemand hier nog gedachten over?
Sorry voor de bump.
Zou gewoon sylvanas craften, kun je bijna wel overal in spelen. Anders had ik wellicht ragnaros gekozen, maar die word nu minder gespeeld en dat komt allemaal door dr.boom/big game meta.

@Benjamin-, golden kaarten zijn leuk, maar ik heb persoonlijk niks aan golden kaarten als ik ze al non golden heb. Liever dan gold om packs te kopen, niet nu maar voor de toekomstige uitbreiding natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:28:
[...]
@Benjamin-, golden kaarten zijn leuk, maar ik heb persoonlijk niks aan golden kaarten als ik ze al non golden heb. Liever dan gold om packs te kopen, niet nu maar voor de toekomstige uitbreiding natuurlijk ;)
Ik zit zelf op een punt dat ik alles zo ongeveer al heb en Blizzard is niet echt snel met het uitbrengen van expansions. Vandaar dat ik het zelf wel leuk vind om wat golden kaarten te verzamelen. Ik ben op dit moment bezig mij Control Warrior deck golden te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
xelfer schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:32:
[...]

Ik zit zelf op een punt dat ik alles zo ongeveer al heb en Blizzard is niet echt snel met het uitbrengen van expansions. Vandaar dat ik het zelf wel leuk vind om wat golden kaarten te verzamelen. Ik ben op dit moment bezig mij Control Warrior deck golden te maken.
Ieder zijn ding, vind het wel leuk als ik golden kaarten heb, maar qua rewards had ik ipv de golden kaarten liever gold gehad. Het is leuker om een golden uit een pakje te halen, dan hoor je mij natuurlijk niet klagen.

Volgen hier mensen eigenlijk wel de pro/competitieve scene van hearthstone? Nu is de finale bijvoorbeeld van CN vs EU aan de gang. Ik probeer het zo veel mogelijk te volgen, maar anders kun je het gelukkig op twitch of youtube terug kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Tot wanner is de pre-order van BRM geldig? Zit een beetje te twijfelen voor de pre-order. Ik heb HS al wel veel gespeeld, dus zou het niet erg vinden om iets te betalen (2x bij de Mac eten is duurder). Bovendien kun je een hele tijd geen packs/arena halen zoals je het goud zelf moet grinden voor de wings..

Meer mensen die gepre-ordered hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 10:51
Morphs schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:51:
Tot wanner is de pre-order van BRM geldig? Zit een beetje te twijfelen voor de pre-order. Ik heb HS al wel veel gespeeld, dus zou het niet erg vinden om iets te betalen (2x bij de Mac eten is duurder). Bovendien kun je een hele tijd geen packs/arena halen zoals je het goud zelf moet grinden voor de wings..

Meer mensen die gepre-ordered hebben?
Ik heb de pre-order al gekocht, het is precies zoals je zegt, het is beter je goud te gebruiken voor arena/packs. Bijkomend voordeel, je geeft geld aan Blizzard in plaats van McDonalds! Instant win! :p
Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]