[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:46:
Hmm, ik heb de afgelopen 30-40 potjes met control Warrior maar 1 x van een aggro deck verloren (Mech Shaman) :o.
Mech Mage is echt niet tegenop te boksen anders. Zeker als je geen Brawl trekt. Je ziet in de huidige meta daarom ook heel weinig CW nog (in ieder geval in de lagere ranks, waar aggro domineert). Als je mazzel hebt kun je in het begin wat wegwerken met Fiery of Shield slams of executes, maar dat is niet voldoende.

CW heeft te weinig board clear (en dan speel ik nog met een explosive sheep zelfs, speciaal tegen aggro :P) om de enorme opbouw van Mech Mage te kunnen stoppen.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Bosmonster schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:11:
[...]

Mech Mage is echt niet tegenop te boksen anders. Zeker als je geen Brawl trekt. Je ziet in de huidige meta daarom ook heel weinig CW nog (in ieder geval in de lagere ranks, waar aggro domineert).

CW heeft te weinig board clear (en dan speel ik nog met een explosive sheep zelfs, speciaal tegen aggro :P) om de enorme opbouw van Mech Mage te kunnen stoppen.
Elke deck heeft het lastig tegen Mech Mage. Dus dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Control Warrior is een 'duur' deck om te spelen en sommige kaarten worden ook alleen maar in control Warrior gespeeld (bv Geddon).

Ik pas mijn deck uiteraard wel aan tegen de meta. De laatste tijd speelde ik veel tegen Rogue en Paladin, dan is Harrison Jones wel goede value. Als ik veel aggro tegen kom dan kies ik voor kaarten als Bomb Lobber.

Overigens heb ik alweer 2 weken geen game op de ladder gespeeld, omdat ik ladderen echt tergend saai vind :O .

[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 25-02-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
astie schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:14:
[...]

Elke deck heeft het lastig tegen Mech Mage. Dus dat maakt niet zoveel uit.
Het is niet heel anders voor Mech Shaman of andere veelgespeelde aggro-decks. CW is juist veel sterker in control matchups, waar je waarde kunt halen uit je shield slams en executes en opbouw van armor, en helemaal niet sterk tegen "board swarming" aggro. Dat was het punt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Control Warrior heeft het juist lastig tegen decks die niet op raken en relatief eenvoudig je eigen wincondities removen, zoals bijvoorbeeld de Midrange Shaman decks van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:29
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:15:
Control Warrior is een 'duur' deck om te spelen en sommige kaarten worden ook alleen maar in control Warrior gespeeld (bv Geddon).

Ik pas mijn deck uiteraard wel aan tegen de meta. De laatste tijd speelde ik veel tegen Rogue en Paladin, dan is Harrison Jones wel goede value. Als ik veel aggro tegen kom dan kies ik voor kaarten als Bomb Lobber.

Overigens heb ik alweer 2 weken geen game op de ladder gespeeld, omdat ik ladderen echt tergend saai vind :O .
Ja Geddon mis ik nog steeds, tevens ook nog Shield Slams (heb dus echt een lvl10 warrior :P). Ik vraag me wel af of Geddon echt nodig is, volgens mij is er wel het nodige waarmee je hem kan vervangen.

[ Voor 46% gewijzigd door Benjamin- op 25-02-2015 16:20 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Geddon is een redelijke kaart in een meta met veel aggro, maar het is een van de minder noodzakelijke legendaries voor het deck (je ziet hem ook komen en gaan afhankelijk van de meta).

Shield Slams daarentegen zijn wel de bread&butter.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geddon is in principe een soort Flamestrike de beurt dat hij in play komt. Als je hem bv. kan timen met je Whirlwind of Death's Bite, dan kan je die beurt 3 damage doen aan de tegenstander en zijn minions.

Vaak ligt hij ook maar 1 beurt in play, maar de kaart is dusdanig goed dat ik hem altijd zal spelen.

Geddon is een kaart die de game niet voor je zal winnen, maar hij kan er wel voor zorgen dat je de game niet verliest :).

[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 25-02-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Bosmonster schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:16:
[...]

Het is niet heel anders voor Mech Shaman of andere veelgespeelde aggro-decks. CW is juist veel sterker in control matchups, waar je waarde kunt halen uit je shield slams en executes en opbouw van armor, en helemaal niet sterk tegen "board swarming" aggro. Dat was het punt.
Ik sta anders op 72% winrate met Control Paladin tegenover Warrior.
Bosmonster schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:19:
Geddon is een redelijke kaart in een meta met veel aggro, maar het is een van de minder noodzakelijke legendaries voor het deck.

Shield Slams daarentegen zijn wel de bread&butter.
Ja klopt, miste eerst zoveel kaarten dat ik er geen moeite voor deed, nu mis ik dus alleen Geddon en de Shield Slams. Maar volgens mij kan je Geddon wel vervangen met iets zoals Black Knight.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Benjamin- schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:21:
[...]

Ik sta anders op 72% winrate met Control Paladin tegenover Warrior.
De nieuwe Control Pally is dan ook wel een van de meer board swarming control decks :P Wederom gaat het gebrek aan board clear je daar parten spelen.

Al vind ik 72% tegen CW nog steeds wel heel netjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Control Warrior wil je sowieso legendaries spelen die iets doen de beurt dat ze in play komen, want je deck is al traag genoeg. Wat dat betreft dient TBK wel een rol. Dr. Boom is gewoon te overpowered om niet te spelen :).

Zelf zou ik een extra Brawl spelen als ik geen Geddon zou hebben.

Zonder shield slams kan je geen control warrior spelen.

En idd, Control Paladin is een relatief moeilijke matchup voor Control Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:25:
Extra Brawl heb ik een tijdje gerund, maar vond ik te situationeel. In plaats daarvan speel ik nu met een Explosive Sheep, daarmee kun je vaak ook nog wel wat opruimen, zeker in combinatie met DB of WW.

Ook leuk tegen Mirror Entity trouwens wat je tegenwoordig ook wel weer tegenkomt :+

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Explosive Sheep is inderdaad ook een alternatief. Zelf vind ik dat ook weer een situationele kaart, omdat je die Sheep niet altijd zelf af kan laten gaan.

Wat dat betreft is Geddon wel heerlijk. Geen RNG en je hebt zelf de controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

beuker19 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:39:
[...]

Zoo en Face Hunter zijn de goedkoopste decks die helaas :'( heel er goed zijn.
Je word echt dood gegooid met de grote aantallen aggro decks op rank 12-11-10 en 9 en wanneer je weer de zoveelste Leper Gnome , Flame imp , Wolfrider en Creeper weet je gewoon dat het heel moeilijk word en het beter is om te stoppen voor vandaag.
Vandaag 10 potjes gespeeld en 8x Zoo , Mech Mage of Hunter en 2x CW en de rest nog niet gezien.
Klopt, deze deck speel ik nu 2 weken en het is retemakkelijk om te winnen, maar als je bij beurt 6-7 ben en hebt de enemy nog niet onder de 20 health kan je het bijna wel opgeven.

Ben inmiddels bij Rank 12 met deze mage deck. Ben deze maand wel een zeer stuk actiever dan de vorige maanden (mede dankzij de android versie van deze game)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Bosmonster schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:24:
[...]

De nieuwe Control Pally is dan ook wel een van de meer board swarming control decks :P Wederom gaat het gebrek aan board clear je daar parten spelen.

Al vind ik 72% tegen CW nog steeds wel heel netjes.
Ik speel een zwaarder control deck, dus geen Shredders bijv, en 3 heals, dat maakt Alex dan ook vrij waardeloos. ;)
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:25:
Met Control Warrior wil je sowieso legendaries spelen die iets doen de beurt dat ze in play komen, want je deck is al traag genoeg. Wat dat betreft dient TBK wel een rol. Dr. Boom is gewoon te overpowered om niet te spelen :).

Zonder shield slams kan je geen control warrior spelen.

En idd, Control Paladin is een relatief moeilijke matchup voor Control Warrior.
Ja daarom ook Black Knight, maar zal er wel een keer nakijken, eerst binnenkort maar is Shield Slam's maken. Gelukkig zal het vrij makkelijk spelen zijn, heb zoveel Control Warrior al gezien, met vrij weinig verschillen, dat ik die decks en de plays uit mijn hoofd ken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Control Warrior is ook een makkelijk deck om te spelen :).

Gewoon zo efficient mogelijk removen wat de tegenstander uit speelt en je goeie removal niet gebruiken om kleine minions te removen. Als ik soms zie dat Control Warriors gaan Shield Slammen om mijn Mana Tide totem te verwijderen dan moet ik altijd wel glimlachen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Afhankelijk van het deck, laat ik ze soms gewoon staan, fijn dat je die totem hebt, maar als je niet genoeg kleine drops hebt, dan moet je kaarten gaan spelen die je niet wilt spelen. Best grappig omdat te zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:51:
Control Warrior is ook een makkelijk deck om te spelen :).

Gewoon zo efficient mogelijk removen wat de tegenstander uit speelt en je goeie removal niet gebruiken om kleine minions te removen. Als ik soms zie dat Control Warriors gaan Shield Slammen om mijn Mana Tide totem te verwijderen dan moet ik altijd wel glimlachen :).
Ligt ook maar aan de situatie. Als je geen andere mogelijke removal hebt voor die totem de komende paar turns, dan heb je het over een shield slam vs een berg card draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tegen Shaman weet je dat het een fatigue battle gaat worden vaak. Als je gewoon de gevaarlijke kaarten verwijdert, dan maakt de carddraw van je tegenstander niet heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Over een paar minuutjes live, mijn match tegen Butler.
http://www.twitch.tv/an1ma1336

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn laatste legendary van de Classic set (Gruul) kunnen craften :). Ik kreeg 100g voor het hebben van alle classic kaarten.

Nu nog een paar epics craften om alle niet legendaries ook daadwerkelijk 2 keer te hebben (ik mis nog 7 epics, ofwel 2800 dust, denk aan kaarten als Patient Assassin en Hungry Crab).

Van de GvG set mis ik nog 5 legendaries en 8 epics om alles daar ook compleet te hebben.

14.000 dust to go in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

An1mA schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:38:
GG

Gefeliciteerd An1ma!

Laatste potje leek nog spannend te worden met die Shredder die een Doomsayer werd.
Ook leuk was die 12/12 demon die zelfs 13/13 werd om meteen daarna een 1/13 te worden :)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
An1mA schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:38:
Heb jij Anima golems in al je decks? 8) (al je warlock decks dan)

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 25-02-2015 19:50 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe HS patch. Paar kleine wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:59:
Nieuwe HS patch. Paar kleine wijzigingen.
Link?

En thanks Hyperman.

@aicaramba, wat denk je zelf? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Eens kijken zometeen of mijn eigen dekjes enige kans maken om een punt te pakken. Alles wat niet eerste ronde 3-0 verlies eindigd, ben ik tevreden over.

;-)

Iedereen succes en veel plezier.

GAME ON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dik verloren, beetje geflatteerd. eerste pot goede kansen, maar kreeg niet de finish him kart.

tweede lang gelijk op. maar run out of gas. kon niet op tegen de dreamdraw en maten. derde kreeg ik echt niks. kansloos.

Wist niks van een losers ronde. Hoorde dat net.

Jammer, had meer ingezeten. Maar viel me mee dat ik niet weg gespeeld werd. Veel de overhand gehad, en dan net een kaartje die verkeerd viel, anders had ik wel een puntje kunnen pakken. Zeker die eerste, heel zuur dat je die 1/3 deathrattkle damage je twee keer in je hand had. Anders had ik hem.

Maar mis nog wel eind spel kaarten. Daar kom ik nog wat power te kort. Start van de dekjes is nu wel redelijk in orde, geloof ik.

Level 15 tegen 3. Het startte als een echt cup match, met kansen over en weer, maar naarmate de wedstrijd vorderde werd het klasseverschil duidelijk.

3-0 astie, en Turfschipper geplaatst voor het onderste schema.

Zal het schema eens bekijken wat er nu moet gebeuren.

--

Oja, er was nog 1 ding wat mij verbaasde. Ik had ene 4/3 minnion, divined shield.

Maar daar ging hij dwars door heen met een destroy een damaged minnion spell. Die divine deed er niks tegen.

Dat was wel een gamebreaker, geloof 2de potje.

Weer wat bij geleerd, ;-).

[ Voor 62% gewijzigd door Turfschipper op 25-02-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel aardig wat succes met dit midrange hunter deck: http://www.hearthpwn.com/decks/201573-midrange-hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
stalscu schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:13:
Dik verloren, beetje geflatteerd. eerste pot goede kansen, maar kreeg niet de finish him kart.

tweede lang gelijk op. maar run out of gas. kon niet op tegen de dreamdraw en maten. derde kreeg ik echt niks. kansloos.

Wist niks van een losers ronde. Hoorde dat net.

Jammer, had meer ingezeten. Maar viel me mee dat ik niet weg gespeeld werd. Veel de overhand gehad, en dan net een kaartje die verkeerd viel, anders had ik wel een puntje kunnen pakken. Zeker die eerste, heel zuur dat je die 1/3 deathrattkle damage je twee keer in je hand had. Anders had ik hem.

Maar mis nog wel eind spel kaarten. Daar kom ik nog wat power te kort. Start van de dekjes is nu wel redelijk in orde, geloof ik.

Level 15 tegen 3. Het startte als een echt cup match, met kansen over en weer, maar naarmate de wedstrijd vorderde werd het klasseverschil duidelijk.

3-0 astie, en Turfschipper geplaatst voor het onderste schema.

Zal het schema eens bekijken wat er nu moet gebeuren.

--

Oja, er was nog 1 ding wat mij verbaasde. Ik had ene 4/3 minnion, divined shield.

Maar daar ging hij dwars door heen met een destroy een damaged minnion spell. Die divine deed er niks tegen.

Dat was wel een gamebreaker, geloof 2de potje.

Weer wat bij geleerd, ;-).
Leuke potten op de laatste na. Ik had bij de eerste pot geluk met mijn brawl tegen jouw kell'. Ookal bleef Cairne over aan jouw kant. Verder had je geen netdecks dus was het voor mij moeilijk in te schatten wat er ging komen.
Dat met die divineshield was in de eerste pot. Jij had een damaged 4/3 met divineshield. Execute kijkt alleen naar je damage. Je minion was damaged dus hij ging eraan. :).

Die unstable ghouls deden inderdaad goed hun werk. Mooie boardclears.

De 2e pot was ook lekker close. Allebei hadden RNGsus naast ons zitten. Je had wel een slechte start met jouw MechMage.

3e pot was ik geen moment in de problemen en dat is natuurlijk goed voor mij maar niet leuk. Tegenstand is altijd leuk.

Wat me wel opviel was dat jij zelf ook elke keer een ander deck koos. Dit hoefde natuurlijk niet!

Je zag inderdaad dat mijn lategame beter was door de kaarten in mijn decks. Maar jouw openingen waren lastig zat :).

Succes onderin! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel jammer dat er in deze (mini-)patch niets aan de mech zerg is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja haha, het was best een aardige pot he, ;-).

Kan hoor, dat die divine shield vernietigd werd in het eerste potje. Daar had je me wel tuk, want ik stond erg sterk.

Bam! Houdoe, voor 1 mana, hehe.

De magepot had ik alleen mechwarper, voor de rest niks. Maar in het begin kon ik het nog een beetje tegen houden, aan het einde toch nog wel dik billenkoek voor mij.

Derde idd kansloos.

Ik speelde met alledrie omdat ik ze eens wilde testen. Bovendien, dacht ik, na die eerste nederlaag, die pakt een dek die goed op gaat tegen mijn 1ste dek.

Ach ja... Het was wel leutig, daar gaat het om.

Vond het veeeel spannender dan andere potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
stalscu schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:36:
Ja haha, het was best een aardige pot he, ;-).

Kan hoor, dat die divine shield vernietigd werd in het eerste potje. Daar had je me wel tuk, want ik stond erg sterk.

Bam! Houdoe, voor 1 mana, hehe.

De magepot had ik alleen mechwarper, voor de rest niks. Maar in het begin kon ik het nog een beetje tegen houden, aan het einde toch nog wel dik billenkoek voor mij.

Derde idd kansloos.

Ik speelde met alledrie omdat ik ze eens wilde testen. Bovendien, dacht ik, na die eerste nederlaag, die pakt een dek die goed op gaat tegen mijn 1ste dek.

Ach ja... Het was wel leutig, daar gaat het om.

Vond het veeeel spannender dan andere potjes.
Wat me opviel bij je mechmage is dat je beurt 1 coin + mechwarper en beurt 2 hero power. Dan kan jeje coin beter bewaren en op beurt 2 je warper gooien en je coin dan gebruiken voor een eventuele annoyo die je topdeckt. Zo had ik het voordeel dat ik mijn eerste totem op een leeg board kon zetten. Dat us veel waard tegen aggro decks.

Warrior staat bekend om zijn geweldige value-trades. Had jouw warrior geen deathsbite ipv die 4/2 wapen voor 3 mana?

Ik vind toernooien ook altijd veel spanneder. Gaat het echt ergens om.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Klopt, maar ik had alleen maar hoge kaarten voor de rest. Stuurde die mech als afleider, dat je een spell kwijt bent, en het bord nog leeg blijft.

Want anders had ik na 3 mana nog niks, alleen een mechwarper in mijn hand en een achterstand op het bord.

Kon vriezen en dooien, jij schiet hem weg, bord leeg. Schiet jij hem niet weg en krijg ik een mech, staat het ineens heel sterk voor mij.

Moest een beetje gokken door die hoge kaarten. Maar denk dat ik hem toch beter niet had kunnen spelen. Alhoewel het redelijk gelijk op ging in het begin. En ik dacht dat je voor de snelle klappen ging.

Maar daar ben jij helemaal niet van. Dat verrastte me ook wel een beetje. Ik dacht die gaat mij vanaf de eerste leg vermorzelen.

Speel bijna alleen ladder, en daar is het gaan op die hero! Hehe, ;-).

En inderdaad, dit is veel leuker, ga vaker mee doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 26-02-2015 00:19 ]

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:12

Thompson

Beeromaniac

Ik ga morgenochtend mijn geluk beproeven tegen an1ma. Ben ook bang voor een 0-3 afgang. Heb net pas mijn decks gemaakt die ik ga gebruiken, beetje van het net wat inspiratie op gedaan en vervolgens zelf wat combinaties bij elkaar geknutseld, soms omdat ik kaarten niet had en soms omdat ik bepaalde combo's leuk of juist niet leuk vind. (100% net decks spelen vind ik niet leuk)

Niet vergeten even een screenshot op te slaan van m'n decks zodat ik in ieder geval weet wat er ook alweer in zit als ik ze aan het spelen ben :')

Beeromaniac

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hey thomp, je kan niet af gaan hoor. Goede gasten allemaal, gewoon kijken hoe ver je komt.

Ook de beste spelers hebben in het begin ook veel verloren. En je zag het, ik had bijna een potje gewonnen, dus het kan wel.

Tegenstander kan ook een hele slechte draw krijgen he.

Komt goed, niemand gaat hier af, gewoon lekker spelen en je krijgt (achteraf) ook tips van betere spelers. Dus je hebt er ook nog wat aan.

;-).

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 26-02-2015 02:28 ]

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 10:52
HyperMan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:43:
[...]

Laatste potje leek nog spannend te worden met die Shredder die een Doomsayer werd.
Ook leuk was die 12/12 demon die zelfs 13/13 werd om meteen daarna een 1/13 te worden :)
Dat was wrang van die 13/13 - maar toch de winst eruit kunnen slepen, ik wist trouwens niet dat die game op twitch werd gestreamd, waren er nog kijkers?

GG in ieder geval - leuke potjes

[ Voor 20% gewijzigd door The_Butler op 26-02-2015 05:47 ]

at your service

• Astie
stalscu schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 00:18:
Klopt, maar ik had alleen maar hoge kaarten voor de rest. Stuurde die mech als afleider, dat je een spell kwijt bent, en het bord nog leeg blijft.

Want anders had ik na 3 mana nog niks, alleen een mechwarper in mijn hand en een achterstand op het bord.

Kon vriezen en dooien, jij schiet hem weg, bord leeg. Schiet jij hem niet weg en krijg ik een mech, staat het ineens heel sterk voor mij.

Moest een beetje gokken door die hoge kaarten. Maar denk dat ik hem toch beter niet had kunnen spelen. Alhoewel het redelijk gelijk op ging in het begin. En ik dacht dat je voor de snelle klappen ging.

Maar daar ben jij helemaal niet van. Dat verrastte me ook wel een beetje. Ik dacht die gaat mij vanaf de eerste leg vermorzelen.

Speel bijna alleen ladder, en daar is het gaan op die hero! Hehe, ;-).

En inderdaad, dit is veel leuker, ga vaker mee doen.
Ik ben een pure control speler. Ik heb bijvoorbeeld weleens wat hunter decks geprobeerd maar dat is niets voor mij. Ik wil beslissen hoe ik trade en niet mijn tegenstander.
Ladder is meestal inderdaad full face met de Dubbel Combo Druids, Mech (mage, druid en shaman) en Hunters. Ook daar speel ik puur op boardcontrol. Als na mijn beurt jouw board leeg is ben ik tevreden.

Wij hebben hier ook weleens een toernooi gedaan met alleen maar basic en common cards. Vond dat een erg leuk toernooi waar het niet op deckwaarde uitkomt maar meer op skill. Misschien hierna weer een common-toernooi?

• Bosmonster
astie schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:39:
[...]
Wij hebben hier ook weleens een toernooi gedaan met alleen maar basic en common cards. Vond dat een erg leuk toernooi waar het niet op deckwaarde uitkomt maar meer op skill. Misschien hierna weer een common-toernooi?
Alleen commons was juist een face-fest, omdat dat de goedkoopste en meest effectieve decks zijn. Een van de redenen dat ik er vrij snel klaar mee was, want dat vind ik nu juist niet leuk om mee en tegen te spelen :P

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

stalscu schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 02:26:
Hey thomp, je kan niet af gaan hoor. Goede gasten allemaal, gewoon kijken hoe ver je komt.

Ook de beste spelers hebben in het begin ook veel verloren. En je zag het, ik had bijna een potje gewonnen, dus het kan wel.

Tegenstander kan ook een hele slechte draw krijgen he.

Komt goed, niemand gaat hier af, gewoon lekker spelen en je krijgt (achteraf) ook tips van betere spelers. Dus je hebt er ook nog wat aan.

;-).
Ow ja zeker hoor. Ik bedoel er af gaan ook niet als in "afgang" maar meer van het veld af stappen met een 3-0 verlies. Dat kan zeker na 3 leuke potjes zijn! En het mooie is, ik heb niks te verliezen, ik hoef geen legend rank te bewijzen :9 Pressure's on you an1ma ;)

Beeromaniac

• Astie
Bosmonster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:23:
[...]

Alleen commons was juist een face-fest, omdat dat de goedkoopste en meest effectieve decks zijn. Een van de redenen dat ik er vrij snel klaar mee was, want dat vind ik nu juist niet leuk om mee en tegen te spelen :P
Dat had ik inderdaad ook voorspelt en had een heerlijk counterdeck waar ik in heel het toernooi maar één keer mee had verloren door een disconnect aan mijn kant. Het zelf bouwen van common-decks is dan ook een deel van de skill natuurlijk. >:)

• An1mA
Over een paar minuutjes live mijn match tegen Thompson.

• Astie
An1mA schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:27:
Over een paar minuutjes live mijn match tegen Thompson.
Zit er klaar voor!!!

• The_Butler
ik zit op t werk maar stiekem spectaten mag vast wel

at your service

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Met 3-0 weggevaagd door an1ma. Jammer genoeg waren het ook nog 3 waardeloze potjes ook.
Speelde laatste potje facehunter in de hoop het wellicht het nog een beetje spannend te kunnen maken; Maarliefst 17 1/2 drops. Na 10 kaarten had ik er 2 daarvan gehad :') Wordt je al geowned zit RNG ook nog tegen je.

Beeromaniac

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je als facehunter veel kans hebt tegen een control paladin deck.

De antique healbots en weapon heal/removal maakt het facehunterzergen wel lastig.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:05:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je als facehunter veel kans hebt tegen een control paladin deck.

De antique healbots en weapon heal/removal maakt het facehunterzergen wel lastig.
Mjah ik wist natuurlijk niet wat voor paladin deck hij zou spelen. Ik heb sowieso 0 idee van wat wel/niet goede match-ups tegen elkaar zijn dus ik nam de gok maar in de hoop een goede start te hebben waar hij niet van terug kon komen, gebeurde juist het tegenovergestelde.

Beeromaniac

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
te laat :/

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Nou, na tournament nog 3 friendlies gespeeld waarvan ik er 2 heb weten te winnen. 1 met facehunter (nu wel goede draw) en een met een zelf verzonnen ramp druid :) En de verloren game was ook nog eens erg spannend. Jammer dat het pas na het toernooi was maar toch nog erg leuke potjes gespeeld. Mijn dank aan an1ma!

Mijn volgende tegenstander wordt de verliezer tussen wambam vs. bekske. Kan diegene mij een PB doen als die match gespeeld is? Dan hoef ik niet het topic strak in de gaten te blijven houden.

[ Voor 23% gewijzigd door Thompson op 26-02-2015 11:25 ]

Beeromaniac

Net Iron Juggernaut uit een pakje gehaald.

Tijd voor een legendarisch Juggernaut RNG deck :D.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Nou, ik gisteren Mogor the Ogre, maximum RNG :)
Helaas onspeelbaar competatief gezien natuurlijk, misschien een keer in een fun deck.
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2cf6sty.png

Great success! De -10 is overigens van de mijn die hij op zijn hoofd kreeg :D.

Decklist (work in progress):
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/1zcdcg5.png

[ Voor 24% gewijzigd door xelfer op 26-02-2015 13:02 ]

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Net weer 60 packs gekocht.. is zelfs verslavender dan het spel zelf :P

Net een super oogst.. slechts illidan (bewaar ik nog ff) en die ene die een random in een 5/5 dino of 1/1 kip doet. Die heb ik maar gedust.
Wel een hoop goldens. Voorheen deed ik die ook weg.. maar inmiddels vind ik ze toch wel leuk.
Dus ik doe al een tijd de normale dusten wanneer ik een golden krijg. Sommige heb ik zelf alleen nog maar golden. Mijn levensdoel zal dan ook worden alle kaarten en dan ook nog golden te hebben.

Van de dust Sylvanas gecraft en wat een superkaart is dat! Eerste 3 game al direct super goed gebruik van kunnen maken! Volgende op de lijst is harrison.

• Bosmonster
Predje schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:58:
Mijn levensdoel zal dan ook worden alle kaarten en dan ook nog golden te hebben.
Geloof dat je daar iets van 4000 packs voor moet openen gemiddeld. Reken maar uit :P

(toekomstige uitbreidingen nog even daargelaten)

Mensen als Kripp of CherryWarrior hebben al duizenden packs geopend en zijn nog niet eens in de buurt van alles golden.

Lifecoach is geloof ik redelijk in de buurt, maar die heeft er dan ook al duizenden euro's ingepompt.. Amaz zit ook in de buurt, maar die heeft er ook vooral veel geld in zitten.

[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2015 14:15 ]

• aicaramba
Bosmonster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:12:
[...]

Geloof dat je daar iets van 4000 packs voor moet openen gemiddeld. Reken maar uit :P

(toekomstige uitbreidingen nog even daargelaten)

Mensen als Kripp of CherryWarrior hebben al duizenden packs geopend en zijn nog niet eens in de buurt van alles golden.

Lifecoach is geloof ik redelijk in de buurt, maar die heeft er dan ook al duizenden euro's ingepompt..
Is kripparrian daar niet al 1,5 jaar mee bezig?

Hij was best ver.. En toen kwam GvG uit.

Edit: Net iets te laat gequote. Je had het er zelf al ingezet.

Ik speel nu al een paar dagen met mijn ' battlecry paladin'. Een deck met veel battlecries er in. En dan niet 'give a minion +1/+1, maar de wat meer exotische kaarten.

Stampeding kodo, bgh, mct, kezan, brewmaster, peacekeeper, purifier, bomb lobber, etc.

Best grappig. Veel kaarten zijn vaak niet nuttig, maar vaak kan icm de youthful brewmaster best goede value worden gehaald.

[ Voor 27% gewijzigd door aicaramba op 26-02-2015 14:21 ]

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kripp heeft dacht ik nog 165K dust te gaan, bovenop de 145K die hij al heeft :P

MagicAmy had wel alles goud volgens mij. Maar we weten hoe hij/zij daar aan gekomen is.
Om alles goud te hebben moet je idd zeer veel pakjes verzamelen.

In mijn omgeving zijn wel een paar mensen die erg veel gouden kaarten hebben, maar die mensen hebben wel voor 1000+ euro aan pakjes gekocht.

• Bosmonster
Vooral de golden epics hakken erin volgens mij. Er zijn er behoorlijk wat van a 1600 dust per stuk en je krijgt ze zelden uit packs.

Kripp is blijer met een golden epic dan met een legendary.
Gouden kaarten is wel een geniaal gratis geld voor Blizzard.

Ik ken wel mensen die gewoon voor een paar honderd euro extra aan pakjes uitgeven om een paar gouden legendaries te krijgen.

Easy money.

Ben ik trouwens de enige die geen pakjes kan kopen? Ik heb 100g en ik wil graag een pakje halen, maar de shop is grijs en ik kan nergens op klikken...

[ Voor 27% gewijzigd door xelfer op 26-02-2015 14:53 ]

• RoricNormannum
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik ben ondertussen maar weer begonnen met het verzamelen van goud voor de nieuwe expansion die waarschijnlijk in april uit gaat komen.

zit ondertussen nu weer op 610 goud, zit ik rond de 2000 en is er nog geen expansion uitgekomen dan koop ik me denk ik 10 packs.

andere al begonnen met sparen?

• Astie
RoricNormannum schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:11:
ik ben ondertussen maar weer begonnen met het verzamelen van goud voor de nieuwe expansion die waarschijnlijk in april uit gaat komen.

zit ondertussen nu weer op 610 goud, zit ik rond de 2000 en is er nog geen expansion uitgekomen dan koop ik me denk ik 10 packs.

andere al begonnen met sparen?
Ik ben weer meer Arena geen spelen voor de expansion. Zo spaar ik Gold. Heb er nu rond de 800 gold en dat loopt aardig hard op.
Ik heb net mijn stats voor februari eens bekeken en ik heb de hele maand geen enkele game tegen een Priest gespeeld. Is die class gewoon kapotdoodoverleden?

En ik heb ook opeens de laatste 5 games tegen een Warlock Zoo deck gespeeld......

[ Voor 21% gewijzigd door xelfer op 26-02-2015 15:17 ]

• Astie
xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:16:
Ik heb net mijn stats voor februari eens bekeken en ik heb de hele maand geen enkele game tegen een Priest gespeeld. Is die class gewoon kapotdoodoverleden?
Ben ze inderdaad ook weinig tegekomen ondanks dat Zetalot er #1 mee is geworden. Toch vreemd.
Ik heb het even gespeeld dit seizoen en moet zeggen dat het ook erg lastig spelen is in de huidige meta.

• Predje
xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:16:

En ik heb ook opeens de laatste 5 games tegen een Warlock Zoo deck gespeeld......
Facehunter + Mechmage x 10000000

Wat moet je dan met een priest?
De huidige meta uit mijn ervaring:

100% voorspelbare netdecks
80% aggro achtige decks zoals Mech
20% decks als Ramp Druid, Oil Rogue, Control Paladin
0% overig

• Bosmonster
Ja ik heb alvast 2 tientjes apart gezet op een spaarrekening :P

• Predje
xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:23:
De huidige meta uit mijn ervaring:

100% voorspelbare netdecks
80% aggro achtige decks zoals Mech
20% decks als Ramp Druid, Oil Rogue, Control Paladin
0% overig
100% correct!

Alleen op lagere (of juist hogere?) ranks is er geen touw op te trekken.

Was gister een maat tips aan het geven die speelt op rank 20...
Van de 6 games gewoon geen 1 deck kunnen herkennen! Man man man... hunters met ancient watchers en defenders of argus.. paladins met murlocks, aggro priests.. echt welcome to the twilightzone :P

Is casual niet leuker? Je komt daar allehande spelers tegen, allehande decks..
Ranked is gewoon zo snel mogelijk ranken met standaard netdecks, iets anders werkt gewoon niet.
En arena is voor mij echt te random.. eerst RNG class, RNG cards en dan begint de RNG game pas echt.
Enige echte skill is het maken van de decks.. maar ook dat is weer zeer onderheving aan wat de RNGoden je aanbieden.
Veel mensen op rank 20 hebben ook niet alle kaarten. Die maken dus vaak gewoon zelf maar wat met de kaarten die ze hebben.

Ik ga volgend seizoen ook lekke rustig op de ranks 15 tot 20 spelen met mijn fundecks. Daar vermaak ik mij meer mee dan gewoon spelen tegen de 'hoeveel mechs kan ik de eerste 3-4 beurten neergooien' decks.

• aicaramba
xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:37:
Veel mensen op rank 20 hebben ook niet alle kaarten. Die maken dus vaak gewoon zelf maar wat met de kaarten die ze hebben.

Ik ga volgend seizoen ook lekke rustig op de ranks 15 tot 20 spelen met mijn fundecks. Daar vermaak ik mij meer mee dan gewoon spelen tegen de 'hoeveel mechs kan ik de eerste 3-4 beurten neergooien' decks.
Dat doe ik ook. Ik maak fundecks.. En speel lekker in de lagere ranks. Een fun deck heb ik ondertussen redelijk wat geoptimaliseerd en minder op fun gemaakt (hij is wel heel anders dan huidige meta en ook flink wat meer fun). Daar kan ik nog wel wat hoger mee komen.

Met mijn minionless hunter kwam ik rond de 19. Met mijn huidige zit ik op rank 17..

En inderdaad. Je komt niet altijd de standaard decks tegen, maakt het wel leuker vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 26-02-2015 15:46 ]

• RoricNormannum

zelfde verhaal hier, ik zit eigenlijk de gehele maand op rank 20 tot 18 en dan kom je van alles tegen (ik speel zelf dan ook vreemde decks) een paar uurtjes met een ramp druid bezig geweest en merkte dat ik toen al veel mech mage tegen begon te komen.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Precies dit. Ik heb 30 pakjes geopend totaal denk ik. Speel nu per ongeluk op rank 15 (hoogste wat ik ooit heb gehaald) door een priest daily quest die erg goed uitpakte...

Maar ik merk nu al dat ik hier niet thuis hoor, allerlei legendary's, mech mages (ja, zelfs ik kan die herkennen)... Ach, met de reset hopelijk weer lekker rond rank 18 blijven hangen. Rank 20 is niet leuk, daar kom ik veel te vaak golden hero net decks tegen, snap ik niet helemaal :D

Maar ja, ik gooi bij elkaar wat ik leuk vindt, of wat de daily quest me oplegt (25 1-2 drop minions hunter ftw!)
De decks die ik zelf graag speel zijn:

- Shaman: Malygos One turn kill deck.
- Shaman: Deathrattle Legendary deck.
- Warrior: Juggernaut control deck.
- Priest: RNG Control Deck.

• goudviske.be
xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:55:
De decks die ik zelf graag speel zijn:

- Shaman: Malygos One turn kill deck.
- Shaman: Deathrattle Legendary deck.
- Warrior: Juggernaut control deck.
- Priest: RNG Control Deck.
juggernaut deck = warrior ctrl deck - harisson + juggernaut dan ?

• Predje
Fundeck en netdeck zijn voor mij hetzelfde.
Netdecks zijn ook niet saai.

Te zware gimmick decks vind ik ook niks aan als de af en toe werken.

Allerleukste is natuurlijk een eigen deck maken wat super goed werkt. Maar dat is dan al snel 80% hetzelfde als succesvolle netdecks.
Predje schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:05:
Fundeck en netdeck zijn voor mij hetzelfde.
Netdecks zijn ook niet saai.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen die een mech deck spelen nou echt plezier hebben in hun spel. Het is gewoon minions neergooien en spells casten.
goudviske.be schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:02:
[...]
juggernaut deck = warrior ctrl deck - harisson + juggernaut dan ?
Nee, ook met Bounce minions en Coldlight Oracles enzo.

[ Voor 90% gewijzigd door xelfer op 26-02-2015 16:08 ]

• Bosmonster
xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:05:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat mensen die een mech deck spelen nou echt plezier hebben in hun spel. Het is gewoon minions neergooien en spells casten.
Volgens mij geldt dat voor heel Hearthstone :P

• IdieEasy

IdieEasy

Bosmonster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:09:
[...]

Volgens mij geldt dat voor heel Hearthstone :P
Er zit wel een verschil tussen gewoon je hand leeg spelen, en keuzes moeten maken. En gewoon je hand leeg spelen lijkt mij niet zo leuk xD

• Predje
xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:05:
Ikzelf vind Mechmage wel leuk, lekker snel.
Maar speel ook control mage met leuke tactieken en elke stap nadenken enzo.

Maar facehunter is wel de overtreffende trap op mechmage.

Bij mechmage kun je nog kiezen afhandelijk van de tegenstander om wat meer midgame te gaan spelen.

Daarnaast wil 90% van de mensen gewoon winnen en zo makkelijk (en liefst zo lame) mogelijk.

• Bosmonster
IdieEasy schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:14:
[...]

Er zit wel een verschil tussen gewoon je hand leeg spelen, en keuzes moeten maken. En gewoon je hand leeg spelen lijkt mij niet zo leuk xD
Zelfs Mechmage kun je goed of niet goed spelen. Genoeg spelers die zelfs daarmee niet voorbij Rank 10 komen ofzo, maar ook spelers die er Legend mee halen.

• IdieEasy

IdieEasy

Bosmonster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:46:
[...]

Zelfs Mechmage kun je goed of niet goed spelen. Genoeg spelers die zelfs daarmee niet voorbij Rank 10 komen ofzo, maar ook spelers die er Legend mee halen.
Tuurlijk, maar een overdraw deck is bijvoorbeeld compleet nutteloos, maar wel enorm grappig! (tegenstander tegen fatigue dwingen, en zijn kaarten in zijn hand terug bouncen).

Ik weet trouwens niet meer of dat kan zonder zelf in de fatigue te komen xD

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Predje schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:24:
[...]

Daarnaast wil 90% van de mensen gewoon winnen en zo makkelijk (en liefst zo lame) mogelijk.
Heerlijk! Gisteren nog een daily gekregen voor 5x Hunter / ietsanderswatiknietspeel... En echt op gruwelijke wijze een paar keer gewonnen. Gewoon een release the hounds topdecken en echt net precies schade doen tegen een Control Warrior. Of later nog een Priest die mij helemaal in de tang had, iedere beurt bijhealen en redde het de hele tijd net niet... Tot er een Arcane Golem getrokken werd. Toen precies genoeg schade!

Blijft een prachtig spel zo, even snel de daily doen en weer door met Europa Unversalis O+

Surfin' paradise!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:52
"We may be getting a Blackrock Mountain adventure / expansion. There is a string which points to a presale of it becoming available and buying it will reward you with a Molten Core card back."
http://www.hearthpwn.com/...-blackrock-mountain-three

Ik ga denk ik maar eens beginnen met sparen (als in, geen packs kopen en max. 1 arena per 2-3 dagen) zodat ik tegen de tijd dat deze uitbreiding uitkomt genoeg gold heb om deze gelijk te halen en deze card back gelijk kan incasseren. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door PCBaas op 26-02-2015 17:06 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

• An1mA
PCBaas schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:05:
"We may be getting a Blackrock Mountain adventure / expansion. There is a string which points to a presale of it becoming available and buying it will reward you with a Molten Core card back."

Ik ga denk ik maar eens beginnen met sparen (als in, geen packs kopen en max. 1 arena per 2-3 dagen) zodat ik tegen de tijd dat deze uitbreiding uitkomt genoeg gold heb om deze gelijk te halen en deze card back gelijk kan incasseren. 8)
Beter een expansion zoals naxx, scheelt wat money ^^

• RoricNormannum
PCBaas schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:05:

hmmm blackrock mountain, nefarian als legendary en meer van dat spul :)

• Benjamin-
Bosmonster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:12:
[...]Geloof dat je daar iets van 4000 packs voor moet openen gemiddeld. Reken maar uit :P
Voor alles 1x gold te hebben, heb je het volgende nodig:

152 commons = 60.800
122 rares = 97.600
66 epics = 105.600
62 legendaries = 198.400
= 462.400 dust.

Gemiddeld trek je 100 dust uit een pakje, natuurlijk zal je de nodige golden kaarten krijgen (wat natuurlijk wel weer de waarde van een pakje naar beneden trekt), maar uiteindelijk zal je wel rond de 4k zitten. Wil je een complete set hebben, dan zal dat nummer naar de 6500 pakjes gaan denk ik. Dus een complete set voor slechts 6825 euro. :P

Oh en je bent waarschijnlijk een dag pakjes aan het openen. :P
xelfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:42:
Gouden kaarten is wel een geniaal gratis geld voor Blizzard.

Ik ken wel mensen die gewoon voor een paar honderd euro extra aan pakjes uitgeven om een paar gouden legendaries te krijgen.
Dit soort kaarten zijn normaal in vrijwel iedere TCG, er zijn altijd wel weer speciale kaarten, foil, holo etc, altijd wel iets om het een speciaal tintje te geven, en natuurlijk flink geld mee te verdienen.
Verder hoef je niet een paar honderd euro extra uit te geven voor golden legendaries. Die vallen nog er mee, die zijn 'maar' 2x zo duur, en gezien je die vaak toch moet craften (omdat je ze niet zo vaak trekt), valt het allemaal wel mee. Moet je de rest van je deck extra craften, dan is dat erg duur.

Denk bijvoorbeeld aan Mech Mage, neem een versie met Antonidas en Boom, dat is 6400 gold, 3200 extra uiteindelijk om ze gold te krijgen (tenzij je er 1 al 1 hebt). Kijk dan naar alle commons, ik zie hier 1 met 21 commons, dat is 8400 gold, dan nog 2 rares en je zit op 10k dus. Nu zal je er wel al een paar hebben, dus zeg dat je 8-9k dust nodig hebt, dat is opeens een stuk minder dan die Legendaries. ;)
Mech Mage is tevens 1 van de goedkoopste, zowel door de Legendaries, maar ook door de hoeveelheid commons.

An1mA schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:16:
[...]

Beter een expansion zoals naxx, scheelt wat money ^^
True. Zelf verwacht ik ook eerder een adventure zoals Naxx, dan een echte uitbreiding zoals GvG.

• Benjamin-
Dit is gewoon een adventure ja, ze hebben het ook over 2 cardbacks, 2 die je moet unlocken, de ene zal vast en zeker zijn voor alles heroic te halen.

Denk dat ik er deze keer een stuk sneller doorheen ga, destijds moeten doen zonder Alexstrasza, heb je die dan is die geweldig om 30 damage ofzo te doen tegen de vijand. ;)

Ik heb zelf weinig interesse in de adventure zelf, maar nieuwe kaarten = altijd goed :).

Heroic Naxx ben ik iedere keer in een paar minuten doorheen gezerged destijds. Ff anti-deckje maken en klaar.

• The_Butler
hebben julllie ook problemen met connecten op het moment? Ik kom Hearthstone niet in op t moment... Had ook nog drie quests liggen... hmmm....

at your service

• goudviske.be
The_Butler schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:20:
hebben julllie ook problemen met connecten op het moment? Ik kom Hearthstone niet in op t moment... Had ook nog drie quests liggen... hmmm....
momenteel ingelogd iig

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

(jarig!)
Ongeveer om half 8 zal ik tegen bekse gaan spelen.
Ik zal de game gaan streamen op mijn twitch kanaal.
Voor de mensen die willen kijken is dat dus mogelijk.
Waarschijnlijk zal ik genadeloos afgemaakt worden maar dat maakt niet uit ^^
de link voor de mensen die willen kijken:
http://www.twitch.tv/wambamnl

EDIT:
result: ik 0 bekje 3
Zoals ik al vermoede ben ik kapot gemaakt.
(vervloekt het spel en zichzelf)

[ Voor 14% gewijzigd door Ryada op 26-02-2015 20:04 ]

Steam: Ryada.

• An1mA
Over paar minuutjes live, speel dan tegen Bekse.

• Predje
The_Butler schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:20:
Kom er ook niet op :(

• Predje
Ik nu weer wel :D
Ik nu ook. Ik kan alleen nog steeds geen packs kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb het aantal wins niet geteld (logischerwijs denk ik 11~13) maar ik ben zojuist van rank 17 naar rank 11 gegaan zonder loss :D :D
Met een (grotendeels) zelf verzonnen ramp druid, counter rush deck. Toch nog mooi wat punten gescoord dat ik volgende maand hoger op de ladder instroom :)

Aantal keer een warlock rush dik ingemaakt. Vreemd genoeg maar 1 mech-mage / facehunter tegengekomen 8)7 :? Die kwam ik van 25~17 maar zat tegen.
Daarnaast druid, shaman, rogue en paladin tegen me gehad. De shaman was erg close, had precies lethal op hem terwijl hij een vol bord had en ik had 5hp. De paladin had me kunnen verpletteren (hij had een muster for battle + hero power en ik kon zijn minions niet direct weghalen) maar hij had de beurt erna geen quartermaster.
Priest en warrior zijn vrij dood in ranked?

[ Voor 47% gewijzigd door Thompson op 27-02-2015 00:41 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
PAX East, daar moeten we op wachten, daar zullen ze vast meer bekend maken over de nieuwe adventure mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik zou het zwaar balen vinden als er weer zoiets als NAXX komt. Kan ik weer een dikke maand gaan grinden, hehe.

Heb liever gewoon een berg nieuwe kaarten. Of nieuwe heros en kaarten.

Ben ook benieuwd naar nieuwe spelmodi. 2 tegen 2 lijkt me lachen.

Edit

Pffffffff...... Is dat normaal dat je gewoon amper nieuwe kaarten krijgt? Ik zit nu in een bad run dat is niet te geloven.

Ik mis nog 2/3de van alle kaarten, en toch presteer ik het om steeds amper nieuwe te krijgen. Al weken lang.

Sommige kaarten al 8 keer gehad. Terwijl ik er nog 200 mis.

1 bijna nutteloze leg pas van Gvg, en dat na een maand of twee elke dag uren spelen en een pakje of 30.

Nog geen 25 nieuwe, en 125 dubbele, terwijl je nog zoveel mist.

Dat is gewoon in je reet genaaid worden. Net weer drie pakjes met drie keer dezelfde blauwe kaart krijgen, die ik al drie keer had. Heb hem nu 6 keer. Relaxed....

Daar word je wel ff chagreinig van hoor. En erger nog, je wordt gewoon geen enkele snik beter als je niks nieuws krijgt. En je speelt dus ook wekenlang met dezelfde deks, wat ook een beetje saai wordt.

Heel vervelend, en je gaat al snel denken dat je als ftp player gewoon tegen gewerkt wordt. Want als je gaat uitrekenen wat de kans is dat als je 150 kaarten trekt, en je nog 2/3de mist, je er 125 trekt die je al hebt. Terwijl dat er maar 50 zijn. (Aad de Mos mode, i know, maar toch)

En dan ook nog eens keer op keer geen extra gold krijgen in de arena....

Verdacht, laat ik het daar op houden. En irritant.

[ Voor 72% gewijzigd door Turfschipper op 27-02-2015 08:49 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]