Ik zou het zwaar balen vinden als er weer zoiets als NAXX komt. Kan ik weer een dikke maand gaan grinden, hehe.
Heb liever gewoon een berg nieuwe kaarten. Of nieuwe heros en kaarten.
Ben ook benieuwd naar nieuwe spelmodi. 2 tegen 2 lijkt me lachen.
Edit
Pffffffff...... Is dat normaal dat je gewoon amper nieuwe kaarten krijgt? Ik zit nu in een bad run dat is niet te geloven.
Ik mis nog 2/3de van alle kaarten, en toch presteer ik het om steeds amper nieuwe te krijgen. Al weken lang.
Sommige kaarten al 8 keer gehad. Terwijl ik er nog 200 mis.
1 bijna nutteloze leg pas van Gvg, en dat na een maand of twee elke dag uren spelen en een pakje of 30.
Nog geen 25 nieuwe, en 125 dubbele, terwijl je nog zoveel mist.
Dat is gewoon in je reet genaaid worden. Net weer drie pakjes met drie keer dezelfde blauwe kaart krijgen, die ik al drie keer had. Heb hem nu 6 keer. Relaxed....
Daar word je wel ff chagreinig van hoor. En erger nog, je wordt gewoon geen enkele snik beter als je niks nieuws krijgt. En je speelt dus ook wekenlang met dezelfde deks, wat ook een beetje saai wordt.
Heel vervelend, en je gaat al snel denken dat je als ftp player gewoon tegen gewerkt wordt. Want als je gaat uitrekenen wat de kans is dat als je 150 kaarten trekt, en je nog 2/3de mist, je er 125 trekt die je al hebt. Terwijl dat er maar 50 zijn. (Aad de Mos mode, i know, maar toch)
En dan ook nog eens keer op keer geen extra gold krijgen in de arena....
Verdacht, laat ik het daar op houden. En irritant.
[
Voor 72% gewijzigd door
Turfschipper op 27-02-2015 08:49
]