[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.318 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:29
Jij en ik wel, maar stel je hebt echt een bizar hoog inkomen, je hebt al je decks golden enz en irritantste gedeelte van pakjes kopen, is dat je ze allemaal moeten openen 1 voor 1. Dan is een donatie echt geen probleem.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn inderdaad vaal fulltime banen, maar er zijn toch behoorlijk wat spelers die er flink aan verdienen. Persoonlijk kijk ik nooit streamers, omdat ik toch liever zelf een game speel.

Ik misgun het streamers zeker niet hoor, het lijkt me een topbaan om een beetje te gamen en daar een miljoen per jaar mee te verdienen, zoals sommige Twitchers/Youtubers :0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Benjamin- schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:23:
Echt weer heerlijke drama in Hearthstone. Magicamy (voormalig Tempo Storm), is dus een dude. De persoon die op webcam gezien is in tournaments, was niet degene die speelde, dat was een gozer uit Canada.
Is niet zeker, wat wel zo is dat diegene die je bedoeld uit Canada komt, haar ex is. Wat nu niet te bewijzen is dat een ander voor haar speelde, maar wel voor de hand ligt. Hier meer info er over.

https://tempostorm.com/ar...-with-hyerim-magicamy-lee

http://www.reddit.com/r/h...cfzv/magicamy_megathread/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
An1mA schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 17:29:
[...]

Is niet zeker, wat wel zo is dat diegene die je bedoeld uit Canada komt, haar ex is. Wat nu niet te bewijzen is dat een ander voor haar speelde, maar wel voor de hand ligt. Hier meer info er over.

https://tempostorm.com/ar...-with-hyerim-magicamy-lee

http://www.reddit.com/r/h...cfzv/magicamy_megathread/
Niet bewezen? Lees het artikel van TS is goed. Ze hebben haar aangeboden om in een live tourney te spelen om ook te laten zien wie ze is, ipv peert ze hem. Niemand, maar dan ook niemand, die van gamen haar baan wilt maken, zoals zij, die makkelijk extreem populair kan worden en heel succesvol, laat die kans schieten en wordt het lachertje van Twitch.
Haar keuze schreeuwt juist dat ze niet is wie ze zegt dat ze is.
xelfer schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 17:23:
Het zijn inderdaad vaal fulltime banen, maar er zijn toch behoorlijk wat spelers die er flink aan verdienen. Persoonlijk kijk ik nooit streamers, omdat ik toch liever zelf een game speel.

Ik misgun het streamers zeker niet hoor, het lijkt me een topbaan om een beetje te gamen en daar een miljoen per jaar mee te verdienen, zoals sommige Twitchers/Youtubers :0.
Je zegt weer "om een beetje te gamen". Je zou je er is in moeten verdiepen.

En een miljoen per jaar haalt bijna niemand.

Deze opstelling is ook waarom er zoveel noobs op Twitch zitten, denken allemaal dat ze even makkelijk geld kunnen binnenhalen, want die ene doet dat ook, en dat kunnen zij ook.
Mensen hebben nul besef van hoeveel tijd, energie en geld ze er in moeten steken.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
@Benjamin-
Ik zeg toch ook, dat dat voor de hand ligt dat iemand voor haar speelde en niet Magicamy zelf. Maar, waarom moet je steeds zo overkomen alsof je het beter weet of gelijk hebt. Misschien bedoel je het niet, maar het komt wel zo over. Ik waardeer wel dat je actief bent in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18

Ryada

She/Her

zijn er mensen die mij morgen willen helpen een paar fatsoenlijke decks in elkaar te zetten?.
ik moet me namelijk even voorbereiden op het toernooi en vandaag heb ik de mogelijkheid niet.
ik ben namelijk slecht in decks bouwen :s

vanavond zou ook enigsinds kunnen als je het me op tijd meld.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 21-02-2015 18:15 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik begrijp dat twitch en doneren ook niet zo. Had gelezen dat een streamer 100 duizend dollar had gehad. Een van de toppers. Tijdje geleden al.

Waanzin.

Die youtube baantjes, dat snap ik wel hoor. En idd, vergis je niet. Die hebben vaak meer dan een full time job er aan.

[ Voor 28% gewijzigd door Turfschipper op 21-02-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
An1mA schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:02:
@Benjamin-
Ik zeg toch ook, dat dat voor de hand ligt dat iemand voor haar speelde en niet Magicamy zelf. Maar, waarom moet je steeds zo overkomen alsof je het beter weet of gelijk hebt. Misschien bedoel je het niet, maar het komt wel zo over. Ik waardeer wel dat je actief bent in deze topic.
Doe je niet het gene waar je me nu van beschuldigt? Namelijk ik geef aan wat er aan de hand is, maar jij moet het even beter weten, jij moet even zeggen dat het niet klopt, terwijl je dondersgoed weet dat dit de waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin, ik wil je niet direct aanvallen, en je hebt meestal interessante dingen te melden, maar vaak zijn je berichten op een dusdanig manier geschreven dat het vijandig over komt. Denk dat ik voor iedereen spreek dat we je echt niet weg willen pesten. Puur gewoon advies in de hoop dat je iets mee kan.

Over het toernooi ben bang dat ik niet mee kan doen ivm te veel andere verplichtingen. Wil wel iedereen aanbevelen om mee te doen. Ook als je nog niet alle kaarten heb en nog niet zo lang speelt. Zeer leuke manier om op een andere niveau met de game om te gaan. En op ze minst groeit je vrienden lijst.

Weet nog niet goed wat ik van het nieuwe formaat vind. Eens kant verlies je niet drie keer van de zelfde deck omdat je met je counterdeck verliest omdat je een keer een slechte draw hebt, maar aan de andere kant voelt het als een toernooi formaat die meer kijkt wat wint tussen aggro, tempo, midrange of control. Maar voornamelijk aggro of control. Omdat het slimmer is om drie zelfde soort deck mee te nemen dan een combinatie. Maar we zien wel hoe het zich ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
“If it looks like shit, smells like shit, and feels like shit, you don't have to actually eat it to know it's shit.”

Er was geen reden om mij te verbeteren, ik weet van hoe en wat. Ik weet ook dat je TS niet als bron moet gebruiken over wat de feiten zijn mbt Magicamy, gezien zij compleet voor schut staan wanneer ze toegeven dat ze tot de enige conclusie zijn gekomen, waar de hele community al zeker over is.

Verder welk advies? Ik zie 0 advies, dat is puur jouw waarheid uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt altijd mensen die niet willen leren, maar mocht je dit tegen komen in je leven moet je maar denken aan wat moeder theresa daarover heeft gezegt "Ach, [censuur] die [censuur] van een [censuur] tot zijn [censuur] er af valt en [censuur] tot de eind der tijden of [censuur] per [censuur] wordt ge[censuur]" :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drama over HS drama in een HS topic :o

Anyways. Ik denk dat het wel duidelijk is dat er iets niet helemaal klopt aan die MagicAmy. Als het een kerel is die de game speelt en een vrouw is die voor de webcam gaat zitten, laat die man dan gewoon lekker voor zichzelf gaan spelen, want kennelijk is hij wel goed in het spelen van het spel en het analyseren van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Er zijn zat goede spelers, maar die nooit populair worden, omdat iemand goed is, betekent niet dat ze een goede stream hebben. Bij mannen is het wel een vereiste dat ze goed zijn (heb zelf nog nooit een populaire mannelijke streamer gezien die slecht is), maar dan moet je nog steeds een goede stream neerzetten. En het merendeel kan dat niet, logisch ook, want een leuke stream neerzetten is best lastig, je ziet dan ook veel spelers die inderdaad gewoon de webcam aanzetten en gaan gamen, maar die zijn nooit populair.

Daarbij blijft gewoon dat een chick die echt op topniveau zit, gewoon heel veel aandacht krijgt, ook logisch hoor, als je graag een goede speler wilt zien en het zijn constant dudes, dan is het wel fijn om weer wat anders te zijn.

Al heeft ze natuurlijk nooit gestreamed, maar die meid heeft wel haar populariteit en bekendheid gebruikt om een hoop geld binnen te halen. Hadden ze samen een stream kunnen regelen, dan had er helemaal veel geld binnen gekomen. Probleem is dan wel dat ze echt zelf moet gaan spelen en hij constant haar handje moet vasthouden, dan is opeens een paar uur streamen erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Eindelijk ook legend, met dank aan Pally, Druid, Mage en Hunter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Bekse schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:55:
Eindelijk ook legend, met dank aan Pally, Druid, Mage en Hunter!
gefeliciteerd ik blijf rond rank 4 hangen helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Wognummer schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:35:
[...]

gefeliciteerd ik blijf rond rank 4 hangen helaas :P
Dankje, hier nog even het "bewijs" :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cOYdTeR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz. Heb je er veel games voor nodig gehad? En ik zie dat je het met Mech Mage bereikt heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed bezig Bekse! :)F Decklists/stats plz B)

Zo te zien wordt deze editie van het Tweakers Toernooi wel heel erg rustig, misschien handig om de inschrijfperiode wat uit te rekken? http://challonge.com/Tweakers_Conquest

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb helaas geen tijd en ik heb ook geen 3 serieuze decks :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

xelfer schreef op zondag 22 februari 2015 @ 18:20:
Ik heb helaas geen tijd en ik heb ook geen 3 serieuze decks :o.
Ik heb nog niet eens 1 serieus deck dus niet zo zeuren over je decks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Serieuze decks zijn zo te maken, maar je moet niet control Warrior, Paladin en Handlock proberen te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
xelfer schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:55:
Gratz. Heb je er veel games voor nodig gehad? En ik zie dat je het met Mech Mage bereikt heb?
Thx. Heb veel op de iPad gespeeld dit seizoen dus statistieken niet echt bijgehouden.
De laatste ruk was met mechmage ja, veel geranked met Paladin en Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op zondag 22 februari 2015 @ 18:48:
Serieuze decks zijn zo te maken, maar je moet niet control Warrior, Paladin en Handlock proberen te maken. :P
True, maar je weet bij zo'n toernooi dat je toch tegen Mech Mage + 2 andere decks gaat spelen. Overigens heb ik wel alle kaarten in game zo ongeveer (ik mis iets van 6 relatief slechte legendaries zoals Mimiron's Head). Qua serieuze decks speel ik vaak alleen wel dezelfde soort control decks met verschillende classes en dat schiet voor een toernooi niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Als je mee wilt doen: een account hebben bij challonge, en ik speel op een ipad.

Dan verder de regels van het toernooi. (Staan misschien vorige pagina, zoek ik nu ff op)

Als dat kan, dan doe ik mee. Er is ten slotte ook cannon fodder nodig, ;-).

Edit

Heb me ingeschreven.

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 22-02-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Zag gisteren en vandaag SilentStorm een Demonlock deck spelen, vrij vergelijkbaar met de mijne. Wel een paar interessante keuzes waarvan ik er paar van overneem of overweeg.
Wat ik dus niet begrijp is dat hij Doomguard had, die kaart heeft in al zijn games dood in zijn hand gezeten, niet heel vreemd, want het is een baggerkaart omdat je hand nooit leeg is, gezien hij in totaal 7 Demons had naast Voidcallers, maakte dit de kans klein om hem uit je hand te halen. Hier de decks, eerste is van mij, tweede van hem.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WPUhLezQiCnX8cQrQHiGX0FR/full.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3EVWV6h6kxZSUJaDSsYBQbcC/full.png

Ik ga de Zombie Chows omwisselen met Voidwalkers. Het zijn rotkaarten als Voidcaller die pakt ipv bijv Mal'Ganis, maar tegelijkertijd is die kans heel klein dat die onverwachts eruit komt, met 1 mana is die zeer makkelijk weg te spelen. Tegelijkertijd is het wel weet een target en een taunt, dus opzicht nog niet zo slecht.
Illidan blijft uiteraard ipv Doomguard.
Dan houden we mijn Ragnaros, Faceless, Owl en 2x Belcher over tegen zijn Mortal Coil, Loatheb, Healbot en 2x Implosion. Ragnaros wil ik zeker wel houden, Implosion is leuk, maar het random gedeelte bevalt mij niet, voelt erg als russisch roulette, daarbij tilt ik altijd van slechte RNG. :P
Mortal Coil is leuk, maar werkt vooral goed met die RNG (als finisher of om een Imp mee te killen voor card draw), de Owl vind ik dan waardevoller. Ik denk verder dat ik de Belchers hou en Faceless inruil voor Loatheb.

Dus:
-2 Zombie Chows
-1 Faceless

+2 Voidwalker
+1 Loatheb

Gedachtes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Edit

Mag weg.

[ Voor 135% gewijzigd door Turfschipper op 23-02-2015 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
An1mA schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:53:
Een reminder.

[...]

Toernooi afhankelijk van de snelheid duurt ongeveer een weekje en start op maandag. Hopelijk is er genoeg animo voor het toernooi.

Hier kun je je registreren -> http://challonge.com/Tweakers_Conquest
Ik kan mensen ook handmatig toevoegen, even mij een berichtje sturen met je Battletag.
Ik heb mezelf ingeschreven. Maar is het zo dat de winnaar van de winnaarsronde nog steeds 2x de finale mag spelen? Vorige keer was hier nogal een gedoe over omdat ik de winnaar van de winnaarronde was en verloor van de winnaar van de verliezersronde. Dus ze dachten dat de winnaar van de verliezersronde het toernooi had gewonnen maar omdat ik dus nog niet had verloren mocht ik de finale nog een keer spelen en won die uiteindelijk >:) .

http://challonge.com/tw5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien als je 2 brackets hebt. Speelt de winnaar van de winners bracket tegen de winnaar van de verliezersbracket. En dan krijgt de winnaar van de winnersbracket 1-0 voorsprong als het Bo5 is. Zo was het toch op Storm Lan 2014 (dat ik gewonnen heb hihihi :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:38:
Normaal gezien als je 2 brackets hebt. Speelt de winnaar van de winners bracket tegen de winnaar van de verliezersbracket. En dan krijgt de winnaar van de winnersbracket 1-0 voorsprong als het Bo5 is. Zo was het toch op Storm Lan 2014 (dat ik gewonnen heb hihihi :))
Dat lijkt mij ook de beste oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:24:

Illidan blijft uiteraard ipv Doomguard.
Dan houden we mijn Ragnaros, Faceless, Owl en 2x Belcher over tegen zijn Mortal Coil, Loatheb, Healbot en 2x Implosion. Ragnaros wil ik zeker wel houden, Implosion is leuk, maar het random gedeelte bevalt mij niet, voelt erg als russisch roulette, daarbij tilt ik altijd van slechte RNG. :P
Mortal Coil is leuk, maar werkt vooral goed met die RNG (als finisher of om een Imp mee te killen voor card draw), de Owl vind ik dan waardevoller. Ik denk verder dat ik de Belchers hou en Faceless inruil voor Loatheb.

Dus:
-2 Zombie Chows
-1 Faceless

+2 Voidwalker
+1 Loatheb

Gedachtes?
Persoonlijk vind ik Imp-plosion een erg goede kaart, aangezien de worst case scenario al best wel goed is (2 dmg + 2 x 1/1 voor 4 mana). Belchers zou ik zelf ook spelen. Faceless lijkt me een relatief dode kaart tegen veel decks en ik denk dat je inderdaad meer hebt aan een Loatheb.

Ik zou Illidan zelf eruit halen voor 1 Antique Healbot. Illidan is geen echte powerhouse en zal geen games voor je winnen. Een Antique Healbot geeft je extra tijd om de rest van je minions veilig uit te kunnen spelen en een heal als warlock hebben is toch wel gunstig.

Ik zou ook 1 Mortal Coil en 1 Owl spelen. Silence is gewoon heel erg goed in de huidige meta.

Ragnaros zou ik dan wel weer vervangen door 1 Doomguard, aangezien je al genoeg win condities hebt buiten Ragnaros om en je waarschijnlijk nooit tegen een semi lege board zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Zombie Chows vervangen vind ik ook geen al te beste keuze. De Voidwalkers zitten in de weg van je Voidcallers en de 2/3 Chow heeft veel meer impact op het board in het begin, waar een 1/3 praktisch cannon fodder is.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 23-02-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik wil Implosion ook wel houden, want ook al zijn er wel 6 4 mana kaarten, zijn ze allemaal situational, maar wat haal je eruit?

Illidan doet het beter dan je zou denken, ja hij is makkelijk te killen, maar met wat? Je kan hem voor geen moment negeren, dus dan is het of BGH of een grote spel, of natuurlijk de nodige minions. Hij werkt verder uitstekend met Shadowflame en je kan hem makkelijk combineren met kleine kaarten voor de spawns. Het is geen topkaart, maar in bijna alle gevallen moet de vijand een hoop damage er in traden om hem te verwijderen, dat werkt effectief ook als een heal.

Healbot zou ik er wel in willen, mogelijk ipv Ragnaros dan, maar daar ben ik niet overtuigd van, Ragnaros heeft heel wat games gewonnen, en door de 4 BGH targets, is hij moeilijk te verwijderen. Board control is best goed te houden, dus hij pakt vaak wel een target. Doomguard is gewoon zo slecht in veel gevallen, ja komt die uit Voidcaller, dan super, anders is het een bagger kaart waar ik niets mee kan, je hand is namelijk nooit leeg.

De kleine minions zijn geen probleem met Voidcaller, ik zit Xixo te kijken die het deck speelt, in een uur tijd heb ik nog geen enkele situatie gezien waar Voidwalkers negatief werkte me de deathrattle.
Dat Zombies beter traden in veel gevallen, dat is waar, maar lategame worden het dode kaarten, dit terwijl Voidwalkers op ieder moment redelijk stabiel is. Hoe dan ook ik ga ze proberen.
Tevens haat ik gevoelsmatig ook Zombie Chow, het voelt zo aan als een kaart die door je strot wordt geduwd door aggro decks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze vond ik toch wel komisch :D.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PuyS8pe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ze is wel de ultieme poker speler, ze wint en je ziet het niet eens aan haar gezicht. :P

YouTube: ESL Legendary Series W6: Magicamy vs Trump (03.01.2015)

Maarja laten we eerlijk zijn, ik zou me ook vervelen wanneer ik naar een spelletje moet kijken waar ik geen bal aan vind. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond deze video ook wel hilarisch: YouTube: Is MagicAmy Real? – HearthStone Illuminati (daar heb ik dat plaatje van die Piloted Sky Amy ook van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
astie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:34:
[...]

Dat lijkt mij ook de beste oplossing!
Meestal is het zo als je uit de loserbracket komt 2 keer moet winnen en diegene uit de winnerbracket maar 1 keer. De persoon uit de winnerbracket heeft tenslotte nog niet verloren, dus de regel lijkt me wel fair. Het komt nu waarschijnlijk niet voor in de HS-scene, wegens tijdgebrek.

Benjamin- vroeg of je de decks moest submitten en dat hoeft niet. Heb ook de inschrijftijd verplaatst naar woensdag.
http://challonge.com/Tweakers_Conquest

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 23-02-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik heb me ook aangemeld, tijdje geen toernooi gedaan dus heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al wat bekend over het nerfen van mechs of andere ziek overpowered kaarten eigenlijk? Ik speelde net 1 potje met Mech Mage en turn 2 had ik al 5 minions liggen :o.

Edit: epische superskillz:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/27zd7rq.jpg

Speel nu arena tegen een hunter die uit 2 webspinners Gaz'rillah en King Krush haalt :o.....

[ Voor 43% gewijzigd door xelfer op 23-02-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik denk dat ze Mechwarper wel gaan aanpassen, de -1 zou moeten werken op 1 minion, het zou dan vergelijkbaar worden met Pint-Sized Summoner.

Pluspunten
- 2-3 ipv 2-2
- Mech synergy (Goblin Blastmage bijv)

Minpunten
- Werkt alleen met Mechs.

Alternatief is het een 2-2 maken zodat je er makkelijker mee kan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of gewoon 1 mana meer maken.

Ik merk wel dat mages in arena holy shit insane overpowered zijn :o. Zou zelf wel ooit een x mage willen proberen in arena (maar kan hem nooit kiezen). Praktisch iedere common kaart van mages is insane overpowered in arena.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Voor 3 mana maak je hem unplayable. Te laat om flinke value te halen, terwijl er inmiddels al Tinkertowns en Spidertanks op het veld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja. Voor 2 mana kan de tegenstander nog zijn hele hand leeg spelen turn 2 en door de Annoy-o-trons is hij voor veel classes ook niet makkelijk te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

xelfer schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:48:
Mja. Voor 2 mana kan de tegenstander nog zijn hele hand leeg spelen turn 2 en door de Annoy-o-trons is hij voor veel classes ook niet makkelijk te killen.
stel je dit voor. mech warper op het veld. dan in de volgende beurt annoy + 2× iron sensei spelen. en dan de mech warper traden. 9 van de 10 mensen surrenderen meteen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, het probleem is gewoon dat zo'n kaart sommige games gewoon compleet kapot maakt. Als iemand 2 mechwarpers heeft dan kunnen veel classes daar niets tegen doen.

Daarnaast zouden ze een hoop andere kaarten ook wel speelbaar mogen maken. 70 tot 80% van mijn collectie aan kaarten wordt nooit gebruikt, omdat die kaarten gewoon beduidend minder zijn dan de alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

xelfer schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:57:
Mja, het probleem is gewoon dat zo'n kaart sommige games gewoon compleet kapot maakt. Als iemand 2 mechwarpers heeft dan kunnen veel classes daar niets tegen doen.

Daarnaast zouden ze een hoop andere kaarten ook wel speelbaar mogen maken. 70 tot 80% van mijn collectie aan kaarten wordt nooit gebruikt, omdat die kaarten gewoon beduidend minder zijn dan de alternatieven.
het is vooral de synergy die sommige kaarten broken maakt. maar dat betekent niet dat die ene kaart in essentie broken is. (ja ik stop woorden in je mond die je niet gebruikt hebt) maar om dat te fixen moeten ze of 1 van de 2 nerfen en dan gebruikt bijna niemand die meer of word die alleen maar viable in die combo en is het hele deck opeens nutteloos. het is heel lasrog om dit soort dingen te nerfen of sterker te maken zonder dat het op of up word. en neem dit maar van mij aan er is altijd een item in een game die OP is met dit soort spellen. want als sommige dingen niet beter zijn werkt alles en gaan mensen geen geld eein steken om de goeie dingen te halen want alles is toch al even goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, het is wel problematisch als 100% van de decks Dr. Boom gebruikt (min of meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:48:
Als je de -1 mana cost alleen bij de eerste mech krijgt, dan kan je echt je hand niet leegspelen
xelfer schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:57:
Er zijn zeker heel wat kaarten die gewoon ronduit nutteloos zijn, in ieder geval in constructed. In Arena hebben ze nog iets meer nut omdat je er minder keuze hebt, maar toch.
Toch is dat normaal, in iedere card game zie je dit, kaarten die eigenlijk gewoon ronduit nutteloos zijn, soms vinden ze nog een manier dat ze kunnen werken, in andere gevallen alleen in gimmicky decks.

Opzicht zou ik graag rare speelopties zien. Je ziet dat mensen ze prive al spelen, bijvoorbeeld x aantal legendaries, alleen mannen, alleen bepaalde hoeveelheid mana enz. Zou tof zijn als ze custom playmodes deden toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, probleem is dat ze nieuwe kaarten vaak te overpowered maken. Je ziet heel erg een power creep naar GvG kaarten als je de classic variant en GvG variant van vergelijkbare kaarten bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

xelfer schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:42:
Mja, probleem is dat ze nieuwe kaarten vaak te overpowered maken. Je ziet heel erg een power creep naar GvG kaarten als je de classic variant en GvG variant van vergelijkbare kaarten bekijkt.
Maar hoe wil jij dan een uitbreiding maken die ook aanlokkelijk is om te kopen in de vorm van card packs? dit is en blijft de vervelende misschien manier om mensen hun producten te kopen.
In MTG word het opgelost door verschillende vormen te hebben zoals legacy en modern waarin bepaalde kaarten worden verbannen of er maar bepaalde series van kaarten gespeeld mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Vind je? Ligt aan het deck, maar als ik kijk naar 4 van de decks die ik het meeste speel, namelijk Paladin, Mage, Warlock en Druid, dan zijn de verhoudingen zo:

Basic - Classic - Naxx - GvG
Control Paladin 5 - 16 - 3 - 6
Mech Mage 4 - 5 - 0 - 21
Demonlock 2 - 15 - 7 - 6
Ramp Druid 8 - 17 - 2 - 3

Totaal: 19 - 53 - 12 - 36

In mijn decks is classic dus nog altijd een stuk meer gebruikt dan GvG.
In diverse andere classes zie je dat ook, Hunter is veelal classic, Warrior is bijna alleen maar classic, Priest gebruikt ook nog veel classic, diverse Rogues ook en Shaman is een beetje 50/50.
Uiteindelijk wanneer je alle decks bekijkt, dan worden er veel meer classic kaarten gebruikt, want ook al kijk je naar Mech Mage, dan is dat maar 1 type deck. In Freeze Mage zit vrijwel alleen classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Toernooi begint volgende week maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
stalscu schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:37:
Toernooi begint volgende week maandag?
Ik heb het toernooi uitgesteld naar aankomende woensdag, zodat hopelijk meer aanmeldingen erbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok. Cheers.

Be afraid......

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat ben ik echt niet met je eens. De kaarten die ze introduceren zijn juist erg goed gebalanceerd. Er zitten wat sterkere tussen, maar ook veel "rommel".

En als je naar een gemiddeld deck kijkt (en dus geen GvG-themed deck zoals Mech), dan is dat nog steeds voornamelijk Classic met een paar kaarten Naxx en GvG erdoor gemixed.

Wat dat betreft doen ze het een heel stuk beter dan MTG, waar ze dus van die rare maatregelen moeten nemen.

Ik denk dat je vooral bevooroordeeld raakt door Dr. Boom, maar dat is slechts 1 kaart.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 24-02-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30
Soms blijft dit spel geweldig ! zeker als iemand al op turn 3 rage quit :o

Hij : Turn 1 pass
Ik : Turn 1 Zobie Chow
Hij : Turn 2 Sorcerer's Apprentice
Ik : Turn 2 Trade mijn Zobie Chow + Shielded Minibot
Hij : Turn 3 Kirin Tor Mage + Mirror Entity
Ik : Turn 3 ik coin Kezan Mystic
Hij : Hij Conceded _/-\o_

Dat blijven toch de leukste potjes samen met de potjes waar je echt om board control moet blijven vechten.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:19:
[...]

Ik denk dat je vooral bevooroordeeld raakt door Dr. Boom, maar dat is slechts 1 kaart.
Is er al iets bekend over Dr. Boom. Nerfs? Lijkt mij dat als ze de bommetjes een deathrattle maken dat het al wat eerlijker is. Momenteel is hij gewoon te sterk in mijn ogen. Of mis ik een counterplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
beuker19 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:16:
Soms blijft dit spel geweldig ! zeker als iemand al op turn 3 rage quit :o

Hij : Turn 1 pass
Ik : Turn 1 Zobie Chow
Hij : Turn 2 Sorcerer's Apprentice
Ik : Turn 2 Trade mijn Zobie Chow + Shielded Minibot
Hij : Turn 3 Kirin Tor Mage + Mirror Entity
Ik : Turn 3 ik coin Kezan Mystic
Hij : Hij Conceded _/-\o_

Dat blijven toch de leukste potjes samen met de potjes waar je echt om board control moet blijven vechten.
Kezan Mystic kan ook wel een echte rage kaart zijn. Het fucked je complete strategie up vaak :P
IdieEasy schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:47:
[...]

Is er al iets bekend over Dr. Boom. Nerfs? Lijkt mij dat als ze de bommetjes een deathrattle maken dat het al wat eerlijker is. Momenteel is hij gewoon te sterk in mijn ogen. Of mis ik een counterplay?
Ze gaan niet echt over 1 nacht ijs met nerfs bij Blizzard, gelukkig. Persoonlijk hoeft er van mij niet zoveel mee te gebeuren. 1-3 damage op de bots ipv 1-4 zou mijns inziens al genoeg zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 24-02-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
[...]

Hij is veel te sterk inderdaad voor 7 mana. Veel mensen zeggen dat hij easy is om te removen vanwege Big Game Hunter, maar dat is natuurlijk flauwekul omdat dan elke kaart met 7+ attack niet overpowered kan zijn. Een 30/30 voor mana? Geen probleem, want BGH :)
Dr Boom heeft best case scenario 17/9 aan stats over 3 verschillende minions. Zelfs BGH ruimt hem niet volledig op en dan hou je nog twee bommen over, waardoor je BGH ook vaak meteen weer kwijt bent aan de bommen. Dus zelfs BGH zorgt bij Dr Boom niet voor een grote tempo swing, zoals hij dat bij elke andere 7 attack wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
[...]

Nou ik hoop het niet PFFFFF
Blizzard moet gewoon betere en meer diverse 7 drops gaan maken die van Dr. Boom geen auto pick meer maken want dat is gewoon de grootste oorzaak dat hij in bijna elk deck zit.
Ook is hij eigenlijk standaard een BGH target en zeer gevoelig voor MCT.
SeamusXanthus schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:49:
[...]

Hij is veel te sterk inderdaad voor 7 mana. Veel mensen zeggen dat hij easy is om te removen vanwege Big Game Hunter, maar dat is natuurlijk flauwekul omdat dan elke kaart met 7+ attack niet overpowered kan zijn. Een 30/30 voor mana? Geen probleem, want BGH :)
Dr Boom heeft best case scenario 17/9 aan stats over 3 verschillende minions. Zelfs BGH ruimt hem niet volledig op en dan hou je nog twee bommen over, waardoor je BGH ook vaak meteen weer kwijt bent aan de bommen. Dus zelfs BGH zorgt bij Dr Boom niet voor een grote tempo swing, zoals hij dat bij elke andere 7 attack wel doet
Ik vind hem zeken niet te sterk maar de andere 7 drops zijn gewoon te zwak.
Ook is hij eigenlijk maar 1 van de weinige kaarten die heel soms nog voor een comeback zorgen als je wat achter staat en dat is met alle aggro decks in de huidige mata wel prettig.
Het is toch niet voor niets een legendary of niet dan ?
Mensen zijn gewoon zuur omdat men wanneer men een met een 15K deck speelt hij ook automatisch maar moet winnen en o wee dat er een kaart is die het wat moeilijker maakt OMG... plz Blizzard nerf je ziet het nu met de Mech Warpers , Goblin Blast Mage en hiervoor met de Undertaker.
Je zou straks zien dat wanneer er beter 7 drops komen Dr. Boom lang niet meer altijd een auto pick is.

[ Voor 54% gewijzigd door beuker19 op 24-02-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als 7-drops NOG beter worden dan Dr. Boom dan is het eind zoek vrees ik :P

Dr. Boom is momenteel waarschijnlijk de sterkste Legendary die er is. Het laatste wat je wilt is een eindeloze race in power (zoals in MTG). Je wilt juist een balans hebben en die handhaven. En dat betekent simpelweg dat je beter Dr. Boom wat kunt beperken, dan dat je nieuwe Legendary's net zo, of nog sterker gaat maken.

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 24-02-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
beuker19 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:52:
[...]

Nou ik hoop het niet PFFFFF
Blizzard moet gewoon betere en meer diverse 7 drops gaan maken die van Dr. Boom geen auto pick meer maken want dat is gewoon de grootste oorzaak dat hij in bijna elk deck zit.
Ook is hij eigenlijk standaard een BGH target en zeer gevoelig voor MCT.

[...]

Ik vind hem zeken niet te sterk maar de andere 7 drops zijn gewoon te zwak.
Ook is hij eigenlijk maar 1 van de weinige kaarten die heel soms nog voor een comeback zorgen als je wat achter staat en dat is met alle aggro decks in de huidige mata wel prettig.
Het is toch niet voor niets een legendary of niet dan ?
Mensen zijn gewoon zuur omdat men wanneer men een met een 15K deck speelt hij ook automatisch maar moet winnen en o wee dat er een kaart is die het wat moeilijker maakt OMG... plz Blizzard nerf je ziet het nu met de Mech Warpers , Goblin Blast Mage en hiervoor met de Undertaker.
Je zou straks zien dat wanneer er beter 7 drops komen Dr. Boom lang niet meer altijd een auto pick is.
Hoe sterk is dr Boom in vergelijking met de 8-drops in de game?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Alle 8 drops

Al'Akir the Windlord
Foe Reaper 4000
Force-Tank MAX
Grommash Hellscream
Gruul
Ironbark Protector
Kel'Thuzad
Ragnaros the Firelord
Sneed's Old Shredder
Tirion Fordring

Daar zou hij prima tussen passen ergens in de middenmoot (al zijn sommige duidelijk sterker dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:19:
[...]Wat dat betreft doen ze het een heel stuk beter dan MTG, waar ze dus van die rare maatregelen moeten nemen.
Mwah, het vergis je niet dat er enerzijds nog maar 2/3 sets zijn en dat Blizzard al diverse kaarten heeft aangepast. Moet je voorstellen dat dit niet kon en je talloze jaren kaarten uitbreng, dan maak je het heel moeilijk voor jezelf, dan moet je je beperken tot bepaalde series.
SeamusXanthus schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:49:
[...]Hij is veel te sterk inderdaad voor 7 mana. Veel mensen zeggen dat hij easy is om te removen vanwege Big Game Hunter, maar dat is natuurlijk flauwekul omdat dan elke kaart met 7+ attack niet overpowered kan zijn. Een 30/30 voor mana? Geen probleem, want BGH :)
Ik zou niet zeggen dat Dr. Boom niet sterk is, maar BGH is wel een keihard antwoord tegen Dr. Boom, daarom speel ik ook alleen Dr. Boom wanneer je meer 7+ attack minions hebt. Want heb je BGH als antwoord, dan is het effectief voor hem 2x 1-1 met deathrattle voor 7 mana tegenover jou 3 mana voor een 4-2, dan zit jij toch beter.
Dat gezegd mag er van mij wel een health af of 1 random damage van de bombs.
Bosmonster schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:35:
Als 7-drops NOG beter worden dan Dr. Boom dan is het eind zoek vrees ik :P
Het grote probleem is dat er bijna geen goede 7 drops zijn. De volgende zijn neutral:

Baron Geddon
Core Hound
Dr. Boom
Ravenholdt Assassin
Troggzor
War Golem

Baron is goed, maar wel in een beperkte hoeveelheid classes, eigenlijk zie hem alleen in Warrior.
Core Hound, Ravenholdt en War Golem zijn bagger
Dan hou je dus Troggzor over, opzicht nog niet heel slecht, maar gezien decks veel meer minions hebben, is die moeilijk te spelen, die zou dan ook een boost in health moeten krijgen.
Dus ja dat is het probleem, de alternatieven.

Druid heeft 2x2 goede 7 drops, dus die heeft en gebruikt ook deze kaarten.
Hunter heeft alleen Gahz'rilla, niet bepaalde een goede kaart.
Mage heeft Antonidas en gebruikt deze ook
Paladin heeft Guardian of Kings, wordt soms 1x gebruikt.
Priest heeft alleen Velen, een matige kaart.
Rogue heeft geen 7 drops
Shaman heeft Neptulon
Warlock heeft niets
Warrior heeft niets

Dus uiteindelijk hebben we het over Druid, Paladin, Shaman en Mage, in het geval van Paladin en Shaman zijn deze niet altijd even goed. Mage heeft Antonidas, maar speel je eigenlijk nooit als 7 drop, omdat je hem wilt gebruiken met spells.
Uiteindelijk is het Druid die echt een consistente 7 drop heeft turn 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

En toch die dr. boom. In het begin kon ik er niks tegen doen. Maar krijg hem steeds beter weg.

En vaak, als het niet lukt, dan had ik dat potje toch al wel verloren.

Zou hem toch graag zelf hebben, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SeamusXanthus schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:58:
Alle 8 drops

Al'Akir the Windlord
Foe Reaper 4000
Force-Tank MAX
Grommash Hellscream
Gruul
Ironbark Protector
Kel'Thuzad
Ragnaros the Firelord
Sneed's Old Shredder
Tirion Fordring

Daar zou hij prima tussen passen ergens in de middenmoot (al zijn sommige duidelijk sterker dan)
Zou eerder zeggen dat Sneed's ,Gruul en Foe Reaper 4000 ook wel als 7 drop zouden kunnen omdat ze eigenlijk niet direct iets doen en dan zou Dr. Boom zeker niet in elk deck meer een auto pick zijn.
Benjamin- schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:24:

Het grote probleem is dat er bijna geen goede 7 drops zijn. De volgende zijn neutral:

Baron Geddon
Core Hound
Dr. Boom
Ravenholdt Assassin
Troggzor
War Golem
Precies er zijn in meer dan genoeg 6 drops die beter zijn dan deze rommel en ik altijd boven deze kaarten zou verkiezen op Dr. Boom en evt. Troggzor na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Vrees dat ik nog lang niet toernooi klaar ben. Twijfel ook welke hero's ik zal nemen.

Ik neem aan dat we morgen of overmorgen hier lezen wat de bedoeling is?

[ Voor 68% gewijzigd door Turfschipper op 25-02-2015 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
stalscu schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 02:18:
Vrees dat ik nog lang niet toernooi klaar ben. Twijfel ook welke hero's ik zal nemen.

Ik neem aan dat we morgen of overmorgen hier lezen wat de bedoeling is?
Toernooi begon eigenlijk maandag al, maar had het uitgesteld naar woensdag (vandaag). Conquest formaat werkt het zoals hieronder staat, maar je hoeft geen decks te submitten.
All matches will be best-of-5. The first player to win 3 games within the match is considered the winner of the match and advances.

Each player must submit decklists from three unique classes prior to each stage of the event. Players may submit new decks prior to each stage of the event.

A player must win one game with each of his three decks to win the match.
When a player wins a game, the deck used by the winning player cannot be used for the remainder of the match.

The losing player can keep the same deck used or switch to a different one of their choice.
Players will be told what classes their opponent has available, but they won’t know which class is picked until both players have picked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
An1mA schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:05:
[...]

Toernooi begon eigenlijk maandag al, maar had het uitgesteld naar woensdag (vandaag). Conquest formaat werkt het zoals hieronder staat, maar je hoeft geen decks te submitten.

[...]
Is de bracket al definitief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
astie schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:14:
[...]

Is de bracket al definitief?
Toernooi heb ik live gezet en de brackets zijn geshuffled. Succes iedereen!
http://challonge.com/Tweakers_Conquest

Spelerslijst:
An1mA - An1mA#1336
Astie85 - Astie#2155
Bekse - Bekse#2911
Marius - Marius#2822
Roricnormannum - RoricNorman#2140
The_Butler - TheButler#2327
Thompson - Thompson#2265
Stalscu - Turfschipper#2323
Wambam - Wambam#1347

[ Voor 15% gewijzigd door An1mA op 25-02-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009

Thompson

Beeromaniac

Thompson#2265 is mijn battletag. Deze week beschikbaar om te spelen voor 12u 's middags of na 11u 's avonds ivm werk.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
beuker19 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:17:

Precies er zijn in meer dan genoeg 6 drops die beter zijn dan deze rommel en ik altijd boven deze kaarten zou verkiezen op Dr. Boom en evt. Troggzor na dan.
Gisteren nog een stream gezien. Dr Boom wordt gespeeld. Tegenstander speelt two mortal coils op de bombs (2 mana), krijgt 6 face damage (dus feitelijk een fireball), en speelt BGH. Dus hij heeft bijna een perfect antwoord voor Dr Boom en is 5 mana kwijt + 6 facedamage vs 7 mana tegenstander. Wel met een BGH op het bord. En dat is eigenlijk dus een best-case-scenario.

Ik blijf het een te sterke 7 drop vinden. Kan best zijn dat andere 7 drops zwak zijn, dat staat los van het feit dat deze echt te veel doet voor de mana cost. Dus de kaart is 'OP' en daarom zijn de vragen voor nerf meer dan terecht. En ik speel zelf Dr Boom 'all the time' vanaf eerste week GvG, dus zeg het niet uit eigenbelang.

[ Voor 20% gewijzigd door SeamusXanthus op 25-02-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Iemand nog adviesjes voor mijn rush mage deck? Heb niet extreem veel dust om andere kaarten te kunnen looten (iets van 600 maar).

Zit zelf te denken om Water elemntal te vervangen voor 2 andere minions met taunt of spelldamage of iets dergelijks.

2x Arcane Missiles
2x Mirror image
2x Leper Gnome
2x Mana wyrm
2x Frostbolt
2x Unstable Portal
2x Knife juggler
2x Loot hoarder
2x Sorcer's Apprentice
2x Arcane Intelleer
2x Wolfrider
2x Fireball
2x Water elemental
2x Azure drake
2x Argent Commander

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Laatst online: 31-08 09:26
iCy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:21:
Iemand nog adviesjes voor mijn rush mage deck? Heb niet extreem veel dust om andere kaarten te kunnen looten (iets van 600 maar).

Zit zelf te denken om Water elemntal te vervangen voor 2 andere minions met taunt of spelldamage of iets dergelijks.

2x Arcane Missiles
2x Mirror image
2x Leper Gnome
2x Mana wyrm
2x Frostbolt
2x Unstable Portal
2x Knife juggler
2x Loot hoarder
2x Sorcer's Apprentice
2x Arcane Intelleer
2x Wolfrider
2x Fireball
2x Water elemental
2x Azure drake
2x Argent Commander
Mech mage ? :-)
De rush mage bij uitstek... hoeft niet duur te zijn (als je al wat gvg cards hebt)

Zoiets:
http://www.hearthpwn.com/...s-mirror-entity-mech-mage

Antonidas & Boom zijn goedkoop te vervangen, bvb 2 unstable portals, of 1 flamestrike en unstable portal

[ Voor 11% gewijzigd door goudviske.be op 25-02-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

goudviske.be schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:28:
[...]

Mech mage ? :-)
De rush mage bij uitstek... hoeft niet duur te zijn (als je al wat gvg cards hebt)

Zoiets:
http://www.hearthpwn.com/...s-mirror-entity-mech-mage

Antonidas & Boom zijn goedkoop te vervangen, bvb 2 unstable portals, of 1 flamestrike en unstable portal
Heb nog geen enkel extra pack geopend betreffende gvg. Zal wel wat enkele kaarten hebben maar niet alles. Zal straks eens naar de genoemde site kijken =)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
iCy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:38:
[...]

Heb nog geen enkel extra pack geopend betreffende gvg. Zal wel wat enkele kaarten hebben maar niet alles. Zal straks eens naar de genoemde site kijken =)
Zijn meestal commons, dus zo moeilijk te vinden zullen ze niet zijn :-)
als je er een paar zou ontbreken zijn die vast te vervangen, als je natuurlijk maar 2 mechs hebt dan moeten we naar iets anders kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mechmage is het nieuwe Zoo. Goedkoop om te maken, makkelijk om te spelen en het is een winnend deck :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Speel nu zelf een Mechmage met wyrms en portal (uit portals krijg ik echt tevaak legendarys, t4 Dr. Boom says hi! x 4).
Verder geen secrets, te traag, iedereen kent ze..
9/10 potjes haal ik het niet eens antonidas te spelen..

Ben nog aan het kijken of kerazan mytic niet beter werkt dan enhanco of echo.

Zonder antonidas hoef je niet zwaar op spareparts te leunen. Maar blastmage icm met mechs is gewoon te sterk om niet te spelen. Ik zou dan echter de mechgnome omruilen voor 2 waterelementals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009

Thompson

Beeromaniac

Predje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:31:
Maar blastmage icm met mechs is gewoon te sterk om niet te spelen.
Dat. Ik lees veel over Dr Boom die extreem sterk is (ben ik het volledig mee eens). Maar die blast mage kan er ook wat van zeg! Want als je mech mage speelt is een mech op het bord hebben liggen nou niet bepaald een moeilijke vereiste.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mechmage is echt zo'n deck waar je niets tegen kan doen als het goed pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:21:
Mechmage is echt zo'n deck waar je niets tegen kan doen als het goed pakt.
Tsja als Mechmage is het dan weer ONMOGELIJK paladins te verslaan. Zeg maar dat het bestaat...
Ik ben rank8 dus weet wel een heel klein beetje wat mijn beste moves zijn.
Ik heb nog NOOIT met mechmage van paladin gewonnen. Echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Predje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:20:
[...]

Tsja als Mechmage is het dan weer ONMOGELIJK paladins te verslaan. Zeg maar dat het bestaat...
Ik ben rank8 dus weet wel een heel klein beetje wat mijn beste moves zijn.
Ik heb nog NOOIT met mechmage van paladin gewonnen. Echt nooit.
8 out of 9 ain't bad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rock-Paper-Scizzors enzo :o.

Zelf speel ik graag control Warrior als ik wil winnen. Paladin vind ik toch minder betrouwbaar vergeleken met Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Predje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:31:
Maar blastmage icm met mechs is gewoon te sterk om niet te spelen.
Blastmage is gewoon een zwaar overpowered Madder Bomber.

Madder Bomber: 5 mana 5/4 - 6 damage op ALLE chars
Blastmage: 4 mana 5/4 - 4 damage tegen alle ENEMIES

Mag van mij ook wel een 5-mana kaart worden. Zelfs zonder mechs is een 4-mana 5/4 namelijk al prima value.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Rogues zijn ook niet te doen hoor.. bladeflurry XL.. 10001 spells..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me zelf af waarom mensen die legend willen worden dan kiezen om Mech Mage te spelen :o. Als je weinig kans maakt tegen 2 andere populaire decks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
iCy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:38:
[...]

Zoo en Face Hunter zijn de goedkoopste decks die helaas :'( heel er goed zijn.
Je word echt dood gegooid met de grote aantallen aggro decks op rank 12-11-10 en 9 en wanneer je weer de zoveelste Leper Gnome , Flame imp , Wolfrider en Creeper weet je gewoon dat het heel moeilijk word en het beter is om te stoppen voor vandaag.
Vandaag 10 potjes gespeeld en 8x Zoo , Mech Mage of Hunter en 2x CW en de rest nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien anti-aggro decks spelen dan? Zoals bv. taunt Druid, control Warrior of andere verdedigende decks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CW is niet echt een anti-aggro deck. Sterker nog, je bent, tenzij je veel mazzel hebt met je early draws, zoals Fiery Win Axe, redelijk kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb de afgelopen 30-40 potjes met control Warrior maar 1 x van een aggro deck verloren (Mech Shaman) :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:42:
Misschien anti-aggro decks spelen dan? Zoals bv. taunt Druid, control Warrior of andere verdedigende decks?
Ik speel al Paladin, Anti Aggro Priest en Handlock maar wanneer je ook maar 1x niet mee kunt komen of de juiste kaart niet hebt is het bij turn 5 afgelopen.
Zelfs met Zombie Chow is het gewoon heel moeilijk om de aggro te stoppen en een Belcher op turn 5 is vaak niet eens meer voldoende en als je als CW geen Armorsmith of Win Axe hebt moet je maar hopen dat je op turn 6 of 7 nog leeft.
Taunt Druid is misschien wel goed maar daar heb ik de geschikte kaarten niet voor en ook dan moet je nog steeds een goede hand hebben.

En een goede CW is ook gewoon 10-15k Dust en is dus een beetje voor de spelers die of heel lang spelen of geld betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 25-02-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Aggro is makkelijk, goedkoop en snel.
En het werkt of het werkt niet.. tegen turn6 heb je gewonnen of verloren.
Ik snap wel waarom heel veel mensen dat spelen.

Veel kaarten verzamelen, andere classes kennen, een plan hebben.. langzame potjes.. dat wil toch niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, mijn potjes met control warrior duren inderdaad vaak wat langer, maar ik heb wel 92% van alle potjes die ik dit seizoen heb gespeeld ook daadwerkelijk gewonnen.

Als ik een aggro deck speel dan kan ik waarschijnlijk 1.5 keer zoveel potjes spelen in dezelfde tijd, maar ik verwacht dat mijn winrate dusdanig flink zal dalen dat ik er per saldo qua wins op achteruit zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Echt ik weet niet waar mijn hoofd zit, maar heb vandaag 2 potjes verloren door echt keiharde idiote missplays. Abusive op een minion die ik net had geplaatst... (dit had anders face damage geweest, en verloor terwijl hij 1 health had...), en net gewoon de verkeerde minion in de ander geramd, terwijl dit zo goed als zeker was dat ik anders won... Echt geen idee hoe het komt, maak normaal nooit zulke belachelijke plays. Verkeerde volgorde, ja, maar gewoon complete onoplettendheid...

Trouwens ik was beide keren niet tilted, kwam beide keren van een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:58:
Mja, mijn potjes met control warrior duren inderdaad vaak wat langer, maar ik heb wel 92% van alle potjes die ik dit seizoen heb gespeeld ook daadwerkelijk gewonnen.

Als ik een aggro deck speel dan kan ik waarschijnlijk 1.5 keer zoveel potjes spelen in dezelfde tijd, maar ik verwacht dat mijn winrate dusdanig flink zal dalen dat ik er per saldo qua wins op achteruit zal gaan.
Ja control warri is een van de sterkste matchups tegen zowat alles... spijtig dat het zo duur is om te craften :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:58:
92% , dat is echt extreem goed! Dan moet je echt binnen no-time legend zijn aangezien je bijna elk potje bonus-stars krijgt tot lvl 5. Haal je dat percentage ook nog op hoger level waar iedereen ongeveer weet wat hij doet (lvl 8+ zeg maar).

Ik heb juist control warrior even aan de kant gelegd omdat de meta op een gegeven moment er niet echt geschikt er voor was. Toegegeven, met de opkomst van Oil Rogue wordt het weer wat aantrekkelijker.

Wat was jouw exacte deck dan?

@goudviske.be : Mijn CW warrior god kost bruto 13,4k :'(

[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 25-02-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
SeamusXanthus schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:34:
[...]

92% , dat is echt extreem goed! Dan moet je echt binnen no-time legend zijn aangezien je bijna elk potje bonus-stars krijgt tot lvl 5. Haal je dat percentage ook nog op hoger level waar iedereen ongeveer weet wat hij doet (lvl 8+ zeg maar).

Ik heb juist control warrior even aan de kant gelegd omdat de meta op een gegeven moment er niet echt geschikt er voor was. Toegegeven, met de opkomst van Oil Rogue wordt het weer wat aantrekkelijker.

Wat was jouw exacte deck dan?

@goudviske.be : Mijn CW warrior god kost bruto 13,4k :'(
Ik heb dit seizoen juist veel Control Warrior gespeeld en moet zeggen dat hij erg goed werkt. Mech Mage kun je het moeilijk krijgen (maar dat heeft elk deck). Aggro decks als Hunter heb je vaak bij 10 health weer de controle en kun je verder opbouwen. Vaak lopen aggro decks dan droog en jij als control warrior niet.
Verder is Roque en Freeze Mage bijna een instawin en die zie je vrij veel op de ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon simpele control warrior. Veel van de echt slechte matchups ben ik niet tegen gekomen.

Control Warrior: http://www.hearthpwn.com/decks/199335-control-warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:48:
Gewoon simpele control warrior. Veel van de echt slechte matchups ben ik niet tegen gekomen.

Elke Control Warrior zijn bijna hetzelfde. Een stuk of 5 kaarten zijn anders.
Dit is de mijne:
http://www.hearthpwn.com/...:2;7757:2;12182:1;12215:2;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
xelfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:48:

Een gewone :') 7 legs, 3 epics, 3 rare's
Das ook een rede waarom mensen cheapass aggro spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Predje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:57:
[...]

Een gewone :') 7 legs, 3 epics, 3 rare's
Das ook een rede waarom mensen cheapass aggro spelen ^^
Ja dat is een gewone ja :). Ik heb veel van mijn Legendarys gecraft. Heb alleen in Naxx geld gestoken. De rest is dmv arena verzameld. Pas toen ik echt veel goede kaarten had ben ik ladder gaan spelen.
Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]