Ik dacht voor geen second dat Hunter dood was, immers was Undertaker wel te sterk, maar zijn er zat kaarten die je er voor in de plaats kan doen.
Heb de nodige potjes met Paladin control gedaan, inmiddels van rank 18 naar 15, stuk lastiger dan normaal, want ja zit volop met hoge ranked spelers, maar goede winratio.
Je ziet erg veel Mage en Druid, de Mages zijn bijna allemaal varianten van Mech, sommige de standaard full Mech, andere met Mana Wyrm, Portals, secrets enz, maar zeker toch 24 basis kaarten.
Ik heb in mijn laatste wijziging van mijn Paladin dan ook een aantal kaarten eruit gehaald die tegen beide weinig bieden, zo heb ik er geen Annoy-o-Tron meer inzitten, gezien deze echt bizar zwak is tegen de hero powers, een Ironbeak Owl (had er 2) eruit gehaald, gezien Undertaker geen probleem is tegen Paladin en een Arcane Nullifier, leuke kaart maar tegen Mech Mage heb ik meer tijd dan tegen Face Hunter, dus dan heb ik niet perse de taunt nodig.*
In de plaats heb ik er nu een Mind Control tech inzitten, gezien er toch vaak wel een keer 4 minions zijn, in plaats van de Annoy-o-Trons heb ik er Knife Jugglers in zitten, al moet ik zeggen dat de kaar bijna altijd direct dood is, is het daarmee wel een 3/2 taunt die leuke combinaties geeft met Muster (en Equality), zeker gezien ik maar 1 Quartermaster heb (de eerste Muster overleeft het nooit lang), geeft dit een goede combinatie. Als laatste heb ik er een Stampeding Kodo inzitten. Het is een kaart die je bijna nooit meer ziet in Paladin, zeker omdat de meeste voor een meer aggresieve versie gaan met Shredders enz, maar in mijn meer control Paladin, werkt die erg goed. Zeker ook als je bedenkt waar je nu veel tegen speelt, Mage heeft heel veel kaarten die 2 of minder heeft (Mechwarper, Mana Wyrm, Annoy-o-Tron enz), die je toch snel wilt wegvagen, Druid heeft er ook diverse (Keeper, maar ook Shade), maar hij werkt natuurlijk ook tegen 2de gedeelte van Sludge Belcher, Doomsayer, Armorsmith, Acolyte of Pain enz enz enz, dat in combinatie met 2 Peacekeepers, kan ik ook in control er een target voor vinden.
*De kaart die ik nog wel overweeg om te vervangen, is Harrison met mogelijk een Defender of Argus, al heb ik niet specifiek de taunts nodig, is het wel fijn om die te hebben, ook omdat het traden van je hero power/muster dan net weer wat beter gaat. Tevens heb ik nu 6 5 drops en maar 4 kaarten op 4 mana, Truesilver en Consecration, een minion zou dan ook fijn zijn, als je dan ook bedenkt dat Warrior en Hunter minder populair zijn, dan is Harrison gewoon te vaak een 5-4 voor 5 mana. Dus ja ik denk binnenkort toch maar switchen, later kan die altijd weer terug wanneer wapen classes weer veel worden gespeeld.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900