Daarbij activeert het je Acolytes, Armorsmith en Grommash en geeft het je execute targets.
Misschien was hij nog niet wakker.beuker19 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:04:
Echt wat zijn er toch domme spelers in Hearthstone zelf op rank 12 kwam ik er net weer een tegen.
Kijk iedereen kan een keer een mis play maken want dat gebeurd mij ook wel is maar deze Hunter maakte elke beurt ook minstens 1 grote fout wat hem misschien zelfs wel de winst koste.
Hij speelde bijv. op beurt 1 de Webspinner + coin en toen nietsen op beurt 3 speelde hij Eaglehorn Bow en ik had mijn Snowchugger liggen en deed niets en kon dus de volgende 5 beurten geen gebruik van zijn wapen maken.
Wel denk ik dat juist om dit soort dingen dat de kritiek op de Hunter soms wel snap want met bijna elke anders class op zoo na moet je echt nadenken om te winnen en kom je wanneer je zo dom speelt echt niet op rang 12.
Ik doe ook alleen echt hele goede trades, anders ga ik ook face met mage. Vergis je niet, mage heeft veel meer burst dan andere classes, zeker wanneer Antonidas in het spel komt. Zo kan mech mage met al die parts in beurt 3 Fireballs tevoorschijn toveren.Predje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:05:
Ik merk nu vooral dat iedereen en zijn hond ALLEEN maar face gaan...
Van een hunter verwacht je dat (en haat je dat), maar ook mages gooien alles naar mijn gezicht.
Das niet erg opzich.. op turn 5 sta ik dan vaak op 15HP, maar dan zijn ze out of steam en kan mijn comeback beginnen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900