[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13
De prijzen worden niet verhoogd 'omdat Apple het wil' of 'omdat Blizzard het wil'. De prijzen worden verhoogd om andere redenen waar zowel Apple als Blizzard niet zoveel aan kunnen doen. Staat in het artikel.

EDIT; de prijswijzigingen zijn er ook bij Google bijvoorbeeld. Hier kan je lezen over prijswijziging door de BTW aanpassing en hier kan je lezen hoe de prijswijziging door de wisselende koersen bij Google al eerder was doorgevoerd.
Dat een pakje kaarten via Android voorlopig nog hetzelfde kost is omdat Blizzard nu gewoon minder geld krijgt. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft, en of de pakjes via iOS dan goedkoper worden of die via Android dan duurder.

[ Voor 60% gewijzigd door Tektoon op 14-01-2015 03:31 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48
Wil je het nou niet begrijpen?

Blizzard verhoogt de prijs alleen in de iOS versie omdat Apple de prijzen omhoog gooit.
Geen prijsverhoging bij Blizzard verder, geen prijsverhogingen bij Google, MS enz. Maar je hebt gelijk, Apple kan hier niets aan doen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Las Vegas schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:45:
[...]

Goede tip, ga weer testen. Thanks.

edit: Holy shit een tegenstander die iedere beurt wacht tot de rope bijna afgelopen is |:( |:(
Ik had er gisteren zo een. Toevallig gefilmd vanaf een manatje of vier.

http://youtu.be/T9T607Ozdq8

Wat is hier nou de lol van? Als hij aan de beurt is, zie je hem van alles doen. En als ie klaar is, dan drukt ie niet op end turn.

Maar hoe kan het dan dat hij toch elke beurt de volle tijd krijgt? Normaal als je dat koord laat lopen, heb je de volgende beurt veel minder tijd.

Zal wel een cheat zijn of zo. Met als doel dat de tegenstander op geeft denk ik,

Sukkeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
stalscu schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 03:29:
Normaal als je dat koord laat lopen, heb je de volgende beurt veel minder tijd.
Tenzij je de beurt zelf beëindigt voordat het touw volledig op is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja, ok dat weet ik. Maar dat doet ie volgens mij niet.

Je ziet dan zo een ontploffing als je niet op end turn drukt.

Heb al meer van zulke gasten gehad hoor. Heb sowieso het idee dat het aantal zuigers toeneemt, haha.

Misschien kindjes die wat uitgekeken zijn op de game.

[ Voor 40% gewijzigd door Turfschipper op 14-01-2015 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
stalscu schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 03:39:
Ja, ok dat weet ik. Maar dat doet ie volgens mij niet.

Je ziet dan zo een ontploffing als je niet op end turn drukt.

Heb al meer van zulke gasten gehad hoor. Heb sowieso het idee dat het aantal zuigers toeneemt, haha.

Misschien kindjes die wat uitgekeken zijn op de game.
De eerste keer is er geen explosie, daarbij drukt hij duidelijk zelf op end turn. De tweede keer drukt hij op end turn voordat het touw in beeld komt. De laatste keer drukt hij zelf niet op end turn en is er wel een explosie, maar dan heeft hij ook al verloren.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Was al mana vier he. Ga niet voor niks filmen, dat deed ie van het begin af aan.

Maar ok, hij doet het sluw door net voor tijd te drukken. Dat is toch irritant?

Dat was mijn punt, :-).

Hij doet verder ook weinig, een beetje met zijn kaarten spelen. Slappe gasten zijn dit.

Edit

Vraag me toch steeds af waarom zijn tijd niet sneller loopt. Waarschijnlijk zal hij de eerste rondes, niet gefilmd, ook net op tijd hebben gedrukt.

Dat is goed mogelijk, kan me niet herrinneren, ;-).

Blijft zuigen in mijn humbele opinie.

[ Voor 56% gewijzigd door Turfschipper op 14-01-2015 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
stalscu schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 03:46:
Was al mana vier he. Ga niet voor niks filmen, dat deed ie van het begin af aan.

Maar ok, hij doet het sluw door net voor tijd te drukken. Dat is toch irritant?

Dat was mijn punt, :-).

Hij doet verder ook weinig, een beetje met zijn kaarten spelen. Slappe gasten zijn dit.

Edit

Vraag me toch steeds af waarom zijn tijd niet sneller loopt. Waarschijnlijk zal hij de eerste rondes, niet gefilmd, ook net op tijd hebben gedrukt.

Dat is goed mogelijk, kan me niet herrinneren, ;-).

Blijft zuigen in mijn humbele opinie.
Ah ok, dan had ik je post verkeerd opgevat. ;) Inderdaad vervelend, gelukkig komt het niet al te vaak voor, vooral in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Benjamin- schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:44:

Uiteindelijk blijft het sowieso hetzelfde, Apple wilt meer geld, Blizzard verhoogt de prijzen ingame. Blizzard kan dat ook niet doen, maar dan neemt Apple gewoon een groter gedeelte van de inkomsten.
Apple wil niet meer geld, Apple corrigeert de prijzen naar inflatie en nieuwe belastingregels.

Het lijkt heel veel. Van 89 naar 99 cent ofzo hoor je niemand over, maar als het gaat om een zelfde percentage voor 60 euro wordt het natuurlijk wel ineens een hoop geld. En bij Blizzard card packs gaat het om dat soort bedragen helaas.

Uiteindelijk boeit het niet, we leven in een internationale wereld met verschillende valuta en belastingstelsels, dus de prijzen zullen altijd blijven fluctueren. Maar om te zeggen dat Apple of Blizzard dit doet "om meer geld te verdienen", is wel erg kort door de bocht. Als dat hun doel was hadden ze een algemene prijsverhoging doorgevoerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 14-01-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Blijven de goudprijzen wel hetzelfde? 150 voor arena en 100 voor een pack.

Dan ben je als free player relatief nog goedkoper uit, haha ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Was (en is?) Apple niet goedkoper via aanbiedingen? Ik zie regelmatig apple kaarten aanbiedingen langskomen waar je €40,- betaalt voor een €50,- kaart. Zou je nu toch nog steeds goedkoper uit zijn?

Heeft natuurlijk niets te maken met de prijsverhoging, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dat moment dat je Ragnaros geBig-Game-Huntered wordt terwijl je Duplicate secret hebt :+ 3x Ragnaros in 1 game _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Thompson

Beeromaniac

Las Vegas schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:45:
Dat moment dat je Ragnaros geBig-Game-Huntered wordt terwijl je Duplicate secret hebt :+ 3x Ragnaros in 1 game _O_
Vind duplicate echt een heerlijke secret. Je kunt je daardoor vaak veroorloven om minder card draw te nemen en je zet je tegenstander voor een lastige keus, minions laten liggen of jou meer van diezelfde minions geven :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Het zal de meeste mensen waarschijnlijk niks boeien maar als ik de keuze heb zou ik altijd content kopen via de PC want dan gaat 100% van de aankoop naar Blizzard ipv 70% en de rest naar Apple/Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:51
SeamusXanthus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:23:
Het zal de meeste mensen waarschijnlijk niks boeien maar als ik de keuze heb zou ik altijd content kopen via de PC want dan gaat 100% van de aankoop naar Blizzard ipv 70% en de rest naar Apple/Google.
Same here, heb al mijn packs gekocht via de laptop i.p.v. iPad

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Bosmonster schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:09:
[...]
Apple wil niet meer geld, Apple corrigeert de prijzen naar inflatie en nieuwe belastingregels.

Het lijkt heel veel. Van 89 naar 99 cent ofzo hoor je niemand over, maar als het gaat om een zelfde percentage voor 60 euro wordt het natuurlijk wel ineens een hoop geld. En bij Blizzard card packs gaat het om dat soort bedragen helaas.

Uiteindelijk boeit het niet, we leven in een internationale wereld met verschillende valuta en belastingstelsels, dus de prijzen zullen altijd blijven fluctueren. Maar om te zeggen dat Apple of Blizzard dit doet "om meer geld te verdienen", is wel erg kort door de bocht. Als dat hun doel was hadden ze een algemene prijsverhoging doorgevoerd.
En gaan ze de prijzen lager maken wanneer er deflatie is?

Apple doet alleen wijziging die ze goed uitkomt, logisch, het is een bedrijf. Maar kom nu niet aan dat ze dit moeten doen. Andere doen het niet, dus in verhouding wilt Apple dus wel meer geld zien.
Maargoed we zullen zien wat Apple doet wanneer de koersen voordelig voor hun inkomsten is, kijken of ze de prijzen dan verlagen. Ik schat van niet.

Maar ik heb maar weer eens mijn deck aangepast.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AMrP4O5HGZXHjWJE680nfjpC/full.png

Ik heb een Quartermaster vervangen met een Antique Healbot. Mijn ervaring is dat 2 Quartermasters weinig value heeft, in vrijwel alle gevallen speel ik een Muster voor turn 8 om direct de combo te doen, en omdat iedereen weet dat ze direct verwijderd moeten worden, leven eigenlijk nooit lang genoeg. Kunnen ze er toch niet mee dealen, dan win ik sowieso, want dat betekent gewoon dat ik bord control heb/krijg.

Het enige nadeel is dat ik misschien wat langer moet wachten op de combo compleet te hebben, maar lategame heb ik toch zat goede kaarten dat dit niet zo belangrijk is, het is voor mij dan een soort van finisher, tot die tijd kan ik wel board control houden.
De Antique Healbot is voor mij een belangrijke Heal, ondanks dat ik Zoo, Hunter en Mechmage redelijk vaak kan vertragen, is mijn health tegen de tijd dat ik echt harde control krijg, erg laag, wanneer ik dan niet mijn Guardian of Kings of Lay on Hands trek, dan heb ik een flink probleem, tevens zijn ze bijna nergens mee te combineren, terwijl Healbot dit veel makkelijker kan.

Uiteindelijk heb ik die health tegen aggro nodig, terwijl de 2de Quartermaster niet nodig is, tegen Control win ik sowieso toch vrijwel altijd wel doordat mijn deck heel erg gericht is op control.

Mijn 2de verandering is Kel'Thuzad voor Dr. Boom, al overweeg ik deze naar Sneed's te veranderen (deze heb ik echter op dit moment nog niet). De simpele reden is dat geen andere 7 damage drops heb, en omdat iedereen BGH heeft, is de 7/7 vaak een dead card. Dr. Boom is nog steeds een hele goede kaart, maar hij is gewoon veel beter in een deck waar meer 7+ damage kaarten inzitten.
Kel'Thuzad voor nu vooral een probeersel, maar omdat ik lategame vaak board control heb, maakt die Kel'Thuzad een goede kaart om deze ook makkelijk te houden. Daarnaast is het een zeer gewilde target voor hard removal, dit komt dan weer goed uit met andere kaarten zoals Tirion, Sylvana's enz, want je kan niet alles zo verwijderen. ;)

De reden om het mogelijk te veranderen naar Sneed's, is omdat deze beter alleen op het veld doet, beetje hetzelfde argument als bij Sylvana's en Cairne. De ene geeft je meer control, en de andere geeft je gewoon 2 bodies.

[ Voor 48% gewijzigd door Benjamin- op 14-01-2015 17:15 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:31
Ik heb nu ook eindelijk de dalaran flame in bezit :) erg blij mee!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Benjamin- schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:57:
[...]

En gaan ze de prijzen lager maken wanneer er deflatie is?
Uhh ja, dit hebben ze al eerder gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Jep, nu weer de mogelijkheid om alles te verkrijgen ingame

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Waar heb je hem gekocht en hoeveel was die als ik vragen mag? Had prijzen op Ebay van 100 euro gezien, dat heb ik er absoluut niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geplande shop maintenance vanavond om 22.00 als je al van plan bent om pack te kopen is het waarschijnlijk slim om nu te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:28:
Waar heb je hem gekocht en hoeveel was die als ik vragen mag? Had prijzen op Ebay van 100 euro gezien, dat heb ik er absoluut niet voor over.
Op eBay indd, 100 dollar, dus zo'n 87 euro, maar ik doe het puur omdat hij best zeldzaam is en ik nu weer de mogelijkheid heb om alles in het spel te halen...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bijvoorbeeld: http://readwrite.com/2011...pricing-in-select-markets

App Store prijzen zijn gebaseerd op $-prijzen. Als de koersen veranderen, veranderen de prijzen ook, soms naar boven, soms naar beneden.

Helaas hebben we last van een zwakke euro momenteel.

Overigens was Blizzard al zeer vriendelijk richting spelers door de prijzen op de iPad en Android gelijk te hebben aan de PC. Aangezien ze 30% mogen inleveren bij Apple respectievelijk Google. Ze verdienen in verhouding dus toch al veel minder aan die versies.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 14-01-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het beleefd mensen. We zijn hier om te praten over Heartstone in een ontspannen sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Inderdaad, niet heel volwassen sommige reacties :)

Ik vermaak me prima met het Tempo Rogue deck van Spark: http://www.hearthpwn.com/...2-spark-tempo-miracle-s10

Echt leuke plays die je kan maken, en ook echt een deck waarbij je regelmatig flink moet puzzelen om de combos goed tot uitvoering te brengen.

Denk wel dat dit een potentieel deck is om mee te gaan ladderen. Morgen nog maar wat uitvoeriger testen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Voor een ander heel goed Rogue deck zou je deze kunnen bekijken:
http://raithsphe.re/hostydecks/rogue.html
Gemaakt door Hosty en Firebat (Blizzcon winnaar)
Bosmonster schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:15:
[...]

Bijvoorbeeld: http://readwrite.com/2011...pricing-in-select-markets

App Store prijzen zijn gebaseerd op $-prijzen. Als de koersen veranderen, veranderen de prijzen ook, soms naar boven, soms naar beneden.

Helaas hebben we last van een zwakke euro momenteel.

Overigens was Blizzard al zeer vriendelijk richting spelers door de prijzen op de iPad en Android gelijk te hebben aan de PC. Aangezien ze 30% mogen inleveren bij Apple respectievelijk Google. Ze verdienen in verhouding dus toch al veel minder aan die versies.
Dat is netjes. Doen ze dat nog steeds trouwens?

Klopt dat ze er minder aan verdienen, vraag me ook af wat voor effecten dat heeft op de winst, stel dat veel mensen nu exclusief op een tablet gaan spelen, zullen ze daar ook het geld uitgeven, en dus minder winst maken.

Ik denk toch wel dat het een negatief effect gaat hebben bij de iOS versie, de mensen die dit doorhebben gaan het natuurlijk via de PC kopen.

Schitterend dit! :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LvnbbpndYeheHHnCFNfBcrE4/full.png

Ik speel een Shielded Minibot, krijg vervolgens een 5/5, coin Truesilver en ik kon lekker damage doen. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Benjamin- op 15-01-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Een madder bomber van de tegenstander die 6x jouw 2 minions raakt... bahbah. (Tegenstander had zelf 1 minon liggen)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Oh wat is Kel'Thuzad toch een leuke kaart, speelt een Hunter explosive, ik trade zo mijn hele bord tot 1-2 health en val hem aan, hij zo "Greetings", ik Kel'Thuzad + "Well Met", hij concede. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Spam

[ Voor 98% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2015 17:14 ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een team mijn ticket wilt betalen, kom ik af. Heb al The Storm in België op mijn naam. Tot daar de bragging rights. :P

Alle gekheid op een stokje, heb er geen zin meer in. Teveel rompslomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:11:
Als er een team mijn ticket wilt betalen, kom ik af. Heb al The Storm in België op mijn naam. Tot daar de bragging rights. :P

Alle gekheid op een stokje, heb er geen zin meer in. Teveel rompslomp.
Ik heb er simpelweg geen tijd voor maar als ik wel zou gaan kun je op jouw cv. de prestatie van Runner-up erbij zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Net even the naxx heroic gothic harvester verslagen.

Na een uurtje of...... 22....

Wat een vuile smerige (dikke censuur)!!!!!

Wing drie zit er op, nog twee te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

stalscu schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:41:

Welke deck heb je gebruikt, en met wat voor hand is het je gelukt?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:19
Er komt weer een nieuw WC, waarbij je kan kwalificeren zodra je minimaal 2 punten behaald hebt.

An important update on collecting points for Hearthstone World Championship qualification via Ranked Play:
1st: 50 points
2nd-10th: 40 points
11th-20th: 30 points
21st-50th: 10 points
51st-100th: 1 point
Information on other ways to collect points (tournaments, et cetera) will be available soon. Remember, points can be collected as of this month!

http://us.battle.net/hear...pic/16016271654?page=3#49

Eindelijk heeft het weer nut om Legend te worden! :*)
Succes op de ladder trouwens astie, hopelijk lukt het deze maand wel om Legend te worden. :)

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

PCBaas schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:05:
Er komt weer een nieuw WC, waarbij je kan kwalificeren zodra je minimaal 2 punten behaald hebt.

An important update on collecting points for Hearthstone World Championship qualification via Ranked Play:
Information on other ways to collect points (tournaments, et cetera) will be available soon. Remember, points can be collected as of this month!

Succes op de ladder trouwens astie, hopelijk lukt het deze maand wel om Legend te worden. :)
Thanks! :) Succes.. Los of het nut heeft, ik wil eerst Legend geworden :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dus je moet top100 eindigen? Oh dat is makkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik was hearthstone een beetje zat, dus ik heb een tijdje niet meer g espeeld.

Nu heeft kripparrian een video geplaatst wat het misschien weer interessant kan maken.

https://www.youtube.com/watch?v=ROgvKrHdbYU

Dat zit ik nu te doen in constructed. Ik zal niet veel winnen ben ik bang, maar ach.

Edit:
Mijn eerste gewonnen match op rank 15. Ik speelde op turn 3 een magma rager (5-1) en hij gebruikt shadow word death! :P Daarna met hogger en kel'thuzad gewonnen.

[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 16-01-2015 17:52 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

HyperMan schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:51:
[...]

Welke deck heb je gebruikt, en met wat voor hand is het je gelukt?
Ik heb van alles geprobeerd. Voor het eerst het net op gegaan, na een nederlaag of 50 en de rook langszaam uit mijn oren kwam, haha, ;-).

Maar ik kon niet een dek vinden waar ik de kaarten van had. Terug zelf weer proberen.

En met druid, ineens lukte het. Een heel lang potje. En zijn kaarten waren ineens op. Ja, toen was het snel gedaan.

Maar of ik specifiek een tactiek had? Geen idee. Misschien viel het na al die potjes gewoon een keer helemaal mijn kant uit, puur geluk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Waarom een glitch? Op zulke ranks speel je echt tegen mensen die helemaal niets begrijpen en geen tactiek hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

En als je maar genoeg potjes speelt word je vanzelf rank 20 want je kunt geen stars verliezen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Benjamin- schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:14:
Waarom een glitch? Op zulke ranks speel je echt tegen mensen die helemaal niets begrijpen en geen tactiek hebben.
Bekende time-out glitches, is regionaal wel eens erg variabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
PCBaas schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:05:

Tnx mate, Ik schommel nu rond rang 2 en 3. Kom veel legendary's tegen nu maar veel spelen er de eeuwige combo druid van. Heb ik toch wat meer moeite mee dan met Hunter helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Vandaag vrijwel al m'n goldens gedust zodat ik 2 Shield Slam kon maken, zodat ik nu EINDELIJK een keertje fatsoenlijk Warrior kan gaan spelen. Daarna lekker aan het deckbuilden gegaan en ik kwam uit op dit: http://i.imgur.com/7jCys3p.jpg

Net ff 3 potjes getest op de ladder en ik had gewonnen van Muster Paladin en Control Warrior, en net op het randje verloren van HandLock. Als iemand zin heeft om hiertegen te playtesten: KoningTimmy#2519 :*)

EDIT: Na 2 games (na de HandLock loss :P) had ik de Piloted Shredders vervangen voor Chillwind Yetis en Crush door Execute, waarna het geheel voor mijn gevoel net wat beter werkte.

[ Voor 16% gewijzigd door PCBaas op 18-01-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:41
0 wins arena, daarna (eindelijk na 20+ arena weer mage!) 10 wins, en nu ziet het er weer uit als 0 wins. Wat een absolute bagger drafts soms :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zebby schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:06:
0 wins arena, daarna (eindelijk na 20+ arena weer mage!) 10 wins, en nu ziet het er weer uit als 0 wins. Wat een absolute bagger drafts soms :/
Dat is wel erg dramatisch. Met een redelijke mana curve moet je toch wel minstens één win kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
0 wins is wel erg dramatisch inderdaad, dan ligt het niet alleen aan de draft. Zeg niet dat het aan jou ligt hoor, maar het kan ook aan pech met de draw liggen en pech met je tegenstanders.

Welke classes had je voor die 0 wins? Geen Warrior of Hunter toch? :P

Als je alleen Arena goed kunt doen met Mage is er ook wat mis denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 19-01-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
stalscu schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:41:

Wacht maar tot je bij Heroic KT aankomt(laatste baas), daar ben je ook wel even zoet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

g0tanks schreef op maandag 19 januari 2015 @ 01:26:
[...]

Dat is wel erg dramatisch. Met een redelijke mana curve moet je toch wel minstens één win kunnen halen?
Dat zou je denken, ik had een keer een mooi trapje naar beneden, meeste 2 mana en langzaam naar 6 mana. ik mocht iedere keer als laatste starten. in de mulligans, waar ik alles weg gooide wat geen 2 of 3 mana was, heb ik in totaal 2x een 2 mana kaart gehad en de rest bestond uit 4, 5 of 6 mana kaarten. pas rond beurt 6 kreeg ik wat klein spul, maar was al lang te laat om nog iets te kunnen doen. eind resultaat: 0-3 en 5 crappy kaarten.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
skoozie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Dat zou je denken, ik had een keer een mooi trapje naar beneden, meeste 2 mana en langzaam naar 6 mana. ik mocht iedere keer als laatste starten. in de mulligans, waar ik alles weg gooide wat geen 2 of 3 mana was, heb ik in totaal 2x een 2 mana kaart gehad en de rest bestond uit 4, 5 of 6 mana kaarten. pas rond beurt 6 kreeg ik wat klein spul, maar was al lang te laat om nog iets te kunnen doen. eind resultaat: 0-3 en 5 crappy kaarten.
ach af en toe een 0-win is ook wel normaal. Ik heb veel arena gepeeld en dat overkomt mij afgelopen weekend zelfs 2x achter elkaar. Gelukkig gebeurt 't nog altijd ver onder het aantal 12-wins. :)

heb 't idee dat man soms afgestraft wordt, want bij 0-2 kwam ik nog zo'n sterke deck (3x fire ball, 2xflame strike en 3x water elemental o.a.) tegen, echt niet normaal, mja had zelf ook vaak van 0-2 naar 9-2 of 10-2 gegaan.

Andere keer verloor ik 3x van topdecked finishers, terwijl bij hem/haar alles leeg was en ik nog 1 of 2 ronden nodig had om aftemaken. Kan je zeggen dat ik early game niet goed deed, mja 3x topdecked charge/fireball achter elkaar, vinnik toch net iets teveel pech.

[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 19-01-2015 09:47 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:13
Het kan iedereen gebeuren. Afgelopen weekend heb ik 4 arena runs gedaan, waarvan er ook 1 met 0 overwinningen uitkwam. De andere 3 runs waren 8-3, 3-3, en 7-3. In de 0-3 run kwam ik bij de 0-1 een goede speler tegen die op een gegeven moment ook nog met een Ragnaros kwam. Het laatste potje was tegen een druid die Ysera topdeckte in de end game en met zijn enige spareparts die hij de beurt ervoor kreeg een taunt kon neerleggen op Ysera. Zijn eerste dream kaart was Ysera awakens en toen was het wel klaar.
Toegegeven ik had geen superdeck maar het kan gewoon gebeuren dat je 3 keer goede tegenstanders krijgt.

Overigens denk ik dat de snellere meta in arena het missen van je 2 en 3 drops ook sneller kan afstraffen dan in het verleden. Toen ik 8-2 stond kreeg ik alleen maar end game mannetjes en kon ik pas bij beurt 4 iets zinvols neerleggen. Mijn deck had een hele sloot lage mana cost creatures maar die kwamen dat potje echt te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Brangus Glee schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:05:
Mijn deck had een hele sloot lage mana cost creatures maar die kwamen dat potje echt te laat.
Dat is zo tenenkrommend slecht. Vorige week met Shaman 0-3 gegaan. Hele zooi Whirl-a-Trons en ander klein meuk, met een Sunwalker en een Fire Elemental als hoogste kaarten. Keer op keer begon ik met onder andere die twee kaarten. Soms heb je gewoon RNG tegen je en kan je het schudden.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal niet zeggen dat ik nooit een 0-3 arena run heb gehad, maar zou mijn verbazen als het er meer dan 5 zijn in mijn hele heartstone speeltijd (sinds open beta). daarin tegen heb ik ook maar 1 12 wins run en misschien 6 11 win runs. wel een ontelbaar aantal 6 tot 10 win runs. blijkbaar doe ik in mijn draft (of gameplay) iets waardoor ik weinig echt slechte draft heb, maar dit zorgt er ook voor dat ik geen super sterk deck heb.

waarschijnlijk onder waardeer ik carddraw en comeback kaarten, ten opzichten van valeu minions. waardoor ik win als ik vroeg voor kom maar kan ik slecht terug komen van achterstand of kom ik te vroeg in een topdeck mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Gisteren had mijn tegenstander in Arena
T1 : innervate + Thrallmar Farseer (2/3 windfury)
T2: Mark of the wild (4/5 windfury) 8 face damage
ik kon hem toen 3 damage doen
T3: Mark of Nature (8/2 windfury) 16 face damage
Daarna had ik hem kapot maar ik verloor uiteraard. Om maar even aan te geven hoe belangrijk early removal is.

In arena wordt het steeds belangrijker dat je een goede early game hebt. Als je de twee drop mist heb je meestal al verloren. Eigenlijk wil je niet maar slechts een standaard 3/2, maar meteen een leuke mini-combo maken en verder bouwen.

Ik heb trouwens pas twee keer 0 wins gehaald en speel vanaf beta al talloze Arena's. Ben daar best wel trots op, en weet nog hoe ontzettend ik baalde toen het me voor het eerste gebeurde.

[ Voor 14% gewijzigd door SeamusXanthus op 19-01-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Weet niet hoe vaak ik 0 wins heb gehad. Denk maximaal 3 keer. En heb 1x direct retired na de meest crappy draft ever :P

Meestal was het dat ik best een goed deck had, maar met te weinig early game en ik achter elkaar werd neergemaaid door face-drafts. Dat doet me altijd wel weer realiseren dat Arena grotendeels draait om genoeg early game, ondanks dat al die Ogres en Stormwind's er zo aanlokkelijk uitzien tijdens de draft :P

Probeer het aantal sterke 5+ minions te beperken tot een stuk of 6. Maar goed, dan moet je nog steeds wel mazzel hebben met je draw als je continu tegen face-drafts gepaired wordt.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 19-01-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

LangeQuin schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:21:
[...]

Wacht maar tot je bij Heroic KT aankomt(laatste baas), daar ben je ook wel even zoet mee :)
Haha, na de gothic harvester maak ik mij geen illussies dat de rest een eitje wordt, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoratNL_
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-08 15:57
stalscu schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:15:
[...]

Haha, na de gothic harvester maak ik mij geen illussies dat de rest een eitje wordt, ;-).
heroic sapphiron is zeker geen eitje hoor, heb ze nu allemaal gedaan behalve KT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Voor alle heroics zijn wel goede counterdecks te maken, maar dan moet je die kaarten wel hebben natuurlijk.

Verder moet je bij sommige heroics gewoon veel mazzel hebben met je draw, zelfs met een goed counterdeck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:51
Bosmonster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:52:
Voor alle heroics zijn wel goede counterdecks te maken, maar dan moet je die kaarten wel hebben natuurlijk.

Verder moet je bij sommige heroics gewoon veel mazzel hebben met je draw, zelfs met een goed counterdeck.
Ik heb zelf de palladin challenge nog niet gedaan, na 15 pogingen had ik er echt geen zin meer in. Wellicht vanavond toch nog maar een keer proberen..

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
KT vond ik BY FAR de moeilijkste boss op heroic (pre-gvg, weet niet hoe het nu is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Freelance schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:57:
[...]

Ik heb zelf de palladin challenge nog niet gedaan, na 15 pogingen had ik er echt geen zin meer in. Wellicht vanavond toch nog maar een keer proberen..
Ja die is nogal.. unbalanced..

Blijven proberen en hopen op die Ooze-combo's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bosmonster schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:46:
[...]

Ja die is nogal.. unbalanced..

Blijven proberen en hopen op die Ooze-combo's..
erm niet te greedy worden en wachten totdat zijn board wipes gebruikt zijn. Gooi dus nooit AL je kaarten op het bord.

(precies hoe je op arena tegen een mage moet spelen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:24
Hmmz.. Bug of feature?

Mijn warlock-opponent heeft een 3/4 voidcaller en een 4-4 floating watcher op board liggen. Ik speel als Druid en swipe zijn voidcaller en die deathrattled zijn Mal 'Ganis. Zijn floating watcher verandert in een 6-5, dat zou toch niet mogen gebeuren? In de card text van de Floating Watcher staat dat die enkel +2/+2 geeft op zijn eigen turn. Hierdoor kon ik niet meer goed traden met de Watcher en verloor ik uiteindelijk ook (al had ik waarschijnlijk ook wel verloren :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Lees de tekst eens op Mal'Ganis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Rabbiej schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:37:
Hmmz.. Bug of feature?

Mijn warlock-opponent heeft een 3/4 voidcaller en een 4-4 floating watcher op board liggen. Ik speel als Druid en swipe zijn voidcaller en die deathrattled zijn Mal 'Ganis. Zijn floating watcher verandert in een 6-5, dat zou toch niet mogen gebeuren? In de card text van de Floating Watcher staat dat die enkel +2/+2 geeft op zijn eigen turn. Hierdoor kon ik niet meer goed traden met de Watcher en verloor ik uiteindelijk ook (al had ik waarschijnlijk ook wel verloren :-))
misschien moet je eens beter leren lezen wat er op elke kaart staat. Zijn floating watcher was waarschijnlijk 6/6 trouwens na je swipe. :)

edit: wel 6/5 natuurlijk door de swipe damage :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 19-01-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
djengizz schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:41:
[...]

Lees de tekst eens op Mal'Ganis ;).
Mjah, belangrijkste is om door te hebben dat het geen Battlecry is, maar permanent effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Rabbiej schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:37:
Hmmz.. Bug of feature?

Het +2/+2 effect wat je zag komt van Mal'Ganis en niet van de Floating watcher zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:24
I see, I see.. :-) Zie Mal Ganis zo weinig gespeeld worden dat ik zijn effect helemaal vergat, dacht dat alleen hero immune er door werd. Geen bug dus, dacht gewoon dat die door de swipe gebuffed werd.

[ Voor 12% gewijzigd door Rabbiej op 19-01-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Heb nu toch een leuke mage deck bedacht! :D
http://www.hearthhead.com...zgD7zgH7zg17zvt7zvC7zEi8R

Kleine tweak http://www.hearthhead.com...zgD7zgH7zg17zvt7zvC7zEi8R

Acolyte of Pain kun je ook heerlijk optimaal benutten en toch een BGH voor de grotere endgames

Speelt echt heerlijk! Je kunt zo'n heerlijke combo's maken met pyromance, explosive sheep en een spell naar keuze :D
Daarnaast freeze je alles en icelance doet echt pijn :) werkt heerlijk!
Faceless+sheep ftw :)
Portal en shredder voor random fun, daar komen vaak de meest imba minions uit.

Wat denken jullie.. wat mist dit deck, waar is het zwak tegen?

Het is overigens ook gebaseerd op de kaarten die ik heb.
Goede aanvulling zou antonius zijn, maar die heb ik helaas nog niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Predje op 20-01-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Predje schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:42:
Heb nu toch een leuke mage deck bedacht! :D
http://www.hearthhead.com...zgD7zgH7zg17zvt7zvC7zEi8R

Kleine tweak http://www.hearthhead.com...zgD7zgH7zg17zvt7zvC7zEi8R

Acolyte of Pain kun je ook heerlijk optimaal benutten en toch een BGH voor de grotere endgames

Speelt echt heerlijk! Je kunt zo'n heerlijke combo's maken met pyromance, explosive sheep en een spell naar keuze :D
Daarnaast freeze je alles en icelance doet echt pijn :) werkt heerlijk!
Faceless+sheep ftw :)
Portal en shredder voor random fun, daar komen vaak de meest imba minions uit.

Wat denken jullie.. wat mist dit deck, waar is het zwak tegen?

Het is overigens ook gebaseerd op de kaarten die ik heb.
Goede aanvulling zou antonius zijn, maar die heb ik helaas nog niet.
Je zou Archmage wisselen voor nog een Azure Drake. En Acolyte Pain wisselen voor een Unstabel Portal . Je hebt al 2 Arcane Intellects en 2 Azure Drakes dan. Is genoeg carddraw. Daarbij levert de Acolyte vaak maar 1 card op en lategame kost het je 5 mana om een kaart te trekken. Daarbij zou ik Mirror Image verwijderen voor een ManaWyrm. Met zoveel spells zou een extra wormpje niet verkeerd zijn.

Je zult het zeker niet slecht doen tegen de huntards en zoo's. Maar lategame zul je wat problemen tegenkomen lijkt me. Dus tegen de Priests, Warriors en Druids krijg je het lastig. Dan praat ik natuurlijk wel over de netdecks natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
astie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:10:
[...]
Daarbij zou ik Mirror Image verwijderen voor een ManaWyrm. Met zoveel spells zou een extra wormpje niet verkeerd zijn.
Heb 2 drakes gecraft en idd 2 portals nu.
Wel 1 mirror image, dat is a) een spel en b) irritant (irritaunt :P).
Daarnaast zijn die met echo ook nog eens 2 keer gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Iemand deze video al gezien?
https://www.youtube.com/watch?v=sCIe97BC3Zc

What are the odds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
PCBaas schreef op zondag 18 januari 2015 @ 22:28:
Vandaag vrijwel al m'n goldens gedust zodat ik 2 Shield Slam kon maken, zodat ik nu EINDELIJK een keertje fatsoenlijk Warrior kan gaan spelen. Daarna lekker aan het deckbuilden gegaan en ik kwam uit op dit: http://i.imgur.com/7jCys3p.jpg

Net ff 3 potjes getest op de ladder en ik had gewonnen van Muster Paladin en Control Warrior, en net op het randje verloren van HandLock. Als iemand zin heeft om hiertegen te playtesten: KoningTimmy#2519 :*)

EDIT: Na 2 games (na de HandLock loss :P) had ik de Piloted Shredders vervangen voor Chillwind Yetis en Crush door Execute, waarna het geheel voor mijn gevoel net wat beter werkte.
Na een flink aantal games in ranked ben ik er (alweer :P) achter gekomen dat vrijwel iedereen Aggro decks speelt (Zoo, Mech Mage, Mech Druid, Hunter, etc.); daartegen werkt het "Mech" package in m'n Warrior niet, want dan gaan ze gewoon voor face en verlies ik met een groot veld aan minions.

Ik heb dan ook m'n deck rigoreus aangepakt en dit is m'n 2e versie, meer gefocused op anti-aggro, maar nog steeds midrange: http://i.imgur.com/mfR2FNs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Urt4sEMl.jpg

Ik heb ook een keer geluk :) Had liever een neutrale legendary gehad zoals Ragnaros or Ysera. Maar je mag een gegeven kaart niet in de bek kijken toch?

Of zal ik 'm dusten en Rag craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Ligt er aan wat voor class/decks je speelt. Rag isneen sterke neutral, maar zo zijn DrBoom en sylvanas ook sterke neutral legendaries.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Zo....vandaag eens geprobeerd om naar Legendary te komen. 4x op 5 sterren gekomen. 3x verloren doordat ik lethal had de volgende beurd maar helaas. 1x verloren door Undertaker opening.
Ik heb het vanavond bijgehouden. 8x opening Undertaker combo tegen gehad. 6x lose omdat hij vaak bij beurd 3 al een 4/5 (met damage natuurlijk) is. Daarom nu inmiddels weer op rang 2 beland.
Ben ik dan de enige die vind dat een 1 mana wincondition echt niet acceptabel is? Een 1 mana 1/2 is al een sterke 1 mana kaart. Je hebt bijna altijd 2 mana nodig om hem af te maken. Dat betekend dat je tegenstander de volgende beurt weer verder kan met board development en jij kan een 3 mana kaart spelen die toch weer weggevaagd wordt.

Tot zo ver mijn rage maar zo dacht ik er voor vanavond ook al over maar vanavond bevestigd het maar weer eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
astie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:01:
Ben ik dan de enige die vind dat een 1 mana wincondition echt niet acceptabel is? Een 1 mana 1/2 is al een sterke 1 mana kaart. Je hebt bijna altijd 2 mana nodig om hem af te maken.
Het is wat simpel gesteld maar in feite heb je natuurlijk gelijk.

Als Deathrattles zwak zouden zijn zouden Undertaker decks namelijk ook niet zo goed zijn ;).
Nu zijn ze niet alleen goed puur qua value maar zijn ze qua game design vaak ook nog eens 'sticky' wat het ontstane vroege tempo verschil nog eens uitvergroot en met een beetje slechte draw vaak al snel onoverbrugbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Pfffff, kutmages in Arena.

Ik had een fantastisch rogue deck. Perfect gebouwd op tempo, maar toch maar 10-3. Drie losses tegen Mage.

Op die 13 matches 6 keer tegen mage gespeeld. Mage kan gewoonweg te makkelijk tempo onderbreken met zijn undercosted spells en die hero power. Het perfecte voorbeeld was het spelletje dat ik verloor tegen de mage die gewoon iedere kaart 1 voor 1 speelde, maar door de undercosted value van Frostbolt en Flame Cannon kon hij wel minions spelen die ik op den duur niet meer wegkreeg met mijn spells/hero power. Dan komt het nadeel van combo kijken bij rogue waar je uiteindelijk in het kaart nadeel geraakt en de mage kan makkelijk kaart voordeel genereren door Arcane Intellect.

Mage is gewoonweg zonder enige twijfel de alpha klasse in Arena. Met een gelijkwaardig deck en gelijkwaardige spelers en gelijkwaardige draws trek je altijd aan het kortste eind als je een andere klasse dan mage speelt.

Jammer, Blizzard zou er beter iets aan doen, maar ik zou ook niet weten wat. Want het probeel situeert zich niet rond één kaart of een beperkt aantal kaarten. Die klasse is gewoon heel sterk uitgebalanceerd als je de goede kaarten hebt en is beter dan een andere klasse die ook zijn goede kaarten heeft. Mage kan er toch meer value uithalen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13
Los van de kracht van Mage (die ik trouwens veel minder vaak tegenkom) is het mij opgevallen dat Rogue ook een stuk minder presteert na GvG. Ik meen me te herinneren dat die class ook een stukje hoger stond in de arena rankings dan de vierde plek. Komt ook omdat Paladin enorm gestegen is natuurlijk, maar goed.
astie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:01:
Ben ik dan de enige die vind dat een 1 mana wincondition echt niet acceptabel is?
Ik hoorde laatst Kolento op z'n stream zeggen dat Blizzard niets aan de Undertaker heeft gedaan omdat GvG toch niet zo zwaar leunde op deathrattles en die kaart na de release van GvG dus niet zo overpowered zou zijn. Waarna hij cynisch verzuchtte: ik merk het. Hij speelde zelf met hunter op dat moment en was net wel/niet legend. Je bent dus zeker niet alleen.

Ik hoop dat je 't haalt. Je hebt zeker nog twee weekenden dus ik zou denken: moet lukken!

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik had hier destijds al een post over gemaakt. Rogue is dan ook gestegen sinds GvG, Paladin was altijd al goed. Je gevoel komt dus niet overeen met de statistieken.
Benjamin- schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:56:
Dit komt echter niet over met de stats.
Dit zijn de hoeveelheid gewonnen potjes sinds GvG:
Mage: 5.31
Paladin: 4.98
Rogue: 4.85
Shaman: 4.63
Priest: 4.6
Druid: 4.46
Warlock: 4.42
Hunter: 4.36
Warrior 4.19

Dit zijn stats van de spelers van Arena Mastery
Shaman en Paladin hoort dan ook tot de top, terwijl Druid juist lager staat.
Tevens is dit niet veel veranderd sinds Naxx, verschil is dat Rogue 1 plekje hoger staat en Warlock 2 plekjes hoger staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 21-01-2015 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07
Echt wat zijn er toch domme spelers in Hearthstone zelf op rank 12 kwam ik er net weer een tegen.
Kijk iedereen kan een keer een mis play maken want dat gebeurd mij ook wel is maar deze Hunter maakte elke beurt ook minstens 1 grote fout wat hem misschien zelfs wel de winst koste.
Hij speelde bijv. op beurt 1 de Webspinner + coin en toen niets :+ en op beurt 3 speelde hij Eaglehorn Bow en ik had mijn Snowchugger liggen en deed niets en kon dus de volgende 5 beurten geen gebruik van zijn wapen maken.
Wel denk ik dat juist om dit soort dingen dat de kritiek op de Hunter soms wel snap want met bijna elke anders class op zoo na moet je echt nadenken om te winnen en kom je wanneer je zo dom speelt echt niet op rang 12.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43
Is het mode aan het worden om te trollen door zo lang mogelijk een beurt uit te zitten tegenwoordig? Ik zit hier in me'n lunch break en heb van die vier potjes als twee van deze trollen als tegenstander.... sigh

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ik merk nu vooral dat iedereen en zijn hond ALLEEN maar face gaan...
Van een hunter verwacht je dat (en haat je dat), maar ook mages gooien alles naar mijn gezicht.
Das niet erg opzich.. op turn 5 sta ik dan vaak op 15HP, maar dan zijn ze out of steam en kan mijn comeback beginnen.

Nog wat tweaks aan mijn eerder gemelde deckje: defender of argus gecraft :)
Werkt heeel goed met water elementals en drakes. Lekker tegen face dmg en brengt de elementals naar de 4HP safezone tegen priests.

Unstable portal blijft gewoon geweldig! Zoooo fun en elk potje gaat totaal anders.
Ooit krijg je niks en heb je op turn 5 Kel'Thuzad al ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Predje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:05:
Ik merk nu vooral dat iedereen en zijn hond ALLEEN maar face gaan...
Van een hunter verwacht je dat (en haat je dat), maar ook mages gooien alles naar mijn gezicht.
Das niet erg opzich.. op turn 5 sta ik dan vaak op 15HP, maar dan zijn ze out of steam en kan mijn comeback beginnen.

Nog wat tweaks aan mijn eerder gemelde deckje: defender of argus gecraft :)
Werkt heeel goed met water elementals en drakes. Lekker tegen face dmg en brengt de elementals naar de 4HP safezone tegen priests.

Unstable portal blijft gewoon geweldig! Zoooo fun en elk potje gaat totaal anders.
Ooit krijg je niks en heb je op turn 5 Kel'Thuzad al ^^
dat is juist voor velen de strategie, winst of verlies bij turn 5... tja draait deze wereld echt alleen om efficientie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Laatst online: 06-06 10:09
Als Blizzard ooit nog met een Android versie uitkomt kan ik wel gedag zeggen tegen enige schijn van kans dat ik nog iets meekrijg van lessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

JackDaniel schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:12:
Als Blizzard ooit nog met een Android versie uitkomt kan ik wel gedag zeggen tegen enige schijn van kans dat ik nog iets meekrijg van lessen.
De android versie is al een tijdje uit.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Denko schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:13:
[...]

De android versie is al een tijdje uit.
NIET D;

Edit: ja oke tablet versie. Ik wel het voor mijn g2 haha

[ Voor 16% gewijzigd door JackDaniel op 21-01-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

JackDaniel schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:14:
[...]

NIET D;

Edit: ja oke tablet versie. Ik wel het voor mijn mobiel haha
ah, ok, voor mobiel.

Ik heb hem zelf gewoon netjes draaien op mijn one plus one. Werkt prima.

[ Voor 24% gewijzigd door Denko op 21-01-2015 10:16 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
JackDaniel schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:12:
Draai zelf de tablet versie op mijn HTCm8, gaat geweldig!
Echter merk ik dat ik elke 5 min even snel een potje doe....
Ik zit ook altijd minstens 20min op de WC nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Predje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:15:
[...]

Draai zelf de tablet versie op mijn HTCm8, gaat geweldig!
Echter merk ik dat ik elke 5 min even snel een potje doe....
Ik zit ook altijd minstens 20min op de WC nu :P
What the hell. In de Play Store krijg ik te zien dat de app niet compatible is met mijn mobiel (lg g2). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
JackDaniel schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:18:
[...]

What the hell. In de Play Store krijg ik te zien dat de app niet compatible is met mijn mobiel (lg g2). :/
http://www.reddit.com/r/h...nstall_hs_on_your_android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Woa, je bent mijn held. Had maybe zelf ook wel wat research kunnen doen i.p.v. hier zo onwetend binnen te lopen maar oke :9 Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En dat is de SIMPELE manier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
-Download 3 bestanden
-Zet ze op je telefoon in de map \Phone\Android\obb\com.blizzard.wtcg.hearthstone
-Tap de .apk en install
-Speel HS.

TLDR; JA. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Mijn deckje gaat heerlijk! Rank15 inmiddels (1 avondje alles gewonnen :D)

Net zoooo lekker... vaporize op turn 3.. door de 1001 taunts (mirror image, annoyotron > echo of medivh)
Kon hij me niet aanraken tot turn 9. Grommash + whirlwind > vaporize :'D > concede ^^

Gister uit een pakje trouwens een Gadgetzan Auctioneer.. zou dit beter zijn i.p.v. 2x arcane intellect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
-

[ Voor 100% gewijzigd door badboyqxy op 21-01-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:13:
Gister uit een pakje trouwens een Gadgetzan Auctioneer.. zou dit beter zijn i.p.v. 2x arcane intellect?
zonder je deck te kennen is het korte antwoord, nee.

lange antwoord: Arcane intellect is bedoeld om je deck uit te dunnen. je betaald 3 mana om een extra kaart te hebben. een slechte deal tenzij je de mana toch over hebt (late game) of je juist combo in je deck hebt zitten waarvoor je bereid bent om extra te betalen voor een grotere kans om deze in je hand te hebben. Daarnaast kan je Arcane Intellect vroeg gebruiken indien je een slechte draw hebt en je hand wilt verversen.

Auctioneer daarin tegen werkt pas als je in de zelfde beurt auctioneer en min 1 spell kan spelen. wat in de practijk neer zal komen dat je in beurt 8+ je auctioneer zal spellen met een kleine spell. je speelt dus in feiten een 4-4 soft-taunt en vervangd een of twee kaarten voor nieuwe kaarten, terwijl je tegenstander een dr boom of Rag speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
PCBaas schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:20:
[...]

Na een flink aantal games in ranked ben ik er (alweer :P) achter gekomen dat vrijwel iedereen Aggro decks speelt (Zoo, Mech Mage, Mech Druid, Hunter, etc.); daartegen werkt het "Mech" package in m'n Warrior niet, want dan gaan ze gewoon voor face en verlies ik met een groot veld aan minions.

Ik heb dan ook m'n deck rigoreus aangepakt en dit is m'n 2e versie, meer gefocused op anti-aggro, maar nog steeds midrange: http://i.imgur.com/mfR2FNs.jpg
Waarom gebruik je geen deaths bites?
Net sneller dan de arcanite reapers, en de death rattle is handig voor acolytes en clearen van 1/1 en 2/1 rommel.

Ik moet zeggen dat ik ook redelijk ziek wordt van de Zoo en Hunters en face-mages. Ik ben zelf een beetje aan het klooien met 18-legends deckjes (fun-deckjes priest en druid) en mill-druid, dus dan is dat aardig kansloos :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ir_richman schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:54:
[...]

Waarom gebruik je geen deaths bites?
Net sneller dan de arcanite reapers, en de death rattle is handig voor acolytes en clearen van 1/1 en 2/1 rommel.
De tweede hit op een DB is door de death rattle zelfs gewoon 5-damage hit, zoals een Arcanite Reaper. Er is momenteel echt geen enkele reden meer om Arcanite te spelen mijns inziens.

Verder snap ik de Troggs ook niet zo goed. Denk dat je die beter kunt vervangen door Harrison + Shield Block oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-01-2015 15:47 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]