Wat moet ik zeggen... Apple wilt geld, en Blizzard wilt geen inkomsten verliezen. Op deze manier blijft Blizzard hoe dan ook hetzelfde bedrag krijgen, terwijl Apple niet veel ziet, gezien een hoop mensen gewoon via de PC zullen kopen.
PCBaas schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:05:
Net even gekeken hoe lang het nog gaat duren voordat ik m'n collectie compleet heb op
www.carddust.com. Mijn resultaat (na 500000 simulaties):
COMPLETE COLLECTION
min - avg - max packs
302 - 467 - 642 packs
GVG COLLECTION, 43.320 dust needed
min - avg - max packs
122 - 227 - 385 packs
CLASSIC COLLECTION, 35.780 dust needed
min - avg - max packs
122 - 232 - 360 packs
Dit gaat nog ff duren.

Ik moet gemiddeld 309 pakjes van GvG kopen om alles te krijgen.
Ik mis 9 epics en 11 legendaries in GvG en 11 epics en 14 legendaries in classic.
Maar als ik heel realistisch kijk, dan mis ik alleen deze kaarten:
Epic:
2de Ice Block
2x Echo of Medivh
2de Coghammer
1 Lightbomb (zou er nooit 2 spelen)
2x Shield Slam (ja ik moet ze gaan maken.. kan hierdoor gewoon geen control warrior spelen)
2de Doomsayer
2de Mountain Giant
Legendary:
Lord Jaraxxus
Mal'Ganis
Leeroy Jenkins
Baron Geddon
Ragnaros
De rest is gewoon amper tot niet speelbaar.
Op dit moment kan ik daardoor geen Handlock/Demonlock, Freeze Mage of Control Warrior spelen. Tot nu toe heb ik ze ook niet gecraft omdat het me gewoon erg veel kost om ze te spelen (behalve Freeze Mage, maar al vind ik het deck heel tof, is het niet mijn stijl), Handlock/Demonlock gaat me 3600 dust kosten, Warrior gaat me 4000 dust kosten. Dit kan ik trouwens wel betalen, maar wil nog steeds een golden Paladin deck, en gezien ik Paladin toch veel liever dan die 2 decks speel.

Op dit moment doe ik echter sowieso even niets, heb wel een hoop kaarten gedust waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze die niet aanpassen, maar heb er ook nog wat staan, en van GvG heb ik nog alles staan, simpelweg omdat ik toch verwacht dat ze 1 deze dagen iets gaan veranderen. Tot die tijd wacht ik nog.
Dusten heeft nu toch weinig zin, heb 8145 klaar staan, maar heb voor mijn huidige deck nog 15200 nodig om hem helemaal gold te maken...

Met de dan dubbele kaarten en nog wat extra dusten van kaarten die ik toch nooit ga gebruiken, kom ik denk ik rond de 9500 dust.
Gemiddeld pakje is iets van 100 dust, dus stel dat ik er nog een golden kaart uittrek die ik kan gebruiken, heb ik alsnog iets van 50 pakjes nodig.
EDIT:
Even gekeken, maar voor mijn mage heb ik maar 8800 dust nodig, dit terwijl ik nog maar 7 kaarten golden heb, Dr. Boom en Archmage, 2x Harvest Golem, 2x Tinkertown en 1 Mechanical Yeti, terwijl mijn Paladin de volgende kaarten Golden heeft:
2x Equality
1x Ironbeak Owl
2x Aldor Peacekeeper
En dan Cairne, Sylvanas, Black Knight, Dr. Boom, en Tirion.
Oh en mage heeft 4 basic cards en Paladin 5, dus daar ligt het niet aan.
Echt gewoon bizar hoe duur control decks zijn, zoveel epics en legendaries.
Oke even berekent hoeveel mijn decks kosten:
Paladin kost normaal 12.280 en golden 35.600 dust
Mage kost normaal 4.760 en golden 18.800 dust
Echt wereld van verschil.

Las Vegas schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:20:
[...]
Gaat een stuk beter inderdaad. Ga vanavond nog wel wat meer proberen, nu eerst even hardlopen.
Maexxna stelen met Cabal is wel fun

Was overigens niet in ranked haha.
Wild Pyromancer is wel een must in ieder geval, evenals Zombie Chow.
Ik run nu dit deck:
+ Ragnaros & MC (staan niet op de screen)
Ik zou een Shadow Madness dumpen, een 2de Holy Nova is voor mij de absolute betere keuze.
[
Voor 16% gewijzigd door
Benjamin- op 13-01-2015 19:14
]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900