Het probleem lijkt me dan dat je morst. Vaker een schone broek aantrekken is dan niet de oplossing, je moet gewoon stoppen met morsen.Struikrover schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:25:
Lijkt me echt zo vies om jeans een half jaar aan te hebben zonder te wassen. Ik mors er ook vaak eten op, dan ga ik dat echt niet met een natte doek poetsen in plaats van wassen...
Waren er maar meer mensen zoals jij, dan hadden we al lang wereldvredeHuHu schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:27:
[...]
Het probleem lijkt me dan dat je morst. Vaker een schone broek aantrekken is dan niet de oplossing, je moet gewoon stoppen met morsen.
Thank you, captainHuHu schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:27:
[...]
Het probleem lijkt me dan dat je morst. Vaker een schone broek aantrekken is dan niet de oplossing, je moet gewoon stoppen met morsen.

Nou ja, niet als vanaf het begin het idee is om notificaties naar specifieke restaurants te sturen e.d. Nu hebben ze dus één mailadres voor meer dan 920 locaties... Maar goed, dat gaan ze zelf maar oplossenGuldan schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:20:
Hmm... dat was toch ook wel met een beetje gezond verstand te verwachten? nofi hoor. Mooie les voor de volgende keer iig. Daarnaast... als je naar buiten kijkt (mits binnen NL) ben je blij dat je achter een bureau zit te werken waar het droog is
.
Ach gewoon zo houden na verloop van tijd vinden ze het zo irritant dat ze vanzelf wel overgaan. Is het echter je grootste klant dan toch maar wat anders verzinnen...
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Proberen of dat restaurant+locatie1@bedrijf.nl werkt in plaats van het algemene restaurant@bedrijf.nl , dan kunnen ze zelf ook nog wat filteren desnoods
Dat ook, maar ook gewoon de spettertjes als je staat te plassen of weet ik het wat. Een spijkerbroek heeft een flinke hoeveelheid urine opgezogen na 6 maandenStruikrover schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:25:
Lijkt me echt zo vies om jeans een half jaar aan te hebben zonder te wassen. Ik mors er ook vaak eten op, dan ga ik dat echt niet met een natte doek poetsen in plaats van wassen...
En dan al het handenvuil, zweet, lichaamsvet, regenwater en buitenvuil/stof, etc...
Denk dat als je dat een keer zou doen met een witte spijkerbroek het redelijk snel duidelijk wordt hoe ranzig dat is
Ik heb geen moeite met die zin, ik heb moeite met zijn disclaimerDouweegbertje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 00:23:
[...]
Pardon my french maar sterf, is dan wel goed? Zag jou ooit iets in die context posten
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 12-12-2014 15:38 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hell jeuh, m'n eerste Azure Cloud Service aan de praat
Een programmeertaal die sinds twee maanden geen beta meer is waarbij gelijk alles perfect moet werken inclusief alle libraries? En dit is wel een enorm specifieke benchmark, ik geloof niet dat bij standaard zaken zoals algoritmes Swift ineens meer richting Python dan C gaat qua performance.HMS schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:05:
Hmm, Swift is niet zo bijzonder snel als geadverteerd: http://blog.sudeium.com/2...-too-slow-for-production/
Meer een soort Suzuki Swift dus
Die zijn niet zo ontworpen, die gebruiken gewoon de zelfde spijkerstof als vroeger normaal was. Een oude ongewassen 501 was zwaar en hard als hij nieuw was en die sleten precies het zelfde. Daar had je ook een reclame bij dat iemand hem in bad aan trok, dat was precies het zelfde verhaal. Ze zijn ergens in de jaren '90 of eind jaren '80 van dat stretchy spul gaan gebruiken wat comfortabeler is maar gewoon geen echte denim meer is. Daar gaat dat niet mee.ZaZ schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:49:
Ik weet wel dat er van die broeken bestaan die zijn ontworpen om slijtplekken te gaan tonen.
Dus je ziet dan bijvoorbeeld een lichte vlek waar altijd je telefoon in je broekzak zit etc.
Die broeken 'mag' je niet eens wassen.
Zo'n Nudie of een andere spijkerbroek die gemaakt is van ongewassen selvedge denim trek je één keer aan onder de douche om de lijm er uit te wassen en er tegelijkertijd voor te zorgen dat niet alles aan die broek blauw wordt zoals bij handwas. Daarna was je hem inderdaad een paar maanden niet, maar dat zou ik alleen aanraden in de winter. Altijd uithangen wanneer je hem niet draagt.
Ik heb altijd één ingewerkt exemplaar en dan koop ik een nieuwe om in te werken. Spijkerbroeken moeten gewoon stevig en zwaar zijn en niet van die vrouwelijke stretch dingen.
Ik vind van die nep slijtplekken die niet op de plek zitten waar de plooien van de broek zitten gewoon niet mooi, sommige merken doen dat wel beter maar ja 200 euro betalen voor het zelfde model broek wat je ongewassen voor 120 euro koopt omdat die duurdere meer versleten is?
Een witte spijkerbroek verneuk ik gemiddeld binnen één dag.Bosmonster schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:44:
[...]
Denk dat als je dat een keer zou doen met een witte spijkerbroek het redelijk snel duidelijk wordt hoe ranzig dat is
[ Voor 6% gewijzigd door BikkelZ op 12-12-2014 16:09 ]
iOS developer
Voor 120 euro heb ik 3~4 broeken en dan hoef ik ze geen 6 maanden aan te doen voor de eerste was
Jeetje wat een informatie. Weer wat geleerd 
Ik leef denk ik in een andere wereld. Ik gooi om de dag mijn spijkerbroek in de was en verder gaat het er vooral om dat de zakken niet te ondiep zijn en ik geen koude benen krijg, verder vind ik het wel best.
Ik leef denk ik in een andere wereld. Ik gooi om de dag mijn spijkerbroek in de was en verder gaat het er vooral om dat de zakken niet te ondiep zijn en ik geen koude benen krijg, verder vind ik het wel best.
Lekker op de bank
.oisyn schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:46:
[...]
Ik heb geen moeite met die zin, ik heb moeite met zijn disclaimer. Ik zou de opmerking zelf niet zo snel wegmodden.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Het is alleen sociaal niet toelaatbaar voor mensen die zogenaamd sociaal zijn en volgens zichzelf heel goed zijn in communiceren maar vooral bezig zijn met mensen te verwarren door niet te zeggen wat ze willen zeggen namelijk: Sterf en eet een koekje.
Ik ben er helemaal klaar mee. Nog 10 minuten hier rondhangen en dan ga ik weekeind vieren.
Nieuwe spam van Searchlite in m'n mailbox.
Maar even gereageerd met:Gezien het einde van het jaar weer nadert, heb ik een korte vraag.
We hebben op het moment namelijk veel klanten in de provincie Zuid Holland die zoekende zijn naar verschillende type .NET Developers, of waarbij dit snel gaat gebeuren.
Januari 2015 zullen weer budgetteringen loskomen en nieuwe projecten van start gaan. Uiteraard brengt dit een hoop kansen met zich mee voor ontwikkelaars die een volgende stap overwegen.
Mijn vraag is dan ook of je komend jaar open staat om een volgende stap in je carrière te maken? Wellicht dat je toe bent aan een nieuwe werkomgeving, functie, locatie of simpelweg meer wil en kan verdienen.
December is altijd een goed moment om eens even stil te staan bij je huidige situatie. Wij richten ons als team binnen Searchlite uitsluitend op .NET development vacatures en zijn dan ook goed op de hoogte wat allemaal speelt in jouw regio. Mocht enige interesse gewekt zijn, zie ik graag je CV tegemoet. Ik zal dan gelijk even kijken welke passende jobs er nu zijn of snel aan zitten te komen. Deze zal ik je dan uiteraard even toesturen, met alle noodzakelijk info.
In de bijlage vind je momenteel het actuele vacature overzicht in jouw regio.
Als je prima op je plek zit helemaal goed uiteraard, maar mocht je toch (in de nabije toekomst) benieuwd zijn wat de mogelijkheden zijn, hoor ik graag wat precies jouw interesse wekt.
Tot slot een woord van dank. Snap dat je niet altijd op dit soort mails zit te wachten en probeer je dan ook niet constant te 'spammen' met mail.
Bedankt voor je tijd om het afgelopen jaar mijn mails door te nemen en alvast een hele fijne kerstmaand gewenst.
"Snap dat je niet altijd op dit soort mails zit te wachten en probeer je dan ook niet constant te 'spammen' met mail. "
Uh? Wat is dit dan? Als je ook maar één seconde de tijd had gelezen om mijn LinkedInprofiel te lezen (waar je, naam ik aanneem, mijn contactgegevens vandaan hebt geript) dan had je direct kunnen lezen dat ik niet op dit soort generieke copy-paste mailtjes zit te wachten. Wat jij doet is gewoon ordinair spammen, net als al je collega's, waar ik in het verleden ook al bergen spam van heb ontvangen.
Aangezien jullie echt ontzettend hardleers zijn ondanks vele klachten van anderen zal ik nogmaals even een melding maken op http://blacklist-recruiters.nl/.
Random crash van mijn computer vannacht. 0x000000fc, iets met drivers waarschijnlijk.
Daar gingen 60 dagen uptime...
Dus ik direct updaten en alles (4GB updates

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Was er al mee bezigRutix schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:41:
Ik weet niet of die hier gelinkt was maar de AIVD kerstpuzzel is weer onlinehttps://www.aivd.nl/onder...ging/nbv-kerstpuzzel-2014
Biersteker schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:04:
Kerstpuzzel + PHP = https://dl.dropboxusercontent.com/u/27041159/screenshot.png
dat gaat nog wel even duren.![]()
spoiler:
Hint: 3659/6930 is niet "vindt", maar die andere . Half uur daaraan verspilt 
edit: -spoilertag-
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Waarom niet bij de OPTA?Avalaxy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:45:
Nieuwe spam van Searchlite in m'n mailbox.
[...]
Maar even gereageerd met:
[...]
Je hebt ook gewoon een spoiler tag
[ Voor 30% gewijzigd door Douweegbertje op 12-12-2014 17:56 ]
Of spamklacht.nl
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
We are shaping the future
Een beetje flauw gevoel voor humor mag best..oisyn schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:46:
[...]
Ik heb geen moeite met die zin, ik heb moeite met zijn disclaimer. Ik zou de opmerking zelf niet zo snel wegmodden.
En ik ben al wel een heel aantal keer weggemod omdat ik reageer met "ach sterf", dus een keer een overdreven disclaimer er bij.
Lighten up.
Firesphere: het lichtje in de duisternis
Misschien wel leuk om een apart topic te maken hoe de problemen opgelost worden. En welk algoritme uiteindelijk het snelst blijkt te zijn.
Opgave 'Trein-Codes' lijkt me min of meer te brute forcen met mogelijk wat extra handigheidjes. Misschien iets voor een "devschuur" challenge?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Dat klopt. Was je disclaimer humoristisch bedoeld dan? Kon het er niet in ontdekken eerlijk gezegdFiresphere schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:09:
[...]
Een beetje flauw gevoel voor humor mag best.
Daar weet ik verder niets van, maar hou er rekening mee dat dat lang niet altijd puur en alleen een initiatief van de moderator zelf is - vaak worden dat soort dingen gewoon aangegeven door de gebruikers. Ik zou je commentaar dan ook vooral richten naar diegene tegen wie je dat zegt.En ik ben al wel een heel aantal keer weggemod omdat ik reageer met "ach sterf"
Ah blijkbaar mag je alleen serieus reageren als het om bloedneuzen gaat?Lighten up.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Daar zit een andere reden achter..oisyn schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:04:
[...]
Ah blijkbaar mag je alleen serieus reageren als het om bloedneuzen gaat?
Alsof wsitedesign dat wist. Je toont nu wel heel erg weinig inlevingsvermogen.
Zojuist op Q-Music reclame voor tweakers gehoord! Vond het wel grappig dat men tweakers.be zei 
En nu ook veranderd naar een kerstavatar
En nu ook veranderd naar een kerstavatar
[ Voor 19% gewijzigd door ElkeBxl op 13-12-2014 09:30 ]
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ja, dat weet hij..oisyn schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:24:
Alsof wsitedesign dat wist. Je toont nu wel heel erg weinig inlevingsvermogen.
Ik vind dat je notification krijgt als je gequote word echt handig ^__^!
Nothing to see here!
Het is ook gewoon simpel bruteforcenmarkvt schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:55:
[...]
Opgave 'Trein-Codes' lijkt me min of meer te brute forcen met mogelijk wat extra handigheidjes. Misschien iets voor een "devschuur" challenge?
Mijn scriptje: http://pastebin.com/t0Ufb5j0
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Leuk geprobeerd, maar dat is natuurlijk je reinste bullshit. Je zei letterlijk dat hij er niet bij was en dat hij het dus niet snapte.
.edit: maar goed, deze discussie is vrij pointless, I'm done.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 13-12-2014 12:46 ]
Het gaat je verder dan ook niets aan, dus dat scheelt..oisyn schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:44:
[...]
Leuk geprobeerd, maar dat is natuurlijk je reinste bullshit. Je zei letterlijk dat hij er niet bij was en dat hij het dus niet snapte.
.edit: maar goed, deze discussie is vrij pointless, I'm done.
Wat een gezellig sfeertje hier.
En dat terwijl "gezelligheid" Firesphere's middle name is 
Wat zijn haren toch funest voor een laser muis. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit veel last van had toen ik nog een optische had, terwijl ik vrijwel mijn hele leven katten (en dus haren op m'n bureau, doe je niets aan) heb gehad.
Wat zijn haren toch funest voor een laser muis. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit veel last van had toen ik nog een optische had, terwijl ik vrijwel mijn hele leven katten (en dus haren op m'n bureau, doe je niets aan) heb gehad.
Ok microprogramming is zwaar kloten. Bij Assembly heb ik tenminste nog een vermoeden wat ik doe
Op MS Office na alles op de nieuwe laptop geïnstalleerd met Chocolatey. Wat een heerlijk programma.
Toch jammer dat office varianten het gewoon net-niet zijn. Libre Office is leuk, en ruim voldoende voor privé gebruik. Maar voor zakelijke rapporten e.d. kan ik mijn weg er niet in vinden. Ook helaas nog geen waardig alternatief gevonden voor Outlook.
En opzich wel heel erg jammer dat er geen licentiestandaard is. Dat je gewoon je license key / serial / what-ever in een soort license-manager kon opslaan, en dat chocolatey die dus automatisch had kunnen mee-installeren. Nu is het hier en daar nog even zoeken naar de licentie sleutel die veelal via email is ontvangen.
Misschien dat 't allemaal beter wordt? Win 10 zou immers met een chocolatey compatible package manager komen.
Toch jammer dat office varianten het gewoon net-niet zijn. Libre Office is leuk, en ruim voldoende voor privé gebruik. Maar voor zakelijke rapporten e.d. kan ik mijn weg er niet in vinden. Ook helaas nog geen waardig alternatief gevonden voor Outlook.
En opzich wel heel erg jammer dat er geen licentiestandaard is. Dat je gewoon je license key / serial / what-ever in een soort license-manager kon opslaan, en dat chocolatey die dus automatisch had kunnen mee-installeren. Nu is het hier en daar nog even zoeken naar de licentie sleutel die veelal via email is ontvangen.
Misschien dat 't allemaal beter wordt? Win 10 zou immers met een chocolatey compatible package manager komen.
Inderdaad Chocolatey is awesome. Ik moest in het begin even puzzelen hoe ik kon zorgen dat hij dingen installeert op de locatie of my choice
. Ik kijk heel erg uit naar win10 met een package manager
Nothing to see here!
Zeker omdat die ook Chocolatey aankan (qua bron) dus waarschijnlijk NuGet-based.Rutix schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:24:
Inderdaad Chocolatey is awesome. Ik moest in het begin even puzzelen hoe ik kon zorgen dat hij dingen installeert op de locatie of my choice. Ik kijk heel erg uit naar win10 met een package manager
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik probeer mij daar juist van los te laten. Voorheen probeerde ik alles netjes te organiseren / categoriseren, maar dat werkte op windows toch nooit 100%. "Vroeger" waren er programma's die dan toch eigenwijs ook nog andere mappen aanmaakte in systeem directories, of zelfs programma's die dan gewoon niet meer werkten. Daardoor werd ik al teruggedrongen tot enkel kijken of ik iets portable in c:\apps zette, of installeerde in c:\program files\. Chocolatey zet een hoop in c:\programdata, en eigenlijk vind ik het wel prima zo.Rutix schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:24:
Inderdaad Chocolatey is awesome. Ik moest in het begin even puzzelen hoe ik kon zorgen dat hij dingen installeert op de locatie of my choice. Ik kijk heel erg uit naar win10 met een package manager
Programmas worden hier opgestart, en websites geopend, via alt + space (launchy). Dus de structuur binnen programdata of programfiles is niet mijn grootste zorg. Ik zorg ervoor dat de vhd's van virtual machines in d:\vhd\ komt, en data die ik wil bewaren komt in d:\data, waarbij die map wel gestructureerd is.
c:\ mag dus eigenlijk op ieder willekeurig moment geformatteerd worden. Zojuist een backup ingesteld van d:\data via duplicati, dus eigenlijk is die schijf ook niet zo spannend meer om te verliezen
Ik begin meestal na een format alles netjes te installeren ('mooie dirs' etc). Echter na de eerste 20 programma's heb ik daar geen zin meer in en staat alles overal
Punt beetje is is dat mijn C:\ niet groot genoeg is voor alle programma's die ik gebruikGateKeaper schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:44:
[...]
Ik probeer mij daar juist van los te laten. Voorheen probeerde ik alles netjes te organiseren / categoriseren, maar dat werkte op windows toch nooit 100%. "Vroeger" waren er programma's die dan toch eigenwijs ook nog andere mappen aanmaakte in systeem directories, of zelfs programma's die dan gewoon niet meer werkten. Daardoor werd ik al teruggedrongen tot enkel kijken of ik iets portable in c:\apps zette, of installeerde in c:\program files\. Chocolatey zet een hoop in c:\programdata, en eigenlijk vind ik het wel prima zo.
Programmas worden hier opgestart, en websites geopend, via alt + space (launchy). Dus de structuur binnen programdata of programfiles is niet mijn grootste zorg. Ik zorg ervoor dat de vhd's van virtual machines in d:\vhd\ komt, en data die ik wil bewaren komt in d:\data, waarbij die map wel gestructureerd is.
c:\ mag dus eigenlijk op ieder willekeurig moment geformatteerd worden. Zojuist een backup ingesteld van d:\data via duplicati, dus eigenlijk is die schijf ook niet zo spannend meer om te verliezen
Nothing to see here!
Goed zo, Norton. Een bestand wat al letterlijk jaaren op mijn computer staat ineens aanmerken als virus...
Ligt ook wel een beetje aan wat voor soort laser wordt gebruikt. Met die darkfield zooi van Logitech heb ik vrijwel geen last van haren. Glas ook niet, tenzij ik hem net goed heb schoongemaakt. Beter dus een beetje vet er op (maar niet te veel ^^).oisyn schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:41:
Toch maar goed dat virusscanners niet meewegen hoe lang een bestand al op je computer staat. Kan prima zijn dat hij pas sinds kort ontdekt is, en nu dus in nieuwe virusdefinities meekomt.F.West98 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:27:
Goed zo, Norton. Een bestand wat al letterlijk jaaren op mijn computer staat ineens aanmerken als virus...
Nouja, het was dus volledig onschuldigGateKeaper schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:46:
[...]
Toch maar goed dat virusscanners niet meewegen hoe lang een bestand al op je computer staat. Kan prima zijn dat hij pas sinds kort ontdekt is, en nu dus in nieuwe virusdefinities meekomt.
Troost u, bitdefender ziet pas gebouwde programma's als virus en worden dus mooi geblokkeerd
iets met debug code dat lijkt op ene virus

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Vandaag bij ubertee een shirt dat de mensen hier wellicht kunnen appreciëren: https://www.ubertee.com/
Welke alternatieven voor admob die nog wel paypal ondersteunen raden jullie aan?
Die heb ikErwin537 schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:30:
Vandaag bij ubertee een shirt dat de mensen hier wellicht kunnen appreciëren: https://www.ubertee.com/
[ Voor 6% gewijzigd door tommieonos op 14-12-2014 16:33 ]
Klopt, ik dacht altijd dat Laser "beter" was, maar dat blijkt dus juist niet te zijn. Ik heb nu een laser gamingmuis (en hiervoor een optische) en je merkt echt het verschil..oisyn schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:41:
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik heb een Logitech G500sCaelorum schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:13:
[...]
Ligt ook wel een beetje aan wat voor soort laser wordt gebruikt. Met die darkfield zooi van Logitech heb ik vrijwel geen last van haren. Glas ook niet, tenzij ik hem net goed heb schoongemaakt. Beter dus een beetje vet er op (maar niet te veel ^^)
Nou ja, laser werkt over het algemeen beter op effen en transparante oppervlakken. Maar blijkbaar is een enkele haar al genoeg om de sensor te ontsporen.Gamebuster schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:43:
Klopt, ik dacht altijd dat Laser "beter" was, maar dat blijkt dus juist niet te zijn. Ik heb nu een laser gamingmuis (en hiervoor een optische) en je merkt echt het verschil.
Eerst wist ik nog niet waardoor het kwam dat de muis af en toe echt totaal niet mijn beweging volgde (ging hij omhoog ipv naar links

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 14-12-2014 17:35 ]
Multithreaded programming - theory and practice.

Kwestie van shared mutable state vermijden.Douweegbertje schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:58:
Multithreaded programming - theory and practice.
[afbeelding]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Yes, toch op het werk geraakt ook al waren er berichten dat er stakingspiket bij mijn werkgever ging staan
Ook onderweg niets tegengekomen, het was absurd rustig in Brussel... De gewoonlijke ochtendspits was nergens te bespeuren. Qua drukte op de weg was het even druk als om 2 uur 's nachts
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Of gewoon in een functionele taal werken, dan heb je helemaal geen mutable state meer.RayNbow schreef op maandag 15 december 2014 @ 06:12:
[...]
Kwestie van shared mutable state vermijden.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Hier op de Corda Campus is het blijkbaar allemaal afgesloten. Maar ik ben met de fiets en weet wel een sluippaadje hier en daar
Hier was het een grote clusterfuck op de A2. Vandaag iets meer dan gewoonlijk
SneakyMercatres schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:02:
Hier op de Corda Campus is het blijkbaar allemaal afgesloten. Maar ik ben met de fiets en weet wel een sluippaadje hier en daar
WernerL schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:25:
[...]
Of gewoon in een functionele taal werken, dan heb je helemaal geen mutable state meer.

says hi.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Support van mijn ISP (Plinq)
Duidelijk zeggen dat je een speedtest hebt gedaan met de gehaalde snelheden en dan een reactie terug krijgen met als eerste zin:

Duidelijk zeggen dat je een speedtest hebt gedaan met de gehaalde snelheden en dan een reactie terug krijgen met als eerste zin:
Zal ik dit linkje maar in een reactie zetten?Ik ben benieuwd hoe u precies de snelheid van uw internet verbinding test.
Hier onder leg ik u uit hoe u dit op de juiste manier kan doen.
Voordat u deze test doet raden wij u aan al uw apparatuur waar u gebruik van maakt uit te zetten, behalve de computer waar u het mee test.
Zorg er ook voor dat u met een internet kabel rechtstreeks verbonden bent met ons modem.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Top he, bij mijn ouders is een monteur (Solcon) geweest die vertelde dat ze alle bekabelde aansluitingen niet meer nodig hadden omdat je met het nieuwe modem wifi had

Ik voel een verhaal aankomen waarbij de monteur de ID-10-T was en dus ook de modemkabel heeft weggehaald, want "het is toch een draadloos modem?"jip_86 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:21:
Top he, bij mijn ouders is een monteur (Solcon) geweest die vertelde dat ze alle bekabelde aansluitingen niet meer nodig hadden omdat je met het nieuwe modem wifi had
Ik krijg op de pagina na de "postcodecheck" een scrollbar van 6 kilometer...
De iteratie-indicator is gewoon een placeholder voor een prepared statementjip_86 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:31:
Quote dinges vind ➑ dinges niet lief![]()
[afbeelding]
Langleve maandag zeg.
Computer heeft geen internetverbinding maar toch wel. Ik kan pagina's openen, maar mijn router ziet 'm niet en de port forwards komen ook niet aan.
VPN doet het wel, maar de DNS over VPN niet....
Hey Fanye West. Wat heb je toch veel problemen met je computer. Ik vraag met wel eens af wat je allemaal met dat ding doet man
Moest vanmorgen in Kontich zijn. Ik me verslapen natuurlijk. Door de rust op de weg was ik alsnog dik op tijd op werk. Is maar goed ook want ik moet op tijd weg vandaag.ElkeBxl schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:39:
Yes, toch op het werk geraakt ook al waren er berichten dat er stakingspiket bij mijn werkgever ging staanOok onderweg niets tegengekomen, het was absurd rustig in Brussel... De gewoonlijke ochtendspits was nergens te bespeuren. Qua drukte op de weg was het even druk als om 2 uur 's nachts
Ondertussen heerlijk ochtendje documentatie aan het schrijven. Was vergeten wat voor hekel ik daaraan heb...
Wa Doede Nou
Mijn computer is de laatste tijd wat minder stabiel. Laatst voor het eerst in jaaaren een BSoD gehad, maar al langer werken slaapstand en win+L niet helemaal betrouwbaar. Dan wil 'ie niet meer aan of blijft 'ie hangen bij het ontgrendelen...DeluxZ schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:13:
Hey Fanye West. Wat heb je toch veel problemen met je computer. Ik vraag met wel eens af wat je allemaal met dat ding doet man
En die VPN... Die heeft nooit gewerkt
Ja blijkbaar is er abnormaal weinig file op de wegen vandaag. Ik heb al van mensen gehoord dat ze op 20 minuten op hun werk zijn terwijl ze anders er meer dan uur over doen... Is wel zalig dus-ko- schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:17:
[...]
Moest vanmorgen in Kontich zijn. Ik me verslapen natuurlijk. Door de rust op de weg was ik alsnog dik op tijd op werk. Is maar goed ook want ik moet op tijd weg vandaag.
Maandag spaghettiklop dag
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
A4 A'dam -> DH stond anders redelijkvast (10+ km). We hadden kerstontbijt hier om 8:30, maar is maar verschoven naar 9:00 doordat alle A'dammers te laat warenElkeBxl schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:22:
[...]
Ja blijkbaar is er abnormaal weinig file op de wegen vandaag. Ik heb al van mensen gehoord dat ze op 20 minuten op hun werk zijn terwijl ze anders er meer dan uur over doen... Is wel zalig dus
Ze hadden in NL dus ook eens moeten staken zoals hier in BE, waren ze op tijd op dat ontbijt geraaktBosmonster schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:23:
[...]
A4 A'dam -> DH stond anders redelijkvast (10+ km). We hadden kerstontbijt hier om 8:30, maar is maar verschoven naar 9:00 doordat alle A'dammers te laat waren
Nice, dat wil ik wel als achtergrond!
Zweet
maareuhm dat gaat niet verder dan 24 235959
EDIT
EDIT

[ Voor 93% gewijzigd door Damic op 15-12-2014 14:12 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Gij hebt een vreemde klok, bij mij stopt ie toch echt op 235959
Maak daar dan ff een topic voor de devvers aan. Je weet toch dat dit topic als testkonijn wordt gebruikt?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
.oisyn was me al voor zie ikBtM909 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:02:
[...]
Maak daar dan ff een topic voor de devvers aan. Je weet toch dat dit topic als testkonijn wordt gebruikt?
[bug] Unicode karakters in forum notificaties
Vanaf donderdag lekker vanaf het strand werken
Jij ging naar Curaçao toch ? Lekker man, heb daar 6 maanden stage gelopenalienfruit schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:08:
Vanaf donderdag lekker vanaf het strand werken
Jawel, hij kan wel verder. Zo hebben we zaterdag 30 juni 2012 23:59:60 meegemaakt (schrikkelseconde).Damic schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:43:
Zweetmaareuhm dat gaat niet verder dan 2435959
EDIT![]()
Nooit geweten dat je karma ook negatief kon zijn.
*volgerGateKeaper schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:00:
Nooit geweten dat je karma ook negatief kon zijn.
Die is goed bezig...
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
U gaat door voor de koelkast.
Dat er niet gewoon een autoban wordt ingesteld bij < 0 karma. Of bij x karma verlies binnen een periode van y
Gatver en nu pakt ie mijn edit ook al niet aan, of je zag het streepje niet staan 
En ja ik heb op -2000 karma gestaan blijkbaar
en ik heb een industriele frigo nu gewonnen

En ja ik heb op -2000 karma gestaan blijkbaar
[ Voor 3% gewijzigd door Damic op 15-12-2014 14:14 ]
Jeps! Ik heb wel er zin! Alleen niet in de vlucht, haha.DeluxZ schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:46:
Jij ging naar Curaçao toch ? Lekker man, heb daar 6 maanden stage gelopen
Alsof je voor zo'n werkgever zou willen werken. Ongeïnteresseerde houding, en alleen koffie voor zichzelf.
Autohotkey scriptje in elkaar geknutseld voor VIM-like navigatie binnen Windows. Sneller up en down binnen windows explorer, en alle kanten op binnen programma's als excel maar ook google docs. Zo simpel, maar wat een heerlijkheid.
[ Voor 25% gewijzigd door GateKeaper op 15-12-2014 15:13 ]
Powershell
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.