Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hier gaat het wel goed, getest in recente versie van Chrome en Firefox op Windows 8.
Hoezo "hier gaat het wel goed"? Ik zie in je posthistory geen enkel topic terug waar een niet-latin1 karakter instaat, dus hoe kun je dat nou zien? We hebben het over notificaties van forumposts, niet de forumtopics in de topiclijst zelf.
Het is ook duidelijk geen client probleem: dit is de URL die verantwoordelijk is voor het leveren van die data. Daar staat in mijn geval voor een notificatie van bovengenoemde topic gewoon een ? in de source ipv een ➑, ➑ of \u2791.
Het is ook duidelijk geen client probleem: dit is de URL die verantwoordelijk is voor het leveren van die data. Daar staat in mijn geval voor een notificatie van bovengenoemde topic gewoon een ? in de source ipv een ➑, ➑ of \u2791.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.