Excel / Google docs in powershell?
En soms (vaak) vind ik explorer.exe toch wat fijner dan powershell. Weet niet wat 't precies is, vind 't op één of andere manier toch prettiger. Wel de detail weergave.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Excel / Google docs in powershell?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
1
2
3
4
5
6
7
| <025> ********** Start of putting in comment <002> * IF ISLIR81QELMLANPNR > 0 <002> * MOVE IW-TRUE TO ISLIR81BPNRIFOPEN <002> * ELSE <002> * MOVE IW-FALSE TO ISLIR81BPNRIFOPEN <002> * END-IF <025> ********** End of putting in comment |
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Dan ben ik 't er volledig mee eens.
Niet om je dag te verpesten, maareuhm... je weet wel dat je pas mag rijden als je je nieuwe rijbewijs hebt opgehaald he? Doorgaans zijn die dingen niet dezelfde week nog klaar.dev10 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:45:
Gelijk maar een afspraak gemaakt om zaterdag een proefrit te gaan maken op m'n droommotor: Triumph Street Triple.
[ Voor 79% gewijzigd door GateKeaper op 15-12-2014 16:55 ]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik ben 25 dus ik mag gelijk op een 'zware' motor beginnen. Ik weet dat ik pas mag rijden als ik m'n rijbewijs heb, daarom vraag ik hem ook met spoed aan. Dan heb je hem binnen twee dagen.GateKeaper schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:50:
CongratzHeb je nu ook gedoe met dat lichtgewicht rijbewijs, dat je 3x moet afrijden? Of...
Die van mij is net de winterstalling in gegaan.
[...]
Niet om je dag te verpesten, maareuhm... je weet wel dat je pas mag rijden als je je nieuwe rijbewijs hebt opgehaald he? Doorgaans zijn die dingen niet dezelfde week nog klaar.
Doe eens een gokje wat dat statement zou betekenen, I dare you
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Aaah, oke. Ik dacht dat ze dat op een gegeven moment gewoon standaard wilden, dat iedereen eerst licht ging. Maar valt weer mee dusdev10 schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:16:
[...]
Ik ben 25 dus ik mag gelijk op een 'zware' motor beginnen. Ik weet dat ik pas mag rijden als ik m'n rijbewijs heb, daarom vraag ik hem ook met spoed aan. Dan heb je hem binnen twee dagen.
vinkjb in 'nieuws: Britse politie bekijkt mogelijkheden exoskelet en kogelwerend grafeen'
"Denk niet dat je lekker kan lezen als je aan het rennen bent op dat brilletje.."
theMob in 'nieuws: Britse politie bekijkt mogelijkheden exoskelet en kogelwerend grafeen'
"Is inderdaad moeilijk om tegelijk op een brilletje te rennen en er op/door te lezen :+"
Het is op leeftijd, om te vermijden dat "jonge" mensen direct een "te zware" moto kunnen rijden. Leeftijdsdiscriminatie eigenlijkGateKeaper schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:23:
Aaah, oke. Ik dacht dat ze dat op een gegeven moment gewoon standaard wilden, dat iedereen eerst licht ging. Maar valt weer mee dus
Niet dat het veel uitmaakt. In de 'lichte' klasse zitten genoeg motoren waarmee je enorm hard jezelf en andere lekker dood mee kan rijdenwsitedesign schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:53:
[...]
Het is op leeftijd, om te vermijden dat "jonge" mensen direct een "te zware" moto kunnen rijden. Leeftijdsdiscriminatie eigenlijk
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Er zijn betere indexen beschikbaar voor anime.Damic schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:18:
Fairy tail (als voorbeeld) staat er normaal in de voormiddag op nu was het 18u
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
.crGamebuster schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:31:
Ik mis the pirate bayAl mn torrents die ik van andere sites pluk lijken langzamer te gaan
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
AFAIK is dat een "oude" kopie
[ Voor 10% gewijzigd door Alex) op 15-12-2014 21:56 ]
We are shaping the future
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Die site werkt inderdaad aardig goed om torrents te zoeken. Echter moet je daarna wel doorklikken naar een andere torrentsite en er is er geen een beter dan the piratebay. Er zitten er enkele tussen waar er 4 of meer download links opstaan, de helft is spam maar wel super irritant.Struikrover schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:49:
Zijn de trackers die TPB gebruikte ook weg dan?
Ik haal m'n linux distro's altijd van torrentz eu (google het maar eens, weet niet of ik hier mag linken), die heeft een mooie collectie van allerlei aanbieders, cleane interface overzichtelijk welke de meeste seeds en peers heeft
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Oei oei, en vandaag is alles weer kapot ?F.West98 schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:00:
De problemen van vanochtend zijn verholpen.
Het lijkt erop dat één van de twee LAN-poorten op mijn computer kapot is. Ook als ik alle Hyper-V verbindingen en statische IP's weghaal wil hij niets via DHCP krijgen. En hij heeft geen verbinding.
Verder heb ik de VPN nu op mijn eigen computer opgezet en niet op mijn server, werkt prima
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lekker op de bank
Kuch! Git-TFBM schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:15:
Ik ben er achter wat nog irritanter is dan een (te) trage development pc. Een te trage development pc én een amper reagerende TFS server.Kolere wat is dat irritant werken. Files openen of toevoegen duurt zo 10 seconde of meer.
Nee dat is pas vanmiddag, maar gisteren hadden wij de defecte computer, dus vandaag is het een stukje code wat het niet doet
Driving a cadillac in a fool's parade.
Precies. Tokyotosho bijvoorbeeldRayNbow schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:29:
[...]
Er zijn betere indexen beschikbaar voor anime.
Nothing to see here!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| # http://www.synaptics.com/en/drivers.php PLATFORM LANGUAGE FILE SIZE Windows 8/7/XP/Vista 64/32-bit Edition v17.0.19 All Languages 118.1 MB zip Windows 2000 v10.1.8 All Languages 6.30 MB exe Windows 98/ME v8.1.2 All Languages 5.23 MB zip Windows NT v8.0.6 All Languages 5.00 MB zip Windows 95 English Only 5.86 MB zip Windows 95 All Languages 8.26 MB zip |
Ik denk dat je een to mist.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Het zijn dus queries van de vorm:Voutloos schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:37:
Pak de subquery, group by zijn condition, having count(*) > 1 hatsikidee?
1
2
3
4
5
6
7
8
| select id, tekst, (select omschrijving from type_x where id = x.type_x_id), (select omschrijving from type_y where id = x.type_y_id), --nog 15 zo'n subqueries en ook aanroep van functies from x where een aantal voorwaarden |
1
| = |
1
| in |
[ Voor 22% gewijzigd door markvt op 16-12-2014 10:49 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
helemaal nietRayNbow schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:26:
[...]
Ik denk dat je een to mist.Verder heb je ook http://miauw.zweden/
Nothing to see here!
Ja
Gefeliciteerd. De Street Triple is inderdaad een erg mooie motor, zit zelf ook te twijfelen om er een te kopen.dev10 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:45:
Mijn dag kan niet meer stuk: vanmiddag afgereden voor m'n motorrijbewijs en in een keer geslaagd. Gelijk maar een afspraak gemaakt om zaterdag een proefrit te gaan maken op m'n droommotor: Triumph Street Triple.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Welcome to the real world...F.West98 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:42:
Ja
Programma werkt ineens out of the blue niet meer, tot ik de debugger start
Daarna doet ie het ook weer normaal, totdat hij ineens niet meer werkt.
500 "The server made a boo boo"
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
welke spiraal?
Driving a cadillac in a fool's parade.
Naked bikes zijn trouwens niet echt all weather kan ik je vertellen: heb nu een Z750 maar zit serieus na te denken over een fiets met iets meer rijwindbescherming. I'm getting old denk ikWoy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:50:
[...]
Gefeliciteerd. De Street Triple is inderdaad een erg mooie motor, zit zelf ook te twijfelen om er een te kopen.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Ja zoiets is heftig, en kan je best last van houden.mbarie schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:33:
Zat vanochtend in de trein die het verkeer rondom Breukelen stil legde ivm aanrijding met persoon. Is me niet in koude kleren gaan zitten. Ik ga zo denk ik maar naar huis...
iOS developer
Ja, da's inderdaad niet het leukste. Ik heb't zien gebeuren terwijl ik op't perron stond.mbarie schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:33:
Zat vanochtend in de trein die het verkeer rondom Breukelen stil legde ivm aanrijding met persoon. Is me niet in koude kleren gaan zitten. Ik ga zo denk ik maar naar huis...
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat kan ik mij wel voorstellen ja. Voor mij is het ook vooral voor het mooie weer, met slecht weer ga ik wel gewoon met de autofarlane schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:21:
[...]
Naked bikes zijn trouwens niet echt all weather kan ik je vertellen: heb nu een Z750 maar zit serieus na te denken over een fiets met iets meer rijwindbescherming. I'm getting old denk ik
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik ben wel van plan om straks woon-werk verkeer te gaan rijden met de motor. Dat is een stukje van ongeveer 20 kilometer met eigenlijk alleen maar 50 en 80 wegen. Tijdens het lessen heb gereden op een Yamaha XJ6N en daar heb ik eigenlijk niet echt veel last gehad van rijwind. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat.Woy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:39:
[...]
Dat kan ik mij wel voorstellen ja. Voor mij is het ook vooral voor het mooie weer, met slecht weer ga ik wel gewoon met de auto
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 16-12-2014 15:55 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik wil er ook wel woon-werk verkeer mee gaan doen hoor, maar dan nog alleen als het redelijk weer is. Als het slecht weer is dan pak ik de auto wel. Ik heb ook les gehad op een XJ6N, en heb wel eens een Triumph Street Triple gehuurd en had daar ook niet echt last van rijwind, maar toen was het ook vrij goed weer.dev10 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:02:
[...]
Ik ben wel van plan om straks woon-werk verkeer te gaan rijden met de motor. Dat is een stukje van ongeveer 20 kilometer met eigenlijk alleen maar 50 en 80 wegen. Tijdens het lessen heb gereden op een Yamaha XJ6N en daar heb ik eigenlijk niet echt veel last gehad van rijwind. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| sll %r2, 1, %r4 addcc %r4, 1, %r4 andcc %r2, 1, %r5 be adder subcc %r3, %r4, %r3 ba increment adder: addcc %r3, %r4, %r3 increment: addcc %r2, 1, %r2 subcc %r1, 1, %r1 |
[ Voor 2% gewijzigd door Ealanrian op 16-12-2014 16:53 . Reden: oplossing in MO gezet ]
Ach, ik was al bezig met het herschrijven van dat deelVaan Banaan schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:07:
[...]
Welcome to the real world...
Dan plak je er tijdelijk toch een paar assertions in. Heb je in ieder een idee waar het wel of niet werkt.
En kun je daarna met de debugger kijken of daar vroegtijdig geheugen wordt vrijgegeven of iets out-of-bounds gaat of of-by-one is of UTF-WTF encoding heeft, of weet ik wat.
Dat is het ergste wat je kan doen. Fouten moet je debuggen! Als je simpelweg een stuk code gaat herschrijven, heb je zeker kans het op te lossen. Echter weet je niet wat het probleem was, en heb je sneller de kans om diezelfde fout nog eens ergens te maken.F.West98 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:20:
[...]
Ach, ik was al bezig met het herschrijven van dat deel
Ja dicht is dicht hè
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik was al langer bezig met herschrijvenRobbiedobbie schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:36:
[...]
Dat is het ergste wat je kan doen. Fouten moet je debuggen! Als je simpelweg een stuk code gaat herschrijven, heb je zeker kans het op te lossen. Echter weet je niet wat het probleem was, en heb je sneller de kans om diezelfde fout nog eens ergens te maken.
[ Voor 99% gewijzigd door PrisonerOfPain op 16-12-2014 18:12 ]
Idealiter zou je deze instructies gewoon als hex opschrijven - dan zie je meteen wat je fout doet. Je mist namelijk 1 bit. SPARC instructies zijn allemaal 32-bits lang en ge-encodeerd in 3 verschillende instruction formats. De meeste (ALU instructies) zijn 'op3' type.Ealanrian schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:51:
Zo na een hoop gekloot dan toch echt mijn stukje microprogramming af. Voor de geïnteresseerden dit stukje assembly:
GAS:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 sll %r2, 1, %r4 addcc %r4, 1, %r4 andcc %r2, 1, %r5 be adder subcc %r3, %r4, %r3 ba increment adder: addcc %r3, %r4, %r3 increment: addcc %r2, 1, %r2 subcc %r1, 1, %r1
Kan vervangen worden door dit stukje microprogramming
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
1
2
| 10.00100.100101.00010.1.0000000000001 op.rdrdr.op3op3.rs1rs.i.simd13sim13si |
Ja, haat aan lokaal!F.West98 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:00:
[...]
Ik was al langer bezig met herschrijven
Huidige is een beetje alles aan elkaar en totaal niet DRY. De nieuwe is bijna af en makkelijker te debuggen (meer dan 2x zo weinig code). Ik heb al zitten debuggen trouwens, maar er is nergens een exception, en zelfs wat hij terugkrijgt is goed, maar het wordt kennelijk niet opgeslagen in de DB ofzo. En lokaal haat het dus ook niet mis, en remote debuggen is niet ideaal (live server)
Zit je nou spelfouten toe te voegen aan mijn post?
Hoe kan ik spelfouten aan JOUW post toevoegen?F.West98 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:57:
[...]
Zit je nou spelfouten toe te voegen aan mijn post?
[ Voor 11% gewijzigd door azerty op 16-12-2014 18:59 ]
Ben je nou daadwerkelijk in die-hard geekmode met 1-en en 0-en aan het programmeren geslagen?Ealanrian schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:51:
Zo na een hoop gekloot dan toch echt mijn stukje microprogramming af. Voor de geïnteresseerden dit stukje assembly:
GAS:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 sll %r2, 1, %r4 addcc %r4, 1, %r4 andcc %r2, 1, %r5 be adder subcc %r3, %r4, %r3 ba increment adder: addcc %r3, %r4, %r3 increment: addcc %r2, 1, %r2 subcc %r1, 1, %r1
Kan vervangen worden door dit stukje microprogramming
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 8% gewijzigd door WernerL op 16-12-2014 19:32 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Ten eerste Hulde dat je de moeite neemt om er echt naar te kijken. * Ealanrian schuift een virtueel biertje richting PrisonerOfPainPrisonerOfPain schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:29:
[...]
Idealiter zou je deze instructies gewoon als hex opschrijven - dan zie je meteen wat je fout doet. Je mist namelijk 1 bit. SPARC instructies zijn allemaal 32-bits lang en ge-encodeerd in 3 verschillende instruction formats. De meeste (ALU instructies) zijn 'op3' type.
[afbeelding]
Je eerste instructie hoort er dus (voor zover ik aan de SPARC ISA kan zien) zo uit te zien:
code:
1 2 10.00100.100101.00010.1.0000000000001 op.rdrdr.op3op3.rs1rs.i.simd13sim13si
Echt aan het programmeren geslagen nee. Dit is een opdracht voor de pre-master (waar ik mee ga stoppen tzt om een overstap te maken). Dit is best leuk om eens uit te zoeken maar nee ik ga dit niet vaker doen.WernerL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:30:
[...]
Ben je nou daadwerkelijk in die-hard geekmode met 1-en en 0-en aan het programmeren geslagen?
Iets met een passwordmanager misschien?WernerL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:30:
[...]
Ben je nou daadwerkelijk in die-hard geekmode met 1-en en 0-en aan het programmeren geslagen?
//edit
Fuck, ik had vanmiddag mijn gmail wachtwoord veranderd en nu kom ik niet meer in mijn gmail account.
//edit2
En ik ben erin, wat een lekker onhandig wachtwoord heb ik gekozen...
[ Voor 45% gewijzigd door Gamebuster op 16-12-2014 21:07 ]
Dit zijn het soort dingen die mijn werk leuk maken, meestal doe ik dit soort dingen (als ik ze al moet doen) andersom. Eg, begin met een hexdump van (de laatste tijd meestal) GCN opcodes of andere binaire datastructuren om die vervolgens om te zetten naar asm.Ealanrian schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:00:
[...]
Ten eerste Hulde dat je de moeite neemt om er echt naar te kijken. * Ealanrian schuift een virtueel biertje richting PrisonerOfPain
Ik tel anders 287 bitsHmm, ik heb nog eens even zitten kijken in het boek maar er lijkt dus een verschil te zijn bij tussen de SPARC en de ARC (die wij moeten gebruiken).
Uit het ons aangeraden boek komt het volgende voorbeeld. En zover ik kan tellen zijn er dan genoeg bits.
Gamebuster schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:07:
vriendin kijkt "the vampire diaries"
[ Voor 10% gewijzigd door ElkeBxl op 16-12-2014 21:29 ]
Aah dat verklaard het, met handmatig assemblen had het inderdaad er anders uit gezien. Dit zijn de 7 microcode instructies die nodig zijn voor het stukje assembly.PrisonerOfPain schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:22:
[...]
Dit zijn het soort dingen die mijn werk leuk maken, meestal doe ik dit soort dingen (als ik ze al moet doen) andersom. Eg, begin met een hexdump van (de laatste tijd meestal) GCN opcodes of andere binaire datastructuren om die vervolgens om te zetten naar asm.
[...]
Ik tel anders 287 bitsde ARC opcodes zijn ook 32-bit volgens de paper die je linked. Maar goed ik zie al wat ik fout deed - ik dacht dat je de code handmatig aan het assemblen was - niet dat je de daadwerkelijke microcode van de instructies aan het opschrijven was.
Dit is beschikbaar: http://developer.amd.com/...tion_Set_Architecture.pdf maar verder is er niet veel in het openbaar.Ealanrian schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:36:
Het lijkt me inderdaad wel leuk om anders om te werken en zeker als je wat ervaring/uitleg er voor hebt gehad. Mocht je ooit een hexdump hebben die publiek mag en er documentatie bij hebben lijkt het me heel leuk om eens mee te gaan prutsen en kijken of ik er uit kom.
Thanks, ik ga er in de vakantie maar eens naar kijkenPrisonerOfPain schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:50:
[...]
Dit is beschikbaar: http://developer.amd.com/...tion_Set_Architecture.pdf maar verder is er niet veel in het openbaar.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Nope.Firesphere schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:16:
Niemand die de BBA2014 volgt?
Big Brother Africa 2014Firesphere schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:16:
Niemand die de BBA2014 volgt?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Enlighten us ohhh opper nerd
Nothing to see here!
Dan moet je niet met een kreet komen die na Google alleen maar ranzige beelden oplevertFiresphere schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:50:
Echt niemand zich bewust van de Big Brother Awards?
Serieus, it's your fucking future!
Misschien moet je niet alles in Google gooien? Als je zoiets al niet zonder Google kan is't wel heel erg met je gesteld heBtM909 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:04:
[...]
Dan moet je niet met een kreet komen die na Google alleen maar ranzige beelden oplevert
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq