I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Eh, wut
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Misschien even normaler reageren, dan krijg je ook normale reacties terug.Firesphere schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:06:
[...]
Als je zoiets al niet zonder Google kan is't wel heel erg met je gesteld he
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Eh, wut??BtM909 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:38:
Moet ik het nog uitspellen ook?
[...]
Misschien even normaler reageren, dan krijg je ook normale reacties terug.
Het was niet duidelijk dat dat sarcastisch was?
Wow.
Nee, dat was het niet...Firesphere schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:44:
[...]
Eh, wut??
Het was niet duidelijk dat dat sarcastisch was?
Wow.
Y U NO FASTER!
Hij is nu al een uur bezig met 50 pagina's. Hij moet er nog 100. En als ik ga slapen is vast de inkt net op enzo...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik ben hier nu 2,5 week en heb zo ongeveer alleen maar regen gezien. En daarnaast werden we ook nog plat gegooid met overstromingswaarschuwingen
Anyway, morgen weer lekker naar huis!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
En om 07:30 weer vrolijk opstaan
Pff, ik moet om 4:00 opstaan om op tijd op het vliegveld te zijnF.West98 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 03:14:
EINDELIJK KLAAR MET PRINTEN
En om 07:30 weer vrolijk opstaan
Dan ben je al een uur te laatEvilbee schreef op woensdag 17 december 2014 @ 04:58:
[...]
Pff, ik moet om 4:00 opstaan om op tijd op het vliegveld te zijn
Waarom ben je bomen aan het vernietigenF.West98 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 02:05:
Friggin' printers.......
Y U NO FASTER!
Hij is nu al een uur bezig met 50 pagina's. Hij moet er nog 100. En als ik ga slapen is vast de inkt net op enzo...
Nothing to see here!
Dat was ook mijn eerste gedachte... 150 pagina's printen

sowieso 150 pagina's printen..
[ Voor 13% gewijzigd door DeluxZ op 17-12-2014 09:17 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Nu weer lekker aan het werk..
Die storing was toch al weer een paar dagen geleden opgelost? Of is er nog steeds wat aan de hand? Aangezien ik morgen naar Londen vliegGeertJam schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:24:
Leuk zo'n ATC storing rondom London, Paar dagen weg ging dus mooi niet door -.-
Nu weer lekker aan het werk..
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Die waren vrijdag/zaterdag. Maar ben nu pas voor het eerst terug op het werk en achter een pc ;-)Woy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:27:
[...]
Die storing was toch al weer een paar dagen geleden opgelost? Of is er nog steeds wat aan de hand? Aangezien ik morgen naar Londen vlieg
Ik ben voor team Bonnie, Katherine, Elena, Caroline en alle andere lekkere chicks die in de serie voorbij komenElkeBxl schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:29:
[...]
Stefan en Damon!
Is ze voor team Stefan of team Damon?
Moet nog beginnen met The Originals.
[ Voor 6% gewijzigd door Jan_V op 17-12-2014 09:39 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Die mogen er zeker ook zijnJan_V schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:38:
[...]
Ik ben voor team Bonnie, Katherine, Elena, Caroline en alle andere lekkere chicks die in de serie voorbij komen
Moet nog beginnen met The Originals.
The Originals is wel goed als je Klaus kan verdragen en graag meer wil weten over Elija, Rebekah en de rest van die familie. Bleiter Klaus komt er veel in voor maar hij heeft wel een aantal badass momenten
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Omdat we ons PWS op papier moeten inleveren. Bij alle begeleiders. Dus 3x 50 pagina's.
Eigenlijk moesten we het ook nog per post sturen naar de opdrachtgever (Eindhoven) maar dat doen we niet.
En well, f*ck. Word heeft dus ergens een fuckup gemaakt bij het sturen naar de printer en nu loopt de tekst op plekken doorelkaar. De PDF ziet er wel goed uit.
Je zal vast wel iets mis gedaan hebben met de encoding.F.West98 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:09:
[...]
Omdat we ons PWS op papier moeten inleveren. Bij alle begeleiders. Dus 3x 50 pagina's.
Eigenlijk moesten we het ook nog per post sturen naar de opdrachtgever (Eindhoven) maar dat doen we niet.
En well, f*ck. Word heeft dus ergens een fuckup gemaakt bij het sturen naar de printer en nu loopt de tekst op plekken doorelkaar. De PDF ziet er wel goed uit.
RTFM!
Nou, dan gewoon ff met die PDF naar een copyshop en netjes laten printen en inbindenF.West98 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:09:
[...]
_Moe_ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:10:
[...]
Je zal vast wel iets mis gedaan hebben met de encoding.

We are shaping the future
Bij een beetje copyshop nog goedkoper dan zelf printen (op een inkjet) ook. Pfff, ik heb geen eens meer een printer in huis. En dat als zelfstandig ondernemerTheNephilim schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:10:
[...]
Nou, dan gewoon ff met die PDF naar een copyshop en netjes laten printen en inbinden
Op werk is nog goedkoperGateKeaper schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:17:
[...]
Bij een beetje copyshop nog goedkoper dan zelf printen (op een inkjet) ook. Pfff, ik heb geen eens meer een printer in huis. En dat als zelfstandig ondernemer
Nothing to see here!
Helemaal niet
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Waaorm print je het dan niet op school ? Of moet je daar per pagina betalen ?F.West98 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:09:
[...]
Ik werd voor dat soort gedoe maar student-assistent. Dan moet je 4 uur per week "lesgeven" (Rondhangen in het practicumlokaal van die klas) en krijg je een pasje voor gratis printen.DeluxZ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:44:
[...]
Waaorm print je het dan niet op school ? Of moet je daar per pagina betalen ?
Je wilt niet weten hoe rijk ik daar van werd
Fontys toevallig ?Merethil schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:47:
[...]
Ik werd voor dat soort gedoe maar student-assistent. Dan moet je 4 uur per week "lesgeven" (Rondhangen in het practicumlokaal van die klas) en krijg je een pasje voor gratis printen.
Je wilt niet weten hoe rijk ik daar van werd
Hogeschool Utrecht. Maar ik gok dat er meer scholen/universiteiten zijn die zo'n systeem hanteren, is best leuk voor de scholieren (toch 10 euro per uur) en handig voor de docenten.
is vaak nog goedkoper dan zelf printen ook. Multicopy FTWTheNephilim schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:10:
[...]
Nou, dan gewoon ff met die PDF naar een copyshop en netjes laten printen en inbinden
Driving a cadillac in a fool's parade.
Als die award ook maar enige invloed had had je gelijk. Ik heb nieuws voor je...Firesphere schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:50:
Echt niemand zich bewust van de Big Brother Awards?
Serieus, it's your fucking future!
Is 't al tijd voor de naïvety awards 2014?
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 17-12-2014 11:25 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Goed plan joh. Lekker hard roepen dat het allemaal toch niets uitmaakt en dus maar niets doen of alles negeren wat er mee te maken heeft..oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:23:
[...]
Als die award ook maar enige invloed had had je gelijk. Ik heb nieuws voor je...
Is 't al tijd voor de naïvety awards 2014?
Als je't over de naïviteitsaward wilt hebben, heb je'm bij deze driedubbel en dwars verdient.
p.s.
In het Engels gebruikt men geen trema op de i.
Als je dan toch belangstelling wilt maken voor dit onderwerp, zorg er dan voor dat je je "publiek" niet gaat denigreren, noch doen alsof dit ongelofelijk belangrijk voor iedereen moet zijn.Firesphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:29:
[...]
Goed plan joh. Lekker hard roepen dat het allemaal toch niets uitmaakt en dus maar niets doen of alles negeren wat er mee te maken heeft.
Als je't over de naïviteitsaward wilt hebben, heb je'm bij deze driedubbel en dwars verdient.
p.s.
Om heel eerlijk te zijn ben ik er niet mee bezig, noch heb ik er interesse in. Wie ben jij dan om tegen anderen te zeggen dat ze daar serieuzer mee moeten omgaan?
Beetje jammer, hierboven werd je er ook al op gewezen dat je misschien op een wat normalere manier op anderen moet reageren om de boel leuk te houden, maar blijkbaar was je dan "sarcastisch" wat niemand had begrepen. Zou je op zich lering uit kunnen trekken om op een andere manier te reageren
p.s.Firesphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:29:
p.s.
In het Nederlands gebruikt men een d bij het voltooid deelwoord van verdienen.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Damon, zegt ze. "Stefan is bij mij voor de hand liggend"ElkeBxl schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:29:
[...]
Stefan en Damon!
Is ze voor team Stefan of team Damon?
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dát zeg ik niet. Ik zou graag zien dat het wel wat uitmaakt. Maar nu doe jij net alsof de BBA awards heel belangrijk zijn voor onze toekomst. Haal je hoofd uit je reet en realiseer dat dat niet het geval is.Firesphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:29:
[...]
Goed plan joh. Lekker hard roepen dat het allemaal toch niets uitmaakt en dus maar niets doen of alles negeren wat er mee te maken heeft.
Jammer johIn het Engels gebruikt men geen trema op de i.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Een goede keuze! Geef mij ook maar een bad boyGamebuster schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:40:
[...]
Damon, zegt ze. "Stefan is bij mij voor de hand liggend"
Today I Learned
oisyn gedraagt zich altijd als een eikel, maar eigenlijk is het gewoon een heel lief mannetje.
D-Raven schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:55:
Its the season to be jolly lalalalaaa lala la laa

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het is "'Tis the season..."D-Raven schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:55:
Its the season to be jolly lalalalaaa lala la laa
.edit: En ook "Fa la la la la..." kwam ik zojuist achter

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 17-12-2014 12:26 ]
.oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:01:
[...]
Het is "'Tis the season..."
Misschien dan toch eens serieuzer mee omgaan?Merethil schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:32:
[...]
Als je dan toch belangstelling wilt maken voor dit onderwerp, zorg er dan voor dat je je "publiek" niet gaat denigreren, noch doen alsof dit ongelofelijk belangrijk voor iedereen moet zijn.
Om heel eerlijk te zijn ben ik er niet mee bezig, noch heb ik er interesse in. Wie ben jij dan om tegen anderen te zeggen dat ze daar serieuzer mee moeten omgaan?
https://bba2007.bof.nl/
Tja, als ik een keer ergens een disclaimer bij zet, is't weer niet goed. Dus mensen die moeite hebben om dat te begrijpen hebben't er maar mee te doen hoor.Beetje jammer, hierboven werd je er ook al op gewezen dat je misschien op een wat normalere manier op anderen moet reageren om de boel leuk te houden, maar blijkbaar was je dan "sarcastisch" wat niemand had begrepen. Zou je op zich lering uit kunnen trekken om op een andere manier te reageren
Weet je, zoek jij het lekker zelf uit, het is algemeen bekend dat ik lomp en sarcastisch/cynisch uit de hoek kom, maar toch moet en zal je willen beledigen op een of andere manier, en dan vervolgens van mening zijn dat ik jou een dodelijke ziekte heb gegeven ofzo..oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:40:
[...]
Dát zeg ik niet. Ik zou graag zien dat het wel wat uitmaakt. Maar nu doe jij net alsof de BBA awards heel belangrijk zijn voor onze toekomst. Haal je hoofd uit je reet en realiseer dat dat niet het geval is.
Is't al een paar weken volle maan, zelfs als ik ergens (voor de semi-grap) een disclaimer bij zet, moet je er zonodig over vallen. Of zonodig van mening zijn meer te weten over een situatie waar je niets van weet, dan lok je het wel heel erg uit.
Hmmmm, anders dan ik heb geleerd, maar het wordt op een enkeling na ook niet meer gebruikt, dus beide is blijkbaar goed.
Firesphere schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:16:
Niemand die de BBA2014 volgt?
• Tip 1: Als mensen niet begrijpen wat je bedoelt en je wilt een zinnige discussie, kun je ze er met link naartoe wijzen: Bijvoorbeeld: Niemand die de BBA2014 volgt?Firesphere schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:50:
Echt niemand zich bewust van de Big Brother Awards?
Serieus, it's your fucking future!
• Tip 2: Sarcastisch in tekst is niet voor iedereen duidelijk. Een
• Tip 3: Om een discussie te starten zou een standpunt handig zijn. Bijvoorbeeld: Van alle nominaties vind ik dat het cameratoezicht bij bouwmarkten de winnaar moet worden. Kan ik <insert krachttaal> niet eens een schroevendraaier kopen, zonder als crimineel gezien te worden? Stelletje <insert krachttaal>
• Tip 4: Als je daar geen zin in heb: Sterf met je BBA2014
500 "The server made a boo boo"
Man man man... Ik zeg toch dat ik er zelf geen ruk aan vind? Dat iemand er een stukje over heeft geschreven vind ik allemaal dolletjes maar ga het niet als verplicht leesvoer opdragen en al helemaal niet zeiken dat andere mensen er serieuzer mee overweg moeten gaan.Firesphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:13:
[...]
Misschien dan toch eens serieuzer mee omgaan?
https://bba2007.bof.nl/
[...]
Tja, als ik een keer ergens een disclaimer bij zet, is't weer niet goed. Dus mensen die moeite hebben om dat te begrijpen hebben't er maar mee te doen hoor.
Dat jij het belangrijk vindt, betekent niet dat anderen er een interesse in moeten tonen. Als je zo nodig je BBA wilt spammen, open dan lekker een topic in Stuffis Generalis ofzo, zie je vanzelf wie er wel en niet interesse in hebben.
Het probleem dat mensen met je houding hebben is dat je ten eerste alles heel bot overbrengt, ten tweede overal op in gaat en ten derde iedereen probeert dingen op te dringen terwijl ze zelf zeggen dat ze er geen interesse in hebben. En o wee als iemand dan een tegenwoord heeft, dan is meneer op z'n teentjes getrapt en begint hij te zeuren dat iedereen het er maar mee moet doen dat hij zo bot is.
Ik vind dat niet kunnen, laat mensen lekker hun eigen plan in dit soort dingen trekken en als je zo nodig je ei kwijt moet zijn er genoeg andere plekken.
Oh dus jij mag wel cynisch en sarcastisch reageren, maar als ik een felle ondertoon gebruik mag dat niet? Kan ik niet net zo goed claimen dat ik nogal fel uit de hoek kan komen, en dat dat "in mijn aard" zit? Volgens mij is dat velen hier inmiddels wel bekend. Moet jij dat dan niet gewoon net zo goed accepteren? Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Je kan niet lekker door kan gaan met je cynische reacties (waar je al meerdere keren door meerdere mensen op bent aangesproken) terwijl je ondertussen verwacht dat de rest je maar begrijpt en vriendelijk bejegend.Firesphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:13:
Weet je, zoek jij het lekker zelf uit, het is algemeen bekend dat ik lomp en sarcastisch/cynisch uit de hoek kom, maar toch moet en zal je willen beledigen op een of andere manier, en dan vervolgens van mening zijn dat ik jou een dodelijke ziekte heb gegeven ofzo.
Is't al een paar weken volle maan, zelfs als ik ergens (voor de semi-grap) een disclaimer bij zet, moet je er zonodig over vallen. Of zonodig van mening zijn meer te weten over een situatie waar je niets van weet, dan lok je het wel heel erg uit.
Ik wil best een effort maken, maar in mijn geval is het vooral actie/reactie. In jouw geval lijkt het de standaard te zijn. Sodemieter dan gewoon op uit deze topic als je niet normaal kunt reageren.
Disclaimer: dit zeg ik als user
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 17-12-2014 12:33 ]
Die na allerlei aanbestedingen ook in zwolle redenAlex) schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:21:
Bij BBA denk ik toch nog steeds aan de Brabantsche Buurtspoorwegen en Autodiensten, niet aan een of andere awardsshow.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
De queries zelf zijn niet traag maar vermoedelijk batcht hij het niet.
Maar bulk insert wil je misschien ook niet met een ORM doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Sebazzz op 17-12-2014 12:40 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
En inmiddels helemaal verdwenen zijn uit Brabantmarkvt schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:26:
[...]
Die na allerlei aanbestedingen ook in zwolle reden
Aangezien dit devschuur, waar de BBA best wat mee te maken heeft (digitale rechten enzo), had ik verwacht dat er wel meer interesse zou zijn.Merethil schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:23:
[...]
Man man man... Ik zeg toch dat ik er zelf geen ruk aan vind? Dat iemand er een stukje over heeft geschreven vind ik allemaal dolletjes maar ga het niet als verplicht leesvoer opdragen en al helemaal niet zeiken dat andere mensen er serieuzer mee overweg moeten gaan.
Dat jij het belangrijk vindt, betekent niet dat anderen er een interesse in moeten tonen. Als je zo nodig je BBA wilt spammen, open dan lekker een topic in Stuffis Generalis ofzo, zie je vanzelf wie er wel en niet interesse in hebben.
En ik zeg toch alleen maar "misschien" iets drukker over maken? Wat dring ik daarmee op. Ik heb't trouwens helemaal niet over leesvoer trouwens (welk leesvoer?), maar dat maakt verder niet uit.
Dat is ook een optie, eens zien wat ik daar aan kan doenSebazzz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:40:
[...]
De queries zelf zijn niet traag maar vermoedelijk batcht hij het niet.
Maar bulk insert wil je misschien ook niet met een ORM doen.
You're using it wrong.
Heb ook een beste tijd met EF gewerkt, en zo nu en dan kom je inderdaad hele vreemde queries tegen. Kwestie van een profiling tool erop zetten, en de vreemde queries eruit vissen. Herschrijf je lambda / linq query vervolgens zodat het wat efficiënter wordt, en "EF" is weer snel.
Al met al, het is dus best wel belangrijk om te weten wat er zoal achter de schermen gebeurt. Wat de resulterende sql-query is van je "code-query".
[ Voor 0% gewijzigd door GateKeaper op 17-12-2014 13:04 . Reden: dt hell ]
Die link had ik ook idd. Misschien komt het omdat ik jaren vlakbij een bushalte heb gewoond waar 4 keer per uur zo'n donkerrode bus stopte met BBA erop..Alex) schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:21:
Bij BBA denk ik toch nog steeds aan de Brabantsche Buurtspoorwegen en Autodiensten, niet aan een of andere awardsshow.
zo eentje om heul precies te zijn : http://petervelthoen.nl/c...1-122810DSCN9439APHV-.jpg
En ja.. dat maakt mij met grote zekerheid een stuk antiek vergeleken bij het grootste deel van de mensen hier
Driving a cadillac in a fool's parade.
Hij kwam nu met een "gelekte cable" als reactie.jip_86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:29:
Net of het Opstelten ook ene reet kan schelen dat hij de BBA krijgt. Verwacht eigenlijk dat hij er nog wel trots op is ook als je zag dat hij vorig jaar met zo'n lollig drone filmpje kwam als reactie.
https://twitter.com/minv_j/status/544951435797213187
[ Voor 7% gewijzigd door HuHu op 17-12-2014 13:26 ]
Zeg Stadler als jij eens je Waldorf gaat opzoeken.oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:01:
[...]
Het is "'Tis the season..."
Je dringt op door door te blijven drammen over je BBA terwijl er gewoon geen interesse getoond wordt. Het leesvoer waar ik naar refereerde was het linkje wat je me doorstuurde waarbij ook heel leuk dit de eerste headline is:Firesphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:45:
[...]
Aangezien dit devschuur, waar de BBA best wat mee te maken heeft (digitale rechten enzo), had ik verwacht dat er wel meer interesse zou zijn.
En ik zeg toch alleen maar "misschien" iets drukker over maken? Wat dring ik daarmee op. Ik heb't trouwens helemaal niet over leesvoer trouwens (welk leesvoer?), maar dat maakt verder niet uit.

Ik zit er niet op te wachten om irritante headlines mijn richting in geflikkerd te krijgen, dus vandaar dat ik even nogmaals reageerde.
Je doet het expres he?D-Raven schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:25:
[...]
Zeg Stadler als jij eens je Waldorf gaat opzoeken
Het is Statler!
Hoe kun je nou niet geinteresseerd zijn in privacy issues en het aan de kaak stellen daarvan? Of zeg je dat om je rant naar Firesphere kracht bij te zetten?Merethil schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:23:
Man man man... Ik zeg toch dat ik er zelf geen ruk aan vind?
Ik vind Firesphere's redenering dat het soort lui dat hier komt bovenmatig geinteresseerd zouden kunnen zijn in die materie eigenlijk wel hout snijden.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Omdat het hem misschien gewoon niet interesseert ? Dat hij hier komt betekent per definitie niet dat hij daarin maar geïnteresseerd moet zijn.farlane schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:19:
[...]
Hoe kun je nou niet geinteresseerd zijn in privacy issues en het aan de kaak stellen daarvan? Of zeg je dat om je rant naar Firesphere kracht bij te zetten?
Nothing to see here!
Het *moet* ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat niet interesseert : het is een kwestie die ons allemaal aangaat en die verregaande consequenties kan hebben voor ons allemaal.Rutix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:23:
Omdat het hem misschien gewoon niet interesseert ? Dat hij hier komt betekent per definitie niet dat hij daarin maar geïnteresseerd moet zijn.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Maar dan moet je ook rekening houden met welke DNS je gebruikt
http://xkcd.com/1361/
[ Voor 16% gewijzigd door markvt op 17-12-2014 14:31 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Wat mij betreft zouden veel burgers zich wat beter bewust moeten zijn van wat voor privacy issues er allemaal spelen. Daarnaast zijn er ook mensen die niet alles maar op privacy moeten afschuiven. Oftewel, privacy mag gerust wat meer, gefundeerde, aandacht krijgen.Rutix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:23:
[...]
Omdat het hem misschien gewoon niet interesseert ? Dat hij hier komt betekent per definitie niet dat hij daarin maar geïnteresseerd moet zijn.
Ook met encryptie weet je isp welke sites je wanneer bezoekt (je gedrag). Encryptie is daarvoor niet de oplossing.markvt schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:29:
Als er in de kleine lettertjes van mijn isp (ziggo) al staat dat internet gedrag aan derden verkocht mag worden, lijkt het mij iedereen aan te gaan. Dan is wat mij betreft internet zonder encryptie toch een stuk minder aantrekkelijk.
[ Voor 30% gewijzigd door GateKeaper op 17-12-2014 14:30 ]
iOS developer
Zou best kunnen, op StackOverflow was er ook een keer iemand die bij elke insert SaveChanges() aanriep. Het was niet gek dat EF zo traag was
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
support@github.com . Ze hebben geen issue tracker.BikkelZ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:35:
Weet iemand waar ik bugs kwijt kan of kan fixen voor GitHub zelf? Ik werk nu al een tijdje vanaf een versie branch en als ik een pull request aan maak en de basis branch op die branch zet en op create pull request klik pakt hij toch nog vaak de oude als ik niet even wacht.
Nothing to see here!
Best ironisch eigenlijk.Rutix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:44:
[...]
support@github.com . Ze hebben geen issue tracker.
farlane schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:28:
[...]
Het *moet* ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat niet interesseert : het is een kwestie die ons allemaal aangaat en die verregaande consequenties kan hebben voor ons allemaal.
Dat snap ik allemaal maar het is zijn goed recht om zich daar niet voor te interesseren en als hij het dan ook meerdere malen heeft aangegeven moet het niet verder opgedrongen worden vind ik.GateKeaper schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:30:
[...]
Wat mij betreft zouden veel burgers zich wat beter bewust moeten zijn van wat voor privacy issues er allemaal spelen. Daarnaast zijn er ook mensen die niet alles maar op privacy moeten afschuiven. Oftewel, privacy mag gerust wat meer, gefundeerde, aandacht krijgen.
Nothing to see here!
LOLRutix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:44:
[...]
support@github.com . Ze hebben geen issue tracker.
Ik heb ze maar gemaild inderdaad.
iOS developer
Heel ironisch. Dit was hun reactie:
https://github.com/holman/feedback/issues/152
Daarnaast is github natuurlijk niet open source dus ik snap het wel dat ze geen public tracker hebben.
Nothing to see here!
Interesse hebben in privacy en interesse hebben in de uitreiking van de BBA zijn wel twee enorm verschillende dingen. Zo wilde ik ook wel weten wie 'm gewonnen had, maar de daadwerkelijke ceremonie kan me echt compleet gestolen worden.farlane schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:28:
[...]
Het *moet* ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat niet interesseert : het is een kwestie die ons allemaal aangaat en die verregaande consequenties kan hebben voor ons allemaal.
Die ben ik ook al tegengekomen, maar dat leek me ook niet de beste oplossingSebazzz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:36:
[...]
Zou best kunnen, op StackOverflow was er ook een keer iemand die bij elke insert SaveChanges() aanriep. Het was niet gek dat EF zo traag was
Ik had niet begrepen dat het specifiek om de uitreiking ging eigenlijk, had het idee dat Merethil aangaf ueberhaupt niet in het onderwerp privacy geinteresseerd te zijn..oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:09:
[...]
Interesse hebben in privacy en interesse hebben in de uitreiking van de BBA zijn wel twee enorm verschillende dingen. Zo wilde ik ook wel weten wie 'm gewonnen had, maar de daadwerkelijke ceremonie kan me echt compleet gestolen worden.
[edit]
Wel een mooie gelegenheid om weer eens iets uit mijn favoriete taal te quoten
Ach wat rolt dat toch lekker van de tong ...Als die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Kommunist.
Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Sozialdemokrat.
Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Gewerkschafter.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.

Wil een smiley met een Duitse vlag
[ Voor 34% gewijzigd door farlane op 17-12-2014 15:42 ]
Dat kan, maar dat is niet echt het beeld dat ik krijg als ik zijn posts hier lees, want ze gaan allemaal (en dat zijn er slechts 3) nogal specifiek in op BBAfarlane schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:39:
[...]
Ik had niet begrepen dat het specifiek om de uitreiking ging eigenlijk, had het idee dat Merethil aangaf ueberhaupt niet in het onderwerp privacy geinteresseerd te zijn.
Ik ook niet.farlane schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:39:
[...]
Ik had niet begrepen dat het specifiek om de uitreiking ging eigenlijk.
Hmja hij doet idd niet echt uitspraken over de privacykwestie an sich..oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:44:
Dat kan, maar dat is niet echt het beeld dat ik krijg als ik zijn posts hier lees, want ze gaan allemaal (en dat zijn er slechts 3) nogal specifiek in op BBA
Hoe kwam het nou dat je een memset op een non-POD struct deed een paar pagina's geleden?
Ah, dat vermoedde ik al..oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:10:
Het ging goed, tot ik die klasse wijzigde (ik had 'm een interface met virtual functies laten implementeren, dus toen kreeg hij een vtable)
In een ander topic werd gevraagd of C++ nou echt moeilijk was, ik vind van niet maar dit soort dingen maakt het wel interessanter
Het ging me inderdaad specifiek om de BBA, had ik misschien een stukje duidelijker kunnen maken.
Vond het ook al een beetje vreemdMerethil schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:21:
Just for good measure: Ik heb interesse in privacy maar niet in de BBA. Ik heb niet een BBA oid nodig om mezelf bewust te maken van privacy-issues want daar let ik zelf van nature al genoeg op
Het ging me inderdaad specifiek om de BBA, had ik misschien een stukje duidelijker kunnen maken.
@boven
Hehehe, denk dat Firesphere nog niet uitgediscussieerd is hoor
[ Voor 7% gewijzigd door farlane op 17-12-2014 16:38 ]
Om in de kerstsfeer te blijven; waarom flikker je zelf niet lekker op als je er niet tegen kunt? Waarom lekker altijd je gelijk halen en 'oh ik ben oisyn de discussiewinnaar' dus hou je bek en ik heb gelijk..oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:24:
[...]
Ik wil best een effort maken, maar in mijn geval is het vooral actie/reactie. In jouw geval lijkt het de standaard te zijn. Sodemieter dan gewoon op uit deze topic als je niet normaal kunt reageren.
Even de rolletjes omgedraaid, ooit gaf ik eens commentaar op jouw taalgebruik en toen was ik de zeiksnol en was alles prima wat er was gezegd. Nee, toen moest ik niet zo kinderachtig doen en mij niet aangevallen voelen of beledigd voelen.

Laat iemand anders ook gewoon iets 'raars' zeggen dan, lekker moeilijk gaan doen in een vorm van een kansloze discussie om even te vertellen hoe iemand zich moet gedragen of wat hij moet doen. Nu wil ik niet direct de zielige gaan uithangen maar het is wel elke keer een bepaalde "groep" die altijd zijn gelijk "krijgt".
Pietje zegt: "Kut", 10 man: !)(@* ohhh dat kan echt niet!!1on1!1
Jantje zegt: "Lul", Kees zegt: !)(@* ohhh dat kan echt niet!!1on1!1 en 10 man "Ah kees stel je niet aan dat kan prima blablabla".
Ja, misschien ligt het er net aan hoe iets dan precies is verwoord, hoe de vervolg reactie daarop is gemaakt en nog wat randzaken. Echter heb ik nu wel zoiets van.. dot dot dot. Het gaat nergens over.
oh en als het allemaal zo naar was geweest, misschien had iemand (mod) dan even de reactie moeten editen zodat het was rustiger was, ipv nog even verhaal/gelijk halen door er zelf weer een (of meerdere zelfs) straffe reactie(s) er tegen aan te gooien.

Laten we er toch over ophouden voordat de sfeer in dit topic compleet verziekt is...
En trouwens... PHP is tof!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.