De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:21
:N :N :( Dat mag niet! Vrijdag avond pas, wanneer mijn vakantie begint, wil ik daar iets van horen. Foei!

Momenteel zit ik nog te blokken voor 2 toetsen morgen en overmorgen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

StM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:26:
Imo is het gezeur over wat Firesphere nu weer eens gezegd heeft irritanter dan wat hij daadwerkelijk roeptoetert... We weten immers om wie het gaat en je hebt snel genoeg door als hij weer eens 1 van zn buien heeft. Schouders ophalen en verder leven zou ik zeggen.

Laten we er toch over ophouden voordat de sfeer in dit topic compleet verziekt is...

En trouwens... PHP is tof!
Ja, nog even een sneer geven en dan zeggen dat we maar moeten stoppen. Hulde. Kijk nou even wat jij zelf over één persoon loopt te zeggen. Misschien bedoel je het niet zo 'direct' maar damn ik lees veel liever gezeik berichten, dan dat ik iemand zo laag over een andere persoon zie praten.

Sfeer is verder prima hoor, bij de volgende 'programmeer' discussie zijn we weer lekker bezig, dat er een meningsverschil is tussen verschillende personen is nog geen rede tot een verziekte sfeer, tenzij je opeens persoonlijke gevoelens gaat kweken om een discussie wat imo juist weer een slechte zaak is.
Pak mij en oisyn maar, hij heeft meerdere malen mij terecht neergezet. Klote voor mij, maar dat geeft mij absoluut geen nare gevoelens in een volgende discussie (zoals jij nu wel al hebt vs Fire IMO ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Merethil schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:03:
[...]

Je dringt op door door te blijven drammen over je BBA terwijl er gewoon geen interesse getoond wordt. Het leesvoer waar ik naar refereerde was het linkje wat je me doorstuurde waarbij ook heel leuk dit de eerste headline is:

[afbeelding]

Ik zit er niet op te wachten om irritante headlines mijn richting in geflikkerd te krijgen, dus vandaar dat ik even nogmaals reageerde.
Ah, beetje late reactie, maargoed.

Ik doelde ook letterlijk op dat artikel. Niet om de BBA (hoewel het er uiteraard aan gerelateerd is), maar omdat die kop letterlijk de inhoud weergeeft.
Namelijk dat de winnaar van de publieksprijs 2007 was jij/u, de Nederlandse bevolking. Om de lakse houding jegens privacy etc.

Was niet bedoelt om door te zagen over BBA, maar meer omdat ik (en ik niet alleen) begreep dat je het over privacy-gerelateerde zaken in het algemeen had en dus die toewijzing en onderbouwing wat dat betreft een soort eye-opener zou kunnen (moeten?) zijn.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:17

StM

Douweegbertje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:45:
[...]

Klote voor mij, maar dat geeft mij absoluut geen nare gevoelens in een volgende discussie (zoals jij nu wel al hebt vs Fire IMO ;) ).
Ik heb juist geen moeite met Firesphere en zou het juist een gemis vinden als hij er mee zou stoppen. En volgens mij is hoe ik het neergezet niet anders als dat hoe Firesphere er zelf in staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Robbiedobbie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:42:
[...]

:N :N :( Dat mag niet! Vrijdag avond pas, wanneer mijn vakantie begint, wil ik daar iets van horen. Foei!

Momenteel zit ik nog te blokken voor 2 toetsen morgen en overmorgen :r
Succes!

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Creepy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:31:
Gewoon allemaal weer lief zijn voor elkaar O+ , tis tenslotte bijna kerst.
Afbeeldingslocatie: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ec/bb/b2/ecbbb2123511bb9a69b77ea628611106.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:09
Discussies op fora kun je als niet-moderator niet stoppen, lekker laten gaan dus. De discussie is al zo meta, om daar dan ook nog meta over te gaan doen :+.

Overigens vind ik dat een aantal mensen wel last hebben van alfa-mannetjes gedrag, elkaar keer op keer te willen verbeteren en te mierenneuken. Ik erger me daar dan aan, maar normaliter zeg ik er niks van, druppel op een gloeiende plaat. Nu alleen om te illustreren aan de heren dat er sowieso meer meningen zijn dan hier worden neergezet. Ik vind niet dat het de goede kant op gaat als we elkaar zeggen 'dan maar op te flikkeren'.

Bedenk het maar zo: wat je tegen je partner niet zou zeggen in een discussie, is hier waarschijnlijk ook een dooddoener (indien van toepassing natuurlijk XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Struikrover schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:27:
Discussies op fora kun je als niet-moderator niet stoppen, lekker laten gaan dus. De discussie is al zo meta, om daar dan ook nog meta over te gaan doen :+.

Overigens vind ik dat een aantal mensen wel last hebben van alfa-mannetjes gedrag, elkaar keer op keer te willen verbeteren en te mierenneuken. Ik erger me daar dan aan, maar normaliter zeg ik er niks van, druppel op een gloeiende plaat. Nu alleen om te illustreren aan de heren dat er sowieso meer meningen zijn dan hier worden neergezet. Ik vind niet dat het de goede kant op gaat als we elkaar zeggen 'dan maar op te flikkeren'.

Bedenk het maar zo: wat je tegen je partner niet zou zeggen in een discussie, is hier waarschijnlijk ook een dooddoener (indien van toepassing natuurlijk XD)
LOL iemand uit de devschuur met een partner _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Douweegbertje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:33:
[...]

Er zijn mensen uit de devschuur met kinderen :P hoe hebben die dat voor elkaar gekregen als die geen partner hebben? Adoptie >:) ?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 14:34
Ook fijn als het maken van een bootable usb zo moeilijk is plots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 19:21
Niks moeilijks aan tegenwoordig :+

Gewoon lekker fat32 formatteren, bootable flaggen en een EFI/Boot/ folder aanmaken met een bootx64.efi file erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Unetbootin voor Linux iso's, en die Windows 7 usb/dvd tool voor windows iso's? Of heb je exotischere data?

edit: dat klinkt niet echt tweaker-waardig helaas :$

[ Voor 10% gewijzigd door afraca op 17-12-2014 21:26 ]

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Martindo schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:01:
Ook fijn als het maken van een bootable usb zo moeilijk is plots
:?

*nix:
http://unetbootin.sourceforge.net/

win:
http://wudt.codeplex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:02

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Haja en allen usb2 poorten gebruiken achteraan anders vind Windows zijn eigen niet |:(

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Rutix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:39:
[...]

Er zijn mensen uit de devschuur met kinderen :P hoe hebben die dat voor elkaar gekregen als die geen partner hebben? Adoptie >:) ?
3d-print ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Damic schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:32:
Haja en allen usb2 poorten gebruiken achteraan anders vind Windows zijn eigen niet |:(
Hm, ook niet als je de drivers toevoegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Haha tja, ik kon geen andere situatie bedenken die vergelijkbaar is. Met je computer discussieer je niet, daar speel je dictator over >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:02

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@dcm: kan wel maar tegenwoordig zijn al die drivers goed ingepakt 8)7

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Struikrover schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:36:
Haha tja, ik kon geen andere situatie bedenken die vergelijkbaar is. Met je computer discussieer je niet, daar speel je dictator over >:)
Dat is met een partner andersom :X :+

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Haha in dat geval, time to reconsider? ;)
Vrouwen mogen best dictator zijn... over de keuken :D #masculism

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

[...]

Jij vraagt eerst netjes verkering voordat je het bed in duikt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

EddoH schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:12:
[...]

Jij vraagt eerst netjes verkering voordat je het bed in duikt? :P
Jij denkt dat de mensen die hier komen uberhaupt al zo ver komen dat ze met iemand behalve hun knuffels de kans krijgen om in bed te duiken :?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Hey, mijn knuffels zijn levend en harig ja, en prima bedpartners

naast vriendin ook katten in huis :D

[ Voor 10% gewijzigd door Struikrover op 17-12-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Struikrover schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:32:
Hey, mijn knuffels zijn levend en harig ja, en prima bedpartners

naast vriendin ook katten in huis :D
Jouw katten zijn prima bedpartners... :X

* Firesphere belt 114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Firesphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:30:
[...]

Jij denkt dat de mensen die hier komen uberhaupt al zo ver komen dat ze met iemand behalve hun knuffels de kans krijgen om in bed te duiken :?
Niet je minderwaardigheidscomplex op anderen projecteren he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

EddoH schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:44:
[...]

Niet je minderwaardigheidscomplex op anderen projecteren he :+
Ik trek gewoon de lijn door van
Douweegbertje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:33:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

En ik van:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ah, chloroform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

:D

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Douweegbertje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:21:
[...]

Om in de kerstsfeer te blijven; waarom flikker je zelf niet lekker op als je er niet tegen kunt?
Duurde wel lang, ik had een reactie van jou veel eerder verwacht :Y)
Even de rolletjes omgedraaid, ooit gaf ik eens commentaar op jouw taalgebruik en toen was ik de zeiksnol en was alles prima wat er was gezegd. Nee, toen moest ik niet zo kinderachtig doen en mij niet aangevallen voelen of beledigd voelen
Volgens mij was dat niet helemaal de strekking van de discussie, maar was hij vooral: je kan dat niet zeggen want misschien voelen mensen zich beledigd.

Punt is, hoewel de keren dat ik er vol op in ga je sneller bijblijven dan de keren dat ik dat niet doe, zijn die veruit in de minderheid (op een hand te tellen in een jaar, durf ik wel te stellen). De keren dat Firesphere vriendelijk meedoet zijn nagenoeg nul - in mijn beleving. Iedereen heeft weleens een kutdag, maar vrijwel iedereen heeft hier toch leuke discussies en dingetjes.

Ik besef me terdege dat ik olie op het vuur gooi. Dat zit dan weer een beetje in mijn aard, en ik probeer me zowaar nog behoorlijk in te houden. Edoch denk ik achteraf vaak: ik had ook mijn mond kunnen houden. Maar hoe je het wendt of keert, dat vuurtje was er dus al, anders was er geen olie om op te gooien. Niet om daarmee aan te geven dat ik onschuldig ben "omdat hij begon", maar wel iets om mee te nemen. En misschien dat een aantal mensen het dachten maar niet zeiden, en ben ik dan weer de persoon die dat wel uit, en daar dan vervolgens ook op wordt aangesproken.
Waarom lekker altijd je gelijk halen en 'oh ik ben oisyn de discussiewinnaar' dus hou je bek en ik heb gelijk. :Y)
Sorry, maar afgezien van wat compleet niet serieuze lolletjes aan het begin van dir jaar rond het ontstaan van mijn ondertitel kun je mij daar echt niet van beschuldigen :)
Laat iemand anders ook gewoon iets 'raars' zeggen dan
Mij zul je niet horen als iemand iets raars zegt (tenzij hij er taalfouten in maakt :+). Van Firesphere hoor ik echter nooit eens iets positiefs. Op een gegeven moment ga ik me daaraan ergeren. Overigens wil ik er wel benadrukken hoe deze discussie is ontstaan:
.oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:23:
[...]

Als die award ook maar enige invloed had had je gelijk. Ik heb nieuws voor je...

Is 't al tijd voor de naïvety awards 2014? :+
Firesphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:29:
[...]

Goed plan joh. Lekker hard roepen dat het allemaal toch niets uitmaakt en dus maar niets doen of alles negeren wat er mee te maken heeft.

Als je't over de naïviteitsaward wilt hebben, heb je'm bij deze driedubbel en dwars verdient.
Ik maak een onschuldig grapje met duidelijk een smiley erover om dat aan te geven, en meneer wenst daar bijzonder serieus op in te gaan. Maar ondertussen moeten we van hem accepteren dat hij cynisch en sarcastisch is, "want zo is hij gewoon". Iets vergelijkbaars zag je afspelen tussen BtM909 en Firesphere een paar posts daarvoor. Misschien moet ik daar niet op reageren, maar ik ben ook maar een mens. Het gaat mij irriteren en dan zeg ik daar wat van. En mijn gedrag irriteert jou en jij zegt daar wat van. En dat mag! Dat moet imho zelfs, want als je de irritatie laat opkroppen wordt het alleen maar erger. Waarbij ik meteen maar even wil stellen dat olie op het vuur gooien waarschijnlijk niet de juiste oplossing is ;)
lekker moeilijk gaan doen in een vorm van een kansloze discussie om even te vertellen hoe iemand zich moet gedragen of wat hij moet doen.
Wat ben je nu aan het doen precies? ;)
oh en als het allemaal zo naar was geweest, misschien had iemand (mod) dan even de reactie moeten editen zodat het was rustiger was, ipv nog even verhaal/gelijk halen door er zelf weer een (of meerdere zelfs) straffe reactie(s) er tegen aan te gooien. O-)
Ik ga niet in mijn rol als mod Firesphere vertellen dat hij zijn gedrag aan moet passen, daar zit nogal een conflict of interest :). Als die mening gedragen wordt door de rest van het modteam dan zal er op gegeven moment wel actie ondernomen worden. Eventueel in combinatie met een reprimande richting mijzelf :)

.edit: overigens wil ik hier nog wel even op ingaan:
Nu wil ik niet direct de zielige gaan uithangen maar het is wel elke keer een bepaalde "groep" die altijd zijn gelijk "krijgt".

Pietje zegt: "Kut", 10 man: !)(@* ohhh dat kan echt niet!!1on1!1
Jantje zegt: "Lul", Kees zegt: !)(@* ohhh dat kan echt niet!!1on1!1 en 10 man "Ah kees stel je niet aan dat kan prima blablabla".

Ja, misschien ligt het er net aan hoe iets dan precies is verwoord, hoe de vervolg reactie daarop is gemaakt en nog wat randzaken. Echter heb ik nu wel zoiets van.. dot dot dot. Het gaat nergens over.
Kun je eens bij jezelf nagaan of je deze hele post had geschreven als ík niet degene was die in de beklaagdenbank zat?
Struikrover schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:27:
Dan kun je maar beter niet bij ons thuis komen als het echt om een gigantisch meningconflict gaat :+. In Zuid Europa noemen ze dat overigens gewoon passie.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 00:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Als jullie dit nou eens gewoon in een groot bad met vla uitvechten, wordt het voor de rest ook nog een beetje entertainend.

iOS developer

• azerty
  • Laatst online: 17:51
BikkelZ schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:34:
Als jullie dit nou eens gewoon in een groot bad met vla uitvechten
Niet nodig.

Afbeeldingslocatie: http://persephonemagazine.com/wp-content/uploads/2013/01/gw-itcrowdmosspopcorn.gif

[ Voor 12% gewijzigd door azerty op 18-12-2014 00:37 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:30:
Punt is, hoewel de keren dat ik er vol op in ga je sneller bijblijven dan de keren dat ik dat niet doe, zijn die veruit in de minderheid (op een hand te tellen in een jaar, durf ik wel te stellen). De keren dat Firesphere vriendelijk meedoet zijn nagenoeg nul. Iedereen heeft weleens een kutdag, maar vrijwel iedereen heeft hier toch leuke discussies en dingetjes.
Tja, dat, of je lijdt aan hetzelfde syndroom als iedereen, dat wat meer opvalt, blijft langer bij?
Voel je niet geremd om je statement te onderbouwen.

En ja, ik hou me bij inhoudelijker discussies vaak (wat) afzijdig. Niet omdat ik niet weet waar het over gaat, maar omdat ik de discussie (meestal) graag wil zien ontwikkelen tot iets nuttigs waar ik iets aan heb. En ik ben in de grotere discussies geen held qua bewoording en zou dus zeer waarschijnlijk de discussie doodslaan.
Dan lees ik liever mee.
Ik besef me terdege dat ik olie op het vuur gooi. Dat zit dan weer een beetje in mijn aard, en ik probeer me zowaar nog behoorlijk in te houden. Edoch denk ik achteraf vaak: ik had ook mijn mond kunnen houden. Maar hoe je het wendt of keert, dat vuurtje was er dus al, anders was er geen olie om op te gooien. Niet om daarmee aan te geven dat ik onschuldig ben "omdat hij begon", maar wel iets om mee te nemen. En misschien dat een aantal mensen het dachten maar niet zeiden, en ben ik dan weer de persoon die dat wel uit, en daar dan vervolgens ook op wordt aangesproken.
Kun je nagaan, ik hou me niet eens in, ik reageer gewoon blindelings met wat ik denk. Op elk moment.
[...]

Sorry, maar afgezien van wat compleet niet serieuze lolletjes aan het begin van dir jaar rond het ontstaan van mijn ondertitel kun je mij daar echt niet van beschuldigen :)
Ehm, daar ben ik het volledig mee oneens. Leuk dat je het een lolletje noemt, ik ga hier niet publiekelijk op in.
[...]

Mij zul je niet horen als iemand iets raars zegt (tenzij hij er taalfouten in maakt :+). Van Firesphere hoor ik echter nooit eens iets positiefs. Op een gegeven moment ga ik me daaraan ergeren. Overigens wil ik er wel benadrukken hoe deze discussie is ontstaan:
Klopt, ik benader veel zaken vanuit het negatieve. En als je je daar aan ergert, be my guest en weerleg wat ik zeg.
[...]

[...]

Ik maak een onschuldig grapje met duidelijk een smiley erover om dat aan te geven, en meneer wenst daar bijzonder serieus op in te gaan. Maar ondertussen moeten we van hem accepteren dat hij cynisch en sarcastisch is, "want zo is hij gewoon". Iets vergelijkbaars zag je afspelen tussen BtM909 en Firesphere een paar posts daarvoor. Misschien moet ik daar niet op reageren, maar ik ben ook maar een mens. Het gaat mij irriteren en dan zeg ik daar wat van. En mijn gedrag irriteert jou en jij zegt daar wat van. En dat mag! Dat moet imho zelfs, want als je de irritatie laat opkroppen wordt het alleen maar erger. Waarbij ik meteen maar even wil stellen dat olie op het vuur gooien waarschijnlijk niet de juiste oplossing is ;)
Je onschuldige smiley'tje, komt over alsof het alleen over de laatste uitspraak gaat.
Dat ik :/ gebruik bij een verder best duidelijk sarcastische uitspraak (namelijk, dat iemand die zonder Google nog geen stap zou kunnen verzetten, om het zelf even vrij te vertalen), nog moet uitleggen dat dat sarcasme is, vind ik best bijzonder. Maargoed, tja, dat zij dan maar zo.
[...]

Ik ga niet in mijn rol als mod Firesphere vertellen dat hij zijn gedrag aan moet passen, daar zit nogal een conflict of interest :). Als die mening gedragen wordt door de rest van het modteam dan zal er op gegeven moment wel actie ondernomen worden. Eventueel in combinatie met een reprimande richting mijzelf :)
Even om zeiken om het zeiken.
Waarom neem je mijn disclaimer zo zwaar op, en zou ik jouw disclaimer moeten zien als "ach, hij bedoelt het als gebruiker. Normaal is hij mod en staat hij boven het gepeupel"? (Want ja, dat impliceer je wel, als je even de boel wat dieper doordenkt en uitwerkt in je hoofd)
[...]

Dan kun je maar beter niet bij ons thuis komen als het echt om een gigantisch meningconflict gaat :+. In Zuid Europa noemen ze dat overigens gewoon passie.
Dat scheelt. Hier gaat alles gemoedelijk, totdat Tesla zo nodig de zooi moet slopen.

En ja, hiermee gooi ik waarschijnlijk olie op een niet bestaand vuur. Deal with it 8)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Firesphere schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:48:
Tja, dat, of je lijdt aan hetzelfde syndroom als iedereen, dat wat meer opvalt, blijft langer bij?
Dat is toch precies wat ik zeg?
Kun je nagaan, ik hou me niet eens in, ik reageer gewoon blindelings met wat ik denk. Op elk moment.
En denk je niet dat je daar niet iets aan kunt doen? En vooral of de rest dat dan ook enigszins wenselijk vindt?
Ehm, daar ben ik het volledig mee oneens. Leuk dat je het een lolletje noemt, ik ga hier niet publiekelijk op in.
Dan mag je me DM'en, maar heb ik niet het idee dat we het nu over dezelfde posts hebben. Voor de goede orde, ik heb het specifiek over de "discussiewinnaar" in mijn ondertitel. Ik zie mezelf namelijk absoluut niet als discussiewinnaar
Klopt, ik benader veel zaken vanuit het negatieve. En als je je daar aan ergert, be my guest en weerleg wat ik zeg.
Het gaat echter niet om de inhoud van die discussies. Lees je eigen posts eens terug. Bijvoorbeeld die discussie met BtM909. Hij (onder andere) snapt niet direct waar het over gaat, jij laat behoorlijk merken dat je nogal staat te kijken van die desinteresse, maar elke poging om daar enigszins vrolijk op in te gaan wordt neergesabeld met de volgende cynische opmerking, om vervolgens tot de conclusie te komen dat niet jij maar hij op zijn teentjes is getrapt.

Of die met wsitedesign over je bloedneus. Ik zie, als complete buitenstaander in de discussie, een grappig bedoelde en in mijn ogen compleet onschuldige opmerking, waar jij vervolgens hard op ingaat door te stellen dat niet alles grappig hoeft te zijn en dat hij er niet bij was dus maar zijn mond moest houden. Dan denk ik bij mezelf, gast, heb je nou echt compleet niet door hoe je jezelf opstelt? Jij mag alles roepen, want cynisch en sarcastisch en zo ben je, maar oh wee als iemand anders iets post wat jou aangaat want dan zijn de rapen gaar? Dan bekruipt mij het gevoel van onrecht en meen ik mezelf daar mee te moeten gaan bemoeien.
Je onschuldige smiley'tje, komt over alsof het alleen over de laatste uitspraak gaat.
Dat doet het ook, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat vervolgens wel meegenomen wordt. Verder sta ik achter de opmerking van mijn eerste zin, en de conclusie die jij daar vervolgens uit trekt is compleet uit de lucht gegrepen.
Dat ik :/ gebruik bij een verder best duidelijk sarcastische uitspraak (namelijk, dat iemand die zonder Google nog geen stap zou kunnen verzetten, om het zelf even vrij te vertalen), nog moet uitleggen dat dat sarcasme is, vind ik best bijzonder. Maargoed, tja, dat zij dan maar zo.
Moet ik nu echt uitleggen dat internet een medium is waarmee je communiceert zonder enige nonverbaliteit, en dat smileys dus helpen je bedoeling over te brengen, dus als je dan vervolgens een negatief ogende smiley gebruikt (zoals :(, :/, }:|, etc) je juist doet overkomen dat het menens is ipv jolig? Ik zie iig al twee mensen die uiten dat het niet duidelijk was. Het feit dat je er al eerder op aan bent gesproken (hence je disclaimer) doet ook geen lichtje branden dat je bedoeling blijkbaar niet goed overkomt?
Waarom neem je mijn disclaimer zo zwaar op, en zou ik jouw disclaimer moeten zien als "ach, hij bedoelt het als gebruiker. Normaal is hij mod en staat hij boven het gepeupel"? (Want ja, dat impliceer je wel, als je even de boel wat dieper doordenkt en uitwerkt in je hoofd)
Dat is nou net niet hoe mijn disclaimer opgevat dient te worden. Je komt denk ik niet vaak in LA, waar je dat soort dingen wel vaker ziet. Ik heb twee rollen, die als mod en die als user. Als ik een persoonlijke mening uitdraag dan doe ik dat in de rol van user, en door de disclaimer wil ik aangeven dat dat niet per se de mening van de moderators is. Ik impliceer dus nergens als mod boven te staan, ik impliceer dat de in mijn post uiteengestelde mening de mijne is en alleen de mijne, en niet die van tweakers.net. De disclaimer is vrij gebruikelijk en onderdeel van de GoT netiquette, ik maak gemakshalve de aanname dat iedereen dat juist interpreteert.

If anything zou men kunnen denken dat ik er als mod boven *moet* staan, door die disclaimer geef ik nou net aan dat dat dus helemaal niet het geval is. Eigenlijk dus precies het tegenovergestelde van wat jij beweert, "als je even de boel wat dieper doordenkt en uitwerkt in je hoofd" :).

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 01:39 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Styxxy
  • Laatst online: 19:55
Ik moet zeggen dat mijn beleving eerder is zoals die van .oisyn. Ik erger me vaak aan het nodeloos cynisch en soms botte reacties van sommige personen. Vaak nog niet eens nodig...

Onze liefste .oisyn is dan wel de persoon om hierop in te gaan (terwijl ik met mijn ogen draai en posts scim om naar interessantere onderwerpen en person te gaan.

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Je zit er nu tot aan je elleboog in Styxxy :P

Lekker op de bank

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik had hier een heel lang, uitgebreid antwoord uitgewerkt.

Maar dat ga ik niet doen.

Weet je wat? Wees maar lekker trots op je ondertitel. Wees maar trots op het "feit" dat je altijd je "gelijk" weet te halen.

* Firesphere out.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jammer dat je dat zo interpreteert. Er is geen enkele relatie tussen mijn ondertitel en hoe ik me opstel. Voor de geïnteresseerden, mijn ondertitel heeft dezelfde strekking als die van een zekere "software architect" begin dit jaar (zijn ondertitel was de directe aanleiding).

.edit: heb het even opgezocht :)
Hij is ontstaan in .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4", want natuurlijk een play is op Amanush in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4"

.edit2: wat ook grappig is is dat vooral jij dit jaar moeite lijkt te hebben gehad met die ondertitel, want je haalt het er elke keer weer bij (blijkt uit een search op "discussiewinnaar" in deze topicreeks). Het is alsof je echt van mening ben dat ik echt in mijn ondertitel geloof 8)7. Maar troost je, ik had me voorgenomen 'm heel 2014 te laten staan en het jaar is bijna om :Y)

[ Voor 57% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 02:23 ]

• azerty
Heh.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ZaZ schreef op donderdag 18 december 2014 @ 01:50:
Je zit er nu tot aan je elleboog in Styxxy :P
Dit is zelfs voor mij geen pretje meer :X :+

• azerty
Zeg .oisyn, had jij vroeger geen avatar waar het typen doorging tot bloedens toe, of was dat de originele gif die je ingekort hebt?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat laatste, volgens mij is het origineel een keertje hier gepost oid. Afgezien van het feit dat ik die erg grappig vond leek hij me in deze loop perfect bij mij passen (figures 8)7) en dus heb ik 'm aangepast en als avatar ingesteld.

Ik wil 'm altijd nog eens een keer compleet from scratch maken. Ik heb al wel deze static:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/usericons/12461/avatar%2060x60.png

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 02:28 ]

• azerty
Hij past inderdaad wel bij jou ;)

Zeg FS, staat er bij jou dit jaar een kerstboom?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Pj2ceEcpbgg]

[ Voor 63% gewijzigd door azerty op 18-12-2014 02:35 ]

• Ryur
Oh schitterend om dat topic door te lezen!
Ik lag weer dubbel (niet alleen op de SA, maar ook het Carglass-verhaal).

• RBRU
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-02-2022
Vandaag ga ik mijn ontslag indienen :o, het is tijd voor een nieuwe uitdaging!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Nieuwe uitdagingen zijn altijd goed. Heb je al wat nieuws of wil je gewoon wat anders?

Read the code, write the code, be the code!

• RBRU
wackmaniac schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:13:
Nieuwe uitdagingen zijn altijd goed. Heb je al wat nieuws of wil je gewoon wat anders?
Het laatste jaar liep ik vooral tegen het feit aan dat ik niets nieuws leer (ik werk als Lead Developer en ben redelijk jong (25)). Dus heb ervoor gekozen om bij een ander bedrijf onder een senior te gaan werken. Daar heb ik erg veel zin in :)

• wackmaniac
Sorry dat ik het zeg, maar zou je juist als lead niet zelf mogelijkheden moeten gaan creëren om wat nieuws te leren? Tenzij natuurlijk de leidinggevenden je daar de ruimte niet voor geven en in dat geval sta je volledig in je recht :)

Ben zelf onlangs intern van functie geswitchet. Verandering van spijs doet eten :) Veel succes iig.

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:40
.oisyn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 01:56:
Maar troost je, ik had me voorgenomen 'm heel 2014 te laten staan en het jaar is bijna om :Y)
Wha .. ? Bedoel je dat je in 2015 geen discussiewinnaar gaat zijn? :+

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Ryur
farlane schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:57:
[...]

Ik ga een gooi doen voor de titel :D
Is er een bokaal ook van?

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ryur schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:59:
[...]

Daar is men het nog niet over eens, maar daar zou jij misschien wel eens verandering in kunnen gaan brengen!

Lekker op de bank

• farlane
wackmaniac schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:54:
Sorry dat ik het zeg, maar zou je juist als lead niet zelf mogelijkheden moeten gaan creëren om wat nieuws te leren? Tenzij natuurlijk de leidinggevenden je daar de ruimte niet voor geven en in dat geval sta je volledig in je recht :)

Ben zelf onlangs intern van functie geswitchet. Verandering van spijs doet eten :) Veel succes iig.
Als je 25 bent *en* lead developer is het denk ik heel goed om een omgeving te zoeken waar je meer klankborden hebt : om te 'sparren' zeg maar.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:25
Ryur schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:59:
[...]

Te laat ik heb de titel al geclaimed >:) :P

'T leven is vo de rappe, zoals we dan zeggen :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Otherside1982 op 18-12-2014 10:02 ]

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 16:34
GateKeaper schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:03:
[...]

You're using it wrong. :+

Heb ook een beste tijd met EF gewerkt, en zo nu en dan kom je inderdaad hele vreemde queries tegen. Kwestie van een profiling tool erop zetten, en de vreemde queries eruit vissen. Herschrijf je lambda / linq query vervolgens zodat het wat efficiënter wordt, en "EF" is weer snel.

Al met al, het is dus best wel belangrijk om te weten wat er zoal achter de schermen gebeurt. Wat de resulterende sql-query is van je "code-query".
Right, de reden ligt dus zeer waarschijnlijk bij het feit dat ik niet op een lokale bak aan devven ben, maar rechtstreeks naar de cloud :F

• RBRU
wackmaniac schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:54:

Het is niet dat ze geen ruimte geven, maar het zijn veel 'oude' projecten en we hebben weinig capaciteit. Hierdoor komt er geen ruimte. Daarnaast vind ik zelf dat ik meer kan leren door nog een aantal jaar met senior developers mee te lopen. Hiernaast is het ook tijd voor verandering. Veel dank, jij ook succes met je nieuwe functie!

Naar wat voor een functie ben je geswitcht?

• wackmaniac
Ben van ontwikkelaar van interne software (CMS, mass mailing applicatie en overkoepelend platform) naar project-implementatie en lead-functie gegaan.

Wat een beetje schermen met andere partijen al niet te weeg kan brengen ;)

• Rutix
farlane schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:00:
[...]

Als je 25 bent *en* lead developer is het denk ik heel goed om een omgeving te zoeken waar je meer klankborden hebt : om te 'sparren' zeg maar.
Precies. Sparren is echt heel belangrijk en als je dat niet kunt doen een zeer gemis. Vooral omdat je als Lead ook niet altijd alles weet en als er dan andere lead's zijn heb je vaak een mooie spreiding van kennis.

Nothing to see here!

• RBRU
Rutix schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:20:
[...]

Precies. Sparren is echt heel belangrijk en als je dat niet kunt doen een zeer gemis. Vooral omdat je als Lead ook niet altijd alles weet en als er dan andere lead's zijn heb je vaak een mooie spreiding van kennis.
Inderdaad. Dit was een erg belangrijk punt in mijn besluitvorming.
wackmaniac schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:06:
Ben van ontwikkelaar van interne software (CMS, mass mailing applicatie en overkoepelend platform) naar project-implementatie en lead-functie gegaan.
Kijk dat is vooruitgang :)!

Zo en nu is het tijd voor koffie. Ben om 6 uur begonnen vanochtend :O

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Weet er iemand een alternatief voor <input type="color"> die ook in IE 8+ werkt? Heb al JScolor geprobeerd maar die geeft geen foutmelding en lijkt niet te werken in IE11 (IE via Microsoft Remote Desktop)....

Tevens, IE klaagpost :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Cornelisjuh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:10:
Weet er iemand een alternatief voor <input type="color"> die ook in IE 8+ werkt? Heb al JScolor geprobeerd maar die geeft geen foutmelding en lijkt niet te werken in IE11 (IE via Microsoft Remote Desktop)....

<input type="text" name="r"><input type="text" name="g"><input type="text" name="b"> :D

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Zoeken op jQuery Colorpicker zou je een hele hoop alternatieven op moeten leveren :p

• Cornelisjuh
PrisonerOfPain schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:12:
[...]

<input type="text" name="r"><input type="text" name="g"><input type="text" name="b"> :D
Ja in principe zou je nu ook al een hexkleur kunnen intypen maar wil het toch iets gebruiksvriendelijker hebben :P
TheNephilim schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:12:
[...]

Zoeken op jQuery Colorpicker zou je een hele hoop alternatieven op moeten leveren :p
Doh, tijd voor meer koffie 8)7 Bedankt :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Cornelisjuh
De enige reden dat ik uberhaubt nog JQuery gebruik is IE compatibility zoals fallbacks voor CSS3 functies :'(

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Update dag \o/

[ Voor 93% gewijzigd door Geerrrt op 18-12-2014 11:19 ]

Eury#2434

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Cornelisjuh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:15:
De enige reden dat ik uberhaubt nog JQuery gebruik is IE compatibility zoals fallbacks voor CSS3 functies :'(
Wij zijn nu bezig met een Drupal project waarin wij de hele jQuery stack eruit gemikt hebben en alle interactie die nodig is aan de voorkant met Angular regelen. Had even wat voeten in aarde, want Drupal leunt nogal zwaar op jQuery voor allerhande backend zaken. Ik laad nu alleen nog maar jQuery in als er een admin/editor is ingelogd zodat de admin UI niet omvalt, en voor dingen als contextual links.

Maar moet toegeven, de hoeveelheid code in de app.js is van gemiddeld 100 tot 120 regels gezakt tot 2 controllers, 3 directives en een applauncher van 3 regels. Hier en daar wat ng-nogwattus tags in de HTML.

Al met al, hoopvol voor toekomstige projecten.

ik ben een view source fetishist en moet altijd beetje veel overgeven van de HTML die de meeste drupal sites uitbraken.

Driving a cadillac in a fool's parade.

• Ryur
kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...]

Wij zijn nu bezig met een Drupal project waarin wij de hele jQuery stack eruit gemikt hebben en alle interactie die nodig is aan de voorkant met Angular regelen. Had even wat voeten in aarde, want Drupal leunt nogal zwaar op jQuery voor allerhande backend zaken. Ik laad nu alleen nog maar jQuery in als er een admin/editor is ingelogd zodat de admin UI niet omvalt, en voor dingen als contextual links.

Maar moet toegeven, de hoeveelheid code in de app.js is van gemiddeld 100 tot 120 regels gezakt tot 2 controllers, 3 directives en een applauncher van 3 regels. Hier en daar wat ng-nogwattus tags in de HTML.

ik ben een view source fetishist en moet altijd beetje veel overgeven van de HTML die de meeste drupal sites uitbraken.
Klinkt heel nice! Kan jij hier misschien eens iets meer over schrijven? :)

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

Hmmm, interessant! 8) Ik heb altijd het idee dat AngularJS/Ember/etc. snel to-much zijn voor de meeste websites. Maar ik begrijp dat er juist minder code nodig is. Ach, ook maar eens in duiken! Al moet ik eerst nog eens verder met Laravel :+

• Rutix
[...]

Ik word ook niet altijd vrolijk van wat angularjs er soms van maakt hoor :P voorals je ng-if's enzo gebruikt ;).

Nothing to see here!

• Mercatres
Zo, het probleem van de trage SQL-query is opgelost: inderdaad een connectie naar de cloud die eigenlijk niet nodig is. Nu dus naar de lokale developmentbak gestuurd.
Up next: charting. \o/

• Cornelisjuh
Volgens mij ben ik nog niet wakker :') Het werkte niet omdat ik de JS geinclude had in de normale index en niet in de CMS module waar het gebruikt wordt :+

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

farlane schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:57:
[...]

Klopt. Discussiewinnaar zijn heeft ook een keerzijde. Sure, er is de glitter en de glamour en mooie auto's en prachtige vrouwen. En de feesten... wát een feesten. Maar aan het eind van de dag neemt Firesphere het je alleen maar kwalijk :'(

Dus, tijd om het stokje door te geven. Tegen die persoon wil ik wel zeggen: weet waar je aan begint!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...] Had even wat voeten in aarde, want Drupal leunt nogal zwaar op jQuery voor allerhande backend zaken. Ik laad nu alleen nog maar jQuery in als er een admin/editor is ingelogd zodat de admin UI niet omvalt, en voor dingen als contextual links. [...]
Ja, verschrikkelijk! En dan ook nog eens een eeuwen-oude versie van jQuery, waarbij zelfs jQuery updaten al niet zomaar zonder problemen kan. * OkkE is geen fan van Drupal 7.

Maar goed, we doen 't er mee... zou ook eigenlijk geen (beter) alternatief weten op moment. :)

[/drupal-rant]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
OkkE schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:34:
[...]

Ja, verschrikkelijk! En dan ook nog eens een eeuwen-oude versie van jQuery, waarbij zelfs jQuery updaten al niet zomaar zonder problemen kan. * OkkE is geen fan van Drupal 7.

Maar goed, we doen 't er mee... zou ook eigenlijk geen (beter) alternatief weten op moment. :)

[/drupal-rant]
Drupal 8 ;)

Driving a cadillac in a fool's parade.

• Struikrover
.oisyn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:33:
[...]

Klopt. Discussiewinnaar zijn heeft ook een keerzijde. Sure, er is de glitter en de glamour en mooie auto's en prachtige vrouwen. En de feesten... wát een feesten. Maar aan het eind van de dag neemt Firesphere het je alleen maar kwalijk :'(

Dus, tijd om het stokje door te geven. Tegen die persoon wil wel zeggen: weet waar je aan begint!
Laten we het een collectieve titel maken >:) .
* Struikrover wijst naar ondertitel en die van Otherside1982

• Mercatres
For God's sake, stomme Linq to entities (of eigenlijk m'n IDE). Geef dan ook aan dat .Date niet werkt bij comparison.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hopelijk binnenkort ja, maar op dit moment zit ik nog aan Drupal 7 vast, wat imho niet zo heel front-end vriendelijk is. ;( :(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Struikrover schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:15:
[...]

Laten we het een collectieve titel maken >:) .
* Struikrover wijst naar ondertitel en die van Otherside1982
Otherside1982 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:01:
[...]

_o-

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

[...]

Je vergelijkt het aantal regels van oplossing A, met het aantal objecten / 'classes' van oplossing B? Hoe kan je dit nou zien als vergelijking? :?

Ik bedoel, misschien zijn je nieuwe controllers wel 40 - 50 regels per stuk, en je directives 10 - 15. Sowieso aantal regels vergelijken, is vaak niets zeggend.

Daarnaast, jQuery en Angularjs zijn nogal verschillende type frameworks. Of eigenlijk, jQuery is niet echt een framework maar meer een utility, waar Angular je inderdaad een framework biedt en eigenlijk een bepaalde manier van programmeren afdwingt.

Binnen die bepaalde mindset kan je inderdaad een hoop regels code besparen, omdat er veel achter de schermen gebeurd. Maar iets eenvoudigs als Stapes.js of zelfs lodash kan je daarbij ook helpen.

Niet om je aan te vallen, ik ben dus eigenlijk (net als een aantal hierboven) wel benieuwd naar wat meer info.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

Deze:

http://www.abeautifulsite...ector-for-input-controls/

https://github.com/claviska/jquery-minicolors/

Werkt prima met Ie8+ en andere meuk >:)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Cornelisjuh

• azerty
Otherside1982 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:01:
[...]

Ik heb hem gisterenavond al geclaimed... Juist iets rapper ;)

• Ealanrian
  • Laatst online: 12:21
Wat een hoop rappers hier opeens...

• Mercatres
Ealanrian schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:30:
Wat een hoop rappers hier opeens...
Rapid application developers?

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Mercatres schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:39:
[...]

Rapid application developers?
programmers dan zeker? Anders heb je radders te pakken. Dat is een heel ander type volkje.

• Mercatres
GateKeaper schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:41:
[...]

programmers dan zeker? Anders heb je radders te pakken. Dat is een heel ander type volkje.
Hehe, 'type'
* Mercatres is een melige bui.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

GateKeaper schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:41:
[...]

Klopt ja. En discussies winnen ho maar.

• Otherside1982
  • Laatst online: 13-09 12:25
PHP is kut. Ziezo, mijn eerste discussie al gewonnen, nog voor mijn jaar start zelfs :+

Verder nog super druk, ik jongleer momenteel 3 projecten die nog af zouden moeten dit jaar. Er zal er waarschijnlijk toch 1 moeten afvallen.

Edit: Oh ja, ik ben een echte rapper; ik werk in Delphi wat een RAD omgeving is :)

[ Voor 15% gewijzigd door Otherside1982 op 18-12-2014 15:02 ]

• Mercatres
.oisyn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:49:
[...]

Klopt ja. En discussies winnen ho maar.
Jij bent geen developer?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het ging om radders

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 15:07 ]

• farlane
Ontwikkelaars van snelle applicaties?

• Mercatres
Otherside1982 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:01:
PHP is kut. Ziezo, mijn eerste discussie al gewonnen, nog voor mijn jaar start zelfs :+

Verder nog super druk, ik jongleer momenteel 3 projecten die nog af zouden moeten dit jaar. Er zal er waarschijnlijk toch 1 moeten afvallen.

Edit: Oh ja, ik ben een echte rapper; ik werk in Delphi wat een RAD omgeving is :)
PHP projecten? :p

• Biersteker
  • Laatst online: 13-09 09:58
Hmz ter afleiding een "zeer lelijk" gemaakte clone van Paperplane gemaakt uit warioware. Veel werk lukt niet meer vandaag :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

farlane schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:09:
Ontwikkelaars van snelle applicaties?
Precies. Mijn applicaties zijn nooit snel.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zeker omdat er 1 thread altijd in discussie is. :P

{signature}

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Biersteker schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:15:
Hmz ter afleiding een "zeer lelijk" gemaakte clone van Paperplane gemaakt uit warioware. Veel werk lukt niet meer vandaag :)
Members only:
Lekker chiptune-achtig riedeltje. Lucky :)

Storyteller @ soundcloud

• Ealanrian
Biersteker schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:15:
Members only:
Het is wel een beetje kort...

• Biersteker
  • Laatst online: 13-09 09:58
Ealanrian schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:27:
[...]

Het is wel een beetje kort...
Jup. levels worden random gemaakt, maar heb eerlijk gezegd niet heel veel tijd aan de levels besteed. (soms zijn er onmogelijke levels).

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Ealanrian
Dan had ik dus gewoon geluk met de eerste, direct een vrij simpele
Pagina: 1 ... 26 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.