Momenteel zit ik nog te blokken voor 2 toetsen morgen en overmorgen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, nog even een sneer geven en dan zeggen dat we maar moeten stoppen. Hulde. Kijk nou even wat jij zelf over één persoon loopt te zeggen. Misschien bedoel je het niet zo 'direct' maar damn ik lees veel liever gezeik berichten, dan dat ik iemand zo laag over een andere persoon zie praten.StM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:26:
Imo is het gezeur over wat Firesphere nu weer eens gezegd heeft irritanter dan wat hij daadwerkelijk roeptoetert... We weten immers om wie het gaat en je hebt snel genoeg door als hij weer eens 1 van zn buien heeft. Schouders ophalen en verder leven zou ik zeggen.
Laten we er toch over ophouden voordat de sfeer in dit topic compleet verziekt is...
En trouwens... PHP is tof!
Ah, beetje late reactie, maargoed.Merethil schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:03:
[...]
Je dringt op door door te blijven drammen over je BBA terwijl er gewoon geen interesse getoond wordt. Het leesvoer waar ik naar refereerde was het linkje wat je me doorstuurde waarbij ook heel leuk dit de eerste headline is:
[afbeelding]
Ik zit er niet op te wachten om irritante headlines mijn richting in geflikkerd te krijgen, dus vandaar dat ik even nogmaals reageerde.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik heb juist geen moeite met Firesphere en zou het juist een gemis vinden als hij er mee zou stoppen. En volgens mij is hoe ik het neergezet niet anders als dat hoe Firesphere er zelf in staat...Douweegbertje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:45:
[...]
Klote voor mij, maar dat geeft mij absoluut geen nare gevoelens in een volgende discussie (zoals jij nu wel al hebt vs Fire IMO).
Succes!Robbiedobbie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:42:
[...]
![]()
![]()
Dat mag niet! Vrijdag avond pas, wanneer mijn vakantie begint, wil ik daar iets van horen. Foei!
Momenteel zit ik nog te blokken voor 2 toetsen morgen en overmorgen
We are shaping the future
Creepy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:31:
Gewoon allemaal weer lief zijn voor elkaar, tis tenslotte bijna kerst.
LOL iemand uit de devschuur met een partnerStruikrover schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:27:
Discussies op fora kun je als niet-moderator niet stoppen, lekker laten gaan dus. De discussie is al zo meta, om daar dan ook nog meta over te gaan doen.
Overigens vind ik dat een aantal mensen wel last hebben van alfa-mannetjes gedrag, elkaar keer op keer te willen verbeteren en te mierenneuken. Ik erger me daar dan aan, maar normaliter zeg ik er niks van, druppel op een gloeiende plaat. Nu alleen om te illustreren aan de heren dat er sowieso meer meningen zijn dan hier worden neergezet. Ik vind niet dat het de goede kant op gaat als we elkaar zeggen 'dan maar op te flikkeren'.
Bedenk het maar zo: wat je tegen je partner niet zou zeggen in een discussie, is hier waarschijnlijk ook een dooddoener (indien van toepassing natuurlijk XD)
Er zijn mensen uit de devschuur met kinderenDouweegbertje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:33:
[...]
LOL iemand uit de devschuur met een partner
Nothing to see here!
[ Voor 10% gewijzigd door afraca op 17-12-2014 21:26 ]
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Martindo schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:01:
Ook fijn als het maken van een bootable usb zo moeilijk is plots
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
3d-printRutix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:39:
[...]
Er zijn mensen uit de devschuur met kinderenhoe hebben die dat voor elkaar gekregen als die geen partner hebben? Adoptie
?
Hm, ook niet als je de drivers toevoegt?Damic schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:32:
Haja en allen usb2 poorten gebruiken achteraan anders vind Windows zijn eigen niet
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Dat is met een partner andersomStruikrover schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:36:
Haha tja, ik kon geen andere situatie bedenken die vergelijkbaar is. Met je computer discussieer je niet, daar speel je dictator over
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Jij vraagt eerst netjes verkering voordat je het bed in duikt?Rutix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:39:
[...]
Er zijn mensen uit de devschuur met kinderenhoe hebben die dat voor elkaar gekregen als die geen partner hebben? Adoptie
?
Jij denkt dat de mensen die hier komen uberhaupt al zo ver komen dat ze met iemand behalve hun knuffels de kans krijgen om in bed te duikenEddoH schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:12:
[...]
Jij vraagt eerst netjes verkering voordat je het bed in duikt?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 10% gewijzigd door Struikrover op 17-12-2014 22:32 ]
Jouw katten zijn prima bedpartners...Struikrover schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:32:
Hey, mijn knuffels zijn levend en harig ja, en prima bedpartners
naast vriendin ook katten in huis
Niet je minderwaardigheidscomplex op anderen projecteren heFiresphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:30:
[...]
Jij denkt dat de mensen die hier komen uberhaupt al zo ver komen dat ze met iemand behalve hun knuffels de kans krijgen om in bed te duiken
Ik trek gewoon de lijn door vanEddoH schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:44:
[...]
Niet je minderwaardigheidscomplex op anderen projecteren he
Douweegbertje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:33:
[...]
LOL iemand uit de devschuur met een partner
Rutix schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:39:
[...]
?
Ah, chloroform
Duurde wel lang, ik had een reactie van jou veel eerder verwachtDouweegbertje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:21:
[...]
Om in de kerstsfeer te blijven; waarom flikker je zelf niet lekker op als je er niet tegen kunt?
Volgens mij was dat niet helemaal de strekking van de discussie, maar was hij vooral: je kan dat niet zeggen want misschien voelen mensen zich beledigd.Even de rolletjes omgedraaid, ooit gaf ik eens commentaar op jouw taalgebruik en toen was ik de zeiksnol en was alles prima wat er was gezegd. Nee, toen moest ik niet zo kinderachtig doen en mij niet aangevallen voelen of beledigd voelen
Sorry, maar afgezien van wat compleet niet serieuze lolletjes aan het begin van dir jaar rond het ontstaan van mijn ondertitel kun je mij daar echt niet van beschuldigenWaarom lekker altijd je gelijk halen en 'oh ik ben oisyn de discussiewinnaar' dus hou je bek en ik heb gelijk.
Mij zul je niet horen als iemand iets raars zegt (tenzij hij er taalfouten in maaktLaat iemand anders ook gewoon iets 'raars' zeggen dan
.oisyn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:23:
[...]
Als die award ook maar enige invloed had had je gelijk. Ik heb nieuws voor je...
Is 't al tijd voor de naïvety awards 2014?
Ik maak een onschuldig grapje met duidelijk een smiley erover om dat aan te geven, en meneer wenst daar bijzonder serieus op in te gaan. Maar ondertussen moeten we van hem accepteren dat hij cynisch en sarcastisch is, "want zo is hij gewoon". Iets vergelijkbaars zag je afspelen tussen BtM909 en Firesphere een paar posts daarvoor. Misschien moet ik daar niet op reageren, maar ik ben ook maar een mens. Het gaat mij irriteren en dan zeg ik daar wat van. En mijn gedrag irriteert jou en jij zegt daar wat van. En dat mag! Dat moet imho zelfs, want als je de irritatie laat opkroppen wordt het alleen maar erger. Waarbij ik meteen maar even wil stellen dat olie op het vuur gooien waarschijnlijk niet de juiste oplossing isFiresphere schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:29:
[...]
Goed plan joh. Lekker hard roepen dat het allemaal toch niets uitmaakt en dus maar niets doen of alles negeren wat er mee te maken heeft.
Als je't over de naïviteitsaward wilt hebben, heb je'm bij deze driedubbel en dwars verdient.
Wat ben je nu aan het doen precies?lekker moeilijk gaan doen in een vorm van een kansloze discussie om even te vertellen hoe iemand zich moet gedragen of wat hij moet doen.
Ik ga niet in mijn rol als mod Firesphere vertellen dat hij zijn gedrag aan moet passen, daar zit nogal een conflict of interestoh en als het allemaal zo naar was geweest, misschien had iemand (mod) dan even de reactie moeten editen zodat het was rustiger was, ipv nog even verhaal/gelijk halen door er zelf weer een (of meerdere zelfs) straffe reactie(s) er tegen aan te gooien.
Kun je eens bij jezelf nagaan of je deze hele post had geschreven als ík niet degene was die in de beklaagdenbank zat?Nu wil ik niet direct de zielige gaan uithangen maar het is wel elke keer een bepaalde "groep" die altijd zijn gelijk "krijgt".
Pietje zegt: "Kut", 10 man: !)(@* ohhh dat kan echt niet!!1on1!1
Jantje zegt: "Lul", Kees zegt: !)(@* ohhh dat kan echt niet!!1on1!1 en 10 man "Ah kees stel je niet aan dat kan prima blablabla".
Ja, misschien ligt het er net aan hoe iets dan precies is verwoord, hoe de vervolg reactie daarop is gemaakt en nog wat randzaken. Echter heb ik nu wel zoiets van.. dot dot dot. Het gaat nergens over.
Dan kun je maar beter niet bij ons thuis komen als het echt om een gigantisch meningconflict gaatStruikrover schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:27:
Bedenk het maar zo: wat je tegen je partner niet zou zeggen in een discussie, is hier waarschijnlijk ook een dooddoener (indien van toepassing natuurlijk XD)
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 00:43 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
iOS developer
Niet nodig.BikkelZ schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:34:
Als jullie dit nou eens gewoon in een groot bad met vla uitvechten
[ Voor 12% gewijzigd door azerty op 18-12-2014 00:37 ]
Tja, dat, of je lijdt aan hetzelfde syndroom als iedereen, dat wat meer opvalt, blijft langer bij?.oisyn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:30:
Punt is, hoewel de keren dat ik er vol op in ga je sneller bijblijven dan de keren dat ik dat niet doe, zijn die veruit in de minderheid (op een hand te tellen in een jaar, durf ik wel te stellen). De keren dat Firesphere vriendelijk meedoet zijn nagenoeg nul. Iedereen heeft weleens een kutdag, maar vrijwel iedereen heeft hier toch leuke discussies en dingetjes.
Kun je nagaan, ik hou me niet eens in, ik reageer gewoon blindelings met wat ik denk. Op elk moment.Ik besef me terdege dat ik olie op het vuur gooi. Dat zit dan weer een beetje in mijn aard, en ik probeer me zowaar nog behoorlijk in te houden. Edoch denk ik achteraf vaak: ik had ook mijn mond kunnen houden. Maar hoe je het wendt of keert, dat vuurtje was er dus al, anders was er geen olie om op te gooien. Niet om daarmee aan te geven dat ik onschuldig ben "omdat hij begon", maar wel iets om mee te nemen. En misschien dat een aantal mensen het dachten maar niet zeiden, en ben ik dan weer de persoon die dat wel uit, en daar dan vervolgens ook op wordt aangesproken.
Ehm, daar ben ik het volledig mee oneens. Leuk dat je het een lolletje noemt, ik ga hier niet publiekelijk op in.[...]
Sorry, maar afgezien van wat compleet niet serieuze lolletjes aan het begin van dir jaar rond het ontstaan van mijn ondertitel kun je mij daar echt niet van beschuldigen
Klopt, ik benader veel zaken vanuit het negatieve. En als je je daar aan ergert, be my guest en weerleg wat ik zeg.[...]
Mij zul je niet horen als iemand iets raars zegt (tenzij hij er taalfouten in maakt). Van Firesphere hoor ik echter nooit eens iets positiefs. Op een gegeven moment ga ik me daaraan ergeren. Overigens wil ik er wel benadrukken hoe deze discussie is ontstaan:
Je onschuldige smiley'tje, komt over alsof het alleen over de laatste uitspraak gaat.[...]
[...]
Ik maak een onschuldig grapje met duidelijk een smiley erover om dat aan te geven, en meneer wenst daar bijzonder serieus op in te gaan. Maar ondertussen moeten we van hem accepteren dat hij cynisch en sarcastisch is, "want zo is hij gewoon". Iets vergelijkbaars zag je afspelen tussen BtM909 en Firesphere een paar posts daarvoor. Misschien moet ik daar niet op reageren, maar ik ben ook maar een mens. Het gaat mij irriteren en dan zeg ik daar wat van. En mijn gedrag irriteert jou en jij zegt daar wat van. En dat mag! Dat moet imho zelfs, want als je de irritatie laat opkroppen wordt het alleen maar erger. Waarbij ik meteen maar even wil stellen dat olie op het vuur gooien waarschijnlijk niet de juiste oplossing is
Even om zeiken om het zeiken.[...]
Ik ga niet in mijn rol als mod Firesphere vertellen dat hij zijn gedrag aan moet passen, daar zit nogal een conflict of interest. Als die mening gedragen wordt door de rest van het modteam dan zal er op gegeven moment wel actie ondernomen worden. Eventueel in combinatie met een reprimande richting mijzelf
Dat scheelt. Hier gaat alles gemoedelijk, totdat Tesla zo nodig de zooi moet slopen.[...]
Dan kun je maar beter niet bij ons thuis komen als het echt om een gigantisch meningconflict gaat. In Zuid Europa noemen ze dat overigens gewoon passie.
Dat is toch precies wat ik zeg?Firesphere schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:48:
Tja, dat, of je lijdt aan hetzelfde syndroom als iedereen, dat wat meer opvalt, blijft langer bij?
En denk je niet dat je daar niet iets aan kunt doen? En vooral of de rest dat dan ook enigszins wenselijk vindt?Kun je nagaan, ik hou me niet eens in, ik reageer gewoon blindelings met wat ik denk. Op elk moment.
Dan mag je me DM'en, maar heb ik niet het idee dat we het nu over dezelfde posts hebben. Voor de goede orde, ik heb het specifiek over de "discussiewinnaar" in mijn ondertitel. Ik zie mezelf namelijk absoluut niet als discussiewinnaarEhm, daar ben ik het volledig mee oneens. Leuk dat je het een lolletje noemt, ik ga hier niet publiekelijk op in.
Het gaat echter niet om de inhoud van die discussies. Lees je eigen posts eens terug. Bijvoorbeeld die discussie met BtM909. Hij (onder andere) snapt niet direct waar het over gaat, jij laat behoorlijk merken dat je nogal staat te kijken van die desinteresse, maar elke poging om daar enigszins vrolijk op in te gaan wordt neergesabeld met de volgende cynische opmerking, om vervolgens tot de conclusie te komen dat niet jij maar hij op zijn teentjes is getrapt.Klopt, ik benader veel zaken vanuit het negatieve. En als je je daar aan ergert, be my guest en weerleg wat ik zeg.
Dat doet het ook, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat vervolgens wel meegenomen wordt. Verder sta ik achter de opmerking van mijn eerste zin, en de conclusie die jij daar vervolgens uit trekt is compleet uit de lucht gegrepen.Je onschuldige smiley'tje, komt over alsof het alleen over de laatste uitspraak gaat.
Moet ik nu echt uitleggen dat internet een medium is waarmee je communiceert zonder enige nonverbaliteit, en dat smileys dus helpen je bedoeling over te brengen, dus als je dan vervolgens een negatief ogende smiley gebruikt (zoalsDat ikgebruik bij een verder best duidelijk sarcastische uitspraak (namelijk, dat iemand die zonder Google nog geen stap zou kunnen verzetten, om het zelf even vrij te vertalen), nog moet uitleggen dat dat sarcasme is, vind ik best bijzonder. Maargoed, tja, dat zij dan maar zo.
Dat is nou net niet hoe mijn disclaimer opgevat dient te worden. Je komt denk ik niet vaak in LA, waar je dat soort dingen wel vaker ziet. Ik heb twee rollen, die als mod en die als user. Als ik een persoonlijke mening uitdraag dan doe ik dat in de rol van user, en door de disclaimer wil ik aangeven dat dat niet per se de mening van de moderators is. Ik impliceer dus nergens als mod boven te staan, ik impliceer dat de in mijn post uiteengestelde mening de mijne is en alleen de mijne, en niet die van tweakers.net. De disclaimer is vrij gebruikelijk en onderdeel van de GoT netiquette, ik maak gemakshalve de aanname dat iedereen dat juist interpreteert.Waarom neem je mijn disclaimer zo zwaar op, en zou ik jouw disclaimer moeten zien als "ach, hij bedoelt het als gebruiker. Normaal is hij mod en staat hij boven het gepeupel"? (Want ja, dat impliceer je wel, als je even de boel wat dieper doordenkt en uitwerkt in je hoofd)
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 01:39 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Lekker op de bank
Ik had hier een heel lang, uitgebreid antwoord uitgewerkt.
[ Voor 57% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 02:23 ]
Dit is zelfs voor mij geen pretje meer
[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 02:28 ]
[ Voor 63% gewijzigd door azerty op 18-12-2014 02:35 ]
Read the code, write the code, be the code!
Het laatste jaar liep ik vooral tegen het feit aan dat ik niets nieuws leer (ik werk als Lead Developer en ben redelijk jong (25)). Dus heb ervoor gekozen om bij een ander bedrijf onder een senior te gaan werken. Daar heb ik erg veel zin inwackmaniac schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:13:
Nieuwe uitdagingen zijn altijd goed. Heb je al wat nieuws of wil je gewoon wat anders?
Wha .. ? Bedoel je dat je in 2015 geen discussiewinnaar gaat zijn?.oisyn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 01:56:
Maar troost je, ik had me voorgenomen 'm heel 2014 te laten staan en het jaar is bijna om
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Ik ga een gooi doen voor de titelfarlane schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:57:
[...]
Wha .. ? Bedoel je dat je in 2015 geen discussiewinnaar gaat zijn?
Daar is men het nog niet over eens, maar daar zou jij misschien wel eens verandering in kunnen gaan brengen!Ryur schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:59:
[...]
Ik ga een gooi doen voor de titel
Is er een bokaal ook van?
Lekker op de bank
Als je 25 bent *en* lead developer is het denk ik heel goed om een omgeving te zoeken waar je meer klankborden hebt : om te 'sparren' zeg maar.wackmaniac schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:54:
Sorry dat ik het zeg, maar zou je juist als lead niet zelf mogelijkheden moeten gaan creëren om wat nieuws te leren? Tenzij natuurlijk de leidinggevenden je daar de ruimte niet voor geven en in dat geval sta je volledig in je recht
Ben zelf onlangs intern van functie geswitchet. Verandering van spijs doet etenVeel succes iig.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Te laat ik heb de titel al geclaimedRyur schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:59:
[...]
Ik ga een gooi doen voor de titel
Is er een bokaal ook van?
[ Voor 10% gewijzigd door Otherside1982 op 18-12-2014 10:02 ]
Right, de reden ligt dus zeer waarschijnlijk bij het feit dat ik niet op een lokale bak aan devven ben, maar rechtstreeks naar de cloudGateKeaper schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:03:
[...]
You're using it wrong.![]()
Heb ook een beste tijd met EF gewerkt, en zo nu en dan kom je inderdaad hele vreemde queries tegen. Kwestie van een profiling tool erop zetten, en de vreemde queries eruit vissen. Herschrijf je lambda / linq query vervolgens zodat het wat efficiënter wordt, en "EF" is weer snel.
Al met al, het is dus best wel belangrijk om te weten wat er zoal achter de schermen gebeurt. Wat de resulterende sql-query is van je "code-query".
Het is niet dat ze geen ruimte geven, maar het zijn veel 'oude' projecten en we hebben weinig capaciteit. Hierdoor komt er geen ruimte. Daarnaast vind ik zelf dat ik meer kan leren door nog een aantal jaar met senior developers mee te lopen. Hiernaast is het ook tijd voor verandering. Veel dank, jij ook succes met je nieuwe functie!wackmaniac schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:54:
Sorry dat ik het zeg, maar zou je juist als lead niet zelf mogelijkheden moeten gaan creëren om wat nieuws te leren? Tenzij natuurlijk de leidinggevenden je daar de ruimte niet voor geven en in dat geval sta je volledig in je recht
Ben zelf onlangs intern van functie geswitchet. Verandering van spijs doet etenVeel succes iig.
Precies. Sparren is echt heel belangrijk en als je dat niet kunt doen een zeer gemis. Vooral omdat je als Lead ook niet altijd alles weet en als er dan andere lead's zijn heb je vaak een mooie spreiding van kennis.farlane schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:00:
[...]
Als je 25 bent *en* lead developer is het denk ik heel goed om een omgeving te zoeken waar je meer klankborden hebt : om te 'sparren' zeg maar.
Nothing to see here!
Inderdaad. Dit was een erg belangrijk punt in mijn besluitvorming.Rutix schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:20:
[...]
Precies. Sparren is echt heel belangrijk en als je dat niet kunt doen een zeer gemis. Vooral omdat je als Lead ook niet altijd alles weet en als er dan andere lead's zijn heb je vaak een mooie spreiding van kennis.
Kijk dat is vooruitgang :)!wackmaniac schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:06:
Ben van ontwikkelaar van interne software (CMS, mass mailing applicatie en overkoepelend platform) naar project-implementatie en lead-functie gegaan.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
<input type="text" name="r"><input type="text" name="g"><input type="text" name="b">Cornelisjuh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:10:
Weet er iemand een alternatief voor <input type="color"> die ook in IE 8+ werkt? Heb al JScolor geprobeerd maar die geeft geen foutmelding en lijkt niet te werken in IE11 (IE via Microsoft Remote Desktop)....
Tevens, IE klaagpost
Zoeken op jQuery Colorpicker zou je een hele hoop alternatieven op moeten leverenCornelisjuh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:10:
Weet er iemand een alternatief voor <input type="color"> die ook in IE 8+ werkt? Heb al JScolor geprobeerd maar die geeft geen foutmelding en lijkt niet te werken in IE11 (IE via Microsoft Remote Desktop)....
Tevens, IE klaagpost
Ja in principe zou je nu ook al een hexkleur kunnen intypen maar wil het toch iets gebruiksvriendelijker hebbenPrisonerOfPain schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:12:
[...]
<input type="text" name="r"><input type="text" name="g"><input type="text" name="b">
Doh, tijd voor meer koffieTheNephilim schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:12:
[...]
Zoeken op jQuery Colorpicker zou je een hele hoop alternatieven op moeten leveren
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Wij zijn nu bezig met een Drupal project waarin wij de hele jQuery stack eruit gemikt hebben en alle interactie die nodig is aan de voorkant met Angular regelen. Had even wat voeten in aarde, want Drupal leunt nogal zwaar op jQuery voor allerhande backend zaken. Ik laad nu alleen nog maar jQuery in als er een admin/editor is ingelogd zodat de admin UI niet omvalt, en voor dingen als contextual links.Cornelisjuh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:15:
De enige reden dat ik uberhaubt nog JQuery gebruik is IE compatibility zoals fallbacks voor CSS3 functies
Driving a cadillac in a fool's parade.
Klinkt heel nice! Kan jij hier misschien eens iets meer over schrijven?kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...]
Wij zijn nu bezig met een Drupal project waarin wij de hele jQuery stack eruit gemikt hebben en alle interactie die nodig is aan de voorkant met Angular regelen. Had even wat voeten in aarde, want Drupal leunt nogal zwaar op jQuery voor allerhande backend zaken. Ik laad nu alleen nog maar jQuery in als er een admin/editor is ingelogd zodat de admin UI niet omvalt, en voor dingen als contextual links.
Maar moet toegeven, de hoeveelheid code in de app.js is van gemiddeld 100 tot 120 regels gezakt tot 2 controllers, 3 directives en een applauncher van 3 regels. Hier en daar wat ng-nogwattus tags in de HTML.
Al met al, hoopvol voor toekomstige projecten.
ik ben een view source fetishist en moet altijd beetje veel overgeven van de HTML die de meeste drupal sites uitbraken.
Hmmm, interessant!kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...]
Wij zijn nu bezig met een Drupal project waarin wij de hele jQuery stack eruit gemikt hebben en alle interactie die nodig is aan de voorkant met Angular regelen. Had even wat voeten in aarde, want Drupal leunt nogal zwaar op jQuery voor allerhande backend zaken. Ik laad nu alleen nog maar jQuery in als er een admin/editor is ingelogd zodat de admin UI niet omvalt, en voor dingen als contextual links.
Maar moet toegeven, de hoeveelheid code in de app.js is van gemiddeld 100 tot 120 regels gezakt tot 2 controllers, 3 directives en een applauncher van 3 regels. Hier en daar wat ng-nogwattus tags in de HTML.
ik ben een view source fetishist en moet altijd beetje veel overgeven van de HTML die de meeste drupal sites uitbraken.
Ik word ook niet altijd vrolijk van wat angularjs er soms van maakt hoorkwaakvaak_v2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...]
Nothing to see here!
Klopt. Discussiewinnaar zijn heeft ook een keerzijde. Sure, er is de glitter en de glamour en mooie auto's en prachtige vrouwen. En de feesten... wát een feesten. Maar aan het eind van de dag neemt Firesphere het je alleen maar kwalijkfarlane schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:57:
[...]
Wha .. ? Bedoel je dat je in 2015 geen discussiewinnaar gaat zijn?
Ja, verschrikkelijk! En dan ook nog eens een eeuwen-oude versie van jQuery, waarbij zelfs jQuery updaten al niet zomaar zonder problemen kan. * OkkE is geen fan van Drupal 7.kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...] Had even wat voeten in aarde, want Drupal leunt nogal zwaar op jQuery voor allerhande backend zaken. Ik laad nu alleen nog maar jQuery in als er een admin/editor is ingelogd zodat de admin UI niet omvalt, en voor dingen als contextual links. [...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Drupal 8OkkE schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:34:
[...]
Ja, verschrikkelijk! En dan ook nog eens een eeuwen-oude versie van jQuery, waarbij zelfs jQuery updaten al niet zomaar zonder problemen kan. * OkkE is geen fan van Drupal 7.
Maar goed, we doen 't er mee... zou ook eigenlijk geen (beter) alternatief weten op moment.![]()
[/drupal-rant]
Driving a cadillac in a fool's parade.
Laten we het een collectieve titel maken.oisyn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:33:
[...]
Klopt. Discussiewinnaar zijn heeft ook een keerzijde. Sure, er is de glitter en de glamour en mooie auto's en prachtige vrouwen. En de feesten... wát een feesten. Maar aan het eind van de dag neemt Firesphere het je alleen maar kwalijk
Dus, tijd om het stokje door te geven. Tegen die persoon wil wel zeggen: weet waar je aan begint!
Hopelijk binnenkort ja, maar op dit moment zit ik nog aan Drupal 7 vast, wat imho niet zo heel front-end vriendelijk is.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Struikrover schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:15:
[...]
Laten we het een collectieve titel maken.
* Struikrover wijst naar ondertitel en die van Otherside1982
Otherside1982 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:01:
[...]
Te laat ik heb de titel al geclaimed![]()
'T leven is vo de rappe, zoals we dan zeggen
Je vergelijkt het aantal regels van oplossing A, met het aantal objecten / 'classes' van oplossing B? Hoe kan je dit nou zien als vergelijking?kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:22:
[...]
Deze:Cornelisjuh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:10:
Tevens, IE klaagpost
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Heb nu https://bgrins.github.io/spectrum/ gebruikt, werkt in de oude IE's en safarimarkvt schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:36:
[...]
Deze:
http://www.abeautifulsite...ector-for-input-controls/
https://github.com/claviska/jquery-minicolors/
Werkt prima met Ie8+ en andere meuk
Ik heb hem gisterenavond al geclaimed... Juist iets rapperOtherside1982 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:01:
[...]
Te laat ik heb de titel al geclaimed![]()
'T leven is vo de rappe, zoals we dan zeggen
Rapid application developers?Ealanrian schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:30:
Wat een hoop rappers hier opeens...
programmers dan zeker? Anders heb je radders te pakken. Dat is een heel ander type volkje.
Hehe, 'type'GateKeaper schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:41:
[...]
programmers dan zeker? Anders heb je radders te pakken. Dat is een heel ander type volkje.
Klopt ja. En discussies winnen ho maar.GateKeaper schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:41:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Otherside1982 op 18-12-2014 15:02 ]
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 18-12-2014 15:07 ]
PHP projecten?Otherside1982 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:01:
PHP is kut. Ziezo, mijn eerste discussie al gewonnen, nog voor mijn jaar start zelfs![]()
Verder nog super druk, ik jongleer momenteel 3 projecten die nog af zouden moeten dit jaar. Er zal er waarschijnlijk toch 1 moeten afvallen.
Edit: Oh ja, ik ben een echte rapper; ik werk in Delphi wat een RAD omgeving is
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Precies. Mijn applicaties zijn nooit snel.farlane schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:09:
Ontwikkelaars van snelle applicaties?
Lekker chiptune-achtig riedeltje. LuckyBiersteker schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:15:
Hmz ter afleiding een "zeer lelijk" gemaakte clone van Paperplane gemaakt uit warioware. Veel werk lukt niet meer vandaag
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Het is wel een beetje kort...Biersteker schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:15:
Hmz ter afleiding een "zeer lelijk" gemaakte clone van Paperplane gemaakt uit warioware. Veel werk lukt niet meer vandaag
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Jup. levels worden random gemaakt, maar heb eerlijk gezegd niet heel veel tijd aan de levels besteed. (soms zijn er onmogelijke levels).
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq