Iemand ooit een werkende oplossing gevonden voor 't probleem dat Video Station nooit updatet? Ik word er echt moe van..
Al diverse keren Video Station opnieuw geïnstalleerd, de database en de queue file verwijderd en.. nou weet eigenlijk bijna niet meer wat ik allemaal heb geprobeerd.
Zit er dan ook aan te denken om ergens een 3TB HDD ergens te halen, alle data tijdelijk over te zetten en DSM vólledig opnieuw te installeren na een HDD format. Ten slotte is Video Station niet het enige dat raar doet, maar Deluge onthoud ook z'n instellingen niet na een reboot. En ik geloof dat dát ergens anders aan ligt..
Tenzij iemand oplossingen weet?
-
maratropa schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 01:03:
Als ik een 2de synology ergens anders zet en via het internet met openvpn een verbinding met mijn syno thuis laat maken;
is de remote syno op de home syno thuis (bijv met hyperbackup) ook gewoon te benaderen met zijn naam zoals gangbaar op het lokale netwerk? (dit ivm dat de remote syno een dynamisch ip van de vpn server krijgt die dus kan wisselen.)
(de 2de staat nu nog lokaal)
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar 'hyper backup' en 'nas elders' zijn twee dingen die ik zelf ook doe, maar ik gebruik geen OpenVPN.
Mijn secundaire NAS staat bij mijn ouders thuis en om de paar nachten maakt hij van de belangrijke shares een incremental backup, via HyperBackup. Overigens gebruik ik RSYNC en niet de reguliere backup variant, want ik wil m'n bestanden óók dáár kunnen benaderen, bijv als ik daar dan ben
Natuurlijk is de NAS ook gewoon via QuickConnect te benaderen in de browser of via WIndowsExplorer/Mac Finder via 'Verbind met Server'. Geen OpenVPN hoeft hier aan te pas te komen.
Maar zoals ik zei, ik begrijp je vraag niet helemaal.
[
Voor 47% gewijzigd door
Sjeefr op 25-11-2016 13:38
]