[Synology] Vraag en antwoord - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 114 Laatste
Acties:
  • 644.511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 20:14
Bedankt voor de info, maar niet wat ik bedoelde :)

Ik kreeg van iemand een share linkje toegestuurd om een aantal files van een aantal GB te downloaden. Deze wou ik downloaden via mijn synology omdat ik ze toch daarop wou hebben staan, maar met download station kun je alleen voor ftp inloggen (staat erbij en hij kon hem ook niet downloaden). De link download dus alleen een pagina voor in te loggen. Ik heb ze nu dus gewoon via pc gedownload en daarna op de nas gezet, maar ik hoopte dat er iets makkelijkers was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:22

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

ik heb gisteren de cloud station server geinstalleerd. Vervolgens op beide android toestellen ds cloud gezet. Beiden met quickid laten verbinden en beiden met eigen inlognaam.

Op de cloudser een map gedeeld "android sync" en hier 2 mapjes onder gemaakt.namelijk MR en MRS.
Nu dacht ik als ik ieder toestel naar een aparte map kan laten syncen dan ben ik nooit wat kwijt. Echter kan je allen maar syncen naar de map "android sync".

Kan me iemand uit leggen hoe ik het simpel bewerktstellig krijg dat ik de fotos/documenten/mappen van mij naar een aparte map sync en die van MRS naar een aparte map. Liefs zonder inspanning van haarzelf.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06 20:22
Ik heb een nieuw deel opgezet, met de Copy Paste van deze TS.
HIERRRR: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/51838983

Iets met indexering en 10k posts ;)

[ Voor 28% gewijzigd door D_Jeff op 08-07-2017 15:01 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-06 11:41
Heel de week staan er al meldingen in mijn packagecenter om MariaDB 5 en phpMyAdmin te upgraden echter heeft phpMyAdmin een afhankelijkheid met MariaDB 10.
Nu wilde ik niet 2 MariaDB versie draaien dus mijn vraag is hoe ik de data snel en gemakkelijk van 5 naar 10 geporteerd krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:32:
Heel de week staan er al meldingen in mijn packagecenter om MariaDB 5 en phpMyAdmin te upgraden echter heeft phpMyAdmin een afhankelijkheid met MariaDB 10.
Nu wilde ik niet 2 MariaDB versie draaien dus mijn vraag is hoe ik de data snel en gemakkelijk van 5 naar 10 geporteerd krijg?
Ik heb gewoon de database geëxporteerd vanuit 5 en geimporteerd in 10 (met de juiste users). In de applicatie waar nodig de poort aangepast (3306 naar 3307?) en klaar.
Nextcloud, wordpress en kodi werken prima in 10 nu met bovenstaande stappen. Poort alleen aangepast bij kodi, Wordpress en Nextcloud gingen automatisch.

Kun je ook altijd testen door alles te migreren en mariadb5 even uit te zetten. Kijken of alles werkt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jelte op 11-07-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1 ... 113 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Vraag en Antwoord topic mogen alle vragen over Synology-producten tenzij:
  • ... het een vraag betreft over een addon package voor Synology; daar is een apart topic voor.
  • ... het een aankondiging of discussie-item betreft wat in het Nieuws en discussie topic hoort.
  • ... jouw vraag al beantwoord is in de Veelgestelde vragen (FAQ).