Beste alle,
Ten eerste hartelijk dank voor deze, en andere, fora. Ik heb een tijdje geleden een ds716+ gekocht, DSM 6.0 RC geïnstalleerd en een website draaiende. Tussendoor ben ik tegen vele problemen opgelopen, die ik dankzij alle fora opgelost heb gekregen. Er blijven bij mij echte wat problemen over, waar ik ook wel antwoorden op vind maar niet zulke duidelijke.
1: Ik heb een SSL certificaat van Let's Encrypt (werkt geweldig, makkelijk gratis beveiligd) op mijn synology voor mydomain.nl en
www.mydomain.nl. Als ik echter naar mijn website ga, geeft deze aan: verbinding is niet beveiligd. Hij gaat niet autmatisch naar Https:// maar gewoon http:// (ik gebruik een wordpress website). Als ik zelf naar
Https://mydomain.nl of
https://www.mydomain.nl ga, dan zie ik dat de website beveiligd is met een certificaat van Let's Encrypt
2: Ik wil photostation ook voor klanten gaan gebruiken, waarop ik alle foto's zet die ik voor hun maak. Het is alleen raar voor hun dat ze de melding krijgen dat de pagina niet beveiligd is. Hoe krijg ik photostation op photo.mydomain.nl (ik weet ook niet of dit mogelijk is i.v.m. de domein verstrekker), zodat deze onder het SSL certificaat komt te vallen. Of is er een manier om Photostation beveiligd te krijgen op name.synology.me:433/photo
Ik heb zelf al het een en ander gevonden, wat betreft photostation. Door deze om te leiden naar mijn eigen domein kan hij beveiligd worden, door de .htacces aan te passen. Dit heb ik geprobeerd, en ook al bij eerdere problemen succesvol gebruikt, alleen dat lukt nu niet. Het volgende heb ik toegevoegd:
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^photo.mijndomein.nl$
RewriteRule ^(.*)$ /photo/$1 [L]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
:edit:
Nog een vraagje, bij mail server heb ik nu enkel naam@mydomain.nl ingesteld staan. Maar is het ook gelijk om allerlei andere onderwerpen voor @mydomain.nl naar naam@mydomain.nl door te sturen. Zoals bijvoorbeeld info@ of factuur@. Ik weet niet of dit mogelijk is met mijn domein verstrekker (strato

)
[
Voor 8% gewijzigd door
Foliare op 14-03-2016 21:14
]