Ik heb het nu een paar dagen gespeeld en ik zal het maar eerlijk zeggen.
Ik vind het te moeilijk om het leuk te houden.
Zelfs op easy
Zelfs op easy
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
De nVidia preset is weg dus dan 'maar' op Ultra maar het lijkt idd een stuk beter te draaien
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Anoniem: 78739
Ik heb sinds vorige week (zowel voor als na 1.5) ineens problemen met 'zachte schaduwen' (nVidia). Ik heb geen driver-update gedaan. Soms geflikker van schaduwen, soms verdwijnen alle schaduwen of als ik naar beneden kijk wordt alles donker (schaduw). Door de schaduw-setting te veranderen naar ultra is het opgelost.TommyGun schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:05:
[...]
De nVidia preset is weg dus dan 'maar' op Ultra maar het lijkt idd een stuk beter te draaien.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 09-12-2014 10:11 ]
Ik heb hem op het moeilijkste niveau uitgespeeld en vond het an sich wel te doen. Gewoon leren van mijn fouten. Wat jou misschien kan helpen is het gebruiken van wapens met silencers. Ook de syringe die laat zien waar vijanden zich bevinden heeft mij goed geholpen met het in leven blijven.MatMich schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 01:46:
Zelfs op easy
De games zullen vermoedelijk nog wel groter worden, gezien het feit dat over enkele jaren UHD standaard word en je dus ook dergelijke textures nodig hebt.Anoniem: 78739 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:01:
[...]
Ik heb sinds vorige week (zowel voor als na 1.5) ineens problemen met 'zachte schaduwen' (nVidia). Ik heb geen driver-update gedaan. Soms geflikker van schaduwen, soms verdwijnen alle schaduwen of als ik naar beneden kijk wordt alles donker (schaduw). Door de schaduw-setting te veranderen naar ultra is het opgelost.
PS: Een patch van 1,3 GB. 10 jaar geleden waren hele games 600 MB. 20 jaar geleden waren er shooters van 747 kB. Nu zijn de textures van de neus van je tegenstander groter. Hebben we over 10 jaar games van enkele TB's?
Anoniem: 604128
+1 Mooiere textures en hogere poly counts doen vrij weinig als ze pas vanaf 5meter zichbaar zijn. Doe mij maar uitzichten ala ethan carter...Razorbite schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:28:
[...]
De games zullen vermoedelijk nog wel groter worden, gezien het feit dat over enkele jaren UHD standaard word en je dus ook dergelijke textures nodig hebt.
Even terzijde: voor mij zou een verbetering in de games de drawdistance zijn. Ik zie bij FC4 toch duidelijk de textures naar hogere resolutie gaan, volgens mij heeft dit puur met rekenkracht te maken?
Precies de reden waarom ik alles met een boog probeer op te lossenAngeloonie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:18:
Hoe?
Ik vond het spel op Normal echt veels te makkelijk.. Zeker als je wat sidemissies/collectibles doet en wat betere wapens hebt.
Aldus Blue-eagle[b]Blue-eagle schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:59:
Oh, en adelaars zijn stom.
Kijk dat is nog eens een loadout! Zo speel ik ookPlato1989 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:46:
[...]
Aldus Blue-eagle![]()
Haha, maar ze zijn inderdaad erg irritant.
Maar de patch heeft grafisch voor mij het eea opgelost. Ik heb geen last meer van 'gestotter' en autorijden/paragliden/etc gaat weer normaal zonder dat je de indruk heb dat je door stroop heenmoet. Na 25 uur rondgelopen te hebben ben ik maar met de missies begonnen. Ben nu net in het noorden aangekomen. Erg makkelijk tot op heden. Ik speel met boog, sniper, grenadelauncher en revolver met silencer. De subtiele aanpak spreekt mij erg aan en de grenadelauncher is voor de problemen op te lossen. Wellicht toch maar het niveau op hard zetten. Zit daar veel verschil in tegenover normal?
Moeilijk? Hoezo? Ik speel op de PS4 op Hard. Prima te doen, zelfs met een controller.MatMich schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 01:46:
Zelfs op easy
[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 09-12-2014 13:33 ]
Ik speelde zo'n 75% van het spel met deze loadout:Plato1989 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:46:
. Ik speel met boog, sniper, grenadelauncher en revolver met silencer. De subtiele aanpak spreekt mij erg aan en de grenadelauncher is voor de problemen op te lossen. Wellicht toch maar het niveau op hard zetten. Zit daar veel verschil in tegenover normal?
Interesting times...
C4 zit onder toets 9, dit zie je ook in het menu. Zelfde met de mijnen. Houd bijv. eens "3" ingedrukt? In dat wapen-selectiescherm zie je de toetsen.kazzzdafke schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:57:
spoiler:Ik heb net de brug veroverd en de poorten opengeblazen met de vrachtwagen..
Wat is mijn mening:
- Sommige dingen zijn niet duidelijk, zoals het craften van bepaalde zaken of waar ik nu mijn C4 kan vinden. Ik heb enkel de granaten (snel) ter beschikking?
AI is inderdaad voornamelijk Kamikaze-acties.- Ik vind dat de AI toch een pak beter kan.. Sommige blijven open en bloot staan, of lopen een beetje rond maar verschuilen zich niet echt. Andere komen gewoon op je afgestormd wat het wel heel erg makkelijk maakt.
Zelfs dat heb ik niet eens gedaan- Misschien handig dat jullie eens een paar tactics laten vallen? Zoals een C4'tje kleven op een truck, afrijden op een groepje en dan eruit springen en laten ontploffen? Dat zijn de usuals, maar hebben jullie er ook andere?
Die gebruik ik ook die handgun icm silencer. Overigens blijft het ook leuk om met die olifanten te spelenbram1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:25:
[...]
@Plato; die revolver moet je omruilen voor de RoboCop handgun die je via uPlay kunt aanschaffen.
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
Anoniem: 180171
Te moeilijk? Ik loop er op hard doorheen, had liever nog een paar moeilijkheids graden gezien.. Speel ff door dan word ie een stuk makkelijker des te meer "toys" je krijgtMatMich schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 01:46:
Zelfs op easy
[ Voor 80% gewijzigd door BM op 10-12-2014 07:28 ]
Hoi!
[ Voor 87% gewijzigd door BM op 10-12-2014 07:28 ]
Suh dude
Anoniem: 371560
[ Voor 88% gewijzigd door BM op 10-12-2014 07:29 ]
Geen idee wat je bedoeltAnoniem: 371560 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:36:
Iemand een idee wat het symbool betekent in de map weergave, helemaal rechts boven in (het bolletje met een soort vlaggetje er boven ).
Het getal er naast gaat erg op en neer, heb totaal geen idee wat dat weer zou moeten geven.
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 10-12-2014 00:59 ]
Vind ik ook spijtig, dat maakte alles een stuk mooier.Marcus73 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:17:
Jammer dat patch 1.5 de 'enhanced godrays' eruit heeft gehaald. Werkte volgens mij wel goed, en vond het wel mooi ook.
[ Voor 46% gewijzigd door SmokingCrop op 10-12-2014 17:03 ]
Correctie: godrays blijkt er nog wel in te zitten, alleen minder aanwezig. Waarschijnlijk om andere problemen op te lossen...Marcus73 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:17:
Jammer dat patch 1.5 de 'enhanced godrays' eruit heeft gehaald. Werkte volgens mij wel goed, en vond het wel mooi ook.
People as things, that’s where it starts.
Dit al geprobeerd?JediUberknaft schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:07:
Al mijn vrienden hebben er problemen mee. (met verschillende systemen).
Totaal onspeelbaar is het ook niet, maar gewoon zo ontzettend storend dat ik gewoon niet lekker in de game kom. Dus ik wacht wel .. Tegen die tijd zal de Ziggy mod er ook wel weer zijn, dan wordt het spel serieus nog vetter. Van deeltje drie heb ik heeel erg genoten, en dit is gewoon meer van hetzelfde, dus graag !
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 11-12-2014 13:52 ]
Ja ook al geprobeerd ja .. hielp wel iets, maar helaas te weinig nog .. Het is gewoon wachten op de juiste patches .. Maar thanks anyway !Anoniem: 78739 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:52:
[...]
Dit al geprobeerd?
Here's what you do. Go to "My Documents," open up your "My Games" folder and find the Far Cry 4 folder. In there, you'll find your profile.xml file. (For me, my profile was located in another subfolder within the Far Cry 4 folder.) Then, make two changes: Change DisableLoadingMip0="0" to DisableLoadingMip0="1" and change GPUMaxBufferedFrames="0" to GPUMaxBufferedFrames="1".
anathema
Met mijn x6 anders geen grote stotters, en ik merk dat met de Omega driver 1080p en 1440p eigenlijk grotendeels stottervij lopen.anathema schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:28:
Heeft het niet met toewijzing cpu cores te maken? Ik weet uit het verleden dat hyperthreading dit veroorzaakte bij farcry 3 dacht ik, nu nog niet getest want heb het standaard uitstaan (I7 920) maar helemaal geen last van haperingen. Misschien gaat het met amd cpu's met meer dan 4 cores ook wel fout..
Ik heb wel last van een memory leak oid trouwens, ram geheugen loopt tijdens spelen langzaam vol. Hoop dat ze dat snel verhelpen.
Misschien is dat wel omdat het bij phenom II 6 gelijkwaardige cores zijn, in tegenstelling tot hyperthreading waar je 4 virtuele cores hebt. Ook bulldozer heeft volgens mij geen 8 gelijkwaardige cores. Daarmee heb ik verder geen ervaring, maar hyperthreading staat bij mij om dit soort redenen wel altijd uit.VasZaitsev schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:02:
[...]
Met mijn x6 anders geen grote stotters, en ik merk dat met de Omega driver 1080p en 1440p eigenlijk grotendeels stottervij lopen.
anathema
ik heb het idee dat het allemaal nvidia eigenaren zijn die je hoort klagen..Snoz Lombardo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:02:
Het zal wel aan specifieke systemen liggen denk ik want ik heb er echt nauwelijks last van. Af en toe een hapering maar 'onspeelbaar' echt niet.
Weet niet of dat 't is. Ik heb zelf namelijk een GTX 760 en heb vrijwel nergens last van.mschol schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 01:39:
[...]
ik heb het idee dat het allemaal nvidia eigenaren zijn die je hoort klagen..
ik heb met mijn R9 290 op een i7 860 echt helemaal nergens last van haperingen ofzo..
inderdaad, 50 rounds in je "sidearm" granade launcher en je kunt alles en iedereen kinderlijk eenvoudig opblazen.Angeloonie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:29:
[...]
Ik speelde zo'n 75% van het spel met deze loadout:
1. Grenade launcher (sidearm)
2. Z93 met silencer
3. Bushmaster
4. RPG
Echter vlak voor het einde van het spel unlockte ik de Buzzsaw (MG42 Signature), en toen gebruikte ik enkel die nog. Een paar kogels zijn genoeg om een Heavy om te leggen, en ook voertuigen heb je zo stuk. Dus toen was het spel helemaal simpel geworden. Enkel vanuit de chopper gebruikte ik nog de grenade launcher, in alle andere gevallen de Buzzsaw
Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hoi!
Zelfde hier!Major_ton schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:54:
Voor mij is de SA-50 mijn go-to wapen. Uitgerust met de enhanced scope, silencer en extended mag is dit een topper. Heavies zijn met 2 chest shots, of één head shot neer, de rest heeft maar één kogel nodig om tegen de vlakte te gaan. Daarbij is de SA-50 ook nog eens semi-automatisch dus je kan redelijk snel schieten. Een stuk sneller dan met de Z-93 in ieder geval!
Interesting times...
Ze hebben de Nvidia Settings verwijderd met laatste patch voor een of andere reden.Eperium schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:31:
Heb een GTX780 met laatste 344.75 driver, maar ik kan geen nvidia setting selecteren in het spel. Moet je de experience tool van nvidia ook installeren of is het iets anders om dit zichtbaar te krijgen?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
thnx ^O^Anoniem: 371560 schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:18:
Natuurlijk, heb zelf op verschillende punten een backup van de savegames gemaakt maar helaas niet op dat punt.
Sluit het spel af en kopieer de map : "C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames" naar bv. "D:\Games backup\ Far Cry backup\Laatste keuze"
Wil je terug naar dit punt, kopieer de backup terug naar "C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames" en overschrijf de bestaande files, en start daarna de game.
Als je meerdere games van ubisoft heb en je die niet mee wil kopiëren dan moet je in de map savegames even bekijken welke map van far cry 4 is.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 371560 op 14-12-2014 01:33 ]
https://support.ubi.com/e...mation/kA030000000eeP9CAISmokingCrop schreef op zondag 14 december 2014 @ 01:53:
Geen idee hoe dat bij Uplay gaat, maar bij Origin kan je kiezen welke save je neemt als de save in de cloud anders is dan die in je lokale opslag.
Toch lekker handig die sync, bij switchen naar laptop ofzo bv hoef je niets speciaals te doen. Bij reinstallen van de game of windows ook geen zorgen om die save files ^^
Thx!SmokingCrop schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:40:
[...]
Ze hebben de Nvidia Settings verwijderd met laatste patch voor een of andere reden.
Je kan wel bv bij Godrays, het op "enhanced" zetten en dan komt er links zo'n "Nvidia GameWorks" afbeelding, maar het is toch niet hetzelfde als voorheen. Jammer wel.
Anoniem: 395616
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 395616 op 16-12-2014 09:50 ]
Who are we to question why the chicken crosses the road?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
[ Voor 66% gewijzigd door SmokingCrop op 17-12-2014 23:36 ]
Mijn favoriete missie uit FC4. Ik heb hem op 100% stealth gedaan, veel takedowns, veel steentjes gooien, en de struiken vol dumpen met lijken. Kreeg echt het gevoel dat ik mijn best moest doen om de missie te laten slagen.Shao Kahn schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:39:
Net 20 keer de City of Pain missie gedaan maar ik lijk wel kansloos. Verschillende wegen geprobeerd, verschillende tactieken maar iedere keer fail. Zelfs als je soms geruisloos geisoleerde vijanden neerlegt komen anderen aanrennen.
Daarnaast is het donker, barst het van niveau verschillen en steegjes, overal grapplingmogelijkheden en klimmogelijkheden en je krijgt one though mission.
Helemaal lullig als je 2 gijzelaars bevrijd hebt en je weer opnieuw kan beginnen.
Ubisoft: why u no quicksave..
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Supersimpel die missie.Fanta schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:02:
[...]
Mijn favoriete missie uit FC4. Ik heb hem op 100% stealth gedaan, veel takedowns, veel steentjes gooien, en de struiken vol dumpen met lijken. Kreeg echt het gevoel dat ik mijn best moest doen om de missie te laten slagen.
Mocht je op mij doelen, dan mag je me even uitleggen waar het spoiler gedeelte zit. Want volgens mij is op 'stealth' spelen een vrij algemene tactiek in FC. Steentjes gooien en lijken verstoppen is daar onderdeel van.SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:21:
Top tip, gebruik even de [ spoiler ] tags ffs.
Bizar dat het nodig is om daar "ffs"bij te zetten Beetje overtrokken.SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:25:
Zij die de schoen past trekke hem aan, en nee dat was jij niet.
bizar dat je zelf het niet eens even kon bedenken spoilertags te gebruiken en ik hier een reactie moest plaatsen.Shao Kahn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:33:
[...]
Bizar dat het nodig is om daar "ffs"bij te zetten Beetje overtrokken.
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:36:
[...]
bizar dat je zelf het niet eens even kon bedenken spoilertags te gebruiken en ik hier een reactie moest plaatsen.
De ironie in je onderschrift is strong.Razorbite schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:07:
[...]
spoiler:get lost
don't want to [spoil] the fun
Hoi!
Holy crap dit heeft bij mij echt ALLE stutter opgelost!Anoniem: 78739 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:52:
[...]
Dit al geprobeerd?
Here's what you do. Go to "My Documents," open up your "My Games" folder and find the Far Cry 4 folder. In there, you'll find your profile.xml file. (For me, my profile was located in another subfolder within the Far Cry 4 folder.) Then, make two changes: Change DisableLoadingMip0="0" to DisableLoadingMip0="1" and change GPUMaxBufferedFrames="0" to GPUMaxBufferedFrames="1".
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Hmm heel het spel uitgespeeld zonder 1x een syringe te craftenVasZaitsev schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:12:
Hunting syringes zijn overigens een vaak gebruikt iets bij mij, werkt awesome, ding in je arm rammen en iedere stealth missie is opeens heel wat makkelijker.
Interesting times...
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Anoniem: 153905
Er zitten een vijftal missies is met demons geloof ik. Ik heb er ook een enorme hekel aan, maarja, smaken verschillen nou eenmaal. Ik vind 10% van het spel ruk, en die demons zijn 100% van die 10%. De rest is echt super tof, dus bijt ik maar even door met die missies.Anoniem: 153905 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:00:
Ik vond Far Cry 3 wel een goede openworld game en het sneaken was altijd wel spannend .
Het enige grote minpunt was in het verhaallijn het gevecht met een monster was voor mij zo tegenvallend en ongeloofwaardig dat Far Cry 3 voor mij geen topper was .
Nu wil ik graag weten of er in Far Cry 4 ook monsters in zitten die je moet bestrijden ????
Zo ja dan laat ik deze game zeker liggen .
Hoi!
kazzzdafke schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:04:
[...]
Hmm heel het spel uitgespeeld zonder 1x een syringe te craften
Alle golden path missies hebben 2 verlopen door de keuze tussen Amita en SabalVasZaitsev schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:12:
Ik zie zelf ook geen spoiler hoor, sterker nog, hij zegt iets verkeerds, je moet helemaal geen gijzelaars bevrijden, maar iets anders doen.
Of heeft die missie 2 verlopen dankzij een keuze tussen Amita en Sabal?
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 20-12-2014 16:59 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 21-12-2014 00:00 ]
Ik had alle voertuigen in het zuiden al gereden op 2 na. De jeep uit het noorden (iets anders dan die in het zuiden) en de grote motorboot met turret. Die had ik vervolgens vrij snel toen ik eenmaal in noorden kwam.Anoniem: 78739 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:48:
Wat zijn de zeldzaamste voertuigen die ik gemist zou kunnen hebben?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq