[PC] Far Cry 4

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:11
tollo71 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:39:
Ik heb bij installatie van Uplay en Far Cry 4 gekozen (of was default?) voor nederlands. Nu zijn alle brieven en veel teksten etc. in Far Cry in het nederlands. Is wat mij betreft niet nodig, maar goed..

Wat ik wel heel vervelend vind is dat ook de naam van de wapens (en dieren) in het nederlands is. Daarom wil ik graag overschakelen naar engels. Ik kan echter in het spel nergens vinden waar ik dat kan doen. Wel subtitels, maar niet de ingame taal.

Iemand enig idee?
Vanuit het hoofdmenu kun je dit aanpassen. In-game is deze optie in het menu niet beschikbaar, je kunt dit dus bijvoorbeeld doen als je FC4 start en in het menu bent.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 17:38

SideShow

Administrator

Het spel boeit me wel redelijk tot nu toe, in tegenstelling tot FC3.

Het loopt redelijk aanvaardbaar op mn 5 jaar oude game pc. Ultra textures + ultra shadows, al de rest op low, ziet er best mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 18:58
Wanneer kom je eigenlijk in de arena? Quest line of bij het verkennen van de map ergens in het noorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Quest line

welke missie:
spoiler:
Bij een (de eerste?) Yogi & Reggie missie

video:

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 28-11-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-05 21:27
Voordat ik me ga richten op kampen aanvallen wil ik eerst me voorwerpen uitbreiden, ik merk ik vergelijking tot farcry3 dat het vinden van de juiste dieren lastig is. Zoals het blauwe schaap en indische tapir. Waar ze op de kaart zijn aangegeven kan ik ze niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371560

Als je in het eerste speelveld een lijn trekt van banapur naar de toren, dan zit de blauw schaap precies in het midden.
De Indische tapir zit op dezelfde lijn aan de andere kant van de toren.

Als je helemaal geen dieren ziet op de landkaart, dan kan het zijn dat ze pas verschijnen als je de kaart(en) van de regio koopt (?).
Of misschien dat op de landkaart onder de filterknop deze uit gevinkt staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Anoniem: 371560 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:11:
Als je in het eerste speelveld een lijn trekt van banapur naar de toren, dan zit de blauw schaap precies in het midden.
De Indische tapir zit op dezelfde lijn aan de andere kant van de toren.

Als je helemaal geen dieren ziet op de landkaart, dan kan het zijn dat ze pas verschijnen als je de kaart(en) van de regio koopt (?).
Of misschien dat op de landkaart onder de filterknop deze uit gevinkt staan ?
Ik moet dan dus een rechte lijn lopen tussen banapur en de toren? Wil ik het schaap vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de kaart staat de afbeelding van de blauw schaap in het midden.
Er staat natuurlijk geen hek om die schapen, dus ze lopen overal naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-05 22:05
Ik zie soms rara bugs burgers die zonder reden in de lucht schieten dit was ook bij Far Cry 3. Of dat de vijanden blijven stil en geen beweging meer in zit te krijgen of dat dieren aanvallen waar niemand aanwezig is.

Verder ben ik heel tevreden over deze game soms is het wel jammer dat het veel lijkt op Far Cry 3.

Bij mij loopt alles goed maar bij het lopen of rijden in auto heb ik om de ongeveer 2 sec last van lag. Ik heb nieuwe drivers geprobeert of andere instellingen in Far Cry 4 maar dit werkt niet. Ik heb Nvidea 660 ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:13:
Bij mij loopt alles goed maar bij het lopen of rijden in auto heb ik om de ongeveer 2 sec last van lag. Ik heb nieuwe drivers geprobeert of andere instellingen in Far Cry 4 maar dit werkt niet. Ik heb Nvidea 660 ti.
Zet in Nvidia panel eens "maximum pre rendered frames" of in het nederlands: "maximale vooraf gerenderde frames" naar "3". Alsook "Energiebeheermodus" naar: "verkies optimale prestatie"

http://tweakers.net/ext/f/pYnVvS1EG8GBwCpa58KcgAgn/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 29-11-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mijn is de frame stutter nagenoeg weg, door de tip van hecticniels en psy (Mijn dank)

First change graphics quality in game to "custom", then go to C:\Users\Master\Documents\My Games\Far Cry 4 and edit GamerProfile.xml file, change DisableLoadingMip0="0" to DisableLoadingMip0="1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 20:55

Madrox

Oh, Pharaoh!

Heb nu twee belltorens bevrijd en wil toch wat kwijt. Voor mij is het spel te "gamey" en "grinding" geworden.

Ipv. een huurling die op avontuur gaat zoals in Farcry 1, ben je nu eerder een hunter/gatherher geworden waar je zelf voor de nodige resources moet zorgen. Plantjes plukken? Wapens kopen/verkopen, ammo etc.etc.etc. Het voelt niet als een echte shooter waar je de held uithangt en je je uiteraard om al dit soort futtaliteiten geen zorgen hoeft te maken.

150 posters vinden en slopen? Niet leuk en gewoon gamey, domme dingen doen om het spel te rekken.
Valt nog mee dat je er geen 150 moet gaan plakken, met kwast en ladder :P

Waar is de "hospik" ? waar is de ambulance-jeep/whatever? Trauma-helicopter, die je naar een ziekenboeg brengt als je zwaargewond bent? Nee,nee, laten we medkits/naalden geven, met verband...hopla!

Beste mensen, ik wil een hero shooter, geen rpg/grinding gedrocht.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Anoniem: 371560 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:03:
Op de kaart staat de afbeelding van de blauw schaap in het midden.
Er staat natuurlijk geen hek om die schapen, dus ze lopen overal naar toe.
Ja klopt meestal zoek ik ook niet specifiek op die plek! Maar in de omgeving waar ik ze zou moeten vinden vind ik ze niet! Alleen herten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
spel waar ik mij prima mee vermaak, alleen loop ik wel tegen een hele matige bug aan:
bij het verhogen van de FOV wordt de mortier helemaal uitgezoomd.. (andere mensen rapporteren op internet ook het omgekeerde: dat ze zover ingezoomd zijn dat ze de overgang in textures kunnen zien)

daarnaast vind ik de beschrijvingen bij enkele achievements een beetje misleidend: bij One Down, Two Down en hat-trick heb ik geen keuze gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
ik mis mijn twee spellers optie lekker met twee man op de bank met 1 tv dan knallen
was goede toevoeging bij deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
mschol schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 22:31:
spel waar ik mij prima mee vermaak, alleen loop ik wel tegen een hele matige bug aan:
bij het verhogen van de FOV wordt de mortier helemaal uitgezoomd.. (andere mensen rapporteren op internet ook het omgekeerde: dat ze zover ingezoomd zijn dat ze de overgang in textures kunnen zien)
Ah.. dacht al dat die view zo vreemd en zoomed out was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeJoow schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 22:23:
[...]

Ja klopt meestal zoek ik ook niet specifiek op die plek! Maar in de omgeving waar ik ze zou moeten vinden vind ik ze niet! Alleen herten enz.
Hoop dat je niet zoek naar een schaap dat blauw is, want dan zal je hem nooit vinden.
Als je in de eerste buitenpost naar het hek met een gat er in loopt, op het stuk er achter (boven) lopen altijd een aantal blauw schapen. Dat is op het zelfde stuk waar vaak een karma gevecht is.
Een blauw schaap Heeft horens, lijk op een bok, blaat als een schaap, en is grijs van kleur.
mschol schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 22:31:
Had effe bij de brug met de mortier gespeeld maar zag nauwelijks waar ik op richtte.
Heb ook de FOV aangepast, hoop dat ze dat nog eens gaan fixen, zodat de mortier ook met een aangepaste FOV te gebruiken is.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 371560 op 29-11-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 20:21
Weet iemand of er een console commando is om het aantal veroverde outposts en bell towers te veranderen? Mijn savegame is stuk en deze kloppen niet meer, sommige signature weapons kan ik daardoor niet meer vrij spelen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hier mensen tips om snel te levelen in de Arena? Ik wil de Bushmaster graag hebben, maar na een paar uur grinden zit ik slechts op level 5 en ik vind er inmiddels weinig meer aan. Van die app snap ik ook weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 17:38

SideShow

Administrator

bij die stealth missions ... de soldaten weten niet waar je zit als je een boog gebruikt, maar wel als je met een mes gooit....

mn eerste stealth mission was echt frustrerend, zeker 30 keer gedaan, waarvan 20 keer zonder boog geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bram1984 schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:06:
Hier mensen tips om snel te levelen in de Arena? Ik wil de Bushmaster graag hebben, maar na een paar uur grinden zit ik slechts op level 5 en ik vind er inmiddels weinig meer aan. Van die app snap ik ook weinig.
:? Na een paar uur nog lvl 5? Bijna onmogelijk.. In 2-3 uur was ik lvl 10.. Lvl 5 was ik binnen 1,5 uur wel.

Doe je endless of doe je de 3-wave mode? Die eerste levert de meeste XP op, ondanks dat je telkens wer naar het menu moet.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 30-11-2014 21:00 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-05 13:35
Madrox schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:48:
Heb nu twee belltorens bevrijd en wil toch wat kwijt. Voor mij is het spel te "gamey" en "grinding" geworden.

Ipv. een huurling die op avontuur gaat zoals in Farcry 1, ben je nu eerder een hunter/gatherher geworden waar je zelf voor de nodige resources moet zorgen. Plantjes plukken? Wapens kopen/verkopen, ammo etc.etc.etc. Het voelt niet als een echte shooter waar je de held uithangt en je je uiteraard om al dit soort futtaliteiten geen zorgen hoeft te maken.

150 posters vinden en slopen? Niet leuk en gewoon gamey, domme dingen doen om het spel te rekken.
Valt nog mee dat je er geen 150 moet gaan plakken, met kwast en ladder :P

Waar is de "hospik" ? waar is de ambulance-jeep/whatever? Trauma-helicopter, die je naar een ziekenboeg brengt als je zwaargewond bent? Nee,nee, laten we medkits/naalden geven, met verband...hopla!

Beste mensen, ik wil een hero shooter, geen rpg/grinding gedrocht.
Daar ben ik het niet mee eens. Tijdens het spelen van Farcry 4 heb ik het gevoeld dat ik John Rambo+Clint Eastwood+Silvester Stallone+Arnold Schwarznegger ben.Een beetje variatatie maakt het spel leuk. Variatie maakt of breekt een spel. Een shooter alleen zonder wagens, mini games maakt het spel heel het snel heel erg saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-04 16:42
Anoniem: 371560 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:28:
Bij mijn is de frame stutter nagenoeg weg, door de tip van hecticniels en psy (Mijn dank)

First change graphics quality in game to "custom", then go to C:\Users\Master\Documents\My Games\Far Cry 4 and edit GamerProfile.xml file, change DisableLoadingMip0="0" to DisableLoadingMip0="1"
Ik heb het wel heel rigoureus gedaan. Het probleem lijkt vooral met SLI bakken te gebeuren. Ik heb mijn 2e GTX660 eruit gehaald en game nu gewoon vloeiend met alle settings op normaal (ingame xml en de nvidia settings). Beetje tweaken met de settings ingame en ik kan op very high toch lekker op 40 fps spelen SOEPEL! Liever 40 fps soepel dan 60 met horten en stoten. Ben echt klaar met SLI dit is ook niet de 1e keer dat ik met SLI op problemen stuit.Tijd voor een GTX980 enkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Angeloonie schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:00:
[...]

:? Na een paar uur nog lvl 5? Bijna onmogelijk.. In 2-3 uur was ik lvl 10.. Lvl 5 was ik binnen 1,5 uur wel.

Doe je endless of doe je de 3-wave mode? Die eerste levert de meeste XP op, ondanks dat je telkens wer naar het menu moet.
Ben vaak dood gegaan omdat ik veel takedowns probeerde te doen. Die geven meer XP. Inmiddels is het wel gelukt. Even de app opnieuw geïnstalleerd en de instructies wat beter gevolgd. Daarmee van bijna 8 naar bijna 10 gegaan en de laatste XP in-game gehaald.

Ik heb de laatste potjes overigens Battle gedaan. Dan moet je 4 rondes overleven. Schijnt dat die meer XP oplevert dan Endless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bram1984 schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:07:
[...]

Ben vaak dood gegaan omdat ik veel takedowns probeerde te doen. Die geven meer XP. Inmiddels is het wel gelukt. Even de app opnieuw geïnstalleerd en de instructies wat beter gevolgd. Daarmee van bijna 8 naar bijna 10 gegaan en de laatste XP in-game gehaald.
Ahh je zat dus op de app :P
Ik heb de laatste potjes overigens Battle gedaan. Dan moet je 4 rondes overleven. Schijnt dat die meer XP oplevert dan Endless.
Ik had het precies omgedraaid in mijn post. :P Battle levert inderdaad meer op dan Endless. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:51

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Tot nu toe is FarCry 4 wel een aardige ervaring. Qua gameplay lijkt het natuurlijk veel op zijn voorganger maar dat is in de lijn der verwachting. Ik snap de bovenstaande verhalen over het grind-gedeelte wel. Ik zit nu op 23 gevonden masks, 27 verwijderde propaganda biljetten en een stuk of 20 wheelspins. Dat ben ik nu wel zat en ik weet zeker dat ik die 150 niet ga halen. Ik pak ze alleen nog mee als ik er toevallig langs kom. Gelukkig zit er variateit in het spel en als je de aanplakbiljetten zat bent dan verover je gewoon een Radio Tower of een compound. Dat blijft leuk! Vooral de fortresses zijn een echte uitdaging!

Net voor de game heb ik een nieuwe setup aangeschaft waaronder een GTX 970. De game ziet er dan ook goed uit! Helaas wordt ik wel geplaagd door kleine bugs maar dat zijn geen showstoppers. In boten zie ik bijvoorbeeld het water door mijn boot heen stromen i.p.v. langs de boeg. Vaak genoeg een vis op 2 meter hoogte door de jungle zien zwemmen/vliegen en me rot gezocht naar de laatste vijand van een compound die in de grond was gezonken. Ik kon hem af en toe zien (door de grond heen... heel vaag) en alleen de RPG kon hem uitschakelen.

Wat mij opvalt aan de game is het moment van dood gaan. Als je gewoon rustig speelt is dood gaan in gevechten eigenlijk nooit aan de orde. Zelfs de arena is appeltje eitje. Wat mij echter telkens overkomt... dat slaat gewoon nergens op. De ene keer loop ik rustig langs de weg wanneer ik opeens van achter wordt doorgereden door wat locals in een dafje. Toet toet, en ze rijden vrolijk door alsof het Rusland is. De andere keer wordt ik doodgepikt door 3 Eagles, valt mijn quad om of pleur ik te pletter met mijn wingsuit omdat mijn parachute niet lekker opende.

Voor de rest: lekker game hoewel het wel veel van hetzelfde is.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:19
Moet je die Y opdrachten doen om door te gaan? Ik heb nu helemaal geen andere opdrachten meer dan een Y opdracht en ik heb volgens het spel iets van 20% gedaan.

@Floyd moest wel even heel hard lachen om het doodrijden in een dafje alsof het Rusland is hahahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

beebie121 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:36:
Moet je die Y opdrachten doen om door te gaan? Ik heb nu helemaal geen andere opdrachten meer dan een Y opdracht en ik heb volgens het spel iets van 20% gedaan.
Goeie vraag, ik weet het ook niet zeker. Ik heb 1/3de van de map vrijgespeeld en dan kom je ongeveer uit bij de eerste Y missie. Voor de rest geen missies meer behalve de Y opdracht. Ik heb daar dus net de eerste van gedaan en nu zie ik weer een A opdracht verschijnen op de kaart. Ik vermoed dus dat je deze missie wel moet doen alvorens je weer verder kunt.
@Floyd moest wel even heel hard lachen om het doodrijden in een dafje alsof het Rusland is hahahaa
Aan de ene kant natuurlijk frustrerend maar aan de andere kant ook weer zo'n price-less momentje! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Ik denk dat je voor L en Y de eerste missie, en voor W alle missies moet uitvoeren om naar het noorden te kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 01-12-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
SmokingCrop schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:16:
[...]

Zet in Nvidia panel eens "maximum pre rendered frames" of in het nederlands: "maximale vooraf gerenderde frames" naar "3". Alsook "Energiebeheermodus" naar: "verkies optimale prestatie"

http://tweakers.net/ext/f/pYnVvS1EG8GBwCpa58KcgAgn/full.png
Bedankt voor de tip de lag is wat minder meer zit er nog wel.

In de instelling van Far Cry 4 is op beeldopties laag en gemiddeld de lag verdwenen. Alles boven komt de lag weer terug.
Probleem is dat tijdens het lopen of in de auto een lag komt om de 2 seconden. Ik heb een i5 2500K met 8GB geheugen win7 en een Nvidea GTX 660TI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 12:35

psy

Evertt schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:10:
[...]

Bedankt voor de tip de lag is wat minder meer zit er nog wel.

In de instelling van Far Cry 4 is op beeldopties laag en gemiddeld de lag verdwenen. Alles boven komt de lag weer terug.
Probleem is dat tijdens het lopen of in de auto een lag komt om de 2 seconden. Ik heb een i5 2500K met 8GB geheugen win7 en een Nvidea GTX 660TI.
Wat bedoel je precies met die lag?
Ik heb exact dezelfde spec's, bij mij is sprake van een zeer lichte hapering, wel zeer constant. Als ik loop of rij goed zichtbaar. Het is nét niet vloeiend, terwijl toch 40 fps op het scherm staat. Maar daar heb ik me maar even bij neergelegd. Het was eerst namelijk véél erger, toen had ik echt flinke stutter.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
psy schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:17:
[...]

Wat bedoel je precies met die lag?
Ik heb exact dezelfde spec's, bij mij is sprake van een zeer lichte hapering, wel zeer constant. Als ik loop of rij goed zichtbaar. Het is nét niet vloeiend, terwijl toch 40 fps op het scherm staat. Maar daar heb ik me maar even bij neergelegd. Het was eerst namelijk véél erger, toen had ik echt flinke stutter.
Wat jij aangeeft heb ik ook hij loopt niet echt vloeiend een lichte hapering om de zoveel seconden. Het is niet echt storend maar liever heb ik dat deze verdwijnt.
Hoe kan je de fps testen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mchaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-04 20:04
Installeer Fraps (free), toont de FPS ingame!

Battlenet: Cha0sMast4r#2452 - Origin: Cha0sMast4r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-05 17:16
tsja de stalker series stutteren ook al draaien ze nu met huidige hardware misschien wel 150fps.
daar werd een stuk van de map zelfs nog ingeladen bij fc4 is dat terwijl je reist.
toch vind ik stalker een van de gaafste en sfeervolste games ooit.
fc4 zou eigenlijk weerseffecten moeten hebben met regen en onweer, dan nog maar een extra stutter lol

meer iets van deze sfeer
https://www.youtube.com/watch?v=YkqdhMUh4uw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Probeer anders Nvidia Inspector. Schijnt ook te kunnen helpen. Je zou bijvoorbeeld je FPS op je monitor kunnen afstellen. (ik heb een 60hz dus doe ik 57-60 max FPS. Je kan er verder een tal van zaken instellen en zo wellicht jouw juiste afstelling mee bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
Ff over die arenamaster app:

Wat heb ik aan die wapens die ik vrijspeel?
Ik kan mijn soldaten daar toch niet mee uitrusten??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Shao Kahn schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:42:
Ff over die arenamaster app:

Wat heb ik aan die wapens die ik vrijspeel?
Ik kan mijn soldaten daar toch niet mee uitrusten??
Ik weet het niet zeker, ik heb de app niet, maar volgens mij is de Arena Master een stand alone game op je tabled. Je kunt hem echter ook linken met je console of PC versie van de echte farcry 4 game. Vooralsnog heb ik begrepen dat alleen je Rank en je gewonnen Cash gedeeld worden. Niet de soldaten, animals of guns. Die kun je alleen maar in de Arena Master app gebruiken. Websites zijn er trouwens niet erg duidelijk over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Wat je zegt klopt inderdaad maar ik zie ook geen mogelijkheid om die wapens in de app (of waar dan ook) te gebruiken.

So what's the point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zal het wel compleet gemist hebben maar ik ben nergens wapens in de app tegengekomen. Kon alleen mannetjes en dieren unlocken en die inzetten in gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-03 19:47

Ik had hetzelfde. Ben toen een Y missie gaan spelen en toen kwam het 'verhaal' weer op gang. Dus ja, speel een Y missie. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb inmiddels alle torens, outposts en zit met de collectibles ook aardig. Letters, Masks en Posters bijna compleet (nog iets van 30 posters). Posters jagen met grenade launcher vanuit de Buzzer gaat erg snel.

Helaas is Longilus bij mij gebugged... Heb alle missies gedaan maar volgens progress nog 0. Daardoor zit een skill bij mij vast. Ook de skill die je via Kyrat Racing unlocked zit bij mij vast. Laatste Hurk missie was daardoor.. interessant.. geworden :+ (via Buzzer er bovenop gejumped).

Dat machinegeweer dat je unlocked als je alle outposts hebt, de Buzzsaw, is echt ziek. Je blaast een auto in een klein salvo al op. :*)

Morgen maar verder met de missies, want ik heb naast de collectibles niet veel missies meer over, alle hunting missies zijn klaar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik ben tijdje aan het zoeken via de maps naar een Gyrocopter maar dit is niet te vinden. Ik ben wel een paar tegen gekomen tijdens het wandelen maar niet via maps. Waar kan ik het beste zoeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Evertt schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:27:
Ik ben tijdje aan het zoeken via de maps naar een Gyrocopter maar dit is niet te vinden. Ik ben wel een paar tegen gekomen tijdens het wandelen maar niet via maps. Waar kan ik het beste zoeken??
Maps laten qua verhicels alleen maar de voert/vaar/vlieg-tuigen zien die in jouw directe omgeving te vinden zijn. Niet default op de gehele map volgens mij. (tenzij dat ergens in te stellen is) Valt me op dat hoe verder ik kom, hoe meer ik er tegen kom. Op een gegeven moment weet je ook wel waar ze te vinden zijn en kies je voor die plek (via fast travel) om er snel een op te halen. Ik heb zelf ook een buzzer gekocht bij mijn woning voor 300k ofzo. (unlock na na eerste Y quest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Angeloonie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:41:
Heb inmiddels alle torens, outposts en zit met de collectibles ook aardig. Letters, Masks en Posters bijna compleet (nog iets van 30 posters). Posters jagen met grenade launcher vanuit de Buzzer gaat erg snel.

Helaas is Longilus bij mij gebugged... Heb alle missies gedaan maar volgens progress nog 0. Daardoor zit een skill bij mij vast. Ook de skill die je via Kyrat Racing unlocked zit bij mij vast. Laatste Hurk missie was daardoor.. interessant.. geworden :+ (via Buzzer er bovenop gejumped).

Dat machinegeweer dat je unlocked als je alle outposts hebt, de Buzzsaw, is echt ziek. Je blaast een auto in een klein salvo al op. :*)

Morgen maar verder met de missies, want ik heb naast de collectibles niet veel missies meer over, alle hunting missies zijn klaar nu.
Nice, die buzzsaw lijkt me vet! Ben nu bijna zover dat ik de Bushmaster kan unlocken dus voor nu is het nog steeds de .50 sniper met het normale arsenaal. Wat trouwen ook prima werkt.

Ik heb ook veel last van die Skill tree. Heb nu nog zo'n 12 punten te verdelen maar dat kan nog niet. Alles is nog locked. Heb nog geen bugged quests gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-05 17:16
Als je in de map wat inzoomd zie je dieren en ook voertuigen verschijnen waar ze staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395616

Evertt schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:27:
Als je vanuit de eerste outpost die je vrijspeelt (direct ten oosten van Banapur) een meter of 70 naar het zuidoosten loopt zie je er eentje staan in de berm van de weg. Als je wat verder in het spel bent: er staat er ook eentje in het fort van Paul de Pleur en eentje direct ten oosten van de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou, volledig uitgespeeld :P

- Alle missies
- Alle outposts
- Alle radio towers
- Alle Masks
- Alle Posters
- Alle Journals
- Alle Letters
- Alle optionele activiteiten die 1x te doen zijn (dus alles m.u.v. Outpost Master en Kyrat Racing/Survival)
- Alle wapens unlocked en gekocht
- Alle voertuigen gereden

Enige dat nu nog over is:
- Alle skills unlocken. Maar door een bug kan ik de Vehicle Takedown niet unlocken, want Kyrat Racing progress is bugged en blijft 0.
- Alle ?-locaties vinden, maar niet echt interessant om te doen

Ben dus wel klaar met het spel :+

De SA-50 is overigens een meesterlijk ding, jammer dat ik die kreeg toen ik nog maar 2 missies oid moest doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:53
Anoniem: 395616 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:26:
[...]

Als je vanuit de eerste outpost die je vrijspeelt (direct ten oosten van Banapur) een meter of 70 naar het zuidoosten loopt zie je er eentje staan in de berm van de weg. Als je wat verder in het spel bent: er staat er ook eentje in het fort van Paul de Pleur en eentje direct ten oosten van de Arena.
Er staan er 10tallen door de hele map heen. Sowieso bij de eerste outpost inderdaad, die gebruikte ik in het begin vrij veel. Verder kun je op een gegeven moment je huis (Gale's Homestead) upgraden met een platform incl. zo'n buzzer. Je moet dan wel de eerste Yoshi en Reggi missie doen. Daarnaast staan de buzzers in ieder vrijgespeeld fort, (wat m.i.) vrij eenvoudig te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waren het interessante brieven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-05 08:31
(jarig!)
Angeloonie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:04:
Nou, volledig uitgespeeld :P

- Alle missies
- Alle outposts
- Alle radio towers
- Alle Masks
- Alle Posters
- Alle Journals
- Alle Letters
- Alle optionele activiteiten die 1x te doen zijn (dus alles m.u.v. Outpost Master en Kyrat Racing/Survival)
- Alle wapens unlocked en gekocht
- Alle voertuigen gereden

Enige dat nu nog over is:
- Alle skills unlocken. Maar door een bug kan ik de Vehicle Takedown niet unlocken, want Kyrat Racing progress is bugged en blijft 0.
- Alle ?-locaties vinden, maar niet echt interessant om te doen

Ben dus wel klaar met het spel :+

De SA-50 is overigens een meesterlijk ding, jammer dat ik die kreeg toen ik nog maar 2 missies oid moest doen :P
toon volledige bericht
En hoeveel tijd heb je er nu in gestoken?

Zit zelf grof geschat op zo'n 8-10 uur maar zover ben ik nog lang niet, dus ben wel benieuwd of jij nou snel bent of ik langzaam ;)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik heb geen camera en torch meer (om voertuigen te repareren).
Fijn...

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 78739 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:37:
[...]
Waren het interessante brieven? :)
Heb ze niet gelezen :P :+
DaMei schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:54:
[...]

En hoeveel tijd heb je er nu in gestoken?

Zit zelf grof geschat op zo'n 8-10 uur maar zover ben ik nog lang niet, dus ben wel benieuwd of jij nou snel bent of ik langzaam ;)
Even gechecked, en teller staat op 30 uur en 37 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Laatst online: 01-05 08:31
(jarig!)
Angeloonie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:12:
[...]

Heb ze niet gelezen :P :+

[...]

Even gechecked, en teller staat op 30 uur en 37 minuten.
Oh dan heb ik nog wel even wat uurtjes te gaan 8)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Die stomme helicopters. Zonder RPG kom je echt nergens; heb ze er 2 van de 10 keer uitgesniped. Verder zijn snow missies wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:13
Brogala schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:00:
Die stomme helicopters. Zonder RPG kom je echt nergens; heb ze er 2 van de 10 keer uitgesniped. Verder zijn snow missies wel leuk.
Die heli's schiet je toch zo uit de lucht met je grenade launcher? Die heb ik iig standaard als sidearm, ideaal tegen voertuigen en helicopters. Ook leuk om daarmee vanuit je eigen gyrocopter voetvolk te bombarderen.

Net trouwens wat wazigs, heb volgens de hud nog maar 1 healthpack dus snel wat groene en rode leafs gepakt. Kreeg geen melding van auto-crafted, maar als ik heal dan blijft er 1 healthpack aanwezig ... :?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-05 13:30
Begin me wel te ergeren aan hoe donker het 's nachts is. Ik kan soms echt niet meer zien waar ik loop of wat ik doe. Iemand hier die daar een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

infidel011 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:35:
Begin me wel te ergeren aan hoe donker het 's nachts is. Ik kan soms echt niet meer zien waar ik loop of wat ik doe. Iemand hier die daar een oplossing voor heeft?
Klinkt bijna als de SSAO bug, namelijk dat alles veels te donker is. Zet de ambient occlusion eens op een andere stant [uit ofzo] om te kijken of dat helpt.

Zelf zit ik nu met een slordige 13-14 uur op de 50%, heb nog genoeg te doen dus :*) .

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-05 17:09
Brogala schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:00:
Ik heb altijd explosieve pijlen bij mijn boog. Makkelijk met 1 schot uit de lucht te knallen. :)

Ik ga weer opnieuw beginnen, het enige irritante vind ik die cut scenes die niet te skippen zijn. Moet toch een keuze van de speler zijn, zeker als ik ze voor de 2e keer moet bekijken. :O

[ Voor 21% gewijzigd door Vissa66 op 04-12-2014 05:08 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29
Vissa66 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 05:06:
[...]
Ik ga weer opnieuw beginnen, het enige irritante vind ik die cut scenes die niet te skippen zijn. Moet toch een keuze van de speler zijn, zeker als ik ze voor de 2e keer moet bekijken. :O
Gruwelijk irritant...ik ben opnieuw begonnen omdat ik mijn savegame niet goed had overgenomen bij een herinstallatie van Windows

Maar eigenlijk heb ik daardoor de hele week nog niet gespeeld...het wachten op de cutscenes is zo vervelend als je ze allang een keer gezien hebt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Laatst online: 10-05 10:48
Ik denk dat iemand een oplossing voor de stutters heeft gevonden: http://forums.ubi.com/sho...4&viewfull=1#post10405104

Ervaring iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

gangsta_playa schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:17:
Ik denk dat iemand een oplossing voor de stutters heeft gevonden: http://forums.ubi.com/sho...4&viewfull=1#post10405104

Ervaring iemand?
Staat onder zijn post dat dit niet voor iedereen werkt. Ook zijn resultaat is niet geweldig: avg FPS van 44 ofzo. Maar wel een leuke vondst natuurlijk. Andere zaken die je kunt doen:
  • Load the custom SLI profile that's been knocking around (google it). Load it in NVInspector.
  • Disabling SLI results in more consistent, although not better performance.
  • Turn off in game MSAA and over-ride the game's anti-aliasing from within NV control panel.
  • Turn shadows down to medium.
  • Go into AFTERBURNER and enable the frame limiter at 60 FPS then ENABLE IN GAME VYSNC
  • Write to Ubi Soft and tell them that you don't appreciate them launching games with beta code.
  • Disabling Mip Maps: for many users, far cry 4's texture streaming has proven problematic. Because of this, many people have suggested that disabling mipmaps in the config file is the solution to the stuttering. this may help you, however this reduces your texture quality to the lowest and it's recommended that you instead just set the quality to low in the menu if you wish to try this.
  • Nvidia Control Panel Tweaks:Some users report smoother experiences after experimenting with the settings in the nvidia control panel. these settings include tripple buffering on, vsync forced on, vsync mode set to adaptive, maximum pre-rendered frames set to 3 or 1 (this can be done in the config file as well), setting performance mode to Prefer maximum performance.
  • Disabling Vsync Alltogether: this will fix some of the stuttering certain people are having, however the tearing and hitching that it introduces will likely make it even less playable for most people.
  • Disabling Core #3 in Task Manager:this has apparently resulted in drastically improved distribution of CPU load for some people, leading to much smoother performance.
Ik heb laatst ook begrepen dat het probleem zich alleen voor doet bij bepaalde CPU's. Om de een of andere reden wordt core 3 dan niet (goed) gebruikt, die laatste optie moet dat 'verhelpen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er al zo veel over gelezen. Is er niemand bij Ubisoft die meeleest, met het hele team aan een oplossing werkt en zo snel mogelijk een patch uitbrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 78739 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:20:
Ik heb er al zo veel over gelezen. Is er niemand bij Ubisoft die meeleest, met het hele team aan een oplossing werkt en zo snel mogelijk een patch uitbrengt?
Tja, denk niet dat ze het hele team snel op een patch zullen zetten voor het platform waar men het minste inkomsten op genereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb niet echt het idee dat er hard aan patches gewerkt word. Het spel is nu 2 weken uit en voor genoeg mensen niet speelbaar. Zelfs iets simpels als 21:9 support waardoor ik het spel zou kunnen spelen krijgen ze in 2 weken niet voor elkaar. Ik baal er echt van dat ik het spel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk is het beter om te wachten. Een jaar na release kan je een game goedkoper kopen, zijn er vele driver-optimalisaties, patches met bugfixes en prestatieverbeteringen en kan je het ook nog eens spelen op een goedkopere videokaart. Maar geduld is soms het probleem he, ook bij mij deze keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Zit nu op 25 % oid maar heb weinig verhaalmissies gedaan. Ben nog niet verder dat die 1e keer dat je moet kiezen tussen sandal of kabala, en dat je voor het eerst die hunters tegenkomt. Voornamelijk posters en maskers verzameld en aan rollen gedraaid

Net voor het eerst een groot fort overgenomen en dat nog wel undetected. Veel alarmbellen vantevoren zoals 'doe het niet alleen! Doe het in coop! Probeer het later anders!!' Maar uiteindelijk stelde het niks voor. Vanaf een berg iedereen snipen en klaar. Meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 13:53
Shao Kahn schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 18:07:
Zit nu op 25 % oid maar heb weinig verhaalmissies gedaan. Ben nog niet verder dat die 1e keer dat je moet kiezen tussen sandal of kabala, en dat je voor het eerst die hunters tegenkomt. Voornamelijk posters en maskers verzameld en aan rollen gedraaid

Net voor het eerst een groot fort overgenomen en dat nog wel undetected. Veel alarmbellen vantevoren zoals 'doe het niet alleen! Doe het in coop! Probeer het later anders!!' Maar uiteindelijk stelde het niks voor. Vanaf een berg iedereen snipen en klaar. Meer van verwacht.
De Pleurs fort, die kun je snipen idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-05 21:50

Gmount

Ecorunner lid

Razorbite schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:01:
[...]
De Pleurs fort, die kun je snipen idd...
Die van noore ook. De andere ben ik nog niet aan toegekomen.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PilatuS schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:26:
Ik heb niet echt het idee dat er hard aan patches gewerkt word. Het spel is nu 2 weken uit en voor genoeg mensen niet speelbaar. Zelfs iets simpels als 21:9 support waardoor ik het spel zou kunnen spelen krijgen ze in 2 weken niet voor elkaar. Ik baal er echt van dat ik het spel gekocht heb.
Goed nieuws voor jou:
Added 21:9 aspect ratio support
Added Russian text and subtitles to worldwide game version
Fixed an issue with aim assist
Fixed an issue with grappling if aim button was remapped on another key
Fixed an issue with mouse input
Fixed an issue with movement key binding on mouse buttons
Fixed an issue with Uplay invites in Steam version
Fixed various Controls issues
Fixed various Graphic issues
Fixed various IGE issues
Fixed various Session Browser issues
Fixed various UI issues
NVIDIA graphics preset was removed
Reduced performance drop impact during streaming
Maar de uplay-update van vandaag heeft er voor gezorgd dat -skipintro niet meer werkt. Soms valt nu ook ineens alle schaduw weg.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 06-12-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Waar kan ik eigenlijk een pijl en boog halen? Ik schiet nu alle dieren dood maar dat levert minder op dan als ik dat met pijl en boog doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
MikeJoow schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:58:
Waar kan ik eigenlijk een pijl en boog halen? Ik schiet nu alle dieren dood maar dat levert minder op dan als ik dat met pijl en boog doe.
Bij een handel man of bij zo'n quick travel gebouwtje, de kast daar :)

Kost wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik las het net inderdaad van die patch. Dan kan ik het spel in ieder geval fatsoenlijk spelen. Geen idee of ze ook het zwart worden van alles oplossen als het nacht word met SLI. Maar dat zie ik dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Brogala schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 17:00:
[...]

Bij een handel man of bij zo'n quick travel gebouwtje, de kast daar :)

Kost wel geld.
Ik heb inderdaad in zo'n gebouw gekeken die kast met al die wapens maar daar vind ik hem niet ondanks dat ik al aardig ver ben in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heel vaag. De boog krijg je praktisch als je aan de game begint. Verder is 'ie vrijwel vanaf het begin unlocked en te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb een glitch waarbij ik alle bell towers heb unlock't, maar het aantal blijft hangen op 16/17 waardoor ik de buzzsaw niet kan kopen(die wordt unlocked door alle bell towers over te nemen, iemand anders ook dit probleem? ik weet dat maandag patch 1.05 komt dus dat is mischien de fix

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Das geen glitch maar een bug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Met een missie kwam ik hem gelukkig weer tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-05 17:09
Kun je gewoon kopen hoor, eventjes naar beneden scrollen als je wapens aan het kopen bent, staat namelijk onderaan.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Vissa66 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:14:
Kun je gewoon kopen hoor, eventjes naar beneden scrollen als je wapens aan het kopen bent, staat namelijk onderaan.
Klopt inderdaad, maar hij is niet beschikbaar omdat ik blijkbaar niet alle bell towers heb unlocked(maar als ik ze tel zijn het er toch echt 17 :*) )ik ga is kijken of ik een backup save file kan gebruiken om nog is 2 towers opnieuw te doen. en nog is even googlen.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 20:18
Ik speel nu ook wat Far Cry, heb wat torens vrij gespeeld en nu wilde ik even verder gaan met de main missies alleen nou weet ik niet waar ze zijn. 8)7 Waar moet ik op de map naar kijken? Zie wel een 'Y'en een 'L' daarbij staat dat je veel ruppies krijgt, maar niet dat je verder gaat met de campaign missies..

Heb nu zoveel rond gezocht op de map, kan me niet voorstellen dat ik er nog overheen kijk. :+
Kijk maar naar de onderstaande link, PAS OP! kan spoilers bevatten al ben ik net pas begonnen en is het maar een map. ;)
http://puu.sh/djQq4/c408b6a25c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-05 13:35
Hapkoek schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:25:
Ik speel nu ook wat Far Cry, heb wat torens vrij gespeeld en nu wilde ik even verder gaan met de main missies alleen nou weet ik niet waar ze zijn. 8)7 Waar moet ik op de map naar kijken? Zie wel een 'Y'en een 'L' daarbij staat dat je veel ruppies krijgt, maar niet dat je verder gaat met de campaign missies..

Heb nu zoveel rond gezocht op de map, kan me niet voorstellen dat ik er nog overheen kijk. :+
Kijk maar naar de onderstaande link, PAS OP! kan spoilers bevatten al ben ik net pas begonnen en is het maar een map. ;)
http://puu.sh/djQq4/c408b6a25c.jpg
Daarmee ga je verder met de mainmissie, dus je moet eerst een missie van Y en L doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Thanks! Heb nu 2 sneeuw missies gehad, keer een ruby ophalen en daarna een syrigne ophalen. Ga nu de volgende doen. :) De tekst erbij dat je veel geld verdient verwarde me een beetje omdat er eerst bij stond dat je verder ging aan de campaign als je je muis bij een bepaalde missie hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

The Syringe en Blood Ruby missies zijn bonus missies, geen campaign missies. Voordeel van die missies is wel dat je al snel de Z93 en P416 kan halen, en zeker de Z93 is een beest, kun je doodsimpel iedere outpost undetected mee halen, gezien dat ding ongeveer alles oneshot en gedempt is. Ook dwars door een [dun] muurtje knallen is mogelijk. Jeej :+

Maar, je moet idd de Longinus missie doen, Sermon on the Mount uit mijn hoofd, en de Yogi missies zijn ook zeker handig/leuk om te doen.

Heb zelf net Yuma omgelegd, en alle Yogi, Hurk, en Longinus missies gedaan. Ook uiteraard alle belltowers bevrijdt en alle outposts. Een leuke kit is de AMR + Harpoon gun + Buzzsaw. Pagan's Wrath? Kom maar op })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Nice! Ik heb net geprobeerd een zo'n grote basis te verslaan alleen dat viel vies tegen.. Ga eens kijken naar de Z93. :)

Oja, ik zie de Longinus missies, zal daar eens een paar van doen. :)

Had net weinig geluk tijdens het besluipen van een paar gasten met een hostage, wordt eerst besprongen door een tijger uit de bosjes, spring ik het water in om hem kwijt te raken, zit er een vis aan m'n :/ spring ik het water weer uit, wordt ik geknuffeld door een flinke vogel.. :( Maak ik denk ik niet nog een keer mee, alles zo op een rijtje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dat soort dingen ben ik ook wel tegengekomen, vreemde plaats, dat Kyrat.

Als je de Z93 niet hebt opgepakt in The Syringe of Blood Ruby, kom je hem denk ik pas tegen na A Key To The North, of misschien in de Himalaya missie van Hurk, daar kun je iig de vlammenwerper, Bizon en P416 vinden.

"vreemde" wapens oppakken is altijd wel slim om te doen, dan unlock je ze kosteloos, en dus soms erg vroeg in het spel, wat de boel zeker makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Had ik eerder moeten weten. :P Achja, weet ik het alsnog.
Vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Thanks voor je hulp in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
VasZaitsev schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:37:
Dat soort dingen ben ik ook wel tegengekomen, vreemde plaats, dat Kyrat.

Als je de Z93 niet hebt opgepakt in The Syringe of Blood Ruby, kom je hem denk ik pas tegen na A Key To The North, of misschien in de Himalaya missie van Hurk, daar kun je iig de vlammenwerper, Bizon en P416 vinden.

"vreemde" wapens oppakken is altijd wel slim om te doen, dan unlock je ze kosteloos, en dus soms erg vroeg in het spel, wat de boel zeker makkelijker maakt.
Ik kreeg 'm bij de eerste Willis missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Klopt het dat die Z93 niet in de lijst met wapens staat voor je hem krijgt? Ik heb alleen de M700, SVD en Predator als sniper rifles staan. Moet nog A Key To The North spelen, maar heb hem wel eens opgepakt in een sneeuwmissie. (meen dat hij er daarvoor ook in het overzicht stond :?)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Als je de je een wapen pakt welke nog gelocked is, ook onzichtbare wapens [want je speelt er in het noorden een hele stapel vrij] komt ie gewoon in je lijst te staan.

In de eerste Willis missie staat hij idd ook voor je neus, snel pakken en gebruiken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zal me verbeeld hebben dat ik hem al had in de sneeuw denk ik, maar net Willis zijn 1e missie gespeeld en daar idd de Z93 vrijgespeeld :Y)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Je kan ook ieder lichaam onderzoeken dat levert bijvoorbeeld een boek, theezakje of wat voor onzin dan ook op. Zijn deze spullen alleen om te verkopen of zijn ze nog meer ergens goed voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MikeJoow schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:55:
Je kan ook ieder lichaam onderzoeken dat levert bijvoorbeeld een boek, theezakje of wat voor onzin dan ook op. Zijn deze spullen alleen om te verkopen of zijn ze nog meer ergens goed voor?
Alleen om te verkopen. Je kan er verder niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Gewoon altijd Quick Sell gebruiken ;)

Als je bv. een bepaalde animal skin nog kan gebruiken bij het craften dan wordt die nog niet als junk gezien. Als je de skin niet meer kan gebruiken, wordt hij gezien als junk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Al zijn de beschrijvingen soms wel geinig om te lezen, meest vreemde dingen staan er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vintage Porn :P Vraag mij af wie dat verzonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Weet iemand wanneer er een nieuwe patch komt ik zie nog steeds bugs voorbij komen die ook in 3 zaten. Is niet echt netjes. En de frame lag bleek een probleem te zijn in Far Cry 4 maar dit zat ook in 3. Staat in reviews: De topgames van dit najaar getest: welke hardware heb je nodig? Ubisoft heeft nog veel te doen ik vindt wel jammer dat er nog bugs inzitten die ook in 3 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Volgende week komt er een nieuwe patch. Is al in dit topic gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
Patch 1.5 is nu beschikbaar via Uplay
1362Mb

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04 17:06
Een hele vooruitgang qua stotterende beelden.
Nu nog graag een Crossfire profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat alles compleet zwart word bij overgang van dag naar nacht met SLI is opgelost. Er zit nu 21:9 ondersteuning in dus ik kan het spel nu spelen :) Bij mij met SLI stottert het alleen nog wel flink terwijl de framerate gewoon netjes 50 tot 60 fps is. Ook nog flink last van texture popping.

Gelukkig kan ik het spel nu in ieder geval spelen. Hopelijk lossen de komende 6 patches nog meer problemen op ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
~~~[html]<font size="2">
Er is nu een apart topic voor de consoles: [Consoles] Far Cry 4
~~~[/html]