[PC] Far Cry 4

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:13
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/lg4tqs2kt/farcry4banner2.jpg
Details
  • Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
  • Uitgever: Ubisoft
  • Platform: PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  • Release: 18 november 2014
  • Officiële website
Plot
Na het avontuur op het tropisch eiland van Far Cry 3 gaan we dit keer naar de Himalayas in Nepal. We kruipen in de huid van Ajay Ghale. Hij is afkomstig uit Nepal en keert terug naar Kyrat, een ongerepte gebied in de Himalayas, om het as van zijn moeder uit te strooien. Eenmaal aangekomen raakt hij verwikkeld in een burgeroorlog dat plaats vindt onder het regime van Pagan Min. De moeder van Ghale heeft hem niet verteld dat zij 25 jaar geleden is gevlucht van Kyrat en dat de familie Ghale een opstand (Golden Path) heeft opgericht dat vecht tegen Pagan Min.
Gameplay trailer

Vernieuwingen ten opzichte van Far Cry 3
  • Co-op singleplayer Je kunt alles ondernemen met een vriend met uitzondering van verhaalmissies.
  • Binnen het verhaal keuzes maken Bijvoorbeeld in een missie kiezen uit twee mensen die je kunt volgen. Heeft invloed op latere missies.
  • Shangri-La-Levels Ghale kan mediteren en dan komt hij terecht in een soort droomwereld waar hij met behulp van een witte Bengaalse tijger vijf tempels kan bevrijden.
  • Olifant berijden Om in de menigte mee te beuken
  • Schieten vanuit voertuigen Ook vanaf olifanten en een gyrocopter
  • Met messen gooien
  • De map van Far Cry 4 is evengroot als die van Far Cry 3 Bekijk de volledige kaart van Kyrat
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/99k5ra1s7/2000554280.jpg Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/koer2wg6p/2000554281.jpg Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/o5mi8m3oz/2000554286.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/wnij9ow5t/2000538139.jpg Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/3k6mrpn1t/2000538140.jpg Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/k2f7ngkqh/2000538146.jpg

Previews

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 20-11-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Yes! Awesome! Hier wachtte ik op!

Ga het nog druk krijgen komende tijd. Deze week AC:U en volgende week Far Cry 4... heb er zin in! Spel op de Gamescom al mogen spelen en wat was het vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Heb de preorder al klaar staan laat het maar snel volgende week worden maar goed eerst AC:U inderdaad. Heb Far Cry 3 met echt heel veel plezier gespeeld (allemaal wel eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Moet 'm nog pre-orderen, maar deze ga ik redelijk kapot spelen. Tot die tijd vermaak ik me met CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:17

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waar gaan jullie op spelen? Ik vind FC3 best gaaf, maar hoe Ubisoft afgelopen paar jaar met de PC wereld is omgegaan zorgt er toch voor dat ik weinig zin heb hun geld te geven.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:46:
Waar gaan jullie op spelen? Ik vind FC3 best gaaf, maar hoe Ubisoft afgelopen paar jaar met de PC wereld is omgegaan zorgt er toch voor dat ik weinig zin heb hun geld te geven.
Ik heb Far Cry 3 op de PC gespeeld omdat ie dat wel prima aan kon verder. Maar nu de nieuwe gen consoles er zijn zal ik hem op de PS4 halen. Zal er nog steeds wel erg goed uit zien. PC zal altijd wel een voorsprong hebben maar vind die voorsprong op moment wel meevallen (zal over paar jaar wel anders zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-04 08:59
Op de pc (uiteraard :P ). Behalve in een tamelijk ver verleden een PS2 gehad, steeds eerder de voorkeur gehad om te gamen op de pc (wil allesbehalve een discussie pc vs console beginnen). Hoop alleen dat mijn pc het nog aankan met een i7 920 @ 2.67 GHz, 6 GB ram en een Nvidia 660Ti wat deftige kwaliteit weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Daantjeeuh schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:25:
Yes! Awesome! Hier wachtte ik op!

Ga het nog druk krijgen komende tijd. Deze week AC:U en volgende week Far Cry 4... heb er zin in! Spel op de Gamescom al mogen spelen en wat was het vet!
Cool! :) Wat heb je zoal mogen beleven in je speelsessie?
Voorlopig nog op de PC. Mijn laptop met zijn GeForce 740m kan Far Cry 3 nog vrij goed aan op med/high dus ik hoop dat Far Cry 4 ook goed te doen is. Of doel je meer op DRM/Uplay van Ubisoft? Ik heb daar zelf niet zoveel last van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:15
Een paar aanvulling aan: Vernieuwingen ten opzichte van Far Cry 3:

Je kunt in Farcry 4 lijken optillen en verstoppen.
Je kunt schieten tijdens het rijden van voertuigen.
Je kunt nu met messen gooien.

Leuke filmpje wat je nieuw kunt:

YouTube: Far Cry 4 Gameplay: 7 Things You Must Do (That You Couldn't In Far Cry 3)

[ Voor 38% gewijzigd door polli_ op 10-11-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
De map is tevens ook gelekt.

http://www.gamekings.tv/w.../nieuws20141110_kyrat.jpg

Deze map komt ook voor in een van de videos die door Ubisoft is vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-05 01:34
Fc4 bij mijn videokaart gekregen, kan niet wachten om er aan te beginnen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
polli_ schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:51:
Een paar aanvulling aan: Vernieuwingen ten opzichte van Far Cry 3:

Je kunt in Farcry 4 lijken optillen en verstoppen.
Je kunt schieten tijdens het rijden van voertuigen.
Je kunt nu met messen gooien.

Leuke filmpje wat je nieuw kunt:

YouTube: Far Cry 4 Gameplay: 7 Things You Must Do (That You Couldn't In Far Cry 3)
Een aantal heb ik aan de TS toegevoegd :)

Maar lijken optillen en verstoppen kan ook in Far Cry 3? Na een takedown in ieder geval als je er snel bij bent. Of kan je in Far Cry 4 op elk moment met lijken gaan slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ook veel zin in deze game, nu enkel nog Fifa14 aan het spelen.
Dus voor de afwisseling wel leuk :)

Denk dat de co-op nu ook wel leuker is om te doen, en noodzakelijk om erdoor te komen.

(mocht iemand het leuk vinden om tzt samen een co-op te doen of gezellig het spel te ontdekken, voeg me toe op PSN Ricloo86.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Enige optie is m'n nieuwe Xbox One. Spel interesseert me wel omdat dit ook m'n eerste FC is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:59
Ben benieuwd naar het spel. Deel 3 veel gespeeld en goed mee vermaakt. Dit deel gaat er uiteraard ook komen. Van de week even de pre order doen voor de xbox One.

Beetje jammer alleen dat gelijk uit komt met GTA. Keuze's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PS4. Ik heb me er altijd tegen afgezet (op PS3 een FFX gebruikt), maar raak steeds meer bedreven in het schieten met een controller. Dus lekker onderuit gezakt in mijn chill hok met een headset op mijn kop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bram1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:45:
[...]

PS4. Ik heb me er altijd tegen afgezet (op PS3 een FFX gebruikt), maar raak steeds meer bedreven in het schieten met een controller. Dus lekker onderuit gezakt in mijn chill hok met een headset op mijn kop. :)
Hier net zo, en ziet er tegenwoordig op de console ook prima uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-05 20:51
Ik kijk toch zo reikhalzend uit naar deze game. FC3 helemaal grijs gespeeld.

Verder dikke twijfel over het platform. Heb een flinke pc en heb echt genoten van FC3 op de pc. Maar op de PS4 is coöpen veel makkelijker. Prijs is ook vergelijkbaar. Pc haal je hem voor 35 euro en op de PS4 kan ik hem met een maat delen en betalen we ongeveer 25 euro. Flink dilemma nog. Gaat me nog geeneens om de graphics, maar ik vind een muis toch zo heerlijk spelen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Boobybandit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:46:
Ik kijk toch zo reikhalzend uit naar deze game. FC3 helemaal grijs gespeeld.

Verder dikke twijfel over het platform. Heb een flinke pc en heb echt genoten van FC3 op de pc. Maar op de PS4 is coöpen veel makkelijker. Prijs is ook vergelijkbaar. Pc haal je hem voor 35 euro en op de PS4 kan ik hem met een maat delen en betalen we ongeveer 25 euro. Flink dilemma nog. Gaat me nog geeneens om de graphics, maar ik vind een muis toch zo heerlijk spelen.
Waarom is op de PS het coöpen veel makkelijker dan?

is toch wel een luxe probleem he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-05 20:51
Ricloo86 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:23:
[...]

Waarom is op de PS het coöpen veel makkelijker dan?

is toch wel een luxe probleem he :)
Ontzettend luxe probleem. Nou op de PS heb ik en aantal vrienden allemaal headset en chatmogelijkheden. En eigenlijk verwacht ik dat er meer mensen zijn die hem op de PS kopen. Het aantal pc gamers dat ik ken is toch wel erg klein.

Daarom vind ik het nou zo jammer dat je neit voor 1 platform kan kopen en een extra licentie voor een ander platform. Wie weet ooit. :>

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Boobybandit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:07:
[...]

Ontzettend luxe probleem. Nou op de PS heb ik en aantal vrienden allemaal headset en chatmogelijkheden. En eigenlijk verwacht ik dat er meer mensen zijn die hem op de PS kopen. Het aantal pc gamers dat ik ken is toch wel erg klein.

Daarom vind ik het nou zo jammer dat je neit voor 1 platform kan kopen en een extra licentie voor een ander platform. Wie weet ooit. :>
Dan is de keuze toch snel gemaakt, gewoon lekker op de PS met je maten in de party over het spel kletsen.

Ja zou niet gek zijn, wellicht in de toekomst idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-05 21:34
Dit wordt echt zo'n bazengame!
Gewoon alleen al leuk om rustig rond te rijden/lopen en die outpost clearen! (liefst stealth). Heerlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:59
Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:30:
Ben benieuwd naar het spel. Deel 3 veel gespeeld en goed mee vermaakt. Dit deel gaat er uiteraard ook komen. Van de week even de pre order doen voor de xbox One.

Beetje jammer alleen dat gelijk uit komt met GTA. Keuze's maken
En zojuist pre order gedaan. Weekje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
D. Ninjai schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:50:
[...]

Een aantal heb ik aan de TS toegevoegd :)

Maar lijken optillen en verstoppen kan ook in Far Cry 3? Na een takedown in ieder geval als je er snel bij bent. Of kan je in Far Cry 4 op elk moment met lijken gaan slepen?
Nu kan het ook zonder takedown, dus op elke moment.
Nog een leuke toevoeging zelf vind ik dat je in een arena tegen de AI kan vechten zoals in deel drie de trails of the Rakyat maar dan zonder tijdslimiet en met een aantal ronden.

YouTube: Far Cry 4 - Arena Mode Trailer \[1080p] TRUE-HD QUALITY

YouTube: Far Cry 4 - The Arena Gameplay (PS4)

[ Voor 6% gewijzigd door polli_ op 12-11-2014 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:21
Heb net live stream gekeken op ps4,en ik vind de game niet echt super mooi.Dacht dat die mooier zou zijn,het is een stream maar toch.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
PS4 streams moet je alles behalve van uit gaan hoor :) ten eerste is het max 720p daar komt ook nog eens een compressie over heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zit redelijk zwaar te twijfelen of ik digitaal of disc zal gaan. Disc is niet bepaald goedkoop te krijgen ergens.

edit: Ze weten je wel weer lekker te maken. :P

[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 12-11-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oef, als je ziet hoe Ubisoft de release van Unity op PC heeft gedaan dan zou je toch bijna gaan denken dat het een bedrijf is dat niet echt voor gamers is. Ik ga Ubisoft dan ook geen geld geven voor Far Cry 4 tenzij het een spectaculair goede port is. Maar Ubisoft onderhand kennende zal dit niet het geval zijn. Ik heb vrij weinig respect voor zulke publishers. Zulke goede games maken, om vervolgens alle pc gamers zo te behandelen. Ugh.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Unity is ontwikkeld voor de console en daarna overgezet naar PC. Voor zover ik weet is PC wel het lead platform voor FC4. Dus je zou je niet druk hoeven maken. Als het goed is, uiteraard.

Zie: http://www.cinemablend.co...nt-Platform-PC-64700.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zeiden ze dat ook niet over Watch_dogs? Dat is ook zo'n verschrikkelijke port waar ze zelfs elementen verwijderden/blokkeerden. Ik wil niet al te veel zeiken in dit topic want ik heb Far Cry 3 ook met veel plezier gespeeld, maar ik wil toch proberen Tweakers hier een beetje te laten zien hoe Ubisoft zaken doet/denkt over PC gamers. Aangezien "wij" dat over het algemeen zijn (of in ieder geval waren).

http://www.pcgamer.com/wa...ting-pc-as-lead-platform/ Yup.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 12-11-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
We zullen het pas weten als de eerste ervaringen verschijnen. Ik ben zelf console gamer, dus het zal mij een biet wezen. ;)

edit: Die link die je post, gaat met name over het makkelijker omzetten qua architectuur. Maar WD liep toch in principe prima op de PC? Het zag er niet uit, maar FC3 was ook geen schim van Crysis (een game uit 2007).

[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 12-11-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm deze discussie heeft weinig plaats in het Far Cry topic. Misschien open ik wel een nieuw topic om hier over verder te discussiëren :).

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:07

Audione0

Strijdt der titanen

HannesB schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:51:
[...]
Hoop alleen dat mijn pc het nog aankan met een i7 920 @ 2.67 GHz, 6 GB ram en een Nvidia 660Ti wat deftige kwaliteit weer te geven.
Voor "hele" deftige eyecandy zou je ervoor kunnen kiezen je 660Ti een upgrate te geven, maar voor de rest hoef jij je nog niet druk te maken denk ik. Desnoods clock je de i7 een beetje verder? 4Ghz moet makkelijk kunnen, mist je bord het toelaat :) Ohja, een extra bankje 2GB geheugen zou fijn zijn. De spellen van nu, en vooral de "betere" spellen vragen al snel 8GB. Maar dit kun je nog even testen straks als FC4 op je pc staat :)

[ Voor 8% gewijzigd door Audione0 op 13-11-2014 09:20 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• HannesB
Audione0 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:06:
[...]

Voor "hele" deftige eyecandy zou je ervoor kunnen kiezen je 660Ti een upgrate te geven, maar voor de rest hoef jij je nog niet druk te maken denk ik. Desnoods clock je de i7 een beetje verder? 4Ghz moet makkelijk kunnen, mist je bord het toelaat :) Ohja, een extra bankje 2GB geheugen zou fijn zijn. De spellen van nu, en vooral de "betere" spellen vragen al snel 8GB. Maar dit kun je nog even testen straks als FC4 op je pc staat :)
Ik denk niet dat mijn moederbord toelaat te overklokken. PC was indertijd, net toen de i7 op de markt kwam, zo samengesteld door een lokale pc-boer (later overgenomen door Forcom) met een HD4890. In die moment was ik nog niet actief op tweakers of des te meer dat ik echt op de hoogte was van overklokken. Verdere upgrades zullen ook niet meer gebeuren aangezien ik van plan ben om over enkele maanden een nieuwe (bazen)pc aan te schaffen (zit te wachten op W10 en Intel Skylake) waarvoor ik al een aardig budget heb bijeengespaard. ;)

Dus ik kan enkel hopen dat het huidig systeempje nog voldoende kracht heeft om toch wat grafische pracht tevoorschijn te kunnen toveren. :P En anders moet ik me in tussentijd bezig houden met wat oudere games die ik nog op de stapel heb liggen. Heb de Kyrat editie (retail) voor 60 euro kunnen pre-orderen dus dat kon ik alleszins niet laten liggen.

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-05 10:08
Kyrat Editie voor de PC is bij bol.com te bestellen voor 59,99: http://www.bol.com/nl/p/f...edition/9200000028800388/

Ik weet niet of het een foutje is, omdat afgezien van bol.com de prijzen bij 80 euro beginnen :P Ik heb hem iig gepre-orderd daar. Ik had de "special" edition al bij wehkamp besteld voor 44 euro tijdens die 20% korting dagen, maar de meerprijs van 16 euro voor de Kyrat Editie heb ik er wel voor over :P Heb hem wel met acceptgiro betaald mocht het toch een fout zijn en ze hem annuleren. Dan hoef ik op zijn minst niet op mijn geld te wachten.

• HannesB
bjorntju schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:19:
Kyrat Editie voor de PC is bij bol.com te bestellen voor 59,99: http://www.bol.com/nl/p/f...edition/9200000028800388/

Ik weet niet of het een foutje is, omdat afgezien van bol.com de prijzen bij 80 euro beginnen :P Ik heb hem iig gepre-orderd daar. Ik had de "special" edition al bij wehkamp besteld voor 44 euro tijdens die 20% korting dagen, maar de meerprijs van 16 euro voor de Kyrat Editie heb ik er wel voor over :P Heb hem wel met acceptgiro betaald mocht het toch een fout zijn en ze hem annuleren. Dan hoef ik op zijn minst niet op mijn geld te wachten.
Bij Collishop (Colruyt/Dreamland) was hij dus ook voor die prijs te koop. Gelukkig heb ik dat op tijd mijn pre-order geplaatst aangezien die editie op de website verdwenen is :P Met FC 3 had ik de insane edition (met zo'n poppetje van Vaas) ook voor die prijs. Naar mijn gevoel krijg ik nu toch meer waar voor die 60 euro. O-)

• bjorntju
HannesB schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:24:
[...]

Bij Collishop (Colruyt/Dreamland) was hij dus ook voor die prijs te koop. Gelukkig heb ik dat op tijd mijn pre-order geplaatst aangezien die editie op de website verdwenen is :P Met FC 3 had ik de insane edition (met zo'n poppetje van Vaas) ook voor die prijs. Naar mijn gevoel krijg ik nu toch meer waar voor die 60 euro. O-)
Oke nice :) Ik zelf ben nooit zo'n van van die figurines, doe er nooit echt veel mee. Maar 16 euro voor de andere goodies heb ik er nog wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:21

Plainside

I browse when I'm at work

Ik mag toch hopen dat Far Cry 4 niet dzelfde problemen heeft als AC:Unity ben van beide games een grote fan.
En als FC4 de zelfde defecten heeft word ik verdrietig dat Ubisoft niet even een optimalisatie kan doen voor 2 van hun beste serie(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zit er, behalve de graphics, nog verschil in de versie voor de oude generatie consoles en die voor de nieuwe generatie? Ik kan het zo snel nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Reviews zijn ook uit, stuk beter dan Unity :P http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=932860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Yeah! Klinkt allemaal erg goed :*) Nog geen sporen van micro-transacties te bekennen.

En niet teveel aan gesleuteld, gewoon meer van hetzelfde en daar zit ik ook op te wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door D. Ninjai op 14-11-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 12-05 21:05
Jup, tof. Ik heb een PS4 en vraag me af hoe die 10 codes voor co-op werken. Ik lees overal dat het 10 downloads zijn, en dus moeten het 10 verschillende friends zijn? Ik vraag me af of ik iemand meerdere codes kan geven.

Als iemand dat heeft uitgetest hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
The Guardian – 5/5
Destructoid – 9
CVG – 9
Metro – 9
GodisaGeek – 9
Eurogamer Spain – 9
Joystiq – 4.5/5
GamesVillage.it – 8.7
IGN Germany – 8.3
Eurogamer – 8
Videogamer – 8
GamesRadar – 4/5

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Laatst online: 11-05 17:09
Alvast geïnstalleerd via UPlay(31,5GB :X ), nu nog even 4 dagen wachten en dan gelijk starten! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vissa66 op 14-11-2014 19:48 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Reviews voor de Console versies zijn goed, maar ik zou even wachten op de reviews van de PC versie.
De PC review codes voor de reviewers komen pas dinsdag ivm een day 1 patch.
En het is niet dezelfde studio van FC3 die de PC port doet deze keer (Ubisoft Kiev, dezelfde als van AssCreed:Unity doet deze port ook).

http://www.pcgamer.com/why-our-far-cry-4-review-is-delayed/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Map editor footage: https://www.youtube.com/watch?v=yzESQn4yl9k

Geen PvP maps meer, alleen SP. Vind ik persoonlijk niet erg omdat ik de MP toch niet ga spelen. Heb liever SP maps.

Ik ben wel benieuwd hoe de PC versie van de map editor gaat werken. FC2 en 3 hadden een losse editor, maar ik vond dat nooit echt fijn werken omdat ik daar veel performance issues mee had. Hoop dat de FC4 PC editor ingame is maar dan geoptimaliseerd voor muis en toetsenbord. Ik hoop in ieder geval dat de PC versie ook de map browser krijgt waar je maps kan downloaden van andere spelers. Verlengt de speelduur toch aardig :)

[edit]

Zo te zien wel, er is een uPlay reward voor PC,PS4 en Xbox One voor het spelen van een community map:

http://forums.ubi.com/sho...Uplay-Actions-amp-Rewards!

[ Voor 14% gewijzigd door bjorntju op 14-11-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Uitstekende reviews. Ik ga 'm zo maar even pre-loaden denk ik. Fucking veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Echt een leuke game net zoals FC3 was!
Heb hem nu een uurtje of 2 zitten spelen.
Enige probleem is dat de map niet werkt :?
Gisteren AC Unity en nu deze altijd leuk de laatste maanden van het jaar als er nwe goede games uitkomen!

[ Voor 10% gewijzigd door calsonic op 15-11-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Moet zeggen dat het toch wel fijn is om die reviews te lezen vooral na Unity (prima spel trouwens hoor), maar dat het ook wel goed kan. Het schijnt er ook erg mooi uit te zien op de consoles dus dat is zoiezo wel pluspunt (vind ik), maar goed ge preordered laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wel frappant dat deze reviews 4 dagen voor release gepubliceerd mogen worden, en bij Unity de avond voor de release. Daar kun je dus een hoop uit afleiden. Ubi had zelf niet eens vertrouwen in zijn product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:34:
Wel frappant dat deze reviews 4 dagen voor release gepubliceerd mogen worden, en bij Unity de avond voor de release. Daar kun je dus een hoop uit afleiden. Ubi had zelf niet eens vertrouwen in zijn product.
Daar lijkt er wel op,unity haal ik als die goedkoper wordt.Nu fc4 eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:34:
Alleen de console versies :P. PC versie nog even op wachten :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Praten over of linken naar warez/illegale download is niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
http://www.twitch.tv/officialgamernl

Gamer.nl streamt nu live gameplay van Far Cry 4 op de playstation :)

[ Voor 9% gewijzigd door creapYYY op 15-11-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:45
Iemand al iets gevonden over de pc performance?
Kwam dit tegen http://www.reddit.com/r/p...nce_miles_ahead_of_unity/ en dat klinkt wel positief gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik zit vast
spoiler:
na het eerste dorpje tegen gekomen te zijn (opweg naar die toren) loop ik vast
ik moet omhoog maar als ik lings naast de river gaat of rechts het loopt door iemand die mij kan helpen

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:50
ravw schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:56:
Ik zit vast
spoiler:
na het eerste dorpje tegen gekomen te zijn (opweg naar die toren) loop ik vast
ik moet omhoog maar als ik lings naast de river gaat of rechts het loopt door iemand die mij kan helpen
spoiler:
Volgens mij ben ik links omhoog gegaan via rotsen....toen viel ik naar beneden in het water en ben ik vervolgens rechts via enkele kleine watervalletjes verder gegaan

Ik ga eerst even op zoek naar een andere grafische kaart...mijn HD6870 begint echt aan het eind van zijn carrière te komen |:(

Mid/high 25-40fps op 1920x1080 8)7

Shadows hebben ze niet lijkt het...is gewoon zwart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-05 21:45
Je moet bij ambient occlusion de instelling veranderen naar SSAO of HBAO+,SSBC werkt (nog) niet.
Is bij jou de map zichtbaar? Ik heb net de eerste toren gehaald en de map zou beschikbaar moeten zijn maar ik zie alleen zwart. Verwijder of verplaats het bestand patch.dat en patch.fat en de map is zichtbaar!

Speel zelf met ongeveer 40 frames per seconde (1680x1050) met een 7790 1GB, alles op high.

[ Voor 12% gewijzigd door layzzzz op 15-11-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 05:42

PcManiaxx

ondertitel duh

Fantastisch dit zeg, de graphics, sfeer en verhaal zijn werkelijk om te watertanden.

Performance is subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
PcManiaxx schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:35:
Fantastisch dit zeg, de graphics, sfeer en verhaal zijn werkelijk om te watertanden.

Performance is subliem.
vooral ......
https://www.youtube.com/watch?v=cLQJVKP3YlM

meer uitleg hoef ik niet te geven :)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Hurk is back bitches with some new toys:

c

Hurk over de harpoon gun:" Dude meet the impeller. It is not for whales any more. I predict this will be v-fine in and out of the bedroom. With appropriate attachments."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als ik bij de winkels ga kijken om een code te kopen staat daar overal Uplay bij. Ga ik echter naar Steam toe staat het spel wel gewoon daar alleen kost ie dan 60 euro. Ik heb echt totaal geen zin in Uplay maar kan niet vinden waar ik een Steam code kan kopen. Iemand een goed idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
PilatuS schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:52:
Als ik bij de winkels ga kijken om een code te kopen staat daar overal Uplay bij. Ga ik echter naar Steam toe staat het spel wel gewoon daar alleen kost ie dan 60 euro. Ik heb echt totaal geen zin in Uplay maar kan niet vinden waar ik een Steam code kan kopen. Iemand een goed idee ?
Ik vermoed dat je zelfs, indien je via Steam koopt, je steeds zal omgeleid worden naar UPlay. Ik kan dit niet met zekerheid zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
PilatuS schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:52:
Nederlandse shop.
http://www.naxu.nl/Far-Cry-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-05 10:15
Op steam heb je inderdaad ook Uplay, dat staat rechts op de store page.
"Incorporates 3rd-party DRM: Uplay Account Required"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Lekker dan, en jammer dan. Dan koop ik het spel gewoon niet. Bedankt voor de snelle reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
polli_ schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:18:

[video]c

Hurk over de harpoon gun:" Dude meet the impeller. It is not for whales any more. I predict this will be v-fine in and out of the bedroom. With appropriate attachments."
Zal het niet gewoon impaler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
polli_ schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:18:

[video]c

Is die limited edition nog ergens te krijgen momenteel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinierB99
  • Laatst online: 14-02-2023
Iemand enig idee hoe ik maar 20-35 fps haal op high settings met mijn 7950 terwijl ik eerder iemand heb gezien die gigh zonder lag draaide op een 7790....?

Mijn setup: A8-5600K, 4GB RAM, Sapphire 7950.

Ik zou het echt zonde vinden als ik dit spel niet met goede FPS kan spelen, van Far Cry 3 heb ik zeer genoten en tot nu toe geniet ook van dit spel, maar FPS kan beter... :(

(Mijn RAM en CPU zitten niet op 100% tijdens het spelen op high dus daarom vind ik het vreemd....)

Zelfs op Medium haal ik geen stabiele 30 FPS, maar op Ultra evenveel als op Medium, redelijk apart...

[ Voor 21% gewijzigd door ReinierB99 op 16-11-2014 13:54 ]

Steam: Th3C00LGuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 13:54
Je cpu is helaas het probleem denk ik. Daarnaast schijnt het dat Nvidia beter werkt dan AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik run hier met een FX-8320 en een R9 280X op High, exact aantal frames ga ik nu even bekijken met Dxtory maar het is heel laag :Or

Edit: ik ga nu maar eens m'n ambient occlusion aanpassen zoals hier is aangegeven, ik was links een rok opgeklommen maar daarna zag ik niks meer door een hele rare zwarte schaduw.

[ Voor 41% gewijzigd door Brogala op 16-11-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinierB99
  • Laatst online: 14-02-2023
Skynick schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:04:
Je cpu is helaas het probleem denk ik. Daarnaast schijnt het dat Nvidia beter werkt dan AMD.
Maar de CPU zit niet op 100% en hij voldoet toch ruimschoots aan de minimale eisen?
Brogala schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:09:
Ik run hier met een FX-8320 en een R9 280X op High, exact aantal frames ga ik nu even bekijken met Dxtory maar het is heel laag :Or
Ja precies, hopen dat ze het zullen patchen of iets dergelijks...

Steam: Th3C00LGuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Ik heb mijn 6870 omgeruild voor een 280x maar performance verschil lijkt niet zo groot te zien...

Die ambient aanpassen kan wel veel helpen voor je schaduws in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382378

Wtf, ben ik de enige die in deze game die schaduwen vervelend vindt?
Als ik in de options nvidia god rays uitzet, blijft die onzin.
Er mag best wel wat licht zijn maar dat zwarte stoor ik me kapot aan :(
Hoe zet ik dit uit of zit ik hier helaas aan vast?

PS: Het loopt gewoon prima op mijn GTX 970 , i7 860 stock, en 8 GB aan ram

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 382378 op 16-11-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Anoniem: 382378 schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:47:
Wtf, ben ik de enige die in deze game die schaduwen vervelend vindt?
Als ik in de options nvidia god rays uitzet, blijft die onzin.
Er mag best wel wat licht zijn maar dat zwarte stoor ik me kapot aan :(
Hoe zet ik dit uit of zit ik hier helaas aan vast?

PS: Het loopt gewoon prima op mijn GTX 970 , i7 860 stock, en 8 GB aan ram
Je moet ambient op de eerste optie zetten...dan is het een stuk beter (dan kan je wat zien in plaats van volledig zwart :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wie maakt er even een console topic aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hopelijk iemand,heb niks met pc problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382378

nooberke schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:49:
[...]

Je moet ambient op de eerste optie zetten...dan is het een stuk beter (dan kan je wat zien in plaats van volledig zwart :+ )
Nice thanks! Wie heeft btw die onzin bedacht? :P Als je wat omhoog doet zou t toch juist mooier moeten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Even getest, 30FPS op medium :F Nou voldoe ik niet aan de recommended want ik heb een 8320 ipv 8350 maar dat maakt niet heel veel verschil. Ook heb ik een 280x ipv 290x maar ik heb wel 3GB vram...

Hopelijk fixen ze dit of hebben ze 't al gefixed want zo ga ik de game niet kopen :'( Nou ja ik wacht sowieso altijd een maandje voordat ik een game koop, het is tegenwoordig normaal om een half broken game uit te brengen.

Nu zeg ik niet dat Far Cry 4 dit ook gaat gebeuren gezien ik niet de legale versie heb.

[ Voor 44% gewijzigd door Brogala op 16-11-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04:06
Ik haal zo rond de 60-70 FPS op Very High met een i7 4770k + R9 280X..

Als ik het op Ultra zet heb ik rond de 40-60 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Tja, ik had al zo'n gevoel dat mijn lage FPS niet aan de 280X kon liggen. Helaas is 't dus de processor :c. Hopelijk fixen ze dit. Sowieso heb ik veel problemen gehad met m'n 8320 qua games, heb helaas geen geld om hem te vervangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 16-11-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Ik heb het idee dat hier medium of ultra niet veel uitmaakt...

Stock i7 870
HD6870 1GB --> High -->30fps met framedrops
R9 280x 3GB -->Ultra -->30-50fps zonder drops

Settings terugschroeven lijkt niet echt iets te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 11-05 20:59

M2M

medicijnman

en als "medium" er al super gelikt uitziet, zou het woordje "medium" je doen besluiten het spel niet aan te schaffen?

Als ze het woordje medium anders genoemd hadden, had je dan de game wel aangeschaft?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:38
Zoals onofficieel al gemeld: "as smooth as butter". Game loopt inderdaad soepel met 4670K en 1xHD7970. 50-60fps met 2xMSAA en bijna alles op High / Ultra settings. Met crossfire (2x HD7970) draait ie voor geen meter, maar het is wachten op de officiele (incl day 1 patch) release dinsdag. En AMD zal nog wel een catalyst release uitbrengen incl een crossfire profile.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heeft FC4 ook zo veel info in het beeld als FC3? Overal popups met je welke missie je doet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:53
Het spel loopt fantastisch i.t.t. Assassin's Creed Unity.

GTX 670 en 3570K 4.7Ghz.

Alles op High, Anti-Aliasing SMAA en Ambient Occlusion SSBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:27:
Heeft FC4 ook zo veel info in het beeld als FC3? Overal popups met je welke missie je doet etc.
Ja maar dat kan je uitzetten net zoals in FC3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op Gamersyde staan een aantal zeer fraaie gameplay video's van de PS4 versie. Ben zeer benieuwd hoe het er op mijn 50 inch uit zal zien dinsdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er zit een vet vage belichting op de game. Snap der niks van. Soort van rondje. Ambiant instelling schijnt er effect op te hebben. Maar als ik die uit zet ziet het er ook niet mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik snap niks van de schaduw in dit spel. In het begin van de game als je op medium speelt is het lekker licht en kun je alles zien. Als je op High speelt dan is alles super donker en kun je bijna niets zien!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
ja ik ervaar het zelfde probleem eigenlijk. Het verschil tussen medium/high shadows is erg gek. Op high of hoger heb ik een gekke ring en ziet alles er soms donker uit. Op medium is alles vel en licht. En soms verandert het. Ook de ambiant optie lijkt er effect op te hebben. Ik heb versie 1.0 Weet ieamnd of dit met versie 1.2 weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
j0ppie schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:29:
ja ik ervaar het zelfde probleem eigenlijk. Het verschil tussen medium/high shadows is erg gek. Op high of hoger heb ik een gekke ring en ziet alles er soms donker uit. Op medium is alles vel en licht. En soms verandert het. Ook de ambiant optie lijkt er effect op te hebben. Ik heb versie 1.0 Weet ieamnd of dit met versie 1.2 weg is?
Ja ik had ergens gelezen dat dit met die 1.2 gefixt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
falcon123 schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:38:
[...]

Ja ik had ergens gelezen dat dit met die 1.2 gefixt zou zijn.
Mooiso. Het is namelijk onwijs donker waardoor je sommige chesten niet eens kan vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik vind de graphics sowieso nogal tegenvallen. Soms ziet het er wel heel mooi uit. Maar vaak ook heel erg statisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:55
Mijn gtx 670 begin oud te worden :(, far cry 4 niet smooth op ultra, very high en high zelf ook niet.
Acs unity is zelf totaal niet smooth.

Verder wel fijn spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Review van Tweakers staat online: reviews: Far Cry 4 - Vermakelijke herhalingsoefening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-04 09:59
Zit ik hier zo trouw als een hond op mijn key te wachten. Blijkt dat heel tweakers hem al vrolijk zit te spelen :')

[ Voor 3% gewijzigd door ikbengoofy op 17-11-2014 09:02 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:51

HugoBoss1985

Xenotech

Heeft Far Cry 4 wél dedicated servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik heb de game toch maar besteld. Versie 1.0 is echt niet goed speelbaar. En versie 1.2 schijnt veel te hebben opgelost. Dus maar even tot morgen wachten. Co-op/updates zijn toch wel fijn. En gelukkig betaal je als pc gamer nooit 60 euro maar 35-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
j0ppie schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:32:
En gelukkig betaal je als pc gamer nooit 60 euro maar 35-40
Nog steeds duur voor een brakke port :P

* RodeStabilo rent
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
~~~[html]<font size="2">