Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Far Cry 4

Pagina: 1
Acties:

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:05
Details
  • Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
  • Uitgever: Ubisoft
  • Platform: PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  • Release: 18 november 2014
  • Officiële website
Plot
Na het avontuur op het tropisch eiland van Far Cry 3 gaan we dit keer naar de Himalayas in Nepal. We kruipen in de huid van Ajay Ghale. Hij is afkomstig uit Nepal en keert terug naar Kyrat, een ongerepte gebied in de Himalayas, om het as van zijn moeder uit te strooien. Eenmaal aangekomen raakt hij verwikkeld in een burgeroorlog dat plaats vindt onder het regime van Pagan Min. De moeder van Ghale heeft hem niet verteld dat zij 25 jaar geleden is gevlucht van Kyrat en dat de familie Ghale een opstand (Golden Path) heeft opgericht dat vecht tegen Pagan Min.
Gameplay trailer

Vernieuwingen ten opzichte van Far Cry 3
  • Co-op singleplayer Je kunt alles ondernemen met een vriend met uitzondering van verhaalmissies.
  • Binnen het verhaal keuzes maken Bijvoorbeeld in een missie kiezen uit twee mensen die je kunt volgen. Heeft invloed op latere missies.
  • Shangri-La-Levels Ghale kan mediteren en dan komt hij terecht in een soort droomwereld waar hij met behulp van een witte Bengaalse tijger vijf tempels kan bevrijden.
  • Olifant berijden Om in de menigte mee te beuken
  • Schieten vanuit voertuigen Ook vanaf olifanten en een gyrocopter
  • Met messen gooien
  • De map van Far Cry 4 is evengroot als die van Far Cry 3 Bekijk de volledige kaart van Kyrat
Screenshots

Previews

Chaoss wijzigde deze reactie 20-11-2014 11:10 (4%)

• ACC
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11-09 09:53
Bij mij staat er toch wel wat anders:

00.00 CET = Central european time
Dus waar wij zitten..

• Uberdude
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 04-09 12:44

Morgen toch maar niet naar school

• Uberdude
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 04-09 12:44
quote:
ACC schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 01:08:
[...]

wat zijn je in game settings? nvidia? ultra?
Ik heb dezelfde kaart en haal maar 40-60 fps..........
met nvidea settings haal ik ook maar rond de 50-60 fps met een 980.

ziet er wel verekkes mooi uit

http://imgur.com/lvY8VMi

Uberdude wijzigde deze reactie 18-11-2014 01:33 (3%)

• TheRecklezz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13-02 13:51
Zijn er al mensen die coop gespeelt hebben?
Heb net een coop gedaan, echter ondervond ik wel wat problemen.

- Kon mijn health niet meer maxen, ook al had ik genoeg syringes.En klikte ik steeds op control om te healen.
- Had wat rare (bugs?) in craft menu. had bijvoorbeeld weapon holster geupgrade naar 2. Maar in het craft menu stond ineens 0/3 holster, 1/2 holster en 2/3 holster. (*zie screenshot1)
- Waar diegene waar ik mee coop speelde een voertuig zag, zag ik hem weer niet. En was het net of hij rond aan het springen was.

screenshot1
http://i60.tinypic.com/ot0xud.jpg

Hopen dat de coop progress deze keer wel gesaved is.

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14:14

In deze heli kun je niet zo hoog. Deze valt dan steeds uit met veel gepiep.

kmichael wijzigde deze reactie 22-11-2014 11:32 (3%)

• TheRecklezz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13-02 13:51

"HUNTING THE HUNTERS
The Hunters are a new type of enemy. Silent and deadly, these archers carry bows and have unique control over wildlife. Tossing out bait to draw in predators could end up working against you if a Hunter is nearby. As if that didn’t make them tricky enough, you also can’t tag a Hunter for more than a few seconds. Whereas tags on other enemy types last as long as they are alive or you’re in range, a tag on a Hunter will disappear very quickly. If you spot a Hunter, take him out quickly. It could save you some pain in the long run"

(*Bron: UbiBlog: Beginner's Guide)

Deze enemy's duiken soms op de gekste plek op, en ze spotten je van mijlen ver.

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Iemand die deze missie in Noord herkent en weet wat ik wel moet doen?

spoiler:
ik hoor in het huisje wel wat tikken, maar heb het hele huisje platgebrand en kan niets vinden. Geen aanwijzingen op de kaart. Al rondgereden met de truck en met de boot, totdat ik de melding krijg dat ik buiten mijn missiegebied kom. Heb mn gunpack al terug zoals je ziet.

Klik voor groot, en ja, ik wil graag een nieuwe videokaart :9

EWK wijzigde deze reactie 24-01-2015 21:35 (4%)

We nominate you to find out and report back.

• BastiaanNL
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-02 11:06
quote:
Oggy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:41:
msi afterburn OSD aan zetten kijken hoeveel fps. geheugen load clock en memory speed etc

kan je zien als je aan je max zit of dat FC4 geen x-fire ondersteund
Thanks ik ga geheugen meteen toevoegen aan de OSD. Had temps GPU fps frametime en CPU temp wel al aangegooid :)

Trouwens, met CF blijft het geheugen gewoon 4GB totaal, dus het is niet zo dat als je mijn graka's in crossfire hebt dat je 8GB kan aanspreken. Ze werken daar volgens mij wel nog aan met mantle e.d.

EDIT: Je tip heeft geholpen. Ik zag het volgende:

Je ziet graka 2 op 150 mhz staan, vaag! GOoglen, en een oplossing (soort van) gevonden via deze link:
http://linustechtips.com/...-far-cry-4-crossfire-fix/ Ik zet ze onderaan mijn post op een rij voor de andere tweakers die hetzelfde ervaren.

Nu haal ik ietsje beter:

Wat ik grappig vond is dat ik OC settings aan had staan, op 1150 mhz core en 1400 geheugen met wat extra voltage. Was niets aan de hand voordat ik bovenstaande fix had toegepast. Maar met de 2de graka erbvij allemaal artifacts. Heb ze weer even op stock gezet. Daarmee dus 51 fps. :D

Het komt doordat er (nog) geen crossfire profiel is voor Far Cry in de catalyst drivers. Dit los je zo dus handmatig op (is een copy paste):

Step 1 : Open Catalyst Control Center ( Only if your a Crossfire User )
Step 2 : On the drop down menu open the ''Gaming Tab''
Step 3 : Click on ''3D Application Settings''
Step 4 : Add the Far Cry 4 Exe File
Step 5 : After adding the Far Cry 4 Exe File do the following changes.
1. Change the ''Texture Filtering Quality'' to ''Performance''
2. Change the '''AMD CrossFire Mode'' to ''AFR Friendly''
3. Save the changes and then launch the game!

|:(

BastiaanNL wijzigde deze reactie 11-02-2015 22:04 (73%)

Diablo 3

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True