Ik vroeg me af hoe je de missies van Hurk (Hurk's redemption) kan spelen? Omwille van examens en bugs FC4 even laten liggen voor wat het was. Zit nu op een 20% progress, maar kan nergens iets vinden van Hurk op de map. Moeten er bepaalde towers of missies worden vrijgespeeld of iets dergelijks?
je krijgt volgens mij side quests door een camp te veroveren.HannesB schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:04:
Ik vroeg me af hoe je de missies van Hurk (Hurk's redemption) kan spelen? Omwille van examens en bugs FC4 even laten liggen voor wat het was. Zit nu op een 20% progress, maar kan nergens iets vinden van Hurk op de map. Moeten er bepaalde towers of missies worden vrijgespeeld of iets dergelijks?
Dat klopt voor algemene side quests. Ik heb het hier over extra content die bij pre-order te verkrijgen was. Momenteel krijg ik van deze quests niks te zien op de map.XBladee schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:19:
[...]
je krijgt volgens mij side quests door een camp te veroveren.
Iemand die deze missie in Noord herkent en weet wat ik wel moet doen?
spoiler:
ik hoor in het huisje wel wat tikken, maar heb het hele huisje platgebrand en kan niets vinden. Geen aanwijzingen op de kaart. Al rondgereden met de truck en met de boot, totdat ik de melding krijg dat ik buiten mijn missiegebied kom. Heb mn gunpack al terug zoals je ziet.

Klik voor groot, en ja, ik wil graag een nieuwe videokaart

Klik voor groot, en ja, ik wil graag een nieuwe videokaart
[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 24-01-2015 21:35 ]
Hoi!
Welke missie was dat ook alweer?
spoiler:
een van die maffe Yogi missies toch? Die horen klaar te zijn als je je wapens en kleding enzo weer terugvind
[ Voor 67% gewijzigd door RobinHood op 24-01-2015 21:59 ]
People as things, that’s where it starts.
Ik heb jaren lang niet gegamed en heb nu een i5 CPU met 2x Asus GTX970 4GB in SLI opstelling en een 4K monitor gekocht en speel Far Cry 4 op 3840*2160 met Ultra.
Wat mij opvalt is dat er maar 1 GPU druk is (bijna hele tijd 100%) en de ander vrijwel 0% (GPU usage 0%) (zie ik in het ASUS GPU tweak overzicht)
Ik snap niet waarom die tweede GPU niet mee doet. Heb ik iets verkeerds ingesteld? Of klopt de weergave van de ASUS tool niet?)
Wat mij opvalt is dat er maar 1 GPU druk is (bijna hele tijd 100%) en de ander vrijwel 0% (GPU usage 0%) (zie ik in het ASUS GPU tweak overzicht)
Ik snap niet waarom die tweede GPU niet mee doet. Heb ik iets verkeerds ingesteld? Of klopt de weergave van de ASUS tool niet?)
Heb het inmiddels zelf opgelost, heb displayport kabel in andere GTX gestopt en kon vervolgens via Nvidea Configurator SLI inschakelen.Herbiek616 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:22:
Ik heb jaren lang niet gegamed en heb nu een i5 CPU met 2x Asus GTX970 4GB in SLI opstelling en een 4K monitor gekocht en speel Far Cry 4 op 3840*2160 met Ultra.
Paar vraagjes mbt Far Cry 4 (PC):
- Waarom is de GPU Load altijd volle 100% als ik in het Resume/Save/Quit menu zit? In-game is de videokaart (R9 290) gewoon lekker bezig rond 60-80% en houdt ie het prima bij op Ultra, maar in het menu zit ie volle polle te knallen
- Ik ben nu bij de laatste 1 of 2 missies voor ik naar Northern Kyrat kan. Blijft het hele spel zo gaan van enemies besluipen, afleiden, uitschakelen, niet gedetecteerd worden, alarm disablen, nog meer poppetjes ongemerkt doodmaken en het objective halen? Want dan ben ik er nog wel een keer klaar mee.
- Waarom kun je nooit ergens gewoon naartoe rijden of lopen zonder enemies tegen te komen of een beest wat je aan flarden scheurt? Erg vervelend dat dat ellllke keer gebeurt.
- Ik heb ongeacht welke instelling (SSOA, HBAA+(?, Ambient Occlusion iig)) altijd zo'n 'schaduw' die voor me uit 'loopt'. Op de grond is het een soort driehoek. Volgens mij had ik dit in het begin niet. Ik zag opeens die soort van schaduw dus ik dacht dat er zo'n paraglider over me heen vloog. Ik druk in de lucht kijken, niks. Kijk ik weer op de grond, weer die vlek/schaduw. In het gras zie je het ook en langs muren/rotsen flitst ie ook voorbij. Heel erg storend. Verder ziet het spel er prima uit.
Thanks
- Waarom is de GPU Load altijd volle 100% als ik in het Resume/Save/Quit menu zit? In-game is de videokaart (R9 290) gewoon lekker bezig rond 60-80% en houdt ie het prima bij op Ultra, maar in het menu zit ie volle polle te knallen
- Ik ben nu bij de laatste 1 of 2 missies voor ik naar Northern Kyrat kan. Blijft het hele spel zo gaan van enemies besluipen, afleiden, uitschakelen, niet gedetecteerd worden, alarm disablen, nog meer poppetjes ongemerkt doodmaken en het objective halen? Want dan ben ik er nog wel een keer klaar mee.
- Waarom kun je nooit ergens gewoon naartoe rijden of lopen zonder enemies tegen te komen of een beest wat je aan flarden scheurt? Erg vervelend dat dat ellllke keer gebeurt.
- Ik heb ongeacht welke instelling (SSOA, HBAA+(?, Ambient Occlusion iig)) altijd zo'n 'schaduw' die voor me uit 'loopt'. Op de grond is het een soort driehoek. Volgens mij had ik dit in het begin niet. Ik zag opeens die soort van schaduw dus ik dacht dat er zo'n paraglider over me heen vloog. Ik druk in de lucht kijken, niks. Kijk ik weer op de grond, weer die vlek/schaduw. In het gras zie je het ook en langs muren/rotsen flitst ie ook voorbij. Heel erg storend. Verder ziet het spel er prima uit.
Thanks
Tja, dat is waar FarCry om draait. Als die dingen je ergeren speel je het verkeerde spel. Dus ja: zo blijft de game.AzzKickah schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:38:
[...]
- Waarom kun je nooit ergens gewoon naartoe rijden of lopen zonder enemies tegen te komen of een beest wat je aan flarden scheurt? Erg vervelend dat dat ellllke keer gebeurt.[...]
Anoniem: 467839
ik word een beetje moedeloos, ik kan de blue sheep maar niet vinden!
Als ik op de map kijk en naar de locatie van het dier ga kom ik alles tegen, behalve die blue sheep -_-. Ik heb deze huiden echt nodig voor mijn ammo buidels.
Kan iemand mij helpen?
Als ik op de map kijk en naar de locatie van het dier ga kom ik alles tegen, behalve die blue sheep -_-. Ik heb deze huiden echt nodig voor mijn ammo buidels.
Kan iemand mij helpen?
Je bedoelt bharal? Dat probleem hebben nog mensen: de afbeeldingen op de kaart zijn niet bijzonder behulpzaam. Eigenlijk moet je de quests volgen tot het noorden unlocked en dan heb je snel Bharals. Als je toch wil proberen ze nu al te vinden:Anoniem: 467839 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:23:
ik word een beetje moedeloos, ik kan de blue sheep maar niet vinden!
Kan iemand mij helpen?
Maar zoals gezegd vind je er genoeg zodra je wat verder gespeeld hebt. Sowieso ga je meer geld verdienen dan ooit in je portefeuille past.
Vandaag de missie nog een keer gedaan, en inderdaad is het een Yogi missie.VasZaitsev schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:46:
Welke missie was dat ook alweer?
spoiler:een van die maffe Yogi missies toch? Die horen klaar te zijn als je je wapens en kleding enzo weer terugvind
Als ik mijn spullen terug heb, kan ik nog steeds het missiegebied niet verlaten.
Dat is toch raar?
spoiler:
Heb al heen en weer gevaren, heb gedoken, heb het huisje platgebrand, vrachtwagen gerepareerd etc. In het huisje hoor ik wel wat tikken, zelf na het platbranden, maar kan niet ontdekken wat het is.
Kortom, ik kom geen steek verder
Hoi!
Anoniem: 467839
thx! het is meteen gelukt!YellowOnline schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:59:
[...]
Je bedoelt bharal? Dat probleem hebben nog mensen: de afbeeldingen op de kaart zijn niet bijzonder behulpzaam. Eigenlijk moet je de quests volgen tot het noorden unlocked en dan heb je snel Bharals. Als je toch wil proberen ze nu al te vinden:
[video]
Maar zoals gezegd vind je er genoeg zodra je wat verder gespeeld hebt. Sowieso ga je meer geld verdienen dan ooit in je portefeuille past.
Als ik het goed herinner - speel Skyrim ipv. FC4 sinds enkele weken - ligt de tikkende rugzak om verder te gaan op het dak.EWK schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:10:
[...]
Vandaag de missie nog een keer gedaan, en inderdaad is het een Yogi missie.
Als ik mijn spullen terug heb, kan ik nog steeds het missiegebied niet verlaten.
Dat is toch raar?
spoiler:Heb al heen en weer gevaren, heb gedoken, heb het huisje platgebrand, vrachtwagen gerepareerd etc. In het huisje hoor ik wel wat tikken, zelf na het platbranden, maar kan niet ontdekken wat het is.
Kortom, ik kom geen steek verder
Oke, misschien is dat de allerlaatste plek waar ik nog niet gekeken heb. ThanksYellowOnline schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:03:
[...]
Als ik het goed herinner - speel Skyrim ipv. FC4 sinds enkele weken - ligt de tikkende rugzak om verder te gaan op het dak.
Hoi!
Anoniem: 74195
Heb momenteel problemen met de wingsuit in de Shangri-la missies.
Moet overal tussendoor of over/onder obstakels, maar met de pc-controls is het niet te doen. Ook niet na ontelbare pogingen.
Erg frustrerend, zeker als ik zie dat iemand op youtube probleemloos die obstakels neemt. Zal vast console zijn.
Verder een prachtige game, daar ligt het niet aan.
Moet overal tussendoor of over/onder obstakels, maar met de pc-controls is het niet te doen. Ook niet na ontelbare pogingen.
Erg frustrerend, zeker als ik zie dat iemand op youtube probleemloos die obstakels neemt. Zal vast console zijn.
Ik heb het probleemloos uitgespeeld op PC met een keyboard dus daar ligt het ook niet aan ☺Anoniem: 74195 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:20:
Heb momenteel problemen met de wingsuit in de Shangri-la missies.
Same here. een keertje of twee gecrasht, maar verder goed doenbaar. Je moet tabben, niet vasthoudenYellowOnline schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:39:
[...]
Ik heb het probleemloos uitgespeeld op PC met een keyboard dus daar ligt het ook niet aan ☺
Oke, ik zit nog steeds in dezelfde missie (naked and screaming).
Volgens de walkthrough zou de missie succesvol moeten zijn als je je gear pakt.
Nou, ik heb inmiddels een keer of 10 mijn gear gepakt, maar steeds geen missie complete.
Dit is toch wel echt heel irritant.
Volgens de walkthrough zou de missie succesvol moeten zijn als je je gear pakt.
Nou, ik heb inmiddels een keer of 10 mijn gear gepakt, maar steeds geen missie complete.
Dit is toch wel echt heel irritant.
Hoi!
Anoniem: 74195
Bedankt voor de reactie. Geeft 'n beetje hoop.AntiChrist7 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:12:
[...]
Same here. een keertje of twee gecrasht, maar verder goed doenbaar. Je moet tabben, niet vasthouden
Ben heel benieuwd welke toetsen je hebt gebruikt om, in ieder geval een beetje, omhoog/omlaag te kunnen sturen?
Als ik het mij nog herinner moet je helemaal niet omhoog/omlaag..
Als je de "lijn" ziet die je zou moeten volgen, is het enkel links/rechts.. en je vliegt overal netjes door..
Ik heb em in 1x gedaan, dus heb er ook niet te veel bij stil gestaan..
Als je de "lijn" ziet die je zou moeten volgen, is het enkel links/rechts.. en je vliegt overal netjes door..
Ik heb em in 1x gedaan, dus heb er ook niet te veel bij stil gestaan..
Interesting times...
Wat ik in Far Cry 3 een teleurstelling vond was dat je, behalve de quests, totaal geen interactie meer had met de AI. Allies die wel verschijnen nadat je een toren/outpost hebt overwonnen maar vervolgens daar een beetje omheen hangen of een rondje rijden. Enemy's die nooit proberen een toren/outpost weer te veroveren.
Zou het niet prachtig zijn als je in Far Cry 4 de optie had om wat allies mee te nemen op een missie, desnoods dat je ze inhuurt, om een toren/outpost te veroveren. Nog beter, op afstand kunnen commanderen om te flanken of whatever (a la Brothers in Arms bijvoorbeeld).
Of alleen al hulp kunnen oproepen als je ergens vast zit en dat er dan een paar allies van de dichtsbijzijnde toren/outpost naar je toe komen gereden om je te ontzetten ofzo.
Maar zoals ik het lees is er wat dat betreft niets veranderd en is de AI nog vrij statisch (op kamikaze acties van de vijanden na dan). Jammer.
Het zou een veel leukere beleving zijn naar mijn idee.
Zou het niet prachtig zijn als je in Far Cry 4 de optie had om wat allies mee te nemen op een missie, desnoods dat je ze inhuurt, om een toren/outpost te veroveren. Nog beter, op afstand kunnen commanderen om te flanken of whatever (a la Brothers in Arms bijvoorbeeld).
Of alleen al hulp kunnen oproepen als je ergens vast zit en dat er dan een paar allies van de dichtsbijzijnde toren/outpost naar je toe komen gereden om je te ontzetten ofzo.
Maar zoals ik het lees is er wat dat betreft niets veranderd en is de AI nog vrij statisch (op kamikaze acties van de vijanden na dan). Jammer.
Het zou een veel leukere beleving zijn naar mijn idee.
Heb het een tijdje terug gespeeld, maar dat kan je toch ook? Je hebt 'Guns for hire' als ik me niet vergis. Die kun je naar een specifiek punt laten komen in de map, die zullen jouw dan ook helpen met een toren of outpost veroveren etc. Of is dit niet wat je bedoeld? Want het klinkt aardig naar wat jij verlangt in Far cry 4.-MD- schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:53:
Ben je zelf trouwens al begonnen aan de game? Of heb je hem al gespeeld.
Ik heb er in dit hele topic niets over gelezen en was het ook nog niet tegengekomen.Hapkoek schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:00:
[...]
Heb het een tijdje terug gespeeld, maar dat kan je toch ook? Je hebt 'Guns for hire' als ik me niet vergis. Die kun je naar een specifiek punt laten komen in de map, die zullen jouw dan ook helpen met een toren of outpost veroveren etc. Of is dit niet wat je bedoeld? Want het klinkt aardig naar wat jij verlangt in Far cry 4.![]()
Ben je zelf trouwens al begonnen aan de game? Of heb je hem al gespeeld.
Ben nog niet begonnen aan de game. Heb een poging gedaan maar kreeg het spel niet lekker aan de praat, zodoende nog niet gekocht (wacht nog even tot de prijs was gaat zakken, nog genoeg andere spellen). Ik ga eens kijken op Google/Youtube op 'Guns for Hire'
Ik heb 't uitgespeeld..
Like, huh? Already? En de complete rechterkant van de map dan, daar doen we gewoon totaal niks mee??
Wat een raar spel joh. Ik zit te overwegen om een review te schrijven, maar erg positief wordt die dan niet. Juist daarom is het misschien wel goed om 'm te schrijven, een beetje tegengas tussen de louter lyrische geluiden over dit spel.
Edit: Goeddoemme wat een ***spel zeg. Ga ik Pagan's Fortress nog maar even veroveren, iedereen afgeknald. Helikopter hangt daar stil in de lucht op z'n spawn-plek... Dus maar met het mini-helikoptertje erheen, granaat erin, poppetjes in de heli zijn dood, heli verdwijnt, en... nog steeds niet veroverd. Geen mission complete. Fijn.
Wat een raar spel joh. Ik zit te overwegen om een review te schrijven, maar erg positief wordt die dan niet. Juist daarom is het misschien wel goed om 'm te schrijven, een beetje tegengas tussen de louter lyrische geluiden over dit spel.
Edit: Goeddoemme wat een ***spel zeg. Ga ik Pagan's Fortress nog maar even veroveren, iedereen afgeknald. Helikopter hangt daar stil in de lucht op z'n spawn-plek... Dus maar met het mini-helikoptertje erheen, granaat erin, poppetjes in de heli zijn dood, heli verdwijnt, en... nog steeds niet veroverd. Geen mission complete. Fijn.
[ Voor 30% gewijzigd door AzzKickah op 03-02-2015 19:13 ]
Goedzo, 'Gun for hire' betaal je met 'Gun tokens/Hire tokens' ofzo, deze kun je ook als je in een winkel bent of in je wapen kast upgraden. Zelf had ik dat nog niet gedaan maar ik ga ervan uit dat je versterking dan beter wordt, meer mensen/voertuigen.-MD- schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:08:
[...]
Ik heb er in dit hele topic niets over gelezen en was het ook nog niet tegengekomen.
Ben nog niet begonnen aan de game. Heb een poging gedaan maar kreeg het spel niet lekker aan de praat, zodoende nog niet gekocht (wacht nog even tot de prijs was gaat zakken, nog genoeg andere spellen). Ik ga eens kijken op Google/Youtube op 'Guns for Hire'
Eerst keer dat ik het gebruikte was ik bezig om zo'n grote basis over te nemen, ik dacht ik kan wel wat hulp gebruiken. Vervolgens komt er 1 iemand aan op een quad, begint te schreeuwen en te schieten naast me terwijl ik in de bosjes zat verstopt.
Gewoon in co-op outposts en zijmissies doen, altijd fun
Ik had FC4 gekocht op de release maar ik wilde eerst GTA5 nog een keer uitspelen maar dan op mijn Xbox One. Ik speel liever niet 2 grote SP games door elkaar. Een MP game erbij gaat wel natuurlijk. Ik koop ook nooit meer een game op release als ik dan bezig ben met een andere grote SP game. FC4 is nu een stukkie goedkoper te krijgen dan op release, maarja.... The Order 1886 wacht dan maar mooi want no way dat ik FC4 uit heb voordat die game uitkomt op 20 februari.
Ik vond FC3 de beste game van 2012. Ik vermaak me daarom ook prima met deze Far Cry. Ik vind dat de gameplay an sich wel lijkt op die van deel 3 natuurlijk maar de sfeer en de setting (en het bergbeklimmen) maken het voor mij toch dat het voelt als een compleet nieuwe ervaring. De graphics zien er zeer strak uit op mijn 50" tv. Ik heb hem nu twee avondjes gespeeld en ben weer helemaal hooked. Ik moest in het begin wel wennen aan al die Indische namen voor mensen enzo maar daar ben ik nu gelukkig aan gewend. Ik voel gewoon dat er nog veel vette shit aan gaat komen in deze game.
Ik vond FC3 de beste game van 2012. Ik vermaak me daarom ook prima met deze Far Cry. Ik vind dat de gameplay an sich wel lijkt op die van deel 3 natuurlijk maar de sfeer en de setting (en het bergbeklimmen) maken het voor mij toch dat het voelt als een compleet nieuwe ervaring. De graphics zien er zeer strak uit op mijn 50" tv. Ik heb hem nu twee avondjes gespeeld en ben weer helemaal hooked. Ik moest in het begin wel wennen aan al die Indische namen voor mensen enzo maar daar ben ik nu gelukkig aan gewend. Ik voel gewoon dat er nog veel vette shit aan gaat komen in deze game.
[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 04-02-2015 22:22 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Kon het toch niet laten... spel weer geïnstalleerd! Moet zeggen dat het nu fatsoenlijk speelbaar is, ik ga me denk ik wel weer vermaken de komende uurtjes
of eh daagjes
of eh daagjes
[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 06-02-2015 17:06 ]
Eens dat het wel heel snel voorbij is als je één keer bij de 2e map bent. Goed spel natuurlijk maar afgerafeld op het einde.AzzKickah schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:12:
Ik heb 't uitgespeeld..![]()
Like, huh? Already? En de complete rechterkant van de map dan, daar doen we gewoon totaal niks mee??
Dat is zonde om te lezen... Ik heb nu zeg maar de hele onderste helft vrijgespeeld. Ik doe ook veel side quests en ik speel op de moeilijkste stand zonder co-op. Daarom is het ook best wel handig als je veel side quests speelt want dan krijg je dus meer XP en dat compenseert de moeilijkheidsgraad heb ik het idee. Sowieso zijn (bijna) alle games tegenwoordig veel te makkelijk of bieden te weinig weerstand of je wordt bijna niet bestraft als je iets fout doet. Maarja dat is weer een andere discussie. Tot nu toe zit ik op 29% na 13u speeltijd.
Forever raver!
Code voor FC4 gekregen bij mijn moederbord
. Ik ga vanavond de game downloaden. Ben benieuwd hoe het is gesteld met de graphics (2560x1440) en met de gameplay!
Met alleen een goed moederbord haal je die graphics natuurlijk niet he...
Met de gameplay zit het meer dan goed. Have fun!
Met de gameplay zit het meer dan goed. Have fun!
Forever raver!
Nee dat snap ik dat mobo alleen de game niet gaat trekken. Toch nog even een performance vraagje. Ik haal met moeite 40 fps met frame drops naar 26 fps en soms frame times van 50ms (piek). Ik zit hier op een 2560x1440 monitor met alles op ultra en heb de volgende gamebak:
Mijn crossfire werkt prima ik zie dat ze allebei 99% op load draaien, maar mijn 2de GPU wordt ong 45 (max) graden en mijn eerste gpu ongeveer 75 graden (max). Battlefield 4 bijvoorbeeld gaat minimaal op 130 fps (komt er echt niet onder) ook alles op ultra. Nu snap ik dat dit beide verschillende engines zijn, maar horen de belabberde FPS bij deze hardware of gaat er iets niet goed. Anti Aliasing heb ik bij beide games uit staan.
*Edit, alles draait nog op stock speeds. Als ik ga overclocken (wat ik wel ga doen) wil ik hier eerst goed de tijd voor nemen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 332,80 | € 332,80 |
1 | MSI Z97 GAMING 7 | € 169,95 | € 169,95 |
2 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 289,80 | € 579,60 |
1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD6402AAEX, 640GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Thermaltake Element V Nvidia Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | LG Flatron E2240T Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Qnix QX2710 Evolution II Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 34,95 | € 34,95 |
2 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 70,95 | € 141,90 |
1 | Corsair CS850M | € 121,95 | € 121,95 |
1 | Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 96,95 | € 96,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.559,05 |
Mijn crossfire werkt prima ik zie dat ze allebei 99% op load draaien, maar mijn 2de GPU wordt ong 45 (max) graden en mijn eerste gpu ongeveer 75 graden (max). Battlefield 4 bijvoorbeeld gaat minimaal op 130 fps (komt er echt niet onder) ook alles op ultra. Nu snap ik dat dit beide verschillende engines zijn, maar horen de belabberde FPS bij deze hardware of gaat er iets niet goed. Anti Aliasing heb ik bij beide games uit staan.
*Edit, alles draait nog op stock speeds. Als ik ga overclocken (wat ik wel ga doen) wil ik hier eerst goed de tijd voor nemen.
Lijkt me zeker wel aan de lage kant ja. Far Cry 4 doet bij mij op een Xeon X5650 (6 core 2,7GHz) en dezelfde uitvoering Sapphire R9 290 (maar dus slechts 1 exemplaar) redelijk constant 60fps of er tegenaan, met soms drops naar 38+ als ik bijvoorbeeld op een berg snel om me heen kijk. En dan heb ik Anti Aliasing ook nog op 4x staan.BastiaanNL schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:36:
Ik speel echter wel op een beduidend lagere resolutie: 1680*1050.
Maar goed, zoals gezegd zit er bij mij maar één R9 290 in.
Hmm thanks voor je antwoord, ik denk dat de resolutie wel zwaar meetelt in dit geheel. Misschien dat de 4GB geheugen een beetje aan zijn limiet zit?
msi afterburn OSD aan zetten kijken hoeveel fps. geheugen load clock en memory speed etc
kan je zien als je aan je max zit of dat FC4 geen x-fire ondersteund
[ Voor 29% gewijzigd door Oggy op 11-02-2015 21:42 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Thanks ik ga geheugen meteen toevoegen aan de OSD. Had temps GPU fps frametime en CPU temp wel al aangegooidOggy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:41:
msi afterburn OSD aan zetten kijken hoeveel fps. geheugen load clock en memory speed etc
Trouwens, met CF blijft het geheugen gewoon 4GB totaal, dus het is niet zo dat als je mijn graka's in crossfire hebt dat je 8GB kan aanspreken. Ze werken daar volgens mij wel nog aan met mantle e.d.
EDIT: Je tip heeft geholpen. Ik zag het volgende:

Je ziet graka 2 op 150 mhz staan, vaag! GOoglen, en een oplossing (soort van) gevonden via deze link:
http://linustechtips.com/...-far-cry-4-crossfire-fix/ Ik zet ze onderaan mijn post op een rij voor de andere tweakers die hetzelfde ervaren.
Nu haal ik ietsje beter:

Wat ik grappig vond is dat ik OC settings aan had staan, op 1150 mhz core en 1400 geheugen met wat extra voltage. Was niets aan de hand voordat ik bovenstaande fix had toegepast. Maar met de 2de graka erbvij allemaal artifacts. Heb ze weer even op stock gezet. Daarmee dus 51 fps.
Het komt doordat er (nog) geen crossfire profiel is voor Far Cry in de catalyst drivers. Dit los je zo dus handmatig op (is een copy paste):
Step 1 : Open Catalyst Control Center ( Only if your a Crossfire User )
Step 2 : On the drop down menu open the ''Gaming Tab''
Step 3 : Click on ''3D Application Settings''
Step 4 : Add the Far Cry 4 Exe File
Step 5 : After adding the Far Cry 4 Exe File do the following changes.
1. Change the ''Texture Filtering Quality'' to ''Performance''
2. Change the '''AMD CrossFire Mode'' to ''AFR Friendly''
3. Save the changes and then launch the game!

[ Voor 73% gewijzigd door BastiaanNL op 11-02-2015 22:04 ]
OK dus wel verbetering, maar ik vind het nog steeds laag voor jouw setup. Ik haal meer met 1 R9 290. Zit regelmatig boven de 60fps, maar gemiddeld zal het zo'n 55-60 zijn.
Geheugen zit rond de 3GB tijdens FC4, dus dat is ook zeker geen issue bij mij.
Ook op 2560x1440??AzzKickah schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:16:
OK dus wel verbetering, maar ik vind het nog steeds laag voor jouw setup. Ik haal meer met 1 R9 290. Zit regelmatig boven de 60fps, maar gemiddeld zal het zo'n 55-60 zijn.
Edit, sorry zag al dat je niet op die resolutie zit. Kinderbedtijd voor mij
[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanNL op 11-02-2015 22:38 ]
ik wou alleen even melden dat ik weer veelste laat op ben door deze fantastische game. Man man wat is dit verslavend en zelfs met Farc Cry 3 pas kort geleden gedaan te hebben. De AI van de royal army had voor mij wel wat beter gekund (ze zijn best wel dom, moeilijkheidsgraad veranderd dit niet?
) maar dat mag de pret niet drukken. Heb nu ongeveer 31 uur opzitten en zit nog maar op 60% (noorden pas net geunlocked). Heb het spel wel als Gold + Season Pass gekocht en daar zitten geloof ik alle DLC's bij behalve Valley of the Yeti's...die moet nog uitkomen
Afijn, top spel
Afijn, top spel
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
The city of pain vind ik best lastig, je moet ieder lichaam verbergen want anders faalt de missie. Bij de eerste gevangene staan ze gelijk met zn drieën dus heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Iemand tips?
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Als dat die missie is die zich snachts afspeelt, dan zou ik veel over de daken proberen te gaan, veel steentjes gooien en probeer ook langs de randen van de map te lopen, al zul je een paar keer wel wat meer naar het midden moeten voor een hostage.Gmount schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:09:
The city of pain vind ik best lastig, je moet ieder lichaam verbergen want anders faalt de missie. Bij de eerste gevangene staan ze gelijk met zn drieën dus heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Iemand tips?
Geloof dat hij trouwens wel na elke hostage quick save doet (als ik me niet vergis) dus je kunt meerdere wegen proberen, omdat je niet zo heel veel van je progressie verliest.
Inderdaad stenen en stuk voor stuk proberen weg te lokken. Verder werkt (als je snel bent) messen werpen of de kruisboog ook erg goed. Dan heb je een seconde of twee voordat ze doorhebben wat er gebeurd.Hapkoek schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:42:
[...]
Als dat die missie is die zich snachts afspeelt, dan zou ik veel over de daken proberen te gaan, veel steentjes gooien en probeer ook langs de randen van de map te lopen, al zul je een paar keer wel wat meer naar het midden moeten voor een hostage.
Geloof dat hij trouwens wel na elke hostage quick save doet (als ik me niet vergis) dus je kunt meerdere wegen proberen, omdat je niet zo heel veel van je progressie verliest.
Kan je escape from dungesh prison in coop spelen? Heb de main game toch al zo goed als uit, maar het principe lijkt wel interessant
Ik heb farcry 4 alleen nu wil ik coop spelen en sinds een week lukt dit niet meer.
Als ik een vrienden uitnodiging krijg dan join ik en als je tot 1 sec de match join krijg je een melding van verbinding met medespeler verbroken En dan word je gekickt uit de match.
Het laden van het spel duurt nu ook erg lang. Soms heb je ook lag als je een interactie krijgt met een personage. (Ubisoft al gemaild alleen ze antwoorden niet)
daar voor heb het het altijd gedaan. heeft iemand dit ook en zo ja hoe heb je het opgelost ?
Als ik een vrienden uitnodiging krijg dan join ik en als je tot 1 sec de match join krijg je een melding van verbinding met medespeler verbroken En dan word je gekickt uit de match.
Het laden van het spel duurt nu ook erg lang. Soms heb je ook lag als je een interactie krijgt met een personage. (Ubisoft al gemaild alleen ze antwoorden niet)
daar voor heb het het altijd gedaan. heeft iemand dit ook en zo ja hoe heb je het opgelost ?
Lukt het helemaal niet meer?Nder schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:21:
Ik heb farcry 4 alleen nu wil ik coop spelen en sinds een week lukt dit niet meer.
Ik heb ook wel vaker problemen gehad dat het een avond niet wilde lukken en uit frustratie dan maar wat anders gaan spelen. En probeer je het een dag later en dan werkt het wel weer.
Problemen trouwens lijken dan heel erg op wat jij omschrijft. Degene die de uitnodiging stuurt krijgt op een gegeven moment te horen dat de ander gedisconnect is en degene die uitgenodigd wordt daar begint het spel bij te laden maar daar crasht (blijft hangen) far cry 4 tijdens het laden.
Een echte oplossing heb ik nog niet kunnen vinden, soms lijkt pc opnieuw opstarten (allebei) wel te werken maar andere keren ook niet. De rol omdraaien lijkt soms ook te werken maar echt iets 100% bruikbaars heb ik nog niet kunnen vinden. Lijkt allemaal erg random tot nu toe.
Maar nu vind ik het hele coop gebeuren soweiso niet al te best gemaakt. Al vaak genoeg gehad dat vijanden voor de een niet zichtbaar was terwijl je wel beschoten wordt. Tis dat ik wel eens naast mijn gaming maat zit en dan kun je het dus ook zien, bij mij geen vijanden en bij hem wel. Mooiste is je kunt zel wel nog raken en kapot schieten maarja dat is dan een beetje blind met wat je op je maat zijn monitor ziet.
Ik vind het een best een gaaf spel maar de afwerking is niet je van het helaas.
Haha precies dit. Ik kocht Unity, FarCry4 en GTA5 in 1 week. Stom natuurlijk want GTA Online koste best wat tijd en ik heb daardoor FarCry4 maar iets van 30 minuten aangeraakt.Techno Overlord schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:21:
Ik had FC4 gekocht op de release maar ik wilde eerst GTA5 nog een keer uitspelen maar dan op mijn Xbox One. Ik speel liever niet 2 grote SP games door elkaar. Een MP game erbij gaat wel natuurlijk. Ik koop ook nooit meer een game op release als ik dan bezig ben met een andere grote SP game. FC4 is nu een stukkie goedkoper te krijgen dan op release, maarja.... The Order 1886 wacht dan maar mooi want no way dat ik FC4 uit heb voordat die game uitkomt op 20 februari.
Ik ga er morgen me beginnen (ook op de One). Ben erg benieuwd, FarCry3 vond ook ik fantastisch maar ik moest er wel even in komen. Dat gevoel had ik bij mijn eerste 30 minuten van FarCry4 eigenlijk ook direct. Hoop dat het me pakt en ik er net zo veel lol aan kan beleven als met het derde deel.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vermaak me top met FC4 (60% na 30 uur spelen (aanklotenDonstil schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:52:
[...]
Haha precies dit. Ik kocht Unity, FarCry4 en GTA5 in 1 week. Stom natuurlijk want GTA Online koste best wat tijd en ik heb daardoor FarCry4 maar iets van 30 minuten aangeraakt.
Ik ga er morgen me beginnen (ook op de One). Ben erg benieuwd, FarCry3 vond ook ik fantastisch maar ik moest er wel even in komen. Dat gevoel had ik bij mijn eerste 30 minuten van FarCry4 eigenlijk ook direct. Hoop dat het me pakt en ik er net zo veel lol aan kan beleven als met het derde deel.
Ik zit nu op 35%... Heeft heel even stil gelegen door H1Z1 op pc en een nieuwe game voor mijn Super Nintendo.. Vanavond ga ik weer verder. Hij is na 35% nog steeds keigoed!
Forever raver!
nou nou ... waar blijft die no stuttering patch ... echt niet normaal hoor. Maanden na release is het spel vboor mij nog steeds niet lekker speelbaar. AMD zal waarschijnlijk ook wel moeten sleutelen. Ik baal echt als n stekker, want wil het spel graag spelen, maar helaas. Voor mij en 2 maten van me (allen hebben r9 290) is het niet speelbaar (niet prettig) vanwege het constante gestutter ... belachelijk ..
sorry, moest het even kwijt .. Ik ben gek op de far cry serie, dus baal gewoon enorm ..
sorry, moest het even kwijt .. Ik ben gek op de far cry serie, dus baal gewoon enorm ..
Ik heb ook een r9 r290, maar welke stuttering bedoel je?JediUberknaft schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:21:
nou nou ... waar blijft die no stuttering patch ... echt niet normaal hoor. Maanden na release is het spel vboor mij nog steeds niet lekker speelbaar. AMD zal waarschijnlijk ook wel moeten sleutelen. Ik baal echt als n stekker, want wil het spel graag spelen, maar helaas. Voor mij en 2 maten van me (allen hebben r9 290) is het niet speelbaar (niet prettig) vanwege het constante gestutter ... belachelijk ..
Ik speel op ultra 1080p in multiplayer op 45/60 fps (vsync aan).
De 45 fps is als ik bijv over een bos met heuvels glide met veel rook in de lucht.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Hier ook een R9 290 en ik wil niet zeggen dat ik helemaal nooit stuttering heb gemerkt maar dat was echt niet veel/vaak en ook absoluut wel gewoon goed speelbaar.
Ook inderdaad gemiddeld ongeveer 50-70fps met een enkele keer een drop naar 27-32fps maar dat is dan geen stuttering, echt ff een drop die heel soms voorkomt.
Ook inderdaad gemiddeld ongeveer 50-70fps met een enkele keer een drop naar 27-32fps maar dat is dan geen stuttering, echt ff een drop die heel soms voorkomt.
ik heb weer wat tips gevonden om van gestutter af te komen, zit alleen met gebroken hand op het moment dus moeilijk testen ..
Hopelijk gaat dat werken, want het gestutter is echt hinderlijk. Vreemd dat ik en mijn maten er wel problemen mee hebben en jullie niet. Mn fps was verder ook prima, maar toch heel veel microstutter, wat gewoon heel vervelend is, ook voor mn ogen (onrustig zeg maar).
Hopelijk gaat dat werken, want het gestutter is echt hinderlijk. Vreemd dat ik en mijn maten er wel problemen mee hebben en jullie niet. Mn fps was verder ook prima, maar toch heel veel microstutter, wat gewoon heel vervelend is, ook voor mn ogen (onrustig zeg maar).
Volgens mij heb ik bijna niemand doodgemaakt, 1 a 2 maar die afgezonderd stonden.Gmount schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:09:
Ik ben bij het herinstalleren van mijn pc helaas vergeten mijn savegames op te slaan. Ik was nog maar op 4% (net na het keuzemoment) maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om weer van scratch te beginnen. Is er iemand met savegames rond dat punt welke ik kan kopieren?
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Bij mij heeft het geholpen om de CPU over de 4Ghz heen te tillenJediUberknaft schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:06:
ik heb weer wat tips gevonden om van gestutter af te komen, zit alleen met gebroken hand op het moment dus moeilijk testen ..![]()
Eerst had ik ook last van microstutters (FX-8120 @ 3,4 Ghz), maar na het overclocken (FX-8120 @ 4,2 Ghz) was het helemaal verdwenen
Ja overclockenwil ik ook nog meer doen, maar zou nu toch al met mijn systeem superlekker moeten lopen.FabianGTI schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Bij mij heeft het geholpen om de CPU over de 4Ghz heen te tillen
Eerst had ik ook last van microstutters (FX-8120 @ 3,4 Ghz), maar na het overclocken (FX-8120 @ 4,2 Ghz) was het helemaal verdwenen
De moeilijkheidsgraad van die laatste shangri la missie is ook ver uit proportie vergeleken met de rest van de game...
En ik mis een dagboek. Heb nochtans ook datgene dat in Lakshmana ook opgeraapt op het einde
En ik mis een dagboek. Heb nochtans ook datgene dat in Lakshmana ook opgeraapt op het einde
Weet iemand hoever je in de campain moet zijn voordat je het tweede gedeelte van de map vrijspeelt?
Ik heb de verplichte eerste (drie dacht ik) missies gespeeld en ben toen de map gaan verkennen en unlocken. Helaas kwam ok gister tot de conclusie dat ik niet verder kan en de missies wel moet gaan spelen.
Ik heb de verplichte eerste (drie dacht ik) missies gespeeld en ben toen de map gaan verkennen en unlocken. Helaas kwam ok gister tot de conclusie dat ik niet verder kan en de missies wel moet gaan spelen.
Vrij ver op 2/3 denk ik.Donstil schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:23:
Weet iemand hoever je in de campain moet zijn voordat je het tweede gedeelte van de map vrijspeelt?
He shit. Ik vind rat vrijspelen altijd het leukst.
Nou dan ga ik de verhaallijn maar even doen. Thnx.
Gisteravond de missie van Yuma (Payback) gespeeld. Echt een aparte ervaring. Ik zit na 27uur spelen op 55%. Ik ben benieuwd wat nog gaat komen kwa verhaal alhoewel ik het gevoel heb dat het einde nadert.
Forever raver!
Anoniem: 508531
Wanneer ik 1 van de DLC's van Far Cry 4 doe, dus niet in de normale campaign, dan zijn de voice-overs op een mysterieuze manier verdwenen. Je ziet de ondertitels en hoort alle andere geluiden, maar de stemmem zijn weg. Iemand ervaring met dit probleem?
Dit dus. Je komt met een bakkie met ma's as om dat als een hippie rond te strooien, 5 min later ben je de chosen one van de burgeroorlog daar. lol wut? Je char lijkt het niet eens echt te willen, ook niet echt te boeien en mij kan het al helemaal niet boeien.veldkampj schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:54:
[...]
Ik vermaak me top met FC4 (60% na 30 uur spelen (aankloten)) maar vond 3 toch wel vetter eigenlijk. De setting trok mij persoonlijk wat meer en heb wat meer binding met jongeren op vakantie dan met een burgeroorlog waar je geen flikker mee te maken hebt, maar snap dat ze moeten veranderen anders lijkt het helemaal copy paste.
FC3 ging je full force om op welke manier dan ook je vrienden te redden en dat ontwikkelde zich door het verhaal in een diepgaande integratie in die oorlog daar. Dat was logisch en paste gewoon in het verhaal, en dat mist, vind ik, compleet in FC4. Ik heb amper 10 uur gespeeld denk ik en ik was er al wel klaar mee, staat nu als loze data op mijn hdd tot ik de moed kan opbouwen weer verder te gaan.

Ja, de gameplay is verder wel goed etc. maar de rest voelt veel te veel op copy paste met ander skinnetje of iets andere variatie. Het perk systeem is zelfs veel minder interessant opgebouwd dan fc3.
[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-03-2015 10:36 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Vandaag een paar uur Valley of the Yetis gespeeld. Leuke DLC.
spoiler:
Al vallen de Yetis een beetje tegen. Op de plaatjes zagen ze er een stuk indrukwekkender uit, een paar molotovs er op en je hebt ze liggen.
Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack
Ik zag een wapen waar je Arena Level 10 voor moest zijn (Voor dat hij unlocked). Klopt dit dat dit alleen met de App kan? Of unlock ik in de game later ook een Arena?
Daarvoor moet je rank 10 in de Arena (van Shangri-la) halen, geen app voor nodig. Wel is het nodig om de main questlijn te volgen tot Shangri-la vrijgespeeld wordt, daarna kun je vrolijk in de arena vechten en ranks erbij pakken.
Ooh dan ga ik snel door met de verhaallijn.Freaky Maus schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:41:
Daarvoor moet je rank 10 in de Arena (van Shangri-la) halen, geen app voor nodig. Wel is het nodig om de main questlijn te volgen tot Shangri-la vrijgespeeld wordt, daarna kun je vrolijk in de arena vechten en ranks erbij pakken.
Thnx!
spoiler:
Ben ik de enige die het raar vindt dat na het uitspelen de as van Ajah Ghale's moeder niet wordt uitgestrooid?
Of heb ik iets gemist?
Forever raver!
Hangt af van welk einde je hebt gekozen.Techno Overlord schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:44:
spoiler:Ben ik de enige die het raar vindt dat na het uitspelen de as van Ajah Ghale's moeder niet wordt uitgestrooid?
Of heb ik iets gemist?
spoiler:
Als je Pagan neerschiet, weet je niet waar/wat lakshmana is, als je gaat zitten en eten brengt hij je naar een schrijn waar je je moeder bijzet bij je halfzus
Met Rogue uit ga ik beginnen aan de Yeti DLC. Ik vond de Himalaya levels wel nice, dus dees zal me wel bevallen. Ik suckte teveel in de Durgesh dlc
Hmmm jammer... Kan ik dat nog eens opnieuw spelen? Ik speel wel op Xbox One dus ik heb niet 100 verschillende savegames.
Forever raver!
Anoniem: 78739
Hebben jullie sinds patch 1.9 ook last van mouse lag? Niet het gekende stutterprobleem of acceleratieprobleem, maar gewoon het beeld dat later reageert dan de beweging van de muis.
Zal ook maar even mijn duit in het zakje doen mbt FC4.
Ik vond het een leuke game, groot genoeg en prima gameplay. De omgeving is ronduit prachtig, setting is erg mooi.
Toch vond ik FC3 beter, waarom? Het verhaal was beter, de badguy was de tofste ooit ('did I even tell you the definition of insanity?'). Het skillsysteem van FC3 was uitgebreider en interessanter voor mij, net als de wat echter aandoende thugs op dat eiland. Voor mij was de game in zijn geheel net een stuk verrassender. Maar ik heb me prima vermaakt met FC4, dat wel! Bovendien is het moeilijk zon enorm goede game als FC3 voorbij te streven in zo'n opvolger.
Valley of the yeti's vond ik het geld meer dan waard, zelden zo'n leuke DLC gehad. Niet enorm makkelijk (moeilijker dan FC4 vond ik) en met een leuke twist. Eigenlijk hadden ze de leuke elementen in FC4 moeten stoppen (zoals het serieus verdedigen van je basiskamp, het upgraden van kampen en meer mogelijkheden voor je wingsuit + graple hook).
Al met al leuk en ik ben van plan fc5 ook zeker weer aan te schaffen zodra die komt.
Ik vond het een leuke game, groot genoeg en prima gameplay. De omgeving is ronduit prachtig, setting is erg mooi.
Toch vond ik FC3 beter, waarom? Het verhaal was beter, de badguy was de tofste ooit ('did I even tell you the definition of insanity?'). Het skillsysteem van FC3 was uitgebreider en interessanter voor mij, net als de wat echter aandoende thugs op dat eiland. Voor mij was de game in zijn geheel net een stuk verrassender. Maar ik heb me prima vermaakt met FC4, dat wel! Bovendien is het moeilijk zon enorm goede game als FC3 voorbij te streven in zo'n opvolger.
Valley of the yeti's vond ik het geld meer dan waard, zelden zo'n leuke DLC gehad. Niet enorm makkelijk (moeilijker dan FC4 vond ik) en met een leuke twist. Eigenlijk hadden ze de leuke elementen in FC4 moeten stoppen (zoals het serieus verdedigen van je basiskamp, het upgraden van kampen en meer mogelijkheden voor je wingsuit + graple hook).
Al met al leuk en ik ben van plan fc5 ook zeker weer aan te schaffen zodra die komt.
Ben het helemaal met je eens. Heb alleen Valley of the Yeti's (nog) niet gespeeld. Gelukkig ligt Far Cry 3 Blood Dragon nog op de stapel. Vorige week gekocht in de Steam Sale voor nog geen € 4,-
Forever raver!
Vrees ervoor van niet. Ook op pc is er maar 1 save slot.Techno Overlord schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:09:
Hmmm jammer... Kan ik dat nog eens opnieuw spelen? Ik speel wel op Xbox One dus ik heb niet 100 verschillende savegames.
Maar uiteindelijk is het maar een cutscene die verschilt;, tenzij je echt een collector bent
Iemand trouwens die Escape van Prison Durgesh in co-op wilt doen voor ik het deinstalleer?
Is er iemand die mij wil helpen met het behalen van de co-op trophy "changing lanes".
Heb deze nodig wil ik ooit aan platinum geraken. Zal helpen met eender welke ander trophy.
PSN: BrunoTheWise
Heb deze nodig wil ik ooit aan platinum geraken. Zal helpen met eender welke ander trophy.
PSN: BrunoTheWise
ik start vandaag UPLAY op en kilk op speel far cry maar een rondje (voorheen zandlopertje) begint te draaien en er gebeurd vervolgens niets. Vlak van te voren nog een kleine update gehad van UPLAY. PC opnieuw gestart maar hetzelfde gebeurd. Iemand hetzelfde probleem en/of de oplossing?
Ja, heb ik ook gehad (en volgens het forum was ik niet de enige, al lijkt het wel beperkt). 31 maart was er een update, en sindsdien kon ik ook geen games meer draaien. Enige wat bij mij hielp was Uplay verwijderen (inclusief de mappen in Program Files), en dan de nieuwste installer downloaden.HendrikT schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:37:
ik start vandaag UPLAY op en kilk op speel far cry maar een rondje (voorheen zandlopertje) begint te draaien en er gebeurd vervolgens niets. Vlak van te voren nog een kleine update gehad van UPLAY. PC opnieuw gestart maar hetzelfde gebeurd. Iemand hetzelfde probleem en/of de oplossing?
Had wel een support ticket geopend, en kreeg er wel vrij snel reactie op, maar de voorgestelde oplossingen werkten niet, en dan was het paasweekend, en had geen zin om 4 dagen te wachten. Snachts dan de games gedownload
Een klote-oplossing, maar het werkte wel (bij mij toch). En al mijn saves bleven ook bewaard. (voor Unity, Blacklist, Valiant Hearts en Anno 1404). FC4 heb ik niet terug geïnstalleerd omdat ik het toch al voor 99% uit had.
bedankt voor je reactie, helaas heb ik erg traag internet dus ik zit niet zo te wachten om nog eens die 30 GB te downloaden. Ik hoop dat er nog andere oplossingen zijn.
Net weer eens FarCry 4 opgestart om met een vriend coöp te doen en kom toch tot de conclusie dat dit een van de mooiste games tot nu toe is die ik gespeeld heb, zij het niet dat ik deze op de laagste instellingen speel van al m'n games. Echt een spel om helemaal uit te spelen en dan elk half jaartje nog een keer.
Dan is het beste wat je kan doen een support ticket openen. Of zoals ik deed, het snachts laten downloadenHendrikT schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:20:
bedankt voor je reactie, helaas heb ik erg traag internet dus ik zit niet zo te wachten om nog eens die 30 GB te downloaden. Ik hoop dat er nog andere oplossingen zijn.
Nu, Uplay heeft wel de functie dat, wanneer je een game opstart die niet meer geinstalleerd is, je hem een map kunt aanwijzen waar de files zouden moeten staan. Dus in theorie zou je je program files kunnen backuppen, Uplay opnieuw installeren, en dan de map terugplakken. Maar das theorie, die functie werkte niet deftig toen ik Unity terug opnieuw installeerde via disc
Hoi,
Ik ben gister mijn save games kwijt geraakt. Ik was rond de 80% (speelde ook alle extra missies). Is er iemand die ook rond dit percentage zit waarvan ik de save games kan krijgen. Of gaat dat niet zo makkelijk?
Ik ben gister mijn save games kwijt geraakt. Ik was rond de 80% (speelde ook alle extra missies). Is er iemand die ook rond dit percentage zit waarvan ik de save games kan krijgen. Of gaat dat niet zo makkelijk?
Anoniem: 684757
Hallo, ik had eerder in dit forum de vraag al zien langskomen maar het antwoord daarop heeft me niet kunnen helpen.
Ik ben al weet ik veel hoe lang bezig met het zoeken naar een blauwschaap. Waar die aangegeven staat op de map lopen alleen maar van die sambur herten. Daarboven horen de blauwschapen te lopen maar ik kan ze echt niet vinden.
Ik heb ook ergens een reactie gezien dat ze aan het einde van het doodlopende weggetje boven banapur lopen maar ook daar kan ik ze niet vinden.
Wie kan mij helpen?? Ik word er gek van dat ik die beesten niet kan vinden. Ik heb er 5 nodig voor 2 verschillende upgrades.
Groet,
Vincent.
Ik ben al weet ik veel hoe lang bezig met het zoeken naar een blauwschaap. Waar die aangegeven staat op de map lopen alleen maar van die sambur herten. Daarboven horen de blauwschapen te lopen maar ik kan ze echt niet vinden.
Ik heb ook ergens een reactie gezien dat ze aan het einde van het doodlopende weggetje boven banapur lopen maar ook daar kan ik ze niet vinden.
Wie kan mij helpen?? Ik word er gek van dat ik die beesten niet kan vinden. Ik heb er 5 nodig voor 2 verschillende upgrades.
Groet,
Vincent.
[PC] Far Cry 4 zoekenAnoniem: 684757 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:40:
Hallo, ik had eerder in dit forum de vraag al zien langskomen maar het antwoord daarop heeft me niet kunnen helpen.
Groet,
Vincent.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Far Cry 4 is nu €15.99 op Steam, is het waard om te kopen?
Far Cry 4 was wel leuk om te spelen, maar ik had 3 nog nooit gezien/gespeeld. Toen ik 3 zag en speelde kon ik me voorstellen dat 4 een teleurstelling kan zijn voor mensen die 3 al van voor tot achter gespeeld hebben.
Ik heb eergisteren Tomb Raider (uit 2013) gekocht voor € 2,99. Prachtig spel! Aanrader
Ik heb eergisteren Tomb Raider (uit 2013) gekocht voor € 2,99. Prachtig spel! Aanrader

Gelukkig maar voor 16 euro gekocht op Steam. Ik erger mij nu al groen en geel aan het waardeloze save systeem!
Loop je skins te farmen, dingen te craften voordat je naar het volgende missie punt gaat. En dan ga je dood, start je weer opnieuw en ben je alles wat je hebt lopen farmen kwijt.
is het nou zó moeilijk om een quicksave mogelijkheid in te bouwen? Want dit gaat mij heel snel de strot uit hangen. Lang leve de k*tconsoles want het zit vast weer in de port.
Loop je skins te farmen, dingen te craften voordat je naar het volgende missie punt gaat. En dan ga je dood, start je weer opnieuw en ben je alles wat je hebt lopen farmen kwijt.
is het nou zó moeilijk om een quicksave mogelijkheid in te bouwen? Want dit gaat mij heel snel de strot uit hangen. Lang leve de k*tconsoles want het zit vast weer in de port.
Als ik FC4 wil spelen bevriest de game en loopt vast, weten jullie iets om op te lossen?
3x over m'n glazen bol wrijven zou het moeten fixen.Dutchredgaming schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:36:
Als ik FC4 wil spelen bevriest de game en loopt vast, weten jullie iets om op te lossen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nog Tweakers die zin hebben om co-op te spelen? Ik heb inmiddels met diverse mensen gespeeld maar niemand daarvan had een microfoon. Dat werkt toch voor geen meter als je niet kunt overleggen bij het veroveren van een outpost ofzo. Daarom zoek ik mensen met een headset/mic. Mijn Ubi nick is goddamage666
Ik heb een season pass dus alle missies kunnen worden gespeeld wat mij betreft.
Ik heb een season pass dus alle missies kunnen worden gespeeld wat mij betreft.
Ondertussen is die url verdwenen. Ik kon via reddit de volgende vinden: http://community.pcgaming...r-singledualtri-core-fix/. Echter tot heden is het me niet gelukt de game daarmee op te starten op mijn G4400. (Stom genoeg wel de hele avond Battlefield One ermee kunnen spelen...).o0SmOkE0o schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 14:10:
[...]
Voor Dual-Core is er een "fix"
Dual Core Fix (here it is) <- Steam
Heeft hier dus zonder problemen op een AMD BE-2400 gedraait.
[...]
[...]
Heeft iemand het werkende op Windows 10?
edit: Het is ondertussen gelukt.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Even omhoog trappen.
Zojuist lopen spelen op mijn systeem en dat ziet er wel fingerlicking good uit met een dikke fps
Iemand die snapt wat soloplay online is?
Ik heb deze game al heel lang maar nooit in verdiept.
Voeg me even toe op uplay toeterbaas1982
Zojuist lopen spelen op mijn systeem en dat ziet er wel fingerlicking good uit met een dikke fps
Iemand die snapt wat soloplay online is?
Ik heb deze game al heel lang maar nooit in verdiept.
Voeg me even toe op uplay toeterbaas1982
[ Voor 8% gewijzigd door cptbuttlick op 27-11-2016 22:40 ]
Even een kickje, ik wist niet dat Far Cry 4 een mapeditor heeft waarmee je maps kunt maken. Dit staat ook amper in dit topic.
Er zitten erg goede community maps tussen, die ideaal zijn voor een potje coop. De editor verlengt beslist het spelplezier, en dat is een goede voorbereiding op Far Cry 5! Zeker met companions in Far Cry 4.
Er zitten erg goede community maps tussen, die ideaal zijn voor een potje coop. De editor verlengt beslist het spelplezier, en dat is een goede voorbereiding op Far Cry 5! Zeker met companions in Far Cry 4.
Even een vraag hier; de laatste tijd weer eens Far Cry 4 uit de motteballen gehaald voor lekker stukje co-op te spelen. Ik krijg echter constant connectie problemen met de Far Cry 4 service, waar kan dit aan liggen?
[ Voor 6% gewijzigd door Spam op 10-03-2018 16:11 ]
Let op:
~~~[html]<font size="2">
Er is nu een apart topic voor de consoles: [Consoles] Far Cry 4
~~~[/html]
~~~[html]<font size="2">
Er is nu een apart topic voor de consoles: [Consoles] Far Cry 4
~~~[/html]