Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Far Cry 4

Pagina: 1
Acties:

• lllustrious
  • Registratie: september 2014
  • Niet online
Net weer eens FarCry 4 opgestart om met een vriend coöp te doen en kom toch tot de conclusie dat dit een van de mooiste games tot nu toe is die ik gespeeld heb, zij het niet dat ik deze op de laagste instellingen speel van al m'n games. Echt een spel om helemaal uit te spelen en dan elk half jaartje nog een keer.

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:27

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gelukkig maar voor 16 euro gekocht op Steam. Ik erger mij nu al groen en geel aan het waardeloze save systeem!
Loop je skins te farmen, dingen te craften voordat je naar het volgende missie punt gaat. En dan ga je dood, start je weer opnieuw en ben je alles wat je hebt lopen farmen kwijt.

is het nou zó moeilijk om een quicksave mogelijkheid in te bouwen? Want dit gaat mij heel snel de strot uit hangen. Lang leve de k*tconsoles want het zit vast weer in de port.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:46

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Dutchredgaming schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:36:
Als ik FC4 wil spelen bevriest de game en loopt vast, weten jullie iets om op te lossen?
3x over m'n glazen bol wrijven zou het moeten fixen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True