[Consoles] Far Cry 4

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/lg4tqs2kt/farcry4banner2.jpg
Details
  • Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
  • Uitgever: Ubisoft
  • Platform: PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  • Release: 18 november 2014
  • Officiële website
Plot
Na het avontuur op het tropisch eiland van Far Cry 3 gaan we dit keer naar de Himalayas in Nepal. We kruipen in de huid van Ajay Ghale. Hij is afkomstig uit Nepal en keert terug naar Kyrat, een ongerepte gebied in de Himalayas, om het as van zijn moeder uit te strooien. Eenmaal aangekomen raakt hij verwikkeld in een burgeroorlog dat plaats vindt onder het regime van Pagan Min. De moeder van Ghale heeft hem niet verteld dat zij 25 jaar geleden is gevlucht van Kyrat en dat de familie Ghale een opstand (Golden Path) heeft opgericht dat vecht tegen Pagan Min.
Gameplay trailer

Vernieuwingen ten opzichte van Far Cry 3
  • Co-op singleplayer Je kunt alles ondernemen met een vriend met uitzondering van verhaalmissies.
  • Binnen het verhaal keuzes maken Bijvoorbeeld in een missie kiezen uit twee mensen die je kunt volgen. Heeft invloed op latere missies.
  • Shangri-La-Levels Ghale kan mediteren en dan komt hij terecht in een soort droomwereld waar hij met behulp van een witte Bengaalse tijger vijf tempels kan bevrijden.
  • Olifant berijden Om in de menigte mee te beuken
  • Schieten vanuit voertuigen Ook vanaf olifanten en een gyrocopter
  • Met messen gooien
  • De map van Far Cry 4 is evengroot als die van Far Cry 3 Bekijk de volledige kaart van Kyrat
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/99k5ra1s7/2000554280.jpg Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/koer2wg6p/2000554281.jpg Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/o5mi8m3oz/2000554286.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/wnij9ow5t/2000538139.jpg Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/3k6mrpn1t/2000538140.jpg Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/k2f7ngkqh/2000538146.jpg

Previews

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 20-11-2014 11:02 ]

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:59
Helemaal mee eens! Ben erg benieuwd naar de game, krijg hem morgen binnen.
Heb nog nooit Far Cry gespeeld, maar het ziet er iig erg goed en interessant uit!

• bram1984
Als je naast een lopende olifant staat, trilt de controller trouwens mee met zijn voetstappen. Leuk detail.

Ik heb op de PS4 trouwens nog steeds dat dode dieren een vreemde glimmense vacht hebben, ook na skinnen. Moet daar nog even een filmpje van maken. Bij vogels is het niet het geval.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:23
bram1984 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:42:
Als je naast een lopende olifant staat, trilt de controller trouwens mee met zijn voetstappen. Leuk detail.

Ik heb op de PS4 trouwens nog steeds dat dode dieren een vreemde glimmense vacht hebben, ook na skinnen. Moet daar nog even een filmpje van maken. Bij vogels is het niet het geval.
Viel mij ook op dat de glimmende vacht blijft. Soms wel, soms niet.

Spel verder, even kort gedaan (wegens GTA), maar erg mooi en het speelt weer fijn net als deeltje 3.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 12:33
Speelt heerlijk vertrouwd! Heb er al flink wat tijd in zitten, en moet zeggen dat het veroveren van die kampen op een olifant nooit gaat vervelend :$ !

Goed initiatief om een console topic te maken trouwens, werd een beetje moe van al die specs vergelijkingen etc.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Pannekoek81 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:55:
[...]

Viel mij ook op dat de glimmende vacht blijft. Soms wel, soms niet.

Spel verder, even kort gedaan (wegens GTA), maar erg mooi en het speelt weer fijn net als deeltje 3.
Is mij nog niet opgevallen eigenlijk.
HansAnders07 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:25:
Speelt heerlijk vertrouwd! Heb er al flink wat tijd in zitten, en moet zeggen dat het veroveren van die kampen op een olifant nooit gaat vervelend :$ !

Goed initiatief om een console topic te maken trouwens, werd een beetje moe van al die specs vergelijkingen etc.
Ik mag vanavond weer wat uurtjes vertoeven achter de PS4 , nu al zin in :)
Zo werd ook flauw van die PC gamers, wat een eindeloos gezeur blijft dat toch. Het moet allemaal zoveel mooier zijn...nou het zal wel haha
De disc erin en spelen maar is mij meer waard, daarbij vind ik het er erg gaaf uitzien.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Ricloo86
Is het trouwens nu wel of niet mogelijk om C4 op een olifant te plakken? hoor wisselende verhalen.
En met C4 een outpost binnen rijden vol met C4 ook nog niet geprobeerd, hoe kan ik dat het beste aanpakken?

• lars_jj
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-01 11:15
Als het kan, krijg je wel karma min-punten als je een olifant doodt...

Wel een heerlijk spel. Lekker vertrouwd en toch veel leuke nieuwe dingen. Ik ben op het moment moeilijk achter m'n One weg te slaan... :D

• Ricloo86
lars_jj schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:20:
Als het kan, krijg je wel karma min-punten als je een olifant doodt...

Wel een heerlijk spel. Lekker vertrouwd en toch veel leuke nieuwe dingen. Ik ben op het moment moeilijk achter m'n One weg te slaan... :D
Hoezo min punten? ben nog niet erg ver, maar de huid van een olifant heb je niet nodig begrijp ik?

ik wil ook graag meer spelen, helaas zit werk en een sociaal leven mij even in de weg >:) ;)

• bram1984
Olifanten zijn "friendly".

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Erg tof spel! :) nu 5 uurtjes gespeeld en moet zeggen dat het echt ontzettend leuk is om te doen. Had hem even op pc getest en moet zeggen dat PS4 versie echt niet onderdoet voor de PC versie (kon hem op ultra spelen).

Het olifant rijden is echt te grappig om te doen :D

• lars_jj
Ricloo86 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:27:
[...]

Hoezo min punten? ben nog niet erg ver, maar de huid van een olifant heb je niet nodig begrijp ik?

ik wil ook graag meer spelen, helaas zit werk en een sociaal leven mij even in de weg >:) ;)
Ik ben op 25% totaal en ben nog niets tegen gekomen waar je olifanten-skin voor nodig hebt. Olifanten zijn inderdaad friendly. Karma punten zijn niet nooidzakelijk, maar geven je wel extra mogelijkheden, zonde dus om ze hiervoor te gebruiken. Maar je kan wel C4 aan een auto of buzzer plakken en die vervolgens een basis in laten vallen/vliegen/rijden...

Anoniem: 338166

Ik ben nu in het Noorden en ik vind het echt een geweldig spel , ben ook al hard op weg om hem op platinum te halen alleen ik moet nog de 2 COOP trophies.
Dus even wachten tot ik daar met iemand mee kan beginnen (ook al duurt het maar 5 minuten :P )..

Het enige frustratiepunt vind ik die klote Eagles , ben je net sneaky een Outpost aan het leegsnipen komt er weer zo'n k*tvogel.

• bram1984
Kom eraan Jan. :p

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Was vorige week erg teleurgesteld over AC:Unity. Dacht ik even de demo van FC4 te kunnen proberen, krijg je een melding: koop de volledige game of vraag een vriend(in) om een Sleutel tot Kyrat. Beetje flauw :(

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-05 12:12
Hmmmm story missie gedaan, en nu moest ik Amita of Sabal s missie kiezen... maar eerst ff wat andere dingen gedaan. Nu wil ik verder, en als objective staat dat ook bij de map ( chose Amita or Sabals mission), maar ik kan ze niet meer vinden, staan ook nergens aangegeven op de map...? Iemand een tip?

• lars_jj
Demos zijn uit de mode ;) en op PS4 moet je nu eenmaal kennen die de game heeft, en dat is al een extra op de PS4...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ligt het aan mij of is het spel best pittig op normal? Heb aantal missies gedaan maar ik merk dat de tegenstanders behoorlijk scherp schieten, als in 2 schoten raak en je bent dood.

• lars_jj
PsychoBoyJack schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:42:
Hmmmm story missie gedaan, en nu moest ik Amita of Sabal s missie kiezen... maar eerst ff wat andere dingen gedaan. Nu wil ik verder, en als objective staat dat ook bij de map ( chose Amita or Sabals mission), maar ik kan ze niet meer vinden, staan ook nergens aangegeven op de map...? Iemand een tip?
De eerste missie waarbij je moet kiezen, zitten achter het huisje bij de Khilana Bazaar...
shoombak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:02:
Ligt het aan mij of is het spel best pittig op normal? Heb aantal missies gedaan maar ik merk dat de tegenstanders behoorlijk scherp schieten, als in 2 schoten raak en je bent dood.
Ik vind deze juist relatief makkelijk op normal, ten opzichte van veel andere spellen... Ligt misschien ook aan de speelstijl die je gewend bent, of het soort games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-05 10:56
The_Bash schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:09:
Was vorige week erg teleurgesteld over AC:Unity. Dacht ik even de demo van FC4 te kunnen proberen, krijg je een melding: koop de volledige game of vraag een vriend(in) om een Sleutel tot Kyrat. Beetje flauw :(
Zelfde hier! :( iemand die een key overheeft toevallig? Graag via PM :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Gisteren samen met een maat co-op gedaan, wat is dat een geweldig gevoel om samen alles te kunnen doen in zo'n grote wereld.
elkaar munitie geven, ondersteunen, middelvinger opsteken etc etc etc geeft ultieme co-op gevoel.

Alleen worden wij er niet helemaal wijs uit wat je houd als je het vrijspeeld?
We zaten in mijn wereld dus ik zal het allemaal wel houden, maar het fort wat we hebben veroverd moet bij hem nog gedaan worden.

Kan iemand daar duidelijkheid in geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars_jj
Als je de game van een ander 'joint' dan ben je puur hem aan het helpen. Cash en XP houdt je wel, maar unlocks en missies niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
lars_jj schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:23:
Als je de game van een ander 'joint' dan ben je puur hem aan het helpen. Cash en XP houdt je wel, maar unlocks en missies niet.
Thnx! overigens telt het villen ook mee om voorwerpen te maken als je helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Heeft iemand ook een key voor mij voor de demo <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:32
Weet iemand of je 2 games tegelijk kunt spelen op 1 account. Mijn zoon is volop bezig en ik wil eigenlijk ook wel eens proberen, maar ik ben bang dat ik zijn game weg gooi als ik new game kies, en daar zal hij niet blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Volgens mij zit er geen load game optie in. Tweede account maken is 2 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Als je eigen account heb dan gebruik je zoiezo je eigen save games en dergelijke dat is allemaal van elkaar afgeschermt :) dus mocht je dat nog niet hebben dan die zoiezo aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-05 01:13

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Beste medetweakers,

Heeft de Limited Edition Voucher bij jullie gewerkt op jullie PS4?
Ik kreeg Keys for Kyrat i.p.v. de Limited Edition goodies.
Ubisoft support maar even contacteren hoe dit zit.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
WeAreLegion schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:55:
Als je eigen account heb dan gebruik je zoiezo je eigen save games en dergelijke dat is allemaal van elkaar afgeschermt :) dus mocht je dat nog niet hebben dan die zoiezo aanmaken :)
Maar dat kost me dan een tweede PSN abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Want je wil online spelen? Je kan overigens gewoon meerdere accounts op 1 abo gebruiken.

http://www.psx-sense.nl/1...-online-te-kunnen-op-ps4/

Sowieso*

[ Voor 64% gewijzigd door bram1984 op 23-11-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Laudor schreef op zondag 23 november 2014 @ 07:45:
[...]

Maar dat kost me dan een tweede PSN abonnement.
Nee als je een 2e account aanmaakt en ze beide op primary zet heeft je 2e account ook online mogelijkheden. Het enige wat je dan niet krijgt is die games natuurlijk maar je kan wel gewoon online :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
WeAreLegion schreef op zondag 23 november 2014 @ 08:49:
[...]

Nee als je een 2e account aanmaakt en ze beide op primary zet heeft je 2e account ook online mogelijkheden. Het enige wat je dan niet krijgt is die games natuurlijk maar je kan wel gewoon online :).
Oh dat is mooi. En als je bijvoorbeeld een season pass zou kopen, is die dan ook geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Volgens mij wel jah :) als ik met me amerikaanse account er 1 koop kan ik hem op ne nederlandse gebruiken dus zou niet inzien waarom dat met 2 EU accounts niet zo is :) het gaat er vooral om dat ze gewoon beide primary zijn dan werkt het volgens mij altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morren
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-04 23:49
Vandaag heb ik ook dan eindelijk Far cry 4 aangeschaft. Eerste indruk is positief. Alleen het viel me op(PS4) dat als je gewoon rond kijkt het beeld heel traag loopt. Misschien ligt het aan mijn tv dat die te weinig hz heeft maar bijv bij BF4 en COD heb ik nergens last van. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Morren schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:39:
Vandaag heb ik ook dan eindelijk Far cry 4 aangeschaft. Eerste indruk is positief. Alleen het viel me op(PS4) dat als je gewoon rond kijkt het beeld heel traag loopt. Misschien ligt het aan mijn tv dat die te weinig hz heeft maar bijv bij BF4 en COD heb ik nergens last van. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Mmm geen last van. Heb je gekeken of je blur uit kan zetten (dat zit wel op de PC versie namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Morren schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:39:
Dat komt omdat deze game 30fps is. Ben je binnen een uurtje aan gewend.

Ik heb net de Predator, die signature sniper rifle, unlocked. Die is toch wel ff een stukje fijner dan de boog om outposts in te nemen. Alleen nog even de Bushman halen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:22:
[...]

Ik heb net de Predator, die signature sniper rifle, unlocked. Die is toch wel ff een stukje fijner dan de boog om outposts in te nemen. Alleen nog even de Bushman halen nu.
Hehe niet eens aan gedacht inderdaad :) maar dat zal het ongetwijfeld zijn. Daar wen je dus wel aan. Ik ben nu ook bezig met dingen unlocken maar heb 4 games die ik speel op moment dus probeer het wat te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morren
bram1984 schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:22:
[...]

Aha dat verklaard een hoop! Bedankt voor de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Twijvel erg om deze game te halen.

Heb ondertussen GTA 5, Shadow of mordor en evil within al gehaald, maar heb nog budget om 1 game te kopen. Twijvel tussen deze en de nieuwe Dragon Age.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hoolz schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:25:

Heb ondertussen GTA 5, Shadow of mordor en evil within al gehaald, maar heb nog budget om 1 game te kopen. Twijvel tussen deze en de nieuwe Dragon Age.
Ligt er echt aan wat je leuk vind om te doen beide games zijn erg goed. Far Cry 4 is in dat opzich gewoon echt een shooter met een open wereld en Dragon Age is een (redelijk) open wereld. DAI is wel echt super groot. Dus kijk wat jou het meest aan spreekt met beide doe je geen miskoop in iedergeval :) en koop je er 1 de andere loopt niet weg die kan je altijd later nog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Speel je ze achter elkaar of tegelijkertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Ik speel het door elkaar, ik speel het meeste toch wel GTA 5.

Shadow of mordor en the evil within speel ik alleen in het weekend, omdat dat veel tijd kost voor je wat verder bent. The Evil within kan ik door de weeks niet van slapen hihihi.

Heb me wel zeer vermaakt met FC3, maar daar tegenover ook met Dragon age.

Ik denk toch dat ik FC4 ga halen dan, net een review gekeken en het duurt 20 uur voordat DAI begint.. zoveel tijd heb ik helaas niet. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hoolz schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:50:
Ik speel het door elkaar, ik speel het meeste toch wel GTA 5.

Shadow of mordor en the evil within speel ik alleen in het weekend, omdat dat veel tijd kost voor je wat verder bent. The Evil within kan ik door de weeks niet van slapen hihihi.

Heb me wel zeer vermaakt met FC3, maar daar tegenover ook met Dragon age.

Ik denk toch dat ik FC4 ga halen dan, net een review gekeken en het duurt 20 uur voordat DAI begint.. zoveel tijd heb ik helaas niet. :-(
Nou ja het begint wel vrij snel natuurlijk, maar voor dat het op gang komt ben je wel even wat verder inderdaad. Maar goed Far Cry 4 is echt een prima spel hoor. Beetje door de bossen met een boog op dieren jagen niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Heb hem net opgepikt bij de intertoys samen met Little big planet 3.

Is vrouw ook blij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Hoolz schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:32:
Heb hem net opgepikt bij de intertoys samen met Little big planet 3.

Is vrouw ook blij :-)
Geen slimme combo, nu bezet ze jou PS hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97348

heeft FC4 nog een map editor? waar je zelf multiplayer maps kunt maken? voorgaande delen hadden de optie, maar mijn volgende game voor de PS4 ben ik nog niet helemaal uit. of GTA5, of FC4....GTA5 had ik al op de ps3, dus voor FC4 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 97348 schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:23:
heeft FC4 nog een map editor? waar je zelf multiplayer maps kunt maken? voorgaande delen hadden de optie, maar mijn volgende game voor de PS4 ben ik nog niet helemaal uit. of GTA5, of FC4....GTA5 had ik al op de ps3, dus voor FC4 gaan?
Ja er zit een map editor en nee niet voor MP. De mappen zijn gebaseerd op dingen die je kan doen (outposts overnemen) zoveel mogelijk enemies killen dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Ricloo86 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:39:
[...]

Geen slimme combo, nu bezet ze jou PS hahaha
Wie goed doet, wie goed ontmoet ;-)

Natuurlijk speel ik mee als speler 2 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-05 10:56
Leuk die keys to kyrat, ik heb maar 2 uur maar kan niet tot de sessies van vrienden toetreden en matchmaking werkt ook al zo lekker :')

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:27
Haha, is er eindelijk een console topic. Het werd inderdaad ee specificatie vergelijkings en een PC problemen topic.

Helaas nog weinig gespeeld i.v.m. GTA V (Wie bedenkt het om deze twee open wereld games op dezelfde dag te releasen), maar wat is deze game mooi, en wat speelt het lekker. Wat mij betreft onderscheidt Ubisoft zich met deze release, van de mindere games die ze deze herfst hebben uitgebracht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Absolute top game. Ik denk mijn favoriet van 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-05 14:42
De vraag is al eerder voorbij gekomen maar wat kun je nu precies co-oppen allemaal buiten de outposts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Na 20 uur in de GTA 5 SP te hebben gestoken, gisteren begonnen met FC4. Machtig mooie game.

Zo direct weer lekker verder spelen, maar eerst nog even een half uurtje door bikkelen op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
squizur schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:52:
De vraag is al eerder voorbij gekomen maar wat kun je nu precies co-oppen allemaal buiten de outposts?
Vrijwel alles op verhaallijn na.
enige is dat diegene die joint niet alles vrij speelt in zijn wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-05 14:42
Ricloo86 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:04:
[...]

Vrijwel alles op verhaallijn na.
enige is dat diegene die joint niet alles vrij speelt in zijn wereld.
Ja, dat had ik ook al begrepen inderdaad. Dan moet ik het maar 2 keer doen samen met een vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 14:32
Gisteren de Arena voor t eerst gedaan, best tof :) Daarna wilde ik wat radar-torens vrijspelen die daar boven liggen, maar die zijn best lastig bereikbaar. Ik dacht, ik zoek zo een choppertje en ga daarmee naar die torens...maar die zijn (denk ik expres) nergens meer te vinden :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Maichel schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:12:
Gisteren de Arena voor t eerst gedaan, best tof :) Daarna wilde ik wat radar-torens vrijspelen die daar boven liggen, maar die zijn best lastig bereikbaar. Ik dacht, ik zoek zo een choppertje en ga daarmee naar die torens...maar die zijn (denk ik expres) nergens meer te vinden :)
Arena is idd wel gaaf gedaan, en je kan het gewoon vaker doen voor de multi he.

haha choppertje kent zijn beperkingen qua hoogte in dat gebied!

De forten zijn wel erg makkelijk te veroveren trouwens, gisteren met een vriend alle 4 in nog geen drie kwartier geregeld. had ik wat moeilijker verwacht. Dus nu in mijn wereld het nog een keer allemaal doen en dan ons zelf maar wat meer uitdagen, wellicht overnemen in stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online

Ik denk dat beide games goed zijn. Far Cry 4 vermaak ik me in ieder geval prima mee. Ik heb eerst FC4 gekocht en niet Dragon Age vanwege de tijd die je al gauw in een RPG stopt. FC4 ben ik waarschijnlijk in een uurtje of 20 wel mee klaar. Ondertussen komen ook nog andere toffe games uit die ik graag wil spelen (Pokemon op de 3ds, SSB op de Wii U), waardoor ik Dragon Age zelf wil bewaren tot ik wat meer tijd voor handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ricloo86 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:23:
[...]

Arena is idd wel gaaf gedaan, en je kan het gewoon vaker doen voor de multi he.

haha choppertje kent zijn beperkingen qua hoogte in dat gebied!

De forten zijn wel erg makkelijk te veroveren trouwens, gisteren met een vriend alle 4 in nog geen drie kwartier geregeld. had ik wat moeilijker verwacht. Dus nu in mijn wereld het nog een keer allemaal doen en dan ons zelf maar wat meer uitdagen, wellicht overnemen in stealth.
Ja choppertje kent inderdaad beperkingen, maar...ik vind die chopper (of wat het ook is) helemaal nergens meer. Waarschijnlijk juist omdat men zoals ik nu zo die towers zou kunnen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Maichel schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:59:
[...]

Ja choppertje kent inderdaad beperkingen, maar...ik vind die chopper (of wat het ook is) helemaal nergens meer. Waarschijnlijk juist omdat men zoals ik nu zo die towers zou kunnen doen :+
Snap niet waarom je zo die torens zou willen doen, zijn echt zo makkelijk over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ricloo86 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:18:
[...]

Snap niet waarom je zo die torens zou willen doen, zijn echt zo makkelijk over te nemen.
Torens overnemen? Overnemen doe je met outposts, dus maybe hebben we het niet over het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Euhm de toren neem je in principe ook over naar mijn idee (waarom is hij anders bewaakt, althans de meeste) daarbij speel je een nieuw gebied vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:14

Superkiwi

Hoi doei

Far Cry 4 uit het plastiek gehaald :)
Dat introotje belooft weer veel goeds, het Far Cry 3 gevoel komt gelijk weer terug :P

Iemand al blijven zitten aan tafel helemaal aan het begin?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:15:
Far Cry 4 uit het plastiek gehaald :)
Dat introotje belooft weer veel goeds, het Far Cry 3 gevoel komt gelijk weer terug :P

Iemand al blijven zitten aan tafel helemaal aan het begin?
Ik was al verder toen dat nieuws naar buiten kwam volgens mij of ik las het later :) doe dat wel keer als ik hem uitgespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zit nu, na een kwartier, al naar de eindcredits te kijken lol :P
Gruwelijke easter egg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:31:
Ik zit nu, na een kwartier, al naar de eindcredits te kijken lol :P
Gruwelijke easter egg!
haha zo op naar volgende spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-05 14:49

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Net een vet moment bij het bevrijden van een klokkentoren. In het dorp staat zo een klein vliegtuigje. Daarmee land ik op een hoge rostpunt vlak naast die toren. Vervolgens spring ik van de rostpunt met mijn wingsuit, vlieg richting de toren en land zo halverwege in die klokkentoren :)

Anoniem: 621586

Toch al een week in huis en heb het gevoel nog niet veel gespeeld te hebben. Wel in het zuiden alle torens en outposts gedaan. Ben gister geëindigd bij de missie waarbij je de tempel moet verdedigen. Ik was al erg fan van far cry 3 en dit spel vermaakt me ook uitstekend. Hopelijk heb ik dit weekend tijd om wat vordering te maken in het spel aangezien ik doordeweeks druk bezet zijn. Een fulltime baan van maandag t/m vrijdag half 9 tot 5 + de sportschool 3 avonden in de week bezoeken + ook nog eens een avond in de week training geven bij de jeugd (voetbal). Dat valt al lastig te combineren met gamen waarbij ik ook nog veel series volg dus die ook elke week van mezelf moet kijken geeft me doordeweeks echt weinig tijd. Een jaar geleden was het allemaal wat gemakkelijker toen ik nog op school zat :P

• Ricloo86
Anoniem: 621586 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:02:
Toch al een week in huis en heb het gevoel nog niet veel gespeeld te hebben. Wel in het zuiden alle torens en outposts gedaan. Ben gister geëindigd bij de missie waarbij je de tempel moet verdedigen. Ik was al erg fan van far cry 3 en dit spel vermaakt me ook uitstekend. Hopelijk heb ik dit weekend tijd om wat vordering te maken in het spel aangezien ik doordeweeks druk bezet zijn. Een fulltime baan van maandag t/m vrijdag half 9 tot 5 + de sportschool 3 avonden in de week bezoeken + ook nog eens een avond in de week training geven bij de jeugd (voetbal). Dat valt al lastig te combineren met gamen waarbij ik ook nog veel series volg dus die ook elke week van mezelf moet kijken geeft me doordeweeks echt weinig tijd. Een jaar geleden was het allemaal wat gemakkelijker toen ik nog op school zat :P
Haha erg herkenbaar, en met een kleine erbij wordt het helemaal minder haha
Maar spel loopt niet weg, en iedere keer een stukje vind ik ook prima.
De tijd van een spel niet los kunnen laten en er zelfs vrij voor nemen heb ik gehad haha

Voor het eerst ga ik eens kijken of ik mijzelf uit kan dagen om alle trophys te gaan halen :P
Wie is daar al aardig mee op weg en wat vindt je tot nu toe de leukste?
En weet iemand (naast de app) waar ik een overzicht kan vinden van de trophy's? Liefst in het Nederlands aangezien ik anders alsnog alles voor mijn neefje moet voorkauwen :*)

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-03 15:33
EDIT: Ik geloof dat ik ff verkeerd zat :D

[ Voor 82% gewijzigd door greyfox1987 op 27-11-2014 11:46 . Reden: woops! ]

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ricloo86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:39:
[...]
En weet iemand (naast de app) waar ik een overzicht kan vinden van de trophy's?
Ik gebruik altijd PS3trophies: Trophy guide & roadmap.
Wel in het Enegels, maar er moet ergens een Nederlandse versie van te vinden zijn.

• Ricloo86
greyfox1987 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:42:
Is er nog een groep die morgenavond VOG HardMode gaat doen, en nog iemand nodig heeft? :)

Zo ja, houden ik en een maat van mij ons van harte aanbevolen :)

lvl 30 Hunter en lv 29 Warlock :)
Wel benieuwd wat dit inhoud eigenlijk? en hoe bedoel je een level in FC?
dvdkiwi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:43:
[...]

Ik gebruik altijd PS3trophies: Trophy guide & roadmap.
Wel in het Enegels, maar er moet ergens een Nederlandse versie van te vinden zijn.
Ok thnx, ja ik heb die Nederlandse nog niet gevonden helaas. scheelt mij wat appjes op een dag hahhaa

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-03 15:33
Ricloo86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:45:
[...]

Wel benieuwd wat dit inhoud eigenlijk? en hoe bedoel je een level in FC?
[...]

Ok thnx, ja ik heb die Nederlandse nog niet gevonden helaas. scheelt mij wat appjes op een dag hahhaa
Hahaha :) sorry man, ik zit met 2 vensters open.. en zit m'n post voor het Destiny topic vrolijk in het verkeerde venster te kloppen :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Anoniem: 100197

DarkElement schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 01:49:
[...]

Zelfde hier! :( iemand die een key overheeft toevallig? Graag via PM :)
een hele nacht gewacht op de download om vervolgens niet de game te kunnen spelen.

heeft iemand misschien ook een key voor mij? graag via PM 8)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb als het goed is 10 keys to Kyrat om weg te geven aan vrienden, maar klopt het dat die maar een enkele sessie van 2 uur kunnen joinen op 1 key?

• Ricloo86
dvdkiwi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:27:
Ik heb als het goed is 10 keys to Kyrat om weg te geven aan vrienden, maar klopt het dat die maar een enkele sessie van 2 uur kunnen joinen op 1 key?
Key? ik ben of nog niet ver genoeg of weet niet waar jullie het over hebben.

• WeAreLegion
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:27:
Ja klopt is het alleen het testen van Coop om mensen over te halen het spel te kopen :)

• Ricloo86
Wat houdt de multi player nou eigenlijk in bij dit spel?

Anoniem: 621586

Ricloo86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:39:
[...]

Haha erg herkenbaar, en met een kleine erbij wordt het helemaal minder haha
Maar spel loopt niet weg, en iedere keer een stukje vind ik ook prima.
De tijd van een spel niet los kunnen laten en er zelfs vrij voor nemen heb ik gehad haha

Voor het eerst ga ik eens kijken of ik mijzelf uit kan dagen om alle trophys te gaan halen :P
Wie is daar al aardig mee op weg en wat vindt je tot nu toe de leukste?
En weet iemand (naast de app) waar ik een overzicht kan vinden van de trophy's? Liefst in het Nederlands aangezien ik anders alsnog alles voor mijn neefje moet voorkauwen :*)
Vind het ook prima zo hoor, op zondag heb ik nog genoeg tijd. Spel loslaten begint me steeds beter te lukken :P.

Trophys daarentegen kan ik niet verdienen aangezien ik op de XBOX One speel en daarbij achievements moet bereiken. Begin daar vaak aan maar ben het vaak al snel beu.

• Ricloo86
Anoniem: 621586 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:32:
[...]

Trophys daarentegen kan ik niet verdienen aangezien ik op de XBOX One speel en daarbij achievements moet bereiken. Begin daar vaak aan maar ben het vaak al snel beu.
Achievements? je hebt toch gewoon je trophylijst die je kan bekijken? Zit er verschil in met een xbox dan?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

WeAreLegion schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:06:
[...]
Ja klopt is het alleen het testen van Coop om mensen over te halen het spel te kopen :)
Ik vind het wel een slimme zet van Ubisoft.

• Hoolz14
Anoniem: 621586 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:32:
[...]

Vind het ook prima zo hoor, op zondag heb ik nog genoeg tijd. Spel loslaten begint me steeds beter te lukken :P.

Trophys en Achievements zijn eigenlijk het zelfde.

414524

Ik heb een vreemd probleem.
Via een maat Far Cry 4 demo gekregen met een sleutel.
Nu heb ik het 1,5 uur met hem gespeeld, erg leuk.
Ik wil de game kopen, maar de PS store geeft een foutmelding:

Niet beschikbaar voor aankoop.

U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en):
Reeds in uw bezit
Far Cry® 4

Iemand die hier een oplossing voor weet? Thanks!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
414524 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:43:
Ik heb een vreemd probleem.
Via een maat Far Cry 4 demo gekregen met een sleutel.
Nu heb ik het 1,5 uur met hem gespeeld, erg leuk.
Ik wil de game kopen, maar de PS store geeft een foutmelding:

Niet beschikbaar voor aankoop.

U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en):
Reeds in uw bezit
Far Cry® 4

Iemand die hier een oplossing voor weet? Thanks!
Ik had hetzelfde probleem maar dan met de disc versie en heb toen de demo versie verwijderd. Daarna werkte farcry wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

bejaim schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:29:
[...]

Ik had hetzelfde probleem maar dan met de disc versie en heb toen de demo versie verwijderd. Daarna werkte farcry wel.
top tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ricloo86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:25:
Wat houdt de multi player nou eigenlijk in bij dit spel?
Dat je met meerdere spelers kan spelen denk ik? Rest kun je wel Googlen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Die stealth missies zijn wel echt een ultieme abominatie. Wat een gruwelijk slecht ontwikkelde ellende is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Welke stealth missies bedoel je precies?

Weet iemand trouwens hoe je aan de Z93 (aka AMR) met een silencer komt? Ik zie 'm niet tussen de normale rifles staan, en de signature heeft geen attachments. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:22
bram1984 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:09:

Weet iemand trouwens hoe je aan de Z93 (aka AMR) met een silencer komt? Ik zie 'm niet tussen de normale rifles staan, en de signature heeft geen attachments. Mis ik iets?
Als ik me niet vergis moet je alle outposts overnemen om de Z93 te unlocken.

Edit: of heb je het wapen al maar nog niet de silencer?

[ Voor 6% gewijzigd door peto84 op 29-11-2014 12:38 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat weet ik, maar daar zit geen silencer op, voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-05 20:24
bram1984 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:09:

Ik denk dat hij de missies bedoelt waarbij je de commander silenced moet uitschakelen zonder een alarm af te laten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het is weer even wennen...
Gisteren aan de game begonnen, maar in de eerste minuut al keer op keer dood.
Helemaal in het begin waar je, nadat de auto crasht, naar de radiotoren moet lopen.
Sneaky doen moet ik nog even aan werken, vooral als je geen wapen hebt :P

Het is wel weer precies Far Cry 3, maar dan een stuk mooier.
Ontzettend mooie setting! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay die arena is echt compleet ruk. Ik wil graag de Bushman hebben en daar moet je rank 10 in de arena voor halen. Net dik een uur staan grinden in dat ding, tikt de teller net level 3 aan. Gaat dat serieus zo ontzettend langzaam? Iemand tips waar je de meeste XP mee haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:12
Heb net de Gold Edition gekocht en heb nog 4 keys over. Mocht iemand willen spelen, let me know (PSN: GerardHenninger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morren
Hoe kun je eigenlijk je slots vrijspelen zodat je meer wapens bij je kan dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Craften. Een beetje opletten mag wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08

spaceboy

Op grote hoogte

Iemand advies voor Escape The Prison Camp? Ik speel op normal en vond het spel tot nu toe erg leuk. De moeilijkheidsgraad lijkt alleen opeens x 10. Twee van die machine geweer gasten 4 honden, 1 sniper, 5 gewone tegenstanders. En je hebt zelf 1 werpmes. Sterkte.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 13:44
spaceboy schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:47:
Iemand advies voor Escape The Prison Camp? Ik speel op normal en vond het spel tot nu toe erg leuk. De moeilijkheidsgraad lijkt alleen opeens x 10. Twee van die machine geweer gasten 4 honden, 1 sniper, 5 gewone tegenstanders. En je hebt zelf 1 werpmes. Sterkte.
Vooral sluipen, totdat je wat nomale wapens hebt zoals een boog en een machinegeweer. Dan is het aan jou de keuze: uitmoorden wat ik heb gedaan, of maken dat he wegkomt. Is niet zo heel lastig, ik deed het ook op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:55
Heb de campain gister uitgespeeld,vond hem minder dan far cry 3. Verder is dit echt een goede game,nu is de mp uitproberen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-05 20:28

Major_ton

Shoot!

Ik vind het tot nu toe ook echt weer een leuke game. Er is veel te beleven en de omgeving ziet er goed uit. Waar ik mij alleen erg aan stoor zijn de enorme hoeveelheid animal attacks. Echt heel hinderlijk en vooral onrealistisch. Ik werd laatst binnen 2 minuten door eerst een tijger, daarna een beer en vervolgens door 4 wolven aangevallen. Best sneu.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Pagina: 1 2 3 Laatste