Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Consoles] Far Cry 4

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

quote:
Vulchare schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:56:
Campaign inmiddels uitgespeeld. Binnenkort alle outposts resetten zodat ik de trucks kan hijacken. Iemand enig idee hoe je die makkelijk over kunt nemen?
Je hebt een vehicle takedown skill, die kan je gebruiken.
Anders even voor de truck uitrijden, uitstappen en de chauffeur doodschieten.
Is niet zo heel lastig, maar wel de makkelijkste manier ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• cacciatore63
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08-11-2015
Gewoon de allerbeste shooter voor de Xbox 360 en de allerlaatste aanschaf voor mijn gameconsole .
Ik zal hierna nog een keer Grand Theft Auto V spelen op mijn Xbox 360 en dan is het voor mij echt over en uit .
Far Cry 4 houd je gelukkig wel uren bezig met heel veel speelplezier , dus de komende weken zit ik wel goed .

Veel geld geeft veel vrijheid

• Pietert
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Opgelost, nieuw probleem dient zich aan: Hoe precies weet ik niet maar na COD:AW gespeeld te hebben met UTP ipv WiFi is het geluid weer terug. Nu hangt het spel in de lobyy waar het verbinding probeert te krijgen met de FC4 servers. Onmogelijk om dat scherm te skippen of af te breken. Wat een superfijne speelervaring is dit zeg, puur genieten.

Vreemde bug hier, ben net een dag bezig met dit spel en ben bij de missie waar je moet kiezen tussen het plan van de kerel om het kamp te verdedigen en het plan van de dame om iets anders te doen. Zie ze praten maar hoor niks, ook als ik de missie verlaat hoor ik verder niets meer behalve een achtergrond deuntje en het gevaar deuntje als bijvoorbeeld een adelaar je aan gaat vallen.
Mijn geweer, auto, voetstappen, radio's, gesproken teksten etc etc hoor ik allemaal niet meer. Iemand bekend met deze bug op de Xbox One? Vermaak me namelijk prima met dit spel alleen het gebrek aan audio maakt het echt stukken minder leuk.

Mijn console is verbonden met internet en de game is dus up to date, heb beide ingame audio settings verzet naar standaard. Geen idee wat ik verder nog kan doen, hoop van harte op de gouden tip hier!

Het effect lijkt erg op deze video van een PS4 bug, alleen heb ik voor de cutscene dus ook al geen audio meer en gebeurt het bij mij later in het spel. https://www.youtube.com/watch?v=xK7sBj4L82s

Pietert wijzigde deze reactie 05-01-2015 00:38 (24%)
Reden: Soortgelijke video gevonden

#huiskamer | Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people | Some days you're the pigeon, some days you're the statue

• Tim korsuize
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14-01-2015
Hallo ik heb een vraag weet niet of iemand mij verder kan helpen. Zit nu op 88 procent van de game. Ik zie bij vaardigheden dat ik zachte landing nog 1 buitenpost van de 2 onopgemerkt moet bevrijden. Ik heb alle buitenposten al bevrijd. Maar je kan ze nog wel opnieuw doen. Heb meerdere malen volledig onopgemerkt meerdere buitenposten bevrijd maar krijg mijn vaardigheid zachte landing niet unlocked. Heeft iemand mischien een idee hoe me dit nu nog gaat lukken? Groetjes Tim Korsuize

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:53
Werkt volgens mij alleen als je alle outposts reset. Wel bijzonder dat je vrijwel geen een outpost undetected hebt gehaald. Ik haalde dit zonder er überhaupt rekening mee te houden.

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
Vermaak me nog prima op het moment met de multiplayer, Outpost en Propoganda kunnen toch wel heel vermakelijk zijn.
De singleplayer nog 1 outpost te gaan geloof ik, maar na de verhaallijn uitgespeeld te hebben is dat toch iets minder interessant geworden.

Compassion will be your downfall!

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15:38
Vanmiddag Far Cry binnengekregen met de post, maar heb het volgende probleem. Het installeren duurt ontiegelijk lang, heb de prologue gespeeld en ben vanaf 14:30 aan het wachten tot ie geïnstalleerd is. Op moment van schrijven is ie net 71%.

Het gaat trouwens om de PS4 versie.

Poulske wijzigde deze reactie 16-01-2015 17:52 (7%)

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• APriem
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20-06 07:57
Iemand zin om mij te helpen met de co-op missies op de ps4? Ik moet een outpost veroveren als Hurk en vanaf de passagiersstoel een vehicle takeover uitvoeren. Als je me helpt, dan help ik jou uiteraard ook. Mijn Nick is Primus_Black.

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
quote:
APriem schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:10:
Iemand zin om mij te helpen met de co-op missies op de ps4? Ik moet een outpost veroveren als Hurk en vanaf de passagiersstoel een vehicle takeover uitvoeren. Als je me helpt, dan help ik jou uiteraard ook. Mijn Nick is Primus_Black.
In het Playstation Trophy Topic zoekt Frankaro iemand voor de co-op trophies voor de PS4 versie. Zijn ID staat op de eerste pagina.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• TheRaven123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08-06 13:20
ik word een beetje moedeloos, ik kan de blue sheep maar niet vinden!

Als ik op de map kijk en naar de locatie van het dier ga kom ik alles tegen, behalve die blue sheep -_-. Ik heb deze huiden echt nodig voor mijn ammo buidels.

Kan iemand mij helpen?

• ArsNova
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 12-12-2018
Kan de wingsuit niet besturen met m'n pc. Links en rechts gaat nog net, wel heeeel traag.
Maar omhoog of omlaag met geen mogelijkheid.
Zal wel aan mij liggen. Tips?

Oh sorry, zie nu pas dat het een console topic is :'(

ArsNova wijzigde deze reactie 03-02-2015 05:38 (14%)

• Mouse_NL
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 02:45
Vanavond beginnen met deze game. Gratis gekregen via de AC Unity aktie.

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Butch_NL
Kan iemand wellicht bevestigen dat er geen offline co-op is in Far Cry 4 (PS3 versie)? Bij Far Cry 3 vond ik het namelijk aangenaam dat het er wel in zat.

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
quote:
Butch_NL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:57:
Kan iemand wellicht bevestigen dat er geen offline co-op is in Far Cry 4 (PS3 versie)? Bij Far Cry 3 vond ik het namelijk aangenaam dat het er wel in zat.
Bij deze bevestigd, er zit enkel een online co-op in FarCry 4 en dan ook alleen met mensen uit je vriendenlijst dus geen randoms.

Compassion will be your downfall!

• Butch_NL
quote:
Cyclonus schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:19:
[...]

Bij deze bevestigd, er zit enkel een online co-op in FarCry 4 en dan ook alleen met mensen uit je vriendenlijst dus geen randoms.
Bedankt! Dan zal ik maar een vriend moeten overtuigen deze game ook in huis te halen. ;)

• Mouse_NL
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 02:45
Gane op 84% en meer dan 50 uur. Gaat heel veel tijd in zitten. GFX blijven gruwelijk mooi!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Campo di Casa
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-06 18:28
Ik speel FC4 op de PS4 en heb last van de bug bij de 3e missie van Yogie en Reggie (naked and screening).

Wanneer ik alle waypoints volg en aan het eind mijn gear pak, worden de trip-kleuren weer normaal en zou de missie klaar moeten zijn. Maar bij mij dus niet.

Las dat dit een bug was en als oplossing zou je de laatste patch moeten downloaden en de missie opnieuw moeten doen. Maar ik heb al de laatste patch (1.05).

Iemand een oplossing?

PSN ID: campodicasa

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Inmiddels een goed deel van het spel gespeeld en ben eigenlijk niet enorm onder de indruk.. Kan me erg goed in de volgende review vinden; http://www.thejimquisition.com/2014/11/far-cry-4-review-2/. Ook een kritiekpuntje waar ik me misschien nog wel het meest aan stoor. Het spel mag er dan wel erg mooi uitzien, ik vind de omgeving eerlijk gezegd (veel) te repititief. Ik heb nog niet de hele map vrijgespeeld, maar ik vind het jammer dat je (tot nu toe) alleen nog in missies in bijvoorbeeld de sneeuw terecht komt. Voor de rest lijken het gigantische omgevingen met kleine, copy-paste achtige outposts en groepjes huizen of grotten, en dan regio's met groene en in het noorden dan rode bomen...

Ik denk dat als er meer aandacht was geweest voor het minder generiek maken van de omgeving, dat dat al een hoop had gescheeld. Goed, het spel heeft heel sterke momenten en blijft wel leuk, maar dat het overal zo geprezen wordt snap ik niet zo. Over het algemeen ben ik het qua gameplay en verhaal eens met de review die ik linkte.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sorry voor de dubbelpost, maar iemand op de Xbone zin om mij te helpen 2 co-op achievements te halen (dan heb ik ze allemaal, namelijk ;) ). Duurt hooguit een kwartiertje.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Butch_NL
Vandaag/morgen (afhankelijk van het platform) komt de Yeti DLC uit voor deze game. Er zijn ook Trophies/Achievements mee te verdienen voor de liefhebber. Mocht je de season pass aangeschaft hebben, dan is deze DLC inbegrepen.

• toro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:17
Ik wou de demo spelen op de PS4 maar hij bleef naggen dat ik een Uplay account moest maken anders kon ik de co-op demo niet doen. Heb de demo toen maar verwijderd.

Is Uplay ook verplicht als je alleen de single player/Campaign wil gaan doen?

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:57
quote:
toro36 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:45:
Ik wou de demo spelen op de PS4 maar hij bleef naggen dat ik een Uplay account moest maken anders kon ik de co-op demo niet doen. Heb de demo toen maar verwijderd.

Is Uplay ook verplicht als je alleen de single player/Campaign wil gaan doen?
Doe geen moeite, als je alles werkend hebt, krijg je de melding dat je een key van een vriend of vriendin moet krijgen om Coop te kunnen spelen. Dus moet je iemand kennen die de volledige versie heeft en nog Keys To Kyrat over, die hij/zij aan jou wilt geven.

Dit is een beetje een vreemde constructie, maar deslanietemin: Dit is een top game en zijn geld zeker waard (mits je niet net drie andere Ubisoft games achter de rug hebt ;)).

Jumpman wijzigde deze reactie 10-03-2015 10:50 (4%)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• toro
Maar voor de single player alleen heb ik dan ook Uplay nodig?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nope, maar hierdoor kan ik wel me olifanten laten beschilderen!! :p
Ik heb geen PSN, maar nadat ik een uplay account had aangemaakt kon ik zo coop games spelen met random figures, me vriendenlijst binnen de game is leeg, me vermoeden is dat die aan PSN is gelinkt, maar die heb ik nog geen, of kan ik toch met vrienden co-oppen zonder PSN?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• toro
Aah thanks. Dat Uplay vond ik al zo'n DRM gedrocht op de pc en ik ben geen ubischoft fan meer.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:53
quote:
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:35:
Nope, maar hierdoor kan ik wel me olifanten laten beschilderen!! :p
Ik heb geen PSN, maar nadat ik een uplay account had aangemaakt kon ik zo coop games spelen met random figures, me vriendenlijst binnen de game is leeg, me vermoeden is dat die aan PSN is gelinkt, maar die heb ik nog geen, of kan ik toch met vrienden co-oppen zonder PSN?
Vergeet die robocop gun niet. ;)

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Kan ik friends toevoegen zonder een PSN account, zodat ik in FC4 met hun kan coopen, ipv tegen randoms? (dit werkt wel nl..)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

:X :? niemand?!

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:57
quote:
SAiN ONeZ schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:49:
Kan ik friends toevoegen zonder een PSN account, zodat ik in FC4 met hun kan coopen, ipv tegen randoms? (dit werkt wel nl..)
quote:
Zonder PSN Account sowieso niet, zonder PSN Plus kan je niet online gamen. Dus nee.

Jumpman wijzigde deze reactie 13-03-2015 21:25 (16%)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Speel regelmatig binnen Fifa15 online, en heb ook al verschillende coop games binnen fc4 gejoined zoals je kunt lezen, dus je info klopt niet helemaal, of hoe verklaar je dit?

Of is een psn account voldoende voor bovenstaande ? Volgens mij heb ik me enkel bij ea en uplay aangemeld namelijk, of is voor de username op de ps4 ook een registratie nodig dan? Staat me niet bij, maar dat wil niks zeggen :P

• voxxel
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 10-06 22:40
Zijn er nog tweakers die dit spelen op de ps4? Ik zoek iemand om de 2 co-op trophies mee te halen.

• ChrisLNFF
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:22
quote:
voxxel schreef op zondag 12 april 2015 @ 11:21:
Zijn er nog tweakers die dit spelen op de ps4? Ik zoek iemand om de 2 co-op trophies mee te halen.
Ben gisteren begonnen, dus voeg mij maar toe. Speel meestal in de avonden een paar uurtjes.

• ChrisLNFF
Inmiddels de game bijna uitgespeeld en bezig met de laatste trophys. Wie o wie wil mij helpen met de co op trophy?

• Campo di Casa
quote:
ChrisLNFF schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:39:
Inmiddels de game bijna uitgespeeld en bezig met de laatste trophys. Wie o wie wil mij helpen met de co op trophy?
Ik heb de game al uitgespeeld en ben weer opnieuw begonnen. Heb de co-op trophys ook nog niet. Zal je wel ff toevoegen ;)

Mijn PSN: campodicasa

• ChrisLNFF
quote:
Campo di Casa schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:47:
[...]

Ik heb de game al uitgespeeld en ben weer opnieuw begonnen. Heb de co-op trophys ook nog niet. Zal je wel ff toevoegen ;)

Mijn PSN: campodicasa
Super!

• Campo di Casa
Kan iemand mij ff helpen met het behalen van de 'agressie in het verkeer' trophy? Dat is de laatste trophy die ik nog moet halen.

PSN: campodicasa

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:05

Geronimous

Moderator Spielerij
Heb de game net gekocht, moet nog beginnen. Dus als er straks co-op gespeeld moet worden ;)
Gratis rage momentjes inbegrepen*

FT-17 FTW!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:05

Geronimous

Moderator Spielerij
quote:
ThomasXIV schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 01:37:
Inmiddels een goed deel van het spel gespeeld en ben eigenlijk niet enorm onder de indruk.. Kan me erg goed in de volgende review vinden; http://www.thejimquisition.com/2014/11/far-cry-4-review-2/. Ook een kritiekpuntje waar ik me misschien nog wel het meest aan stoor. Het spel mag er dan wel erg mooi uitzien, ik vind de omgeving eerlijk gezegd (veel) te repititief. Ik heb nog niet de hele map vrijgespeeld, maar ik vind het jammer dat je (tot nu toe) alleen nog in missies in bijvoorbeeld de sneeuw terecht komt. Voor de rest lijken het gigantische omgevingen met kleine, copy-paste achtige outposts en groepjes huizen of grotten, en dan regio's met groene en in het noorden dan rode bomen...

Ik denk dat als er meer aandacht was geweest voor het minder generiek maken van de omgeving, dat dat al een hoop had gescheeld. Goed, het spel heeft heel sterke momenten en blijft wel leuk, maar dat het overal zo geprezen wordt snap ik niet zo. Over het algemeen ben ik het qua gameplay en verhaal eens met de review die ik linkte.
Wat dat betreft is Red Dead Redemption nog vrij ongeslagen. Daar zat werkelijk vanalles in aan omgevingen...

FT-17 FTW!

• Campo di Casa
quote:
Jeroenimoes schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:12:
Heb de game net gekocht, moet nog beginnen. Dus als er straks co-op gespeeld moet worden ;)
Gratis rage momentjes inbegrepen*
Oké dan. Laat maar weten als je zo ver bent. Kijk wel ff of je dan de skill "drive-by-kill-of-hoe-dit-ook-mag-heten" hebt. dan kan jij meteen dezelfde trophy pakken. Had namelijk dezelfde probleem toen ik de co-op deed met ChrisLNFF en ik zelf deze skill niet had ;)

Campo di Casa wijzigde deze reactie 14-05-2015 18:27 (3%)
Reden: Typo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• exactor it
  • Laatst online: 23:25

exactor it

Moderator Spielerij
Zijn er spelers op de One die de coop achievements willen halen? De skill eerst unlocken is wel handig. :)

exactor it wijzigde deze reactie 24-05-2015 16:35 (3%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-06 16:25
Far Cry 2 was mijn laatste deel, ben nu bezig meet deel 4, ziet er grafisch top uit, leuk met die dieren.
Ben pas net begonnen, maar klinkt goed

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-06 11:38

Niku

Alagaesii

Zie dat er een complete edition is uitgekomen van Far Cry 4, daar ben ik wel erg in geïnteresseerd! Even wachten tot ie wat goedkoper is.

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17-06 14:34
Far Cry 5 ziet er toch wel weer uit als een leuke game. Geen hoogvlieger maar gewoon een leuke vermakelijke game.

Op Twitch @Ubisoft nu een livestream van het spel. Voor de geïnteresseerden.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
weet iemand of de gold edition van far cry 4 op de disk zit of als code erbij ? (PS4). kon het antwoordt niet snel vinden op google.

Hamazaki wijzigde deze reactie 08-11-2018 13:08 (21%)

Pagina: 1 2 3 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Internet

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True