[Consoles] Far Cry 4

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 15:17

spaceboy

Op grote hoogte

Major_ton schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:24:
Ik vind het tot nu toe ook echt weer een leuke game. Er is veel te beleven en de omgeving ziet er goed uit. Waar ik mij alleen erg aan stoor zijn de enorme hoeveelheid animal attacks. Echt heel hinderlijk en vooral onrealistisch. Ik werd laatst binnen 2 minuten door eerst een tijger, daarna een beer en vervolgens door 4 wolven aangevallen. Best sneu.
Misschien ruik je gewoon lekker. :P

Ik vind het een toffe game. Heb Far Cry 3 nooit gespeeld, maar die ga ik alsnog halen. Vermaak me er prima mee. Gisteren eindelijk toch de prison weten te escapen en nu ben ik rustig bezig met noord Kyrat. Valt me wel op dat ik ontzettend sloom ben (zeker vergeleken met wat je soms op internet hoort), ben nu 17 uur bezig volgens de statistieken (het voelt als 40) :) en ik ben op 55%.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik speel de game zo-nu-en-dan tussen wat andere games door.

Speel momenteel:

GTA 5 (gisteren de aftiteling gehad, dus ga nu alles bij elkaar zoeken)
Far Cry 4
LBP 3

Daarnaast speel ik ook actief assetto corsa op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

bram1984 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:02:
Okay die arena is echt compleet ruk. Ik wil graag de Bushman hebben en daar moet je rank 10 in de arena voor halen. Net dik een uur staan grinden in dat ding, tikt de teller net level 3 aan. Gaat dat serieus zo ontzettend langzaam? Iemand tips waar je de meeste XP mee haalt?
Heb eigenlijk dezelfde vraag, gaat niet heel hard met punten in de arena, headshots en takedowns leveren meeste punten op maar verder nog niet echt iets gevonden waar je snel veel punten kan halen.
Major_ton schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:24:
Ik vind het tot nu toe ook echt weer een leuke game. Er is veel te beleven en de omgeving ziet er goed uit. Waar ik mij alleen erg aan stoor zijn de enorme hoeveelheid animal attacks. Echt heel hinderlijk en vooral onrealistisch. Ik werd laatst binnen 2 minuten door eerst een tijger, daarna een beer en vervolgens door 4 wolven aangevallen. Best sneu.
Heb ook wel regelmatig dat ik aan het sluipen ben door de bosjes en ineens een Eagle in je arm hangt, positie is dan ook wel vaak verraden en was al het sluipen voor niks en een eagle vliegt na de aanval nog weg, een tijger e.d. blijven aanvallen tot jij of zij dood zijn.
Maar er is zeker een hoop te doen en geniet verder flink van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-06 10:30

fdisk

XBL: fd1sk

spaceboy schreef op maandag 01 december 2014 @ 07:37:
[...]

Misschien ruik je gewoon lekker. :P

Ik vind het een toffe game. Heb Far Cry 3 nooit gespeeld, maar die ga ik alsnog halen. Vermaak me er prima mee. Gisteren eindelijk toch de prison weten te escapen en nu ben ik rustig bezig met noord Kyrat. Valt me wel op dat ik ontzettend sloom ben (zeker vergeleken met wat je soms op internet hoort), ben nu 17 uur bezig volgens de statistieken (het voelt als 40) :) en ik ben op 55%.
Ik ben ook niet erg snel, word dan ook overal afgeleid en kom er dan na twee uur van zwaaien aan touwen, vissen met mortieren en jagen op tijgers en neushoorns achter dat ik mezelf als doel had gesteld een bepaalde toren te beklimmen, maar dan is het alweer tijd voor iets anders... Dan maar morgen, en dan begint het hele verhaal van voren af aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Hoe hijack ik een enemy convoy (die grote truck)?
Ik kom ze af en toe tegen als ik rond rij, maar een andere mogelijkheid dan ze kapot te knallen met een grenade launcher zie ik niet...

*edit*
Nevermind...
Ik kan natuurlijk de bestuurder doodschieten :+

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2014 13:15 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:56:
Hoe hijack ik een enemy convoy (die grote truck)?
Ik kom ze af en toe tegen als ik rond rij, maar een andere mogelijkheid dan ze kapot te knallen met een grenade launcher zie ik niet...
Het is in elk geval een skill die je kunt leren, dan kun je met een auto / brommer / gyrocopter ernaast gaan ridjen / vliegen en dan spring je gewoon over.

Als je die skill niet hebt kun je ook de chauffeur neerknallen, net als met van die karma events waar je een courier moet neerknallen, die kun je gewoon uit zijn auto of van z'n quad afknallen. De brute manier is natuurlijk een RPG, maar dan heb je minder te hijacken... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 16:40
Ik wil 'm graag op 100% halen, dus ook alle collectables doen enzo. Nu had ik wat kaarten gekocht en dan zie je gewoon alles wat je moet zoeken op de map, klopt dat? Of moet je dan alsnog zoeken in een "gebiedje"?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat klopt.
Het enige is dat als je in de buurt van een masker komt het zoekgebied blauw wordt.
Dat is het enige waar je nog even naar moet zoeken dus.

Ik heb zelf ook alle kaarten gekocht, en ik zit pas op 10%.
Er komt zoveel geld binnen dat ik echt niet weet wat ik er mee moet :P

*edit*
Iemand een idee hoe ik outposts bevrijd zonder ontdekt te worden?
Ik moet er nog eentje, om een skill te leren, maar krijg het niet voor elkaar.
Ben 15 tot 20 keer bezig geweest met een outpost, maar iedere keer zien ze me.
Ik heb alles geprobeerd; sniper met supressor op afstand, bait, sneaky sluipen en knifen, guns for hire...
Ik heb nog maar 1 easy outpost over, maar daar heb ik al eens gefaald.
Toen ze me zagen ben ik weggegaan en andere missies gaan doen. Dus ik weet niet of ik die als "undetected" krijg als ik 'm wel ongezien haal...

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 02-12-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 621586

dvdkiwi schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:30:
Dat klopt.
Het enige is dat als je in de buurt van een masker komt het zoekgebied blauw wordt.

*edit*
Ik heb alles geprobeerd; sniper met supressor op afstand, bait, sneaky sluipen en knifen, guns for hire...
Toen ze me zagen ben ik weggegaan en andere missies gaan doen. Dus ik weet niet of ik die als "undetected" krijg als ik 'm wel ongezien haal...
Ik ben ook gewoon sneaky te werk gegaan, eerst er wel voor zorgen dat je alle vijanden heb gemarkeerd doormiddel van de camera. Zo weet je hoe ze lopen en kan je daarop inspelen. Met het gooien van werpmessen op de vijanden en af en toe een eliminatie moet het wel lukken. Zorg er wel voor dat je een outpost kiest zonder honden of van die heavy gunners, die honden zijn bloedje irritant en die gunners krijg je niet zo makkelijk geëlimineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
dvdkiwi schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:30:
Dat klopt.

*edit*
Ik heb ook alle maps, en zover ik weet zijn er 150 posters die je moet verwijderen. Maarrrrr, ook al heb ik alle kaarten, ik zie zeker niet 150 posters op de map :P Zijn sommige verborgen ofzo?

Edit: En trouwens, ik heb alle Outposts gewoon gedaan door te sniperen, ben bij geen eentje ontdekt. Natuurlijk wel met silencer erop >:)

Nog een edit: Het helpt ook om kooien "open te schieten" in Outposts, zodat de beestjes aldaar hun werk kunnen doen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Maichel op 02-12-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 15:41
GerardHenninger schreef op zondag 30 november 2014 @ 02:19:
Heb net de Gold Edition gekocht en heb nog 4 keys over. Mocht iemand willen spelen, let me know (PSN: GerardHenninger)
van GHB tv en die fotograaf? zie je vaak op FB voorbij komen bij robbie :) zal je vanaaf toevoegen op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 11:06
Anoniem: 621586 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:04:
[...] of van die heavy gunners, die honden zijn bloedje irritant en die gunners krijg je niet zo makkelijk geëlimineerd.
Zorg dat je een silenced sniper (Z93 ftw) vrijspeelt. Headshot is kill.

@kiwi: ik ben ook bij vrijwel geen enkele outpost ontdekt. Gewoon op een afstand rond de basis blijven lopen en enemies spotten, zoals ook al eerder aangegeven. Bij de latere outposts hebben de alarms trouwens zo neergezet dat je ze niet allemaal met een sniperrifle kunt uitschakelen.
Alleen maar door sniperen vanuit struiken.
Als je in een struik zit, dan kunnen ze zelfs naast je staan, zonder dat ze je zien!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Jackal131 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:30:
[...]

Zorg dat je een silenced sniper (Z93 ftw) vrijspeelt. Headshot is kill.

@kiwi: ik ben ook bij vrijwel geen enkele outpost ontdekt. Gewoon op een afstand rond de basis blijven lopen en enemies spotten, zoals ook al eerder aangegeven. Bij de latere outposts hebben de alarms trouwens zo neergezet dat je ze niet allemaal met een sniperrifle kunt uitschakelen.
Alleen maar door sniperen vanuit struiken.
Als je in een struik zit, dan kunnen ze zelfs naast je staan, zonder dat ze je zien!
LOL...ik heb ze ook allemaal silenced gehaald en lees nu pas dat je die alarmen dus blijkbaar ook kapot kan schieten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat met silence sniper deed ik in Far Cry 3 vooral, en ook de alarmen kapot schieten. Ik dacht laat ik het bij Far Cry 4 eens op een andere boeg gooien en alleen maar mijn messen gebruiken. Bevalt me opzich wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Blijf het alleen raar vinden waarom ik niet alle posters op de map zie terwijl ik wel alle kaarten heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
NoGinryuGo schreef op zondag 30 november 2014 @ 18:02:
[...]

Vooral sluipen, totdat je wat nomale wapens hebt zoals een boog en een machinegeweer. Dan is het aan jou de keuze: uitmoorden wat ik heb gedaan, of maken dat he wegkomt. Is niet zo heel lastig, ik deed het ook op normal.
Even wachten tot die gast met vlammenwerpen en hond wegloopt naar beneden en dan moet je links naar beneden via een trappetje. Volgende enemy kun je killen met mes (gooien). En daarna ben ik gerushed naar de toren links van je en snel omhoog geklommen. Daar zit een gast met een sniper die kill je en daar liggen dan ook extra wapens. Vervolgens pak je de sniper en dan rustig campen en alles uitroeien.

Misschien een beetje lastig, maar op die manier was het voor mij goed te doen. Wel een pittig stukje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:47
Vanaf het punt waar je naar beneden gaat via het trapje (zoals hierboven beschreven) ben ik steeds rechts gebleven. Je blijft dan onder en muurtje zodat niemand je ziet. De laatste paar meters is het gewoon en kwestie van rennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Heb nu een super wapen, de MG42...wat een ding :D

http://farcry.wikia.com/wiki/MG42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja dat is de Buzzsaw. Die is echt mega overpowered. :p

Ik heb mijn setup nu helemaal rond:

- Grenade launcher sidearm voor vijandelijke voertuigen
- Z93 met alle attachments voor de lange afstand
- Signature 87 shotgun voor close range en wilde dieren
- Bushman als allround assaultrifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degenen die bezig zijn in de Arena voor die wapen unlock, er is een app op IOS, vast ook voor Android, die heet Far Cry 4 Arena Master, deze kun je koppelen aan je uplay account en dan in de app XP verdienen voor je Arena, ik ben er beetje mee aan het spelen geweest en XP gaat in de app wel harder dan in de game zelf, vooral ook omdat je meerdere dingen extra kan in de app.
Ik ben zelf in korte tijd al bijna level 9 in de arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bram1984 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:46:
Ja dat is de Buzzsaw. Die is echt mega overpowered. :p

Ik heb mijn setup nu helemaal rond:

- Grenade launcher sidearm voor vijandelijke voertuigen
- Z93 met alle attachments voor de lange afstand
- Signature 87 shotgun voor close range en wilde dieren
- Bushman als allround assaultrifle
Ja sick he :) Vooral met die extra scope!

Die soort van stinger is ook tof. Ik had 'm als vervanger voor de RPG en dacht dus ook dat ie ongeveer hetzelfde deed. Eerste keer schieten ging die missle dus omhoog en ik dacht echt...WTF...maar daarna regent ie dus neer in de vorm van een soort mortar. Ook tof dat je verhicles kan locken enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Echt he, sinds ik hier de vraag postte pak ik iedere outpost zonder detected te worden :P
Beetje in de bosjes zitten, snipen en aas gooien.
Ze hebben inderdaad niks door.

Gisteren net de Arena missie gehad van Yogi en Reggie, dus ik kan ook de uitdaging aangaan :)
Al denk ik dat ik het na round 5 wel snel gezien heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rank 10 unlocked de Bushman signature, de vetste assault rifle. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Je moet om 'm op 100% te krijgen ook alle wapens vrijspelen, en dus ook persee die arena shit doen...jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 07:43
Makkelijkste manier om de outposts undetected te bevrijden: start met het kapot schieten van het controle kastje bij elk alarm (snipergun / bow)... nu is het een kwestie van alle bovengenoemde tactieken toe te passen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is niet echt handig, want vijanden hebben je dan meteen door, al weten ze niet precies waar je zit. Zolang ze je niet zien, zullen ze ook het alarm niet inschakelen. Kun je net zo goed eerst de loners af pikken en daarna de rest. Je mag niet gezien worden, dus of je dat kastje nu wel of niet kapot schiet, doet er weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Shit, ben bijna door het spel (alle outposts, towers en fortresses) maarrrr... Een van de skills is Soft Landing. Kennelijk heb ik geen enkele outpost undetected vrijgespeeld, want er staat 2 remaining. Weet iemand of dat nog kan op een bepaalde manier als je ze allemaal al HEBT vrijgespeeld? Zo'n Outpost Master opdracht werkt niet iig... Balen, wil wel platinum halen, maar weinig trek aan een 2e playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Daarom wilde ik ook weten hoe ik ze undetected kon uitschakelen.
Ik had er pas 3 gedaan, maar inderdaad met het oog op die skill.

Hoe werkt die arena rank precies?
Ik heb "battles" gedaan en kwam tot ronde 14, waar ik kapot werd gescheurd door een beer.
Nu ben ik arema rang 2.
Moet ik gewoon de verschillende modi (battles, endless en weapons) spelen en bij iedere modus zo ver mogelijk komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:16
dvdkiwi schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:10:

Moet ik gewoon de verschillende modi (battles, endless en weapons) spelen en bij iedere modus zo ver mogelijk komen?
handigste is die Battle, daar krijg je het snelste de punten mee bij elkaar (een ronde compleet is veel bonuspunten), heeft mij een uur of 2 gekost maar heb nu ook de Bushmaster. Endless schiet niet op en met die wapens is gewoon prut omdat je niet veel ammo kan oppakken.
Wat overigens in alle modi helpt is veel melee kills maken, dat tikt harder aan dan gewoon afschieten.

[ Voor 31% gewijzigd door Speedy op 03-12-2014 20:28 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks, ik ga maar weer wat battles doen dan ;)

Van mij hadden ze trouwens die wazige drugslevels van Yogi en Reggie weg mogen laten.
Ik vind er maar weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:10:
Daarom wilde ik ook weten hoe ik ze undetected kon uitschakelen.
Ik had er pas 3 gedaan, maar inderdaad met het oog op die skill.

Hoe werkt die arena rank precies?
Ik heb "battles" gedaan en kwam tot ronde 14, waar ik kapot werd gescheurd door een beer.
Nu ben ik arema rang 2.
Zojuist uitgespeeld. Zonde dat ik dat te laat wist van die undetected outposts, wel slecht dat je die niet kan herhalen. Nou ja, misschien ga ik ooit nog 'n tweede playthrough doen. Maar eerst ff niet. Was een erg vermakelijke game. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Ben ik de enige die totaal niet toe komt aan het verhaal? Ik probeer het wel maar dan denk ik: nog ff deze outpost, nog ff die toren, oh misschien wel handig om ff wat spullen te upgraden, nog even hier kijken, als ik er dan toch ben kan ik net zo goed deze challenge ff doen etc.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:03
veldkampj schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:30:
Ben ik de enige die totaal niet toe komt aan het verhaal? Ik probeer het wel maar dan denk ik: nog ff deze outpost, nog ff die toren, oh misschien wel handig om ff wat spullen te upgraden, nog even hier kijken, als ik er dan toch ben kan ik net zo goed deze challenge ff doen etc.. :P
Nope, je bent zeker niet de enige :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Pretty much ja. Ik houd er wel van, genoeg te doen in de game zonder dat het verveeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb er nu zo'n 30 uur in zitten en heb pas 52% completed.
Ik doe ook meer de random missions (incl torens/outposts etc) dan het verhaal.
Maar ik moet snel "A key to the north" gaan doen; dan kan ik weer wat skills leren.
22 skill punten nu maar niks om ze aan uit te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar heb ik zeker wel last van. Toen ik het spel kreeg dacht ik in 2 en een halve week het spel wel uit te spelen. Krijg zaterdag namelijk voor sinterklaas (ja wij houden het op 6 december) gta V voor de X1 en wilde daar dan meteen aan gaan beginnen. Dat gaat denk ik niet gebeuren aangezien ik nog niet eens het noorden heb bereikt door al die challenges etc. te doen. Dit spel is gewoon te leuk dat je niets wilt missen. Steeds als ik een verhaalmissie wil beginnen rijd of loop ik weer ergens langs wat interessant is en ben ik weer een uurtje verder. :P Toch klote dat er zoveel leuke games uitkwamen in November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-06 23:23
Ik wil graag de skill ''oneindig rennen + sneller sluipen'' maar daarvoor moet je de skill die daarvoor zit unlocken. Dat moet je doen door 2 (dacht ik) outpost undetected te behalen. Ik moet er nog 1, maar dit kun je dus alleen als je voor het eerst bij zo n outpost komt? En niet bij zon replay van een ''outpost master'' quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is alleen mogelijk als je voor het eerst bij een outpost komt, heb het zelf namelijk maandag bij een outpost geprobeerd die ik al bevrijd had maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-06 23:23
Das wel minder vind ik.... Mogen ze wel veranderen met een update.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Als je ALLE (alleen dan!) outposts hebt gehad kun je in het menu bij Gameplay wel ALLE outposts resetten naar hostile. Heb nog niet getest of je daarmee wél die skill kan unlocken.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mogen ze inderdaad veranderen, gelukkig heb ik nog outposts in het noorden die ik moet bevrijden...
Dat andere heb ik niet getest, maar zou een mogelijkheid kunnen zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 621586 op 04-12-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

spaceboy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:35:
Als je ALLE (alleen dan!) outposts hebt gehad kun je in het menu bij Gameplay wel ALLE outposts resetten naar hostile. Heb nog niet getest of je daarmee wél die skill kan unlocken.

Anyone?
Antwoord op mijn vraag hierboven: yes, zo kan het wel. ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb nu net het noorden unlocked, maar het wordt wel een beetje eentonig...
Outpost liberaten, wéér een assassination missie, wéér een hostage resque missie, wéér een hunting missie...
Verder weinig op de game aan te merken, maar het geeft me een beetje een Assassins Creed 1 gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is inderdaad teveel van hetzelfde te doen wat enigszins jammer is. Toch vermaak ik me uitstekend met de game en wanneer ik het uitgespeeld heb zal ik het in de toekomst zeker weer eens spelen wanneer ik even geen nieuwe game te spelen heb. Bij Far Cry 3 was het ook veel van hetzelfde maar heb ik me de 2e keer weer vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:27:
Ik heb nu net het noorden unlocked, maar het wordt wel een beetje eentonig...
Outpost liberaten, wéér een assassination missie, wéér een hostage resque missie, wéér een hunting missie...
Verder weinig op de game aan te merken, maar het geeft me een beetje een Assassins Creed 1 gevoel.
Verwend kreng... :)
Het is natuurlijk wel veel van hetzelfde, maar de missies van Longinus en Sabal of Amita / Golden Path maken het wel net afwisselend genoeg. Ik vond het uitermate vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat soort missies zijn zeker leuk :)
Net alle torens gehad en de Buzzsaw vrijgespeeld. Wat een ding !
En ik hoef nog maar 3 skills, maar heb slechts 43 skillpoints meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-04 15:30
Hoe komen jullie in het noorden?
Ik wil alle torens innemen maar hij zegt bij die grote brug dat ik terug moet gaan en vervolgens wordt ik keihard neergemaaid als ik doorloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Meer campainmissies doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ahhhh oke ik dacht eerst ff alle torens en outposts veroveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat gaat niet lukken :P
Ik dacht ook met de chopper die kant op te gaan, maar dat werkt dus niet.
Je moet eerst "A key to the north" voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hebben jullie ook last van een vreemde glinstering in huiden van dieren? Ook na skinnen. Kort filmpje van gemaakt. Vooral bij het been is het goed zichtbaar.

[YouTube: http://youtu.be/qtxXhZ0tNEY]

Gisteren ook nog een grappig momentje trouwens. Die grenade launcher blijft handig voor voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die grenade launcher is een van mijn meest gebruikte wapens denk ik :P

Gisteren de storymode uitgespeeld, met 85% total completion :)
Wel weer een ontzettend toffe game, maar niet zo'n episch einde als deel 3 had (waar je je afvroeg of je de boot met jou erop zag wegvaren of dat jij op het strand stond en de boot zag wegvaren).
Maar de muziek, vooral tijdens de laatste missies: fantastisch!

spoiler:
Ik heb trouwens in het verhaal wisselend gekozen voor Amita danwel Sabal.
Behalve bij de laatste keuzemissie, waar Amita de tempel kapot wilde maken. Daar kon ik natuurlijk niet in meegaan. Ik heb haar na die missie ook niet vermoord trouwens. Pagan Min evenmin.
Ik weet niet in hoeverre dat nog invloed heeft op het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:18:
spoiler:
Ik heb trouwens in het verhaal wisselend gekozen voor Amita danwel Sabal.
Behalve bij de laatste keuzemissie, waar Amita de tempel kapot wilde maken. Daar kon ik natuurlijk niet in meegaan. Ik heb haar na die missie ook niet vermoord trouwens. Pagan Min evenmin.
Ik weet niet in hoeverre dat nog invloed heeft op het einde?
spoiler:
Ik heb steeds voor Amita gekozen (gewoon: omdat het een lekker wijf is) :P, maar helemaal aan het einde (na de laatste missie) heb ik haar neergeknald. Niet dat het enig effect had (behalve dat die Golden Path gasten die erbij lopen dan ook even boos zijn), net als het neerschieten van De Pleur als hij gevangen in zijn kooitje bij de afgrond staat. Sowieso is dat dat wat apart, de missie dat je De Pleur moest ontvoeren heb ik hem (juuuust to be sure) een heel magazijn in zijn hoofd leeggeschoten voordat ik zijn lichaam meenam. Later in het verhaal loopt hij gewoon weer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zit net even op youtube alle eindes/keuzes te bekijken, maar ik heb het stuk gemist op het einde
spoiler:
waar Amita de burgers sommeert naar huis te gaan anders worden ze neergeschoten.
Anders had ik haar ook wel neergeschoten.
Uiteindelijk blijkt Amita net zo'n bitch als Sabal... welke je ook kiest, leuker wordt het er in Kyrat niet op ;)
Ik ben in ieder geval blij dat Pegan nog leeft, want dat was wél een toffe dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Kyrat airport speel je zeker ook pas vrij met missies?
Ik probeerde het te veroveren, alarmen uit schakelen, etc etc maar het wordt niet van mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Yes, dat is ook een missiedingetje ;)
Vanmiddag iemand geholpen met neushoorns, maar alles is een eitje met die buzzsaw :P
Prrrrrt... Neushoorn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371560

dvdkiwi schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:28:
Ik zit net even op youtube alle eindes/keuzes te bekijken, maar ik heb het stuk gemist op het einde
spoiler:
waar Amita de burgers sommeert naar huis te gaan anders worden ze neergeschoten.
Anders had ik haar ook wel neergeschoten.
Uiteindelijk blijkt Amita net zo'n bitch als Sabal... welke je ook kiest, leuker wordt het er in Kyrat niet op ;)
Ik ben in ieder geval blij dat Pegan nog leeft, want dat was wél een toffe dude.
Om het stukje te zien moet je
spoiler:
naar het plaatsje Tirtha toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ah, dat verklaart het.
Apart dat daar dan geen missiemarker voor op de map staat.
Ik ga eens even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik vind het nog best een lastig spel, heb eerdere FC games op de pc gespeeld en doe deze op de PS4, maar ga nog best vaak dood, ook op normal :X

De AI is ook nog geen spat veranderd t.o.v. FC3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 16:43
shoombak schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:29:
ik vind het nog best een lastig spel, heb eerdere FC games op de pc gespeeld en doe deze op de PS4, maar ga nog best vaak dood, ook op normal :X

De AI is ook nog geen spat veranderd t.o.v. FC3 8)7
Ik heb dus het zelfde, ik heb deel 1 t/m 3 op de PC gespeeld maar nu op de XboxOne heb ik er toch zwaar moeite mee.
Heel wat ervaring met COD1 t/m MW1, ook op ClanBase/ESL en TWL competities gespeeld maar shooters op de console is toch heel andere koek.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Earzz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:19:
[...]

Ik heb dus het zelfde, ik heb deel 1 t/m 3 op de PC gespeeld maar nu op de XboxOne heb ik er toch zwaar moeite mee.
Heel wat ervaring met COD1 t/m MW1, ook op ClanBase/ESL en TWL competities gespeeld maar shooters op de console is toch heel andere koek.
Wat vaak helpt als je het lastig vindt is de eerste keer automatisch laten aimen. Als je een bewegend doelwit hebt niet blijven schieten, maar even focus loslaten en dan weer aimen. Dan krijg je wat hulp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roo
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Weet iemand wanneer je precies het 4e fort (Pagan Min, rechtsboven op de kaart) kan veroveren? Ik had hem helemaal klaar (ongezien, ergens van achter een dakje), maar nadat alles en iedereen dood was en ik vrij door het fort kon lopen kreeg ik het niet! Mogelijk was ik iets te vroeg in het spel. De eerste drie forten heb ik al wel vrij. Zit op ongeveer 60% completion.

Of moet je verplicht "gezien" worden en moet je per se de helicopters vernietigen? Want die heb ik dus niet gezien...

Thank God for the Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-06 12:48
Wat een vet spel! Zo'n outpost overnemen door gewoon lokaas in het vijandelijk kamp te flikkeren is echt te geniaal, gewoon voor gaan zitten popcorn erbij en kijken hoe ze allemaal afgeslacht worden :D

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Doe ik sowieso nooit. Voor die kills krijg je namelijk geen XP en daarbij vind ik headshots met de Z93 maken een stuk vetter. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb deze game vrijwel helemaal met pijl en boog gespeeld. Alleen de enemies met dikke body armor en voertuigen heb ik met de noob tube gedaan.

Wel geniaal dat je gewoon met pijl en boog lekker kan stealthen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Roo schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:02:
Weet iemand wanneer je precies het 4e fort (Pagan Min, rechtsboven op de kaart) kan veroveren? Ik had hem helemaal klaar (ongezien, ergens van achter een dakje), maar nadat alles en iedereen dood was en ik vrij door het fort kon lopen kreeg ik het niet! Mogelijk was ik iets te vroeg in het spel. De eerste drie forten heb ik al wel vrij. Zit op ongeveer 60% completion.

Of moet je verplicht "gezien" worden en moet je per se de helicopters vernietigen? Want die heb ik dus niet gezien...
Krijg je vanzelf bericht van als het zover is.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371560

......

Sorry lees zowel het pc als console topic, wilde eigenlijk in het pc topic posten.
Heb het de vraag hier dus maar verwijderd.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 371560 op 09-12-2014 23:41 ]

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-06 09:12

Major_ton

Shoot!

Heerlijk spel dit hoor! Als je de ophef over 'veel van hetzelfde ten aanzien van FC3' kan laten varen, dan blijft er gewoon hele vette game ervaring over. Ik had het van te voren niet gedacht dat ik de setting van FC4 leuker zou gaan vinden dan die van FC3. Er zit veel detail in de omgeving en al dat klimmen om op speciale plekjes te komen is erg leuk. Zeker met het uitzicht wat het soms oplevert. Ook wel zo leuk is dat ik het noorden mooier en boeiender vind qua landschap dan het zuiden. Ik vind ditmaal het verhaal alleen wel wat dunner dan wat ik mij nog kan herinneren van het voorgaande deel. Zeker naar het einde wordt er voor mijn gevoel nou niet echt naar een climax toegewerkt. Ik had wat meer van Pagan Min verwacht. Had iemand anders dat idee ook?

Ik moet nog 1 outpost en het laatste fort veroveren en dan heb de 'grote' elementen van het spel afgerond. Ik weet dat het mogelijk is om alle outposts te resetten (ga ik doen om ze allemaal undetected te kunnen bevrijden), maar kan je ook missies overnieuw doen? Ik vond het sneaken en ontsnappen uit het gevangen wel erg gaaf eigenlijk.

Daarbij nog wel één hinderlijk punten en dat is het snipen over riggels heen. Als je lager dan zeg maar 20cm boven een rots heen wilt schieten dan kan dat niet en slaat de kogel of pijl altijd in die rots. Beetje jammer, want zo moet je soms teveel uit cover komen om je shot te kunnen maken.

En die animal attacks.... Het blijft nergens op slaan. Gister werd ik nog door een zwijn, een wolf en een adelaar op één moment aangevallen! Yeah right...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

• jarnoz
Haha ik had het ook hoor zat ik ergens op een richel met me sniper te wachten op het perfecte schiet moment.
Ineens whammm een wolf die me aanvalt waardoor ik naar beneden donder, en geen kant meer op kan en dus door 10 man wordt neergemaaid ;)

Ach try again vind het wel mooi, ook hoe die adelaars soms een veel te grote prooi proberen mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06 14:12
[b]Zelfde hier! :( iemand die een key overheeft toevallig? Graag via PM :)
Ik sluit me hierbij aan. Jammer dat er geen officiële demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als ik iemand een key geef, moet deze dan in mijn game meedoen of kan diegene ook met andere mensen meedoen?
Ik heb er nog 10 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik hoor iedereen trouwens over de Z93, maar ik ging net voor de gein de SA-50 eens proberen, en dat ding is veel beter joh. Damage is ongeveer gelijk, maar het grote voordeel is dat je niet na ieder schot hoeft te reloaden. Je kunt gewoon achter elkaar knallen. Hi heeft alleen een tikkeltje minder range, maar boeiend. Daarbij lijkt de SA-50 minder ruimte in je beeld in te nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 13-12-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

De SA-50 is top. Mijn inziens een meer bruikbaar item dan de Z93. Er wordt gezegd dat de range 150 meter is, maar volgens mij is dit veel meer! Ik zal eens kijken binnenkort. Ik snap ook niet echt wat iedereen met de Z93 moet. Heb hem een paar keer gebruikt, maar de SA-50 bevalt mij beter.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:09
Zijn er nog mensen die dit geweldige spel in co-op op de PS4 spelen? Naast vijf offline trophies moet ik nog de 'Brothers in Arms' (Liberate 1 outpost playing as Hurk) en de 'Changing Lanes' (Perform a vehicle takedown from the passenger seat of a vehicle) trophies behalen. Kan en wil iemand me hierbij helpen? Mijn psnname is Rno82. Helaas kan ik vrijdag (overdag / 's avonds) pas weer op de playstation4.

Wijziging: Niet meer actueel: trophies gehaald! Mijn eerste platinum is binnen!

[ Voor 8% gewijzigd door Rn82 op 20-12-2014 11:33 . Reden: Trophies zijn binnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Major_ton schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:08:
De SA-50 is top. Mijn inziens een meer bruikbaar item dan de Z93. Er wordt gezegd dat de range 150 meter is, maar volgens mij is dit veel meer! Ik zal eens kijken binnenkort. Ik snap ook niet echt wat iedereen met de Z93 moet. Heb hem een paar keer gebruikt, maar de SA-50 bevalt mij beter.
Toch lijkt 150 wel een limiet, was een outpost aan het bevrijden en zat op zo'n 150 meter van het midden van de basis (waypoint) maar een mannetje op de verre muur kon ik niet raken met de SA-50, hij reageerde ook niet op een kogel die hem mogelijk net zou missen, 3 schoten geprobeerd voor de zekerheid, ze hadden me toch niet door, maar toen toch maar wat dichterbij geslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-06 16:03
Het weekend even rustig wat kunnen spelen. Speelt weer heerlijk weg, met wat frustraties hier en daar, maar goed.

Vooral de touchpad moet nog even wennen. Al een moment gehad dat ik met mn boog gespannen midden in een kamp stond en plots met een SMG een magazijn leegschoot(ging per ongeluk over touchpad) :/

Ook tijdens een karma missie waar je een commander moet neerhalen. Op zich makkelijk, ware het niet dat precies op het moment dat ik schiet met mn sniper de commander ineens enkele meters recht omhoog loopt/vliegt? Heb hier dit stuk opgenomen en gesaved dus even uitvogelen hoe ik dit kan posten :+

Oja, en een hang glider die per direct naar beneden pleurt, wat je ook doet >.<

Hoe dan ook, zit nu rond de 17% en kan me nog tig uren vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hi,

Vreselijk dat ik op GOT voor hulp moet vragen maar heb alle missies gedaan, laatste missie met Pagan gehad. Nu valt me op dat ik pas 50% heb gedaan en veel grote gebieden nog wit zijn, of te wel niet zichtbaar.

Doe ik nu iets verkeerd? Of mis ik de essentie.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
behoorlijk ja. :+
Je hebt dan nog geen enkele propaganda toren disabled.
Deze zorgen ervoor dat de "mist" van de kaart verdwijnt, waarna ook de nog openstaande side missies op je kaart te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Dat is raar, want ik heb ze allemaal uitgeschakeld, ook alle vijandige gebieden.

Bij mij ligt het koninklijk paleis nog half in 't wit en de Durgesh Gevangenis.

Gek toch?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ok, dacht dat je bedoelde dat bijna alles nog wit was.
Paleis blijft voor zover ik weet wit. Durgesh volgens mij ook wel.

Maar goed, je kunt op de progress tracker in het menu toch wel zien wat je allemaal nog mist?

[ Voor 28% gewijzigd door M a r c o op 22-12-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik heb alle Ouposts gereset om ze nu allemaal 'undetected' vrij te spelen en dat is gelukt. Klopt het dat je daar verder geen reward/trophy of achievement voor krijgt? Verder zoek ik nog 3 van de 150 propaganda posters! Ik heb alle kaarten gekocht, maar ze worden niet aangegeven... Dat is lastig zoeken zo in die grote wereld, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wellicht iets verder inzoomen op de map?
Het kan zijn dat ie ergens onder een fast-travel iccontje staat of iets dereglijks.

Je krijgt inderdaad geen reward voor het liberaten van alle outposts zonder ontdekt te worden.
Je krijgt wel een trophy als je dat bij eentje doet.
En je unlocked een skill als je het bij twee doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Iemand die tijd en zin heeft om samen de "changing lanes" Trophy te halen (ps4)? Hij is bijna niet te doen met een vreemde...

Graag reactie via DM

Editie: niet meer nodig.. Platinum is inmiddels binnen

[ Voor 18% gewijzigd door Rowwan op 29-12-2014 00:47 . Reden: ps4 toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

dvdkiwi schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:55:
Wellicht iets verder inzoomen op de map?
Het kan zijn dat ie ergens onder een fast-travel iccontje staat of iets dereglijks.

Je krijgt inderdaad geen reward voor het liberaten van alle outposts zonder ontdekt te worden.
Je krijgt wel een trophy als je dat bij eentje doet.
En je unlocked een skill als je het bij twee doet ;)
Al die moeite niks...! :'(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb zojuist de gold versie van de playstation store gekocht (kerstdeal). Maar als ik de game download dan krijg ik de demo (gezever over de keys to kyrat etc). Iemand enig idee hoe ik dit recht kan zetten of laten zetten.

Machtig irritant dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
Heb je toevallig ook de demo gedownload? Heb vaker gehoord dat het echte spel niet opstart zolang de demo geïnstalleerd staat. Dus in dat geval de demo verwijderen..

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Rvdt86 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:01:
Heb je toevallig ook de demo gedownload? Heb vaker gehoord dat het echte spel niet opstart zolang de demo geïnstalleerd staat. Dus in dat geval de demo verwijderen..
Bedankt.

Helaas heb al van alles geprobeerd inclusief dit & opnieuw initialiseren van de ps4. Ik heb de demo verwijderd maar als ik de volledige versie probeer te downloaden dan start hij met het downloaden van iets van 25+gb (volledige versie) maar na een poosje verminder dit plots in 4,XX gb (demo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
Bij mij downloadde hij ook eerst een kleiner bestand en pas na opstarten van de game werd pas de rest gedownload. Misschien kun je dat nog proberen?

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koko71
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-06 14:22
Dan is de game nog aan het downloaden in de achtergrond na die 4,XX gb. Dus rustig afwachten, kan even duren met psn. Voortgang kun je o.a checken bij je systeemopslag settings.
Tokolosh schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:29:
[...]

Bedankt.

Helaas heb al van alles geprobeerd inclusief dit & opnieuw initialiseren van de ps4. Ik heb de demo verwijderd maar als ik de volledige versie probeer te downloaden dan start hij met het downloaden van iets van 25+gb (volledige versie) maar na een poosje verminder dit plots in 4,XX gb (demo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Na de game uitgespeeld te hebben en alle outposts twee keer te hebben veroverd plus de meeste side missies te hebben gedaan, ben ik nu wel een beetje uitgekeken op Far Cry 4. Hat was erg leuk, maar het wordt tijd voor wat nieuws :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Zucht.. . coop blijft een drama. Vaak connection loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Ben de game op mijn Xbox 360 aan het spelen en vind het een schitterende game .
Maar ik heb YouTube filmpjes gezien met het verschil van de nieuwe gameconsole's en daar zie je wapperende vlaggetjes enz....
Zou in de nieuwere console's ook meer dieren en dergelijke voorkomen of is er alleen de graphics verschil ??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe gebruik ik een syringe :? :P
Het is me gelukt om ze te craften (voor het jagen), maar gebruiken lukt me niet...
Op PS4 trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Bij mij blijft hij hangen bij het opstarten van de game. Logging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:27
Crash schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:16:
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe gebruik ik een syringe :? :P
Het is me gelukt om ze te craften (voor het jagen), maar gebruiken lukt me niet...
Op PS4 trouwens :)
Open de wapencirkel en met R1 ga je naar de 'spuitencirkel' eentje highlighten en je gebruikt 'm.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 153905 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:23:
Ben de game op mijn Xbox 360 aan het spelen en vind het een schitterende game .
Maar ik heb YouTube filmpjes gezien met het verschil van de nieuwe gameconsole's en daar zie je wapperende vlaggetjes enz....
Zou in de nieuwere console's ook meer dieren en dergelijke voorkomen of is er alleen de graphics verschil ??????????
Lijkt me sterk.

Maar met Google kom je al een heel eind: http://gamingbolt.com/far...one-vs-pc-ps3-vs-xbox-360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Menace_1981 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:54:
Bij mij blijft hij hangen bij het opstarten van de game. Logging in.
Hier ook vandaag en gisteren. Ook regelmatig bericht dat de server niet bereikbaar is. Duurt dan best lang voordat de game opstart ...
Dacht eerst dat het met de ddos op psn te maken had, maar Destiny werkt zonder problemen. Lijkt dus een ubisoft dingetje te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
peto84 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:18:
[...]

Open de wapencirkel en met R1 ga je naar de 'spuitencirkel' eentje highlighten en je gebruikt 'm.
Ah, kwestie van R1 ingedrukt blijven houden. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zojuist voor het eerst eens de coop gespeeld :)
Ik speelde met iemand die al een eind verder in het spel is en nu heb ik gratis wapens die ik eigenlijk nog niet kon kopen, zoals de Shredder en de M700. De truuk is eigenlijk gewoon dat de andere speler ze moet neergooien, zodat ik ze kan oprapen en dus toevoeg aan mijn wapen verzameling :D

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 29-12-2014 00:08 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-06 16:03
Campaign inmiddels uitgespeeld. Binnenkort alle outposts resetten zodat ik de trucks kan hijacken. Iemand enig idee hoe je die makkelijk over kunt nemen?

De assasination missies zijn trouwens nog best lastig. Had eerder gedacht dat het simpel kill en klaar was, maar je moet ook echt z'n dog tags looten en voor bonuspunten z'n lichaam verbergen. Ik clear meestal iedereen voordat ik het kamp inga, neemt iets van de spanning wel, maar goed :+

Hetzelfde geldt voor de bomb defusing missies, ongezien alle bommen ontmantelen; Wordt je gepakt, dan heb je 30(?) seconde voordat alles ontploft.
Pagina: 1 2 3 Laatste