Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Net alle torens gehad en de Buzzsaw vrijgespeeld. Wat een ding !
En ik hoef nog maar 3 skills, maar heb slechts 43 skillpoints meer
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik wil alle torens innemen maar hij zegt bij die grote brug dat ik terug moet gaan en vervolgens wordt ik keihard neergemaaid als ik doorloop.
Ik dacht ook met de chopper die kant op te gaan, maar dat werkt dus niet.
Je moet eerst "A key to the north" voltooien.
[YouTube: http://youtu.be/qtxXhZ0tNEY]
Gisteren ook nog een grappig momentje trouwens. Die grenade launcher blijft handig voor voertuigen.
Gisteren de storymode uitgespeeld, met 85% total completion
Wel weer een ontzettend toffe game, maar niet zo'n episch einde als deel 3 had (waar je je afvroeg of je de boot met jou erop zag wegvaren of dat jij op het strand stond en de boot zag wegvaren).
Maar de muziek, vooral tijdens de laatste missies: fantastisch!
Behalve bij de laatste keuzemissie, waar Amita de tempel kapot wilde maken. Daar kon ik natuurlijk niet in meegaan. Ik heb haar na die missie ook niet vermoord trouwens. Pagan Min evenmin.
Ik weet niet in hoeverre dat nog invloed heeft op het einde?
dvdkiwi schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:18:
spoiler:Ik heb trouwens in het verhaal wisselend gekozen voor Amita danwel Sabal.
Behalve bij de laatste keuzemissie, waar Amita de tempel kapot wilde maken. Daar kon ik natuurlijk niet in meegaan. Ik heb haar na die missie ook niet vermoord trouwens. Pagan Min evenmin.
Ik weet niet in hoeverre dat nog invloed heeft op het einde?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anders had ik haar ook wel neergeschoten.
Uiteindelijk blijkt Amita net zo'n bitch als Sabal... welke je ook kiest, leuker wordt het er in Kyrat niet op
Ik ben in ieder geval blij dat Pegan nog leeft, want dat was wél een toffe dude.
Ik probeerde het te veroveren, alarmen uit schakelen, etc etc maar het wordt niet van mij....
Vanmiddag iemand geholpen met neushoorns, maar alles is een eitje met die buzzsaw
Prrrrrt... Neushoorn dood.
Anoniem: 371560
Om het stukje te zien moet jedvdkiwi schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:28:
Ik zit net even op youtube alle eindes/keuzes te bekijken, maar ik heb het stuk gemist op het einde
spoiler:waar Amita de burgers sommeert naar huis te gaan anders worden ze neergeschoten.
Anders had ik haar ook wel neergeschoten.
Uiteindelijk blijkt Amita net zo'n bitch als Sabal... welke je ook kiest, leuker wordt het er in Kyrat niet op
Ik ben in ieder geval blij dat Pegan nog leeft, want dat was wél een toffe dude.
Apart dat daar dan geen missiemarker voor op de map staat.
Ik ga eens even kijken

De AI is ook nog geen spat veranderd t.o.v. FC3

Ik heb dus het zelfde, ik heb deel 1 t/m 3 op de PC gespeeld maar nu op de XboxOne heb ik er toch zwaar moeite mee.shoombak schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:29:
ik vind het nog best een lastig spel, heb eerdere FC games op de pc gespeeld en doe deze op de PS4, maar ga nog best vaak dood, ook op normal![]()
De AI is ook nog geen spat veranderd t.o.v. FC3
Heel wat ervaring met COD1 t/m MW1, ook op ClanBase/ESL en TWL competities gespeeld maar shooters op de console is toch heel andere koek.
XboxLive: Dave 130R
Wat vaak helpt als je het lastig vindt is de eerste keer automatisch laten aimen. Als je een bewegend doelwit hebt niet blijven schieten, maar even focus loslaten en dan weer aimen. Dan krijg je wat hulp.Earzz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:19:
[...]
Ik heb dus het zelfde, ik heb deel 1 t/m 3 op de PC gespeeld maar nu op de XboxOne heb ik er toch zwaar moeite mee.
Heel wat ervaring met COD1 t/m MW1, ook op ClanBase/ESL en TWL competities gespeeld maar shooters op de console is toch heel andere koek.
Of moet je verplicht "gezien" worden en moet je per se de helicopters vernietigen? Want die heb ik dus niet gezien...
Thank God for the Internet
Wel geniaal dat je gewoon met pijl en boog lekker kan stealthen.
Krijg je vanzelf bericht van als het zover is.Roo schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:02:
Weet iemand wanneer je precies het 4e fort (Pagan Min, rechtsboven op de kaart) kan veroveren? Ik had hem helemaal klaar (ongezien, ergens van achter een dakje), maar nadat alles en iedereen dood was en ik vrij door het fort kon lopen kreeg ik het niet! Mogelijk was ik iets te vroeg in het spel. De eerste drie forten heb ik al wel vrij. Zit op ongeveer 60% completion.
Of moet je verplicht "gezien" worden en moet je per se de helicopters vernietigen? Want die heb ik dus niet gezien...
Gruwelijk gejatte Icoon!
Anoniem: 371560
Sorry lees zowel het pc als console topic, wilde eigenlijk in het pc topic posten.
Heb het de vraag hier dus maar verwijderd.
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 371560 op 09-12-2014 23:41 ]
Ik moet nog 1 outpost en het laatste fort veroveren en dan heb de 'grote' elementen van het spel afgerond. Ik weet dat het mogelijk is om alle outposts te resetten (ga ik doen om ze allemaal undetected te kunnen bevrijden), maar kan je ook missies overnieuw doen? Ik vond het sneaken en ontsnappen uit het gevangen wel erg gaaf eigenlijk.
Daarbij nog wel één hinderlijk punten en dat is het snipen over riggels heen. Als je lager dan zeg maar 20cm boven een rots heen wilt schieten dan kan dat niet en slaat de kogel of pijl altijd in die rots. Beetje jammer, want zo moet je soms teveel uit cover komen om je shot te kunnen maken.
En die animal attacks.... Het blijft nergens op slaan. Gister werd ik nog door een zwijn, een wolf en een adelaar op één moment aangevallen! Yeah right...
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ineens whammm een wolf die me aanvalt waardoor ik naar beneden donder, en geen kant meer op kan en dus door 10 man wordt neergemaaid
Ach try again vind het wel mooi, ook hoe die adelaars soms een veel te grote prooi proberen mee te nemen.
Ik sluit me hierbij aan. Jammer dat er geen officiële demo is.[b]Zelfde hier!iemand die een key overheeft toevallig? Graag via PM
Ik heb er nog 10 namelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 13-12-2014 15:17 ]
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wijziging: Niet meer actueel: trophies gehaald! Mijn eerste platinum is binnen!
[ Voor 8% gewijzigd door Rn82 op 20-12-2014 11:33 . Reden: Trophies zijn binnen ]
Anoniem: 128025
Toch lijkt 150 wel een limiet, was een outpost aan het bevrijden en zat op zo'n 150 meter van het midden van de basis (waypoint) maar een mannetje op de verre muur kon ik niet raken met de SA-50, hij reageerde ook niet op een kogel die hem mogelijk net zou missen, 3 schoten geprobeerd voor de zekerheid, ze hadden me toch niet door, maar toen toch maar wat dichterbij geslopen.Major_ton schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:08:
De SA-50 is top. Mijn inziens een meer bruikbaar item dan de Z93. Er wordt gezegd dat de range 150 meter is, maar volgens mij is dit veel meer! Ik zal eens kijken binnenkort. Ik snap ook niet echt wat iedereen met de Z93 moet. Heb hem een paar keer gebruikt, maar de SA-50 bevalt mij beter.
Vooral de touchpad moet nog even wennen. Al een moment gehad dat ik met mn boog gespannen midden in een kamp stond en plots met een SMG een magazijn leegschoot(ging per ongeluk over touchpad)

Ook tijdens een karma missie waar je een commander moet neerhalen. Op zich makkelijk, ware het niet dat precies op het moment dat ik schiet met mn sniper de commander ineens enkele meters recht omhoog loopt/vliegt? Heb hier dit stuk opgenomen en gesaved dus even uitvogelen hoe ik dit kan posten
Oja, en een hang glider die per direct naar beneden pleurt, wat je ook doet >.<
Hoe dan ook, zit nu rond de 17% en kan me nog tig uren vermaken
Vreselijk dat ik op GOT voor hulp moet vragen maar heb alle missies gedaan, laatste missie met Pagan gehad. Nu valt me op dat ik pas 50% heb gedaan en veel grote gebieden nog wit zijn, of te wel niet zichtbaar.
Doe ik nu iets verkeerd? Of mis ik de essentie.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
behoorlijk ja.
Je hebt dan nog geen enkele propaganda toren disabled.
Deze zorgen ervoor dat de "mist" van de kaart verdwijnt, waarna ook de nog openstaande side missies op je kaart te zien zijn.
Bij mij ligt het koninklijk paleis nog half in 't wit en de Durgesh Gevangenis.
Gek toch?
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Paleis blijft voor zover ik weet wit. Durgesh volgens mij ook wel.
Maar goed, je kunt op de progress tracker in het menu toch wel zien wat je allemaal nog mist?
[ Voor 28% gewijzigd door M a r c o op 22-12-2014 09:51 ]
Het kan zijn dat ie ergens onder een fast-travel iccontje staat of iets dereglijks.
Je krijgt inderdaad geen reward voor het liberaten van alle outposts zonder ontdekt te worden.
Je krijgt wel een trophy als je dat bij eentje doet.
En je unlocked een skill als je het bij twee doet
Graag reactie via DM
Editie: niet meer nodig.. Platinum is inmiddels binnen
[ Voor 18% gewijzigd door Rowwan op 29-12-2014 00:47 . Reden: ps4 toevoeging ]
Al die moeite niks...!dvdkiwi schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:55:
Wellicht iets verder inzoomen op de map?
Het kan zijn dat ie ergens onder een fast-travel iccontje staat of iets dereglijks.
Je krijgt inderdaad geen reward voor het liberaten van alle outposts zonder ontdekt te worden.
Je krijgt wel een trophy als je dat bij eentje doet.
En je unlocked een skill als je het bij twee doet
Machtig irritant dit

Psn: Rvdt86
Bedankt.Rvdt86 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:01:
Heb je toevallig ook de demo gedownload? Heb vaker gehoord dat het echte spel niet opstart zolang de demo geïnstalleerd staat. Dus in dat geval de demo verwijderen..
Helaas heb al van alles geprobeerd inclusief dit & opnieuw initialiseren van de ps4. Ik heb de demo verwijderd maar als ik de volledige versie probeer te downloaden dan start hij met het downloaden van iets van 25+gb (volledige versie) maar na een poosje verminder dit plots in 4,XX gb (demo?)
Psn: Rvdt86
Tokolosh schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:29:
[...]
Bedankt.
Helaas heb al van alles geprobeerd inclusief dit & opnieuw initialiseren van de ps4. Ik heb de demo verwijderd maar als ik de volledige versie probeer te downloaden dan start hij met het downloaden van iets van 25+gb (volledige versie) maar na een poosje verminder dit plots in 4,XX gb (demo?)
Anoniem: 153905
Maar ik heb YouTube filmpjes gezien met het verschil van de nieuwe gameconsole's en daar zie je wapperende vlaggetjes enz....
Zou in de nieuwere console's ook meer dieren en dergelijke voorkomen of is er alleen de graphics verschil ??????????
Het is me gelukt om ze te craften (voor het jagen), maar gebruiken lukt me niet...
Op PS4 trouwens
Open de wapencirkel en met R1 ga je naar de 'spuitencirkel' eentje highlighten en je gebruikt 'm.Crash schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:16:
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe gebruik ik een syringe![]()
Het is me gelukt om ze te craften (voor het jagen), maar gebruiken lukt me niet...
Op PS4 trouwens
Lijkt me sterk.Anoniem: 153905 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:23:
Ben de game op mijn Xbox 360 aan het spelen en vind het een schitterende game .
Maar ik heb YouTube filmpjes gezien met het verschil van de nieuwe gameconsole's en daar zie je wapperende vlaggetjes enz....
Zou in de nieuwere console's ook meer dieren en dergelijke voorkomen of is er alleen de graphics verschil ??????????
Maar met Google kom je al een heel eind: http://gamingbolt.com/far...one-vs-pc-ps3-vs-xbox-360
Hier ook vandaag en gisteren. Ook regelmatig bericht dat de server niet bereikbaar is. Duurt dan best lang voordat de game opstart ...Menace_1981 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 12:54:
Bij mij blijft hij hangen bij het opstarten van de game. Logging in.
Dacht eerst dat het met de ddos op psn te maken had, maar Destiny werkt zonder problemen. Lijkt dus een ubisoft dingetje te zijn.
Ah, kwestie van R1 ingedrukt blijven houden. Thankspeto84 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:18:
[...]
Open de wapencirkel en met R1 ga je naar de 'spuitencirkel' eentje highlighten en je gebruikt 'm.
Ik speelde met iemand die al een eind verder in het spel is en nu heb ik gratis wapens die ik eigenlijk nog niet kon kopen, zoals de Shredder en de M700. De truuk is eigenlijk gewoon dat de andere speler ze moet neergooien, zodat ik ze kan oprapen en dus toevoeg aan mijn wapen verzameling
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 29-12-2014 00:08 ]
PSN id: NL_SToRM
De assasination missies zijn trouwens nog best lastig. Had eerder gedacht dat het simpel kill en klaar was, maar je moet ook echt z'n dog tags looten en voor bonuspunten z'n lichaam verbergen. Ik clear meestal iedereen voordat ik het kamp inga, neemt iets van de spanning wel, maar goed
Hetzelfde geldt voor de bomb defusing missies, ongezien alle bommen ontmantelen; Wordt je gepakt, dan heb je 30(?) seconde voordat alles ontploft.
Je hebt een vehicle takedown skill, die kan je gebruiken.Vulchare schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:56:
Campaign inmiddels uitgespeeld. Binnenkort alle outposts resetten zodat ik de trucks kan hijacken. Iemand enig idee hoe je die makkelijk over kunt nemen?
Anders even voor de truck uitrijden, uitstappen en de chauffeur doodschieten.
Is niet zo heel lastig, maar wel de makkelijkste manier
Anoniem: 153905
Ik zal hierna nog een keer Grand Theft Auto V spelen op mijn Xbox 360 en dan is het voor mij echt over en uit .
Far Cry 4 houd je gelukkig wel uren bezig met heel veel speelplezier , dus de komende weken zit ik wel goed .
Vreemde bug hier, ben net een dag bezig met dit spel en ben bij de missie waar je moet kiezen tussen het plan van de kerel om het kamp te verdedigen en het plan van de dame om iets anders te doen. Zie ze praten maar hoor niks, ook als ik de missie verlaat hoor ik verder niets meer behalve een achtergrond deuntje en het gevaar deuntje als bijvoorbeeld een adelaar je aan gaat vallen.
Mijn geweer, auto, voetstappen, radio's, gesproken teksten etc etc hoor ik allemaal niet meer. Iemand bekend met deze bug op de Xbox One? Vermaak me namelijk prima met dit spel alleen het gebrek aan audio maakt het echt stukken minder leuk.
Mijn console is verbonden met internet en de game is dus up to date, heb beide ingame audio settings verzet naar standaard. Geen idee wat ik verder nog kan doen, hoop van harte op de gouden tip hier!
Het effect lijkt erg op deze video van een PS4 bug, alleen heb ik voor de cutscene dus ook al geen audio meer en gebeurt het bij mij later in het spel. https://www.youtube.com/watch?v=xK7sBj4L82s
[ Voor 24% gewijzigd door Pietert op 05-01-2015 00:38 . Reden: Soortgelijke video gevonden ]
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Anoniem: 649291
De singleplayer nog 1 outpost te gaan geloof ik, maar na de verhaallijn uitgespeeld te hebben is dat toch iets minder interessant geworden.
Het gaat trouwens om de PS4 versie.
[ Voor 7% gewijzigd door Poulske op 16-01-2015 17:52 ]
Anoniem: 406530
In het Playstation Trophy Topic zoekt Frankaro iemand voor de co-op trophies voor de PS4 versie. Zijn ID staat op de eerste pagina.APriem schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:10:
Iemand zin om mij te helpen met de co-op missies op de ps4? Ik moet een outpost veroveren als Hurk en vanaf de passagiersstoel een vehicle takeover uitvoeren. Als je me helpt, dan help ik jou uiteraard ook. Mijn Nick is Primus_Black.
Anoniem: 467839
Als ik op de map kijk en naar de locatie van het dier ga kom ik alles tegen, behalve die blue sheep -_-. Ik heb deze huiden echt nodig voor mijn ammo buidels.
Kan iemand mij helpen?
Anoniem: 74195
Maar omhoog of omlaag met geen mogelijkheid.
Zal wel aan mij liggen. Tips?
Oh sorry, zie nu pas dat het een console topic is
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 74195 op 03-02-2015 05:38 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Bij deze bevestigd, er zit enkel een online co-op in FarCry 4 en dan ook alleen met mensen uit je vriendenlijst dus geen randoms.Anoniem: 406530 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:57:
Kan iemand wellicht bevestigen dat er geen offline co-op is in Far Cry 4 (PS3 versie)? Bij Far Cry 3 vond ik het namelijk aangenaam dat het er wel in zat.
Bedankt! Dan zal ik maar een vriend moeten overtuigen deze game ook in huis te halen.Anoniem: 128025 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:19:
[...]
Bij deze bevestigd, er zit enkel een online co-op in FarCry 4 en dan ook alleen met mensen uit je vriendenlijst dus geen randoms.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Wanneer ik alle waypoints volg en aan het eind mijn gear pak, worden de trip-kleuren weer normaal en zou de missie klaar moeten zijn. Maar bij mij dus niet.
Las dat dit een bug was en als oplossing zou je de laatste patch moeten downloaden en de missie opnieuw moeten doen. Maar ik heb al de laatste patch (1.05).
Iemand een oplossing?
Ik denk dat als er meer aandacht was geweest voor het minder generiek maken van de omgeving, dat dat al een hoop had gescheeld. Goed, het spel heeft heel sterke momenten en blijft wel leuk, maar dat het overal zo geprezen wordt snap ik niet zo. Over het algemeen ben ik het qua gameplay en verhaal eens met de review die ik linkte.
Is Uplay ook verplicht als je alleen de single player/Campaign wil gaan doen?
Doe geen moeite, als je alles werkend hebt, krijg je de melding dat je een key van een vriend of vriendin moet krijgen om Coop te kunnen spelen. Dus moet je iemand kennen die de volledige versie heeft en nog Keys To Kyrat over, die hij/zij aan jou wilt geven.toro36 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:45:
Ik wou de demo spelen op de PS4 maar hij bleef naggen dat ik een Uplay account moest maken anders kon ik de co-op demo niet doen. Heb de demo toen maar verwijderd.
Is Uplay ook verplicht als je alleen de single player/Campaign wil gaan doen?
Dit is een beetje een vreemde constructie, maar deslanietemin: Dit is een top game en zijn geld zeker waard (mits je niet net drie andere Ubisoft games achter de rug hebt
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 10-03-2015 10:50 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb geen PSN, maar nadat ik een uplay account had aangemaakt kon ik zo coop games spelen met random figures, me vriendenlijst binnen de game is leeg, me vermoeden is dat die aan PSN is gelinkt, maar die heb ik nog geen, of kan ik toch met vrienden co-oppen zonder PSN?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Vergeet die robocop gun niet.SAiN ONeZ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:35:
Nope, maar hierdoor kan ik wel me olifanten laten beschilderen!!
Ik heb geen PSN, maar nadat ik een uplay account had aangemaakt kon ik zo coop games spelen met random figures, me vriendenlijst binnen de game is leeg, me vermoeden is dat die aan PSN is gelinkt, maar die heb ik nog geen, of kan ik toch met vrienden co-oppen zonder PSN?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

SAiN ONeZ schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:49:
Kan ik friends toevoegen zonder een PSN account, zodat ik in FC4 met hun kan coopen, ipv tegen randoms? (dit werkt wel nl..)
Zonder PSN Account sowieso niet, zonder PSN Plus kan je niet online gamen. Dus nee.
[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 13-03-2015 21:25 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Of is een psn account voldoende voor bovenstaande ? Volgens mij heb ik me enkel bij ea en uplay aangemeld namelijk, of is voor de username op de ps4 ook een registratie nodig dan? Staat me niet bij, maar dat wil niks zeggen
Ben gisteren begonnen, dus voeg mij maar toe. Speel meestal in de avonden een paar uurtjes.voxxel schreef op zondag 12 april 2015 @ 11:21:
Zijn er nog tweakers die dit spelen op de ps4? Ik zoek iemand om de 2 co-op trophies mee te halen.
Ik heb de game al uitgespeeld en ben weer opnieuw begonnen. Heb de co-op trophys ook nog niet. Zal je wel ff toevoegenChrisLNFF schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:39:
Inmiddels de game bijna uitgespeeld en bezig met de laatste trophys. Wie o wie wil mij helpen met de co op trophy?
Mijn PSN: campodicasa
Super!Campo di Casa schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:47:
[...]
Ik heb de game al uitgespeeld en ben weer opnieuw begonnen. Heb de co-op trophys ook nog niet. Zal je wel ff toevoegen
Mijn PSN: campodicasa
PSN: campodicasa
Gratis rage momentjes inbegrepen*
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wat dat betreft is Red Dead Redemption nog vrij ongeslagen. Daar zat werkelijk vanalles in aan omgevingen...ThomasXIV schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 01:37:
Inmiddels een goed deel van het spel gespeeld en ben eigenlijk niet enorm onder de indruk.. Kan me erg goed in de volgende review vinden; http://www.thejimquisition.com/2014/11/far-cry-4-review-2/. Ook een kritiekpuntje waar ik me misschien nog wel het meest aan stoor. Het spel mag er dan wel erg mooi uitzien, ik vind de omgeving eerlijk gezegd (veel) te repititief. Ik heb nog niet de hele map vrijgespeeld, maar ik vind het jammer dat je (tot nu toe) alleen nog in missies in bijvoorbeeld de sneeuw terecht komt. Voor de rest lijken het gigantische omgevingen met kleine, copy-paste achtige outposts en groepjes huizen of grotten, en dan regio's met groene en in het noorden dan rode bomen...
Ik denk dat als er meer aandacht was geweest voor het minder generiek maken van de omgeving, dat dat al een hoop had gescheeld. Goed, het spel heeft heel sterke momenten en blijft wel leuk, maar dat het overal zo geprezen wordt snap ik niet zo. Over het algemeen ben ik het qua gameplay en verhaal eens met de review die ik linkte.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Oké dan. Laat maar weten als je zo ver bent. Kijk wel ff of je dan de skill "drive-by-kill-of-hoe-dit-ook-mag-heten" hebt. dan kan jij meteen dezelfde trophy pakken. Had namelijk dezelfde probleem toen ik de co-op deed met ChrisLNFF en ik zelf deze skill niet hadJeroenimoes schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:12:
Heb de game net gekocht, moet nog beginnen. Dus als er straks co-op gespeeld moet worden
Gratis rage momentjes inbegrepen*
[ Voor 3% gewijzigd door Campo di Casa op 14-05-2015 18:27 . Reden: Typo ]
Anoniem: 337891
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 24-05-2015 16:35 ]
Ben pas net begonnen, maar klinkt goed
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op Twitch @Ubisoft nu een livestream van het spel. Voor de geïnteresseerden.
[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 08-11-2018 13:08 ]