Acties:
  • 0 Henk 'm!
nemesis2212 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:55:
[...]

ja ik mogelijk ook nog 10 euro ofzo. ik mis nog soldier epic skin, junkrat leg skin en wat andere kleine dingen. zie wel :), vind zelf sombra interessanter en sowieso hele blizzcon vnaaf 4 nov
Sombra komt morgen toch niet joh :P
als ze soon(tm) komt dan word ze sowieso eerst op blizzcon aangekondigd verwacht ik :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

dawofl

?

Bloodhoundje schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Woops, ja klopt. Diamond bedoelde ik :F . Elke keer zit ik er zo dicht tegenaan, dan zit ik op 2956 oid en verlies ik weer meerdere matches achter elkaar. Het is net als het programmeer nummer van 99 bugs in the code , take one down, patch one up, 200 bugs in the code :P .
Wat bij mij werkte na een tijd lang tegen de 2800 aan te hikken is gewoon je "beste" hero kiezen en alleen die spelen. Ik klim nu nog steeds en speel alleen tank (Zarya of Roadhog) als die al redelijk snel worden gekozen dan vul ik wel in met support of DPS.

Ik merk dat als je gewoon consistent 1 rol goed invult je dan op de lange termijn meer potjes wint. (tenminste dat werkte bij mij). Overigens valt het me nog steeds op dat games ook in de 32xx range nog steeds "To rekt or get Rekt" zijn :) en dan staat of valt het voornamelijk met DPS (Reaper of Mcgree die een heel team slopen).

Mensen zijn wel minder toxic dat is dan wel weer een pluspunt :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

dawofl schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:45:
[...]

Wat bij mij werkte na een tijd lang tegen de 2800 aan te hikken is gewoon je "beste" hero kiezen en alleen die spelen. Ik klim nu nog steeds en speel alleen tank (Zarya of Roadhog) als die al redelijk snel worden gekozen dan vul ik wel in met support of DPS.

Ik merk dat als je gewoon consistent 1 rol goed invult je dan op de lange termijn meer potjes wint. (tenminste dat werkte bij mij). Overigens valt het me nog steeds op dat games ook in de 32xx range nog steeds "To rekt or get Rekt" zijn :) en dan staat of valt het voornamelijk met DPS (Reaper of Mcgree die een heel team slopen).

Mensen zijn wel minder toxic dat is dan wel weer een pluspunt :)
vorige week met een maatje van me, die diamond is gespeeld, ik was altijd de laagste rank en werd daardoor aangesproken. Maar de toxicity was in die ranks echt veel en veel minder. Een keer echt heel hard verloren, volgens mij door een 6 stack smurfs, en dan heb ik t als goldie natuurlijk gedaan... maar goed diamond attitude vs gold is dan echt heel anders.

ik speel over het algemeen altijd de off tank, Zarya voornamelijk en heb met haar echt het meest plezier en succes.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

dawofl schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:45:
[...]

Vragen staat vrij, ik speel meestal Rein of Lucio en als ze allebei al gekozen zijn is er vrijwel altijd wel iemand bereid te switchen als je uitlegt dat het je mains zijn.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Eindigt het halloween event om 0000? zit nu op werk maar was vergeten dat ik nog een paar skins wil kopen. :'(

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Komt er alleen een nieuwe hero of ook een nieuwe map tijdens Blizzcon?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Lekker Ventje schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:12:
Komt er alleen een nieuwe hero of ook een nieuwe map tijdens Blizzcon?
dat weet niemand. mensen hopen morgen op sombra maar verwachten pas nieuws op 4/5 nov tijdens blizzcon. ik hoop op een animated short, nieuwe map, nieuwe hero of iets heel anders.

we gaan het zien, nog even wachten helaas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:38
Euphanasia schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:40:
Eindigt het halloween event om 0000? zit nu op werk maar was vergeten dat ik nog een paar skins wil kopen. :'(
Zal wel rond een uur of 8 savonds zijn. Dan zijn de updates meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Euphanasia schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:40:
SHIT HELEMAAL VERGETEN !!!
Ik moest alleen de junkrat skin nog en dan had ik ze allemaal.
Ik heb genoeg punten om hem te kopen, dus hopelijk kan ik hem na de event nog steeds kopen.
Zit nu in oostenrijk voor mijn werk

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:26:
[...]

SHIT HELEMAAL VERGETEN !!!
Ik moest alleen de junkrat skin nog en dan had ik ze allemaal.
Ik heb genoeg punten om hem te kopen, dus hopelijk kan ik hem na de event nog steeds kopen.
Zit nu in oostenrijk voor mijn werk
Event ends 1/11 staat nu in de launcher.. dus denk dat je gewoon tot 12:00 vanavond hebt.

50 boxes gekocht here we go ;p

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 31-10-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halloween Skins:

Junkrat
Ana
Symmetra
Reaper
Hanzo
Roadhog

Dat waren alle Skins van halloween die ik nog moest :)

nog 28 lootboxes van de 50 over hahah. Alles geopened en enige die ik niet had was reinheart die vergat ik maar die heb ik met de coins gekocht die ik allemaal heb gekregen van duplicates. ik vind dat ik nu ineens aardig geluk heb gehad :) terwijl ik eerst zo ongeluk had.

Heb nu nog 4640 coins over dus die bewaar ik voor de zekerheid allemaal maar voor het kerst event haha

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 31-10-2016 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
nemesis2212 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

dat weet niemand. mensen hopen morgen op sombra maar verwachten pas nieuws op 4/5 nov tijdens blizzcon. ik hoop op een animated short, nieuwe map, nieuwe hero of iets heel anders.

we gaan het zien, nog even wachten helaas :9
Kan me niet voorstellen dat als Blizzcon over enkele dagen is dat ze dan morgen al het nieuws bekend maken.
Een nieuwe hero en een nieuwe map zou voor mij welkom zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zou het ergens wel leuk vinden om een modus te zien waar wat meer spelers in kunnen spelen, en misschien wat meer 'Brawls', een aantal vond ik écht geweldig, zoals degene waar je véél meer power en HP had, en al je skills sneller konden opladen, en die ene waar je een random hero kreeg. Zou die graag nog eens spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:56
Geen idee of het ook zo is in Ranked? maar in QM heb ik vaak naja te vaak de zelfde mappen, die terug komen zonder dat ik ook in de buurt kom van de rest van het assortiment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:08:
[...]

Event ends 1/11 staat nu in de launcher.. dus denk dat je gewoon tot 12:00 vanavond hebt.

50 boxes gekocht here we go ;p
Tja tijd is geen probleem, maar op mijn werklaptop heb ik geen overwatch geinstalleerd staan.
Diablo3 stond er nog wel op.

Helaas moet ik het de komende week nog naar dit uitzicht kijken overdag.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tfL36y4.jpg?1

Alleen maar werken van s'ochtends tot s'avonds en vandaag voor het eerst uit eten geweest.
maar de Oostenrijkse bergen zien er goed uit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seizoen 3 is live op de PTR. krijg 800 CP van seizoen 2 platinum rating.
dan heb ik me eerste golden weapon straks jeeej :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Op de live kon ik net nog gewoon de junkenstein brawl doen, dus zal wel later zijn voor hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
https://m.imgur.com/a/m7jAP

Officiële Sombra artwork gelekt.

Mijn voorspelling: ze kan Omnic (mini) hordes summonen die de tegenstanders aanvallen. Junkenstein's Revenge was gewoon èèn grote beta test om horde mechanics te fine-tunen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
xAndyx schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:15:
Op de live kon ik net nog gewoon de junkenstein brawl doen, dus zal wel later zijn voor hier.
Halloween Event is nog actief tot 4PM PDT, dus even uit het hoofd zou dat tot 00:00 vannacht zijn hier in NL.
Kan hopelijk nog even 2-3 lootboxes vrijspelen en dan maar hopen op de Frankenstein Roadhog skin. En anders moet ik er maar 3k tegenaan gooien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren weer 3 lootboxes gekregen via het levellen en weer sprays! Ik mis er geloof ik nog 8...

Heb niet super veel gespeeld maar als je alleen maar sprays krijgt zakt de moed ook wel in je schoenen.

Uiteindelijk de Bastion skin maar gekocht, want die vond ik de mooiste van de 750 skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
yinx84 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:16:

Mijn voorspelling: ze kan Omnic (mini) hordes summonen die de tegenstanders aanvallen. Junkenstein's Revenge was gewoon èèn grote beta test om horde mechanics te fine-tunen :P
Ziet er gaaf uit. Ben benieuwd..
Verwacht eigenlijk wel dat we vanavond wat meer gaan zien. Als ze op blizzcon pas wat bekend gaan maken is die arg aardige tijdverspilling geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 22:56

Ik verwacht eigenlijk dat bij de Sombra release meer dan alleen Sombra aangekondigd wordt. Blizzard zal niet al deze hype en puzzels maken alleen voor een personage, dit hadden ze ook niet gedaan bij Ana. Ik verwacht zelf een uitbreiding van de lore en met geluk een nieuwe spelmode.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
markdm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:29:
[...]

Ik verwacht eigenlijk dat bij de Sombra release meer dan alleen Sombra aangekondigd wordt. Blizzard zal niet al deze hype en puzzels maken alleen voor een personage, dit hadden ze ook niet gedaan bij Ana. Ik verwacht zelf een uitbreiding van de lore en met geluk een nieuwe spelmode.
ja ik hoop zelf heel erg op nieuwe PVE content. iets in de trand van een level met verschillende bosses. dat zou echt sick zijn. zoals junkesteins revenge maar dan groter en nog cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32

Gejat van Reddit, maar dit lijkt me wel zeer waarschijnlijk:

The most common theories on Sombra's abilities are Invisibility and a disruption ability that prevent enemies from using abilities or ultimates. On the picture of Sombra we see some sort of device on her belt that could be a mine or grenade. This ability could be a throwable grenade or maybe a field that prevents abilities for a short duration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Tonymalony schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:48:
[...]

The most common theories on Sombra's abilities are Invisibility and a disruption ability that prevent enemies from using abilities or ultimates. On the picture of Sombra we see some sort of device on her belt that could be a mine or grenade. This ability could be a throwable grenade or maybe a field that prevents abilities for a short duration.
THAT TRACER IS A SPY!
Maar een stealth hero lijkt me wel interesant, alhoewel het wel erg frustrerend kan worden. Ik vraag me af of dit wel in de huidige meta van Overwatch past, dan hebben we namelijk wel meteen een hero nodig die dit perfect kan counteren (zoals de pyro in TF2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Tonymalony schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:48:
[...]

Gejat van reddit... ooit bedacht dat ik het daar ook misschien gepost heb? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
yinx84 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:05:
[...]

Gejat van reddit... ooit bedacht dat ik het daar ook misschien gepost heb? ;)
Nee... -IK- jatte dat stukje tekst van Reddit! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Tonymalony schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:09:
[...]

Nee... -IK- jatte dat stukje tekst van Reddit! :P
Ahh I see now :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
markdm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:53:
[...]

THAT TRACER IS A SPY!
Maar een stealth hero lijkt me wel interesant, alhoewel het wel erg frustrerend kan worden. Ik vraag me af of dit wel in de huidige meta van Overwatch past, dan hebben we namelijk wel meteen een hero nodig die dit perfect kan counteren (zoals de pyro in TF2).
Misschien kan Winston haar invisble counteren met zijn elektrisch wapen, ana met haar granaat, etc. Denk dat daar al redelijk wat voor counters te verzinnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:53:
[...]

THAT TRACER IS A SPY!
denk dat er opzich genoeg counters voor te bedenken zijn. maar denk ook dat het idd niet waarschijnlijk is dat er een stealth hero komt. persoonlijk lijkt dat me ook niet echt een goed idee. en dan denk ik aan stealth overal langsheen lopen geen reet doen maar dan naast de payload staan en hem pushen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 01-11-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
pvink schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:37:
[...]

Misschien kan Winston haar invisble counteren met zijn elektrisch wapen, ana met haar granaat, etc. Denk dat daar al redelijk wat voor counters te verzinnen zijn.
Hanzo's radar pijl en Widowmakers ult zouden ook goede counters kunnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:26:
[...]

Hanzo's radar pijl en Widowmakers ult zouden ook goede counters kunnen zijn.
de 2 heroes die je vaak genoeg NIET in je team wilt hebben door de spelers die ze spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 19-09 17:47
Wellicht is het een camouflage die van dichtbij wel zichtbaar is. Maar ach, Junkrat spamrat en ze krijgt vast wel een keer een bom op dr snufferd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:32:
[...]

de 2 heroes die je vaak genoeg NIET in je team wilt hebben door de spelers die ze spelen :P
Inderdaad :P
Misschien dat ze hierdoor wat meer viable worden maar vooral bij Widowmaker betwijfel ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gokje: Haar ultimate is zoiets als dit (zie video), maar dan iets groter zodat het eventueel meerdere spelers tegelijkertijd kan pakken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:05:
[...]

Gokje: Haar ultimate is zoiets als dit (zie video), maar dan iets groter zodat het eventueel meerdere spelers tegelijkertijd kan pakken.

[video]
hoezo zou je dat denken ? :P enige wat bekend is is dat ze een hacker is toch ? ;p waarom zou ze een hell hand kunnen spawnen ;p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:06:
[...]

hoezo zou je dat denken ? :P enige wat bekend is is dat ze een hacker is toch ? ;p waarom zou ze een hell hand kunnen spawnen ;p
Niet zozeer een hell hand, maar gewoon een grote hand die iets doet. :P
Soort van Cyber Hand die vanuit een portal verschijnt. Die portal zou Sombra dan ergens op de vloer kunnen schieten ofzo,

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 01-11-2016 15:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk in ieder geval dat ze veel te overhyped is :P ook komt het wel door blizzard zelf door die hele ARG die ze doen. Ik verwacht zelf gewoon een redelijke hero en niet veel bijzonders.

Denk dat heeeeel veel mensen telleurgesteld gaan worden als de hero uit is omdat ze weet ik veel wat allemaal verwachten en zie ik dus ook voor me dat de eerste 3 dagen heel /r/overwatch vol staat met klachten over sombra >_>

ben zelf benieuwd wat voor hero ze word. of het support of defense word (wat me het logischte lijkt)

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 01-11-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:11:
ben zelf benieuwd wat voor hero ze word. of het support of defense word (wat me het logischte lijkt)
Support heeft al een nieuwe hero gehad... dat denk ik niet. Tank lijkt me ook sterk. Ik zet m'n geld op Offense (gebaseerd op niets :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:31:
[...]

Support heeft al een nieuwe hero gehad... dat denk ik niet. Tank lijkt me ook sterk. Ik zet m'n geld op Offense (gebaseerd op niets :P)
ja dacht ik zelf ook maar die hebben al een hero meer dan de andere specs. dus verwacht dat eht in het defensive rijdje komt. niet tank maar rijtje van hanzo, mei etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:39
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 00:33:
Seizoen 3 is live op de PTR. krijg 800 CP van seizoen 2 platinum rating.
dan heb ik me eerste golden weapon straks jeeej :P
Oehhh dan verwacht ik ook rond de 800 CP :) wat is je hoogste rating? die van mij is 2610
Golden Genji weapon here I come :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:16:
[...]

Oehhh dan verwacht ik ook rond de 800 CP :) wat is je hoogste rating? die van mij is 2610
Golden Genji weapon here I come :$
2583 ofzo .. maar je krijgt geen CP voor je rating maar puur voor je highest tier.

Afbeeldingslocatie: https://boost-rankedboost.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/04/Overwatch-Boost-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:25:
[...]

2583 ofzo .. maar je krijgt geen CP voor je rating maar puur voor je highest tier.

[afbeelding]
Na dit seizoen heb ik nog steeds geen golden weapon, dankzij het geweldige matchmaking systeem die mij bij noobs plaats 9 van de 10 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hoe nice zou het zijn als we worden geranked/gerate op basis van personal playstyle
Ja dat zal vast heel ingewikkeld zijn maar wel super eerlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:29:
[...]

Na dit seizoen heb ik nog steeds geen golden weapon, dankzij het geweldige matchmaking systeem die mij bij noobs plaats 9 van de 10 keer.
Ik heb 2 gouden wapens nu, Pharah en McCree en bijna genoeg voor de 3e en Diamond gehaald dus ook weer 1200CP aan het einde van het seizoen :)

Vandaag ook weer paar potjes gespeeld maar man wat zijn sommige mensen slecht en die horen echt niet thuis in hoog Platinum of laag Diamond. Hebben we een goede defense comp op Volskaya met nog 1 slot vrij en wat kiest die noob, Tracer. En dan is het ook geen low lvl noob nee hij is lvl200+ en dan verlies je beide punten gewoon binnen 3 minuten.

Het is dat ik mn Diamond reward al heb gehaald maar als ik nog op 2900 zou zitten dan zou ik behoorlijk tilten van dit soort malloten die niet voor het team spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ik ook niet :) nog 400 punten te gaan als k me rewards van dit seizoen binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:15:
[...]

Ik heb 2 gouden wapens nu, Pharah en McCree en bijna genoeg voor de 3e en Diamond gehaald dus ook weer 1200CP aan het einde van het seizoen :)

Vandaag ook weer paar potjes gespeeld maar man wat zijn sommige mensen slecht en die horen echt niet thuis in hoog Platinum of laag Diamond. Hebben we een goede defense comp op Volskaya met nog 1 slot vrij en wat kiest die noob, Tracer. En dan is het ook geen low lvl noob nee hij is lvl200+ en dan verlies je beide punten gewoon binnen 3 minuten.

Het is dat ik mn Diamond reward al heb gehaald maar als ik nog op 2900 zou zitten dan zou ik behoorlijk tilten van dit soort malloten die niet voor het team spelen.
mijn season high was 2790 ongeveer (Dus platinum).
Daarna flink wat potjes verloren en ik zit nu net boven de 2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:18:
[...]

mijn season high was 2790 ongeveer (Dus platinum).
Daarna flink wat potjes verloren en ik zit nu net boven de 2500.
Ik ben voornamelijk met duo/trio queue naar Diamond geklommen en zit vanavond weer ff solo te spelen maar het is wel duidelijk dat je gematched wordt met spelers van beduidend mindere kwaliteit na een winstreak.

Yup 3 losses achter elkaar solo nu omdat mensen hier gewoon echt niet thuishoren, het is echt te hopen dat de placements in seizoen 3 mensen gewoon fatsoenlijk in bronze en silver plaatst en niet in platinum waar je nu echt een gigantische clusterfuck hebt van mensen met een te hoog verschil in daadwerkelijke skill.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:33:
[...]

Ik ben voornamelijk met duo/trio queue naar Diamond geklommen en zit vanavond weer ff solo te spelen maar het is wel duidelijk dat je gematched wordt met spelers van beduidend mindere kwaliteit na een winstreak.

Yup 3 losses achter elkaar solo nu omdat mensen hier gewoon echt niet thuishoren, het is echt te hopen dat de placements in seizoen 3 mensen gewoon fatsoenlijk in bronze en silver plaatst en niet in platinum waar je nu echt een gigantische clusterfuck hebt van mensen met een te hoog verschil in daadwerkelijke skill.
Ik heb dit seizoen alleen nog maar solo gespeeld en dus kom ik spelers tegen die niet thuishoren op dat niveau.
Hierdoor raak ik gefrustreerd en ga ik zelf ook slecht spelen.

Overwatch geeft geen voldoening wanneer je toch een aardige pot hebt gespeeld.
Verlies je bijvoorbeeld net in de laatste minuut, dan zak je net zoveel als wanneer je binnen 3 minuten hebt verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

season high van 2481 dit naar mijn placements met 2w/4L/3 draws

daarna gezakt tot 2241 opgeklommen tot 2350 en nu weer 2237 life is a bitch dan maar volgend seizoen. Al moet ik zeggen ook als je met 3 man speelt is het niet altijd rozengeur en manenschijn. ik speel veel met 2/3 vrienden maar alleen als ze zin hebben dus spelen ze niet zoveel SQ durf ik eigenlijk niet meer aan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:18:
[...]

Ik heb dit seizoen alleen nog maar solo gespeeld en dus kom ik spelers tegen die niet thuishoren op dat niveau.
Hierdoor raak ik gefrustreerd en ga ik zelf ook slecht spelen.

Overwatch geeft geen voldoening wanneer je toch een aardige pot hebt gespeeld.
Verlies je bijvoorbeeld net in de laatste minuut, dan zak je net zoveel als wanneer je binnen 3 minuten hebt verloren.
Mja ik denk dat je op zon avond beter gewoon kan ophouden of quickplay spelen grote kans dat je de hele avond dezelfde mensen tegen komt in comp dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Eindelijk begin ik weer wat omhoog te gaan. Zat heel het seizoen rond de 3000 maar nu zit ik alweer bijna op de 3400.. Nu hopen dat ik master kan halen..

Nog mensen die de arg aan het volgen zijn? Volgens mij is het weer in volle gang nu en zijn ze weer bij een countdown gekomen die ondertussen bijna klaar is. Zal er dan toch eindelijk wat gaan gebeuren..

Edit: helemaal niks dus. Je zou hier maar zoveel tijd insteken en alles uitzoeken.. En uiteindelijk gewoon moeten wachten op blizzcon :+

[ Voor 16% gewijzigd door Yvanandel op 02-11-2016 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
gisteren toevallig nog placement matches gedaan voor de lol. Geëindigd op 2504 dus ik mag niet klagen imo :P

Platinum klinkt wat beter dan 50 van de 100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 12:01
[...]
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gisteren denk ik wel 300 RP gezakt. Heb best veel gespeeld voor de verandering en kwam letterlijk 3 keer achter elkaar een leaver tegen... Man man man wat haat ik dat soort lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Season high van 3085... maar zit nu weer rond de 2800 :P Sinds de druk er af is speel ik een stuk relaxter in ieder geval. Tot aan diamond écht gevochten. Hoop echt dat ik in S3 gelijk in diamond kan belanden, want dat klimmen vergt best wel wat tijd en energie. Hoewel ik ook gelezen heb dat ze de ranks wat hoger gaan inschalen... dus low diamond nu wordt waarschijnlijk middle plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
nou hele hype gister met de overloaded powerplant in dorado op lumerico.mx

we hebben nu een spray gekregen (skull) van sombra. er is nu een nieuwe website: volskayainsdustries.com

het blijft maar doorgaan.... wachten tot vrijdag denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
nemesis2212 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:40:

we hebben nu een spray gekregen (skull) van sombra. er is nu een nieuwe website: volskayainsdustries.com

Heb het gisteren niet gevolgd. Heeft iedereen die spray gekregen of moest je er iets voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Nou, zal binnenkort ook maar weer eens echt beginnen met competitive. Na placement matches op 2500 beland (5 wins, 5 losses) met helaas heel veel slechte potjes.
Daarna nog geen zin gehad in de ongetwijfeld langdurige, frustrerende weg/loterij naar 3000 (Soloqueue) :N
yinx84 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:53:
[...]

Heb het gisteren niet gevolgd. Heeft iedereen die spray gekregen of moest je er iets voor doen?
Heeft iedereen gekregen als het goed is. Zag hem afgelopen nacht ineens tussen mijn sprays staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
nemesis2212 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:40:

Vanaf de release was er al iets bekend over Sombra (wat later Ana bleek te zijn).
Vlak daarna bleek Sombra nog steeds te bestaan als een Mexicaanse hacker.
Op dat moment wisten de meeste al dat deze nieuwe hero aangekondigd zal gaan worden op BlizzCon2016.

Voor mij was de hype er toen gelijk vanaf.
De hero zou toch pas speelbaar zijn rond BlizzCon2016

Nu hebben ze het over een nieuwe gamemode (horde mode, die we al kennen van de halloween event)

ik denk dat we tijdens blizzcon alleen maar Sombra, de nieuwe gamemode (afgeleid van halloween event) en dat Brawls events zoals Lucioball vrij gegeven wordt als gamemode.

Ik hoop alleen dat we nog 2 nieuwe maps krijgen of een gamemode die totaal iets anders doet dan het halloween event. (Tower defense / Moba misschien ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Fixer schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:58:
Nou, zal binnenkort ook maar weer eens echt beginnen met competitive. Na placement matches op 2500 beland (5 wins, 5 losses) met helaas heel veel slechte potjes.
Daarna nog geen zin gehad in de ongetwijfeld langdurige, frustrerende weg/loterij naar 3000 (Soloqueue) :N
Ik ben benieuwd in wat voor teams je dan terecht kwam tijdens de placement matches als je dit recent hebt gedaan. Waren dit gewoon allemaal spelers die al een rank hadden of was het gewoon vanalles door elkaar?
Toen ik rond de 3100 zat kwam er inneens iemand bij die bezig was met z'n placements :+
Dacht dat dit niet kon in diamond..
Gelukkig was die wel goed en wonnen we gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Yvanandel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:33:
[...]

Ik ben benieuwd in wat voor teams je dan terecht kwam tijdens de placement matches als je dit recent hebt gedaan. Waren dit gewoon allemaal spelers die al een rank hadden of was het gewoon vanalles door elkaar?
Toen ik rond de 3100 zat kwam er inneens iemand bij die bezig was met z'n placements :+
Pff, op Xbox kom je al top 500 mensen tegen rond die rank :P
Overigens wel gewonnen tegen een party van 3 top 500 spelers en wij hadden 1 solo top 500 speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
[...]

Heb een gedeelte direct in het begin gedaan en de laatste 5-6 matches ongeveer 2 weken geleden. De laatste matches werd ik altijd bij spelers gestopt die hun placement matches reeds hadden afgerond en zaten gemiddeld tussen 2500 en 3000, met hier en daar uitschieters. Ik was iig altijd de enige zonder rank :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

dawofl

?

Zo gister lekkere tilt streak gespeeld :) had na 2 games moeten stoppen... trollende hanzo's.... vreselijke pre-mades (scheldende idioten)..... idiote russen.... 0 communicatie of switches...

Ben in een paar streaks naar 32xx geklommen met super leuke games, veel communicatie, aardige medespelers zelfs bij verlies gewoon goed geprobeerd en nu dit game of 8-9 achter elkaar verloren en terug bij 28xx rank 8)7

De totale randomness van de matchmaking en de spelers beginnen me steeds meer tegen te staan (to rekt or to get rekt) misschien dirty bomb maar weer even uit de kast trekken :9

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:15:
Nu hebben ze het over een nieuwe gamemode (horde mode, die we al kennen van de halloween event)

ik denk dat we tijdens blizzcon alleen maar Sombra, de nieuwe gamemode (afgeleid van halloween event) en dat Brawls events zoals Lucioball vrij gegeven wordt als gamemode.

Ik hoop alleen dat we nog 2 nieuwe maps krijgen of een gamemode die totaal iets anders doet dan het halloween event. (Tower defense / Moba misschien ?)
Ik ga er vanuit dat de nieuwe maps die ze aankondigen voor de nieuwe gamemode zijn. Dus geen nieuwe maps voor al bestaande gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Zou gaaf zijn!
Meer hero's mag ook :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Zeror schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:44:
[...]

Ik ga er vanuit dat de nieuwe maps die ze aankondigen voor de nieuwe gamemode zijn. Dus geen nieuwe maps voor al bestaande gamemodes.
Schijnt ook zo te zijn dat ze bestaande game modes die niet op elke map te spelen zijn ook willen uitbrengen :)
Dus bestaande mappen met game modes die bv alleen met KotH te spelen zijn enz :p

[ Voor 9% gewijzigd door Msi92 op 03-11-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dat was waarschijnlijk dus omdat ze ze seizoen 1 rating toch mee laten tellen voor ze nieuwe placements en niet helemaal bij 0 begon.
stel dat die in seizoen 1 master was of diamond dan is het opzich niet zo gek dat die daar in de placements kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:27:
[...]

Zou gaaf zijn!
Meer hero's mag ook :-)
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze gewoon 4-5 nieuwe hero's aankondigen met 3-4 nieuwe maps voor een nieuwe gamemode en dan over een half jaar ofzo uitbrengen als expansion voor Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:17:
[...]

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze gewoon 4-5 nieuwe hero's aankondigen met 3-4 nieuwe maps voor een nieuwe gamemode en dan over een half jaar ofzo uitbrengen als expansion voor Overwatch.
expansion gaan ze niet doen denk ik omdat ze gewoon zo erg hadden gehamerd op het feit dat het 1 keer kopen was en heroes en maps niet als betaalde dlc zou uitkomen.

als ze dat nu dan ineens wel gaan doen gaat de community helemaal lijp op blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ricmaniac schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:19:
[...]

expansion gaan ze niet doen denk ik omdat ze gewoon zo erg hadden gehamerd op het feit dat het 1 keer kopen was en heroes en maps niet als betaalde dlc zou uitkomen.

als ze dat nu dan ineens wel gaan doen gaat de community helemaal lijp op blizzard
hopelijk komen er morgen een paar zieke updates vanuit blizzcon, cant wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:19:
[...]

Expansion met andere gamemode (en bijbehorende maps) en wellicht een single player campaign zou natuurlijk op zich wel kunnen. Toekomstige heroes zijn sowieso gratis, volgens mij de maps ook.

Je zou dan als je een nieuwe gamemode via een expansion uitbrengt, dan immers toekomstige maps daarvoor dan ook gratis kunnen uitdelen, aangezien je dan weet dat die spelers de expansion moeten hebben.

Ik ben erg benieuwd naar Blizzcon morgen en overmorgen, we gaan het allemaal zien, al ga ik morgen ook met wat maten naar Dr. Strange (vind dat toch wel leuker dan Blizzcon, hahaha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen start Blizzcon weer. Het topic hiervoor is weer geopend.

Blizzcon 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Morgenavond om half 10 is het zover.
aankondiging van Sombra.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/llnv7yA.png

Hopelijk kan ik morgen de stream kijken, want moet ook nog de auto inladen voor de terugreis naar Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:08
Nice, ben benieuwd! Ook erg zin in de nieuwe maps, dat is iets dat de game op het moment meer nodig heeft dan nieuwe heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zironako schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:18:
Nice, ben benieuwd! Ook erg zin in de nieuwe maps, dat is iets dat de game op het moment meer nodig heeft dan nieuwe heroes.
Helemaal mee eens.
Als ze alleen maar met Sombra met de nieuwe horde game mode ("als nieuwe map ) toevegen en Brawl events zoals lucioball altijd beschikbaar gaan maken.
dan is dat erg teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

http://plays.tv/video/581.../-ameizing-game-mei-kills

net leuke pot gehad met mei. Helaas hadden de tegenstanders vooral troll picks maar ja kon ik lekker right click oefenen.

plus direct gebruik gemaakt van de nieuwe functie van Plays.tv best wel handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Pykow schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:07:
aankondiging van Sombra.
[afbeelding]

Hopelijk kan ik morgen de stream kijken, want moet ook nog de auto inladen voor de terugreis naar Nederland ;)
Als je de live stream wil kijken kun je mooi 30 euro aftikken voor een virtual ticket :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
yinx84 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 23:08:
[...]

Als je de live stream wil kijken kun je mooi 30 euro aftikken voor een virtual ticket :(
Ik heb voor het eerst een ticket gekocht omdat ik nog nooit een blizzcon heb gekeken ;)
Daarnaast ben ik zeer benieuwd hoe ze Sombra gaan aankondigen en kan ik niet wachten op "eventueel" beelden van Diablo 4.

Het is inderdaad erg prijzig waarbij je wat ingame content krijgt en streams (waarbij het nieuws later toch overal te lezen valt en de cutscenes/ gameplay beelden terug te zien zijn)

Ik begrijp ook niet waarom dit 30 euro moet kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Pykow schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:07:
aankondiging van Sombra.
[afbeelding]

Nieuwe countdown voor Sombra bedoel je :+
Splitinfinitive schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:49:
plus direct gebruik gemaakt van de nieuwe functie van Plays.tv best wel handig :P
Ik wist niet dat er een nieuwe functie van Plays.tv was, het ziet er best wel handig uit.

en los daarvan: Ik had net wel leuke pentakill als pharah in quickplay. :)

[ Voor 15% gewijzigd door markdm op 03-11-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
markdm schreef op donderdag 03 november 2016 @ 23:48:
[...]

Nieuwe countdown voor Sombra bedoel je :+

[...]

Ik wist niet dat er een nieuwe functie van Plays.tv was, het ziet er best wel handig uit.

en los daarvan: Ik had net wel leuke pentakill als pharah in quickplay. :)
haha laten we hopen van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:56:
[...]

haha laten we hopen van niet
als sombra uitkomt dan is het wel tijdens de openingsceremonie. daarin laten ze meestal de nieuwste dingen zien van hun spellen. Bij whats new wordt het uitgebreider uitgelegd lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahahah volgens mij is Sombra echt zoo tering overhyped en valt ze een beetje tegen voor veel mensen. misschien mijzelf ook wel hoor want stiekem verwacht ik er ook wel wat van nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Ricmaniac schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:40:
Hahahah volgens mij is Sombra echt zoo tering overhyped en valt ze een beetje tegen voor veel mensen. misschien mijzelf ook wel hoor want stiekem verwacht ik er ook wel wat van nu :P
Ben ontzettend benieuwd. Al is het natuurlijk ook maar gewoon een nieuwe hero.. Maar die hype moeten ze natuurlijk wel een beetje waarmaken :+

Ik hoop ook nog wat meer van d.va te gaan zien (m'n main) volgens mij komt ze nu nog totaal niet voor in heel het verhaal..

Nieuwe maps of een nieuwe game mode zou natuurlijk ook welkom zijn. Al vermaak ik me ook nog genoeg met de huidige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ricmaniac schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:40:
Op zo'n moment kan he ook alleen maar tegenvallen als Blizzard alleen Sombra aankondigd. Daarom verwacht ik ook dat ze wel met iets meer komen, want al die countdowns, puzzels etc. zijn echt onproportioneel veel voor een enkele nieuwe hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ook dat er wel een nieuwe Animated short getoond gaat worden.
Dat zou ik tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:29:
Ik denk ook dat er wel een nieuwe Animated short getoond gaat worden.
Dat zou ik tof vinden.
Er komt zeker een animated short, leuk maar voegt verder niets toe aan de game.

Persoonlijk denk ik dat het volgende getoond gaat worden, het zou mij benieuwen hoeveel ik hiervan goed zal hebben "gegokt"
1. Sombra nieuwe hero
2. Nieuwe horde mode (op 2 "nieuwe" maps Dorado en Volskaya industrie)
3. Brawl events zoals Lucioball zijn altijd te spelen
4. Uiteraard paar nieuwe skins,voice lines etc. (kan me ook niets verbazen dat we nieuwe lootboxes krijgen)
5. Animated short over Sombra en het verhaal erachter

Er zijn ook punten waarop ik hoop dat ze het gaan aankondigen:
1. Er komt een teaser naar een bioscoopfilm over overwatch
2. Naast global ranking, komt er ook een eigen skill ranking
3. Bij quickplay en ranked mode kan je kiezen welke gamemodes je wilt spelen (bijvoorbeeld alleen Control maps of alleen payload of alles)
4. Lootboxes en alles in hero gallery kunnen doen, tijdens het gamen (bijvoorbeeld alleen in quickplay)
5. skins die horen bij je tier. Dus Bronze en Silver krijgen een minder mooie skin, Gold en Platinum een middelmatige mooie skin en Master en Grandmaster een "gouden" skin.

Laatste 5 punten is puur fantasie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
nemesis2212 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:35:
[...]

als sombra uitkomt dan is het wel tijdens de openingsceremonie. daarin laten ze meestal de nieuwste dingen zien van hun spellen. Bij whats new wordt het uitgebreider uitgelegd lijkt mij.
Misschien dat ze wel iets spectaculairs doen waarbij Sombra de hele show "hackt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ereaser schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:05:
[...]

Misschien dat ze wel iets spectaculairs doen waarbij Sombra de hele show "hackt"
L33t h4xx0r

Hoop het niet voor mijn gevoel eindigen dat soort dingen altijd in een cringefest
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:49:
[...]

Persoonlijk denk ik dat het volgende getoond gaat worden, het zou mij benieuwen hoeveel ik hiervan goed zal hebben "gegokt"
1. Sombra nieuwe hero
4. Uiteraard paar nieuwe skins,voice lines etc. (kan me ook niets verbazen dat we nieuwe lootboxes krijgen)

3. Bij quickplay en ranked mode kan je kiezen welke gamemodes je wilt spelen (bijvoorbeeld alleen Control maps of alleen payload of alles)
4. Lootboxes en alles in hero gallery kunnen doen, tijdens het gamen (bijvoorbeeld alleen in quickplay)
5. skins die horen bij je tier. Dus Bronze en Silver krijgen een minder mooie skin, Gold en Platinum een middelmatige mooie skin en Master en Grandmaster een "gouden" skin.

Moah zou eerder een campaign/story mode (per hero)willen zien dan een film. Want dan wordt ik weet vreemd aangekeken dat ik naar een tekenfilm zit te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
[...]

1. Sombra nieuwe hero

over je fantasie dingen.

1: gaat voorlopig niet gebeuren. spel is veel te nieuw. misschien over paar jaar, als die uberhaupt komt.
4: van dit snap ik nog steeds niet dat blizzard dit niet toegevoegd heeft. als je eenmaal ik game zit moet je wachten om skins etc te swappen tot na de match, pretty stupid dus.
5: dit slaat in mijn ogen nergens op maar dat is mijn mening :)

ik heb een post gemaakt op forum, waarin ik voorstel om bepaalde legendary skins, spell effects te laten geven op skills van heroes: http://us.battle.net/foru...topic/20750805023#post-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Splitinfinitive schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:13:
[...]

L33t h4xx0r

Hoop het niet voor mijn gevoel eindigen dat soort dingen altijd in een cringefest

[...]

Moah zou eerder een campaign/story mode (per hero)willen zien dan een film. Want dan wordt ik weet vreemd aangekeken dat ik naar een tekenfilm zit te kijken :+
mijn vriendin is een disney gek (ik ook een beetje haha), dus voor mij is het niet gek dat ik naar een tekenfilm ga kijken.
nemesis2212 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:46:
[...]

over je fantasie dingen.

1: gaat voorlopig niet gebeuren. spel is veel te nieuw. misschien over paar jaar, als die uberhaupt komt.
4: van dit snap ik nog steeds niet dat blizzard dit niet toegevoegd heeft. als je eenmaal ik game zit moet je wachten om skins etc te swappen tot na de match, pretty stupid dus.
5: dit slaat in mijn ogen nergens op maar dat is mijn mening :)

ik heb een post gemaakt op forum, waarin ik voorstel om bepaalde legendary skins, spell effects te laten geven op skills van heroes: http://us.battle.net/foru...topic/20750805023#post-13
1.Natuurlijk als er een film komt, dan pas in 2018 , maar een kleine teaser is toch mooi meegenomen ;)
5. Ik wil gewoon een beloning krijgen ;) nu krijgt alleen de top 500 een beloning en de rest allemaal hetzelfde. Er valt voor mij niets meer vrij te spelen. heb vrijwel iedere legendarische skin en golden weapon kost heel veel punten en met het matchmaking systeem verlies ik meer dan dat ik win ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:03:
[...]

mijn vriendin is een disney gek (ik ook een beetje haha), dus voor mij is het niet gek dat ik naar een tekenfilm ga kijken.

[...]

1.Natuurlijk als er een film komt, dan pas in 2018 , maar een kleine teaser is toch mooi meegenomen ;)
5. Ik wil gewoon een beloning krijgen ;) nu krijgt alleen de top 500 een beloning en de rest allemaal hetzelfde. Er valt voor mij niets meer vrij te spelen. heb vrijwel iedere legendarische skin en golden weapon kost heel veel punten en met het matchmaking systeem verlies ik meer dan dat ik win ;)
ik had geluk in season 1's matchmaking loterij en kwam vrij snel al op 66 :+ direct maar de sniper van Ana goud gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Het huidige ranking systeem is toch juist bedoeld om je eigen niveau weer te geven en op dat niveau te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:05:
[...]

Is niet eens zo'n heel gek idee. Misschien doen ze wel zoiets. Zou tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Yvanandel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:06:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Het huidige ranking systeem is toch juist bedoeld om je eigen niveau weer te geven en op dat niveau te spelen?
Ook al speel je een heerlijke pot, heb je de meeste objective time, meeste kills, ministe deaths.
Heel je heel veel assist.
Je verliest net zoveel punten als een speler die alleen maar rondjes loopt te rennen in de spawnroom of aan het trollen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:27:
[...]

Ook al speel je een heerlijke pot, heb je de meeste objective time, meeste kills, ministe deaths.
Je verliest net zoveel punten als een speler die alleen maar rondjes loopt te rennen in de spawnroom of aan het trollen is.
Enige bron hiervoor? Zal wel erg raar zijn als dat het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
[...]

Tja.. Ik denk dat dit bijna onmogelijk is om te bepalen. Als je bijvoorbeeld met soldier achterin blijft staan, random een beetje gaat spammen en zo iedereen een paar keer raakt.. Dan ga je bijna nooit dood maar heb je wel veel assists.. Maar dan ben je ook totaal niet bepalend voor de game.

Maar als ik dan met d'va een keer flank, 1 kill maak en hiermee heel het andere team uit elkaar speel. (Dus een paar komen er mijn kant op waardoor de rest van m'n team makkelijker door kan pushen) dan kan dit zomaar eens een win op leveren zonder dat ik echt goeie stats heb..

Ik denk dus dat het onmogelijk is om echt te bepalen hoe belangrijk iemand is voor een win.
Of er moet iemand van blizzard elk potje mee gaan kijken ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

[...]

Volgens mij nemen ze wel mee in de berekening hoe goed je de hero hebt gespeeld tegenover andere op je eigen SR op de map die je speelt. Althans dat meen ik in een post op us forums te hebben gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 19-09 17:47
[...]

Als ik premade met een vriend speel en we winnen/verliezen is het aantal punten dat je stijgt/daalt nooit gelijk. Uiteraard weegt je eigen rank hier ook bij mee, maar stel hij is 2600 en ik 2800 en we winnen, dan heb ik soms 1,5x meer punten dan hij, de andere keer heeft hij 1,5x meer punten. Dat kan volgens mij dan dus niet betekenen dat enkel zijn rank/mijn rank + teamwinst/verlies bepalend is voor de hoeveelheid punten, maar ook een andere factor.

[ Voor 0% gewijzigd door Sjoerdje131 op 04-11-2016 15:09 . Reden: bad grammar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:24:
[...]

Als ik premade met een vriend speel en we winnen/verliezen is het aantal punten dat je stijgt/daalt nooit gelijk. Uiteraard ligt je eigen rank hier ook bij, maar stel hij is 2600 en ik 2800 en we winnen, dan heb ik soms 1,5x meer punten dan hij, de andere keer heeft 1,5x meer punten. Dat kan volgens mij dan dus niet betekenen dat enkel zijn rank/mijn rank + teamwinst/verlies bepalend is voor de hoeveelheid punten, maar ook een andere factor.
Inderdaad, pas geleden ook met een vriend van mij gespeeld die lager dan mij is. Hij verloor 30 punten en ik maar 10, wat ik best een groot verschil vond.
Pagina: 1 ... 89 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.