Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 23:13
Heeft er iemand ook last van heel erg veel disconnects? Ik ben al heel vaak gewoon mijn connectie kwijtgeraakt.
Meestal kan je terug komen maar aan het begin van een comp game kan dat gewoon niet meer.
Hierdoor heb ik ook al 3 keer een "ban" gekregen, die nu al 30 minuten is.
Je zou eventueel denken dat het door mijn internetverbinding komt maar bij constant pingen en teamspeak heb ik geen problemen.
Volgens mij heb ik dit probleem ook niet bij andere games maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat het willekeurig gebeurt.

[ Voor 13% gewijzigd door Negaiido op 21-10-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tonymalony schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:41:
[...]

Ik mag hopen dat ze die buffs/nerf niet gaan toepassen, want het lijkt erop dat Blizzard hier wederom te ver in gaat.

Zarya's barrier nerfen met 20% is echt absurd, het is op hoger niveau soms best lastig om veel energy te krijgen, omdat ze daar wél begrijpen dat je niet vol op haar shields moet schieten.

D.Va krijgt een health buff, terwijl ze daar niks tekort kwam, want haar shield matrix valt (imo) goed uit te buiten, waardoor ze al lang in leven kan blijven. Zarya is een goede counter tegen D.Va puur omdat haar beam door de shield matrix van D.Va gaat. In plaats van dat ze dat nou aanpassen! Dan heb je D.Va's probleem eigenlijk al opgelost, want die is net als Zarya echt wel 'balanced'.

Ana's nano boost nerfen ben ik ook geen fan van, maak de increase van move speed iets minder dan het nu is, maar helemaal de move speed van nano boost weghalen vind ik flauwekul.

Lucio moeten ze gewoon van afblijven die is al balanced.

Soldier krijgt zowel een nerf en een buff, maar dat nog steeds niks gaat oplossen? 8)7 Soldier was w.m.b. één van de meest gebalanceerde heroes totdat ze hem gingen nerfen. Als ze dat allemaal zouden terugdraaien dan zou hij net zo goed kunnen zijn als McCree.

Mei haar ult charge met 15% verhogen is ook flauwekul, maak de range van haar ult iets minder groot dan het nu is en het is prima.

De Torbjorn buffs zou ik toejuichen en ook de ultimate cost met 25% verhogen van alle heroes is een goed idee.
daarom hebben ze ook aangegeven dat de PTR nu langer gaat duren dan een week zodat ze zulke dingen kunnen testen.. ik vind die movement speed weghalen bij Ana ook compleet bullshit. Geeft gewoon geen reden meer om reinhardt te boosten want die kan bij niemand komen in principe. Voor een boosted reaper heeft die ook best veel effect alleen zal je het op low elo niet merken omdat mensen niet altijd goed opletten.

Ik vind de D.va buff ook te groot. Ik vond haar al sterk gemaakt met de buff hier voor..

Maar ik denk dat ze ook kijken naar de PRO competitive scene.. daar zie je bijna nooit een Dva. bijna altijd alleen maar Reinhardt Zarya of Roadhog.

We zullen het wel zien. Heb inmiddels zo veel vertrouwen in het Overwatch team dat ik er zeker van ben dat het in the long run wel goed komt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

[...]

Ik mag hopen dat ze die buffs/nerf niet gaan toepassen, want het lijkt erop dat Blizzard hier wederom te ver in gaat.

Zarya's barrier nerfen met 20% is echt absurd, het is op hoger niveau soms best lastig om veel energy te krijgen, omdat ze daar wél begrijpen dat je niet vol op haar shields moet schieten.

D.Va krijgt een health buff, terwijl ze daar niks tekort kwam, want haar shield matrix valt (imo) goed uit te buiten, waardoor ze al lang in leven kan blijven. Zarya is een goede counter tegen D.Va puur omdat haar beam door de shield matrix van D.Va gaat. In plaats van dat ze dat nou aanpassen! Dan heb je D.Va's probleem eigenlijk al opgelost, want die is net als Zarya echt wel 'balanced'.

Ana's nano boost nerfen ben ik ook geen fan van, maak de increase van move speed iets minder dan het nu is, maar helemaal de move speed van nano boost weghalen vind ik flauwekul.

Soldier krijgt zowel een nerf en een buff, maar dat nog steeds niks gaat oplossen? 8)7 Soldier was w.m.b. één van de meest gebalanceerde heroes totdat ze hem gingen nerfen. Als ze dat allemaal zouden terugdraaien dan zou hij net zo goed kunnen zijn als McCree.

Mei haar ult charge met 15% verhogen is ook flauwekul, maak de range van haar ult iets minder groot dan het nu is en het is prima.

De Torbjorn buffs zou ik toejuichen en ook de ultimate cost met 25% verhogen van alle heroes is een goed idee.
ik hoop juist dat ze wat gekke buffs en nerfs gaan proberen, als ze heel erg conservatief met die dingen omgaan dan blijven ze steeds beetjes veranderen nu is het mischien dadelijk één keer en kunnen de heroes een langere tijd on aangeraakt blijven.

en wie weet komen ze zo een goede combinatie tegen. Maar zoals Ric hierboven al zegt have a little faith
ik ben het zelf ook niet eens met diverse nerfs/buffs maar ik weet zeker dat bepaalde dingen het toch niet gaan redden op de live servers. De ult nerf mag van mij wel naar 40% mischien dat mensen dat eerder geneigd zijn om ults te gaan combinen e.d. en beter gaan zoeken naar synergy tussen heroes.

nu nog de espresso machine fixxen en toevoegen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Splitinfinitive op 21-10-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51
Eindelijk uit de soloqueue elo hell die Gold heet.... bah :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Nondeju wat is blizz op de PTR aan het kl*ten met de balance - bijzonder :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:47
[...]

Ik denk dat Zarya altijd te hoog zit. 100% moet iets unieker zijn. Shield bubble wordt gespammed om charge te krijgen terwijl het een redmiddel zou moeten zijn tegen bv roadhog hook of mei ult. Nu daal je sneller als dat je stikgt wanneer het onnodig gebruikt wordt. Ook hoog niveau heeft snel full charge. Ik snap het idee erachter, goede nerf verwacht ik.
Zarya wordt generfd dus ze doen al wat tegen Dva haar grootste counter naast Mei. Extra health is imo ook niet nodig. Extra movement speed is wel goed denk ik. De damage van haar guns is alleen in your face goed, dit helpt haat. Dva is nu veel gebruikt, maar nooit gamechangin. Ik heb liever alle andere tanks, winston alleen bij mensen die dat snappen.
Nanoboost is denk ik de snelheid van Lucios speedboost. Ik als Lucio gebruik áltijd speedboost bij vrijwel alle ults. Maar bij nanoboost, zowel ons team als hun team, gebruik ik áltijd speedboost. Dus het is te counteren maar vooral met Lucio, ik zou persoonlijk nanoboost niet gecombineerd willen zien met een andere ult, death blossom met boost is té sterk bv. Ik speel veel ana (Win rate 65%)
Zijn healing vind ik teveel. Ik ben Lucio main maar volgens mij de enige op de xbox (voor mijn gevoel offcourse) die grotendeels gebruik maakt van speedboost. Healing is nu heel sterk (alhoewel ik speedboost sterker vind) maar 1 Lucio kant potentieel in zijn eentje healer zijn.goede nerf denk ik.
Soldier en mcree worden weinig gebruikt. Daarom zie je steeds vaker weer mercy/pharah. Mogen een kleine buff (met name soldier) en ik denk dat dit over het algemeen een buff is.
Zolang je Lucio speedboost hebt geen vuiltje aan de lucht ;)
Dus minder vaak vind ik goed, minder range niet (dat hád ze toen ze nooit gekozen werd)
Beide Eens! maar ik zou alleen nog extra ult willen als je dood gaat, dit klinkt tegenstrijdig maar het verliezende team mag wel eens een klein bonusje krijgen. Snowballing vind ik zelf een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik ben op zoek naar een nederlands/engelse clan die speelt voor de fun en gebruik maakt van voicechat. Alles wat ik tegenkom is voornamelijk PC, en wanneer het Xbox is zitten er zes leden in de clan :)

Wellicht dat iemand iets weet. Ben wel een beginnend speler, maar word het alleen spelen beu :)

Heb mezelf ondertussen ook toegevoegd aan de lijst.

[ Voor 8% gewijzigd door Ducar op 22-10-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Negaiido schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:32:
Heeft er iemand ook last van heel erg veel disconnects? Ik ben al heel vaak gewoon mijn connectie kwijtgeraakt.
Meestal kan je terug komen maar aan het begin van een comp game kan dat gewoon niet meer.
Hierdoor heb ik ook al 3 keer een "ban" gekregen, die nu al 30 minuten is.
Je zou eventueel denken dat het door mijn internetverbinding komt maar bij constant pingen en teamspeak heb ik geen problemen.
Volgens mij heb ik dit probleem ook niet bij andere games maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat het willekeurig gebeurt.
Ik had het probleem dat ik niet on kon loggen maar bleek dat mijn game niet was geüpdatet om de een of andere reden.

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ducar schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:16:
Ik ben op zoek naar een nederlands/engelse clan die speelt voor de fun en gebruik maakt van voicechat. Alles wat ik tegenkom is voornamelijk PC, en wanneer het Xbox is zitten er zes leden in de clan :)

Wellicht dat iemand iets weet. Ben wel een beginnend speler, maar word het alleen spelen beu :)

Heb mezelf ondertussen ook toegevoegd aan de lijst.
Reddit heeft als ik mij vergis ook een Discord speciaal voor Xbox gamers mischien dat je daar ook eens kan kijken ik speel zelf alleen op pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Vailen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Ik had het probleem dat ik niet on kon loggen maar bleek dat mijn game niet was geüpdatet om de een of andere reden.
Mijn OW was geüpdatet dus dat kan het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ben deze week weer verder gegaan met de ontwikkeling van mijn webprojectje 'TweakWatch'... Heb nu ook (een klein deel van) de quick play statistieken er in zitten. Het zijn er echt belachelijk veel, dat ik dat als rolling release ga toevoegen of zo, want het is echt een shitload.

Alles is uitgesplitst, op regio, platform, quickplay of competitive en dan ook nog op de hero's in de game.

EDIT:
Momenteel ligt de focus nog wel op PC, de consoles voeg ik dan later toe.

Kleine glimp: https://i.imgur.com/lONSLtF.png

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 22-10-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

CH40S schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:01:
Ben deze week weer verder gegaan met de ontwikkeling van mijn webprojectje 'TweakWatch'... Heb nu ook (een klein deel van) de quick play statistieken er in zitten. Het zijn er echt belachelijk veel, dat ik dat als rolling release ga toevoegen of zo, want het is echt een shitload.

Alles is uitgesplitst, op regio, platform, quickplay of competitive en dan ook nog op de hero's in de game.

EDIT:
Momenteel ligt de focus nog wel op PC, de consoles voeg ik dan later toe.

Kleine glimp: https://i.imgur.com/lONSLtF.png
ziet er al vet uit man,

als ik wel een kleine opmerking mag maken, ik zou de ingame termen of helemaal vertalen of ze hanteren want nu is het een mix van nederlands/engels op sommige onderdelen terwijl andere termen onaangeraakt blijven.

bijvoorbeeld objective tijd en objective kills

Ik denk dat objective tijd hier ook gewoon het beste time kan blijven. of iets van doelwit tijd & doelwit moorden

oh en onder vuur is volgens mij niet de juiste term van "on fire" dan is op dreef beter geschikt.

maar dit is allemaal vrijblijvend hoor ik heb er zelf geen verstand van. :+

BTW is die quickplay rank de hidden mmr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik blijf me verbazen over hoe enorm onspeelbaar Quick match is. Al die gruwelijke noobs die gewoon niet samen werken, iedereen kiest maar een hero zonder ook maar 1 keer te kijken wat de rest van het team speelt. Inmiddels de game maar verwijderd niks aan meer :z

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Mother_Goozz schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:55:
Ik blijf me verbazen over hoe enorm onspeelbaar Quick match is. Al die gruwelijke noobs die gewoon niet samen werken, iedereen kiest maar een hero zonder ook maar 1 keer te kijken wat de rest van het team speelt. Inmiddels de game maar verwijderd niks aan meer :z
hier vooral hit en miss. Ik heb in quickplay betere matches gehad dan in comp. tuurlijk soms zit je bij de insta dpsers maar dat valt bij mij reuze mee. Al zie ik wel vaker troll comps nu voorbij komen zoals 5 keer mei e.d.

long live hidden mmr i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:34

Ankh

|true

Hier dus iemand met betere ervaring met QP dan met Comp.. Goeie communicatie, mensen die zelf wisselen van char. Tis allemaal wat :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Splitinfinitive schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:01:
[...]

hier vooral hit en miss. Ik heb in quickplay betere matches gehad dan in comp. tuurlijk soms zit je bij de insta dpsers maar dat valt bij mij reuze mee. Al zie ik wel vaker troll comps nu voorbij komen zoals 5 keer mei e.d.

long live hidden mmr i guess.
Afgelopen dagen weer wat Overwatch zitten spelen, en echt de ene na de andere rampen game. Heel soms een leuke game ertussen maar erg zeldzaam. Ik wordt erg fanatiek van deze game, deze game is ook echt de enige game die me zo saggo kan maken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ankh schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:11:
Hier dus iemand met betere ervaring met QP dan met Comp.. Goeie communicatie, mensen die zelf wisselen van char. Tis allemaal wat :)
ik vind het verrassend gezellig in quickplay vaak genoeg gewoon praters. Iets wat ik vaak mis in comp. Gewoon gezzelllig over de meest weirde shit praten zoals hoeveel bananen je winston zou moeten voeren om hem dood te laten gaan aan een kalium overdosis. met zo nu en dan een callout.

al zijn zijn er de laatste tijd ook veel man die de hele tijd niks anders roepen als

"is that a pro [hero]" ik heb blijbaar iets gemist.
Mother_Goozz schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:16:
[...]

Afgelopen dagen weer wat Overwatch zitten spelen, en echt de ene na de andere rampen game. Heel soms een leuke game ertussen maar erg zeldzaam. Ik wordt erg fanatiek van deze game, deze game is ook echt de enige game die me zo saggo kan maken :+
moah ik merk dat het overdag erger is als wat later of rond etenstijd. Maar ik speel vooral quickplay dus als ik speel en ik merk dat ik in trollcomps zit of mensen gaan dubbel hanzo of widow op attack. Dan switch ik meestal naar een hero die ik nog niet veel gespeeld heb. Meestal zijn deze games toch een loss. Dus dan heb ik tijd om een aanloop te doen om een hero te leren.

doe ik ook wel in goede potjes nu wat vaker met hanzo spelen. Predicten gaat steeds beter en laatst 23 kills in qp ^^ long live random headshots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Splitinfinitive schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:33:
[...]

ziet er al vet uit man,

als ik wel een kleine opmerking mag maken, ik zou de ingame termen of helemaal vertalen of ze hanteren want nu is het een mix van nederlands/engels op sommige onderdelen terwijl andere termen onaangeraakt blijven.

bijvoorbeeld objective tijd en objective kills

Ik denk dat objective tijd hier ook gewoon het beste time kan blijven. of iets van doelwit tijd & doelwit moorden

oh en onder vuur is volgens mij niet de juiste term van "on fire" dan is op dreef beter geschikt.

maar dit is allemaal vrijblijvend hoor ik heb er zelf geen verstand van. :+
Ik heb dus zelf ook nog niet echt de juiste termen gevonden ervoor, vandaar dat er wat willekeur in zit. :)
BTW is die quickplay rank de hidden mmr?
Nee, dat is de Competitive rank, die moet ik er nog tussenuit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Mother_Goozz schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:55:
Waardoor je uiteraard matchen gaat leaven omdat je niet met prutsers wilt spelen en Blizzard je daarna beloont met een xp penalty..iemand trouwens al eens uitgetest tot hoeveel matchen die penalty gaat ?
Allerzins al méér dan 7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

internaut schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:22:
[...]

Waardoor je uiteraard matchen gaat leaven omdat je niet met prutsers wilt spelen en Blizzard je daarna beloont met een xp penalty..iemand trouwens al eens uitgetest tot hoeveel matchen die penalty gaat ?
Allerzins al méér dan 7. :)
Nee zo kinderachtig ben ik niet door dan maar weg te gaan :)
Probeer dan idd een hero die ik niet veel gespeeld heb, of maar gewoon meeste medals te halen.
Samenwerken wat is dat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo net even een heerlijk potje tussendoor. Liang Tower. Ik knalde zelf in één keer 3 vijanden van de rand af als Lucio, en later heeft een Reinhardt van de vijanden een Nano Boost, is het halve team door die granaat van Ana geraakt, maar toen schoot een zarya uit mijn team zo'n graviton surge (?) en een Hanzo zijn ult, bam! 4 kills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:08:
Eindelijk uit de soloqueue elo hell die Gold heet.... bah :)
Ah welkom in de soloqueue hel van Platinum dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Vaak genoeg inderdaad dat er al 3 dps zijn en de laatste kiest doodleuk een Reaper. Maar die matchmaking is al zo verkloot dat het weinig uitmaakt. Ik koos toen ook maar een Bastion, ja op de attack, en we wonnen easy :')

Gisteren ook 3 potjes met leavers, maar gelukkig alle 3 in het andere team :P helpt weer voor m'n ranking... zucht :')

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer begon Blizzon ook alweer? ik kan het momenteel niet opzoeken.
Heb opzich wel zin om die worldcup van Overwatch te kijken die tijdens blizzcon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:00:
Wanneer begon Blizzon ook alweer? ik kan het momenteel niet opzoeken.
Heb opzich wel zin om die worldcup van Overwatch te kijken die tijdens blizzcon is.
als je op tweakers kan, kan je blizzcon toch ook opzoeken? begin nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFailzor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 13:28
Hebben jullie al eens gehad dat schoten van Widowmaker niet registreren die wel duidelijk raak waren?
@Ricmaniac, 4 en 5 november is Blizzcon

[ Voor 16% gewijzigd door iFailzor op 24-10-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iFailzor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:27:
Hebben jullie al eens gehad dat schoten van Widowmaker niet registreren die wel duidelijk raak waren?
@Ricmaniac, 4 en 5 november is Blizzcon
nee niet echt eigenlijk. wel dat ik zoiets heb van: die had raak moeten zijn maar niet dat ik zie dat de kogel ook raakt maar de hit niet registreerd.

Vorige week deze dude tegen gekomen.
Hij is een voorbeeld waarom je niet gelijk moet haten als een widowmaker in je team zit :P
alleen zijn de meeste niet zo goed als hij hahaa

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 24-10-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

nee niet echt eigenlijk. wel dat ik zoiets heb van: die had raak moeten zijn maar niet dat ik zie dat de kogel ook raakt maar de hit niet registreerd.

Hij is een voorbeeld waarom je niet gelijk moet haten als een widowmaker in je team zit :P

[video]
Is in principe ook het enige wat hij speelt. Zal niet zeggen dat ik net zo goed ben als widow ( gaat echt elke keer anders) 120 plus uur heeft hij in haar zitten daarna 2 uur Mcree en daar na misschien een 3 kwartier per hero en minder.

Mijn ervaring met Widowmaker is per match anders of speel haar perfect of totaal dramatisch.
Vorige week op Dorado 0x dood gegaan en 15 kills. (Defense ) vond ik alles behalve slecht.

Maar laatste week speel ik automatische piloot. 50 plus lvls om hoog gegaan wegens grinding/farming Halloween event.
Alle Premium Skins behalve Mercy. En ook de meerder helft van de normale event skins.
Dus meer dan 50 loot boxes ge-opened en nog steeds geen Witch skin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:04:
[...]

Is in principe ook het enige wat hij speelt. Zal niet zeggen dat ik net zo goed ben als widow ( gaat echt elke keer anders) 120 plus uur heeft hij in haar zitten daarna 2 uur Mcree en daar na misschien een 3 kwartier per hero en minder.

Mijn ervaring met Widowmaker is per match anders of speel haar perfect of totaal dramatisch.
Vorige week op Dorado 0x dood gegaan en 15 kills. (Defense ) vond ik alles behalve slecht.

Maar laatste week speel ik automatische piloot. 50 plus lvls om hoog gegaan wegens grinding/farming Halloween event.
Alle Premium Skins behalve Mercy. En ook de meerder helft van de normale event skins.
Dus meer dan 50 loot boxes ge-opened en nog steeds geen Witch skin :(
Ja ik wil er eigenlijk nog 4 :P Junkrat, Roadhog, Reaper en Hanzo (hanzo is niet zo'n probleem vanwege 750 credits) maar ik vrees dat ik de 31ste toch nog ff een 50 euro lootboxes moet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFailzor
Inmiddels heb ik 40 euro aan lootboxes uitgegeven voor de halloween update. De meeste skins heb ik gewoon gekregen van levelen. Ik had het geluk dat ik net voor de update rond de 190 zat waardoor ik mooi de eerste levels van 200 kon meepikken. Ik moet nu nog 5 skins van 750 credits. Hiervoor heb ik allang genoeg maar ik wacht nog even af op de gratis lootboxes. Zul je net zien, koop ik de overige skins en krijg ik ze dan duplicate uit de boxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iFailzor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:57:
Inmiddels heb ik 40 euro aan lootboxes uitgegeven voor de halloween update. De meeste skins heb ik gewoon gekregen van levelen. Ik had het geluk dat ik net voor de update rond de 190 zat waardoor ik mooi de eerste levels van 200 kon meepikken. Ik moet nu nog 5 skins van 750 credits. Hiervoor heb ik allang genoeg maar ik wacht nog even af op de gratis lootboxes. Zul je net zien, koop ik de overige skins en krijg ik ze dan duplicate uit de boxes.
ja precies je kan beter gewoon spelen tot de laatste dag en dan kopen wat je nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Had ook al een flimpje gezien op YT dat iemand Witch kocht en daarna nog wta lootboxes opened en de eerste lootbox zat ook een witch skin in toch 3k verkloot.

Als ik Witch toevallig nog krijg uit een drop dan heb ik genoeg geld over voor de andere dingen die ik nog wil.

Ik kijk al tegen de kerst versie op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Alleen nog de bastion skin en volgens mij nog 2 victory poses dan heb ik alles binnen behalve die player icons en sprays

Maar buiten de trick or treat sprays Vind ik de meeste toch niet zo mooi dus dat spaart weer wat gegrind:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soldier en Symmetra hoef ik helemaal niet qua skins voor halloween. vind ik beide niet zo boeiend. verder allemaal wel maarja is oneerlijk hoe sommige met 10 lootboxes al bijna alle legendaries hebben en ik met 30 maar alleen mercy witch als legendary ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFailzor
Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:17:
Soldier en Symmetra hoef ik helemaal niet qua skins voor halloween. vind ik beide niet zo boeiend. verder allemaal wel maarja is oneerlijk hoe sommige met 10 lootboxes al bijna alle legendaries hebben en ik met 30 maar alleen mercy witch als legendary ;p
Uit de gratis lootbox had ik de Reaper skin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Een vriend van mij had voor 20 piek aan lootboxes gekocht en hij had "maar" 4 gouden skins en maar klagen dat zijn rng ruk is

Gast dat zijn ze allemaal ik heb over de 60 boxes opengemaakt en moet nog steeds wat spulletjes

Maar ja zo is het nu eenmaal

Blizzard pls fix

[ Voor 4% gewijzigd door Splitinfinitive op 24-10-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Haha de eerste 3 legendaries die ik kreeg van de halloween boxes was een duplicate legendary skin van Pharah, daarna nog een legendary skin van Pharah en een legendary skin van Widowmaker, ook een duplicate!

Gelukkig heb ik ondertussen wat meer mazzel gehad met mijn lootboxen en heb ik die van reaper, roadhog, reinhardt en de zombie pharah. Met name die van Roadhog ben ik erg blij mee, de rest van zijn skins vind ik niet zoveel aan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik heb na zo'n 10 boxes via het levellen nog steeds geen skin gekregen :P
Denk dat ik inmiddels bijna alle sprays en icons wel heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:35
Psyonara schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:13:
Ik kijk al tegen de kerst versie op :(
Oeh, was de kerst al helemaal vergeten :D. Even gokken wat mogelijke skins worden:

- Mei kerstskin
- Santa Roadhog
- Rudolf the red haired D.va
- Jingle balls Junkrat (kerstballen als granaten? >:) )

Wat zou er nog meer toegevoegd worden :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

dawofl

?

Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

[video]
Ha vet ik check deze gast regelmatig op twitch hij speelt alleen widow en is indd wel erg goed. Zie hem regelmatig met 3-4 schoten alle support eruit werken.... echt bijzonder :)

overigens dat omhoog trekken en dan in de lucht zoomen en headshot maken heb ik ook wel eens in quickplay geprobeerd...... valt niet mee 8)7

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Bloodhoundje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:18:
[...]

Oeh, was de kerst al helemaal vergeten :D. Even gokken wat mogelijke skins worden:

- Mei kerstskin
- Santa Roadhog

Gnome turretborn :+
Grinch widowmaker
Elf tracer
Kerstmis trui lucio
Kerstster zenyatta
Esspreso machine sombra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

- Mei kerstskin
- Santa Roadhog

Santa Roadhog niet aan gedacht maar dat lijkt me wel fucking vet ja hahaha en Junkrat zo'n evil elf :P
maar hoop dat ze dan wat heroes pakken die nog niet echt coole extra skins hebben. zoals mei idd.

junkrat heeft al zo veel skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

YoshiBignose schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:00:
Vaak genoeg inderdaad dat er al 3 dps zijn en de laatste kiest doodleuk een Reaper. Maar die matchmaking is al zo verkloot dat het weinig uitmaakt. Ik koos toen ook maar een Bastion, ja op de attack, en we wonnen easy :')

Gisteren ook 3 potjes met leavers, maar gelukkig alle 3 in het andere team :P helpt weer voor m'n ranking... zucht :')
Bradstion(Bastion op de payload neerzetten in turret mode) wil vaak prima werken, shield van Rein ervoor, autoheal van de payload en al dps-end voorwaarts.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Soms, maar vaak valt het teveel op. Je moet juist op onverwachte plekken staan. Bastion reload toch automatisch als hij wisselt naar turret mode en terug, dus je bent mobieler dan je denkt. Gewoon constant verplaatsen. Een mercy erbij is wel erg handig.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
[...]

- Mei kerstskin
- Santa Roadhog

Denk dat Mei meer een Miss Santa is/word.
Roadhog zie ik eerder als een kerstboom met de meeste naalden verloren. Gewoon een afgerafelde kerstboom wat rondloopt en en dingen neer haakt.

Zie daarnaast eerder Pharrah met een Rood VIzier door de lucht heen vliegen. Met Rocket League achtige sporen. (Ala sneeuw val oid)
D.VA als een slee of een grote kerst bal wat op je af komt.

Bastion noten kraker oid. of een Tin/robot soldier. (Misschien ook wel een soort Jack in the box )
De dwerg als de kerstman anders gnoom. Heeft de stem er ook wel voor.

Reinhardt. zou ook wel een kerst man zijn. Misschien ook wel een grote wandelende kerstboom.
Reaper als de grinch iemand anders zei al dat WIdow dat zou zijn maar zie eerder Reaper dat doen.

Voor de rest zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Season 3 Competitive changes (PTR)

Reken er maar dat de meeste van ons volgend seizoen dus in zilver goud zitten en moeite gaan hebben naar platinum zoals je nu naar diamond heb van platinum :P
Another area of Competitive Play we’re trying to improve for Season 2 is how we distribute everybody into their Skill Tiers (Bronze, Silver, Gold, Platinum, etc.) based on their SR. When Season 2 started, we had WAY more players in Gold and Platinum than we initially intended, and way fewer in Bronze and Silver. This was the result of how we calculated your initial SR for Season 2. We tried to partially reset player SR at the start of Season 2, but the results were not as we expected. Instead, below-average players started Season 2 at a higher SR than they should have been given their performance in Season 1. This meant that as they played in Season 2, their SR would often drop to a lower value, which didn’t feel great. It also meant that there was a much wider variation of skill in the Gold and Platinum tiers than we wanted. This is something we want to avoid in Season 3.
persoonlijk vind ik het ook niet gek en totaal geen probleem.. aangezien wij al allemaal in de mond nemen dat gold slecht is in principe en we toch in minimaal platinum willen zitten.

ik herinner ook dat ik in andere competitive games die zulke divisies hanteerd ook gewoon in zilver begon eerst en niet zomaar in hoog gold terecht komt.

[ Voor 74% gewijzigd door Ricmaniac op 25-10-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:47:
Season 3 Competitive changes (PTR)

Reken er maar dat de meeste van ons volgend seizoen dus in zilver goud zitten en moeite gaan hebben naar platinum zoals je nu naar diamond heb van platinum :P

[...]

persoonlijk vind ik het ook niet gek en totaal geen probleem.. aangezien wij al allemaal in de mond nemen dat gold slecht is in principe en we toch in minimaal platinum willen zitten.

ik herinner ook dat ik in andere competitive games die zulke divisies hanteerd ook gewoon in zilver begon eerst en niet zomaar in hoog gold terecht komt.
Dit is echt een geweldige verandering als het ook werkt. Meerdere keren gehad dat ik met mensen speelde die gewoon niks begrepen van het spel en toch gold/platinum waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Negaiido schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:59:
[...]

Dit is echt een geweldige verandering als het ook werkt. Meerdere keren gehad dat ik met mensen speelde die gewoon niks begrepen van het spel en toch gold/platinum waren.
Ik zit nu net aan in Diamond (3087) al voor een paar matches en merk dat je hier geen last meer hebt van mensen die random dingen lopen te doen of egoïstische hun hero kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
mmm dus season 2 telt toch mee voor de placement in 3? Jammer ik had gehoopt een verse start te kunnen malen na het drama van S2 wat ik al weken niet meer speel. Ben je dus voor altijd verdoemd superlaag te starten ook als je beter geworden bent in de tussentijd. Dan lekker QP forever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Vildhjarta schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:10:
mmm dus season 2 telt toch mee voor de placement in 3? Jammer ik had gehoopt een verse start te kunnen malen na het drama van S2 wat ik al weken niet meer speel. Ben je dus voor altijd verdoemd superlaag te starten ook als je beter geworden bent in de tussentijd. Dan lekker QP forever.
geen golden guns voor jou dan :P ben wel benieuwd wat ze met comp s3 allemaal gaan doen inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
nemesis2212 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

geen golden guns voor jou dan :P ben wel benieuwd wat ze met comp s3 allemaal gaan doen inderdaad
haha nee, nou boeien me die toch geen reet, eerder wel een leuk seizoen met wat meer winkansen en goede team matching etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Vildhjarta schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:24:
[...]

haha nee, nou boeien me die toch geen reet, eerder wel een leuk seizoen met wat meer winkansen en goede team matching etc
haha mij ook niet veel hoor. ik speel comp omdat ik er dan vanuit ga dat er serieuze mensen spelen, maar die gedachte heb ik al lang laten varen. als je in de gold of platinum speelt verwacht je dat mensen enigsinds het spel snappen, maar dat is dus totaal niet het geval helaas. sommige platinum players lijken wel brons of silver league....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
nemesis2212 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:55:
[...]

haha mij ook niet veel hoor. ik speel comp omdat ik er dan vanuit ga dat er serieuze mensen spelen, maar die gedachte heb ik al lang laten varen. als je in de gold of platinum speelt verwacht je dat mensen enigsinds het spel snappen, maar dat is dus totaal niet het geval helaas. sommige platinum players lijken wel brons of silver league....
Als je niet serieus wil spelen, maar toch het spel fatsoenlijk spelen is quick play geen optie want hero stacking verpest heel quick play. Leuk voor 1-2 potjes maar daarna heb je het echt wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ereaser schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:22:
[...]

Als je niet serieus wil spelen, maar toch het spel fatsoenlijk spelen is quick play geen optie want hero stacking verpest heel quick play. Leuk voor 1-2 potjes maar daarna heb je het echt wel gehad.
Daarom moet er gewoon unranked komen maar vraag mij af of dit ooit zijn weg in overwatch vind

Andere manier zou ook je zelf op geven voor scrim matches waar wel de computer ruleset wordt gebruikt krijg je volgens mij wel geen xp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ereaser schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:22:
[...]

Mwa ik heb overwatch dit weekend gekocht maar ik heb mijzelf gisteren prima vermaakt in Quick Play. ( Overigens voor de context, dit is de eerste shooter die ik speel sinds pakweg UT99 ;))

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bloodhoundje

En het was niet eens de POTG :| :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

zo de pc helemaal opnieuw geinstaleerd. Gelukkig is alles in de cloud opgeslagen :+ wel al mij "pro" plays kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vandaag de Junkenstein skin gekregen, nu die voor Mercy en Reaper nog :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
what happened blizzard!

vandaag een connectie error, gaan ze mn rank punten afpakken en 10 minuten suspenden... fix je servers..

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 17-09 11:11
nemesis2212 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:55:
[...]

Blizzard heeft zelf aangegeven dat het ranking systeem in dit seizoen verkeerd uitgepakt heeft.
Veel slechte spelers zitten in gold terwijl ze silver moesten zijn of zelfs bronze.

Hierdoor win je soms heel eenvoudig en heb je ook potjes waarbij je hard verliest door slechte mede spelers.

Iedereen is hierdoor ook salty als de pest geworden omdat je vaak ongebalanceerde games hebt.
Ik pak het spel weer op in seizoen 3.
Momenteel ben ik battlefield 1 aan het spelen voor de fun.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
looyenss schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:27:
what happened blizzard!

vandaag een connectie error, gaan ze mn rank punten afpakken en 10 minuten suspenden... fix je servers..
Server issues had ik gisteravond ook 3x ik ranked. 1x crashte mijn game en 2x hadden zowel ik als een vriend waarmee ik samen speelde gelijktijdig dat we rubber banding hadden (wij konden niet lopen en werden hele tijd teruggewarped als we een stap zette terwijl andere spelers gewoon konden doorspelen). Dit was dus vanaf twee verschillende internetverbindingen waarbij skype etc zonder problemen werkte en alleen Overwatch verbindingsissues had. Misschien heeft Blizzard te maken gehad met een DDOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:39:
[...]

Server issues had ik gisteravond ook 3x ik ranked. 1x crashte mijn game en 2x hadden zowel ik als een vriend waarmee ik samen speelde gelijktijdig dat we rubber banding hadden (wij konden niet lopen en werden hele tijd teruggewarped als we een stap zette terwijl andere spelers gewoon konden doorspelen). Dit was dus vanaf twee verschillende internetverbindingen waarbij skype etc zonder problemen werkte en alleen Overwatch verbindingsissues had. Misschien heeft Blizzard te maken gehad met een DDOS?
de laatste tijd word het met regelmaat gedaan bij blizzard servers en dan alle games. niet alleen overwatch.
trieste figuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:56:
[...]

Blizzard heeft zelf aangegeven dat het ranking systeem in dit seizoen verkeerd uitgepakt heeft.
Veel slechte spelers zitten in gold terwijl ze silver moesten zijn of zelfs bronze.

Hierdoor win je soms heel eenvoudig en heb je ook potjes waarbij je hard verliest door slechte mede spelers.

Iedereen is hierdoor ook salty als de pest geworden omdat je vaak ongebalanceerde games hebt.
Ik pak het spel weer op in seizoen 3.
Momenteel ben ik battlefield 1 aan het spelen voor de fun.
De grap is dat ze ook gewoon doodleuk aangeven dat ze je seizoen 2 ranking weer gaan gebruiken voor seizoen 3, vriend van mij heeft een 2e account gekocht de placements gedaan en daarna na 2 potjes makkelijk diamond gehaald terwijl zijn main account met geen mogelijkheid diamond kan halen.

Het blijft een leuke game maar ik heb echt geen hoge verwachtingen dat seizoen 3 beter gaat worden maar we zullen het wel weer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:22:
[...]
De grap is dat ze ook gewoon doodleuk aangeven dat ze je seizoen 2 ranking weer gaan gebruiken voor seizoen 3, vriend van mij heeft een 2e account gekocht de placements gedaan en daarna na 2 potjes makkelijk diamond gehaald terwijl zijn main account met geen mogelijkheid diamond kan halen.

Het blijft een leuke game maar ik heb echt geen hoge verwachtingen dat seizoen 3 beter gaat worden maar we zullen het wel weer zien.
Dat is aan de orde van de dag helaas voor veel mensen of je moet echt van de lange adem zijn.

Ik weet wel dat ik volgend seizoen die placement matches niet meer direct op dag 1 ga doen, laat eerst de boel maar weer een beetje kalmeren. Heb het idee dat als massas unranked spelers tegelijkertijd ranks proberen te vergaren over elkaar, dat voor veel ongelukkige placements zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Bloodhoundje schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:39:
[...]

Ja inderdaad. ik twijfelde aan mijn verbinding maar alleen overwatch had problemen gister.
Toch raar dat de spelers daarvoor worden gestraft.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:22:
[...]

vriend van mij heeft een 2e account gekocht de placements gedaan en daarna na 2 potjes makkelijk diamond gehaald terwijl zijn main account met geen mogelijkheid diamond kan halen.
Dat snap ik nooit. Koop je een 2e account om een kapot ranking systeem te omzeilen en zo een betere ranking te krijgen in datzelfde kapotte ranking systeem.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ChojinZ schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:28:
[...]

Dat snap ik nooit. Koop je een 2e account om een kapot ranking systeem te omzeilen en zo een betere ranking te krijgen in datzelfde kapotte ranking systeem.
dat klinkt inderdaad als een waste van 40 euro, alleen maar om straks wat meer e-penis golden gun punten te krijgen aan het einde van het seizoen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
nemesis2212 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

dat klinkt inderdaad als een waste van 40 euro, alleen maar om straks wat meer e-penis golden gun punten te krijgen aan het einde van het seizoen |:(
Hij mist ook nog eens zijn golden gun punten uit S1, dus duurt de grind alleen maar langer. Denk niet dat dat een reden is :P
Als hij nu in Diamond wel plezier heeft in het spel dan is het op zich nog wel te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Nu online

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Gaan mensen vanavond nog ff knallen? Ik ben op zoek naar wat vaste maten om wat punten mee te halen. Ik zal vanavond sws even inloggen op de TS server, maar was nieuwsgierig of er standaard "vaste gezichten" zijn of dat het iedere avond een zooitje ongeregeld is :P

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:58
Yariva schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:01:
Gaan mensen vanavond nog ff knallen? Ik ben op zoek naar wat vaste maten om wat punten mee te halen. Ik zal vanavond sws even inloggen op de TS server, maar was nieuwsgierig of er standaard "vaste gezichten" zijn of dat het iedere avond een zooitje ongeregeld is :P
Ik wil ook graag met mensen knallen die weten wat ze doen in ranked, er is dus een soort van tweakers groep? ik zal TS installeren en als in online ben joinen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ik schommel zelf rond de 2000 dus als dat geen probleem is mag je mij gewoon toevoegen:
PPSJD#2733

Ik maak geen gebruik van Teamspeak. Ik zit wel op de in-voice van Overwatch zelf.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Nu online

Yariva

Power to the people!

Nja ik zit zelf rond de 2700 solo, met een groep moet dat nog wel omhoog te krikken zijn. Dan is 2000 wel een erg groot verschil.

Aan de andere kant, een beetje rond kloten en lol hebben kan ook geen kwaad :P

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Yariva schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:24:
Nja ik zit zelf rond de 2700 solo, met een groep moet dat nog wel omhoog te krikken zijn. Dan is 2000 wel een erg groot verschil.

Aan de andere kant, een beetje rond kloten en lol hebben kan ook geen kwaad :P
Persoonlijk merk ik helemaal niets van dat verschil. Al meerdere malen met 3000+ spelers gespeeld maar ik merk weinig verschil. Ook daar heb je malloten die op Attack gewoon Torb kiezen en er vervolgens niets van bakken.... :+

Maargoed, als je wil mag je me toevoegen. Mijn uitnodiging blijft gewoon staan. :)

[ Voor 7% gewijzigd door ChojinZ op 26-10-2016 16:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:15
Komt me erg bekend voor maar wel een grappig filmpje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Heel erg carbot esque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het moet er toch weer even uit jongens, fuck het matchmaking systeem van seizoen 2.
Zat weer dicht bij mn season high van 2800 en opeens allemaal instalock junkrats en hanzos in mijn team weer, het resultaat is natuurlijk weer 300 rating eraf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Nu online

Yariva

Power to the people!

Idanue schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:07:

[video]
Iets te accuraat dit :o Wel briljant gemaakt zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
hahahaa dit is echt een geniaal filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:17:
Ok het moet er toch weer even uit jongens, fuck het matchmaking systeem van seizoen 2.
Zat weer dicht bij mn season high van 2800 en opeens allemaal instalock junkrats en hanzos in mijn team weer, het resultaat is natuurlijk weer 300 rating eraf :(
Stoppen met spelen zodra je 1 zo'n potje gehad hebt.
Is beter voor je humeur en uiteindelijk ook beter voor je rank d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ereaser schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Humeur snap ik. Maar de ranking moet je is uitleggen. Die snap ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
ChojinZ schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Humeur snap ik. Maar de ranking moet je is uitleggen. Die snap ik niet...
Mijn ervaring is dat als je 1 zo'n potje krijgt dat de potjes daarna niet veel beter zijn. Daarbij komt ook dat je humeur slechter is, dus grotere kans dat je op tilt gaat en ook jij slecht speelt doordat je alleen maar op je team mates let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Ereaser schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Mijn ervaring is dat als je 1 zo'n potje krijgt dat de potjes daarna niet veel beter zijn. Daarbij komt ook dat je humeur slechter is, dus grotere kans dat je op tilt gaat en ook jij slecht speelt doordat je alleen maar op je team mates let.
Meestal wacht ik ook gewoon minstens 10-15 minuten na zon potje voordat ik weer de queue instap hoor maar het valt me wel op dat als ik rond mijn season high (2800) kom ik opeens veel teamgenoten krijg die net aan 2500 of iets hoger als season high hebben dus dan wordt het sowieso lastig winnen tegen een tegenstander waarvan de meesten een hogere season high hebben. De Ana in mijn team gaf ook toe dat ze eigenlijk boven haar skillrating gematched werd (kan hij/zij natuurlijk ook niets aan doen maar dat terzijde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 15:34
eindelijk een doorbraak in mijn rank. Sinds vanmiddag een beetje Roadhog gespeeld in competitive, ben nu van 2280 naar 2389 gestegen. Ik merk dat ik veel beter speel en de potjes ook leuker worden. Eigenlijk rage en stress ik niet meer in ranked dan in quick play. Het klimmen gaat niet supersnel maar ik hoop die 2500 nog aan te tikken dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dycati
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 11:51
Voor mensen die nu graag potje overwatch willen doen we zien jullie graag
op de volgende teamspeak server: ts.dycati.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:17

justifire

Shut up and squat !!

[video]
Dit komt mij als Zenyatta speler iets te bekend voor :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:15
justifire schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

Dit komt mij als Zenyatta speler iets te bekend voor :')
Ik stond vanochtend als Mercy ook weer eens helemaal alleen bij de payload, mensen rennen allemaal een kant op dus dan heeft het ook helemaal geen zin om er achteraan te rennen. :(

Verder wel een leuk spel hoor maar soms erg frustrerend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Idanue schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:01:
[...]

Ik stond vanochtend als Mercy ook weer eens helemaal alleen bij de payload, mensen rennen allemaal een kant op dus dan heeft het ook helemaal geen zin om er achteraan te rennen. :(

Verder wel een leuk spel hoor maar soms erg frustrerend. :P
Gister nog een leuke match in comp met wat andere tweakers gehad. Staan met 5 man een beetje te etteren tegen het andere team en onze pharah brengt de payload even naar het eerste checkpoint :+

En dat volgens mij een meter of 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:58
Na F1 ben ik online en @TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 17-09 11:11
Hopelijk komt er binnenkort een fix voor mijn GTX770. Vandaag al 2x een crash gehad.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

[video]
Dit soort dingen overkomen mij ook wel eens (gelukkig niet heel vaak). Ook mooi, als Reinhardt als spons op de payload staan, maar iedereen rent maar naar voren en maakt er geen gebruik van 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Pykow schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:48:
Hopelijk komt er binnenkort een fix voor mijn GTX770. Vandaag al 2x een crash gehad.
is kepler niet EOL? volgens mij doen ze daar niet veel meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

Ik heb t gevoel dat comp ondertussen het nieuwe quickplay-troll-play is geworden.

gister: na nipt 2-0 te zijn gegaan denkt mijn team ineens, deze zit in de pocket dus het team bestaat uit 1 tank (ik), geen healer, Sym, Torbjorn, Hanzo en Bastion. 2-3 dus... Ik vraag meerdere keren om te switchen en dan krijg je alleen "get gud" te horen.

Platinum ga ik niet meer worden dit seizoen,

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
NoTimeRemains schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:15:
Ik heb t gevoel dat comp ondertussen het nieuwe quickplay-troll-play is geworden.

gister: na nipt 2-0 te zijn gegaan denkt mijn team ineens, deze zit in de pocket dus het team bestaat uit 1 tank (ik), geen healer, Sym, Torbjorn, Hanzo en Bastion. 2-3 dus... Ik vraag meerdere keren om te switchen en dan krijg je alleen "get gud" te horen.

Platinum ga ik niet meer worden dit seizoen,
De hoop op platinum heb ik ook laten varen. Zit al maanden op een rating tussen de 2880-2950. Een dag na het spelen teruggezakt naar 2790, nu weer op 2850. Elke game heb ik gemiddeld 3-4 gold medals. Speel ik DPS neem beide enemy healers uit en de reinhardt, lukt het de overige 5 teammates niet om de laatste 3 dps spelers uit te nemen 8)7 . Het lijkt een cirkel te zijn van "Ik ben healer, ik mis DPS. Ik ben tank, ik mis healing. Ik ben DPS, ik mis tank.

Wat eerder al is aangegeven is dat de Season 2 ranking nog niet goed functioneert. Het probleem betreft dat veel spelers die in plat/diamond komen soms zelf op silver/gold niveau spelen maar hogerop zijn gekomen door andere teammates die ze gecarried hebben. Ik hoop dat Blizzard hier in S3 een oplossing voor vind. Ik denk dat de hoeveelheid toegekende points voor een victory mede afhankelijk moet worden van de ingame performance.

Alleen op medals kan je dit niet eerlijk indelen aangezien een tank geen medal krijgt voor "tanking". En de healer alleen een most healing done medal haalt. Wat wel zou kunnen is het "on fire" mechanisme te gebruiken voor de punten berekening. Dit is een redelijke goede weergave van hoe goed de speler speelt en hoe groot zijn/haar bijdrage betreft tijdens een game.

Oh well, ik speel nog steeds ranked, alleen ik aim niet meer voor een diamond zitplek :). Ik speel alleen voor het plezier en de uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een lekkere avond gehad met wat goede games en ook een beetje geluk.
1 game was er een widow/torb troll in mijn team en had het vijandige team een leaver dus toch nog gewonnen en uiteindelijk diamond gehaald.

Wat wel goed werkt is na elke loss gewoon 5 minuten wachten voordat je opnieuw de rij induikt zodat je niet de kans hebt om dezelfde slechte teamgenoten weer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodhoundje schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Alleen op medals kan je dit niet eerlijk indelen aangezien een tank geen medal krijgt voor "tanking". En de healer alleen een most healing done medal haalt. Wat wel zou kunnen is het "on fire" mechanisme te gebruiken voor de punten berekening. Dit is een redelijke goede weergave van hoe goed de speler speelt en hoe groot zijn/haar bijdrage betreft tijdens een game.
Ik was redelijk zuur na mijn placement matches aan het begin waar ik alleen noodgedwongen Reinhardt heb gespeeld en 8 - 2 ging en geplaatst werd op 2495. Het on fire gebruiken klinkt leuk maar als defense Reinhardt ben je voornamelijk bezig met je dps faciliteren door ze te shielden en dat levert vrij weinig fire punten op maar is wel essentieel om de game uiteindelijk te winnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

De hoop op platinum heb ik ook laten varen. Zit al maanden op een rating tussen de 2880-2950. Een dag na het spelen teruggezakt naar 2790, nu weer op 2850.
Je hebt toch al platinum ? ik zit de hele tijd tussen 2500-2600 en ben ook platinum.

Voor volgend seizoen zal ik platinum als goal hebben denk ik als de rating dan wel daadwerkelijk werkt zoals blizzard het bedoeld heeft. ben benieuwd naar seizoen 3. denk dat de diamond van nu dan gelijk zou staan aan platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Ricmaniac schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

Je hebt toch al platinum ? ik zit de hele tijd tussen 2500-2600 en ben ook platinum.

Voor volgend seizoen zal ik platinum als goal hebben denk ik als de rating dan wel daadwerkelijk werkt zoals blizzard het bedoeld heeft. ben benieuwd naar seizoen 3. denk dat de diamond van nu dan gelijk zou staan aan platinum.
Woops, ja klopt. Diamond bedoelde ik :F . Elke keer zit ik er zo dicht tegenaan, dan zit ik op 2956 oid en verlies ik weer meerdere matches achter elkaar. Het is net als het programmeer nummer van 99 bugs in the code , take one down, patch one up, 200 bugs in the code :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
hopelijk morgen sombra! vandaag laatste dag om loot te claimen voor halloween!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nemesis2212 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:38:
hopelijk morgen sombra! vandaag laatste dag om loot te claimen voor halloween!
yup en ziet er naar uit dat ik bij thuiskomst toch nog even wat euro's er tegen aan ga knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ricmaniac schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

yup en ziet er naar uit dat ik bij thuiskomst toch nog even wat euro's er tegen aan ga knallen :P
ja ik mogelijk ook nog 10 euro ofzo. ik mis nog soldier epic skin, junkrat leg skin en wat andere kleine dingen. zie wel :), vind zelf sombra interessanter en sowieso hele blizzcon vnaaf 4 nov
Pagina: 1 ... 88 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.