Tonymalony schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:41:
[...]
Ik mag hopen dat ze die buffs/nerf niet gaan toepassen, want het lijkt erop dat Blizzard hier wederom te ver in gaat.
Zarya's barrier nerfen met 20% is echt absurd, het is op hoger niveau soms best lastig om veel energy te krijgen, omdat ze daar wél begrijpen dat je niet vol op haar shields moet schieten.
Ik denk dat Zarya altijd te hoog zit. 100% moet iets unieker zijn. Shield bubble wordt gespammed om charge te krijgen terwijl het een redmiddel zou moeten zijn tegen bv roadhog hook of mei ult. Nu daal je sneller als dat je stikgt wanneer het onnodig gebruikt wordt. Ook hoog niveau heeft snel full charge. Ik snap het idee erachter, goede nerf verwacht ik.
D.Va krijgt een health buff, terwijl ze daar niks tekort kwam, want haar shield matrix valt (imo) goed uit te buiten, waardoor ze al lang in leven kan blijven. Zarya is een goede counter tegen D.Va puur omdat haar beam door de shield matrix van D.Va gaat. In plaats van dat ze dat nou aanpassen! Dan heb je D.Va's probleem eigenlijk al opgelost, want die is net als Zarya echt wel 'balanced'.
Zarya wordt generfd dus ze doen al wat tegen Dva haar grootste counter naast Mei. Extra health is imo ook niet nodig. Extra movement speed is wel goed denk ik. De damage van haar guns is alleen in your face goed, dit helpt haat. Dva is nu veel gebruikt, maar nooit gamechangin. Ik heb liever alle andere tanks, winston alleen bij mensen die dat snappen.
Ana's nano boost nerfen ben ik ook geen fan van, maak de increase van move speed iets minder dan het nu is, maar helemaal de move speed van nano boost weghalen vind ik flauwekul.
Nanoboost is denk ik de snelheid van Lucios speedboost. Ik als Lucio gebruik áltijd speedboost bij vrijwel alle ults. Maar bij nanoboost, zowel ons team als hun team, gebruik ik áltijd speedboost. Dus het is te counteren maar vooral met Lucio, ik zou persoonlijk nanoboost niet gecombineerd willen zien met een andere ult, death blossom met boost is té sterk bv. Ik speel veel ana (Win rate 65%)
Lucio moeten ze gewoon van afblijven die is al balanced.
Zijn healing vind ik teveel. Ik ben Lucio main maar volgens mij de enige op de xbox (voor mijn gevoel offcourse) die grotendeels gebruik maakt van speedboost. Healing is nu heel sterk (alhoewel ik speedboost sterker vind) maar 1 Lucio kant potentieel in zijn eentje healer zijn.goede nerf denk ik.
Soldier krijgt zowel een nerf en een buff, maar dat nog steeds niks gaat oplossen?

Soldier was w.m.b. één van de meest gebalanceerde heroes totdat ze hem gingen nerfen. Als ze dat allemaal zouden terugdraaien dan zou hij net zo goed kunnen zijn als McCree.
Soldier en mcree worden weinig gebruikt. Daarom zie je steeds vaker weer mercy/pharah. Mogen een kleine buff (met name soldier) en ik denk dat dit over het algemeen een buff is.
Mei haar ult charge met 15% verhogen is ook flauwekul, maak de range van haar ult iets minder groot dan het nu is en het is prima.
Zolang je Lucio speedboost hebt geen vuiltje aan de lucht
Dus minder vaak vind ik goed, minder range niet (dat hád ze toen ze nooit gekozen werd)
De Torbjorn buffs zou ik toejuichen en ook de ultimate cost met 25% verhogen van alle heroes is een goed idee.
Beide Eens! maar ik zou alleen nog extra ult willen als je dood gaat, dit klinkt tegenstrijdig maar het verliezende team mag wel eens een klein bonusje krijgen. Snowballing vind ik zelf een groot probleem.