Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:38
Ereaser schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:07:
[...]

Inderdaad, pas geleden ook met een vriend van mij gespeeld die lager dan mij is. Hij verloor 30 punten en ik maar 10, wat ik best een groot verschil vond.
Dit maakt inderdaad verschil ja. Al heb ik het idee dat dit in het begin veel extremer toegepast werd als nu, waardoor ik toen niet echt met vrienden ging samenspelen die een stukje lager waren.. Nu is dit volgens mij minder en speel ik dus ook weer wat vaker samen met mensen die wat lager geranked zijn.

Ik denk dat de grootste invloed toch gewoon een win of lose streak is.
Zo kan je na 5 wins gewoon wel meer dan 60 punten per potje erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:24:
[...]

Als ik premade met een vriend speel en we winnen/verliezen is het aantal punten dat je stijgt/daalt nooit gelijk. Uiteraard ligt je eigen rank hier ook bij, maar stel hij is 2600 en ik 2800 en we winnen, dan heb ik soms 1,5x meer punten dan hij, de andere keer heeft 1,5x meer punten. Dat kan volgens mij dan dus niet betekenen dat enkel zijn rank/mijn rank + teamwinst/verlies bepalend is voor de hoeveelheid punten, maar ook een andere factor.
Er zal vast wel ergens een berekening aanwezig zijn.
Maar ik hoop dat ze het gewoon een keer goed aanpakken.

Seizoen 1: blizzard heeft aangegeven dat het ranking systeem verkeerd was. Je had het gevoel dat je als rank 52 een slechte speler was, terwijl dit de top 10% was van de wereld (jou regio + platform)

Seizoen 2: Blizzard heeft aangegeven dat slechte spelers een te hoge ranking hebben gekregen. Hierdoor krijg je heel erg ongebalanceerde games en als je pech hebt, speel je als platinum met spelers die eigenlijk zilver horen te zijn. (dit kom ik zelf heel vaak tegen)

De hoop is nu dat ze na 2 seizoenen, eindelijk een goede ranking systeem hebben. waardoor ik ingedeeld wordt bij spelers van dezelfde rank en spannende potjes krijg.
Momenteel krijg ik alleen maar potjes die ik heel makkelijk win of kaihard verlies.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Yvanandel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:13:
[...]

Dit maakt inderdaad verschil ja. Al heb ik het idee dat dit in het begin veel extremer toegepast werd als nu, waardoor ik toen niet echt met vrienden ging samenspelen die een stukje lager waren.. Nu is dit volgens mij minder en speel ik dus ook weer wat vaker samen met mensen die wat lager geranked zijn.

Ik denk dat de grootste invloed toch gewoon een win of lose streak is.
Zo kan je na 5 wins gewoon wel meer dan 60 punten per potje erbij krijgen.
Dit was nadat we al een paar potjes met zijn 2en hadden gespeeld, dus onze streak was bijna hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:39
Nog maar 'n paar uurtjes HYPE

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uom2FRS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:18:
[...]

Seizoen 1: blizzard heeft aangegeven dat het ranking systeem verkeerd was. Je had het gevoel dat je als rank 52 een slechte speler was, terwijl dit de top 10% was van de wereld (jou regio + platform)

Seizoen 2: Blizzard heeft aangegeven dat slechte spelers een te hoge ranking hebben gekregen. Hierdoor krijg je heel erg ongebalanceerde games en als je pech hebt, speel je als platinum met spelers die eigenlijk zilver horen te zijn. (dit kom ik zelf heel vaak tegen)

De hoop is nu dat ze na 2 seizoenen, eindelijk een goede ranking systeem hebben. waardoor ik ingedeeld wordt bij spelers van dezelfde rank en spannende potjes krijg.
Momenteel krijg ik alleen maar potjes die ik heel makkelijk win of kaihard verlies.
Volgens mij is dit ondertussen wel aardig bijgetrokken en heeft dit in seizoen 2 alleen wat met de placement te maken dan.. Als spelers boven hun niveau geplaatst zijn zakken die vanzelf wel, en andersom ook.
Zelf heb ik dit ook wel gemerkt, aantal weken gehad waarin ik gewoon echt wat minder speelde en flink gezakt ben. Maar als ik dan zelf weer wat beter ging spelen ook weer gewoon flink gestegen.

Na een tijdje heb ik ook gehad dat ik gewoon alleen maar bleef hangen op een bepaalde rank en dus echt niet meer omhoog kwam.
Op dat moment moet je toch echt naar jezelf gaan kijken en bedenken wat je dan anders/beter kan doen.. Dan zul je zien dat je echt wel weer kan klimmen.
Voor mij werkt dit systeem dus echt wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:18:
[...]

Ik kijk denk ik één keer in de week op dit forum en elke keer moet je laten weten hoe kut competitive is en de manier waarop jij blijft herhalen dat andere spelers slecht zijn en niet op de rank thuis horen waar jij op speelt is triest

we zitten aan het einde van het seizoen, iedereen is gesettled en als je lage rank heb speel je gewoon niet goed of niet in teamverband.

2 tips voor jou voor een (hopelijk) beter seizoen 3:
- speel met party van 2/3; hiermee heb je wat meer invloed op game.
- niet gelijk beginnen met competitive; laat het één maandje rusten zodat de mensen richting the rank gaan waar ze horen.

Wat mij heeft geholpen in competitive met goede resultaten: (~3450)
- Verlies je er een aantal achter elkaar; STOP! en al helemaal als je laat weten dat je zelf gefrustreerd raak en daardoor slechter gaat spelen. (heb je meerdere malen laten weten)
- Laten weten in het begin wat je wilt spelen kan dit niet; jammer, maar pak een passende rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:58:
[...]

Ik kijk denk ik één keer in de week op dit forum en elke keer moet je laten weten hoe kut competitive is en de manier waarop jij blijft herhalen dat andere spelers slecht zijn en niet op de rank thuis horen waar jij op speelt is triest

we zitten aan het einde van het seizoen, iedereen is gesettled en als je lage rank heb speel je gewoon niet goed of niet in teamverband.

2 tips voor jou voor een (hopelijk) beter seizoen 3:
- speel met party van 2/3; hiermee heb je wat meer invloed op game.
- niet gelijk beginnen met competitive; laat het één maandje rusten zodat de mensen richting the rank gaan waar ze horen.

Wat mij heeft geholpen in competitive met goede resultaten: (~3450)
- Verlies je er een aantal achter elkaar; STOP! en al helemaal als je laat weten dat je zelf gefrustreerd raak en daardoor slechter gaat spelen. (heb je meerdere malen laten weten)
- Laten weten in het begin wat je wilt spelen kan dit niet; jammer, maar pak een passende rol.
Dan lees je net de verkeerde berichten ;)
Vandaag hadden we het over blizzcon en gaf ik als "wens" dat ze ook het ranked mode gaan aanpassen.
Dit komt mede doordat blizzard ook heeft aangegeven dat het dit seizoen verkeerd is gegaan.

Het is wel jammer dat ik af en toe (of vaak :+ ) een zeur ben haha.
Overwatch is gewoon een geweldige game en blizzard doet echt goede zaken.
Games lopen als een trein, ik kijk altijd uit naar nieuwe content zoals skins, ik kijk overwatch esports games.
ze hebben me overgehaald van Team Fortress 2, een game die ik 9 jaar lang alleen maar heb gespeeld met 1x een uitstap naar Battlefield 3, beide games in clan verband gespeeld

Over 15 minuten (19.00) is de opening van blizzcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ik vind het ranking systeem ook wel oke werken. Die walk over potten komen vaak ook gewoon door domme set-ups. Heb binnen twee weken een account van een vriend van 1950 naar 2900 geleveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:08
Daar gaan we! Eens zien waar we ons op kunnen gaan verheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
SOMBRA HACK BLIZZCON NUUU

1. Er is een nieuwe sombra short animated video
2. Sombra is speelbaar op blizzcon
3. 2 nieuwe maps (waarbij eentje helemaal in sneeuw)
4. Nieuwe game mode ARCADE 1vs1 en 3vs3 gamemodes

Sombra abilities (opgemaakt uit de short animated)
1. Ze heeft een SMG wapen (hitscan hero / DPS)
2. Ze heeft een granaat al een éenmalige teleporter
3. Ze kan onzichtbaar worden voor een bepaalde tijd

ALLES IS SPEELBAAR VANAF VOLGENDE WEEK IN DE PTR !!!

[ Voor 192% gewijzigd door Pykow op 04-11-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Damn, ze is volgende week pas op de PTR, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Die cinematic was echt ontzettend tof. Ik hoop dat er ooit een Overwatch film komt; lijkt me epic. Sombra lijkt me ook erg tof en 3 v 3 is geweldig, aangezien ik meestal met twee maten speel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwcButMXgAEh1UN.jpg:large

[ Voor 39% gewijzigd door Pykow op 04-11-2016 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

man man man, ik kan nu al niet wachten dat ze live komt, dat wordt de eerste maand anderhalf overwatch MEIden. Ik heb weinig zin in 6vs6 sombras.

abilities liggen echt naar disruption. dus dat is wel fijn vond ana al leuk om een ult te stoppen maar ik vraag mij af of die disruption een LoS nodig heeft of gewoon Q en alles in 25 meter ofzo zit zonder abilities.

link naar abilities: https://playoverwatch.com/en-us/heroes/sombra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Oke, wie gaat er samen met mij 15 potjes HOTS spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Oni Genji skin
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwcIfcnWgAAdSp5.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
Ter aanvulling: De skin krijg je wannneer je 15 games met een vriend speelt in HotS.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

D3ft0n3 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:09:
[...]

Ter aanvulling: De skin krijg je wannneer je 15 games met een vriend spelt in HotS.
really }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Vond buiten OW om de aankondigingen maar mager eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
D3ft0n3 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:09:
[...]

Ter aanvulling: De skin krijg je wannneer je 15 games met een vriend spelt in HotS.
15 wins of 15 games spelen ;)
Heroes of the storm is toch gratis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:25:
[...]

15 wins of 15 games spelen ;)
Heroes of the storm is toch gratis ?
Yep, gratis

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Sombra gameplay

https://www.twitch.tv/unitlost

je koopt een Blizzcon virtuel ticket, maar ik kijk de live stream van UnitLost voor sombra gameplay

[ Voor 51% gewijzigd door Pykow op 04-11-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Overpowered?

[ Voor 21% gewijzigd door ChojinZ op 04-11-2016 20:46 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Hoe dan ook, ze wordt iig een enorme Pain in the Ass. Mensen die zich aan Tracer ergerden, good luck :+
Weet nog niet wat ik van Sombra moet vinden. Lijkt me leuk om haar te spelen, maar wellicht is ze iets teveel van het goede. Can't wait for PTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Als Rein main vrees ik voor het ergste... :')

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
De hack abillity ziet er overpowerd uit, omdat het healthpacks kan hacken en abilities kan hacken van 1 speler per 10 seconde.
maar een geweldige counter tegen Genji om zijn swift strike uit te schakelen.

Haar Ult is niet sterk en dat is goed (meer een counter ult als een support)

Ik kijk BTW zonder geluid op dit moment

Ze wordt denk ik een go to pick hero.
ze kan namelijk Reinhardt shields neerhalen

Maar overall ziet ze er niet overpowerd uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 04-11-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30
Volgens mij kan ze ook turrets hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Psyonara schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:01:
Volgens mij kan ze ook turrets hacken.
Alleen met haar ult kan ze een turret hacken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:39

muhda

Time & Space traveler

Jammer dat er maar een hero wordt toegevoegd, ik zat stiekem ook op "Doomfist"? te wachten. Ook omdat het vlak voor de feestdagen is, dan kopen meer mensen een game, dus 2 hero's erbij om het weer beetje te hypen/promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
muhda schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:04:
Jammer dat er maar een hero wordt toegevoegd, ik zat stiekem ook op "Doomfist"? te wachten. Ook omdat het vlak voor de feestdagen is, dan kopen meer mensen een game, dus 2 hero's erbij om het weer beetje te hypen/promoten.
om half 10 krijgen we meer nieuws.
Ik denk sowieso gameplay beelden van de nieuwe gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:02:
[...]

Alleen met haar ult kan ze een turret hacken volgens mij.
We zien wel volgens mij kun je het gewoon hacken.
Zou graag nog wel de Skins/emotes e.d. willen zien.

Volgende week komt ze in PTR. wel even uit proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Door die stream van Unitlost te kijken ben ik wel echt hyped; deze hero past precies in mijn straatje. Hopelijk wordt 'ie snel gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zironako schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:36:
Door die stream van Unitlost te kijken ben ik wel echt hyped; deze hero past precies in mijn straatje. Hopelijk wordt 'ie snel gereleased.
verwacht 1 december gelijk met season 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sombra klinkt als een soort van reverse-Symmetra.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 04-11-2016 21:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
geen duplicates in de lootboxes in arcade ?
3 lootboxes per week en je krijgt er 1 per win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:57:
geen duplicates in de lootboxes in arcade ?
3 lootboxes per week en je krijgt er 1 per win
Waar kijk jij die OW-panel? Met die virtual ticket of kun je dat ook ergens gratis doen? Vind 30 euro namelijk nogal duur voor een livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zironako schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:01:
[...]

Waar kijk jij die OW-panel? Met die virtual ticket of kun je dat ook ergens gratis doen? Vind 30 euro namelijk nogal duur voor een livestream.
Ik kijk via de virtueel ticket.

1vs1 mysterie mode, waarbij je beide steeds dezelfde hero krijgt, dus ana vs ana, mei vs mei ets.
3vs3 is best of five round elimination alleen per ronde ben je gelocked aan de eerste hero die je hebt gekozen.
6vs6 is vergelijkbaar met 3vs3 maar dan met meer spelers. je kiest een hero per round en daar moet je de ronde mee winnen.

QUICK PLAY KRIJGT SINGLE HERO LIMIT.
Arcade mode heeft een no (0) limit mode.

ALL BRAWLS zijn beschikbaar (ik weet niet of lucioball beschikbaar is)
nieuwe roadhog lucio brawl komt eraan.

Je krijgt een melding welke gamemode het meest gespeeld wordt.
Zo weet je bij welke gamemode je langer moet wachten.

Nieuwe KOTH map (in progress) vergelijkbaar met lijang tower
map naam: oasis en is nog in development (SLECHT)
Ze proberen een jumppad uit, hierdoor kan je omhoog bouncen/springen

Zoals eerder gezegt zal alles volgende week beschikbaar zijn in de PTR.
Maar ze hebben geen release voor de live versie, ze geven aan dat ze eerst willen kijken hoe het uitpakt.

Ik zie geen enkele nieuwe SKINS

......

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 04-11-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Goede veranderingen! Alle brawls is sowieso super tof. Alleen jammer van de single hero in quick match; gebruikte dat toch altijd om te oefenen met een bepaalde hero. Hebben ze ook gezegd of je solo quee kan doen voor die 3 v 3 mode? Of moet je daarvoor zelf een team samenstellen?

Ben overigens ook erg benieuwd naar de skins voor Sombra. Daar kunnen ze best wat leuks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Zironako schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:09:
Goede veranderingen! Alle brawls is sowieso super tof. Alleen jammer van de single hero in quick match; gebruikte dat toch altijd om te oefenen met een bepaalde hero. Hebben ze ook gezegd of je solo quee kan doen voor die 3 v 3 mode? Of moet je daarvoor zelf een team samenstellen?

Ben overigens ook erg benieuwd naar de skins voor Sombra. Daar kunnen ze best wat leuks mee doen.
Kan allemaal solo volgens mij.
Met die single hero limit ben ik zelf erg blij. Hopen op fatsoenlijke qp games nu.. Een paar sombra skins hebben ze al laten zien. Erg gaaf, denk dat je ze op reddit al wel kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool. Nieuwe map Oasis. Soort van high tech Dubai. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Blij dat ze er een nieuwe control map bij doen. Had ik al op gehoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:49:
[...]

Er komt zeker een animated short, leuk maar voegt verder niets toe aan de game.

Persoonlijk denk ik dat het volgende getoond gaat worden, het zou mij benieuwen hoeveel ik hiervan goed zal hebben "gegokt"
1. Sombra nieuwe hero
2. Nieuwe horde mode (op 2 "nieuwe" maps Dorado en Volskaya industrie)
3. Brawl events zoals Lucioball zijn altijd te spelen
5. Animated short over Sombra en het verhaal erachter
ik quote even mijn eigen post van vandaag.

één punt had ik mis, er zijn blijkbaar geen nieuwe skins of unlocks :'(
Verder paar leuke aanpassingen.

Maar ben wel erg blij met de nieuwe arcade mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 22:56
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:06:

QUICK PLAY KRIJGT SINGLE HERO LIMIT.
Arcade mode heeft een no (0) limit mode.
Eigenlijk vind ik dit wel jammer, quick play is puur om gewoon lol te hebben en ik heb meerdere echt geweldige potjes gedaan waarin we als team 6 keer dezelfde hero gingen. En als het niet zo gecoördineerd is zoals in competitive dan zal het ook niet echt OP worden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
markdm schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:21:
[...]

Eigenlijk vind ik dit wel jammer, quick play is puur om gewoon lol te hebben en ik heb meerdere echt geweldige potjes gedaan waarin we als team 6 keer dezelfde hero gingen. En als het niet zo gecoördineerd is zoals in competitive dan zal het ook niet echt OP worden.
Via arcade mode heb je nog steeds een 'NO LIMIT' mode en kan je nog steeds met 6 torbjorns spelen ;)
Dus wil je geen limites, dan kan je daarvoor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yvanandel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:14:
Blij dat ze er een nieuwe control map bij doen. Had ik al op gehoopt
Er is ook nog een andere nieuwe map voor de 1vs1 mode. Ecopoint: Antarctica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

markdm schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:21:
[...]

zoals ik het van meerdere posts hier begrijp wordt aracade quickplay en lijkt quickplay unranked te worden.

haleluja eerlijk gezegd :+ dan hoef ik niet een maand te wachten om niet overspoeld te worden met 6vs6 sombra
Zeror schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:27:
[...]

Er is ook nog een andere nieuwe map voor de 1vs1 mode. Ecopoint: Antarctica.
die 3 lootboxes per week in arcade mode is dat ook de limit of is het gewoon 3 lootboxes en dan nog eentje per win?

[ Voor 20% gewijzigd door Splitinfinitive op 04-11-2016 22:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het eerste. 3 lootboxes max per week van de arcade mode.

Info over Sombra:
https://playoverwatch.com/en-us/heroes/sombra/

Edit: Sombra staat nu ook in de startpost!

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 04-11-2016 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zeror schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:38:
Het eerste. 3 lootboxes max per week van de arcade mode.

Info over Sombra:
https://playoverwatch.com/en-us/heroes/sombra/
oh dat valt mij nog mee, krijg ik mischien een kameraad zover wat meer te spelen want die heeft bad luck RNG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes yes ik vind dit vet. had een nieuwe animated short verwacht maar niet van sombra :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Die single hero limit in QP is welkom. Ik speel zelf eigenlijk altijd Junkrat of Soldier 76 maar het kan geen kwaad er nog een derde hero bij te pakken. Er is geen zak aan om tegen een team met 3 Reinhards te spelen. En je bent ook meteen van een overdaad aan Somba's af. Ben ook benieuwd wat de PTR gaat brengen want zo ik het nu gezien heb zijn haar abilities wat teveel van het goede op 1 hero (persoonlijke mening).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Hero limiet is opzich niet erg maar zodra Sombra uitkomt word het wel veel Salt omdat iedereen haar tegelijk wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boop!

Maar dat ze toch een stealth heeft gekregen verbaast me wel. ik vraag me af of ze lichtelijk zichtbaar is want anders is het echt heeel sterk denk ik

[ Voor 93% gewijzigd door Ricmaniac op 04-11-2016 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyonara schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:33:
Hero limiet is opzich niet erg maar zodra Sombra uitkomt word het wel veel Salt omdat iedereen haar tegelijk wil spelen.
Daar is de arcade mode dan toch voor? Ik ben wel blij met 1 hero limiet zodat er een fatsoenlijke mode is waarin ik andere heroes kan oefenen waar ik nog niet zo goed mee ben voordat ik ze in comp speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:36:
Maar dat ze toch een stealth heeft gekregen verbaast me wel. ik vraag me af of ze lichtelijk zichtbaar is want anders is het echt heeel sterk denk ik
Ze is volledig onzichtbaar voor tegenstanders, maar is wel zichtbaar voor medestanders. Elke vorm van damage breekt haar Stealth, volgens mij.

Edit: De nieuwe arena map staat nu ook in de startpost.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 05-11-2016 00:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Winston zal dan een goede counter zijn, neem aan dat zijn shock weapon gewoon op haar gaat ondanks dat ze onzichtbaar is.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 11:23
Heel gaaf om te zien. Ze lijkt heel goed uitgewerkt. Alleen medpacks hacken voor 1 minuut lijkt mij OP ook omdat dit niet gecounterd kan worden.

Maar de manier van aggressief spelen en weg teleporten of juist flanken is heel gaaf! Haar gun lijkt wel op die van tracer qua damage en handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:34

The Chosen One

Zie signature!

Ik voorzie heel veel mensen die van achter gekilled worden... :p klikt logisch maar het gebeurd zo vaak dat mensen gewoon als een blinde kip maar 1 richting/ingang blijven bekijken.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VySio schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 09:21:
Haar gun lijkt wel op die van tracer qua damage en handling.
Haar gun is enigzins afgeleid op het wapen van Tracer. Zoiets vertelden ze gisteren iig. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:47:
[...]

Daar is de arcade mode dan toch voor? Ik ben wel blij met 1 hero limiet zodat er een fatsoenlijke mode is waarin ik andere heroes kan oefenen waar ik nog niet zo goed mee ben voordat ik ze in comp speel.
Ik weet dat ik dan weer wat meer Overwatch zal spelen. Ranked roept gewoon teveel frustratie op bij anderen waardoor het voor mij ook niet leuk wordt. In Quickplay is allemaal wat relaxer terwijl je nog steeds een verborgen skillbased matchmaking systeem hebt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Gundogan schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:24:
[...]

Ik weet dat ik dan weer wat meer Overwatch zal spelen. Ranked roept gewoon teveel frustratie op bij anderen waardoor het voor mij ook niet leuk wordt. In Quickplay is allemaal wat relaxer terwijl je nog steeds een verborgen skillbased matchmaking systeem hebt.
Dit dus, ikzelf wordt zo gestrest van dat stomme nummertje zolang ik het niet zie gaat het veel beter plus de druk om bepaalde roles te vervullen ligt lager. Dit season heb ik vooral de brei eraan gegeven en soldier gespeeld.

Vorige seizoen was ik als ik mij niet vergis vooral healer of tank. Dat zijn geen verkeerde roles maar soms wil je gewoon knallen.
The Chosen One schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 09:43:
Ik voorzie heel veel mensen die van achter gekilled worden... :p klikt logisch maar het gebeurd zo vaak dat mensen gewoon als een blinde kip maar 1 richting/ingang blijven bekijken.
Daar hoef je niet persee onzichtbaar voor te zijn

Heb wel eens bijna een minuut als genji achter een groep gezeten te meditaten

En omdat ik vaak healer speel ben vaak het doelwit van flankers. Dpsers hebben vaak tunnelvisie :+ ikzelf als dps ook hoor. Tanks letten meestal beter op.

Een oplettende zarya is geweldig om mee te teamen
Ricmaniac schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:36:
Boop!

Volgens mij als ze binnen 3 meter ofzo van je is wordt ze "zichtbaar" als een schim. Ook mentionen de heroes volgens mij als ze in de buurt is en onzichtbaar.

Hanzo's sonic arrow en widowmaker's ult haalt haar ook uit de stealth. Haar counters zijn volgens mij echt heroes met AoE damage.

Een winston, junkrat, pharah

Ik maakte mij meer zorgen om haar ult maar die is gelukkig AoE én LoS.

Ik heb gister alleen niemand die ult zien gebruiken tegen een d.va ult die tussen de groep werdt gegooid. Dus vraag mij af of die wordt disabled

Maar als het goed is ziet ze eerst nog 2 weken speeldtijd opbde ptr en met de nieuwe limit in qp zal er beter kunnen worden gekeken naar haar balance.

Als laatste ik vind haar persoonlijkheid(van wat ik uit de short heb gezien) niet verkeerd had een beetje een harde tante verwacht

Maar ze heeft volgens mij wat weg van een Jinx light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Ik heb gisteren van 20:30 tot 01:30 de World Cup Overwatch gekeken, maar dat is toch erg leuk om te zien zo groot op je TV met commentaar, wedstrijd analyses en herhalingen etc :D

Vanavond de wedstrijd voor de derde plek en daarna de finale :D
USA met Seagull heeft iig verloren van Zuid Korea, ik denk dat die ook wel gaan winnen, ze waren echt heel sterk :)

Wel jammer aan die wedstrijden dat er een bepaalde meta in zit en dat het aantal gekozen heroes minimaal is, wat eigenlijk tegen het principe in gaat van het concept dat Overwatch heet :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

So_Surreal schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:02:
Ik heb gisteren van 20:30 tot 01:30 de World Cup Overwatch gekeken, maar dat is toch erg leuk om te zien zo groot op je TV met commentaar, wedstrijd analyses en herhalingen etc :D

USA met Seagull heeft iig verloren van Zuid Korea, ik denk dat die ook wel gaan winnen, ze waren echt heel sterk :)

Wel jammer aan die wedstrijden dat er een bepaalde meta in zit en dat het aantal gekozen heroes minimaal is, wat eigenlijk tegen het principe in gaat van het concept dat Overwatch heet :N
Is toch te verwachten? Tegenover andere hero based games heeft overwatch er volgena mij maar heel weinig dus de pool van geschikte heroes is kleiner maar over een maand of twee kan dat zo maar eens veranderen

ZK tegen Australië was wel echt bruut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Splitinfinitive schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:14:
[...]

Is toch te verwachten? Tegenover andere hero based games heeft overwatch er volgena mij maar heel weinig dus de pool van geschikte heroes is kleiner maar over een maand of twee kan dat zo maar eens veranderen

ZK tegen Australië was wel echt bruut
Dat is waar, maar die zal wel heel erg gaan veranderen nu met de komst van Zombra :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Wanneer komen Sombra en de nieuwe maps eigenlijk uit om voor de normale mensen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
markdm schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:02:
Wanneer komen Sombra en de nieuwe maps eigenlijk uit om voor de normale mensen te spelen?
Normale mensen kunnen ook op de PTR spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
chr0me1 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:15:
[...]

Normale mensen kunnen ook op de PTR spelen ;)
Wanneer komen ze dan op de PTR? En was de PTR niet alleen met Amerikaanse servers zodat wij hier een ping van 120 zullen hebben?
Laat maar, ik zie dat alles vanaf volgende week in de PTR beschikbaar is.

[ Voor 12% gewijzigd door markdm op 05-11-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
markdm schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:19:
[...]

Wanneer komen ze dan op de PTR? En was de PTR niet alleen met Amerikaanse servers zodat wij hier een ping van 120 zullen hebben?
Laat maar, ik zie dat alles vanaf volgende week in de PTR beschikbaar is.
Geen idee of dat zo is. Dus dan PTR helemaal niet proberen en niet eens een beetje voor bereid zijn op de nieuwe hero voor en tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:58:
Volgens mij als ze binnen 3 meter ofzo van je is wordt ze "zichtbaar" als een schim. Ook mentionen de heroes volgens mij als ze in de buurt is en onzichtbaar.
Nee, ze is volledig onzichtbaar voor de tegenstander. Er wordt geen schim weergegeven als ze dichtbij is.

Inhoud van de nieuwe Arcade mode:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KcbbqegREAf1GcFKuyC8JJIc/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 05-11-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zeror schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:31:
[...]

Nee, ze is volledig onzichtbaar voor de tegenstander. Er wordt geen schim weergegeven als ze dichtbij is.

Inhoud van de nieuwe Arcade mode:
[afbeelding]
Gisteren toch een paar keer een paarse picel achtige vorm gezien als ze heel dichtbij was of ze had net damage gevreten dat kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:41:
[...]

Gisteren toch een paar keer een paarse picel achtige vorm gezien als ze heel dichtbij was of ze had net damage gevreten dat kan ook
Kan ook haar Hack ability zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zeror schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:46:
[...]

Kan ook haar Hack ability zijn. ;)
Durf het niet zeker nu te zeggen maar volgens mij is haar hack ability 2 stralen en zodra je gehackt bent heb je die matrix achtige overlay op je screen.

Ik zal eens kijken of ik nog van unitlost het filmpje terug kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:02:
Sombra en de Arcade Mode komen komende week op de PTR. De nieuwe Oasis mpa komt ergens in december naar de PTR met een release ergens begin 2017.
Splitinfinitive schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:48:
[...]

Durf het niet zeker nu te zeggen maar volgens mij is haar hack ability 2 stralen en zodra je gehackt bent heb je die matrix achtige overlay op je screen.

Ik zal eens kijken of ik nog van unitlost het filmpje terug kan vinden
Heb eens zitten zoeken. Sombra in stealth is blijkbaar alleen te zien door de tegenstander als Sombra bovenop de tegenstander staat. Iets verder weg en ze is onzichtbaar.
Verwarrend dat dit wel zo is, want op het Blizzcon podium werd gezegd door de ontwikkelaars dat er geen schim ofzo te zien zou zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door Zeror op 05-11-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:28

NoTimeRemains

I know

vanaf en tot wanneer is die Heart of the Storm actie geldig voor de Oni Genji skin?

Edit: iemand zin om HotS te spelen?

[ Voor 19% gewijzigd door NoTimeRemains op 05-11-2016 18:50 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
NoTimeRemains schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:50:
vanaf en tot wanneer is die Heart of the Storm actie geldig voor de Oni Genji skin?

Edit: iemand zin om HotS te spelen?
Was wel 10 seconden googelen ;) : http://us.battle.net/hero...nexus-challenge-11-4-2016

"between November 15 and January 4."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Wouw die wedstrijd voor de 3e plek tussen Zweden en Finland, wat gigantisch spannend zeg :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Wow geen goed idee.
Na 10 uur rijden en maar 2,5 uur geslapen te hebben een Overwatch potje spelen :P
4 potjes verloren (Quickplay) hoewel ik wel vaak 3+ golds had en als hacker ben uitgemaakt.

BTW heeft iemand nog gameplay beelden gezien op de nieuwe map of de nieuwe modes ?

[ Voor 18% gewijzigd door Pykow op 05-11-2016 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:31:
Wow geen goed idee.
Na 10 uur rijden en maar 2,5 uur geslapen te hebben een Overwatch potje spelen :P
4 potjes verloren (Quickplay) hoewel ik wel vaak 3+ golds had en als hacker ben uitgemaakt.

BTW heeft iemand nog gameplay beelden gezien op de nieuwe map of de nieuwe modes ?
nee die hebben ze nog niet dacht ik. wel van sombra maar die heb je al gezien denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond en gisteren met name ook die Overwtach worldcup zitten kijken maar tering wat ik zuid korea dominerend zeg :P

maargoed ik vond het niet perce een hele goeie worldcup want ja de spelers zijn door de mensen gekozen ..
Korea heeft waarschijnlijk gewoon goed gekeken daar de beste spelers.. in veel teams zaten bekende streamers die niet eens echt heeeel goed zijn zeg maar.

Kijken hoe het gaat worden met OverwatchLeague

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:31:
Nee, maar we hoeven daar niet lang voor te wachten. De nieuwe modes staan komende week al op PTR. De nieuwe map Oasis een maand/ anderhalve maand later.

Zojuist verteld:
Widowmaker's Infrasight kan een stealthed Sombra zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 06-11-2016 02:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pykow
Sombra heeft BTW mijn werkplek gehacked/overgenomen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NRiio6G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:10

Thompson

Beeromaniac

Wauw net echt een heerlijke ronde competitive gehad.
Na ronde 1 (die we wonnen) ging iemand uit ons team weg. Vervolgens verloren we 2 rondes achter elkaar om daarna de laatste 2 rondes alsnog te winnen.
Zelf alle rondes als rienhardt gespeeld en meerdere game-changing momenten kunnen hebben. Ook mede gewonnen dankzij een zenyatta die precies zijn orb's goed wist te plaatsen en op het juiste moment een ult te gebruiken.

Teamcomp waarmee we 5v6 wonnen was Reaper, Junkrat, Roadhog, Zenyatta en ik dus als reinhardt.
Kregen op het eind ook complimenten van de tegenstander dat we dit vol hadden gehouden :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Pykow schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:12:
Sombra heeft BTW mijn werkplek gehacked/overgenomen:
[afbeelding]
Dacht dat jij altijd zo mad was op overwatch?

Wel mooi toetsenbord en muis :p ( Heb dezelfde maar alleen de normale versie van de muis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Beavbusi schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:41:
[...]

Dacht dat jij altijd zo mad was op overwatch?

Wel mooi toetsenbord en muis :p ( Heb dezelfde maar alleen de normale versie van de muis)
Nee het is een geweldige game.
Alleen ben geen fan hoe het ranked systeem werkt.
Personages zijn goed opgezet.
Gameplay is leuk (ik kon van team based team fortress 2 die ook dezelfde gamemodes heeft)

Heb de muis en grote muismat gekocht.
Ben nu nog opzoek naar een IPS monitor als 2e scherm voor netflix, xboxone en wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Heb je een link naar die wallpaper, vind hem wel nice!

Op de PS4 m'n placement matches gedaan en ondanks minimaal 3 gouden medals elke game toch maar 2,3k gehaald. Maar wel tot de conclusie gekomen dat PC mijn main platform blijft. Op de PS4 doet iedereen maar wat, vaak 5 dps en 1 healer en je kan totaal niet communiceren, aangezien niemand een headset gebruikt. Ook 70% van de potjes gaat er wel iemand uit het potje.

Verder veel Sombra video's gekeken afgelopen dagen en dat zou zomaar eens mijn nieuwe main kunnen worden. Ziet er echt super nice uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo eindelijk maar eens moeite genomen om een stukje over competitive play in de startpost op te nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So_Surreal schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:02:

Hoe kan jij Overwatch Twitch? neem ik aan op je tv kijken?

Ik heb een pricewatch: Samsung UE32J6300AW Zilver maar krijg Twitch er niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Pykow schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:46:
[...]

Nee het is een geweldige game.
Alleen ben geen fan hoe het ranked systeem werkt.
Personages zijn goed opgezet.
Gameplay is leuk (ik kon van team based team fortress 2 die ook dezelfde gamemodes heeft)

Heb de muis en grote muismat gekocht.
Ben nu nog opzoek naar een IPS monitor als 2e scherm voor netflix, xboxone en wii U.
ik gebruik zelf deze pricewatch: LG 24MB35PM Zwart

kleuren komen gecalibreert uit de fabriek dus dat was een plus. Heb hem hier nu ook als 2e monitor :)

en het tn paneel vs het ips is een wereld van verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Splitinfinitive schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:51:
[...]

ik gebruik zelf deze pricewatch: LG 24MB35PM Zwart

kleuren komen gecalibreert uit de fabriek dus dat was een plus. Heb hem hier nu ook als 2e monitor :)

en het tn paneel vs het ips is een wereld van verschil :P
Ik ga morgen nog kijken welke beeldscherm ik nog heb staan en anders heb ik al een alternatief gevonden voor 180 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:42:
[...]

Ik heb een pricewatch: Samsung UE32J6300AW Zilver maar krijg Twitch er niet op :/
ik gebruik gewoon de webbrowser van me smartTV .. helaas heeft LG geen app voor twitch maar via de browser werk prima (opstarten enzo wat traag maar als je eenmaal te stream aan hebt staan is het super chill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:26
Vanaf vandaag de nieuwe Quick Play, toch? Weet iemand vanaf hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

outlandos schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:56:
Ik denk dinsdag is het dan niet patch dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 08:11
Ik ben bang dat dit in eerste instantie alleen op de PTR wordt doorgevoerd....
ik doe een wilde gok dat dit samen komt met de Arcade mode en sombra voor de live versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:42:
[...]

Ik heb een platte HDMI kabel gekocht, die heb ik achter mijn plint gelegd en aangesloten tussen mijn PC en 50" TV :D

Echt ideaal met films kijken of streams of Spotify via de versterker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet vandaag. Op de patchdag (dinsdag/woensdag??) komt de nieuwe quick play eerst naar de PTR toe. Daarna pas naar live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woensdag ochtend is inderdaad altijd de patchdag hier in nederland.

Maar komt quickplay met hero limit echt eerst naar de ptr? ik dacht dat ze zoiets wel gewoon live zouden gooien. dat hoef je niet te testen imo als het systeem gewoon werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:49
Ricmaniac schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:31:
Woensdag ochtend is inderdaad altijd de patchdag hier in nederland.

Maar komt quickplay met hero limit echt eerst naar de ptr? ik dacht dat ze zoiets wel gewoon live zouden gooien. dat hoef je niet te testen imo als het systeem gewoon werkt :P
Ja en nee, dat de feature goed werkt in competitive betekend niet dat dit voor quickplay ook het geval is. Het blijven twee verschillende game modus. Daarnaast kan je beter iets extra goed testen en geen zorgen hebben dan dat je het 1x te weinig test en daarna een boze community achter je vodden aan hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Bloodhoundje schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:36:
[...]

Ja en nee, dat de feature goed werkt in competitive betekend niet dat dit voor quickplay ook het geval is. Het blijven twee verschillende game modus. Daarnaast kan je beter iets extra goed testen en geen zorgen hebben dan dat je het 1x te weinig test en daarna een boze community achter je vodden aan hebt :p
Ik verwacht dat dit ook tegelijk met de arcade mode gaat komen zodat de mensen die het willen toch nog met 6x een winston kunnen gaan spelen.
Zal dus nog niet morgen of overmorgen worden..
Hoop wel dat het snel zal gebeuren.

Edit: Even op reddit gekeken en blizzard heeft blijkbaar gezegd dat sombra waarschijnlijk vandaag al in de ptr komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Yvanandel op 07-11-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Yvanandel schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:52:
[...]

Ik verwacht dat dit ook tegelijk met de arcade mode gaat komen zodat de mensen die het willen toch nog met 6x een winston kunnen gaan spelen.
Zal dus nog niet morgen of overmorgen worden..
Hoop wel dat het snel zal gebeuren.

Edit: Even op reddit gekeken en blizzard heeft blijkbaar gezegd dat sombra waarschijnlijk vandaag al in de ptr komt.
Getsie ben ik blij dat ik het spel op een ssd heb staan ben meestal als eerste ingeladen

Maar blizzard weet het wel te releasen. Zo kom ik nooit aan het spelen van andere games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 17:47
Had in eerste instantie niet begrepen dat al die nieuwe game modes zou betekenen dat er 1 champ limit komt op quick play. Mag ik zeggen, thank f*cking god! Ik speel met name quickplay met vrienden omdat er dan niet zoveel druk is, ook niet richting elkaar, maar we worden zo moe van 4 hanzo's in je team of 3 Mei's tegenover je of whatever. Zitten hier echt zwaar op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Sjoerdje131 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:43:
Had in eerste instantie niet begrepen dat al die nieuwe game modes zou betekenen dat er 1 champ limit komt op quick play. Mag ik zeggen, thank f*cking god! Ik speel met name quickplay met vrienden omdat er dan niet zoveel druk is, ook niet richting elkaar, maar we worden zo moe van 4 hanzo's in je team of 3 Mei's tegenover je of whatever. Zitten hier echt zwaar op te wachten!
Precies dit dus. Voor mij samen met de nieuwe map toch wel de beste toevoeging dit.
Omdat vrienden ook totaal verschillende ranks hebben is wat serieuzere quick play toch wel fijn.
Pagina: 1 ... 90 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.