Gundogan schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:24:
[...]
Ik weet dat ik dan weer wat meer Overwatch zal spelen. Ranked roept gewoon teveel frustratie op bij anderen waardoor het voor mij ook niet leuk wordt. In Quickplay is allemaal wat relaxer terwijl je nog steeds een verborgen skillbased matchmaking systeem hebt.
Dit dus, ikzelf wordt zo gestrest van dat stomme nummertje zolang ik het niet zie gaat het veel beter plus de druk om bepaalde roles te vervullen ligt lager. Dit season heb ik vooral de brei eraan gegeven en soldier gespeeld.
Vorige seizoen was ik als ik mij niet vergis vooral healer of tank. Dat zijn geen verkeerde roles maar soms wil je gewoon knallen.
Daar hoef je niet persee onzichtbaar voor te zijn
Heb wel eens bijna een minuut als genji achter een groep gezeten te meditaten
En omdat ik vaak healer speel ben vaak het doelwit van flankers. Dpsers hebben vaak tunnelvisie

ikzelf als dps ook hoor. Tanks letten meestal beter op.
Een oplettende zarya is geweldig om mee te teamen
Volgens mij als ze binnen 3 meter ofzo van je is wordt ze "zichtbaar" als een schim. Ook mentionen de heroes volgens mij als ze in de buurt is en onzichtbaar.
Hanzo's sonic arrow en widowmaker's ult haalt haar ook uit de stealth. Haar counters zijn volgens mij echt heroes met AoE damage.
Een winston, junkrat, pharah
Ik maakte mij meer zorgen om haar ult maar die is gelukkig AoE én LoS.
Ik heb gister alleen niemand die ult zien gebruiken tegen een d.va ult die tussen de groep werdt gegooid. Dus vraag mij af of die wordt disabled
Maar als het goed is ziet ze eerst nog 2 weken speeldtijd opbde ptr en met de nieuwe limit in qp zal er beter kunnen worden gekeken naar haar balance.
Als laatste ik vind haar persoonlijkheid(van wat ik uit de short heb gezien) niet verkeerd had een beetje een harde tante verwacht
Maar ze heeft volgens mij wat weg van een Jinx light