Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:51
Sjoerdje131 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:43:
Had in eerste instantie niet begrepen dat al die nieuwe game modes zou betekenen dat er 1 champ limit komt op quick play. Mag ik zeggen, thank f*cking god! Ik speel met name quickplay met vrienden omdat er dan niet zoveel druk is, ook niet richting elkaar, maar we worden zo moe van 4 hanzo's in je team of 3 Mei's tegenover je of whatever. Zitten hier echt zwaar op te wachten!
Dan kan je nu toch gewoon ranked doen? Je moet niet te zwaar tillen aan de huidige ranked rating. Het zegt atm toch erg weinig. 50/50 win loss ratio's voor bijna iedereen. Sinds ik gestopt ben om me zorgen te maken om mijn rank speel ik met veel plezier ranked mode. Quick play speel ik met vrienden voor als we gewoon lol willen hebben en gekke dingen willen proberen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 11:23
Bloodhoundje schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:11:
[...]

Dan kan je nu toch gewoon ranked doen? Je moet niet te zwaar tillen aan de huidige ranked rating. Het zegt atm toch erg weinig. 50/50 win loss ratio's voor bijna iedereen. Sinds ik gestopt ben om me zorgen te maken om mijn rank speel ik met veel plezier ranked mode. Quick play speel ik met vrienden voor als we gewoon lol willen hebben en gekke dingen willen proberen :9 .
Dan is arcadeen qp echt wat voor jou als je toch geen ranked wil spelen.
Competive draait om maximale prestaties (ook voor je team)
Quickplay straks zoals jij nu competitive speelt.
Arcade lekker lol hebben en ouwehoeren.

Ik oefen vaak heroes in quickplay. Maar wil wel serieus oefenen. Dit kan gelukkig in de nieuwe setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
VySio schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:41:
[...]

Dan is arcadeen qp echt wat voor jou als je toch geen ranked wil spelen.
Competive draait om maximale prestaties (ook voor je team)
Quickplay straks zoals jij nu competitive speelt.
Arcade lekker lol hebben en ouwehoeren.

Ik oefen vaak heroes in quickplay. Maar wil wel serieus oefenen. Dit kan gelukkig in de nieuwe setting
Dat ik me geen zorgen maak om mijn ranked stats betekend niet dat ik in ranked troll/slechter speel. Ik speel ranked met volle inzet :) . Ik kan alleen niet gaan ragen als andere teammates minder goed zijn en we games verliezen. Ik heb jaren langs Counterstrike competitive gespeeld ;). Mijn ranked zit de meeste tijd tussen de 2850-2960, het zou leuk zijn om diamond aan te tikken, maar ik lig er niet wakker van. Ik doe mijn best en vind het belangrijkste dat ik tevreden ben hoe goed ik heb performed in de match :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
PTR update awwyeah (Sombra here we come)

Ze heeft 10 skins :D :D

[ Voor 26% gewijzigd door Msi92 op 07-11-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WAT WORD IK TEEEEERING AGRESSIEF VAN HET FEIT DAT ER PUNTEN AF GAAN IN COMPETiTIVE ALS IEMAND GELEAVED IS!

net dus een potje na 1 ronde die we wonnen op een KOTH map leaved iemand uit ons team.. vraag me niet hoe maar vervolgens winnen we de volgende ronde met 5v6 .. maarja toen verloren we er 3.

en vervolgens verlies jij dan 22 rating :/

maarja me gevoel is gelijk een beetje goed gemaakt door Sombra op PTR nu =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 11:54
Oké, dus met de nieuwe update kun je alleen nog maar solo quick play spelen. Weet niet wat ik hiervan moet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Nou 10000 man ahead of you gg

Dat wordt hem vanavond niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
PTR update geweldig.
20.000 mensen voor u.

Tip druk niet op de Printscreen knop ;)
bij mij crashed alles

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Pykow schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:30:
PTR update geweldig.
20.000 mensen voor u.

Tip druk niet op de Printscreen knop ;)
bij mij crashed alles
ze speelt lekker weg :P alleen geen houden meer aan in qp net als eerste erin sombra gepickt 4 man direct geleaved :+

dus maar even unlimited mode gedaan.

morgen of over een paar dagen maar nog eens proberen. De 1vs1 lijkt wel bugged.
Ricmaniac schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:43:
WAT WORD IK TEEEEERING AGRESSIEF VAN HET FEIT DAT ER PUNTEN AF GAAN IN COMPETiTIVE ALS IEMAND GELEAVED IS!

net dus een potje na 1 ronde die we wonnen op een KOTH map leaved iemand uit ons team.. vraag me niet hoe maar vervolgens winnen we de volgende ronde met 5v6 .. maarja toen verloren we er 3.

en vervolgens verlies jij dan 22 rating :/

maarja me gevoel is gelijk een beetje goed gemaakt door Sombra op PTR nu =p
dit is opzich niet vreemd want als een match gewoon altijd gecannceld wordt als iemand leaved en alleen de leaver bestraft wordt krijg je natuurlijk dat groepen die eentje laten leaven zo voorkomen dat 5 van hen hun punten verliezen.

Natuurlijk kun je ook invoeren dat de hele groep dan een penalty krijgt maar dat is lekker als je een maat hebt met internet dat loopt op een modem van plakband 3 paperclips en een stuk touw. dan moet je hem gewoon altijd buitensluiten.

ik snap de frustratie het heeft mij in mijn placements 3 losses en een draw opgeleverd en 5 matches in totaal gecancled omdat die in de eerste minuut leavde. Daarom ben ik nu best happy dat QP een 1 hero limit krijgt geen druk voor te winnen, kortere potjes en als er eens iemand wegvalt wordt die gewoon bijgevoegd.

misschien een idee voor blizzard is een queue speciaal voor de backfill in comp. mocht het team verliezen verlies je afhankelijk van de tijd een X procent van wat je normaal verliest en wanneer je wint krijg je gewoon de normale increase. met een game die korter dan een minuut duurt gewoon een vrijstelling van loss voor de backfill geeft Ik durf niet te zeggen hoe populair dit zou kunnen zijn omdat je altijd gambeld met je rating natuurlijk.
Zironako schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:46:
Oké, dus met de nieuwe update kun je alleen nog maar solo quick play spelen. Weet niet wat ik hiervan moet vinden.
de naam hadden ze beter kunnen veranderen van quickplay naar bijvoorbeeld unranked en dan die unlimited mode naar quickplay. Dat is denk ik voor veel mensen veel fijner/duidelijker want quick play is geen quickplay meer op deze manier. En unlimited in de Aracade kan een gevoel van moah geven.

[ Voor 71% gewijzigd door Splitinfinitive op 07-11-2016 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

3k feestje, nu mag alles kapodt!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ok die 1v1 en 3v3 gamemode zijn wel erg leuk :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
YES! avond kan niet meer stuk vandaag \o/

oOo *O* :)B :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:45:
YES! avond kan niet meer stuk vandaag \o/
[video]
oOo *O* :)B :)F
wauw nice! :D gratz.

ook echt met 1 punt over de streep gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:37

[ Voor 46% gewijzigd door Psyonara op 08-11-2016 00:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 17:47
Bloodhoundje schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:11:
[...]

Met een vriend van 3500 en een ander van 2200 wordt dat iets lastiger ;) Buiten dat speel je in ranked juist veel met mensen die te snel geïrriteerd raken, gaan flamen etc. Ook duren de potjes 2x zo lang, dus all in all willen wij juist quickplay voor de snelle potjes met mensen die ook gewoon paar snelle potjes willen spelen. Enkel dan wel in een gewone setting qua heroes. Dus nee, zie wel degelijk een reden om quickplay ipv ranked te spelen. Solo doe ik btw sowieso liever ranked, grotendeels om dat hero probleem en omdat ik net als jij ook doet me niet al te veel zorgen meer maak om mn rank ;)

Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe tier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Splitinfinitive schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:43:
[...]

ze speelt lekker weg :P alleen geen houden meer aan in qp net als eerste erin sombra gepickt 4 man direct geleaved :+

dus maar even unlimited mode gedaan.

morgen of over een paar dagen maar nog eens proberen. De 1vs1 lijkt wel bugged.

[...]

dit is opzich niet vreemd want als een match gewoon altijd gecannceld wordt als iemand leaved en alleen de leaver bestraft wordt krijg je natuurlijk dat groepen die eentje laten leaven zo voorkomen dat 5 van hen hun punten verliezen.

Natuurlijk kun je ook invoeren dat de hele groep dan een penalty krijgt maar dat is lekker als je een maat hebt met internet dat loopt op een modem van plakband 3 paperclips en een stuk touw. dan moet je hem gewoon altijd buitensluiten.

ik snap de frustratie het heeft mij in mijn placements 3 losses en een draw opgeleverd en 5 matches in totaal gecancled omdat die in de eerste minuut leavde. Daarom ben ik nu best happy dat QP een 1 hero limit krijgt geen druk voor te winnen, kortere potjes en als er eens iemand wegvalt wordt die gewoon bijgevoegd.

misschien een idee voor blizzard is een queue speciaal voor de backfill in comp. mocht het team verliezen verlies je afhankelijk van de tijd een X procent van wat je normaal verliest en wanneer je wint krijg je gewoon de normale increase. met een game die korter dan een minuut duurt gewoon een vrijstelling van loss voor de backfill geeft Ik durf niet te zeggen hoe populair dit zou kunnen zijn omdat je altijd gambeld met je rating natuurlijk.

[...]

de naam hadden ze beter kunnen veranderen van quickplay naar bijvoorbeeld unranked en dan die unlimited mode naar quickplay. Dat is denk ik voor veel mensen veel fijner/duidelijker want quick play is geen quickplay meer op deze manier. En unlimited in de Aracade kan een gevoel van moah geven.
Hopelijk kan ik vanavond in PTR komen, want wil het natuurlijk met eigen ogen meemaken.
Moet eerst mijn nieuwe 1440p scherm aansluiten (mits coolblue optijd afleverd vandaag)
Ben benieuwd hoeveel Frames per seconds ik overhoud ;) zit nu op 170 á 200 FPS alles op LOW settings.
Dus ik denk dat ik wel netjes boven de 60FPS kom op een 60HZ scherm.

Input lag is gelijk aan mijn huidige 1080p IPS monitor, dus daar ga ik geen last van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de meeste zullen haar natuurlijk nog niet goed kunnen spelen maar tot nu toe vind ik haar gelukkig niet zo OP in quickplay als dat van te voren leek.

Ze is opzich redelijk squishy.
En ook die teleport moet ze redelijk timen. ik dacht eerst dat ze gewoon die teleporter neer pleurt en dan altijd daar naar terug kan gaan met der E skill maar dat werkt toch iets anders; Je gooit die teleporter neer en dan heb je 15 seconden om er naar te teleporten en dan gaat die weer weg.

Maar ik heb ook alleen nog maar Sombra kunnen spelen in de 6v6 sombra games in de unlimited arcade mode XD

Die 3v3 elimination en 1v1 matches vind ik erg vermakelijk ook. een leuk ingebrachte game mode waar je wat extra lootboxes mee kan verdien.

Je kan 3 lootboxes winnen door 9 arcade mode games te winnen in een week en dan heb je ook nog 1 losse lootbox voor de eerste 1v1 match die je wint en 1 voor de 3v3 elimination modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 14:03
Wat een avond gister.. Ik denk dat alle fatsoenlijke spelers op de ptr aan het spelen waren want dit sloeg echt nergens op. Elke keer wel minstens 1 iemand die aan het trollen was.. Iemand die riep dat die weer terug naar bronze wilde en heel het potje niet van bastion wilde switchen.. Misschien komt het ook wel omdat het seizoen niet zo lang meer duurt en iedereen het wel best vind.
Heb hier normaal ook eigenlijk nooit last van op mijn rank.. Altijd leuke en meestal ook spannende potjes en dan krijg je inneens dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Yvanandel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:58:
Wat een avond gister.. Ik denk dat alle fatsoenlijke spelers op de ptr aan het spelen waren want dit sloeg echt nergens op. Elke keer wel minstens 1 iemand die aan het trollen was.. Iemand die riep dat die weer terug naar bronze wilde en heel het potje niet van bastion wilde switchen.. Misschien komt het ook wel omdat het seizoen niet zo lang meer duurt en iedereen het wel best vind.
Heb hier normaal ook eigenlijk nooit last van op mijn rank.. Altijd leuke en meestal ook spannende potjes en dan krijg je inneens dit.
Er zijn spelers die expres veel verliezen om naar een lage rank te gaan.
Om vervolgens weer makkelijk te winnen voor Competive points en dus de goude wapens unlocken.

Ik heb het 1x zelf mogen ervaren, we wonnen na 1 minuut en 15 seconde op temple of anubis.
Er waren maar 2 spelers actief en de rest was in de basis rondjes aan het lopen.
De 2 spelers die wel actief waren, vroegen dus gelijk of ze willen reporten en dat heb ik uiteraard ook gedaan.

Einde van het seizoen zie je sommige spelers net hun best doen om een tier omhoog te kunnen gaan, maar er zijn ook veel mensen die het welletjes vinden en daardoor niet meer serieus spelen.
Oplossing is hiervoor simpel.
Je hebt een Season rank en een Algemene rank.
Nu moet je iedere seizoen weer bij 0 beginnen.
1ste maand klopt de matchmaking vaak niet.
en 3e / laatste maand heb je last van trollers en mensen die het niets meer intersseren omdat ze het volgende seizoen toch weer op 0 beginnen.
Ricmaniac schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:51:
de meeste zullen haar natuurlijk nog niet goed kunnen spelen maar tot nu toe vind ik haar gelukkig niet zo OP in quickplay als dat van te voren leek.

Ze is opzich redelijk squishy.
En ook die teleport moet ze redelijk timen. ik dacht eerst dat ze gewoon die teleporter neer pleurt en dan altijd daar naar terug kan gaan met der E skill maar dat werkt toch iets anders; Je gooit die teleporter neer en dan heb je 15 seconden om er naar te teleporten en dan gaat die weer weg.

Maar ik heb ook alleen nog maar Sombra kunnen spelen in de 6v6 sombra games in de unlimited arcade mode XD

Die 3v3 elimination en 1v1 matches vind ik erg vermakelijk ook. een leuk ingebrachte game mode waar je wat extra lootboxes mee kan verdien.

Je kan 3 lootboxes winnen door 9 arcade mode games te winnen in een week en dan heb je ook nog 1 losse lootbox voor de eerste 1v1 match die je wint en 1 voor de 3v3 elimination modus.
Het gaat nog wel een paar weken duren voordat we weten hoe goed of slecht Sombra is.
Iedereen wilt de hero spelen en iedereen moet de hero nog onder de knie krijgen.
Ana was bijvoorbeeld ook een slechte hero (vooral in PTR)
Toen ze van 6 kogels naar 10 ging was ze beter speelbaar en nu zie je ana in vrijwel iedere potje langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:08:
[...]

Het gaat nog wel een paar weken duren voordat we weten hoe goed of slecht Sombra is.
Iedereen wilt de hero spelen en iedereen moet de hero nog onder de knie krijgen.
Ana was bijvoorbeeld ook een slechte hero (vooral in PTR)
Toen ze van 6 kogels naar 10 ging was ze beter speelbaar en nu zie je ana in vrijwel iedere potje langskomen.
Maar is dat ook niet vooral omdat andere heroes extra goed zijn met ana's ultimate.

In ieder geval zie ik wel voor me dat sombra straks een pro pick word omdat je met haar EMP de shields zo erg kan counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:24:
[...]

Maar is dat ook niet vooral omdat andere heroes extra goed zijn met ana's ultimate.

In ieder geval zie ik wel voor me dat sombra straks een pro pick word omdat je met haar EMP de shields zo erg kan counteren.
Ana's ultimate heeft haar een pro pick gemaakt.
Maar in de PTR (tijdens de introductie van Ana) was ze heel zwak.

Wat ik me vooral afvraag voor de mensen die nu PTR aan het spelen zijn.
Hoe speelt de game in zij algeheel ?
Ultimates waren toch met 25% reduced waardoor er minder ultimates gebruikt zullen worden.
Merk je hier al iets van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Volgens mij hebben ze ook met de matchmaking zitten rommelen, althans van Quick Play.
De afgelopen 2-3 dagen word ik ineens opvallend vaak gematched met ~3000-4200 (SR) players en/of overduidelijke smurf accounts (level 1-50 met hoge Wins, K/D ratio, goede ult management etc.)
Afgelopen weekend zelfs 12 games achterelkaar verloren. Wel veelal goede/spannende potjes, dat dan weer wel.

Nog even heel kort gespeeld met Sombra. Beviel goed! Men heeft wel skills nodig om haar potentieel volledig te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
[...]

Om vervolgens weer makkelijk te winnen voor Competive points en dus de goude wapens unlocken.

Ik heb het 1x zelf mogen ervaren, we wonnen na 1 minuut en 15 seconde op temple of anubis.
Er waren maar 2 spelers actief en de rest was in de basis rondjes aan het lopen.
De 2 spelers die wel actief waren, vroegen dus gelijk of ze willen reporten en dat heb ik uiteraard ook gedaan.

Einde van het seizoen zie je sommige spelers net hun best doen om een tier omhoog te kunnen gaan, maar er zijn ook veel mensen die het welletjes vinden en daardoor niet meer serieus spelen.
Oplossing is hiervoor simpel.
Je hebt een Season rank en een Algemene rank.
Nu moet je iedere seizoen weer bij 0 beginnen.
1ste maand klopt de matchmaking vaak niet.
en 3e / laatste maand heb je last van trollers en mensen die het niets meer intersseren omdat ze het volgende seizoen toch weer op 0 beginnen.

[...]
Ik zou het geen verkeerd idee vinden om ook gewoon uit diamond te kunnen zakken, terug te vallen naar platinum (dus dat het plaatje ook gewoon terug veranderd) en daarop uiteindelijk de bonus krijgen aan het eind van het seizoen. Als je niet speelt daal je vanzelf in rank. Lijkt mij dat iedereen dan in ieder geval gemotiveerd is en ook echt daadwerkelijk wil winnen.. Al zou je dit rond de 3300 toch eigenlijk al wel van iedereen moeten kunnen verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik ben heel benieuwd welk slot Sombra gaat innemen. Ze is leuk om mee te spelen, maar heeft lang niet de burst dmg die andere offensive heroes hebben. Ik denk dat je tegen alle classes 1v1 wel een uitdaging hebt met haar. Flanken kan ze wel... maar dat kunnen andere offensive heroes ook, met nog eens hogere burst dmg. Ze is in mijn ogen puur utility... en of je daar een full dps slot voor wil opofferen vraag ik me echt af. Denk dat ze een soort hybride rol als Mei krijgt, die vaak i.p.v. een tank of dps'er ingezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Daarvoor is PTR er, om te kunnen finetunen. Ana heeft ook direct een buff gekregen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg zorgelijke situatie als je het mij vraagt. Dat moet Blizzard toch wel kunnen oplossen, lijkt me.

Bijvoorbeeld door wanneer je een rang omlaag valt er een soort van "CP cooldown" start. Daar bedoel ik mee, dat je in de eerste week 0% van het normale aantal CP krijgt, week 2 dan 25%, week 3 50%, week 4 75%, week 5 is dan weer normaal. Zo wordt je gedemotiveerd om hier misbruik van te maken. Plus je wordt wel gemotiveerd om je best te blijven doen om niet een rang lager te raken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
yinx84 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:32:
Ik ben heel benieuwd welk slot Sombra gaat innemen. Ze is leuk om mee te spelen, maar heeft lang niet de burst dmg die andere offensive heroes hebben. Ik denk dat je tegen alle classes 1v1 wel een uitdaging hebt met haar. Flanken kan ze wel... maar dat kunnen andere offensive heroes ook, met nog eens hogere burst dmg. Ze is in mijn ogen puur utility... en of je daar een full dps slot voor wil opofferen vraag ik me echt af. Denk dat ze een soort hybride rol als Mei krijgt, die vaak i.p.v. een tank of dps'er ingezet wordt.
Het is nog een beetje lastig in te schatten inderdaad. Heb het gisteren even kunnen proberen en merkte dat ik haar ging spelen als een kruising tussen Tracer, Genji en Reaper (met een snufje Symmetra). Vooral achter enemy support aan en wat tanks (Roadhog, Reinhardt) irriteren. Haar ultimate is wel leuk, vooral omdat mensen er nog overduidelijk aan moeten wennen dat hun shield/ultimate opeens verdwenen is ;)

Wel erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Zeror schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:50:
[...]

Erg zorgelijke situatie als je het mij vraagt. Dat moet Blizzard toch wel kunnen oplossen, lijkt me.

Bijvoorbeeld door wanneer je een rang omlaag valt er een soort van "CP cooldown" start. Daar bedoel ik mee, dat je in de eerste week 0% van het normale aantal CP krijgt, week 2 dan 25%, week 3 50%, week 4 75%, week 5 is dan weer normaal. Zo wordt je gedemotiveerd om hier misbruik van te maken. Plus je wordt wel gemotiveerd om je best te blijven doen om niet een rang lager te raken.
En als je net over de grens van een nieuwe rang zit en je bij de eerste loss weer daar onder zakt heb je een probleem :P

Ze moeten de CP gewoon weghalen.

Gouden wapens krijg je (voor alle heroes) als je in de top xxx zat aan het eind van het seizoen. Alleen dan laten ze zien wat je hebt bereikt, want nu kan elke hanzomain met enige toewijding wel zo'n wapen unlocken.

En de lagere ranks kunnen op die manier ook rewards krijgen, zoals unieke sprays, emotes, skins, etc:
- Voor alle heroes iets, je hoeft dus niet te kiezen voor een gepimpte main
- Alleen te krijgen door die rank te hebben behaald (zit dus niet in lootboxes)
- Alleen gedurende het volgende seizoen, daarna moet je weer kwalificeren voor minimaal die rank om ze te behouden.

Dan kunnen ze voor competitive ook na x wins die week een extra lootbox weggeven. Zoals ze ook voor de arcade mode van plan zijn. Dan heb je nog steeds motivatie om te spelen, zelfs als je niet meer hoger kan klimmen in rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is natuurlijk ook een idee. Alleen Blizzard wil dat alle content voor iedereen te bereiken moet zijn (casual gaming idee). Als je enkel de top 500 een gouden skin geeft dan block je dus die content voor iedereen behalve de top 500.
Aan de andere kant zou je wel top 500 een gouden skin kunnen geven en iedereen die master of grandmaster rang gehaald een bronzen (master) of zilveren (grandmaster) skin kunnen geven. Dan heb je wel best of both worlds en toch iets om je als topspeler te kunnen onderscheiden met de rest.

[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 08-11-2016 16:01 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Youtube IGN heeft trouwens 1v1 en 3v3 Vid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
BlackMage schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:03:
[...]

En als je net over de grens van een nieuwe rang zit en je bij de eerste loss weer daar onder zakt heb je een probleem :P

Ze moeten de CP gewoon weghalen.

Gouden wapens krijg je (voor alle heroes) als je in de top xxx zat aan het eind van het seizoen. Alleen dan laten ze zien wat je hebt bereikt, want nu kan elke hanzomain met enige toewijding wel zo'n wapen unlocken.

En de lagere ranks kunnen op die manier ook rewards krijgen, zoals unieke sprays, emotes, skins, etc:
- Voor alle heroes iets, je hoeft dus niet te kiezen voor een gepimpte main
- Alleen te krijgen door die rank te hebben behaald (zit dus niet in lootboxes)
- Alleen gedurende het volgende seizoen, daarna moet je weer kwalificeren voor minimaal die rank om ze te behouden.

Dan kunnen ze voor competitive ook na x wins die week een extra lootbox weggeven. Zoals ze ook voor de arcade mode van plan zijn. Dan heb je nog steeds motivatie om te spelen, zelfs als je niet meer hoger kan klimmen in rank.
Zeror schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:57:
Dat is natuurlijk ook een idee. Alleen Blizzard wil dat alle content voor iedereen te bereiken moet zijn (casual gaming idee). Als je enkel de top 500 een gouden skin geeft dan block je dus die content voor iedereen behalve de top 500.
Aan de andere kant zou je wel top 500 een gouden skin kunnen geven en iedereen die master of grandmaster rang gehaald een bronzen (master) of zilveren (grandmaster) skin kunnen geven. Dan heb je wel best of both worlds en toch iets om je als topspeler te kunnen onderscheiden met de rest.
Moeilijk te verkrijgen items is niks mis mee.
Zo heeft Team fortress 2 ook gouden wapens en andere unusual items die moeilijk te verkrijgen zijn.
Voor de geintreseerde dit is mijn battlepack: https://backpack.tf/id/angienl met de huidige waarden van € 1197 (Er zit geen verschil tussen dollar en euro bij ingame items)

Kleine items mogen wel beschikbaar zijn voor alleen de top500, zoals Sprays en een player icon.
in Team fortress 2 krijgt iedere competitive player een kleine medal misc. die je kan dragen om te showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Even zeuren over de aankomende nieuwe hero.
Lijkt me niks aan :*-)

Zie liever een wat ruiger/groter/stoerdere Melee-class. Over wat meer over de top. Er zou ook nog wel een Character bij mogen zitten die wat minder verfijnt maar wat meer explosief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Lasteraar schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:35:
Even zeuren over de aankomende nieuwe hero.
Lijkt me niks aan :*-)

Zie liever een wat ruiger/groter/stoerdere Melee-class. Over wat meer over de top. Er zou ook nog wel een Character bij mogen zitten die wat minder verfijnt maar wat meer explosief is.
Die komen heus nog wel. Maar zou sombra niet onderschatten. Lijkt me een behoorlijk stoor signaal in de game. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
O jawel. Maar dat is het dan ook. Niet veel firepower maar veel blocken en de weg vrijmaken voor anderen. En proberen tactisch wat doelen uit te schakelen.

Ik zou graag nog wat meer Power!.
Gewoon domme lompe vuurkracht. ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lasteraar schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:35:
Een WWII geinspireerde Franse oorlogsveteraan met mime-face genaamd Jacques? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Kan mag wel nog een Tank bij. Reinhardt vind ik voor escorts nog steeds de beste tank.

Winston is in and out type tank. Zarya support. Roadhog vind ik wat een flanker. En D.va geen idee hoe die het beste werkt maar vind haar wat een spons. buiten ulti doet ze weinig damage. Moet je echt support hebben wil je veel schade uit delen met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
D.va kunt je echt gigantisch veel kills mee halen. Daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt omdat er serieus weinig uitdaging was om flinkt te scoren met haar.

Je vliegt weg uit moeilijk momenten. Daarna blijf ik de 'in your face'-mentaliteit volhouden. De shotguns doen op korte afstand ontzettend veel damage op levende Hero's. Je schild gebruik je om de eerste klappen op te vangen. Wachten op een reload en je kunt weer losgaan...
Wordt je mech afgeknald kun je nog even doorgaan om vervolgens weer te spawnen en je ultimate loopt gewoon door..

D.va is serieus top.

Reinhardt overigens ook. Die gebruik ik gewoon als DPS/Tank daar waar je gewoon flinke damage en kills kan halen in bepaalde maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Psyonara schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:52:
Kan mag wel nog een Tank bij. Reinhardt vind ik voor escorts nog steeds de beste tank.

Winston is in and out type tank. Zarya support. Roadhog vind ik wat een flanker. En D.va geen idee hoe die het beste werkt maar vind haar wat een spons. buiten ulti doet ze weinig damage. Moet je echt support hebben wil je veel schade uit delen met haar.
D.va is denk ik zoonbeetje de meest onderschatte hero. Ze werkt vooral op control maps erg goed. Je schild is ontzettend handig als je die goed gebruikt. Ook ben je overal ontzettend snel en kan je makkelijk de grootste damage dealer van je team zijn.
Dood ga je ook niet vaak als je een beetje slim speelt. Je hebt je mech namelijk best snel weer terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Yvanandel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:31:
[...]

D.va is denk ik zoonbeetje de meest onderschatte hero. Ze werkt vooral op control maps erg goed. Je schild is ontzettend handig als je die goed gebruikt. Ook ben je overal ontzettend snel en kan je makkelijk de grootste damage dealer van je team zijn.
Dood ga je ook niet vaak als je een beetje slim speelt. Je hebt je mech namelijk best snel weer terug..
D.va is ook mijn primaire tank. Maar per match altijd het ene extreem na het ander kwa ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zojuist een quick play match gespeeld.
zaten 3 spelers in het andere team die Grand master waren en de andere 3 waren Master.
Damn wat zijn die spelers goed, positie spel is geweldig van ze.

ik had wel gold op eliminations en ze complimenteerde mij, maar wat een wereld van een verschil tussen Grand master en platinum.

Trouwens was mijn eerste potje op mijn nieuwe dell monitor
ik heb nu 2 monitoren aangesloten op mijn systeem.
zojuist op 1440p gespeeld en ik haal gewoon nog steeds 200 FPS op low (dat dan weer wel)
maar ik was even verrast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
if nobody listens, carry with zarya :P

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een manier om je ptr profiel te updaten. ik ben daar nog level 148 terwijl ik al 170 ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
looyenss schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:48:

[video]
Altijd moeite met die plasma vurensteker van Zarya. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:28:
Is er een manier om je ptr profiel te updaten. ik ben daar nog level 148 terwijl ik al 170 ben
nope blizzard maakt snapshots en load die op de PTR kun je als user niks mee doen.

maar maakt toch in feite niks uit het is een testserver

trouwens komen dit soort filmpjes niet in de TS?

[ Voor 15% gewijzigd door Splitinfinitive op 08-11-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
looyenss schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:48:

[video]
ggez? really?

Wat die hanzo daar probeert te doen is je team te redden van de dead eye van mcree. Redelijk normaal zou ik zo zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Laatst online: 20-09 08:11
TheNiker2 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:58:
[...]

ggez? really?

Wat die hanzo daar probeert te doen is je team te redden van de dead eye van mcree. Redelijk normaal zou ik zo zeggen :)
plus het feit dat de enige reden dat zarya bleef leven was dat de timing van lucio ult goed was, en de ult van Mercy.

Zarya is een leuke character, maar je bent vaak wel afhankelijk van je support hoe goed het kan gaan.
Je kan natuurlijk wat leuke klappen opvangen met je shields, maar zodra je goed bent opgeladen heb je echt goede support/heals nodig. Je begint zo op te vallen dat je vaak direct gefocused wordt door de tegenstander (en met goede reden!)

En tjsa, met randoms ults proberen te stacken is altijd een ramp, tenzij je toevallig in een geode groep komt met voice chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:44:
trouwens komen dit soort filmpjes niet in de TS?

[video]
Nee, de animated short van Sombra staat al in de TS. Daar wil ik het bij laten. ;)
Er staan nu eigenlijk al teveel youtube filmpjes in de TS. Maakt de eerste pagina van dit topic best zwaar en traag. Dat wil ik eigenlijk vermijden.

In de plaats ervan heb ik Overwatch League + video toegevoegd aan de startpost :)

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 09-11-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 11:23
Geen PTR voor mij. Maar zoals het voor mij lijkt is Sombra meer support dps. Ze heeft een duidelijke taak, dat is enemy supports killen (flanken) healthpacks hacken en, indien mogelijk, enemy abilities hacken.

Ze lijkt wel veel damage te kunnen doen, maar je mobilty is niet als tracer/genji. Dus als je lijkt te verliezen: teleport terug, healthpack pakken en opnieuw proberen.

Ik denk dat ze een mooi plekje is de meta kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zeror schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:47:
[...]

Nee, de animated short van Sombra staat al in de TS. Daar wil ik het bij laten. ;)
Er staan nu eigenlijk al teveel youtube filmpjes in de TS. Maakt de eerste pagina van dit topic best zwaar en traag. Dat wil ik eigenlijk vermijden.

In de plaats ervan heb ik Overwatch League + video toegevoegd aan de startpost :)
Mischien een idee om een gdocs ervoor te gebruiken en gewoon een opsomming in de ts?

Maakt het denk ik wat lichter voor alleen de animated shorts dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:28:
[...]

Mischien een idee om een gdocs ervoor te gebruiken en gewoon een opsomming in de ts?

Maakt het denk ik wat lichter voor alleen de animated shorts dan
Lijkt mij niet nodig. Als je die filmpjes graag wilt kijken, kun je gewoon de overwatch youtube channel subscriben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was de update niet vandaag? Ik dacht dat we vandaag onze hacker konden spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:58:
Was de update niet vandaag? Ik dacht dat we vandaag onze hacker konden spelen
op de PTR ja.

volgens mij willen ze de update minimaal 1 week in ptr houden wegens aanpassingen die dan nog gemaakt kunnen worden. (kan dus ook langer dan 1 week) wat meer dan redelijk is lijkt me

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 09-11-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 18:57
Laat ze maar wel vast de QP aanpassen. Gisteren tegen 4 Reapers gespeeld en daar is geen lol aan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Lekker Ventje schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:00:
Laat ze maar wel vast de QP aanpassen. Gisteren tegen 4 Reapers gespeeld en daar is geen lol aan.
Just mei mei your way through them. ( ͡° ͜ʖ ͡° )

Bastion werkt ook geweldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Je zal nu meer van die troll teams tegenkomen omdat het straks niet meer kan. Ja in de 6v6 no limits misschien, maar dan weten ze dat ze ook tegen troll teams moeten dus die zal waarschijnlijk snel uitgestorven zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
Hoe is bij jullie de ping in de PTR? Is het goed speelbaar? Want dan ga ik kijken of ik dat vandaag ook kan doen, heb wel zin om met Sombra te spelen :P

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ping 120 op de PTR. Helemaal waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
pimsch schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:04:
O dat is inderdaad haast onspeelbaar, dan blijf ik gewoon normaal spelen, moet ik maar wachten voor Sombra.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
TheNiker2 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:58:
[...]

ggez? really?

Had verwacht dat er nog tekst in mijn post bij stond. Reden dat ik dat zei is de voorgeschiedenis van dit potje.
Er werd giga geflamed in de voicechat op elkaar, heb mensen zelfs gemute.
De reden dat ik dat aan hanzo vroeg is omdat ik combo met hem wou doen...

en daarbij als je oplet zeg ik de ggez alleen tegen mn team.
Bedankt voor het positivisme wat je uitstraalt trouwens!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Geniaal filmpje van de voice actors van Overwatch :D

https://twitter.com/JonnyCruzzz/status/796096902794080256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
hebben jullie arcade mode al bekeken ?
ligt het nou aan mij, of is die map echt heel slecht ontworpen.

1vs1 Winston, symettra, wie verzint het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Laatst online: 20-09 19:11
markdm schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:07:
[...]

O dat is inderdaad haast onspeelbaar, dan blijf ik gewoon normaal spelen, moet ik maar wachten voor Sombra.
Vreemd, gisteren potje op ptr gespeeld met een ping van 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wat Blizzard ook nog wel effe aan mag pakken van mij is dat je niet meer dan twee keer per match hello kunt zeggen en dat je maar 1 keer per match een spray aan kunt brengen. Ik zie er soms staat alsof ze de beste plek voor een schilderij in hun eigen woonkamer uit staan te zoeken. Geeft niet, maar doe dat in die 30 seconden voor de match en niet tijdens de match. :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Lekker Ventje schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:42:
Wat Blizzard ook nog wel effe aan mag pakken van mij is dat je niet meer dan twee keer per match hello kunt zeggen en dat je maar 1 keer per match een spray aan kunt brengen. Ik zie er soms staat alsof ze de beste plek voor een schilderij in hun eigen woonkamer uit staan te zoeken. Geeft niet, maar doe dat in die 30 seconden voor de match en niet tijdens de match. :)
`"winky face!"*
`"winky face!"*
`"winky face!"*
`"winky face!"*
`"winky face!"*
You're sending too much messages wait a few moments before you send again...
`"winky face!"*
`"winky face!"*
`"winky face!"*
`"winky face!"*
`"winky face!"*

*= insert voice line here
Pykow schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:19:

ach daar is het de ptr voor kunnen ze nog eventueel luisteren naar feedback

[ Voor 18% gewijzigd door Splitinfinitive op 09-11-2016 22:53 ]

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Yvanandel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:58:
Sodeju, het wordt steeds erger met trolling in comp mode. In meer dan 70% van de potjes zit een bastion troll of throwers. End of the season perk? Ik kan mijn diamond nu wel schudden :/

• Psyonara
Had een Ping van 18 op PTR :)

Anyway sombra even een match uit geprobeerd. SMG voelt solid aan :)
Ability ritme moet ik nog even aan wennen en kijken wat voor positie lijnen ik moet nemen.

Daarna redelijk veel 1v1 matches gedaan :P waar ik veel plezier uit had. 1v1 vind ik toch altijd wat spannender/intenser dan Team Vs Team.

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
BlackMage schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:38:
Je zal nu meer van die troll teams tegenkomen omdat het straks niet meer kan. Ja in de 6v6 no limits misschien, maar dan weten ze dat ze ook tegen troll teams moeten dus die zal waarschijnlijk snel uitgestorven zijn :+
Ik vermoed dat dat wel zal meevallen want straks in de arcade mode zit ook gewoon een "no limits" modus.
Ben wel benieuwd wat voor XP je gaat krijgen in arcade mode ten opzichte van de normale quick play.

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

TheNiker2 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:07:
[...]

Ik vermoed dat dat wel zal meevallen want straks in de arcade mode zit ook gewoon een "no limits" modus.
Ben wel benieuwd wat voor XP je gaat krijgen in arcade mode ten opzichte van de normale quick play.
Volgens mij was xp gelijk alleen heb je geen mogelijkheid om achievements te unlocken in no limits. Dat is ook een van de redenen die aangehaald wordt waarom mensen het niet eens zijn met de change van de ruleset op QP ze willen soms gewoon een hero spelen voor de unlocks maar dat gaat in no limits nirt en sommige characters zijn insta lock dus dsn kun je als je geen ssd hebt vaak mischien niet die character spelen
ik heb met regelmaat potjes dat ik maar 18-25 ping heb op PTR en dan soms ineens 120 ofzo ja.
Pykow schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:19:

Het heet niet voor niks arcade mode. ik vind het juist leuk bedacht die 1v1. het word ook geen rating systeem of wat dan ook dus maak je niet zo druk wat daar in af speelt joh :P

Symmetra vind ik niet gek though. je hebt wel degelijk een verschil van goeie en slechte symmetra.

Wintston is inderdaad wel een beetje apart in die modus maar zo vind ik dat ook met reinheart maarja het gaat bij arcade mode in principe puur voor de fun. En dat heb ik er mee dus vind het prima.

• BlackMage
Ze zouden in Quick Play dan iets kunnen toevoegen waarbij je in de "voorbereiding" van je match wel dubbele heroes kan kiezen en zodra de match begint dat 1 die hero blijft (random) en de ander een andere hero moet kiezen.

Dat voorkomt instalocken en vervangt dat door de eerlijkste manier die er is. En natuurlijk kan je in die voorbereidingstijd nog netjes met je team of de andere Hanzo overleggen om zo tot een oplossing te komen waar iedereen het mee eens is :+
Psyonara schreef op donderdag 10 november 2016 @ 02:03:
[...]

Had een Ping van 18 op PTR :)

Anyway sombra even een match uit geprobeerd. SMG voelt solid aan :)
Ability ritme moet ik nog even aan wennen en kijken wat voor positie lijnen ik moet nemen.

Daarna redelijk veel 1v1 matches gedaan :P waar ik veel plezier uit had. 1v1 vind ik toch altijd wat spannender/intenser dan Team Vs Team.
ik vind die 3v3 ook wel erg spannend omdat het ook single life is. als je beide team maten dood zijn en de enemy team heeft er nog 2 dan voel ik me echt meesterlijk als ik ze allebei dood krijg en de victory behaal (pas 1 keer gehad though :P )

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ricmaniac schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:57:
[...]

ik heb met regelmaat potjes dat ik maar 18-25 ping heb op PTR en dan soms ineens 120 ofzo ja.

[...]

Het heet niet voor niks arcade mode. ik vind het juist leuk bedacht die 1v1. het word ook geen rating systeem of wat dan ook dus maak je niet zo druk wat daar in af speelt joh :P

Symmetra vind ik niet gek though. je hebt wel degelijk een verschil van goeie en slechte symmetra.

Wintston is inderdaad wel een beetje apart in die modus maar zo vind ik dat ook met reinheart maarja het gaat bij arcade mode in principe puur voor de fun. En dat heb ik er mee dus vind het prima.
Met Reinhardt zou je denk ik nog best goed kunnen spelen in 1v1.
Je kan bijna alle damage makkelijk hebben met je schild zodat je dichterbij kan komen of die charge doen.
Ereaser schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:34:
[...]

Je kan bijna alle damage makkelijk hebben met je schild zodat je dichterbij kan komen of die charge doen.
2 keer gehad en 2 keer was het een draw.

oh wacht volgens mij weet je niet hoe het 1v1 systeem werkt of wel?
want je bent namelijk allebei dezelfde hero.

dus tenzij 1 van de 2 ze E raakt en de andere niet heb je een voordeel. maar tot nu toe had ik 2 keer een draw omdat we evenveel health verloren hadden en toen op elkaar in chargde XD

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ricmaniac schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:06:
[...]

2 keer gehad en 2 keer was het een draw.

oh wacht volgens mij weet je niet hoe het 1v1 systeem werkt of wel?
want je bent namelijk allebei dezelfde hero.

dus tenzij 1 van de 2 ze E raakt en de andere niet heb je een voordeel. maar tot nu toe had ik 2 keer een draw omdat we evenveel health verloren hadden en toen op elkaar in chargde XD
Weet inderdaad niet hoe het werkt en wist niet dat je dezelfde hero bent. Dat is inderdaad als Reinhardt wel saai.
Denk dat D.Va ook zo'n hero is. Schieten -> Defense matrix en dan omdraaien :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de mensen die Overwatch nog niet hebben en de game graag willen proberen:

In het weekend van 18 tot 21 (22 voor ons) november is Overwatch gratis speelbaar! :)
De gratis periode gaat in om 21:00 uur op 18 november en eindigt op 22 november om 01:00 uur 's nachts.

Is voor alle platformen!

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20372506

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 10-11-2016 14:06 ]

Verwijderd

Ereaser schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:34:
[...]

Is redelijk zinloos gezien fire strike door Reinhardts schild heen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Laatst online: 25-10-2024
Overwatch ook maar gekocht, ben benieuwd. :)

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Intelcorei7 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:20:
Overwatch ook maar gekocht, ben benieuwd. :)
One of us one of us one of us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Echt een gaaf spel :) , nu net voor het eerst opgestart ben nu lvl 4. Moet alleen alles even nog goed doorkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Intelcorei7 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:02:
Echt een gaaf spel :) , nu net voor het eerst opgestart ben nu lvl 4. Moet alleen alles even nog goed doorkrijgen.
Je leert vanzelf. En verdedigen doe je bij voorkeur rondom je eigen punt en niet bij de uitgang van de tegenpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Kun je trouwens de novel first strike? alleen via amazon bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Kun je uit die loot box ook nog andere hero's krijgen ? Krijg nu namelijk alleen cosmetisch spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Intelcorei7 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:02:
Kun je uit die loot box ook nog andere hero's krijgen ? Krijg nu namelijk alleen cosmetisch spul.
Nee alleen cosmetische items je kunt namelijk alle heroes al spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Splitinfinitive schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:14:
[...]

Nee alleen cosmetische items je kunt namelijk alle heroes al spelen :p
Oké, thx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Sterkste kant van het spel; het moment dat je de klik vindt met een (voor jou) nieuwe hero. Gisteren avond was zo'n moment met McCree. M'n sterkste punt is altijd tracking aim... maar wilde ook m'n flick aiming wel eens oefenen.

Eerst even een video bekeken die ik op /r/CompetitiveOverwatch vaak voorbij zie komen (https://youtu.be/Vbc7F-7_XR0) om wat tips over positioning te bekijken. Hij laat daar een mooie sweetspot zien tussen veilige afstand en damage drop-off. Als je die 20 meter regel in je achterhoofd houdt en een beetje opgewarmt bent met aimen dan kun je echt een bizarre hoeveelheid dmg er uit pompen. Ging supergoed... alle potjes op één na gewonnen (lower diamond).

Weer een hero die ik met vertrouwen in comp durf te spelen erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Heerlijk zo'n 'free to play'-weekend.

Noobs killen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Lasteraar schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:40:
Heerlijk zo'n 'free to play'-weekend.

Noobs killen ^_^
gewoon nieuw accountje aanmaken? en spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Rustig aan hè, ben ook nog een noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splitinfinitive schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:16:
[...]

gewoon nieuw accountje aanmaken? en spelen?
Hij bedoeld nieuwe spelers afknallen omdat ze er niet goed in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:06:
[...]

Hij bedoeld nieuwe spelers afknallen omdat ze er niet goed in zijn.
dat snap ik wel maar als je toch aardig wat gespeeld hebt kom je toch geen nieuwe spelers meer tegen (tenzij je teamed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Als ze Mei niet serieus gaan nerfen ... nondeju wat is die hero in defence/point toch een OP ding als iemand haar serieus beheerst. Het probleem is dat ze in single queue gewoon geen echte counter kent en doet wat ze wil, dat andere team heeft gewoon niet de timing om haar samen aan te pakken of snapt niet dat je achter en voor haar shift moet gaan staan zodat ze er niet uit kan :( . Dat samen met haar hp + ammo is gewoon meh, te veel. Ranged goed, close onverslaanbaar, semi-tank, ult is veel-te-fucking-groot (blizz: "laten we er een zwembad van maken") en ze heeft het met beetje rightclick aim vaak.

Nerf +1.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Cassius schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:29:
Als ze Mei niet serieus gaan nerfen ... nondeju wat is die hero in defence/point toch een OP ding als iemand haar serieus beheerst. Het probleem is dat ze in single queue gewoon geen echte counter kent en doet wat ze wil, dat andere team heeft gewoon niet de timing om haar samen aan te pakken of snapt niet dat je achter en voor haar shift moet gaan staan zodat ze er niet uit kan :( . Dat samen met haar hp + ammo is gewoon meh, te veel. Ranged goed, close onverslaanbaar, semi-tank, ult is veel-te-fucking-groot (blizz: "laten we er een zwembad van maken") en ze heeft het met beetje rightclick aim vaak.

Nerf +1.
Er is een hele goede counter voor Mei. Gewoon weglopen. Alle heroes die dat niet kunnen hebben toch geen enkele reden om uberhaubt Mei solo tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
1v1 moet je Mei ook vermijden. Zo'n heerlijke divider is ze. Nooit de intentie geweest dat ze mijn favoriet zou worden.

Maar altijd zo belachelijk veel lol met haar. Zeker als ik in de tegenpartij eem Mei tegen kom wil ik toch stiekum graag weten wie beter is :P en in dat opzicht verlies ik niet vaak. Of ze moet een goeie back-up team mate hebben moet ik de pineut zijn.

Nerf is niet echt nodig, zal ze op termijn misschien wel krijgen. Maar Mei kan op zijn tijd ook het team goed tegen werken. Als het een Defense punt is boeit het me minder als ik team genoten dwars zit ( Niet dat ik het actief bewust doe) maar de tegentstander buiten houden heeft soms gewoon prioriteit dan wat een ander van plan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Cassius schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:29:

Nerf +1.
"You have to let it go!"

anyway, vaak kom ik best wel up top met mcree, soldier, phara en tracer tegenover een mei. maar wat ik dan doe is meestal eerst bijvoorbeeld onze reinhardt haar in haar cocoon laten droppen dan kom ik meestal dichterbij om dan haar vol te pompen ( ͡° ͜ʖ ͡° ). maar meestal vooral omdat de tank niet geonshot kan worden als die gefreezed is ikke als squishy wel.

vooral mobility heroes merk ik dat Meis het vaak moeilijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
omhoog klimmen op ranked is wel verdomd moeilijk. Elke win geeft iets van 30 en elke loss verlies je er 60. Nu al van 2940 naar 2740 gedropt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

moet zeggen dat ik vandaag best wel leuke QP matchmaking heb gehad. paar keer tegen gastjes die toch die top500 icon hadden, was best close die 4 keer 4 ervan verloren maar dan vind ik het helemaal niet erg, echt kei tof gespeeld.

maar daarna alweer een en al ruk XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 11:54
PainkillA schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:09:
omhoog klimmen op ranked is wel verdomd moeilijk. Elke win geeft iets van 30 en elke loss verlies je er 60. Nu al van 2940 naar 2740 gedropt :')
Zelfde probleem. Heb een winrate van +- 60% en toch blijf ik maar dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Net weer even twee potjes quickplay gedaan.

Beide keren verpeste het ontbreken van een hero limit mijn plezier. 4x Torb bij een escort map en je bent gewoon de lul, niks wat je daar tegen doet tenzij je coordineert (en dat bestaat niet).

En mijn volgende team met 3x een reaper. Ja, die Widow van de tegenpartij vond dat leuk, maar de rest van je team niet. En tot de laatste seconde het niet opgeven he :')

Waar blijft de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

BlackMage schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:38:

Beide keren verpeste het ontbreken van een hero limit mijn plezier. 4x Torb bij een escort map en je bent gewoon de lul, niks wat je daar tegen doet tenzij je coordineert (en dat bestaat niet).

En mijn volgende team met 3x een reaper. Ja, die Widow van de tegenpartij vond dat leuk, maar de rest van je team niet. En tot de laatste seconde het niet opgeven he :')

Waar blijft de patch?
Ik doe gewoon niet meer mee aan deze matches. Ik weet het is maar "quickplay" maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Gelukkig locken ze meestal al voordat je de eerste keer spawnt in dan leave ik gewoon de match.

Ik vermaak me meer met qp dan in comp. Puur omdat ik wen puntenneuker ben :+

Alleen de 5 stack mei Torbjörn en welke andere heroes heb ikbwel een beetje gehad dus gelukkig komt de hero limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:38:

Waar blijft de patch?
woensdag als het goed is! :P

Pagina: 1 ... 91 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.