ik hoop op morgen eigelijk. zou leuk zijn als we morgen al sombra en nieuwe modes (1v1, 3v3) kunnen spelen.
daarnaast ook maar tijd maken voor heroes of the storm voor die genji skin. Moet even kijken of ik nog weet hoe dat spel werkt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik hoop op morgen eigelijk. zou leuk zijn als we morgen al sombra en nieuwe modes (1v1, 3v3) kunnen spelen.
maar waarom dinsdag? woensdag nacht/ochtend is toch altijd patchdaynemesis2212 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:16:
[...]
daarnaast ook maar tijd maken voor heroes of the storm voor die genji skin. Moet even kijken of ik nog weet hoe dat spel werkt
ik merk regelmatig dat deze op dinsdagavond plaats vind. net als vorige week di avond toen sombra op PTR kwamRicmaniac schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:20:
[...]
maar waarom dinsdag? woensdag nacht/ochtend is toch altijd patchday
ja maar dat is omdat PTR de US region aanhoud zeg maar. in US is altijd dinsdag.nemesis2212 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:23:
[...]
ik merk regelmatig dat deze op dinsdagavond plaats vind. net als vorige week di avond toen sombra op PTR kwam
ik verwacht niet dat ze sombra deze week al live zetten.nemesis2212 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:16:
[...]
Default blanke hetero
ja dat is het probleem van een zo'n goed lopende game. Hoe meer spelers hoe meer rotte appels er ook tussen zitten natuurlijk.Ebayzo schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:00:
Zo dan, ik heb van het weekend mijn muismat opgevreten. Ik stop echt met ranked in het weekend. Wat een drama weer, iedereen te beroerd om een healer te kiezen. Eigenlijk altijd speel ik healer, maar als ik het een keer anders wil doen lijkt het wel of de rest het echt niet boeit.
Blijft een heerlijk spel, maar die community is echt verrot....
Helaas de waarheid.Ricmaniac schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:28:
[...]
ja dat is het probleem van een zo'n goed lopende game. Hoe meer spelers hoe meer rotte appels er ook tussen zitten natuurlijk.
Ja, denk toch dat de kindertjes dan worden losgelaten. Door de weeks is het echt vele malen beter. Maar speel dan ook wel vaker al met 2-3 vrienden wat ook een hoop scheelt.BlackMage schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:33:
[...]
Helaas de waarheid.
Maar ik verneem ook wel een omslag in sfeer in het weekend, met name overdag.
Default blanke hetero
ja ik ga zeker hots spelen, alleen voor de genji skin. dus als je samen wil spelen pm maarFurinax schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:11:
Zijn er nog mensen die vanaf morgen die 30 potjes Heroes of the Storm spelen voor de Genji skin?
welke skin word dat dan? want dat heb ik niet meegekregenFurinax schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:11:
Zijn er nog mensen die vanaf morgen die 30 potjes Heroes of the Storm spelen voor de Genji skin?
You need to play 15 games to unlock the Oni Genji Skin, Once Genji Portrait, and Oni Genji Spray in Overwatch. In addition to the Overwatch game goodies, you’ll also unlock Zarya, and the Oni Genji Portrait in Heroes of the Storm.
[ Voor 54% gewijzigd door Ricmaniac op 14-11-2016 13:01 ]
Ricmaniac schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:54:
[...]
welke skin word dat dan? want dat heb ik niet meegekregen
oh heb het al even opgezocht.
Holy shit wat is die skin fucking dik !
je hoeft maar 15 games te spelen voor die overwatch unlocks. 30 dagen is allemaal extra shit in hots.
en het maakt niet uit of het bot games of ranked unranked w/e is.
15 easy botgames hots ben je klaar in 1 avondje joh. deze skin kan ik echt niet laten liggen.BlackMage schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:01:
[...]
[afbeelding]
deze.
Meesterlijke skin, past ook goed bij hem. Maar kan het niet opbrengen om hots te gaan spelen. Of uberhaubt Genji te gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 14-11-2016 13:03 ]
Zo'n match duurt toch wel 20-30 min per stuk? 5+ uur iets doen wat mij niks boeit? Dat is net als mijn werk, maar daar krijg ik er voor betaaldRicmaniac schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:02:
[...]
15 easy botgames hots ben je klaar in 1 avondje joh. deze skin kan ik echt niet laten liggen.
dus je werk boeit je niet? alleen het geld wat je er voor krijgtBlackMage schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:04:
[...]
Zo'n match duurt toch wel 20-30 min per stuk? 5+ uur iets doen wat mij niks boeit? Dat is net als mijn werk, maar daar krijg ik er voor betaald
Genji skin > 5 uur van me levenBlackMage schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:04:
[...]
Zo'n match duurt toch wel 20-30 min per stuk? 5+ uur iets doen wat mij niks boeit? Dat is net als mijn werk, maar daar krijg ik er voor betaald
Als je tegen de AI speelt op beginners niveau, dan duurt de match tussen de 2m17 (persoonlijk recordBlackMage schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:04:
[...]
Tijd om samen met mijn 'Hearthstone vriend' genaamd Surface pro te grinden.Ricmaniac schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:42:
oh damn. het valt me nu pas op dat het 15/30 potjes met een vriend moet zijn
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Een groot deel zal leaven in het begin denk ik maar uiteindelijk normaliseert zich dat een character spelen in deze game is zowiso niet goed.Lekker Ventje schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:18:
Ben wel beniuewd wat de mensen dan gaan kiezen in QP als ze niet meer hun favoriete Hero kunnen spelen. Ik speelde eerst altijd met Junkrat en Soldier 76 maar ben de afgelopen week ook andere Hero's uit gaan proberen zodat ik altijd wat te kiezen heb..
[ Voor 10% gewijzigd door Splitinfinitive op 15-11-2016 07:18 ]
Verwijderd
Tot een uur of 11 's avonds doordeweeks zijn potjes idd veel beter maar na 11 uur wordt het weer dramatisch slecht vaak. Weekenden verwacht ik ook niet heel veel meer van, gelukkig heb ik diamond al gehaald en heb ik de end of season punten dus al binnen.Ebayzo schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:45:
[...]
Ja, denk toch dat de kindertjes dan worden losgelaten. Door de weeks is het echt vele malen beter. Maar speel dan ook wel vaker al met 2-3 vrienden wat ook een hoop scheelt.
qp kan je gewoon in een team blijven spelen. zou niet weten waarom ze deze optie zouden weghalen.Sjoerdje131 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:40:
Kan iemand me vertellen of de nieuwe quickplay nou echt enkel voor solo plays is of dat je ook gewoon met een premade team van 3 man quickplay kan doen (en dus 1 hero limit).Hoor tegenstrijdige dingen, kan t zo snel niet vinden en speel zelf niet op PTR.
[ Voor 39% gewijzigd door Splitinfinitive op 15-11-2016 20:16 ]
Yep. Het ziet er.... Sombra uit.Splitinfinitive schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:15:
LIVE MAINTENANCE THE SOMBRA CRAZE CAN BEGIN
kan niet wachten om eens te kijken hoe het is om een insta lock DPS te zijn
Comp of quickplay? mischien doen ze dadelijk dat quickplay wel kan maar dat ze voor comp uitgeschakeld is.BlackMage schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:17:
Geen Sombra dus
Is niet te kiezen, maar staat er wel bij.
[ Voor 78% gewijzigd door Ricmaniac op 15-11-2016 20:28 ]
wat nu dan? gewoon volledige 23000 xp ?BlackMage schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:40:
Ze hebben nu ook de eerste 23 levels van een nieuwe "ster" generfed. Vroeger kreeg je die voor veel minder exp, zodat je ze kon "bewaren" voor een event.
20000 xp. Net als de rest van de levels die je haalt (dus je wordt er netto niet slechter op).Ricmaniac schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:41:
[...]
wat nu dan? gewoon volledige 23000 xp ?
In tegenstelling tot S1?yinx84 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:51:
Toch wel bijzonder dat ze Sombra nog tijdens S2 live zetten dan!
Zit ook te twijfelen. Maar anderzijds wil ik graag sparen voor kerst-event.Ricmaniac schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:01:
Gelijk maar even de Los Muertos skin gekocht met credtisvind die toffer dan cyerspace (die in de ptr iedereen het vetst vond)
ik had 4700 coins dus vond ik wel prima ;pZironako schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:02:
[...]
Zit ook te twijfelen. Maar anderzijds wil ik graag sparen voor kerst-event.
ik vind die callout van der nu echt fucking slechtRicmaniac schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:48:
Ik blijf de nerf van ana's nano boost echt slecht vinden thoughnu als reinhard heb je er zo goed als niks meer aan om geboost te worden.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
net gelukkig 5/0 gewonnen ben dus niet een totale scrubRicmaniac schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:12:
fuck hey holy shit.. me eerste 1v1 verloren.. stond 4-1 en toen 4-5 verloren XD
[ Voor 27% gewijzigd door Splitinfinitive op 15-11-2016 21:33 ]
Ben nu 3 v 3 aan het spelen met twee maten. Hij geeft inderdaad steeds een error, maar soms doet hij het ook. Dus gewoon blijven proberen tot het werkt.Splitinfinitive schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:29:
[...]
net gelukkig 5/0 gewonnen ben dus niet een totale scrub
is 3vs3 trouwens bugged? tot nu toe 2 keer geprobeerd maar steeds iets met server error
sombrero dump schameteloos gejat van imgur
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik speel voornamelijk op de PC, maar heb de game ook op de PS4. Voeg me maar toe op Rhcpmikey ben altijd in voor een potje Overwatch :)!SyM schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:25:
Hallo,
M'n broertje en ik (26 en 32 jaar) zijn nog op zoek naar wat Nederlanders waar we een aantal keer per week meer kunnen overwacht(en) op de PS4. Beide wel redelijk fanatiek maar geen pro's, fun staat natuurlijk voorop. Beide in bezit van mic, en doen alles in het team belang. Zijn dus op zoek naar een groep Nederlanders, dacht probeer hier ff.
Add me op playstation plus "De-Geitek0nt" als je het leuk lijkt.
Gr!
Verwijderd
Ja enige kans om nog een tier hoger te komen is vergaan voor de meeste mensen die er dichtbij zaten nu, gelukkig heb ik mn Diamond bonuspunten al veiliggesteld ik neem maar even pauze van Overwatch tot het een beetje gekalmeerd is met Sombra picks of mensen eindelijk geleerd hebben om er mee te spelen in rankedyinx84 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:51:
Toch wel bijzonder dat ze Sombra nog tijdens S2 live zetten dan!
Hier dacht ik serieus net nog aan. Dat een hack van Sombra niet gewoon je abilities stil legt, maar dat elke hero waar je dat op doet iets raars doet.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 8% gewijzigd door MuVo op 16-11-2016 00:15 ]
Zal je ook toevoegen, heb se game op de pc en wil hem voor de ps4 gaan halen.SyM schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:25:
Hallo,
M'n broertje en ik (26 en 32 jaar) zijn nog op zoek naar wat Nederlanders waar we een aantal keer per week meer kunnen overwacht(en) op de PS4. Beide wel redelijk fanatiek maar geen pro's, fun staat natuurlijk voorop. Beide in bezit van mic, en doen alles in het team belang. Zijn dus op zoek naar een groep Nederlanders, dacht probeer hier ff.
Add me op playstation plus "De-Geitek0nt" als je het leuk lijkt.
Gr!
McCree heeft een bionische arm en meerdere kabels/buizen uit z'n buik stekenBlackMage schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:29:
[...]
En een paar die geen moderne tech gebruiken: McCree, Junkrat en Roadhog, daar werkt de hack gewoon niet op.
Default blanke hetero
Arcade > no limitsEbayzo schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:03:
Die reactie gister nadat patch live kwam. "Damn, can't choose sombra" x 12
Ik had hem ook nog een keertje herstart om de patch te applyen, maar helaas pindakaas geen Sombra. Had wel zin in een potje met 12 Sombra's
Komt eraan.Ricmaniac schreef op woensdag 16 november 2016 @ 00:37:
Waar de fock is mijn "Boop" voiceline?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
ik heb de nodige sombra's al in ranked gehad en zie nog geen enkele meerwaarde. Ze zit in een vreemde class offence en wordt vaak gespeeld als soort tracer, volgens mij werkt ze ook beter in een compositie met 1 healer omdat ze meer in de support class lijkt te passen (geen idee wat ze dan support maar offence is het ook niet).VySio schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:21:
Heerlijke hero Sombra! Nog niet gebruikt met competitive. Veel free play maar paar quockplay payload potjes gedomineerd met haar. Healthpackroute uitstippelen, cloak, de healer flanken en uitschakelen en teleporten. Ik denk niet dat ze OP is (of UP) maar in de juiste handen is ze zeker een meerwaarde.
Gisteren 2 matches als haar gespeeld. Een goede zarya en roadhpg in het team gehad.VySio schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:21:
Heerlijke hero Sombra! Nog niet gebruikt met competitive. Veel free play maar paar quockplay payload potjes gedomineerd met haar. Healthpackroute uitstippelen, cloak, de healer flanken en uitschakelen en teleporten. Ik denk niet dat ze OP is (of UP) maar in de juiste handen is ze zeker een meerwaarde.
in principe kan je dat ook nog niet verwachten in 1 avond.dawofl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:29:
[...]
ik heb de nodige sombra's al in ranked gehad en zie nog geen enkele meerwaarde. Ze zit in een vreemde class offence en wordt vaak gespeeld als soort tracer, volgens mij werkt ze ook beter in een compositie met 1 healer omdat ze meer in de support class lijkt te passen (geen idee wat ze dan support maar offence is het ook niet).
Quick play is geen arcade modus. Je hebt nu dus wel de 6v6 arcade modus met unlimited heroes. wat ze nu juist weg hebben gehaald uit quick play en dat geeft net zo veel XP als Quick play.Psyonara schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:12:
Had op zijn minst gehoopt dat QM ook aan de 9 wins (Arcade) zou voldoen voor de loot chests![]()
Jammer dat me dat niet in PTR is op gevallen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik denk dat je het goed hebt dat je als Zarya geen last hebt van haar, ze heeft grotendeels selfheal dus geen packs nodig en te grote healthpool voor de damage wat sombra doet. Alleen hack is vervelend voor haar, maar zarya is bijna niet te hacken op haar positie in het veld,dit lukt alleen in de backline.dawofl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:29:
[...]
ik heb de nodige sombra's al in ranked gehad en zie nog geen enkele meerwaarde. Ze zit in een vreemde class offence en wordt vaak gespeeld als soort tracer, volgens mij werkt ze ook beter in een compositie met 1 healer omdat ze meer in de support class lijkt te passen (geen idee wat ze dan support maar offence is het ook niet).
Speelde zarya en ach soms wordt je ult even geblokkeerd maar verder heb je er totaal geen last van. En als offence in je team heb je er dus ook weinig aan10x liever een reaper , pharah of mcgree. Vraag me af of er uiteindelijk plek voor haar gaat ontstaan.
[ Voor 4% gewijzigd door VySio op 16-11-2016 11:31 ]
De meeste mensen deugen!
[ Voor 19% gewijzigd door Amplus op 16-11-2016 13:27 ]
Discord: HotS Pals
echt deze skin is zo botergeil! ook ingame ziet die er echt tof uit. dat lint aan ze achterkant vind ik ook erg tof en dat is dezelfde die hanzo normaal draagt.Amplus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:24:
[[url="https://assets.vg247.com/current//2016/11/genji_oni_skin_1.png"]afbeelding[url]]
Voor de Overwatch spelers die Heroes of the Storm gaan spelen voor de Genji skin.
Als jullie willen kunnen jullie mijn RAV (Recruit a Friend) link gebruiken voor extra XP en 2 extra heroes. Je kan nog gebruik maken van de RAV als je account nog niet level 5 is in Heroes of the Storm.
Voor meer informatie over de Genji skin en de rewards die kan unlocken klik hier.
als Roadhog nooit last van soldiers gehad maar nu wordt je keihard gesloopt. Wat voor buf heeft S:76 gehad?yinx84 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:30:
Die Pharah "boost" is volgens veel Masters/Grand Masters op Reddit een indirecte nerf. De reden ontgaat me even, ben zelf geen Pharah speler. S:76 schijnt nu wel echt ziekelijk te zijn... hogere output dan McCree met deze wijzigingen.
Ga me niet meer aan Comp wagen dit seizoen... lekker rondkloten in Arcade tot S3
De meeste mensen deugen!
Natuurlijk! Ik zie het al gebeuren! Mei komt eraan en krijgt net een hack om de oren voordat ze ijsblokje wordt. Emp op tracer. Problems solvedYvanandel schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:39:
Van mij hadden ze sombra nog niet in comp hoeven gooien.. (Al gaat die ult wel handig zijn als je de payload het laatste stukje moet pushen)
Slimmere Sombra misschien nog niet mee gemaakt als mei. Meesten zijn nog bezig health packs te boobytrappen.VySio schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:57:
[...]
Natuurlijk! Ik zie het al gebeuren! Mei komt eraan en krijgt net een hack om de oren voordat ze ijsblokje wordt. Emp op tracer. Problems solved
[ Voor 4% gewijzigd door Fixer op 16-11-2016 15:17 ]
[ Voor 38% gewijzigd door muhda op 16-11-2016 16:15 ]
Een healer spelen is niet verkeerd maar vaak moet je voor de off healer gaan zoals zenyatta ana, Soldier kan ook nog en in mindere mate luciomuhda schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:11:
Mei and Sobra zijn momenteel mijn favoriet, met beide hero's kan je door pushen op moeilijke plekken.
Healer hero's kies ik niet meer, de team blijft niet bij elkaar of gaan te ver door met jagen op hero's die terug trekken.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Vind het erg aan de hero liggenThe Chosen One schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:10:
1vs1 is een stuk leuker dan ik gedacht had.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen, dus add me maar voor een potje HotS of Overwatch! CooLz #1880RadioKies schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:55:
Zijn er hier ook spelers die HotS doen deze week voor die skin?
Ik in ieder geval wel (de Nederlander in mij kan dat niet negeren):
***members only***
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Alleen beetje lame dat Roadhog in _elke_ game voorkomt.Ricmaniac schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:21:
Vind 3v3 het leukste van de arcade modussen. gisteren in 1 potje zelfs alle 3 de enemies gekilled als Roadhog zijnde.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq