Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Na een lange tijd alleen maar stijgen gisteren weer een kleine nose dive gemaakt. Binnen nog geen anderhalf uur 100 punten kwijt. Pijnlijk, zo vlak voor het einde van S3. Het blijft een bijzonder fenomeen, die match making. Had ook wel te maken met het feit dat mensen weer lekker aan het throwen waren. Ironisch dat de potjes die ik wel heb gewonnen ook dankzij throwers waren, in het andere team.

Was het toch maar een spel waar je je alleen maar druk hoefde te maken over je eigen performance, in plaats van of je wel of niet een Sombra met 3 minuten playtime in je team hebt :z Such is life in solo-Q!

Mocht je rond je season/carreer high zitten dan is het misschien waard te overwegen om competitive te mijden deze laatste paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren in een ranked game gewoon indirect voor de Loss gezorgd kan je wel zeggen. ik voelde me zoo kut hahah

Ik ben altijd vet erg van het zeiken tegen mensen dat het beter is om in de overtime bij de payload dood te gaan dan proberen te leven buiten te range van de payload puur omdat je dan gelijk verliest natuurlijk.

Nu moesten wij nog 5 meter voor het 3e checkpoint op kings row. ik vlieg als D.Va keihard naar de payload en de overtime kickt in.. ik verdedig hem en Winston jumpt er ook op.
Wat ik niet door had was dat Winston gekilled was en de rest van me team was nog onderweg.. vlieg ik gewoon recht omhoog om die pharah weg te duwen/killen.. BOEM Defeat!

ik voelde me zo ontiegelijk kut haha want ik had het makkelijk nog een 20 seconden minimaal vol kunnen houden om tijd te rekken voor me team er was.

Alsnog gister avond maar 1 loss en 3 wins dus we klimmen nog steeds :) maar verwacht niet dat het Diamond word voor 22ste, en hoeft imo ook niet perce. dat word me nieuwe doel volgend seizoen.
yinx84 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:11:

Was het toch maar een spel waar je je alleen maar druk hoefde te maken over je eigen performance, in plaats van of je wel of niet een Sombra met 3 minuten playtime in je team hebt :z Such is life in solo-Q!

Mocht je rond je season/carreer high zitten dan is het misschien waard te overwegen om competitive te mijden deze laatste paar dagen.
Mwa waarom zou je het vermijden? Je reward word toch gebasseerd op Season High dus als je stijgd is alleen beter maar als je omlaag gaat maakt het eigenlijk geen reet uit toch :P

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 17-02-2017 09:57 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:53:
[...]
Mwa waarom zou je het vermijden? Je reward word toch gebasseerd op Season High dus als je stijgd is alleen beter maar als je omlaag gaat maakt het eigenlijk geen reet uit toch :P
Je current rank vormt de onzichtbare basis waarop je je S4 placements straks start. M.a.w. als je nu veel punten verliest kom je dus ook lager uit je placements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Mother_Goozz schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:44:

122 uur ingame en pas level 119 8)7

Edit: Ben ik de enige die altijd zoiets heeft van: Ik ga me nu echt op die ene hero focussen, en dan na 3 potjes toch wat anders wil kiezen? xD
Toevallig afgelopen weekend de statistieken eens bekeken. Ik zat op 135 uur en ben lvl 138 (ofzo).
Kies af en toe wat anders omdat ik met sommige hero's gewoon te makkelijk een goede (kill)score haal bij bepaalde maps. Als ik bij Temple of Anubis met Junkrat minimaal 30+ kills heb en de vrijand amper voorbij het eerste poortje kan komen.. Dat is leuk voor het team.. Maar op een gegeven moment wil je toch wat meer dynamiek of een wat ander verloop van het potje zeg maar...

Nu lukt dat niet altijd. Maar met bepaalde hero's ben ik gewoon redelijk op de top van mijn kunnen. Wat naar mijn mening goed genoeg is voor een random potje Overwatch. Keer wat anders is altijd leuk voor de afwisseling en de uitdaging :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Als je nu ineens terugvalt van zeg 3000 naar 2500 ga je dat ook vast krijgen in s4. Dus ik zou deze week gewoon lekker verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
aaaido schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:53:
Als je nu ineens terugvalt van zeg 3000 naar 2500 ga je dat ook vast krijgen in s4. Dus ik zou deze week gewoon lekker verder spelen.
Zeker, maar als je zo op het randje zit is het wel een heel lekker gevoel als je je in Diamond kan kwalificeren... zodat je niet eerst dagen/weken in middle/upper platinum hoeft aan te modderen. Maar dat is persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Nu online
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753198866

Dit is wel heel tof. Implementatie van clans/guilds ter bevordering van 6 man stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aaaido schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:44:
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753198866

Dit is wel heel tof. Implementatie van clans/guilds ter bevordering van 6 man stacks.
mee eens maar hij zegt alleen maar: we would be very excited to work on a system like this. dus dat het er aan zit te komen of iets zal nog niet snel gebeuren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lucio dropt ff een paar mixtapes op het web om zijn debuut in Heroes of the Storm te vieren :D

[YouTube: https://youtu.be/YjYlgw6RcYE]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
February 21 at 4:00 p.m. PST (or Wednesday, February 22 at 00:00 UTC).

Dit betekent toch dat we vandaag nog competitive kunnen doen, tot middernacht? Volgens mij dinsdag ook nog de hele dag, eindigt dinsdag op woensdag nacht.

Gisteren toch nog een poging gewaagd om een eindsprint te maken met m'n SR.. maar ben aan het einde van de avond netto 1 punt (!) hoger geëindigd. Het is goed zo... zeker op de laatste dag neemt vrijwel niemand het serieus meer. De kans op een thrower/troll is te groot nu.

[ Voor 8% gewijzigd door yinx84 op 20-02-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07

NoTimeRemains

I know

Ik moet nog 3 potten winnen om Plat te worden... iemand zin om vanavond tot 12 te spelen???

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga vanavond ook nog maar even naar Diamond proberen. zit op 2750~ met een 8 wins moet het lukken :P helemaal als het win streak is maar die kans acht ik dan weer kleiner.

Heb gewoon weer veel te weinig gespeeld de laatste tijd. Dit seizoen maar 69 potjes gespeeld tot nu toe (39-27-3 Win/Loss/Tie)

Elke keer denk ik oke: volgend seizoen ga ik anders doen... maar komt dan weer allemaal shit tussendoor enzo :P andere games die ik ook nog leuk vind om te doen. Heb gewoon niet genoeg uren in een dag zitten

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 20-02-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

yinx84 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:05:
February 21 at 4:00 p.m. PST (or Wednesday, February 22 at 00:00 UTC).

Dit betekent toch dat we vandaag nog competitive kunnen doen, tot middernacht? Volgens mij dinsdag ook nog de hele dag, eindigt dinsdag op woensdag nacht.

Gisteren toch nog een poging gewaagd om een eindsprint te maken met m'n SR.. maar ben aan het einde van de avond netto 1 punt (!) hoger geëindigd. Het is goed zo... zeker op de laatste dag neemt vrijwel niemand het serieus meer. De kans op een thrower/troll is te groot nu.
Dan denk ik dat ik gewoon heel veel geluk heb gehad, zat al weken telkens net 100pnt onder de volgende skillrating. Dit weekend in 1x 250pnt gestegen. Veel potjes ook gewoon makkelijk gewonnen omdat de enemy team m'n shield niet focussed, reinhard is makkelijk te counteren maar ik zie het weinig teams goed doen.

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:17

dawofl

?

Vreemde situatie gehad vs een Zarya, ik speel zelf ook regelmatig Zarya en ik weet dat je redelijk snel ults kan opbouwen als je 100% charge hebt en goed bezig bent.

Deze Zarya gooide werkelijk met ults zelfs binnen 2 minuten 2x... ik ben niet iemand die snel de "cheater" kaart trekt en ik denk dat dit ook nog wel zou kunnen gezien ik in een totaal ruk team zat maar toch dit was wel erg snel. Het leek wel alsof ze haar eigen charge kon boosten oid.... Weet iemand wat de minimale charge tijd voor Zarya ult is?

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dawofl schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:56:
Vreemde situatie gehad vs een Zarya, ik speel zelf ook regelmatig Zarya en ik weet dat je redelijk snel ults kan opbouwen als je 100% charge hebt en goed bezig bent.

Deze Zarya gooide werkelijk met ults zelfs binnen 2 minuten 2x... ik ben niet iemand die snel de "cheater" kaart trekt en ik denk dat dit ook nog wel zou kunnen gezien ik in een totaal ruk team zat maar toch dit was wel erg snel. Het leek wel alsof ze haar eigen charge kon boosten oid.... Weet iemand wat de minimale charge tijd voor Zarya ult is?
In Overwatch is je ultimate voornamelijk opgeladen via de hoeveelheid damage dat je doet en tijd. Bepaalde heroes hebben uitzonderingen, met name de supports healen of heroes die zichtzelf healen.

Zarya der ultimate wordt alleen in rekening gebracht door middel van Damage done en tijd. Zarya haar rightclick doet 45 schade per schot (volgens de wiki), terwijl de laserstraal 95 doet per seconde wanneer Zarya 0 energy charge heeft.

Aangezien damage done de belangrijkste manier is om je ultimate te chargen. zou je het snel kunnen doen als je gewoon erg goeie accuracy hebt met je laserbeam, omdat het meer schade per seconde doet. Er staat geen minimale tijd voor. je moet gewoon genoeg damage doen.

Als de zarya dan ook maar 1 keer een goeie shield op zichzelf of iemand anders doet dan doet ze zooo veel meer damage.

Ik heb het zelf ook eens met haar gehad hoor dat ik heeel snel een 2e ultimate had. geen 2 minuten dan maar ik vond het snel. Wat natuurlijk wel eventueel zou kunnen is dat het een aimbotter was en die laserstraat constant raakte maar waarschijnlijk was het gewoon een erg goeie speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ricmaniac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:07:
[...]

In Overwatch is je ultimate voornamelijk opgeladen via de hoeveelheid damage dat je doet en tijd. Bepaalde heroes hebben uitzonderingen, met name de supports healen of heroes die zichtzelf healen.

Zarya der ultimate wordt alleen in rekening gebracht door middel van Damage done en tijd. Zarya haar rightclick doet 45 schade per schot (volgens de wiki), terwijl de laserstraal 95 doet per seconde wanneer Zarya 0 energy charge heeft.
Ja ik heb het met Junkrat weleens gehad binnen 2 minuten. Als je geluk hebt en al je granaatjes raken, dan kan het heel snel gaan.

Zarya kan heel veel damage doen als ze charged is (volgens mij per 1 energie stijgt de dmg met 1%, dus 100% charge doet ze dubbel damage). Of het echt 95 dps is met 0 charge weet ik niet, klinkt wel erg hoog. Die straal voelt vaak vrij zwak aan dan, maar je mist natuurlijk ook en bent niet constant goed geaimed. 190 dps fully charged is vrij ziek 8) maar hierdoor stijgt je ultimate natuurlijk ook ontzettend snel.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoshiBignose schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:46:
[...]

Ja ik heb het met Junkrat weleens gehad binnen 2 minuten. Als je geluk hebt en al je granaatjes raken, dan kan het heel snel gaan.

Zarya kan heel veel damage doen als ze charged is (volgens mij per 1 energie stijgt de dmg met 1%, dus 100% charge doet ze dubbel damage). Of het echt 95 dps is met 0 charge weet ik niet, klinkt wel erg hoog. Die straal voelt vaak vrij zwak aan dan, maar je mist natuurlijk ook en bent niet constant goed geaimed. 190 dps fully charged is vrij ziek 8) maar hierdoor stijgt je ultimate natuurlijk ook ontzettend snel.
Ja dat is als de beam een volledige seconde raakt. dus niet 1 hit en hup 95 er af maar als je 1 gehele seconde een target volgt en hit zou het 95 schade moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Had net opeens de realisatie dat de Bastion patch waarschijnlijk live gaat voordat de S4 placements beginnen. Voorzie nu alweer spelers die hem insta-locken zonder enige oefening te hebben gehad op PTR en er niets van bakken. Lekker dan, tijdens je placements :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
yinx84 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:46:
Had net opeens de realisatie dat de Bastion patch waarschijnlijk live gaat voordat de S4 placements beginnen. Voorzie nu alweer spelers die hem insta-locken zonder enige oefening te hebben gehad op PTR en er niets van bakken. Lekker dan, tijdens je placements :(
Maar is er al bekend wat de invloed van die matches zijn volgens seizoen? Want dit seizoen was het erg vreemd. Ik had er 7 gewonnen 3 verloren en dat in combinatie met een seizoen 2 vrijwel niet gespeeld te hebben leverde een SR van 1055 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
TheNiker2 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:52:
[...]

Maar is er al bekend wat de invloed van die matches zijn volgens seizoen? Want dit seizoen was het erg vreemd. Ik had er 7 gewonnen 3 verloren en dat in combinatie met een seizoen 2 vrijwel niet gespeeld te hebben leverde een SR van 1055 op.
In ieder geval neemt het je current SR (waar je mee eindigt) als uitgangspunt. Je kan niet zien wat je er bij krijgt/wat er af gaat tijdens die 10 games, maar het is niet helemaal hetzelfde als 'normale' games. Als je alle ervaringen naast elkaar legt dan kun je concluderen dat je verborgen MMR en persoonlijke performance een flinke rol spelen tijdens je placement matches. Stel dat je je placements ingaat met een SR van 2500 uit het huidige seizoen en je wint 5 potjes en verliest 5 potjes... dan zal de ene speler zomaar op ~2800 kunnen eindigen en een andere speler op ~2400. Er zijn tal van dit soort voorbeelden te vinden. Zo ook de pro die 8 van de 10 verloor maar nog steeds Grand Master werd, waarschijnlijk dankzij z'n persoonlijke performance. Niemand weet precies hoe het werkt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Er is een ding waar ik me de laatste maanden helemaal scheel aan erger: ik speel Overwatch redelijk serieus, en ranked bewaar ik dan ook voor momenten dat ik mentaal een beetje fit ben. Quick Play zie ik als een training ground daarvoor. Ik kom vaak zat mensen tegen die het spelen en dan gewoon lekker gaan lopen trollen door non stop te emoten, trollpicks te maken of gewoon weigeren met het team mee te werken (de eeuwig tricklende Genji die OW speelt alsof het een single player game is). Zo zeg ik wat er bijvoorbeeld fout ging na games, mensen die peeken op de verkeerde momenten zodat het team niet goed kan resetten, mensen die hun ult op het verkeerde moment afvuren (Zarya ult zonder kans op een behoorlijke follow up) of mensen die over-extenden.
Als ik daar wat van zeg dan hoor ik ELKE keer (de laatste paar maanden) dat ik niet zo serieus moet doen, want het is QP. En als ik serieus wil spelen, dat ik dan ranked moet doen. Ik kan me daar echt compleet niet in vinden.
Ik erger me daar scheel aan, want of je het nou serieus of minder serieus speelt, je speelt zo'n potje toch wel met als oogmerk het te winnen met je team? Ook als je aangesproken wordt op bepaalde errors in de fundamentals van je gameplay, dan kan je daar toch wat mee doen, in plaats van het afdoen als "ik weet wel hoe het werkt, maar het is QP, dus ik peek lekker toch steeds om het hoekje terwijl er een Hanzo op point B deze ingang constant in het vizier heeft."

Ik snap heel goed dat mensen het als ontspanning spelen, zo na werktijd, en echt geen zin hebben om er hardcore in te duiken, dus dat maakt het ook een beetje dubbel. Maar met opzet trollen snap ik dan echt niet.

Ben benieuwd of jullie dit herkennen en ook als ergernis ervaren. Misschien speel ik het iets te serieus, ook op QP. Wat ik dan ook graag hoor :)

[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 20-02-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Godver wat een klote avond zeg!

maar 20 puntjes lagen dan dat ik begon maar de potjes duurde alle 3 zooooooo tergend lang
eerst kingsrow 6-5 gewonnen.. allebei in overtime van punt A naar bijna het einde.

Toen dorado net verloren met 6-5 ...

en nu hanamura ook net in overtime verloren..

Opzich spannend maar het had gewoon allemaal niet gehoeven.
Soms heb je gewoon gasten in je team die gewoon niet willen.. hij speelde reinhard en we gingen gewoon vrij goed maar toen verloren we punt a vlak voor overtime.. en toen switchte die ineens naar junkrat. dus ik vroeg gewoon normaal van: why switch the rein ?
Krijg ik terug als antwoord: This team aint doing shit. you are all useless so i'll be useless too..

Daar heb je gewoon geen ene tering aan zulke gasten. Begon op 2753 toen ging ik door die win naar 2778 en toen ineens terug naar 2750 en nu op 2726 >_>

Twijfel of ik het nog moet proberen of dat ik gewoon moet stoppen en volgens seizoen weer ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Nu online
Ik begrijp je volkomen. Het is echter denk ik niet te voorkomen mits je met een vast groepje speelt. Dan is het wat makkelijker om elkaar kritiek te geven. De meeste mensen kunnen gewoon slecht tegen opbouwende kritiek.

Wat soms wel helpt is de manier waarop je het vraagt. Als je het subtiel doet werkt het nog wel eens maar meestal niet...

Waar ik vooral een hekel aan heb zijn de genjis die niet willen switchen naar een andere hero als ze geen damage doen of killen. Dat is het meest frustrerende.

Verder denk ik dat je QP wat minder serieus moet nemen. Het is ook wel logisch dat een genji daar bepaalde fouten maakt. Daarom speelt hij of zij QP. Ik snap dat mensen daar helemaal geen behoefte hebben aan kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Net nog eens Overwatch gespeeld voor de eerste x in 6 maand.
Dit spel is toch echt niet leuk samen met random teamleden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:10:
Net nog eens Overwatch gespeeld voor de eerste x in 6 maand.
Dit spel is toch echt niet leuk samen met random teamleden? :/
niet helemaal mee eens ondanks me slechte ervaring van vanavond XD

Heb ook zo veel potjes waar ik gewoon vriendelijk communiceer met velen.
Zoals die win van vanavond was heel intens maar we bleven gewoon leuk en goed met elkaar communiceren. en ook de kritiek werd gewoon geaccepteerd en niet gelijk de grond in getrapt.

Ik heb juist solo queue moeten spelen om in platinum te komen. Begon namelijk op 2400 en met mensen samen spelen ging het altijd mis en zat uiteindelijk op 2224.. toen door even solo te spelen en gewoon blijven communiceren kon ik zo naar 2600 klimmen in bijna 1 streak.

Wat je sowieso vaak merkt is als je niets zegt je ook niet gauw iemand hoort.. maar ik begin meestal te praten en gewoon shit te callen wat er gebeurd enzo en dan merk je dat meer spelers het gaan doen. Dat is gewoon echt 1 van de meest essentiële dingen in ranked ben ik wel allang achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

apNia schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:56:
Er is een ding waar ik me de laatste maanden helemaal scheel aan erger: ik speel Overwatch redelijk serieus, en ranked bewaar ik dan ook voor momenten dat ik mentaal een beetje fit ben. Quick Play zie ik als een training ground daarvoor. Ik kom vaak zat mensen tegen die het spelen en dan gewoon lekker gaan lopen trollen door non stop te emoten, trollpicks te maken of gewoon weigeren met het team mee te werken (de eeuwig tricklende Genji die OW speelt alsof het een single player game is). Zo zeg ik wat er bijvoorbeeld fout ging na games, mensen die peeken op de verkeerde momenten zodat het team niet goed kan resetten, mensen die hun ult op het verkeerde moment afvuren (Zarya ult zonder kans op een behoorlijke follow up) of mensen die over-extenden.
Als ik daar wat van zeg dan hoor ik ELKE keer (de laatste paar maanden) dat ik niet zo serieus moet doen, want het is QP. En als ik serieus wil spelen, dat ik dan ranked moet doen. Ik kan me daar echt compleet niet in vinden.
Ik erger me daar scheel aan, want of je het nou serieus of minder serieus speelt, je speelt zo'n potje toch wel met als oogmerk het te winnen met je team? Ook als je aangesproken wordt op bepaalde errors in de fundamentals van je gameplay, dan kan je daar toch wat mee doen, in plaats van het afdoen als "ik weet wel hoe het werkt, maar het is QP, dus ik peek lekker toch steeds om het hoekje terwijl er een Hanzo op point B deze ingang constant in het vizier heeft."

Ik snap heel goed dat mensen het als ontspanning spelen, zo na werktijd, en echt geen zin hebben om er hardcore in te duiken, dus dat maakt het ook een beetje dubbel. Maar met opzet trollen snap ik dan echt niet.

Ben benieuwd of jullie dit herkennen en ook als ergernis ervaren. Misschien speel ik het iets te serieus, ook op QP. Wat ik dan ook graag hoor :)
Ik gebruik QP om beter te worden met heroes die ik niet vaak speel. Met de aanstaande winston buff ben ik alvast aan het oefenen op dive comps, Als ze opgevolgd worden is het leuk spelen, als ze niet opgevolgd worden lijkt het alsof ik de game aan het throwen ben door in mn eentje midden in het gevecht te springen.

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:17

dawofl

?

B.Lensen schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Ik gebruik QP om beter te worden met heroes die ik niet vaak speel. Met de aanstaande winston buff ben ik alvast aan het oefenen op dive comps, Als ze opgevolgd worden is het leuk spelen, als ze niet opgevolgd worden lijkt het alsof ik de game aan het throwen ben door in mn eentje midden in het gevecht te springen.
snap je punt wel, ik denk dat er ook nog wel een game-mode "unranked" extra bij kan zodat je QP voor de yolo oeffen potten kan spelen en unranked voor mensen die een bepaalde hero in serieuzere setting willen oeffenen.

het is alleen wel een beetje dubbel met QP omdat het feitelijk dezelfde game-mode is maar misschien als mensen iets bewuster voor een serieuze trainings sessie kiezen je wat sneller gelijk gestemden treft.

Iemand betere suggesties of moeten we niet zo zaniken en QP accepteren zoals het is ;)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
dawofl schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:43:
[...]

snap je punt wel, ik denk dat er ook nog wel een game-mode "unranked" extra bij kan zodat je QP voor de yolo oeffen potten kan spelen en unranked voor mensen die een bepaalde hero in serieuzere setting willen oeffenen.

het is alleen wel een beetje dubbel met QP omdat het feitelijk dezelfde game-mode is maar misschien als mensen iets bewuster voor een serieuze trainings sessie kiezen je wat sneller gelijk gestemden treft.

Iemand betere suggesties of moeten we niet zo zaniken en QP accepteren zoals het is ;)
Je hebt al arcade, QP en ranked.
Meer gamemodes betekent ook minder spelers per mode. Dus een slechtere match of langere wachttijd.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die server browser is wel echt een extreem leuke toevoeging imo tot de arcade.

Op de ptr aardig wat leuke matches gevonden en je kan er gewoon met een groepje lekker plezier aan beleven. Zal niet iets zijn wat ik constant zou spelen want het is gewoon allemaal niet zo serieus maar vind dat ze het goed uitgewerkt hebben.

De leukste games tot nu toe vind ik wel Widowmaker headshot only, Boss mode (1 roadhog met 3k health en snelle movement speed tegen een normaal team van 6 man) en Paintball (6 ana tegen 6 ana met alleen left click en 20 health)

En in principe maken mensen daar dus game modes. Denk inderdaad niet dat we extra officiele game modes moeten krijgen door de reden die RocketKoen aangaf

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 21-02-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:17
apNia schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:56:
- Verhaal-

Ik kan me deels vinden in wat je zegt. Zoals iemand anders hieronder ook al aangeeft, ik speel QP zelf ook voornamelijk om beter te worden met heroes die ik minder speel in comp. Daardoor kan het zijn, dat ik een hero kies die minder goed past in het team en dat de winkansen daarmee achteruit gaan. Neemt niet weg, dat ik met die hero alsnog mijn best doe om het team te laten winnen.
Als ik echt een beetje wil aanklooien dan pak ik wel een gamemode in arcade zoals "no limits".

Overall, denk ik dus wel dat QP iets te serieus neemt, met name in teamcomp en het per se willen winnen van je potjes daar. QP is daar minder op gebouwd ook door het gemakkelijke leaven en joinen van nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

RocketKoen schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:55:
[...]

Je hebt al arcade, QP en ranked.
Meer gamemodes betekent ook minder spelers per mode. Dus een slechtere match of langere wachttijd.
Gisteren OW gekocht, eerste indruk héél possitief over de gameplay! Had iets TF2-achtig in gedachten en dat lijkt het ook wel te zijn, maar dan anders natuurlijk ;)

Enkel die wachttijden :( Had nog 40xp nodig om lvl 5 te worden, dacht nog snel een potje voor het slapen gaan.... meer dan een kwartier zitten skirmishen op 3 verschillende maps om dan uiteindelijk nog geen spel gestart te hebben. 8)7 8)7 ..... Is dit nog normaal?

Sorki#2242

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Sorki schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:30:
[...]
Enkel die wachttijden :( Had nog 40xp nodig om lvl 5 te worden, dacht nog snel een potje voor het slapen gaan.... meer dan een kwartier zitten skirmishen op 3 verschillende maps om dan uiteindelijk nog geen spel gestart te hebben. 8)7 8)7 ..... Is dit nog normaal?
Nee, meestal heb je binnen de 3-5 min wel een game. Wellicht had je in pricipe een game, maar cancelde iemand op het laatste moment z'n queue of werd de persoon 'gebruikt' als backfill voor een bestaande game. Als het dan te lang duurt om vervanging te vinden wordt je weer terug naar het startscherm gegooid terwijl de queue doorzoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
Sorki schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:30:
[...]

Gisteren OW gekocht, eerste indruk héél possitief over de gameplay! Had iets TF2-achtig in gedachten en dat lijkt het ook wel te zijn, maar dan anders natuurlijk ;)

Gisteren was de laatste dag voor seizoen 3.
Ik denk dat iedereen nog even ranked zat te spelen. En als maar weinig mensen QP spelen dan is de rij langer. Laat op de avond op een werkdag is het sowieso minder druk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
  • Laatst online: 13:08
Lanfear89 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:44:
[...]

Nee, meestal heb je binnen de 3-5 min wel een game. Wellicht had je in pricipe een game, maar cancelde iemand op het laatste moment z'n queue of werd de persoon 'gebruikt' als backfill voor een bestaande game. Als het dan te lang duurt om vervanging te vinden wordt je weer terug naar het startscherm gegooid terwijl de queue doorzoekt.
ik heb het ook gehad met mijn 2e account. de wacht tijden zijn zeer lang op de lage levels.

De wachttijden werden bij mij wat korten na level 25/30. maar dat kan ook mijn MMR zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
RocketKoen schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:51:
[...]

Gisteren was de laatste dag voor seizoen 3.
Ik denk dat iedereen nog even ranked zat te spelen. En als maar weinig mensen QP spelen dan is de rij langer. Laat op de avond op een werkdag is het sowieso minder druk.
vandaag is de laatste dag ranked.

Seizoen eindigt vannacht om 01:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

fjux schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:51:
[...]

ik heb het ook gehad met mijn 2e account. de wacht tijden zijn zeer lang op de lage levels.

De wachttijden werden bij mij wat korten na level 25/30. maar dat kan ook mijn MMR zijn geweest.
Nog over dat levelen, is dat de enige manier om lootboxes te krijgen? Lvl 25/30 lijkt me op dit ogenblik wel heel ver weg :D

Sorki#2242

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
Sorki schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:07:
[...]

Nog over dat levelen, is dat de enige manier om lootboxes te krijgen? Lvl 25/30 lijkt me op dit ogenblik wel heel ver weg :D
totaal zijn er 3 manieren:

level omhoog = 1 lootbox

Arcade per week kun je 3 extra lootboxen krijgen (per 3 wins krijg je er 1 extra)

en je kan lootboxen kopen.

Meestal geeft blizzard je er ook nog 1 extra als ze met een nieuw evenement beginnen. (en af en toe ook nog wat extra boxen als ze een nieuwe bral hebben)

Maar het levelen gaat in het begin nog snel hoor. vanaf level 22 duurt het allemaal een stuk langer ;)

[ Voor 8% gewijzigd door fjux op 21-02-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
fjux schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:52:
[...]

vandaag is de laatste dag ranked.

Seizoen eindigt vannacht om 01:00
Is dat 1.00 vannacht Nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
gaizka schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:31:
[...]

Is dat 1.00 vannacht Nederlandse tijd?
in de mail van blizzard stond dit:

*Season ends on February 22 at 1:00 a.m. CET

dus ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
fjux schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:11:

Maar het levelen gaat in het begin nog snel hoor. vanaf level 22 duurt het allemaal een stuk langer ;)
Tsja. En soms kom je mensen tegen die level >500 of >1000 zijn :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
RocketKoen schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:36:
[...]

Tsja. En soms kom je mensen tegen die level >500 of >1000 zijn :P
Ja dat was met mijn smurf account mij ook al opgevallen.

blijkbaar zijn er sommige mensen die het MMR systeem kunnen misbruiken en zeer laag terecht komen.
god zij dank was ik met mijn smurf account alsnog beter en alleen maar op die high level gast gefocust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
fjux schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:09:
[...]

Ja dat was met mijn smurf account mij ook al opgevallen.

blijkbaar zijn er sommige mensen die het MMR systeem kunnen misbruiken en zeer laag terecht komen.
god zij dank was ik met mijn smurf account alsnog beter en alleen maar op die high level gast gefocust :P
Je kan ook gewoon elke dag 8 uur spelen en nog steeds vast zitten op gold :P
En je kan ook een heel stuk lager uitkomen door in een groep te gaan met iemand die veel lager is. Ik zit rond de 2500 en ik zie regelmatig diamond spelers in een duo met een silver speler.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:55
pc gamer hier, ben momenteel 1944 rating, wil nog even gold halen voor dat de season end. iemand zin om mee te spelen? Ik speel alles wel, wat op dat moment het beste is voor 't team :)

battletag: Rokz#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Rokz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:28:
pc gamer hier, ben momenteel 1944 rating, wil nog even gold halen voor dat de season end. iemand zin om mee te spelen? Ik speel alles wel, wat op dat moment het beste is voor 't team :)

battletag: Rokz#2192
Als ik jou was zou ik vanavond gewoon even op Teamspeak komen buurten om te kijken of er iemand met je mee speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:55
fjux schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:51:
[...]

Als ik jou was zou ik vanavond gewoon even op Teamspeak komen buurten om te kijken of er iemand met je mee speelt ;)
Goed idee dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik stop er maar mee... wil niet meer lukken zo de laatste avond. 100 punten gezakt weer snap er niks van want word gequeued met allemaal diamond mensen maarja niet voor niks dat ze zo ver gezakt zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben net nog wat punten omhoog geschoten. Misschien zo nog een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:38
ben net geplaatst met 2007 punten, gold volgens het schema. Is het slim om nu nog te spelen? (first time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:38

Thompson

Beeromaniac

Bakkertje_01 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:00:
ben net geplaatst met 2007 punten, gold volgens het schema. Is het slim om nu nog te spelen? (first time)
Je zou er 500 punten bij moeten halen om nog platinum te worden, dat zal lastig worden. Opzich kun je nog prima kijken of je wat punten kan scoren, dat zal dan nog een beetje meetellen voor volgend seizoen. Maakt allemaal niet heel veel meer uit.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxit
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Zou dit een hint zijn naar een nieuwe hero? https://playoverwatch.com/en-gb/blog/20580087

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IrfbJA6l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik heb meer geluk.. paar wins, nog even een season high gepakt. Helaas moeten afsluiten met een Loss vanwege throwers. Al met al niets te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 13:54
Wat jammer. Op de laatste dag van 2850 naar 2500 gedropt door een flinke losestreak. Vervelende manier om het seizoen af te sluiten. Gelukkig wel mijn eerste gouden wapen op de PS4 om naar uit te kijken morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk ja. Denk alleen niet dat ze zelf een hero zou zijn want blizzard gaf aan dat dat fictieve interview in de huidige tijdlijn is. Aangezien ze pas 11 jaar is zal ze geen hero worden want ja... kinderen dood schieten enzo :/

Maar in dat interview lees je dat ze veel affiniteit heeft op technisch gebied en robots bouwen enzo dus mensen verwachten dat zij de nieuwe hero bouwd. en de theory crafters zijn alweer volop bezig en verwachten een mechanische spin of iets dergelijks omdat die te zien is in de sombra intro :P

ik probeer me iig niet zo erg te hypen als met sombra want dat duurde me allemaal veel te lang haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Op de PTR is er momenteel een barst in het glas te zien op de payload die de Doomfist vervoerd (Mumbani dacht ik). Op live is het glas nog onbeschadigd. Veel mensen denken daarom dat hij de volgende hero zou worden, ook is Terry Crews al eens gespot bij Blizzard HQ en het is geen geheim dat hij graag een keer een voice-over voor Overwatch wil doen en dat fans hem graag als Doomfist willen horen.

Tijd zal 't ons leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
Nope Doomfist wordt hem blijkbaar niet, check deze video's maar eens: YouTube: Unit Lost - Great British Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:03
Ik hoop op een derde builder :D
Geeft iets afwisseling in mijn hero-keuze op dit moment

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

fjux schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:51:
[...]

Ik heb pas ook Teamspeak geïnstalleerd maar ik heb dus geen mic. Ik dacht mensen reageren vast ook wel op de chat, maar dat is niet echt het geval volgens mij. Of ik zit in het verkeerde kanaal ofzo :)
Heb de Teamspeak server uit de startpost gepakt.

Wil wel graag spelen met andere mensen (Quickplay of Mystery Heroes ofzo, geen ranked) want ik zit nu nog steeds vaak bij mensen die puur solo spelen en dus suicide mode elk gevecht alleen inrennen. En dat is erg demotiverend om het spel te blijven spelen op deze manier. Mensen reageren ook zelden in de ingame chat of wanneer ik op ze wacht en dan "group up with me" "zeg" negeren ze dat ook totaal. Ik snap dat je bij deze game modus niet veel moet verwachten, maar een beetje winnend spelen is wel handig als ik Heros wil leren. Het voelt nu vaak als 1vs6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:19:
[...]

Ik heb pas ook Teamspeak geïnstalleerd maar ik heb dus geen mic. Ik dacht mensen reageren vast ook wel op de chat, maar dat is niet echt het geval volgens mij. Of ik zit in het verkeerde kanaal ofzo :)
Heb de Teamspeak server uit de startpost gepakt.

Wil wel graag spelen met andere mensen (Quickplay of Mystery Heroes ofzo, geen ranked) want ik zit nu nog steeds vaak bij mensen die puur solo spelen en dus suicide mode elk gevecht alleen inrennen. En dat is erg demotiverend om het spel te blijven spelen op deze manier. Mensen reageren ook zelden in de ingame chat of wanneer ik op ze wacht en dan "group up with me" "zeg" negeren ze dat ook totaal. Ik snap dat je bij deze game modus niet veel moet verwachten, maar een beetje winnend spelen is wel handig als ik Heros wil leren. Het voelt nu vaak als 1vs6
Tsja, het programma heet natuurlijk ook teamspeak daar zit je niet op om te chatten met mensen, maar om te praten met mensen. en een headset hoeft ook niet duur te zijn. zijn er genoeg te vinden onder de 10€, kwaliteit zal niet al te geweldig zijn, maar het werkt wel ;)

en tsja, in QP moet je inderdaad niet verwachten dat mensen netjes een group up doen ;)
TheNiker2 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:59:
Nope Doomfist wordt hem blijkbaar niet, check deze video's maar eens: YouTube: Unit Lost - Great British Gaming
Doomfist was al wat eerder van het vizier af vanwege een post van Jeff op de forums. (iets met 24 isn't the one you think it is)

Het halve internet is weer eens ontploft, wel grappig net nadat Jeff aankondigde dat ze het niet weer zo willen doen als met sombra.

maar IMHO lijkt de volgende nog de meeste kans hebben op waar zijn:
https://www.reddit.com/r/..._blizzard_has_previously/

er zijn al meerdere male dingen gevonden over een soort spider mech.
en ook zoals hier beschreven staat een connectie met de doomfist:
https://pvplive.net/c/ove...y-hint-at-efis-involvemen

Let natuurlijk op dat de doomfist hand niet direct met doomfist te maken hoeft te hebben. wie weet wordt de doomfist hand gejat en op een robot gezet ;)

[ Voor 29% gewijzigd door fjux op 22-02-2017 13:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik denk zelf dat het een mechanische spin word zoals de geruchten gaan en dat dat kind die geteased is het gaat bouwen :P

Onderstaande afbeelding is een dataleak die een tijdje terug plaatsgevonden had. in principe heeft die (ook al een keer eerdr) gelijk gehad met het meeste
en wat hij dus aan geeft is dat er een Hero komt genaamd Anchora en die in het tank rijtje zou moeten komen.
opzich niet zo slecht gedacht voor een mechanisch wezen.

edit: niet leesbaar zie ik ;p
-Anchora
Contrary to speculation. Doomfist is not up next. The upcoming character is a female omnic quadrapes codenamed: Anchora. In order to balance out the tank roster, the game need another tank that acts as an anchor, like Reinhardt.

Anchora hails from Numbani and has a west african accent.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m5oe3fO.png

Nu heb ik even de officiele eerste overwatch cinematic opgezocht en als je kijkt vanaf 1:12 zie je in het midden een soort Spider-Tank staan op display in dat museum ... zou zo maar kunnen dat dat hem wordt dan als het verhaal klopt haha. Tot zo ver mijn "niet in de hype train springen" |:(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/toKSLgD.png

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 22-02-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

fjux schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:25:
[...]

Tsja, het programma heet natuurlijk ook teamspeak daar zit je niet op om te chatten met mensen, maar om te praten met mensen. en een headset hoeft ook niet duur te zijn. zijn er genoeg te vinden onder de 10€, kwaliteit zal niet al te geweldig zijn, maar het werkt wel ;)

en tsja, in QP moet je inderdaad niet verwachten dat mensen netjes een group up doen ;)
Ja het is ook niet vanwege de kosten. Ik wilde het gewoon even uitproberen of er ook gechat werd. Ben niet zo'n prater dus was eigenlijk ook niet van plan om dat wel te gaan doen. Wat ik bij League of legends vaak deed was wel zo'n gesprek joinen en luisteren en dan de keren dat ik iets te melden had gewoon in de chat melden. Niet ideaal, beetje omslachtig, maar beter dan niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ricmaniac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:32:
Ik denk zelf dat het een mechanische spin word zoals de geruchten gaan en dat dat kind die geteased is het gaat bouwen :P

Onderstaande afbeelding is een dataleak die een tijdje terug plaatsgevonden had. in principe heeft die (ook al een keer eerdr) gelijk gehad met het meeste
en wat hij dus aan geeft is dat er een Hero komt genaamd Anchora en die in het tank rijtje zou moeten komen.
opzich niet zo slecht gedacht voor een mechanisch wezen.

[afbeelding]

Nu heb ik even de officiele eerste overwatch cinematic opgezocht en als je kijkt vanaf 1:12 zie je in het midden een soort Spider-Tank staan op display in dat museum ... zou zo maar kunnen dat dat hem wordt dan als het verhaal klopt haha. Tot zo ver mijn "niet in de hype train springen" |:(

[afbeelding]
Dat ding is wel veel te groot, op een gegeven moment zie je Winston erop klimmen en hij past daar wel 3x in. Ik geloof er niks van dat we een hero krijgen die zo groot is. Dat zorgt voor allerlei problemen met de maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het zijn ook maar allemaal gedachtes en fantasieën haha.

Naja ik kijk al uit naar de /r/gamedetectives posts ;p

wat ook een mooie is dat je in de overwatch panel van 2015 toen niemand nog echt wat van overwatch wist behalve wat blizzard had uitgebracht een artwork ziet met een spin op de achtergrond die laserbeams schiet :P

Maar ook dit is natuurlijk allemaal artwork van pre-release dus kijk alleen al naar wat er veranderd is de afgelopen jaar. kans is groot dat ze met de helft van toen niks meer doen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8Bv2h3n.png

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 22-02-2017 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Mja.... het zou natuurlijk kunnen zijn dat de volgende hero helemaal geen gewone speelbare hero is, maar onderdeel van een nieuwe gamemode die asynchrone gameplay bevat. Dan zou een wat grotere intimiderende spin robot wel vet zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
http://68.media.tumblr.co...e8ybLdd1ul0dowo1_1280.jpg

Hier nog meer super early concept art. Met robotspin.

Ook van Reddit (uiteraard)... arrivalsbord in attackerspawn op Numbani is veranderd.

Oud: https://pbs.twimg.com/media/C5RDnKCWEAEzaC1.jpg
Nieuw: https://pbs.twimg.com/media/C5RDBMoXAAE_Bhy.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door yinx84 op 22-02-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Wéér een vrouwelijk character... mweh..
Wil gewoon wat stoere explosieve Hero's.. Vind de nieuwere Hero's geen van alle echt fun. Sombra, mweh. Ana , mweh. Waar zijn de nieuwe Roadhog , Reaper , ect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Lasteraar schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:30:
Wéér een vrouwelijk character... mweh..
Wil gewoon wat stoere explosieve Hero's.. Vind de nieuwere Hero's geen van alle echt fun. Sombra, mweh. Ana , mweh. Waar zijn de nieuwe Roadhog , Reaper , ect..
Beetje vreemde reactie, alsof de vrouwelijke characters niet badass kunnen zijn!

Sombra vind ik juist een vette hero, op het moment nog wel moeilijk om goed te spelen maar dat komt nog wel.

maar ik verwacht niet dat (net als half youtube + reddit) dat ze een 11 jarig meisje over het battlefield laten rennen. niet echt een lekker imago om 11 jarige om te leggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

fjux schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:34:
[...]

Beetje vreemde reactie, alsof de vrouwelijke characters niet badass kunnen zijn!
Mja snap hem wel hoor.

D. Va speel ik graag, Mercy, Tracer, Widowmaker ook wel cool... maar men vrouw begint stillaan te denken dat ik met een identiteitscrisis zit ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
yinx84 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:59:
http://68.media.tumblr.co...e8ybLdd1ul0dowo1_1280.jpg

Hier nog meer super early concept art. Met robotspin.

Ook van Reddit (uiteraard)... arrivalsbord in attackerspawn op Numbani is veranderd.

Oud: https://pbs.twimg.com/media/C5RDnKCWEAEzaC1.jpg
Nieuw: https://pbs.twimg.com/media/C5RDBMoXAAE_Bhy.jpg
Ik zie weinig boeiends op de veranderingen
- Steden waar ingame locaties zijn hebben nu de ingame locatie namen (Hanamura, Dorado, Kings Row)
- London en Los Angeles stonden er twee keer op, nu niet meer
- Cairo staat er niet meer op, nu Taipei. Zou dit wat betekenen?
- Vlucht vanuit Moscow is nu cancelled. Misschien een link met de animated short van Sombra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
BlackMage schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:39:
[...]

Ik zie weinig boeiends op de veranderingen
- Steden waar ingame locaties zijn hebben nu de ingame locatie namen (Hanamura, Dorado, Kings Row)
- London en Los Angeles stonden er twee keer op, nu niet meer
- Cairo staat er niet meer op, nu Taipei. Zou dit wat betekenen?
- Vlucht vanuit Moscow is nu cancelled. Misschien een link met de animated short van Sombra?
het viel me ook op dat de tijden niet veranderd waren, beetje vreemd allemaal nog.

Meestal is het wel zo bij blizzard dat alles een betekenis heeft. maar misschien wouden ze het gewoon relevanter maken met het spel in plaats van met de echte wereld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
D. Va is gaaf. Mei is fun. En Widowmaker is zwaar irritant wanneer er een goede speler achter zit.
Maar Sombra en Ana .. Niet mijn characters.

Maar na 2 van 'dat soort' nieuwe Hero's zag ik graag een bruut , groot , explosief , agressief , iets verschijnen. Geen kleine , snelle dunne hit&run Hero's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
fjux schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:42:
[...]

het viel me ook op dat de tijden niet veranderd waren, beetje vreemd allemaal nog.

Meestal is het wel zo bij blizzard dat alles een betekenis heeft. maar misschien wouden ze het gewoon relevanter maken met het spel in plaats van met de echte wereld.....
Er hangen posters in het vliegveld met bestemmingen voor de verschillende maps. Daar wordt ook Hanamura, Kings Row en Dorado gebruikt.

Opzich niet vreemd dat de echte steden gebruikt worden, immers zijn Hanamura en Kings Row "wijken" in Tokio en Londen, geen op zich staande steden. Dorado is wel een dorpje of stad, blijkbaar met eigen vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Nu online
Dat off season is maar nutteloos. Van mij part mag het gelijk door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:57

muhda

Time & Space traveler

Jeff bevestigt dat de (spin) niet de volgende hero is.

[Video: https://clips.twitch.tv/ign/NiceSheepThunBeast]

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

aaaido schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 23:37:
Dat off season is maar nutteloos. Van mij part mag het gelijk door..
Van mijn part ook. Een week is toch veel te lang. Ik wil niet wat aanklooten, ik wil serieus competitive spelen. Als je nu off season Comp doet is het echt verschrikkelijk. Iedereen doet maar wat en team comps bestaan uit ik-kies-wat-ik-wil hero's.

In season 3 ingeschaald als 2460. Season High 2973. Season Low 2203. Season ended 2655. 107 uur gespeeld en 54.2% win percentage. Main is D.Va met 80uur. Daarna respectievelijk Lucio, Mercy, Pharah en Reinhard.

[ Voor 19% gewijzigd door Techno Overlord op 23-02-2017 13:20 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• reteck
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 15:02
Persoonlijk vind ik het prima, even een week wat nieuwe dingen proberen. Wil wederom een lagere muis snelheid gaan spelen - nu van 7 naar 5 ingame. Even een beetje inschieten. Heb hetzelfde gedaan van S2 naar S3, met goed resultaat. Van S1 rank 59, naar S2 3000+ en S3 3580 season high. Op naar GRANDMASTER :D

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
reteck schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:37:
Persoonlijk vind ik het prima, even een week wat nieuwe dingen proberen. Wil wederom een lagere muis snelheid gaan spelen - nu van 7 naar 5 ingame. Even een beetje inschieten. Heb hetzelfde gedaan van S2 naar S3, met goed resultaat. Van S1 rank 59, naar S2 3000+ en S3 3580 season high. Op naar GRANDMASTER :D
Zo kneiterlaag? Ik heb er voorheen nog nooit naar gekeken, tot net. Hoor er veel mensen over laatste tijd. Hier staat 'ie op 15 zie ik net :X . Te hoog?

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat je fijn vindt, maar hoe lager hoe 'preciezer', maar om helemaal om te draaien moet je wel een grotere beweging maken en dus ruimte + een goede muis en muismat hebben.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ligt eraan wat voor DPI je gebruikt. 1600DPI met 7.5 sens is hetzelfde als 800DPI met 15 sens, qua cm/360°.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
Ik ben niet heel erg goed op de hoogte van het laatste nieuws maar is Pixel skipping nu opgelost?
Zo niet, dan zit je alsnog vast aan hoge DPI settings...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
ChojinZ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:47:
Ik ben niet heel erg goed op de hoogte van het laatste nieuws maar is Pixel skipping nu opgelost?
Zo niet, dan zit je alsnog vast aan hoge DPI settings...
Dit kun je in principe zelf oplossen door even met de Overwatch DPI Tool te spelen. Aan de hand van je DPI, sensitivity en FOV berekent die de samples/degree op basis van Shannon's Law en geeft dan voor verschillende resoluties aan of dat wel (rood) of niet (blauw) in pixel skipping resulteert.

Edit: Ter verduidelijking, met 'oplossen' bedoel ik dat het je een goed beeld geeft van welke settings je het beste kunt gebruiken. Vanzelfsprekend moet je sensitivity omlaag, en als gevolg daarvan je DPI omhoog. Maar dat geldt voor alle shooters, niet alleen Overwatch.

[ Voor 16% gewijzigd door Rone op 23-02-2017 19:02 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• yinx84
Tenzij je een supergevoelige pro bent die meedraait in de absolute top ga je echt niks merken van pixel skipping, laat staan er last van hebben/shots missen. Sterker nog, de meeste pro's spelen met zeer lage dpi en sensitivity, waaronder Taimou... algemeen beschouwd als de beste McCree speler.

Compleet non-issue.

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
De berekening vertelt je alleen wat technisch gezien nauwkeuriger is. Het kunnen merken is één ding. De vraag is of je er vervolgens aan kunt wennen. Als je zelf 'afwijkende' settings gebruikt maar daar voor je gevoel wel beter mee speelt door gewenning en muscle memory houdt het al snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
yinx84 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:32:
Tenzij je een supergevoelige pro bent die meedraait in de absolute top ga je echt niks merken van pixel skipping, laat staan er last van hebben/shots missen. Sterker nog, de meeste pro's spelen met zeer lage dpi en sensitivity, waaronder Taimou... algemeen beschouwd als de beste McCree speler.

Compleet non-issue.
Ik merkte wel degelijk verschil. Daarnaast gaat het niet enkel om frameskipping maar een hele keten van verbeteringen die je kan invoeren waardoor het spel lekkerder aanvoelt (denk aan bv aan 144hz schermen, hoge pollingrates van je muis, etc).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Ik ben tussen de seizoenen ook aan het testen met DPI en in-game sens.
Seizoen 2 speelde ik met 800 DPI en 10 ingame, halverwege het seizoen geswitched naar 8 ingame.
Seizoen 3 speelde ik met 800DPI en 6 ingame sens en dat heb ik nu veranderd naar 800DPI en 4 in-game. Dat gaat me redelijk goed af. Dit zorgt voor een goede controle van de crosshair.

Ik heb de sens voor sommige hero's wel anders ingesteld, reinhardt bijvoorbeeld is 4 veel te laag. Daar wil ik makkelijk 360's draaien om zoveel mogelijk te slaan ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFailzor
  • Laatst online: 28-08 13:28
Wat zijn die gouden walnoten van Zenyatta toch geweldig. Eindelijk kunnen kopen na lang sparen (ik speel niet veel comp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
iFailzor schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:49:
Wat zijn die gouden walnoten van Zenyatta toch geweldig. Eindelijk kunnen kopen na lang sparen (ik speel niet veel comp)
dat zijn analbeads geen walnoten 8)7

ik kom zelden zenyatta's tegen met golden weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ollievssn schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:45:
Ik ben tussen de seizoenen ook aan het testen met DPI en in-game sens.
Seizoen 2 speelde ik met 800 DPI en 10 ingame, halverwege het seizoen geswitched naar 8 ingame.
Seizoen 3 speelde ik met 800DPI en 6 ingame sens en dat heb ik nu veranderd naar 800DPI en 4 in-game. Dat gaat me redelijk goed af. Dit zorgt voor een goede controle van de crosshair.

Ik heb de sens voor sommige hero's wel anders ingesteld, reinhardt bijvoorbeeld is 4 veel te laag. Daar wil ik makkelijk 360's draaien om zoveel mogelijk te slaan ;)
Zit nu op ingame 3.5 icm 1300 dpi wat omgerekend iets van 5.6 op 800 dpi zou moeten zijn (aardig in de buurt van wat de pro's hebben). Ik heb nog even geprobeerd op alle hero's m'n sensitivity hetzelfde te houden maar heb net als jij voor bepaalde heroes ook een andere sensivity ingesteld. Als ik bijv. op Mercy zit moet ik constant de omgeving scannen en om me heen kunnen kijken/draaien en dat gaat net ff wat lastiger met zo'n lage sensivity. Ik geloof dat ik op Mercy nu 5 heb en op bijv. Sombra, Soldier etc. 3.5. Misschien niet helemaal optimaal voor m'n aim om verschillen te hebben, maar ach....pro word ik toch niet meer op m'n 34ste 8)7

Vind het wel schijt trouwens, vorige week had ik het idee dat qua aim dingen wel lekker gingen maar nu het seizoen is afgelopen en er een stuk meer betere players in QP te vinden zijn (want geen comp), merk ik toch dat ik nog wel wat werk moet verrichtten. We blijven iig oefenen 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 17-09 13:54
Blizzard teased weer eens wat nieuws.

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/835157371106156544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

1750 DPI nu met 15 ingame. Zet die nu ff naar 8. We gaan eens testen. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19

PTR map update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Heeft de off-season ranked nog enigszins invloed op een of andere (onderwater) ranking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:56:
Heeft de off-season ranked nog enigszins invloed op een of andere (onderwater) ranking?
nope not at all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:21
Weet niet wat er vanavond mis gaat @ Blizzard, maar hele avond wordt ik al gedisconnect van battle.net. Zelfde bij een vriend van mij die ik op Discord sprak. Rond dezelfde momenten beide eruit gegooid. Games laden niet (endless loading loop waarin je elke keer een halve seconde terug in main menu gegooid wordt en dan weer de game in laad). Verder midden in games opeens disconnected from battlenet en eruit gegooid.

Gok dat Blizzard een DDOS te verwerken heeft. Voor vanavond geef ik het maar ff op ;w . Iemand anders die dit ook ervaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Bloodhoundje schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:20:
Weet niet wat er vanavond mis gaat @ Blizzard, maar hele avond wordt ik al gedisconnect van battle.net. Zelfde bij een vriend van mij die ik op Discord sprak. Rond dezelfde momenten beide eruit gegooid. Games laden niet (endless loading loop waarin je elke keer een halve seconde terug in main menu gegooid wordt en dan weer de game in laad). Verder midden in games opeens disconnected from battlenet en eruit gegooid.

Gok dat Blizzard een DDOS te verwerken heeft. Voor vanavond geef ik het maar ff op ;w . Iemand anders die dit ook ervaart?
Heb je Ziggo? Grote kans dat het daaraan ligt. Zie de laatste posts in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:21
Rone schreef op zondag 26 februari 2017 @ 00:21:
[...]

Heb je Ziggo? Grote kans dat het daaraan ligt. Zie de laatste posts in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 10.
Thanks! Dat lijkt het inderdaad te zijn. Identieke problemen (Skype wil hier inderdaad ook niet inloggen).
Even duimen dat Ziggo dit morgen weer opgelapt heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het dan je internet is inderdaad. hier nergens last van gehad hele avond

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind dit ook een hele mooie post en imo erg aan nemelijk Maargoed je weet het echt nooit zeker :P

So, I'm sure we've all seen the images of this guy overlooking the streets of Numbani by now. Well, there's something else...

This poster advertises the Spring Collection for Fashion Week, with the same robot character that overlooks the streets. Now, here is where things get interesting.

This advertisement is the smoking gun. Numbani, New York, and Paris. With the previous poster advertising Fashion Week, it is apparent this Aetria company is involved in Fashion Weeks, namely the three cities above.

New York Fashion Week was February 9 - 15, 2017.

Paris Fashion Week begins Tuesday, February 28 and goes until March 8th, 2017.

I'm convinced that this advertisement is a deadline and we will in fact see this character come to life in some way this Tuesday.

Thanks for reading.

-EDIT- I remember reading a few days ago that some of the flights were changed from delayed to on time. Well, it's New York and Paris that are on time now. Would this be too much of a stretch? I think it's important to add, nonetheless...

Old: https://pbs.twimg.com/media/C5RDnKCWEAEzaC1.jpg

New: https://pbs.twimg.com/media/C5RDBMoXAAE_Bhy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Boh ik ben zo blij dat ik morgenavond weer gewoon chill Competitive kan spelen. Zonder Competitive is er echt geen ene fuck aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 27-02-2017 11:24 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Techno Overlord schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:23:
Boh ik ben zo blij dat ik morgenavond weer gewoon chill Competitive kan spelen. Zonder Competitive is er echt geen ene fuck aan.
Volgens mij kunnen we woensdag pas los..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Competitive seasons zijn altijd op een Dinsdag gestart (al is dat ook afhankelijk van de tijdzone). :)

Moet zeggen, ik ben competitive eigenlijk beu. Met seizoen 3 al niet meer meegedaan en moet zeggen; prima zo. Ik vermaak me (als ik al speel, want veel speel ik het ook niet meer) prima met een paar portjes quick play, of wat event potjes (als er een event is) daarna heb ik het vaak toch wel gehad, of ik nou win of verlies maakt me niet uit. :)

EDIT:
Sterker nog, de datum was al aangekondigd met een blue post op het forum:
Season 4 is currently scheduled to launch one week later on Tuesday, February 28 at 4:00 p.m. PST (or Wednesday, March 1 at 00:00 UTC).

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 27-02-2017 11:37 ]

Pagina: 1 ... 107 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.