Shrake schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:17:
Zie dat er een hoop aangepast is inderdaad.
Het ligt er vaak natuurlijk ook aan welke hero je het meeste speelt, de 1 vereist wat andere snelheid dan de ander. Merk soms voornamelijk als ik Ana speel dat een iets lagere sensitivity wenselijk zou kunnen zijn, maar over de breedte zit ik met 1600/5 opzich wel goed.
Zal een keer 1600 met 3 of 4 proberen, kijken of 't een beetje in positieve zin verschil gaat maken.
Ik zou het zeer afraden om verschillende sens in te stellen op heroes! behalve op misschien de hero's die geen aim nodig hebben, maar dan alsnog beter van niet.
hierdoor is het namelijk heel moeilijk om muscle memory te krijgen. als jij je moet omdraaien is het natuurlijk heel vreemd als je voor de ene hero je muis 4 cm moet bewegen en voor de andere 8 cm.
ik speel op dit moment met 800 DPI en 4 in-game sens. ik kwam van veel hoger en heb het in 1 keer hier op gezet. (beetje gekeken wat ander mensen deden, het is niet zo laag als de PRO's, maar laag genoeg om lekker raak te kunnen schieten.)
in het begin gaat het dan natuurlijk 100% ruk. je raakt niets, je hebt het idee dat je muis in de stroop hangt ect. maar even doorheen bijten, en zie nu dat mijn aim een heel stuk beter is geworden.
volgens mij is het ook beter om je sensitivity in 1 keer naar beneden te schroeven in plaats van kleine stapjes. je hebt best veel tijd nodig om aan een nieuwe sens te wennen.
ps. voor mensen die het lastig vinden om met soldier in te schatten hoe het nou zit met de spread:
Pas je rectile aan naar circle, en zorg dat bloom aan staat. Je krijgt dan in game gewoon een dot. en als je begint met schieten krijg je een circle te zien met je spread. ik heb gemerkt dat daardoor ook mijn soldier aim beter is geworden