Thanks! Neem aan dat alle turrets altijd maar level 2 moeten? Hoor daar niks over. Torb is mijn favorietErA schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:36:
Nou, na jullie enthousiaste reacties heb ik vandaag maar volskaja en anubis gedaan.
Het lukt me niet om het kort en bondig te houden![]()
YouTube: Torbjorn Turret Placement Hanamura
[video]
[video]
I lol'd
http://9gag.com/gag/aVqz9PO
----------------
Hmm net drie potjes CTF die allen totaal verschillend waren:
- 1 kansloze draw omdat de tegenparty alleen aan het campen was bij hun flag
- 1 overrompelende overwinning (3-0) inclusief bijbehorende spawnrape en minutenlang paraderen van de enemy flag door een medespeler die de trekken pas in de laatste seconden overhaalde
- 1 normale pot waarbij beide partijen aanvielen en verdedigden

http://9gag.com/gag/aVqz9PO
----------------
Hmm net drie potjes CTF die allen totaal verschillend waren:
- 1 kansloze draw omdat de tegenparty alleen aan het campen was bij hun flag
- 1 overrompelende overwinning (3-0) inclusief bijbehorende spawnrape en minutenlang paraderen van de enemy flag door een medespeler die de trekken pas in de laatste seconden overhaalde
- 1 normale pot waarbij beide partijen aanvielen en verdedigden
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik ben even aan het skieen geweest. Ik ga er meteen mee aan de slagThompson schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:08:
[...]
Komen er nog filmpjes van de overige maps?![]()
Ik maak vaak gebruik van een aantal van je tips! Speel nu op defence meestal Torbjorn op deze maps en meestal met succes.
Omdat ik absoluut niet kan video editten levert een live verslag soms wat probleempjes op, maar ik wil nog wel een filmpje maken van een echte situatie
Ik ga zorgen dat er snel weer 1 komt
Je filmpjes worden zeer gewaardeerdErA schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:48:
[...]
Ik ben even aan het skieen geweest. Ik ga er meteen mee aan de slag.
Omdat ik absoluut niet kan video editten levert een live verslag soms wat probleempjes op, maar ik wil nog wel een filmpje maken van een echte situatie. Het feit dat je geen mappen kan uitkiezen vermoeilijkt nog wat verder.
Ik ga zorgen dat er snel weer 1 komt
Kreeg op ranked eerst een grote muil dat ik torbjorn nam, 4 minuten later toen punt A niet gepakt werd en ik gold kills had kreeg ik toch de complimenten
Lege virente, virent cuncta
Heb daar inderdaad niets over gezegd.Tennisbal schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:16:
[...]
Thanks! Neem aan dat alle turrets altijd maar level 2 moeten? Hoor daar niks over. Torb is mijn favoriet
Kort door de bocht:
Een level 1 turret is in principe nutteloos. Het feit dat dat ding schiet is doorgaans eerder vervelend dan handig. Het verraad immers dat jij een turret aan het bouwen bent.
Er is 1 situatie waarin een level 1 turret van pas komt, en dat is wanneer je in combat bent, bijvoorbeeld on point, je oorspronkelijke turret is kapot gemaakt, of bevindt zich heel ergens anders. In dat scenario kan snel neerzetten van een level 1 turret helpen. Voor bepaalde tegenstanders is zo een turret best irritant. Bijvoorbeeld genji, tracers, mcgree. Die moeten echt even hun aandacht shiften om dat ding stuk te maken omdat hun health pool zeer beperkt is en ze niet zelf kunnen healen.
Zo nutteloos is lvl 1 turret ook niet, als het al voor afleiding kan zorgen is meer dan genoeg. zo zijn ze hoek kwetsbaar.ErA schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:02:
[...]
Heb daar inderdaad niets over gezegd.
Kort door de bocht:
Een level 1 turret is in principe nutteloos. Het feit dat dat ding schiet is doorgaans eerder vervelend dan handig. Het verraad immers dat jij een turret aan het bouwen bent.
Er is 1 situatie waarin een level 1 turret van pas komt, en dat is wanneer je in combat bent, bijvoorbeeld on point, je oorspronkelijke turret is kapot gemaakt, of bevindt zich heel ergens anders. In dat scenario kan snel neerzetten van een level 1 turret helpen. Voor bepaalde tegenstanders is zo een turret best irritant. Bijvoorbeeld genji, tracers, mcgree. Die moeten echt even hun aandacht shiften om dat ding stuk te maken omdat hun health pool zeer beperkt is en ze niet zelf kunnen healen.
Zelfde als met Widow als ze weten dat je ergens op de map bent zijn ze vaak ook opener van andere locaties.
Ik ben vanavond er weer! pas uitnodiging gekregen (denk iemand van hier) om te knallen, stopte me headset. Dus dat gefikst ik terug was die al weg (soooorrryyyyy). Ben er rond 23:00 uur om Competitive te spelen(bij voorkeur) zit wel laag ìk geloof rond de 1800 - 2500) <<<---Noob! stuur gerust uitnodiging naar me, dan join ik je. (PS4) PSN: endechaos.
ik wordt echt gillend gek van greedy noobs, sta je lekker de point te shielden, rent een lucio en soldier door je shield, 1 krijgt een headshot van widow en de andere wordt gehooked.....
Hebben ze echt geen idee waar mn grote blauwe rechthoek voor dient?
tsja, sommige mensen hebben dat.B.Lensen schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:43:
ik wordt echt gillend gek van greedy noobs, sta je lekker de point te shielden, rent een lucio en soldier door je shield, 1 krijgt een headshot van widow en de andere wordt gehooked.....
Dan kun je het beste switchen naar een andere hero, want dan haal je als rein niets meer uit.
Winston is dan meestal een leuk/goed alternatief (als je in leven kan blijven)
Ik zou dan Zayra kiezen. Kan je de Banzai cosplayers nog een shield geven.fjux schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:53:
[...]
tsja, sommige mensen hebben dat.
Dan kun je het beste switchen naar een andere hero, want dan haal je als rein niets meer uit.
Winston is dan meestal een leuk/goed alternatief (als je in leven kan blijven)
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Rein en zarya liggen nogal ver uit elkaar qua werking. Winston is nog een beetje een main tankGundogan schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:00:
[...]
Ik zou dan Zayra kiezen. Kan je de Banzai cosplayers nog een shield geven.
(en vergt ook geen aim mocht dat een issue zijn)
Of D.va
. Ook een vrij makkelijke tank om te spelen, aim is niet zo'n issue met haar. Speel zelf nu vooral die CTF modus en dan wel als Symmetra of Sombra. Sombra kan erg sterk zijn, haar ult maakt het een stuk makkelijker om een vlag te cappen door alle turrets e.d. uit te schakelen, en omdat er bijna nooit healers rondlopen is het ook wel nuttig om med packs te hacken.
Ik vind zarya met haar shield en de automatische regen eigenlijk makkelijker als main-tank dan winston.fjux schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:31:
[...]
Rein en zarya liggen nogal ver uit elkaar qua werking. Winston is nog een beetje een main tank
(en vergt ook geen aim mocht dat een issue zijn)
Winston is zo gigantisch dat die 500 health niks voorstelt. Als main-tank vind ik dat juist de minste maar hij is wel perfect voor harassment. Vind Winston ook wat meer een tank voor op attack zodat je de backline (healers, widow, hanzo etc) kan aanpakken.
Beeromaniac
Ik doelde niet op zijn health pool, maar juist op het feit dat winston nog een barrier heeft.Thompson schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:00:
[...]
Ik vind zarya met haar shield en de automatische regen eigenlijk makkelijker als main-tank dan winston.
Winston is zo gigantisch dat die 500 health niks voorstelt. Als main-tank vind ik dat juist de minste maar hij is wel perfect voor harassment. Vind Winston ook wat meer een tank voor op attack zodat je de backline (healers, widow, hanzo etc) kan aanpakken.
zijn taak is hoofdzakelijk chaos veroorzaken + schild neer zetten.
Zarya is gewoon een hero die rond loopt, en kan maximaal maar 1 iemand beschermen per 8 seconden.
Winston is veel beter in het continu beschermen. vandaar zie ik hem nog als main tank.
Maar hij is heel erg situationeel en niet sterk. De shielddome van Winston is erg zwak en klein, dus anderen ermee beschermen lukt niet vaak als er veel movement en chaos is. Hij kan nuttig zijn in de aanval om squichies te pakken, maar verder niet consistent genoeg om hem te nemen.fjux schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:22:
[...]
Ik doelde niet op zijn health pool, maar juist op het feit dat winston nog een barrier heeft.
zijn taak is hoofdzakelijk chaos veroorzaken + schild neer zetten.
Zarya is gewoon een hero die rond loopt, en kan maximaal maar 1 iemand beschermen per 8 seconden.
Winston is veel beter in het continu beschermen. vandaar zie ik hem nog als main tank.
Winston zal een aanval ook niet overleven. Het is meer dat hij genoeg afleiding veroorzaakt dat de rest van je team de verdediging rustig kan afslachten. Als ze een beetje opletten tenminste. In Pubs blijft je team nog wel eens gezellig achter Reinhart's schild staan.Grotman schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:37:
[...]
Maar hij is heel erg situationeel en niet sterk. De shielddome van Winston is erg zwak en klein, dus anderen ermee beschermen lukt niet vaak als er veel movement en chaos is. Hij kan nuttig zijn in de aanval om squichies te pakken, maar verder niet consistent genoeg om hem te nemen.
En hij was ook een stuk makkelijker in leven te houden voordat Ana's heal bom werd generfd.
Winston kun je op verschillende manieren spelen. Hij is een uitstekende afleiding die even vol kan houden met z'n barrier zodat de rest 'm kan afknallen, maar een beetje tactisch spelen kan ook. Ligt een beetje aan het andere team natuurlijk, maar komt wel eens voor dat ik als Winston een gevecht in- en uitschiet en daartussen wordt gehealed en toch heel wat kills kan maken/damage kan doen (zeker tegen de turrets van Symmetra is hij erg handig). De barrier is natuurlijk ook ontzettend nuttig om een tactische plek af te schermen wanneer nodig.Thompson schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:00:
[...]
Ik vind zarya met haar shield en de automatische regen eigenlijk makkelijker als main-tank dan winston.
Sinds enkele dagen heb ik een nieuwe tv. Ik heb jaren op een kleine tv gespeeld en heb nu een flink model. Om de een of andere reden voelt de game een stuk minder soepel aan en ik kan echt niet goed meer richten. Iemand die dit ook eens ervaren heeft en tips heeft om dit te verminderen? Console btw.
Tegen een verdedigende symmetra wil ik inderdaad ook nog wel eens winston pakken, 2 of 3 keer in no-time al haar turrets slopen en ze switchen meestal welThomas schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:26:
[...]
Winston kun je op verschillende manieren spelen. Hij is een uitstekende afleiding die even vol kan houden met z'n barrier zodat de rest 'm kan afknallen, maar een beetje tactisch spelen kan ook. Ligt een beetje aan het andere team natuurlijk, maar komt wel eens voor dat ik als Winston een gevecht in- en uitschiet en daartussen wordt gehealed en toch heel wat kills kan maken/damage kan doen (zeker tegen de turrets van Symmetra is hij erg handig). De barrier is natuurlijk ook ontzettend nuttig om een tactische plek af te schermen wanneer nodig.
Beeromaniac
Denk enerzijds vooral wennen en anderzijds heb je vaak wat beter overzicht op een kleiner scherm.Zironako schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:08:
Sinds enkele dagen heb ik een nieuwe tv. Ik heb jaren op een kleine tv gespeeld en heb nu een flink model. Om de een of andere reden voelt de game een stuk minder soepel aan en ik kan echt niet goed meer richten. Iemand die dit ook eens ervaren heeft en tips heeft om dit te verminderen? Console btw.
Dat klinkt heel erg alsof je last hebt van inputlag van je TV. Meestal hebben ze wel mogelijkheden om dit drastisch te verminderen door ze op "game mode" of iets dergelijks te zetten. Hoe dat moet verschilt per TV, wellicht staat er wat in de handleiding en anders kan je even zoeken op internet, ongetwijfeld iemand die tegen het zelfde aan liep.Zironako schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:08:
Die inputlag wordt veroorzaakt door allerlei features van je nieuwe tv die bedoeld zijn om de beeldkwaliteit te verbeteren.
Maar het is helaas ook zo dat heel veel TV's zelfs met "game mode" nog een merkbare inputlag hebben. Dat is een kwestie van wennen/accepteren, of een TV uitzoeken die er minder last van heeft. Helaas is inputlag niet iets wat ze in specificaties adverteren.
Zat daarstraks blijkbaar vast of zo. Kon niet meer bewegen nadat ik een healthpak gebruikt had in een open ruimte. Werd vervolgens de game uitgegooid vanwege inactiviteit.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wat een belachelijk spel. In het begin had ik bijna nooit duplicates. Tegenwoordig steeds meer en meer. Hoop dat Blizzard dit snel fixt.
Ja ben ik het wel mee eens, een lootbox voor mij is niet echt meer boeiend omdat ik 3 van de 4 al heb. En de 4e is dan een spray in de meeste gevallen.apNia schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:49:
Wat een belachelijk spel. In het begin had ik bijna nooit duplicates. Tegenwoordig steeds meer en meer. Hoop dat Blizzard dit snel fixt.
Ze kunnen allerlei dingen doen om het te fixen, maar het makkelijkste is denk ik de credits die je krijgt voor een dubbele verhogen. Nu krijg je 20% van de waarde, maar dat moet naar 50% voor alles behalve sprays (en andere witte dingen), die mogen wel naar 100%.
Ik duim mee!Riquiqui schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:31:
2993, so close! 😱
Ik vond dat ik nu widowmaker wel genoeg in quickplay en brawl had gespeeld om me ready te voelen voor competitive
eerste ronde gelijk.. please don't pick widow
tweede ronde: Please pick widow again.
hahah dat voelde erg goed , ik maakte een paar mooie pics die in principe de enemy combo attacks gewoon zo erg minder sterk maakte.
nu ook career high weer verbeterd na eerst een stukje te zijn gezakt.
eerste ronde gelijk.. please don't pick widow
tweede ronde: Please pick widow again.
hahah dat voelde erg goed , ik maakte een paar mooie pics die in principe de enemy combo attacks gewoon zo erg minder sterk maakte.
nu ook career high weer verbeterd na eerst een stukje te zijn gezakt.
Even mezelf quoten voor de twijfelaars... spel nu sinds die tijd gespeeld en vind het bizar goed en leuk. Drukte en arcade waar ik bang voor was is niet terecht. Spel is erg verfrissend na de standaard shooters die ik gewend was, COD,BF,CSGO en combineert leuk met HOTS.Tennisbal schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:18:
Ik zit te twijfelen of ik dit spel ga kopen. Weet niet of ik het leuk ga vinden... Het schijnt nogal populair te zijn maar de filmpjes op youtube vind ik super druk en arcade overkomen.
Helaas geen demo aanwezig. Hoe ervaren jullie deze 'druk' heid?
Voor de tweakers die hetzelfde dachten als ik op 14 jan, gewoon doen
Mag nu competitive gaan spelen, ben benieuwd. Net level 25 gehaald
Yes, ik ben master geworden! Had het niet verwacht maar door stug alleen zenyatta te mainen heb ik nu de 3518 aangetikt! Zie https://www.overbuff.com/...zenyatta?mode=competitive
Ik haal tussen de 70-95 fps met alles max. Is het beter om vsync aan te zettten en zo te cappen op 60? Of zijn die extra frames handig? Ik heb geen last van tearing. (AMD R290). Bij sommige games schijnt het beter te zijn meer frames te halen. Wat denken jullie?
Ik wil mijn oude setup aan een vriend geven zodat hij ook kan gamen, maar ben bang dat dit niet gaat werken:
Q6600 (4x2.4) 8 GB Asus P5N32-E Sli plus en dan hem een 2e hands 7970 oid laten kopen. Zal de CPU een grote bottleneck zijn of kan hij hiermee wel iets doen? (medium oid)?
Q6600 (4x2.4) 8 GB Asus P5N32-E Sli plus en dan hem een 2e hands 7970 oid laten kopen. Zal de CPU een grote bottleneck zijn of kan hij hiermee wel iets doen? (medium oid)?
Eh? Zo werkt het toch ook? Zo gauw je meer items hebt is de kans op een duplicate ook groter.apNia schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:49:
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Al op youtube rond gekeken of mensen deze game spelen met die CPU?Tennisbal schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:55:
Ik wil mijn oude setup aan een vriend geven zodat hij ook kan gamen, maar ben bang dat dit niet gaat werken:
Was een grapje, naar mensen die alles maar afschuiven op Blizzard. Maar er werd niet echt op gereageerdTormbo schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:18:
[...]
Eh? Zo werkt het toch ook? Zo gauw je meer items hebt is de kans op een duplicate ook groter.
Weet niet precies wanneer het seizoen stopt maar als het zo door gaat haal ik misschien diamond nog wel
als speel ik momenteel niet zo veel maar ik ben letterlijk vanaf 2240 naar nu 2729 ofzo in 1 keer doorgeklommen met maar 2 losses tussendoor.
Wat me echt op valt is hoe erg ik probeer dat het team met elkaar communiceert en vaak werpt het ze vruchten af. ik denk ook echt dat het door mezelf komt dat het zo goed gaat
Wat me echt op valt is hoe erg ik probeer dat het team met elkaar communiceert en vaak werpt het ze vruchten af. ik denk ook echt dat het door mezelf komt dat het zo goed gaat
Ben bezig met placements maar wtf 50% van de matches leaven mensen... Waarom wordt er niet keihard opgetreden tegen leavers? Gewoon week ban net als CSGO? En snap ook niet waarom een bot niet overneemt bij leavers?
Duidelijk te zien dat je HOTS speelt. 
Een bot die het overneemt zorgt alleen maar dat de game nog makkelijker wordt in de meeste gevallen. Ook is een 3D game wat anders dan een all out 2D brawler. Plus dat het niveau kwa skill natuurlijk hoger ligt dan in HOTS. (vrij logisch ofc)
En 1 week ban by 1 keer leaven? Iets strenger bij herhaaldelijk mag maar moet redelijk blijven bij BSOD of weet ik wat.
Een bot die het overneemt zorgt alleen maar dat de game nog makkelijker wordt in de meeste gevallen. Ook is een 3D game wat anders dan een all out 2D brawler. Plus dat het niveau kwa skill natuurlijk hoger ligt dan in HOTS. (vrij logisch ofc)
En 1 week ban by 1 keer leaven? Iets strenger bij herhaaldelijk mag maar moet redelijk blijven bij BSOD of weet ik wat.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Lucio trouwens aangekondigd voor Heroes of the Storm.
Wel leuk denk ik om lucio in die game te spelen
Wel leuk denk ik om lucio in die game te spelen
Ik vergelijk het met CSGO. Daar wordt een speler overgenomen door een bot bij leavers. Dit werkt prima, maar ik las idd dat het soms niet goed is om een bot in te zetten. Wat wel veel beter werkt bij CSGO is de penalty bij leaven. Bij Overwatch stelt dit volgens mij niks voor, bij CSGO kon je mooi een week niet competitive spelen en zo hoort het. 10 potjes spelen waarvan 5 verstoort worden door leavers vind ik echt loos. Mss komt het door het niveau?The Chosen One schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:58:
Duidelijk te zien dat je HOTS speelt.
andere vraag: Tig queries @google geeft mij geen antwoord. Soms ren ik opeens veel harder dan normaal (na doodgaan). Komt dit omdat ik meeren met iemand? Of is dit een tijdelijke upgrade om snel het spel weer in te komen?
[ Voor 10% gewijzigd door Tennisbal op 05-02-2017 01:21 ]
Dat is alleen als je bij een friendly Lucio in de buurt bent.Tennisbal schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:25:
[...]
andere vraag: Tig queries @google geeft mij geen antwoord. Soms ren ik opeens veel harder dan normaal (na doodgaan). Komt dit omdat ik meeren met iemand? Of is dit een tijdelijke upgrade om snel het spel weer in te komen?
Lúcio passively buffs himself and all allies that he has line of sight to within 30 meters. Activating Crossfade switches between a speed boost and a healing aura.
http://overwatch.gamepedia.com/L%C3%BAcio
En over quitten.... tja, ik wind me daar al jaren over op maar ik denk dat het simpelweg neer komt op dit: Hoe kan de game/server het verschil zien tussen;
- Je huisgenoot trekt de router uit omdat hij/zij gaat stofzuigen
- Je krijgt een serieus telefoontje en MOET direct weg
- Je bent een idioot en quit zodra het erop lijkt dat je gaat verliezen
Het is erg lullig als je door een internet storing, BSOD of onverwachte dringende real life situatie ineens X dagen niet competitive kan gamen.. Alhoewel ik een 24 uur penalty wel zie zitten. Vervelend maar niet te extreem. Als je het serieus speelt zal je ook wel voor fatsoenlijk internet en een stabiele PC zorgen waardoor het dan slechts sporadisch gebeurt terwijl je het overgrote deel van de ragequitters doet verdwijnen.
Uiteindelijk leg ik de schuld altijd bij mezelf
[ Voor 46% gewijzigd door Feihcretsam op 05-02-2017 05:15 ]
Gisteren zag ik toch iets raars; een Reaper die zijn ultimate kon doen in de spawn room voordat de match begon (op PS4) 
Blijkbaar dus een glitch:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gZs3u4ErcB0]
Blijkbaar dus een glitch:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gZs3u4ErcB0]
Lucio Speedboost is een van de beste abilities die zwaar ondergewaardeerd is wat mij betreft. Met een beetje teamwork kun je zo door de choke knallen
.
Sinds deze week de overstap gemaakt van PS4 naar PC en wat een verschil! Het is een hele andere game, veel sneller (zoals ik misschien had moeten verwachten). Nu snel levelen naar 25 en weer competitive play in met hopelijk GoT spelers.
Vraagje: Is er een manier waarop ik kan zien welke GoT spelers nog actief spelen in spelerslijst? Ik wil niet iedereen spammen als ze niet meer spelen
.
Mij toevoegen kan natuurlijk ook (SoaringDutch#2965)
Sinds deze week de overstap gemaakt van PS4 naar PC en wat een verschil! Het is een hele andere game, veel sneller (zoals ik misschien had moeten verwachten). Nu snel levelen naar 25 en weer competitive play in met hopelijk GoT spelers.
Vraagje: Is er een manier waarop ik kan zien welke GoT spelers nog actief spelen in spelerslijst? Ik wil niet iedereen spammen als ze niet meer spelen
Nu net twee dagen gespeeld. Merk dat ik soms in mappen totaal de verkeerde kant op loop
Maar ik ben lvl 8 ofzo en zit vaak in teams met lvl 75+. Waarom is dit? Ik word dan regelmatig in bepaalde mappen helemaal kapot geknald van alle kanten
Wat zijn de beste Hero's om mee te beginnen? Ik speel nu gewoon een beetje van alles wat

Maar ik ben lvl 8 ofzo en zit vaak in teams met lvl 75+. Waarom is dit? Ik word dan regelmatig in bepaalde mappen helemaal kapot geknald van alle kanten
Wat zijn de beste Hero's om mee te beginnen? Ik speel nu gewoon een beetje van alles wat
Een beetje van alles is een prima manier om te beginnen vind ikIk_ben_Mark3 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:52:
Nu net twee dagen gespeeld. Merk dat ik soms in mappen totaal de verkeerde kant op loop![]()
Maar ik ben lvl 8 ofzo en zit vaak in teams met lvl 75+. Waarom is dit? Ik word dan regelmatig in bepaalde mappen helemaal kapot geknald van alle kanten![]()
Ik ben ook net begonnen op PC (lvl 15) en merk dat in Quick Play het inderdaad redelijk varieert. Ik gok dat ze je niet te lang willen laten wachten.
HeroicDutchman schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:29:
Wacht maar tot je competetive gaat spelen. Reinhardt is niet de makkelijkste als je die goed wil beheersen. Uiteindelijk is geen enkele heroes beter. Het is maar hoe je ermee omgaat. Vooral positionering is belangrijk. Een bastion die zich steeds slim opstelt en op tijd wegduikt voor healing is vele malen effectiever dan een soldier die steeds frontline doodgaat omdat hij speelt alsof het cod is...HeroicDutchman schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:11:
[...]
Een beetje van alles is een prima manier om te beginnen vind ik. Zo leer je de hero's tenminste kennen en ik had vrij snel favorieten te pakken. "Makkelijke" hero's zijn wat mij betreft Reinhardt, Pharah, Soldier 76 en Lucio, omdat ze redelijk snel te begrijpen zijn. Maar ze hebben allemaal zo hun perks.
Ik ben ook net begonnen op PC (lvl 15) en merk dat in Quick Play het inderdaad redelijk varieert. Ik gok dat ze je niet te lang willen laten wachten.
Kwam er gisteren achter dat Reinhardt een Toggle Shield optie heeft in Settings. Ben er mee aan het experimenteren. Aan de ene kant is het moeilijker om hooks te baiten met toggle aan... aan de andere kant voelt het alsof ik meer vrijheid heb wanneer ik het aan heb, aangezien ik niet constant de rechter muisknop ingedrukt hoef te houden. Zo kan ik m'n Firestrikes beter aimen en kan ik meer focus houden op het speelveld. Ook geen kramp meer in m'n ringvinger na een lange tijd Reinhardt spelen
[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 06-02-2017 09:24 ]
ik sluit me hier bij aan, ik heb nu sinds kort een 2e account (om eens te kijken hoe ver ik kan komen met andere heroes dan attack) en de eerste paar levels met QP zijn gewoon belachelijk.aaaido schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:45:
[...]
Wacht maar tot je competetive gaat spelen. Reinhardt is niet de makkelijkste als je die goed wil beheersen. Uiteindelijk is geen enkele heroes beter. Het is maar hoe je ermee omgaat. Vooral positionering is belangrijk. Een bastion die zich steeds slim opstelt en op tijd wegduikt voor healing is vele malen effectiever dan een soldier die steeds frontline doodgaat omdat hij speelt alsof het cod is...
ik denk dat ik nu 1 potje pas heb verloren. voel me soms gewoon schuldig, de rest is dan nog zooooooooo niew in de game.
kom rustig potjes tegen waar ik met lucio gold heb op elims en objective kills. en dat dan met 3 andere attack heroes.
klein voorbeeldje: mensen kennen de maps nog niet dus iedereen er afbeuken gaat relatief makkelijk. en tjsa soms is het nog lachwekkend om een soldier te zien die stil gaat staan en proberen lucio te raken. dan zijn headshots heel makkelijk te maken op ze.
Gelukkig wordt nu mijn MMR een beetje bijgetrokken (rond lvl 10)
@HeroicDutchman kom gewoon een keer op de BUG TS (zie TS), kom je genoeg mensen tegen die samen willen spelen!
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat harder straffen een oplossing zou zijn, is voor blizzard echter geen optie. Die wil mensen zo lang mogelijk aan het spelen houden, en iemand die 7dagen geschorst is gaat iets anders spelen dan ovw.Feihcretsam schreef op zondag 5 februari 2017 @ 04:56:
[...]
En over quitten.... tja, ik wind me daar al jaren over op maar ik denk dat het simpelweg neer komt op dit: Hoe kan de game/server het verschil zien tussen;
- Je huisgenoot trekt de router uit omdat hij/zij gaat stofzuigen
- Je krijgt een serieus telefoontje en MOET direct weg
- Je bent een idioot en quit zodra het erop lijkt dat je gaat verliezen
Het is erg lullig als je door een internet storing, BSOD of onverwachte dringende real life situatie ineens X dagen niet competitive kan gamen.. Alhoewel ik een 24 uur penalty wel zie zitten. Vervelend maar niet te extreem. Als je het serieus speelt zal je ook wel voor fatsoenlijk internet en een stabiele PC zorgen waardoor het dan slechts sporadisch gebeurt terwijl je het overgrote deel van de ragequitters doet verdwijnen.
Uiteindelijk leg ik de schuld altijd bij mezelf. Als je serieus wilt spelen maar niet met een vol team of zelfs solo speelt dan moet je denk ik gewoon accepteren dat er een hoop mafkezen tussen kunnen zitten.
Ik heb de toggle voor Mercy aan staan, werkt zo veel fijner. Ook achter een pharah zweven is makkelijker als je geen extra knop hoeft in te drukken.yinx84 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:21:
Kwam er gisteren achter dat Reinhardt een Toggle Shield optie heeft in Settings. Ben er mee aan het experimenteren. Aan de ene kant is het moeilijker om hooks te baiten met toggle aan... aan de andere kant voelt het alsof ik meer vrijheid heb wanneer ik het aan heb, aangezien ik niet constant de rechter muisknop ingedrukt hoef te houden. Zo kan ik m'n Firestrikes beter aimen en kan ik meer focus houden op het speelveld. Ook geen kramp meer in m'n ringvinger na een lange tijd Reinhardt spelen
[ Voor 21% gewijzigd door MxMayne1 op 06-02-2017 09:29 ]
Ja het is goed om bij gameplay options even de opties van elke individuele hero te bekijken want er zijn een aantal heroes die specifieke opties hebben. zoals widow toggle zoom, soldier heeft show allie health bars wat wel makkelijk is voor je E skill. Mercy toggle heal etc.yinx84 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:21:
Reinheart ze toggle vind ik alleen echt kut, had het ff geprobeerd maar het is juist een probleem dat je niet snel genoeg kan switchen zoals gewoonlijk.
Ricmaniac schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:31:
[...]
Ja het is goed om bij gameplay options even de opties van elke individuele hero te bekijken want er zijn een aantal heroes die specifieke opties hebben. zoals widow toggle zoom, soldier heeft show allie health bars wat wel makkelijk is voor je E skill. Mercy toggle heal etc.
Reinheart ze toggle vind ik alleen echt kut, had het ff geprobeerd maar het is juist een probleem dat je niet snel genoeg kan switchen zoals gewoonlijk.
Heb ik ook ja. Wat ik ook handig vind van de Mercy settings is de optie waarmee je 'prefered guardian angel' kan uitzetten... weet even de naam niet meer exact, maar normaal gesproken zweef je met Guardian Angel by default naar de target die je aan het healen bent en kun je niet naar iemand anders toevliegen. Als je het uitzet dan kun je naar iedereen toe vliegen, ongeacht wie je healt. Dit geeft een stuk meer vrijheid en zo kun je tijdens chaotische gevechten heen en weer dansen over de map voor extra survivability.B.Lensen schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:26:
[...]
[...]
Ik heb de toggle voor Mercy aan staan, werkt zo veel fijner. Ook achter een pharah zweven is makkelijker als je geen extra knop hoeft in te drukken.
[ Voor 27% gewijzigd door yinx84 op 06-02-2017 09:53 ]
een bot het overneemt bij leavers in comp mode??Tennisbal schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 21:20:
Ben bezig met placements maar wtf 50% van de matches leaven mensen... Waarom wordt er niet keihard opgetreden tegen leavers? Gewoon week ban net als CSGO? En snap ook niet waarom een bot niet overneemt bij leavers?

dat zou het nog oneerlijker maken. bots zijn veel te easy om te slopen. zelfs met bot voel je je nog steeds 5 vs 6 hoor.
als mensen in comp leaven heb je geluk of heel erg pech, thats it
Het is heel lastig allemaal, je kan niet zorgen dat niemand punten verlies als dit gebeurt want dan wordt het misbruikt.B.Lensen schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:26:
[...]
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat harder straffen een oplossing zou zijn, is voor blizzard echter geen optie. Die wil mensen zo lang mogelijk aan het spelen houden, en iemand die 7dagen geschorst is gaat iets anders spelen dan ovw.
Maar iemand 24 uur straffen omdat zijn PC uitvalt is ook lastig. en soms komen de mensen weer terug te game in na 2 minuten, wat doe je dan?
Maar het is ronduit heel erg vervelend, laatst ook 2 potjes verloren door een leaver, we hadden kunnen winnen, en dan gaat er 1 ineens weg. hij zat in een groep, komen ze met de melding: z'n pc oververhitte, en stop met spelen.
Daarna een potje 2 leavers gekregen halverwege de pot......
Helaas in 1 sessie maar een paar punten gewonnen. (ook nog 2 idioten die halverwegen de game gingen throwen......)
je hebt helaaas gewoon een stel malloten op overwatch zitten, maar ik vind wel dat blizzard streng moet zijn op mensen waar dit vaker bij gebeurt. gewoon per seizoen, per leave de penalty omhoog zetten.
ehhh, heb jij wel eens een HARD zarya bot geprobeerd?nemesis2212 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:03:
[...]
een bot het overneemt bij leavers in comp mode??![]()
![]()
dat zou het nog oneerlijker maken. bots zijn veel te easy om te slopen. zelfs met bot voel je je nog steeds 5 vs 6 hoor.
als mensen in comp leaven heb je geluk of heel erg pech, thats it
we hebben het een keer voor de grap gedaan. en werden echt geowned door de zarya.
maar mogelijk is dat nu veranderd.
maar bots in plaats van leavers lijkt me niet handig.
sowieso zijn niet alle hero's uitgerust met een bot functionaliteit.
[ Voor 10% gewijzigd door fjux op 06-02-2017 12:16 ]
Kun je een 2e account aanmaken of moet je dan het spel dan een 2e keer kopen?fjux schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:21:
[...]
ik sluit me hier bij aan, ik heb nu sinds kort een 2e account (om eens te kijken hoe ver ik kan komen met andere heroes dan attack) en de eerste paar levels met QP zijn gewoon belachelijk.
[...]
2e keer kopen.Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:28:
[...]
Kun je een 2e account aanmaken of moet je dan het spel dan een 2e keer kopen?
een paar post terug stond een actie van de Taiwanese blizzard. overwatch voor 20€
Oeps ik ben bijna bij het level waarbij je zo'n silver lijstje krijgt en ik wist dit allemaal nietyinx84 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:43:
[...]
[...]
Heb ik ook ja. Wat ik ook handig vind van de Mercy settings is de optie waarmee je 'prefered guardian angel' kan uitzetten... weet even de naam niet meer exact, maar normaal gesproken zweef je met Guardian Angel by default naar de target die je aan het healen bent en kun je niet naar iemand anders toevliegen. Als je het uitzet dan kun je naar iedereen toe vliegen, ongeacht wie je healt. Dit geeft een stuk meer vrijheid en zo kun je tijdens chaotische gevechten heen en weer dansen over de map voor extra survivability.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
YouTube: Overwatch | #1 Mercy In The World: Match Commentary And Analysisdawofl schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:10:
[...]
Oeps ik ben bijna bij het level waarbij je zo'n silver lijstje krijgt en ik wist dit allemaal nietmisschien daar toch even induiken!
Ik kwam er achter dankzij deze video van de #1 Mercy speler die ik hier een tijdje geleden al gepost had. Kijk hoe die z'n movement gebruikt... gebruikt bijna non-stop Guardian Angel voor survivability. Let ook op hoe hij Guardian Angel vaak afkapt zodra hij in healing range komt.
Ah oké. Ja ik heb Overwatch ook gekocht via die actie. Ik denk niet dat ik nogmaals 20 euro voor dit spel zal over hebbenfjux schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:35:
[...]
2e keer kopen.
een paar post terug stond een actie van de Taiwanese blizzard. overwatch voor 20€
Ik speel dagelijks een potje VS AI Hard om eventjes de boel op te warmen. Maar man, je moet die uber-aimbot van ze niet onderschatten. Ook niet dat ze reduced countdown hebben op hun abilities.fjux schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:20:
[...]
ehhh, heb jij wel eens een HARD zarya bot geprobeerd?
we hebben het een keer voor de grap gedaan. en werden echt geowned door de zarya.
maar mogelijk is dat nu veranderd.
Zijn veel teamgenoten die het flink onderschatten en doodleuk denken een paar hero's te kunnen oefenen. Genji is trouwens kansloos tegen Hard AI.
Ben benieuwd wanneer de resterende heroes worden toegevoegd aan de botlist. Zo mis ik nog:
- Pharah
- Reinhard
- Winston
- Mercy
- Junkrat
- Genji
- Tracer
- Symmetra
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik heb eens als tip gezien dat je een custom game maakt tegen Ana bots.Joarie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:37:
[...]
Ik speel dagelijks een potje VS AI Hard om eventjes de boel op te warmen. Maar man, je moet die uber-aimbot van ze niet onderschatten. Ook niet dat ze reduced countdown hebben op hun abilities.
Zijn veel teamgenoten die het flink onderschatten en doodleuk denken een paar hero's te kunnen oefenen. Genji is trouwens kansloos tegen Hard AI.
Ben benieuwd wanneer de resterende heroes worden toegevoegd aan de botlist. Zo mis ik nog:
- Pharah
- Reinhard
- Winston
- Mercy
- Junkrat
- Genji
- Tracer
- Symmetra
Dan op headshot only zetten.
Ana kan nml geen headshots maken. Dus je hebt bewegende target practice dummies die je alleen kan uitschakelen met headshots.
Aangezien ik veruit het meest zenyatta speel laatst maar m'n battletag aangepast naar: InsideUrIris. Krijg af en toe heerlijk commentaar wanneer men ziet, Harmony orb gained from InsideUrIris. Lekker kinderachtig, maar wel mooi. We're all noobs InsideUrIris!
Helemaal mee eens, maar persoonlijk vind ik deze hero's "easy to learn". Op een lager niveau kun je dan al snel nuttig zijn voor je team. Op een hoger niveau gaat het vooral om teamwork, zoals heel simpel op elkaar wachten als mensen dood zijn (wat te weinig word gedaanaaaido schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:45:
[...]
Wacht maar tot je competetive gaat spelen. Reinhardt is niet de makkelijkste als je die goed wil beheersen. Uiteindelijk is geen enkele heroes beter. Het is maar hoe je ermee omgaat. Vooral positionering is belangrijk. Een bastion die zich steeds slim opstelt en op tijd wegduikt voor healing is vele malen effectiever dan een soldier die steeds frontline doodgaat omdat hij speelt alsof het cod is...

Volgens mij werkt de mmr wel. Of het werkt iig beter sinds kort. Ik heb een main (sr rond de 2800) en een tweede account (rond de 2500). Met mijn main account heb ik veel serieuzere potjes als met mijn smurf. Niet zozeer doordat ik dan serieuzer speel maar vooral door teamgenoten die de basis beter begrijpen.
Mijn main is prestige, smurf iets van level 40. Mijn main wordt vaak aan soortgelijke tegenstanders (met enige ervaring) gekoppeld en smurf aan 'beginners' dus lagere levels. De frustratie rondom spelers die overextenden of niet willen switchen is bij beide even groot. Alleen op de lagere levels spelen vooral een groot aantal spelers die nog weinig van de basis snappen. Bijv ana pakken en dan als widow spelen. Op mijn smurf account is het ook vele malen makkelijk om een team te dragen met bijv soldier. De positionering van tegenstanders is echt dramatisch. Terwijl dit vele malen serieuzer is op mijn main.
En veel verschil zit er niet tussen 2500 en 2800..
Mijn main is prestige, smurf iets van level 40. Mijn main wordt vaak aan soortgelijke tegenstanders (met enige ervaring) gekoppeld en smurf aan 'beginners' dus lagere levels. De frustratie rondom spelers die overextenden of niet willen switchen is bij beide even groot. Alleen op de lagere levels spelen vooral een groot aantal spelers die nog weinig van de basis snappen. Bijv ana pakken en dan als widow spelen. Op mijn smurf account is het ook vele malen makkelijk om een team te dragen met bijv soldier. De positionering van tegenstanders is echt dramatisch. Terwijl dit vele malen serieuzer is op mijn main.
Oh jongens, wat heb ik toch een schijthekel aan Hanamura. Volgens mij heb ik een 95% loss ratio op die map ofzo... kan er maar niet op winnen. Als ik de loading screen al zie tegenwoordig begin ik al te vloeken. En het is altijd op het nippertje... in de overtime de pot weggeven na 30 min spelen. Motherfucker!
Echter, vanavond een potje gewonnen. Ook weer belachelijk close... tegen een team waar het gemiddelde 50SR lager lag, dus maar een paar puntjes gekregen. Maar goed, misschien is de vloek nu opgeheven!
Aan de andere kant vindt Oasis mij heel erg lief, want daar heb ik van de nu ~10 potjes niet één keer verloren.
Nog meer mensen met een map waar je altijd verliest (of wint), of ligt het aan mij?
Echter, vanavond een potje gewonnen. Ook weer belachelijk close... tegen een team waar het gemiddelde 50SR lager lag, dus maar een paar puntjes gekregen. Maar goed, misschien is de vloek nu opgeheven!
Aan de andere kant vindt Oasis mij heel erg lief, want daar heb ik van de nu ~10 potjes niet één keer verloren.
Nog meer mensen met een map waar je altijd verliest (of wint), of ligt het aan mij?
Waarom een smurf gebruiken die zo weinig verschil heeft?aaaido schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:12:
Volgens mij werkt de mmr wel. Of het werkt iig beter sinds kort. Ik heb een main (sr rond de 2800) en een tweede account (rond de 2500). Met mijn main account heb ik veel serieuzere potjes als met mijn smurf. Niet zozeer doordat ik dan serieuzer speel maar vooral door teamgenoten die de basis beter begrijpen.
Het idee was dat ik met de smurf wel diamond kon hitten na placements (vooral om te testen hoe het placement systeem werkt). Helaas gingen de placements niet echt lekker en werd ik 2400 ofzo geplaatst. Als level 25 speel je ook met andere level 25 en heb je veel morons en leavers tijdens placements.. Anderzijds vond ik het ook prima om bronze/zilver te halen om dat niveau eens mee te maken.Tennisbal schreef op maandag 6 februari 2017 @ 22:29:
[...]
Waarom een smurf gebruiken die zo weinig verschil heeft?
Momenteel gebruik ik het smurf account vooral om solo q (competetive) heroes te spelen die ik niet veel op main in comp speel.
[ Voor 3% gewijzigd door aaaido op 06-02-2017 23:08 ]
oasis is die map. ongeacht wat het kan zeer close zijn maar 9 uit de 10 keer heb ik het gevoel dat we gestomp worden.yinx84 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:42:
Oh jongens, wat heb ik toch een schijthekel aan Hanamura. Volgens mij heb ik een 95% loss ratio op die map ofzo... kan er maar niet op winnen. Als ik de loading screen al zie tegenwoordig begin ik al te vloeken. En het is altijd op het nippertje... in de overtime de pot weggeven na 30 min spelen. Motherfucker!
al heb ik sowiso een hekel aan king of the hill maps
Koth maps zijn imo minder gericht op teamwork en meer op individuele skills. Payload is veel moeilijker om zonder teamwork te winnen.
niet echt mee eens imo. als je team een voor een naar binnen loopt kun je nog zo goed zijn als er een compleet team op de point staat ga je toch wel doodaaaido schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 08:34:
Koth maps zijn imo minder gericht op teamwork en meer op individuele skills. Payload is veel moeilijker om zonder teamwork te winnen.
alle 3 de gamemodi vereisen teamwork. als beide teams er de brui aan geven is het inderdaad individuele skill die de omslag kan geven of een goed geplaatste ult. maar als je bijvoorbeeld tegen een premade gaat met een decent comp dsn kom je er ook niet als je een beetje kan mikken
Is er al bekend wanneer het seizoen voorbij is ? ik zag mensen in de chat ineens gisteravond zeggen over een paar dagen maar online kan ik het niet vinden.
Persoonlijk ga ik er van uit dat dit einde van deze maand zal zijn. Dit is echter nergens bevestigd, enkel op basis van eerdere seizoenen.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:32:
Is er al bekend wanneer het seizoen voorbij is ? ik zag mensen in de chat ineens gisteravond zeggen over een paar dagen maar online kan ik het niet vinden.
Een voor een de enemy opzoeken is in geen enkele game modus goed. Met hybride en Payload maps heb je simpelweg al wat meer samenwerking door het design van de modus.Splitinfinitive schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:56:
[...]
niet echt mee eens imo. als je team een voor een naar binnen loopt kun je nog zo goed zijn als er een compleet team op de point staat ga je toch wel dood
alle 3 de gamemodi vereisen teamwork. als beide teams er de brui aan geven is het inderdaad individuele skill die de omslag kan geven of een goed geplaatste ult. maar als je bijvoorbeeld tegen een premade gaat met een decent comp dsn kom je er ook niet als je een beetje kan mikken
Ik verwijs je graag naar dit filmpje dat een mede tweaker recent postte: YouTube: Torbjorn Turret Placement Hanamurayinx84 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:42:
Ik ben sinds ik dit gezien heb veel Torbjorn aan het spelen op Hanamura, Volskaya en Anubis en op defend speelt het echt lekker als je die turret posities onder de knie hebt!
Ik heb het gezien inderdaad! Misschien maar eens proberen. Even door de toxicity heenbijten die dat gaat opwekken waarschijnlijkFeihcretsam schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:45:
[...]
Ik verwijs je graag naar dit filmpje dat een mede tweaker recent postte: YouTube: Torbjorn Turret Placement Hanamura
Ik ben sinds ik dit gezien heb veel Torbjorn aan het spelen op Hanamura, Volskaya en Anubis en op defend speelt het echt lekker als je die turret posities onder de knie hebt!
Ik kies Torb altijd heel snel op die maps.yinx84 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:56:
[...]
Ik heb het gezien inderdaad! Misschien maar eens proberen. Even door de toxicity heenbijten die dat gaat opwekken waarschijnlijkRond mijn SR wordt het over het algemeen niet gewaardeerd als je Torb kiest... maar volgens mij was die mede tweaker zelf Master... dus dat zegt ook niet alles.
- Je krijgt minder salt omdat niemand kan zeggen dat je pick niet in de team comp past.
- Ik zie vaak dat als ik wacht, iemand anders Torb picks. En dat diegene er dan echt niets van bakt.
Zelfde met Symetra eigenlijk.
Gisteravond een flink aantal 6vs6 Random potjes gespeeld. Is wel grappig maar af en toe kom je in een team terecht waarmee je alles verliest. Ook al kies je niet ervoor om in hetzelfde team te blijven, toch krijg je dezelfde teamgenoten (misschien door het tijdstip dat er te weinig spelers zijn?). Enige wat dan helpt is de queue verlaten en iets later opnieuw een game zoeken.
Het helpt natuurlijk ook niet mee dat ik de enige rond lvl10 ben haha, ik ben niet zo'n hele grote aanwinst voor het team. Maar de meeste verliezende potjes zijn waarbij iedereen één voor één in het gevecht gaat en insta dood gaat.
Het helpt natuurlijk ook niet mee dat ik de enige rond lvl10 ben haha, ik ben niet zo'n hele grote aanwinst voor het team. Maar de meeste verliezende potjes zijn waarbij iedereen één voor één in het gevecht gaat en insta dood gaat.
Heb de game ook sinds een paar dagen nu dankzij de Taiwan-optie. Maar niet verwacht dat ik het zo'n leuke game zou vinden. Leuk om eindelijk een shooter te hebben waarbij veel mensen daadwerkelijk teamwork gebruiken. Erg knap dat Blizzard een game heeft gemaakt waarbij je daartoe eigenlijk wel verplicht bent.
Ik ben geen supergamer met twitch-reflexes. Maar vermaak me tot nu toe prima. Zodra ik kan spelen zonder VPN (bedankt, dom tele2 modem. Hopelijk vanavond een nieuw modem van ze) en een headset heb of microfoon kan ik er wat meer van genieten
Ik ben geen supergamer met twitch-reflexes. Maar vermaak me tot nu toe prima. Zodra ik kan spelen zonder VPN (bedankt, dom tele2 modem. Hopelijk vanavond een nieuw modem van ze) en een headset heb of microfoon kan ik er wat meer van genieten
t/m 13 februari zie ik staan op battle.netreteck schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:36:
[...]
Persoonlijk ga ik er van uit dat dit einde van deze maand zal zijn. Dit is echter nergens bevestigd, enkel op basis van eerdere seizoenen.
Heb niet iedere pagina doorgespit.
Maar 'Doomfist' zou mogelijk een nieuwe hero zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Lasteraar op 08-02-2017 08:35 ]
Dat is al best oud nieuws.Lasteraar schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:34:
[afbeelding]
^^ haha, ok. Ga het gelijk even kijken.
Wordt er hier vaak via de chat afgesproken om een game te spelen? Zo ja, via discord of teamspeak? (Kun je via TeamSpeak überhaupt chatten?) Lijkt me wel leuk om met jullie een keer samen te gamen maar om nou de hele GoT spelers lijst toe te voegen..
geen mic? Merendeel dat samen wilt spelen gaat dan ook praten met elkaar.Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:53:
Wordt er hier vaak via de chat afgesproken om een game te spelen? Zo ja, via discord of teamspeak? (Kun je via TeamSpeak überhaupt chatten?) Lijkt me wel leuk om met jullie een keer samen te gamen maar om nou de hele GoT spelers lijst toe te voegen..
anders kun je net zo goed met random mensen in een groep gaan zitten.
Overigens merkte ik ook op mijn 2e account dat het zoeken een stuk langer duurt dan op mijn normale account. ik denk toch dat het iets te maken heeft met de MMR en het level.
Mijn MMR trekt nu wat bij en merk dat ik sneller in een potje kom.
[ Voor 19% gewijzigd door fjux op 08-02-2017 13:28 ]
Ik ben niet zo'n pratert haha, heb overigens ook geen mic maar dat is geen excuus. Ik kan dan uiteraard wel naar de opmerkingen van de rest luisteren. En gezien ik toch maar low level ben is mijn input toch nog maar beperkt. Dan heb ik er meer aan om te luisteren wat andere te zeggen hebben. En ik kan indien nodig altijd nog iets typen in de chat ingame. Niet ideaal maar ach.fjux schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:27:
[...]
geen mic? Merendeel dat samen wilt spelen gaat dan ook praten met elkaar.
anders kun je net zo goed met random mensen in een groep gaan zitten.
Overigens merkte ik ook op mijn 2e account dat het zoeken een stuk langer duurt dan op mijn normale account. ik denk toch dat het iets te maken heeft met de MMR en het level.
Mijn MMR trekt nu wat bij en merk dat ik sneller in een potje kom.
Oh, geloof me, het is meestal gewoon gezelligIk_ben_Mark3 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:35:
[...]
Ik ben niet zo'n pratert haha, heb overigens ook geen mic maar dat is geen excuus. Ik kan dan uiteraard wel naar de opmerkingen van de rest luisteren. En gezien ik toch maar low level ben is mijn input toch nog maar beperkt. Dan heb ik er meer aan om te luisteren wat andere te zeggen hebben. En ik kan indien nodig altijd nog iets typen in de chat ingame. Niet ideaal maar ach.
iedereen wordt pas serieus als je comp gaat spelen. (of te vaak wordt doodgemaakt en de tegenstander even wilt inmaken.)
Hoe moet ik die nieuwe sensitivy options zien op PTR?
Hoe snel je van target verspringt? Dus soort van hitbox change op allies?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Haha dat geloof ik goed. Maar ik heb op korte termijn (de komende dagen zegmaar) toch geen microfoon dus ik kan enkel een luisterend oor zijnfjux schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:38:
[...]
Oh, geloof me, het is meestal gewoon gezellig
iedereen wordt pas serieus als je comp gaat spelen. (of te vaak wordt doodgemaakt en de tegenstander even wilt inmaken.)

Maar wat is populairder? Startpost noemt TeamSpeak maar ik weet niet of dat ondertussen al Discord is geworden.
ik denk gewoon een algemene sensitivity voor de player selectie.The Chosen One schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:52:
Hoe moet ik die nieuwe sensitivy options zien op PTR?
Ook harmony and discord orb hebben die sensitivity. een beetje de 'auto target' voor die skills.
Hopelijk nu minder nano boosted lucio's
De BUG teamspeak wordt gewoon nog gebruikt.Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:52:
[...]
Haha dat geloof ik goed. Maar ik heb op korte termijn (de komende dagen zegmaar) toch geen microfoon dus ik kan enkel een luisterend oor zijnversterkt met krachtige woorden in de chat
![]()
Maar wat is populairder? Startpost noemt TeamSpeak maar ik weet niet of dat ondertussen al Discord is geworden.
Top! Thnx, dan ga ik TS maar eens installeren wanneer ik achter m'n pc zit.
Doomfist en zijn handschoen werden al genoemd in de oorspronkelijke Overwatch trailer op Blizzcon 2014.Lasteraar schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:34:
[afbeelding]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ook lijkt er in de laatste patch (iig PTR) een nieuw model voor de payload van numbani in te zitten:Rone schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:40:
[...]
Doomfist en zijn handschoen werden al genoemd in de oorspronkelijke Overwatch trailer op Blizzcon 2014.
https://www.reddit.com/r/...glass_is_broken_doomfist/
die payload vervoert de doomfist hand, en in het nieuwe model lijkt het allemaal niet meer heel te zijn
Bastion krijgt waarschijnlijk dikke buffs. In ptr is alles al live
https://pvplive.net/c/ove...gs-bastion-changes-d-va-b
Ik verwacht eigenlijk meer ellende op de low/middle ranks en meer variatie op de high/top ranks.. Weet nou niet of dit een goede actie is..
Ik verwacht eigenlijk meer ellende op de low/middle ranks en meer variatie op de high/top ranks.. Weet nou niet of dit een goede actie is..
Ik ben ook net begonnen met deze game, erg gaaf. Ik zou graag samen spelen.FunkyFrog#21487
Geen headshots meer en enorme spread in sentry mode zijn nerfs, maar dat maakt niet uit als je een Reinshield op wil vreten. Dat kan nog steeds vanaf elke afstand. Tel daar bij op dat je sneller kunt deployen, een derde meer ammo hebt en meer survivability hebt... ik denk dat Bastion op defense in deze tank meta echt een viable optie gaat zijn. Oprecht een class voor de Defender categorie. Earthshatters gaan wel echt een probleem worden voor de attackers nu in ieder geval.aaaido schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 21:41:
Bastion krijgt waarschijnlijk dikke buffs. In ptr is alles al live
Doordat hij sneller kan deployen kun je makkelijker herpositioneren... en zelfs in recon mode is hij gebuft met meer survivability en meer damage. Goed, hij is alsnog een tweede rang S:76, maar hij kan z'n mannetje staan tegen flankers.
Ik denk dat dive comps een opmars gaan maken ten koste van een tank centric line-up
Je vergeet de damage reduction in sentry modeyinx84 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:52:
[...]
Geen headshots meer en enorme spread in sentry mode zijn nerfs, maar dat maakt niet uit als je een Reinshield op wil vreten. Dat kan nog steeds vanaf elke afstand. Tel daar bij op dat je sneller kunt deployen, een derde meer ammo hebt en meer survivability hebt... ik denk dat Bastion op defense in deze tank meta echt een viable optie gaat zijn. Oprecht een class voor de Defender categorie. Earthshatters gaan wel echt een probleem worden voor de attackers nu in ieder geval.
Doordat hij sneller kan deployen kun je makkelijker herpositioneren... en zelfs in recon mode is hij gebuft met meer survivability en meer damage. Goed, hij is alsnog een tweede rang S:76, maar hij kan z'n mannetje staan tegen flankers.
Ik denk dat dive comps een opmars gaan maken ten koste van een tank centric line-up
ben bang dat bastion hierdoor best sterk gaat worden. die damage reduction is best goed tegen widows ect. maar ben bang dat dit er voor zorgt dat hij heel moeilijk dood te krijgen is. maar dat is even testen wat er gebeurt met reaper en tracer vs. bastion.
Dat valt naar mijn mening onder de survivability die ik noemde bij sentry modefjux schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:12:
[...]
Je vergeet de damage reduction in sentry mode(dacht 35%)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.