ren naar binnen met een monkey en een een attacker en je bent er zo hoor :-)aaaido schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:41:
4 van de 5 potjes CTF waren draw door full defense symmetra + thorbjorn.. Beetje jammer zo..
jep joarie, als je dit nog niet wist weet ik niet in welk pc tijdperk jij zatShrake schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:58:
Crouch zit onder de CTRL knop
En een keer de options/keybinds doorkijken wilt ook nog wel eens helpen. 
Vooral bij Overwatch, genoeg 'hidden' stuff.
Begin CTF steeds erger te vinden, 1 keer verloren, rest alleen maar draws...
Vooral bij Overwatch, genoeg 'hidden' stuff.
Begin CTF steeds erger te vinden, 1 keer verloren, rest alleen maar draws...

[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 25-01-2017 15:47 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Een slechte nerf? Spammende crouch mini DVA met hitbox die overal heen ging..snowD schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:06:
[...]
Ik vind het persoonlijk echt een slechte nerf, geen enkel ander competitive game heeft zo iets.. blijkt maar weer dat als genoeg slechte mensen op het forum huilen de devs het wel aanpassen..
En geen enkele competitive game? CS:Go heeft het ook sinds niet al te lange tijd...
Verder prima patch, nog een kleine 100 puntjes en we zitten in top 500 op PC
Roadhog is meer een buff voor de mensen met goed aim en dva is volgens mij niet sterker of zwakker in de praktijk.
CTF is wel een keiharde win of los momenteel. Heb potjes meegemaakt die binnen paar minuten voorbij zijn. Lucio werkt prima in deze mode.
CTF is wel een keiharde win of los momenteel. Heb potjes meegemaakt die binnen paar minuten voorbij zijn. Lucio werkt prima in deze mode.
Dva is keihard generfed. armor is zoveel beter als health. Ze had een nerf nodig maar vind dit net iets te.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Armor is beter tegen shotgun ammo (veel bullets met weinig damage per hit).The Chosen One schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:59:
Dva is keihard generfed. armor is zoveel beter als health. Ze had een nerf nodig maar vind dit net iets te.
Daarom was Dva veel sterker tegen bijvoorbeeld Reaper (of een andere Dva) dan andere tanks.
Ja, daarom zeg ik ook dat armor > health. 
Tracer, Sombra nog betere voorbeelden. Pakje boter etc.
Tracer, Sombra nog betere voorbeelden. Pakje boter etc.
De crouch ken ik nog wel van de CS, COD en BF periodes maar zag de toegevoegde waarde er niet van in bij deze shooter. Plus dat ik het nog niemand zag gebruiken deed mij ook niet vermoeden dat het er wasnemesis2212 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:21:
[...]
jep joarie, als je dit nog niet wist weet ik niet in welk pc tijdperk jij zat. elke shooter heeft crouch bijna en dan altijd op ctrl knop.
Zometeen maar eens kijken of het een verschil maakt
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
http://www.express.co.uk/...ster-skins-bug-update-Mei
"But some fans have noticed that Mei's waist looks thinner after the update."
Waar maken ze zich weer druk om
[ Voor 20% gewijzigd door rejer op 25-01-2017 20:21 ]
Heb je de rel gemist toen Tracer gay bleek te zijn?rejer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:20:
Op internet is er altijd wel iemand getriggerd.
Waarom was daar een rel om?RocketKoen schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:37:
[...]
Heb je de rel gemist toen Tracer gay bleek te zijn?
Op internet is er altijd wel iemand getriggerd.
Omdat niet iedereen even tolerant is op dat gebied, zeker die Russen en een groot deel Amerikanen kunnen daar niet zo goed tegen. Die nieuwe vice president daar is ook zo'n mafklapper.
- Mensen die homo's haten
- Jongens die in hun fantasie een relatie hadden met Tracer (als waifu)
Ja heb meteen de siliconen pop afbesteldRocketKoen schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:22:
[...]
Winston werkt ook erg goed. Als je de vlag weet te pakken en dan in Q mode gaat krijgen ze je bijna niet meer neer voordat je 'm hebt gecapped.aaaido schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:30:
Beeromaniac
Die eerste is wel erg. Die tweede is wel humorRocketKoen schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:22:
[...]
Nuu
Zeker. Ben alleen nog geen enkel spannend potje tegen gekomen.. Het is vooral heel snel winnen, verliezen of gelijkspel. Heb nog geen een keer 2-2 gehad..Thompson schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:12:
[...]
Winston werkt ook erg goed. Als je de vlag weet te pakken en dan in Q mode gaat krijgen ze je bijna niet meer neer voordat je 'm hebt gecapped.
Had in het begin van de release van die game al waarom denkt iedereen dat ze wat steviger/breder is? Ze zat op Antarctica steenkoud daar dus ze is gewoon flink in gepakt. Was altijd mijn vermoeden alrejer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:01:
Hm, je kan ook denken na al dat rennen is ze afgevallen.
Als je je daar druk om maakt, ben je toch wel klaar voor een bezoekje aan de psychiater ?
Met CTF ben ik alweer klaar, Tracer en Winston zijn daar zo OP dat als ze eenmaal de vlag hebben je er van uit kan gaan dat ze binnen 5 seconden de vlag wel aan de andere kant hebben...
Ik vraag mij af of CTF wel een goede toevoeging is voor Overwatch, de maps zijn te klein voor een goede achtervolging en met 6 man ben je snel klaar als er 2 dood zijn. Met TF(2) was het vaak al een opgave om bij de vijandelijke vlag te komen, laat staan weer veilig terug te komen in je eigen basis en de vlag te cappen.
Ik vraag mij af of CTF wel een goede toevoeging is voor Overwatch, de maps zijn te klein voor een goede achtervolging en met 6 man ben je snel klaar als er 2 dood zijn. Met TF(2) was het vaak al een opgave om bij de vijandelijke vlag te komen, laat staan weer veilig terug te komen in je eigen basis en de vlag te cappen.
Dus zorgen dat ze de vlag niet krijgenCapa schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:50:
Met CTF ben ik alweer klaar, Tracer en Winston zijn daar zo OP dat als ze eenmaal de vlag hebben je er van uit kan gaan dat ze binnen 5 seconden de vlag wel aan de andere kant hebben...
Maar snap wat je bedoeld, CTF is niet de beste spelmode voor overwatch. Het is ook niet voor niets uit de uiteindelijke game gehaald, maar als afwisseling een paar potjes in arcade vind ik wel lachen.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
OMGOD DIKKE "MCDONALDS" AMERIKANEN ZIJN BELEDIGD.rejer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:20:
Nu is er geen fatty chick in hun favourite game
Angelo NL / Global Cargo VTC
Je moet voor de grap gewoon deze video eens kijken:Capa schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:50:
Sinds een paar maanden ook lekker bezig. Had het niet verwacht, maar speel dit nu ipv Titanfall.
Ben nog niet heel erg goed, maar begin het wel aardig door te krijgen.
Speel wisselende karakters. Wissel soms in een potje naar iets wat beter werkt. En soms zie ik een kill op mezelf en probeer dat karakter ook eens.
Waar ik bij de bèta zoiets had van, wat?! Begint het nu wel begrijpelijk te worden.
Ook die mensen die roepen dat er een healer moet komen. Mijn opmerking is dan, "why don't you?"
Waarom iemand anders vragen als je het zelf ook kunt kiezen.
Ben nog niet heel erg goed, maar begin het wel aardig door te krijgen.
Speel wisselende karakters. Wissel soms in een potje naar iets wat beter werkt. En soms zie ik een kill op mezelf en probeer dat karakter ook eens.
Waar ik bij de bèta zoiets had van, wat?! Begint het nu wel begrijpelijk te worden.
Ook die mensen die roepen dat er een healer moet komen. Mijn opmerking is dan, "why don't you?"
Waarom iemand anders vragen als je het zelf ook kunt kiezen.
Omdat je zelf de enige tank bent bijvoorbeeld. Beetje kort door de bocht zo'n reactie.
Wat vind men hier van de Roadhog buff/nerf? Op het battlenet forum zie je al veel topics hierover.
Ik ben op zich blij dat de "bullshit" hooks eruit zijn en dat je de kleinere hitbox heroes (Ana, Hanzo) nu kunt one-shotten.
Tegelijkertijd heb ik er wel moeite mee dat Zarya/Winston (bijna) in één keer doodgeschoten kunnen worden.
Ik ben op zich blij dat de "bullshit" hooks eruit zijn en dat je de kleinere hitbox heroes (Ana, Hanzo) nu kunt one-shotten.
Tegelijkertijd heb ik er wel moeite mee dat Zarya/Winston (bijna) in één keer doodgeschoten kunnen worden.
9/10x is het niet de tank die dat roept maar de Hanzo/Genji/Reaper main..The Chosen One schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:27:
Omdat je zelf de enige tank bent bijvoorbeeld. Beetje kort door de bocht zo'n reactie.
Idd, ik heb het juist nooit van iemand anders gehoord behalve die personen.
En de grap is dat het weinig uit zal halen omdat er tijdens het spelen best wel gewisseld wordt.
Als ik constant als Reinhardt omgelegd wordt, dan kies ik iemand anders. Als ik merk tijdens een potje dat een healer nodig is, dan ga ik uiteraard kijken wat een goede keuze is.
En de grap is dat het weinig uit zal halen omdat er tijdens het spelen best wel gewisseld wordt.
Als ik constant als Reinhardt omgelegd wordt, dan kies ik iemand anders. Als ik merk tijdens een potje dat een healer nodig is, dan ga ik uiteraard kijken wat een goede keuze is.
[ Voor 65% gewijzigd door Arunia op 26-01-2017 13:44 ]
Nou, dat dus.apNia schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:06:
[...]
Je moet voor de grap gewoon deze video eens kijken:
[video]
Blijkbaar "working as intended". Ga ik wel 3v3 of mystery doen voor de weekly lootboxes.
Dit, als tank main kan ik mij hier super hard aan ergeren.. vooral als ze dan zeggen Why dont you play healer..Puc van S. schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:38:
[...]
9/10x is het niet de tank die dat roept maar de Hanzo/Genji/Reaper main..
ik heb aardig wat uurtjes in support tank, vind het leuk maar tracer vind ik ook tof om te spelen.snowD schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:44:
[...]
Dit, als tank main kan ik mij hier super hard aan ergeren.. vooral als ze dan zeggen Why dont you play healer..
heel vaak is het helaas dat wanneer niet ik of een van mijn maten healer picked dat er dan gewoon geen healer/tank is.
voortaan ga ik gewoon battle mercy en met nu 4 emotes equiped kan ik altijd de laugh emote in het gezicht spammen van een genji main
Ik merk dat ik af en met met DVa niet heel happig erop ben om meteen mijn mech te recallen als ik eruit geknald ben en hij weer opgeroepen mag worden. Die proppenschieter van haar is retesterk op medium-long range, waar je in je Mech-vorm kansloos bent.
Inderdaad CTF is niet echt super te noemen. Ik ga weer lekker terug naar 6vs6 Random. Veel leuker en chaotischer
Inderdaad CTF is niet echt super te noemen. Ik ga weer lekker terug naar 6vs6 Random. Veel leuker en chaotischer
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Gisteren samen met twee maten competitive gedaan, terwijl een van hen nog niet gerankt was. Wij zitten zelf rond de 2600-2700, maar aangezien we voor driekwart met niet gerankte mensen geplaatst werden was het wel leuk om bijna alles (vaak met gemak) te winnen. Het was bijna alsof we gewoon echt goed waren in het spel
Ben een beetje laat begonnen na de update en nu lijkt het wel onmogelijk om 3-0 te winnen, omdat iedereen bij zijn vlag kampeertJoarie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:46:
Ben nu level 26 en eindelijk mijn eerste play of the game gekregen. Was Arcade, Brawl met Symmetria. Dat ging echt super lekker. Voorlopig gaat hem dat denk ik niet meer worden
.
Ik vind roadhog een erg leuke character om te spelen (ik zal en moet echt die skin hebben van huidige event, briljant!). Gister voor het eerst sinds de patch gespeeld.Tonymalony schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:27:
Wat vind men hier van de Roadhog buff/nerf? Op het battlenet forum zie je al veel topics hierover.
Ja; Heel soms (maar het valt me heel erg mee) falen je hooks nu door een muurtje o.i.d. Maar ik heb het idee dat het killen ermee alleen maar makkelijker is geworden. Ik zie het dus eerder als een buff dan een nerf. Je moet alleen goed bedenken op welke map/area je speelt om te bepalen of er veel van die onhandige randjes zijn waardoor je hooks misschien falen.
Beeromaniac
Is het een beetje aan te raden om nu nog te beginnen met Overwatch op PS4? Zijn er gamers waar ik nog bij aan kan sluiten?
Zeker de moeite waard. Je kan mij toevoegen psn -->endechaos soms reageer ik niet ben ik gewoon even bezig probeer het gerust nog is dan! Het spel leeft volop en dat zal nog wel even zo blijven!
Add mij anders: Kasvantstad#2745Techno Overlord schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:07:
[...]
Ik speel op PC en zie geen invite.
PSN: kasvantstad
Gewoon een buff als je t mij vraagt iemand hooken is standaard kill zelfs diva na hook en schot erna eruitTonymalony schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:27:
Verbaast me dat Symmetra nog niet generfd is, ze is heel sterk. Maar zal wel te maken hebben met de lage rank waar ik speel. Vaak win ik 1v1 nog van een ReaperArunia schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:21:
Ben nu level 26 en eindelijk mijn eerste play of the game gekregen. Was Arcade, Brawl met Symmetria. Dat ging echt super lekker. Voorlopig gaat hem dat denk ik niet meer worden.
Facts don't care about your feelings
Wat is er eigenlijk mis met Hanzo? Mijn zoon speelt al een tijdje onder mijn account maar zag toen ik meekeek met zijn potjes dat als hij als Hanzo speelde er continu wel iemand zei van Hanzo n00b dit Hanzo n00b dat. En hij deed wel wat hij moest doen, was in Capture the Rooster.
[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 28-01-2017 14:10 ]
Hanzo wordt over het algemeen nogal gehaat, ongeacht het skill level van de speler, en gefeliciteerd met je verjaardag!
[ Voor 20% gewijzigd door JST94 op 28-01-2017 14:32 ]
Hehe bedanktJST94 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:31:
Hanzo wordt over het algemeen nogal gehaat, ongeacht het skill level van de speler, en gefeliciteerd met je verjaardag!
Dva krijgt een buff, de minimale range van haar DM wordt verwijdert, met andere woorden, je kunt straks niet meer gehit worden als je DM op hebt en een bacon in je gezicht staat.
En dan ook nog een paarse en blauwe... lekker hoorThomas schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:15:
Twee keer goud uit een box.
[afbeelding]
En dan ook nog eens de nieuwe Zen skin!
Same. Had alweer een tijdje niet gespeeld, en de boxen van het winter event waren (bijna) altijd drie keer niks. Een keertje zo veel geluk is erg fijnyinx84 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 06:08:
[...]
En dan ook nog een paarse en blauwe... lekker hoorben meestal al blij met èèn paarse tegenwoordig!
Sinds gister weer hard overwatch aan het vlammen. Op zoek naar wat mede fanaten op de PS4 die het spel enigszins in de vingers hebben:) vooral voor wat ranked potten nu en dan.
Mijn psn is iWaveoff
Mijn psn is iWaveoff
Omdat als je een noob bent met Hanzo, je het spel makkelijk kan verkloten. Veel makkelijker dan als je bijv. Junkrat kiest. In de stats kun je ook zien dat Hanzo een hele matige winrate heeft: http://masteroverwatch.com/heroesCarthrax schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:10:
Wat is er eigenlijk mis met Hanzo? Mijn zoon speelt al een tijdje onder mijn account maar zag toen ik meekeek met zijn potjes dat als hij als Hanzo speelde er continu wel iemand zei van Hanzo n00b dit Hanzo n00b dat. En hij deed wel wat hij moest doen, was in Capture the Rooster.
Precies dit jaYoshiBignose schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:00:
[...]
Omdat als je een noob bent met Hanzo, je het spel makkelijk kan verkloten. Veel makkelijker dan als je bijv. Junkrat kiest. In de stats kun je ook zien dat Hanzo een hele matige winrate heeft: http://masteroverwatch.com/heroes
Vindt wel dat ze een eerlijke kans verdienen want een goede hanzo kan ook erg nuttig zijn... het blijft echter wel een hero die de nodige skill vereist. Met soldier67 ben je al vrij snel nuttiger als je wat minder skilled bent.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Dacht dat ik met kerst de laatste dag al had gespeelt enige skins die ik nog wou waren Tracer en Zenyatta.Thomas schreef op maandag 30 januari 2017 @ 08:27:
[...]
Same. Had alweer een tijdje niet gespeeld, en de boxen van het winter event waren (bijna) altijd drie keer niks. Een keertje zo veel geluk is erg fijn.
En net genoeg geld voor 1.
Dag erna bleek het event nog actief te zijn nog een level om hoog gegaan. En had Tracer ineens dubbel
Ik vind dat met D Va ook. Vrij recht toe recht aan hero. Kan je weinig mis mee doen.dawofl schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:53:
[...]
Precies dit jade gemiddelde hanzo speler vind zichzelf ook nog eens "zeer waardevol" want hij schiet wel eens raak en weigert daarom ook te switchen.
Vindt wel dat ze een eerlijke kans verdienen want een goede hanzo kan ook erg nuttig zijn... het blijft echter wel een hero die de nodige skill vereist. Met soldier67 ben je al vrij snel nuttiger als je wat minder skilled bent.
Tanky, geen reloads, simpele second ability en een redelijk makkelijke ult.
Wat is het ranking systeem toch ongelofelijk kut zeg. Win er vier achter elkaar. Vervolgens verlies ik er twee. nu ben ik minder ranking dan toen ik startte. Hoe moet ik klimmen als dit zo achterlijk ontworpen is...
Wss heb je gewonnen van mensen die lagere ranking zijn waardoor je minder punten krijgt dan wanneer je van hoger gerankte mensen wint. Daarna heb je ook verloren van misschien nog wel lager gerankte mensen waardoor er meer punten afgaat dan je wint.Zironako schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:53:
Wat is het ranking systeem toch ongelofelijk kut zeg. Win er vier achter elkaar. Vervolgens verlies ik er twee. nu ben ik minder ranking dan toen ik startte. Hoe moet ik klimmen als dit zo achterlijk ontworpen is...
Niks geks aan.
Er zaten bij beide potjes nog geen vijf rating tussen de teams. Van een win krijg je 15-20 punten. Als je verliest zak je meteen 30-40. Ongelofelijk kut. Vind Overwatch een fantastische game, maar soms i het zo gigantisch frustrerend.FrankoNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:55:
[...]
Wss heb je gewonnen van mensen die lagere ranking zijn waardoor je minder punten krijgt dan wanneer je van hoger gerankte mensen wint. Daarna heb je ook verloren van misschien nog wel lager gerankte mensen waardoor er meer punten afgaat dan je wint.
Niks geks aan.
Dan vindt het systeem blijkbaar dat je te hoog ben ingeschaald.Zironako schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:56:
[...]
Er zaten bij beide potjes nog geen vijf rating tussen de teams. Van een win krijg je 15-20 punten. Als je verliest zak je meteen 30-40. Ongelofelijk kut. Vind Overwatch een fantastische game, maar soms i het zo gigantisch frustrerend.
Had ik met SC2 ook, ik won: 18 punten, verlies: 34 punten eraf.
Lijkt me sterk. Heb een flinke tijd op 3k gespeeld en nu speel ik op 2850 waarbij ik het gevoel heb dat ik het meest nuttig ben in de teams waarin ik speel (speel soldier/zenyatta vooral). Dit komt normaal eigenlijk nooit voor, maar valt me net op. Achja, was even tilt is weer wat gezakt. Maar weer verder spelen, wil weer terug richting de 3k.FrankoNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:58:
[...]
Dan vindt het systeem blijkbaar dat je te hoog ben ingeschaald.
Had ik met SC2 ook, ik won: 18 punten, verlies: 34 punten eraf.
Verwijderd
Als je goed genoeg bent kom je heus wel weer op de 3k. Staar je niet blind op de rating. Het is ook slechts een indicatie. Genoeg mensen die rond dezelfde rating spelen en alsnog een grote skill-gap hebben.Zironako schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:01:
[...]
Lijkt me sterk. Heb een flinke tijd op 3k gespeeld en nu speel ik op 2850 waarbij ik het gevoel heb dat ik het meest nuttig ben in de teams waarin ik speel (speel soldier/zenyatta vooral). Dit komt normaal eigenlijk nooit voor, maar valt me net op. Achja, was ff tilt is weer wat gezakt. Maar weer verder spelen, wil weer terug richting de 3k.
Grappig. Ik geloof dat Ana echt een meta character is, maar als ik sorteer op winrate staat ze 4 na laatste. Dus ik weet niet hoeveel waarde je aan dat lijstje moet hechten. Maar ik ben het wel met je eensYoshiBignose schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:00:
Omdat als je een noob bent met Hanzo, je het spel makkelijk kan verkloten. Veel makkelijker dan als je bijv. Junkrat kiest. In de stats kun je ook zien dat Hanzo een hele matige winrate heeft: http://masteroverwatch.com/heroes
Tja, daar heb meteen het punt dat zo'n lijstje met data van alle spelers niet "klopt" Ana is idd meta, maar het is een stuk lastiger healen met haar dan met een van de andere healers. Daardoor is ze ook een stuk lastiger te spelen in de lagere ranks (je moet immers redelijke aim hebben) en zal er in de lagere ranks ook meer mee verloren worden.Maranello schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:14:
[...]
Grappig. Ik geloof dat Ana echt een meta character is, maar als ik sorteer op winrate staat ze 4 na laatste. Dus ik weet niet hoeveel waarde je aan dat lijstje moet hechten. Maar ik ben het wel met je eens
Dit is niet de overwatch subreddit en dit soort reactie's kun je dus beter achterwege laten
[ Voor 85% gewijzigd door Gropah op 30-01-2017 20:37 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door YoshiBignose op 30-01-2017 15:28 ]
Zelf schommel ik ook constant tussen de 28xx en 32xxZironako schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:01:
[...]
Lijkt me sterk. Heb een flinke tijd op 3k gespeeld en nu speel ik op 2850 waarbij ik het gevoel heb dat ik het meest nuttig ben in de teams waarin ik speel (speel soldier/zenyatta vooral). Dit komt normaal eigenlijk nooit voor, maar valt me net op. Achja, was even tilt is weer wat gezakt. Maar weer verder spelen, wil weer terug richting de 3k.
Als ik Overwatch 2e hands koop voor de PS4, kan ik dan zonder problemen online spelen? Of is er één of andere online/multiplayer code nodig?
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Geen code voor nodig. Ik neem de game ook regelmatig mee naar mijn broer om daar een potje te spelen.jordyyyys schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:05:
Als ik Overwatch 2e hands koop voor de PS4, kan ik dan zonder problemen online spelen? Of is er één of andere online/multiplayer code nodig?
En rank is zeker niet het belangrijkste nee, maar ik stel altijd wel een doel voor mezelf om me te motiveren om door te spelen. Qua persoonlijkheid ben ik ook best competitief ingesteld, dus vind tegenslagen altijd erg vervelend.
Is er een manier om Friend request te traceren? vandaag alleen in gelogt geweest op Battle.net en later op de dag een request binnen gekregen.
Speelde vorig seizoen ook op 3k, alleen na wat slechte placement matches 2400 geworden en nu niet hoger dan 2700 gekomen dankzij geweldige Hanzo's, Genji's en Widosmakers op defenceVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:02:
[...]
Als je goed genoeg bent kom je heus wel weer op de 3k. Staar je niet blind op de rating. Het is ook slechts een indicatie. Genoeg mensen die rond dezelfde rating spelen en alsnog een grote skill-gap hebben.
Voor degenen die Overwatch voor de PC nog niet hebben, of wellicht iemand kent die twijfelt; voor €19,35 kan je 'm in de Taiwanese Battle.net Shop halen. Gewoon met PayPal betalen, geen region lock!
Is nog nooit zo goedkoop geweest geloof ik.
https://tw.battle.net/shop/en/product/overwatch
Is nog nooit zo goedkoop geweest geloof ik.

Hoe bedoel je dit? Waar een request vandaan komt?Psyonara schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:06:
Is er een manier om Friend request te traceren? vandaag alleen in gelogt geweest op Battle.net en later op de dag een request binnen gekregen.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Ja ik ook als S76 speler. Er is geen enkele hero die een team zo van de leg kan krijgen als een Pharah... vooral omdat je wat coördinatie nodig hebt die lastig te organiseren is in solo queue. Zodra er een Pharah in het andere team zit neemt m'n dps een nosedive en zijn m'n potjes een stuk stressvoller als soldierraro007 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:35:
Ik wil een pharah nerf...
Ze is opzich wel balanced dus zal niet snel gebeuren.
Dat is natuurlijk het hele concept van overwatchyinx84 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:41:
[...]
Ja ik ook als S76 speler. Er is geen enkele hero die een team zo van de leg kan krijgen als een Pharah... vooral omdat je wat coördinatie nodig hebt die lastig te organiseren is in solo queue. Zodra er een Pharah in het andere team zit neemt m'n dps een nosedive en zijn m'n potjes een stuk stressvoller als soldierpuur en alleen omdat je haar in de tang moet houden en geen kansen kan laten geven.
Ze is opzich wel balanced dus zal niet snel gebeuren.
als jouw team geen hitscan heeft (bijvoorbeeld soldier) en de tegenstander een phara ben je gewoon de lul.
Je "moet" dan een hitscan kiezen om het phara lastig te maken.
Maar een goede phara is heel lastig te counteren met soldier. maar je houd haar dan wel bezig zodat ze de rest van jouw team niet sloopt.
goede phara = goed positioning + afstand houden van soldier. (of hem natuurlijk recht in zijn smoel afmaken) Phara heeft namelijk geen damage dropoff, soldier wel, als ze een aardige afstand houd doet soldier veel minder damage, en kan ze wegduiken/healing opzoeken. maar uiteraard vergt dit ook meer skill van phara om alsnog raak te schieten van die afstand
Ik niet, ze is eindelijk nuttig geworden. Gewoon zorgen voor een goede Soldier in je team (of zelf wisselen naar Soldier) en haar afmaken. Als je goed werk doet switched de Pharah vanzelf.raro007 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:35:
Bastion krijgt wat aanpassingen in de PTR: https://us.battle.net/for...52612877?page=17#post-325
Ik moet zeggen dat ik als Reinhardt nu toch al best wel moeite heb met de Bastion, die is vrij rap door de barrier heen. Als z'n repair mode straks ook nog werkt als hij kan lopen en het stopt niet als hij geraakt wordt, dan wordt het wel erg lastig om hem te slopen op afstand.
Ik moet zeggen dat ik als Reinhardt nu toch al best wel moeite heb met de Bastion, die is vrij rap door de barrier heen. Als z'n repair mode straks ook nog werkt als hij kan lopen en het stopt niet als hij geraakt wordt, dan wordt het wel erg lastig om hem te slopen op afstand.
Speelde laatst een potje waarbij de pharah een healing orb had + mercy pocket..... en mijn team maar zeuren omdat ik S76 speeldeEnigmaNL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:49:
[...]
Ik niet, ze is eindelijk nuttig geworden. Gewoon zorgen voor een goede Soldier in je team (of zelf wisselen naar Soldier) en haar afmaken. Als je goed werk doet switched de Pharah vanzelf.
Maar goed pharah heeft geen nerf nodig alles is te counteren
Als reinhardt dien jij ook uit de line of sight te blijven van een bastion. die sloopt je schild binnen een paar seconden, en daarna bij jij useless geworden.Capa schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:03:
Bastion krijgt wat aanpassingen in de PTR: https://us.battle.net/for...52612877?page=17#post-325
Zorg er dan voor dat je team genoten bastion counteren. (genji, phara ect)
als ze dat niet doen heeft rein gewoon geen zin en kun je beter switchen naar iets anders.
Bastion is op dit moment gewoon amper te spelen in comp, alleen als je snel het schild neer moet krijgen om door een choke heen to pushen, maar je wordt zoooooo makkelijk gecounterd dat je binnen notime dood bent.
Is het enige verschil met de origins versie de Skins? Wat boeien deze Skins? Is dat vergelijkbaar met League of legends en skins? Kun je ingame ook punten verdienen om Skins gratis te kopen? Of eventueel via geld Skins kopen ingame? (Wat ik waarschijnlijk toch nooit zal doen dan)Fuwor schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 01:37:
Voor degenen die Overwatch voor de PC nog niet hebben, of wellicht iemand kent die twijfelt; voor €19,35 kan je 'm in de Taiwanese Battle.net Shop halen. Gewoon met PayPal betalen, geen region lock!
Is nog nooit zo goedkoop geweest geloof ik.![]()
@wardjj thanks, ik heb nu een smurf accountIk_ben_Mark3 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:23:
[...]
Is het enige verschil met de origins versie de Skins? Wat boeien deze Skins? Is dat vergelijkbaar met League of legends en skins? Kun je ingame ook punten verdienen om Skins gratis te kopen? Of eventueel via geld Skins kopen ingame? (Wat ik waarschijnlijk toch nooit zal doen dan)
en ja dat is het enige verschil.
In het begin dacht ik ook, wat boeien die skins nou, maar nu zit ik iedere keer direct mijn lootboxen te openen en als een klein kind te hopen dat er iets leuks in zit
Je krijgt inderdaad een aantal skins die je (tot op heden) niet op een andere manier kunt bemachtigen.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:23:
[...]
Is het enige verschil met de origins versie de Skins? Wat boeien deze Skins? Is dat vergelijkbaar met League of legends en skins? Kun je ingame ook punten verdienen om Skins gratis te kopen? Of eventueel via geld Skins kopen ingame? (Wat ik waarschijnlijk toch nooit zal doen dan)
Als je daar niets om geeft, heeft de Origins versie verder niet zoveel toegevoegde waarde.
De overige skins kun je gewoon met ingame currency kopen (krijg je bijv. uit een lootbox of wanneer je een duplicate skin uit een lootbox haalt)
De lootboxes zijn een iteratief proces (1 lootbox voor elke level die je stijgt en hier een daar "gratis" lootboxes tijdens bepaalde events"). Uiteraard zijn de lootboxes ook te koop. Of dat het waard is, moet iedereen zelf bepalen
Zoiets, ja in ieder geval een notering via wie ze komen betreft andere mensen in je lijst oid.Tormbo schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:11:
[...]
Hoe bedoel je dit? Waar een request vandaan komt?
Als het uit het niets komt dan is het nee.
Volgens mij niet. Sta je hier in de spelerslijst van tweakers? Misschien heeft daar iemand je van toegevoegd.Psyonara schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:36:
[...]
Zoiets, ja in ieder geval een notering via wie ze komen betreft andere mensen in je lijst oid.
Als het uit het niets komt dan is het nee.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Ik accepteer ook gewoon alles, er is altijd een friend delete + block dus als het spam is oid dan gewoon block + report, nergens meer last van.Tormbo schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:37:
[...]
Volgens mij niet. Sta je hier in de spelerslijst van tweakers? Misschien heeft daar iemand je van toegevoegd.
Gewoon met Ana uit de lucht schieten. Zo gedaan.raro007 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:35:
Ze willen aardig wat changes aan Bastion gaan doen voor de volgende PTR.
Here are some high level stuff we're likely to have testable in the next PTR:
Recon Mode - Lowered spread and increased magazine size, to help with general viability in this mode.
Sentry Mode - We're looking at focusing this mode into more of a tank-buster and barrier-buster mode, while also making it feel less suicidal to be transformed. To that end we're testing stuff like increased spread and removing headshots, but taking less damage while transformed.
Self-Repair - We've been testing a few big changes to this that are feeling really good so far. Currently our internal build has Bastion able to use Self-Repair while moving and also having it no longer interrupted when taking damage. To balance that out it is now on a resource system (similar to the route D.Va's defense matrix went). These changes have turned this ability from a more niche rarely used ability, to a much more powerful and core survivability tool.
We're still testing and tweaking things with Bastion but we'll hopefully have a PTR build coming fairly soon so you guys can try it out!
Werd tijd, want was de laatste tijd zo goed als waardeloos. Het kan heel soms wel werken hoor (liefst met een Mercy of Rein) maar in de meeste gevallen gaat het gewoon fout. Hoop dat Bastion eindelijk weer speelbaar wordt dan, zonder verrot gescholden te worden.
Ik vind het wel grappig dat er dingen aangepast worden en dat mensen bepaalde characters een drama vinden om tegen te spelen.
Als ik Pharah speel, moet ik echt opletten waar ik haar ultimate gebruik. Zo vaak dat ik die gebruik en ze roept: "Justi...." dood.
Bastion is op zich niet zo iritant om te spelen. Wel als je geen shield meer hebt met Rein.
Welke wel annoying is, is die dwerg met zijn turret.
Als ik hem zelf speel, dan raakt hij nauwelijks wat en is hij constant kapot, maar een ander krijg ik dat ding niet stuk zonder zelf dood te gaan.
Gisteren Arcade gespeeld omdat deze weer gereset was. Was al Hog en die skater. Heel erg lachen. Vooral in het level met de pit in het midden (je kunt al zien waarom ik slecht met sommige chars speel
).
Als ik Pharah speel, moet ik echt opletten waar ik haar ultimate gebruik. Zo vaak dat ik die gebruik en ze roept: "Justi...." dood.
Bastion is op zich niet zo iritant om te spelen. Wel als je geen shield meer hebt met Rein.
Als ik hem zelf speel, dan raakt hij nauwelijks wat en is hij constant kapot, maar een ander krijg ik dat ding niet stuk zonder zelf dood te gaan.
Gisteren Arcade gespeeld omdat deze weer gereset was. Was al Hog en die skater. Heel erg lachen. Vooral in het level met de pit in het midden (je kunt al zien waarom ik slecht met sommige chars speel
Staan hier paar posts terug wat youtube filmpjes van een tweaker over turret placement met Bjorn (de dwerg)Arunia schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:06:
Ik vind het wel grappig dat er dingen aangepast worden en dat mensen bepaalde characters een drama vinden om tegen te spelen.
Als ik Pharah speel, moet ik echt opletten waar ik haar ultimate gebruik. Zo vaak dat ik die gebruik en ze roept: "Justi...." dood.![]()
Gisteren Arcade gespeeld omdat deze weer gereset was. Was al Hog en die skater. Heel erg lachen. Vooral in het level met de pit in het midden (je kunt al zien waarom ik slecht met sommige chars speel).

*edit* YouTube: Rutger Smit
[ Voor 4% gewijzigd door dawofl op 31-01-2017 11:40 ]
Die dwerg met z'n turret is heel afhankelijk van juiste turret placement. Bovendien mist hij nooit, dus als hij nauwelijks wat raakt in jouw geval, dan betekent dat hij nauwelijks kan schieten
Op zich prima wijzigingen maar toch is Bastion momenteel helemaal niet slecht, spelers laten hem gewoon vaak links liggen omdat je veel commentaar krijgt (net als bij Bjorn).Ricmaniac schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:54:
Ze willen aardig wat changes aan Bastion gaan doen voor de volgende PTR.
[...]
Pak hem voor de start van een payload map regelmatig tegenwoordig voor de eerste push en met enige regelmaat verras je de vijand ermee en maak je een flinke eerste push.
Het is dan wel zo dat ik hem rest van de game niet meer gebruik..misschien dat het met deze aanpassingen iets intressanter wordt.
Dat was een beetje het zelfde probleem dat Symmetra ook had voor de buff. Op eerste punt in def. was de teleporter handig en daarna werd ze niet meer gekozen. Waarschijnlijk ze Bastion ook meer zo krijgen waardoor je de hele match met Bastion kan spelen ipv alleen als verrassing.
Uiteraard ligt het volledig aan mij
.
Zo goed ben ik nog niet. Vind het leuk om te spelen en hou ook wel van de Arcade mode en dan vooral Brawl. 1vs1 lukt me niet. Hooguit 1 win van de 3 potjes oid.
Ik moet altijd lachen om de brawl met Pharah en Mercy. Ik speel normaal eigenlijk wel vaak Pharah, maar tijdens dat potje speel ik meestal Mercy. Healen en met shift mee floaten. Vreemd genoeg krijg ik dan ook wel 2 Pharah dood met mijn pistool. Dan voel je je ook echt wel awesome.
Zo goed ben ik nog niet. Vind het leuk om te spelen en hou ook wel van de Arcade mode en dan vooral Brawl. 1vs1 lukt me niet. Hooguit 1 win van de 3 potjes oid.
Ik moet altijd lachen om de brawl met Pharah en Mercy. Ik speel normaal eigenlijk wel vaak Pharah, maar tijdens dat potje speel ik meestal Mercy. Healen en met shift mee floaten. Vreemd genoeg krijg ik dan ook wel 2 Pharah dood met mijn pistool. Dan voel je je ook echt wel awesome.
Jammer dat die niet als gift gekocht kan worden. Aan de andere kant kan ik hem ook voor mijn vrouw kopen wanneer ze toch wil gaan spelen.Fuwor schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 01:37:
Is nog nooit zo goedkoop geweest geloof ik.![]()
Ik moet zeggen dat dit spel prima bevalt! Van het weekend even geleend van mijn broertje op de PS4 en heb hem gister voor de PC gekocht!
Speel wel LoL, BF1 enz maar dit is toch weer eens iets anders! Speel samen met een vriend en we levelen al aardig, vroegen ons af of er mensen zijn waar we welkom zijn? Zijn zeker niet slecht maar ook nog geen top of the bill. Teamwork is wat we zoeken :-) Ohja en winnen uiteraard!
Mijn BattleNet (PC): TheLarger#2849 en die van hem: Xiscon#2922
Speel wel LoL, BF1 enz maar dit is toch weer eens iets anders! Speel samen met een vriend en we levelen al aardig, vroegen ons af of er mensen zijn waar we welkom zijn? Zijn zeker niet slecht maar ook nog geen top of the bill. Teamwork is wat we zoeken :-) Ohja en winnen uiteraard!
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Ik ben altijd in om met mensen samen te spelen, Thompson#2265TheLarger1 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:21:
Ik moet zeggen dat dit spel prima bevalt! Van het weekend even geleend van mijn broertje op de PS4 en heb hem gister voor de PC gekocht!
Beeromaniac
kijk anders even in de Topic start onder het kopje: Tweakers MultiplayTheLarger1 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:21:
Staat onder andere de TS server van BUG, altijd gezellig!
Ik heb overwatch maandag aangeschaft. (Ps4)
Lang getwijfeld. Nu ik het gespeeld heb, heb ik wel spijt dat ik het niet eerder aangeschaft heb.
Psn spelers mogen mij steeds toevoegen.
Lang getwijfeld. Nu ik het gespeeld heb, heb ik wel spijt dat ik het niet eerder aangeschaft heb.
Psn spelers mogen mij steeds toevoegen.
Komen er nog filmpjes van de overige maps?ErA schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:36:
Nou, na jullie enthousiaste reacties heb ik vandaag maar volskaja en anubis gedaan.
Het lukt me niet om het kort en bondig te houden![]()
YouTube: Torbjorn Turret Placement Hanamura
[video]
[video]
Ik maak vaak gebruik van een aantal van je tips! Speel nu op defence meestal Torbjorn op deze maps en meestal met succes.
Beeromaniac
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.