Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:00
aaaido schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:29:
In de lagere ranks (onder 2500) wil bijna niemand support spelen... Wat is dat toch? Zie vaak genoeg team composities met 3 dps, junkrat en met geluk een tank. Op defense is dit vaak op voorhand al gedoemd te mislukken..

Het zou zo fijn zijn als mensen eens de voice chat of een paar filmpjes op yt kijken met tips.
Iedereen wil zoals Seagull,Ster,IDDQD of een andere pro-player zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

In de lagere ranks (onder 2500) wil bijna niemand support spelen... Wat is dat toch? Zie vaak genoeg team composities met 3 dps, junkrat en met geluk een tank. Op defense is dit vaak op voorhand al gedoemd te mislukken..

Het zou zo fijn zijn als mensen eens de voice chat of een paar filmpjes op yt kijken met tips.
moah ik ben nu niet bepaalde hoge rank ben net aan plat, een lose en ik ben weer gold. Ik speel graag support alleen heb ik de laatste tijd in quickplay gewoon er schijt aan, als ik join dan zitten er 9/10 een instalock genji, hanzo of widow in het spel. Dan heb ik gewoon geen zin om bijvoorbeeld een controlpoint te spelen.

eerst gaf ik nog wel eens het voordeel van de twijfel, maar als ik van die 9/10 keer bij de tegenstander wel een fatsoendelijke 2/2/2 comp zie dan baal ik daar enorm van. Soms heeft de genji/widow nog wel eens de common sense om te switchen als ze keihard gecounterd worden door hun winston, maar vaak doen ze dit niet. Als je dan als support ook nog de hele tijd een tracer achter je reet aan hebt zitten dan ben je het op een gegeven moment wel zat.

verder kun je zelf wel tank/healer pakken maar in beide gevallen heb je ze allebei nodig. Een tank is immers geen tank zonder healer en zonder protectie kan een healer zijn werk ook niet fatsoendelijk doen.

Tunnelvisie is ook gewoon een probleem, ik kan typen in chat, ik kan in voicechat zitten. Maar flankers gaan gewoon ongestoord verder met de backline te killen.

Het allerergste is als je reinhardt de choke staat te pushen en een tracer kan gewoon vrij damage dealen terwijl er een mcree langs je staat.

Ik verwacht vaak dat ik dan gewoon met een lage mmr zit. Maar rondkijkend naar player ranks zit 90% in plat of diamond en zo nu en dan een gold als ze samen in een party zitten.

maar weer genoeg gerant Ik krijg wat ik verdien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 18-09 23:12

Misschien moet je m'n invite eens accepteren op PS4 :) Ik speel ranked alleen maar lucio dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 22:35
Spud82 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Misschien moet je m'n invite eens accepteren op PS4 :) Ik speel ranked alleen maar lucio dit seizoen.
sorry sorry sorry. Elke keer als je mij invite zit ik net in een potje of ben ik van plan om te stoppen.

Zal er op letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 18-09 23:12
Haha is cool man komt goed 😀
Meestal zijn we met 3, 4 of 5 dus je bent welkom!

[ Voor 41% gewijzigd door Spud82 op 21-01-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Splitinfinitive schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:25:
[...]

moah ik ben nu niet bepaalde hoge rank ben net aan plat, een lose en ik ben weer gold. Ik speel graag support alleen heb ik de laatste tijd in quickplay gewoon er schijt aan, als ik join dan zitten er 9/10 een instalock genji, hanzo of widow in het spel. Dan heb ik gewoon geen zin om bijvoorbeeld een controlpoint te spelen.

eerst gaf ik nog wel eens het voordeel van de twijfel, maar als ik van die 9/10 keer bij de tegenstander wel een fatsoendelijke 2/2/2 comp zie dan baal ik daar enorm van. Soms heeft de genji/widow nog wel eens de common sense om te switchen als ze keihard gecounterd worden door hun winston, maar vaak doen ze dit niet. Als je dan als support ook nog de hele tijd een tracer achter je reet aan hebt zitten dan ben je het op een gegeven moment wel zat.

verder kun je zelf wel tank/healer pakken maar in beide gevallen heb je ze allebei nodig. Een tank is immers geen tank zonder healer en zonder protectie kan een healer zijn werk ook niet fatsoendelijk doen.

Tunnelvisie is ook gewoon een probleem, ik kan typen in chat, ik kan in voicechat zitten. Maar flankers gaan gewoon ongestoord verder met de backline te killen.

Het allerergste is als je reinhardt de choke staat te pushen en een tracer kan gewoon vrij damage dealen terwijl er een mcree langs je staat.

Ik verwacht vaak dat ik dan gewoon met een lage mmr zit. Maar rondkijkend naar player ranks zit 90% in plat of diamond en zo nu en dan een gold als ze samen in een party zitten.

maar weer genoeg gerant Ik krijg wat ik verdien :+
Haha mooi he. Ik speel t meeste met zen, zowel in comp of qp. Die insta locks heeft iedereen last van, maar met zen kan het soms wel goed uitpakken. Als iedereen squishy dps gaat kan je t qua heals makkelijk af. Het enige wat ik dat "tuig" dan mee geef is volg de discord, en aangezien de meesten van dat volk zich alleen maar druk maken om potg en k/d doen ze dat ook, en goeie dps lui weten zich wel raad met discord. Ok, als ze nooit groupen is t hopeloos, maar ik probeer t ook al is t maar qp het positief te benaderen.

Zen heeft wel wat bescherming nodig en die ga je bijna niet krijgen met i need healing spammende k/d gasten, maar t is ook een aardige training om jezelf te verdedigen. Zolang niemand de jump op je heeft kun je je heel goed weren. Ben nu al een stuk beter in de 1v1 tegen reaper, tracer en genji, sombra kan de pleuris krijgen.

Wanneer ik er klaar mee ben pak ik tracer en spam ik i need healing als n bezetene, maar let waar dat kan wel op m'n support als ie aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

CrapperDeCrap schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:48:
[...]

Haha mooi he. Ik speel t meeste met zen, zowel in comp of qp. Die insta locks heeft iedereen last van, maar met zen kan het soms wel goed uitpakken. Als iedereen squishy dps gaat kan je t qua heals makkelijk af. Het enige wat ik dat "tuig" dan mee geef is volg de discord, en aangezien de meesten van dat volk zich alleen maar druk maken om potg en k/d doen ze dat ook, en goeie dps lui weten zich wel raad met discord. Ok, als ze nooit groupen is t hopeloos, maar ik probeer t ook al is t maar qp het positief te benaderen.

Zen heeft wel wat bescherming nodig en die ga je bijna niet krijgen met i need healing spammende k/d gasten, maar t is ook een aardige training om jezelf te verdedigen. Zolang niemand de jump op je heeft kun je je heel goed weren. Ben nu al een stuk beter in de 1v1 tegen reaper, tracer en genji, sombra kan de pleuris krijgen.

Wanneer ik er klaar mee ben pak ik tracer en spam ik i need healing als n bezetene, maar let waar dat kan wel op m'n support als ie aanwezig is.
ach als eentje die als eerste dps in locked die klaagt over geen healer. dan ga ik vanaf nu gewoon battle mercy maar heal alleen mijzelf.

in comp ben ik dan weer meer gewillig om healer te spelen.

Zen is ook wel leuk maar na 18 uur wil je ook wel eens wat anders 😊

in other news

eindelijk een orbital dropshot reinhardt play :+

http://plays.tv/video/588...-orbital-dropshock-hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik kan overwatch alleen in borderless
Windows modus spelen ipv fullscreen omdat bij hij bij fullscreen instant naar desktop klapt. Ik las ergens dat je last kan hebben van inputlag. Volgens mij heb ik dat niet of is valt het amper op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hier toevallig gistermiddag iemand die eerst engels aan het praten was totdat duidelijk werd dat we vrijwel allemaal nederlands waren? Dat was een prettige groep :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:03

Thompson

Beeromaniac

Pff nou iedereen z'n hoogste rank in competitive weer heeft gehaald beginnen er echt weer meer trolls te komen... Net een ranked game waarbij er instalock een bastion, hanzo en genji in m'n team zaten. Op defence en attack volskaya.

Hebben ook geen woord gezegd en faalden hard. Dat verpest echt het spel :(

Gisteravond 5 uur lang met een 6-man team competitive gespeeld, dan blijft het echt een briljant spel. Maar solo Q is echt gewoon een loterij op je een leuk team hebt wat gewoon speelt voor de winst of een team met toxics.

[ Voor 26% gewijzigd door Thompson op 22-01-2017 13:11 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Thompson schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:10:
Pff nou iedereen z'n hoogste rank in competitive weer heeft gehaald beginnen er echt weer meer trolls te komen... Net een ranked game waarbij er instalock een bastion, hanzo en genji in m'n team zaten. Op defence en attack volskaya.

Hebben ook geen woord gezegd en faalden hard. Dat verpest echt het spel :(

Gisteravond 5 uur lang met een 6-man team competitive gespeeld, dan blijft het echt een briljant spel. Maar solo Q is echt gewoon een loterij op je een leuk team hebt wat gewoon speelt voor de winst of een team met toxics.
Probleem is dat het rankingssysteem op één of andere manier niet deugt. Als ik zie dat er mensen dit seizoen Grandmaster aantikken terwijl ze vorig seizoen niet verder kwamen dan Platinum dan kan dat niet kloppen. En Master is de nieuwe Diamond geworden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shirohige
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-03 18:39
Eindelijk mijn master rank gehaald gister. 3504

Durf niet meer te spelen want 1 loss is weer back to diamond. Helaas zal 't wel moeten binnen 7 dagen:( feelsbadman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
A_D schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:25:
Eindelijk mijn master rank gehaald gister. 3504

Durf niet meer te spelen want 1 loss is weer back to diamond. Helaas zal 't wel moeten binnen 7 dagen:( feelsbadman
Haha das wel omgekeerde wereld, niet weer willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Laatst online: 02-09 17:31
Thompson schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:10:
... Net een ranked game waarbij er instalock een bastion, hanzo en genji in m'n team zaten.
Alle 3 in 1 potje is natuurlijk wel zuur, ik speel zelf zo veel mogelijk Hanzo - ik begrijp wel wanneer d'r geswitched moet worden - en vaak als mensen vanaf de queue bm'en verliezen we het potje. Als iedereen gewoon rustig zijn hero kiest en speelt win ik bijna altijd (in SoloQ). Nu heb ik net de 2600+ gehaald dus op erg hoog niveau speel ik nog niet, maar dit is wat mij opgevallen is als een "Hanzo main". Nu weet ik niet of je überhaupt iets tegen ze zegt in deze gevallen, maar wat mij opvalt is dus dat dat enkel averechts kan werken. 80% van de potjes die ik speel wordt er gezegd dat ik nooit op de objective sta, nooit kill en 90% van die potjes heb ik alle 4 medailles (inclusief objective time). Nu is dat niet het belangrijkste in het spel maar het zegt iets.

Kort gezegd, het is frustrerend voor beide partijen. Dat bouwt op, en als je ze vraagt om te switchen zullen ze dat in geen geval doen. In de potjes waar ik gewoon met rust gelaten wordt switch ik vaak van hero om zo verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Swagger schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:20:
[...]
Kort gezegd, het is frustrerend voor beide partijen. Dat bouwt op, en als je ze vraagt om te switchen zullen ze dat in geen geval doen. In de potjes waar ik gewoon met rust gelaten wordt switch ik vaak van hero om zo verder te komen.
Het vervelende aan Hanzo mains (Genji en Widow mains ook) is dat ze te laat of NIET switchen. Spelers die weigeren te switchen zijn naar mijn mening niet geschikt voor competitive. Ga dan QP spelen waar winnen of verliezen niet boeit.

De huidige 3-tank meta maakt het voor Hanzo/Genji/Widow lastig om efficiënt te zijn, zeker als je Winston en/of D.Va tegen je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Tonymalony schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:45:
[...]

Het vervelende aan Hanzo mains (Genji en Widow mains ook) is dat ze te laat of NIET switchen. Spelers die weigeren te switchen zijn naar mijn mening niet geschikt voor competitive. Ga dan QP spelen waar winnen of verliezen niet boeit.

De huidige 3-tank meta maakt het voor Hanzo/Genji/Widow lastig om efficiënt te zijn, zeker als je Winston en/of D.Va tegen je hebt.
Wat ik wil zeggen is, dat als niet 5 mensen beginnen te klagen voor het potje daadwerkelijk begonnen is ik bijna altijd wel switch zodra het niet werkt. Maar wanneer iedereen al begint te klagen voor het potje begonnen is heb ik zelf geen zin meer om te switchen. Als je een van deze heroes speelt krijg je bijna ieder potje, vanaf de hero select al de volle laag over je heen, zelfs als je het team draagt. Als gevolg daarvan heb je, in een team dat flamed meestal niet de zin om te switchen als het dan tegen zit. De fout zit vaak bij beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Swagger schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:59:
[...]

Wat ik wil zeggen is, dat als niet 5 mensen beginnen te klagen voor het potje daadwerkelijk begonnen is ik bijna altijd wel switch zodra het niet werkt. Maar wanneer iedereen al begint te klagen voor het potje begonnen is heb ik zelf geen zin meer om te switchen. Als je een van deze heroes speelt krijg je bijna ieder potje, vanaf de hero select al de volle laag over je heen, zelfs als je het team draagt. Als gevolg daarvan heb je, in een team dat flamed meestal niet de zin om te switchen als het dan tegen zit. De fout zit vaak bij beide partijen.
Volgens mij snap je niet wat hierboven wordt gezegd... In comp spelen de meeste mensen de meta (dus met 3 tanks). Als de tegenstander dus een dva of Winston heeft dan ben je als hanzo al niet meer zo effectief. Puur omdat die tanks je keihard counteren. Natuurlijk zal je het solo in de lagere ranks nog prima doen maar dat veranderd echt hogerop of bij potjes waar men goed samenwerkt.

Daarnaast. Jij geeft aan dat je bereid bent om te switchen als het niet gaat. Ik begrijp best dat veel mensen daar niet op willen wachten aangezien je dan sowieso al op achterstand staat. Anderzijds, geef het door even aan in de chat of voice chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
aaaido schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:36:
[...]

Volgens mij snap je niet wat hierboven wordt gezegd... In comp spelen de meeste mensen de meta (dus met 3 tanks). Als de tegenstander dus een dva of Winston heeft dan ben je als hanzo al niet meer zo effectief. Puur omdat die tanks je keihard counteren. Natuurlijk zal je het solo in de lagere ranks nog prima doen maar dat veranderd echt hogerop of bij potjes waar men goed samenwerkt.

Daarnaast. Jij geeft aan dat je bereid bent om te switchen als het niet gaat. Ik begrijp best dat veel mensen daar niet op willen wachten aangezien je dan sowieso al op achterstand staat. Anderzijds, geef het door even aan in de chat of voice chat.
Maar zo heeft iedere hero zijn counters, natuurlijk zal het vaker het geval zijn dat de tegenstander een D.Va heeft maar in een 3-tank meta. Winston wordt bijna nooit gekozen als first pick. Eerder Reinhardt, Roadhog en D.Va dan. Voeg daar dan Soldier: 76, Ana en Lucio aan toe en je hebt iets dat waarschijnlijk het ideale team is, ja. Is het leuk om enkel en alleen met en tegen die heroes te spelen, in mijn ogen niet. Als ik als Hanzo een goede Genji, D.Va of Pharah tegen zou komen zou ik switchen, en ik weet dat veel spelers deze keuze niet maken.

Maar als 80% van de teams waar ik in speel, in voor- en tegenspoed vanaf de hero select loopt te flamen raak ik ook geïrriteerd. Er zijn potjes geweest waar ik bijvoorbeeld in mijn eentje op een assault map een objective verover (ook tegen 3 tanks) en ik toch geflamed wordt voor het kiezen van Hanzo. En geloof mij, er wordt echt van alles gezegd over families, ziektes, verzin het maar. Dan is het vaak zo dat ik na 5/6 potjes geen zin meer heb om naar de chat te luisteren. Dat is vast geen goede eigenschap van mij, maar is dat enkel mijn schuld? Dat is het punt dat ik naar voren wou brengen, er is meestal een verhaal aan beide kanten. Bovendien kan dit gaan over meer heroes dan alleen Hanzo. En als je daar als onschuldige partij tussen zit kan ik mij ook voorstellen dat dit extreem frustrerend is.

En ja, nu voegt Hanzo als een hero inderdaad weinig toe aan de 3-tank meta. Ik kan er (op mijn niveau) in ieder geval vaak omheen spelen, Hanzo kan heel erg effectief zijn. Het feit dat veel spelers dat niet kunnen en er dan ook niet voor kiezen om te switchen maakt het erg voor iedereen de mensen die bij zo’n Hanzo in het team zitten en voor een speler die wel met Hanzo uit de voeten kan. Maar in mijn ogen is het even erg als een 4-man premade die 4 heroes kiest en deze blijft spelen zodat je als SoloQ speler daar maar om heen moet spelen. Of als iemand een character die wel “in de meta” is speelt, laten we zeggen Ana, en deze gebruikt als een 3de dps in plaats van als een healer. Of een Reinhardt in plaats van cover bieden op een chokepoint maar een beetje in het rond aan het zwaaien is. Wordt daar echter iets over gezegd? Vaak niet.

En switchen na achterstand is in geen geval preferabel, maar dit is niet anders als ik een Pharah zou kiezen en ik een goede Soldier: 76 tegen kom. En het van te voren laten weten dat je open staat voor switchen als het niet werkt resulteert meestal in het "waarom switch je nu al niet omdat je het toch niet kan". En zeggen dat ik een "goede" Hanzo ben heeft natuurlijk ook geen zin. De teams die stil zijn (over het feit dat ik Hanzo speel) en gewoon spelen, communiceren waar nodig zijn vaak ook positief over hoe ik speel.

/Edit: Dit is op geen manier een aanval op jou, meer een beetje mijn frustratie van de dag en het proberen ophelderen wat er in ieder geval bij mij om gaat als ik Hanzo speel, waar ik me kan voorstellen dat dit geld voor meer mensen die non-meta characters spelen. Ook ben ik bij lange na geen Seagull, maar ik kan onderhand een redelijke pot spelen met Hanzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Swagger op 22-01-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 17:52
Swagger schreef op zondag 22 januari 2017 @ 23:28:
[...]

Maar zo heeft iedere hero zijn counters, natuurlijk zal het vaker het geval zijn dat de tegenstander een D.Va heeft maar in een 3-tank meta. Winston wordt bijna nooit gekozen als first pick. Eerder Reinhardt, Roadhog en D.Va dan. Voeg daar dan Soldier: 76, Ana en Lucio aan toe en je hebt iets dat waarschijnlijk het ideale team is, ja. Is het leuk om enkel en alleen met en tegen die heroes te spelen, in mijn ogen niet. Als ik als Hanzo een goede Genji, D.Va of Pharah tegen zou komen zou ik switchen, en ik weet dat veel spelers deze keuze niet maken.

Maar als 80% van de teams waar ik in speel, in voor- en tegenspoed vanaf de hero select loopt te flamen raak ik ook geïrriteerd. Er zijn potjes geweest waar ik bijvoorbeeld in mijn eentje op een assault map een objective verover (ook tegen 3 tanks) en ik toch geflamed wordt voor het kiezen van Hanzo. En geloof mij, er wordt echt van alles gezegd over families, ziektes, verzin het maar. Dan is het vaak zo dat ik na 5/6 potjes geen zin meer heb om naar de chat te luisteren. Dat is vast geen goede eigenschap van mij, maar is dat enkel mijn schuld? Dat is het punt dat ik naar voren wou brengen, er is meestal een verhaal aan beide kanten. Bovendien kan dit gaan over meer heroes dan alleen Hanzo. En als je daar als onschuldige partij tussen zit kan ik mij ook voorstellen dat dit extreem frustrerend is.

En ja, nu voegt Hanzo als een hero inderdaad weinig toe aan de 3-tank meta. Ik kan er (op mijn niveau) in ieder geval vaak omheen spelen, Hanzo kan heel erg effectief zijn. Het feit dat veel spelers dat niet kunnen en er dan ook niet voor kiezen om te switchen maakt het erg voor iedereen de mensen die bij zo’n Hanzo in het team zitten en voor een speler die wel met Hanzo uit de voeten kan. Maar in mijn ogen is het even erg als een 4-man premade die 4 heroes kiest en deze blijft spelen zodat je als SoloQ speler daar maar om heen moet spelen. Of als iemand een character die wel “in de meta” is speelt, laten we zeggen Ana, en deze gebruikt als een 3de dps in plaats van als een healer. Of een Reinhardt in plaats van cover bieden op een chokepoint maar een beetje in het rond aan het zwaaien is. Wordt daar echter iets over gezegd? Vaak niet.

En switchen na achterstand is in geen geval preferabel, maar dit is niet anders als ik een Pharah zou kiezen en ik een goede Soldier: 76 tegen kom. En het van te voren laten weten dat je open staat voor switchen als het niet werkt resulteert meestal in het "waarom switch je nu al niet omdat je het toch niet kan". En zeggen dat ik een "goede" Hanzo ben heeft natuurlijk ook geen zin. De teams die stil zijn (over het feit dat ik Hanzo speel) en gewoon spelen, communiceren waar nodig zijn vaak ook positief over hoe ik speel.

/Edit: Dit is op geen manier een aanval op jou, meer een beetje mijn frustratie van de dag en het proberen ophelderen wat er in ieder geval bij mij om gaat als ik Hanzo speel, waar ik me kan voorstellen dat dit geld voor meer mensen die non-meta characters spelen. Ook ben ik bij lange na geen Seagull, maar ik kan onderhand een redelijke pot spelen met Hanzo.
Het probleem met widow/Hanzo is imo vooral op attack waardeloos. Voornamelijk dat je met pushen 1 man minder hebt. Dit betekend dat er eigenlijk 2 picks moeten zijn voordat je als attacker door een choke kunt gaan. Je bent in ieder geval niet mét het team waardoor ze een achterstand hebben. Je kan heel veel tactieken direct in de prullenbak gooien. Divebomb wil niet, tripple tank kan niet, je kan niet beschermd of gered worden. Daar komt bij dat een defense vaak zo sterk staat achter een rein schild dat je de pick ook niet krijgt.

Op defense kan het aardig werken, offence ben ik totaal geen fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Klopt helemaal. Ik speel veel symmetra en thorbjorn op defense en heb dit ook getracht op attack te spelen maar dat werkt gewoon 7 van de 10 keer niet. Je wint soms wel maar dat is meestal omdat je team gewoon zoveel beter is dan de tegenstander (dus op skills).

Non meta heroes zijn prima als ze daarom vragen. Dat wil zeggen op bijvoorbeeld defense een symmetra, thorbjorn of hanzo. Of op attack een hanzo als de tegenstander een bastion heeft etc.

@swagger ik begrijp je frustratie wel hoor. Mensen zijn over het algemeen niet echt blij als ik symmetra of thorbjorn pak. Tot we dan winnen... Vaak is het van te voren even aangeven dat je bereid bent om te switchen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
VySio schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:50:
[...]

Het probleem met widow/Hanzo is imo vooral op attack waardeloos. Voornamelijk dat je met pushen 1 man minder hebt. Dit betekend dat er eigenlijk 2 picks moeten zijn voordat je als attacker door een choke kunt gaan. Je bent in ieder geval niet mét het team waardoor ze een achterstand hebben. Je kan heel veel tactieken direct in de prullenbak gooien. Divebomb wil niet, tripple tank kan niet, je kan niet beschermd of gered worden. Daar komt bij dat een defense vaak zo sterk staat achter een rein schild dat je de pick ook niet krijgt.

Hanzo's toevoeging aan het spel was niet echt het punt dat ik wou maken. Meer het feit dat je bijna gelyncht wordt als je je niet aan de meta houdt.

@aaaido: Misschien dat de afkeer naar Hanzo toch iets dieper ligt dan de afkeer tegen andere heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
VySio schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:50:
[...]

Het is toch juist op offense dat een widow/hanzo goed is? Bv Kings row/Dorado/R66 vrijwel vanaf je eigen spawn kijken of je 1 of 2 picks kan krijgen => switchen naar een nuttige hero.

Door de respawn tijd en afstand ben je nog steeds veel eerder bij de teamfight dan de 2 die je neergeschoten hebt.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Widow zelf ook veel leuker op attack dan defense inderdaad.

Speel haar de laatste tijd wat vaker in unlimited ofzo omdat ik gewoon me aim met haar wil oefenen. het is te onstabiel. soms ben ik echt dik on point en maak ik triple of zelfs quadra kills en andere keren mis ik een heel magazijn bij wijze van spreken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Tennisbal schreef op zondag 22 januari 2017 @ 12:18:
Ik kan overwatch alleen in borderless
Windows modus spelen ipv fullscreen omdat bij hij bij fullscreen instant naar desktop klapt. Ik las ergens dat je last kan hebben van inputlag. Volgens mij heb ik dat niet of is valt het amper op?
Heb jij toevallig TeamViewer (op de achtergrond) aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 17:52
Puc van S. schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:28:
[...]

Het is toch juist op offense dat een widow/hanzo goed is? Bv Kings row/Dorado/R66 vrijwel vanaf je eigen spawn kijken of je 1 of 2 picks kan krijgen => switchen naar een nuttige hero.

Door de respawn tijd en afstand ben je nog steeds veel eerder bij de teamfight dan de 2 die je neergeschoten hebt.
Kings row klopt idd, beide andere voorbeelden niet. Normaal gesproken is de defense buiten het zicht van de attacker spawn.

In theorie klinkt het leuk oneshot, maar in de praktijk gebeurd het te weinig. Bovendien krijgt een widow (net als bv bastion) direct focus zodra er 1 schot gelost is.

Ik ben wat dat betreft meer anti widow dan Hanzo wat met zijn ult toch een aanval kan opzetten en ook makkelijker kan ontsnappen.

Goede widows heb ik geen problemen mee, maar zolang het geen masters/grandmasters zijn heb ik er geen vetrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

VySio schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:51:
[...]

Kings row klopt idd, beide andere voorbeelden niet. Normaal gesproken is de defense buiten het zicht van de attacker spawn.

In theorie klinkt het leuk oneshot, maar in de praktijk gebeurd het te weinig. Bovendien krijgt een widow (net als bv bastion) direct focus zodra er 1 schot gelost is.

Ik ben wat dat betreft meer anti widow dan Hanzo wat met zijn ult toch een aanval kan opzetten en ook makkelijker kan ontsnappen.

Goede widows heb ik geen problemen mee, maar zolang het geen masters/grandmasters zijn heb ik er geen vetrouwen in.
Ha precies dit, ik speelde gister Kings Row als solo-q met 5 man pre-made. Moest healer speler wat prima is maar pikte eerste Widow en zei dat ik 4-5 schoten zou nemen en daarna zou switchen wat iedereen een goed idee vond.

Grappig is dus dat je vanuit de high ground ontzettend goed zicht hebt, er stond dus een Zeny stil die ik net door het hek heen kon schieten, daarna pakte ik nog de Mercy dus support weg. snel switchen naar Lucio en binnen minuut eerste point gecapped.

Begin widow/hanzo spelers weer meer te respecteren het kan verschil maken, het zou echter wel prettig zijn als de "main" spelers zich wat flexibeler opstellen want daar schort nog wel eens aan. Speel Diamond en wat ik doe bij Hanzo is b.v mijn tank daarop aanpassen door Zarya te gaan zodat we kunnen combineren.

Soms moet je er ook maar wat het beste van maken |:(

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

ik zit ZO dichtbij platinum, ik kan het bijna proeven maar de win/losses blijven zich afwisselen zodat ik constant op dezelfde rank blijf. Vanavond maar even een tray red bull inslaan en er tegenaan gaan!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Capa schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Heb jij toevallig TeamViewer (op de achtergrond) aan staan?
Het is opgelost. Lag wss aan radeon drivers of windows 10 update. Kan nu weer fullscreen gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Welke PC Overwatchers zoeken een extra speler in hun team? Ik ben vrijwel elke avond online. Ik heb in het begin veel in team gespeeld maar ik kan nu niet meer met hun spelen omdat ik 1500 punten meer als hun heb. Ik zit zelf in hoge Platinum en randje Diamond. Kan ik iemand adden of iemand die mij add? TechnoTuup#2358

heb nu eindelijk ook weer een nieuwe headset en dus nieuwe mic zodat ik weer kan voice chatten ipv tekst chatten

[ Voor 16% gewijzigd door Techno Overlord op 23-01-2017 15:31 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
NoTimeRemains schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:18:
ik zit ZO dichtbij platinum, ik kan het bijna proeven maar de win/losses blijven zich afwisselen zodat ik constant op dezelfde rank blijf. Vanavond maar even een tray red bull inslaan en er tegenaan gaan!
Ik ken het gevoel. Zolang de wins en losses elkaar af blijven wisselen blijft het altijd een beetje eng... want de kans op een losing streak is altijd groter dan een winning streak. Althans, zo voelt het :)

Heb wel gemerkt dat energy drinks geen positief effect hebben op mij. Sterker nog, word er twitchy van terwijl m'n aim meer baat heeft bij rust en controle. Als je strak staat van de cafeïne ga je vaak toch een beetje shaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elithian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09-2019
Techno Overlord schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:29:
Welke PC Overwatchers zoeken een extra speler in hun team? Ik ben vrijwel elke avond online. Ik heb in het begin veel in team gespeeld maar ik kan nu niet meer met hun spelen omdat ik 1500 punten meer als hun heb. Ik zit zelf in hoge Platinum en randje Diamond. Kan ik iemand adden of iemand die mij add? TechnoTuup#2358

heb nu eindelijk ook weer een nieuwe headset en dus nieuwe mic zodat ik weer kan voice chatten ipv tekst chatten
Heb je ge-invite!

in-game: Kasvantstad. We zijn vaak met een groep van 4-5 spelers die samen spelen. Ranks tussen 2100-2900.

PSN: kasvantstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elithian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09-2019
Ha precies dit, ik speelde gister Kings Row als solo-q met 5 man pre-made. Moest healer speler wat prima is maar pikte eerste Widow en zei dat ik 4-5 schoten zou nemen en daarna zou switchen wat iedereen een goed idee vond.

Grappig is dus dat je vanuit de high ground ontzettend goed zicht hebt, er stond dus een Zeny stil die ik net door het hek heen kon schieten, daarna pakte ik nog de Mercy dus support weg. snel switchen naar Lucio en binnen minuut eerste point gecapped.
Wat ik regelmatig probeer en meestal succesvol is op attack op King's Row: tank rush! Je neemt 4 tanks, 1 dps en Lucio en dan rush je gewoon point A direct met iedereen. De speed boost helpt om door de choke te geraken en meestal verwacht de tegenstand het helemaal niet. Zeker proberen!

PSN: kasvantstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Elithian schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:28:
[...]

Wat ik regelmatig probeer en meestal succesvol is op attack op King's Row: tank rush! Je neemt 4 tanks, 1 dps en Lucio en dan rush je gewoon point A direct met iedereen. De speed boost helpt om door de choke te geraken en meestal verwacht de tegenstand het helemaal niet. Zeker proberen!
Of gewoon met een D.Va en Genji, snel over de choke heen, van achter aanvallen en 3 man achter die achter een Reinhardt shield doorpushen. Werkt ook goed op Hanamura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 11:03

Thompson

Beeromaniac

aaaido schreef op maandag 23 januari 2017 @ 08:47:
Vaak is het van te voren even aangeven dat je bereid bent om te switchen genoeg.
Dat is inderdaad cruciaal. Sowieso team dat goed communiceert > team dat nauwelijks communiceert, zeker bij SoloQ. Goed communiceren kun je zelfs met een team met veel mindere skills nog winnen tegen een stel egotrippers met meer skill.
Ik ben ook wel voorstander van de wat minder standaard picks (o.a. Junkrat, Torbjorn, Winston). Maar geef dan wel vaak al meteen aan dat ik switch mocht er iets anders nodig blijken te zijn of als de tegenstander er goed tegen countert.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Elithian schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:26:
[...]

Heb je ge-invite!

in-game: Kasvantstad. We zijn vaak met een groep van 4-5 spelers die samen spelen. Ranks tussen 2100-2900.
Ik speel op PC en zie geen invite. :)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shirohige
  • Laatst online: 10-03 18:39
Tennisbal schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:11:
[...]

Haha das wel omgekeerde wereld, niet weer willen spelen :)
Inderdaad hahah, maar heb weinig zin om terug te gaan naar Diamond. Denk zelf niet dat ik zou verliezen maar op Europese servers kan ik het nooit zeker zijn... :( Krijg altijd wel trollers/throwers in mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Thompson schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:52:
[...]

Dat is inderdaad cruciaal. Sowieso team dat goed communiceert > team dat nauwelijks communiceert, zeker bij SoloQ. Goed communiceren kun je zelfs met een team met veel mindere skills nog winnen tegen een stel egotrippers met meer skill.
Ik ben ook wel voorstander van de wat minder standaard picks (o.a. Junkrat, Torbjorn, Winston). Maar geef dan wel vaak al meteen aan dat ik switch mocht er iets anders nodig blijken te zijn of als de tegenstander er goed tegen countert.
Ja communicatie is key in solo que. Meestal neem ik het op me, maar tijdens m'n placements nam de rhein in m'n team het over. 1e ronde dik verloren op lijang, de beste positieve aanstekelijke gast nam het over en bam 3-1 gewonnen. Tegenstander had 2 hele goeie dps, maar onze rhein voelde alles goed aan, pushes, focus fire en ult management. Vergeten m toe te voegen omdat ik na die pot direct weg moest, jammer. Wel bijzonder dat iedereen naar m luisterde, zelfs qua het gebruiken van ults.

Terwijl de tegenstander qua skill n stuk beter was werkten wij samen als n machine, waardoor we uiteindelijk vrij eenvoudig wonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42
Year of the rooster event vid gelekt

https://www.icy-veins.com...oster-event-video-leaked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Yessss, diamond gehaald. En nu kan ik niet slapen van de adrenaline :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Je hebt een betere dag dan ik, van halverwege plat terug gezakt naar halverwege gold. En dat zonder het spelen van Hanzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Swagger op 24-01-2017 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik main meestal pharah of dva/rein maar gister maar is wat heel anders geprobeerd. trollbjorn op attack en def. team gecarryd en 3x gold medals. ging super lekker. beetje van afstand enemy team slopen met je turret. als ze niet counteren maai je er zo doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Voor mensen die hier trouwens veel Lucio spelen, mijn game is aanzienlijk bevorderd sinds ik rightmouse (alt attack) en spatie (jump) heb omgedraaid. Rightmouse kan ik een stuk sneller spammen, en voor ingewikkelde wallclimbs werkt dat een stuk beter. Op PTR is wel een update aan Lucio die backwards wallriding een stuk makkelijker maakt, maar ik denk dat het sowieso een goeie practice is om met Lucio jump op rightmouse te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
apNia schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:29:
Voor mensen die hier trouwens veel Lucio spelen, mijn game is aanzienlijk bevorderd sinds ik rightmouse (alt attack) en spatie (jump) heb omgedraaid. Rightmouse kan ik een stuk sneller spammen, en voor ingewikkelde wallclimbs werkt dat een stuk beter. Op PTR is wel een update aan Lucio die backwards wallriding een stuk makkelijker maakt, maar ik denk dat het sowieso een goeie practice is om met Lucio jump op rightmouse te hebben.
Als je veel springt is het inderdaad handig om jump op een knop te zetten die je makkelijker kan spammen dan spatie.
Sommige csgo spelers zetten jump juist op scrollwheel omdat je daarmee beter kan bhoppen, misschien is scrollwheel dan een betere dan rightmouse omdat je keykinds dan bij alle heroes hetzelfde zijn.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
apNia schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:29:
Hetzelfde geldt voor console. Veel mensen koppelen springen aan rechter joystick ingedrukt. Is wel echt even wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57

The Chosen One

Zie signature!

Capture the Flag. :9

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
Inderdaad: YouTube: Overwatch Year of the Rooster - LEAKED TRAILER! Capture the Flag CON...
Dit gaat weer uren speelplezier en frustratie opleveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Altijd een groot fan geweest van CTF.
Als het goed uit pakt (en niet met een stomme timer of wat dan ook), dan ben ik van plan om Overwatch weer te installeren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 07:55

ErA

markdm schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:05:
[...]

Als je veel springt is het inderdaad handig om jump op een knop te zetten die je makkelijker kan spammen dan spatie.
Sommige csgo spelers zetten jump juist op scrollwheel omdat je daarmee beter kan bhoppen, misschien is scrollwheel dan een betere dan rightmouse omdat je keykinds dan bij alle heroes hetzelfde zijn.
Ik zal jullie niet vermoeien met mijn complete keybind setup. Die is immers retarded. Maar waarom zet je springen niet op je thumbbutton van de muis?

De reden waarom ik een scrollwheel zou afraden, is omdat deze mogelijk invloed heeft op je aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hoelaat vandaag komt het uit ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
20:00 volgens de geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Geldt dat ook voor bijvoorbeeld de D.Va nerf of is die al verwerkt?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

CTF jaren geleden gespeeld op Skirm/Comp niveau in CoD:BO1 haha.
Hoop dat ze het goed uitvoeren en dat de was snellere heroes wel iets van een debuff krijgen met flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Techno Overlord schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:51:
Geldt dat ook voor bijvoorbeeld de D.Va nerf of is die al verwerkt?
Als het goed is zit die er ook in verwerkt ja, maar de officiële patch notes moeten we nog even afwachten om er zeker van te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nou dat wordt geen competitive vanavond. Is met de start van events altijd dramatisch... servers die er uitvliegen etc. Altijd goed afgelopen voor mij maar iedere keer weer het forum vol klachten over verloren SR.

Be warned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes here we go again! :P 100 euro aan het einde van de event er weer in denk ik haha

naja laatste seizoen viel ook mee. was maar 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Duurt lang xD

Breaking News :9~

Downloadbaar! :9 Versie 1.7.0.2.34156

[ Voor 82% gewijzigd door Sinus_rhythm op 24-01-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001
  • Laatst online: 17-09 23:14

Remco2001

Ehm, ok...

Waar?! :o

Oh, yes, its ON!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Remco2001 op 24-01-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik vermoed PC en denk dat je het spel opnieuw moet opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001

Remco2001

Ehm, ok...

Heb 13 loot boxen opgespaard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar volgens mij was het toch altijd 21:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Overwatch werdt altijd al geupdate rond de klok van 8 uur savonds. Niet om 21:00

[ Voor 65% gewijzigd door Rockvee2 op 24-01-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:04:
Overwatch werdt altijd al geupdate rond de klok van 8 uur savonds. Niet om 21:00
Beter, ik vergeet dat altijd :P raak meestal in de war met andere games, naja in de battlenet client dzie je dat ze met live maintenance bezig zijn. dus doe nog wel een potje quickplay en moet het zo wel open zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57

The Chosen One

Zie signature!

Dat werkt niet. Items zijn bepaald op het moment dat je ze krijgt. Hadden ze al duidelijk gemaakt toen Ana kwam dat je die items van haar pas kreeg met nieuwe boxes.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remco2001

Remco2001

Ehm, ok...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/7a599eea93.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001

Remco2001

Ehm, ok...

The Chosen One schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:07:
[...]

Dat werkt niet. Items zijn bepaald op het moment dat je ze krijgt. Hadden ze al duidelijk gemaakt toen Ana kwam dat je die items van haar pas kreeg met nieuwe boxes.
Bleh, wat flauw. Nou ja, dan maar flink aan de bak! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

nice! de roadhog skin in gratis box! :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dawofl schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:36:
Ik zoals gewoonlijk net als letterlijk elke andere event tot nu toe niks gekregen uit de free lootbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2001

Remco2001

Ehm, ok...

dawofl schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:36:
Mazzelaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Volgens mij is het aardig druk op de servers. De matchmaking geeft verschillende problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

kak mercy skin, daar gaan 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij dat we nu ook eindelijk 4 sprays tegelijk equiped kunnen hebben :D zelfde voor voice lines maar die zijn minder belangrijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
CTF is behoorlijk saai. Leuk om die gratis lootbox binnen te harken, maar meer niet.

Heb de Zenyatta legendary... wordt nog lastig kiezen tussen deze en Nutcracker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:25:
CTF is behoorlijk saai. Leuk om die gratis lootbox binnen te harken, maar meer niet.

Heb de Zenyatta legendary... wordt nog lastig kiezen tussen deze en Nutcracker :P
totaal mee oneens. ondanks dat het misschien geen ideale game is voor deze modus heb ik nu met teamwork al 2 erg leuke games gehad. totaal 4 gespeeld 4 gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
hm.. 2 legendary mei skins? omdat mensen klaagden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snowD schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:30:
hm.. 2 legendary mei skins? omdat mensen klaagden..
Hahah ik dacht precies hetzelfde ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Geven jullie geld uit aan loot boxes?

Niet dat ik dat erg vind, alleen met Overwatch heb ik totaal geen drang om geld uit te geven voor skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

aaaido schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:45:

Niet dat ik dat erg vind, alleen met Overwatch heb ik totaal geen drang om geld uit te geven voor skins.
ikke wel, heb aardig wat uurtjes in de game zitten dus vind het wel waard plus ik kan niet wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wel. en dan juist met skins als dit voor zo'n evenement. Want ik heb altijd zo'n gotta cath em all gevoel XD als ik ze nu niet haal dan moet ik een jaar wachten of misschien zelfs wel nooit meer omdat volgend jaar geen "Year of the Rooster"is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Laatst online: 10-09 21:33
ik koop gewoon alle skins als er een event is met me credits ga geen boxen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier leggen ze duidelijk uit wat het idee is voor die CTF mode en zoals we al wisten hadden ze vroeger die modus al afgeschreven en hij legt ook uit hier dat het altijd een beetje ongebalanceerd zal zijn in deze game en daardoor komt die modus ook niet naar QP of Competitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
"Crouch now has a very small cooldown between uses"

RIP teabag.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Rone schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:35:
[...]

RIP teabag.
Ik vind het persoonlijk echt een slechte nerf, geen enkel ander competitive game heeft zo iets.. blijkt maar weer dat als genoeg slechte mensen op het forum huilen de devs het wel aanpassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik crouch nooit. Aim je rechter als je bukt?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Leuk hoor. Wat minder spannende skins maar dat mag de pret niet drukken. Capture the flag lijkt mij ook leuk.

Gezien ik alleen op mijn werk (jep..) een Alienware heb staan en thuis alleen een macbook kon ik 's avonds nooit gamen. Daar gaat nu verandering in komen... ^^
210-AJXL
Alienware laptop Cassini 13, CTO

338-BLIJ
Intel® Core™ i7-7700HQ (Quad-Core, 6 MB cache, tot 3,8 GHz met Turbo Boost)

619-AIBS
Windows 10 Home 64bit Engels, Nederlands, Frans, Duits, Italiaans

490-BDHU
NVIDIA® GeForce® GTX 1060 met 6 GB GDDR5

391-BDEM
13,3 inch QHD OLED-touchscreen (2.560 x 1.440) met antireflectiecoating, 400 nit, met Alienware Head

370-ACSE
16 GB DDR4 bij 2.400 MHz

400-ANYF
512 GB PCIe SSD (opstartschijf)

555-BDEB
Killer 1435 802.11ac 2x2 wifi en Bluetooth 4.1
Daarmee zou ik thuis makkelijk een potje overwatch moeten kunnen spelen. Ben benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21

Ja koop bij elk seizoen voor 20,- lootboxen.
Ik game zeer beperkt. Heb niet zoveel tijd. Overwatch vind ik erg leuk. En wat geef ik nu uit aan mijn computerhobby? Niet zo veel.. Dus die 20,- per seizoen kan het wel lijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
YouTube: Overwatch | #1 Mercy In The World: Match Commentary And Analysis

Nieuwe video van m'n favoriete YouTuber; Skyline. Analyse video van een potje van waarschijnlijk de beste Mercy main. Krijg gelijk zin om Mercy te spelen/oefenen, want qua movement geeft het wel een hoop nieuwe inzichten. Overigens zijn al z'n andere video's verplicht kijkvoer voor iedereen die graag OW speelt.

Zit nu weer in de 3k rating... mooie uitgangspositie voor de S4 placements. Met al die losing streaks van 200-300 punten durf ik bijna niet meer te spelen :P Hoewel ik ook iedere keer weer terug geklommen ben. Denk dat ik wat meer relaxte Quick Play potjes ga spelen en misschien toch nog CTF weer een kans ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
YoshiBignose schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:26:
Ik crouch nooit. Aim je rechter als je bukt?
Crouch is juist erg handig om snel bepaalde skills te ontwijken. Bijv. wanneer er een widowmaker aan het richten is en je zit net naast een klein object. Ik gebruik hem ook vaak om de ult van D'Va te ontwijken, denk er aan als je een trap afrent waarbij crouch je net die extra ruimte geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk hoe ze die maps voor die capture the flag game mode hebben aangepast :) ook met de omgeving buiten de map is leuk gedetailleerd.

vind het een erg leuke modus. 15 potjes gedaan nu. Een sombra en tracer zijn alleen wel erg goed in deze modus. Vooral op de map Center Market ofzo is het eigenlijk een beetje nep. Waar die vlaggen staan op die map is door een sombra letterlijk te instacappen. je hebt gewoon genoeg afstand om je E neer te gooien op jou vlag, de vlag dan te pakken via je invisibilty en gelijk terug te springen naar je eigen vlag met E.

Op de andere maps werkt dit een stuk minder goed gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Op defense een Torbjorn en een Symmetra was ontzettend moeilijk doorheen te komen vond ik. Attacking leek Winston het erg goed te doen.

Had alleen uit CTF niet de voldoening die ik dacht te hebben. Teamwerk lijkt ontzettend belangrijk te zijn. Weet nog niet wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de CTF mode een beetje een miskleun vind. Ik vind de verhouding van spawn <-> eigen vlag en vlag <-> vlag verre van ideaal.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:59
Rone schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:35:
[...]

RIP teabag.
Huh, hadden/hebben we crouch? Nooit opgevallen

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:59
Ben benieuwd onder welke knop die dan verscholen heeft gezeten. Wellicht maar eens op een muisknop zetten dan.

Random blijft een bitch: na 100+ lootboxes nog steeds geen enkele skin voor Genji of Mercy maar inmiddels al 3000 credits door dubbelen. Best knap.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Crouch zit onder de CTRL knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk alleen echt niets van delay.. kan constant instant crouchen achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:07:
Ik merk alleen echt niets van delay.. kan constant instant crouchen achter elkaar
zal wel zijn voor de macro users, ik ben wel eens een lucio tegengekomen die zo snel crouchde dat hij zo'n beetje een waas was :+

kan mij voorstellen dat de delay maar iets van 25milliseconden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
4 van de 5 potjes CTF waren draw door full defense symmetra + thorbjorn.. Beetje jammer zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Interessante dingen om te lezen over Torbjorn e.d.!

Ik speel zelf op de PS4 met Zarya als main, schommel rond level 2300 competitive. Zijn er hier andere PS4 spelers die zin hebben om competitive te spelen? Ik ben vanavond weer online: gaizka85 is mijn gamertag.
Pagina: 1 ... 103 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.