Het nadeel van een junkrat die verspreid dmg doet is dat je de kans geeft aan enemy healer om heel snel zijn/haar ulti the chargen. Op hogere ranks probeer je voor de kill te gaan of niet indien ze genoeg healers hebben.
Ik speel hem echt zo goed als nooit en juist wel vaak genoeg tank/healer. Maar in het verleden heb ik hem wel regelmatig gespeeld omdat ie lekker makkelijk speelt. En omdat je veel damage doet lijkt het alsof hij nog goed is ook, vandaar mijn comment. Hij lijkt goed door de damage, maar echt nuttig is hij niet om achterliggende reden dat je vooral splashdamage doet waar het enemy team handig gebruik van kan maken.RocketKoen schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:03:
[...]
Als je geen zin hebt om te aimen kun je beter healer spelen. Of een "auto-aim" hero als symetra of harambe. Meestal wil iedereen de DD spelen en niemand de healer of tank.
Ja, vind mensen die zeggen ik heb X golds of zus zo ook zo dom.
Zeg dan ook vaak; Damage betekent niks als je ze niet kilt. Kills betekent niks als ze allemaal verspreid zijn,
Zeg dan ook vaak; Damage betekent niks als je ze niet kilt. Kills betekent niks als ze allemaal verspreid zijn,
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
dit, met 1 uitzondering, als je als healer: gold kills/gold damage hebt.. zegt dat genoeg over je dps en je team..The Chosen One schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:57:
Zenyetta kan wel gold halen in beide. Lucio kan wel kills halen, damage wat lastiger.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Uiteindelijk kan je met elke hero comp spelen. Speel zelf en ken genoeg high ranked die met symmetra, thorbjorn of soms een bastion spelen. Het is maar net hoe je bepaalde heroes gebruikt. Een thorbjorn die zijn turret steeds goed positioneert en veel armor packs uitdeelt kan van grote waarde zijn voor een team.
Wat een kut spel is het ook he.. staan we heel hard voor en dan gaat iemand van je team uit het spel waardoor je 5v6 hebt. Zelfs met 5 man konden we het bijna redden... en dan krijg je een loss bij je placement matches door zoiets. Eigenlijk moet je dan de keuze krijgen de match te stoppen. Fijn 25minuten weggegooid en een loss rijker. GVD Blizzard.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
http://imgur.com/a/mnhzH
Altijd die rare scores.. als ik "goed" speel verlies ik.. en als ik "slecht" speel.. yup.. win ik
Altijd die rare scores.. als ik "goed" speel verlies ik.. en als ik "slecht" speel.. yup.. win ik
Ik merk wel dat als ik alleen speel, je vaak matched met andere solo gasten. Vaak mongols zodat je op 6x dps uitkomt. Terwijl als ik met vrienden speel (groep van 2 of misschien 3) dat je vaak ook gematched wordt met andere teams waardoor er serieuzer gespeeld wordt.
Facts don't care about your feelings
Verwijder het spel maar vast van je computer, als je hier al zo om kunt 'ragen'. 25 minuten weggegooid tijdens het gamen, vrij dubieus.RadioKies schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:44:
Wat een kut spel is het ook he.. staan we heel hard voor en dan gaat iemand van je team uit het spel waardoor je 5v6 hebt. Zelfs met 5 man konden we het bijna redden... en dan krijg je een loss bij je placement matches door zoiets. Eigenlijk moet je dan de keuze krijgen de match te stoppen. Fijn 25minuten weggegooid en een loss rijker. GVD Blizzard.
1e punt defense Numbani is heldig met Symm en Torb combi zelfs! Shield Gen + Armor Packsaaaido schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:35:
Uiteindelijk kan je met elke hero comp spelen. Speel zelf en ken genoeg high ranked die met symmetra, thorbjorn of soms een bastion spelen. Het is maar net hoe je bepaalde heroes gebruikt. Een thorbjorn die zijn turret steeds goed positioneert en veel armor packs uitdeelt kan van grote waarde zijn voor een team.
Dat heb ik ook gemerkt.YoshiBignose schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:25:
Ik merk wel dat als ik alleen speel, je vaak matched met andere solo gasten. Vaak mongols zodat je op 6x dps uitkomt. Terwijl als ik met vrienden speel (groep van 2 of misschien 3) dat je vaak ook gematched wordt met andere teams waardoor er serieuzer gespeeld wordt.
Zodra je met 1 of 2 mensen samen speelt gaat het al een stuk beter.
Dit komt mede ook door de communicatie die je al hebt(dmv TS, Discord, etC) en je kan beter afstemmen wie wat speelt.
Als ik 3 of 4 gouden medailles heb, dan heb ik het in mijn ogen goed gedaan en in ieder geval beter dan mijn team maten, maar dat is dus dom als ik vind dat het team te weinig doet als ik 3x gold haal? Die moet je nog maar eens uitleggen.The Chosen One schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:57:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Tsja, dat is dus precies de instelling die niet werktSandyman538 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:23:
[...]
Als ik 3 of 4 gouden medailles heb, dan heb ik het in mijn ogen goed gedaan en in ieder geval beter dan mijn team maten, maar dat is dus dom als ik vind dat het team te weinig doet als ik 3x gold haal? Die moet je nog maar eens uitleggen.
kijk dit filmpje maar: YouTube: Overwatch: The "I've Got Gold Medals!" Fallacy
Het gaat met overwatch niet om individeel spelen, maar als team.
en de verschillende medals die ze nu hebben zijn gewoon niet echt lekker verdeeld.
Het gaat niet om damage of om kills, het gaat om de goede kills, en de damage die echt nut heeft.
Als jij een roadhog naar 50% krijgt, en hij healt weer naar 100%, heb jij 300 damage gedaan, maar je hebt 0.0 effect gehad.
ook dit is wel een mooi filmpje er over, dat er toch nog wel wat stats missen: YouTube: The Stats Overwatch Needs
Ook met damage, Alle damage op schilden tellen ook mee. Maar als jij in je eentje op een schild staat te knallen ben je gewoon niet handig bezig. Maar ben je met je team het reinhart schild proberen kapot te krijgen is het wel weer nuttig. (in de goede situatie)
klein voorbeeld:
ik heb liever een damage dealer in mijn team die minder kills maakt, maar wel altijd leeft en aanwezig is om druk uit te voeren, dan 1 die kills maakt en dood is op de momenten dat die hero echt nodig is.
Beste wat ik zelf merkte, dat ik veel beter (lees meer winnen) ben gaan spelen toen ik op ging letten om niet dood te gaan.
Ik begrijp echt wel dat er geen 1 op 1 verband is, maar om het allemaal maar weg te zetten als dat het totaal nutteloos is vind ik dan weer onzin. Dus voor mij is het zeker wel een indicatie of je in ieder geval wat toegevoegd hebt aan het team en dat je nuttig geweest bent voor het team. Dat het niet meteen impliceert dat jij het meeste toegevoegd hebt, akkoord, maar om het weg te zetten dat je er helemaal niet naar hoeft te kijken (en als je er naar kijkt dat je dom bent) gaat mij wat te ver.fjux schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:43:
[...]
Tsja, dat is dus precies de instelling die niet werkt
True true, maar goed dat is gewoon zo goed als niet na te lopen. Soms heb je het gevoel dat iemand goed bezig is en altijd op de juiste plek staat, maar als hij dan nog helemaal niks raakt schiet het niet op. Ik heb als dva ook vaak dat ik te vaak moet schreeuwen om heals. Dan staan ze zo goed als naast me en ik critical health en nog doen ze niets. Als je dan zeurt op healers worden ze boos en gaan ze meteen dps.
Het heeft gewoon geen zin. Feitelijk faal je als hele team, natuurlijk, maar iedereen zeurt altijd wel op iemand.
Het heeft gewoon geen zin. Feitelijk faal je als hele team, natuurlijk, maar iedereen zeurt altijd wel op iemand.
Het gaat in overwatch er ook niet om om het meeste toe te voegen. (wel de goede instelling uiteraard)Sandyman538 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:47:
[...]
Ik begrijp echt wel dat er geen 1 op 1 verband is, maar om het allemaal maar weg te zetten als dat het totaal nutteloos is vind ik dan weer onzin. Dus voor mij is het zeker wel een indicatie of je in ieder geval wat toegevoegd hebt aan het team en dat je nuttig geweest bent voor het team. Dat het niet meteen impliceert dat jij het meeste toegevoegd hebt, akkoord, maar om het weg te zetten dat je er helemaal niet naar hoeft te kijken (en als je er naar kijkt dat je dom bent) gaat mij wat te ver.
Het gaat er om, om het goede toe te voegen aan de game. (en 'je werk' te doen waar je gekozen hero voor is)
Maar let er wel op dat je niet te ver doorschiet hier mee.
beste voorbeeld wat ik nu kan verzinnen:
Ik heb al een paar potjes gehad met Soldier 67 die heel wisselend zijn qua medals.
als de tegenstander geen phara heeft, haal ik meestal met soldier zonder al te veel moeite minimaal 2 gold.
Maar zodra ze een phara hebben moet ik die natuurlijk focussen. Dat is dan ook mijn belangrijkste taak geworden, want als je phara untouched laat rekt ze je hele team. dan zijn die gold medals wat lastiger te krijgen (behalve als de phara van de tegestander gwn slecht is)
Maar ben ik dan minder nuttig geweest die ronde? ik zou zelfs nuttelozer zijn geweest als ik de phara lekker laat hangen en gold op elims ga halen door andere mensen te killen en phara te laten leven.
kortom, het is allemaal relatief
[ Voor 4% gewijzigd door fjux op 13-01-2017 10:04 ]
Zeker ben je dan niet minder nuttig geweest. Maar zoals hier vaak gesteld wordt dat medals helemaal niks zeggen ben ik het niet mee eens. Dat je aan de medals niet kan herleiden wie de beste teamplayer is, of wie het meeste het team helpt, prima, maar om het allemaal maar onder het matje te schuiven van geen toegevoegde waarde... Ik denk dat we redelijk op 1 lijn zitten hoor, en ik speel het spel voor de teamplay en wil als team winnen en niet solo, maar om mensen weg te zetten dat ze per definitie dom zijn omdat iemand zegt dat hij 3 of 4 gouden medals haalt, dat gaat er bij mij niet in.fjux schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:00:
[...]
Maar ben ik dan minder nuttig geweest die ronde? ik zou zelfs nuttelozer zijn geweest als ik de phara lekker laat hangen en gold op elims ga halen door andere mensen te killen en phara te laten leven.
kortom, het is allemaal relatief
Beste tip die jij inderdaad gaf, blijf in leven. Laat soms een terug trekkende tegenstander maar lopen, zodat ook jij in leven blijft, ipv er achteraan te rennen, dood te gaan en dat je daardoor je team niet meer kunt helpen.
Zijn er mensen die vanavond rond 19:00 misschien willen spelen Silver-Gold Ranking?
Stats zou het fijn vinden om weer een keer met 2-3 mensen samen te spelen.
Stuur maar een PM als je interesse hebt.
Speel voornamelijk Ana, Road, Soldier maar kan variëren op situatie, zoals pharah voor een paar deaths om de Bastion terug te drukken.
Stats zou het fijn vinden om weer een keer met 2-3 mensen samen te spelen.
Stuur maar een PM als je interesse hebt.
Speel voornamelijk Ana, Road, Soldier maar kan variëren op situatie, zoals pharah voor een paar deaths om de Bastion terug te drukken.
het is gewoon zo dat de medals niet veel zeggen op het moment.Sandyman538 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:06:
[...]
Zeker ben je dan niet minder nuttig geweest. Maar zoals hier vaak gesteld wordt dat medals helemaal niks zeggen ben ik het niet mee eens. Dat je aan de medals niet kan herleiden wie de beste teamplayer is, of wie het meeste het team helpt, prima, maar om het allemaal maar onder het matje te schuiven van geen toegevoegde waarde... Ik denk dat we redelijk op 1 lijn zitten hoor, en ik speel het spel voor de teamplay en wil als team winnen en niet solo, maar om mensen weg te zetten dat ze per definitie dom zijn omdat iemand zegt dat hij 3 of 4 gouden medals haalt, dat gaat er bij mij niet in.
Beste tip die jij inderdaad gaf, blijf in leven. Laat soms een terug trekkende tegenstander maar lopen, zodat ook jij in leven blijft, ipv er achteraan te rennen, dood te gaan en dat je daardoor je team niet meer kunt helpen.
neem bijvoorbeeld ana, die heeft eigenlijk alleen maar kans op gold op healing. blijft op de backline, niet continu one point ect.
Lucio, doet over het algemeen minder healing, dus zal daar geen gold op krijgen, en enige kans op een gold is objective time. Terwijl beide hero's heel belangrijk zijn.
Als jouw team 2 Damage dealers heeft en de ene is 2x gold en de andere 2x silver, betekent het niet dat de ene beter is dan de ander. Maar juist dat er dus goed wordt samen gewerkt.
Maar er zijn ook ook potjes geweest dat ik 4 gold krijg met soldier, tsja dan begin ik me ook wel eens af te vragen wat de rest van mijn team aan het doen is
Ik speel de laatste tijd vaak Ana en die is best een goede counter voor Pharah. Nadeel is dat Pharah vaak op je gaat schieten en je stukken minder tijd hebt voor healing. Maar als Pharah dat schot van Ana voelt dan vluchten ze vaak al. Je moet er wel 3 raken...
Beste dan is om even te communiceren met de hitscan van je team.YoshiBignose schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:42:
Ik speel de laatste tijd vaak Ana en die is best een goede counter voor Pharah. Nadeel is dat Pharah vaak op je gaat schieten en je stukken minder tijd hebt voor healing. Maar als Pharah dat schot van Ana voelt dan vluchten ze vaak al. Je moet er wel 3 raken...
Als je met z'n 2e tegelijk begint te schieten krijg je haar vaak dood voor ze weg duikt. (en daar gaat het om)
plus, als je hitscan het moeilijk krijgt kun je hem healen. belangrijk ding, je hitscan healer is belangrijker dan dat jij phara raakt! je hitscan kan ze vaak een stuk makkelijker raken dan jij als ana
Hmm dan heb ik als Lucio main vaak slechte second healers in mijn team zekerfjux schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:39:
[...]
het is gewoon zo dat de medals niet veel zeggen op het moment.
neem bijvoorbeeld ana, die heeft eigenlijk alleen maar kans op gold op healing. blijft op de backline, niet continu one point ect.
Lucio, doet over het algemeen minder healing, dus zal daar geen gold op krijgen, en enige kans op een gold is objective time. Terwijl beide hero's heel belangrijk zijn.
Als jouw team 2 Damage dealers heeft en de ene is 2x gold en de andere 2x silver, betekent het niet dat de ene beter is dan de ander. Maar juist dat er dus goed wordt samen gewerkt.
Maar er zijn ook ook potjes geweest dat ik 4 gold krijg met soldier, tsja dan begin ik me ook wel eens af te vragen wat de rest van mijn team aan het doen is
In leven blijven (en healen / speed goed gebruiken natuurlijk) is eigenlijk ook mijn hoofdopdracht met Lucio en ook goed te doen. Merk wel dat ik na een mislukte push en als enige overgebleven, vaak maar beter 'zelfmoord' kan plegen. Om de rest vervolgens ook weer zsm terug te brengen.
meestal als lucio heb je vaker speed aan staan als healing,Spud82 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:16:
[...]
Hmm dan heb ik als Lucio main vaak slechte second healers in mijn team zekerHeb bijna altijd wel gold met healing als Lucio.
In leven blijven is eigenlijk ook mijn hoofdopdracht met Lucio en ook goed te doen. Merk wel dat ik na een mislukte push en als enige overgebleven, vaak maar beter 'zelfmoord' kan plegen. Om de rest vervolgens ook weer zsm terug te brengen.
Maarja dat is als je als team netjes samenwerkt aan een push, wat in solo que lastig is.
Maar lucio kan het zeker halen, maar triple tank + ana, dan wordt het best lastig als lucio om gold te krijgen op healing. (gelukkig komt daar binnenkort een einde aan!)
Lol.. doe ik even een 1v1, sta ik 4-1 achter. zegt de tegenstander: Gratz; en leaved hij hahaha.
Dit zegt dus totaal wel iets. Als ik als Mercy gold in damage en kills sta, of met Ana bijvoorbeeld. Dat betekent dat de DPS totaal niet hun taak aan het doen zijn. Als je als DPS dus gold in kills en damage done staat doe je gewoon je taak. Het is erg kort door de bocht om te zeggen dat het niet uit maakt. Er zijn altijd uitzonderingen te verzinnen maar daar gaat het niet om. Ook al doe je veel damage op die roadhog en kill je hem niet verandert het wel de koers van het spel.The Chosen One schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:57:
Eens. Het zegt zeker niet alles, maar wel iets.Rule schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:06:
[...]
Dit zegt dus totaal wel iets. Als ik als Mercy gold in damage en kills sta, of met Ana bijvoorbeeld. Dat betekent dat de DPS totaal niet hun taak aan het doen zijn. Als je als DPS dus gold in kills en damage done staat doe je gewoon je taak. Het is erg kort door de bocht om te zeggen dat het niet uit maakt. Er zijn altijd uitzonderingen te verzinnen maar daar gaat het niet om. Ook al doe je veel damage op die roadhog en kill je hem niet verandert het wel de koers van het spel.
Als je als DPS'er gold staat in damage en/of kills weet je dat je in ieder geval een deel van je werk goed doet. Wil niet zeggen dat je teamplay goed is en dat die kills en damage allemaal op nuttige momenten zijn geweest, maar je bent iig je stinkende best aan het doen om daar voor te zorgen.
Beeromaniac
Gratz.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:55:
Lol.. doe ik even een 1v1, sta ik 4-1 achter. zegt de tegenstander: Gratz; en leaved hij hahaha.
Gratis win is toch niks mis mee.
Moet nog steeds een keer die 1v1 proberen.
Zit je aan het einde van de game ook je team te beledigen en op te scheppen met ik heb 3/4 golds in all chat?Sandyman538 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:23:
[...]
Als ik 3 of 4 gouden medailles heb, dan heb ik het in mijn ogen goed gedaan en in ieder geval beter dan mijn team maten, maar dat is dus dom als ik vind dat het team te weinig doet als ik 3x gold haal? Die moet je nog maar eens uitleggen.
Verder wat fjux/yoshi allemaal al zei. Ik zei niets over mensen die 3-4 goud op zich halen.
[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 13-01-2017 13:45 ]
UiteraardThe Chosen One schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:44:
[...]
Zit je aan het einde van de game ook je team te beledigen en op te scheppen met ik heb 3/4 golds in all chat?
Maar we zijn het erover eens dat het lang niet alles zegt, maar dat het ook niet totaal nutteloos is toch?Verder wat fjux/yoshi allemaal al zei. Ik zei niets over mensen die 3-4 goud op zich halen.
Al bijna 400uur Overwatch op de klok maar ik weet niet wat hitscan is.fjux schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:44:
[...]
Beste dan is om even te communiceren met de hitscan van je team.
Als je met z'n 2e tegelijk begint te schieten krijg je haar vaak dood voor ze weg duikt. (en daar gaat het om)
plus, als je hitscan het moeilijk krijgt kun je hem healen. belangrijk ding, je hitscan healer is belangrijker dan dat jij phara raakt! je hitscan kan ze vaak een stuk makkelijker raken dan jij als ana
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Voorspellen waar ze naartoe gaan om het heel simpel te zeggen.Techno Overlord schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:51:
[...]
Al bijna 400uur Overwatch op de klok maar ik weet niet wat hitscan is.Kun je dat uitleggen?
Hitscan houdt in dat je zonder vertraging iemand kan raken, zoals bijv. Soldier, Widowmaker, etc.Techno Overlord schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:51:
[...]
Al bijna 400uur Overwatch op de klok maar ik weet niet wat hitscan is.Kun je dat uitleggen?
Point and shoot idee dus.
enPlainside schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:52:
[...]
Voorspellen waar ze naartoe gaan om het heel simpel te zeggen.
Huh? Dit klinkt niet echt hetzelfde.Shrake schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:53:
[...]
Hitscan houdt in dat je zonder vertraging iemand kan raken, zoals bijv. Soldier, Widowmaker, etc.
Point and shoot idee dus.
Forever raver!
Je moet toch echt eerst voorspellen waar ze zijn om ze vervolgens in een keer te raken.Techno Overlord schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:00:
[...]
en
[...]
Huh? Dit klinkt niet echt hetzelfde.
Hitscan is voor directe hits zoals hierboven al gezegd is met Soldier, McCree, etc. Ik vind shots zoals Hanzo, Zen, Lucio altijd erg leuk om te predicten.Plainside schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:03:
[...]
Je moet toch echt eerst voorspellen waar ze zijn om ze vervolgens in een keer te raken.
Hitscan is geen traveltime van bullets/rockets. Dus als je schiet, raak je direct waar je op mikt. Soldier en Ana/Widowmaker (ingezoomd) zijn hitscan.
Widow is zowel in- als uitgezoomd hitscan, Ana inderdaad alleen maar scoped.
Verder zijn Soldier, Reaper, D.Va (Mech alleen), Tracer, Sombra en McCree hitscan.
kan zijn dat ik een enkele mis.
Verder zijn Soldier, Reaper, D.Va (Mech alleen), Tracer, Sombra en McCree hitscan.
kan zijn dat ik een enkele mis.
OK thnx weer wat geleerd. 
Ik moet zeggen dat ik beide leuk vind. Ben ook best wel bekwaam in het voorspellen van waar mijn kogels zullen inslaan en nog belangrijker, waar de kogels van de enemy in gaan slaan.
Ik moet zeggen dat ik beide leuk vind. Ben ook best wel bekwaam in het voorspellen van waar mijn kogels zullen inslaan en nog belangrijker, waar de kogels van de enemy in gaan slaan.
Forever raver!
Weet iemand toevallig waar ik overwatch iets goedkoper kan krijgen? Sites als kinguin en g2a.com verkopen de standaard edities niet.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Yup, zelfde hier. Dit is ook zeker 1 van de dingen die ik zo leuk vind aan Ana, dat ze eigenlijk beide is.Techno Overlord schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:09:
OK thnx weer wat geleerd.
Ze is over het algemeen projectile based (unscoped en sleep dart) maar je kan zo nodig ook inzoomen en hitscan schieten.
Ik zit te twijfelen of ik dit spel ga kopen. Weet niet of ik het leuk ga vinden... Het schijnt nogal populair te zijn maar de filmpjes op youtube vind ik super druk en arcade overkomen.
Helaas geen demo aanwezig. Hoe ervaren jullie deze 'druk' heid?
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. had het zelfde met LoL geen overzicht met wat er gebeurt? in mijn geval kan ik OW gewoon spelen zonder het overzicht te verliezenTennisbal schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:18:
Ik zit te twijfelen of ik dit spel ga kopen. Weet niet of ik het leuk ga vinden... Het schijnt nogal populair te zijn maar de filmpjes op youtube vind ik super druk en arcade overkomen.
Heroes of the storm wel veel gespeeld en dat ging primasnowD schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:34:
[...]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. had het zelfde met LoL geen overzicht met wat er gebeurt? in mijn geval kan ik OW gewoon spelen zonder het overzicht te verliezen
Als je zelf speelt valt dat vaak juist wel mee vind ik. En gelukkig is het spel tig miljoen keer leuker dan hots. 
Als je unranked speelt zit er op jezelf ook minder druk dus moet je je ook daarop richten kwa speelstijl. Niet te druk maken, rustig je ding doen. En er is arcade mode voor nog wat meer fun gerichte games. En binnenkort custom browser.
Kijk wat streams i.p.v. random filmpjes. Desnoods vraag je het aan de streamers etc.
Als je unranked speelt zit er op jezelf ook minder druk dus moet je je ook daarop richten kwa speelstijl. Niet te druk maken, rustig je ding doen. En er is arcade mode voor nog wat meer fun gerichte games. En binnenkort custom browser.
Kijk wat streams i.p.v. random filmpjes. Desnoods vraag je het aan de streamers etc.
Verwijderd
Overwatch is nog veel drukker.Tennisbal schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:42:
[...]
Heroes of the storm wel veel gespeeld en dat ging primamaar tijd terug wel eens team fortress 2 gespeeld maar vond daar geen zak aan. Super arcade en veel te druk. Ben bang dat ik dat ook bij overwatch ga vinden?
Dan ben je helaas net te laat vrees ik, tijdens de feestdagen was ie hier en daar in de aanbieding maar nu niet meer. Maar €40 voor de standaard editie is ie zeker waard imho.iantje31 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:22:
Weet iemand toevallig waar ik overwatch iets goedkoper kan krijgen? Sites als kinguin en g2a.com verkopen de standaard edities niet.
Hangt van de game-mode af en welke hero je speelt. Heroes zoals Mercy, Bastion, Reinard en Pharah hebben door hun design vaak wel een goed overzicht van de actie. Een Genji die zijn ult gebruikt is vaak complete chaos. Maar alles is oefening dus je wordt er wel beter in en het zal ook minder chaotisch voelen als je zelf achter de controls zit. Maar het blijft in de eerste plaats een shooter natuurlijk.Tennisbal schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:18:
Ongeveer €40 voor de Origins edition is een goede deal. Heb je een paar extra skins en het spel is die vier tientjes echt meer dan waard. Via Battle.net zelf kost het hetzelfde, maar dan heb je de standard edition.iantje31 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:22:
Voor een spel met zoveel lore, geliktheid, community, gratis events, is het de moeite meer dan waard om even wat kranten voor rond te brengen
Zonet even een potje gespeeld (PC), voor het eerst eigenlijk met Junkrat gespeeld en gelijk 3 eker player of the match geworden haha... Die granaten van hem werken belachelijk goed in een kleine map waar je beperkte routes hebt (dus meerdere vijanden bij elkaar), Verder een beetje met Lucio geschaatst en ondersteuning geboden, als je tijdig switched van buff kan je veel uitmaken voor je team.
In mijn zoektocht naar een goedkope key kwam ik diverse sites tegen die waarschuwen voor goedkope key sites als g2a. Je key kan geblokt worden door blizzard. Waren ook gesprekken gepost met klantenservice blizzard.iantje31 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:22:
Na erg actief te zijn in Season 1 (volgens mij was mijn season high 74 rating) en daarna te stoppen ben ik sind deze week weer begonnen. Het Overwatch virus is duidelijk weer aanwezig 
Net mijn placements gedaan en een aantal matches en hang nu op de 3200 rating. Solo que begint helaas nu al te vervelen dus bij deze, Mocht je rond mijn rating zitten en wat matches willen spelen voeg me zeker toe op battle.net:
Vonk#21469
Net mijn placements gedaan en een aantal matches en hang nu op de 3200 rating. Solo que begint helaas nu al te vervelen dus bij deze, Mocht je rond mijn rating zitten en wat matches willen spelen voeg me zeker toe op battle.net:
Vonk#21469
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Via hier het spel gekocht en geen enkel probleem ondervonden:Tennisbal schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:36:
[...]
In mijn zoektocht naar een goedkope key kwam ik diverse sites tegen die waarschuwen voor goedkope key sites als g2a. Je key kan geblokt worden door blizzard. Waren ook gesprekken gepost met klantenservice blizzard.
http://www.allkeyshop.com/catalogue/search.php?q=overwatch
zou pas na een week of 2 ontstaan...Vads schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:38:
[...]
Via hier het spel gekocht en geen enkel probleem ondervonden:
http://www.allkeyshop.com/catalogue/search.php?q=overwatch
Laat ik het dan zo zeggen: destijds bij http://www.cdkeys.com/pc/...l&utm_campaign=allkeyshop gekocht en tot op de dag van vandaag gewoon door kunnen gamen zonder problemen of blokkeringen.
ik zit op 3006 (maar season high is 3109 oid) en heb je toegevoegd.Vonk schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:36:
Na erg actief te zijn in Season 1 (volgens mij was mijn season high 74 rating) en daarna te stoppen ben ik sind deze week weer begonnen. Het Overwatch virus is duidelijk weer aanwezig
Vonk#21469
Wat een avond zeg. Van 2650 naar 3030 gegaan! Eindelijk diamond!
Gekocht! en bevalt uitstekend, arcade is wel tof eigenlijk en snelheid is prima als je zelf controls hebt
Speel veel op mijn 2nd account en op de een of andere manier gaat alles veel makkelijker.. Ben vanavond gestegen in rating van 2600 naar 2850 ofzo alleen er was geen enkel spannend potje. Op de laatste dan waar wij koth 2-0 voor stonden en dan 2-2 en gelukkig nog winnen met 3-2. De rest van de potjes waren meestal walkovers of team samenstellingen waar iedereen vertikt te switchen.
Ik denk dat gold nog minder toxic is als platinum. Er zijn veel leavers en veel mensen denken dat ze met elke hero het team kunnen dragen.
Ik denk dat gold nog minder toxic is als platinum. Er zijn veel leavers en veel mensen denken dat ze met elke hero het team kunnen dragen.
eindelijk.
Master met een season high van 3583.
Daar heb ik dan wel een kleine 300 games voor gespeeld haha. Ik begon met een slechte placement op 3300. Begon toen aan een race naar de bodem met trollspelers en saltyness en een dronken avond, en heb me terug omhoog moeten werken vanaf 2700
. De laatste weken bleef ik steken op 3200 - 3400. En zelfs vandaag nog viel ik terug naar 3250 (was gisteravond 3465). Maar met een 7 win streak heb ik hem binnengeharkt 
Lucio - Soldier - Reaper - Zenyatta - Torbjorn zijn de helden waarmee ik het gedaan heb. Eigenlijk alleen maar soloq. Met af een toe een potje stay with team.
Ik ben helemaal blij
Master met een season high van 3583.
Daar heb ik dan wel een kleine 300 games voor gespeeld haha. Ik begon met een slechte placement op 3300. Begon toen aan een race naar de bodem met trollspelers en saltyness en een dronken avond, en heb me terug omhoog moeten werken vanaf 2700
Lucio - Soldier - Reaper - Zenyatta - Torbjorn zijn de helden waarmee ik het gedaan heb. Eigenlijk alleen maar soloq. Met af een toe een potje stay with team.
Ik ben helemaal blij
als je benieuwd bent
[ Voor 8% gewijzigd door ErA op 17-01-2017 01:00 ]
TorbjornErA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 00:47:
eindelijk.
Ik ben helemaal blij
Torbjorn is momenteel al erg sterk en gaat, met de nieuwe patch, alleen maar sterker worden. Dit omdat Diva minder sterk wordt, en Diva is een hard counter van torbjorn.YoshiBignose schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:51:
[...]
Torbjornmooie K/D ratio ook. Mensen schelden vaak als ik Torb kies (er zijn inderdaad ook veel mensen die Torb niet begrijpen) maar hij is op heel veel maps echt supersterk. Waar veel mensen de fout is gaan om bij hun turret te blijven hangen terwijl je juist aan een andere kant moet gaan staan zodat je 2 kanten kan dekken. Tenminste, dat is mijn strategie....
De plekken waar torbjorn zeer goed werkt op het moment:
Payload defence:
Numbani, punt A
Kings Row, punt A
Hollywood, punt A
Eichenwalde, Punt A
Alle hybride mappen dus.
2CP:
Volskaya industry Punt A (in combinatie met symetra het liefst) en Punt B sowieso
Anubis Punt B
Hanamura, Punt A optioneel, maar eigenlijk is soldier beter op deze map.
KOTH:
Nepal: Sanctuary en die andere met die koepel in het midden: In beide gevallen start ik hier met torbjorn. Indien we de eerste push winnen dan is Torbjorn koning. Als we niet de push winnen ga ik meteen soldier.
Als mensen het leuk vinden kan ik wel eens een snelle compilatie maken van de beste turret spots.
Ik heb namelijk voor de meeste maps een stappen plan als het om turret placement gaat.
Van mij mag je best een compilatie maken, Torbjörn heb ik nog niet gespeeld en lijkt me wel eens interessant om op te pakken.ErA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:29:
[...]
Torbjorn is momenteel al erg sterk en gaat, met de nieuwe patch, alleen maar sterker worden. Dit omdat Diva minder sterk wordt, en Diva is een hard counter van torbjorn.
Payload defence:
Numbani, punt A
Kings Row, punt A
Hollywood, punt A
Eichenwalde, Punt A
Alle hybride mappen dus.
2CP:
Volskaya industry Punt A (in combinatie met symetra het liefst) en Punt B sowieso
Anubis Punt B
KOTH:
Nepal: Sanctuary en die andere met die koepel in het midden: In beide gevallen start ik hier met torbjorn. Indien we de eerste push winnen dan is Torbjorn koning. Als we niet de push winnen ga ik meteen soldier.
Als mensen het leuk vinden kan ik wel eens een snelle compilatie maken van de beste turret spots.
Ik heb namelijk voor de meeste maps een stappen plan als het om turret placement gaat.
Op OverwatchUniversity op reddit staat ook erg veel handige informatie!
Dit was mijn afgelopen week met zenyatta. Was ik maar ook die rankings qua sr
http://imgur.com/a/gxdJy
Dit is een must voor iedereen die een beetje fanatiek Overwatch speelt, samen met CompetitiveOverwatch. Daar kan letterlijk iedereen ongeacht skill level nog wat nuttige dingen oppikken. De informatie is vrij vluchtig en divers, veel dingen zul je al weten... maar vaak zat komen er ook nieuwe dingen voorbij, juist omdat je elke dag iets anders voorgeschoteld krijgtpvink schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:22:
[...]
Op OverwatchUniversity op reddit staat ook erg veel handige informatie!
Ben ook groot fan van Skyline op YouTube. Een US top 500 speler die analyses doet van zowel amateurs en pro's... positioning, mindset etc. Maar ook over losse topics van map guides tot warming ups en ELO/skill tier analyses. Wat je kan leren/waar je op moet letten als je pro matches bekijkt..
YouTube: Skyline
Ben ervan overtuigd dat ik zonder de twee bovenste bronnen 25% slechter zou zijn als speler. Ben veel meer bewust geworden over positioning en geduld/inzicht. Je haalt gewoon net wat meer potentie uit je spel met al die theorie. Gewoon op een loos moment een los filmpje kijken, ook al interesseert het onderwerp je niet direct. Het draagt toch bij aan je algemene OW-kennis.
Ik vermaak mij prima met overwatch maar ik erger mij toch wel heel erg aan competitive. Heb de 'fout' gemaakt gelijk placement matches te doen zodra ik 25 was en nog niet heel veel ervaring had. Ingedeeld rond de 2280 (gold). Daarna even geoefend en op 2359 gekomen, platinum in zicht. Maar sinds dien: grotendeels noobs en leavers in m'n team... Ondertussen gezakt naar 2100. Nu wil ik niet overkomen als noobcaller en ben ik zelf echt geen top-player maar een beetje normale teamplay moet met een game als overwatch. Een normale teamcompositie en regroupen etc is er met veel mensen niet eens bij. En dan ook nog eens de leavers waardoor je met 6vs5 punten verliest... Meer mensen die hier last van hebben?
TLDR; Solo-queue comp play niet te doen door de vele noobs en leavers.
Wie-o-wie zoekt er nog mensen voor comp, om misschien een vast teampje/spelersgroepje mee te maken? Ben op het moment dus gezakt naar 2100, maar ik denk dat ik wel stukje hoger hoor/kan dan dit. Mijn username: HunteR#1963
Wie-o-wie zoekt er nog mensen voor comp, om misschien een vast teampje/spelersgroepje mee te maken? Ben op het moment dus gezakt naar 2100, maar ik denk dat ik wel stukje hoger hoor/kan dan dit. Mijn username: HunteR#1963
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Degelijke teamplay lijkt vanaf plat en lager echt heel moeilijk te zijn. Ik kan niet spreken over daarboven, maar als ik met m'n diamond/master buddies speel kom je veel mensen tegen die voice gebruiken. Solo heb je dat niet echt, en ik erger me daar kapot aan. Dat is ook de reden dat ik gewoonweg geen competitive soloqueue meer doe. De game valt of staat compleet met teamwerk. En als je dan met de duizendste Hanzo/Genji/Widow zit die gewoon er lekker een sologame van maakt, dan heb ik het snel gezien. Probeer buddies te vinden, anders is de OW ladder (imo) lastig te beklimmen.
Heel herkenbaar Tennisbal!Tennisbal schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:18:
Ook ik zit te twijfelen om dit spel aan te schaffen.
Ik kom van Black ops 3 en Titanfall 2. Maar heb geen vertrouwen meer in Infinity Ward (Infinite Warfare)
Ik lees dat je het spel inmiddels hebt aangeschaft, wat zijn jouw ervaringen?
Steam/Epic: Deurstopper
Vind dit wel meevallen, het allergrootste probleem blijft leavers. Ik heb het gevoel dat die bans niet werken, ik weet dat het voor blizzard economisch gezien niet slim is maar ik pleit voor een 3 strikes out systeem. Iedereen maakt wel eens mee dat je moet stoppen met spelen (om wat voor reden dan ook) maar als je ranked wil gaan spelen weet je dat het zo maar 40min kan duren. Heb je die tijd niet, speel dan QP.apNia schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:31:
Degelijke teamplay lijkt vanaf plat en lager echt heel moeilijk te zijn. Ik kan niet spreken over daarboven, maar als ik met m'n diamond/master buddies speel kom je veel mensen tegen die voice gebruiken. Solo heb je dat niet echt, en ik erger me daar kapot aan. Dat is ook de reden dat ik gewoonweg geen competitive soloqueue meer doe. De game valt of staat compleet met teamwerk. En als je dan met de duizendste Hanzo/Genji/Widow zit die gewoon er lekker een sologame van maakt, dan heb ik het snel gezien. Probeer buddies te vinden, anders is de OW ladder (imo) lastig te beklimmen.
Leave je 3x vroegtijdig, mag je dat seizoen niet meer mee doen.
Lege virente, virent cuncta
Leavers heb ik echt geen een keer last van gehad in ranked. Wel iemand die wegviel, maar later terugkwam.
En voortijdig leaven bestraffen? Dat klinkt desastreus. En onmeetbaar. Als je een slechte connectie hebt krijg je een penalty voor niks.
En voortijdig leaven bestraffen? Dat klinkt desastreus. En onmeetbaar. Als je een slechte connectie hebt krijg je een penalty voor niks.
Niet mee eens.Mitchell-CWD schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:24:
Laten we er van uitgaan dat iedereen behalve jijzelf een noob en leaver is (makkelijk voor de vergelijking)
Dan heeft jou tegenstander 6 noobs en leavers. En jullie team maar 5!
Het begint bij jezelf. Wees vrolijk! Wees positief! En heel belangrijk voor soloque:
Pas je aan aan de situatie. En verwacht nooit dat men zich aan jou aanpast!
Ik ben teruggekomen van 2700 naar 3580, allemaal soloQ. Ik heb daarvoor wel 50% van de tijd support gespeeld, omdat dat de minst geliefde rol is.
Ik ben soms ook boos geweest en aan het ragen geweest. Maar het systeem is niet kapot.
Wel is het zo dat iedereen op een gegeven moment aan de top van zijn kunnen zit. Zo verwacht ik niet veel hoger te komen dan wat ik nu ben.
En je moet je beseffen dat je winrate, als je veel speelt, ongeveer 50% gaat zijn. Dit betekent dat je de HELFT van alles games verliest!! Daar doe je dus NIETS aan. Dat is normaal!
Ik snap wat je bedoeld. Het is ook niet zo dat het altijd is en dat iedereen noob is. Het komt alleen wel heel vaak voor dat er noobs/leavers bij mij zitten. En dan bedoel ik niet iemand die net wat minder is, maar echt mensen die solo bastion op attack gaat terwijl we al 4 dps hebben en echt 0 toevoegt om een voorbeeld te geven.ErA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:50:
[...]
Niet mee eens.
Laten we er van uitgaan dat iedereen behalve jijzelf een noob en leaver is (makkelijk voor de vergelijking)
Speel zelf heel vaak Lucio of Dva om healer/tank gehalte omhoog te halen. Maar soms kan je er echt niks aan doen en ben je qua team gewoon kansloos. Heb ik helaas vrij vaak laatste tijd waardoor je niet hoger komt qua rang en het probleem eigenlijk steeds erger wordt / zichzelf versterkt.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Maar bij een slechte connectie verlaag je de winkans van 5 mensen. Het is voor die ene persoon niet eerlijk dat hij/zij bestraft wordt maar het is gewoon klote voor het hele team. Als je de derde keer leaved vind ik een ban van 24 uur wel op zijn plaats. Bij de 4e keer naar 48 uur, bij de 5e keer 72 uur ofzo. Het mag best bestraft worden.apNia schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:48:
Leavers heb ik echt geen een keer last van gehad in ranked. Wel iemand die wegviel, maar later terugkwam.
Ik weet alleen niet precies of dat nu al gebeurt
Als er een goede Phara bij de tegenpartij zit ben je de turret in no time kwijt.ErA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:29:
[...]
Torbjorn is momenteel al erg sterk en gaat, met de nieuwe patch, alleen maar sterker worden. Dit omdat Diva minder sterk wordt, en Diva is een hard counter van torbjorn.
Payload defence:
Numbani, punt A
Kings Row, punt A
Hollywood, punt A
Eichenwalde, Punt A
Alle hybride mappen dus.
2CP:
Anubis Punt B
KOTH:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
word al gedaan inderdaad.. met andere woorden als je connection kut is, gewoon niet spelenRule schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:28:
[...]
Maar bij een slechte connectie verlaag je de winkans van 5 mensen. Het is voor die ene persoon niet eerlijk dat hij/zij bestraft wordt maar het is gewoon klote voor het hele team. Als je de derde keer leaved vind ik een ban van 24 uur wel op zijn plaats. Bij de 4e keer naar 48 uur, bij de 5e keer 72 uur ofzo. Het mag best bestraft worden.
Ik weet alleen niet precies of dat nu al gebeurt
Het zijn dan ook de slechte torbjorns die het verzieken voor de rest van ons. Alleen een slechte torbjorn zet zijn turret zo neer dat een goede phara hem in no time verwijdert uit het spel.Lekker Ventje schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:33:
[...]
Als er een goede Phara bij de tegenpartij zit ben je de turret in no time kwijt.
Een nog slechtere torbjorn zet dat ding zo neer dat widow, soldier, hanzo en mcgree hem eenvoudig stuk kunnen maken.
Het idee van turret placement is dat de tegenstander (solider, phara, diva of wie dan ook) jouw turret niet kan kapot maken, zonder zichzelf in een gevaarlijke situatie te plaatsen.
En andersom: Zij mogen jou niet kunnen raken bereiken, zonder dat jouw turret hun beschiet.
Creer een crossfire setup.
De turret is je 7e man. En als team moet je daar gebuik van maken.
Maar je turret moet het gevecht als laatste joinen.
Ik wil dat de tegenstander een push inzet en zodra ze dus "gecommit" zijn en niet meer terugkunnen mijn turret ineens om de hoek blijk te staan.
wat nu? We kunnen die turret niet negeren, maar als we dat ding aanpakken moeten we onze aandacht verleggen.
etc etc.
Ik kan je vertellen dat ik smul van phara als ik torbjorn ben. Als ze niet snel genoeg reageert is ze direct dood.
Heb je toegevoegd! Ben ook meteen na het behalen van leven 25 mijn placements gaan doen. Begonnen op 2200 en stijg nog steeds langzaam omhoog, atm 2450 rating.Mitchell-CWD schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:24:
hilz0r#2111 als er ook anderen rondom deze elo af en toe een potje competitive willen spelen!
Ik ben helemaal geturnd. Gisteren 2 uur gespeeld en ook met 2 vrienden. Het spel is super tof. Ervaar het niet als super arcade of druk (wat ik wel erg had bij het bekijken van youtube filmpjes)Deurstopper schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:41:
[...]
Heel herkenbaar Tennisbal!
Ook ik zit te twijfelen om dit spel aan te schaffen.
Ik kom van Black ops 3 en Titanfall 2. Maar heb geen vertrouwen meer in Infinity Ward (Infinite Warfare)
Ik lees dat je het spel inmiddels hebt aangeschaft, wat zijn jouw ervaringen?
Probeer het, blizzard heeft refund mogelijkheid (heb daar voor de zekerheid mee gechat met blizzard)
Ik heb interesse in de compilatie!ErA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:29:
[...]
Payload defence:
Numbani, punt A
Kings Row, punt A
Hollywood, punt A
Eichenwalde, Punt A
Alle hybride mappen dus.
2CP:
Anubis Punt B
KOTH:
Ik ben normaal gezien ook voor de realistisch shooters ipv arcade sci-fi dingen, MAAR dit geldt niet voor Overwatch. Ik vind het een schitterend spel. Vooral als je met enkelen kan samenspelen en afspreken is het echt leuk.Tennisbal schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:08:
[...]
Ik ben helemaal geturnd. Gisteren 2 uur gespeeld en ook met 2 vrienden. Het spel is super tof. Ervaar het niet als super arcade of druk (wat ik wel erg had bij het bekijken van youtube filmpjes)
Probeer het, blizzard heeft refund mogelijkheid (heb daar voor de zekerheid mee gechat met blizzard)
Na nog niet zo heel lang geleden 26xx gezien te hebben ben ik in een paar dagen tijd van 2800 naar 3180 gegaan... na èèn dag nu weer op 2940 ofzo. Soms snap ik echt geen hout van de matchmaking
. Kan me niet herinneren dat het eerder zo fluctueerde. Houdt het wel interessant in ieder geval.
Volgens mij zijn we al over de helft van het seizoen. Nog even knokken om weer boven de 3k te komen en dan ga ik het wat terugschroeven... lijkt me een mooie uitgangspositie voor de placements van S4.
Volgens mij zijn we al over de helft van het seizoen. Nog even knokken om weer boven de 3k te komen en dan ga ik het wat terugschroeven... lijkt me een mooie uitgangspositie voor de placements van S4.
Graag!ErA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:29:
[...]
Ik vind Torb een erg leuke character om te spelen maar omdat er zo vaak op hem gehaat wordt twijfel ik vaak om hem te picken. Dit kan me zeker helpen om het tegendeel te bewijzen
Beeromaniac
vorige week eindelijk in Plat terecht gekomen, ben tevreden en kan voor mijn part weer terug zakken naar een SR van 1
natuurlijk diamond aantikken is ook leuk, maar daar ben ik te ruk voor.
natuurlijk diamond aantikken is ook leuk, maar daar ben ik te ruk voor.
Yep hier ook interesse! Ik speelde Torb veel in het eerste seizoen, inmiddels probeer ik het nog wel eens maar bak ik er niks meer van.Thompson schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:45:
[...]
Graag!![]()
Ik vind Torb een erg leuke character om te spelen maar omdat er zo vaak op hem gehaat wordt twijfel ik vaak om hem te picken. Dit kan me zeker helpen om het tegendeel te bewijzen
Gisteravond heb ik even proefgedraaid met het maken van een filmpje. Dat is geluktSpud82 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:41:
[...]
Yep hier ook interesse! Ik speelde Torb veel in het eerste seizoen, inmiddels probeer ik het nog wel eens maar bak ik er niks meer van.
Ik zal vanavond een eerste filmpje beschikbaar zetten. Er zijn meerdere youtube filmpjes gemaakt over torbjorn en hoe torbjorn gespeeld moet worden. Ik ga daar niet al te veel op in.
Ik ga alleen in op turret placement op de diverse maps.
In het eerste filmpje laat ik kort even het principe aan bod komen zoals ik in mijn eerdere post aangaf.
Ik doe het in het nederlands aangezien ik niet in de markt ben voor youtube views, maar voor de tweakers
(Tevens heb ik echt een nederlands engels accent
Op temple of anubis plaats ik hem altijd erg graag hierErA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:59:
[...]
Gisteravond heb ik even proefgedraaid met het maken van een filmpje. Dat is gelukt
Ik zal vanavond een eerste filmpje beschikbaar zetten. Er zijn meerdere youtube filmpjes gemaakt over torbjorn en hoe torbjorn gespeeld moet worden. Ik ga daar niet al te veel op in.
Ik ga alleen in op turret placement op de diverse maps.
In het eerste filmpje laat ik kort even het principe aan bod komen zoals ik in mijn eerdere post aangaf.
Ik doe het in het nederlands aangezien ik niet in de markt ben voor youtube views, maar voor de tweakers.
(Tevens heb ik echt een nederlands engels accent)

Creert leuk crossfire er probeert altijd iemand de andere kant langs te sneaken, en met zijn allen in offence links gaan om vast te zitten in dat kleine kamertje heb ik nooit gesnapt (daar is junkrat pas handig!).
Speelde S01 veul Bjorn en had een 65% winrate
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Klopt! Daar sta ik dan ook met mijn favoriete main, Junkrat (in dr junkenstein outfit)daar is junkrat pas handig!).
Ik ben geen super-aim speler. Junkrat, Reinhardt, Dva, Torbjon , zijn favorieten. Zelfs met Reinhardt kan ik goede killstreaks halen.
Speel vrijwel alleen quickplay of arcade. Geen ranked. Speel vaak een half uurtje/uurtje tussendoor. Soms gaat het echt lekker.
Ben nu al zover met Junkrat dat wanneer ik 25-26 kills haal in een map ik gewoon brons krijg ..
Ben geen kenner, maar volgens mij ligt m'n gemiddelde dan wat te hoog in de betreffende map
Ik ben ErA en ik doe mijn spreekbeurt over Torbjorn Turret placement op Hanamura.
De overige volgen nog. Feedback is welkom.
Ik kan niet editten dus alles is in 1 take genomen
Top filmpje!ErA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:55:
Ik ben ErA en ik doe mijn spreekbeurt over Torbjorn Turret placement op Hanamura.
[video]
Een aantal van de spots kende ik al maar met name de allereerste turret had ik nog niet aan gedacht. Op Numbani doe ik dat altijd wel maar op Hanamura om een of andere reden nooit gedaan.
Kijk al uit naar volskaya
Beeromaniac
topfilmpje!ErA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:55:
[video]
Geinig, vind het altijd saai om Torbjorn te spelen. Maar als ik hem speel doe ik het wel loose and fast.
Altijd ergens staan waar de turret niet is. Zo nu en dan repareren mag, maar als hij gedestroyed word plaat ik hem ergens anders. Met uitzondering Defense point oid.
Zelfs dan doe ik het niet vaker dan 1/2x
Heb wel zoiets van Keep moving and distracting.
Altijd ergens staan waar de turret niet is. Zo nu en dan repareren mag, maar als hij gedestroyed word plaat ik hem ergens anders. Met uitzondering Defense point oid.
Zelfs dan doe ik het niet vaker dan 1/2x
Heb wel zoiets van Keep moving and distracting.
Nice man bedankt. Goede dwingende adviezen ook: "Gaat ie kapot, prima, bouw je een nieuwe op. Maar je gaat dat ding niet lopen repairen..."ErA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:55:
[video]
https://mobile.twitter.co...21900050573860865/video/1
https://mobile.twitter.co...21900007649329153/video/1
nieuwe skins voor gremlin en satan 😁
https://mobile.twitter.co...21900007649329153/video/1
nieuwe skins voor gremlin en satan 😁
Dat ziet er weer leuk uit, wou nog even een wat langere pauze nemen met Overwatch. Maar als dit zo door gaat speel ik alleen deze game met dit soort events. Vraag me af of ze het kunnen volhouden constant nieuwe Skins uit te brengen.
Nou, na jullie enthousiaste reacties heb ik vandaag maar volskaja en anubis gedaan.
Het lukt me niet om het kort en bondig te houden
YouTube: Torbjorn Turret Placement Hanamura
Het lukt me niet om het kort en bondig te houden
Man man wat een avond. Tot vier keer toe zulke toxic toestanden meegemaakt dat mensen de game throwen. 100 punten gezakt. Ik vind verliezen echt niet erg maar dit is gewoon zonde van je tijd.
Ik snap ook niet waarom mensen het doen. Waren bijna allemaal high platinums ook die gewoon in de buurt van diamond zitten. Gelukkig heb ik diamond al binnen want anders zou ik gillend gek geworden zijn.
Ik snap ook niet waarom mensen het doen. Waren bijna allemaal high platinums ook die gewoon in de buurt van diamond zitten. Gelukkig heb ik diamond al binnen want anders zou ik gillend gek geworden zijn.
Hier deze avond gelukkig niet, alleen ik had voor mijn gevoel een accuracy van -50%yinx84 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:38:
Man man wat een avond. Tot vier keer toe zulke toxic toestanden meegemaakt dat mensen de game throwen. 100 punten gezakt. Ik vind verliezen echt niet erg maar dit is gewoon zonde van je tijd.
Gaaf! Heb er weer een paar erg goede posities door geleerd.ErA schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:36:
Nou, na jullie enthousiaste reacties heb ik vandaag maar volskaja en anubis gedaan.
Het lukt me niet om het kort en bondig te houden![]()
[video]
[video]
Vooral bovenop de heftruck bij volskaya en bovenop de pilaar bij anubis wist ik niet.
Het trucje van om de hoek jumpen bij Anubis is ook zeker een goede, kan voor veel characters nuttig zijn denk ik omdat mensen je er niet altijd verwachten.
Beeromaniac
Weer 2 leuke filmpjes! Maak je ook eens een filmpje met ingame beelden van de praktijk, dus niet enkel de theorie?
ErA schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:36:
Het lukt me niet om het kort en bondig te houden![]()
[video]
[video]
In de lagere ranks (onder 2500) wil bijna niemand support spelen... Wat is dat toch? Zie vaak genoeg team composities met 3 dps, junkrat en met geluk een tank. Op defense is dit vaak op voorhand al gedoemd te mislukken..
Het zou zo fijn zijn als mensen eens de voice chat of een paar filmpjes op yt kijken met tips.
Het zou zo fijn zijn als mensen eens de voice chat of een paar filmpjes op yt kijken met tips.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.