Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:29:
[...]

Volgens mij kunnen we woensdag pas los..
tot nu toe is het altijd dinsdag avond geweest om 20:00 (misschien was het 21:00) uur.
Want is geen maintenance voor nodig. word gewoon server side geactiveerd. Soms zie je dan een bericht in OW met iets als: new version available please restart the client.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
CH40S schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:33:
Competitive seasons zijn altijd op een Dinsdag gestart (al is dat ook afhankelijk van de tijdzone). :)

Moet zeggen, ik ben competitive eigenlijk beu. Met seizoen 3 al niet meer meegedaan en moet zeggen; prima zo. Ik vermaak me (als ik al speel, want veel speel ik het ook niet meer) prima met een paar portjes quick play, of wat event potjes (als er een event is) daarna heb ik het vaak toch wel gehad, of ik nou win of verlies maakt me niet uit. :)

EDIT:
Sterker nog, de datum was al aangekondigd met een blue post op het forum:
[...]
Dus toch woensdag ;)

UCT is onze tijdzone. Toch? Het begint dinsdag op woensdag nacht.

Season 4 is currently scheduled to launch one week later on Tuesday, February 28 at 4:00 p.m. PST (or Wednesday, March 1 at 00:00 UTC).

[ Voor 8% gewijzigd door yinx84 op 27-02-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dan heb je gelijk. wel vreemd want ben er van overtuigd dat vorig seizoenen rond 8-9 uur savonds begonnen. maar dit keer word het voor ons dan zelf pas 1:00 volgens mij want wij zijn UTC +1 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
yinx84 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:42:
UCT is onze tijdzone. Toch? Het begint dinsdag op woensdag nacht.
UTC is Engeland (Greenwich), wij zitten nu op UTC+1 en zomertijd is UTC+2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
CH40S schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:00:
[...]
UTC is Engeland (Greenwich), wij zitten nu op UTC+1 en zomertijd is UTC+2. :)
Dan is het dus toch woensdag pas. Om 01:00 inderdaad zoals Ricmaniac zei. Maar goed... we gaan het zien... ze hebben inderdaad wel vaker het seizoen zonder waarschuwing gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik hoop eigelijk op een animated short deze week en reveal van nieuwe hero. wel vaker werd er een nieuwe hero aangekondigd aan het begin van een nieuw comp season. we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 15:19

dawofl

?

Hier ook maar weer SC2 uit de kast getrokken :) ik merk dat off season me helemaal niets doet... ik speel wat mystery heroes voor de loot boxes wat wel grappig is maar daarna ook weer klaar :p

Tijd voor nieuw seizoen! :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Laatst online: 17-09 13:42
Rone schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:24:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">[UPDATE] Genius grant recipient and Numbani local Efi Oladele posts curious image on her holovid channel, declaring: "Time to get to work!" <a href="https://t.co/lQSzzD5ZT5">pic.twitter.com/lQSzzD5ZT5</a></p>— Overwatch (@PlayOverwatch) <a href="https://twitter.com/PlayOverwatch/status/836320029222150144">February 27, 2017</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
toch weer heerlijk hoe blizzard dit doet. halve internet probeert er achter te komen wat het betekend, wanneer deze foto is gemaakt in de tijdlijnen. (tenslotte kan ze de chassis al hebben gezien de foto die ze eerder maakte)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Titel is clickbaity as fuck. But nonetheless:

[ Voor 29% gewijzigd door apNia op 28-02-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
apNia schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:30:
Titel is clickbaity as fuck. But nonetheless:

[video]
clickbait video's is nog het enige wat Force kan maken. Die gast is nu echt een 3e rangs youtuber. vroeger had hij nog best leuke video's. Enige wat hij nu post is Theory bullshit videos, wat een chappie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Is er nog een kans dat het nieuwe seizoen eerder begint? Of moeten we echt wachten tot vannacht 1.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaizka schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:26:
Of moeten we echt wachten tot vannacht 1.00?
Kans is er altijd maar ze gaven aan 01:00 aankomende nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ricmaniac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:28:
[...]

Kans is er altijd maar ze gaven aan 01:00 aankomende nacht
meestal is het rond 8-9 uur savonds dat we los kunnen. hopelijk net zo vandaag. hoop nog meer op een animated short en hero release :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

nemesis2212 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:23:
[...]

clickbait video's is nog het enige wat Force kan maken. Die gast is nu echt een 3e rangs youtuber. vroeger had hij nog best leuke video's. Enige wat hij nu post is Theory bullshit videos, wat een chappie 8)7
SORRY :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
nemesis2212 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:35:
[...]

meestal is het rond 8-9 uur savonds dat we los kunnen. hopelijk net zo vandaag. hoop nog meer op een animated short en hero release :9
denk echt dat comp pas om 01:00 begint, zie deze post van blizzard: https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753177912

maar wie weet krijgen we rond 8 a 9 uur wel wat. nieuwe hero ect kan natuurlijk eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, moet een hele dikke update binnenslepen op de XBO, benieuwd naar het nieuws.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

Patch notes: https://playoverwatch.com...tch-notes/pc/#patch-34874

[ Voor 28% gewijzigd door Rone op 28-02-2017 20:44 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Één potje Bastion op quickplay gedaan maar dit gaat nergens over :D. POTG, Gold kills, Gold DMG, Gold objective kills en silver healing. Dit alles terwijl ik 0 hours in Bastion heb. Wat.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoshingen op 28-02-2017 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Hoshingen schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:35:
Één potje Bastion op quickplay gedaan maar dit gaat nergens over :D. POTG, Gold kills, Gold DMG, Gold objective kills en silver healing. Dit alles terwijl ik 0 hours in Bastion heb. Wat.
Mensen moeten weer even wennen aan het feit dat Bastion weer gespeeld wordt ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:41
De Roadhog nerfs doen zeer als Roadhog speler. De hook delay kan ik mee leven maar die afstand tussen jou en de player die je gehookt hebt is voelt gewoon kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lachen man die game browser.. op PTR ook al veel fun mee gehad. ben alleen benieuwd voor hoe lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:31
Nieuwe Bastion is erg wennen. Als pharah 1 direct hit en paar dmg hits en dan loopt bastion vrolijk weg naar een schuilplaats terwijl hij zichzelf kan healen onderweg (al lopend)... De damage in turret vorm is wel minder maar comp zal vol zitten met bastions.. En of dat goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ricmaniac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:22:
Lachen man die game browser.. op PTR ook al veel fun mee gehad. ben alleen benieuwd voor hoe lang
Hide en seek is heerlijk om te doen.

Nou zo ff comp in duiken :9

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
aaaido schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:51:
Nieuwe Bastion is erg wennen. Als pharah 1 direct hit en paar dmg hits en dan loopt bastion vrolijk weg naar een schuilplaats terwijl hij zichzelf kan healen onderweg (al lopend)... De damage in turret vorm is wel minder maar comp zal vol zitten met bastions.. En of dat goed is?
1 hero limit dus zal meevallen.
Ben vooral benieuwd welke comps er om baston heengemaakt gaan worden

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
looyenss schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:38:
[...]

1 hero limit dus zal meevallen.
Ben vooral benieuwd welke comps er om baston heengemaakt gaan worden
verwacht dat het niet heel anders zal worden dan de oud bekende Reinhardt Mercy Bastion. Misschien een ana er nog achter.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 01-03-2017 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 15:02
Ik verwacht wel dat Sombra een waardevollere toevoeging gaat worden als het inderdaad een Bastion meta gaat worden, wordt wel tijd dat deze hero wat meer aandacht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb zelf nog geen ervaring met de nieuwe Bastion, maar als ik het filmpje van Lone Hawk mag geloven dan is het momenteel niet al te best. De combinatie van de damage reduction in sentry en het ononderbroken healen is erg gevaarlijk. Als je een reaper ult kan overleven dan is dat niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
BlackMage schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:27:
Ik heb zelf nog geen ervaring met de nieuwe Bastion, maar als ik het filmpje van Lone Hawk mag geloven dan is het momenteel niet al te best. De combinatie van de damage reduction in sentry en het ononderbroken healen is erg gevaarlijk. Als je een reaper ult kan overleven dan is dat niet al te best.
Het is inderdaad best gevaarlijk.

Beste is om hem op de een of andere manier uit sentry te jagen, of een roadhog hem laten hooken.

Ik denk dat het grote probleem gaat zijn dat je 1vs1 tegen een bastion erg lastig gaat winnen en dus altijd met meer mensen de bastion moet targeten. (maarja dat is sowieso een goede strat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:45
BlackMage schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:27:
Vergeet niet dat hij in Sentry vorm nog steeds de weak spot op zijn rug heeft (blauwe blok). Dus als je een goede flank doet kan je hem zeer snel down krijgen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 15:14
Bloodhoundje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:28:
[...]

Vergeet niet dat hij in Sentry vorm nog steeds de weak spot op zijn rug heeft (blauwe blok). Dus als je een goede flank doet kan je hem zeer snel down krijgen :) .
Dat flanken is nou juist niet echt makkelijk. Een tracer/sombra/genji kunnen relatief goed flanken bijvoorbeeld.
Maar doen niet genoeg DPS (ook niet op zn weak spot) om hem meteen neer te krijgen. En het feit dat hij of kan omdraaien en je direct sloopt. Of gewoon gaat healen. De kans dat een andere vijand je dan pakt, is niet klein op dat moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Denk dat zijn healpower/duration nog wel getuned zal worden. Net zoals bij Dva gebeurde.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ze zouden wel iets van interactie met geraakt worden kunnen inbouwen. Bijv:
- Als je damage krijgt gaat een seconde lang de "cooldown" van repair 2x zo snel leeg.
- Als je in je critical spot geraakt wordt doet de heal het 1-2 seconden helemaal niet.

Of heel drastisch:
- Alleen in recon en tank kan je repairen. Op die manier heb je alleen tijdens je ultimate zowel de damage reduction als selfheal. Anders is het een van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

aaaido schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:51:
Bastion is op afstand gewoon veel zwakker nu. Vind hem zelf ook leuker om te spelen, maar het is nu niet meer zo dat je direct dood bent als er een bastion een stuk verderop begint te knallen. Die bulletspread maakt het veel makkelijker om hem uit te schakelen en de andere aanpassingen maken hem veelzijdiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:39

Thompson

Beeromaniac

Kashika schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:46:
[...]

Dat flanken is nou juist niet echt makkelijk. Een tracer/sombra/genji kunnen relatief goed flanken bijvoorbeeld.
Maar doen niet genoeg DPS (ook niet op zn weak spot) om hem meteen neer te krijgen. En het feit dat hij of kan omdraaien en je direct sloopt. Of gewoon gaat healen. De kans dat een andere vijand je dan pakt, is niet klein op dat moment...
Klopt, ik vind dat ook de moeilijkste heroes van het spel.

Ik heb tot nu toe tijdens de placements in solo Q nog niet echt geluk. 2 games gewonnen en 4 verloren... waarvan 2x door een quitter :( Een ging gewoon weg na 1 verloren ronde en de ander lagte er meerdere keren uit.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik zit nu op 4 wins en 0 losses :*) . Hoop dat het zo doorzet. Afgelopen game was kantjeboord omdat 2 gasten constant solo gingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
net eerste placement gedaan winnen de eerste map 3-0 tweede map 3 leavers man man wat irritant is dat totaal geen reden voor ook aangezien we de eerste map dik wonnen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier nu ook een leaver, maar ook bij het andere team. Winnen kan nog :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Trouwens, op Numbani, is dat de nieuwe hero die is gecrashed in de attack spawn?!

E: En de handschoen uit die wagen is ook weg!

E2: WTF!? 8)7. Vorig seizoen rond 2800 geeïndigd. Nu 9 placements gewonnen, 1 verloren. Rang: 2286 8)7 :F.

Wtf is er toch mis met dat systeem... Zo laag ben ik nog nooit geweest.

[ Voor 64% gewijzigd door Thomas op 01-03-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je moet er rekening mee houden dat je het exacte nummer niet goed kan vergelijken met die van vorig seizoen. Als Blizzard besluit spelers anders te distribueren zegt dat niks over dat je slechter of beter bent. Je rank verliest mogelijk na elk seizoen z'n betekenis en is dan ook tamelijk abstract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Thomas schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:20:
Trouwens, op Numbani, is dat de nieuwe hero die is gecrashed in de attack spawn?!

E: En de handschoen uit die wagen is ook weg!

E2: WTF!? 8)7. Vorig seizoen rond 2800 geeïndigd. Nu 9 placements gewonnen, 1 verloren. Rang: 2286 8)7 :F.

Wtf is er toch mis met dat systeem... Zo laag ben ik nog nooit geweest.
Dat is de meest extreme uitkomst die ik ooit heb gelezen, 500SR minder dan je eindscore van vorig seizoen na 9 gewonnen placements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 15:40
Van de placements, 6 gewonnen 4 verloren. Platinum geeindigd vorig seizoen en nu 2200.
Maar man man man, wat waren er veel trolls. mei trolls die random ice walls voor je neus zetten.
of games waar je met 5 dps speelt en ik als enige healer speelde.. Inderdaad ook weer leavers.
Viel me ook op dat je bij random spelers kwam, van diamond tot lvl 25 nieuwe spelers zonder rank. dat verklaard misschien de kwaliteit van de matches ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 13:05
Blizzard is volledig de weg kwijt dat ze bastions gaan buffen. PotG is nu elke ronde een bastion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
rejer schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:48:
Blizzard is volledig de weg kwijt dat ze bastions gaan buffen. PotG is nu elke ronde een bastion.
Welk niveau?

In diamond wordt bastion nog steeds hard neer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 13:54
Ik ben ook op 2.2 gekomen, coincidence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 13:05
fjux schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:56:
[...]

Welk niveau?

In diamond wordt bastion nog steeds hard neer gehaald.
Quick play xD even aan de aanpassingen wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Wat is dit zeg met al die trolls. Torbjörn op attack, mei die irritante walls plaatst, symmetra die portals op afgrond plaatst etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

Christiano007

Ich bin der champion

Is overwatch nog een beetje toegankelijk voor de casual fps gamer? Normaal een echte Battlefield en CoD speler , maar twijfel of dit niet te snel allemaal gaat voor mij.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Grotman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:40:
[...]

Dat is de meest extreme uitkomst die ik ooit heb gelezen, 500SR minder dan je eindscore van vorig seizoen na 9 gewonnen placements.
Het is nogal wat inderdaad. Vervelende is dat het betrekkelijk moeilijk blijkt om hieruit te komen. Ik speel met name Lucio, maar als je team het gewoon niet goed doet kun je nog zo veel healen, verliezen doe je toch wel. Als ik Pharah kies die ik ook goed onder de knie heb missen we vaak een goede healer. Irritant dit :').
Christiano007 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:19:
Is overwatch nog een beetje toegankelijk voor de casual fps gamer? Normaal een echte Battlefield en CoD speler , maar twijfel of dit niet te snel allemaal gaat voor mij.
Juist! Vind het heerlijk om snel tussendoor een potje te knallen.

[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 01-03-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Die Symetra heb ik nog niet gehad. Mei wel, echt iedere keer dat er een Mei in het team zat. Deur gaat open, wall. Ergens een ingang waar je door kunt? Wall. Zucht.

Had met bastion wat anders verwacht qua aanpassingen. Om één of andere reden dat hij iets kon bewegen in sentry mode. Maar dat was niet zo. Alleen self heal en spread fire. Is al een tijd geleden dat ik bastion heb gespeeld. Wel grappig dat ik hem in het begin altijd kops, maar tegenwoordig veel andere karakters.
Torbjorn kies ik vaak tijdens defence. Beetje plekken aftasten wat vaak erg goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
echt enorm veel trolls en leavers veel verloren van platinum vorig seizoen geindigd nu op 2198 gold.
Maar weer omhoog naar plati wacht wel paar dagen. vorig seizoen was het silver 1900 na placements en toch weer op 2700+ geeindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zo, dat waren geen fraaie placements :p 5 loses, 2 draws en 3 wins. Geplaatst op 3136, waar ik vorig seizoen op 3269 geëindigd ben. Al met al niets te klagen aangezien ik die 5 loses als eerste allemaal voor de kiezen kreeg en het even niet meer zag gebeuren.

Edit: nog een laatste potje als toetje (gewonnen) en eindig de dag met 3187. Fucking 51 punten voor een win? Dat is best bizar.

[ Voor 20% gewijzigd door yinx84 op 01-03-2017 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:26:
Zo, dat waren geen fraaie placements :p 5 loses, 2 draws en 3 wins. Geplaatst op 3136, waar ik vorig seizoen op 3269 geëindigd ben. Al met al niets te klagen aangezien ik die 5 loses als eerste allemaal voor de kiezen kreeg en het even niet meer zag gebeuren.

Edit: nog een laatste potje als toetje (gewonnen) en eindig de dag met 3187. Fucking 51 punten voor een win? Dat is best bizar.
nou dat is niet verkeerd nee. Ik wacht nog maar even een weekje met placements ofzo denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:07
Ben zelf ook een casual fps gamer, en vind Overwatch toegankelijker dan CoD en Battlefield. Juist omdat het team erg belangrijk is kan je altijd wel een toevoeging zijn. Zelf ben ik niet zo'n held in mikken, maar er zijn genoeg heroes (classes) waarbij dat minder uit maakt.

Er is niks lekkerders dan met Roadhog iemand binnen hengelen en te insta-killen. Zeker als het hun healer is of een goede speler die veel damage uitdeelt.

En grote voordeel tov CoD vind ik dat je "killstreak reward" doortelt na je dood, en die ook vult voor het helpen van teamgenoten, meehelpen aan kills en objectives.

Al met al heb ik meer lol met Overwatch dan CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben ook een echte Battlefielder (daarentegen totaal geen CoD'er) maar je zult Overwatch wel leuk vinden. De focus ligt op teamplay en niet vastklampen aan één hero is key voor goede teamplay. Je moet steeds de team compositie van de tegenstander counteren. Wisselen zij van hero, dan moet je eigen team veerkrachtig genoeg zijn en mee wisselen zodat er opnieuw gecounterd kan worden. Dat is de essentie van het spel. Je zit ook niet zo opvallend je k:d ratio omdat de focus dus ligt op teamplay. Nog veel en veel meer dan in CoD of Battlefield waar een paar lone wolves best een verschil kunnen maken, is daar bij Overwatch totaal geen sprake van.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

lekker begonnen...... 3/10 placement en 26xx geranked na vorige seizoen sr 32xx ..... de 3 gewonnen games leuke gasten met voice-com en leuke communicatie. de verloren potten maar 1x waarbij wel lol op de voicecom maar ook de conclusie dat het andere team klasse beter was :D

Overige games 0 communicatie en trollende hanzo's YaY :) nu weer klimmen naar diamond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

Christiano007

Ich bin der champion

Techno Overlord schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:47:
[...]

Ik ben ook een echte Battlefielder (daarentegen totaal geen CoD'er) maar je zult Overwatch wel leuk vinden. De focus ligt op teamplay en niet vastklampen aan één hero is key voor goede teamplay. Je moet steeds de team compositie van de tegenstander counteren. Wisselen zij van hero, dan moet je eigen team veerkrachtig genoeg zijn en mee wisselen zodat er opnieuw gecounterd kan worden. Dat is de essentie van het spel. Je zit ook niet zo opvallend je k:d ratio omdat de focus dus ligt op teamplay. Nog veel en veel meer dan in CoD of Battlefield waar een paar lone wolves best een verschil kunnen maken, is daar bij Overwatch totaal geen sprake van.
Maar wat ik zo zie gaat het aardig snel, of kijk ik alleen maar naar filmpjes van hard-core spelers? :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Misschien is de vraag al gesteld maar is er ook iets van een discord/slack chat voor de ps4 gebruikers? Is het een idee om dat op te zetten als dit er nog niet is?

edit: Topic doorzocht en geen discord/slack te vinden, zo vrij geweest er 1 aan te maken: https://discord.gg/NYQxrfe

Even kijken hoe dit loopt :)

[ Voor 32% gewijzigd door NLRev0lution op 02-03-2017 12:00 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Zo gisteren weer opgepakt, na een tijdje niet gespeeld te hebben. Ik weet nog niet eens precies wát er nou aan Bastion is veranderd, maar die bleek gisterenavond op mijn niveau (ergens eind Gold) wel een belangrijke en irritante factor te zijn.

Zo werden we eerst twee rondes op Oasis compleet overlopen, door met name een irritante Bastion. Nou neemt niemand in m'n vaste team normaal gesproken Bastion, maar toch besloot iemand te switchen. En we wonnen 'm nog met 2-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Spud82 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:01:
Zo gisteren weer opgepakt, na een tijdje niet gespeeld te hebben. Ik weet nog niet eens precies wát er nou aan Bastion is veranderd, maar die bleek gisterenavond op mijn niveau (ergens eind Gold) wel een belangrijke en irritante factor te zijn.

Zo werden we eerst twee rondes op Oasis compleet overlopen, door met name een irritante Bastion. Nou neemt niemand in m'n vaste team normaal gesproken Bastion, maar toch besloot iemand te switchen. En we wonnen 'm nog met 2-3.
Wat ik heb gemerkt, kun je nu selfrepair doen welke niet onderbroken wordt door damage. Daarbij hebben ze dan wel de spread van zijn turret vergroot waardoor hij wat minder zuiver is op grote afstand. Verder weet ik het eigenlijk niet echt. Maar hij werkt wel prima haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

Spud82 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:01:

hehe zoek maar eens naar de release notes van laatste patch en welke changes er op bastion waren :) je deploy naar turret is sneller, je kan rennen / healen en doet iets minder dmg dan voorheen etc etc ze hebben hem dus iets bruikbaarder gemaakt en soms echt irritant moeilijk kapot te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Christiano007 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:33:
[...]

Maar wat ik zo zie gaat het aardig snel, of kijk ik alleen maar naar filmpjes van hard-core spelers? :P
Ja de focus ligt op actie op 1 bepaalde plaats op de map. Je zult vrij weinig zien dat er overal wat aan de hand is. Dat maakt het dat er altijd complete mayhem is maar dat is de bedoeling want met je unieke Special Moves kun je je teamgenoten mee helpen of zelfs Special Moves combineren. Dan heb je nog Ultimate moves die je ook weer kunt combineren met je teamgenoten. Het is vaak zaak om bij elkaar te blijven en dat doet het andere team ook. Dus snelle actie en chaos gegarandeerd.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Techno Overlord schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:09:
[...]

Ja de focus ligt op actie op 1 bepaalde plaats op de map. Je zult vrij weinig zien dat er overal wat aan de hand is. Dat maakt het dat er altijd complete mayhem is maar dat is de bedoeling want met je unieke Special Moves kun je je teamgenoten mee helpen of zelfs Special Moves combineren. Dan heb je nog Ultimate moves die je ook weer kunt combineren met je teamgenoten. Het is vaak zaak om bij elkaar te blijven en dat doet het andere team ook. Dus snelle actie en chaos gegarandeerd.
Ja, maar toch voelt het niet meer chaotisch als je het een tijdje speelt. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen, dat als je OW nog nooit gespeeld hebt en er wat gameplay van ziet dat je denkt: wat is dit voor oppervlakkige chaos :) Had ik wel namelijk.

Verschil in zelf spelen/ ervaren en meekijken is groot qua beleving!

edit: en thanks voor de Bastion-berichten hierover, zal het ook nog nader gaan lezen wat er (verder nog) allemaal is veranderd.

[ Voor 6% gewijzigd door Spud82 op 02-03-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zeker waar. Ik vind het ook niet chaotisch spelen. Maar als noob lijkt het me wel dat het chaotisch overkomt als je zo naar Twitch kijkt ofzo. Chaotisch geordend misschien is dat een betere omschrijving. :)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
M'n eerste placement match zojuist gehad, en ja hoor: alles wat ik tot nu toe over Bastion heb gelezen is waar. Ik heb gemerkt dat het hele potje maar om één ding draaide, en dat is de enemy Bastion neerhalen. Kostte wat aandacht en moeite, maar we hebben de eerste match gewonnen gelukkig. Uiteindelijk kwam het op de volgende tactiek aan: met een Reinhardt op de Bastion chargen zodat deze gelijk dood is, vervolgens Earthquake (ult) gebruiken en je dan door Ana laten Nano Boosten.

Speelde in dit potje ook de Reinhardt, toch wel een leuke hero. Voorheen nooit zo waanzinnig fan van hem, rolde hem alleen puur uit noodzaak. Aangezien ik me afgelopen seizoen kapot geïrriteerd heb aan dat mensen in competitive niet rollen naar wat er nodig is, heb ik besloten het voortaan zelf maar elk potje te doen. Dit seizoen zal het dus vooral veel healen en tanken worden, so be it. Ik moet een keer uit gold! Vorig seizoen kwam ik tot 2499, om vervolgens weer terug te zakken. Ik hoop dat mezelf "opofferen" de key is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Raptar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:43:
M'n eerste placement match zojuist gehad, en ja hoor: alles wat ik tot nu toe over Bastion heb gelezen is waar. Ik heb gemerkt dat het hele potje maar om één ding draaide, en dat is de enemy Bastion neerhalen. Kostte wat aandacht en moeite, maar we hebben de eerste match gewonnen gelukkig. Uiteindelijk kwam het op de volgende tactiek aan: met een Reinhardt op de Bastion chargen zodat deze gelijk dood is, vervolgens Earthquake (ult) gebruiken en je dan door Ana laten Nano Boosten.
Ik heb in mijn placements maar 2x een Bastion gezien... en beide keren werden die snel gewisseld omdat ze niets in te brengen hadden. Was er zelf een beetje bang voor na al die horrorverhalen, maar vind het erg meevallen in de praktijk. Van wat ik gezien heb is hij zo mobiel dat hij niet steeds een Reinhardt bij zich heeft, maar elke teamfight een ander obscuur hoekje zoekt... daarom was hij als Ana een sitting duck voor Sleep Dart en een nade. Korte metten. Ook al zou hij een Rein hebben dat zie ik alsnog het probleem niet zo. Alle 'oude' tactieken om te counteren werken ook nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
yinx84 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Ik heb in mijn placements maar 2x een Bastion gezien... en beide keren werden die snel gewisseld omdat ze niets in te brengen hadden. Was er zelf een beetje bang voor na al die horrorverhalen, maar vind het erg meevallen in de praktijk. Van wat ik gezien heb is hij zo mobiel dat hij niet steeds een Reinhardt bij zich heeft, maar elke teamfight een ander obscuur hoekje zoekt... daarom was hij als Ana een sitting duck voor Sleep Dart en een nade. Korte metten. Ook al zou hij een Rein hebben dat zie ik alsnog het probleem niet zo. Alle 'oude' tactieken om te counteren werken ook nog gewoon.
Dat komt denk ik doordat jij met diamonds speelt ;) In Gold/platinum heb je niet veel mensen die hem goed kunnen counteren

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
yinx84 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Gister in 10 placement matches vrij veel Bastions gezien, maar ik speel met Ana en sleep dart is inderdaad echt ideaal. Totaal geen Bastion gehad die ons hele team aan het fucken was, en na 3x gesleept te worden binnen 2 minuten switchen ze vaak naar iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
Ollievssn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:57:
[...]

Dat komt denk ik doordat jij met diamonds speelt ;) In Gold/platinum heb je niet veel mensen die hem goed kunnen counteren
Het is op gold/plat niet zozeer dat men niet weet hoe te counteren maar vooral niet weet samen te werken voor een counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF mijn PTR client gaat ineens patchen.

jajaja nieuwe hero boys

https://playoverwatch.com/en-us/heroes/orisa/

gelijk maar ff wat matches op de PTR doen kijken wat het is =p
Ik moet wel zeggen dat ik haar een beetje lelijk er uit vind zien XD

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 02-03-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

Hype!

[ Voor 37% gewijzigd door Rone op 02-03-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke eerste game natuurlijk 6v6 orisa :P .. het is geen reinhardt dat is duidelijk maar denk ook wel stuk moeilijker te masteren.

Die origin story is wel tof om te kijken

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 02-03-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:43
Cooooool! Een support tank :D

Het wordt natuurlijk een sport om met die graviton bomb environmental kills te maken

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:32:
Cooooool! Een support tank :D

Het wordt natuurlijk een sport om met die graviton bomb environmental kills te maken
precies haha, de range is alleen niet zo heel ver van die bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ben ik de enige die Orisa eigenlijk niet zo heel tof eruit vind zien? :p

Overwatch PTR is momenteel ook best gigantisch overspoelt met spelers; 'Over 3000 players ahead of you'. :')

De Origin's story is gaaf moet ik zeggen!

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Poeh, net een zieke win-streak en zit weer op platinum. Tot nu toe 3 games verloren, 15 gewonnen :o. Vrijwel altijd als Lucio met een mooi gemiddelde van ~13k healing en 5,5k damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:20:
Ben ik de enige die Orisa eigenlijk niet zo heel tof eruit vind zien? :p

Overwatch PTR is momenteel ook best gigantisch overspoelt met spelers; 'Over 3000 players ahead of you'. :')

De Origin's story is gaaf moet ik zeggen!
nope. zeker niet. ik dacht gelijk precies het zelfde :P en 3 van me maten ook. ze hadden hem wat hoekiger moeten maken en een andere kop imo :P Als een transformer ala Megatron ofzo =p

maarja dan past het niet bij het verhaal van de OR15 natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nu weten we de reden achter de Bastion buff... puur om te compenseren voor nòg een barrier hero.

Moet wel zeggen dat die abilities steeds grootser en creatiever worden. Dat zag je met Ana en Sombra ook. Sym en Bastion in de rework ook. Op dit tempo moet je andere heroes bijna ook wel opnieuw gaan bekijken... want hoe saai is McCree bijvoorbeeld met z'n flashbang vergeleken met al die flashy nieuwe hacks, stealth, mini gravitons en andere enorme utility kits (*kuch* Ana *kuch*).

Denk dat een combo Orisa en Rein op defense best wel effectief gaat zijn. Vanavond even geen Overwatch voor mij, maar voor de mensen op de PTR; hoeveel HP heeft ze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Check even de dev update... daar wordt het vrijwel letterlijk genoemd :) althans, neem aan dat je op m'n Bastion opmerking reageert?

[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 02-03-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb eigenlijk nooit last van Bastion. Met de spread is 'ie makkelijk af te knallen van een afstand, zeker met een tank of symmetra voor je neus om even een barrier op te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
yinx84 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:08:
[...]

Denk dat een combo Orisa en Rein op defense best wel effectief gaat zijn. Vanavond even geen Overwatch voor mij, maar voor de mensen op de PTR; hoeveel HP heeft ze?
200 health en 200 armor.

Op de PTR is momenteel ook al een nerf voor Bastion's Ironclad; het reduceert damage met 20% ipv 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Jammer dat er weer meer CC in het spel komt. Een overload aan CC in een spel stoppen zijn ze bij Blizzard goed in totdat ze er dan weer achter komen dat meer CC een spel niet altijd leuker maakt. Gameplay ziet er verder wel leuk uit van die nieuwe hero.

[ Voor 10% gewijzigd door temp00 op 02-03-2017 21:34 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:32:
Jammer dat er weer meer CC in het spel komt. Een overload aan CC in een spel stoppen zijn ze bij Blizzard goed in totdat ze er dan weer achter komen dat meer CC een spel niet altijd leuker maakt. Gameplay ziet er verder wel leuk uit van die nieuwe hero.
die CC van deze hero is niet echt een probleem. het is genoeg om sommige dingen net even wat makkelijker te maken maar die aanval is zeker niet OP. In quickplay potjes waar je maar 1 Orisa kan hebben werkt het prima. natuurlijk weten veel nog niet hoe haar te spelen maar je kan haar redelijk makkelijk uitschakelen. enige wat wel echt echt heel sterk is de laatste potjes is de ultimate. als je teamfight hebt en zij plaatst dat ding op de grond dan doet het hele team echt kneiter veel damage. maar een goeie soldier/pharah of zelfs widow die dat ding kan zien kunnen hem best snel neer halen. duurt gewoon even voordat de gemiddelde speler dat door krijgt.

Ondanks dat ik de hero vrij lelijk vind denk ik wel dat blizzard hier iets beters/leukers neer zet dan dat ze met Sombra hebben gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Mooi, bastion krijgt waarschijnlijk wel een kleine nerf met self-healing. Afgaande op Jeff zijn persoonlijke ervaring.

Denk overigens dat de nieuwe hero zeker wel een toevoeging gaat zijn. Ben alleen wel bang voor comps als: mercy, bastion, rein, zarya, osira en soldier. Eigenlijk dus meer combi van rein en osira met daarachter een bastion...

Allemaal prima te counteren met een gecoördineerd team of mensen op bepaald skills niveau die weten wat ze doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aaaido schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:22:
[...]

Mooi, bastion krijgt waarschijnlijk wel een kleine nerf met self-healing. Afgaande op Jeff zijn persoonlijke ervaring.

Denk overigens dat de nieuwe hero zeker wel een toevoeging gaat zijn. Ben alleen wel bang voor comps als: mercy, bastion, rein, zarya, osira en soldier. Eigenlijk dus meer combi van rein en osira met daarachter een bastion...

Allemaal prima te counteren met een gecoördineerd team of mensen op bepaald skills niveau die weten wat ze doen.
je merkt die nerf die nu actief is wel goed al op de PTR van 35% naar 20% in bastions turret moet.
Vind de Playstyle erg leuk tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Trekt die mini graviton van Orisa Bastion ook uit sentry mode? Gok van wel... nog een countermogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:30:
Trekt die mini graviton van Orisa Bastion ook uit sentry mode? Gok van wel... nog een countermogelijkheid.
niet er uit. wel er naar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Die ult van osira is volgens mij wel beetje OP. Je dropt de ult, protective shield ervoor en dikke damage boost voor iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

1e wat me opvalt is die gigantische weaponclip. Mag je wel iets sneller doorheen branden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:21:
1e wat me opvalt is die gigantische weaponclip. Mag je wel iets sneller doorheen branden.
Bedoel je snellere fire rate of minder kogels ? want de damage output vind ik goed van haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Puur de clip. Maar voornamelijk zelfde idee, je moet sneller reloaden.
Damage output zou iets minder kunnen zijn op long range, je bent toch een tank.

[ Voor 61% gewijzigd door The Chosen One op 02-03-2017 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:35:
Puur de clip. Maar voornamelijk zelfde idee, je moet sneller reloaden.
Damage output zou iets minder kunnen zijn op long range, je bent toch een tank.
dus minder kogels bedoel je ? want als de firerate sneller zou zijn met dezelfde damage gaat de damage dus omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dan verlaag je de damage per kogel. Niet zo moeilijk. :p Dat moet je alleen ff uitbalanceren tegenover armor heroes e.d.
Makkelijkste zou zijn clip verkleinen maar er zijn meer factoren. Trial en error.

[ Voor 66% gewijzigd door The Chosen One op 02-03-2017 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753625906

Eindelijk wat officiële data over de verdeling van skill. Ziet er dus zo uit:

Bronze - 6%
Silver - 22%
Gold - 34%
Platinum - 23%
Diamond - 10%
Master - 3%
Grandmaster - <1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ik dacht ik begin leuk aan season 4. nou tot nu toe wordt ik er niet zo blij van....

begon na placement met 2580 zit nu op 2312. alleen maar potjes verloren. van de 6 potjes 3 leavers en andere potjes waren close of roflstomp.

season high van s3 2979 en 3k dit season halen schiet niet op zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-05 14:00
The Chosen One schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:50:
Dan verlaag je de damage per kogel. Niet zo moeilijk. :p Dat moet je alleen ff uitbalanceren tegenover armor heroes e.d.
Makkelijkste zou zijn clip verkleinen maar er zijn meer factoren. Trial en error.
Momenteel doet ze 12 DMG per kogel en vuurt ze 12 rounds per second (Volgends de wiki).

Ik zou zeggen dat firerate naar beneden moet naar bvb 8 per seconde en de clip wat kleiner, de DMG is wel goed zo, want ookal willen ze haar als een anchor tank, ze komt nu meer over voor mij als een tanky offence dan een anchor tank, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:01:
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753625906

Eindelijk wat officiële data over de verdeling van skill. Ziet er dus zo uit:

Bronze - 6%
Silver - 22%
Gold - 34%
Platinum - 23%
Diamond - 10%
Master - 3%
Grandmaster - <1%
had niet verwacht dat meeste in gold zaten, had wel platinum verwacht.

Pagina: 1 ... 108 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.