The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Distributie is dus anders dit seizoen, zoals ik eerder m'n vermoedens uitsprak naar iemand hier. Veel mensen komen lager uit dan vorig seizoen.Ricmaniac schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:05:
[...]
had niet verwacht dat meeste in gold zaten, had wel platinum verwacht.
Edit: vermoedens, ik heb geen feiten
[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 03-03-2017 10:18 ]
Mixed feelings. Het gaat er allemaal wat serieuzer aan toe voor de meesten, helaas uit zich dat in 2 heel verschillende manieren.
1) Objective/team focus (yeey)
2) Geblaat, gezaag en gevloek op het team.
Ironisch genoeg zijn de nr 2's vaak diegenen die solo wel sterk zijn maar zich verder weinig lijken aan te trekken van het eindoel.
Er is nog heel wat werk aan mijn eigen spel maar ik heb het gevoel dat met wat friends dit heel wat vlotter kan gaan. Hoe doen jullie het?
Sorki#2242
Zelfde resultaat hierRicmaniac schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:33:
Gisteren ook voor het eerst dit seizoen wat placements gespeeld. 3 gewonnen 1 verloren. dit weekend de rest maar even doen
Weer één teveel gespeeld na 3 gewonnen te hebben...
Default blanke hetero
oh nee bij mij was het 1 win 1 lose 2 winEbayzo schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:35:
[...]
Zelfde resultaat hier
Weer één teveel gespeeld na 3 gewonnen te hebben...
De firerate gaan niet naar boven en het geeft geen shield, maar het geeft een 50% DMG boost.Joarie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:10:
[...]
Hoeveel extra dmg en shield krijg je bij die ult? Gaat de firerate ook omhoog?
Het stacked ook met Mercy DMG boost en Ana Nanoboost.
Funfact: het kan gehackt worden door Sombra, waardoor ie geen boost meer geeft
Geloof het ook. Gister met een groepje gespeeld waar het hetzelfde verliep als bij mij; een drop van ~500 sr.apNia schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:13:
[...]
Distributie is dus anders dit seizoen, zoals ik eerder m'n vermoedens uitsprak naar iemand hier. Veel mensen komen lager uit dan vorig seizoen.
Edit: vermoedens, ik heb geen feiten
Zit overigens wel weer in platinum nu, de score dit seizoen is 15 wins en 4 losses, nu 2506 sr.
[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 03-03-2017 10:59 ]
Hmm, die stack-functie klinkt dan als een leuke dodelijke combo met andere ults of boosts.RikW02 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:56:
[...]
De firerate gaan niet naar boven en het geeft geen shield, maar het geeft een 50% DMG boost.
Funfact: het kan gehackt worden door Sombra, waardoor ie geen boost meer geeft.
Ben benieuwd wanneer nou eindelijk de andere hero's worden toegevoegd aan de vsAI roulatie. Laatste hero-toevoeging dateert alweer van een tijdje terug (Mei).
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Niet met Mercy hoorde ik, wel met nanoboost.RikW02 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:56:
[...]
De firerate gaan niet naar boven en het geeft geen shield, maar het geeft een 50% DMG boost.
Funfact: het kan gehackt worden door Sombra, waardoor ie geen boost meer geeft.
Edit: YouTube: Overwatch | ORISA ABILITIES MYTHBUSTED - Fortify & Supercharge T...
[ Voor 25% gewijzigd door Grotman op 03-03-2017 11:12 ]
Het is momenteel een bug in de game dat Mercy niet kan DMG boosten samen met de Supercharger, zijn ze nog aan het fixen, anders is het jammer

ja, maar volgens mij is de duur van de stack function redelijk beperkt en moet je heel snel zijn als bv een tracer om daar je pulsebomb in te gooien.Joarie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:06:
[...]
Hmm, die stack-functie klinkt dan als een leuke dodelijke combo met andere ults of boosts.
Het kan uiteraard wel gebruikt worden om een Reinhart op te tillen en dan er zelf een earthshatter onderdoor te gooien
Klopt, echter kan je de ult wel hacken als sombra (en EMP'en uiteraard) en is die kapot te maken.Joarie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:18:
Ja die mini-graviton-surge is van korte duur, dat zie je ook in de filmpjes. Maar de tijdsduur van die ult vind ik toch wel opvallend lang. Daarmee kun je een goede doorbraak mee forceren, zeker als je hem combineert.
Wat ik overigens zo niet weet is dat het ook een max tijdsduur heeft of dat het net als een teleporter/shieldgen oneindig blijft staan.
Zeker weten? Ik dacht namelijk wel dat het LOS was? Dus niet vanachter een muur/in een kamer? En dus evt ook te "counteren" door een winston shield/orisa barrier?RikW02 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:23:
[...]
De supercharger duurt 15 sec, ana haar nanoboost duurt 8 sec, dus je hebt tijd zat zeker omdat de supercharger ook door objecten heen werkt, dus je kan gewoon aanvallen zonder zorgen te maken dat je niet meer geconnect bent (ookal heft het wel een radius van 25 meter).
[ Voor 33% gewijzigd door Puc van S. op 03-03-2017 11:25 ]
De supercharger duurt 15 sec, ana haar nanoboost duurt 8 sec, dus je hebt tijd zat zeker omdat de supercharger ook door objecten heen werkt, dus je kan gewoon aanvallen zonder zorgen te maken dat je niet meer geconnect bent (ookal heft het wel een radius van 25 meter).Joarie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:18:
Maar de tijdsduur van die ult vind ik toch wel opvallend lang. Daarmee kun je een goede doorbraak mee forceren, zeker als je hem combineert.
http://nl.ign.com/overwat...-4-minuten-orisa-gameplay je zult zien bij 1:40Puc van S. schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:22:
[...]
Zeker weten? Ik dacht namelijk wel dat het LOS was? Dus niet vanachter een muur/in een kamer? En dus evt ook te "counteren" door een winston shield/orisa barrier?
[ Voor 42% gewijzigd door RikW02 op 03-03-2017 11:30 ]
Uit die wiki link die je eerst had:RikW02 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:29:
[...]
http://nl.ign.com/overwat...-4-minuten-orisa-gameplay je zult zien bij 1:40
In de video lopen ze ook nergens echt uit LOS, beams hebben altijd (zie ook symettra/mercy) een 1 tot 2s disconnect tijd.Orisa deploys a device to increase damage inflicted by allies within her line of sight.
Vorig seizoen, halverwege ingestroomd, was mijn eerste seizoen competitive (en überhaupt Overwatch).
Na die placement matches werd ik in zilver geplaatst SR1850. Uiteindelijk geëindigd op 1750SR.
Gisteren voor seizoen vier de placement matches gedaan. 6 wins, 1 draw, 3 losses. Leuke potjes gespeeld waarvan een stuk of 5 met 2 vaste mensen in een team met goede communicatie.
Uiteindelijke placement: 1450SR en dus brons. Had ik niet verwacht na een positief aantal wins tijdens de placement matches en gaat me weer veel moeite kosten om van hieruit naar boven te klimmen..
Hoe zijn jullie geplaatst voor seizoen vier?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Moet het nog spelen, maar zijn er veel mensen met een headset op de PC of valt dat nog wel tegen?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik kom in solo play in de Arcade modus en de vsAI modus nauwelijks mensen tegen met een mic. Maar mis dan wel de coordinatie. Wellicht kan ik weer eens aanhaken bij een clubje GoT spelers?Christiano007 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:54:
Nou, ik heb Overwatch ook gekocht, ben benieuwd of het mij kan boeien aangezien het zó anders is als bijv. CoD of Battlefield.
Moet het nog spelen, maar zijn er veel mensen met een headset op de PC of valt dat nog wel tegen?
Mij is het opgevallen dat het veel meer boeit dan CoD of BF, puur door het feit dat Rambo-gedrag niet beloond wordt. Zo'n unlock-systeem van BF waarbij het aantal kills met een bepaald wapen unlocks genereert, is funest voor samenspel.
Verwijderd
Ik heb de afgelopen tijd aardig wat uren in Battlefield 1 gestoken. Maar terugkomend naar Overwatch is het toch ook wel weer lekker. Snelle gameplay en de toegevoegde modes zijn ook een grote plus. Heel wat CTF gespeeld afgelopen dagen.Christiano007 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:54:
Nou, ik heb Overwatch ook gekocht, ben benieuwd of het mij kan boeien aangezien het zó anders is als bijv. CoD of Battlefield.
Ook een leuke toevoeging, sinds mijn laatste bezoek is om in een team te blijven na de match. Was in het begin niet.
Is er al een Tweakers Overwatch clan?
shadowbroker#21514
Ik kom vaak wel mensen met mic's tegen in comp, in arcade en quickplay valt het wel mee.Christiano007 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:54:
veel meer dan bij cod en battlefield. Communication in competitive is bij Overwatch echt KEY om te winnen. Al zijn heel veel mensen vaak wat schuw en ben ik vaak de gene die het initieert door gewoon beginnen te praten.Christiano007 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:54:
Speel met 2 andere dus zo onderling is al een voordeel.
Daarnaast zijn het vaak ook de leukste games
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Ik vind het altijd zo mooi dat iedereen gelijk vraagt bij mij of we de teamchat kunnen joinen, laat ook zien dat iedereen echt wilt samen werken.dawofl schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:59:
communicatie is erg belangrijk en helemaal in de vorm van voice. ik merk in comp dat mijn wins 9 vs 10 keer de games zijn waarbij 90% van het team actief voice gebruikt![]()
Daarnaast zijn het vaak ook de leukste gamesdus wees niet shuw en gebruik het gewoon zou ik zeggen.. het went vanzelf.
van 5-1 W/L naar 5-3-1 W/L/D
En die laatste draw was eigenlijk een throw van mij lol. me team had het zonder mij moeten doen de eerste 3 minuten
Grats! Waar was je vorig seizoen mee geëindigd?Ricmaniac schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:27:
Yes de laatste nog kunnen winnen 6/3/1 W/L/D en in 2565 gekomenin ieder geval platinum daar hoopte ik op
2702 was ik geeindigdyinx84 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 16:29:
[...]
Grats! Waar was je vorig seizoen mee geëindigd?
Nu 1 win er bij en kreeg ik gewoon 41 punten voor wtf. zit nu op 2606
[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 03-03-2017 17:15 ]
Had wel echt belachelijke potjes. Leaver en teamies die er serieus weinig van snapte. Kwam wel vaak in goud en vaak op einde veel duimpjes dus dat kan meespelen met ranking.
Blizzard is erg goed bezig met die balance tweaks.Some notable things that Bastion can survive if he heals during the damage in Sentry Mode:
Reaper's entire ultimate.
Reaper's entire 8 shot clip (if Bastion makes sure to heal slightly before he shoots, to keep his health in armor).
Pharah's entire rocket clip.
Torbjorn's Level 2 Turret can NEVER kill Bastion in Sentry mode. (He can literally tank it forever and never die by healing periodically. Tanked it for an entire minute and was at full 300 HP at the end.)
Torbjorn's Molten Core Turret (until healing runs out, at which point Bastion can turn and kill it).
Symmetra's laser does literally zero damage until healing runs out.
6 Symmetra turrets.
Genji's entire ultimate from start to finish if Genji only attacks Bastion (he only loses about a third HP).
Soldier's entire clip + rockets.
Tracer's bullets can literally be tanked forever until healing runs out.
Tracer's ultimate.
McCree's ultimate, if he fires it right as the circle disappears (leaves Bastion with 60HP).
Zarya at 100 charge firing her entire laser clip.
Junkrat's entire clip.
You get the picture. In fact, there were only a couple things that COULD kill Bastion through his healing, and everything else could not:
Pharah's ultimate.
Roadhog's ultimate.
Soldier's entire ultimate (2 full clips of bullets + rockets)!
Bastion in Tank and Sentry mode.
McCree's ultimate if you wait slightly longer.
Roadhog hook into shot, because it pulls you out of Sentry Mode.
Reinhardt charge into swing, because it pulls you out of Sentry Mode.
D.Va's ultimate.
Tracer's ultimate + her entire clip.
Headshots.
Hanzo's ultimate (although he almost actually lives it).
Hij is nu inderdaad gewoon belachelijk sterk geworden.rejer schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:08:
[...]
Blizzard is erg goed bezig met die balance tweaks.
Zet er een healer bij in de buurt en af en toe een shield van dva/rhein/winston en je doet er vrij weinig tegen.
Je moet dan al met een erg goed gecoordineerd team op hem focussen. Probleem daarvan is dat je dan vaak al 3 heroes kwijt bent aan dealen met 1 bastion en je wel gewoon 6 mensen tegenover je hebt.
Beeromaniac
Ja die buff snapte ik ook niet helemaal, dat was al duidelijk op de PTR. nu ze die passive op PTR generfed hebben van 35% naar 20% is het al een heel stuk beter. heb trouwens best veel bastions gekilled als Orisa zijnde. die kan bastion best goed counteren.rejer schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:08:
[...]
Blizzard is erg goed bezig met die balance tweaks.
Soldier 76, is hij eigenlijk wel nuttig?
Wat doet je twijfelen?Christiano007 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:02:
Nou mijn eerste potje online gedaan (eerst alle personages eens uitgeprobeerd in de training).
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
soldier 76 is zonder dolle 1 van de als het al niet DE sterkste is van de DPS characters ;p zijn damage output is insane.Christiano007 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:02:
Nou mijn eerste potje online gedaan (eerst alle personages eens uitgeprobeerd in de training).
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Heb gehoord dat de matchmaking gods het heel erg leuk vinden als je een half naakt dansje doet als een indiaan in de tuin en het op youtube zet en hier de link post.yinx84 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:04:
Na een zeer goede avond nu nog 'maar' 150 puntjes verwijderd van Master... ik ga wat offers op het vuur gooien voor de match making Gods en kijken waar ik dit weekend kan eindigen
dus ik stel voor dat je dat gewoon doet om je weg naar diamond te verzekeren
Wat ik zelf nog niet wist, maar nu dankbaar gebruik van maak is dat de energiebal van symmetra dwars door die shields gaan. Erg leuk om daarmee 3 Osira's te irriteren die achter een muur van shields staan
De meeste mensen deugen!
Idd al eerder aangegeven, gewoon zoals csgo een week ban.fetix1 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 15:17:
Man man man, wat een zielige figuren heb je toch. Alleen maar van die leavers. Als er een rondje verloren is; weg! Daardoor al 4 losses. Die penalties zouden echt veel hoger moeten liggen. Te beginnen met 2 uur niet meer spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door fetix1 op 04-03-2017 15:41 ]
Vreemd dit gebeurd mij dus praktisch nooit .... in de 27xx to 32xx rankingsfetix1 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 15:40:
5x verloren, omdat ik 5x met 1 of 2 man minder speel. Zo is dit spel echt niet leuk meer. Hogere straffen aub.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Onze mercy had haar res, ik als reaper was net dood (had m'n ult) maar ze vond het niet waard om de res alleen voor mij te gebruiken, terwijl we al in overtime zaten... Natuurlijk werd de mercy vrijwel gelijk daarna gesloopt en vervolgens de rest ook.
Heb eigenlijk nog niet vaak met reaper gespeeld maar vind hem nu toch wel erg tof om te spelen, 64 elim met 23k damage gehaald
Beeromaniac
Idd. Een disconnect kán gebeuren en vind niet dat je direct iemand een lange ban moet geven, maar als iemand z'n potjes gewoon niet afmaakt dan moet daar echt een strenge straf op staan, te beginnen met een lange ban, tot een heel seizoen (of zelfs perm als je het blijft doen) wat mij betreft. Een leaver betekent gewoon dat je 5 anderen naait. Wat mij betreft komt er overigens ook gewoon een bot voor in de plaats, of dat iemand de plaats vervangt maar geen XP loss krijgt bij een verlies na een backfill. Op die manier is er tenminste nog een kans dat je wint.Tennisbal schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 15:32:
[...]
Idd al eerder aangegeven, gewoon zoals csgo een week ban.
Dit. Een bot is wellicht lastig maar backfilling moet te doen zijn. In plaats van skirmish krijg je dan gewoon een optie om te kiezen voor " ik vind het ok om te backfillen " en daar kun je dan bepaalde voorwaarden aan hangen. Bijvoorbeeld bij loss maar 50% verlies maar bij win wel 100% van de winst. (Aangezien je waarschijnlijk al binnenkomt met een achterstand is de kans groter op een loss)Thomas schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:24:
[...]
Wat mij betreft komt er overigens ook gewoon een bot voor in de plaats, of dat iemand de plaats vervangt maar geen XP loss krijgt bij een verlies na een backfill. Op die manier is er tenminste nog een kans dat je wint.
Beeromaniac
Precies, en als je risicoloos mee kan spelen dan vind denk ik ook niemand het erg. Zou wat mij betreft goed zijn om daar een keuze in te geven; of geen risico maar slecht 50% SR bij winst o.i.d., of wat jij voorstelt. Ik snap niet dat Blizzard hier niet aan denkt/het invoert.Thompson schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:30:
[...]
Dit. Een bot is wellicht lastig maar backfilling moet te doen zijn. In plaats van skirmish krijg je dan gewoon een optie om te kiezen voor " ik vind het ok om te backfillen " en daar kun je dan bepaalde voorwaarden aan hangen. Bijvoorbeeld bij loss maar 50% verlies maar bij win wel 100% van de winst. (Aangezien je waarschijnlijk al binnenkomt met een achterstand is de kans groter op een loss)
Bij csgo werkt bannen perfect. Teamkill bij spawn? -> direct ban enzo. PerfectThomas schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:34:
[...]
Precies, en als je risicoloos mee kan spelen dan vind denk ik ook niemand het erg. Zou wat mij betreft goed zijn om daar een keuze in te geven; of geen risico maar slecht 50% SR bij winst o.i.d., of wat jij voorstelt. Ik snap niet dat Blizzard hier niet aan denkt/het invoert.
Het nare bij CS:GO vind ik is dat als je een keer issues hebt met je PC/internet je gelijk een paar uur ban aan je broek hebt, en als je dan nog een keer disconnect en het spel niet snel genoeg opstart dan heb je zo een dag. Vind dat dat niet moet kunnen. Heb er een tijd lang last van gehad dat mijn game crashde en ik de 'integrity of the game files' moest controleren wat een paar minuten kost; te lang om nog terug te kunnen komen.Tennisbal schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:15:
[...]
Bij csgo werkt bannen perfect. Teamkill bij spawn? -> direct ban enzo. Perfect
[ Voor 16% gewijzigd door Thomas op 04-03-2017 19:17 ]
Met alle respect maar als je pc continu crasht heb je gewoon niks te zoeken in competitive... ga dan lekker testen in normale modus totdat je pc stabiel is. De downtime van internet is een x aantal uur p jaar. Dan heb je echt niet gelijk een dag ban te pakken.Thomas schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:17:
[...]
Het nare bij CS:GO vind ik is dat als je een keer issues hebt met je PC/internet je gelijk een paar uur ban aan je broek hebt, en als je dan nog een keer disconnect en het spel niet snel genoeg opstart dan heb je zo een dag. Vind dat dat niet moet kunnen. Heb er een tijd lang last van gehad dat mijn game crashde en ik de 'integrity of the game files' moest controleren wat een paar minuten kost; te lang om nog terug te kunnen komen.
Het kan dus ook gewoon aan de software liggen, en soms is de connectie gewoon niet stabiel, dat kan aan van alles liggen, router, ontvanger, bedrading, etc. Het is dan je schuld niet en dan kun je niet zomaar een ban uitdelen wat mij betreft. In het geval van CS:GO was die bug na een aantal maanden door een patch van hun kant opgelost, met mijn PC/internet was niks mis.Tennisbal schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:23:
[...]
Met alle respect maar als je pc continu crasht heb je gewoon niks te zoeken in competitive... ga dan lekker testen in normale modus totdat je pc stabiel is. De downtime van internet is een x aantal uur p jaar. Dan heb je echt niet gelijk een dag ban te pakken.
[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 04-03-2017 19:27 ]
Ik heb 3 potjes snel gedaan om te kijken of ik snel omhoog kan, maar alle drie dik verloren
Enige tips voor competitive? Een headset gebruik ik al maar er zijn niet veel andere die dit doen.
Ps. Nee, ik heb geen vrienden, en dus ook geen vrienden die Overwatch spelen.
Edit: Ik heb bijna elk potje met Lucio gespeeld, vooral omdat er geen andere healers waren maar ook omdat ik Lucio het fijnst vind spelen. 1 potje met D. va en Reinhardt maar als tank word ik altijd maar achter gelaten.
[ Voor 15% gewijzigd door Zipperman op 04-03-2017 19:31 ]
Misschien vindt je hier mensen om mee te spelen. Ik speel op de XBO en add daar vaak mensen met wie ik prettig samen heb gespeeld waardoor ik nu wat vaker samen met mensen speel die er ook wat van kunnen. Verder gewoon zo goed mogelijk spelen, en bepaalde heroes kun je ook wat 'meer' mee dan anderen; een goede Reinhardt of andere tank of een goede healer is vaak onmisbaar, dus zorg ervoor dat je daarmee overweg kan.ZA_WARUDO schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:28:
Ik heb mijn tweede seizoen gespeeld, en zit nu op zilver (1700 ong.), vorig seizoen had ik na de 10 placement matches ong. 1900, nu wil ik super graag weten hoe moeilijk of makkelijk het is om weer omhoog te komen. Vorige keer werd ik geranked met goude spelers, en nu zie ik af en toe zelfs bronze spelers?
Ik heb 3 potjes snel gedaan om te kijken of ik snel omhoog kan, maar alle drie dik verloren
Enige tips voor competitive? Een headset gebruik ik al maar er zijn niet veel andere die dit doen.
E: Je doet dat dus al te zien aan je edit
[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 04-03-2017 19:34 ]
Bedankt voor de snelle replyThomas schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:32:
Misschien vindt je hier mensen om mee te spelen. Ik speel op de XBO en add daar vaak mensen met wie ik prettig samen heb gespeeld waardoor ik nu wat vaker samen met mensen speel die er ook wat van kunnen. Verder gewoon zo goed mogelijk spelen, en bepaalde heroes kun je ook wat 'meer' mee dan anderen; een goede Reinhardt of andere tank of een goede healer is vaak onmisbaar, dus zorg ervoor dat je daarmee overweg kan.
E: Je doet dat dus al te zien aan je edit. Tja, soms heb je geluk, soms niet. Als je goed speelt zal je vast omhoog gaan, ik geef 't zelf na één loss altijd op, maar zolang ik blijf winnen speel ik door
. Werkt IMO goed qua mindset; na een paar potjes verliezen heb je er zelf vaak ook geen zin meer in.
Als ik hier iemand die bij wijze van spreken een diamond rank had, kan ik dan nog steeds met degene in dezelfde match competitive spelen? En zo ja worden de enemies dan geranked aan degene welke leider is van de party?
En goede genjis dan
Ik zou eigenlijk ook ermee moeten kappen zodra ik ik meer als 2 potjes verlies, maar vaak denk ik dat ik het toch wel weer kan verbeteren. Ik zal toch maar wat meer oefenen in Quick Play met andere heroes als tanks en healers.
Bedankt voor de tips
En als laatste
Zijn er misschien mensen welke ook op de PC spelen en een healer nodig hebben? Of iemand die gewoon met me competitive wil spelen zodat ik omhoog kan?
Zoals ik al zei ben ik nu in silver geranked maar hier wil ik dan ook asap uit
Battletag: Zipperman#21667
edit: ik speel voornamelijk in de avond maar dit weekend ben ik zo goed als vrij
Als je samen speelt is er een 'range' van 500 SR naar boven/beneden, en het gemiddelde van de groep wordt genomen als er een match wordt gezocht. Als je op 1500 SR zit kun je dus met mensen tussen de 1000 en 2000 samenspelen.ZA_WARUDO schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:46:
[...]
Bedankt voor de snelle reply
Als ik hier iemand die bij wijze van spreken een diamond rank had, kan ik dan nog steeds met degene in dezelfde match competitive spelen? En zo ja worden de enemies dan geranked aan degene welke leider is van de party?
En goede genjis dan, ik speel zelf bijna altijd als healer, maar als er geen coordinatie is en iedereen rent rond kan ik als Zen of Lucio niet iedereen tegelijk healen.
Ik zou eigenlijk ook ermee moeten kappen zodra ik ik meer als 2 potjes verlies, maar vaak denk ik dat ik het toch wel weer kan verbeteren. Ik zal toch maar wat meer oefenen in Quick Play met andere heroes als tanks en healers.
Bedankt voor de tips
En als laatste
Zijn er misschien mensen welke ook op de PC spelen en een healer nodig hebben? Of iemand die gewoon met me competitive wil spelen zodat ik omhoog kan?
Zoals ik al zei ben ik nu in silver geranked maar hier wil ik dan ook asap uit
Battletag: Zipperman#21667
edit: ik speel voornamelijk in de avond maar dit weekend ben ik zo goed als vrij
Ik ben nu een paar dagen bezig met competitive Overwatch (ik speel de game nu 1 maand op PC, 100 hours played in quickplay met 14 uur in Ana, 11 in Lucio en 11 in Torbjorn als top 3). Ik heb 6 placement matches verloren, 1 gelijk gespeeld en 3 gewonnen en alles als Ana gespeeld. Kreeg rank 1934. Echter krijg ik echt 50 of 60 rating erbij bij een win dus zat ik een dag later op 2040.ZA_WARUDO schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:28:
Ik heb mijn tweede seizoen gespeeld, en zit nu op zilver (1700 ong.), vorig seizoen had ik na de 10 placement matches ong. 1900, nu wil ik super graag weten hoe moeilijk of makkelijk het is om weer omhoog te komen. Vorige keer werd ik geranked met goude spelers, en nu zie ik af en toe zelfs bronze spelers?
Edit: Ik heb bijna elk potje met Lucio gespeeld, vooral omdat er geen andere healers waren maar ook omdat ik Lucio het fijnst vind spelen. 1 potje met D. va en Reinhardt maar als tank word ik altijd maar achter gelaten.
De potjes die ik tot nu toe heb verloren zijn vrijwel allemaal vanaf het begin redelijk kansloos geweest. Af en toe een leaver (valt gelukkig mee tot nu toe) maar het grootste probleem, en tegelijkertijd het punt waar je in mijn ogen al de meeste winst kunt halen, is een team dat geen goede setup heeft. Het meest gebruikelijke lijkt 2-2-2 te zijn (tank/healer/DPS) maar zelfs als je dat aanhoud kun je grandioos de mist in gaan. Meegemaakt dat de DPSers voor Junkrat en Genji kiezen, tanks voor Zarya en Reinhart en healers voor Mercy en Ana (ik) terwijl we Eichenwalde moeten verdedigen. Ik zeg voor de match nog: kan iemand Soldier of Mccree kiezen want als de vijand een Pharah heeft dan hebben we waarschijnlijk een probleem (aangezien ik als healer de enige ben die een beetje een kans heeft Pharah uit de lucht te snipen, ten koste van mijn healing output). Desnoods wissel je terug als ze geen Pharah hebben maar start er iig mee. Werd niet gedaan, vijand had een Pharah die direct onze backline sloopte en instant loss.
Ander voorbeeld is attacken op Numbani en geen enkele class kiezen die verticale movement heeft. Vijand zat met Bastion op allerhande balkonnetjes en we kregen het totaal niet gehandled.
Dus ik zou zeggen om je op dit punt een beetje in te lezen zodat je zelf in noodgevallen een class kan kiezen die precies is wat jouw team op dat moment nodig heeft of dat je je teammates kunt coachen om een andere hero te kiezen (als je het vriendelijk en onderbouwd vraagt dan werken ze vaak gewoon mee).
Verder zoek ik persoonlijk gewoon heel veel info op over de hero die ik op dat moment speel. Ik blijf nu een beetje hangen bij Ana omdat ik die playstyle echt te gek vind, en ik ga bijvoorbeeld naar de reddit competitive overwatch website om daar tactics en discussies te vinden over verschillende heroes (vaak gezien vanuit pro spelers). Ik heb Lucio daar ook langs zien komen.
Het is maar net wat bij het team past vaak. Ik main Lucio vrijwel volledig, maar soms kom je er gewoon niet met hem. Hanamura als attacker op het tweede punt kan verschrikkelijk zijn als Lucio; met een team dat niet bij elkaar blijft heal je er weinig, dus kun je beter voor Mercy gaan om wat effectiever zijn, of Zenyatta om op afstand en zonder line of sight kunt healen.Feihcretsam schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 21:55:
[...]
Ik ben nu een paar dagen bezig met competitive Overwatch (ik speel de game nu 1 maand op PC, 100 hours played in quickplay met 14 uur in Ana, 11 in Lucio en 11 in Torbjorn als top 3). Ik heb 6 placement matches verloren, 1 gelijk gespeeld en 3 gewonnen en alles als Ana gespeeld. Kreeg rank 1934. Echter krijg ik echt 50 of 60 rating erbij bij een win dus zat ik een dag later op 2040.
De potjes die ik tot nu toe heb verloren zijn vrijwel allemaal vanaf het begin redelijk kansloos geweest. Af en toe een leaver (valt gelukkig mee tot nu toe) maar het grootste probleem, en tegelijkertijd het punt waar je in mijn ogen al de meeste winst kunt halen, is een team dat geen goede setup heeft. Het meest gebruikelijke lijkt 2-2-2 te zijn (tank/healer/DPS) maar zelfs als je dat aanhoud kun je grandioos de mist in gaan. Meegemaakt dat de DPSers voor Junkrat en Genji kiezen, tanks voor Zarya en Reinhart en healers voor Mercy en Ana (ik) terwijl we Eichenwalde moeten verdedigen. Ik zeg voor de match nog: kan iemand Soldier of Mccree kiezen want als de vijand een Pharah heeft dan hebben we waarschijnlijk een probleem (aangezien ik als healer de enige ben die een beetje een kans heeft Pharah uit de lucht te snipen, ten koste van mijn healing output). Desnoods wissel je terug als ze geen Pharah hebben maar start er iig mee. Werd niet gedaan, vijand had een Pharah die direct onze backline sloopte en instant loss.
Ander voorbeeld is attacken op Numbani en geen enkele class kiezen die verticale movement heeft. Vijand zat met Bastion op allerhande balkonnetjes en we kregen het totaal niet gehandled.
Dus ik zou zeggen om je op dit punt een beetje in te lezen zodat je zelf in noodgevallen een class kan kiezen die precies is wat jouw team op dat moment nodig heeft of dat je je teammates kunt coachen om een andere hero te kiezen (als je het vriendelijk en onderbouwd vraagt dan werken ze vaak gewoon mee).
Verder zoek ik persoonlijk gewoon heel veel info op over de hero die ik op dat moment speel. Ik blijf nu een beetje hangen bij Ana omdat ik die playstyle echt te gek vind, en ik ga bijvoorbeeld naar de reddit competitive overwatch website om daar tactics en discussies te vinden over verschillende heroes (vaak gezien vanuit pro spelers). Ik heb Lucio daar ook langs zien komen.
Blijft irritant dat je niet altijd alles uit jezelf kunt halen omwille van het team.
Het is net alsof je gestraft wordt na een win.
Beeromaniac
Vind het zelfs jammer dat potjes zo snel voorbij zijn
Daar lijkt het wel op. In het weekend wat meer redbull zuipende 12 jarigen die een genji/widowmaker instalocken omdat ze zichzelf een seagull copy vinden.Dutchy007 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 01:23:
Ik heb serieus de hele avond al te maken met trolls, griefers en leavers. Is dit inherent aan het weekend ofzo? Van de week was het vele maler beter te spelen...
Als je gewoon slecht bent, maar wel probeert te communiceren en luistert naar tips van het team, prima. Maar er zijn ook gewoon mensen die competitive spelen en vervolgens een hele ronde lang falen als een character waar je op dat moment niks aan hebt en ook geen woord zeggen in chat of voice en niet luisteren naar wat anderen daar zeggen, dat is wel echt frustrerend.
Positieve note; Nog nooit met sombra gespeeld maar vandaag toch eens een keer gedaan, heerlijke actie mee kunnen maken. Bastion geflankt en mercy gehackt zodat ze geen res kon doen net nadat onze pharah 3 man had gekilled (die eindelijk iets kon doen doordat ik de bastion had gesloopt).
Beeromaniac
Sombra kan fantastisch zijn. Net een heerlijke EMP geplant op Numbani waardoor ook toen Mercy niet kon ressen (+ dat ik haar nog kon afknallen voordat ik teleportteThompson schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:49:
[...]
Daar lijkt het wel op. In het weekend wat meer redbull zuipende 12 jarigen die een genji/widowmaker instalocken omdat ze zichzelf een seagull copy vinden.
Als je gewoon slecht bent, maar wel probeert te communiceren en luistert naar tips van het team, prima. Maar er zijn ook gewoon mensen die competitive spelen en vervolgens een hele ronde lang falen als een character waar je op dat moment niks aan hebt en ook geen woord zeggen in chat of voice en niet luisteren naar wat anderen daar zeggen, dat is wel echt frustrerend.
Positieve note; Nog nooit met sombra gespeeld maar vandaag toch eens een keer gedaan, heerlijke actie mee kunnen maken. Bastion geflankt en mercy gehackt zodat ze geen res kon doen net nadat onze pharah 3 man had gekilled (die eindelijk iets kon doen doordat ik de bastion had gesloopt).
Lucio is fun, maar als je moet solo healen kun je beter Ana pakken omdat Lucio dat simpelweg niet kan (Ana soms ook niet). Reinhardt is je grootste vriend dus zorg dat je hem in leven houdt. Geen idee wat zijn pickrate daar is, maar Reinhardt mains zijn nogal schaars en hij wordt amper geinstalockt.ZA_WARUDO schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:28:
Ik heb bijna elk potje met Lucio gespeeld, vooral omdat er geen andere healers waren maar ook omdat ik Lucio het fijnst vind spelen.
Verder zou je je niet teveel moeten focussen op je rank, maar meer moeten reflecteren op wat je zelf fout hebt gedaan in een match. Iedereen maakt fouten, dat is niet erg. Het gaat er meer om dat je ziet wát.
0-3499SR: 1000 rangeThomas schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:23:
[...]
Als je samen speelt is er een 'range' van 500 SR naar boven/beneden, en het gemiddelde van de groep wordt genomen als er een match wordt gezocht. Als je op 1500 SR zit kun je dus met mensen tussen de 1000 en 2000 samenspelen.
>3500 : 500 range
[ Voor 20% gewijzigd door SpaceOdyssey op 05-03-2017 14:32 ]
Dit weekend mijn placement matches gedaan... Dat ging helaas precies zoals ik had verwacht; 1474 SR (3 win/6 loss/1 draw). Ik dacht dat ik beter was dan dat... vorige season 1800 SR.
Erg vervelend maar rond die SR lijkt niemand te willen communiceren (of ik heb gewoon enorm pech?). Over het algemeen was het 4-5 dps en niemand wilde switchen, of als er iemand switchte naar tank/healer was die daar niet goed in dus hielp het niet echt. En uiteraard was het vrijwel de hele match elke keer alleen maar negativiteit.
Na placements alleen maar verloren en nu ondertussen al 1380 SR. Misschien moet ik maar gewoon Quick Play en Brawls blijven doen, want met al dat gescheld en alleen maar losses is Compatitive niet meer zo leuk.
[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 05-03-2017 17:00 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat is ook wel een hele lage MMR. Dan heb je waarschijnlijk ook tegenstanders die zo slecht zijn.OkkE schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:59:
Laat ik mijn S4 verhaal ook eens vertellen:
Dit weekend mijn placement matches gedaan... Dat ging helaas precies zoals ik had verwacht; 1474 SR (3 win/6 loss/1 draw). Ik dacht dat ik beter was dan dat... vorige season 1800 SR.
Erg vervelend maar rond die SR lijkt niemand te willen communiceren (of ik heb gewoon enorm pech?). Over het algemeen was het 4-5 dps en niemand wilde switchen, of als er iemand switchte naar tank/healer was die daar niet goed in dus hielp het niet echt. En uiteraard was het vrijwel de hele match elke keer alleen maar negativiteit.
Na placements alleen maar verloren en nu ondertussen al 1380 SR. Misschien moet ik maar gewoon Quick Play en Brawls blijven doen, want met al dat gescheld en alleen maar losses is Compatitive niet meer zo leuk.
Inmiddels ben ik al weer naar platinum met 2534.
In dit seizoen heb ik alleen nog maar gespeeld met Zarya, Mercy, Lucio en Ana.
Ook zag ik even de discussie eerder hier over leavers, één van de losses in mijn placements was vanwege een internet hikje aan mijn kant, overigens had alleen overwatch er last van. De battlenet launcher bijvoorbeeld niet. Maar het rare was dat ik de match niet kon rejoinen. Ik weet zeker dat ik binnen 30 seconden weer terug in de game had kunnen zijn, waarna het waarschijnlijk nog een win was geweest.
Het kutte is denk ik ook dat je vorig seizoen om wat voor reden dan ook ook zo laag kwam. ik denk omdat je 1800 had vorig seizoen dat je zelfs met 10/0 win lose nog onder de 3000 zou zitten.OkkE schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:59:
Laat ik mijn S4 verhaal ook eens vertellen:
Eigenlijk zou blizz iets moeten doen aan mensen die <2000 zitten een complete reset krijgen ofzo.. de echte slechte spelers zakken dan ook wel weer.
Ik zat op 2800 o.i.d. en kwam rond de 2300 uit met 9 wins en 1 loss. Zit overigens wel op de XBO. Nog steeds niet heel slecht, volgens masteroverwatch top 33%, maar met de rest van mijn cijfertjes op mijn main (Lucio) zit ik dit seizoen wel in de top 5-20%, vrij zuur.Ricmaniac schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:47:
[...]
Het kutte is denk ik ook dat je vorig seizoen om wat voor reden dan ook ook zo laag kwam. ik denk omdat je 1800 had vorig seizoen dat je zelfs met 10/0 win lose nog onder de 3000 zou zitten.
Eigenlijk zou blizz iets moeten doen aan mensen die <2000 zitten een complete reset krijgen ofzo.. de echte slechte spelers zakken dan ook wel weer.
Klopt, alleen lijkt het er op dat de tegenstanders wel beter samenwerken. Ik heb gewoon pech gehad.RocketKoen schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:02:
[...]
Dat is ook wel een hele lage MMR. Dan heb je waarschijnlijk ook tegenstanders die zo slecht zijn.
Ik heb ook niet de illusie dat mijn SR ver boven de 1800 ligt, ik denk rond de 2000 SR. Ik heb ook gehoord dat Blizzard spelers expres iets lagere SR zou geven dan vorig season zodat je “makkelijk hogere SR haalt”. Tot nu toe is het echter allemaal een redelijk drama.Ricmaniac schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:47:
Het kutte is denk ik ook dat je vorig seizoen om wat voor reden dan ook ook zo laag kwam. ik denk omdat je 1800 had vorig seizoen dat je zelfs met 10/0 win lose nog onder de 3000 zou zitten.
Ik zou zo'n reset (van MMR) best kunnen gebruiken nu.Eigenlijk zou blizz iets moeten doen aan mensen die <2000 zitten een complete reset krijgen ofzo.. de echte slechte spelers zakken dan ook wel weer.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ze schalen iedereen volgens mij inderdaad een stukje lager in, maar de eerste potjes daarna krijg je extra veel punten voor een win. Blizzard houd op de achtergrond ook een soort hidden SR bij, van wat ze denken waar jij thuis hoort. en daar proberen ze je heen te duwen.OkkE schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:43:
Ik heb ook niet de illusie dat mijn SR ver boven de 1800 ligt, ik denk rond de 2000 SR. Ik heb ook gehoord dat Blizzard spelers expres iets lagere SR zou geven dan vorig season zodat je “makkelijk hogere SR haalt”. Tot nu toe is het echter allemaal een redelijk drama.
[...]
Ik zou zo'n reset (van MMR) best kunnen gebruiken nu.Mag best een optionele reset zijn die je enkel tijdens off-season mag gebruiken.
hierdoor krijg je wel vreemde situaties vind ik. Laatst ook in de middag 2 potjes gedaan. en had het gevoel dat ik op bronze zat te spelen in plaat van diamond. wat een hel, niemand communiceerd. Reinharts die naar binnen chargen als de helft van ons al dood is, en vervolgens gaan schelden waarom niemand mee gaat......
Een handmatige MMR reset gaat er verwacht ik nooit inkomen, het is of alles of niets. anders kunnen er mensen mogelijk misbruik van maken.
Hij begon nog vrij netjes met iets in de trend van: ik houd je niet tegen om zelf te gaan healen. Mijn reply dat ik dat al aan het doen was schoot hem in het verkeerde keelgat en hij ging helemaal los.
Maar over het algemeen ben ik toch positief gestemd over het seizoen tot nu toe. Een stuk hoger uitgekomen dan ik had verwacht. Vorig seizoen dramatisch gestart midden in de 1000 ergens en nu in de 1600 en ondertussen al geklommen naar 1800nogwat. Het is leuk meegenomen maar om er maar eens een Stylosa quote in te gooien:"Rank doesn't matter"
Grappig ook dat ze zo ontzettend bezig zijn met troep in de chat gooien, maar zelf ook geen meter vooruit komen. Ach ja. haha.
Ben stiekem blij dat er alleen voice chat op de Xbox isArunia schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:20:
Ik moet zeggen dat er een stel whinny biatches tussen zitten. Niet tegenover mij, maar echt zeuren als iemand bijvoorbeeld Genji gaat (aan het einde was die PotG, maar goed) en uit de hoogte doen dat hijzelf het team draagt met Mercy (I've seen way better) enzovoorts. Ook iemand anders mee trekkend dat die ook maar even miept over degene die Genji speelt.
Grappig ook dat ze zo ontzettend bezig zijn met troep in de chat gooien, maar zelf ook geen meter vooruit komen. Ach ja. haha.
Fijnste is om gewoon wat mensen te verzamelen die goed spelen. Bij fijne potjes knal ik gewoon de optie aan om als met groep verder spelen en add iedereen die meedoet als vriend (weet niet of dat ook zo makkelijk is op de PC), en vervolgens speel je best vaak met lui die er wat van kunnen en niet constant bezig zijn met flamen/trollen.
Duurde bij mij ook even voordat ik dat doorhad. Het heeft voor mij wel geholpen om de filmpjes van bijvoorbeeld Seagull te kijken op youtube, zodra hij doodgaat verteld hij ook vaak wat hij fout deed. Ook geeft hij commentaar als hij iets ziet wat niet lekker loopt in zijn eigen team en die van de tegenstanders. Hier leer je ook weer van als je die hero speelt.
Heet ie toevallig Chaos? Er is een gast in QP die echt constant over andere zit te zeiken terwijl ie zelf denkt dat ie de wederopstanding van Jezus Christus is. Ben 'm nu al meerdere keren tegen gekomen en speelt altijd Mercy en zeurt (extreem) veel over de Shimada's.Arunia schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:20:
Ik moet zeggen dat er een stel whinny biatches tussen zitten. Niet tegenover mij, maar echt zeuren als iemand bijvoorbeeld Genji gaat (aan het einde was die PotG, maar goed) en uit de hoogte doen dat hijzelf het team draagt met Mercy (I've seen way better) enzovoorts. Ook iemand anders mee trekkend dat die ook maar even miept over degene die Genji speelt.
Toevallig geen Chaos, maar volgens mij ben ik die ook wel tegengekomen. Dit was competitive overigens. Valt me op dat daar meer gezeurd wordt en wee je gebeente als je kiest voor een hero die zij niet goedkeuren ook al ben je daar zelf wel goed in. Meestal kies ik ook wel wat er in het team past, maar als dat een hero is welke niet echt lekker door mij gespeeld wordt, dan wissel ik tijdens een potje toch zeker wel.
Haha gisteren ook in een QP potje.. Redelijk intens, we verliezen op Kingsrow het eerste punt vrij snel, niemand van ons team wat iets probeert te doen tegen hun Widow en Hanzo.Arunia schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:20:
Ik moet zeggen dat er een stel whinny biatches tussen zitten.
Na het opgeven van het eerste checkpoint switch ik naar D.va om te proberen hun snipers/pharah/genji te challengen op de highground (met success). Uiteindelijk winnen we alsnog in overtime (met de payload op 3m van het einde) krijgen we het verwijt van hun Genji dat we tryhards zijn omdat we heroes switchen om hun te proberen te counteren
Volgens mij klopt dit niet, range is inderdaad 1000 maar 1500 kan gewoon samenspelen met 2500. Iedereen in de groep moet wel in die 1000SR verschil bandbreedte vallen.Thomas schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:23:
[...]
Als je samen speelt is er een 'range' van 500 SR naar boven/beneden, en het gemiddelde van de groep wordt genomen als er een match wordt gezocht. Als je op 1500 SR zit kun je dus met mensen tussen de 1000 en 2000 samenspelen.
Klopt jaJarnowtje schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:33:
[...]
Volgens mij klopt dit niet, range is inderdaad 1000 maar 1500 kan gewoon samenspelen met 2500. Iedereen in de groep moet wel in die 1000SR verschil bandbreedte vallen.
Dat is inderdaad mijn ervaring tot nu toe in Season 4.fjux schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:08:
[...] en had het gevoel dat ik op bronze zat te spelen in plaat van diamond. wat een hel, niemand communiceerd. Reinharts die naar binnen chargen als de helft van ons al dood is, en vervolgens gaan schelden waarom niemand mee gaat......
Ik verwacht ook niet dat zo'n optie er zal komen, al zou ik wel graag mijn MMR (die hidden ranking) willen kunnen resetten — al is het maar éénmalig.Een handmatige MMR reset gaat er verwacht ik nooit inkomen, het is of alles of niets. anders kunnen er mensen mogelijk misbruik van maken.
Klopt, rank doesn't matter. Maar teamplay wel en ik heb het gevoel dat teamplay een stuk minder / afwezig is op lage SR.TheNiker2 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:15:
Het is leuk meegenomen maar om er maar eens een Stylosa quote in te gooien:"Rank doesn't matter"
Ik had er één tijdens mijn placement matches die vanaf het begin al commentaar had op iedereen. Aan het einde hadden we verloren en zei hij: “thanks for silver assholes”. Uit zijn profiel bleek dat bij S2 en S3 nooit boven de 1500 SR was gekomen.Arunia schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:20:
Die is er ook, en kost maar 35 euro op de pcOkkE schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:53:
[...]
Ik verwacht ook niet dat zo'n optie er zal komen, al zou ik wel graag mijn MMR (die hidden ranking) willen kunnen resetten — al is het maar éénmalig.
Haha true, al vind ik dat wat veel.Puc van S. schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:58:
[...]
Die is er ook, en kost maar 35 euro op de pcnieuw b.net account starten
![]()
Ik heb ook nog steeds het vertrouwen dat ik uiteindelijk weer op mijn verdiende SR uitkom (zou toch zeker 1800-2000 moeten zijn). Ik was gister (en ook nu nog een beetje) erg salty door de ontzettend lage SR en het feit dat mijn team niet wilde/kon samenwerken.
Haha een soortgelijke situatie ook al wel eens meegemaakt inderdaad. Mensen die gaan klagen omdat je ze counterpickt... Euh dat is nou net de hele bedoeling van het spel.Puc van S. schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:32:
[...]
Haha gisteren ook in een QP potje.. Redelijk intens, we verliezen op Kingsrow het eerste punt vrij snel, niemand van ons team wat iets probeert te doen tegen hun Widow en Hanzo.
Na het opgeven van het eerste checkpoint switch ik naar D.va om te proberen hun snipers/pharah/genji te challengen op de highground (met success). Uiteindelijk winnen we alsnog in overtime (met de payload op 3m van het einde) krijgen we het verwijt van hun Genji dat we tryhards zijn omdat we heroes switchen om hun te proberen te counteren
Beeromaniac
Je ziet dat ook leuk gebeuren in de PTR met Osira: heel veel kiezen direct Osira waarna tijdens het spel mensen beginnen counters te zoeken, bijv met Pharah. En dan zie je dat ook die weer 2 Pharahs gecounterd worden door een vervelende TB waarna de push niet te stoppen isThompson schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:54:
[...]
Haha een soortgelijke situatie ook al wel eens meegemaakt inderdaad. Mensen die gaan klagen omdat je ze counterpickt... Euh dat is nou net de hele bedoeling van het spel.
Trouwens, je ziet dat Tracers en Sombra's erg nuttig zijn tegen Osira
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dit topic is gesloten.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.