Iemand had me inderdaad al gecorrigeerdJarnowtje schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:33:
[...]
Volgens mij klopt dit niet, range is inderdaad 1000 maar 1500 kan gewoon samenspelen met 2500. Iedereen in de groep moet wel in die 1000SR verschil bandbreedte vallen.
Soms heb ik wel eens met Symetra of zo dat je ff in al chat zegt van geen sentries of zo omdat je dan een enorme passieve game krijgt. Maar dan zeg je dat ook allebij van tevoren en hoop je gewoon dat de ander dat ook echt doet. En zo niet, alles mag.mrsar schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:21:
ach had het met 1vs1,we kregen TB dus ik zet op een mooie plek die turret neer,tegenstander dood door turret....was het schijnbaar niet de bedoeling om turret neer te zetten ofzo...wait whut...daar is dat ding voor
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Mijn Season (3) High was 2974 en ik was geëindigd op 2654. Nu 6 gewonnen en 4 verloren en ingeschaald op 2556. Dat is hoger dan waar ik in seizoen 3 was ingeschaald.
Nu dus weer proberen om hoger op te komen en Diamond te worden. Moet me wel lukken. Vorige seizoen was mijn doel om Platinum te halen en dat was ook gelukt.
Nu dus weer proberen om hoger op te komen en Diamond te worden. Moet me wel lukken. Vorige seizoen was mijn doel om Platinum te halen en dat was ook gelukt.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik heb precies hetzelfde, vorig seizoen begon ik in de lage gold en was platinum mijn doel. Nu begonnen in de hoge gold regionen en al platinum dus ook diamond als doel dit seizoen.Techno Overlord schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:15:
Volgens mij rank je dit seizoen veel sneller door, ik werd geschaald op 26xx en daalde zelfs even naar 25xx (sr32xx in s3) maar heb inmiddels de 31xx alweer aangetikt krijg zo'n 50-60 rank per win heb het idee dat dit vorig seizoen veel minder was... even doorzetten dusTechno Overlord schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:15:
Mijn Season (3) High was 2974 en ik was geëindigd op 2654. Nu 6 gewonnen en 4 verloren en ingeschaald op 2556. Dat is hoger dan waar ik in seizoen 3 was ingeschaald.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Mijn season high lag tegen de 2300 aan. Tijdens de placement 6 gewonnen, 2 verloren en 2 gelijk gespeeld en ik word vervolgens in de 1900 range ingedeeld.Techno Overlord schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:15:
Ik snap dat je vorige seizoen meetelt maar dan nog snap ik helemaal niets van de placement en ranking. Iemand een goede uitleg?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
dit komt volgens mij door het interne ranking systeem van blizzard, waarschijnlijk wilt dat systeem jou hoger hebben, en krijg je nu meer punten voor een win en minder voor een loss.dawofl schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:12:
[...]
Volgens mij rank je dit seizoen veel sneller door, ik werd geschaald op 26xx en daalde zelfs even naar 25xx (sr32xx in s3) maar heb inmiddels de 31xx alweer aangetikt krijg zo'n 50-60 rank per win heb het idee dat dit vorig seizoen veel minder was... even doorzetten dus
Sowiesow gaat dat op voor de eerste paar matches na je placements.
oh dat ken ik niet (niet verdiept in ranking systeem) maar ik leek indd meer punten te krijgen win dan ik verloor bij lossfjux schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:14:
[...]
dit komt volgens mij door het interne ranking systeem van blizzard, waarschijnlijk wilt dat systeem jou hoger hebben, en krijg je nu meer punten voor een win en minder voor een loss.
Sowiesow gaat dat op voor de eerste paar matches na je placements.
Las op Reddit dat die boost een soort 'benefit of the doubt' is. Als je je eerste potje na de placements wint is het op z'n hoogst... kreeg zelf 55 SR ofzo. Met elke loss werd het minder totdat je gewoon weer op normale gains/loss zit. Met een winning streak is het dus extra krachtig. Uitmelken die hap!
Super bedankt voor de tips allemaal, had dat van de ranks ook kunnen vinden, had wat beter moeten nadenken voor ik het had gepostymiso schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:26:
[...]
Lucio is fun, maar als je moet solo healen kun je beter Ana pakken omdat Lucio dat simpelweg niet kan (Ana soms ook niet). Reinhardt is je grootste vriend dus zorg dat je hem in leven houdt. Geen idee wat zijn pickrate daar is, maar Reinhardt mains zijn nogal schaars en hij wordt amper geinstalockt.
Verder zou je je niet teveel moeten focussen op je rank, maar meer moeten reflecteren op wat je zelf fout hebt gedaan in een match. Iedereen maakt fouten, dat is niet erg. Het gaat er meer om dat je ziet wát.
[...]
0-3499SR: 1000 range
>3500 : 500 range
Ik heb inmiddels een paar mensen ontmoet (ook via Tweakers
Verwijderd
Mijn placements ook afgerond en inmiddels alweer een paar potjes gespeeld. Gaat op zich leuk maar die bastion meta vind ik maar niks. In S3 een season high van 3296 en kreeg na placements(4-6) 3060 ofzo, inmidels 3190, hopelijk dit seizoen naar master.
Ik hoop van harte dat Bastion morgen generfd is(https://gfycat.com/PossibleSoggyFalcon dit soort shit gaat nergens over) en ben erg benieuwd wat voor plek Orisa gaat krijgen in competitive play. Heb er even mee gespeeld op de PTR maar vind het tot nu toe geen erg boeiende hero.
Ik hoop van harte dat Bastion morgen generfd is(https://gfycat.com/PossibleSoggyFalcon dit soort shit gaat nergens over) en ben erg benieuwd wat voor plek Orisa gaat krijgen in competitive play. Heb er even mee gespeeld op de PTR maar vind het tot nu toe geen erg boeiende hero.
Bastion is al generfed na de laatste patch (afgelopen vrijdag dacht ik), Ironclad heeft nu nog maar 20% damage reduction waardoor hij nu weer geonehit kan worden door ondermeer tracer's pulsebomb/hanzo's scatter.Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:54:
Mijn placements ook afgerond en inmiddels alweer een paar potjes gespeeld. Gaat op zich leuk maar die bastion meta vind ik maar niks. In S3 een season high van 3296 en kreeg na placements(4-6) 3060 ofzo, inmidels 3190, hopelijk dit seizoen naar master.
Ook is er een maximum gekomen aan damage reduction wat mogelijk is, dit is nu gecapped op 50%, waardoor bv een nanoboosted bastion nu ook niet meer een D.va selfdestruct kan overleven.
Staat dit al live of ptr?Puc van S. schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:57:
[...]
Bastion is al generfed na de laatste patch (afgelopen vrijdag dacht ik), Ironclad heeft nu nog maar 20% damage reduction waardoor hij nu weer geonehit kan worden door ondermeer tracer's pulsebomb/hanzo's scatter.
Ook is er een maximum gekomen aan damage reduction wat mogelijk is, dit is nu gecapped op 50%, waardoor bv een nanoboosted bastion nu ook niet meer een D.va selfdestruct kan overleven.
Sombra had ik inderaad al wel verwacht. Doordat Orisa zo veel abilities heeft die haar divers en sterk maken is het hacken extra nuttig. Zonder al die abilities is ze niet zoveel meer.Joarie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:58:
[...]
Je ziet dat ook leuk gebeuren in de PTR met Osira: heel veel kiezen direct Osira waarna tijdens het spel mensen beginnen counters te zoeken, bijv met Pharah. En dan zie je dat ook die weer 2 Pharahs gecounterd worden door een vervelende TB waarna de push niet te stoppen is
Trouwens, je ziet dat Tracers en Sombra's erg nuttig zijn tegen Osira
Beeromaniac
Net een Loss en een win gelukkig wel 10 meer punten voor de win dan loss gekregen
zit nu boven de 2700. Road to Diamond is vrij goed momenteel.
Ik heb het idee dat Orisa op de ptr iets minder 'af' is dan Anaben Sombra. Er lijken een aantal visuele foutjes hier en daar te zitten. Daarnaast werd volgens mij in de vorige development video gehint op een langere ptr-duur.Ricmaniac schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:22:
Ik hoop echt dat Orisa deze week al naar Live komtvind haar heel erg leuk om te spelen. Ik vermoed dat het nog niet zo zal zijn..
Van mij mogen ze de feedback die wordt gegeven vanuit de ptr (zoals bastion) wel wat meer uitproberen.
Die bastion nerf moet echt heel snel komen, prima dat blizzard zo nu en dan een hero aanpakt die minder gespeeld wordt maar bastion is nu een soldier76 met een magazijn van 300 kogels.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:22:
[...]
Ik heb het idee dat Orisa op de ptr iets minder 'af' is dan Anaben Sombra. Er lijken een aantal visuele foutjes hier en daar te zitten. Daarnaast werd volgens mij in de vorige development video gehint op een langere ptr-duur.
Van mij mogen ze de feedback die wordt gegeven vanuit de ptr (zoals bastion) wel wat meer uitproberen.
Lege virente, virent cuncta
de bastion nerf is al gekomen op live. als je doelt op die 20% damage reduction althans.B.Lensen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:14:
[...]
Die bastion nerf moet echt heel snel komen, prima dat blizzard zo nu en dan een hero aanpakt die minder gespeeld wordt maar bastion is nu een soldier76 met een magazijn van 300 kogels.
Wat een klucht die competitive mode 
Gisteren 5 games gedaan.
1) Hard gewonnen, yee
2) Leaver in ons team ergens halverwege de match, verlies in overtime.
3) Super goede start, leaver in tegenstanders team waardoor het spel beeindigd werd zonder win/loss
4) Goede start, leaver in tegenstanders team waardoor het spel beeindigd werd zonder win/loss
5) Balanced spel, slotfase we zijn de winst aan het verzekeren. YES. Disconnect.... en kan me niet meer connecten de minuten die er op volgen.
Netto; 1 win 2 loss.
Ik denk dat ik het maar even op QP hou...
Gisteren 5 games gedaan.
1) Hard gewonnen, yee
2) Leaver in ons team ergens halverwege de match, verlies in overtime.
3) Super goede start, leaver in tegenstanders team waardoor het spel beeindigd werd zonder win/loss
4) Goede start, leaver in tegenstanders team waardoor het spel beeindigd werd zonder win/loss
5) Balanced spel, slotfase we zijn de winst aan het verzekeren. YES. Disconnect.... en kan me niet meer connecten de minuten die er op volgen.
Netto; 1 win 2 loss.
Ik denk dat ik het maar even op QP hou...
Sorki#2242
Ik had gister ook een apart geval.
Tijdens het kiezen van de hero op attack op Route 66 was er geen UI, ik zag alleen het player model van Soldier 76 en ik kon niks anders kiezen. Op een gegeven moment zag ik op de achtergrond allemaal spul kapot gaan door mijn medespelers in spawn. Maar ik zag hun characters niet. ik heb een hele tijd gewacht en uiteindelijk maar Alt+f4 gedaan om ervoor te zorgen dat mijn teamgenoten niet de hele match met 5v6 moeten spelen.
Ik heb hier wel een loss van gekregen en een mindering van ongeveer 60 SR en een competitive ban van een 30 min.
Ik heb de rest van de avond ook niet meer gespeeld daardoor
Tijdens het kiezen van de hero op attack op Route 66 was er geen UI, ik zag alleen het player model van Soldier 76 en ik kon niks anders kiezen. Op een gegeven moment zag ik op de achtergrond allemaal spul kapot gaan door mijn medespelers in spawn. Maar ik zag hun characters niet. ik heb een hele tijd gewacht en uiteindelijk maar Alt+f4 gedaan om ervoor te zorgen dat mijn teamgenoten niet de hele match met 5v6 moeten spelen.
Ik heb hier wel een loss van gekregen en een mindering van ongeveer 60 SR en een competitive ban van een 30 min.
Helaas zul je nog even moeten wachten:Ricmaniac schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:22:
Ik hoop echt dat Orisa deze week al naar Live komtvind haar heel erg leuk om te spelen. Ik vermoed dat het nog niet zo zal zijn..
Ze gaan nog een aantal interessante changes uittesten. Ik denk de belangrijkste: Ana wordt redelijk generfd en Zen orb gaat nu door barriers.We're not releasing Orisa to the live servers tomorrow. We're still fixing bugs and evaluating feedback and stats.
Bron: https://us.battle.net/for...topic/20753486180#post-11
Ana
Biotic Rifle
- Damage decreased from 80 to 60
Biotic Grenade
- Impact damage reduced from 60 to 30
- Impact healing reduced from 100 to 50
Zen
Orb of Discord
- Can now target enemies through barriers
Volledige lijst met changes: https://us.battle.net/for.../topic/20753516591#post-1
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het probleem met onzichtbare playermodels heb ik ook een tijdje gehad. Dit had bij mij te maken met het gebruik van shadowplay. Op de HDD waar Overwatch op geïnstalleerd stond had ik ook mijn shadowplay buffering en saves staan. Zodra ik na een match mijn shadowplay recording opsloeg en deze naar dezelfde schijf werd weggeschreven laadde playercharacters niet/extreem traag in. Het laden van matches duurde hierbij ook heel lang. Dit beide omdat de schijf te druk bezig was met de recordings te verwerken.Ollievssn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:34:
Ik had gister ook een apart geval.
Simpele oplossing voor mij was om Overwatch naar mijn SSD te verhuizen(of naar een andere HDD). Mogelijk biedt dit voor jou ook een uitkomst.
Bedankt voor je antwoordt, ik heb inderdaad Shadowplay op dezelfde schijf staan. Ik denk dat ik die maar gewoon uitschakel. Ik gebruikte hem alleen op mooie PotG's op te nemen. Maar aangezien ik dat niet meer zoveel krijg de laatste tijd omdat het toch wel een bastion is, kan die wel uitBloodhoundje schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:46:
[...]
Het probleem met onzichtbare playermodels heb ik ook een tijdje gehad. Dit had bij mij te maken met het gebruik van shadowplay. Op de HDD waar Overwatch op geïnstalleerd stond had ik ook mijn shadowplay buffering en saves staan. Zodra ik na een match mijn shadowplay recording opsloeg en deze naar dezelfde schijf werd weggeschreven laadde playercharacters niet/extreem traag in. Het laden van matches duurde hierbij ook heel lang. Dit beide omdat de schijf te druk bezig was met de recordings te verwerken.
Simpele oplossing voor mij was om Overwatch naar mijn SSD te verhuizen(of naar een andere HDD). Mogelijk biedt dit voor jou ook een uitkomst.
Awww yes! Dat was de grootste frustratie van me als ik Zenyetta speelde. Zeker nu met Osira dat er nog meer shields bij zijn gekomen kon je je orb nauwelijks nog op iemand targetten.OkkE schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:34:
[...]
Ze gaan nog een aantal interessante changes uittesten. Ik denk de belangrijkste: Ana wordt redelijk generfd en Zen orb gaat nu door barriers.
[...]
Ah ik zie ook dat ze de clip van Osira verkleind hebben naar 150, dat is wel wat reëler. En het lijkt erop dat wellicht Winston iets levensvatbaarder wordt door de verlaging van zijn cooldown op zijn shield
[ Voor 18% gewijzigd door Joarie op 07-03-2017 10:47 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Moet zeggen dat dit, icm de Ana nerf het een stuk makkelijker maakt als flankers om een Ana neer te kunnen halen die een beetje kan mikken, ipv 2 hits moet ze je nu minimaal 3x raken (zelfs icm heal grenade) en kan je na 1 hit van Ana dus nog wat meer risico nemen dan nu.Joarie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:43:
[...]
Awww yes! Dat was de grootste frustratie van me als ik Zenyetta speelde. Zeker nu met Osira dat er nog meer shields bij zijn gekomen kon je je orb nauwelijks nog op iemand targetten.
Dat icm met een evt. orb op haar is bye bye Ana ^^
Die Ana nerf is wel ziek zeg!OkkE schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:34:
[...]
Ze gaan nog een aantal interessante changes uittesten. Ik denk de belangrijkste: Ana wordt redelijk generfd en Zen orb gaat nu door barriers.
ook die Junkrat change vind ik heel apart.
Junkrat
No longer hurts himself from his own explosions
En Orisa krijg inderdaad gelijk een magazine size nerf
Orisa
Fusion Driver
Magazine size lowered from 200 to 150
Supercharger
Cost increased by 15%
Zal waarschijnlijk zijn om Trashmouse ook wat meer viable te maken op closerange tegen tegenstanders/barriers.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:57:
[...]
ook die Junkrat change vind ik heel apart.
Junkrat
No longer hurts himself from his own explosions
Zeker met de "grote" hoeveelheid barriers die er nu in zitten en die niet meer vast op 1 plek staan (Sym barrier die beweegt, Winston's barrier die ergens gedropt kan worden, Orisa's barrier die getarget kan worden)
Voor Pharrah heeft dat minder impact omdat die beoogd word om vanuit de lucht op grotere afstand te schieten.
Ik vind 'm behoorlijk heftig inderdaad, maar ik heb Ana nog te weinig gespeeld om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:57:
Die Ana nerf is wel ziek zeg!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja misschien maar ze damage word totaal niet aangepast en als Junkrat sta ik 9/10 keer als nummer 1 damage omdat je zo makkelijk veel damage doet door die shields neer te halen. enige wat het nu doet is dat je gewoon wat dichterbij alles kan opblazenPuc van S. schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:03:
[...]
Zal waarschijnlijk zijn om Trashmouse ook wat meer viable te maken op closerange tegen tegenstanders/barriers.
Zeker met de "grote" hoeveelheid barriers die er nu in zitten en die niet meer vast op 1 plek staan (Sym barrier die beweegt, Winston's barrier die ergens gedropt kan worden, Orisa's barrier die getarget kan worden)
Voor Pharrah heeft dat minder impact omdat die beoogd word om vanuit de lucht op grotere afstand te schieten.
Niet helemaal eens, ja soms zijn er uitzonderlijk goede bastion spelers maar dat hou je met elke hero. ik speel zelf vrij veel Zenyatta dit seizoen en ik merk dat die een echte bastion killer is zeker in combinatie met Ana.B.Lensen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:14:
[...]
Die bastion nerf moet echt heel snel komen, prima dat blizzard zo nu en dan een hero aanpakt die minder gespeeld wordt maar bastion is nu een soldier76 met een magazijn van 300 kogels.
De beste counters zijn namelijk de discord & de sleep dart (niet perse de combinatie) als je dan nog een Dva of goede Genji in je team hebt doet een bastion echt helemaal niets. Het staat of valt alleen vaak weer met communicatie (sloop reinhart shield, discord op bastion val aan, etc etc). Maar vind hem zeker niet OP.
denk ook na de laatste nerf dat bastion prima is.dawofl schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:56:
[...]
Niet helemaal eens, ja soms zijn er uitzonderlijk goede bastion spelers maar dat hou je met elke hero. ik speel zelf vrij veel Zenyatta dit seizoen en ik merk dat die een echte bastion killer is zeker in combinatie met Ana.
De beste counters zijn namelijk de discord & de sleep dart (niet perse de combinatie) als je dan nog een Dva of goede Genji in je team hebt doet een bastion echt helemaal niets. Het staat of valt alleen vaak weer met communicatie (sloop reinhart shield, discord op bastion val aan, etc etc). Maar vind hem zeker niet OP.
de 35% was echt te veel, 20% is een stuk beter.
en gelukkig de damage reduction cap naar 50%, nu is bastion niet meer geheel unkillable als hij genano boost is. Al zou ik alsnog adviseren om maar wel even de andere kant op te rennen
Awww yeah, na een zenuwslopend laatste potje heb ik Master aangetikt
Paar mooie winstreaks gehad de laatste paar dagen en de 'after placements' boost aardig kunnen uitmelken. Wat een contrast met S3... ik heb in S4 nog helemaal niks toxic meegemaakt. Geen throwers, trolls, leavers... wat een ander spel is het dan.
[Video: https://gfycat.com/ImaginativeEveryChrysalis]
[Video: https://gfycat.com/ImaginativeEveryChrysalis]
[ Voor 47% gewijzigd door yinx84 op 07-03-2017 14:23 ]
Ik heb het zelf ondervonden! S3 geëindigd op 2600 met highest op 2760. Placements: 7w/2d/1l. De loss was 3e of 4e spelletje. Resultaat: 2640 waar ik tevreden over was (s3 begonnen op 2300).yinx84 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:26:
Las op Reddit dat die boost een soort 'benefit of the doubt' is. Als je je eerste potje na de placements wint is het op z'n hoogst... kreeg zelf 55 SR ofzo. Met elke loss werd het minder totdat je gewoon weer op normale gains/loss zit. Met een winning streak is het dus extra krachtig. Uitmelken die hap!
Na mijn placements dan ge-compt met een vriend en we halen zowaar een 5-winstreak! Eerste win gaf me ong. 50 SR, de laatste 110
Ondertussen heb ik weer ‘normale’ SR changes na enkele verliesmatchen, maar het is duidelijk: een winstreak geeft je een enorme boost. New season goal: end in diamond
PSN: kasvantstad
Voor mij hetzelfde. op een potje na waar er gewoon niemand praatte behalve ik en 1 waar ik zelf disconnecte wat nog nooit gebeurd was voorheen is het een goed seizoen. Picks worden op elkaar afgestemt. spelers communiceerde zelfs op een nette manier of ze wilde ruilen van hero en werd ook gewoon gedaan.yinx84 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:19:
Awww yeah, na een zenuwslopend laatste potje heb ik Master aangetiktPaar mooie winstreaks gehad de laatste paar dagen en de 'after placements' boost aardig kunnen uitmelken. Wat een contrast met S3... ik heb in S4 nog helemaal niks toxic meegemaakt. Geen throwers, trolls, leavers... wat een ander spel is het dan.
[video]
Pfff nou, ben van het weekend, en ook gister, toch redelijk wat Hanzo/Widow mains tegenkomen die niet willen switchen. Helaas was ik zelf in een ***** bui (stoppen met roken) dus heb zelf de handdoek ook in de ring gegooid. Was niet heel bevorderlijk voor de rating helaas maar ja... Forever gold!
Default blanke hetero
Verwijderd
Ah oke, dit wist ik niet. Had ook weinig bastion in de potjes die ik gister speelde, nerf lijkt me prima en gelukkig erg snel.Puc van S. schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:57:
[...]
Bastion is al generfed na de laatste patch (afgelopen vrijdag dacht ik), Ironclad heeft nu nog maar 20% damage reduction waardoor hij nu weer geonehit kan worden door ondermeer tracer's pulsebomb/hanzo's scatter.
Wow, ik zit in precies dezelfde SR rating en merk veel te veel smurfs die insta locken en niet switchen en mensen die simpelweg zitten te trollen. S3 was het prima in deze range, momenteel lijkt het nergens op. Vanavond weer een poging...yinx84 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:19:
Awww yeah, na een zenuwslopend laatste potje heb ik Master aangetiktPaar mooie winstreaks gehad de laatste paar dagen en de 'after placements' boost aardig kunnen uitmelken. Wat een contrast met S3... ik heb in S4 nog helemaal niks toxic meegemaakt. Geen throwers, trolls, leavers... wat een ander spel is het dan.
[video]

Arunia schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:10:
Oh my, kom er nu net pas achter dat je met Ana je medespelers healed met een schot. >_<

Ik moest toch wel even echt goed lachen achter pc.
Ik leer echt de hele tijd. Schiet dacht ik door iemand heen, maar nee. Zie ineens dat ik ze heal. haha. Ach ja. Had erger gekund... toch?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
"story updates" Mei origin story/animated short.
Welk level ben je ?Arunia schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:17:
Ik leer echt de hele tijd. Schiet dacht ik door iemand heen, maar nee. Zie ineens dat ik ze heal. haha. Ach ja. Had erger gekund... toch?
nouja, je kan op zijn minst even op F1 drukken. en lezen wat daar staat.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:37:
[...]
Welk level ben je ?dan bepaal ik pas of het erger had gekund hahaha
Volgens mijn 54 oid.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:37:
[...]
Welk level ben je ?dan bepaal ik pas of het erger had gekund hahaha
Haha, en gek genoeg doe ik dat toch echt wel. Ook om even voor de zekerheid na te lezen. Sterker nog, ik heb een tijd met Ana gespeeld (helpt mijn case niet echtfjux schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:43:
[...]
nouja, je kan op zijn minst even op F1 drukken. en lezen wat daar staat.
hahah, volgens mij staat het zelfs in de eerst zinArunia schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:47:
[...]
Haha, en gek genoeg doe ik dat toch echt wel. Ook om even voor de zekerheid na te lezen. Sterker nog, ik heb een tijd met Ana gespeeld (helpt mijn case niet echt), maar in dat stukje tekst het eigenlijk nooit echt gelezen.
Maar ach, je bent er achter gekomen voor de nerf. En Ana is echt een healer, zelfs een van de beste in de game
Toen het kwartje viel begreep ik inderdaad pas waarom ze echt een healer was. Gooide altijd haar heal naar iemand. haha.fjux schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:50:
[...]
hahah, volgens mij staat het zelfs in de eerst zin
Maar ach, je bent er achter gekomen voor de nerf. En Ana is echt een healer, zelfs een van de beste in de game
Dit spel drijft me af en toe echt tot randje waanzin, echt ziekelijk gewoon. Ik ga helemaal insane van sommige mensen. Als je eenmaal in gold zit ben je echt vervloekt, zijn mensen nou echt zo ontzettend dom? Continu vanuit hetzelfde punt proberen te pushen, geen ults linken, een class rollen die ze niet kunnen spelen (waardoor ze dus ook geen ults genereren), continu solo groups in lopen, keer op keer dezelfde fout maken. Het lijkt af en toe alsof ik met complete retards speel, goudvissen. Ik sta af en toe gewoon met mijn bek open toe te kijken, wil het behang van me muren aftrekken. Het lijkt wel alsof ze nooit van hun fouten leren, ze kunnen gewoon 10x achter elkaar doodgaan door dezelfde fout. Zo moeilijk is het toch niet? Zeker niet als je ziet dat je 2 rondes terugkomt en dus ziet wat er wel werkt. Man man man, ik moet weer 3 uur mediteren om een beetje rustig te worden. Wat een grafspel kan dit toch zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Raptar op 07-03-2017 22:53 ]
Raptar schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:52:
Dit spel drijft me af en toe echt tot randje waanzin, echt ziekelijk gewoon. Ik ga helemaal insane van sommige mensen. Als je eenmaal in gold zit ben je echt vervloekt, zijn mensen nou echt zo ontzettend dom? Continu vanuit hetzelfde punt proberen te pushen, geen ults linken, een class rollen die ze niet kunnen spelen (waardoor ze dus ook geen ults genereren), continu solo groups in lopen, keer op keer dezelfde fout maken. Het lijkt af en toe alsof ik met complete retards speel, goudvissen. Ik sta af en toe gewoon met mijn bek open toe te kijken, wil het behang van me muren aftrekken. Het lijkt wel alsof ze nooit van hun fouten leren, ze kunnen gewoon 10x achter elkaar doodgaan door dezelfde fout. Zo moeilijk is het toch niet? Zeker niet als je ziet dat je 2 rondes terugkomt en dus ziet wat er wel werkt. Man man man, ik moet weer 3 uur mediteren om een beetje rustig te worden. Wat een grafspel kan dit toch zijn.

Zo zit ik ook vaak ja. Kan niet zeggen dat ik het altijd even goed doe (al heb ik vandaag wel m'n healing record voor dit seizoen gezet; 27k met Lucio), maar man man man. Als healer is het misschien nog wel het meest frustrerend; je zit de outline van je teamgenoten door de muren heen. Man, elke keer als ik weer zo'n flapdrol in z'n eentje op een control point af zie stormen terwijl de rest van het team even wacht om te regroupen. Echt, af en toe jammer dat je niet kunt teamkillen

Was een spannend potje. Gek genoeg toont hij de medaille niet voor de healing maar die was ook goud natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Thomas op 08-03-2017 01:21 ]
Je kunt echt beter met 1 of 2 vrienden spelen, dan speel je vaak ook tegen teams dus 2-2-2 of 3-3. Als mensen samen spelen, zijn ze toch geneigd wat beter hun best te doen en socialer characters te kiezen.Raptar schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:52:
Als iedereen solo is dan is het retard gehalte inderdaad hoog.
Facts don't care about your feelings
Hoe de hel krijg je zo veel voor elkaar? Ik zit bij ranked vaak ook op jouw average. Maar zo'n uitschieter echt nog nooit gehad.Thomas schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 01:17:
[afbeelding]
Was een spannend potje. Gek genoeg toont hij de medaille niet voor de healing maar die was ook goud natuurlijk.
Wat is dat seasons toch een leavers festival! Raak dr aardig klaar mee
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik gok even hardop over die special event:
Een soort van Boss Fight tegen Doomfist met je teamgenoten
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik heb ergens het gevoel dat Orisa onderdeel is van de Doomfist storyline. Ik vind haar design ook zo lelijk en haar verschijning zo plotseling dat ik ergens een heel klein idee heb dat ze zelfs temporary is, en ruimte moet maken voor DoomfistJoarie schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:32:
[...]
Ik gok even hardop over die special event:
Een soort van Boss Fight tegen Doomfist met je teamgenoten
Ik denk echt dat ik ranked meer bastion moest spelen
nu 3 wins 1loss en die loss was close af.
Als ik op Oversumo kijk ofzo zijn mijn bastion stats ook op grand master niveau. sinds de buff dat je vet snel in turretmode en uit turret mode kan ben je ook zo veel meer mobiel en kan je zelfs flanken.
Als ik op Oversumo kijk ofzo zijn mijn bastion stats ook op grand master niveau. sinds de buff dat je vet snel in turretmode en uit turret mode kan ben je ook zo veel meer mobiel en kan je zelfs flanken.
Daarom zeggen dat soort stats ook niet zoveelRicmaniac schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:26:
Ik denk echt dat ik ranked meer bastion moest spelennu 3 wins 1loss en die loss was close af.
Volledig mee eens! Ik speel voornamelijk Zenyatta, Sommige spelen Reinhardt en chargen dan een enemy groep in met 5 i.p.v een barrier te gebruiken voor de rest van ons teamThomas schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 01:17:
[...]
![]()
Zo zit ik ook vaak ja. Kan niet zeggen dat ik het altijd even goed doe (al heb ik vandaag wel m'n healing record voor dit seizoen gezet; 27k met Lucio), maar man man man. Als healer is het misschien nog wel het meest frustrerend; je zit de outline van je teamgenoten door de muren heen. Man, elke keer als ik weer zo'n flapdrol in z'n eentje op een control point af zie stormen terwijl de rest van het team even wacht om te regroupen. Echt, af en toe jammer dat je niet kunt teamkillen.
[afbeelding]

Kijk naar de match time, bijna 20 minutenapNia schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:30:
[...]
Hoe de hel krijg je zo veel voor elkaar? Ik zit bij ranked vaak ook op jouw average. Maar zo'n uitschieter echt nog nooit gehad.
Hah, had ik eergisteren ook, Reinhard wilde gelijk naar voren chargen. Ik was Mei. Icewall voor ze neus. "Wait.. for team..." in chat. Als ze het zelf niet doen maar handje helpen. 
En daarvoor een typische "I had gold damage" dus ik deed het meeste Genji... ja hun het meeste ult charge geven ja.
Met 2-3 mensen die flanken en als enige tank met healer achter terwijl de ander nog respawned breek je geen objectives.
Kan als typisch "QQ ik hoor hoger MMR te zijn" overkomen maar ja, ik ben maybe niet de beste maar ik snap ook wel dat als een parah je team aan het rekken is dat je dan wat ranged heroes moet gaan hebben ipv met tracer/genji/zarya of zo door te blijven gaan.
Ok iedereen genoeg geklaagd nu?
Nog 2-3 weken wachten minstens op nieuwe hero... foei lelijk maar lijkt me geweldig spelen.
En daarvoor een typische "I had gold damage" dus ik deed het meeste Genji... ja hun het meeste ult charge geven ja.
Kan als typisch "QQ ik hoor hoger MMR te zijn" overkomen maar ja, ik ben maybe niet de beste maar ik snap ook wel dat als een parah je team aan het rekken is dat je dan wat ranged heroes moet gaan hebben ipv met tracer/genji/zarya of zo door te blijven gaan.
Ok iedereen genoeg geklaagd nu?
Nog 2-3 weken wachten minstens op nieuwe hero... foei lelijk maar lijkt me geweldig spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 08-03-2017 15:12 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hele lange match was hetapNia schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:30:
[...]
Hoe de hel krijg je zo veel voor elkaar? Ik zit bij ranked vaak ook op jouw average. Maar zo'n uitschieter echt nog nooit gehad.
Is er trouwens ergens een map optie in het spel? Ik merk dat ik vaak niet weet waar ik moet gaan staan om te verdedigen of om aan te vallen
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wellicht ergens op google. Wat je nog kan proberen is met logisch nadenken en via custom een map helemaal uitpluizen leren hoe ze in elkaar steken. Soms kom je erachter dat je helemaal om kunt lopen of dat je tussendoor kunt. Vaak leer je het ook wel door naar de tegenstanders te kijken.Christiano007 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:53:
Is er trouwens ergens een map optie in het spel? Ik merk dat ik vaak niet weet waar ik moet gaan staan om te verdedigen of om aan te vallen
er zijn wel veel dingen hier over op internet te vinden en mensne die de maps digitaliseren maar nee in game is geen map optieChristiano007 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:53:
En ik ga er gewoon mee stoppen, heb er leuke uurtjes aan beleefd. Ik word er gewoon zo fcking agressief van, heb ik normaal nergens mee, echt nooit. Als je de visie op de mensheid een beetje hoog wilt houden, ga nooit Overwatch spelen. Wist niet dat er zulke retards bestonden, echt niet. Speel net een potje King's Row en ik sta er gewoon weer versteld van, willen mensen dan opzettelijk niet winnen? Het argument dat ze het voor de fun spelen is geen valide argument, 10x achter elkaar doodgeschoten worden is namelijk niet fun. Spreken we voordat de game begint af als aanval dat we via rechts gaan (via het balkon), begint de game eenmaal en bleven Roadhog en D.va continu in de opening van die main gate staan. Gewoon echt fcking retarded, niks anders dan bullets eten. Als je ze via voice chat of ingame chat aanspreekt reageren ze niet, sterker nog: na elke keer doodgegaan te zijn gaan ze er weer staan. Alsof de kogels een soort van massage zijn. Ik wil niet té negatief klinken, maar zo zie ik het gewoon echt niet rooskleurig in qua ranking. Hoe moet ik ooit zo omhoog komen? Hoe is er in hemelsnaam zo lol uit het spelletje te halen? Gewoon echt onmogelijk, zo ontzettend jammer. De irritatie tikt weer onmeetbare levels aan, krijg er hartkloppingen van. Heel veel succes aan de rest toegewenst in de competitive potjes vanavond!
Mag ik vragen in welke range je zit?Raptar schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:40:
En ik ga er gewoon mee stoppen, heb er leuke uurtjes aan beleefd.... *verhaal*
Ik weet de antwoorden al die ik ga krijgen, hier komt 'ie: gold. Van 2499 naar 2021 nu ofzo. Verschrikkelijk inderdaad.
Ik kijk eerder naar je woordkeuzes dan je MMR range, Mensen die die woorden zomaar rond gooien hebben vaak ingame ook dezelfde attitude en focus. (serieus)
Ik kom genoeg vreemde gasten tegen maar probeer aardig tegen ze te zijn onder alle omstandigheden en het beste er van te maken.
Niet laten opwinden, en als het toch gebeurd stop ff met spelen. Ga wat Factorio doen, check wat anime, youtube wat etc.
En voor je ranked gaat doen desnoods ff quick play or mystery doen e.d. Focus of mind blah blah.
Ik kom genoeg vreemde gasten tegen maar probeer aardig tegen ze te zijn onder alle omstandigheden en het beste er van te maken.
Niet laten opwinden, en als het toch gebeurd stop ff met spelen. Ga wat Factorio doen, check wat anime, youtube wat etc.
En voor je ranked gaat doen desnoods ff quick play or mystery doen e.d. Focus of mind blah blah.
[ Voor 27% gewijzigd door The Chosen One op 08-03-2017 20:33 ]
Snap je wel hoor. Bij overwatch ben je zo afhankelijk van de rest van je team... Heb je een paar debielen die tegenwerken zoals die dva en roadhog dan sta je al dik achter. Overwatch is een heel tof spel maar er zijn veel irritaties.Raptar schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:01:
[...]
Ik weet de antwoorden al die ik ga krijgen, hier komt 'ie: gold. Van 2499 naar 2021 nu ofzo. Verschrikkelijk inderdaad.
En ja natuurlijk helpt goede communicatie je.
Goede communicatie begint bij jezelf. Ik speel alleen solo(gebrek aan vriendjes, zijn vroeg gestopt) en ben sinds gister Diamond geworden, waar ik vorig seizoen ook geëindigd was.
Ik speel vrijwel alleen de healing classes en heb daardoor een vrij goed overzicht wat er gebeurd. Ik ben waarschijnlijk ook wel te veel aan het praten maar het helpt wel. Ik ben van gold gekomen en vind dat er qua communicatie niets verschilt met diamond.
Communiceren werkt naar mijn mening aanstekelijk. Groet gewoon iedereen en praat. Vraag of iedereen de voice chat in komt, etc. Op die manier gaan mensen hun best doen en krijg je gezelligheid.
Zelf enthousiast overkomen is mijn sleutel voor solo ranked.
Ik speel vrijwel alleen de healing classes en heb daardoor een vrij goed overzicht wat er gebeurd. Ik ben waarschijnlijk ook wel te veel aan het praten maar het helpt wel. Ik ben van gold gekomen en vind dat er qua communicatie niets verschilt met diamond.
Communiceren werkt naar mijn mening aanstekelijk. Groet gewoon iedereen en praat. Vraag of iedereen de voice chat in komt, etc. Op die manier gaan mensen hun best doen en krijg je gezelligheid.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Volledig met je eensZalaroth schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:40:
Goede communicatie begint bij jezelf. Ik speel alleen solo(gebrek aan vriendjes, zijn vroeg gestopt) en ben sinds gister Diamond geworden, waar ik vorig seizoen ook geëindigd was.
Agressie herken ik wel, maar ik ga daar nu vrij zen mee om. Naja sinds mijn 16e denk ik geen toetsenborden meer gesloopt maar het is mij 20jr later toch nog gelukt, vriendin helemaal in paniek naar boven, en probeerde nog uit te leggen dat het maar een spelletje is
Haha geniaalCT schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:51:
Agressie herken ik wel, maar ik ga daar nu vrij zen mee om. Naja sinds mijn 16e denk ik geen toetsenborden meer gesloopt maar het is mij 20jr later toch nog gelukt, vriendin helemaal in paniek naar boven, en probeerde nog uit te leggen dat het maar een spelletje is
Nu speel ik alleen maar Quick Play omdat het daar minder toxic is (de rank zelf kan me niet zoveel schelen), maar ik heb niet zo'n probleem met Overwatch en opgefokt raken. Ik heb voor mezelf geaccepteerd dat in je eentje spelen niet de beste games zal opleveren qua teamplay en dat ik en anderen fouten maken die het potje negatief beïnvloeden. Maar het spel zelf is gelukkig redelijk vrij van rotzooi waarvan ik af en toe wel eens denk 'waarom speel ik dit nog' en 'ik ben net genaaid door de game, niet door mijn eigen fouten'.
Maar als ik een CoD, Titanfall 2 of Battlefield game ga spelen, dan wordt het weer een stuk moeilijker met alle BS die ze in die games stoppen.
Maar als ik een CoD, Titanfall 2 of Battlefield game ga spelen, dan wordt het weer een stuk moeilijker met alle BS die ze in die games stoppen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik heb dus juist dat het solo altijd beter gaat dan met ze 3e queuen ofzo. ondanks dat we echt wel de roles nemen die nodig zijn.
Maar als ik solo ga dan pas ik me graag aan en ben ik meestal tank en ga ik niet in discussie met wat andere picken. en hierdoor al meerdere keren in een winstreak terecht gekomen.
Gisteren avond dus weer 3 potjes met vrienden gedaan en om bullshit redenen faalt het.
2 verloren 1 gewonnen in deze volgorde. Voor die win kreeg ik toen gelijk nog maar 27 punten terwijl ik daarvoor rond de 40-50 punten per win kreeg.
Al met al daarna nog 1 game solo kunnen winnen en nieuwe season high geraakt. 2761
Maar als ik solo ga dan pas ik me graag aan en ben ik meestal tank en ga ik niet in discussie met wat andere picken. en hierdoor al meerdere keren in een winstreak terecht gekomen.
Gisteren avond dus weer 3 potjes met vrienden gedaan en om bullshit redenen faalt het.
2 verloren 1 gewonnen in deze volgorde. Voor die win kreeg ik toen gelijk nog maar 27 punten terwijl ik daarvoor rond de 40-50 punten per win kreeg.
Al met al daarna nog 1 game solo kunnen winnen en nieuwe season high geraakt. 2761
Gister via soloqueue op 2965 gekomen, bijna solo naar Diamond!
Spannennddd dit weekend dan misschien toch naar die verdomde rank!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat wel irritant is, is dat ez als ze snel gewonnen hebben. Lekker boeiend. Hou het lekker voor je. Komt zo arrogant over. Doen ze het ook andersom als ze verliezen?
Netjeshmr schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:13:
Gister via soloqueue op 2965 gekomen, bijna solo naar Diamond!

Sinds ik alleen competitive speel met een full stack (5 of 6) is het een stuk leuker geworden. Probeer gewoon hier (of op andere fora, fok bv.) vrienden te zoeken. Het spel wordt onwijs veel vetter als je ults kan stapelen en de payload tot 0.05 meter weet te houden met je team.Raptar schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:40:
En ik ga er gewoon mee stoppen, heb er leuke uurtjes aan beleefd. Ik word er gewoon zo fcking agressief van, heb ik normaal nergens mee, echt nooit. Als je de visie op de mensheid een beetje hoog wilt houden, ga nooit Overwatch spelen. Wist niet dat er zulke retards bestonden, echt niet. Speel net een potje King's Row en ik sta er gewoon weer versteld van, willen mensen dan opzettelijk niet winnen? Het argument dat ze het voor de fun spelen is geen valide argument, 10x achter elkaar doodgeschoten worden is namelijk niet fun. Spreken we voordat de game begint af als aanval dat we via rechts gaan (via het balkon), begint de game eenmaal en bleven Roadhog en D.va continu in de opening van die main gate staan. Gewoon echt fcking retarded, niks anders dan bullets eten. Als je ze via voice chat of ingame chat aanspreekt reageren ze niet, sterker nog: na elke keer doodgegaan te zijn gaan ze er weer staan. Alsof de kogels een soort van massage zijn. Ik wil niet té negatief klinken, maar zo zie ik het gewoon echt niet rooskleurig in qua ranking. Hoe moet ik ooit zo omhoog komen? Hoe is er in hemelsnaam zo lol uit het spelletje te halen? Gewoon echt onmogelijk, zo ontzettend jammer. De irritatie tikt weer onmeetbare levels aan, krijg er hartkloppingen van. Heel veel succes aan de rest toegewenst in de competitive potjes vanavond!
Lege virente, virent cuncta
Nope, EZ, GG etc. doe je alleen als je wint. ALT+F4 als je verliest...EZ.Arunia schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:48:
Wat wel irritant is, is dat ez als ze snel gewonnen hebben. Lekker boeiend. Hou het lekker voor je. Komt zo arrogant over. Doen ze het ook andersom als ze verliezen?
Default blanke hetero
Leukste is als ze early-stage met "ez" gooien en vervolgens keihard de mond wordt gesnoerd door tactische aanpassingen in ons team. Dan ben je ineens een hackerEbayzo schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:17:
[...]
Nope, EZ, GG etc. doe je alleen als je wint. ALT+F4 als je verliest...EZ.

Agressie en gamen blijft een drama en is enorm aanstekelijk. Dergelijks spelers worden ook niet voor niets "Toxic" genoemd. Als je één iemand in je team hebt die raged om elke scheet die je laat, ga er dan maar niet vanuit dat mensen extra hun beste gaan doen. Als je met positieve kritiek komt en probeert te motiveren kan je een game nog wel eens turnen. Vaak genoeg meegemaakt.
Ik heb zelf ook een transitie meegemaakt van ragend kut-kind (denkend dat ik uber-pro-elite-master ben) naar een realist die zijn verlies simpelweg accepteert. Erkennen dat sommige plays gewoon verdomde goed zijn en niet allemaal gebaseerd zijn op geluk (of hacks) helpt enorm
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Mag ik vragen welk platform jullie spelen? Ik zit op de xbox altijd met mijn mic (speel solo) maar kom echt nooit mensen met mic tegen. Mocht ik er een tegen komen zijn ze vaak 10 en engels ( geen goede combi)
Twijfel nog wel om overwatch ook op de pc te halen. Over het algemeen is de pc community toch chiller dan de console gamers. Maar kan het niet aan weer €35 of meer neer te leggen voor deze game :-p
Twijfel nog wel om overwatch ook op de pc te halen. Over het algemeen is de pc community toch chiller dan de console gamers. Maar kan het niet aan weer €35 of meer neer te leggen voor deze game :-p
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik speel op de PC, met mic. de meeste mensen die ik tegenkom hebben wel een mic en groeten aan het begin van de match. Verder wordt niet of nauwelijks gecommuniceerd. Ik probeer wel altijd een goede team compositie te communiceren.
Ik had gister een potje waarin 5 healer mains met elkaar werden ingedeeld
We speelden deze match op Dorado. We hebben de eerste checkpoint niet eens gered
dus toen maar besloten om de tegenstanders bij de choke van het pleintje te stoppen. We hadden een sym, torb, bastion, rein, mercy en ana
Ik had gister een potje waarin 5 healer mains met elkaar werden ingedeeld
We speelden deze match op Dorado. We hebben de eerste checkpoint niet eens gered
Ja ze doen het ook niet om jullie te laten weten dat het vrij gemakkelijk wasArunia schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:48:
Win je dan zeg je EZ of easy om de verliezers een NOG slechter gevoel te geven
Inmiddels ben ik oud en wijs genoegd om die shit niet meer te doen
Wel geinig hoe blizzard daar op in speelde met die random zinnetjes die gezegd worden als jij "ggez" zegt.
dan staat er dus shit als: "I could really use a hug right now"
Tsja valt me op dat diegene die altijd ez zeggen ook het snelst ragequiten.
als ze de hoop er niet meer in zien zitten.
Per definitie spelers die veel bravado over chat geven breken ook het snelst.
Gewoon een paar rondes doorbijten zodra jouw team het ineens wel goed doet veranderen spelers snel.
Poosje terug een Torbjorn speler in ons eigen team die gewoon een grote bek heeft etc.
Wel gewonnen maar niet echt geweldig met merendeels spelers in ons team. Dus hij had Potg.
Weet niet meer wat hij uit kraamde maar ik zei'' your turret carried you''
match daarna was hij gelijk weg.
Per definitie spelers die veel bravado over chat geven breken ook het snelst.
Gewoon een paar rondes doorbijten zodra jouw team het ineens wel goed doet veranderen spelers snel.
Poosje terug een Torbjorn speler in ons eigen team die gewoon een grote bek heeft etc.
Wel gewonnen maar niet echt geweldig met merendeels spelers in ons team. Dus hij had Potg.
Weet niet meer wat hij uit kraamde maar ik zei'' your turret carried you''
match daarna was hij gelijk weg.
Zo, net weer even een paar heerlijke potjes gehad. Ben inmiddels naar 2891 gestegen (na op 2300 te zijn geplaatst) dus gaat de goede kant op. Af en toe zulke meesterlijke acties als Lucio, zeker op Illios en Nepal kun je prachtig vijanden de rand af knallen
.
Zit met Lucio trouwens op 71% win ratio, met Zen 100% (1 potje), met Pharah op 61%. De rest nog niet gespeeld, maar goede scores
.
Zit met Lucio trouwens op 71% win ratio, met Zen 100% (1 potje), met Pharah op 61%. De rest nog niet gespeeld, maar goede scores
[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 09-03-2017 13:10 ]
Ja vooral op Ilios is dat echt geniaal met lucio ja. Alleen bij Ilios heb ik zooooo'n ontiechelijke hekel aan de Ruins map. ik denk echt van alle keren dat ik hem heb gespeeld (ben level 250) ik hem misschien 10 keer gewonnen heb. zooo vaak verlies ik die ronde. en dan Lighthouse en Well winnen we EzThomas schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:09:
Zo, net weer even een paar heerlijke potjes gehad. Ben inmiddels naar 2891 gestegen (na op 2300 te zijn geplaatst) dus gaat de goede kant op. Af en toe zulke meesterlijke acties als Lucio, zeker op Illios en Nepal kun je prachtig vijanden de rand af knallen.
Zit met Lucio trouwens op 71% win ratio, met Zen 100% (1 potje), met Pharah op 61%. De rest nog niet gespeeld, maar goede scores.
Ik vind Ruins wel fijn, lekker van pilaar naar pilaar springen, optimaal gebruik maken van wallrides daarRicmaniac schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:14:
[...]
Ja vooral op Ilios is dat echt geniaal met lucio ja. Alleen bij Ilios heb ik zooooo'n ontiechelijke hekel aan de Ruins map. ik denk echt van alle keren dat ik hem heb gespeeld (ben level 250) ik hem misschien 10 keer gewonnen heb. zooo vaak verlies ik die ronde. en dan Lighthouse en Well winnen we Ez.
Ik begon op 1900 en sta nu op 1873. Gaat lekker. Valt tegen wat ik win. Blijf moeilijk aangezien ik zelf ook niet super goed ben.
Merk wel dat als je op een gegeven moment gewoon goed bent met een bepaalde hero je ook wel wat meer wint. Ik speel dus eigenlijk alleen maar Lucio, vrijwel altijd onmisbaar en eigenlijk niet al te moeilijk om aan te leren. Mijn tactiek is in de eerste plaats niet dood gaan (vluchten met speed boost is wat dat betreft een goede, en lekker rond blijven springen zodat je weinig geraakt wordt), je ult en boosts goed gebruiken, ult eigenlijk alleen maar om een andere ult te counteren of om net dat extra zetje te geven om door de verdediging heen te breken, en zo veel mogelijk damage doen. Ik doe meestal de helft damage van wat ik heal, in een competitive potje zo'n 5000-6000. Goed, kills maak je niet heel veel, maar je kan best aardig schilden afknallen of meehelpen met een bastion omlaag halen. Echt goed hitten duurt een tijdje om aan te leren omdat je 'kogels' natuurlijk vrij traag zijn, maar nu lukt het me wel de meeste heroes te raken, uitgezonderd Tracer, Pharah en Genji. Die soundwave achtige ability is super handig om mensen van richels af te knallen of een Symmetra, Mcree of Mei op afstand te houden, en is bij een control point nog wel eens fijn om net die ene vijand buiten de area te krijgen en het punt te kunnen cappen.
Ik zou zeggen, concentreer je op één of twee nuttige heroes zonder hele stijle leercurve, en wat aansluit bij je eigen capaciteiten. Ik richt niet heel goed dus een Widowmaker speel ik eigenlijk nooit, maar heb me nu dus voornamelijk op Lucio gefocust. Verder speel ik nog Pharah en Reinhardt, ook geen hele moeilijke heroes, al zijn ze eigenlijk allemaal lastig om echt te perfectioneren. Bovendien is Pharah in sommige gevallen niet handig. Als de vijand een Bastion en Soldier 79 of Torbjorn o.i.d. heeft staan kun je beter voor een andere hero gaan.
Goed, bottom line, zoek een paar heroes uit die bij je passen en vaak nuttig zijn voor het team, zo weet je zeker dat je wat kan toevoegen.
E: Ohja en zodra je wat richting diamond komt zijn de teams vaak ook veel minder achterlijk. Het kostte me veel meer moeite om vanuit gold op platinum te komen dan om vanaf 2500 nu bijna op 3000 te zitten.
Ik zou zeggen, concentreer je op één of twee nuttige heroes zonder hele stijle leercurve, en wat aansluit bij je eigen capaciteiten. Ik richt niet heel goed dus een Widowmaker speel ik eigenlijk nooit, maar heb me nu dus voornamelijk op Lucio gefocust. Verder speel ik nog Pharah en Reinhardt, ook geen hele moeilijke heroes, al zijn ze eigenlijk allemaal lastig om echt te perfectioneren. Bovendien is Pharah in sommige gevallen niet handig. Als de vijand een Bastion en Soldier 79 of Torbjorn o.i.d. heeft staan kun je beter voor een andere hero gaan.
Goed, bottom line, zoek een paar heroes uit die bij je passen en vaak nuttig zijn voor het team, zo weet je zeker dat je wat kan toevoegen.
E: Ohja en zodra je wat richting diamond komt zijn de teams vaak ook veel minder achterlijk. Het kostte me veel meer moeite om vanuit gold op platinum te komen dan om vanaf 2500 nu bijna op 3000 te zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 09-03-2017 15:22 ]
Mwah, zal niet persé aan jezelf liggen. Soms heb je ook dikke pech qua teams. Probeer in iedergeval met één of twee mensen een groep te vormen. Scheelt een hoop.Arunia schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:46:
Ik begon op 1900 en sta nu op 1873. Gaat lekker. Valt tegen wat ik win. Blijf moeilijk aangezien ik zelf ook niet super goed ben.
Default blanke hetero
Kan je een overwatch key verkopen die al is gebruikt? Bijvoorbeeld dat je de key loskoppelen van je account.
Toch de game ook op pc aangeschaft. Moet nog ziek gaan wennen aan muis/toetsenbord, aangezien ik pas net een game pc heb, plus dat ik RPG/RTS games heb gespeeld. Shooters heb ik voorheen altijd op de xbox gespeeld.
Ik bakte er ook weinig van
Moet steeds nog denken waar welke knop zit op mn toetsenbord en wat deze doet.
Maargoed ooit zal dit er wel ingebakken zijn
Ik bakte er ook weinig van
Maargoed ooit zal dit er wel ingebakken zijn
Nee. Dat is het met Keys. Die zijn niet overdraagbaar.aaaido schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:25:
Kan je een overwatch key verkopen die al is gebruikt? Bijvoorbeeld dat je de key loskoppelen van je account.
nope, enige mogelijkheid is je account verkopen maar officieel gezien is dat tegen de regels.aaaido schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:25:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik word echt blij van een Sombra in m'n team tegenwoordig. Alsof men haar nu beter door heeft ofzo. Vanavond op Hollywood drie pushes gehad met een EMP en graviton surge/earth shatter. Echt kinderspel op die manier... zeer weinig communicatie nodig ook. Op het moment èèn van de meest effectieve combo's, dunkt mij. De rest hoeft niet eens z'n ult te poppen voor een team kill.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.