Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Baldarich#2473

Please oh please, verlos mij van de rampzalige competitive mode met absolute randdebielen zonder communicatie.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:53

Thompson

Beeromaniac

Vandaag een lekkere ranked game gehad met reaper. Ik speel hem pas sinds kort, had zelf het gevoel dat ik behoorlijk belangrijk was deze match en goede stats heb gehaald maar misschien is dit voor reaper maar heel gemiddeld, wat is jullie oordeel?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EaA5Ote.jpg

Het aantal deaths baal ik zelf nog wel van, was 2 of 3 keer net te laat met in wraith vorm gaan om een death te voorkomen en misklikte een keer met mn teleport (ging in wraith form maar had moeten teleporten) toen ik van de map werd gebooped door pharah. Nou weet ik sowieso niet of reaper z'n teleport dan snel genoeg is om dat te voorkomen. De accuracy kan ook nog veel beter natuurlijk, ik merk dat ik nog iets te vaak schiet om "af te schrikken" en ook iets teveel m'n muisknop maar gewoon ingedrukt houd in een gevecht ipv richten en klikken.

[ Voor 13% gewijzigd door Thompson op 09-03-2017 22:53 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Thompson schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:52:
Het aantal deaths baal ik zelf nog wel van, was 2 of 3 keer net te laat met in wraith vorm gaan om een death te voorkomen en misklikte een keer met mn teleport (ging in wraith form maar had moeten teleporten) toen ik van de map werd gebooped door pharah. Nou weet ik sowieso niet of reaper z'n teleport dan snel genoeg is om dat te voorkomen.
Daar is de teleport inderdaad niet snel genoeg voor. aangezien je een tijdje stil moet staan voor de teleport.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Jezus wat is placements solo que erg op dit moment ... ben op 1500 uit gekomen met 4 win 6 loss.
Ze moeten placements niet bepalen aan de hand van je team maar aan de hand van je eigen stats.

Hopelijk gaan ze dit regelen voor het volgende seizoen.
Ik ga geen comp meer spelen ik hou het wel bij quickplay en arcade scheelt een hoop frustratie .....

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:50
Volgens mij kijken ze ook hoe goed je speelt, ik had ook zoiets maar kwam gewoon net iets onder vorig seizoen uit. Als jij gewoon je punten haalt zou je niet zo laag worden ingeschaald is gewoon onkunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
Gister eindelijk diamond gehaald. :) 2550 punten had ik na mijn placements, toch nog rap voor elkaar gekregen in 3 dagen 500 punten erbij, nu eens kijken of ik master kan bereiken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Vailen schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:49:
Jezus wat is placements solo que erg op dit moment ... ben op 1500 uit gekomen met 4 win 6 loss.
Ze moeten placements niet bepalen aan de hand van je team maar aan de hand van je eigen stats.

Ik ga geen comp meer spelen ik hou het wel bij quickplay en arcade scheelt een hoop frustratie .....
Placement wordt ook niet bepaalt door je team en of je wint of verliest, maar je individuele prestaties. Hier en daar wat variabele meegerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:53

Thompson

Beeromaniac

Ollievssn schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:27:
[...]

Daar is de teleport inderdaad niet snel genoeg voor. aangezien je een tijdje stil moet staan voor de teleport.
Ah dat is jammer. Zat ik dus onterecht te balen dat ik verkeerd klikte :9

Zouden ze van mij nog best wat aan mogen doen. Boops zijn erg moeilijk om te maken maar ze zijn wel extreem sterk, bijna geen een character kan er iets tegen doen.
Je moet hier met je positioning natuurlijk rekening mee houden maar op sommige maps kan je bijna niet anders dan dat je op risicovolle gebieden komt.
Bruggen - Lijang tower - garden
Controlpoint - Lijang tower - nightmarket
Controlpoint - Ilios - Lighthouse

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind dat die teleport wel goed is zo, anders wordt Reaper gewoon te sterk. Met die wraith form kun je vaak wel wegkomen, het is gewoon zaak niet volledig rambo te gaan als Reaper maar er een beetje tactiek bij te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Rule schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:50:
[...]

Placement wordt ook niet bepaalt door je team en of je wint of verliest, maar je individuele prestaties. Hier en daar wat variabele meegerekend.
Klopt niet wat je daar zegt want als ik naar mijn individuele prestaties zit ik tussen gold en platinum maar je vervolgens gewoon verliest omdat je alleen maar solo spelers tegen komt wordt je gewoon laag ingeschaald. maar goed ik ga gewoon lekker arcade en quick spelen veel meer relaxed dan comp

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Vailen schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:16:
[...]

Klopt niet wat je daar zegt want als ik naar mijn individuele prestaties zit ik tussen gold en platinum maar je vervolgens gewoon verliest omdat je alleen maar solo spelers tegen komt wordt je gewoon laag ingeschaald. maar goed ik ga gewoon lekker arcade en quick spelen veel meer relaxed dan comp
Natuurlijk schat iedereen zichzelf hoger in.

Maar als jij in 10 matches 6 verliest en 4 wint en op 1500 uit komt dan zal je gemiddeld wel hetzelfde gespeeld hebben dan iedereen in de 1500 rating. Ze kijken ook naar je K/D/A rating etc van de spelers in die rating scale. Je zal daar vast wel thuishoren. Als je daar niet thuis hoort had je beter gepresteerd en boven die rating uit moeten stijgen. Als je zoveel beter bent gaat je KDA omhoog en merkt dat spel dat je wel hoger moet staan. Als er iemand met een rating van 4000 mee zou doen in mijn 2500 potje merk ik heus wel een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Rule schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:50:
[...]

Natuurlijk schat iedereen zichzelf hoger in.

Maar als jij in 10 matches 6 verliest en 4 wint en op 1500 uit komt dan zal je gemiddeld wel hetzelfde gespeeld hebben dan iedereen in de 1500 rating. Ze kijken ook naar je K/D/A rating etc van de spelers in die rating scale. Je zal daar vast wel thuishoren. Als je daar niet thuis hoort had je beter gepresteerd en boven die rating uit moeten stijgen. Als je zoveel beter bent gaat je KDA omhoog en merkt dat spel dat je wel hoger moet staan. Als er iemand met een rating van 4000 mee zou doen in mijn 2500 potje merk ik heus wel een verschil.
Ik heb al mijn placement matches gespeeld met Ana en werd voor mijn gevoel ook laag geranked t.o.v. wat ik verwachtte (maar natuurlijk wat je zegt, iedereen vind zichzelf beter dan dat hij/zij daadwerkelijk is). Toen ben ik wat info gaan opzoeken over het systeem en las ik op meerdere plekken dat bepaalde heroes niet heel handig zouden zijn voor placements. Bijvoorbeeld Ana waarbij je vaak minder healing doet dan een Lucio (al helemaal eentje die nauwelijks speedboost gebruikt, waar er veel van zijn) en te weinig damage/kills maakt om daar medailles in te halen. De timing en target van je nanoboost lijkt ook niet gecontroleerd te worden en ook de timing en targets van je sleep dart schijnt de game niet te bekijken. Alleen hoe veel je er gedaan hebt. Dit terwijl je met sleep dart en nanoboost game winning plays kunt opzetten.

Kan natuurlijk zijn dat dit onzin is, volgens mij heeft Blizzard nooit verteld hoe ze exact je MMR en rank bepalen. Maar het zou kunnen zijn dat damage op shields of targets die gehealed worden om een gouden medaille te krijgen meetelt voor het persoonlijke deel van de bepaling van de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05
Het is echt de periode van mensen die zeuren.
Vandaag ook al weer een aantal mensen. Mijn opmerking: "Stop Whining". Meestal houden ze wel gewoon op en vaag genoeg winnen we ook. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik lees veel posts van mensen die denken dat ze recht hebben op een bepaalde rank. Mijn vraag aan die mensen: wat doe je naast een potje quickplay als warming up verder nog om je spel te verbeteren.

Je wordt niet beter door 'gewoon' te blijven spelen. Je leert zo wel de heroes en maps kennen, maar je moet op een gegeven moment echt aan de slag om doelgericht aan je skills te werken als je wil klimmen. Hoevaak en hoelang spendeer je in een custom game met bots of op de practice range om je aim te trainen? Hoevaak heb je gezocht naar VoD reviews met gameplay analyses van hoge rank/pro spelers? Hoevaak heb je je eigen gameplay geanalyseerd, aan je positionering gesleuteld? Tips en guides opgezocht? Ooit van ult economy gehoord? Crosshair placement?

Dacht altijd dat high gold/low platinum mijn ELO hell was waar ik nooit uit zou klimmen en herken de frustratie van velen hier. Als je in m'n post history gaat kijken zul je ook klaagposts tegenkomen, ongetwijfeld. Maar je krijgt een hogere rank niet op een mooi bordje voorgeschoteld. Ik begon pas echt met klimmen na een aantal eye openers via deze bronnen:

Bekijk elke dag een video uit dit kanaal (en subscribe!):
YouTube: Skyline

Neem minimaal elke dag een kijkje op https://www.reddit.com/r/overwatchuniversity

Die twee bronnen geven een schat aan informatie over hoe je jezelf kunt verbeteren. Veel theorie, maar ook simpele dingetjes die je direct in de praktijk kunt toepassen. Manieren om je aim te trainen, je survivability te vergroten... noem maar op. "Maar ik heb retards in m'n team" is geen excuus. Voor elke retard in jouw team zit er ook één in het andere team. Zorg ervoor dat jij die gedisciplineerde, positieve en geoefende speler bent met al die kennis in z'n achterhoofd. Even the odds. We verliezen allemaal potjes door leavers en trolls... daar heb je geen controle over en dat is zuur, maar ook dat balanseert zich uit met het andere team... die spelers worden uit dezelfde vijver gevist.

Als je geen tijd of zin hebt in dat alles is het natuurlijk prima, maar verwacht dan geen mooi blinkend icoontje bij je naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:36
Moet zeggen dat ik het met je eens ben. Maar heb bij dit seizoen ook dat ik voor mijn doen te laag ben geplaatst!
Zat elk seizoen dik in gold (dicht tegen platinum aan)
Dit seizoen 6 placement matches verloren doordat ik een of zelfs twee leavers in mijn team had. Echt mega zuur.
Zit nu op 1764 ofzo (silver) en kan me er kwaad om maken, mja who cares. Moet het ermee doen en de uitdaging aangaan om nog tot gold te komen! Is ergens ook wel leuk zo'n uitdaging! Ik ga ervoor :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

yinx84 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:27:
Ik lees veel posts van mensen die denken dat ze recht hebben op een bepaalde rank. Mijn vraag aan die mensen: wat doe je naast een potje quickplay als warming up verder nog om je spel te verbeteren.

Je wordt niet beter door 'gewoon' te blijven spelen. Je leert zo wel de heroes en maps kennen, maar je moet op een gegeven moment echt aan de slag om doelgericht aan je skills te werken als je wil klimmen. Hoevaak en hoelang spendeer je in een custom game met bots of op de practice range om je aim te trainen? Hoevaak heb je gezocht naar VoD reviews met gameplay analyses van hoge rank/pro spelers? Hoevaak heb je je eigen gameplay geanalyseerd, aan je positionering gesleuteld? Tips en guides opgezocht? Ooit van ult economy gehoord? Crosshair placement?

Dacht altijd dat high gold/low platinum mijn ELO hell was waar ik nooit uit zou klimmen en herken de frustratie van velen hier. Als je in m'n post history gaat kijken zul je ook klaagposts tegenkomen, ongetwijfeld. Maar je krijgt een hogere rank niet op een mooi bordje voorgeschoteld. Ik begon pas echt met klimmen na een aantal eye openers via deze bronnen:

Bekijk elke dag een video uit dit kanaal (en subscribe!):
YouTube: Skyline

Neem minimaal elke dag een kijkje op https://www.reddit.com/r/overwatchuniversity

Die twee bronnen geven een schat aan informatie over hoe je jezelf kunt verbeteren. Veel theorie, maar ook simpele dingetjes die je direct in de praktijk kunt toepassen. Manieren om je aim te trainen, je survivability te vergroten... noem maar op. "Maar ik heb retards in m'n team" is geen excuus. Voor elke retard in jouw team zit er ook één in het andere team. Zorg ervoor dat jij die gedisciplineerde, positieve en geoefende speler bent met al die kennis in z'n achterhoofd. Even the odds. We verliezen allemaal potjes door leavers en trolls... daar heb je geen controle over en dat is zuur, maar ook dat balanseert zich uit met het andere team... die spelers worden uit dezelfde vijver gevist.

Als je geen tijd of zin hebt in dat alles is het natuurlijk prima, maar verwacht dan geen mooi blinkend icoontje bij je naam.
Het is voor sommigen zuur dat de placements zo onnavolgbaar zijn. Ik ben ondanks 9 wins en 1 loss 500 SR gedaald van waarmee ik eindigde in seizoen 3. Nu heb ik dat verschil alweer ingehaald maar het is verdomd irritant, en verder, ik geloof dat we deze discussie al eerder hebben gehad maar goed, je moet als solo speler maar net geluk hebben met het team. Ja, de kans dat het andere team het niet goed doet is in principe even groot als dat jouw team het niet goed doet, maar wanneer je zelf je best doet, weet dat je goed speelt en er toch lui zijn die als een kip zonder kop op een groep vijanden af rennen of leaven is dat zuur en frustrerend.

Je zal best omhoog gaan als je goed genoeg speelt maar dat maakt het niet minder vervelend. Zeker, althans in mijn ervaring, in gold is het af en toe verschrikkelijk. Nu zit ik goddank bijna op diamond en zijn het allemaal een stuk aardigere potjes; net wel/net niet winnen, en zo is het wat mij betreft het beste; lol is er weinig als je volledig wordt afgeslacht omdat er weer iemand vertrekt, en als het andere team opeens iemand mist of het volledig aan het verpesten is is winnen ook niet heel interessant op de extra SR na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Thomas schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:08:
[...]

Het is voor sommigen zuur dat de placements zo onnavolgbaar zijn. Ik ben ondanks 9 wins en 1 loss 500 SR gedaald van waarmee ik eindigde in seizoen 3. Nu heb ik dat verschil alweer ingehaald maar het is verdomd irritant, en verder, ik geloof dat we deze discussie al eerder hebben gehad maar goed, je moet als solo speler maar net geluk hebben met het team. Ja, de kans dat het andere team het niet goed doet is in principe even groot als dat jouw team het niet goed doet, maar wanneer je zelf je best doet, weet dat je goed speelt en er toch lui zijn die als een kip zonder kop op een groep vijanden af rennen of leaven is dat zuur en frustrerend.

Je zal best omhoog gaan als je goed genoeg speelt maar dat maakt het niet minder vervelend. Zeker, althans in mijn ervaring, in gold is het af en toe verschrikkelijk. Nu zit ik goddank bijna op diamond en zijn het allemaal een stuk aardigere potjes; net wel/net niet winnen, en zo is het wat mij betreft het beste; lol is er weinig als je volledig wordt afgeslacht omdat er weer iemand vertrekt, en als het andere team opeens iemand mist of het volledig aan het verpesten is is winnen ook niet heel interessant op de extra SR na.
Het kan altijd nog erger ..
vorig seizoen van 1500-> 7xx gegaan door volslagen idioten ..
"Hey , ze hebben een Pharah , let's go reaper to counter"
En altijd weer die CSGO awpnoobs die dus Widow pakken , nooit responden op een switch-verzoek enz enz..
Ben uiteindelijk toch weer 14xx geworden ... maar toch ..
Als je uiteindelijk toxic wordt na idioot 21089 beloont Blizzard je nog met een chat/voicemute ook ..
Ze kunnen beter die idioten gewoon straffen voor het verzieken van mijn speelplezier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

yinx84 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:27:

[...]
Ik volg inderdaad Reddit, Youtube guides en pro matches en ik heb ondertussen 10+ jaar ervaring in FPS games op de PC. Aangezien Gold in mijn ogen gemiddeld zou moeten zijn, heb ik het idee dat ik toch op z'n minst high Silver / low Gold zou moeten zijn. Ik ben nu Bronze, vorig season uiteindelijk low Silver geeindigd - aan het eind helaas losing-streak gehad.

Ik heb nog niet zo veel Ranked games gespeeld dit season, maar tot nu toe heb ik zo'n 99% van mijn potjes verloren. In zo'n 75% van de potjes had dat in mijn ogen voor een groot deel te maken door dat mijn team geen Rein wilde spelen (en ik het echt niet kan) en we ook eigenlijk nooit een healer hadden, terwijl de tegenstanders beide hadden en/of mensen stug hun eigen hero bleven spelen terwijl ze keihard gecountered werden.

Ik probeer via team-chat vaak het team te stuen ("is someone good with rein, we could use one but i'm terrible at him", "lets try to group up with {tank}", "torbjorn, are you any good with soldier?"), maar dan komt er geen reactie. Je kunt ook gewoon pech hebben natuurlijk. Uiteindelijk, na genoeg potjes, zal ik vast een keer een win-streak hebben, maar na zo veel verloren potjes is het erg lastig om positief te blijven.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
OkkE schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:20:
[...]

Ik volg inderdaad Reddit, Youtube guides en pro matches en ik heb ondertussen 10+ jaar ervaring in FPS games op de PC. Aangezien Gold in mijn ogen gemiddeld zou moeten zijn, heb ik het idee dat ik toch op z'n minst high Silver / low Gold zou moeten zijn. Ik ben nu Bronze, vorig season uiteindelijk low Silver geeindigd.

Ik heb nog niet zo veel Ranked games gespeeld dit season, maar tot nu toe heb ik zo'n 99% van mijn potjes verloren. In zo'n 75% van de potjes had dat in mijn ogen voor een groot deel te maken door dat mijn team geen Rein wilde spelen (en ik het echt niet kan) en we ook eigenlijk nooit een healer hadden, terwijl de tegenstanders beide hadden en/of mensen stug hun eigen hero bleven spelen terwijl ze keihard gecountered werden.

Ik probeer via team-chat vaak het team te stuen ("is someone good with rein, we could use one but i'm terrible at him", "lets try to group up with {tank}", "torbjorn, are you any good with soldier?"), maar dan komt er geen reactie. Je kunt ook gewoon pech hebben natuurlijk. Uiteindelijk, na genoeg potjes, zal ik vast een keer een win-streak hebben, maar na zo veel verloren potjes is het erg lastig om positief te blijven.
Mooie aanleiding om rein te leren spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

nichan schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:22:
[...]

Mooie aanleiding om rein te leren spelen ;)
Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn, maar ik vind Rein helemaal geen leuke hero. Dus daarmee ga ik misschien winnen maar wordt de game niet veel leuker van. :) Ik ben nu bezig om Zarya te leren, die vind ik wel leuk en daarmee kan ik misschien ook voldoende effect hebben. Ik heb het ook nog niet opgegeven en ik weet dat ik ook nog zeker wel kan verbeteren. Ik wilde vooral aangeven dat er in Bronze best wel wat situaties zijn waarbij het echt aan je team ligt -- als je dan zelf niet veel beter bent, kun je je team niet carry'en en is het heel lastig om te winnen.
aaaido schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:36:
[...]

Probeer op dit niveau roadhog te spelen. Je kan snel doden en hebt self-healing. Perfecte hero wanneer tegenstander veel overextend.
True, ik ben nog niet zo goed met zijn hook, daar ben ik ook mee aan het oefenen.

[ Voor 26% gewijzigd door OkkE op 11-03-2017 08:38 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
OkkE schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:27:
[...]

Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn, maar ik vind Rein helemaal geen leuke hero. Dus daarmee ga ik misschien winnen maar wordt de game niet veel leuker van. :) Ik ben nu bezig om Zarya te leren, die vind ik wel leuk en daarmee kan ik misschien ook voldoende effect hebben. Ik heb het ook nog niet opgegeven en ik weet dat ik ook nog zeker wel kan verbeteren. Ik wilde vooral aangeven dat er in Bronze best wel wat situaties zijn waarbij het echt aan je team ligt -- als je dan zelf niet veel beter bent, kun je je team niet carry'en en is het heel lastig om te winnen.
Probeer op dit niveau roadhog te spelen. Je kan snel doden en hebt self-healing. Perfecte hero wanneer tegenstander veel overextend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ik ben bezig om vanaf 1764 weer naar gold te klimmen op de xbox. Hele ochtend gaat echt alles mis. Zit nu op 1660, dus dat gold zit er niet in denk ik.
Op deze rang is het ook eigenlijk helemaal niet leuk. Wat een keuzes maken ze soms in mijn team.
Niet dat ik alles goed doe, maar zie dingen gebeuren van WTF

Is het trouwens uberhaupt mogelijk dat ik stijg qua rang terwijl ik als team een loss krijg??

[ Voor 13% gewijzigd door Korkss op 11-03-2017 09:43 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Korkss schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:41:
Ik ben bezig om vanaf 1764 weer naar gold te klimmen op de xbox. Hele ochtend gaat echt alles mis. Zit nu op 1660, dus dat gold zit er niet in denk ik.
Op deze rang is het ook eigenlijk helemaal niet leuk. Wat een keuzes maken ze soms in mijn team.
Niet dat ik alles goed doe, maar zie dingen gebeuren van WTF

Is het trouwens uberhaupt mogelijk dat ik stijg qua rang terwijl ik als team een loss krijg??
Nee, je zakt altijd als je verliest, maar afhankelijk van hoe hoog de SR van je tegenstanders gemiddeld is lijkt het te variëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Haha Zarya's die een satanisch summoning ritueel uitvoeren.....en dan de hero die ze summonen _O-

YouTube: OVERWATCH ► FUNNIES, FAILS & CRAZY MOMENTS #36 (9:20)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

aaaido schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:36:
[...]

Roadhog is echt super handig onder de 2500 rank, er boven wordt hij redelijk goed gecounterd.
Ik speel momenteel steeds meer support role met Zenyatta of Lucio aangezien andere deze role blijkbaar niet willen spelen en bevalt prima.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
duiveltje666 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:19:
[...]

En altijd weer die CSGO awpnoobs die dus Widow pakken , nooit responden op een switch-verzoek enz enz..
Als je uiteindelijk toxic wordt na idioot 21089 beloont Blizzard je nog met een chat/voicemute ook ..
Ze kunnen beter die idioten gewoon straffen voor het verzieken van mijn speelplezier..
Nou nou.. wat een frustratie voor een sub 2000 speler. Weet zeker dat deze csgo noob op jouw rating met een widow aardig kan carryen.. ergens ligt het waarschijnlijk ook aan jouw eigen kunde in dit spelletje...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ricjuh schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Roadhog is echt super handig onder de 2500 rank, er boven wordt hij redelijk goed gecounterd.
Ik speel momenteel steeds meer support role met Zenyatta of Lucio aangezien andere deze role blijkbaar niet willen spelen en bevalt prima.
Zenyatta is echt leuk om mee te spelen ja. Speel hem het meest behalve op capture point maps, dan vind ik Lucio's speedboost toch te belangrijk.

Sombra, Genji en Tracer zijn wel echt een pain in the ass voor Zenyatta, vooral als je alleen bent dus probeer altijd in de buurt te zijn van een team-mate. Probeer zelf altijd in de buurt te zijn van een tank als Zarya, Roadhog of Reinhardt (lekker veel damage dealen vanachter z'n shield).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

hmr schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:41:
[...]
Nou nou.. wat een frustratie voor een sub 2000 speler. Weet zeker dat deze csgo noob op jouw rating met een widow aardig kan carryen.. ergens ligt het waarschijnlijk ook aan jouw eigen kunde in dit spelletje...
Voel je niet te hard aangesproken door hem.
De standaard setup in de low ranks bevat bijna ALTIJD genji (want ninja) EN widow (so cool) EN mcree of 76 of reaper. Niet dat dit slechte heroes zijn, maar het is vaak is het een bepaalt type player die ze kiest...

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
duiveltje666 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:19:
[...]

Sorki schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:23:
[...]
De standaard setup in de low ranks bevat bijna ALTIJD genji (want ninja) EN widow (so cool) EN mcree of 76 of reaper. Niet dat dit slechte heroes zijn, maar het is vaak is het een bepaalt type player die ze kiest...
Op die ranks moet het toch een fluitje van een cent zijn om in je eentje puur op fps fundamentals richting de 2000 te komen? Team composition maakt daaronder eerlijk gezegd geen fluit uit is mijn ervaring.

Als je spel consistent draait, (fps cappen boven je display framerate met grafische instellingen zodat je daar nooit onder komt) geen muis acceleratie, vsync en al die onzin aan plus je 'optimale' sensitivity dan krijg je met een beetje training je accuracy wel tussen de 40 % en de 60 % met zeg een soldier of mccree.

Dan een carry hero pakken/insta locken (soldier/road/zarya/etc) en je streept er doorheen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:27:

Dan een carry hero pakken/insta locken (soldier/road/zarya/etc) en je streept er doorheen lijkt me?
En de belangrijkste tip op "Troll" heroes tegen te gaan, koop een SSD, zorg dat je de eerste in de lobby bent en instalock zelf de widow/genji/whatever je liever niet in je team hebt.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Sorki schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:23:
[...]

Het gaat mij er meer om dat wat minder goede spelers, die dus kennelijk in een lagere bracket horen, vaak andere mensen de schuld geven van het feit dat ze niet een hoge rank hebben. Het is altijd iemand anders zijn /haar schuld.

Zet een diamond+ speler op een silver account en die ranked zijn weg echt wel door naar op zijn minst gold!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solot
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 10:29
hmr schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:47:
[...]

Het gaat mij er meer om dat wat minder goede spelers, die dus kennelijk in een lagere bracket horen, vaak andere mensen de schuld geven van het feit dat ze niet een hoge rank hebben. Het is altijd iemand anders zijn /haar schuld.

Zet een diamond+ speler op een silver account en die ranked zijn weg echt wel door naar op zijn minst gold!
True story bro. Speel zelf gewoon zo goed mogelijk, zeur niet en kies wél een hero voor een goede (of betere) comp! Scheelt al de helft! Dit seizoen op naar de 3500+ leggo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05
Inderdaad. Mijn meest gebruikte opmerking tegen teamgenoten: "stop whining!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

[...]

[...]

Op die ranks moet het toch een fluitje van een cent zijn om in je eentje puur op fps fundamentals richting de 2000 te komen? Team composition maakt daaronder eerlijk gezegd geen fluit uit is mijn ervaring.

Ik ben nu lvl 35 en speel sinds 25 regelmatig op ranked. Grote fout gemaakt om te beginnen in support only. Support uit voorzichtigheid, mijn gloriedagen uit CS (beta 6 tot source) zijn al lang voorbij en ik heb al even geen fps meer aangeraakt.

Mijn rank ging in dalende lijn, nu wat meer dps aan het spelen ipv support en de rank gaat weer héél stilletjes omhoog (1340 -> 850 -> 1114 nu). Er zitten hier héél weinig uren in hoor, 4 uur support en een uur of 2 dps.

Zonder in heraling te willen vallen, leavers zijn mijn grootste frustratie. Eén speler minder en de trend is al snel gezet. En dat continuee gemekker op alles en idereen. Iedereen profileert zich als pro en mekkert op de rest van het team (soms gevolgd door een quit).

Een fluitje van een cent zou ik het voor zelf niet noemen, maar ben dan ook geen schitterende speler ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Sorki schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:40:
[...]

Ik ben nu lvl 35 en speel sinds 25 regelmatig op ranked. Grote fout gemaakt om te beginnen in support only. Support uit voorzichtigheid, mijn gloriedagen uit CS (beta 6 tot source) zijn al lang voorbij en ik heb al even geen fps meer aangeraakt.

Mijn rank ging in dalende lijn, nu wat meer dps aan het spelen ipv support en de rank gaat weer héél stilletjes omhoog (1340 -> 850 -> 1114 nu). Er zitten hier héél weinig uren in hoor, 4 uur support en een uur of 2 dps.

Zonder in heraling te willen vallen, leavers zijn mijn grootste frustratie. Eén speler minder en de trend is al snel gezet. En dat continuee gemekker op alles en idereen. Iedereen profileert zich als pro en mekkert op de rest van het team (soms gevolgd door een quit).

Een fluitje van een cent zou ik het voor zelf niet noemen, maar ben dan ook geen schitterende speler ;)
Teruglezend klinkt dat idd wel wat te stellig van me, ik wou niet impliceren dat het een eitje is, maar eigenlijk dat je op de lagere ranks nog erg veel zelf in de hand hebt en relatief gezien eenvoudig het verschil kan maken in potjes. Zaken als aimtraining, strafen, crouch, positionering kan je in je eigen tijd prima op verbeteren en je ingame op onderscheiden.

Naar mate je hoger komt, komen die basis shooterskills logischerwijs steeds dichter bij elkaar te liggen en wordt teamwork en synergiën tussen heroes steeds essentieler. Daar heb ik zelf dan weer meer moeite mee. Ik zie dat veel ervaren moba spelers in m'n omgeving dat al snel beter kunnen dan ik en makkelijker omhoog ranken, terwijl ik hen toch alle hoeken van de map door speel qua crosshair placement/accuracy/damage bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
[...]

[...]

Als je spel consistent draait, (fps cappen boven je display framerate met grafische instellingen zodat je daar nooit onder komt)
Sindskort is er in de instellingen een optie "Reduce Buffering" te vinden. Nieuwe standaard is dat je je FPS op "Display Based" zet met "Reduce Buffering" aan. Vraag me niet waarom, maar dit schijnt technisch superieur te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
yinx84 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:07:
[...]

Sindskort is er in de instellingen een optie "Reduce Buffering" te vinden. Nieuwe standaard is dat je je FPS op "Display Based" zet met "Reduce Buffering" aan. Vraag me niet waarom, maar dit schijnt technisch superieur te zijn :P
Klopt :) Dat is omdat dat de beste verhouding is tussen zo laag mogelijke inputlag (sim time in OW) en consistente inputlag, mits je inderdaad ten allen tijden op displaybased limited fps haalt. (monitor hz + 10).

Dit maakt je aim consistent en daardoor makkelijker om goed in te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55

dawofl

?

yinx84 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:07:
[...]
Zal het deze week eens proberen :) Merk meestal geen verschil in settings 8)

Verloor overigens gisteren een potje met leuk team (iedereen op voice) waarmee we eindigden met de conclusie "oh well if won them all we would get payed to play" :+ (even als tegenhanger op de negatieve reacties)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
dawofl schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Zal het deze week eens proberen :) Merk meestal geen verschil in settings 8)
YouTube: Overwatch COMPLETE Settings Guide For 2017 (+DPI and Sens calibration!)

Doorloop even je settings aan de hand van deze video, daar komt dit ook aan bod. Ook al merk je het verschil niet direct... het geeft toch een geruster gevoel als je weet dat je inputlag zo laag mogelijk is :) Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Klopt :) Dat is omdat dat de beste verhouding is tussen zo laag mogelijke inputlag (sim time in OW) en consistente inputlag, mits je inderdaad ten allen tijden op displaybased limited fps haalt. (monitor hz + 10).

Dit maakt je aim consistent en daardoor makkelijker om goed in te worden.
Huh dit snap ik ff niet. Ik heb een 144hz monitor (met G-Sync) en draai rond de 156fps. Dit fluctueert een beetje. Is het dus beter dat ik het vast zet op 144? Dat is dan niet meer displaybased toch?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik speel nu tijdelijk met een andere muis wat op zich al even wennen was maar gaat wel redelijk nu. Alleen op de een of andere manier heb ik echt 7 op de 10 keer een drama met mijn Junkrat utlimate. Zodra ik bochten wil maken is het echt compleet oncontroleerbaar en zit ik als een dwaas ergens in een hoek nutteloos tegen een muur aan te rijden. Ik weet niet of dit nu door mijn muis komt of gewoon toevallig nu is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Techno Overlord schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:58:
[...]

Huh dit snap ik ff niet. Ik heb een 144hz monitor (met G-Sync) en draai rond de 156fps. Dit fluctueert een beetje. Is het dus beter dat ik het vast zet op 144? Dat is dan niet meer displaybased toch?
Als je hem op display based zet pakt hij 144 + ~10 fps... dus zal idd rond de 150 hangen.

Overigens staat G-Sync er om bekend dat het flink wat input lag met zich meebrengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Techno Overlord schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:58:
[...]

Nou, de inputlag is in OW voornamelijk gekoppeld aan je fps. Een constante fps geeft een constante input lag, ik haal meestal de 200 en 300 fps doorgaans maar dat fluctueert als een dolle, daarom zet ik hem vast op displaybased (die 156 fps) want dat haal ik altijd met alle settings zo laag mogelijk.

Maar, zoals met al dit soort zaken, sommigen merken er niets van en anderen raken niets meer zonder. Zelf ben ik met competitieve shooters zo alergisch als het maar zijn kan voor vsync, gsync, freesync door de input lag.

Gewoon zelf proberen wat voor jou het beste werkt en het fijnste aanvoelt, dat is per definitie altijd de beste setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ok dan ga ik er straks eens mee spelen. Ik heb de graphics settings op Medium staan maar aan jouw eerder geposte filmpje zie ik dat daar ook nog veel in te stellen valt. Ik vind het superfijn dat ik geen screentears meer heb en dat komt toch echt door het G-Sync gebeuren in mijn monitor. Wat een wereld van verschil is dat zeg.

Verder game ik ook met een oeroude en draadloze Logitech MX Performance. Heb hier ook geen enkele instelling op los gelaten dan de standaard Windows settings. Ik heb nu al meer dan 300+ uur Overwatch erop zitten dus hiermee gaan tinkeren gaat denk ik alleen maar averechts werken.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:47
Vailen schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:49:

Ik had ook het gevoel dat dit seizoen de placement raar was met de placement matches.
- Vorig seizoen +/-2650 sr geëindigd.
- In placement 7 matches gewonnen, 1 draw 2 verloren (more are less met rein+mercy+soldier+lucio)
- Ik kom in op +/- 2200 sr :?
- Vervolgens nu een match of 12, 13 gedaan en zit nu op +/-2700 sr

Het zal wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Iemand enig idee wanneer Orisa komt op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:41
gok volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Onderweg speel ik op een MacBook. Alle grappen terzijde;

Als ik de resolutie op 2560x1600 zet met 50% schaling trek ik 48-60 fps. Als ik de resolutie op 1280x800 met 100 procent scaling zet haal ik 60-90fps. Dat vind ik raar, want in beide gevallen rendert de game 1280x800. Kan iemand me uitleggen waarom dit zo is? Jammer van de scherpe interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:53:
Iemand enig idee wanneer Orisa komt op PC?
Ik gok vanavond om 21:00 (of morgen)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
YouTube: Orisa Gameplay Commentary | The RIGHT Way To Play Her?

Mooie video die laat zien hoe Orisa het beste tot haar recht komt; niet als anchor tank op de front line maar meer als een shielder en damage dealer op afstand. Hij heeft ook een video waar hij met Orisa wel op de front line speelt om aan te tonen hoe dat toch niet ideaal is... ook wel interessant om te zien (ook te vinden in z'n channel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik hoop het ook vanavond en ik lees ook tal van geruchten dat het wel zo zou kunnen zijn. Kijk er enorm naar uit. Brengt zeker tal van nieuwe composities met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:06:
Ik hoop het ook vanavond en ik lees ook tal van geruchten dat het wel zo zou kunnen zijn. Kijk er enorm naar uit. Brengt zeker tal van nieuwe composities met zich mee.
Ik weet niet of ze nog veranderingen gaan toebrengen dan hoe ze nu was op de PTR maar als ze zo is zou het zo maar mijn nieuwe main tank kunnen worden. haar hele kit is gewoon fijn om mee te spelen en je bent ook 1 op 1 nog flink wat waard. heb er zo'n 3 uur mee gespeeld totaal op de PTR en ze is ook echt gewoon leuk.

Maarja dat zal deze week nog wel heel erg lastig gaan worden als ze inderdaad komt. iedereen zal haar willen kiezen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:30

-d-

Ik hoop ook heel erg op de update vandaag, maar denk het niet.
PTR is nog open en Jeff Kaplan had ook aangegeven dat het later in de maand zal zijn.

Ik vind de console-nerf voor Bastion nog belangrijker dan Orisa :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
hmr schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:41:
[...]

De waarheid ligt natuurlijk altijd in het midden ... ware het niet dat ik gisteravond moeiteloos meespeelde in een 2300-groupsrating comp-match .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:33

The Chosen One

Zie signature!

Ook al zijn ze niet 1 op 1 te vervangen vind ik het vooral leuk om ieg een soort van alternatief te hebben op shield/frontliners zoals Reinhard.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Door Orissa zou ik wel wat meer tank willen gaan spelen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Eduardboon schreef op maandag 13 maart 2017 @ 23:25:
Onderweg speel ik op een MacBook. Alle grappen terzijde;

Als ik de resolutie op 2560x1600 zet met 50% schaling trek ik 48-60 fps. Als ik de resolutie op 1280x800 met 100 procent scaling zet haal ik 60-90fps. Dat vind ik raar, want in beide gevallen rendert de game 1280x800. Kan iemand me uitleggen waarom dit zo is? Jammer van de scherpe interface.
In beide gevallen zie je effectief 1280x800 maar je rendert wel degelijk twee verschillende resoluties. In het ene geval 2560x1600 en in het andere (snelle) geval 1280x800. Dat stel je in en dat is wat gerendered wordt. En dan moet bij de eerstgenoemde resolutie daarna alles ook nog geschaald worden naar 50%, wat ongetwijfeld ook een klein beetje tijd kost :) Dus het snelheidsverschil is volkomen logisch in mijn ogen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• styxit
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Cloud schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:24:
[...]

In beide gevallen zie je effectief 1280x800 maar je rendert wel degelijk twee verschillende resoluties. In het ene geval 2560x1600 en in het andere (snelle) geval 1280x800. Dat stel je in en dat is wat gerendered wordt. En dan moet bij de eerstgenoemde resolutie daarna alles ook nog geschaald worden naar 50%, wat ongetwijfeld ook een klein beetje tijd kost :) Dus het snelheidsverschil is volkomen logisch in mijn ogen.
Bovendien, 1280x800 is niet 50% van 2560x1600, maar 25%.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Heb de truc gevonden denk ik om uit silver te komen. Puur dps, zodra ik de kills aaneen rijg stromen de wins binnen. Van 1600 naar 1800 vandaag :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
Whoa, heftig. Net een potje ranked gedaan en -100 punten na een loss. Gaat dat zo hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Cpt.Chaos schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:04:
Whoa, heftig. Net een potje ranked gedaan en -100 punten na een loss. Gaat dat zo hard?
Zit je in een losing streak? Dat is wel heel heftig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Tering -100 is wel bizar inderdaad! Zou m gelijk uitdrukken ook haha..
Ben van 1653 naar 1903 gegaan vandaag! Goud is in zicht :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Klinkt idd als een losing streak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Het was gister weer een feest in High platinum.. Keer op keer een hanzo/torb/genji main die aan het trollen was.. Zucht :(

Waar kan ik het beste een non-origin key kopen voor Overwatch trouwens?

[ Voor 23% gewijzigd door hmr op 15-03-2017 09:58 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:02
hmr schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:32:
Tijd om te smurfen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Neuh, wil mijn broertje een hart onder de riem steken na een operatie.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Het was gister weer een feest in High platinum.. Keer op keer een hanzo/torb/genji main die aan het trollen was.. Zucht :(

Dacht dat ik dit alleen in silver tegenkwam 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reteck
hmr schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:23:
[...]
Neuh, wil mijn broertje een hart onder de riem steken na een operatie.
Goede daad, sterkte / succes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solot

Denk dat je daarvoor het best terecht kan bij kinguin.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

Soms kan het helpen als je er in mee gaat. Bij een Genji b.v zenyatta gaan en hem zoveel mogelijk healing orb geven, maakt een degelijke genji direct een stuk sterken.

Bij een Torb zorgen voor een reinhart shield, goede hitscan en b.v een harambe om verwarring en gebrek aan focus op de turret te creeren. ik heb op deze manier toch wel diverse games gewonnen :) Hanzo blijft altijd het lastigste om omheen te werken... je kan het met zarya voor de combo proberen maar een goede 2e dps als soldier is verstanger alles wat de hanzo kan raken is dan bonus...

Probeer dus je team er in mee te krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
yinx84 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:47:
[...]

Zit je in een losing streak? Dat is wel heel heftig...
Mijn losingstreak ging van 3580 naar 3117 momenteel. Dat is 2 maanden geleden en sindsdien niet meer gespeeld, haha. Dit weekend ga ik weer mijn placements doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solot
pvink schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Mijn losingstreak ging van 3580 naar 3117 momenteel. Dat is 2 maanden geleden en sindsdien niet meer gespeeld, haha. Dit weekend ga ik weer mijn placements doen
Mad AF ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

pvink schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:15:
[...]

haha ik ben van placement 27xx naar 31xx gestegen toen gedropt naar 24xx en nu weer op 31xx een SR gehaald. Het gaat alle kanten op maar je niet te druk maken houdt het spelletje leuk _/-\o_ (al ben ik behoorlijk toxic geweest tijdens mijn drop naar 24xx :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
dawofl schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:21:
[...]

haha ik ben van placement 27xx naar 31xx gestegen toen gedropt naar 24xx en nu weer op 31xx een SR gehaald. Het gaat alle kanten op maar je niet te druk maken houdt het spelletje leuk _/-\o_ (al ben ik behoorlijk toxic geweest tijdens mijn drop naar 24xx :+ )
Klopt, gelukkig maakte mij dit niet uit. Ik heb Masters aangetikt en ben op een gegeven moment maar heroes aan het spelen die ik leuk vond. Op een iets lagere rank kan je met mindere heroes ook redelijk wat plays maken en het verschil tussen 35xx en 31xx is toch al goed te merken.

Ook vind ik het jammer dat je een hero alleen echt kan masteren tijdens comp en niet tijdens QP. Er zou een serieuze QP (of unranked) optie moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
pvink schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:30:
[...]
Klopt, gelukkig maakte mij dit niet uit. Ik heb Masters aangetikt en ben op een gegeven moment maar heroes aan het spelen die ik leuk vond. Op een iets lagere rank kan je met mindere heroes ook redelijk wat plays maken en het verschil tussen 35xx en 31xx is toch al goed te merken.
Op bepaalde tijdstippen een wereld van verschil, maar vaak ook niet. Nu al 4x 1 game verwijderd geweest van Master (Zelfs met 1 SR PUNT ;w ;w ;w ) alle keren een drop naar 32xx en weer stijgen.. Het blijft een raar gebeuren allemaal haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
reteck schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:40:
[...]

Op bepaalde tijdstippen een wereld van verschil, maar vaak ook niet. Nu al 4x 1 game verwijderd geweest van Master (Zelfs met 1 SR PUNT ;w ;w ;w ) alle keren een drop naar 32xx en weer stijgen.. Het blijft een raar gebeuren allemaal haha.
ooeh, 1 SR is zonde! Heb er al diverse gezien met maar paar puntjes verschil. Zin om samen master aan te tikken dit seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reteck
pvink schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:00:
[...]
ooeh, 1 SR is zonde! Heb er al diverse gezien met maar paar puntjes verschil. Zin om samen master aan te tikken dit seizoen?
Altijd goed! Je kunt mij toevoegen via Greiven#2248 :) Ben in de avonden wel regelmatig online, als de vrouw des huizes mijn tijd niet opeist >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MY FUCKING GOD!

ik verloor de game dus doe dan meestal gelijk esc > leave game ... deed ik het fucking te vroeg.. 50 punten er af :/ ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reteck
pvink schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:00:
[...]
Heb het gisteren al gehaald :*) Nu is de druk van de ketel, gelijk maar even golden tracer weapons gekocht _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door reteck op 16-03-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ricmaniac schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:49:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MY FUCKING GOD!

ik verloor de game dus doe dan meestal gelijk esc > leave game ... deed ik het fucking te vroeg.. 50 punten er af :/ ....
Ook al eens gehad. Pas als Victory/Defeat in beeld staat, kun je quiten zonder extra puntverlies. Als je het te vroeg doet, verschijnt er ook nog eerst een groot rood vlak met witte tekst in beeld met een waarschuwing.

Voordeel is dat het je nu niet meer gaat gebeuren. (Als het goed is :+ )

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

reteck schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:29:
[...]

Heb het gisteren al gehaald :*) Nu is de druk van de ketel, gelijk maar even golden tracer weapons gekocht _/-\o_
Gratz , ben zelf nog niet zo bezig met Master maar nu ik de 32xx aantik begin ik er toch wel mee te flirten :) denk alleen wel dat ik een redelijk "lucky" winstreak er voor nodig ga hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
dawofl schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:38:
[...]
Gratz , ben zelf nog niet zo bezig met Master maar nu ik de 32xx aantik begin ik er toch wel mee te flirten :) denk alleen wel dat ik een redelijk "lucky" winstreak er voor nodig ga hebben O-)
Haha thanks! Ik had in S3 inderdaad zo'n mooie win streak die mij binnen no time naar Master had gebracht, ook vanaf 3000/3200 :*) Als je éénmaal dat glinsterend gouden embleem hebt gezien wil je eigenlijk niet meer terug. Maar ik moet nu wel fanatiek blijven spelen in verband met die decay.

Feel free to invite me als je op PC speelt, mijn username staat wel enkele posts terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
reteck schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:11:
[...]

Haha thanks! Ik had in S3 inderdaad zo'n mooie win streak die mij binnen no time naar Master had gebracht, ook vanaf 3000/3200 :*) Als je éénmaal dat glinsterend gouden embleem hebt gezien wil je eigenlijk niet meer terug. Maar ik moet nu wel fanatiek blijven spelen in verband met die decay.

Feel free to invite me als je op PC speelt, mijn username staat wel enkele posts terug :)
Proficiat! Zou mooi zijn als we met z'n drieën groupen :) Ik kan momenteel nog niet spelen, mijn broer heeft zijn pc naar zijn nieuwe huis genomen. De bestelling van mijn eigen pc is onderweg :9~

Wat is de actuele meta nu? Ik loop nog een patch achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
reteck schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:11:
[...]
Als je éénmaal dat glinsterend gouden embleem hebt gezien wil je eigenlijk niet meer terug. Maar ik moet nu wel fanatiek blijven spelen in verband met die decay.
Het hele concept is gewoon één grote rat race inderdaad. Je wil altijd naar het volgende glimmende icoontje, maar hoe hoger je komt, hoe meer er op het spel staat. Je kan niet achterover leunen omdat anders je SR decay inkickt... maar met dat meer spelen loop je op een gegeven moment vast en zeker tegen een losing streak aan, waardoor je weer een tier terug kunt valt. Vanaf Master ben je dan ook echt je dierbare icoontje kwijt. En dan is er natuurlijk ook nog Grand Master... en als je Grand Master bent is er de Top 500... en als je in de Top 500 zit is er altijd een volgend seizoen waar je dat opnieuw moet aantikken.

Ik ken mensen in m'n friendlist die Master hebben aangetikt en nu weer in Diamond zitten. Die zijn echt niet te genieten vaak. Je moet echt waken dat het geen obsessie wordt. Je icoontje behouden moet geen doel op zich worden. Heb met mezelf afgesproken dat ik onmiddellijk stop als ik merk dat ik diezelfde weg ga bewandelen. So far so good :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
yinx84 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:45:
[...]

Het hele concept is gewoon één grote rat race inderdaad. Je wil altijd naar het volgende glimmende icoontje, maar hoe hoger je komt, hoe meer er op het spel staat.

Ik ken mensen in m'n friendlist die Master hebben aangetikt en nu weer in Diamond zitten. Die zijn echt niet te genieten vaak. Je moet echt waken dat het geen obsessie wordt. Je icoontje behouden moet geen doel op zich worden. Heb met mezelf afgesproken dat ik onmiddellijk stop als ik merk dat ik diezelfde weg ga bewandelen. So far so good :P
Ben het echt met je eens. Ik ben gisteren direct gestopt na de rank up, waarschijnlijk verlies ik de eerst volgende game gewoon en ben ik weer terug in diamond haha! :D Vorig seizoen direct na het aantikken van master +/- 150SR gedropt, puur laks gedrag.

Ik merk wel dat, als ik mij niet 200% inzet, dit mijn juiste rank range is voor 'casual' competitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
pvink schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:30:
[...]

Proficiat! Zou mooi zijn als we met z'n drieën groupen :) Ik kan momenteel nog niet spelen, mijn broer heeft zijn pc naar zijn nieuwe huis genomen. De bestelling van mijn eigen pc is onderweg :9~

Wat is de actuele meta nu? Ik loop nog een patch achter.
Zeker leuk! Goed bezig *O* Ik zie veel waarde in de huidige 'dive comps'; winston, zarya, lucio, zenyatta / ana, tracer / genji en een aanvullende dps. Gewoon midden in de defense rammen en hopen op picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

yinx84 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:45:
[...]

Het hele concept is gewoon één grote rat race inderdaad. Je wil altijd naar het volgende glimmende icoontje, maar hoe hoger je komt, hoe meer er op het spel staat. Je kan niet achterover leunen omdat anders je SR decay inkickt... maar met dat meer spelen loop je op een gegeven moment vast en zeker tegen een losing streak aan, waardoor je weer een tier terug kunt valt. Vanaf Master ben je dan ook echt je dierbare icoontje kwijt. En dan is er natuurlijk ook nog Grand Master... en als je Grand Master bent is er de Top 500... en als je in de Top 500 zit is er altijd een volgend seizoen waar je dat opnieuw moet aantikken.

Dit lezende weer episch veel zin om te ranken. Niet dat ik wat anders deed maar ik zit BIJNA aan Diamond. Ik heb het gevoel dat ik ook Master moet halen maar daarvoor moet ik eerst nog door Diamond heen. Zit nu op 1 potje na van Diamond af. Zal en moet het halen. Nu al 300+ uur in Overwatch gepompt en ik ga vooruit dus gewoon doorspelen en volhouden. :o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Jawel jawel! Vanochtend voor werk nog een potje gespeeld en mijn eerste doel is binnen. Diamond geworden op soloque. Sinds kort speel ik veel widowmaker en moet zeggen dat het mij behoorlijk goed afgaat. Als het niet werk switch ik naar Soldier/tracer/phara of indien mijn team het verlangt een support of tank. Gaat goed!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
hmr schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:38:
Jawel jawel! Vanochtend voor werk nog een potje gespeeld en mijn eerste doel is binnen. Diamond geworden op soloque. Sinds kort speel ik veel widowmaker en moet zeggen dat het mij behoorlijk goed afgaat. Als het niet werk switch ik naar Soldier/tracer/phara of indien mijn team het verlangt een support of tank. Gaat goed!
hoe vaak ben je met de dood bedreigd door 12/13 jarigen? dat is het enige wat ik hoor als er widow in mijn team zit 8)7

Ik probeer er altijd maar het beste van te maken en vraag ook vaak wat voor hero ze erbij willen als hulp.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ollievssn schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:43:
[...]

hoe vaak ben je met de dood bedreigd door 12/13 jarigen? dat is het enige wat ik hoor als er widow in mijn team zit 8)7

Ik probeer er altijd maar het beste van te maken en vraag ook vaak wat voor hero ze erbij willen als hulp.
Gewoon rustig communiceren dat je raak kan schieten met een widow (dat kan ik wel ;) ) en als je dan lekker begint te fraggen dan valt het wel mee. Heb een 83.33% win rate op haar op dit moment

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
hmr schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:46:
[...]

Gewoon rustig communiceren dat je raak kan schieten met een widow (dat kan ik wel ;) ) en als je dan lekker begint te fraggen dan valt het wel mee. Heb een 83.33% win rate op haar op dit moment
Ik speel dan te veel met widows die niet kunnen communiceren...

maar grats in ieder geval met diamond, ik kan alleen maar hopen dat dit seizoen te halen. Maar ben op het moment druk bezig met een loss streak. Ging gister van 26xx naar 23xx :X

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik las hier juist dat Lucio een update krijgt bij de nieuwste patch. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Tomski1986 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 03:17:
Ik las hier juist dat Lucio een update krijgt bij de nieuwste patch. Klopt dit?
Z'n aura krijgt een enorme nerf... van 30m naar 10m. Z'n healing wordt wel met 50% gebuft... maar je moet je nu dus wel in het gevaar begeven. Z'n wallride krijgt ook een flinke buff: 30% speed boost als je langs muren glijdt. Leuk voor je ontsnappen/survivability maar dankzij die aura nerf niet te gebruiken in teamfights omdat je niemand in range hebt waarschijnlijk.

Verder een kleine nerf op z'n ult radius, een buff op z'n projectile speed... en z'n 'boop' is iets dynamischer en houdt rekening vanuit welke angle je iemand boopt (zie https://gfycat.com/ImpressionableExcellentAngwantibo)

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 18-03-2017 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

yinx84 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 08:17:
[...]

Z'n aura krijgt een enorme nerf... van 30m naar 10m. Z'n healing wordt wel met 50% gebuft... maar je moet je nu dus wel in het gevaar begeven. Z'n wallride krijgt ook een flinke buff: 30% speed boost als je langs muren glijdt. Leuk voor je ontsnappen/survivability maar dankzij die aura nerf niet te gebruiken in teamfights omdat je niemand in range hebt waarschijnlijk.

Verder een kleine nerf op z'n ult radius, een buff op z'n projectile speed... en z'n 'boop' is iets dynamischer en houdt rekening vanuit welke angle je iemand boopt (zie https://gfycat.com/ImpressionableExcellentAngwantibo)
10m is alsnog best veel vind ik! Ik main lucio dus zal er toch iets mee moeten :').

Zit zelf nu trouwens op 3100. Woensdag een mooie streak en heel snel van ~2800 naar 3000 gestegen, toen donderdag een bizarre losing streak, terug naar 2700 o.i.d., maar gisteren weer opgeklommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Toevallig gisteren een youtube filmpje gezien van DSPstanky (Lucio main in top 500 NA) waarin hij op de PTR even lucio laat zien.
Zijn Aura wordt nu ook zichtbaar voor hemzelf en teamgenoten in de vorm van een cirkel om hem heen op de grond. Het is ook wel leuk om hem rond te zien springen op Eichenwalde.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ollievssn schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:35:
Toevallig gisteren een youtube filmpje gezien van DSPstanky (Lucio main in top 500 NA) waarin hij op de PTR even lucio laat zien.
Zijn Aura wordt nu ook zichtbaar voor hemzelf en teamgenoten in de vorm van een cirkel om hem heen op de grond. Het is ook wel leuk om hem rond te zien springen op Eichenwalde.
Ik denk dat dit niet live gaat... die speedboost tijdens wallride is echt overpowered AF.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
@hmr Ik denk het ook niet, en die aura zo veel verkleinen maakt lucio zwaar onderpowered. Hij moet straks midden in de gevechten staan om te healen. Wat dus weer betekend dat hij vaker dood gaat.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lucio is nu een stukje toegankelijker gemaakt denk ik voor de lagere elo's maar mensen die goed zijn met lucio zijn nu echt overpowered as fuck zeg op PTR. ik denk niet dat deze patch op deze manier live gaat van Lucio.

Morgen avond wel Orisa :D Zou helaas alleen wel even duren voor je makkelijk de kans krijgt haar te picken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ricmaniac schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:06:
Lucio is nu een stukje toegankelijker gemaakt denk ik voor de lagere elo's maar mensen die goed zijn met lucio zijn nu echt overpowered as fuck zeg op PTR. ik denk niet dat deze patch op deze manier live gaat van Lucio.

Morgen avond wel Orisa :D Zou helaas alleen wel even duren voor je makkelijk de kans krijgt haar te picken :P
Het is wel echter een ander spelletje op lagere evo's.. Heb even kunnen spelen op een account van een vriendin (met 600 elo) en man man wat is dat een ander spelletje .. :P. Ze zit nu wel op 1500 rating ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 111 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.