hmr schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:30:
[...]
Widow of hanzo betekent niet meteen dat je de game verliest... Speel zelf ook vaak widow en hoor dan meteen mensen over de zeik gaan, negeer dat dan gewoon want mensen moeten niet zeiken voordat de game begint. Daarnaast stoor ik me aan mensen die zeiken als je geen 300+ uur op een hero hebt...
Helemaal prima natuurlijk dat jij je irriteert aan mensen die geen 300 uur op een Hero hebben. Heb je jezelf meer mee dan wie dan ook, een vrij ongefundeerde, overdreven en onrealistische eis.
Dat mensen zeiken als er één van dese Heroes gerolled wordt komt natuurlijk niet uit het niets; 9 van de 10 keer sucken mensen die deze Heroes spelen gewoon. Dit is geen mening, dit is een objectieve benadering. Het valt me ook vaak op dat deze mensen niet bereid zijn te groupen, communiceren of te rerollen als het echt nodig is. Ze komen vaak narcistisch over. Het maakt niet uit in welke game dan ook, ze hebben altijd het gevoel dat ze het goed doen, het nooit aan hun kan liggen en alle goede dingen door hun behaald zijn.
Feit is gewoon wanneer je een slechte Hanzo of Widowmaker hebt je eigenlijk met 5 man speelt. Een slechte Soldier 76 is bijvoorbeeld minder erg, deze raakt altijd wel wat (exclusief splash damage van zijn rocket) en hoeft voor zijn heal al helemaal niet te richten. Dicht geldt bijvoorbeeld ook voor een Lucio en heel wat andere Heroes. Als een Widowmaker en Hanzo niks raken tijdens hun scoped modus (je snapt wat ik hiermee bedoel qua Hanzo) dan heb je er ook gewoon geen klote aan, sterker nog: het zijn dan gewoon ultimate batterijen voor de enemy.
En natuurlijk heb je wel een punt dat er ook goede Widowmakers en Hanzos zijn, denk bijvoorbeeld aan Kephri en Seagul. Beide gasten die gewoon games voor je winnen, ze zijn helaas alleen zo verdomd zeldzaam.