Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Het is wel echter een ander spelletje op lagere evo's.. Heb even kunnen spelen op een account van een vriendin (met 600 elo) en man man wat is dat een ander spelletje .. :P. Ze zit nu wel op 1500 rating ;)
"Boosted" "Reported"

haha ik wil wel eens op een elo van +-1000 spelen. gewoon kijken hoe dat is XD maar volgens mij vooral frustrerend.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
Ricmaniac schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:30:
[...]

"Boosted" "Reported"

haha ik wil wel eens op een elo van +-1000 spelen. gewoon kijken hoe dat is XD maar volgens mij vooral frustrerend.
Je kan in je eentje games winnen voor het team, met welke char je ook speelt :P

Had op een gegeven moment 82 elims met tracer 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 20-03-2017 10:33 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje weer begonnen. In me placement matches een game gecarry met Genji. Ongeloofelijk hoe sterk die kan zijn als je echt weet hoe je met hem moet spelen of het ligt aan de elo geen idee. Ben uitgekomen ongeveer op 1500 met 2 loses en een draw in placements en de rest gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

@Ricmaniac @hmr

Altijd welkom in mijn ranked games ;)

Sorki#2242

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Van het weekend EIN-DE-LIJK Diamond geworden na ongeveer 400uur Overwatch. Poeh poeh. Met vallen en opstaan uiteraard inclusief dikke drop naar 2200. Dan zakt je de moed wel in de schoenen kan ik je zeggen. Gelukkig blijft de gameplay zo aanstekelijk dat ik gewoon door wil no matter what.

Sta nu mooi op 3064. Op naar Master! 8)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:02
Nou, van onwijs veel moeite om in Master te komen.. vrij eenvoudig naar 3800 geklommen. Deze ochtend met volle moed verder willen gaan richting GM, van de 4 games 3 leavers en 1 symmetra main die ging feeden na positief commentaar van een teammate. Voor mij geeft dit weer even de doorslag van hoe verrot de community is en ben weer even genezen van Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

reteck schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:07:
Nou, van onwijs veel moeite om in Master te komen.. vrij eenvoudig naar 3800 geklommen. Deze ochtend met volle moed verder willen gaan richting GM, van de 4 games 3 leavers en 1 symmetra main die ging feeden na positief commentaar van een teammate. Voor mij geeft dit weer even de doorslag van hoe verrot de community is en ben weer even genezen van Overwatch.
Ik heb juist het idee dat hoe hoger ik kom, hoe minder ik toxic players tegen kom. Enthousiasme en Toxicity is een wereld van verschil. Natuurlijk wordt er kritiek geuit op een speler als die zijn rol niet goed vervult maar dat mag en moet ook. Ik merk ook dat er veel meer lui in de Voice Chat zitten dan >2500. Goede zaak uiteraard want communicatie is essentieel.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Techno Overlord schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Ik heb juist het idee dat hoe hoger ik kom, hoe minder ik toxic players tegen kom. Enthousiasme en Toxicity is een wereld van verschil. Natuurlijk wordt er kritiek geuit op een speler als die zijn rol niet goed vervult maar dat mag en moet ook. Ik merk ook dat er veel meer lui in de Voice Chat zitten dan >2500. Goede zaak uiteraard want communicatie is essentieel.
Ik heb sowieso het idee dat de communicatie en teamwork erop vooruit gaat met elk season. Op de 3200 sr waarop ik nu zit is vrijwel iedereen in bezig van mic.

Nu de volgende race naar Master via solo que. Zodra ik een tegen een losing streak loop ben ik het wel eens voor een dagje beu maar pak het de volgende dag wederom tot mijn eigen verbazing weer op :P

Mochten er mensen rond de 3100-3200 SR samen willen teamen laat het dan zeker even weten! Season 1 zat ik op de 72 SR oid wat volgens mij neer kwam op master dus weet zeker dat ik er meer kan uithalen! Speel voornamelijk Roadhog/Zarya en Zen / Ana

Het alleen spelen is helaas voor mij niet motiverend genoeg om nog zoveel uur te spelen zoals in season 1 maar een leuk clubje mensen veranderd de zaak zeker.

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Je kunt mij adden TechnoTuup#2538. Ik ben momenteel 3064. Mijn main is D.Va met 300+ uur. Mijn tweede is Lucio en dan speel ik nog Reinhard mocht het team dit nodig hebben.

Wat ik het vaakst doe is wanneer ik eindelijk eens een goed team tegenkom die goed communiceert en een beetje vrolijk is dat ik met hun verder probeer te gaan. Werkt vaak goed maar is dan ook maar vaak alleen voor die ene avond.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:51
reteck schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:07:
Vraag met toch af hoe je vrij eenvoudig naar 3800 kan klimmen.
Speel zelf nog maar anderhalf seizoen, sowieso <100 uur en blijf een beetje hangen rond 1750. Speel vaak support - Mercy. Merk dat ik in dit "SR domein" veel tegen slechte teamcomps aan loop, leavers en weinig/geen communicatie. Waardoor je (en dan zeg ik niet dat ik grand master material ben) in je eentje het team ook niet echt kan trekken.. waardoor ik dus al best een tijd rond deze SR blijf zitten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Ik heb nu een hele tijd alleen maar verloren en ben gezakt tot mid 2200. Ik koos tijdens het wachten altijd als
laatste en vervulde dus de benodigde rol. Ik kan namelijk redelijk met alle tanks/ healers.

afgelopen weekend was ik het zat om steeds maar weer te verliezen. Nu kies ik als eerste een DPS hero, Pharah of soldier/mccree en ik ben inmiddels in een stijgende lijn richting 2600. Ik merk dat ik op deze manier vaker de plays kan maken en zo de winst binnen kan slepen in vergelijking met hopen op plays van mijn DPS in mijn vullende rol.
timwijn schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:45:
[...]

Speel zelf nog maar anderhalf seizoen, sowieso <100 uur en blijf een beetje hangen rond 1750. Speel vaak support - Mercy. Merk dat ik in dit "SR domein" veel tegen slechte teamcomps aan loop, leavers en weinig/geen communicatie. Waardoor je (en dan zeg ik niet dat ik grand master material ben) in je eentje het team ook niet echt kan trekken.. waardoor ik dus al best een tijd rond deze SR blijf zitten :|
Ik weet niet hoe goed je bent met andere hero's maar misschien is dit ook een idee voor jou.

[ Voor 38% gewijzigd door Ollievssn op 20-03-2017 15:55 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-05 14:00
Ik ben nu momenteel Sombra hardcore aan het leren, want ik had weer een challenge nodig, en ze is best wel leuk om te spelen. 1 ding vond ik wel geweldig en dat is dat ik goud had voor healing terwijl we een mercy hadden XD. Zodra ik er echt beheers dan maar naar comp er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
[...]

Beste wat je kunt doen is heroes spelen die zelfstandig zijn en veel damage kunnen doen... Soldier bijvoorbeeld. Als er geen coördinatie in je team te vinden is moet je zelf het grootste deel van de last op je nemen. Wat ook goed werkt is een off-tank spelen zoals Roadhog of Zarya... die kunnen zichzelf ook redden en zeer veel damage doen.

Rond die SR moet je je gewoon op je eigen spel focussen en verbeteren. Analyseer je eigen gameplay, leer van je fouten en let goed op je positioning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:02
[...]

Ik heb een (voor mij) nieuwe hero ontdekt die het mogelijk maakt flink te kunnen carryen, Tracer. Onwijze burst en bijzonder wendbaar. Die hero heeft mij dus vrij eenvoudig naar 3800 kunnen tillen. Probeer het zelf eens, ik weet niet of je een goede DPSer bent maar het is vaker voorbij gekomen dat in die rankings je pas kunt stijgen wanneer je zelf een DPSer in handen neemt en er goed mee over weg kunt. Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:36
Jup in low ranks (silver etc) is dps echt de key! Zelf van 1600 naar bijna 2000 nu gegaan. In het begin ging het zoooo stroef. Sinds ik dps drop gaat het stukken beter!
Had ook heel vaak met lucio of zenyatta dat ik gold medal voor damage en kills had. Dan gaat er dus iets mis in je team (lees damage dealen) dusja sindsdien maar geswitched!
Ben wel zo dat als er lui in mijn team zitten die lekker dps gooien, ik wel ga tanken of healen..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:41
Zijn er ook andere mensen die problemen hebben met de Battle.net Client, loopt hier constant vast en of happert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Korkss schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:26:
Jup in low ranks (silver etc) is dps echt de key!
reteck schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:26:
[...]

ik weet niet of je een goede DPSer bent maar het is vaker voorbij gekomen dat in die rankings je pas kunt stijgen wanneer je zelf een DPSer in handen neemt en er goed mee over weg kunt. Have fun :)
yinx84 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:08:
[...]

Beste wat je kunt doen is heroes spelen die zelfstandig zijn en veel damage kunnen doen... Soldier bijvoorbeeld. Als er geen coördinatie in je team te vinden is moet je zelf het grootste deel van de last op je nemen. Wat ook goed werkt is een off-tank spelen zoals Roadhog of Zarya... die kunnen zichzelf ook redden en zeer veel damage doen.
Ollievssn schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:52:

Nu kies ik als eerste een DPS hero, Pharah of soldier/mccree en ik ben inmiddels in een stijgende lijn richting 2600. Ik merk dat ik op deze manier vaker de plays kan maken en zo de winst binnen kan slepen in vergelijking met hopen op plays van mijn DPS in mijn vullende rol.
Thanks allen voor de antwoorden. Zelf DPS gaan is dus key in deze. Wat doen jullie als je vervolgens in een team komt waarin geen healer zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
timwijn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:52:
[...]

[...]

[...]

[...]

Thanks allen voor de antwoorden. Zelf DPS gaan is dus key in deze. Wat doen jullie als je vervolgens in een team komt waarin geen healer zit?
zelf swap ik dan naar een healer, maar niet naar Mercy omdat je met haar te afhankelijk bent van de medespelers. Meestal kies ik in zulke gevallen ana omdat je dan zelf nog wat kan damagen mocht het nodig zijn.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Kies Soldier76, Roadhog of Zarya en je bent een stuk minder afhankelijk van de supports! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Ollievssn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:55:
[...]

zelf swap ik dan naar een healer, maar niet naar Mercy omdat je met haar te afhankelijk bent van de medespelers. Meestal kies ik in zulke gevallen ana omdat je dan zelf nog wat kan damagen mocht het nodig zijn.
Speel op de PS4 en merk dat ik daar (nog) niet goed uit de voeten kan met een Ana (Mercy en Soldier gaan daarentegen prima). Misschien een tijdje aan m'n aim gaan werken eerst..
Tonymalony schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:56:
[...]

Kies Soldier76, Roadhog of Zarya en je bent een stuk minder afhankelijk van de supports! :-)
True! Echter, als je in een team komt met o.a. Genji, McCree en Hanzo, dan heb je behoorlijk wat kwetsbare teammembers die zichzelf niet kunnen healen..

[ Voor 52% gewijzigd door timwijn op 21-03-2017 11:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84

YouTube: All You Need To Know About Hero Picks In Solo Queue

Handige video die wat meer insight geeft hoe je moet denken in solo queue. Komen paar mooie voorbeelden aan bod over hoe je onhandige composities het beste kunt aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Zit Orisa ook gelijk in comp.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
nee dat wordt als het goed is een week vertraagd

Source:
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753657091

[ Voor 15% gewijzigd door Ollievssn op 21-03-2017 14:00 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:36

& de patch notes

[ Voor 107% gewijzigd door Sinus_rhythm op 21-03-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:05
Zou mooi zijn dat ze eerst je de patchnotes lieten lezen wat er veranderd is. Nu moet ik via twitter zoeken of lucio ook veranderd is :| nee dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:58

GforceNL

Out of memory....

Ollievssn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:55:
[...]

Ik kwam er vorige week achter dat Mercy ook gewoon een gun blijkt te hebben :) 8)7

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:43

Ankh

|true

rejer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:36:
Zou mooi zijn dat ze eerst je de patch noten lieten lezen wat er veranderd is. Nu moet ik via twitter zoeken of lucio ook veranderd is :| nee dus.
Is toch gewoon in de "battle.net app" te zien? Staat grote button met patchnotes 1.9 :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Ankh schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:27:
[...]

Is toch gewoon in de "battle.net app" te zien? Staat grote button met patchnotes 1.9 :D
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/50ljdx.jpg

? view patchnotes 1.8.0 als ik die open :)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/8vnr6o.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door rejer op 21-03-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 17:45
Orisa speelt wel erg lekker weg zeg. Ook prima damage. Kan nog wel eens mijn main tank gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Damn, ik dacht dat je enkel maar gebanned kon worden voor een tijdje. Blijkt dat ik nu voor de rest van het seizoen ben gebanned. Dat is wel k*t.

Ohja, bespaar me de beschuldigingen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:20
@Tomski1986 we kunnen je niet beschuldigen als je niet vertelt wat je gedaan hebt. :p
Maar wees blij dat het voor het seizoen is en niet permanent. Neem aan dat er iets gebeurd is tijdens competitive spelen? Iig, lijkt me dat dan de meest logische reactie van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Leaven tijdens het spel. Ranken op de lagere ranks is echt verschrikkelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Ik denk altijd maar zo:

It's better to lose than to leave

in ieder geval als je comp wil blijven spelen ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
En, heeft iemand al een redelijke counter tegen Orisa? ik vind Dva een goede counter omdat Orisa geen mobility heeft, kan je lekker op haar hoofd blijven schieten en je hebt toch een grote health pool, dus Dva is redelijk. Heeft iemand nog een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ohw. Ik doe het zelf niet, maar kan het me wel voorstellen. No judgment here. Wel een leer momentje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

RikW02 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:30:
En, heeft iemand al een redelijke counter tegen Orisa? ik vind Dva een goede counter omdat Orisa geen mobility heeft, kan je lekker op haar hoofd blijven schieten en je hebt toch een grote health pool, dus Dva is redelijk. Heeft iemand nog een ander?
Dva, Genji en Tracer zijn wel aardig. Makkelijk om schilden te omzeilen en aan die gravity pull te ontkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Widowmaker kan haar ook 1 shotten, zolang het op hoofd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:39

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

rein is het iig niet, ging gisteren aardig dood na een charge

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kan me voorstellen dat Sombra ook een goede is. Zeker omdat Orisa zo zwaar leunt op haar abilities is hacken wel prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Thomas schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:34:
Kan me voorstellen dat Sombra ook een goede is. Zeker omdat Orisa zo zwaar leunt op haar abilities is hacken wel prachtig.
Komt denk overeen met een Reinhardt hacken, maakt ze (bijna) nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

RikW02 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:35:
[...]

Komt denk overeen met een Reinhardt hacken, maakt ze (bijna) nutteloos.
Rein wordt echt een schietschijf dan ja :D . Misschien maar eens wat Sombra gaan spelen in comp binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:43

Ankh

|true

rejer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:47:
[...]

[afbeelding]

? view patchnotes 1.8.0 als ik die open :)

[afbeelding]
Raar, bij mij stond gewoon de grote button met Osira is Live oid en een kleine vierkant met Patchnotes 1.9

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Ben ook momenteel veel Sombra aan het spelen, en ik snap niet hoe mensen haar zo slecht vinden, zal vast aan kennis liggen. Mensen hacken door hun ult heen, jou ult hacked en mensen met shield verliezen dat, ze is eigenlijk zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

RikW02 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:40:
Ben ook momenteel veel Sombra aan het spelen, en ik snap niet hoe mensen haar zo slecht vinden, zal vast aan kennis liggen. Mensen hacken door hun ult heen, jou ult hacked en mensen met shield verliezen dat, ze is eigenlijk zo handig.
ik ga altijd 5 seconden in een hoekje huilen en hopen dat ik het overleef als ik gehacked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Tomski1986 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:16:
Leaven tijdens het spel. Ranken op de lagere ranks is echt verschrikkelijk! :)
Hoe vaak heb je dat wel niet gedaan voordat je gebanned werd voor de rest van het seizoen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
B.Lensen schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:28:
[...]

ik ga altijd 5 seconden in een hoekje huilen en hopen dat ik het overleef als ik gehacked wordt.
Als wie? Want als je Reinhardt speelt dan snap ik het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
timwijn schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:30:
[...]

Hoe vaak heb je dat wel niet gedaan voordat je gebanned werd voor de rest van het seizoen? :+
Een keertje teveel lijkt me. Had ik geweten dat ik tot de rest van het seizoen gebanned zou zijn had ik dat niet gedaan.. Nu met orisa die uit is wel pijnlijk. Mss nieuwe account kopen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
ik ben wss van plan dit spel aan te schaffen voor de PS4. ik vraag me alleen af leeft dit net zo veel op de PS4 als het op de PC leeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Inhumanous schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:05:
ik ben wss van plan dit spel aan te schaffen voor de PS4. ik vraag me alleen af leeft dit net zo veel op de PS4 als het op de PC leeft?
'Net zo veel' durf ik niet te zeggen, speel alleen op PS4. Maar dat het leeft is zeker. Speel het zelf sinds release wekelijks meerdere keren, en nooit gezeur met wachten of geen leden. Gewoon kopen en genieten, je mist wat als je het niet doet! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Op de pc zou het altijd blijven leven, en ja, op de ps4 durf ik niet te zeggen, daar moet je dijstr zijn woord voor nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

So Orisa walks into a bar and says... Where's the counter?

:+ :D

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:43

Thompson

Beeromaniac

YouTube: Overwatch: Orisa LIVE! - Huge BUFFS To Sombra & Zenyatta!

Allemaal positieve veranderingen als je het mij vraagt :)
Vind het ook allemaal leuke characters om te spelen die hierdoor net iets beter in het spel passen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wat ik vaak zie is dat mensen zichzelf in een ravijn storten om tijdens arcade een ander character te krijgen. :P Zelf nou nog nooit gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikW02
Arunia schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:55:
Wat ik vaak zie is dat mensen zichzelf in een ravijn storten om tijdens arcade een ander character te krijgen. :P Zelf nou nog nooit gedaan.
Ja dat zie ik vaak, vind het wel soms vervelend als ze dat doen als ze support zijn, heb je weer een mercy minder :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

RikW02 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:58:
[...]

Ja dat zie ik vaak, vind het wel soms vervelend als ze dat doen als ze support zijn, heb je weer een mercy minder :(
Behalve als je bij Mystery heroes al 3 mercy's hebt, dan spring ik ook vrijwillig :9

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikW02
3 mercy's is ook goed hoor, gewoon je tank 2 healing en 1 dmg boost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
RikW02 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:04:
3 mercy's is ook goed hoor, gewoon je tank 2 healing en 1 dmg boost :P
Dan ga je ervanuit dan je in arcade ook een tank hebt :P De kans zit er dik in dat je dan ook nog 3 sombra's hebt ^^

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Beste wat ik tot op heden heb gezien zijn Tracer (mobility) en Hanzo (2 headshots en ze is dood, grote hitbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Zironako schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Beste wat ik tot op heden heb gezien zijn Tracer (mobility) en Hanzo (2 headshots en ze is dood, grote hitbox)
Widow kan haar op hoofd 1 shotten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
RikW02 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Widow kan haar op hoofd 1 shotten :P
Dat geloof ik best ja. Speel Widow echter nooit, krijg nog geen kogel geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Daar had ik eerst ook last van, totdat ik opeens 3 man achter elkaar dood schoot. nu speel ik er soms en gaat het wat beter.

[ Voor 20% gewijzigd door RikW02 op 22-03-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De fire van Orisa is toch nog wel aardig generfed volgens mij. lijkt alsof bullet speed trager is en de spread is groter. moet vaak echt gokken waar iemand een halve seconde later zal zijn om te hitten zeg maar.

Je damage output totaal blijft wel veel doordat je in principe gewoon kan blijven knallen op schields enzo om die snel om laag te halen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het wordt alleen wel een shield galore zo af en toe. Gisteren een potje attack op King's Row en de tegenstander had continue een shield op bij de eerste chokepoint door ze af te wisselen met die van Reinhardt, Orisa, Symmetra en Winston :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
kazuka schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 06:06:
Het wordt alleen wel een shield galore zo af en toe. Gisteren een potje attack op King's Row en de tegenstander had continue een shield op bij de eerste chokepoint door ze af te wisselen met die van Reinhardt, Orisa, Symmetra en Winston :P
Ja, de term "Barrierwatch" komt nu wel naar boven. alhoewel er altijd iemand bestaat genaamt bastion die door barriers heen vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

RikW02 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:29:
[...]

Ja, de term "Barrierwatch" komt nu wel naar boven. alhoewel er altijd iemand bestaat genaamt bastion die door barriers heen vreet.
Goeie zaak vind ik. Zo leert het andere team eens wat fatsoenlijk flanken of "go around from the back" is ipv hameren op shields... Er moet meer gedived worden! 8)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
En met wie wil je diven dan? tis wel wat moeilijker dus ik zou juist gaan flanken nu heroes zoals sombra hele goede flankers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 10:30
Arunia schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:55:
Ik doe dat wel eens als ik bijvoorbeeld Tracer krijg op defend.
Je hebt dan toch nog alle tijd om dood te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Laatst online: 15:26
So_Surreal schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:31:
[...]

Tracer op defend kan prima handig zijn hoor.

Lekker continu de tegenstander flanken en irriteren.
en zodra ze een push doen de supports uitschakelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

fjux schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Tracer op defend kan prima handig zijn hoor.

Lekker continu de tegenstander flanken en irriteren.
en zodra ze een push doen de supports uitschakelen :D
Een goede tracer is, net als een goede genji, altijd een hel om tegen te spelen. Vind dat echt de 2 moeilijkste characters om tegen te spelen als ze goed zijn. Helpt ook niet dat ik er zelf absoluut niet mee overweg kan.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Thompson schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:12:
[...]

Een goede tracer is, net als een goede genji, altijd een hel om tegen te spelen. Vind dat echt de 2 moeilijkste characters om tegen te spelen als ze goed zijn. Helpt ook niet dat ik er zelf absoluut niet mee overweg kan.
tracer en genji zijn inderdaad best wel lastig, maar ook goed te counteren omdat ze zo weinig HP hebben.
1 mcree die bij de supports blijft en tracer kijkt wel 2x uit voor ze de supports aanvalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

RikW02 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:22:
En met wie wil je diven dan? tis wel wat moeilijker dus ik zou juist gaan flanken nu heroes zoals sombra hele goede flankers zijn.
Tracer? O-)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Totdat een Reinhardt je raakt of een bom van Junkrat :P. je kan beter dan met 2 man diven, zoals een Sombra en dan Tracer of een Genji.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Een Tracer moet sowieso diven of flanken. Op een choke achter een shield wat in de richting van de vijand schieten heeft niet veel effect. Behind enemy lines wordt het pas leuk. Zelf speel ik jammergenoeg niet meer veel met Tracer. Deed ik in S01 en S02 wel veel. Ben nu echte D.Va! 8)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Techno Overlord schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:53:
Een Tracer moet sowieso diven of flanken. Op een choke achter een shield wat in de richting van de vijand schieten heeft niet veel effect. Behind enemy lines wordt het pas leuk. Zelf speel ik jammergenoeg niet meer veel met Tracer. Deed ik in S01 en S02 wel veel. Ben nu echte D.Va! 8)
Speel ook aardig wat Dva, maar ben nu ander aan het uitproberen, zoals: Sombra, Widowmaker, Zarya (wat al super goed gaat). Heb mijn eerste 30 levels gehaald met Dva, en nu langzaam aan met andere. Ben momenteel level 108.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

RikW02 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:55:
[...]

Speel ook aardig wat Dva, maar ben nu ander aan het uitproberen, zoals: Sombra, Widowmaker, Zarya (wat al super goed gaat). Heb mijn eerste 30 levels gehaald met Dva, en nu langzaam aan met andere. Ben momenteel level 108.
Da's nogal een verschil. Ik ben bijna lvl 400 met 300+ uur D.Va op de teller. O+

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikW02
Techno Overlord schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:57:
[...]

Da's nogal een verschil. Ik ben bijna lvl 400 met 300+ uur D.Va op de teller. O+
Ik maar 12 uur :P. Maar ik speel ook veel arcade. Vind het jammer dat ze geen statistieke voor Arcade hebben, misschien voor later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met Farah? is zei echt zo overpowered dat iedereen haar kiest rond de 1700 elo? ik haar ook in elke game verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:36

The Chosen One

Zie signature!

Pharah. :) (En zij zij zij! ahhhh!)

OP absoluut niet maar je moet gewoon zorgen dat je wat heroes hebt die haar ook daadwerkelijk kunnen raken. Soldier, Zenyatta e.d. Mcree, Genji e.d. zijn daar vaak net wat minder geschikt voor op long range.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb me weer omhoog weten te spelen naar 2478, nog 1 potje winnen voor platinum dus. Nu raad je het al: kom ik natuurlijk net weer een paar kut trolls tegen. Gasten die Hanzo en Widow rollen, beide bakken ze er geen klote van. Als iemand commentaar levert zeggen "if I hear one thing again, i'll go afk". Echt zo bloed en bloedirritant. Af en toe heb je echt zin om mensen hun kop van hun lijf te trekken in dit spel... zelfs dat is nog licht uitgedrukt.

Nu maar weer even rust pakken en kijken of we vanavond of morgen misschien nog wat puntjes kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:04:
Hoe zit het met Farah? is zei echt zo overpowered dat iedereen haar kiest rond de 1700 elo? ik haar ook in elke game verschijnen.
Elk team met Soldier of Mcree zou geen probleem moeten hebben met Pharah.

Maar Pharah is wel leuk om mee te spelen en dat kan wel eens voorgaan op lagere rankings. Zelfde met Junkrat.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
Gundogan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:51:
[...]

Elk team met Soldier of Mcree zou geen probleem moeten hebben met Pharah.

Maar Pharah is wel leuk om mee te spelen en dat kan wel eens voorgaan op lagere rankings. Zelfde met Junkrat.
En helaas is dat niet waar.

als de tegenstander een goede phara heeft, kun je zelf met een goede soldier niet heel veel doen. het phara alleen maar lastig maken.
Het grote probleem zit er in dat soldier en mcree damage drop off hebben. dus als ze flink op afstand blijft kun je er vrij weinig tegen doen.

Uiteraard vergt het wel aardig wat skill van de phara om op grote afstand dingen te raken, maar dat is zeker niet onmogelijk. en phara heeft geen damage drop off.

op zulke momenten is widow make bijna de enige counter.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

fjux schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:20:
[...]

En helaas is dat niet waar.

als de tegenstander een goede phara heeft, kun je zelf met een goede soldier niet heel veel doen. het phara alleen maar lastig maken.
Het grote probleem zit er in dat soldier en mcree damage drop off hebben. dus als ze flink op afstand blijft kun je er vrij weinig tegen doen.

Uiteraard vergt het wel aardig wat skill van de phara om op grote afstand dingen te raken, maar dat is zeker niet onmogelijk. en phara heeft geen damage drop off.

op zulke momenten is widow make bijna de enige counter.......
Dan praat je over zulke afstanden waar je bijna wel een Widow kan nemen voor hitscan damage in plaats van Pharah waar de projectielen nog ontweken kunnen worden (maar goed, op een lager niveau is niet iedereen een goede Widow en niet iedereen kan projectielen dodgen, dus het hele meta verhaal wordt dan ook weer minder belangrijk). Pharah is dan nog steeds flexibeler, maar dan ga je jezelf weer bewegen in ranges waar Solider en Mcree weer max damage gaan doen.

In een ideale wereld is Pharah niet altijd even handig door de maps en met name Soldier (maar dus ook Mcree en eigenlijk ook Ana en in andere situaties Widow), maar op een lager niveau kan je wel met alles wegkomen (geen healers, geen tanks, picks die zwaar gecountert worden, ect). Daarboven is het goed aanpassen aan de situatie en dan kan Pharah nog wel eens goed zijn ja.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
So_Surreal schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:31:
[...]

Ik ben zelf een Tracer main en kan je vertellen dat ik vaak het gevoel het nuttiger te zijn op defend dan attack; Tracer is alles behalve nutteloos in verdedigen als je weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Zironako schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Ik ben zelf een Tracer main en kan je vertellen dat ik vaak het gevoel het nuttiger te zijn op defend dan attack; Tracer is alles behalve nutteloos in verdedigen als je weet wat je doet.
Dat weet ik, Tracer is ook een van mijn favo's hoor.
Maar als we op defend al een Sombra en een McRee hebben en ik ben dan Tracer, dan suicide ik liever.

Gisteren ook mystery heroes aan het spelen voor de boxes.
We hadden een aardig team met defend op Eichenwald, toen suicide onze Lucio aan het begin van de game, hij was onze enige healer :'( dat snap ik dan nooit...

We werden toen best wel hard overlopen en met het hele team waren we hem een beetje aan het plagen "I wish we would have a Lucio right now haha" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:41
Zironako schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Hoe speel je Tracer dan? vind haar zie vaak genoeg met defense points oid snel naar Tracer overstappen maar hebben geen gewicht tegen het momentum wat de tegenstanders brengen.

En dan heb ik zo iets van pak Dva of een andere hero die sustain kan hebben.

Tracer heb ik sinds de release periode van de game niet meer gespeelt (nog wel steeds 2nd most played hero)
Maar speel haar kwalijk nog, vaak alleen op Kings Row/Gibraltar En dan ook alleen als Attack en bij Punt 2/3 dat ik dan switch naar een andere Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Raptar schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:32:
Ik heb me weer omhoog weten te spelen naar 2478, nog 1 potje winnen voor platinum dus. Nu raad je het al: kom ik natuurlijk net weer een paar kut trolls tegen. Gasten die Hanzo en Widow rollen, beide bakken ze er geen klote van. Als iemand commentaar levert zeggen "if I hear one thing again, i'll go afk". Echt zo bloed en bloedirritant. Af en toe heb je echt zin om mensen hun kop van hun lijf te trekken in dit spel... zelfs dat is nog licht uitgedrukt.

Nu maar weer even rust pakken en kijken of we vanavond of morgen misschien nog wat puntjes kunnen halen.
Widow of hanzo betekent niet meteen dat je de game verliest... Speel zelf ook vaak widow en hoor dan meteen mensen over de zeik gaan, negeer dat dan gewoon want mensen moeten niet zeiken voordat de game begint. Daarnaast stoor ik me aan mensen die zeiken als je geen 300+ uur op een hero hebt...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Psyonara schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Hoe speel je Tracer dan? vind haar zie vaak genoeg met defense points oid snel naar Tracer overstappen maar hebben geen gewicht tegen het momentum wat de tegenstanders brengen.

En dan heb ik zo iets van pak Dva of een andere hero die sustain kan hebben.

Tracer heb ik sinds de release periode van de game niet meer gespeelt (nog wel steeds 2nd most played hero)
Maar speel haar kwalijk nog, vaak alleen op Kings Row/Gibraltar En dan ook alleen als Attack en bij Punt 2/3 dat ik dan switch naar een andere Hero.
Met Tracer op defend kan je makkelijk hun front ontwijken en dan hun backline (Mercy/Zenyata/etc) bestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
So_Surreal schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:28:
[...]

We werden toen best wel hard overlopen en met het hele team waren we hem een beetje aan het plagen "I wish we would have a Lucio right now haha" :D
Ik vind dit wel een erg nette response op zijn actie :) Zouden meer mensen moeten doen.
Niet dat het waarschijnlijk gaat helpen maar denk toch beduidend meer kans dan met een toxic response. En de sfeer blijft er gewoon zoveel beter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

hmr schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:30:
[...]

Widow of hanzo betekent niet meteen dat je de game verliest... Speel zelf ook vaak widow en hoor dan meteen mensen over de zeik gaan, negeer dat dan gewoon want mensen moeten niet zeiken voordat de game begint. Daarnaast stoor ik me aan mensen die zeiken als je geen 300+ uur op een hero hebt...
het gaat ook meer om mensen die widow EN hanzo EN genji instalocken. Als ik dit in comp zie gebeuren heb ik er al meteen geen zin meer in. De games die ik win waarbij widow, hanzo, junk en genji geinstalocked worden zijn op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb geen problemen met een instalock van een bepaalde character. Teveel van bepaald characters natuurlijk wel.

Mijn grootste ergernis is mensen die instalocken op een bepaalde character, er vervolgens niks van bakken en alsnog niet willen switchen/communiceren. Ga dan lekker QP spelen...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Geen goede week voor m'n rating! Van 3500+ langzaam afgegleden naar 3175. Gelukkig deert het me minder dan ik dacht :P Geen druk op de ketel meer en dat is fijn. Voordeel als je je season goal al zo vroeg haalt. Gek genoeg vind ik de potjes nu leuker en relaxter dan de klim naar 3500... ondanks de losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Helemaal prima natuurlijk dat jij je irriteert aan mensen die geen 300 uur op een Hero hebben. Heb je jezelf meer mee dan wie dan ook, een vrij ongefundeerde, overdreven en onrealistische eis.

Dat mensen zeiken als er één van dese Heroes gerolled wordt komt natuurlijk niet uit het niets; 9 van de 10 keer sucken mensen die deze Heroes spelen gewoon. Dit is geen mening, dit is een objectieve benadering. Het valt me ook vaak op dat deze mensen niet bereid zijn te groupen, communiceren of te rerollen als het echt nodig is. Ze komen vaak narcistisch over. Het maakt niet uit in welke game dan ook, ze hebben altijd het gevoel dat ze het goed doen, het nooit aan hun kan liggen en alle goede dingen door hun behaald zijn.

Feit is gewoon wanneer je een slechte Hanzo of Widowmaker hebt je eigenlijk met 5 man speelt. Een slechte Soldier 76 is bijvoorbeeld minder erg, deze raakt altijd wel wat (exclusief splash damage van zijn rocket) en hoeft voor zijn heal al helemaal niet te richten. Dicht geldt bijvoorbeeld ook voor een Lucio en heel wat andere Heroes. Als een Widowmaker en Hanzo niks raken tijdens hun scoped modus (je snapt wat ik hiermee bedoel qua Hanzo) dan heb je er ook gewoon geen klote aan, sterker nog: het zijn dan gewoon ultimate batterijen voor de enemy.

En natuurlijk heb je wel een punt dat er ook goede Widowmakers en Hanzos zijn, denk bijvoorbeeld aan Kephri en Seagul. Beide gasten die gewoon games voor je winnen, ze zijn helaas alleen zo verdomd zeldzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:36

The Chosen One

Zie signature!

Inderdaad, soms heb je een chokepoint map en dan staat er een Reinhard met goede healers erachter en dan je echt damage nodig (soms gewoon een Junkrat voor raw power) om dat schield neer te halen en door te gaan.
Als je daar staat met 2 snipers en een tank en een slechte tracer die te snel doodgaat etc dan sta je daar tijden lang en tegen de tijd dat je eindelijk naar voren gaat heb je de echte damage niet om het gevecht daarna te winnen en blijft zich dat herhalen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Raptar schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 18:23:
[...]

Helemaal prima natuurlijk dat jij je irriteert aan mensen die geen 300 uur op een Hero hebben. Heb je jezelf meer mee dan wie dan ook, een vrij ongefundeerde, overdreven en onrealistische eis.

Dat mensen zeiken als er één van dese Heroes gerolled wordt komt natuurlijk niet uit het niets; 9 van de 10 keer sucken mensen die deze Heroes spelen gewoon. Dit is geen mening, dit is een objectieve benadering. Het valt me ook vaak op dat deze mensen niet bereid zijn te groupen, communiceren of te rerollen als het echt nodig is. Ze komen vaak narcistisch over. Het maakt niet uit in welke game dan ook, ze hebben altijd het gevoel dat ze het goed doen, het nooit aan hun kan liggen en alle goede dingen door hun behaald zijn.

Feit is gewoon wanneer je een slechte Hanzo of Widowmaker hebt je eigenlijk met 5 man speelt. Een slechte Soldier 76 is bijvoorbeeld minder erg, deze raakt altijd wel wat (exclusief splash damage van zijn rocket) en hoeft voor zijn heal al helemaal niet te richten. Dicht geldt bijvoorbeeld ook voor een Lucio en heel wat andere Heroes. Als een Widowmaker en Hanzo niks raken tijdens hun scoped modus (je snapt wat ik hiermee bedoel qua Hanzo) dan heb je er ook gewoon geen klote aan, sterker nog: het zijn dan gewoon ultimate batterijen voor de enemy.

En natuurlijk heb je wel een punt dat er ook goede Widowmakers en Hanzos zijn, denk bijvoorbeeld aan Kephri en Seagul. Beide gasten die gewoon games voor je winnen, ze zijn helaas alleen zo verdomd zeldzaam.
Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen voor wat betreft de 300 uur....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55

dawofl

?

RikW02 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:40:
weet niet welke rank je speelt maar op diamond worden sombra spelers echt uitgekotst ;w ze is gewoon niet goed als je kijkt wat je ervoor opgeeft. tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen en heul sporadisch is er eens een sombra nuttig maar dat heeft dan vaak met de skills van team te maken (lees carry :))

A'fijn iedereen moet lekker zelf weten wat hij / zij speelt maar Sombra heeft net ff iets buff nodig om nuttig te worden denk ik.

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55

dawofl

?

[...]

Yeh maar dan is het vaak 2 minuten in game en dan merk je op dat je geen meter opgeschoten bent en nog steeds 1 gold elims staat en de Widow dus ook jack shit raakt |:( of de hele game gecounterd worden door harambe oid :P

gebruik zelf widow voor wat openings schoten en switch daarna , mocht je goed raak shieten of ze hebben geen rein/counter dan kan je ff doorgaan maar meestal is een widow vrij makkelijk te counteren. En widow spelers met het "ik ben de sniper" syndroom switchen helaas niet snel :+

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Orisa word nu al amper meer gespeeld in quick play. Weer een gefaalde nieuwe char :)
Pagina: 1 ... 112 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.