Ik heb chrome, versie 61.0.3163.100 op Windows 10. Geen adblock, of andere dingen die iets zou kunnen blokkeren, nergens een whitelist of blacklist in gebruik. Ik krijg ook de melding dat ik banners blokkeer.
Op Edge en Internet Explorer krijg ik de banner wel te zien (Bij Edge duurde de eerste keer tweakers.net inladen 1,5 minuut op een Core i7 6700K met 32GB geheugen).
Bij de buren op hardware.info krijg ik ook de melding dat ik een adblocker gebruik...
Op een andere PC met dezelfde chrome versie krijg ik de banner wel te zien
Update: Na CTRL-F5 kreeg ik geen blokkeer melding meer, enkel een witte placeholder voor de banner. Refresh met F5 toonde nog steeds enkel de placeholder. Nogmaals CTRL-F5 en ik zie de banner weer!
Op Edge en Internet Explorer krijg ik de banner wel te zien (Bij Edge duurde de eerste keer tweakers.net inladen 1,5 minuut op een Core i7 6700K met 32GB geheugen).
Bij de buren op hardware.info krijg ik ook de melding dat ik een adblocker gebruik...
Op een andere PC met dezelfde chrome versie krijg ik de banner wel te zien

Update: Na CTRL-F5 kreeg ik geen blokkeer melding meer, enkel een witte placeholder voor de banner. Refresh met F5 toonde nog steeds enkel de placeholder. Nogmaals CTRL-F5 en ik zie de banner weer!
[ Voor 15% gewijzigd door N0stradamus op 27-09-2017 02:04 ]
Als ik het echt allemaal van te voren wist...