Je blokkeert onze banners Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb chrome, versie 61.0.3163.100 op Windows 10. Geen adblock, of andere dingen die iets zou kunnen blokkeren, nergens een whitelist of blacklist in gebruik. Ik krijg ook de melding dat ik banners blokkeer.
Op Edge en Internet Explorer krijg ik de banner wel te zien (Bij Edge duurde de eerste keer tweakers.net inladen 1,5 minuut op een Core i7 6700K met 32GB geheugen).
Bij de buren op hardware.info krijg ik ook de melding dat ik een adblocker gebruik...
Op een andere PC met dezelfde chrome versie krijg ik de banner wel te zien 8)7

Update: Na CTRL-F5 kreeg ik geen blokkeer melding meer, enkel een witte placeholder voor de banner. Refresh met F5 toonde nog steeds enkel de placeholder. Nogmaals CTRL-F5 en ik zie de banner weer!

[ Voor 15% gewijzigd door N0stradamus op 27-09-2017 02:04 ]

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Windows 10.
Microsoft Edge 40.15063.0.0
Enige plugin is lastpass.

hoe :')

Heeft het vaak fout

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Daar gaan we weer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VEW8dnps1zsYWqyysXYsDg7m/thumb.png

Het mag duidelijk zijn dat ik geen banners blokkeer.. :)

macOS Sierra
Safari 10.1.1
Geen extensions
Open verbinding naar het internet

[ Voor 15% gewijzigd door Bigs op 28-09-2017 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:19

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hoi, Mac OS High Sierra, 10.13, Safari 11.0

Ik blokkeer niks en krijg toch gezeik. Je zou er bijna een adblocker voor installeren om van het gezeik af te zijn.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zullen we alle weergave fouten van meldingen die je niet hoort te krijgen icm banners die door artikelen heen lopen centraal houden in Je blokkeert onze banners....

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-05 17:36
@Hero of Time Beetje laat na 27 pagina's? Andere topic is 2 pagina's..

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jogai schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:00:
@Hero of Time Beetje laat na 27 pagina's? Andere topic is 2 pagina's..
Nee, dit topic is ouder en gaat om iets anders dan de bug die de laatste tijd opdoemt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 15:00
Sinds vandaag krijg ik de melding ook. Ik gebruik Firefox ESR 52.3.0 (32-bits) en de enige plugin die ik gebruik is de Useragent switcher (die ik trouwens al heel lang gebruik). Ik zie de banners trouwens wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 15:40
sebastius schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:41:

Ik blokkeer niks en krijg toch gezeik. Je zou er bijna een adblocker voor installeren om van het gezeik af te zijn.
Precies. Hier hetzelfde met Win7 en IE11. Kan toch niet de bedoeling zijn dat mensen die niets blokkeren zo'n banner te zien krijgen? Of proberen jullie toch stiekem abonnementen te slijten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:19

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

cc12 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:15:
[...]

Precies. Hier hetzelfde met Win7 en IE11. Kan toch niet de bedoeling zijn dat mensen die niets blokkeren zo'n banner te zien krijgen? Of proberen jullie toch stiekem abonnementen te slijten?
Mwoah, kwade wil zie ik er niet in en vind ik ook echt niet aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzunix
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-04 09:45
Hmmm... oud topic, maar nog actueel blijkbaar: sinds vandaag ineens beschuldigd een adblocker te zijn, en ja ik gebruik adblock-plus in chrome, maar die staat netjes uit voor tweakers. Euh... iets veranderd in de ad sourcing, of is adblockplus ineens 'broken'? Nog mensen met deze ervaring op dit moment?

Misschien kunnen we erover praten :).

Edit: Owja... het kan ook nog chrome zelve zijn natuurlijk. En nee, niet geprobeerd met een andere browser. Want die wil ik niet echt.

[ Voor 16% gewijzigd door tzunix op 17-02-2018 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb geen idee hoe adblock-plus precies werkt, maar ik kan me voorstellen dat je ook (althans voor Tweakers) de adservers moet whitelisten die Tweakers gebruikt. En, voor zover ik weet moeten de cookies ook door de browser worden geaccepteerd. (Of je ze na de sessie wegknikkerd is een ander verhaal). Edit: zie @crisp crisp in "Je blokkeert onze banners"

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 19-02-2018 00:02 . Reden: Oeps ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzunix
- Adservers was nooit nodig tot gisteren / eergisteren ergens
- Cookies -> Geen probleem, ik vindt het altijd heel fijn dat mensen weten waar ik uithang (zonder gekheid, sta ik voor tweakers gewoon toe).

Geen delete dinges in gang om na mn browser sessie dingen te verwijderen.

Al met al een mysterie waarom dit gisteren ineens de kop opstak. Niet heel irritiant, maar eerder eigenaardig. Heb ook al een keer helemaal geblocked, en daarna voor tweakers only alles weer relaxed gezet... geen verandering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

tzunix schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:07:
Al met al een mysterie waarom dit gisteren ineens de kop opstak. Niet heel irritiant, maar eerder eigenaardig. Heb ook al een keer helemaal geblocked, en daarna voor tweakers only alles weer relaxed gezet... geen verandering.
Heb je daarmee alleen Tweakers-domeinen gewhitelist of heb je ABP helemaal uitgezet op Tweakers. Zoals F_J_K al impliceert komen de ads op Tweakers van andere domeinen dus zoals F_J_K al zegt moet je ABP helemaal uitzetten op de domeinen van Tweakers of in elk geval elk van de door Tweakers gebruikte advertentienetwerken whitelisten als je van die balk af wil.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzunix
ABP staat helemaal uit (grijs icoontje) voor de tweakers. Zou moeten werken (en deed het ook al tijden), echter sinds in ieder geval gisteren niet meer. Aangezien niemand anders dit lijkt te hebben misschien toch iets feature achtigs in windows, browser, of... something else. Ik zal eens de tweaker uithangen en uitzoeken wat hier speelt... misschien toch een gevalletje redirection malware opgedaan ergens of zo. Ik sluit niets uit nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, ABP helemaal uit zou geen gezeik moeten geven. Verder nog andere addons? Ghostery of uBlock misschien?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tzunix
Ok... found it... de duckduckgo privacy essentials dus. Eergisteren geinstalleerd en niet meer aan gedacht. Ik ben weer geld aant genereren voor tweakers bij ieder bezoekje... all good :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:10

crisp

Devver

Pixelated

F_J_K schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:58:
Ik heb geen idee hoe adblock-plus precies werkt, maar ik kan me voorstellen dat je ook (althans voor Tweakers) de adservers moet whitelisten die Tweakers gebruikt. En, voor zover ik weet moeten de cookies ook door de browser worden geaccepteerd. (Of je ze na de sessie wegknikkerd is een ander verhaal).
Voor de volledigheid: het blokkeren van cookies van advertentienetwerken triggert onze bannerblockmelding in ieder geval niet. Wel zorgt het er voor dat 'frequency caps' van bepaalde uitingen niet zullen werken, en je dus vaker met dezelfde (en vaak grotere) banners of pre-rolls (bij video's) geconfronteerd kan worden.
tzunix schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:55:
Ok... found it... de duckduckgo privacy essentials dus. Eergisteren geinstalleerd en niet meer aan gedacht. Ik ben weer geld aant genereren voor tweakers bij ieder bezoekje... all good :).
Ja, ook privacy tools zijn in essentie bannerblockers ;)

De hamvraag bij dit soort kwesties is eigenlijk altijd: zie je wel banners? Een goede manier om te kijken of er iets geblokkeerd wordt is door meldingen in je console te checken, of te kijken naar de requests in je netwerk panel. Deze kan je in bijna elke browser via F12 vinden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste