Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Je blokkeert onze banners Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• kangoo909
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 04-11-2019
Beste tweakers,

regelmatig krijg ik de melding:
Hoi! We zien dat je waarschijnlijk AdBlock, Ghostery, NoScript of andere software gebruikt die onze bannercode ontregelt. Dat vinden we jammer, want hiermee ontneem je Tweakers in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door Tweakers te whitelisten! Lees hier meer over ons verdienmodel.

Nu ben ik de beroertste niet en heb ik Tweakers.net in Adblock plus en Noscript toegelaten. Maar nog is dat niet genoeg. Waarschijnlijk zit het in het feit dat ik Google Analytics-, Ad-, Tag- en Syndicationservices niet toesta. En dat gaat ook niet gebeuren want dan sta ik dat internet breed toe en dat wil ik niet.

Hoe wil Tweakers.net dat ik dit ga oplossen?

Met vriendelijke groet
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True