Toon posts:

Kritiek: Plaatsing reclame frontpage Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Kinger7
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik heb sinds kort mijn ad blocker disabled op tweakers.net, want tweakers moet ook ergens geld aan verdienen.
Maar als tweakers vervolgens zo veel reclame begint te laten zien waardoor ik maar 1 nieuwsbericht zie in mijn eerste oogopslag klopt er toch iets niet met het design van de site.
Ik heb mijn add blocker nog uit staan, maar kans is groot dat hij weer aan gaat als het normaal gevonden wordt dat een site er voor de gebruiker zo uit ziet:

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is toevallig een take-over die vandaag wordt weergegeven. Na een paar refreshes zou je 'm niet meer moeten zien. Morgen is deze weer weg en heb je weer een normale hoeveelheid en veel minder indringerige ads.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-03 08:40
Take-overs zijn altijd zuur :( er zit over het algemeen wel een frequency cap op en draait hij maar voor een dagje

Je kunt ook altijd overwegen om een abo'tje te nemen. Dat levert T.net minder op dan de advertenties, maar dan ben je wel zelf van de ads af en steun je T.net toch nog een beetje! ;)

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-03 18:49
Ik ben het helemaal met Kinger7 eens.
Heb de ad blocker ook voor tweakers uitgezet, ze moeten ook ergens geld mee verdienen. Maar als het zo door gaat dan staat ie snel weer aan.

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-03 18:49
Hero of Time schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:47:
Dat is toevallig een take-over die vandaag wordt weergegeven. Na een paar refreshes zou je 'm niet meer moeten zien. Morgen is deze weer weg en heb je weer een normale hoeveelheid en veel minder indringerige ads.
Morgen weg en overmorgen weer een ander?

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-03 07:52

scenix_

404 not found

Wat voor resolutie heb je eigenlijk? Ik heb een 1920*1200 monitor en zie "nieuws van vandaag" kompleet. datzelfde geldt voor monitor nummer 2 op 1920*1080.

Een takeover is soms eventjes vervelend maar ik blijf meestal niet lang op de homepage en klik snel verder :)

[Voor 21% gewijzigd door scenix_ op 04-11-2014 13:41]

I live and work in Germany

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-03 08:40
marsie030 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:36:
[...]

Zo vaak worden volgens mij take-overs niet verkocht. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat tegen de feestdagen aan het wat vaker wordt verkocht, maar daartegen over staat dan wel dat _na_ de feestdagen alle budgetten op zijn en het een tijdje rustig zal worden :P

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-03 13:05

NMe

Quia Ego Sic Dico.

marsie030 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:36:
[...]

Meestal zijn er niet meer dan een of twee per maand. Dat is geen harde belofte (zie de post boven de mijne) maar Tweakers is zich terdege bewust van het feit dat deze banners irritant zijn.

Overigens zie je wel meer dan één artikel: die blokjes met plaatjes bovenaan zijn uitgelichte artikelen.

[Voor 35% gewijzigd door NMe op 04-11-2014 14:12]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

90710

Waaronder een grote review van het spel in kwestie. Dat is geen artikel, dat is een advertentie.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

crisp

Devver

Pixelated

90710 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:41:
Waaronder een grote review van het spel in kwestie. Dat is geen artikel, dat is een advertentie.
Jij wil beweren dat de redactie betaald is om die review te maken (en er een goede beoordeling aan te geven)?

Intentionally left blank

90710

Ik wil beweren dat het heel toevallig is dat die "Uitgelicht" is.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

90710 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:47:
Dat heeft er inderdaad vast niks mee te maken dat het een van de meest populaire games van het moment is.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

* crisp geeft sanderev66 een rol aluminium....

Intentionally left blank

90710

NMe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:48:
[...]

Dat heeft er inderdaad vast niks mee te maken dat het een van de meest populaire games van het moment is.
Ach ja, "populair" is redelijk overrated. Net als de serie op zich. Ik denk er niet aan om de nieuwe Call of Duty te kopen. Maar ik ben niet echt populair. ;)

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-03 14:15

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je bedoelt net zoals elke andere review die verschijnt op tweakers? (ook als er geen reclames voor die game draaien op tweakers)
90710 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:53:
[...]

Ach ja, "populair" is redelijk overrated. Net als de serie op zich. Ik denk er niet aan om de nieuwe Call of Duty te kopen. Maar ik ben niet echt populair. ;)

Aardig populair ja.

Dat jij de game niks vind betekent nog niet dat ie niet populair.

[Voor 40% gewijzigd door _David_ op 04-11-2014 15:56]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:41

InFamous

excommunicado

Elke product review en dergelijke is dus reclame....

Formerly known as Ragdoll

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat is totaal niet toevallig. Er zit gewoon een NDA op een review en/of het is pas nuttig een review online te zetten op het moment dat het spel (bijna) te koop is.

Mag jij drie keer raden wanneer een fabrikant reclame gaat maken voor zijn spel.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

90710

InFamous schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:54:
Elke product review en dergelijke is dus reclame....
Zodra je niet zelf voor het spel in kwestie betaald hebt, wel. Dus als ik naar de winkel ga, een spel koop, een review schrijf is het geen reclame.

Als Activision / of wie dan ook mij een spel toestuurt om het te reviewen is het automatisch reclame. En dan zijn er sommige uitgevers die een minimale score eisen (Dit is gewoon bewezen zo, als aangegeven door verschillende reviewsites).
Kees schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:56:
[...]

Dat is totaal niet toevallig. Er zit gewoon een NDA op een review en/of het is pas nuttig een review online te zetten op het moment dat het spel (bijna) te koop is.

Mag jij drie keer raden wanneer een fabrikant reclame gaat maken voor zijn spel.
Nintendo games worden weken later gereviewed, dus het kan wel. Maar van een spel als CoD staat op de dag van release een review online. Meten met dubbele maten?

[Voor 32% gewijzigd door 90710 op 04-11-2014 15:59]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:16

Nakebod

Nope.

Hero of Time schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:47:
Na een paar refreshes zou je 'm niet meer moeten zien.
Is dat zo? Volgens mij is een takeover gewoon de hele dag toch? Anders is er iets stuk :+ Hij staat hier namelijk al de hele dag, en zie hem nog steeds. Alleen op de fp dan uiteraard, artikelen etc is hij niet te vinden.
En nee ik heb er geen last van etc etc.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

90710 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:57:
[...]

Als Activision / of wie dan ook mij een spel toestuurt om het te reviewen is het automatisch reclame. En dan zijn er sommige uitgevers die een minimale score eisen (Dit is gewoon bewezen zo, als aangegeven door verschillende reviewsites).
Het is hier totaal offtopic (maak lekker een eigen topic als je hier voor de zoveelste keer over wil discussiëren) maar Tweakers gaat nooit akkoord met voorwaarden voor een gratis reviewexemplaar als daar een minimale score voor terug verwacht wordt. Het zal best zo zijn dat publishers dat vragen maar het staat iedereen vrij om daar al dan niet mee akkoord te gaan. Tweakers doet dat niet. Hoe vaak je ook probeert om hier of in andere topics die verdachtmaking tóch weer te opperen.
Nintendo games worden weken later gereviewed, dus het kan wel. Maar van een spel als CoD staat op de dag van release een review online. Meten met dubbele maten?
Hoe vaak wil je horen dat de markt voor Nintendogames veel kleiner is dan voor CoD en dat het dus gewoon een redactionele keuze is om de ene game wel meteen te reviewen en de andere later, wanneer daar tijd voor is?

[Voor 22% gewijzigd door NMe op 04-11-2014 16:05]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-03 14:15

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ah daar komt de aap uit de mouw, elke keer die Nintendo bij jou. |:(
En er al bij bedacht dat CoD games een veel grotere markt hebben dan Nintendo games?

Wat NMe zegt dus.
Nakebod schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:01:
[...]

Is dat zo? Volgens mij is een takeover gewoon de hele dag toch? Anders is er iets stuk :+ Hij staat hier namelijk al de hele dag, en zie hem nog steeds. Alleen op de fp dan uiteraard, artikelen etc is hij niet te vinden.
En nee ik heb er geen last van etc etc.
Takeovers draaien inderdaad de hele dag IIRC :)

[Voor 45% gewijzigd door _David_ op 04-11-2014 16:08]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53

Sick Nick

Drop the top!

[...]
Nintendo, tja... Zijn toch wel meer mensen met Playstation/Xbox/PC dus een flink grotere markt, zeker hier op tweakers.

90710

Sick Nick schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:08:
[...]

Nintendo, tja... Zijn toch wel meer mensen met Playstation/Xbox/PC dus een flink grotere markt, zeker hier op tweakers.
Dan zou je minder XBOX ONE nieuws moeten zien dan voor de Wii U. (Er zijn meer Wii U's dan XBOX ONEs verkocht). En ook op Tweakers zijn er druk bezochte topics voor Pokémon, Wii U, 3DS, Super Smash Bros.

Al moet ik wel zeggen dat het Nintendo nieuws hier de laatste tijd goed verbeterd is!

[Voor 9% gewijzigd door 90710 op 04-11-2014 16:12]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Het is hier totaal offtopic. Maak er maar een eigen topic over aan. Verdere posts over nintendo gaan naar /dev/null.

[Voor 75% gewijzigd door Kees op 04-11-2014 16:15]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:36
TS lijkt op 1280x800 dat lijkt me een redelijk 'lage' resolutie hedendaags en is ook zonder takeover m.i. niet echt een resolutie geschikt voor websites die vooral lengte nodig hebben...

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

Filter je dat uitgelicht blokje eruit middels CSS.

:+

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Rmg schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:13:
TS lijkt op 1280x800 dat lijkt me een redelijk 'lage' resolutie hedendaags en is ook zonder takeover m.i. niet echt een resolutie geschikt voor websites die vooral lengte nodig hebben...
800 pixels verticaal is dan ook de ondergrens waar we dergelijke uitingen nog tonen.

Intentionally left blank

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:36
crisp schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:20:
[...]

800 pixels verticaal is dan ook de ondergrens waar we dergelijke uitingen nog tonen.
:?

Dan zou TS dus eigenlijk de uiting niet voorgeschoteld moeten krijgen, zijn screenshot is namelijk 1366x728

Dat is ook ongeveer waarop ik uitkom als ik met mijn windowsize loop te spelen om het zo te krijgen als in de TS

Ook als ik mijn resolutie verlaag en vervolgens ctrl-f5 dan krijg ik nog steeds de takeover..

[Voor 10% gewijzigd door Rmg op 04-11-2014 16:45]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rmg schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:41:
[...]

Dan zou TS dus eigenlijk de uiting niet voorgeschoteld moeten krijgen, zijn screenshot is namelijk 1366x728
1366 x 768 als het goed is, 1366 x 728 is geen bestaande resolutie. Ik neem aan dat hij de taakbalk heeft weggelaten. De vraag is of de grens precies bij 800 pixels is of "ergens daar in de buurt".
_David_ schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:04:
[...]

Takeovers draaien inderdaad de hele dag IIRC :)
Hangt van de takeover af. Meestal is het inderdaad een dagje, maar toevallig was er vorige maand ook eentje die een week lang gedraaid heeft, maar dan niet op elke pageview en alleen binnen Games.

• Kinger7
  • Niet online
Mijn resolutie is inderdaad 1366 x 768 op mijn laptop. Als ik thuis op mijn PC zit met 1920x1080 heb ik er natuurlijk geen last van, maar dat is altijd zo lastig mee nemen naar je werk. Dus als tweakers nu met wat meer avond berichten komt heb ik er ook minder last van.

Ik tel de uitgelichte artikelen niet mee, omdat dit geen nieuws is maar Reviews/Wedstrijden etc. Ook fijn om te zien, maar als het een spel/product is dat je niet interesseert/review al gelezen hebt is het gewoon verspilde ruimte op de site. Vooral in combinatie met de take-over waardoor er maar een nieuws artikel te zien is.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Rmg schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:41:
[...]

Mea culpa; die uitzondering geldt voor grote leaderboards van 250 pixels hoog, niet voor takeovers...

Intentionally left blank

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:02:
[...]

Mea culpa; die uitzondering geldt voor grote leaderboards van 250 pixels hoog, niet voor takeovers...
^^ voor de duidelijkheid, da's (even op het oog) zeker twee keer groter dan het horizontale stuk van de takeover. :P

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:11

Floppus

Customer Experience matters

[...]

Zodra je niet zelf voor het spel in kwestie betaald hebt, wel. Dus als ik naar de winkel ga, een spel koop, een review schrijf is het geen reclame.

Mensen, reageer nou gewoon niet verder op deze jongen, en laat hem zoet met zijn rol aluminium gaan spelen. Al wat we zeggen is toch alleen maar om de conspiracy verder te verbergen. Laten we nou gewoon accepteren dat de honderden games en hardware die continue op de mat vallen een reden zijn om niet objectief te zijn, want daardoor gaan we vast nog meer dingen toegestuurd krijgen. De minimale score van de fabrikant honoreren levert nóg meer hardware op, en dat de lezer uiteindelijk wegblijft als je niet meer geloofwaardig bent heeft helemaal geen invloed op ons verdienmodel en leidt alleen maar tot meer toesturen van dingen door fabrikanten, die we uiteraard vervolgens in V&A verkopen, en dat is waar Tweakers écht de grote winst uit haalt.

Wij simpele zielen begrijpen dat niet, maar het is maar goed dat Sander ons de ogen opent. Nu kunnen we ook al die gesponsorde auteurs van boeken over bedrijfsvoering en management ontmaskeren, want die schrijven ook alleen maar hun ideeën over business intelligence in opdracht van de fabrikanten. Daarom zit er ook zand in onze ogen en durven we niet toe te geven dat de user helemaal niet belangrijk is. We moeten alleen wel even kijken of de 70% van de users hier die eigenlijk geen users zijn maar door ons betaald worden om de site basis te geven niet uit de school klappen.
90710 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:11:
[...]
Al moet ik wel zeggen dat het Nintendo nieuws hier de laatste tijd goed verbeterd is!
Die zijn dan ook *eindelijk* eens fatsoenlijk gaan betalen uiteraard.

[Voor 7% gewijzigd door Floppus op 06-11-2014 11:41]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Kinger7
  • Niet online
Het spijt me, maar mijn ad-blocker gaat in ieder geval op mijn laptop tot na de feestdagen aan. Nu nog geen twee weken later is weer heel mijn scherm take-over geworden.
Ik snap dat er geld verdient moet worden, maar ik vind het persoonlijk niet normaal dat een advertentie op de resolutie 1366 x 768 zo indringend is dat het nieuws overzicht onbruikbaar wordt.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Een takeover neemt verticaal nauwelijks meer ruimte in beslag dan een gewone leaderboard:

Het enige verschil is dat een takeover links en rechts doorloopt met een (niet klikbare) achtergrond, maar dat neemt geen ruimte in beslag van de content zelf.

Bij een verticale schermresolutie van 768 pixels blijf je al verschoond van dit soort uitingen:

[Voor 23% gewijzigd door crisp op 14-11-2014 09:12]

Intentionally left blank

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-03 07:52

scenix_

404 not found

Kinger7 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:45:
Het spijt me, maar mijn ad-blocker gaat in ieder geval op mijn laptop tot na de feestdagen aan. Nu nog geen twee weken later is weer heel mijn scherm take-over geworden.
Ik snap dat er geld verdient moet worden, maar ik vind het persoonlijk niet normaal dat een advertentie op de resolutie 1366 x 768 zo indringend is dat het nieuws overzicht onbruikbaar wordt.
Daarvoor zet ik hem uit, 1 weg, 1 erbij. Is dat probleem ook opgelost ;) Ik ben blij dat Tweakers weer een take-over gescoord heeft.

I live and work in Germany

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kinger7 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:45:
Onbruikbaar, ja? Jouw browser kan niet scrollen?

• Kinger7
  • Niet online
Ik zal trouwens eerst nog eens toevoegen, dat ik op mijn PC met 1920x1080 scherm geen persoonlijk probleem heb met take-overs. En ik wil tweakers duidelijk maken dat door het huidige advertentie beleid voor scherm met minder dan 800 pixels in hoogte functionaliteit van website verloren gaat (laatste nieuws berichten in een oogopslag zien) ten koste van advertenties.
crisp schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:05:
Een takeover neemt verticaal nauwelijks meer ruimte in beslag dan een gewone leaderboard:

[afbeelding]

Het enige verschil is dat een takeover links en rechts doorloopt met een (niet klikbare) achtergrond, maar dat neemt geen ruimte in beslag van de content zelf.
Klopt, maar het viel me op dat ik die niet een hele dag te zien krijg. En in meeste gevallen staat er dan een kruisje rechts boven waar je op kan klikken en "Niet relevant" aan kan geven als de reclame ook echt niet relevant voor mij is.
crisp schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:05:
Bij een verticale schermresolutie van 768 pixels blijf je al verschoond van dit soort uitingen:

[afbeelding]
Ben ik ook al zeer blij mee.
NMe schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:08:
[...]

Onbruikbaar, ja? Jouw browser kan niet scrollen?
Ik gebruikte ook al opzettelijk "nieuws overzicht" in plaats van "frontpage". Want met zo'n take-over heb ik totaal geen overzicht over het nieuws, tot ik ga scrollen ja. Had het misschien iets anders moeten formuleren.

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-03 17:43
Kinger7 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:40:
Ik heb sinds kort mijn ad blocker disabled op tweakers.net, want tweakers moet ook ergens geld aan verdienen.
Maar als tweakers vervolgens zo veel reclame begint te laten zien waardoor ik maar 1 nieuwsbericht zie in mijn eerste oogopslag klopt er toch iets niet met het design van de site.
Ik heb mijn add blocker nog uit staan, maar kans is groot dat hij weer aan gaat als het normaal gevonden wordt dat een site er voor de gebruiker zo uit ziet:
[afbeelding]
Wees blij dat je zo'n fraaie advertentie krijgt!
* filenox wilt meer kleur in zijn ads }:O

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kinger7 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:54:
En ik wil tweakers duidelijk maken dat door het huidige advertentie beleid voor scherm met minder dan 800 pixels in hoogte functionaliteit van website verloren gaat (laatste nieuws berichten in een oogopslag zien) ten koste van advertenties.
Adverteerders betalen exponentieel minder voor advertenties beneden de fold.
Ik gebruikte ook al opzettelijk "nieuws overzicht" in plaats van "frontpage". Want met zo'n take-over heb ik totaal geen overzicht over het nieuws, tot ik ga scrollen ja. Had het misschien iets anders moeten formuleren.
Mijn punt is: is het nou echt zo'n ramp om een keer op page down te drukken gedurende die ene dag dat zo'n takeover draait?

• Kinger7
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:52:
[...]

Adverteerders betalen exponentieel minder voor advertenties beneden de fold.

[...]

Mijn punt is: is het nou echt zo'n ramp om een keer op page down te drukken gedurende die ene dag dat zo'n takeover draait?
Schijnbaar is het niet alleen voor mij een ramp om op page down te drukken, maar voor veel viewers, want anders zouden adverteerders ook niet exponentieel minder betalen beneden de fold zoals jij zegt.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe doe je dat op dagen dat er zelfs zonder banners meer content op de site staat dan er op je scherm past?

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:14
Of je support de site waar je zoveel tijd in steekt dat het je een abonnement van 1,25 per maand waard is.

Neem een abonnement of zet adblock aan.

[Voor 16% gewijzigd door crypt0rr op 14-11-2014 12:47]

AdGuard Home

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:01

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kweenie waarom maar ik krijg soms een merkwaardige mix van Nederlandstalige en buitenlandse (Poolse?) reclame te zien. Zie

(het deel rechts van 't Nieuws van vandaag)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Ecomonist
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-03 21:48

Ecomonist

Niet dislectysch

Ja deze WoW campagne dat moet je als origineel bedenker van tweakers toch ook wat hoofdbrekers opleveren. Je herkent je eigen site nauwelijks terug volgens mij.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:01

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ecomonist schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:37:
Ja deze WoW campagne dat moet je als origineel bedenker van tweakers toch ook wat hoofdbrekers opleveren. Je herkent je eigen site nauwelijks terug volgens mij.
Dat kan me niet zoveel schelen, een take-over moet kunnen wmb. Mijn 'kritiek' (feedback) gaat enkel en alleen over de taal van een deel van de reclame.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Chilco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 03:47
Ik heb vandaag mijn adblocker maar weer aangezet want de adblocker op de frontpage is om helemaal gek van te worden! Vind het niet erg om her en der een reclame tegen te komen en gun jullie de inkomsten echt wel, maar eentje die constant als de frontpage wordt geladen uitklapt ? nee dankje! 8)7

• Evest
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Chilco schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:23:
Ik heb vandaag mijn adblocker maar weer aangezet want de adblocker op de frontpage is om helemaal gek van te worden! Vind het niet erg om her en der een reclame tegen te komen en gun jullie de inkomsten echt wel, maar eentje die constant als de frontpage wordt geladen uitklapt ? nee dankje! 8)7
Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door
zeef schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:12:
De klacht over de laadtijd is genoteerd en we zijn ermee aan de slag. Excuses voor de overlast.
;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Chilco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 03:47
Dank u daar ook even reactie achter gelaten, wist niet het juiste topic hiervoor en deze kwam naar boven bij de zoekresultaten :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee