[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:
  • 47.005 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:36:
[...]

Ik heb alles op vrijgespeeld op het kanon naar de T62-A na. Ow, en ik mis echt nu al de nauwkeurigheid van de E50-M. Ik dacht dat 0.35 wel mee zal vallen maar heb me er toch in vergist. Misschien stel ik me wel aan en ben ik gewoon verwend. :+ :P
Mijn x2 game voor de T-44 vandaag was echt BS. Ik kon gewoon niet missen en zat lekker weakspots te snipen. :P
Je moet gewoon Stalin wat meer aanroepen, dan komt alles goed. Believe in Stalin, embrace Stalin, betray some dissidents to Stalin. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:00
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:42:
[...]

Mijn x2 game voor de T-44 vandaag was echt BS. Ik kon gewoon niet missen en zat lekker weakspots te snipen. :P
Je moet gewoon Stalin wat meer aanroepen, dan komt alles goed. Believe in Stalin, embrace Stalin, betray some dissidents to Stalin. :+
Ik had Stalin nodig in een game op Steppe maar Stalin was nergens te bekennen. :N
Had zelfs geen munitie meer over. ;(

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Dat komt omdat stalin druk bezig was Daniel te helpen.
Daniel levert nu eenmaal de meeste dissidenten

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:43:
[...]

Ik had Stalin nodig in een game op Steppe maar Stalin was nergens te bekennen. :N
Had zelfs geen munitie meer over. ;(
Tja, stiekem was de T-54/T-55 helemaal geen goede tank een een van de redenen was veel te weinig munitie. ;)
Nukar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:48:
Dat komt omdat stalin druk bezig was Daniel te helpen.
Daniel levert nu eenmaal de meeste dissidenten
Stalin helpt mij? Som ja maar meestal is Stalin maar een hatelijke klootzak. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

http://ftr.wot-news.com/2...-85m-mission-in-december/

3 weken de tijd, jeej.

50k met ieder land, minder jeej... Heb de Japanse lijn nieteens aangeraakt, en bij de T4 Chinees dacht ik "nah, ongeveer alles is toch een kopie, ik speel de Russische lijn wel"

Gewoon 350k xp in 3 weken had ik liever gehad, gewoon mijn Amerikaanse en Russische tanks veel beurten geven, dan is dat "zo" binnen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, die T-34-85M lijkt mij vrij bagger. Slechter dan de T-34-85 in zo ongeveer elk mogelijke stat.

Wat mij meer interesseert is dat ze dit niet flikken voor de echte prijzen zoals de T-55A. Ik wil helemaal geen Franse of Chinese tanks spelen. Voor de Duitse DDR T-55 wil ik gewoon Duits, Duits en Duits spelen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Eind december een missie voor de tier 6 medium T-34-85M. Op elk natie in een maand tijd 50K xp halen. bron: ftr. Ik heb er nu al zin in, kan ik mooi een paar TD's gaan grinden.
Edit: net te laat, moet toch eens sneller gaan typen.

Anyways, Ik vond de gewone T-34-85 best een leuke tank. De persoonlijke missies schijnen moeilijker te worden, zonder tijds limiet, dus gewoon een beetje xp bij elkaar harken lijkt me niet genoeg. En als ze het echt moeilijk willen maken, zullen ze je verschillende tanks van verschillende naties/types doorelkaar laten spelen en met een beetje pech moet je het op all die verschillende tanks nog echt goed doen ook.

[ Voor 49% gewijzigd door Knowuse op 19-11-2014 00:44 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Knowuse schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:37:
Anyways, Ik vond de gewone T-34-85 best een leuke tank. De persoonlijke missies schijnen moeilijker te worden, zonder tijds limiet, dus gewoon een beetje xp bij elkaar harken lijkt me niet genoeg. En als ze het echt moeilijk willen maken, zullen ze je verschillende tanks van verschillende naties/types doorelkaar laten spelen en met een beetje pech moet je het op all die verschillende tanks nog echt goed doen ook.
Daar kan ik al meer mee leven. Kijk als ik de T-54 moet spelen en gewoon generieke Duitse mediums dan vind ik het best. Ik wil toch alleen die T-55A hebben. De Object 280 lijkt mij zo goor overpowered dat ik het ding niet eens hoef en ik heb niet veel interesse in de T28 Concept. Alleen als ik gestoorde capriolen moet uithalen voor die T-55A dan bekijken ze het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
VasZaitsev schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:13:
http://ftr.wot-news.com/2...-85m-mission-in-december/

3 weken de tijd, jeej.

50k met ieder land, minder jeej... Heb de Japanse lijn nieteens aangeraakt, en bij de T4 Chinees dacht ik "nah, ongeveer alles is toch een kopie, ik speel de Russische lijn wel"

Gewoon 350k xp in 3 weken had ik liever gehad, gewoon mijn Amerikaanse en Russische tanks veel beurten geven, dan is dat "zo" binnen.
Idem.
Ik heb geen chinese of Japanse tanks. Onhaalbaar dus voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:26:

Wat mij meer interesseert is dat ze dit niet flikken voor de echte prijzen zoals de T-55A. Ik wil helemaal geen Franse of Chinese tanks spelen. Voor de Duitse DDR T-55 wil ik gewoon Duits, DuitsRussisch en Duits spelen. :/
FTFY :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:13
Dan moet ik ook maar even wat met de Chinezen, Duitsers en Japanners gaan doen....

[ Voor 3% gewijzigd door SurfBoy op 19-11-2014 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Dweebus schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:50:
[...]
Idem.
Ik heb geen chinese of Japanse tanks. Onhaalbaar dus voor mij :p
Je hebt een maand om nog een paar tier 6 tanks te halen :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zat even te kijken voor die missie en dacht dat ik alleen de japanners nog moest doen maar afgaande op de vorige missies lijkt het er op dat je geen premium tanks mag gebruiken...

Toch maar eens gaan nadenken of ik er dan nog wel zin in heb, gaat weer op werken lijken.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Even mijn tank voorbereiden...

Belgische para’s veroveren Maastricht Aachen Airport

De eenheden van het Belgische leger die morgen en overmorgen oefenen in de regio Maastricht krijgen de opdracht mee om Maastricht Aachen Airport te veroveren. Dat staat in een officiële bekendmaking aan media die verslag willen doen van de in scène te zetten oorlogshandeling.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AcXeller schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:17:
Toch maar eens gaan nadenken of ik er dan nog wel zin in heb, gaat weer op werken lijken.
Dit, maar gezien de periode zullen er wel wat x3 of x5 voorbij komen maar toch ik kan niet elke dag dubbelen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nja die missie... USA, USSR, DE, FR, china en de britten moeten geen problemen zijn... Alleen die freaking japanse tree............ Met de 5 eerst genoemde trees kan ik gewoon mijn crews gaan trainen of tanks gaan dubbelen, of bepaalde tanks grinden (t28, m46 patton, amx 50 120, usa lights en richting de ru 251). Bij de britten moet ik de caernarvon nog doorgrinden. Bij de japanse tree.... Volgens mij ben ik bij t4 ofzo...

Edit// ik ga trouwens weer beginnen met streamen, vanavond even alles instellen en dan weer aan de slag.

[ Voor 19% gewijzigd door wsLy op 19-11-2014 09:56 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik heb geen eens Japanse, Chinese, Engelse of zelfs Franse tanks dus die hele missie word niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Een missie waar ik totaal geen zin hebt en de tank blijkt ook al niet zo denderend te zijn. Ik denk dat ik in december de T-57 grind maar afrond en misschien wel start met de Leopard of Batchat grind alleen zie ik daar zo tegen op. (De Obj 140 zal ik over 2 weken wel hebben)

Aangezien er een view range aankomt voor TD's heb ik geen zin om mijn E-100 waffentrager door te zetten. :P (heb nu bijna de St Emil)

[ Voor 28% gewijzigd door Kepro op 19-11-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Vorig jaar hadden ze eind december een week lang x5, dus als je van alle landen 1 of 2 tanks in je garage hebt kan je met een paar goede potjes x5 al een eind komen.

Zelf heb ik na de IS-6 actie waar ik zelf ook geen chinese en japanse tanks had in mijn garage nu zo dat ik van elk land minimaal 3 tanks heb. Ik verwacht dat ik deze missie dan in een weekje kan doen, (als daily dubbels, tripples enz meedoen). Dus ik pak hem wel even mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Vanaf T6 per land, ligt het aan mij of worden de gevraagde tiers voor de missies langzaam aan opgeschroefd. vorige missies voor alle landen waren vanaf T4

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hello everyone,

here is the list of missions and discounts, that awaits us, courtesy of the Insider.

First and foremost: there are NO specific tier 10 discounts (“Top of the Tree”) for December and for January, as all tier 10′s will be on discount.

1.12.-1.1.: Monthly Missions

- win 3 battles while driving a tier 5+ tank once per day (must be in top 10 in XP), get 75k credits
- complete the mission above 15 times, get 700 gold

6.12.-9.12.: “Winter Wolfpack”

- x3 XP for first victory
- 30 percent discount on tier 6-7 regular medium tanks
- 50 percent discount on tier 5 regular medium tanks
- 30 percent discount on Panzer IV Schmalturm and M10 Panther

- deal at least 1000 damage in battle while surviving in a tier 4+ medium tank, get 50 percent crew XP bonus
- destroy at least 1 medium tank in battle in a tier 4+ vehicle, get 50 percent crew XP bonus
- destroy 50 medium tanks (repeatable) in a tier 4+ vehicle, get 10 gold repair kits, 10 gold medkits, 10 gold extinguishers

12.12.-15.12.: “Quality time”

- get 10k XP in a tier 4+ vehicle (must be in top 10 in XP), get 5 gold repair kits
- complete the mission above 3 times, get 3 days of premium

15.12.- 24.12.: “Countdown has started”

Upon logging in, you automatically get 9 days of premium

- double crew XP for everyone (must be in top 10 in XP)

At this point, the Christmas celebrations are starting.

24.12.-15.1.: “New Year Discounts”

- 50 percent discount on barracks slots
- 50 percent discount on camo, emblems, inscriptions
- 50 percent discount on consumables
- 50 percent discount on crew training, crew retrain, crew skill reset
- 80 percent discount on crew name and face changes

- 15 percent discount on all regular tier 8-10 tanks
- 30 percent discount on all regular tier 6-7 tanks
- 50 percent discount on all regular tier 2-5 tanks

- 50 precent discount on equipment
- 50 percent discounts on garage slots
- 50 percent discounts on tier 4 premium tanks (oddly enough, in the list, tier 5 prems are not on discount, might be a mistake)
- 30 percent discounts on tier 6 and 7 premium tanks
- 15 percent discounts on tier 8 premium tanks

Here, there was one weird part in the write up, that did not make much sense (the event was split into three separate “rounds”, I tried to sum it up).

24.12.-15.1.: “T-34-85M”

This mission is oddly enough listed as “global”, but Evilly on RU server stated that RU server has something else, so it’s likely every server has this individually.

- get 50k XP (premium and doubles apparently count) on a tier 6+ vehicle from every nation (350k total), for every nation you get 3 days of premium (21 days in total)
- for completing all 7, you get the T-34-85M tier 6 premium medium tank

24.12.-15.1.: “Gift Tank”

If you log on between these dates, you will get Panzer II Ausf.D gift tank with a garage slot for free, as well as 5 “food” consumables for each nation (35 in total) and 1 day of premium.

24.12.-1.1.: x5 XP for first victory
1.1.-5.1.: double XP for all victorious battles (must be in top 10 in XP)
5.1.-10.1.: triple crew XP (must be in top 10 in XP)

10.1.-13.1.: “2015 is a Winner”

- triple XP for every victory (must be in top 10 in XP)
- bonus to free XP conversion (1 gold = 35 XP)
- play in tier 4+ regular vehicle (must be in top 10 in XP), get 30 percent more credits
- play in tier 4+ regular vehicle (must be in top 3 in XP), get 40 percent more credits

The two missions above add up to 70 percent in total

13.1.-19.1. “Back to normal”

- double crew XP (must be in top 10 in XP)

24.1.-27..: “Fall of Tripoli”

- following vehicles get 50 percent income bonus: Panzer II, Panzer III, Panzer IV, StuG III (Ausf.G), Valentine, Matilda, Crusader, M3 Stuart, M5 Stuart, M3 Lee, M4, Wolverine, Bishop, Priest
- Tiger H gets 30 percent income bonus
- win 15 battles in a tier 4+ vehicle (repeatable, must be in top 10 in XP), get 10 gold repair kits
- complete the previous mission 2 times, get 1 day of premium account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:49:
[...]

Dit, maar gezien de periode zullen er wel wat x3 of x5 voorbij komen maar toch ik kan niet elke dag dubbelen.
December & January
http://ftr.wot-news.com/2014/11/19/decemberjanuary-missions-for-eu/#more-19320

Inderdaad 5x en 3x, zelfs 3x per win voor een paar dagen.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Laatst online: 08-09 15:54
Door die missies wordt het makkelijk om die tank bij elkaar te sprokkelen. Daarnaast lekker veel gratis premium dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Ik wacht ff met tier X's kopen tot december ziet ik net :D. Dat wordt veel credits farmen voor mijn. Object 140 en T 62-A staan in de wacht rij. En dan ook nog een berg equipment, damn dat wordt heeel veel credits farmen. Denk dat ik me T34 ook maar weer is uit het stof ga trekken en op ga poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

T-55A, stronk German tank. Best German tank in game. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Too much effort voor een T6 premium die ik nooit ga spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Binnenkort in het nieuws dat wargaming e-50m's gaat produceren :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:18
Net de grind naar de Conqueror afgerond. Nu nog even credits sparen om hem te kopen. Eerst dacht ik dat ik de Caernarvon zou verkopen zodra de grind is afgerond, maar dat doe ik niet. Die Caernarvon is toch echt een hele fijne heavy. Z'n alpha (230) is wel niet zo hoog, maar de RoF (7.69), accuracy (0.32), aimtime (1.9) en penetration (226) maken veel goed. Gecombineerd met een goede gun depression en een sterkte turret vind ik dit in heuvelig terrein een erg plezierige heavy. Eigenlijk een medium (centurion) in heavy verpakking.

Is de Conqueror een beetje vergelijkbaar met de Caernarvon, of speelt die compleet anders? Heb begrepen dat z'n turret niet zo sterk is waardoor hull down niet echt een optie is?

[ Voor 14% gewijzigd door blonderulez op 19-11-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blonderulez schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:22:
Net de grind naar de Conqueror afgerond. Nu nog even credits sparen om hem te kopen. Eerst dacht ik dat ik de Caernarvon zou verkopen zodra de grind is afgerond, maar dat doe ik niet. Die Caernarvon is toch echt een hele fijne heavy. Z'n alpha (230) is wel niet zo hoog, maar de RoF (7.69), accuracy (0.32), aimtime (1.9) en penetration (226) maken veel goed. Gecombineerd met een goede gun depression en een sterkte turret vind ik dit in heuvelig terrein een erg plezierige heavy. Eigenlijk een medium (centurion) in heavy verpakking.

Is de Conqueror een beetje vergelijkbaar met de Caernarvon, of speelt die compleet anders? Heb begrepen dat z'n turret niet zo sterk is waardoor hull down niet echt een optie is?
Hij speelt wel enigszins anders, maar er zijn ook overeenkomsten. Zo moet je proberen zo min mogelijk in de frontlinie te gaan staan, want echt veel armor heeft hij idd niet net als de Caern. Maar onder bepaalde angles kun je wel bouncen. Hét grote verschil is de gun. De topgun van de Conqueror is een beest en heeft met T10 games geen enkel probleem. Als je de kans krijgt om goed vanuit de 2e lijn te snipen/supporten dan kun je in korte tijd zeer veel damage doen. :)

Ik begin mijn geduld een beetje te verliezen met het spel, krijg de laatste tijd meer en meer het gevoel dat er een mechaniek in het spel zit dat bepaald of je mag winnen en goed spelen of niet. De ene dag gaat alles ultra makkelijk en snap shot je alles, de andere dag lukt niets..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2UvQOE6pJ3klWZzTfWs3Je1C/thumb.jpg

Dit is de 3e pot met de E-25 die zo afloopt. Heb in 3 potjes 10 kills gemaakt en ik win er geen 1. Yeah, makes sense... 8)7

Also, heb ineens een schokkerig spel. Micro patch? Nieuwe drivers? nieuwe versie van p0st zijn mods? Geen idee, maar het is vrij lastig spelen. Heb al meerdere schoten gemist dankzij dia show praktijken..

[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 19-11-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Purchased: 'Bat.-Châtillon 155 55' successfully purchased. Spent : 3.500.000

zo, het einde is in zicht (hoewel..... 300k+ exp). De laatste t9 grind kan beginnen :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:32:

Ik begin mijn geduld een beetje te verliezen met het spel, krijg de laatste tijd meer en meer het gevoel dat er een mechaniek in het spel zit dat bepaald of je mag winnen en goed spelen of niet. De ene dag gaat alles ultra makkelijk en snap shot je alles, de andere dag lukt niets..

[afbeelding]

Dit is de 3e pot met de E-25 die zo afloopt. Heb in 3 potjes 10 kills gemaakt en ik win er geen 1. Yeah, makes sense... 8)7

Also, heb ineens een schokkerig spel. Micro patch? Nieuwe drivers? nieuwe versie van p0st zijn mods? Geen idee, maar het is vrij lastig spelen. Heb al meerdere schoten gemist dankzij dia show praktijken..
Die verlies/klotegame mechaniek ken ik maar al te goed. Winrate voor de E-50 is nu 44% na bijna 150 games. Game na game met 3.5k tot 4.5k damage, flank totaal afgeslacht en verloren omdat de rest van het team faalt. Ik merk dat ik langzaam aan uitgebrand begin te raken. Ik speel elke dag minder en raak steeds meer geïrriteerd aan alles.

Als ik jou was dan zou ik gewoon een tijdje stoppen. Het word je nu denk ik te frustrerend.

En ik had al last van schokken in 9.4, de patch maakte het beduidend erger. :X

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-11-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:55:
[...]

Die verlies/klotegame mechaniek ken ik maar al te goed. Winrate voor de E-50 is nu 44% na bijna 150 games. Game na game met 3.5k tot 4.5k damage, flank totaal afgeslacht en verloren omdat de rest van het team faalt. Ik merk dat ik langzaam aan uitgebrand begin te raken. Ik speel elke dag minder en raak steeds meer geïrriteerd aan alles.

Als ik jou was dan zou ik gewoon een tijdje stoppen. Het word je nu denk ik te frustrerend.

Need a break? Take a kitkat! >:)

Maar herkenbaar... Meest vermoeiende vind ik dat je het al aan ziet komen op de minimap...
Je ziet het gebeuren maar je kunt er niks aan doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze zomer ben ik begonnen met WoT en bij deze wil ik even zeggen dat ik de Youtube video's die geupload worden door de community top vind! Sinds ik per toeval een video van Rianata tegenkwam en dit forum vond, kijk ik de video's van o.a. MrSize, Kyozu, en natuurlijk Rianata met veel plezier. Ook User's initiatief om commentaar te leveren op replays van anderen is super, hoop dat er meer volgen in de toekomst :)

Niet alleen zijn de filmpjes leuk en leerzaam (zo kwam ik er na 800 battles achter dat er zoiets bestond als equipment en consumables :+), maar ik vind ze ook motiverend. Soms blijf ik maar nutteloos doodgaan en heb ik niet het gevoel beter te worden, maar als ik dan video's zie waar met aggresief spel de tegenstander de wil word opgelegd, motiveert dit me om toch verder te spelen en proberen beter te worden.

Tot slot nog een vraag: tot nu toe heb ik veel verschillende tanks onderzocht en gespeeld om zo te ontdekken welke speelstijl me ligt en om mappen voor meerdere tanktypes beter te leren kennen. Denken jullie dat dit een goede zet is of is het wellicht beter om één lijn te spelen en die eerst onder de knie te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Als je nog niet zo lang bezig bent is het aan te raden om een heavy lijn op te pakken. Ik zou zeggen de Russissche of Duitse lijn, die zijn best vergevingsgezind. Andere tanks vereisen toch een wat specifiekere speelstijl en meer kennis van de spelmechanieken.

Het is vooral belangrijk de sterke kanten van je tank uit te buiten en de spelmechanieken door te krijgen. Vooral kennis van zwakke plekken op tanks die je tegenkomt en het spottingsysteem zijn belangrijk.
Daarnaast is het in de gaten houden van de map ook cruciaal.

Je mag me altijd uitnodigen voor een platoon. Vermeld wel ff in de uitnodiging wie je bent want ik krijg regelmatig vage uitnodigingen voor platoons en team battles van allerlei mensen die ik niet ken.

Daniel, misschien ook is een ideetje om te platoonen?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
[...]

Herkenbaar.

Zit soms nog tegen m'n zin te spelen, puur om te proberen de winrate omhoog te halen. 5 of 6 man tegenhouden in een bottleneck en dan binnen 4 minuten je hele team opgerold zien worden. Laat weinig tijd over om ook nog aan mijn WN8 te werken. Dat en de one-shot arties out of nowhere in 3 op de 10 potjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:35:
Deze zomer ben ik begonnen met WoT en bij deze wil ik even zeggen dat ik de Youtube video's die geupload worden door de community top vind! Sinds ik per toeval een video van Rianata tegenkwam en dit forum vond, kijk ik de video's van o.a. MrSize, Kyozu, en natuurlijk Rianata met veel plezier. Ook User's initiatief om commentaar te leveren op replays van anderen is super, hoop dat er meer volgen in de toekomst :)

Niet alleen zijn de filmpjes leuk en leerzaam (zo kwam ik er na 800 battles achter dat er zoiets bestond als equipment en consumables :+), maar ik vind ze ook motiverend. Soms blijf ik maar nutteloos doodgaan en heb ik niet het gevoel beter te worden, maar als ik dan video's zie waar met aggresief spel de tegenstander de wil word opgelegd, motiveert dit me om toch verder te spelen en proberen beter te worden.
Leuk om te lezen :) d:)b Heb de laatste tijd echter weinig goede potjes gespeeld, dus mijn YT channel staat een beetje droog. Geen woensdag filmdag vandaag :'(

Ik kijk zelf ook alle filmpjes van Rianata en Kyozu, en ook alles van Quickybaby, Jingles, Foch en Circonflexes. Leer er ook bijna elk filmpje wel wat van :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 19-11-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

@Starbeam95

Na 800 battles consumables gebruiken is al heel goed. Bij mij duurde het iets van 1500 games. :P
Verder ligt het eraan welke naties je speelt. Als je de Fransen, Japanners of Chinezen speelt dan ben je gewoon in het nadeel. Franse en Japanse tanks zijn van papier en je moet weten hoe te spelen voordat je die aanraakt. Chinezen zijn gewoon de "echte" Russische tanks oftewel bagger.

De Russen zijn belachelijk noobvriendelijk en de Amerikanen ook wel. De Britten zijn was lastiger maar de beloning is enorm als je de mediums leert spelen. De heavies zijn ronduit waardeloos tot t8. De Duitsers zijn leuk als je weet wat je doet, anders eindig je met een kapotte motor omdat letterlijk IEDEREEN weet dat je een Duitse tank in de onderplaat schiet.

Als je het spel echt wilt leren dan zou ik proberen een aantal t5 en t6 tanks te unlocken. De KV-1 moet bovenaan die lijst omdat dat ding gewoon geweldig is. Verder is de T-34-85 een leuke en vergevende tank. KV-85 is ook een goede. Ja allemaal Russisch. Het is gewoon de noobnatie. :Y)
Verder zou ik van de tankdestroyers afblijven. Die worden steeds meer generft en nog even en het is tijdverspilling die te unlocken.
Mr_Size schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:00:
Leuk om te lezen :) d:)b Heb de laatste tijd echter weinig goede potjes gespeeld, dus mijn YT channel staat een beetje droog. Geen woensdag filmdag vandaag :'(
Nou ja zeg, schandelijk. :P
Ik zou er bijna eens voor gaan winnen en iets opsturen. :+

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-11-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
[b][message=43269283,noline]Starbeam95 schreef op woensdag 19 november 2014 @

Tot slot nog een vraag: tot nu toe heb ik veel verschillende tanks onderzocht en gespeeld om zo te ontdekken welke speelstijl me ligt en om mappen voor meerdere tanktypes beter te leren kennen. Denken jullie dat dit een goede zet is of is het wellicht beter om één lijn te spelen en die eerst onder de knie te krijgen?
Ik denk dat het goed is dat je in het begin juist wat verschillende tanks (en types speelt), niet alleen om te ontdekken wat je zelf het leukst vindt spelen, maar ook te ontdekken hoe andere tanks zijn als tegenstander. Neem vooral de tijd om alles te proberen (tot tier 5-6 zou ik zeggen) en daarna kun je focussen op de lijn(en) welke je het leukst vind. Het is geen race om zo snel mogelijk bij tier 10 te zijn. Het moet vooral leuk zijn, en spelen in een tier waar je zelf nog niet aan toe bent met een tank die je helemaal niet ligt is niet echt leuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:09

Rianata

Have you played Atari today?

Sinds ik per toeval een video van Rianata tegenkwam en dit forum vond, kijk ik de video's van o.a. MrSize, Kyozu, en natuurlijk Rianata met veel plezier. Ook User's initiatief om commentaar te leveren op replays van anderen is super, hoop dat er meer volgen in de toekomst :)
Dat is natuurlijk geen toeval, want kwaliteit komt altijd vanzelf naar boven drijven op het internet, it was ment to be! ;) :+
Ik heb vanaf het begin alles door elkaar gespeeld en vele grinds tegelijk gedaan. Nu ik minder grinds tegelijk doe, omdat het aanbod minder is :P merk ik dat mijn statistieken verbeteren. Er is dus wel iets voor te zeggen om niet teveel grinds tegelijk te doen. Echter is het wel weer heel leerzaam om meerdere grinds tegelijk te spelen, met name het leren kennen van weakspot op je eigen en vijandelijke tanks, door he tspelen van arty leer je ook welke plekken arty safe zijn en welke niet, etc.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Rianata schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:44:
Ik heb vanaf het begin alles door elkaar gespeeld en vele grinds tegelijk gedaan. Nu ik minder grinds tegelijk doe, omdat het aanbod minder is :P merk ik dat mijn statistieken verbeteren. Er is dus wel iets voor te zeggen om niet teveel grinds tegelijk te doen.
En dit is voor mij het punt waarop het statistieken verhaal dus fout gaat. Als je aan nieuwe tanks begint met een verse crew dalen je stats als een idioot omdat je niet de invloed hebt die je normaal zou hebben. Echter als je bereid bent om je portemonnee te trekken dan kan je met gold een 100% crew kopen en even wat free xp converteren en je hebt een full-specs tank met 0 battles en als je mazzel hebt kan je je 4 skill crew voor dat land ook nog wel even omtrainen. Tada ! Heb je misschien alleen een mini dip omdat je de tank nog moet leren.

Ergo: Je kan betere stats kopen met gold ! >:)

[/verkapte kijk mij eens in stock T4 en T5 rijden om maar T6 te hebben met kerst post :P ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Pay to Win confirmed. Burn down Wargaming. :Y) (het valt wel mee, het kan erger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mijn offers aan SerB hebben geholpen! Tevens is Stalin very pleased met mijn KV-2 met USSR vlaggen en Russische tekst erop. Tevens zal de russische mars muziek ook wel meegeholpen hebben :P everything to please comrade stalin!

Winrate is de laatste 2 dagen weer flink goed :) vandaag 14 uit 17 gewonnen, laatste 94 battles weer 68% winratio.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/26959161.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door wsLy op 19-11-2014 23:38 ]

Stichting Hobbyserver

Verwijderd

Vae Victus schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:53:
Als je nog niet zo lang bezig bent is het aan te raden om een heavy lijn op te pakken. Ik zou zeggen de Russissche of Duitse lijn, die zijn best vergevingsgezind. Andere tanks vereisen toch een wat specifiekere speelstijl en meer kennis van de spelmechanieken.
Dat klinkt idd herkenbaar. Ik begon met het spelen van lichte tanks en dat was drama. Hoewel het idee van scouten me leuk lijkt, liepen mijn scout-gevechten toch net iets anders af dan dat me was voorspeld in tutorials :P
En bedankt voor je platoonaanbod! Lijkt me leuk om eens te proberen en ik denk dat je zo het spel het snelst leert.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:09:
Als je het spel echt wilt leren dan zou ik proberen een aantal t5 en t6 tanks te unlocken. De KV-1 moet bovenaan die lijst omdat dat ding gewoon geweldig is. Verder is de T-34-85 een leuke en vergevende tank. KV-85 is ook een goede. Ja allemaal Russisch. Het is gewoon de noobnatie. :Y)
Verder zou ik van de tankdestroyers afblijven. Die worden steeds meer generft en nog even en het is tijdverspilling die te unlocken.
Laat de KV-1 en T-34-85 nou net de 2 tanks zijn die ik deze week onderzocht heb :*) Ze zijn beiden nog wel compleet stock dus is het even doorbijten, maar een noobnatie zou mij wel moeten liggen :P
Tankjagers zijn toch al niet mijn ding, hoewel ik nog wel door wil gaan voor de T67. Maar bij de Fransen ben ik bijv. bij de Sau-40, dat is echt om te huilen. Die lijn ga ik zeker stoppen na de Tier 5.

Tenslotte denk ik dat ik, zoals blonderulez en Rianata al aangaven, nog even door moet gaan met het spelen van veel verschillende tanks, iig tot Tier 5. De IS-3 lijkt me een mooi doel voor daarna, om te kijken hoe de potjes gaan op de wat hogere tiers.

Bedankt voor al jullie reacties :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:32:

Laat de KV-1 en T-34-85 nou net de 2 tanks zijn die ik deze week onderzocht heb :*) Ze zijn beiden nog wel compleet stock dus is het even doorbijten, maar een noobnatie zou mij wel moeten liggen :P
Tankjagers zijn toch al niet mijn ding, hoewel ik nog wel door wil gaan voor de T67. Maar bij de Fransen ben ik bijv. bij de Sau-40, dat is echt om te huilen. Die lijn ga ik zeker stoppen na de Tier 5.
Franse TD's. :')
Ik zou inderdaad stoppen bij de Sau-40. De ARL V39 bagger noemen is bijna een compliment.
Verder is de T-34-85 met de laatste 85mm gewoon een heerlijke tank. Kruip de hoek om, leg aan, schiet en weg. De koepel kan nog wel eens wat afketsen, de romp is papier. De beste t6 medium is de cromwell maar de mest vergevende is absoluut de T-34-85.

De KV-1 is niet eens eerlijk tegen andere t5 tanks met noobs erin. Ze gaan je gewoon niet pennen omdat ze geen idee hebben hoe. Verder is de KV-1 de perfecte tank om mee te leren sidecrapen. Zoek dat op en leer het. Je hebt het nodig voor de rest van de Russisch heavies en ook de Duitsers profiteren ervan. Een sidescrapende KV-1 is gewoon onmogelijk te penetreren dus als je alles afketst dan doe je het goed. :P

Oh en de hogere tier potjes gaan gegarandeerd gruwelijk mis. Oke, een IS3 is zo af en toe ook gewoon onsterfelijk maar de meeste tanks met spelers welke een idee hebben wat ze maken je snel af. Dat deze zwaar in de minderheid zijn is een tweede.

PS: Welcome to World of Tanks, everybody is a noob untill proven otherwise. That is a lot faster than the other way around. :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-11-2014 01:16 ]

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:31:
Mijn offers aan SerB hebben geholpen! Tevens is Stalin very pleased met mijn KV-2 met USSR vlaggen en Russische tekst erop. Tevens zal de russische mars muziek ook wel meegeholpen hebben :P everything to please comrade stalin!

Winrate is de laatste 2 dagen weer flink goed :) vandaag 14 uit 17 gewonnen, laatste 94 battles weer 68% winratio.

[afbeelding]
Je wint zelfs met je type59..... 8)7 Ik zou het niet vertrouwen hoor.... Volgens mij wil Serb je laten geloven dat de vloek voorbij is om je vervolgens nog harder te grazen te nemen. >:)

Ps. Stop nou eens met het koppen van GWtiger P shells als je in je type59 zit! Die dingen bouncen nogal slecht... :P

[ Voor 7% gewijzigd door GJP80 op 20-11-2014 08:07 ]

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• wsLy
GJP80 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:06:
[...]

Ps. Stop nou eens met het koppen van GWtiger P shells als je in je type59 zit! Die dingen bouncen nogal slecht... :P
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.li/instances/51071900.jpg

:+

Stichting Hobbyserver

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Eerst kon ik mn draai niet echt vinden in de ELC AMX. Tot ik het gisteren opeens doorhad. Heb gisteren 4 potjes gespeeld welke allen super gingen. Veel kunnen spotten en zelfs een aantal kills. Scheelde weinig of ik de Mastery badge gehaald.

Vanavond maar weer eventjes een aantal potjes doen, dat smaakt naar meer. :+

Whatever.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
blonderulez schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:22:

Die Caravan vond ik nu niet echt een toptank... enkel de turret armour is goed, maar hogere tiers knallen er zo door, je bent ook niet zo snel, je hull is super zwak en je bent relatief groot en dus moeilijk om te verbergen. Ook geen ideale pee-ka-boo tank door je zwakke armour en lage alpha. IS3, T32, 110, ... allemaal betere T8 Heavies imo (enkel de Tiger 2 vind ik nog slechter, maar die lag me gewoon niet of gaf me echt debiele MM).

Maaaaar, je gaat nu naar de Conqueror! Stop er zowiezo je beste crew in. Liefst met BIA, dan wordt het echt een beest. Supergoede ROF nu wel met genoeg alpha, en die gun is so accuraat en aimt zo snel!!! daar ga je echt plezier aan beleven. Tis nog wel een serieuze grind naar de topgun. Mssn toch wat free xp tegenaangooien. 'k heb er ook mijn hoogste damage game ooit in denk ik (9.6k ofzoiets) De grote drawback is... vanaf dat je denkt dat je in een heavy tank zit en de frontlinie opzoekt ga je snel merken dat je armour echt niks voorstelt, zelfs de turret bounced enkel met wat geluk. Pushen om je team te carrien is ook erg lastig (iets wat in een E75 bijvoorbeeld wel perfect mogelijk is). Dus altijd 2de lijn spelen en pas als de game al wat onderweg is dan kan je je HP gebruiken om iets te forceren. Soms is het dan ook niet erg om 1 hit te pakken want door je ROF kan jij meestal 2 hits uitdelen. Aimen voor weakspots is ook geen probleem in deze tank.

Leuke bonus voor de topgun, neem 5 HESH shells mee! avg550 damage op de veel voorkomende Borsig, WT, WT100... altijd leuk :) Zelfs in de achterkant van andere tanks kan het nog wel werken maar dan is het minder betrouwbaar. Goldshells heb je bijna niet nodig in deze tank, kan dus gerust premium consumables meenemen en toch bijna altijd winst draaien.

Het is mijn favoriete tank maar ik moet er van wegblijven als ik minder speel, want dan wil ik compenseren door te pushen en dat werkt niet in deze tank. Zowiezo ga je nooit terug naar de Caravan als je deze in je garage hebt.

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Mr_Size schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:00:
[...]

Ik heb zelf nog wel een paar leuke games voor je in de aanbieding als je geïnteresseerd bent? Of doe je alleen je eigen games? :P

@Starbeam95
De ruskies zijn inderdaad het beste om mee te beginnen. Ik begon dan met de duitsers omdat ik een fanboy ben van Duitse tanks :9, ook goed om te horen dat je nu al meer snapt van de game mechanieken dan dat ik op jou aantal games had.. :+
Ik leerde pas echt van anglen, sidescrapen camo etc af rond mijn 5k-6k game, sinds dien ben ik stukken beter geworden, was voornamelijk te danken aan YT filmpjes.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

[...]

Lol dat heb ik met de IS (44%) en de STUG III had/heb ik het ook mee. Waar ik met de Hetzer het prima deed en met een TD als de SU 85B ook zit ik met de STUG III ergens in de 3X% :X
Ja super relaxed, ik ga zeker proberen in die periode weer een stuk meer te spelen.
Discounts, gratis credits (3x winnen in de top 10 voor 75k kan zelfs ik wel redden met mijn drukte), lekker veel exp bonusses en wat gratis spul. Ga ik zeker van proberen te profiteren, komt opeens de Foch 155, FV 183 en Centurion I wel in zicht!

Thanks, ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken maar ik hoop en ga er vanuit dat ik zeer binnenkort weer video's kan recorden en uploaden. Op het moment ligt het helaas een beetje op zijn gat. Dan moeten er ook weer wat mooie video's van mijzelf online komen want daar heb ik alweer het een en ander van verzameld :)
Ja zeker een goede zet, echter is het toespitsen van bepaalde type tanks op een gegeven moment ook een goede strategie. Als je namelijk een tijdje meer heavies of mediums zal spelen zul je merken dat je speelstijl steeds karakteristiekere vormen aanneemt voor dat bepaalde type :)
DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 01:13:
[...]

Franse TD's. :')
Ik zou inderdaad stoppen bij de Sau-40. De ARL V39 bagger noemen is bijna een compliment.
Verder is de T-34-85 met de laatste 85mm gewoon een heerlijke tank. Kruip de hoek om, leg aan, schiet en weg. De koepel kan nog wel eens wat afketsen, de romp is papier. De beste t6 medium is de cromwell maar de mest vergevende is absoluut de T-34-85.
Die laatste en de Chinese tegenhanger vond ik beduidend fijner spelen dan de Cromwell, feit is ze zijn allemaal wel goed zolang je er maar goed op presteert :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:39:
Die laatste en de Chinese tegenhanger vond ik beduidend fijner spelen dan de Cromwell, feit is ze zijn allemaal wel goed zolang je er maar goed op presteert :)
De Type-58 lijkt mij niet leuk. Het is gewoon een "echte" T-34-85 en zo geweldig is dat niet. Verder kijk ik puur naar de DPM, snelheid, penetratie en precisie van het kanon op een t6 medium. Echt pantser hebben ze niet behalve de Jumbo. Dan komt de Cromwell er het beste uit.

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:27:
[...]

De Type-58 lijkt mij niet leuk. Het is gewoon een "echte" T-34-85 en zo geweldig is dat niet. Verder kijk ik puur naar de DPM, snelheid, penetratie en precisie van het kanon op een t6 medium. Echt pantser hebben ze niet behalve de Jumbo. Dan komt de Cromwell er het beste uit.
Ja de Cromwell blijft een beestachtige tank. Heb hem laatst weer terug gekocht. De WN8 die je haalt met die tank _/-\o_, die gaat niet meer weg uit me garage.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bigsexy3 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:30:
[...]

Ja de Cromwell blijft een beestachtige tank. Heb hem laatst weer terug gekocht. De WN8 die je haalt met die tank _/-\o_, die gaat niet meer weg uit me garage.
De Cromwell verkopen? Nou ja zeg. :P

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:49:
[...]

De Cromwell verkopen? Nou ja zeg. :P
Foutje 8)7 . Kleinigheidje hou je altijd :9
DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:27:
[...]

Zoals ik zei, is de preferentie voor een bepaalde tank/speelstijl wel erg bepalend. Met de Cromwell lukte het redelijk maar met de Comet daarentegen gaat het fantastisch terwijl de verschillen minimaal zijn maar wel een tier hoger.

De T-34-85 en de Type-58 zitten bij mij juist in de resp. 5e en 14e plek van WN8.
code:
1
2
T-34-85 exp: 978    damage: 1,322   kills: 1.7   WN8: 3,671   WR: 71.0% battles: 100
Type 58 exp: 975    damage: 1,178   kills: 1.6   WN8: 3,305   WR: 77.0% battles: 100

• Kepro
Wat heb ik een gigantische hekel aan de T-54 op dit moment zeg. Op dit moment zie ik echt niet in waarom iedereen deze tank zo geweldig vind.
Werkelijk alles gaat fout me deze tank.
Pak ik de E50-M weer is en hoppa meteen een lekkere game.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:16:
[...]

Zoals ik zei, is de preferentie voor een bepaalde tank/speelstijl wel erg bepalend. Met de Cromwell lukte het redelijk maar met de Comet daarentegen gaat het fantastisch terwijl de verschillen minimaal zijn maar wel een tier hoger.

De T-34-85 en de Type-58 zitten bij mij juist in de resp. 5e en 14e plek van WN8.
code:
1
2
T-34-85 exp: 978    damage: 1,322   kills: 1.7   WN8: 3,671   WR: 71.0% battles: 100
Type 58 exp: 975    damage: 1,178   kills: 1.6   WN8: 3,305   WR: 77.0% battles: 100
Ik heb zelf de voorkeur voor de T-34-85. Dat neemt niet weg dat de Cromwell een betere tank is. ;)
Verder heeft die Comet iets dat een Cromwell niet heeft, 12 graden depressie en een trollmantelplaat. :9~

Ik heb de 100.000xp voor de Centurion in een week gegrind toen de t9 en t10 tanks in de aanbieding waren. Het was bijna alleen maar t9 games maar in de Comet is dat te doen puur omdat ik mijn kanon omlaag krijg.

SerpentNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:10:
Ik heb zelf nog wel een paar leuke games voor je in de aanbieding als je geïnteresseerd bent? Of doe je alleen je eigen games? :P
Nee hoor, ik doe ook games van anderen :) Moeten het wel interessante potjes zijn, bij voorkeur in tanks die nog niet op mijn channel staan!

• blonderulez
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:32:
[...]

Tenslotte denk ik dat ik, zoals blonderulez en Rianata al aangaven, nog even door moet gaan met het spelen van veel verschillende tanks, iig tot Tier 5. De IS-3 lijkt me een mooi doel voor daarna, om te kijken hoe de potjes gaan op de wat hogere tiers.

Bedankt voor al jullie reacties :)
Voor wat betreft de TDs, de franse lijn is niet iedereen zijn/haar ding (ik vond bijv. de t5-8 best goed), maar ik raad je aan om eens de duitse JPZ E100 lijn te beginnen, dat is een leuke TD lijn voor TDs zonder turret (Stugs, Hetzer, JagdPanzer, JP2 zijn leuk). Verder is de amerikaanse TD lijn met turrets ook leuk om te proberen (T67, Hellcat..).

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Qua TD lijnen vind ik de non-turreted USA lijn erg leuk, de Wolverine vind ik in T5 games heerlijk OP, zoek een bosje, wacht tot je binocs en camonetje werken en tijd om heel wat gaatjes in de vijand te ponsen. De Jackson is een leuk vervolg daarop

De Badkuip is om dezelfde reden heel leuk, niks leuker om een KV-1 van 400m+ een hit van 300HP te geven. Jammer dat de V39 zo'n klote ding is. Zonder tumor en met betere viewrange zou ie al veel leuker zijn, want het kanon is heel leuk met z'n 212mm pen.

De Britse monsters zijn ook leuk. Lekker veel klappen uitdelen en opvangen.

Met de SU-85 en Stug III heb ik het niet zo, kan mijn draai niet vinden in die dingen. De SU-122-44 vind ik daarintegen wel weer heel leuk, beetje een manusje van alles.

• p0st
  • Laatst online: 12-09 14:33
Heerlijke campaign avond gehad met dikke overwinningen tegen ORLY en EFE-X!
Helaas de Owners Battle verloren, maar dit biedt hoop voor de komende dagen!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

p0st schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:59:
Heerlijke campaign avond gehad met dikke overwinningen tegen ORLY en EFE-X!
Helaas de Owners Battle verloren, maar dit biedt hoop voor de komende dagen!
campaign is leuk, maar geef mij maar de tier 8 of 10 ronde's :+. Tier 6 heeft net te weinig hitpoints dat het element van geluk minder wordt. 95% van de tijd gaat het er nu om wie de meeste tanks concentreert op één punt. Bij tier 8 en 10 is het allemaal wat meer tactisch :+

En ik kan wel merken dat vele in EFE niet vaak sealclubben in de lower tiers. Wij hebben nu wel erg vaak verloren van teams puur omdat we nog spelen als tier X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wontcachme schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 00:29:
[...]

campaign is leuk, maar geef mij maar de tier 8 of 10 ronde's :+. Tier 6 heeft net te weinig hitpoints dat het element van geluk minder wordt. 95% van de tijd gaat het er nu om wie de meeste tanks concentreert op één punt. Bij tier 8 en 10 is het allemaal wat meer tactisch :+

En ik kan wel merken dat vele in EFE niet vaak sealclubben in de lower tiers. Wij hebben nu wel erg vaak verloren van teams puur omdat we nog spelen als tier X :X
Hetzelfde in Kazna. De clan bestaat voor het grootste gedeelte uit ESL/CW spelers, die specialiseren zich in tier 8 en 10 tanks.

Als je de vijanden ziet waar soms tegen verloren werd... Maar tier 6 is sowieso een tier waar iedereen kan winnen, je hoeft maar één foutje te maken en je bent dood in 2 of 3 hits... Ik ben blij als er met tier 8 gespeeld kan gaan worden.. Sowieso omdat ik bijna geen t6 tanks heb...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets meer credit aan GOT plz :), wij hebben gisten echt goed gespeeld (met 2 teams de finale van landingstoernooi gehaald en eentje zelfs owner battle). Wij speelden echt goed samen met een goede FC en uitstekende focus fire. Als dat allemaal goed wordt uitgevoerd zie je dat wij ook van de topclans kunnen winnen :)

Helaas de ownersbattle op Sand River verloren tegen CARBO. Die clan ken ik eigenlijk niet zo, maar die hadden écht een hele strakke tactiek. Wordt nog lastig om die tactiek te breken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Kepro schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:43:
Wat heb ik een gigantische hekel aan de T-54 op dit moment zeg. Op dit moment zie ik echt niet in waarom iedereen deze tank zo geweldig vind.
Werkelijk alles gaat fout me deze tank.
Pak ik de E50-M weer is en hoppa meteen een lekkere game.
Ik moest ook ff wennen, ondanks binnen 5 battles mijn ace gehaald te hebben. Nu gaat hij mij een stuk beter af. Gisteren alleen maar lekkere potjes gespeelt. Die gun van de object 140 ligt me wel. Succes ermee nog. Na de grind is dit iig een blijvertje voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Bigsexy3 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:23:
[...]

Ik moest ook ff wennen, ondanks binnen 5 battles mijn ace gehaald te hebben. Nu gaat hij mij een stuk beter af. Gisteren alleen maar lekkere potjes gespeelt. Die gun van de object 140 ligt me wel. Succes ermee nog. Na de grind is dit iig een blijvertje voor mij :9
Goed bezig!

Ik lees hier allemaal leuke verhalen... en ik heb geen tijd om te wotten...
Waarschijnlijk pas na het weekend weer... |:(

heb medelijden! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 05:35:
[...]

Hetzelfde in Kazna. De clan bestaat voor het grootste gedeelte uit ESL/CW spelers, die specialiseren zich in tier 8 en 10 tanks.

Als je de vijanden ziet waar soms tegen verloren werd... Maar tier 6 is sowieso een tier waar iedereen kan winnen, je hoeft maar één foutje te maken en je bent dood in 2 of 3 hits... Ik ben blij als er met tier 8 gespeeld kan gaan worden.. Sowieso omdat ik bijna geen t6 tanks heb...
Rush tactieken FTW!

Maar daarom vind ik de T6 stage eigenlijk het leukste, erg spannende battles tegen onbekende clan.
Wel whoop ass van FAME, maar dat is niet anders.

Lukt hier beetje om in de top 11.000 te blijven? Zelf tevreden met mn plek 3929 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Mr_Size schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:14:
Iets meer credit aan GOT plz :), wij hebben gisten echt goed gespeeld (met 2 teams de finale van landingstoernooi gehaald en eentje zelfs owner battle). Wij speelden echt goed samen met een goede FC en uitstekende focus fire. Als dat allemaal goed wordt uitgevoerd zie je dat wij ook van de topclans kunnen winnen :)

Helaas de ownersbattle op Sand River verloren tegen CARBO. Die clan ken ik eigenlijk niet zo, maar die hadden écht een hele strakke tactiek. Wordt nog lastig om die tactiek te breken..
Mee eens, we hadden een goede tactiek en goed samenspel dus wat mij betreft hebben zijn we verdiend zo ver gekomen (met beide teams)! Wel mee eens dat Tier VI HEEL anders speelt dan Tier VIII en X, dus dat het idd wel wat meer random is door de lage HP en little to no armor van alle tanks. Als je tactiek dan gecounterd wordt is er eigenlijk bijna geen mogelijkheid meer om fatsoenlijk terug te trekken een een nieuwe move te maken.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:22:
[...]

Rush tactieken FTW!

Maar daarom vind ik de T6 stage eigenlijk het leukste, erg spannende battles tegen onbekende clan.

Lukt hier beetje om in de top 11.000 te blijven? Zelf tevreden met mn plek 3929 :)
Jup, spannend was het zeker! Al kijk ik ook wel weer uit naar de volgende 2 stages, dan wordt het net allemaal wat minder onvoorspelbaar :)

Ik sta overigens nog slechts op plek 17.380 omdat ik gisteren pas voor het eerst serieus meegespeeld heb (daarvoor slechts 1 win en 1 loss) maar dat biedt ook zeker nog hoop voor de komende weken (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
8,046 navyseals [GOT] Gathering of Tanks 11,350
8,971 azenjood [GOT] Gathering of Tanks 10,583
10,238 BesiX [GOT] Gathering of Tanks 9,652
10,478 Velkan [GOT] Gathering of Tanks 9,487
10,677 ries123 [GOT] Gathering of Tanks 9,355
10,744 poderosoo [GOT] Gathering of Tanks 9,308
11,033 JacobTanker [GOT] Gathering of Tanks 9,122
11,240 reijnemans [GOT] Gathering of Tanks 8,984
11,578 Quantor [GOT] Gathering of Tanks 8,742
11,680 Xcessive [GOT] Gathering of Tanks 8,673
12,009 Rianata [GOT] Gathering of Tanks 8,481
12,277 Usertmp [GOT] Gathering of Tanks 8,324
12,453 Bean77 [GOT] Gathering of Tanks 8,204
12,650 LudMaestro [GOT] Gathering of Tanks 8,096
12,729 Stekkej [GOT] Gathering of Tanks 8,059
12,938 Spaniard_Eindhoven [GOT] Gathering of Tanks 7,967
13,487 Fordox [GOT] Gathering of Tanks 7,684
13,691 jdh009 [GOT] Gathering of Tanks 7,572
14,215 ETitus [GOT] Gathering of Tanks 7,306
14,240 dagho [GOT] Gathering of Tanks 7,296
15,909 Dolbyadt [GOT] Gathering of Tanks 6,541
16,670 BDubzZz86 [GOT] Gathering of Tanks 6,197
16,671 TDevil [GOT] Gathering of Tanks 6,197
17,019 robertjuh [GOT] Gathering of Tanks 6,052
17,281 Mr_Size [GOT] Gathering of Tanks 5,958
17,380 p0st [GOT] Gathering of Tanks 5,926
17,652 bilke98 [GOT] Gathering of Tanks 5,823
18,894 Rapture [GOT] Gathering of Tanks 5,364
21,097 Inraged [GOT] Gathering of Tanks 4,714
23,431 f1cyber [GOT] Gathering of Tanks 4,100
23,736 TheInterception [GOT] Gathering of Tanks 4,018
29,145 Rickz0r [GOT] Gathering of Tanks 2,929
29,399 GoldNoob_McMastercard [GOT] Gathering of Tanks 2,887
29,717 Deurmat [GOT] Gathering of Tanks 2,837
38,961 Kepro_ [GOT] Gathering of Tanks 1,606
39,024 sj0nn13 [GOT] Gathering of Tanks 1,594
41,467 EvilDarkNL [GOT] Gathering of Tanks 1,338
43,603 Peregrineus [GOT] Gathering of Tanks 1,188
45,044 Ramasha [GOT] Gathering of Tanks 1,099
45,046 YvesDeVoske [GOT] Gathering of Tanks 1,099
47,094 sneakyeye [GOT] Gathering of Tanks 976
47,951 Ilikebananas [GOT] Gathering of Tanks 922
60,065 belgareth [GOT] Gathering of Tanks 177
60,078 AppieHeijn [GOT] Gathering of Tanks 177
62,151 jeffert6 [GOT] Gathering of Tanks 145
64,673 Major_Elise [GOT] Gathering of Tanks 111

Dus voorlopig 6 al in de top 11000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Soms heb je van die potten waarin alles lukt, zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ehh5Uigm8PDw2HDkjY1uW1UO/full.jpg

En soms heb je van die potten waarin alles lukt en je toch verliest...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lNpTRCa6hQkxnhnaSBH6mjFW/full.jpg

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Die laatste is wel zuur inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:22:
[...]

Rush tactieken FTW!

Nee, maar dat is ook niet te verwachten als je nog geen enkele battle hebt gespeeld (of heb kunnen spelen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Inrage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:44:
[...]

Die Caravan vond ik nu niet echt een toptank... enkel de turret armour is goed, maar hogere tiers knallen er zo door, je bent ook niet zo snel, je hull is super zwak en je bent relatief groot en dus moeilijk om te verbergen. Ook geen ideale pee-ka-boo tank door je zwakke armour en lage alpha. IS3, T32, 110, ... allemaal betere T8 Heavies imo (enkel de Tiger 2 vind ik nog slechter, maar die lag me gewoon niet of gaf me echt debiele MM).

Maaaaar, je gaat nu naar de Conqueror! Stop er zowiezo je beste crew in. Liefst met BIA, dan wordt het echt een beest. Supergoede ROF nu wel met genoeg alpha, en die gun is so accuraat en aimt zo snel!!! daar ga je echt plezier aan beleven. Tis nog wel een serieuze grind naar de topgun. Mssn toch wat free xp tegenaangooien. 'k heb er ook mijn hoogste damage game ooit in denk ik (9.6k ofzoiets) De grote drawback is... vanaf dat je denkt dat je in een heavy tank zit en de frontlinie opzoekt ga je snel merken dat je armour echt niks voorstelt, zelfs de turret bounced enkel met wat geluk. Pushen om je team te carrien is ook erg lastig (iets wat in een E75 bijvoorbeeld wel perfect mogelijk is). Dus altijd 2de lijn spelen en pas als de game al wat onderweg is dan kan je je HP gebruiken om iets te forceren. Soms is het dan ook niet erg om 1 hit te pakken want door je ROF kan jij meestal 2 hits uitdelen. Aimen voor weakspots is ook geen probleem in deze tank.

Leuke bonus voor de topgun, neem 5 HESH shells mee! avg550 damage op de veel voorkomende Borsig, WT, WT100... altijd leuk :) Zelfs in de achterkant van andere tanks kan het nog wel werken maar dan is het minder betrouwbaar. Goldshells heb je bijna niet nodig in deze tank, kan dus gerust premium consumables meenemen en toch bijna altijd winst draaien.

Het is mijn favoriete tank maar ik moet er van wegblijven als ik minder speel, want dan wil ik compenseren door te pushen en dat werkt niet in deze tank. Zowiezo ga je nooit terug naar de Caravan als je deze in je garage hebt.
Dat klink wel goed. Moet helaas wel even wachten, ik heb namelijk een chronish credit gebrek :'( Ik heb nog veel tanks unlocked die ik nog moet kopen (o.a. IS-4, AMX 50 120, E-50, Leo Pta, Foch, Pershing, Rhm Borsig, FV207, Lor 155 50, A-43, etc.), maar de Conq. staat zeker hoog op de prioriteitenlijst. Zal de Rhm Borsig na de 9.5 nerf nog wel de moeite waard zijn om aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
blonderulez schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:06:
[...]

Dat klink wel goed. Moet helaas wel even wachten, ik heb namelijk een chronish credit gebrek :'( Ik heb nog veel tanks unlocked die ik nog moet kopen (o.a. IS-4, AMX 50 120, E-50, Leo Pta, Foch, Pershing, Rhm Borsig, FV207, Lor 155 50, A-43, etc.), maar de Conq. staat zeker hoog op de prioriteitenlijst. Zal de Rhm Borsig na de 9.5 nerf nog wel de moeite waard zijn om aan te schaffen?
Welke TD nog wel? Je zal veel afhankelijker zijn van andere tanks. Heb nu bijna de St Emil en vraag me af, of ik door de aankomende nerf wel verder moet grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

blonderulez schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:06:
[...]

Dat klink wel goed. Moet helaas wel even wachten, ik heb namelijk een chronish credit gebrek
Ik heb het zelfde probleem,

kan op dit moment de AMX 13 75 kopen, de comet, de is-3, de t150, de m44/m43 en de isu-152.
maar hebt atm 700k credits.
op welke manier kan je het snelste creditsgrinden?
heb niet echt behoefte om prems te kopen en heb een TOG II

Gevoelsmatig haal ik met mijn IS/SU152 meer credits binnen dan bv de lagere tiers....

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Als je de TOG goed speelt, stroomt de boel wel lekker binnen. Zelf vind ik tier 6 en tier 7 leuk verdienen als je goede potjes hebt, maar zeker bij T7 moet je letten op je ammokosten. De IS is lekker prijzig met 1k per 122mm schot. Met de Idiot verdien je meer netto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

De TOG? neejoh, T34 en IS6. En de bat chat als je die hebt en goed kan bespelen heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Bigsexy3 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:26:
De TOG? neejoh, T34 en IS6. En de bat chat als je die hebt en goed kan bespelen heb ik gehoord.
Als ik credits nodig heb doe ik afwisselend Type 59 en FCM 50t spelen :)
- Type 59 omdat de credits dan letterlijk binnen stromen, zelfs met +/- 50% Premium Ammo schieten op high tier targets maak je nog makkelijk 30-60K winst, zonder prem ammo gem. 60-100k
- FCM 50t omdat die DPM ziek is, en meer damage = meer credits. Verder lekker mobiel en heerlijk accurate gun

Overigens kun je idd ook T34, IS6 of JT8.8 spelen, die verdienen ook veel credits mits je spaarzaam met je Premium Ammo omgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bigsexy3 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:26:
Ja, maar, die heeft ie niet :P Als de TOG je enige premium is, is dat een leuke creditgrinder.

Met mijn KV-5 is het opzich ook wel leuk verdienen, al is het wel wat moeilijker door de lage pen als je in een T9 potje zit. SU-122-44 en Manther zijn ook leuke geldprintertjes.

Al lijkt een IS-6 of 112 mij ook wel leuk om ooit eens te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:28:
[...]

Als ik credits nodig heb doe ik afwisselend Type 59 en FCM 50t spelen :)
- Type 59 omdat de credits dan letterlijk binnen stromen, zelfs met +/- 50% Premium Ammo schieten op high tier targets maak je nog makkelijk 30-60K winst, zonder prem ammo gem. 60-100k
- FCM 50t omdat die DPM ziek is, en meer damage = meer credits. Verder lekker mobiel en heerlijk accurate gun

Overigens kun je idd ook T34, IS6 of JT8.8 spelen, die verdienen ook veel credits mits je spaarzaam met je Premium Ammo omgaat :)
Dat van premium ammo is waar inderdaad. Maar de type heeft niet iedereen, ik helaas ook niet. Kan wel aan een account komen met 1 erop maar heb geen zin om er voor te betalen. Dus de T34 en de IS6 doen het voor mij perfect. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Su-122-44 is ook lekker voor credits te grinden, je hebt vaak best een gunstige matchmaking. Tevens de gun die erop ligt :p... Om de 6-7 seconde pomp je 390hp average eruit en dat doet flink wat auw.

Hij is best mobiel en kan dus makkelijk gebruikt worden om in een flank aan te vallen, combineer dit met de awesome vuurkracht van dat ding en je hebt zo dikke games en veel credits ermee.

Een keer moest ik eten en toen had ik nog 0 damage, 3 minuten later was de battle gewonnen met 3,5k damage en 5 kills ;) vol yolo gegaan ermee dat had de vijand niet verwacht.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:58:
Soms heb je van die potten waarin alles lukt, zoals deze:
[afbeelding]

En soms heb je van die potten waarin alles lukt en je toch verliest...
[afbeelding]

:(
Why u haz more Germans tanks than me? :o
Oke, die van mij zijn hogere tier maar toch. Hier moet wat aan gedaan worden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Kepro schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:14:
[...]

Welke TD nog wel? Je zal veel afhankelijker zijn van andere tanks. Heb nu bijna de St Emil en vraag me af, of ik door de aankomende nerf wel verder moet grinden.
Dat is zo, maar ik vraag me juist af of de zogenaamde glass-canons hier niet het meeste onder gaan lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:25:
[...]

Why u haz more Germans tanks than me? :o
Oke, die van mij zijn hogere tier maar toch. Hier moet wat aan gedaan worden. :Y)
Ik wilde de Pz4 en de StugIII terugkopen, maar met de patch kwamen er toen ineens 5 varianten uit... die heb ik toen allemaal maar gekocht. :)

edit:
Ze hebben mijn Hellcat echt keihard dood generfd... ;w

Wat een dramabak is dat geworden zeg.

[ Voor 12% gewijzigd door Edmin op 21-11-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/enfT54oEYnlVAL2FRF9uWAMO/full.jpg

Kijk dit is hoe je je eerste Tier 10 tank unlocked. 8)

Nu nog vijf miljoen credits. De E-100 kan mij niet zoveel schelen, de E-50M daarentegen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Dit oppeppertje kan ik wel gebruiken door het steeds falen met de T-54

Overwinning!
Gevecht: Abdij
Voertuig: E 50 Ausf. M
Ervaring ontvangen: 3.696
Credits ontvangen: 94.798
Gevechtsprestaties: Zwaar Kaliber, Meesterschutter, Meesterschaps badge: "Tank Aas"

Repairs: -23 600
Ammunition: -26 400
Total: 44 798 WN8: 9 683 (100)

http://wotreplays.com/site/1354909#abbey-kepro-e-50_ausf_m

[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 21-11-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Kepro schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:26:
Dit oppeppertje kan ik wel gebruiken door het steeds falen met de T-54

Gevechtsprestaties: Meesterschaps badge: "Tank Aas"
Haha gaat 'ie weer hoor _/-\o_ ik zie Mr_Size alweer groen van jaloezie achter zijn laptop zitten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:13
Omdat ik de isu-152 wil hebben ben ik nu bij de su-85b, maar kan de su-85 kopen, maar heb geen idee welke gun ik ervoor moet nemen. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik vind de 122mm derp wel leuk erop, en de beste 85mm is ook erg intressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Aan die master badges Ace kan ik echt geen touw aan vast knopen. Tijdje geleden in m'n lorraine 40t een (naar mijn mening) goede game gespeelt en 7.2K dmg gedaan (7 kills). Geen ace tanker. Gister op met mijn 704 een (naar mijn mening) 'standaard' game gedaan waarbij ik tot mijn verrassing 6.3K dmg (2 of 3 kills) had gedaan, en een ace tanker gehaald. In beide situaties was ik verbaasd, de lorraine omdat ik geen ace had en de 704 dat ik wel een ace had.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
blonderulez schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:14:
Aan die master badges Ace kan ik echt geen touw aan vast knopen. Tijdje geleden in m'n lorraine 40t een (naar mijn mening) goede game gespeelt en 7.2K dmg gedaan (7 kills). Geen ace tanker. Gister op met mijn 704 een (naar mijn mening) 'standaard' game gedaan waarbij ik tot mijn verrassing 6.3K dmg (2 of 3 kills) had gedaan, en een ace tanker gehaald. In beide situaties was ik verbaasd, de lorraine omdat ik geen ace had en de 704 dat ik wel een ace had.....
Het gaat bij een Ace Tanker ook niet om de hoeveelheid schade je doet, of de hoeveelheid kills. Het gaat over hoeveel experience je daarmee in de wacht sleept, en dus eigenlijk over de manier waarop je die schade doet en de kills maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:41:
Haha gaat 'ie weer hoor _/-\o_ ik zie Mr_Size alweer groen van jaloezie achter zijn laptop zitten O+
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU -O- Heb de 6K ook al een paar keer aangetikt in de E50m, maar nooit genoeg xp voor de ace..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

:) De 50m is nu weer populairder geworden dan pakweg een jaar geleden. Ik haalde mijn ace er makkelijk op. Denk niet dat ik 5k heb moeten aantikken.
Ik kom lichtelijk gestoord van de ace te jagen in mijn Ru 251. Daar heb ik ook al de 5k aangetikt en nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Joindry schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:02:
:) De 50m is nu weer populairder geworden dan pakweg een jaar geleden. Ik haalde mijn ace er makkelijk op. Denk niet dat ik 5k heb moeten aantikken.
Ik kom lichtelijk gestoord van de ace te jagen in mijn Ru 251. Daar heb ik ook al de 5k aangetikt en nog niks.
Het gaat (paar posts hieboven ook al genoemd) niet om schade, maar om XP!

Daarnaast moet je het beter doen dan een % battles, niet een absoluut aantal. Het aantal mensen dat een tank speelt zal geen invloed hebben. Tegenover elke goede battle die wordt gespeeld, staan veel meer slechte battles. Hooguit een verschuiving in het aantal goede spelers t.o.v. het aantal slechte spelers gaat het percentage veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
AWESOME.

[ Voor 5% gewijzigd door p0st op 21-11-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Wie o wie kan mij wat feedback geven over deze game? Heb het idee lang niet het maximale eruit te hebben gehaald, zeker halverwege de game met een paar imo onnodige bounces en een tk. ;(

http://wotreplays.com/site/1356522#redshire-mrj-is-3

PS: Mijn tk slachtoffer bleef de rest vd game boos om mij daarna alsnog via prive chat de huid vol te schelden. Althans, dat denk ik, begrijp helaas geen Frans. :')

Heb wel een leuk grapje gemaakt, hoop dat hij die begreep;

+ Why do French tanks have rearview mirrors?
- So they can also see the front line of the battlefield!

Badumtss

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyZa
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 11:25
De mod van p0st werkt vanavond niet lekker bij mij, zijn er soms meer die er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MrJ schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:51:
Wie o wie kan mij wat feedback geven over deze game? Heb het idee lang niet het maximale eruit te hebben gehaald, zeker halverwege de game met een paar imo onnodige bounces en een tk. ;(

http://wotreplays.com/site/1356522#redshire-mrj-is-3
Tja waar zal ik eens beginnen.
Ten eerste very stonk IS3 is very stronk. In een niet Russische tank had je bijna elk schot gemist dat je in deze game afschoot. Leg correct aan. Dat geeft je ook tijd om te zien waarop je mikt zodat je niet teamgenoot opblaast.

Verder leer weakspots. Je schiet gewoon slecht in deze game. De Tiger II is een vrij belabberde "heavy" maar hoe jij schiet is zelfs de Tiger II nog zwaar gepantserd. De Tiger II was stock dus je kan dwars door de koepel heen schieten. Dat kan overgens ook met gemak met de iets minder waardeloze koepel. Het schot met de extreme angle was kansloos. Verder leg je een keer aan waarna de Tiger II naar achteren rijd en dan stop je met mikken en schiet je blind toen de Tiger II wer verscheen wat zelfs een IS3 niet gaat raken. Blijf gewoon mikken op die hoek en schiet als de Tiger II weer komt. Dan is bij de Tiger II de machinegeweer opening geen zwakke plek. Zeker hoe je erop schoot verbaast het mij niks dat die afketst. Mik gewoon op de onderplaat. Dan sloop je ook nog magisch de motor van de tank.

Ik zeg het opzettelijk een beetje scherp omdat dit gewoon niet goed was. Van wat je liet zien ben je ruimschoots beloont in damage, credits en XP. Iets dat je alleen op een Russische tank zal kunnen doen.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-11-2014 01:56 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.