![]()
|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Back in black
Topicstarter![]()
|
Interessant, benieuwd hoe dat gaat lopen!wsLy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:36:
Voor de mensen die ESL 7v7 spelen..
http://www.esl.eu/eu/wot/news/250325/
Goodbye sweet Cunninghampsychoclown schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:45:
Interessant, benieuwd hoe dat gaat lopen!
Dan moet je een DM sturen zoals in de playertable staatEdmin schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:46:
En ik sta nog steeds niet in de playertable
Ik mis nog een linkje naar de releasenotes en AFAIK werken een aantal plaatjes niet?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik las het, shame on you WG!p0st schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:01:
Voor iedereen die nieuw binnenkomt, de nieuwe Tier III premium tank SU-76i is weer uit de store gehaald "for balance reasons, direct orders from Minsk"![]()
Dus hoe OP moet die wel niet zijn geweest?p0st schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:01:
Voor iedereen die nieuw binnenkomt, de nieuwe Tier III premium tank SU-76i is weer uit de store gehaald "for balance reasons, direct orders from Minsk"![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
5e oidGeckoo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:12:
Wat koste hij dan?
"Today is the worst day since yesterday"
Dat kan User ons gaan vertellen, die heeft hem volgens mij als enigeDaniëlWW2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:08:
[...]
Dus hoe OP moet die wel niet zijn geweest?
[ Voor 28% gewijzigd door Bigsexy3 op 06-11-2014 15:37 ]
Lijkt er wel op. Meerdere clanleden waren van plan om hem te kopen maar waren te laat. Ik heb um nog niet gespeeld though. Maar een tier 4 kanon op een tier 3 met max tier 4 matchmaking, hoe kan dat niet OP zijn?Bigsexy3 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:31:
[...]
Dat kan User ons gaan vertellen, die heeft hem volgens mij als enige
Te, denk ik danUser schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:37:
[...]
Lijkt er wel op. Meerdere clanleden waren van plan om hem te kopen maar waren te laat. Ik heb um nog niet gespeeld though. Maar een tier 4 kanon op een tier 3 met max tier 4 matchmaking, hoe kan dat niet OP zijn?
Sowieso met beter dan average stats op t3 spelen is al op. Als ik eerlijk ben lijkt zo'n td'tje op t3 me helemaal niets. Je schiet die gasten in 2 schoten weg, dus lastig om damage te farmen. Ik had liever gezien dat hij ook in t5 kwam. Camonetje, binos en rammer en feesten met dat ding.User schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:37:
[...]
Lijkt er wel op. Meerdere clanleden waren van plan om hem te kopen maar waren te laat. Ik heb um nog niet gespeeld though. Maar een tier 4 kanon op een tier 3 met max tier 4 matchmaking, hoe kan dat niet OP zijn?
[ Voor 30% gewijzigd door Frozen op 06-11-2014 15:57 ]
Enige wat echt beter is aan deze bak is de armour, de meeste autocannons komen er niet door. Voor de rest zijn de stas redelijk vergelijkbaar met de SU-76. Maargoed, je hebt dan ook nog preferential matchmaking.Frozen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:51:
[...]
Sowieso met beter dan average stats op t3 spelen is al op. Als ik eerlijk ben lijkt zo'n td'tje op t3 me helemaal niets. Je schiet die gasten in 2 schoten weg, dus lastig om damage te farmen.
SU-85I.Ik had liever gezien dat hij ook in t5 kwam. Camonetje, binos en rammer en feesten met dat ding.
Anoniem: 517243
Nashorn is absoluut cammonet, rammer en bino.Kepro schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:18:
Nashorn vrijgespeeld. Vraagje, wat voor equipment gebruiken jullie op tank jagers?
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-11-2014 16:30 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SU-85b anyone? Heb die laatst weer teruggekocht en met een goede crew erin is dat echt een beestUser schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:37:
[...]
Geen dank! Blij dat er nog aardig wat mensen gebruik van hebben kunnen maken voordat de actie expired wasAnoniem: 517243 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:11:
p0st nog bedankt voor de tip van de gratis 1000 gold. Heb deze gisteren nog even binnen geharkt.
Wow, nog niet eerder gezien, mooie implementatie. Ik zou alleen niet weten of ik daarmee rekening zou houden in een gevecht zoals je wel doet met iemands WN8 rating.Vorst8 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:00:
Heb er even over gedaan maar het is gelukt, gunmarks in de xvm zichtbaar gemaakt:
[ Voor 6% gewijzigd door Rianata op 06-11-2014 21:07 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
[ Voor 8% gewijzigd door Vorst8 op 06-11-2014 21:10 ]
Ik zou er juist rekening mee houden. Dit is namelijk een stat voor de specifieke tank. Ik let op die dingen en ik zie soms mensen met hopeloze WN8 scores welke een mark of excellence hebben en die tillen vaak hun gewicht in de game. Meer dan je van ze verwacht.Rianata schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:06:
Wow, nog niet eerder gezien, mooie implementatie. Ik zou alleen niet weten of ik daarmee rekening zou houden in een gevecht zoals je wel doet met iemands WN8 rating.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Optie zit blijkbaar al sinds 9.2 in XVM, alleen weet schijnbaar niemand er vanaf. Of niemand interesseert het, dat kan ook.Rianata schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:06:
[...]
Wow, nog niet eerder gezien, mooie implementatie. Ik zou alleen niet weten of ik daarmee rekening zou houden in een gevecht zoals je wel doet met iemands WN8 rating.
Valt op zich best mee, als je de percentielen vergelijkt met de WN8 schaal is het resultaat niet heel erg schokkend.DaniëlWW2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:09:
[...]
Ik zou er juist rekening mee houden. Dit is namelijk een stat voor de specifieke tank. Ik let op die dingen en ik zie soms mensen met hopeloze WN8 scores welke een mark of excellence hebben en die tillen vaak hun gewicht in de game. Meer dan je van ze verwacht.
[ Voor 7% gewijzigd door User op 06-11-2014 22:03 ]
DaniëlWW2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:22:
[...]
Nashorn is absoluut cammonet, rammer en bino.![]()
Sommige TD's zoals de Faaldinand kan je dit alleen beter niet bij doen omdat bijna alles een betere cammorating heeft dan jou TD. Ik had op de Faaldinand GLD, rammer en vents omdat het ding beter werkte als een heel logge en langzame heavy met weinig HP en geen koepel dan als TD.
Ik gebruik ook Overwolf, niets mis mee toch?Rianata schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:06:
[...]
Ik had wel een screenshot verwacht waarin jij in je T67 speelt
<gruwelmodus>Zie ik Overwolf geinstalleerd?</gruwelmodus>
[ Voor 33% gewijzigd door BM op 07-11-2014 07:57 ]
WN8 scores boeien mij niet zo veel. Het kan mij niet zoveel schelen of iemand een WN8 van 3000 of 500 heeft. Mijn interesse is of die nutteloos is in de game waar ik bij hem in het team zit. Natuurlijk kijk ik of mensen terribads zijn of bots en als het even kan rij ik de andere kant op zodat ik later in de game hun f*ck ups kan herstellen omdat de andere flank dood is. Er zitten er alleen vaak genoeg ook spelers bij welke volgens XVM stats zeed goed zijn en die falen net zo erg of nog erger dan een terribad. De reden kan van alles zijn. Verkeerd besluit, de hoek om en geinstakilled door 5 heavies, artillerie, niet genoeg goud...User schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:01:
Valt op zich best mee, als je de percentielen vergelijkt met de WN8 schaal is het resultaat niet heel erg schokkend.
1 Mark = 65% -> ~1000 WN8, ~50% winrate
2 Marks = 85% -> ~1300 WN8, ~52% winrate
3 Marks = 95% -> 1600 WN8, 54% winrate
Met andere woorden, een beetje capabele speler haalt met gemak een MoE, de 'tomaten' zullen niet plots met 2 of 3 MoE's rondrijden. 3MoE betekend ook niet dat een speler een unicum is.
Edit: Ik weet dat de vergelijking een beetje scheef kan lopen aangezien WN8 niet alleen bepaald wordt door damage, maar globaal zal het wel kloppen.
Told ya.Mr_Size schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:13:
Hmm, Serb vond het toch blijkbaar wat sneu voor mij dat het gisteren zo slecht ging
Wins/Battles: 11 (13) (84.6%)
Efficiency/WN8: 2 404 / 3 733
Wat doe ik anders dan gisteren? Helemaal niets
tl;dr: Het hebben van geen MoE wil nog niet zeggen dat ze falen en het wel hebben van 1/2/3MoE geeft aan dat ze niet/minder hard falen?DaniëlWW2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:26:
[...]
WN8 scores boeien mij niet zo veel. Het kan mij niet zoveel schelen of iemand een WN8 van 3000 of 500 heeft. Mijn interesse is of die nutteloos is in de game waar ik bij hem in het team zit. Natuurlijk kijk ik of mensen terribads zijn of bots en als het even kan rij ik de andere kant op zodat ik later in de game hun f*ck ups kan herstellen omdat de andere flank dood is. Er zitten er alleen vaak genoeg ook spelers bij welke volgens XVM stats zeed goed zijn en die falen net zo erg of nog erger dan een terribad. De reden kan van alles zijn. Verkeerd besluit, de hoek om en geinstakilled door 5 heavies, artillerie, niet genoeg goud...
Die stats zijn en blijven een gemiddelde. Er zullen altijd slechte potjes in zitten en betere. Ik kijk juist ook naar marks omdat deze vaak aangeven dat iemand die tank veel speelt. Je hebt niet zomaar een mark op je tank, het kost tijd en daardoor wordt je beter met je tank. Die vergelijking lijkt mij dan ook meer dan een beetje scheef. Ik heb maar een mark welke op mijn Comet zit. Verder een hele lijst met 50% tot net onder 65% tanks. De reden is heel simpel. Ik speel te veel tanks door elkaar heen. Die mark op de Comet haalde ik omdat ik die in een week uit gegrind heb omdat ik de Centurion wou. Dat dit juist de week was dat t9's en t10's in de aanbieding waren met zeer voorspelbare matchmaking was niet zo slim maar het is wel bewijs dat ik die mark meer dan verdient heb. Nee, weinig gold gebruikt en zeer veel weakspots geschoten. Ondertussen is mijn E-50 al een tijd op 63%. Als ik nu een sessie met 10, misschien 20 games speel dan is die zo 65%+. Ik doe het alleen niet. Volgens die vergelijking zou ik 2 of 3 marks op al mijn tanks moeten hebben. Ik heb ze niet en dat heeft niks te maken met hoe ik speel. Het heeft alles te maken met hoe vaak ik tanks speel. Hoe meer je een tank speelt hoe beter je er in word en dan komen die marks pas.
Een unicum faalt in een paar procent van zijn potjes, iemand met 1MoE faalt in 35% van de potjes of speelt slechter dan 35% van de playerbase. Zit nogal een verschil in.Dus ja, ik let op die marks omdat ze aangeven dat mensen die specifieke tanks kunnen beheersen. Dat zegt meer dan je hoge WN8 waarna je alsnog keihard vaalt.
Daar weet jij alles van...User schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:39:
tl;dr:tl;dr: Deniers gonna deny.
Of hij meer statspadtankjes moet spelen, oh wacht...User schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:39:
[...]
Dat iemand met unicum stats 1 MoE heeft zegt niet dat die unicum faalt. Het is eerder een indicatie dat die persoon waarschijnlijk nog geen 100 potjes op die tank gedaan heeft.
tl;dr: MoE meer gewicht geven dan WN8 slaat nergens op.
tl;dr:tl;dr: Deniers gonna deny.
Erg netjes gedaan! Ik zou winpercentage op de tank kleur, icm wn8 speler en MOE doen. Ik zou hem dus houden zoals hij nu is.Vorst8 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:09:
die van de tegenstander kun je ook zien (mits die gespot is), ik zit nog te twijfel of ik de naam in de kleur hou zoals hij nu is (algemene wn8 kleur) of dat ik die verander naar de wn8 die op de tank zelf is gehaald.
btw, 1 is geel, 2 is oranje, 3 is rood
People as things, that’s where it starts.
[ Voor 3% gewijzigd door RobinHood op 07-11-2014 00:10 ]
Nu nog de dubbele romeinse cijfers uit contour lijst halenVorst8 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:00:
Heb er even over gedaan maar het is gelukt, gunmarks in de xvm zichtbaar gemaakt:
[afbeelding]
Dat is een kwestie van onder settings Show tier (of iets dergelijks) uit te vinken. Heeft niks met XVM te maken, idem dito voor de contour icons, die staan los van xvm.Dweebus schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 02:19:
[...]
Nu nog de dubbele romeinse cijfers uit contour lijst halen
Weet dat het los staat van XVM en de icons zelf. Maar ben er nooit achtergekomen hoe ik ze kon weghalen. Vond het nogal lelijk om custom icons te gebruiken en dan toch nog die tier-nummers er tussendoor te zien, Zal meteen eens checken.wsLy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 04:01:
[...]
Dat is een kwestie van onder settings Show tier (of iets dergelijks) uit te vinken. Heeft niks met XVM te maken, idem dito voor de contour icons, die staan los van xvm.
Ik vind de tier-nummers in de aangepaste icoontjes ook erg slecht leesbaar. De standaard plek van WoT zelf is beter. Begrijp ik dus dat je de tier nummers er evt. uit kan slopen?Dweebus schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 06:01:
[...]
Weet dat het los staat van XVM en de icons zelf. Maar ben er nooit achtergekomen hoe ik ze kon weghalen. Vond het nogal lelijk om custom icons te gebruiken en dan toch nog die tier-nummers er tussendoor te zien, Zal meteen eens checken.
Nice, 1702 XP op een loss is wel bizar hoog zegInrage schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:47:
http://wotreplays.com/site/1307161#self
Tiger I
29 shots
29 hits
24 pens
4612 damage
Spijtig genoeg wel verloren, misschien door te weinig teamplay van mezelf. Tegen zoveel Tier 8 was het zowiezo moeilijk. Wel een spannende pot, op het einde nog one on one 2 arties en 95% van een IS3 solo weggeschoten
Nu weet ik terug waarom de Tiger I nog on mijn garage staat
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 07-11-2014 08:30 ]
Jup, een van mijn favoriete "solo" tanks. Zelfs in losses kun je er nog een fatsoenlijk potje in spelenMr_Size schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:28:
[...]
Nice, 1702 XP op een loss is wel bizar hoog zegOpsturen naar PHJ voor de damage contest! klik Zal wel niet genoeg zijn, maar nooit geschoten is altijd mis.
Gisteren ook weer een potje in de Tiger gedaan. Wat speelt die gun toch lekker. T8 game? Kein problem
Nadat ik mijn T 62-A heb aangeschaft (nog z'n 5 milj. credits grinden) komt de Tiger er ook bij mij. Op naar de E-100.p0st schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:20:
[...]
Jup, een van mijn favoriete "solo" tanks. Zelfs in losses kun je er nog een fatsoenlijk potje in spelen
Je hoort hier meer mensen over, ikzelf ook.. Het niveau lijkt gewoon steeds slechter en slechter te worden.patrickos85 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:52:
Het kan aan mij liggen, maar de potjes die ik gespeeld had, ik had het idee dat het niveau van de spelers een stuk lager is dan paar maanden terug.
Tja, iedere keer denk ik weer: "veel slechter kan het niet worden..." Ik heb het echter telkens mis....wsLy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:59:
[...]
Je hoort hier meer mensen over, ikzelf ook.. Het niveau lijkt gewoon steeds slechter en slechter te worden.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
En iedere keer blijven we ons verbazen hoe mensen zo slecht kunnen zijn... 10k battles en dan nog geen idee hebben hoe het spel in elkaar steekt bijv.GJP80 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:02:
[...]
Tja, iedere keer denk ik weer: "veel slechter kan het niet worden..." Ik heb het echter telkens mis....
WTF van gisteren:wsLy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:06:
[...]
En iedere keer blijven we ons verbazen hoe mensen zo slecht kunnen zijn... 10k battles en dan nog geen idee hebben hoe het spel in elkaar steekt bijv.
Anoniem: 235591
Ik was gisteren een 'noob t57' die alleen maar aan het campen was en zijn te niet hielp... Goh.. Vind je het gek als jullie met 14 man op de rechterflank van swamp zuid basis staan en ik alleen de hele linkerflank verdedig? Echt het hele team zat rechts... Ik links verdedigen wat wel goed lukte.GJP80 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:10:
[...]
WTF van gisteren:
Een platoon van 2 x Maus en 1 x E100 gaat op himmelsdorf de heuvel op om vervolgens als retards te bitchen op de rest van het team omdat we heavystreet niet konden houden....![]()
Ik kon gewoon niet reageren in chat, ik had er geen woorden voor....
Wat ook opvalt is dat veel "slechte" spelers platoonen met "slechte" spelers, het is me nog niet duidelijk hoe je daar van kunt leren....
Dat heb ik gemerkt in een confrontation battle tussen 8 Tiger I's en 8 IS'en. Ze gingen allemaal de stad in en alleen de IS'en kwamen er weer uit. Na 3 minuten ofzo.Anoniem: 235591 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:28:
Ik rijg altijd commentaar met de Tiger 1 dat ik wat achterblijf op de rest. Maar de Tiger is geen brawler, meer een sniper tank als ik me goed ingelezen heb. Zo gebruik ik hem ook en dat bevalt prima. Ga ik te snel naar voren dan ben ik ook zo stuk aangezien ik vaak in potjes terechtkom waar ik in de middenmoot zit met de Tiger 1.
Mensen schelden ook wel veel als het ze niet naar de zin gaat. Vaak zijn het mensen die als eerste stuk gaan en dan ligt het vaak aan een ander.
Ik platoon voor de gezelligheid met een vriend. Ja, dat is een noob (net als ik) waar ik niets van leer. Maar het is een stuk gezelliger.GJP80 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:10:
[...]
Wat ook opvalt is dat veel "slechte" spelers platoonen met "slechte" spelers, het is me nog niet duidelijk hoe je daar van kunt leren....
[ Voor 9% gewijzigd door Gaius op 07-11-2014 11:05 ]
Heel herkenbaar, gefrustreerde lemmings die gaan schelden omdat ze weer eens zeer weining hebben bijgedragen. Speel nu veel met de Leo PTA, een papieren tank waarbij je in het begin van de match zorgt dat je niet te veel damage oploopt, maar krijg toch regelmatig een n00b naar m'n hoofd terwijl ik toch meestal in de top van (spotting) damage/ xp sta.wsLy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:32:
[...]
Ik was gisteren een 'noob t57' die alleen maar aan het campen was en zijn te niet hielp... Goh.. Vind je het gek als jullie met 14 man op de rechterflank van swamp zuid basis staan en ik alleen de hele linkerflank verdedig? Echt het hele team zat rechts... Ik links verdedigen wat wel goed lukte.
Oh het was ook mijn schuld dat hij doodging in open veld..
Platoons kunnen zowel een grote negatieve of positieve impact hebben. Heb gisteren een paar keer gehad, dat een platoon het niet zag zitten op een flank en er tussen uit sneaked (Ja, ik werk nog aan my situational awareness), waardoor de flank overlopen wordt en de battle eigenlijk al verloren is.GJP80 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:04:
Een platoon is inderdaad gezellig, maar ik zie heel vaak platoons van 3 slechte spelers die door gebrek aan inzicht/kennis/hersenactiviteit als eerste hopeloos en totaal kansloos dood gaan. Dat is nog tot daar aan toe, ware het niet dat ze vervolgens de rest van het team uitmaken voor van alles en nog wat om die de schuld in de schoenen te schuiven van hun falen. Dan heb ik echt zoiets van WUT??!
Shuttle st20g5
Damn jij gaat hard zegKepro schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:25:
T-44 vrijgespeeld en meteen maar gekocht nu de korting er nog is.
Met zulke heerlijke potjes gaat het hardMr_Size schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:31:
[...]
Damn jij gaat hard zegDe T-44 is stock helaas vrij pijnlijk, aangezien je WEER met die T-34-85 gun zit opgescheept die op T8, 9 en 10 toch wel echt tekort komt. Helaas moet je eerst tracks researchen, dan de turret en dan kan je pas een betere gun installeren. Helaas is dat nog niet de topgun, dat is de LB-1. Pas met die gun wordt de tank echt leuk om te spelen.
Pas ook op voor ammoracks, laat je zijkant zo min mogelijk zien (geldt natuurlijk voor alle tanks).
En natuurlijk speel je de tank met Rammer, Vert. Stab en optics
Specifiek voor de t-44, tegen de klok in andere tanks cirkelen (ammorack zit rechtsvoor).Mr_Size schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:31:
Pas ook op voor ammoracks, laat je zijkant zo min mogelijk zien (geldt natuurlijk voor alle tanks).
Lol die muur van staalKepro schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:50:
2e potje in de T-44 en meteen de M badge behaald.![]()
![]()
![]()
![]()
Overwinning!
Gevecht: Parelrivier
Voertuig: T-44
Ervaring ontvangen: 6.687 (x3 voor de eerste overwinning)
Credits ontvangen: 76.731
Gevechtsprestaties: Muur van Staal, Meesterschutter, Meesterschaps badge: "Tank Aas"
Repairs: -10 084
Ammunition: -14 500
Total: 52 147 WN8: 14 133 (100)
Wow! Da's snel!Kepro schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:50:
![]()
![]()
![]()
Overwinning!
Gevechtsprestaties: Muur van Staal, Meesterschutter, Meesterschaps badge: "Tank Aas"
Hoe de FUCK krijg jij het toch altijd voor elkaar om gelijk een Ace te halen in elke nieuwe tank? Met de E50 flikte je dat al en met de E50M volgens mij ook. Bizar, erg nice, maar bizarKepro schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:50:
![]()
Wow, 6,6K dmg in de T69 in een T10 pot is ook wel errug nice zeg! En zo te zien niet eens full HEAT.wsLy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:23:
Zojuist het potje met mijn hoogste base XP ooit gehad.
1994 base XP
[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 07-11-2014 14:25 ]
Nice coldwsLy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:23:
1994 base XP
De T-44 is ook niet een alledaagse tank dus de bar zal wel iets lager liggen.Mr_Size schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:24:
[...]
Hoe de FUCK krijg jij het toch altijd voor elkaar om gelijk een Ace te halen in elke nieuwe tank? Met de E50 flikte je dat al en met de E50M volgens mij ook. Bizar, erg nice, maar bizar
En ja ik ben een beetje jaloers
[...]
Wow, 6,6K dmg in de T69 in een T10 pot is ook wel errug nice zeg! En zo te zien niet eens full HEAT.
R-E-S-T-E-C-P
Ik heb wel HEAT geschoten, maar sowieso omdat ik 20/20 heb op die tank.Mr_Size schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:24:
[...]
Hoe de FUCK krijg jij het toch altijd voor elkaar om gelijk een Ace te halen in elke nieuwe tank? Met de E50 flikte je dat al en met de E50M volgens mij ook. Bizar, erg nice, maar bizar
[...]
Wow, 6,6K dmg in de T69 in een T10 pot is ook wel errug nice zeg! En zo te zien niet eens full HEAT.
R-E-S-T-E-C-P
Hehe die Kepro rolt als een baas, idd super nice dat je gelijk je M haaltMr_Size schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:24:
[...]
[...]
R-E-S-T-E-C-P
Kepro schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:50:
![]()
![]()
![]()
Overwinning!
Geluk. Van elke tank weet ik wel hoe ik de M badge behaald heb maar hoe ik de M badge op de E-50M heb behaald is mij een raadsel.Mr_Size schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:24:
[...]
[...]
R-E-S-T-E-C-P
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2014 15:08 ]
Zo da's zeker niet verkeerd zeg! Hopelijk kan ik morgen genoeg spelen om XP halen voor die 75K. Zondag en maandag moet dat zeker wel lukken denk ik. Momenteel erg veel credits nodig, dus die 500K komt zeker van pasp0st schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:24:
h0ly cr4p, dat special
http://worldoftanks.eu/en.../44/special-fury-weekend/
Gratis 2 dagen premium, +25% credit income als je 2 duitse/amerikaanse tanks in 1 match killt, en als je 75k XP haalt over het hele weekend (za/zo/ma) dan krijg je 500.000 credits en 15 grote consumables (e.g. nog 150K)!
[ Voor 58% gewijzigd door RobinHood op 07-11-2014 20:51 ]
Heel erg nette pot, ook bedankt voor het uploaden van de replay!wsLy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:23:
1994 base XP
Victory!
Battle: Cliff
Vehicle: T69
Experience received: 8.973 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 81.349
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Mission completed! Reward: Added: Large Repair Kit (x2)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Replay: http://wotreplays.com/site/1308425#cliff-coldzero-t69
E-75 valt best mee met de Tiger II gun. Ik heb wel direct de betere turret unlocked, dat scheelt wel denk ik.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:32:
Dat word een weekendje geen Duitsers.
Verder is die 75.000xp wel een beetje no life modus aan.![]()
Overigens is het nu wel handig dat ik de free xp heb om meteen de T-44 uit te rusten met de LB-1. Ik vertik het simpelweg om nog high tier stock grinds te doen welke je opzadelen met een kanon waar je niks mee kan. Ik heb mijn les na de E-75 wel geleerd.
Ik had niet eens een ophangingequipement dus ik kon eerst de ophanging en toen de koepel gaan unlocken. Nee, er was niks leuks aan...Inrage schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:12:
[...]
E-75 valt best mee met de Tiger II gun. Ik heb wel direct de betere turret unlocked, dat scheelt wel denk ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Vorst8 op 07-11-2014 21:53 ]
Shuttle st20g5
Ziet er goed uit.Vorst8 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:52:
heb de xvm ears nog wat aangepast, zit buiten de gunmarks ook HP bars van de tanks in.
de dubbele romeinse cijfers zijn er ook uit
Deze meneer is een echte vorst!Vorst8 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:52:
heb de xvm ears nog wat aangepast, zit buiten de gunmarks ook HP bars van de tanks in.
de dubbele romeinse cijfers zijn er ook uit
[afbeelding]
Het is iets meer dan een bestandje, het is onderdeel van een xvm config.Fiesta1958 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 01:22:
[...]
Ziet er goed uit.
Is dat bestandje nog ergens vandaan te halen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq