Anoniem: 627285
Leuk om eens een scout replay te zien van je! Mooi hoe het er aanvankelijk op lijkt dat het een matig potje gaat worden, maar dankzij een wellicht ietwat ongebruikelijke route nog een Ace wordt!Mr_Size schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:16:
Woensdag filmdag helaas weer niet kunnen eren, maar ik heb wel een leuke T71 replay voor jullie
Dat is goed om te horen, welcome back! Ik was toch wel enigszins verbaasd hoe gemakkelijk een T28 Prot. met de stock gun door je heen komt. Maar het moet wel heerlijk zijn om elke 6 sec. een 400 dmg shell in iemand te pompenpsychoclown schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:48:
Ik ben weer begonnen met recorden, dus lesgeau met de eerste:
Tenslotte kwam ik vanmorgen bij aankomst in de garage dit bericht tegen:

In 3 weken heeft mijn broer een tier 10 tank weten te grinden (kostte 500 battles). Kom ik aan met mijn paar tier 6 tanks na 1700 battles... Alleen jammer dat ‘ie er halverwege pas achter kwam dat het geen echte premium tank is (ook geen limited MM). Ach ja, het is een leuk hebbeding en het kan mooi dienen als een crewtrainer zodra ik een iets betere crew heb en geld voor equipment
Gefeliciteerd met je nieuwe tank. Ik wacht er ook op. Ik denk alleen dat mijn recruit niet zo snel gaat. Maar geduldig afwachtenAnoniem: 627285 schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:56:
[...]
Leuk om eens een scout replay te zien van je! Mooi hoe het er aanvankelijk op lijkt dat het een matig potje gaat worden, maar dankzij een wellicht ietwat ongebruikelijke route nog een Ace wordt!
[...]
Dat is goed om te horen, welcome back! Ik was toch wel enigszins verbaasd hoe gemakkelijk een T28 Prot. met de stock gun door je heen komt. Maar het moet wel heerlijk zijn om elke 6 sec. een 400 dmg shell in iemand te pompen
Tenslotte kwam ik vanmorgen bij aankomst in de garage dit bericht tegen:
[afbeelding]
In 3 weken heeft mijn broer een tier 10 tank weten te grinden (kostte 500 battles). Kom ik aan met mijn paar tier 6 tanks na 1700 battles... Alleen jammer dat ‘ie er halverwege pas achter kwam dat het geen echte premium tank is (ook geen limited MM). Ach ja, het is een leuk hebbeding en het kan mooi dienen als een crewtrainer zodra ik een iets betere crew heb en geld voor equipment
Ja daar was ik ook verbaasd over maar is niet de eerste keer dat ik probeer te brawlen met de Tortoise en erachter kom dat iedereen mij penned alsof ik een Franse tank ben. De gun is in ieder geval erg fijnAnoniem: 627285 schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:56:
[...]
Dat is goed om te horen, welcome back! Ik was toch wel enigszins verbaasd hoe gemakkelijk een T28 Prot. met de stock gun door je heen komt. Maar het moet wel heerlijk zijn om elke 6 sec. een 400 dmg shell in iemand te pompen
Gratz!In 3 weken heeft mijn broer een tier 10 tank weten te grinden (kostte 500 battles). Kom ik aan met mijn paar tier 6 tanks na 1700 battles... Alleen jammer dat ‘ie er halverwege pas achter kwam dat het geen echte premium tank is (ook geen limited MM). Ach ja, het is een leuk hebbeding en het kan mooi dienen als een crewtrainer zodra ik een iets betere crew heb en geld voor equipment
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Mogelijk wel of geen premium account en het samenspelen met de recruit zelf wat een bonus van 1,5 keer de xp tot 3 keer de xp geeft?User schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:29:
Mijn 'recruit' zit na 500 potjes op tier 7. Ik weet niet wat de gemiddelde XP van je broer is, maar 2000 XP per pot lijkt me een beetje sterk.
Nice crew!User schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:08:
Zo, mijn collectie Panthers is ook weer compleet.
[afbeelding]
Helaas is die tank zo traag dat je meestal overal te laat komt om damage te kunnen doen. En o wee als je op een open map zit. Arty eet je zo op... Grote trage cabrio tank: check! Enige goede is dat de hull en turrent redelijk bouncy zijn (mits geluk zo lijkt het). Meer dan dagelijks de dubbel proberen halen doe ik er niet mee, kwestie van het spel leuk te blijven vinden. Nu moet ik er wel de normale T28 nog mee grinden want ik wil de E3 en niet de E4, uch...Anoniem: 627285 schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:56:
Ik was toch wel enigszins verbaasd hoe gemakkelijk een T28 Prot. met de stock gun door je heen komt. Maar het moet wel heerlijk zijn om elke 6 sec. een 400 dmg shell in iemand te pompen
[ Voor 62% gewijzigd door Inrage op 22-12-2014 15:54 ]
Zal zijn E-50M crew wel zijn denk ik zo.
Zit zelf rond de 60% van de 5e skill, gaat vrij langzaam
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Speel de T95 dan maar nietInrage schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:47:
[...]
Helaas is die tank zo traag dat je meestal overal te laat komt om damage te kunnen doen. En o wee als je op een open map zit. Arty eet je zo op... Grote trage cabrio tank: check! Enige goede is dat de hull en turrent redelijk bouncy zijn (mits geluk zo lijkt het). Meer dan dagelijks de dubbel proberen halen doe ik er niet mee, kwestie van het spel leuk te blijven vinden. Nu moet ik er wel de normale T28 nog mee grinden want ik wil de E3 en niet de E4, uch...

Wel heerlijke armor natuurlijk, en traverse valt me nog niet tegen met de Clutch Breaking skill op 100%
Zelfs met de 2e gun is het prima te doen, alleen als Arty op je focust moet je ff weg kruipen achter een steen/hoekje/gebouw
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Steen? Je bedoeld een berg zekerp0st schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:28:
[...]
Speel de T95 dan maar nietman man man wat een traag fort is dat! Staat je straks nog te wachten
![]()
Wel heerlijke armor natuurlijk, en traverse valt me nog niet tegen met de Clutch Breaking skill op 100%
Zelfs met de 2e gun is het prima te doen, alleen als Arty op je focust moet je ff weg kruipen achter een steen/hoekje/gebouw

Correct.Zertaxka schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:03:
[...]
Zal zijn E-50M crew wel zijn denk ik zo.
Zit zelf rond de 60% van de 5e skill, gaat vrij langzaam
Ik moet zeggen, met die premium crew XP bonus gaat het op zich nog wel redelijk.
Also, Ace tanker in m'n 6de potje.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Dit is de reden waarom het kopen van T7/T8 premium tanks aan banden gelegd moet worden... Dus bijv. 1k battles gespeeld hebben en dan kun je een kopen, of al een t7 of 8 hebben.
Battle was 1 minuut bezig en hij was al dood...

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 22-12-2014 17:55 ]
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Dat is gewoon knap.wsLy schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:55:
Zojuist met GJP een zeer speciale speler tegengekomen...
Dit is de reden waarom het kopen van T7/T8 premium tanks aan banden gelegd moet worden... Dus bijv. 1k battles gespeeld hebben en dan kun je een kopen, of al een t7 of 8 hebben.
[afbeelding]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat WG dat gaat doen op dezelfde dag als dat ze (player based) skilled MM gaan invoerenwsLy schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:55:
[afbeelding]
Hopelijk leef ik tegen die tijd nogJ0rn schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:10:
[...]
Ik denk dat WG dat gaat doen op dezelfde dag als dat ze (player based) skilled MM gaan invoeren
Anoniem: 627285
Oké, ik heb ietwat overdreven, 584 potjes waren hetUser schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:29:
Mijn 'recruit' zit na 500 potjes op tier 7. Ik weet niet wat de gemiddelde XP van je broer is, maar 2000 XP per pot lijkt me een beetje sterk.
Onze strategie was om de eerste week, en dan met name de eerste dag, veel te platoonen. Destijds was de Churchill III halve prijs en die heeft hij gekocht. Wellicht dat ik dat ding ook nog eens ooit koop, want daar verdien je belachelijk veel XP mee. Tot tier 6 is toen vrije XP gebruikt en vanaf dat moment heeft 'ie alleen gespeeld.
Maar het WoT-talent is wel oneerlijk verdeeld in de familie ja: in XVM is hij blauw en ik moet het doen met oranje. Maar ik ga mijn best doen dat te veranderen

Dat soort mensen kom je elke keer tegen..wsLy schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:55:
[afbeelding]
Ook van die laagontwikkelden die naar een tier 10 racen om vervolgens te denken dat ze god-mode aan hebben staan ofzo. Je zou verwachten dat ze toch enige progressie boeken. Maar ze zorgen alleen voor ergernis
"Vroeger" had je veel minder van dat soort figuren op internet.
Gebruik de ProMod modpack, deze is ook up to date.Bigsexy3 schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:35:
Iemand toevallig al een werkend modpack weten te bemachtigen? Ik ben namelijk van het uitkiezen en installeren. Dat zelf in elkaar flansen is niet echt voor mij weggelegd
Whatever.
Mocht je willen.
Ik geloof er eigenlijk ook niet zo in skillbased matchmaking. Het zou beter zijn als mensen een game verplicht fatsoenlijk aangeleerd krijgen. Gewoon een lange tutorial welke je niet kan overslaan en een verplichte proef aan het einde, anders mag je niet spelen. Dat zou al heel wat schelen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk niet dat deze tank en ik vriendjes gaan worden. Het kanon is te onnauwkeurig om er iets mee te kunnen en de tank is als boter. Oh well, snel door naar de IS dan maar.Bertvdk schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:53:
[...]
Ik zou je dan ook willen aanraden om deze tank niet in de fronlinie te gebruiken, maar te gebruiken als supporttank of sniper.
Equip daarvoor het 100 mm kannon, wat een erg goede arp heeft, (IS-3 frontaal pennen met Stalin shells) en een fatsoenlijke reload van ~6 seconden.
Net trouwens 4 arty aan beide kanten. Ik dacht dat dat was gecapped op 3 per kant?
Als je de 100 mm van de KV-85 te onnauwkeurig vind, zou ik nog even wachten met de ISGaius schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:42:
[...]
Ik denk niet dat deze tank en ik vriendjes gaan worden. Het kanon is te onnauwkeurig om er iets mee te kunnen en de tank is als boter. Oh well, snel door naar de IS dan maar.
Net trouwens 4 arty aan beide kanten. Ik dacht dat dat was gecapped op 3 per kant?
Stronk russian accuracy....
Arty is gecapped op 5 per kant. Wacht maar tot je tier X battles krijgt met 5 v 5 arty.
De IS is best een fijne tank eigenlijk.themaxter schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:58:
[...]
Als je de 100 mm van de KV-85 te onnauwkeurig vind, zou ik nog even wachten met de IS![]()
Arty is gecapped op 5 per kant. Wacht maar tot je tier X battles krijgt met 5 v 5 arty.
Als top tier heb je niet veel te vrezen. Alhoewel een T29 nog wel eens lastig kan zijn. Vrijwel al het andere vormt weinig gevaar als je rustig nadenkt.
Als je low tier bent moet je echt gewoon spelen als support tank. Je eigen top tiers als aas gebruiken
Thanks! Jij bent zelf ook niet echt actief op YT meer of wel?pkregting schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:36:
Van wat ik kan zien op de tournament+ account is die Pant 8.8 beter dan de reguliere PanterIIGoed om te zien dat je weer aan het youtuben bent kyozu. Zelf neem ik een break met de kerst, vrijdag is het weer streamfeest
Thumbnails ga ik tijdens de kerstdagen even in elkaar zetten.
http://wotreplays.com/site/1449280#self
4.9k damage, laatste schot op een ~130 HP IS-3...
*crit*
Einde potje.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-
Danku dankuInrage schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:38:
p0st z'n modpack is terug geupdate!!! whoop whoop best modpack in tha world!!!
Release Notes v2
- Updated to a new XVM Nightly build
- Fixed the Reload Timer (or at least attempted to fix it)
- From v1: Added Battle Assistant "Arty POV" Mod (Press Middle Mouse or "G" to enable in Strategic View)
Meer Info: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/381061-/
Direct Download: http://p0st.nl/mods/0.9.5_p0st_m0ds_v2.zip
[ Voor 42% gewijzigd door p0st op 22-12-2014 23:44 ]
Wat kan ik hiervan verwachten? Zelfde fps op medium settings? Of is high settings op 35fps mogelijk?
Ik wacht op een sale of een buff die er toch niet komt because German.
Het is het gewoon net niet nu.

Ik heb gisteren de nieuwe xvm gedownload (de nightly release) en gewoon hun standaard config gebruikt. Tot dusver geen problemen gehad met de minimap.Astratuner schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:18:
Mijn minimap mod werkt nu enkel in de zuid-west richting lol, wanneer ik bij de vijandelijke basis aankom zie ik mijn max draw range vierkant niet meer om de map?
Ik had eerst een nightly van 14:00 en later een van 21:00 en zag dat er idd wat minimap changes inzaten. Ff w88 op een stable releasewsLy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 04:02:
[...]
Ik heb gisteren de nieuwe xvm gedownload (de nightly release) en gewoon hun standaard config gebruikt. Tot dusver geen problemen gehad met de minimap.
Part 1: http://forum.worldoftanks...s-end-the-misinformation/
Part 2: http://forum.worldoftanks...g-w-science-gld-vs-vents/
TL/DR: Equip ALTIJD een Vertical Stabilizer indien mogelijk!
Ik heb geen problemen met onnauwkeurige guns an sich. Ik heb problemen met tanks die zichzelf van een duidelijk doel ontdoen. De KV-85 lijkt van boterstaal (dus niet brawlen) maar heeft een onnauwkeurige gun (dus niet snipen). Dat vind ik lastig.themaxter schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:58:
[...]
Als je de 100 mm van de KV-85 te onnauwkeurig vind, zou ik nog even wachten met de IS![]()
Gister was de beste pot van de avond wederom in de VK 3601 H met de Waffe 0725. Trok m'n brakke sessie (16 battles nodig gehad voor die 25g

5 arty per kant.

Ik vind het wel een ontzettend coole tank om te zien. Is dat een goede reden om dat ding te kopen?
Anyay vanavond beter
Haha, nou sluit me helemaal bij je aan.Inrage schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:51:
Note to self: "Mag niet meer spelen op patchday!!!" Dat gaat altijd mis. Goeie start genomen met 2 maal Ace tanker op rij (voor de eerste keer ook in een arty) en alle volgende potjes was ik dood in de eerste 5 minuten, full TILT!!! Lekker voor stats, zeker als het meer dan 50 potjes duurt voor ik door heb dat ik echt kak aan het spelen ben. Dju tochOok leuk als je in platoon speelt en merkt dat het steeds jouw schuld is dat we verliezen, extra vervelend!
Anyay vanavond beter
Sinds gister weer eens een een negatieve WN8 behaald, aldus onze vrienden van noobmeter.
Veel faalpotjes met kinderen die nu vakantie hebben en met de tank van papa aan het spelen zijn
Zucht........
Vanavond eens de Modpack van p0st uitprobereb, ben benieuwd
Edit: Wat is de aanbieding van vandaag? Kan hier op stage niet op de website van WG

[ Voor 4% gewijzigd door Bertvdk op 23-12-2014 09:11 ]
€ 29.99Bertvdk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:11:
[...]
Edit: Wat is de aanbieding van vandaag? Kan hier op stage niet op de website van WG
This package contains:
105 LeFH18B2, French tier V Self-Propelled Gun - bonus;
slot in World of Tanks - bonus;
5 750 gold;
30 days of premium account.
was van gisteren
[ Voor 3% gewijzigd door Geckoo op 23-12-2014 09:20 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Die is nog van gister. Iets voor 10 uur komt de nieuwe.Geckoo schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:14:
[...]
€ 29.99
This package contains:
105 LeFH18B2, French tier V Self-Propelled Gun - bonus;
slot in World of Tanks - bonus;
5 750 gold;
30 days of premium account.
De Tiger is mijn favoriete tank! Meeste potten in gespeeld. Heer-lij-ke gun.Gaius schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:40:
[...]
Ik ben benieuwd wat ik straks van de Tiger vind. Ook van pakjes gemaakt, maar wel een fatsoenlijke gun begrijp ik.
Dat was voor mij een instabuyIk vind het wel een ontzettend coole tank om te zien. Is dat een goede reden om dat ding te kopen?
Ben benieuwd of je 't wat vindt!Bertvdk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:11:
[...]
Haha, nou sluit me helemaal bij je aan.
Sinds gister weer eens een een negatieve WN8 behaald, aldus onze vrienden van noobmeter.
Veel faalpotjes met kinderen die nu vakantie hebben en met de tank van papa aan het spelen zijn
Zucht........
Vanavond eens de Modpack van p0st uitprobereb, ben benieuwd
En ik kan iedereen de aanbieding van gisteren aanbevelen
Eerste potje in die LeFH, 6 kills

Nee, fout!
• Type 62, Chinese Tier VII light tank;
• slot in World of Tanks;
• 4 500 gold;
• 30 days of premium.
Voor slechts €42,70
Dank voor je reactie.themaxter schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:13:
Dat het laatste wel mogelijk moet zijn denk ik. Zelf heb ik een i7 2,3 ggz met GT 650M in mijn laptop (macbook pro) en ik draai op 1440 × 900 rond de 45 fps op voornamelijk high settings.
Dan gaat dat al een grote stap vooruit zijn. Dat wordt hem dan snel halen, want hij is nu nog in de aanbieding voor 677E.en dan snel weer in the game
Nou, volgens mij is de BT-SV al langsgeweest hoor. Afgelopen zondag oid.
Dat was z'n punt denk ik. Het ding is al twee keer langsgeweest.Bertvdk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:55:
[...]
Nou, volgens mij is de BT-SV al langsgeweest hoor. Afgelopen zondag oid.
Het zou wel humor zijn om hetzelfde pakket met de BT-SV morgen dan voor 89 euro te doen.
Idd! De Type 62, nice! Zit ik al een tijdje op te wachten, dus deze is voor mijUser schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:39:
Kijk, dat is nu eens een interessante aanbieding!
Ook weer een reden om de WZ-132 weer terug te kopen!
Klopt, tijdens deze advent periode al zeker 2 keer met dezelfde bundel. WG >Gaius schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:04:
[...]
Dat was z'n punt denk ik. Het ding is al twee keer langsgeweest.
Het zou wel humor zijn om hetzelfde pakket met de BT-SV morgen dan voor 89 euro te doen.
Of een All-Tanks-You-Ever-Wanted bundel met de BT-SV, Type-59 en PZ II J en de SU76i
Jaja ik weet het, Type-59 en SU-76i (in huidige vorm) zullen nooit meer beschikbaar komen waarschijnlijk maar het blijft WG he

Benieuwd wat er morgen op het menu staat bij wargaming. Ik weet wel dat als ik al die tanks had gekocht die ik zou willen hebben ik voor de komende 3 jaar gold op me account zou hebben

Haha, nou die tanks mag WG lekker zelf houden. Ik heb m'n T57 Heavy_/-\o_Bigsexy3 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:15:
Damn die Type 62, er komen deze maand te veel tanks voorbij om ze allemaal aan te schaffen voor mij helaas. Hopen dat ze ooit nog maar eens voorbij komen dan maar. Je moet keuzes maken in het leven
![]()
Benieuwd wat er morgen op het menu staat bij wargaming. Ik weet wel dat als ik al die tanks had gekocht die ik zou willen hebben ik voor de komende 3 jaar gold op me account zou hebben
Echt wat een ge-wel-di-ge tank
Ik heb gehoord dat de 50B nog beter isBertvdk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:35:
[...]
Haha, nou die tanks mag WG lekker zelf houden. Ik heb m'n T57 Heavy_/-\o_
Echt wat een ge-wel-di-ge tank![]()
![]()
2015WGNY
Kwam hem toevallig tegen op FTR.
Een dezer dagen komt een video online waarin ik in de 50b speelBigsexy3 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:40:
[...]
Ik heb gehoord dat de 50B nog beter is, ben bijna bij de 100-50. Heb de rest daarvoor vrij gespeeld met free xp.
Thanks!SurfBoy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:51:
Voor degene die een extra dagje premium willen:
2015WGNY
Ik heb wel "gehoord" dat de 50B sneller is dan de T57. (Speel vaak platoon met een 50B)Bigsexy3 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:40:
[...]
Ik heb gehoord dat de 50B nog beter is, ben bijna bij de 100-50. Heb de rest daarvoor vrij gespeeld met free xp.
Maar die reload van 20 seconden is echt ziekelijk kort voor een clipper.
Daarbij is een bijkomend voordeel dat ik minder snel wordt gesloopt, omdat ik niet als eerste in de strijd terecht kom
[ Voor 3% gewijzigd door Bertvdk op 23-12-2014 11:12 ]
Om hier nog heel even op terug te komen...wsLy schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:55:
[afbeelding]
M'n platoonmaatje kwam met het idee om een tier 8 premium (IS-6) te kopen n.a.v. een artikel over hoe je het snelst een goede speler kunt worden. Het artikel stelde dat je het beste asap naar de hoge tiers kunt gaan, omdat je fouten daar bruut worden afgestraft en je dus wel na móet denken over hoe je speelt. Leren zwemmen in het diepe zeg maar. Een tier 8 premium is dan de snelste manier.
Het artikel stelde ook dat wat je leert in de hoge tiers bijna altijd toepasbaar is op lagere tiers, terwijl dat andersom absoluut niet het geval is. Hoe denken jullie daar over?
Moet zelf zeggen dat ik stiekem ook een beetje zit te kijken naar zo'n tier 8 premium, vooral vanwege de credits. Ik heb chronisch credit-gebrek namelijk
Op welk punt zouden jullie zeggen dat de aanschaf van een tier 8 premium okay is? X aantal battles? Een bepaalde WN8-rating na X aantal battles? Het behalen van een bepaalde tier? Ik geloof niet dat ik zo'n geval ben (of zou worden) als in bovenstaand screenshot iig.
Gebruik eerst even de code die ik net hier heb gezet. Je krijgt 1 dag premium. Als je daarmee nu wat low tiers gaat spelen maak je behoorlijk snel money. Ook komt er binnenkort een special waarbij je 15% korting krijgt op een tier 8 premium tank. Voor de rest heb je dan ook nog 30 % op een tier 7 volgensmij.Gaius schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:12:
[...]
Om hier nog heel even op terug te komen...
M'n platoonmaatje kwam met het idee om een tier 8 premium (IS-6) te kopen n.a.v. een artikel over hoe je het snelst een goede speler kunt worden. Het artikel stelde dat je het beste asap naar de hoge tiers kunt gaan, omdat je fouten daar bruut worden afgestraft en je dus wel na móet denken over hoe je speelt. Leren zwemmen in het diepe zeg maar. Een tier 8 premium is dan de snelste manier.
Het artikel stelde ook dat wat je leert in de hoge tiers bijna altijd toepasbaar is op lagere tiers, terwijl dat andersom absoluut niet het geval is. Hoe denken jullie daar over?
Moet zelf zeggen dat ik stiekem ook een beetje zit te kijken naar zo'n tier 8 premium, vooral vanwege de credits. Ik heb chronisch credit-gebrek namelijk. Maar ook het punt wat dat artikel maakt vind ik eigenlijk wel interessant. Maar ik stel het uit omdat dit over het algemeen toch wordt afgeraden voor beginners en het is natuurlijk weer zo 40 euro. Maar als ik het wil doen, is nu wel de tijd om het te doen, met straks die 15% korting natuurlijk.
Op welk punt zouden jullie zeggen dat de aanschaf van een tier 8 premium okay is? X aantal battles? Een bepaalde WN8-rating na X aantal battles? Het behalen van een bepaalde tier? Ik geloof niet dat ik zo'n geval ben (of zou worden) als in bovenstaand screenshot iig.
Is er trouwens ook weer een bestand met alle hd tanks? Wil is kijken hoe me pc dat runt.
[ Voor 69% gewijzigd door SurfBoy op 23-12-2014 11:18 ]
Dit is per persoon verschillend.Gaius schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:12:
[...]
Het punt is, dat wanneer 'nieuwe spelers' direct een premium tier 8 kopen en spelen, ze hun eigen team gigantisch benadelen.
Als premium tank, ben je eigelijk altijd top tier. Eigelijk is dus dat team direct een effectieve top tank kwijt!
Daarbij vindt ik de normale weg door de tiers veel waarde toevoegen door het opbouwen van ervaring.
Dit kun je alleen krijgen door battles te spelen en op die manier het spel met al zijn functies te verkennen.
Meneertje ongeduld. Vorige keer moest je minimaal een dag wachten en nu na een halve dag is al meer dan de helft beschikbaar... verwacht dat ze het deze week wel online hebben.SurfBoy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:12:
Jammer dat nooit gelijk alle mods zijn geupdate. Zat net even in OMC modpack te kijken en heel veel mods die ik gebruik zitten er nog niet in. Ik had bijvoorbeeld ook een mod waardoor een aantal tanks er veel beter uitzagen. Vooral bij de duitsers. De Waffentrager auf e100 turret zat er zoveel beter uit etc. Maar ook bijvoorbeeld me soundmodpack van gnomefathers. Hoelang duurt het ongeveer totdat alle mods er weer zijn?
[...]
Gebruik eerst even de code die ik net hier heb gezet. Je krijgt 1 dag premium. Als je daarmee nu wat low tiers gaat spelen maak je behoorlijk snel money. Ook komt er binnenkort een special waarbij je 15% korting krijgt op een tier 8 premium tank. Voor de rest heb je dan ook nog 30 % op een tier 7 volgensmij.
Is er trouwens ook weer een bestand met alle hd tanks? Wil is kijken hoe me pc dat runt.
Haha, dan gaan we maar even zo spelen. Heb toch wel de meeste mods die ik gebruik.Kepro schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:20:
[...]
Meneertje ongeduld. Vorige keer moest je minimaal een dag wachten en nu na een halve dag is al meer dan de helft beschikbaar... verwacht dat ze het deze week wel online hebben.
Bedankt!!SurfBoy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:51:
2015WGNY
heeft iemand al gevonden waar je de nieuwe land vlaggen kan configureren die in het statistics panel van de nieuwe XVM nightly zijn geintroduceert ? of waar XVM deze info vandaan haalt ? bij mij staat er nu de default EU vlag en ik wil deze naar de de Nederlandse vlag hebben.
Probeer je Language in de Launcher eens op NL te zettenestrion schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:37:
vraagje aan de modders onder ons.
heeft iemand al gevonden waar je de nieuwe land vlaggen kan configureren die in het statistics panel van de nieuwe XVM nightly zijn geintroduceert ? of waar XVM deze info vandaan haalt ? bij mij staat er nu de default EU vlag en ik wil deze naar de de Nederlandse vlag hebben.
ben zelf ook nog driftig aan het zoeken, en ook door jouw mod pack thread op het wot forum ook al naar die richting aan het denken.p0st schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:45:
[...]
Probeer je Language in de Launcher eens op NL te zetten
alleen komt dan de vraag wordt de wot client dan ook nl ? deze wil ik toch wel erg graag in het Engels houden. niets ten nadele van user zijn vertalingen. maar software hoort gewoon in het Engels anders klopt het niet
Jupestrion schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:50:
[...]
ben zelf ook nog driftig aan het zoeken, en ook door jouw mod pack thread op het wot forum ook al naar die richting aan het denken.
alleen komt dan de vraag wordt de wot client dan ook nl ? deze wil ik toch wel erg graag in het Engels houden. niets ten nadele van user zijn vertalingen. maar software hoort gewoon in het Engels anders klopt het niet
Niet door het IP dat met de pakketjes naar XVM wordt meegestuurd?p0st schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:52:
[...]
Jupik vermoed dat XVM dit vaststelt door de taal van je client
tsja, dat zou mooier en accurater zijn. echter kan ik nog niets vinden op de xvm site of de mod documentatie waar deze waarde bepaald wordt. dus blijft het gokken en testen op het moment.User schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:59:
[...]
Niet door het IP dat met de pakketjes naar XVM wordt meegestuurd?
Yay.SurfBoy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:51:
2015WGNY
Als je een t8 tank hebt en in staat bent consistent 1000 damage per game te doen of meer. De IS6 is nog wel vergevingsgezind maar niemand zit te wachten op de volgende t8 premium bestuurder die niks raakt. Wacht gewoon tot je eerste t8 en leer het zo. Dan kies je een premium omdat je die dan echt nodig gaat krijgen.Gaius schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:12:
Dank! Dat is duidelijk en vrij concreet. En ook goed haalbaar volgens mij, met de tier 6 VK3601H zit ik op gemiddeld 829 damage. 1000 damage met een tank die 2 tiers hoger zit moet volgens mij dan goed te doen zijn.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:12:
[...]
Als je een t8 tank hebt en in staat bent consistent 1000 damage per game te doen of meer. De IS6 is nog wel vergevingsgezind maar niemand zit te wachten op de volgende t8 premium bestuurder die niks raakt. Wacht gewoon tot je eerste t8 en leer het zo. Dan kies je een premium omdat je die dan echt nodig gaat krijgen.
ik zwijg even over de 600 dmg gemiddeld op de KV-85, ook al waren dat pas 15 potjes
Je moet je ook niet te veel laten leiden door wat anderen zeggen hoorGaius schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:17:
[...]
Dank! Dat is duidelijk en vrij concreet. En ook goed haalbaar volgens mij, met de tier 6 VK3601H zit ik op gemiddeld 829 damage. 1000 damage met een tank die 2 tiers hoger zit moet volgens mij dan goed te doen zijn.
ik zwijg even over de 600 dmg gemiddeld op de KV-85, ook al waren dat pas 15 potjes![]()
Ik heb de SU-122-44 destijds ook gekocht toen ik nog maar bij Tier V was, en dat ding heeft een van de beste winratio's van mijn account
Bottom line is dat het niet slim is om als complete noob gelijk een Tier VIII te kopen
Als je de Tiger hebt en lekker 1500 damage doet met dat ding dan mag het ook.Gaius schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:17:
[...]
Dank! Dat is duidelijk en vrij concreet. En ook goed haalbaar volgens mij, met de tier 6 VK3601H zit ik op gemiddeld 829 damage. 1000 damage met een tank die 2 tiers hoger zit moet volgens mij dan goed te doen zijn.
ik zwijg even over de 600 dmg gemiddeld op de KV-85, ook al waren dat pas 15 potjes![]()
De IS6 heeft een voordeel, geen t10 games. Iemand met 100 games met een Slöwe in een t10 game eindigt altijd hetzelfde. Ik zie het helaas te vaak.
Voor afgelopen weekend had ik mezelf geen complete noob genoemd. Maar afgelopen weekend was een lesje in nederigheid, waardoor ik toch weer ga twijfelen aan m'n skills.p0st schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:20:
[...]
Je moet je ook niet te veel laten leiden door wat anderen zeggen hoor
Ik heb de SU-122-44 destijds ook gekocht toen ik nog maar bij Tier V was, en dat ding heeft een van de beste winratio's van mijn account
Bottom line is dat het niet slim is om als complete noob gelijk een Tier VIII te kopen
Ja, ik zou zeker gaan voor een premium die max tier 9 ziet. Dus dan valt de Löwe (en de T34) sowieso af. Verder moet ik nog maar even kijken. De IS-6 lijkt me een logische keuze aangezien ik al in die lijn bezig ben. En heb altijd wel genoten van het brawlen met de KV-1 en KV-220.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:27:
[...]
Als je de Tiger hebt en lekker 1500 damage doet met dat ding dan mag het ook.![]()
De IS6 heeft een voordeel, geen t10 games. Iemand met 100 games met een Slöwe in een t10 game eindigt altijd hetzelfde. Ik zie het helaas te vaak.
Nu worden we geforceerd in bepaalde tanks te spelen om credits te verdienen. Geef mij maar liever een premium equipment module die zorgt dat je repairkosten omlaag gaan en je credit inkomsten omhoog. 1-malig te installeren op een tank. Dan verdient WG evenveel als ze nu doen en kunnen al die premium tanks gewoon in de normale tank trees worden opgenomen, na wat balancing.
Met een premium account en een redelijke pot draai ik nog gewoon winst op T10 hoor.defiler1974 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:38:
Ik vind dat het hele premium tank gebeuren beter vervangen kan worden door premium equipment.
Nu worden we geforceerd in bepaalde tanks te spelen om credits te verdienen. Geef mij maar liever een premium equipment module die zorgt dat je repairkosten omlaag gaan en je credit inkomsten omhoog. 1-malig te installeren op een tank. Dan verdient WG evenveel als ze nu doen en kunnen al die premium tanks gewoon in de normale tank trees worden opgenomen, na wat balancing.
Net nog een mooi mailtje binnen:
Commander,
We want to congratulate you to your successful participation in the 3rd Clan Wars campaign. Enjoy your new vehicle - you earned it!
In addition we want to wish you a happy holiday season,
Your Wargaming Europe Team
[ Voor 17% gewijzigd door Vae Victus op 23-12-2014 13:47 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Undistributed experience spent: 198000
Free Experience spent: 0
Ik ook weer blij, nu nog 2.5 miljoen credits

Hoe lang doe je er over om al het geld om een tier 10 te kopen bijelkaar te krijgen met een tier 10 tank?Vae Victus schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:46:
[...]
Met een premium account en een redelijke pot draai ik nog gewoon winst op T10 hoor.
Wat zou je gemiddeld verdienen als je ook af en toe goud schiet? 5 a 10k de potje denk ik, in premium tanks kan je dat 3x tot 4x keer sneller.
Even 2 weekjes rammen met een premium tank en dan is dat zo binnen...SurfBoy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:46:
Researched:Lorraine 40 t researched.
Undistributed experience spent: 198000
Free Experience spent: 0
Ik ook weer blij, nu nog 2.5 miljoen credits![]()
Fixed that for youdefiler1974 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:49:
[...]
Hoe lang doe je er over om al het geld om een tier 10 te kopen bijelkaar te krijgen met een tier 10 tank?
Wat zou je gemiddeld verdienen als je ook af en toe goud schiet? 5 a 10k de potje denk ik, in premium tanks kan je dat 3x tot 4x 5x tot 10x keer sneller.
Edmin schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:57:
[...]
Even 2 weekjes 2 daagjes rammen met een premium tank en dan is dat zo binnen...
Probleempje.... Heb geen premium tankEdmin schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:57:
[...]
Even 2 weekjes rammen met een premium tank en dan is dat zo binnen...
Als je genoeg ervaring hebt met andere tanks... Dus bijv. al t6/7/8 hebt gespeeld of genoeg battles hebt gespeeld in totaal, ongeveer 1k.Gaius schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:12:
[...]
Om hier nog heel even op terug te komen...
Moet zelf zeggen dat ik stiekem ook een beetje zit te kijken naar zo'n tier 8 premium, vooral vanwege de credits. Ik heb chronisch credit-gebrek namelijk. Maar ook het punt wat dat artikel maakt vind ik eigenlijk wel interessant. Maar ik stel het uit omdat dit over het algemeen toch wordt afgeraden voor beginners en het is natuurlijk weer zo 40 euro. Maar als ik het wil doen, is nu wel de tijd om het te doen, met straks die 15% korting natuurlijk.
Niemand zit te wachten op een speler in z'n team die een t8 premium tank koopt omdat hij geen lage tiers wil spelen en vervolgens in de eerste minuut doodgaat omdat hij niet weet hoe het spelletje in elkaar steekt... Door te spelen vanaf tier 1 leer je om te gaan met het spotting systeem, camo systeem, naar weakspots te zoeken, cover zoeken en je leert natuurlijk de mappen kennen. Door ervaring wordt je beter, niet door direct een hoge tier te kopen.
Kans dat je spijt hebt van je aankoop is wel minder groot als je op voorhand kan inschatten hoe die tank gaat spelen. Dat kan je enkel doen als je al wat ervaring hebt met verschillende types tanks en de tier waarin je terrecht komt.
Maar vooral doen wat je zelf wil, uiteindelijk betaal jij ervoor en de rest mag zeuren zoveel ze willen, als je er zelf maar plezier aan hebt
Je hebt net zoveel absolute noobs in tier 8 non-premium tanks die zeker geen meerwaarde zijn als je in jouw team terecht komen.
Tja, shit happens, ... next!
Probleem daarvan is weer dat iedereen als een idioot speelt op de testserver, dus je komt alleen te weten hoe de tank rijdt en schiet, niet hoe goed hij is tegen andere spelers.PcDealer schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:53:
Er is ook nog zoiets als de testserver.
Dat haal je dan wel uit de reviews en feedback die je hier krijgt.defiler1974 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:55:
[...]
Probleem daarvan is weer dat iedereen als een idioot speelt op de testserver, dus je komt alleen te weten hoe de tank rijdt en schiet, niet hoe goed hij is tegen andere spelers.
De 'feel' van een tank krijg je enkel first hand en dan is de testserver wel een goed alternatief!
Dat zijn dan wel twee volle dagen. Zo veel potten krijg ik er op een normaal avondje echt niet doorheen geramd.
Victory!
Prokhorovka
FCM 36 Pak 40
Experience received:4.726 ( x2) 34.380
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Ammunition: -26 950
Total: 7 430 WN8: 6 693 (100)
8 Kills
Damage: 1.158K
Nr 2 uit het team had een whooping 273 damage
Ze French Coup de de bad rulez!
Maar wat zijn de teams vandaag weer hopeloos. Meerdere 5500dmg potjes verloren omdat 80% van mijn team Yolo gaat tegen een rij met TD's of een overmacht. En natuurlijk de *** potjes winnen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Altijd leuk he die vakanties.wontcachme schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:30:
Net 13 potjes gedaan in de Object 907. Weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het beweegt iets beter dan de 140, maar de gun is toch redelijk inaccuraat soms. Net een game met 30 shots gedaan, 12 hits en 4 pens. Alle shots waren geaimed en op 400m........
Maar wat zijn de teams vandaag weer hopeloos. Meerdere 5500dmg potjes verloren omdat 80% van mijn team Yolo gaat tegen een rij met TD's of een overmacht. En natuurlijk de *** potjes winnen.

Psst, 9.5 is uit... nieuw deeltje bouwen jij!!!psychoclown schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:05:
[...]
Dat haal je dan wel uit de reviews en feedback die je hier krijgt.
De 'feel' van een tank krijg je enkel first hand en dan is de testserver wel een goed alternatief!
Dit topic is gesloten.